תיקו אצל סוסיאדד

לא נורא. לא נורא מלבב

אם היו אומרים לי לסכם את המשחק לשחקנים:

צ'יצ'ריטו – טיפה יותר ריכוז. גם האחרים להקשיב.

ואן פרסי- זה פנדל?

מרואן פלאיני – אפילו באנגליה כנראה היית רואה אדום. באירופה בטח.

אשלי יאנג – אל תצלול. כבר שני מנג'רים אמרו לך.

וזה נכתב לפני המשחק:

images

המשבר עד עכשיו פסח על יונייטד באירופה וטוב שכך. ראשית, אינני אוהב משברים. לא את המשבר המדיני ולא את המשבר בבורסות. ושנית – כשאתה במשבר – תשרוד!. באמת אין לדעת איפה יונייטד תהיה בעוד מספר חודשים. כי דבר אחד מוייס כן עושה ואלו נסיונות. אז אם, במקרה, לגמרי במקרה, יונייטד תהיה טובה יותר אחרי פברואר, אז עדיף שתהיה במפעל.

 

במשחקים האחרונים התחלתי לראות, קצת את הדומינו. מהו הדומינו? שחקנים כמו ואלנסיה, כמו קלברלי, כמו אברה – אינם מהטובים בעולם או אפילו בפרמייר ליג בתפקידם. אבל מה שתמיד קרה ביונייטד הוא כשהכוכבים קיבלו כבוד מההגנה שחקני המשנה פרחו. זו המנטליות של הקבוצה.

 

בעוד בהרבה קבוצות צמרת אחרות יש שאיפה להביא כוכב לכל עמדה ביונייטד תמיד הרגשנו שארבעה שחקנים ברמת צמרת עולמית מספיקים לריצה לאליפות. 5-7 וגם תהיה עונה אירופית טובה. מה יש עכשיו? אחד! (דויד דה חיאה) – אבל כמה – רוני, ינוזאי, ואן פרסי, רפאל – שמתחילים להראות סימנים שכאלו. פרדיננד, קגאווה וגיגס בהרכב היום וזה מבחינתי מצויין. כי זה משחק מצד אחד חזק אבל מצד שני הפסד לא יהיה אסון וצריך לערוך אודישנים לתפקידים מרכזיים.

 

ירושלים של ארד
אלן אייברסון בפרספקטיבה של עשור

75 Comments

אמיר המקורי 5 בנובמבר 2013

רונן – זכור לי פוסט שלך בדיוק מלפני עונה בו ציינת כי לטעמך ואלנסיה אחד הקיצונים הטובים בעולם, דיי הצחיק אותי בזמנו ואפילו החלפנו כמה תגובות על הנושא.
והנה חלפה לך רק שנה(אולי טיפה יותר)וולנסיה כבר לא מהטובים אפילו בפרמייר, מעניין……………..
עכשיו יש לנו את רפאל שלטעמך עושה סימנים של שחקן ברמה עולמית וזה יקרה עוד מעט קט, האמת גם זה מצחיק.
בוא ואספר לך מה אומרת בת הזוג שלי על רפאל, "כדורגלן לא רע הרפאל הזה יש לו טכניקה טובה, למה הוא לא משחק בקישור? מגן זה לא המקצוע הטבעי שלו" סוף ציטוט!

סימנטוב 5 בנובמבר 2013

ולנסיה הוא בכלל רנינג בק שברח מסן-פרנסיסקו ה49אים אז יש לרונן המון סימפתיה (ובצדק!)
:)

סימנטוב 5 בנובמבר 2013

סימפטיה…

דורפן 5 בנובמבר 2013

אמיר – היו בהיסטוריה של האנושות מקרים בהם אנשים שיחקו טוב ואחרי זה שיחקו גרוע. זה קרה בכדוריד בבוליביה פעם, היה מקרה של כדורגלן בבהוטן ולדעתי עוד מקרה או שניים. שכמובן היו אנשים שהתריעו עליהם מראש.

