ההפסד לווסט ברומיץ'

האם מוייס יכול להכנס בשחקנים

למצב כזה יש רק פתרון הגיוני אחד במושגי יונייטד. צריך להכנס בשחקנים. ואם צריך אז גם בסבת-סבתם. עם נעליים בראש. להעיף חלק מהם אל קצה הספסל לתקופה.

כי ההפסד הזה לא קשור להרכב או לטקטיקה. הוא קשור להופעה אפטית ורכרוכית ומבישה. אין פה אפילו מה לעסוק בשאלה מי מוכשר יותר או פחות. יש די והותר כשרון לנצח משחק כזה. לא היה פה עניין של בטחון עצמי כי לא הייתה כאן יריבה מפחידה. פשוט עליבות מכעיסה.

הבעיה היא שלפחות מבחינה תקשורתית כל הלחץ הוא על דייויד מוייס. הוא לא צריך לחשוש למעמדו כי אלכס פרגוסון הוא מי שקובע. אבל השאלה היא האם השחקנים יגיבו אליו? השאלה אם יש לו את הבטחון את העצמי לנער את הקבוצה? להחזיר לשחקנים את ההבנה שבמנצ'סטר יונייטד רמת מחוייבות כזו פשוט לא קיימת. שרק הם אחראים.

lego

וזה נכתב לפני המשחק:

בתוך ספטמבר לא טוב כל כך היו גם חדשות טובות.

ראשית, ששום קבוצה מהפייבוריטיות הבכירות  – ובעצם שום קבוצה –  לא התרחקה יותר מדי. ושנית, שווין רוני נקלט מחדש בקבוצה. מה שמויס צריך לעשות עכשיו הוא לא להתחיל בכל מיני נסיונות ושינויים אלא להכניס את ואן פרסי (שחוזר היום) ורוני לזרימה. ואם לוח המשחקים בפתיחה היה מאד לא אידיאלי למנג'ר חדש, לוח המשחקים עכשיו מאד מתאים למטרה הזו. שהיא חשובה.

כי עכשיו מגיע המבחן האמיתי.

גם אלכס פרגוסון הובס בדרבי לא פעם – והאמת ביכולת אפילו חלשה מזו של יום ראשון שעבר. מה שפרגוסון עשה הוא תמיד לנצח 12-13 משחקים בכל חצי של כל עונה, וביסס את מאבק האליפות על הקונצפט המרתק של צבירת נקודות. עצתי היא שבצד השינויים הדחופים שיש לעשות לנוכח התפתחויות טקטיות ביבשת, היא להצמד לקונצפט הזה של הנקודות שאחד מקווי הפעולה שלו היה כזה: איך שנגמר הסתיו מנצחים פתאום 10 מ-12 או שבעה רצופים או משהו כזה.

המבחן הזה הוא לא של דייויד מוייס אלא של השחקנים וגם המנג'ר.

 

מלך ישן VS מלך חדש - אורי קורט
הימורי פוטבול שבוע רביעי (ועל הנצחון של הניינרס)

204 Comments

אריק 28 בספטמבר 2013

משחק טוב לשחק עם אוואנסהאו גונס כבלמים לצד וידיץ. ועם ציצאריטו כחלוץ וקאגווה באמצע

אבאלה 28 בספטמבר 2013

לצערי בכושר הנוכחי אוונס הרבה יותר טוב מג'ונס ובטח מסמולינג כבלם.

חז 28 בספטמבר 2013

אוי כמה שאתה טועה לגבי סמולינג מול אוואנס. כנראה לא ראינו את אותו משחק באמצע השבוע מול ליברפול. בערך על כל חור של אוואנס הגיע סמולינג לחפות.

תומר ש 28 בספטמבר 2013

סמולינג באמת היה גדול מול ליברפול. אוונס פחות.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

באמת לא ראינו אותו משחק, אוונס לדעתי היה טוב מאוד וסמולינג היה סביר, שזה הכי טוב שלו עד כה העונה

בינתיים יש לו עונה נוראית לדעתי

תומר ש 28 בספטמבר 2013

הוא היה גרוע בתור מגן ימני, שזו לא העמדה שלו. מול ליברפול הוא שיחק לראשונה העונה בלם, ולדעתי היה מעולה.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

כן הוא לא טוב כמגן, הוא עדיף כבלם. חבל, בעונה הראשונה שלו הוא היה מצוין, מאז הוא יורד.

אריק 28 בספטמבר 2013

יופי מויס. רפאל ווידיץ חסרים לי אני מניח שזה קשור לשאחטר

ד 28 בספטמבר 2013

אני חושב שצריך להמשיך עם נאני וקגווה, ולתת להם בטחום ומקום בהרכב. חייבים לנצל את הפוטנציאל שלהם

אופיר 28 בספטמבר 2013

בינתיים אני חייב להצדיע לטוטנהאם על מה שהם בונים שם. ככה הם נראים על המגרש כשכמה שחקנים מצויינים על הספסל, שילוב של איכות, אימון טוב, טקטיקה טובה ועומק בסגל.

נראה איך המעבר המתוכנן לאצטדיון חדש ישפיע על היכולת שלהם להתמודד פיננסית עם הגדולות.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

חייבים שם הרבה מהקרדיט לרדנאפ.

בהחלט יש שם קבוצה טובה שגם כיף לצפות בה.

אמיר 28 בספטמבר 2013

כשאני מסתכל על ההרכב של טוטנהאם אני לא רואה כמעט סימנים לקבוצה של רדנאפ, אני חושב שבטוטנהאם צריך להגיד הרבה תודה למי שאחראי שם על עניין קניית ומכירת שחקנים, למרות עזיבתו של בייל( בסכום מטורף) הם נראים כמי שהתחזקו

אריק 28 בספטמבר 2013

לגמרי. וכל הקרדיט לפורטוגלי על ההגנה הטובה ביבשת עד כה. רק שימשיכו ככה

אבאלה 28 בספטמבר 2013

אכן רעיון טוב לתת לנאני לשחק, וזאת רק כי מדובר בווסט ברום.
על קגאווה אני כבר די ויתרתי, נראה שאין שם כלום.

לדעתי מאוד חשוב שיחזיר את קלברלי להרכב, הוא צריך אותו העונה למשחקים בהם יהיה צורך בשלושה באמצע (ראה ערך הדרבי).
אני בכלל לא משוכנע שפלאיני טוב ממנו.

סימנטוב 28 בספטמבר 2013

קלברלי הוא חייל נהדר הבעיה שהוא לא יוזם והמסירות שלו כמעט תמיד הצידה או אחורה אבל כן הוא מאוד מתאים מאוד כקשר שלישי באמצע ויש לו חשיבות רבה לאורך העונה.

אריק 28 בספטמבר 2013

כן מי זה הקאגווה הזה סתם בלון. מה הוא עשה 6מאיפה בא?

סימנטוב 28 בספטמבר 2013

רצף משחקים טוב לקבע את השחקנים המובילים, לשדרג את נאני וקגאווה למעמד אלפא. רצף טוב להריץ את צ'יצ'ריטו וזהה לתת להם את הכלים והביטחון שיש להם מקום על המגרש. גם רצף טוב לתת לינוזאי דקות (רק שיחתום שלא נאבד גם אותו) רצף טוב לתת לרוני תיקווה שהוא יכול להיות הקפטן הבא. הייתי שמח אם תהיה קצת רוטציה בהגנה.

שאמ"ו 28 בספטמבר 2013

זה ההרכב שלי למשחק:

דה חאה

רפאל, אוונס, וידיץ', אברה

קאריק, פלאיני, ולנסיה, ינוזאי

ואן פרסי, רוני

(מחליפים: נאני, קגאווה, צ'יצ'ריטו, פרדיננד, סמולינג, קלברלי, לינדגארד)

GB 28 בספטמבר 2013

וזה של מויס:
@MUFCSupport: #MUFC team: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Buttner; Nani, Carrick, Anderson, Kagawa; Rooney, Chicharito

@ManUtd: #mufc subs v #wba: Evra, Welbeck, van Persie, Valencia, Fellaini, Amos, Januzaj

יוסי מזרחי 28 בספטמבר 2013

אנדרסון ??
וי-לי וי-לי וי-לי

ארצי בן יעקוב 28 בספטמבר 2013

27/09/2013 ב – 22:35 #
http://www.101greatgoals.com/gvideos/brilliant-barcelona-tiki-taka-v-real-sociedad-xavi-iniesta-back-heels/
חייב לראות את הקטע הזה עם העקבים של צ"אבי ואיניסטה
אחד הקטעים הגדולים בתולדות הכדורגל

סימנטוב 28 בספטמבר 2013

דורפן, מחשבות על מו'מ עם ינוזאי ומבנה השכר בקבוצה? יובנטוס מרחרחים…

אופיר 28 בספטמבר 2013

צ'לסי נראתה פשוט מצוין בחצי השני. טורס גילה על עצמו דברים שהוא כבר שכח (אם נתעלם מהאדום).

כל הסיפור הזה של מוריניו עם מאטה קשור לאיזשהו תסביך נחיתות של מוריניו עם ספרדים. כל מי שצפה במחצית השניה יכול היה לראות באיזה שחקן מבריק מדובר.

אביאל 28 בספטמבר 2013

אופיר – הדבר היחיד שיצא מהמשחק הזה לצ׳לסי הוא שזה נראה שמאטה חזר לתודעה של מוריניו.

אופיר 28 בספטמבר 2013

אביאל, יצאו לצ'לסי הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. לטורס חזרו פתאום המהירות והברק (גם שני הצהובים מעידים בעיקר על התשוקה שחזרה), מוריניו הראה שהוא עדיין יודע להגיב טקטית לנסיבות, והשחקנים של צ'לסי הראו שיש להם עדיין יתרון איכותי גדול מאוד על קבוצה כמו טוטנהאם.

בני תבורי 28 בספטמבר 2013

אני לא ראיתי שום דבר שהצדיק את הצהוב השני של טורס.

אופיר 28 בספטמבר 2013

גם לדעתי, נראה לי כמו אגרסיביות בריאה.

אביאל 28 בספטמבר 2013

אמת, אבל מצד שני אני נזכר שיצאתי מאוד מעודד מהמשחק מול באיירן בסופר קאפ ומאז צ'לסי מדשדשת מעט.

אבי 28 בספטמבר 2013

רפאל פצוע?

אופיר 28 בספטמבר 2013

הההימור שלי: פנדל ליונייטד + הרחקה של שחקן ווסט-ברום. בנוהל.

אבי 28 בספטמבר 2013

צ'רלטון משדרים את המשחק באיכות נוראית!

אבאלה 28 בספטמבר 2013

הלינק שלי נפל, למישהו יש לינק למשחק???

אבאלה 28 בספטמבר 2013

מצאתי כבר, תודה

אבאלה 28 בספטמבר 2013

קגאווה נפצע אני מניח, כי אם לא זה חילוף הזוי

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

ואם קגאווה פצוע מדוע לא להכניס את ולנסיה לימין ולשלוח את נאני לשמאל ?

אריק 28 בספטמבר 2013

מחריד!!!

אריק 28 בספטמבר 2013

אז אדנאן איבד חמישה כדורים. שניים כמעט הביאו לגול. החמישי הביא לגול. יופי מויס חילוף אדיר

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

עם מי מויס מתייעץ לפני שהוא מקבל החלטות תמוהות ?
גיגס לא היה אמור להיות חלק מהצוות המקצועי ?

