שלום ליגה! (הניצחון על ארסנל והשער בערבית!)

השחקנים הבינו ופתחו את הליגה

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

הייתה פה הבנה עמוקה מאד של כל שחקן ושחקן לגבי עניין התוצאה.

היא הושגה בשתי צורות.

במחצית הראשונה באגרסיביות חכמה ונכונה. ארסנל גורשה מהדשא במחצית הזו.

במחצית השניה מול ארסנל משופרת בעצם ההבנה שאין מקום לרשלנות כלשהי. וגם במחצית הזו המצבים היותר טובים היו של יונייטד.

זה היה המשחק הכי טוב של ווין רוני מאז מתישהו מזמן ובכלל השחקנים הבכירים שיחקו כמו בכירים.

שלום ליגה.

וזה נכתב לפני המשחק
ars

זה פשוט מאד לאור המצב בטבלה. יונייטד חייבת לנצח את ארסנל. זה הדבר היחיד על פיו יונייטד תשפט על המשחק היום.

אני לא אומר את זה ממקום של "העיקר הניצחון" או "השורה התחתונה". אני אומר את זה גם מבחינת המהות של הקבוצה. בסופו של דבר האליפויות הרבות הגיעו משום שיונייטד בדרך כלל השיגה את התוצאה המספיקה כשזה היה נחוץ לחלוטין. איך השיגה? לפעמים בכדורגל טוב ולפעמים בכדורגל פחות טוב. והיום נראה אם זו עדיין קבוצה שיכולה להשיג תוצאה.

אגב, יש קבוצה בצד השני, היא משחקת את הכדורגל הטוב שלה מזה 7-8 שנים. והשאלה לגביה היא האם היא קבוצה שיכולה להשיג תוצאה. תוצאה באולד טראפורד לייתר דיוק. המומנטום פה הוא אפילו מעבר ל-5 או 8 או 11 הפרש. זה משחק שבוחן פוטנציאל אליפות.

תנו לשחר לנצח - יניב פרנקו
הקהל הכי טוב באירופה

124 Comments

יוסי 10 בנובמבר 2013

רונן, אני מבקש את דעתך המקצועית על הנושא הבא: :)
http://www.youtube.com/watch?v=4zvwcG1bfBI

דוד 10 בנובמבר 2013

רונן, אתה לא כותב בישראל היום על אנאנד קרלסן? זה הסיפור הכי גדול שיש!!!

מתן 10 בנובמבר 2013

עשה טובה ובוא לא ננחס. צריך לבוא בשקט, לתת להם לחשוב שהם פייבוריטים ואז לתת להם בראש. אנחנו צריכים ויכולים לנצח אבל הפייבוריטית הפעם היא ארסנל

דוד 10 בנובמבר 2013

לא ידעתי שאוזיל קורא את דה באזר

תומר חרוב 10 בנובמבר 2013

הוא קורא אבל רק את טל בן יהודה.

טל בן יהודה 10 בנובמבר 2013

*מסמיק*

ליבר 10 בנובמבר 2013

במילותיו של עלי מוהר ז״ל:
נביס אותם 1-0 קטן

ליבר 10 בנובמבר 2013

פגעתי בול

אדום עתיק 10 בנובמבר 2013

אני מאמין שמילותיו המדויקות היו נפרק אותם 1-0 קטן

דוד 10 בנובמבר 2013

לא נעים, אבל תיקו יהיה תוצאה טובה… קשה לי להאמין שארסנל תפסיד, יותר ממה שקשה לי לראות את יונייטד מנצחת

matipool 10 בנובמבר 2013

אוהדי ליברפול האופטימיים ( והבודדים ) שמפנטזים על אליפות מקווים לראשונה בחייהם לניצחון של יונייטד .
אוהדי ליברפול הרציונליים מקווים לניצחון של ארסנל שירחיק עוד יותר מועמדת לטופ 4 .
לגבי מועמדות ארסנל לאליפות – השאלה כמה זמן ראמזי ימשיך בכושר הנפלא שלו ומה יקרה אם ג'ירו ייפצע .