אמיר המקורי 5 בנובמבר 2013

רונן – הומור זה דבר חשוב אבל ברחת מתשובות ענייניות, מן הסתם אין לך…..

Amir A 5 בנובמבר 2013

הרגת אותי עם הכינוי שלך. 46 שנים אני מסתובב על הפלנטה הזו בלי לדעת שאני בעצם שיבוט. גרמת לי משבר תודעתי חמור.

דורפן 5 בנובמבר 2013

מעניין שכל אלו שמביאים סימוכין מהחברה שלהם וחושבים שמה שאחרים אמרו זה מצחיק ומזכירים שצדקו בויכוח שניהלו ב-1956 הם המהירים ביותר להעלב…חוסר חיים מסויים.

Yair 5 בנובמבר 2013

קיבלת תשובה: הוא שיחק טוב, עכשיו הוא משחק פחות טוב.
ובלי קשר, אולי כדאי שתבדוק את הכפתור של הנקודה במקלדת שלך, נראה שהוא תקוע

אריק 5 בנובמבר 2013

רפאל מגן מצויין. לא קאפו או להאם אבל מצויין. ולנסיה הוביל את הליגה בבישולים לדקה איזה שנתיים ושנה שעברה נחלש

ראול 6 בנובמבר 2013

בהיסטוריה של האנושות היה גם מקרה של בעל בלוג שטעה, נדמה לי באי ונואטו. מקרה של בעל בלוג שהודה בטעות, לעומת זאת, לא זכור לי – בטח לא היה בדה באזר.
ואגב, אין שום סימן לכך שאמיר נעלב. ניסיון כושל שלך להעליב אותו, בהיעדר תשובות ענייניות או יכולת להודות בטעות, היה גם היה.

matipool 6 בנובמבר 2013

היו גם היו .
עמית פרוסנר בנוגע לברנדון רודג'רס והרכב ליברפול נגד ווסט ברומיץ' רק לפני שבועיים .
אריאל גרייזס בזמנו בנוגע לדייר סטרייטס .
אלו רק 2 דוגמאות שעלו לי בשליפה מהזכרון .

אמיר המקורי 6 בנובמבר 2013

תודה ראול כנראה שלא הייתי מצליח להסביר את עצמי טוב מכפי שאתה עשית (:

טל המנצ'סטרי 6 בנובמבר 2013

בעונה שעברה ולנסיה היה בכושר ירוד, רע.
העונה הקודמת לה, גם זו שלפניה, ולנסיה היה הקיצוני מהטובים באנגליה ובאירופה, לפרקים אפילו בכושר הטוב ביותר (ככה גם אמר גווארדיולה) וגם אם הוא לא השחקן המוכשר ביותר או בגלל שיש לו סגנון חד גוני.
עד כה העונה, ולנסיה עושה סימנים של חזרה לשגרה החיובית שהרגיל אותנו.
אם חברה שלך לא רואה שרפאל הפך להיות למגן טוב מאוד, בעונה שעברה החוליה הכי יציבה וטובה בהגנה של יונייטד, אז אולי כדאי שהיא תפסיק לראות דברים שהיא לא מבינה בהם…

אמיר המקורי 6 בנובמבר 2013

טל – זהו שלאחר שאני קורא את התגובות שלך(אני מבטיח להפסיק)כבר תקופה ארוכה ברור לי שהיא אכן רואה מה קורה על המגרש טוב בהרבה ממך שובניסט קטן!

טל המנצ'סטרי 6 בנובמבר 2013

בסדר, מה שתגיד…

סימנטוב 6 בנובמבר 2013

אמיר מה נסגר איתך? קצת הומור, אפשר לחשוב מה טל כבר כתב?

איתמר 5 בנובמבר 2013

זה המשחק של פלאיני! הוא הגיע!