תומר ש 28 בספטמבר 2013

פרדיננד חייב לרדת! זה ייגמר בתבוסה

בר שושני 28 בספטמבר 2013

עוד מישהו רוצה לומר שאין למאמן שום השפעה על קבוצה בכדורגל?…

זוועת עולם.

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

אם הייתי אוהד יונייטד זה היה המשחק שהכי מטריד אותי מתחילת העונה.

פעם קבוצות כמו ווסט ברומיץ היו מפסידות את המשחק עוד באוטובוס. יונייטד הייתה מטאטת קבוצות כאלה באולד טראפורד בהילוך שני. היום ווסט ברומיץ' בלי שום רגשי נחיתות, ונכון לדקה השבעים יותר טובים והרבה יותר מסוכנים ליד השער ואלמלא כמה החמצות מזעזעות המשחק כבר היה גמור.

יונייטד כנראה עוד יעשו מהפך וינצחו את המשחק בעשרים הדקות שנותרו אבל זה לא נראה טוב לגבי המשך העונה.

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

יונייטד של מויס לא משחקת היום גרוע יותר מרוב המשחקים של יונייטד בעונה שעברה.
השערים של ואן פרסי בתחילת העונה שעברה הסתירו את היכולת הלא מרשימה.
הסגל של יונייטד לא מספיק איכותי ולא בלתי אפשרי שהעונה יונייטד תמצא את עצמה מחוץ לרביעיה הראשונה.

ארצי בן יעקוב 28 בספטמבר 2013

סתמאחד
כל מילה בסלע

אריק 28 בספטמבר 2013

זורק אני כבר בגן משחקים עם הילדים בעצתך. היו הופכים עם ציצאריטו וקאגווה…

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

יש עדיין משהו שחושב שעדיף היה להחתים את פלאיני ולא את אוזיל ?

אבאלה 28 בספטמבר 2013

מישהו חשב את זה אי פעם ?

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

היו כאן אנשים שכתבו על פלאיני כמנהיג שיונייטד משוועת לו כבר שנים

גרבר 28 בספטמבר 2013

אני מניח שזה אף פעם לא היה אמיתי. סך הכל ניסיון לשכנוע עצמי שהם יצאו עם משהו מהקיץ הזה.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

פתטי, עצוב, בזיוני.

פרדיננד – נו באמת, מצאת זמן לשטויות שלך.

ינוזאי – איזה חילוף מזלזל של מויס. נפצע קגאווה אז אתה מכניס את השחקן הכי גרוע שיש לך על הספסל. כ"כ אגואיסט, איכס, שלא ישחק יותר.

3 הפסדים ותיקו מ6 משחקים. מה זה לעזאזל ?

לפחות אולי נחמה שסיטי תפסיד ..

אבאלה 28 בספטמבר 2013

בשער הראשון פרדיננד פשוט אדיוט, אין איך להסביר.

בשני, שימו לב טוב, יכול להיות שיש הסבר נוירולוגי, אם מסתכלים היטב זה נראה כאליו המוח שלו פשוט קופא.

ליאב 28 בספטמבר 2013

מה יהיה?

מישהו מוכן להמר שבהנהלת יונייטד אין כרגע היסטריה מוחלטת? הנחמה היא ההפסד של סיטי לוילה, אבל מה זה באמת משנה כשיונייטד נראית פח?

ליאב 28 בספטמבר 2013

אגב, המשחק הבא בדונייצק מעלה בי חששות די רציניים לגבי כדור השלג.

rami 28 בספטמבר 2013

הים קצת קריר באוקטובר , אבל אולי תירשמו לחוג סלסה בשבתות .

בליקי 28 בספטמבר 2013

מעניין כמה הייתי מוציא מאיזה בוקי על דאבל של בירמינגהאם על מנצ'סטר היום.

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 28 בספטמבר 2013

זה היה יכול להיות הימור של הלייף

יעקב 28 בספטמבר 2013

אפשר להתחיל לבנות הכל מההתחלה.ליגת אלופות שנה הבאה לא תהיה

ליאב 28 בספטמבר 2013

לא הייתי נסחף. המצב נראה בכי רע, אבל גם אם מויס לא יהיה זה שייצב את השורות, השחקנים הותיקים יאפסו את הקבוצה.

צור שפי 28 בספטמבר 2013

מישהו כתב בשבוע שעבר שאותם שחקנים תחת הסר לקחו אליפות בעונה שעברה ובמשתמע שהבעיה איננה בסגל אלא במנג׳ר. אני חושב הפוך: אף מאמן חוץ מהסר לא היה מוציא מאוסף הבינוניים הזה מה שהוא הוציא ואם ניתן לתלות בו איזו אחריות למצב הנוכחי זה בדיוק זה, המחשבה שגם אחרים מסוגלים לחולל את הנסים האלכימיים האלה.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

מסכים. הרבה ממה שקורה רק מאשש את גדולתו של פרגי.

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

עם הסגל הנוכחי (נטול הכישרון,המהירות והרמה הטכנית) כל מאמן היה מתקשה כולל פרגוסון שבחר לעזוב בזמן הנכון עם תואר אליפות שהוא לא היה מצליח לשחזר העונה.
כל מאמן אחר שאיננו מויס היה מחתים בקיץ לפחות 3-4 שחקנים.
עד ינואר יונייטד תמשיך לדשדש.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

כן… חוץ מזה שפרגוסון הביא אליפות עם אותו סגל בדיוק …

אפרים 29 בספטמבר 2013

שכחתם שסקולס שיחק בשנה שעברה. כמה הקבוצה הזאת נראית שונה כשהוא לא שם.

אבי 28 בספטמבר 2013

החלטה תמוהה של מוייס. זה זמן גרוע לשיקולים של מנוחה לקראת ליגת האלופות.

כוכב עליון 28 בספטמבר 2013

זהו, מצאתם את האשם התורן (מלבד מויס) אדנאן? רצינו שילוב שחקנים צעירים בהרכב (אני נוהג לדבר ברבים אחרי הפסדים) אז הוא הכניס אותו (גם לי לא ברור למה קגאווה יצא) אבל פתאום רוצים את ולנסיה (כן, אותו ולנסיה שיחד עם יאנג קיבל את כל הטרוניות בשבוע האחרון).
את המשפט הבא לא יצא לי להגיד הרבה פעמים, ווסט ברומיץ' ניצחו ובצדק ועוד משפט שלא יצא לי להגיד הרבה זמן, נראה לי שהם פשוט קבוצה טובה יותר.

תומר ש 28 בספטמבר 2013

די כבר מויס הרגת אותנו! אתה לא פרגוסון, צא מהסרט שאתה פרגוסון, ואף אחד לא מצפה ממך להיות פרגוסון אז מספיק עם השטויות שרק פרגי היה יכול לעשות ותתחיל להיות כבר דייוויד מויס. בדרך הזאת אתה יכול רק להפסיד. אין לך יכולות מיתיות ושליטה בחדר ההלבשה כמו לפרגוסון, אתה לא מחדיר ווינריות בשחקנים כמו פרגוסון ואתה לא מוציא את המיטב מהשחקנים כמו פרגוסון.
יש לך רק דרך אחת להצליח וזה להעלות את ההרכב הכי חזק שלך בכל משחק ועל הזין שלי המשחק מול שחטאר דונייטסק ביום רביעי. מספיק עם ג'ונס כקשר/מגן ימני. מספיק עם חילופים תמוהים ומזלזלים. תוריד כבר את פרדיננד לספסל. פלאיני, קאריק, קאגווה, רוני, ואן פרסי ונאני צריכים לפתוח כל משחק מצדי עד שיפצעו. כנ"ל וידיץ' אברה ורפאל בהגנה. אתה חייב רצף של ניצחנות עכשיו כדי למחוק את הפער שיצרת במו ידיך.

נ.ב ראיתי את השידור בלינק עם שדר רומני או משהו. יש אישור לכך שקאגווה נפצע או שמויס סתם הוציא אותו?

חיפני לשעבר 28 בספטמבר 2013

תקופה קשה להיות אוהד של היונייטד ומכבי חיפה. בדיוק ראיתי את העונה הראשונה של שובר שורות עכשיו ויש שם קטע בו וולט סופר את רכיבי גוף האדם לפרטים ומגיע להרכב של כמעט 100 אחוז מהחומרים בגוף, ואז מישהי שואלת מה עם הנשמה והוא עונה שאין דבר כזה. ובכן, מסתבר שיש והיונייטד נשארו פשוט ללא הנשמה שלהם.

אסף THE KOP 28 בספטמבר 2013

יש למישהו לינק למשחק של ארסנל ?

אסף THE KOP 28 בספטמבר 2013

תודה.
יש לך שם מחייב, אתה יודע.

אביאל 28 בספטמבר 2013

http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=216499&part=sports

תבחר את השידורי flash אם לא בא לך להתקין תוכנה במיוחד.

אסף THE KOP 28 בספטמבר 2013

תודה.

D! בארץ הקודש 28 בספטמבר 2013

תתקין תוכנה אסף. לא תצטער. שידורים באיכות נהדרת עם פרשנות נורמלית. אתה תתחיל לראות גם את ליברפול עם קארא ברקע

אמיר המקורי 28 בספטמבר 2013

רונן,

זכותך המלאה! הריי לנו טור אופטימי במיטבו,רצף של 12 משחקים שיגיעו מן הסתם ובכלל הריי עכשיו מגיעות כמה מנמושות הליגה וזה הזמן לחזור להיות יונייטד!
אז זהו שלא, הטור האופטימי שייך לתקופה שבעוד כמה חודשים נחשוב עליה במונחים של פרה היסטוריה כי הסגל הזה לא מספיק טוב ולא יעזור זריקת שחקנים ליציע.
רבים מאלו המשתתפים בדיונים כבר הביעו דעתם כי חלק מהשחקנים כלל לא ראויים להיות שייכים למועדון המפואר הזה ומי שהיה אמור לזרוק אותם או כלל לא לרכוש אותם הוא רק זה שיכל להוציא מהם אליפות!
רחמיי על מויס, בהחלט מנג'ר שכבר הוכיח שהוא מבין כדורגל רק שנראה ממרחק של כמה אלפיי מיילים שהוא עדיין לא זה שמקבל את ההחלטות! הטעות הראשונית שלו התרחשה בשלושת חודשיי הקיץ שם הוא היה חייב להתחיל במיני מהפכה, כל מה שקורה כעת אלו ההשלכות הכה ברורות של חוסר העשייה בקיץ ולא משנה כרגע שבהחלט יש גם להנהלה יד בדבר.

rami 28 בספטמבר 2013

רונן , הטורים שלך מבריקים , באמת . אולי תעבור לאהוד את ארסנל לכמה שבועות ? (אני מוכן גם להתפשר על אינטר או בני-יהודה :)

edgecator 28 בספטמבר 2013

דורפן – אף אחד מהשחקנים לא צריך לצאת נקי, אבל ההתעלמות מתרומתו של מויס למצב הנוכחי היא טמינת ראש בחול.

אפס שערים במשחק פתוח בשישה משבעת המשחקים האחרונים, ותודה לברנד לנו ולהגנה המצחיקה שלו. זה מביך וזה בקושי כדורגל.

טיל אוילנשפיגל 28 בספטמבר 2013

להעיף כבר את המאמן האפס הזה. הוא הוביל את אברטון למקום השביעי, והוא מסוגל לשחזר את ההישג הזה גם עם יונייטד. הופעה אפטית, רכרוכית, בסדר, אבל המאמן אחראי גם לזה. שייע פיינגנבוים המוטיבטור היה מוציא תוצאות יותר טובות מהמאמן הזה (ברצינות).

