וויגן. תחילת הדרך

המשחק הרשמי הראשון של מוייס. ממנו כנראה לא נלמד הרבה

moyes
דבר אחד אפשר ללמוד מהנסיונות של יונייטד להחתים את תיאגו וססק פברגאס, שלא צלחו כל כך, וגם מהאמירה של מוייס שווין רוני יהיה מאחרי ואן פרסי בתמונת ההרכב. נראה שמוייס מתכוון לשחק עם קישור מעובה יותר ואולי אפילו כזה שמצריך פליימייקר. לא כל כך ברור לי מה התכנית הזו ומדוע השחקן הזה לא יכול להיות שינג'י קגאווה.

בכלל הנסיון הרלוונטי העיקרי של מוייס באברטון היה כנראה בשימוש בשחקנים שהקבוצות הגדולות לא כל כך רצו. וכבר ציינתי פה בעבר: המינוי שלו יכול להחיות את הקריירה של נאני, לשדרג את צ'יצ'ריטו או לגרום לקגאווה לפרוץ.

התוצאות הלא טובות בפתיחות העונה הם סימן די בדוק לכך ששיטת המשחק השתנתה מאד. מה שדי ברור משום שצוות האימון הוחלף. העניין הוא שבגלל אותו שער היסטורי של בן ווטסון יוצא שהמשחק הרשמי הראשון הוא די לא רלוונטי. להבדיל למשל מכך שיונייטד נראתה פנטסטי באותו מעמד מול מנצ'סטר סיטי לפני שנתיים, ובמשחק הליגה הראשון הפסידה לה 1-6. כלומר המשחק תמיד לא רלווטי.

הבעיה היא כמובן פתיחת עונה עם שורה של משחקים קשים מאד וייתכן שהלחץ התקשורתי יהיה גדול. אבל האמת – איננו חושב שהוא ישפיע. המועדון הוא עדיין פרגוסוני ותקשורת לא תערער אותו כל כך מהר. אז אפשר לצפות לפתיחה איטית של העונה – לוח משחקים ושינוי שיטה יגרמו לכך – השאלה באיזו מהירות יגיע השיפור.

ההימור שלי? בתוך שנתיים תהיה למוייס קבוצה יותר טובה מהקבוצות האחרונות של פרגוסון. המבחן הוא האם הוא באמת האיש שמפרק ובונה מחדש, מפרק ובונה מחדש.

הפעם הראשונה - אסף שלום
עושים צחוק מהחלטורה

66 Comments

זורק מילה 11 באוגוסט 2013

ככל הנראה מגן הקהילה יהיה התואר הראשון,והאחרון,של יונייטד לעונת 2013/2014

אריק 11 באוגוסט 2013

זהו? אין סיכוי לגביע למשל?

זורק מילה 11 באוגוסט 2013

לדעתי יש מצב יותר טוב שהם יקחו אליפות מאשר שהם יקחו גביע,במפעלי גביע משחק אחד אתה לא מתפקד,משחק אחד אין לך מזל ואתה בחוץ,פיניטו.

אליפות זו ריצת מרתון ואני ממש לא מתלהב מאסופת השחקנים בסיטי (חבורת כוכבים שאין בינהם שום קשר) ולצ'לסי אין סגל שחקנים טוב מיונייטד,להיפך.ראיתי אותם מול ריאל לפני שבוע וצ'לסי לא עברו את החצי…יונייטד מצד שני עדיין מכונה משומנת וכל הסגל הנוכחי עדיין "שייך" לפרגי ולשיטת המשחק שלו,אם כבר "ההתרסקות" של יונייטד תקרה בעוד שנתיים מהיום שרוב הסגל של יונייטד יהיה מהדור שלא ידע את פרגי.

wazza 11 באוגוסט 2013

אז יש סיכוי לתואר???

זורק מילה 11 באוגוסט 2013

יונייטד לא תתרסק השנה זה בטוח,השחקנים שם עדיין אותם שחקנים והם משחקים על אוטומט את שיטת פרגי.