איתמר 5 בנובמבר 2013

אולי דיברתי מוקדם מדי…

אלון 66 5 בנובמבר 2013

לא ראיתי ממנו שום תרומה שיש לה משמעות היום.
אחרי האדום, לפחות בצמפיונס לא נראה אותו משחק אחד :)

ald3 5 בנובמבר 2013

זה די מדהים, כל המחצית הראשונה, פאליני לא עשה שום מסירה קדימה. כל המסירות שלו מייד אחורה, ובמקרה הטוב אופקית..
לבחור יש עצירות קשה, צריך לקחת אימודיום

rtz 5 בנובמבר 2013

תרשמו יופי של בישול לקאגאווה

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2013

הגיגס הילד הזה, באמת הגיע הזמן שיעבור אודישן!

Yair 5 בנובמבר 2013

מעולם לא סלדתי משחקן במנצ׳סטר יונייטד כמו מאשלי יאנג

אריק 5 בנובמבר 2013

מגעיל. ומוח של ציפור. לקחת לי את המילים מהפה. וגיגס מוסר רק לו מאיזה סיבה עלומה

דנידין 5 בנובמבר 2013

כל כך מסכים איתך, אני כל פעם מתבאס שהוא בהרכב ואז גם הוא תמיד מזכיר לי למה.

תוהה בדרכים 5 בנובמבר 2013

הקטע אצל יאנג שאין בו כלום חוץ מצלילות. בייל צוללן לא פחות (למי שראה את המשחק מול סביליה, הוא הביא שם מהלך שלא היה מבייש את גרג לוגאניס), אבל הוא לפחות שחקן גדול כך שזה, לפחות מזווית האוהדים שלו, נסלח.

Shukrman 5 בנובמבר 2013

מסקנה מהאודישנים ,אף אחד ממי שניסו היום לא ישחק מול ארסנל.
מזל שאני לא מאמן את יונייטד כי הייתי זורק הרבה נעליים כדי לעורר כמה שחקנים אפורים..

טיל אוילנשפיגל 6 בנובמבר 2013

חבל שאתה לא מאמן יונייטד.

סימנטוב 5 בנובמבר 2013

המטרה הראשית של המשחק הייתה לצאת בשלום לקראת המשחק ביום ראשון לא נלקחו סיכונים עם השחקנים. ה work rate (הכל כך אהוב) של השחקנים היה בסדר, קצת יותר תעוזה והיינו מנצחים. ולנסיה לא מפיל אבל סוגר נהדר ולא רק בצד שלו לא פעם הוא קורא את המשחק וסוגר יפה למרכז. גיגס תמיד תענוג צרוב, את כל התסריטים על המגרש הוא קורא תמיד צעד לפני כולם גם אם הוא לא הכי מהיר, וכשהוא מתחיל לרוץ עם הכדור ולחתוך את המגן… אני חוזר להיות צעיר
עמידה טובה על המגרש, שפת הגוף של השחקנים טובה הביטחון שם.

תוהה בדרכים 5 בנובמבר 2013

מתוך ששת המשחקים האחרונים של יונייטד על אדמת ספרד באלופות, ארבעה הסתיימו ב0-0. ואלה לא היו 0-0 מהנים, אלא משחקים שלא קרה בהם כמעט כלום 90 דקות.

מבחינת יונייטד, למרות היכולת, תיקו בחוץ באירופה זו תוצאה טובה וגם אם מתעלמים מפנדל שלא היה, הם הגיעו לשני מצבים שלהם שזה מה שאתה מצפה מקבוצה במשחק חוץ באירופה. לעומת זאת סוסיאדד היא אכזבה ענקית. ההיסטוריה לא תזכור הפסד 1-0 באולד טרפורד ותיקו 0 בבית כתוצאות מבישות, אבל היה אפשר לצפות מהם לרבה יותר מבחינת יכולת התקפית ואפילו אנרגיה. בטח שלוקחים בחשבון שניצחון היום היה משאיר להם סיכוי לא רע לעלות.