אריק 28 בספטמבר 2013

להאשים את השחקנים זה מגוחך. מינוי עלוב הזוי ומזעזע בשם ארץ מוצא וערכים. מישהו רואה את השחקנים אפטיים אצל זוזה???
יונייטד ראויה למה שהיא מקבלת על חשיבה מתנשאת.
אנחנו לא טובים מאף קבוצה, לא חיים על ערכים נהלים ואלוהים לא בירך אותנו. מוריניו התחנן לבוא וירקנו לו ולעצמנו בפנים.

גיל 28 בספטמבר 2013

אפתיות של שחקנים לא קשורה רק או בעיקר למאמן. ומוריניו, אתה עושה צחוק? זה המינוי הכי גרוע שמנצ'סטר הייתה יכולה להביא ומזל שהוא לא שם. אולי מויס הוא לא המינוי המתאים ואת זה נדע רק בעוד שנה או שנתיים אבל בכל מקרה אסור להביא את מוריניו.

אריק 28 בספטמבר 2013

עד מתי תמשיך עם המנטרה הזאת כשיונייטד תסיים חמישית ומוריניו יסיים את חגיגות האליפות?

גיל 28 בספטמבר 2013

לא ידעתי שצ'לסי כבר זכו באליפות אחרי המחזור השישי.

אריק 28 בספטמבר 2013

אתה מבין גיל. כנראה בניגוד לך עקבתי אחרי כדורגל אירופי בשנים האחרונות ויצא שמוריניו זכה בכל מיני דברים והשחקנים על פי רב מוכנים למות למענו. מויס אימן מועדון בשם אברטון הממוקם בליברפול ואף של נכשל לא מנש הצליח.והכדורגל היה מיושן ומשעמם. שנה שעברה לשם דוגמא הוא הועך מהגביע אחרי שהפסיד לוויגאן 3-0.עבור אברטון הגביע הוא חשוב יש לציין. כך שהוא מעולם לא התמודד עם הרמות האלו. הבורד לא עזר לו יש לומר. יש ביונייטד 25. סליחה 24 שחקנים שחתמו בכדי לשחק תחת מאמן גדול ואינם יכולים להאמין איך הם התדרדרו לזה. קשה לי להאמין שאיש מהבורד לא צפה את שהיה לי כה ברור.

גרבר 28 בספטמבר 2013

אריק,

מבחינה טכנית, של הבנת כדורגל טהורה, מוריניו הוא אדיר.
מה לעשות, ויש עוד אלמנטים באימון קבוצה?

אם תתבונן, תשים לב שמוריניו הצליח בקבוצות בהן המסורת ועוצמת המועדון פחות שיחקה תפקיד מרכזי (יחסית, יחסית. בכל זאת, יש הבדל בין מנצ'סטר לצ'לסי ובין פורטו לריאל מדריד). שם הוא יכל להביא לידי ביטוי את המגלומניות שלו, לנהל את כל העסק סביבו.

יש מועדונים המנסים ליצור תדמית מסוימת, רצף, המשכיות. למועדונים כאלו מוריניו לא יתאים לעולם. רצף והמשכיות זה איפה שאני מותח קו כשמבקשים למצוא את המילה ההפוכה למוריניו.

בעידן המודרני, הניו אייג'י, 'מועדון' הוא הרבה יותר מאליפות וגמר צ'מפיונס (ע"ע ארסנל) מועדון הוא מותג. במה המותג שלי יותר טוב משלך? למה לקנות דוקא חולצה/צעיף/קלמר/כרטיס למשחק שלי? בגלל שלי כתוב 18 אליפויות ולך רק 15? לא. מיתוג זה שם המשחק. ומוריניו לא יכול להיות המותג של מנצ'סטר. לפחות לא מבחינתם כרגע, כמו שהם תופסים את עצמם.

לי, כמובן, זה לא כלכך אכפת.

גיל 28 בספטמבר 2013

וגם אני עקבתי אחרי כדורגל בשנים האחרונות וראיתי שלמרות ההצלחה בטווח הקצר (שלא תמיד התקיימה במלואה, ראה מקרה ריאל מדריד), אחרי שנתיים או שלוש שחקנים מתחילים לשנוא אותו וההנהלה ממהרת להפטר ממנו. אם אתה מעוניין במאמן אינסטנט שיביא לך אליפות או שניים ואחרי זה יעזוב למקום אחר אז אשריך. אני מעדיף מאמן שישאר שנים ארוכות ויהפך למוסד מזוהה עם הקבוצה ויביא לה הצלחה לטווח הארוך. אי אפשר לדעת עדיין אם מויס כזה, אבל בלי שתתן לו זמן ותמיכה אז הוא בטוח לא יצליח וזה יהיה מתכון בטוח להחלפת מאמנים כמו גרביים. ובניגוד אליך, אני חושב שהוא מאוד הצליח באברטון והוביל אותה למקומות מעבר למה שהסגל והכסף של הקבוצה אמור להביא אותה. ומה זאת אומרת לא התמודד עם הרמות הללו? מוריניו לפני שהגיע לצ'לסי כן התמודד ברמות הללו (עם כל הכבוד לזכייה די אקראית באלופות)? למויס יש ניסיון בליגה האנגלית שהיא מה שחשובה פה.

אתה צודק שרוב השחקנים לא חתמו חוזה כשהוא היה מאמן וזה בדיוק למה צריך לתת לו זמן כדי לעצב סגל כרצונו וכזה שיהיה מחויב אליו.

יוסי מזרחי 29 בספטמבר 2013

התגובה לאריק:
אני סוף סוף רגוע.
אין יותר עכבות, כי אותם 24 שחתמו ביונייטד, חתמו רק כי רצו לשחק אצל סיר אלכס ועכשיו כאשר הקבוצה הפרה את ההסכם ומינתה מישהו אחר, הם כולם משוחררים לפחות מוסרית.
אני יודע, שאתה יותר רציני מהתגובה הזו שלך.

אריק 29 בספטמבר 2013

יוסי הכוונה היתה שהיו צריכים להיות עוד שלושה שנרכשו הקיץ בכדי לשחק אצל מויס. נראה לי שזה יותר חשוב מלהחליף את בצוות אימון. אין לי טענה למויס בכלל בעניין הזה זאת היתה ביקורת על ההנהלה.

ניר 28 בספטמבר 2013

גיל, גם מויס לא בדיוק הראה יכולת מבריקה בלגרום לשחקנים לרצות לשחק בשבילו, ההתנהלות שלו עם רוני לדעתי היתה משולה לסימון איקס על המצח שלו וצורת המשחק של השחקנים עבורו עכשיו היא התגובה להתנהלות שלו.

אני אהיה מופתע מאוד אם בעונה הבאה הוא יישב על הספסל של היונייטד.

גיל 28 בספטמבר 2013

מויס הראה מחויבות מוחלטת לרוני. זה רוני שרצה לעזוב. ומאיפה קבעת שצורת המשחק של השחקנים זו תגובה להתנהלות שלו? זו סתם ספקולציה פרועה. וכדאי שתכין את עצמך אליו לזמן ארוך כי גם אם לא יצליח השנה הוא יחזור לפחות לעוד עונה.

ניר 29 בספטמבר 2013

נחייה ונראה. הוא אמר על רוני שהוא כינור שני לואן פרסי ואתמול הוא הפיל את ההפסד על השחקנים ואמר שאין לו מספיק שחקנים טובים בקבוצה. אני בספק גדול אם הוא יחזור לעוד עונה.

גיל 29 בספטמבר 2013

אין שום ספק כמעט שמויס ישאר להרבה זמן וכדאי שתפנים את זה כי אחרת צפויות לך כמה שנים אומללות.

יוסי מזרחי 28 בספטמבר 2013

אני לא מרחם על מוייס. הוא לא צריך את זה והוא יהיה זה שיוציא את העגלה מהבוץ,תוך כדי כך שנשלם מחירים שהיו בעבר לא סבירים וכל זה בלי להפחית ולו במאום מאחריותו ומאשמתו למה שקורה בכמה שבועות שהוא בתפקיד.
.
מה זה "להכנס בשחקנים"? מה זה אומר? זה אומר כלום, כי אין דבר כזה. תזרוק את נאני לקצה הספסל? לא תרכיב את ינוזאי? סידרת חינוך לרוני? הרי האמירות האלה אין בהן שום דבר מלבד פאניקה ואבדן עשתונות והן מסתירות את האמת שהיא לדעתי הצנועה זו: היום משלמים מחיר יקר על כמה וכמה מחדלים שמלוים אותנו מה שנים אחורה, ולמקטרגים שביננו, אין למוייס חלק ואשמה בהם.
נכון וחשוב מאוד לזכור, שבשנים האלה שאותן אני מאפיין כשנים לא טובות, היו הישגים מצוינים, אבל התקופה השתנתה. את מה שסיר אלכס השלים באישיות ובנוכחות, אין היום,אבל כולנו ידענו שכך יהיה, אז מה התימהון וההלם??
.
הסגל שלנו בעיתי. יש כמה שחקנים שלא היו צריכים להיות איתנו. מלכתחילה או במורד הדרך. יש כאלה שהרבה מעבר לשיא, והיו צריכים לסיים או לראות את המחליפים שכרגע אינם מהספסל.
.
בסוף תקופת סיר אלכס, נוצרו בעיות בסגל השחקנים מכל מיני סיבות. לא ביצענו רכישות משמעותיות בזמן אמיתי, והשארנו הרבה כסף מיותר וחסר עתיד על הספסל וברשימת המשכורות. צריך לזכור שבמקום מי שהיה צריך להיפרד בזמן, לא בא אחר,ולכן, ההגנה רעועה,ולכן אין לנו קישור ראוי לקבוצה בסדר הגודל של יונייטד.ובדרך איבדנו כשרון אדיר כמו פוגבה והאשמה לא רק בו.וקנינו את קגאוה, אבל שכחנו לתת לו לשחק. אני לא יודע למה הוא הוחלף היום,אבל אם לא מדובר בפציעה אזי המסקנה היא שהוא בדרך החוצה כי כנראה לא מאמינים בו. ואם לא האמינו כבר בשנה שעברה, למה לא למכור ולקנות בזמן? ואלו הן רק נקודות ספוראדיות.
.
מוייס מושפע מאוד מהלחץ,וזה עולה לנו בנקודות. היום הפסדנו בעיקר בגלל טעויות שהוא עשה,בחילופים ובכך שלא סגרנו את מרכז השדה לפני הטיילת של ווסט ברום (שניצחו בצדק) ושמשם באו חמישה שישה מצבים של מאה אחוז שרק שניים נכנסו. מישהו אמר שקלברלי לא חשוב?? קראתי כאן באחת התגובות בשבוע האחרון.
.
בקיצור, יש הרבה עבודה. יש עם מי כדי שנוכל למשוך עד ינואר.אסור לאבד עשתונות ואני בטוח שיהיה מענה לחלק מהדברים. על הסגל של אחרי ינואר, צריך לחשוב היום ולא לחכות לחלון. ממילא הוא מוגבל בהיצע שיהיה אז.
.
וכן, ראיתי היום את נאני, והוא יחזור להיות ציר מרכזי. וינוזאי ,אם לא נצליח לאבד גם אותו, יתן פירות במעלה הדרך, וגם באטנר יתן ויתרום.
ככה זה כשמגיע הזמן לשלם ובמזומן.אבל בהבדל מאחרים, לנו יש למה לצפות.