אסף THE KOP 10 בנובמבר 2013

היה עדיף תיק"ו.

ארז N 10 בנובמבר 2013

+1 לגבי הפציעות. שנאמר – בהצלחה לשני הצדדים. אני קונה תיקו.

דוד 10 בנובמבר 2013

הסמלים בכותרת הפוכים

אריק 10 בנובמבר 2013

היום יש בעיה:
מצד אחד- חייבים לנצח.
מצד שני – לא רוצה שנוציא לארסנל את הרוח מהמפרשים. אני מאוד אשמח מאליפות שלהם מהמון סיבות…
תחושת הבטן – עמומה. חושב שארסנל לא תנצח…

ליבר 10 בנובמבר 2013

אני משתגע מהתבוסתנות פה…
אנחנו מנצסטר יונייטד באולד טראפורד! שאנחנו נפחד ממישהו?!

יש לנו כמה שחקנים שלא יסכימו לרדת מהמגרש בלי ניצחון! לבוא קשוחים, לשחק חזק ולכסח אם צריך! העיקר להביא את הניצחון הזה.

wazza 10 בנובמבר 2013

אריק מצד אחד חייבים לנצח! ומצד שני חייבים שארסנל תפסיד! אין דרך אחרת להסתכל על זה, הרוח תצא להם מהמפרשים גם ככה לקראת חג המולד.

אריק 10 בנובמבר 2013

אליפות של ונגר תשמח אותי מאוד, אבל כל עוד הנר בוער… צריך לנצח

אחד 10 בנובמבר 2013

קצת יומרני לדבר על אליפות של קבוצה שלא הצליחה לנצח אפילו משחק אחד נגד שאר הטוענות לכתר.

שי 10 בנובמבר 2013

nנצ'סטר סיטי במשחק האחרון לפני פתיחת הליגה, ליברפול בליגה, דורטמונד בצ'מפיונס. כל זה מול הפסד בגביע הליגה לצ'לסי.

אחד 10 בנובמבר 2013

כן,אבל דיברתי על יונייטד…

ואגב, ארסנל גם הפסידה לדורטמונד משחק אחד.

שי 10 בנובמבר 2013

אתה מתכוון שצריך לנצח כל אחת מהטוענות לכתר? יונייטד לפני שנתיים כמעט והוכיחה שלא, אבל אולי זה השפיע. בכל מקרה, ברור שזאת החשיבות של המשחק היום ולכן מתחילים בדיוני האליפות.

Tsiklop 10 בנובמבר 2013

אני לא מבין מה כולם מתלהבים מארסנל (ואני אומר זאת בתור אוהד)

עד לפני כמה 3-4 שנים ארסנל תמיד היתה פותחת חזק מאד את העונה בכל המפעלים ואז בסביבות ינואר, היא היתה מודחת מהם אחד אחרי השני.

כולם דיברו על כך שהם ילדים, חסרי ניסיון וכו'

ואז הגיעו עונות שאפילו זה לא קרה בהן, אלא פתיחות עונה נוראיות, כמו ה- 8:2 הזכור לשמצה ועוד.

אז עכשיו ארסנל פתחה עונה בצורה טובה, אפילו טובה מאד, ולכולם יש זיכרון קצר, שכחו שפברגאס ונאסרי היו נראים לוהטים לא פחות מאוזיל וראמזי, שכחו את התצוגות של ארסנל בשלב הבתים באלוםות

ובעיקר שכחו את חודש ינואר הארור שבו ארסנל היתה הופכת ללא רלוונטית, שנה אחרי שנה.

אז עם כל ההתלהבות מארסנל הנוכחית, אני עדיין סקפטי לפחות עד לראשון לפברואר.

ועד אז, ארסנל לא פייבוריטית באולד טראפורד….

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

שלוש סיבות לאופטימיות.

1. השנתיים האחרונות היו החלשות ביותר מבחינת איכות כדורגל בעידן ונגר. ולכן, יכולת שהייתה מובנת מאליה עבור ארסנל לפני ארבע-חמש שנים, פתאום נתפסת (בצדק) כשיפור משמעותי וכסיבה לאופטימיות.