הקטע ההזוי הוא שעדיין יש להם סיכוי למעלה מתיאורטי לעלות: שני ניצחונות, שני הפסדים של לברקוזן ותיקו מטה של שחטאר באולד טרפורד והם עולים, בהנחה שהם משיגים תוצאה טובה מ2-1 שהם הפסידו בגרמניה.

יוניטד מבחינתם צריכים עדיין להיזהר. הפסד שלהם בגרמניה וניצחון בית של שחטאר על סוסיאדד והם מגיעים למשחק האחרון במצב שבו הם צריכים לנצח בשביל לעלות.

דורפן 5 בנובמבר 2013

לא לגמרי מדוייק. 0-0 ביתי עם שחטאר ויונייטד עולה בכל מצב בגלל שער חוץ

תוהה בדרכים 5 בנובמבר 2013

צודק, טעות שלי. יותר מכך- בגלל ההפסד 4-0 של שחטאר בגרמניה, גם 1-1 יעלה כמעט בוודאות את יונייטד בגלל הפרש שערים.

בכל מקרה, יש מצב די הזוי שבו ניצחון של סוסיאדד בדונצייק ושל יונייטד בגרמניה (שתי תוצאות שרחוקות מלהיות נס) והבאסקים בעמדה מצוינת לעלות, בהנחה שדונייצק לא תנצח את יונייטד בחוץ.

בבתים מסוימים אתה יכול לא לעלות של עם 10 נקודות, בבתים אחרים, אתה יכול לעלות עם 7. והאמת היא שיש מצב סביר לחלוטין שיובנטוס הולכים לעלות שלב עם שש נקודות..

עצמות עצלות 6 בנובמבר 2013

יובנטוס יעלו עם 9 נקודות! אני מקווה.

תוהה בדרכים 6 בנובמבר 2013

אם הם יגיעו למשחק המכריע באיסטנבול במצב שתיקו מעלה אותם, סביר שתראה 0-0.

רק תיקון אחד: הם לא יכולים לעלות עם שש נקודות, מכוון מצב כזה התורכים יעלו בעקבות יתרון במפגשים הפנימיים. שבע נקודות כנראה יספיקו גם להם.

מתן 6 בנובמבר 2013

אנחנו משחקים כמו קבוצה מאוד בינונית. לשמינית כנראה נעלה הודות לשלוש האחרות אבל אני לא רואה אותנו עולים לרבע (אלא אם כן נקבל הגרלה קלה מאוד). כמו שזה נראה, התואר היחיד שיש לנו סיכוי לקחת העונה זה הגביע

תוהה בדרכים 6 בנובמבר 2013

המשחקים של יונייטד בחוץ באירופה העונה לא שונים מהמשחקים שלה בעונות שהיא הגיע לגמר.

המשחק בלברקוזן אמור להיות המבחן הגדול (על הנייר הקבוצה מספר 2 בבית והשלישית בטיבה בגרמניה), אבל אני במקומך הייתי מתעודד מהופעות החוץ של יונייטד עד עכשיו: לפחות אלו הופעות טובות מבחינה טקטית והגנתית. הרי ברור שכדורגל התקפי גדול לא תראה.

סוסיאדד לא בדיוק בכושר שיא וחסרי ניסיון לחלוטין באירופה אבל זו עדיין קבוצה שברצלונה לא ניצחה בחוץ בשלוש השנים האחרונות (שני הפסדים).

אחד 6 בנובמבר 2013

אלא אם כן דורטמונד תעלה ממקום שני, אני לא חושב שיש קבוצה שתעלה מהמקום השני שיכולה להעפיל לרבע על חשבונה של יונייטד. את ארסנל וסיטי הם לא יכולים לקבל, ומילאן ויובנטוס בינוניות לא פחות מיונייטד העונה.