כוכב עליון 28 בספטמבר 2013

תגובה מעולה

סימנטוב 28 בספטמבר 2013

מצטרף תגובה מעולה

תומר ש 28 בספטמבר 2013

יוסי, קודם כל תגובה מצויינת.

את הליקויים שהיו בסגל מתקופת פרגוסון כולנו מכירים ומן הראוי היה שגם מויס יכיר. היה זמן וכסף לתקן בקיץ.

לדעתי הבעייה העיקרית כרגע היא שמויס מנסה לעשות פרגוסון ולהצליח עם רוטציות מפוקפקות במקרה הטוב בסגל. רוטציות עושים בינואר, וכשאפשר להרשות את זה לעצמך. כרגע אחרי פתיחת עונה בעייתית בלשון המעטה אין לדברים הללו מקום. צריך לשחק עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותנו בכל משחק.

כוכב עליון 28 בספטמבר 2013

איזה רוטציות. הובסנו 4-1, אז להשאיר את כולם? ולנסיה, יאנג. השניים היחידים שיצאו מההרכב זה וידיץ' ואברה. כמו שאברה נראה נגד הסיטי זה לא כזה נורא ווידיץ' לא יודע מה הסיפור, אולי פציעה קטנה , כידוע יש לו נטייה כזאת בשנים האחרונות. למרות אהדתנו הרבה אנחנו נמצאים עשרות אלפי קילומטרים ואנחנו לא ממש נמצאים במתחם האימונים.

תומר ש 28 בספטמבר 2013

וידיץ', אברה, רפאל, ואן פרסי, פלאיני כולם יכלו לפתוח.

מויס חשב על יום רביעי ובגלל זה הפסדנו.

כוכב עליון 28 בספטמבר 2013

פלאיני, וידיץ' ואברה כולם כיכבו ב 4-1 של סיטי. רפאל חזר מפציעה ושיחק נגד ליברפול , אז אם אתה רוצה לשחק איתו אחרי שהוא חוזר מפציעה 3 פעמים בשבוע אתה לא מכיר את ההיסטוריה של הבחור וואן פרסי חזר מפציעה אחרי שלא שיחק שבוע שעבר. אתה יכול להגיד על מויס הרבה, ורבים וטובים אומרים זאת עליו פה, בוא נגיד שיהירות לא תהיה המילה הנכונה.

אריק 28 בספטמבר 2013

יוסי. המאמן הבינוני והמיושן הזה שלא זכה בכלום לא יוציא אותנו מהבוץ אלא יעשה מאיתנו מה שסונס עשה מליברפול. ההשוואת לפרגי שבא לקבוצה עלובה מתחת לקו האדום מגוחכות. מויס קיבל קבוצה אלופה במצב טוב בהחלט. הבעיה הוא פייזלי הוא הרבה יותר סונס. הזהרתי אתכם כבר במאי… לא יודע מה זה רוח המועדון. אני מקווה שכבר התחילו לברר בדורטמונד ואולי בסאונסי. אם תגיד לי מחר שמויס פוטר ומנציני התמנה אני מבסוט.

אריק 28 בספטמבר 2013

הוא לא פייזלי

תומר ש 28 בספטמבר 2013

אריק, מה הסיכויים שפרגי חוזר להציל את הספינה?

אבאלה 28 בספטמבר 2013

אם נאני יהפוך לציר מרכזי אז ממש ממש הלך עלינו. זה שחקן שכולו ההיפך מהמהות של יונייטד, אגואיסט, החלטות רעות, נעלם ממרבית דקות המשחק.

אמיר המקורי 28 בספטמבר 2013

יוסי – העונה הזו אבודה! עכשיו צריך לראות מה עושים ע"מ שהעתיד הקרוב קרי העונה הבאה או זו של עוד שנתיים יראו טוב יותר.
אתה יודע שבענף הזה יש תהליך והשינויים לא קורים מרגע לרגע גם אם יש לך כסף ללא סוף….בינואר לא יקרה כלום כי אין שחקנים שווים בשוק!
צר לי אמנם נאני היה מהטובים יותר היום אבל אני כבר לא מאמין בו לאחר שנים שקיוויתי וציפיתי, הופעות כבר ראינו בעבר ממנו אבל אין אצלו שום המשכיות,נאני הוא כישרון אדיר שבוזבז ובאשמתו הישירה.
גם חברו של נאני האדון אנדרסון מיצה את עצמו ולעולם לא יהיה מה שקיוו שהוא יוכל להיות, הסר היה חייב להיפטר ממנו כבר לפני עונה ויותר…
באטנר לא ייתן מאום ולא ראוי להיות במועדון גדול שכזה ויש עוד כמה דומים אבל בו ונעזוב כי המצב רוח לא משהו….

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

נאני ואנדרסון לא התקדמו במילימטר מאז הגיעו ליונייטד

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

אנדרסון לא רק שלא התקדם אלא הלך אחורה.ובכלל אנדרסון ,לא ברור איך הוא עדיין אפילו בסגל של יונייטד,לפתוח בהרכב כמו היום זה בכלל מדע בידיוני.

אנדרסון שחקן גרוע ביותר,אני בטוח שבקבוצת המילואים של יונייטד נמצא איזה ילד בריטי חיוור בן 16 או 17 שטוב מאנדרסון משמעותית.

יוסי מזרחי 28 בספטמבר 2013

אמיר, סתמאחד וזורק מילה: על אנדרסון אני לא רוצה לדבר. אנחנו רק שבוע מיום כיפור ואני לא רוצה להתחיל כבר עכשיו לאסוף עוונות.
על נאני, נדבר בהמשך.
.
ועוד מילה אמיר.
עד כמה שזה נשמע הזוי ומנותק, העונה הזו לא אבודה. בכל מקרה, עדיין לא.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

אנדרסון הוא פשוט לא כדורגלן

יואב בורוביץ' 28 בספטמבר 2013

יונייטד תסיים במקום השלישי וזה עוד ייחשב להצלחה.

אמיר המקורי 28 בספטמבר 2013

יאבקו מול ליברפול על הרביעי!

אבאלה 28 בספטמבר 2013

הוא חייב להתחיל לשלב את קלברלי, מה זאת ההתעלמות הזאת משחקן כ"כ טוב ?

אבי 28 בספטמבר 2013

רונן, אין אוהד שלא יזדהה עם תגובת הבטן שלך, אבל כשעוברים על ההרכב קשה למצוא את אלה שצריכים לעוף לקצה הספסל. שיחקו היום כמה שגם ככה שייכים לספסל, ואחרים שרק חזרו להרכב והם, בעצם, התקווה שלנו. מבין הוותיקים והקבועים, רק פרדיננד חייב לנוח קצת, מסכן.

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

כל קבוצות ה"על" של אנגליה נחלשו מאוד,מאוד בשנים האחרונות.זה לא רק יונייטד השנה, זה גם צ'לסי של העונות האחרונות וסיטי שזו קבוצה של סכיזופרניים.אני מתחיל להילחץ באמת כי ארסנל באמת נהיית מועמדת לאליפות כבר החל מהשנה…לא כי היא כזו טובה,והיא לא,כי האחרות שכונה…וזה סתם יגרום לאכזבות בסוף השנה..

.בכל מקרה,מי שלא תהיה האלופה בסוף השנה (וכן יונייטד למרות היכולת עדיין מועמדת סופר לגיטימית ורלוונטית כי תסתכלו על האחרות..) זוהי כנראה האלופה הכי חלשה בעשרים השנה האחרונות,בעצם לא כנראה זו בטוח הכי חלשה.

כוכב עליון 28 בספטמבר 2013

משעשע ההגדרות האלה של האלופה הכי חלשה (לדעתי ליונייטד יש 3 אליפויות ברצף בתחום הזה)?, אגב, איך קובעים הכי חלשה בכל הזמנים? למשל יונייטד ב 99 עם 6 הפסדים בטח נחשבת אחת החלשות וברור שזו של 96 נחשבת נוראית (הרי היינו בפיגור של 12 באותה עונה).

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

מבחינת איכות ויכולת מקצועית נטו במגרש, לא מבחינת אחוזי הצלחה וניצחונות או הפסדים.

ואני עדיין בשלי, מי שלא תזכה השנה תהיה האלופה הכי חלשה בעשרים השנה האחרונות. רק עיוור או שמישהו בהדחקה קשה לא יבחין בהתרסקות של קבוצות הצמרת הגבוהה באנגליה בשנים האחרונות, השיא זה השנה, כולן חלשות להחריד.

אריק 28 בספטמבר 2013

אוי איזה כיף לראות את ארסנל…
זורק מה יהיה? רק תזכור מי אמר מה ומתי…

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

אין מצב אחי פשוט אין,ואם כן יצאת גדול,יצאת צדיק,יצאת אריק מלך ישראל :-) ועדיין משהו בדרך בטוח יתפקשש.

אבאלה 28 בספטמבר 2013

אם לא יונייטד אז יהיה סופר נחמד לראות ארסנל זוכה

כוכב עליון 28 בספטמבר 2013

נו ורק לפני שנה יצאו פה ובמקומות אחרים פוסטים שקוראים לונגר ללכת הביתה כי הוא מיצה. וחלקם היו אוהדי ארסנל מושבעים. אז אמרו. הכל נזיל, לך תדע.

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

רוצה להתחלף איתנו ב 7 עונות בלי שום תואר,שמקום רביעי נחשב לאליפות?

כמה כמה 28 בספטמבר 2013

אני מניח שהוא אוהד ליברפול , אל תדאג לו , הוא סובל כבר עשרים ומשהו שנה.

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

לא הוא אוהד יונייטד בוודאות.

ואגב,לאף אוהד ארסנל (אפילו לא לי) לא הייתה בעים עם ונגר המאמן,היו לנו בעיות איתו כמנג'ר שאחראי על מדיניות רכש (יותר נכון אי רכש,רק מוכרים כוכבים חד צדדית) והצהרות אומללות כמו "מצידי לסיים מעכשיו 20 שנה מקום 2 " ,זו הצהרה של בן אדם תבוסתן.וכאמור עד הקנייה של אוזיל,הרכש הכי יקר בהיסטוריה לפניו לא עלה יותר מ 20,שיונייטד לדוגמה הוציאה על ריו 30 מיליון פאונד לפני יותר מעשור.

D! בארץ הקודש 28 בספטמבר 2013

העונה יכולה מאד להיות העונה שלכם. יונייטד וצ'לסי מתארגנות מחדש על מאמנים. סיטי ממשיכה לזייף וטוטנאהם עדיין חסרת נסיון (אם כי אני מאד מקווה שאלו יהיו הם בסוף העונה).
ואם לא תתנו העונה פייט רציני אז הוא באמת צריך ללכת.

אסף THE KOP 28 בספטמבר 2013

שכחת 2 קבוצות נוספות…

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

איזה אסף?

יוסי מזרחי 29 בספטמבר 2013

זורק,
הכנסת את כולם לפרופורציה, במשפט אחד בן 12 מילים.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

אגב זה 8 (לא 7) עונות רצופות בלי שום תואר ואני אפילו לא מדבר על אליפות או גביע אלא אפילו בלי איזה גביע הליגה זניח.

edgecator 28 בספטמבר 2013

מויס נשאל לגבי החילוף של קגאווה – לא פציעה ולא נעליים.