2. משחק ההגנה של ארסנל נראה הרבה יותר טוב, דבר קריטי לקבוצה ששואפת לתארים. ארסנל לא הציגה כדורגל התקפי מבריק בדורטמונד- הגול היה בערך הבעיטה הראשונה שלה לשער. אבל ההגנה עמדה בכבוד גדול באחד המבחנים הגולים שהכדורגל האירופאי יכול להעמיד.

3. יש לא מעט קבוצות טובות בפרמיירליג, אבל אין לך קבוצה אחת ברמה של יונייטד בשנים האחרונות של רונאלדו או צ'לסי בשנים הגדולות שלה. אין לך אפילו קבוצה כמו יונייטד של השנתיים האחרונות, שאולי לא הציגה כדורגל גדול, אבל קצב צבירת הנקודות שלה היה יוצא מהכלל. יש תחושה שהאליפות ריאלית מאד.

גל 11 בנובמבר 2013

+100! כל שבוע מחדש אני אומר את זה לאנשים שמתפעמים מארסנל בצורה מוגזמת, אם בפברואר הם יהיו מקום ראשון, יהיה מה לדבר על אליפות, עד אז, הכל פתוח

דוד 10 בנובמבר 2013

בגלל ההגנה החזקה של ארסנל. בכל העונות הקודמות היתה לה הגנה גרועה, והתקפה שנשענה על התלהבות יותר מאשר יכולת אישית גבוהה.
לראות את ארסנל כובשת מנגיחות, בעיטות מחוץ לרחבה, עוקצת במתפרצות
זה ארסנל חדשה- יעילה, צינית לפעמים, לא מאבדת יתרון ומעל הכל אוזיל- שחקן ברמה עולמית! זה דבר חדש. ארסנל הבוגרת

Tsiklop 10 בנובמבר 2013

אני מסכים עם כל מה שאמרת ואני אפילו מקווה שיש כאן שינוי אמיתי,

אני פשוט סקפטי, רק הזמן יגרום לי לחשוב אחרת.

והיות וכך הדיבורים על כך שארסנל פייבוריטת היום- מצחיקים אותי.

לא שזה המדד, אבל אני מאמין שברוב סוכנויות ההימורים גם חושבים כך

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

אוזיל נראה בינתיים כמו השחקן מריאל, לטוב ולרע: מהלכים אדירים ומספרים מרשימים, לצד חוסר דומיננטיות לאורך 90 דקות והעלמות במשחקים הגדולים. המשחק היום הוא מבחן גדול לראות אם הוא שינה פאזה לשחקן שיכול להוביל קבוצה.

תומר חרוב 10 בנובמבר 2013

אוזיל מקבל בארסנל במה להוביל את הקבוצה, מה שלא היה לו בריאל. ביום רביעי אגב הוא סיפק את הסחורה, לא משחק גדול אבל חצי בישול. שלא לדבר על התשומת לב שהוא לוקח ומשחרר את רוזיצקי וראמזי. אין דוגמא יותר טובה בכדורגל העולמי כיום למישהו שהופך את השחקנים שמסביבו לטובים יותר.

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

אני לא חושב שהוא מוביל את הקבוצה בינתיים (כמובן שעוד מוקדם).

אוזיל הוא שחקן מאד פרודקטיבי, כלומר גם במשחקים לא גדולים יהיו לו מהלך שניים עם השפעה גדולה על המשחק. הבעיה שלו היא חוסר הדומיננטיות לאורך 90 דקות וזה לא ראיתי שהשתנה בארסנל.

אריק 10 בנובמבר 2013

צודק מקבל הרבה מדי קרדיט. ארסנל מאז ינואר עם הכי הרבה נקודות שנה מאז ינואר ואוזיל לא היה.