מתן 8 בנובמבר 2013

ונאפולי? ואתלטיקו (למרות שכרגע נראה שיסיימו ראשונים)? קבוצה שחטפה בראש העונה מווסט ברום וסאות'המפטון לא אמורה לזלזל ביובנטוס ובמילאן. אם נקבל את דורטמונד זה באמת יהיה עצוב.
ובקשר להתקפה, קבוצה עם רוני וואן פרסי בחוד צריכה להבקיע מול קבוצה חלשה יחסית כמו סוסיאדד

גיל 6 בנובמבר 2013

דווקא לדעתי היה משחק טוב למדי של יונייטד. ההכנסה של ואן פרסי הכניסה רוח חיים בקבוצה ועם קצת יותר ריכוז זה היה נגמר בתבוסה. מנצ'סטר סובלת קצת מחוסר מזל והיו לה משהו כמו 10 קורות ומשקופים במשחקים האחרונים. באיזה שהוא שלב הסכר יפתח ואולי זה יקרה נגד ארסנל.

תומר ש 6 בנובמבר 2013

אני חושב שזה לא רק הכניסה של ואן פרסי, אלא גם התזוזה של קאגווה למרכז במקום רוני. לא יעזור, שם הוא צריך לשחק.

חנן 6 בנובמבר 2013

אני לא מבין את הקטע הזה של אהדה מרחוק, כל עוד היא לא מתבססת על קשר משפחתי כלשהו… מה חיבר אותך מלכתחילה מספיק לקבוצה כדי לעקוב אחריה באופן קבוע למרות שהיא נמצאת בצד השני של העולם (אם מותר לשאול)?

טיל אוילנשפיגל 6 בנובמבר 2013

צודק. זאת תופעה אופיינית לישראל בגלל שאת הקבוצה המקומית קשה לאהוד.

חנן 6 בנובמבר 2013

למה הכוונה ב"קשה לאהוד"? רוב מי שעוקב אחרי קבוצה ממרחק של אלפי קילומטרים לא ינכח סביר להניח במשחק שלה לעולם. זה נראה לי הרבה יותר קשה מלעקוב מקרוב אחרי קבוצה שקיימת כאן.

טיל אוילנשפיגל 6 בנובמבר 2013

הכוונה שהרמה זבל. תושב מנצ'סטר לא יאהד קבוצה מישראל.

חנן 6 בנובמבר 2013

עדיף רמה זבל וחיבור רגשי מאשר פוזת "אני אוהד אירופי", ושתכלס כל הסיפור הזה לא יהיה לך ממש אכפת כי ברגע שאתה מפסיד אתה יכול פשוט לסגור את הטלוויזיה ולשכוח מזה אם בא לך.
יש משהו הרבה יותר מוחשי בלשבת באיצטדיון ולשמוח עם עוד אלפי אנשים או להתעצב מול אלפי אוהדים של הקבוצה השנייה שחוגגים לך מול הפרצוף.
אוהדים דרך הטלוויזיה מפסידים את זה, בגדול, ועוד על מזבח ה"רמה הנמוכה", עניין שהוא לגמרי לא רלוונטי לאהדת כדורגל בעיניי.

D! בארץ הקודש 6 בנובמבר 2013

מאחר ואני כותב כרגע סמינריון בנושא אני יכול להבטיח לך שזאת לא תופעה מקומית. כנראה (זה לא נושא העבודה) שזו תופעה שקיימת בכל מקום מחוץ ארבע חמש הליגות הגדולות באירופה, אולי שלוש, לפחות בהקשר של הכדורגל

גיל 6 בנובמבר 2013

דווקא יש לזה קשר משפחתי, אבא שלי אוהד מנצסטר גם כן.