אריק 28 בספטמבר 2013

אדנן דיד ורי וול. אז החילוף כנראה הצליח

edgecator 28 בספטמבר 2013

למען ההגינות – החילוף של קגאווה לא הפסיד את המשחק. הרבה דברים רעים אחרים דווקא כן.

אריק 28 בספטמבר 2013

לדעתי הוא כן.

יוסי מזרחי 29 בספטמבר 2013

תראה edgecator,
בחצי השני, אחרי החילוף, עברנו לשחק במערך של שני קיצוניים ושניים באמצע. קאגווה יצא ופתאום לאורך כל המחצית, חזרנו לבור במרכז השדה.
ראיתי את המשחק בפעם שניה הלילה. בור כזה שאיפשר לווסט ברומוויץ את המשחק הקל ביותר שהיה לה בעשרים השנים האחרונות.
לראות ולבכות.
עכשיו, אם זה בא כי הוצאנו קשר מהאמצע והכנסנו את עדנאן לצד ימין? כל אחד והבנתו.

תומר ש 28 בספטמבר 2013

סעמק.

גיל 28 בספטמבר 2013

לצערי, לאנשים אין כאן שום פרספקטיבה היסטורית ואורך נשימה. הם מתייחסים ליונייטד כאילו יש להם a God given right על צלחת האליפות או ליגת האלופות ואם חלילה הם יסיימו במקום חמישי אז זו טרגדיה. דווקא בתור אוהד, אני שמח על הכישלונות שיכניסו אנשים קצת לפרופורציה לגבי ההישגים וילמדו להעריך את ההישגים חסרי התקדים בעידן הסר. אנשים שוכחים שיש גם קבוצות אחרות שרוצות לזכות באליפות ולהכנס לאירופה וזה שלא תמיד מצליחים לא מסמל את סוף העולם כמו שחלק מהתגובות כאן מבטאות. אם כישלון יחסי של יונייטד השנה יעזור בלנער כמה אוהדי הצלחות אז נראה לי שזה שווה את זה.

וכן, גם אני לא מבסוט מאיך שהקבוצה משחקת אבל זה דבר צפוי ובכלל לא בטוח שתחת מאמן אחר ההישגים היו טובים יותר.

סתמאחד 28 בספטמבר 2013

אני כבר לא מעט שנים מייחל לראות את יונייטד משחקת כדורגל מרהיב והרפתקני גם במחיר של אי זכיה בתארים.
בשנים האחרונות יונייטד זכתה באליפויות מבלי להציג יכולת מרהיבה בין השאר בשל גישה שמרנית שמקדשת את מבחן התוצאה.
הייתי קונה בשמחה עונה עם כדורגל התקפי ושמח כמו של טוטנהאם בעונה שעברה.

אריק 28 בספטמבר 2013

זה מה שגם אני אמרתי אם היה מאמן כמו לאודרופ למשל היתה תקווה. מויס לא ישחק התקפי גם עם הסגל של באיירן

יוסי מזרחי 28 בספטמבר 2013

אתה יודע אריק, אתה מזכיר לי את אחי .
הוא החליט לפני חמש שנים, שקאריק אשם בכל, הוא לא שחקן,ורק אם לא יהיה בקבוצה, אנחנו אלופים. מה אגיד לך, הבנאדם חסר מושג בכדורגל.בלי ציניות ובלי שטויות.
עכשיו, אל תרגיז אותי עם שטויות כמו לאודרופ וכדומה. אתה הכרזת מלחמה על מוייס ושום דבר לא מענין אותך. תרגע. הוא לא טוב כמו שסיר אלכס חושב ולא גרוע כמו שאתה אומר.תמשיך כך ותכף תמליץ על פייגנבאום.או גרנט.

אריק 28 בספטמבר 2013

אברם פנוי לא?

edgecator 28 בספטמבר 2013

נוח מאוד לעשות שימוש בטקטיקה של "אוהדי הצלחות". אף אחד לא מצפה ממויס לכבוש את אירופה ואפילו לא את אנגליה בעונה אחת, אבל הקבוצה מציגה כדורגל זוועתי ואין לכך שום הצדקה. פשוט כדורגל נוראי – הכל יחסית, כמובן, לרמה הנדרשת ממנה *גם בעידן פוסט-פרגי*.

גיל 28 בספטמבר 2013

למה אין לכך שום הצדקה? היא לא הציגה כדורגל מלהיב במיוחד שנה שעברה, ואם אותו הרכב פחות או יותר אי אפשר לצפות לשינוי גדול. שנה שעברה הם פשוט הצליחו יותר.

edgecator 28 בספטמבר 2013

הלוואי והם היו משחקים כרגע כדורגל לא מלהיב. זה יהיה חתיכת שיפור.

אגב, עצם זה שההרכב זהה ולא נעשה שום שינוי משמעותי בסגל למרות ההיחלשות הדרסטית בעמדת המאמן היא בעיה עצומה בפני עצמה, אבל זה לא משהו שכמה סטירות לא יצליחו לתקן. עולם הכדורגל של ימינו לא מאפשר ליהירות כזו להתקיים לאורך זמן.

גיל 28 בספטמבר 2013

מי קבע שיש החלשות דרסטית בעמדת המאמן? רבאק, 6 משחקים וכבר קבעת את זה?

edgecator 28 בספטמבר 2013

אני לא יודע אם אתה רציני, ובטח שלא ברור לי הקשר לכמות המשחקים. האם אי פעם היה לך איזשהו ספק בכך שמויס הוא מנג'ר משמעותית פחות טוב מפרגי? אתה יודע, אולי גדול המאמנים?

גיל 28 בספטמבר 2013

אתה דיברת על החלשות דרסטית לא על החלשות בכלל, יש הבדל.

edgecator 29 בספטמבר 2013

הלך אחד מגדולי המנג'רים בכל הזמנים, אם לא הגדול מכולם. הגיע מנג'ר טוב שהצליח לשמור על יציבות במועדון בינוני. לי זה נשמע די דרסטי. כמובן שאין לדעת מה יעשה מויס עם יונייטד, אבל קצת מצחיק בכלל לחשוב על זה במקום לבחון את המצב הנתון.

אני חושב שמויס הוא מאמן ראוי שיכול להצליח, אבל רק אם יהיו לו שחקנים טובים משהיו לפרגי.

גיל 29 בספטמבר 2013

לפי ההגדרה שלך כל מאמן היה שינוי דרסטי. ומאמן שמצליח מעל ומעבר לציפיות של מועדון בסדר גודל של אברטון הוא מאמן טוב ומוצלח.

ואכן צריך להסתכל על המצב הנתון. בקושי כמה משחקים לתוך העונה וכבר אנשים קוברים אותו, את הקבוצה ואת כל העונה.

ארצי בן יעקוב 28 בספטמבר 2013

בפעם הראשונה בחיי רציתי היום שיוניטד תבקיע,בגלל האומץ של המאמן לשנות את ההרכב המרדים של פרגי ולעלות עם הרכב שמציג כדורגל מהנה לצופה

ארצי בן יעקוב 28 בספטמבר 2013

אגב
את נאני שראיתי היום זה שחקן בין 10 השחקנים הטובים בעולם אם לא החמש ,הוא פשוט שיחק נפלא היום
פרגי הרג את אחד הכשרונות הכי גדולים בעולם לדעתי

אבאלה 28 בספטמבר 2013

אני ממליץ לך להתאשפז

gedalia 28 בספטמבר 2013

בושה. פשוט בושה!
בא בנאדם, מצפה שיונייטד, סיטי,צ'לסי, טוטנהאם וליברפול יתנו עונה טובה וישתלטו על הצמרת.
ומה קורה? כולם על הפנים וארסנל ראשונה.
במקום שיגיעו סופסוף תוצאות שיזיזו מישהו שיעיף את המאמן שלא מאמין בשוערים, מגינים, בלמים, קשרים אחוריים וחלוצים – הרי מספיק אחד מכל אחד – הוא מוביל את הטבלה ועכשיו גם יקבל חוזה לעוד מילניום.
בושה!!!!

זיק 28 בספטמבר 2013

עם כל ההילה של הסר, אסור להתעלם מכך שיונייטד שיחקה בעונות האחרונות, כדורגל אפור ומשעמם.
בלא מעט משחקים שנצחה היא הייתה יעילה ולא יותר.
סגל השחקנים חלש ביחס לקבוצות העלית באירופה.
למעט שחקן על אחד (כרגע רוני בגדר נעלם), אני מתקשה לראות איך יתר השחקנים משתלבים באחת מקבוצות הפאר.
כבר יותר מדיי עונות, יש כמה שחקנים שהוגדרו כעילויים פוטנציאלים אבל שום דבר לא מומש מהפוטנציאל. איכשהו הם עדיין מרכיבים את הבסיס של הקבוצה (רבאק, נאני זה אפילו לא רונאלדו על רגל אחת).
אני לא יודע אם מויס מתאים או לא, אבל אני לא מאמין שמאמן אחר היה עושה פלאים עם החומר שיש.
יונייטד הייתה צריכה שידוד מערכות בקיץ (הויתור על אוזיל עוד יתברר כמחדל), עם תוספת משמעותית של שניים-שלושה שחקני על.
בקיץ שבו התרנגולים מלונדון והנפולטאנים שופכים מעל 100 מיליון יורו על רכש, יונייטד לא יכולה להישאר עם קופה סגורה.
אם רצו להשאר עם קופה סגורה אולי כבר היה צריך להביא את ונגר… בעצם אפילו הוא כבר פתח את הארנק.

גיל 28 בספטמבר 2013

ואולי שידוד המערכות הוא זה שמויס יעשה? אין דבר גרוע יותר מלהכתיב למאמן שחקנים שהוא לא מעוניין בהם. קצת סבלנות לא תזיק.

זיק 28 בספטמבר 2013

אני בהחלט מסכים שסבלנות נחוצה בכל המהלך הזה.
לא יהיה פשוט לאף מאמן להכנס לסיטואציה כמו שנכנס אליה מויס.

דבר אחד מטריד אותי.
אני חושש מסחרור כזה שיקשה על מויס להביא שחקנים כאלה.
בסיטואציה הנוכחית עם מאמן חסר נסיון וסיר הלחץ שיכול להיות ביונייטד העונה, אני לא אופתע אם שחקנים בכירים יעדיפו שלא להגיע.
לא חסרות היום אופציות שישלמו שכר גבוה.

גיל 28 בספטמבר 2013

לא צריך להגזים. מנצ'סטר עדיין מותג חדש ואפשר לחשוב אלו שחקנים בכירים כן חתמו כשהסר היה מאמן. שמות גדולים זה לא הדבר החשוב פה לדעתי.

אופיר 28 בספטמבר 2013

הא! עקיצה של אתלטיקו במהירות הבזק!
די מאריה חייב לשלם איזשהו מחיר על כזאת רשלנות.

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

רק התחיל המשחק… אבל אם אתלטיקו לא תפסיד היום זה יהיה יום מושלם, למעט הפציעה של מסי (למעשה הוא פצוע מחודש מארס) .

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

אתלטיקו עוד תשלם במזומן על החמצות הללו, כבר יכול להיות 2,3 בשקט.

אופיר 28 בספטמבר 2013

מה יהיה עם הפרצוף הבכייני של קרים בנז*ה?