להמר על יונייטד כאלופת אנגליה לא הייתי מהמר אבל גם לא פוסל על הסף כי היריבות (למרות הכסף הגדול ובעלים שייח'ים ואוליגרכים) לא יותר טובות וחזקות.
מפעלי גביע הם גם ככה מוכרעים פעמים רבות בשל מקריות,הגרלה ומזל ובדיוק בצורה הזו צ'לסי לקחה אלופות לפני שנתיים וויגאן לקחו גביע באנגליה אשתקד.

אני בניגוד לדורפן מאמין שהנפילה הגדולה תתרחש בערך עוד שנתיים מהיום שרוב הסגל יהיה חדש או כזה שלא הכיר את פרגי,עד אז יונייטד תרוץ על אדי הדלק האחרונים מעידן פרגי,בדיוק כמו שבארסה עשתה אשתקד עם וילאנובה על הספסל וגווארדיולה בשנת שבתון בניו יורק.

יוסי מזרחי 12 באוגוסט 2013

החלק הראשון,נכון, החלק השני לא יהיה…

אופיר 11 באוגוסט 2013

אני מאוד מחזיק ממוייס (לא שזה מעניין אותו).
לאיש יש עין מעולה לשחקנים, ואברטון שלו תמיד היתה קשה כספחת מצד אחד, ומצד שני מהנה לצפייה (עבורי לפחות).

יהיה מעניין מאוד לראות מה הוא יעשה עם תקציב רכש גבוה, אחרי שכל העשן יתפזר.

אריק 11 באוגוסט 2013

מהנה לצפייה??? מאתגרת שרירי צוואר, אולי, אבל מהנה????

אופיר 11 באוגוסט 2013

אהבתי לראות אותם עושים את המוות לגדולות. בשנה שעברה פלאיני לבדו הצליף לכם עם הבולבול בפנים במשך משחק שלם.

אריק 11 באוגוסט 2013

אסטטי כמו סקראמב

זורק מילה 11 באוגוסט 2013

שאתה מאמן של קבוצה כמו אברטון יש לך רק מה להרוויח כי אף אחד לא מצפה ממך לכלום,שאתה מאמן את היונייטד שהיא האלופה הניצחית של הפרמייר ליג בעשרים השנה האחרונות יש לך כמאמן רק מה להפסיד,בטח שישוו אותו להישגים של פרגי (המאמן הטוב בהיסטוריה,על האמירה הזו אף פעם לא מתווכחים איתי כאן בדה באזר,מעניין למה..)

מוייס עשה עבודה מצויינת כמאמן אברטון באמת,אבל קראתי נתון מעניין – ב כל שנותיו כמאמן אברטון,כלומר מעל עשור הוא לא ניצח עם אברטון משחק חוץ מול אחת הגדולות באנגליה,אפילו לא עקיצה אחת…

אביאל 11 באוגוסט 2013

דורפן – יהיה השנה תחרות הימורים על אלופותיורדות ?

מתן גילור 11 באוגוסט 2013

אני מבקש שההימור על היורדות ישונה מ"האברם גרנט" ל"הרובן עטר".

אריק 11 באוגוסט 2013

שנתיים??? מויס? מקווה שאתה צודק… בוא נחכה לינואר נראה אם הוא עוד שם…
בכל מקרה צפויה פתיחה קשה, ולצערי אני מעריך שגם המשך וסוף קשים…

matipool 11 באוגוסט 2013

דורפן – קבוצה יותר טובה או יותר הישגית בתוך שנתיים ?
איפה אפשר להמר נגד ההימור שלך ?

דון נאפולי 11 באוגוסט 2013

הרבה יותר מעניין מהמשחק זה טכנולוגית קו השער שמקבלת ניסיון ראשון במשחק רשמי.