יריב ס. 6 בנובמבר 2013

אתה לוקח אהדה כדבר רציונלי ובכן לאהוד זה דבר רגשי.
אני אוהד ליברפול משנות ה – 70, החיבור היה כילד שראה פעם ראשונה משחק בטלוויזיה והחליט שזאת הקבוצה וזהו – זה מה יש :)
נכון שקשה לראות משחק באצטדיון (הייתי פעמיים באנפילד ואני חוסך לפעם השלישית) אבל עדיין יש קהילות מקומיות. למפגש שארגן חוג האוהדים בשבת למשחק מול ארסנל הגיעו 250 אנשים. גברים ונשים ובכל הגילאים החל מילדים בני 10.
ואגב זה לא ייחודי לישראל. אחרי המשחק מול יונייטד העלו באתר של ליברפול כמאה תמונות של אוהדים צופים יחד במשחק מכל העולם. היו שם מאוסטרליה, ארה"ב, קוסובו, קמבודיה, ויטנאם ומדינות רבות נוספות

כספרי 6 בנובמבר 2013

ווידוי. אני בן חמישים ויותר מארבעים שנים אני אוהד של שפילד יוניטד…(אתם קוראים נכון) ולא לא נולדתי באנגליה ואין לי שורשים אנגלים…אבל אחרי המשפחה שלי שפילד יוניטד זה הדבר הכי חשוב לי בחיים. בארץ אני אוהד בערך אותן שנים את הפועל ת"א ועם שפילד תשחק מול הפועל אין לי ספק בעד מי אהיה…

טיל אוילנשפיגל 6 בנובמבר 2013

ראשית, אחד הדברים היפים בכדורגל זה כשזה קורה זה הדבר הכי חשוב בעולם, וברגע שהמשחק נגמר זה חסר חשיבות.

שנית, בקלאסיקו של ספרד שנה שעברה נכחו כאלף ישראלים.

חנן 6 בנובמבר 2013

אם יש משחק שמייצג ניתוק רגשי זה המשחק הזה (ברצלונה – ריאל מדריד). משחק שהולכים אליו כדי להגיד שנכחת בו, לא כי הוא באמת משפיע על מצב הרוח שלך.
יש לי השערה לא מבוססת שגם 95 אחוז מהמגיבים לפוסט הזה מעולם לא נכחו במשחק של יונייטד. ושוב, זה באמת בסדר, רק שבעיניי הם מפספסים משהו מאוד מהותי בכל הקטע של אהדת ספורט.

טיל אוילנשפיגל 6 בנובמבר 2013

ואספר לך סיפור ששמעתי פעם מאוהד הפועל ת"א. הוא וכמה חברים שלו השיגו כרטיסים למשחק העונה, אבל רק ליצע של מכבי חיפה. ניסו לשמור על שקט, אבל מידי פעם ברחה למי מהם קריאת עידוד. החיפאים קלטו אותם ויציע שלם פיצץ אותם במכות. אותו בחור סיפר לי שהוא נהרג שם. אמרתי לו: "אבל הינה אתה חי!"
– "אלה חיים אלה?!"

חנן 6 בנובמבר 2013

משעשע:-).

matipool 6 בנובמבר 2013

רונן – דה חאה בצמרת העולמית ורוני וואן פרסי לא ?!

דורפן 6 בנובמבר 2013

כרגע מבחינת כושר

matipool 6 בנובמבר 2013

אולי ואן פרסי .
רוני נראה לי בהחלט בכושר טוב .

טל המנצ'סטרי 6 בנובמבר 2013

מתחילת העונה אני לא חושב שלדה חאה היתה בכלל עבודה כזו שיכול היה להוכיח שהוא נמצא כרגע בצמרת העולמית (הוא בסביבה)
רוני מצד שני, מספר 1 ביונייטד מתחילת העונה, לגמרי בכושר של הצמרת העולמית.