אופיר 28 בספטמבר 2013

כולה 1-0, אבל מה שריאל עוברת בברנבאו…

תוהה בדרכים 28 בספטמבר 2013

מי היה מאמין, בורוביץ' טעה! מאמן זה בכל זאת דבר חשוב לקבוצת לכדורגל, לפעמים לא פחות מרכש של מאות מיליונים.

יום גדול.

גרבר 29 בספטמבר 2013

אני כלכך מתענג על התגובות האלו בקשר למאמנים שנפתחות ב"בורוביץ' תעה". כל פעם מחדש.
קשה לי להסביר. קצת כמו ילד קטן שעושים לו "קוקו"

edgecator 29 בספטמבר 2013

מה עם המאמן של אלצ'ה? או שיותר כיף להלל את המהוללים?

תוהה בדרכים 29 בספטמבר 2013

לא הבנתי. אם נותן מחמאה למאמן מסוים, אתה צריך אוטומטית להחמיא גם למאמנים אחרים?

מעבר להבדל העצום ביכולת של ריאל בין משחקי בית וחוץ, מעבר להבדל עבורם בין משחק חוץ באמצע שבוע באלצ'ה לבין אחד המשחקים הגדולים של העונה מול 85 אלף צופים בברנבאו, המחמאות לסימאונה לא ניתנות רק בגלל המשחק היום. סימאונה לקח קבוצה שהייתה מדורגת בחלק התחתון של הטבלה כאשר הוא מונה לתפקיד, קבוצה שמאז שהוא הגיע מכרה שחקנים בבערך 100 מיליון יורו ורכשה בפחות מ40 מיליון, קבוצה שההרכב הראשון שלה עלה פחות מ40 מיליון יורו, לאחת מחמש-שש הקבוצות הטובות באירופה היום.

תוהה בדרכים 29 בספטמבר 2013

"הפך אותה לאחת מחמש-שש הקבוצות הטובות" כמובן.

edgecator 29 בספטמבר 2013

בעיניי זה היה משחק בינוני – עד הדקה ה-80, שבה הטקטיקה כבר נוטה להיזרק מהחלון, לריאל לא הייתה שום הזדמנות ממשית ואלו של אתלטיקו הגיעו ממצבים נייחים או טעויות הגנה.

סימאונה מאמן מצוין ואתלטיקו נראית נהדר מתחילת העונה, אבל ההאדרה שלהם נוגסת שלא בצדק ביכולת הרעה של ריאל. רונאלדו היה זוועתי, בייל מאוד לא חד, די מריה וקואנטראו שיחקו רע, בנזמה היה בנזמה ועל ארבלואה אין צורך להרחיב. כל זה בא לידי ביטוי בפעולות אישיות בסיסיות, שהקשר בינן להכנה הטקטית של סימאונה מקרי.

לי יפריע אם המשחק הזה ישמש, כפי שמסתמן, כחותמת לגאונות של סימאונה. הרי גם אלצ'ה הגבילה את ריאל בהצלחה גדולה, גם ויאריאל שיחקה מולה כשווה לה. מה בין אתלטיקו לבינן בכל האמור להתמודדות עם ריאל מדריד? אני לא מתעלם מכך שאתלטיקו הרשימה עד כה בכל משחקיה, היא משחקת טוב וחכם וברור שמדובר בקבוצה חזקה מאוד (כמובן שיותר מהשתיים ההן). אבל אם נתעלם לרגע מהטיול בטורקיה, ריאל מציגה העונה לכל היותר יכולת לא מרשימה. במשחקי הליגה עד כה הם נראו פשוט לא טוב.

קטונתי מלזלזל בכישוריו של סימאונה שבאמת עושה עבודה מצוינת. אבל קצת מוזר לי המיתוג שלו כגאון הטקטי החדש, אני רואה דווקא רואה אותו יותר כמוטיבטור גדול. רמת המחויבות וההקרבה של השחקנים שלו היא אולי הגבוהה ביותר כיום בכדורגל האירופאי, ודווקא זה מה שבלט במשחק היום בצד של אתלטיקו.

אגב, זו הסיבה שבגינה אני מסתכל הפוך על ההבדל בין משחק חוץ באמצע שבוע באלצ'ה לבין דרבי בברנבאו. ריאל הגיעה למשחק הזה לחוצה מאוד, כשברקע התחושה שאתלטיקו בהחלט מסוגלת להתמודד איתה כקבוצה שווה לה. כמובן שההבדל ביכולת של שתי הקבוצות מתחילת העונה תרם לכך, אבל לי נראה שלגמר הגביע בשנה שעברה יש חלק גדול יותר. קשה היה שלא לראות היום איך היכולת המנטלית של ריאל כיחידה אחת מחווירה לעומת זו של אתלטיקו. נבואה שהגשימה את עצמה.

בכל מקרה, נראה לי שעל אף הכושר הנוכחי, עוד מוקדם למקם את אתלטיקו בטופ האירופאי. העונה עוד ארוכה.

תוהה בדרכים 29 בספטמבר 2013

נו, זה שריאל מדריד במשחק ביתי לא הגיעה למצב במשך 80 דקות לא מדבר לטובת אתלטיקו ובעיקר על יכולתו של סימאונה כמאמן?
וזה לא שאתלטיקו עשו בונקר, הם הגיעו להרבה יותר מצבים.

גם הסברתי לך שני דברים:

1. מבחינת ריאל, יש הבדל עצום בין משחקי בית וחוץ. ובטח שמדובר במשחק גדול. לכן, אי אשר להשוות קושי שלהם במשחק כזה בהשוואה למשחק אמצע שבוע באלצ'ה. היו לא מעט משחקים בשנים האחרונות של ריאל שנראו כמו המשחק באלצ'ה. ספק אם היה משחק לא מול ברצלונה של גווארדיולה בשיאה בשנים האחרונות (מאז הגעתו של רונאלדו) שבו הם היו כל כך נחותים מהיריב במשחק ביתי. אפילו במשחקים מול דורטמונד שבהם הם הובכו לא פעם הגנתית, הם לפחות הצליחו לייצר הרבה יותר בהתקפה.

2. סימאונה עושה עבודה מדהימה גם מעבר למשחק ספציפי. ואגב, מעבר לרוח מנצחת ועמידה טקטית על המגרש, הוא גם מקדם שחקנים. דייגו קוסטה לפני שנה וחצי היה שחקן שאתלטיקו היו שמחים למכור בעשרה מיליון יורו לקבוצה קטנה באנגליה. סימאונה הפך אותו לאחד החלוצים הטובים באירופה היום, ממש גרסה יותר מגוונת של פלקאו.

אני לא יודע מה ההגדרה שלך ל"טופ האירופאי", אם אתה בוחן יכולת ולא שם או תקציב, אתלטיקו מדריד היא ללא ספק מחמש-שש הקבוצות הטובות באירופה היום. נקודת התורפה שלה בהשוואה לקבוצות האנגליות (מלבד ארסנל) היא העומק של הספסל, בעיקר בעמדות הקדמיות וזה בהחלט עלול לפגוע בהם לאורך עונה.

זורק מילה 28 בספטמבר 2013

מדריד,אתלטיקו מדריד !

עשו לריאל בית ספר במשחק חוץ,ואלמלא 5 החמצות מזעזעות זה היה נגמר בתבוסה.ריאל הגיעה ל2 מצבים כל המשחק – אחד בדקה ה 85 ואחת בדקה התשעים.רק מראה איזו הגנה מדהימה יש לאתלטיקו.

אתלטיקו מנצחת את ריאל אחרי 14 שנה ו 28 הפסדי ליגה רצופים,זה בלתי נתפס.
ברומיץ' מנצחת את יונייטד בחוץ לראשונה משנת 1978.

יום היסטורי.

ארצי בן יעקוב 29 בספטמבר 2013

זורק
כל מילה בסלע

גרבר 29 בספטמבר 2013

תשמע זורק,
בלי לקחת קרדיט מאתלטיקו (הם פשוט קבוצה מדהימה! אני לא אציין שמות כי כל אחד מהם היה ניראה היום כמו שחקן הרכב בכמעט כל קבוצה בעולם)
בכל זאת, המשחק מעיד גם על החולשה של ריאל.
לא ההפסד, המשחק.

חילופים תמוהים (איסקו בחוץ – מוראטה בפנים? גם ככה לא היה שם סדר)
אין חיבור של השחקנים
מעל הכל – לחץ.
כמה לחץ…

אני רואה משחקים של ריאל. אם הם בפיגור, אתה מתחיל להרגיש את זה בערך בדקה 60. לא צריך להסתכל בפינה של התוצאה. זה שם. בדקה 70 אתה כבר יכול להריח את הזיעה של הפחד בגב של מי שעל המגרש, בדקה 80 כבר פעולות היסטריות, וכלום לא הולך.

דרך אגב, ברור שזה לא התחיל השנה. אבל זה נבנה ונבנה…

אז או ששמו שם יותר מידי תבלינים, או שהם צריכים דחוף מישהו שיוריד את הסיר מהאש.

(או שיביאו בסוף כבאי, אבל זו כבר משאלת לב גרנדיוזית מידי לשלב הזה של העונה)

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

ואגב,שכתבתי שום קבוצה למעט בארסה בעונות 2009-2012 לא אימללה כך את ריאל בברנבאו התכוונתי גם לקבוצות ששיחקו מולה בצ'מפיונס כמו – באיירן,יונייטד,סיטי,דורטמונד ועוד ועוד.

אתלטיקו היום אימללה את מדריד בברנבאו.כל דיבור על מדריד "חלשה" זה להמעיט מההישג של אתלטיקו הלילה,וזה עוול,לדעתי לפחות.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

גרבר

ביום כזה ואחרי משחק כזה לא צריך לדבר על חולשת ריאל כי זה כביבכול מוריד מההישג של אתלטיקו,והם שיתקו היום לחלוטין את ריאל כפי שלא ראיתי משום קבוצה בעונות האחרונות למעט בארסה של 2009-2012

אז נכון ריאל הייתה חלשה היום,אבל אתלטיקו גרמה לה להיראות כך.ריאל לא הגיעה לרחבה של אתלטיקו ולמצב של שער עד הדקה ה 85,זה לבד אומר דרשני.

לדעתי נכון להיום אתלטיקו הקבוצה הכי טובה בספרד.בארסה קבוצה שתלוייה משמעותית במסי,הגנה שכונה וגנבה כמה וכמה ניצחונות דחוקים השנה.אתלטיקו חיות.יותר מזה,אני לא אהיה עצוב בכלל אם אתלטיקו יקחו השנה אליפות,העיקר לא ריאל.

גרבר 29 בספטמבר 2013

זורק,
כמו שאמרתי – אתלטיקו מדהימים.

אבל לי ניראה, שבלי קשר להיום ולמה שאתלטיקו עשו לה
ביחס למה שהיא אמורה להיראות – ריאל פשוט חלשה

ככה, סתם. חלשה

יואב 29 בספטמבר 2013

גיל,
כל מילה (בכל התגובות כאן).

גיל 29 בספטמבר 2013

תודה יואב. כמו שאמרתי בעבר, אם פרגוסון היה מאמן בעידן היום, רק אפשר לתאר אלו השמצות וכמה קריאות לפיטורין היו עד שזכה סוף סוף באליפות.

ABC 29 בספטמבר 2013

פרגוסון הגיע למועדון שלא זכה באליפות 19 שנים ובקושי התחרה על אליפות. ולפרגוסון היה רקורד של תארים לפני שהגיע למנצ'סטר.