אמיר המקורי 11 באוגוסט 2013

רונן,

אופטימיות זו תכונה טובה כשהיא באה במידתיות,גם להימור צריך נתונים המגובים בעובדות אחרת הוא מתפוגג דיי מהר.(תוך שנתיים..)
במקרה זה לצערי איני אופטימי כמוך והתחושות שלי שונות לגמריי.
העונה מתחילה עם יותר מידי זעזועים,בעמדת המנג'ר בצוות האימון,בהנהלה הבכירה וזה יותר מידי אפילו למועדון בסדר הגודל של היונייטד.
תוסיף לכך את העובדות הבאות:
1.אף שחקן גדול לא ממהר להגיע גם כשהיונייטד מחזרת,לפרגי זה לא היה קורה!
2.הססנות של כל המערכת בשוק העברות.
3.אי קבלת החלטה חד משמעית רוצים את רוני או לא דבר שגורם לסאגה לא להסתיים ואנו כבר בפתיחת העונה!
4.משחקי הכנה מול קבוצות קיקיוניות שלא מסוגלות להוות מבחן אמיתי ליכולתה של הקבוצה שלא לדבר על כך שגם בחלק הובכנו…
5.חוליית הגנה וקישור לא מספיק טובות למשוך עוד עונה בליגה שלא לדבר על ליגת האלופות ודיברנו על כך מספיק כבר בעונה שחלפה.

אני צופה ליונייטד עונה קשה מאוד,נמתין לפוסט ההימורים שלך!

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

אתה טועה. גם בתקופת פרגוסון יונייטד לא הביאה את הכוכבים הגדולים ביותר. אפשר להתווכח מה הסיבות לכך- אי נכונות לשלם מספיק, מזג אוויר, עיר לא אטרקטיבית, אולי דווקא העוצמה של המנג'ר שהרתיעה כוכבים, זה לא משנה. השורה התחתונה היא שהכוכב הגדול היחידי מחוץ לאי הבריטי שיונייטד הביאה היה ורון וגם הוא לא היה זידאן, ריבאלדו או פיגו במעמד שלו.

ההבדל האמיתי מתקופת פרגוסון הוא שאז הדברים נעשו בצורה חשאית, כך שגם אם היה בסופו של דבר כישלון בהבאת השחקן הרצוי, הוא לפחות לא היה כל כך מוצהר ופומבי. זה מה שבאמת תמוה בהתנהלות של יונייטד בקיץ.

יניב - אדום עולה 11 באוגוסט 2013

תקופת פרגוסון נגמרה .
מויס נכנס לנעלים הגדולות ביותר בענף עם קבוצה שצריכה חיזוק , היה צריך לאפשר לו את זה .

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

אתה יודע, במקרה של רכישת שחקנים, לא מספיק שיונייטד תרצה להביא שחקן, צריך גם שהקבוצה השנייה תסכים למכור אותו ושהשחקן עצמו ירצה לבוא.

להציע הצעות אתה יכול תמיד. אתה גם יכול להציע את אנדרסון תמורת אינייסטה או כדור חתום על ידי בבה תמורת מסי ולקוות שהצד השני יהיה מספיק מטומטם לקבל את ההצעה. אבל אתה לפחות צריך לעשות את הדברים בצורה יותר חשאית בשביל לא לצאת חומוס במידה וזה לא יצא לפועל.

יניב - אדום עולה 11 באוגוסט 2013

אני מניח שבשוק העברות יש מספיק שחקנים שיוניטד יכולה לשים עליה את היד , למען השם יש כמה כאלה באברטון שהוא רצה .
לא הכל זה מסי ואיניסטה .
זו לא שנה רגילה , הוא היה צריך לקבל יותר תמיכה , גם בניהול התהליך התקשורתי , פה אני לגמרי מסכים איתך .