טל המנצ'סטרי 6 בנובמבר 2013

יאנג צלל? כן אבל לא על כלום, אלא על מגע/תפיסה בחולצה שלו. מגן טיפש שעשה זאת מטר מהשופט.
היו אלה הספרדים, איטלקים ושאר אירופה שלימדו את האנגלים איך להוציא פנדלים במשחקים באירופה ככה שמבחינתי יאנג אתמול עשה את הדבר הנכון, לא נשאר לעמוד על הרגליים בכוח.
אם היה זה שחקן אחר, פאולו/מסי/כריסטאינו או שם לטיני שכזה אז היו אומרים, נו בסדר, התפיסה הזו הוציאה אותו משיווי המשקל וכשהוא תוך כדי תנועה.
באנגליה, למשל העונה כשצלל באיזה משחק, לא זוכר איזה, או בעונה שעברה נגד ק.פ.ר לקראת סוף העונה, במשחקים הללו ממש לא אהבתי את הצלילה שלו על אפס מגע אבל אתמול, שיחק את המשחק האירופאי לכל דבר.
משחק שבו היינו צריכים לנצח כי יחסי הכוחות ברורים וזה נראה גם על המגרש ב 2 המשחקים.
גבשושית אחת שנייה לפני שהרננדז מניח את הרגל, 2 קורות בפנדל ומול שער ריק של ואן פרסי, נו, יצאו בזול סוסיאדד.
יונייטד תעלה שלב וזה מה שחשוב בשלב הזה של העונה.

אריק 6 בנובמבר 2013

טל הסר נא את משקפייך האדומות לרגע… אשלי יאנג הוא צוללן דוחה ושחקן כדורגל די מחורבן, אולי הגזמתי אבל התפוקה שלו כשהוא לא צולל לא שוהה את הצלילות.
יש פה כמה ממש טובים:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2488249/Ashley-Young-diving-Manchester-Uniteds-winger-dive-goes-viral.html

wazza 6 בנובמבר 2013

הצלילות שלו אכן מגעילות ומיותרות אבל הוא לא כזה גרוע כמו שעושים ממנו

טל המנצ'סטרי 7 בנובמבר 2013

אריק

ראיתי אתמול את העליהום שהדיילי מייל עשה על יאנג, לא מזיז לי במיוחד העיתונות המפגרת הזו.
יאנג צוללן והרוויח את הסטיגמה הזו ביושר אבל כל עוד הוא נופל בקלות כי היה מגע ברחבה והיה כזה נגד סוסיאדד ולא מחפש ליפול בכוונה ללא מגע או מחפש בכוח מגע, אין לי בעיה.
כשמגן מניח ותופס שחקן מאחורה מטר מהשופט בתוך הרחבה, שיבוא בטענה רק לעצמו. אני לא חושב שמסי או רונאלדו היו ממשיכים להישאר על הרגליים באותה הסיטואציה.
נ.ב
אני לא מרכיב משקפיים, רואה 6/6

אריק האחר 6 בנובמבר 2013

רונן
פרסי ועוד איך בצמרת העולמית לפי כל פרמטר.
הוא בהרכב קבוע של הולנד.
הוא בהרכב קבוע של יונייטד.
כמעט בכול רגע נתון במשחק מצפים ממנו לשער.
הוא מעורב התקפית כמעט בכול מהלך.
והוא גם מבקיע הכי הרבה ביונייטד.
נכון הוא עדין לא כמו בתחילת העונה הקודמת.
אבל אין ספק שהוא בין חמשת המובילים בתפקיד שלו בעולם.

כוכב עליון 6 בנובמבר 2013

מתחיל להרגיש שהתקופה הכי טובה של קגאווה העונה היו בחודשים אוגוסט -ספטמבר…ולא, נכון שהוא משחק הרבה יותר טוב מאחורי החלוץ, עדיין עדיף שם את רוני

ראול 6 בנובמבר 2013

רונן – האם אין דרך למנוע גניבת כינויים בבלוג?

יוני (המקורי, מפעם) 6 בנובמבר 2013

יש דרך קלה. תתן רק לראשון שהכניס את המייל המתאים להשתמש בכינוי. וכמובן שאפשר לאמת את המייל כתנאי לשימוש בו.