מויס הגיע למועדון שרגיל להתמודד על אליפות כל שנה, שזה 8 פעמים בשנות ה 2000, שהיה לו כוח פנימי וכוח הרתעה כ"כ גדול שהוא זכה בעונה שעברה באליפות רק מכוח האינרציה.

יש את כל הסיבות לפקפק במויס, החל מפגרת הקיץ, והוא ממשיך לספק תחמושת למתנגדיו.

גיל 29 בספטמבר 2013

אז בגלל שלפרגוסון לא היה מה להפסיד השאירו אותו הרבה זמן? זה רק מצדיק את זה שצריך לתת למויס חבל ארוך מאוד. מויס מגיע כשהוא מחליף מישהו שאין סיכוי שישחזר את ההישגים שלו. הוא צריך להשפט לפי ההישגים שלו, איך הוא בונה קבוצה לאורך זמן וכו'. אלו דברים שאי אפשר לשפוט אחרי כמה משחקים.

ודי כבר עם ההאשמות שהוא לא עשה די. לפי מה שראיתי הוא דווקא מאוד רצה לחזק את הקבוצה ומסיבות שונות לא יצא. הוא בטח לא אשם כי הוא לא זה שמנהל משא ומתן וקונה או מוכר שחקנים. אם צריך להאשים מישהו זה את ההנהלה.

ABC 29 בספטמבר 2013

כל מנג'ר לפני פרגוסון קיבל 4-5 שנים. זה מה שהיה נהוג. גם היום מאמנים מחזיקים בתפקיד באנגליה, לפחות בקבוצות שלא ממומנות ע"י שוגר דאדי, יותר מאשר במקומות אחרים.
למויס מגיע בהחלט זמן והוא יקבל לפחות עונה מלאה אחת אם לא שתיים. ברור לכל בר דעת שלפרגוסון מניות רבות בהצלחה של יונייטד, במיוחד ב 3-4 השנים האחרונות, יותר מאשר לכל מאמן אחר בכל מקום בעולם. אבל מויס התחיל ממש ברגל שמאל בכל החזיתות – ברכש, בהרכב, בחילופים, בחיבור עם השחקנים (לא מדיד, אבל כפי שדורפן כתב – הופעות מבישות מבחינת מוטיבציה הן דבר שלא מכירים ב OT).
עוד נקודה: מנצ'סטר יונייטד מועדון בחובות עתק. הכל נמצא תחת שליטה כל עוד המועדון מצליח, מניב הכנסות ומוכר חולצות. עוד מאוד מוקדם לדבר על פגיעה אפשרית בהכנסות, אבל הם פשוט לא יכולים להרשות לעצמם להגיע לזה. אם הקבוצה ממשיכה לגמגם ככה כל העונה, הפגיעה תהיה גם בכיס.

גיל 29 בספטמבר 2013

אז בדיוק כמו שאמרת, תן לו זמן ונראה מה יקרה. לקרוא לפיטורים שלו עכשיו זה לא רציני.

כאמור, הרכש לא תלוי בו ולגבי החיבור עם השחקנים, מאיפה אתה יודע מה החיבור?

ABC 29 בספטמבר 2013

לא קורא לפיטורים שלו. לא חושב שקראתי אף אדם רציני שקורא להחליף את מויס. המינוי שלו לא היה במקום מלכתחילה לדעתי, אבל כיוון שהוא כבר שם, ולכל מאמן היו צפויים חיים קשים (אחרי פרגוסון המוצלח ושלל הבעיות שהותיר אחריו) – אז שישאר. זה מועדון מספיק גדול ועם מספיק משאבים שגם מאמן בינוני פלוס לדעתי כמו מויס יכול להצליח בו.

אני רק לא מקבל את הנימוק שלך שפרגוסון קיבל X שנים, ושמויס היה מוצלח באברטון. פרגוסון נכנס ליונייטד כשליברפול הייתה האימפריה השלטת ויונייטד לא הייתה אפילו בין 3 הגדולות (ליברפול, אברטון ועוד מזדמנת). פרגוסון היה צריך לבנות קבוצה, מויס מקבל קרדיט במועדון ה 1 או 2 בגודלו בעולם ולבטח מספר 1 באנגליה, כשהציפיות מהמועדון הזה בשמיים. באברטון לכל היותר הוא הרים מועדון מתחתית הטבלה למרכז הטבלה, אבל בלי שום בשורה של כדורגל שונה או מתקדם יותר.

הייתי די בטוח שמוריניו יקבל את התפקיד, טעיתי. אני חושב שגם יונייטד טעתה, או יותר נכון פרגוסון טעה כשבחר את מחליפו. לא מן הנמנע שהוא ייצב את הסירה תוך עונה או שתיים – אבל התחזית שלי היא שזה יהיה יותר בזכות עוצמתו של המועדון הזה מאשר בזכות מויס עצמו.

נחיה ונראה.

גיל 29 בספטמבר 2013

תקרא את התגובות פה ותראה שיש אנשים שרוצים לפטר אותו. תראה, אין ספק שהוא מקבל את המועדון במצב יותר ממה שקיבל אותו פרגוסון, אבל גם הציפיות ממנו גבוהות הרבה יותר. בכל מקרה, לא צריך לשפוט אותו כרגע אלא בסוף העונה. אם באמת הוא יוביל את מנצ'סטר למקום 10 אז זה יהיה כישלון עם הסגל הקיים. רק שמוקדם מדי לערוך את השיפוטים הללו.

ולגבי מוריניו, כמו שכתבתי קודם, כל אחד עדיף עליו. מנצ'סטר צריכה מאמן שלא חושב קודם כל על עצמו. זה היה די ברור שלא יבחרו בו בלי קשר לזה שפרגוסון בחר את היורש.

אריק 29 בספטמבר 2013

חלילה לפטר את מויס. אם אני בבורד אני רק עושה לו Fyi על המודעה של המשרה בסנדרלנד. תפור עליו בדיוק

תוהה בדרכים 29 בספטמבר 2013

ABC,

שאלה לא צינית. אם אתה חושב שמויס הוא לא האיש המתאים, אז למה לא להחליף אותו כמה שיותר מהר, כאשר הנזק שהוא גרם וגורם (לשיטתך) עוד קטן יחסית?

סבלנות ביחס לעבודת מאמן אמורה להיות אמצעי (לחזק את הקבוצה) ולא מטרה בפני עצמה. אם טובת הקבוצה דורשת החלפה מהירה של המאמן, אז זה מה שצריך לעשות ובלי דיחוי. ליברפול הבינו את זה עם הודג'סון , לאחר שהם עשו טעות כזו עם סונס.

ABC 29 בספטמבר 2013

לתוהה בדרכים:

אין מה למהר ולהחליף כרגע מכמה סיבות, לדעתי:
1. אני לא חושב שיש בשוק מאמן זמין לרמה של מנצ'סטר יונייטד. כן, לפעמים חילופי מאמנים באמצע (תחילת) עונה יכולים להגמר בסיפור
סינדרלה סטייל די מתאו, אבל הסיכוי קלוש ביותר.

2. הסגל הקיים עבר הכנה לעונה עם מוייס, הוא הביא שחקן אחד שלו, רוני חזר לשחק, וואן פרסי יחזור עוד מעט ואני לא חושב שהפתיחה המאוד רעה של יונייטד תימשך עוד זמן רב. השאלה מה הציפיות מהעונה – אם בורוביץ פינטז לכמה ימים על ריצה של ליברפול לאליפות לאור "חולשת" קבוצות הצמרת, אז מאניו על אחת כמה וכמה אמורה לראות עצמה מועמדת לגיטימית לריצה יפה עד סוף העונה. ולמען האמת, יכול להיות שיש להם את הכלים. עם רפאל, ווידיץ, דה חאה, נאני, קאגווה, RVP, רוני, אפונה ירוקה , טונות של ניסיון והרבה הרבה מיליונים לבזבז בינואר – יש בהחלט אפשרות כזו. מויס רק צריך להתביית על הרכב מתאים, לפגוע ברכש או שניים, והוא בדרך. הוא רק לא צריך להפריע יותר מדי.

אני מבין את השאלה שלך, וזו דילמה תמידית במצבים כאלה: האם לחתוך מיד או לחכות עוד מעט. אני חושב שמויס מתייעץ וימשיך להתייעץ עם פרגוסון, והוא יכנס לתלם והעונה הזו תיראה הרבה יותר טוב מבחינתם. אבל אני בהחלט לא חושב שנכון היה לעבור אחרי מאמן כ"כ דומיננטי כמו פרגוסון, להימור אפור כמו מויס.

השאלה מה הציפיות של מנצ'סטר יונייטד העונה:
אם הציפיה ממויס היא אליפות ולהגיע רחוק בלג"א (רבע גמר מינימום), ובמקביל לחזק את הסגל , אז נכונה להם אכזבה. הוא קיבל נקודת פתיחה לא טובה מבחינת בעיות בסגל, ונכשל בלפתור את הבעיות (או חלקן) בקיץ.

אם הציפיה היא ל"עונת בניה" – הווה אומר צמרת, משהו סביר באירופה ודגש על חילופי משמרות – הוא יכול לעשות את זה, ולהיבחן באמת בעונה השניה. לשם כך המועדון צריך להיות מוכן להשקיע כסף, והרבה, ואו להשתמש בניסיון של פרגוסון בבחירת שחקני רכש. עד כה, הברדק חוגג.

הדוגמא לא סונס לא רלבנטית לדעתי. אלה היו זמנים אחרים.

אם הציפיה היא רק שמויס יצבור ניסיון העונה, אז שיהיו מוכנים לעונה קשה. ואחרי עונה קשה, כלל לא בטוח שהעונה הבאה תהיה טובה יותר.

אני זה אני 29 בספטמבר 2013

טעינו שלא החתמנו את פפ או את קלופ. אמנים צעירים ומוכחים שכבר זכו במשהו. מויס מעולם לא זכה בכלום!!
הניהול בשנים האחרונות שערוריה.
בושה שבייל וביינס לא ביונייטד!!
פפ או קלופ היו מוכנים לחתום לחוזה ארוך אם ההצעה הייתה נכונה.
כמה מאמנים בריטיםם חוץ מפרגי זכו באליפות בעשרים שנה האחרונות באנגליה?
0
הם בפיגור טקטי משאר היבשת וההכרות עם הליגה המקומית לא מפצה על כך

ABC 29 בספטמבר 2013

אחד – דלגליש עם בלקבורן ב 95.

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

כלומר, ב-20 שנה האחרונות זכו באליפויות 2 מאמנים בריטים ו-2 שאינם (חמוריניו וונגר)…

אכן, הנתונים מעידים על פיגור טקטי מביך.

מאיר 29 בספטמבר 2013

פרגי הוא לא בריטי במובן הספורטיבי של המילה

תומר ש 29 בספטמבר 2013

מנצ׳יני ואנצ׳לוטי זכו גם.

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

זה לא אותו אדם ?

wazza 29 בספטמבר 2013

טוב שאתם לא מחפשים אנגלי כי אז תצטרכו לחזור עד לחולירות של עזי

אופיר 29 בספטמבר 2013

מה גורם לך לחשוב שקלופ מעוניין לעזוב את דורטמונד?

גיל 29 בספטמבר 2013

פפ וקלופ לא היו פנויים, אבל שמעתי שפרגוסון פנוי אז אולי שווה להחתים אותו.