אמיר המקורי 11 באוגוסט 2013

אנחנו לא מדברים על להביא תותחי על, שחקנים מוכשרים שעוד לא בנו להם שם גדול זו הסחורה הטובה והבריאה…
קח כדוגמה את דורטמונד איך בפינצטה היא יודעת להביא שחקנים ולהשביח אותם…

wazza 11 באוגוסט 2013

נכון שישנם הרבה סימני שאלה עם מאמן וצוות חדשים אבל עדיין אפשר לתת להם קצת זמן חסד לא? בייחוד שבקושי התחילה העונה וכמו שתוהה כתב יונייטד כידוע לך כמעט אף פעם לא מביאים שמות גדולים והאחרון שהגיע (ואן פרסי) חתם רק ב15 לאוגוסט.

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

וואלה, שכחתי את ואן פרסי שכתבתי שורון הוא ה"שם הגדול" היחידי שיונייטד החתימה.

wazza 11 באוגוסט 2013

לא נורא הרעיון מאחורי מה שכתבת הוא מאוד נכון, השתמשתי בואן פרסי כדי להראות שחלון ההעברות עוד לא נגמר

יניב - אדום עולה 11 באוגוסט 2013

לא גמור משחק ל2 הכיוונים , רוני עוד יכול ללכת ..

wazza 11 באוגוסט 2013

זה דווקא נראה די גמור… אני כבר חושב על כינוי חדש

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

לדעתי יונייטד לא ימכרו, או לפחות לא לצ'לסי (אולי כן לקבוצה בחו"ל):

1. לרוני יש עוד שנתיים בחוזה ומכירה שלו ליריבה ישירה תהווה אסון ליונייטד כמעט מכל בחינה אפשרית. למועדון עשיר כמו יונייטד הנזק מהמכירה הזו לא שווה את ה30-40 מיליון פאונד שהם ירוויחו עליו.

2. אחרי שמויס הצהיר מעל כל במה אפשרית שהוא לא ימכור אותו, מכירה תגרום לו להיראות רע וחלש.

קורא 11 באוגוסט 2013

מויס הראה לו את הדלת כבר, לא למכור עכשיו תהיה החולשה האמיתית כי רוני ממש לא מתכוון לשחק בשביל הקבוצה הזו.

להערכתי, הוא יגמור בצ'לסי, על אפו ועל חמתו של מויס.

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

אני לא קראתי / ראיתי / שמעתי משהו שמויס עשה או אמר משהו שיכול להתפרש כ"מראה לרוני את הדרך החוצה". להפך, הוא מתעקש כל הזמן שרוני לא למכירה וטוען שהפציעות שלו הן אמיתיות.

מי שמתעקש על הדרך החוצה זה רוני, אבל הקלפים בידיים של יונייטד במקרה הזה.

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

וזו כמובן לא חולשה למכור את רוני באופן עקרוני במצב שנוצר, אבל זה בהחלט משדר חולשה לטעון כל הזמן (כולל אחרי המשחק היום) שרוני לא למכירה ובסוף למכור אותו ועוד ליריבה ישירה בתוך הליגה. זה פשוט משהו שלא עושים, בטח לא קבוצה כמו יונייטד שיש לה כסף.

אבאלה 11 באוגוסט 2013

אני חושב שאתה צודק לגמרי שמויס הוא קרקע אופטימלית בשביל פריחה של קגאווה.
אני ממש מקווה שזה יקרה, ולא יהיה לנו עוד מקרה אנדרסון.

גיל 11 באוגוסט 2013

מצחיק אותי שוב שלאנשים אין שום סבלנות. הוא לא שיחק עוד שום משחק ליגה וכבר מנבאים לקבוצה שחורות. יכול להיות שהוא יהיה כישלון אבל זה אפשר יהיה לראות באמת רק עוד שנתיים לפחות, ועד אז לא הגיוני וגם לא סביר שיפטרו אותו גם אם ישיג תוצאות גרועות.

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

בעידן הנוכחי, בקבוצות גדולות, אין למנג'ר שנתיים ולא משנה אם השם שלו הוא מויס או מוריניו.

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

הכוונה כמובן שלא יתנו לאף מנג'ר שנכשל שנתיים להמשיך, בשביל הסיכוי שהתוצאות ישתפרו בעתיד.