גיל מזימבבואה 6 בנובמבר 2013

קגוואה חייב להמשיך לשחק, עוד קצת ביטחון והוא יהיה נהדר.
פלאיני עדיין לא מתאים לרמה של יוניטד, לדעתי אתמול אנדרסון היה עדיף.
אשלי יאנג כופה את עצמו על המשחק, לצערי הוא מקבל יותר מדי. אתמול על כל 5 כדורים שהלכו אליו אחד הלך לולנסיה.
לפני המשחק חתמתי על תיקו, אחרי המשחק הרגשת פספוס.
חוץ מזה מה הקטע של איציק זוהר? קודם כל שילמד איך להיראות בטלויזיה, על הפרשנות שלו חבל להוסיף.

zen 6 בנובמבר 2013

ואל תשכח את אלי אוחנה, ואכזבתו הרבה על ההחמצה של רובין ברגל ימין, שכידוע היא הרגל החזקה שלו.

כספרי 6 בנובמבר 2013

זה ידוע שהוא בועט פנדלים ברגל החלשה…

zen 6 בנובמבר 2013

נותנים לאנשים את הג׳וב הכי טוב בעולם…

יוסי מזרחי 6 בנובמבר 2013

זה עתה נרגעתי מהצחוק שנפל על עם המומחיות של אוחנה,ומהעצב על כך שאלה הם המאמנים שמעצבים את דור העתיד.

טל המנצ'סטרי 7 בנובמבר 2013

גיל

בנגיעה הראשונה של יאנג הוא סידר לואן פרסי מצב מול שער ריק.
בפעולה השנייה שלו הוא סחט פנדל.
בתקופה האחרונה אשלי יאנג הפך לשעיר לעזעזל בקרב חלק מאוהדי יונייטד, זה לא שיאנג הוא וורלד קלאס והוא גם די מאכזב בסופו של דבר מאז שהגיע מוילה, גם אני ציפיתי להרבה יותר תפוקה
אבל הזלזול בו ממזמן עבר כל גבול.
היו לו גם רגעים טובים ביונייטד, יהיו לו עוד כאלה.
טוב יותר או פחות, הוא תמיד משקיע ונותן את כל כולו, משהו שאני לא יכול להגיד על אנדרסון למשל.
פלאייני עדיין מסתגל למציאות החדשה, אני חושב שהוא יכול להצליח להיות שחקן סגל לגיטימי ביונייטד ואני מעדיף לתת לו את הזמן להפוך לאחד כזה מאשר לתת עוד דקות משחק לאנדרסון שבזבז שפע של הזדמנויות להפוך להיות לבורג מרכזי ואפילו משני בקבוצה.

גיל מזימבבואה 7 בנובמבר 2013

טל, לי אישית אין שום דבר נגד יאנג. אני גם חושב שהוא שחקן מצוין אבל הניסיון שלו להוכיח את עצמו גורם לו נזק.
אבל הכל יסלח אם הוא ייתן ביום ראשון נגד ארסנל את אותה הצגה שהוא נתן ב – 8:2 המפורסם.
אתה צודק בקשר לפלאיני אבל דווקא נגד קבוצה ספרדית אני חושב שאנדרסון יותר יעיל, פלאיני קצת מסורבל נגדם.
דבר נוסף – איך באברטון כל קרן פגשה את הראש שלו ואצלינו אני לא זוכר נגיחה אחת שלו מקרן. לא מתאמנים על זה?

מתן 8 בנובמבר 2013

אני רק רוצה לציין שלדעתי רוב אוהדי מנצ'סטר יסתפקו גם ב 7:2

יוסי מזרחי 7 בנובמבר 2013

מצטרף לכל מילה.

כספרי 6 בנובמבר 2013

שלא לדבר על שגיא כהן גם בערוץ הספורט וגם מבקר מסעדות

Comments closed