קיש 29 בספטמבר 2013

שבוע שעבר כתבתי שיונייטד תסיים את העונה במקום השישי, ושזה המקום הריאלי עבורה (מבחינת כדורגל, כי כעת, בלי סר פרגי מטיל האימה, אפילו השופטים פתאום שורקים רק מה שהם רואים).
טעיתי.
גם המקום השישי יהיה הישג עבור יונייטד של העונה.

מאיר 29 בספטמבר 2013

מויס חייב שחקנים

וודר 29 בספטמבר 2013

קודם כל אני אציין שאני תמיד נהנה לקרוא כאן את הכתבות ותגובות באתר בין אם אני מסכים עם הדעות שמוצגות ובין אם לא.

אבל לנושא….אני חושב שאחת הבעיות כרגע של יונייטד ומויס (מעבר לעובדה הברורה שהם לא נראים טוב) זה איך הדבר נתפס אצל הירבות שלהן.ממשחק למשחק מקבוצה אחת לשניה לי בכל אופן נראה שהקבוצות שבאות לשחק נגד היונייטד כבר לא ממש "סופרות" אותה. כוח הרתעה שלה נשחק. (קצת מזכיר לי את השחיקה במעמד של פדרר שכל נו ניים משחק מולו בלי שום רגשי נחיתות). וזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות לקבוצת כדורגל ברמתה של היונייטד. כי שיריב "נותן כבוד" מפחד ממך ועומד על המגרש בתפסיה של "בוא נסגור ונקווה לחטוף כמה שפחות" אז גם ביום לא טוב עוד אפשר להוציא משהו. אבל שקבוצה כמו ברומיץ עולה מול היונייטד באולד טרפורד ומתסכלת בלבן של העיינים של השחקנים מבלי למצמץ אז אתה כבר בבעיה…היוניטד חייבים ניצחון ומהר וזה ידוע לכולם. אבל רצוי גם שיהיה עם הפרש שערים גדול כדי להגיד "היי אנחנו עוד כאן".

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

שאלה לאוהדי מנצ'סטר, ובאמת, שלא על מנת להקניט או להתגרות.

חלקכם מבקשים את פרגוסון בחזרה, וזה מובן. אבל, האם יכול להיות שפרגוסון פרש מלכתחילה היות והוא ראה, בחושי הכדורגל הנדירים שלו, לאן הספינה שטה והחליט (או הבין) שדברים השתנו, ועל כן פרש בשיאו ? ואם זה אכן המצב, מדוע לדעתכם הוא יסכים לחזור ?

כותב השאלה הוא אוהד ליברפול שעדיין חושב, והיה מוכן להמר בכסף שאין לו, שמנצ'סטר תסיים, לצערו הרב יש לציין, בין 3 המקומות הראשונים.

יוסי מזרחי 29 בספטמבר 2013

אסף.
יש מצבים שבהם מוצעים סוגים שונים של פתרונות.
בכדורגל זה פופולרי במיוחד לזרוק מאמנים ולהביא את מי שלא ניתן להביא. אבל סתם כהרמה להנחתה, התשובה הפרטית שלי היא לא באלף רבתי.
אילו היה מתאפשר מצב כזה, אני בטוח שהיינו ניראים אחרת,אבל השאלה היא אם להשתמש במטאפורות לא למה אנחנו לא מרגישים טוב אלא למה אנחנו בכלל חולים? והתשובה היא ,כי לא קיבלנו חיסונים בזמן.
.
ובפשטות, כל החוליים שלנו בנושא הסגל, הם ירושה מתקופת סיר אלכס. מי שעוקב אחרי דברים שאני כותב כאן יזכור ודאי, שהנושא של הסגל והתאמתו הוא מרכיב מרכזי בביקורת שלי על הקבוצה ועל סיר אלכס, גם בזמנים שלקחנו אליפויות.
מי שזוכר את יום שובו של סקולס, השחקן המועדף עלי בכל זמן ומקום והקשר זוכר ששאלתי, מה יהיה הלאה ואיך זה ישפיע על הערכות שלנו לעתיד.
קיצורו של ענין,
מוייס מצוי כרגע בבעיה שלא הוא יצר, הוא לא הצליח לפתור או להקל עליה בפגרה, גם באשמת איזה אדיוט בהנהלה(כמו שרונן תיאר), אבל הבעיה כולה נוצרה בזמנו של סיר אלכס וזו האמת.
.

גיל 29 בספטמבר 2013

פרגוסון בנה כמה וכמה קבוצות בחיים שלו ואין לי ספק שהיה יכול לבנות עוד אחת. הוא כנראה החליט שמספיק לו והוא באמת מיצה את הסגל הקיים והחידושים יבואו תחת המאמן החדש.

סימנטוב 30 בספטמבר 2013

אחות של אשתו נפטרה הוא הביע כמה פעמים שהגיע הזמן להיות לצד אשתו. מצד שני הוא פחד מהפרישה (אביו נפטר זמן קצר אחרי שפרש) ונישאר מעורב בקבוצה

גד 29 בספטמבר 2013

הדבר הכי מטריד ביונייטד של העונה הוא שבשמונה משחקים עד היום, רק בשניים הצליחו לכבוש שער שדה. מול צ'לסי וליברפול בליגה לא כבשו. מול קריסטל פאלאס שער אחד בבעיטה חופשית ואחד בפנדל. שיטי בעיטה חופשית, ווסט ברום בעיטה חופשית וליברפול בגביע, קרן. פשוט לא יוצרים מצבי הבקעה.

תומר 29 בספטמבר 2013

אהלן לכולם. קראתי את התגובות של אוהדי היונייטד, ואף התרשמתי
לא מעט מכל הספקולציות למיניהם.
לפי דעתי, הבעיה החלה ברגע שפרגסון השאיר את היונייטד למויס
ללא שום אבחנה. זה מתחיל עם הסגל הזקן. הרי כולנו ראינו שבשנה
שעברה היונייטד ספגה מעל ומעבר שערים ואם לא יכולת אדירה של
ואן פרסי, מי יודע איפה הם היו. מי שהוא רשם כאן, היונייטד
היא קבוצה יעילה ואפורה – פשוט כל כך נכון. היונייטד מאז עזיבתו
של רונאלדו שהיה בעצם כל היצירתיות שלנו אז, נעלמה והפכה לאפורה.
פרגסון החליט ליעל את המשחק מאשר לתת כדורגל יפה. דיוויד מויס
היה צריך בראש ובראשונה על סמך העובדה שהוא ידע שהיונייטד כל כך
רעה בהנגנה כבר מהשנה שעברה, להביא בלם או מגן איכותי. נכון,
על לייטון ביינס הוא ניסה ללכת בכל הכוח, אבל אדם בן 29 הוא
לא הפתרון. אברה בן 31 אם אני לא טועה, והוא לא פחות טוב ממנו.
אחת הבעיות הנוספות הוא שמויס לא החלטי, אין לו שום שליטה על
הקבוצה, הוא מפקפק בשחקנים, אומר זאת בפני העיתונאים, מחליף
רוטציה כל שבוע ובעצם משדר חוסר ביטחון ופאניקה. איך אפשר להצליח כך? צריך לתת סגל קבוע ויציב על סמך המחשבה שלו בלבד,
הוא מן ההתחלה החליט שקגאווה לא מתאים לו, תמכור, אל תשמור.
אני אגב, חושב שקגאווה הוא נקודת האור היחידה שלנו, הוא הראה
במשך 45 דקות כדורגל טכני יעיל ומדהים והוא יכול לקחת את
הקבוצה על עצמו אם יתן לו את המושכות. לאלה שאגב שלא הבינו את
פשר החילוף, אני יסביר לכם. עדנאן הצעיר(הבלגי שנכנס במקומו)
עומד לסיים את החוזה שלו עם היונייטד, ומויס לא מוכן לשחרר אותו
בשום אופן, והחליט לשים את כל המאמצים בכדי להחתימו, הם עד כדי
כך מיואשים כאשר גם באתר הרשמי תמצאו כתבות על עדנאן.
כרגע מתברר שהסיטי במרדף חסר תקדים אחר הילד, אבל בואו נגיד
ש90 אחוז שהילד ישאר בסוף, במיוחד אחרי שמויס נתן לו לשחק וכאן
בעצם פשר החילוף. מויס צריך זמן, מויס יאבד את התואר השנה, ומויס התבטא אתמול והצהיר: אנחנו לא טובים לליגת אלופות, ואם אנחנו רוצים רק להגיע לרמה של באיירן, ריאל וברצלונה, אנחנו
צריכים חמישה שחקנים בעלי שמות עולמיים. מראה גם המאמן פשוט
מאוכזב מאי הנתינה של השחקנים, מלבד ווין רוני וRVP כל השאר
באמת במצב עגום ומחפיר. לצערי הרב, האוקריאנים עם המהירות שלהם הולכים לפרק את היונייטד לטעמי, ואם מויס חכם, שיפתח עם שלושה קשרים שהיונייטד לא תושפל כמו המשחק מול הסיטי.
החדשות הטובות הן שהיונייטד כרגע במאמצים חסרי תקדים אחר שחקנים. גאראי ככל הנראה בינואר הקרוב, אני יאמר 80 אחוז יגיע לקבוצה, הוא כבר הצטרף לטוויטר של היונייטד, כבר יש דיווח על 15 מיליון כהצעה ראשונית, בנפיקה רוצה 20 דרך אגב. אבל מה שטוב, שמי שדיווח זאת, זה אותו אדם שדיווח בפעם הראשונה על פרישתו של פרגסון, כתב אמין מאוד בציבור, כך שזה כבר נשמע טוב.
מחר אנדרה הררה ובעוד כמה משחקים קרובים, נשלחו נציגים מיוחדים כדי לעקוב אחר השחקן, גם סרג'י רוברטו קשרה בן ה18 של ברצלונה חזק מאוד על הכוונת של מויס. ווילפרד זאהה קיבל הצעה לעבור בהשאלה, היונייטד לא סירבה. יש גם דיבורים על בלמה של דורטמונד הסרבי המעולה, אבל כרגע הכול ספקולציות. 2-3 שחקנים יחתמו בוודאות בינואר, מי? הכול בסימן שאלה. אני מצפה ממויס להחזיק מעמד עד ינואר ואם בינואר הכול ילך לטמיון גם עם אי החתמות,
אנחנו נראה בשנה הבאה כבר מישהו חדש על הקווים עם כל הכבוד לפרגסון. אגב לטעמי, אל תתפלאו אם אנחנו נראה בשנתיים שלוש הקרובות את פפ או קלופ, גארדיולה כבר התבטא ואמר שהוא רוצה לעבור לפריימרליג לאחר באיירן, והיו לא מעט דיבורים על זה שפרגי נפגש איתו בניו יורק, אבל אני בכל אופן כן רוצה לתת למויס
את הזמן, עם ארבטון הוא הציג כדורגל נפלא בשנה שעברה, זמן
זה שם המשחק, השאלה מי יחליטו השחקנים בנידון, כי אם זה ימשך
כך, כנראה שמויס לא יחזיק מעמד.

כספרי 30 בספטמבר 2013

תהרגו אותי אבל ריו צריך לפרוש. ההגנה זה החלק הכי בעייתי כל כדור שעובר את החצי מכניס את כולם לפאניקה אולי הגיע הזמן לבדוק מוארלה שווה ואולי לתת לולנסיה להיות מגן ימני רק לא שני הגמלים האלה ג'ונס וסמולינג

תומר ש 1 באוקטובר 2013

+1

Comments closed