אריק 11 באוגוסט 2013

אני חושב שהבעיה של מויס לא תהיה הסבלנות של יונייטד אלא היכולת שלו כמנג'ר.
יכולים פה כולם להרצות ולהסביר על איזה מועדון כביר ובעל ערכים זה יונייטד, אבל מי שלא יהיה בסטנדרטים הנדרשים ייחתך. אני חושש לגבי מויס, ומאוד מאוד רוצה להיות טועה, שהוא לא בסטנדרטים הדרושים.
ליברפול נתקעה עם סונס אוואנס והוייה איזה 13 שנה כולם לא מספיק טובים ואח"כ קשה לתקן. לא הייתי רוצה לראות את יונייטד הופכת למועדון היסטרי אבל יותר מזה לא הייתי רוצה לראות את יונייטד הופכת לליברפול (אמאל'ה!!!)
אם אכן מוייס לא יעמוד בסטנדרטים האמורים יש לתקן את הטעות ויפה שעה אחת קודם.

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

בלי להתייחס למוייס ספציפית, צריך להבין שבכדורגל "סבלנות" היא אמצעי ולא מטרה. כלומר, מטרת קבוצת כדורגל הוא להשיג את התוצאות הטובות ביותר שניתן ולא לתת למנג'ר זמן בלתי מוגבל, רק בגלל שקבוצות גדולות אחרות מחליפות מאמנים בתדירות גבוהה ואתה רוצה לשדר משהו אחר.

אם הדבר הנכון לטובת הקבוצה הוא להחליף את המנג'ר אחרי חצי שנה, זה מה שצריך לעשות.

גיל 11 באוגוסט 2013

על סמך מה אתה קובע את זה? על סמך זה שונגר כבר 8 שנים לא הביא אליפות והוא עדיין המאמן? זה שבצ'לסי וריאל מחליפים מאמנים כמו גרביים לא אומר שזה הסטנדרט. מנצ'סטר היא לא ככל הקבוצות ויציבות זה שם המשחק אצלה. במיוחד אחרי עזיבה של מאמן בסדר גודל של פרגוסון די ברור שצריך לתת למנג'ר קצת זמן.

edgecator 11 באוגוסט 2013

הכשלונות של ונגר הגיעו אחרי אליפויות וגביעים כשהאחיזה שלו בקבוצה הייתה כבר מספיק חזקה. בכל מקרה, הכל תלוי במה יהיה אותו "כשלון" היפותטי. האוליגרכים והשייח'ים (ופרז) לא מוכנים לסבול שנתיים ללא תארים, יונייטד כן – אך מי שחושב ששנתיים מחוץ לטופ 4 לא יסללו את דרכו של מויס החוצה משלה את עצמו.

גיל 11 באוגוסט 2013

זה לא משנה. הטענה היא שמי שלא מביא הישגים יעוף. אי אפשר לדעת מה יקרה אבל הם יכולים לא לזכות בשום תואר ועדיין להיות בצמרת כל הזמן. אני חושב שחלק מהעניין יהיה איזה כדורגל יונייטד תציג.

תוהה בדרכים 11 באוגוסט 2013

לדעתי המצב הפוך: דווקא אחרי עזיבתו של פרגוסון, קריטי עבור יונייטד להצליח במהירות, בכדי לשדר שהעניינים ממשיכים כרגיל ובשביל להפסיק את הזיהוי המוחלט שקיים בין ההצלחות של יונייטד ופרגוסון.

גיל 11 באוגוסט 2013

להפך, בשביל לשדר עסקים כרגיל צריך מחליף עם אורך נשימה ודווקא בגלל העזיבה שלו יהיה הרבה יותר אורך רוח למחליף. מכיוון שבלתי אפשרי לשחזר את ההצלחה שלו, המחליף לא ימדד בהתהחלה בסטנדרטים שלו. אם יתחילו להחליף מאמן כל שנה-שנתיים בגלל כשלונות זה יהפוך אותם במהירות לסתם עוד קבוצה היסטרית.

מוישה זוכמיר 11 באוגוסט 2013

תיאגו אמר שיונייטד לא פנו אליו.

ההתבטאות בתקשורת שרוני הוא מחליף לואן פרסי היא טיפשות. כל שחקן בכיר יעלב אם יגידו שבונים עליו רק כשחקן ספסל.

רוצה לשחק עם קשר התקפי לצד שני קשרים נוספים – שים שם את רוני שישחק בין הקשרים לואן פרסי. הוא לא נופל מפברגאס או אף אלד אחר.

שניתיים עד שיצא מזה משהו? מה הוא מלמד שם הנדסה אזרחית?

מאטס הומלס מת שמועדון גדול ייקח אותו. ליונייטד יש שני בלמים מעבר לשיא ועוד שלושה בינוניים. ההגנה הייתה רעועה מול קבוצות אסייתיות.

שתי הק וצות ממנצ'סטר. אפשר היה לקיים את המשחק במנצ'סטר, להמנע מקרחות ביציעים, ולא היה צורך לגרור את כל האוהדים עד לונדון.

זורק מילה 11 באוגוסט 2013

תיאגו אמר שיונייטד לא דיברה איתו אלא דיברה רק עם הסוכן שלו ועם אבא שלו.בנוסף,אבא שלו אמר שתיאגו היה מרחק נגיעה מחתימה ביונייטד,ההסכם היה סגור ותנאי השכר ומשך החוזה היו מוסכמים על שני הצדדים,ורגע לפני החתימה של תיאגו ביונייטד הגיעה ההצעה מפפ ובאיירן,ומשם כבר כולנו יודעים איך זה נגמר.

עומרי 11 באוגוסט 2013

תומר יצחק בוואלה תיאר היום יפה את המשבר הניהולי ביונייטד.
לדעתי הסגל הנוכחי חזק מאוד והקבוצה תתמודד יפה בכל החזיתות.
זה לא סותר את זה שצ'לסי היא המועמדת הבכירה לאליפות – השיפור האורגני של שחקנים חשובים בסגל שלה הוא ודאי ומוריניו זה מוריניו.

תומר ש 11 באוגוסט 2013

לא מבין למה אנחנו לא שולחים את רוני לריאל מדריד שמשוועת לחלוץ שמוכר חולצות, תמורת מודריץ', שהנחיתו לו שני שחקנים חדשים על העמדה בקיץ.

Yair 11 באוגוסט 2013

נדמה לי שאם זאת הייתה אופציה זה היה קורה כבר מזמן. יונייטד, אם היא באמת מעוניינת/שוקלת להפטר מרוני, מאוד תשמח להעיף אותו מחוץ לממלכה, הכל רק לא למכור ליריבה מקומית.

מה שאדון ווין רוני צריך לשאול את עצמו זה איך מי שהיה פעם התקווה הגדולה של אנגליה מוצא את עצמו בגיל 27/28 כשאף קבוצה חוץ מצ'לסי לא באמת מתעניינת בו.

דון נאפולי 11 באוגוסט 2013

השאלה היא איזו מה"תקוות הגדולות של אנגליה" הגיעה למה שהוא הגיעה אליו? אני מניח שאף אחת. (זו אפילו לא מחמאה לרוני)

דון נאפולי 11 באוגוסט 2013

*הגיע

Yair 11 באוגוסט 2013

זאת בהחלט לא השאלה

סחבק 11 באוגוסט 2013

השאלה שהכי מעניינת בקשר למויס היא מה היחס בסוכנויות ההימורים לכך שפרגי יעשה לו ג'יי לנו עוד העונה ומה היחס שזה יקרה בקיץ הבא.

ארצי בן יעקוב 11 באוגוסט 2013

יש כאן אנשים שבטעות משווים את היוניטד ,למינכן,בארסה,ריאל
דבר שבהחלט מופרך
היוניטד היא קבוצה מהדרך הבינוני באירופה שכל החלום שלה הוא להצליח באנגליה ולא בליגה של הגדולים
אם מוריניו לא היה מופיע בצ"לסי,היה כנראה סיכוי לא רע לעוד אליפות.,אבל הוא הגיע וזו בעיה ליוניטד
יוניטד תסיים השנה בין שלושת הראשונות באנגליה,אני מאמין שזה יספק את האוהדים שמעולם לא דרשו יותר ממה שהקבוצה הזו מסוגלת להעניק

שלו 12 באוגוסט 2013

איך בדיוק ריאל לא בליגה של יונייטד?
מה ההצלחות האדירות של קבוצת מלך ספרד שמאפילות על הבינוניות של מנצ'סטר?
מדוע באיירן לא בליגה של היונייטד, איך היא פתאום הפכה להיות דרג מעל היונייטד?
על פי אילו קריטריונים הדברים הללו נקבעים?

ארצי בן יעקוב 12 באוגוסט 2013

די כבר לשחק פה בכאילו
כבר שנתים יוניטד אפילו לא רואה במשקפת את השלבים האחרונים בליגת האלופת
ללא ספק שמדובר בקבוצה חביבה שתתמודד חזק באנגליה
אבל רק שיכור יחשוב שיש לה שחקנים שיכולים להביא אותה רחוק בליגת האלופות

אריק 12 באוגוסט 2013

ולפני זה שלושה גמרים בארבע שנים. אפסים. דרג ב. ריאל כמעט הגיע לגמר פעם…

ארצי בן יעקוב 12 באוגוסט 2013

אכן
כדורגל הוא עניין נזיל ביותר

זורק מילה 12 באוגוסט 2013

אריק אתה באמת חושב שאתם ברמה של ריאל?

צ'מפיונס זה המון יכולת אבל גם מקריות,הגרלות,ומזל.ריאל האמ-אמא של הלוזרים בצ'מפיונס מאז 2002 ולא הגיעו אפילו לגמר צ'מפיונס מאז,זה לא עושה אותם לקבוצה חלשה יותר מיונייטד רק לקבוצה לוזרית יותר.ובליגה הספרדית מה לעשות שהיא מתמודדת מול איזו בארסה אחת.

ריאל בשתי רמות יותר טובה מיונייטד בשנים האחרונות,והשנה הפער רק ילך ויגדל,אי אפשר לראות את זה באמת כי הם לא משחקות באותה ליגה ונפגשות בצ'מפיונס פעם באיזה עשור.הסגל הרחב של ריאל מפלצתי,מהסגל הרחב של יונייטד אולי אולי 3-4 שחקנים מחליפים שחקנים מהסגל של ריאל באותן עמדות,וגם זה בספק.

ולסיום,היתרון הכי גדול של יונייטד ב 25 שנים האחרונות היה פרגי,הבן אדם קוסם.אבל זהו,הוא פרש,לצערכם.

שנייקל 11 באוגוסט 2013

לא יודע אם רוני יישאר או לא (ואם יעזוב זה בודאות לא יהיה לצ'לסי) אבל פלאיני מגיע עוד מעט ואז יחכו לינואר. מקום בין שלוש הראשונות בליגה (90%) ועליית שלב באלופות יובילו להחתמה גדולה בינואר.

ליאב 12 באוגוסט 2013

לא הייתי לוקח את משחקי טרום העונה כמפתח לקראת העונה הקרובה. אנחנו עדיין מדברים על אלפות אנגליה בהליך שינוי משמעותי ביותר בתוספת כמות פצועים מטורפת וסאגת וויין רוני שחייבת להיחתך באופן סופי.
לגבי רוני – גם במצב הנוכחי של היעדר כוכבים בקבוצה מלבד רוני וואן פרסי, אין כל טעם להשאיר שחקן שלא רוצה. אין ולא יהיה שחקן גדול יותר מהמועדון (ואני חושב שהמועדון הזה הבהיר את זה בצורה חד משמעית כם שחקנים שהחשיבות ההיסטורית שלהם למועדון עולה בעשרות מונים על רוני. ע"ע קין ובקהאם).
כל עניין הרכש לקראת העונה הקרובה לא מעודד, אבל אני לא בטוח שבעונת מעבר כזו צריך להיות רכש משמעותי, אני בגישה שבגלל שמויס הוא מאמן טרי במועדון, מבחינתו כל השחקנים הם בבחינת שחקני רכש ולכן כמו רונן, חושב שזו אחלה הזדמנות לשפר את הסיטואציה של נאני. אני גם מקווה שתהיינה השלכות חיוביות גם לגבי צ'יצ'אריטו, שהוא שחקן הרבה יותר טוב מוולבק.

אריק החדש 12 באוגוסט 2013

הסוגיא של רוני לא נפתרה עוד מתקופת פרגוסון.
רוני חשוב מאד ליונייטד למרות שאין שחקן שחשוב
יותר מהקבוצה .
הבעיה היא לא יונייטד הבעיה היא רוני.
שחקן במעמד שלו שהיה יכול להפוך לסמל ואגדה
רוצה לעבור לצ'לסי ??!!!
מה הוא יכול לקנות בעוד כסף מהיתרות שיש לו בחשבון הבנק?
מה עובר לאיש הזה בקופסה שמעל הכתפיים?

טרנטה 12 באוגוסט 2013

אני מעריך שיונייטד בלי פרגוסון תתמודד על ההעפלה לליגת האלופות עם ארסנל וטוטנהאם ואי"ה גם ליברפול.
בהנחה שרוני הולך, אין ליונייטד שום דבר להציע חוץ מואן פרסי. למרות האליפות בשנה שעברה רמת הכדורגל שמציגה יונייטד בירידה כבר כמה שנים. הסגל נחות משמעותית מזה של צ'לסי והסיטי ויש לזכור שהעונה לשתיהן יש גם מאמן!

wazza 12 באוגוסט 2013

אם תבדוק אחורה אני בטוח שתמצא תגובה כמעט זהה בכל שנה ושנה

מנחם לס 12 באוגוסט 2013

בעוד חמישה ימים , אוגוסט 17 – יום הולדתי ה-76!!! (האם הגיע הזמן לייבש את העט? אני לא יודע. קשיש-קשיש, אבל אני מרגיש שנשאר דיו TO STILL KICK SOME ASS!) קורים שני דברים הסטוריים בספורט האמריקאי:

1) FOX SPORTS פותח ערוץ ספורט 24/7 מתחרה ל-ESPN
2) NBC מתחיל לשדר את משחקי הפרימייר ליג מאנגליה, ס"ה 380 משחקים.

זאת תשובת הערוץ לפופולריות הגדלה בתמידות לכדורגל כאן. ה-MLS שובר את כל שיאי הציפייה, והכניסה למשחקים, של הכדורגל!

יוסי מזרחי 12 באוגוסט 2013

מזל טוב ,בריאות ואריכות ימים.

אריק החדש 12 באוגוסט 2013

טרנטה.
רוני עדין לא הלך.
יונייטד עדין אלופה.
לא בטוח שמישהו יצליח לקחת ממנה את תואר האלופה.
כולם מוזמנים .
יש ליונייטד חוץ מואן פרסי עוד שחקנים.
הם אלופים בדיוק כמהו חלקם כמובן ותיקים ממנו בקבוצה ובנסיון איך לוקחים אליפות והם לא מוותרים כל כך מהר
על מה שהם עושים כל כך טוב בעשורים האחרונים.
יש להם מאמן מצוין לא פחות טוב מהמאמנים האחרים שציינתה.
יש לו גם יתרון ברמת ההיכרות של הקבוצות המתחרות בפריימר ליג.
חלון העברות לא הסתיים.
בקיצור להירגע
.

wazza 12 באוגוסט 2013

דורפן אני יודע שעבר הרבה זמן מהמשחק האחרון אבל אתה אמור לכתוב גם סיכום למשחק, (אני מרגיש קצת מטומטם להיכנס כל 5 דקות לראות אם כבר יש משהו)

Comments closed