אריק 10 בנובמבר 2013

אויש איזה תחביר

שי 10 בנובמבר 2013

אוזיל מקבל המון קרדיט מוצדק על היכולות שלו, אבל אף אחד לא מנסה בכלל לתת לו את המפתחות לקבוצה, כך שהדיון על דומיננטיות הוא משני. אם הוא יהיה שחקן דומיננטי שסוחב קבוצה הוא יהפוך לקשר הטוב בעולם, בלי תחרות בכלל, אבל זה לא יקרה – מה שעושה אותו לטוב כ"כ זאת היכולת לבצע מהלכים בודדים בשלמות מופתית ואני לא חושב שהוא מסוגל לעשות את זה מתוך לקיחת אחריות כוללת על הקבוצה. גם לא רוצה שזה יקרה, האמת, העיקר שימשיך להשתפר ויהיה מסי של הקישור הימני.

Danny - Long Island 10 בנובמבר 2013

והיום, מצפה לנצחון גדול בבית, ואז חוזרים לתמונה. היו הרבה מאוד פתיחות חלשות בעידן פרוגסון והסוף רשום ומקוטלג בדפי ההיסטוריה…..

סתמאחד 10 בנובמבר 2013

מכיוון שבאליפות זוכים רק במשחקים האחרונים של העונה אז אני מעדיף תמיד שהקבוצות שאני אוהד (הפועל ויונייטד) תשחקנה כדורגל מהנה,התקפי,יצירתי.
אם הכדורגל הזה יספיק לאליפות אני כמובן אשמח.
אם הכדורגל הזה לא יספיק לאליפות אז לפחות נהנתי במשך חודשים ארוכים מכדורגל.
מי צריך יותר מכך ?

דוד 10 בנובמבר 2013

"עידן פרגוסון" איננו. לשחק טוב מול צ'לסי בלי להבקיע, מול ליברפול ולהפסיד, מול סיטי ולהתרסק (לא בעשרה שחקנים!), זה הפוך לגמרי מהעידן ההוא. יונייטד השבירה, המוכשרת מעט בחלק הקדמי מזכירה יותר את ארסנל של השנים האחרונות, כשם שארסנל מזכירה את יונייטד של פרגי

Danny - Long Island 10 בנובמבר 2013

אתה צודק, בהנחה שעכשיו סוף ינואר 2014, אנחנו עדיין לא שם, הייתי שומר את זכות השיפוט לתאריך הזה

שי 10 בנובמבר 2013

זה המבחן השלישי של ארסנל העונה.
הראשון היה מול ווסט ברום בליגה, אחרי התיקו שהוביל לפנדלים בגביע הליגה – קבוצה שרצה לאליפות צריכה לנצח משחק כזה, אבל נגמר תיקו.
השני היה מול דורטמונד בחוץ – זה בסדר גמור להפסיד לקבוצה כזאת בבית, השאלה היא אם במפגש השני תדע לגרד את הנקודות למרות שהסיכויים הם לכאורה נגדך. המבחן עבר בהצלחה, כידוע.
ועכשיו מבחן שלישי – הפוקוס הוא בעיקר על היכולת של מרטסאקר וקוסיילני להתמודד עם רוני ו-RVP מלאי מוטיבציה בלי לשכוח לשניה מינוזאי, קגאווה ושאר האיומים. הצלחה תהיה בסיס מצויין להשיג 3+ נקודות מול סיטי וצ'לסי בדצמבר.

wazza 10 בנובמבר 2013

De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Jones, Carrick, Kagawa; Rooney, van Persie Bench: Lindegaard, Giggs, Chicharito, Nani, Cleverley, Fellaini, Januzaj.

wazza 10 בנובמבר 2013

קיוויתי שמויס יגמל מלשים את קאגווה (בהנחה שכך יעשה) בשמאל ואת ולנסיה בהרכב הפותח.

אופיר 10 בנובמבר 2013

ארסנל, אהובתי, לא תזכה השנה באליפות. זו תהיה קפיצת מדרגה גדולה מדי.
מצד שני, ההגנה השתפרה מאוד, הקבוצה הרבה יותר בוגרת ומגובשת ויש הרבה יותר steel בסגל (אם כי אין בריונים נטו, כמו פלאייני). לא להפסיד היום באולד טראפורד יהיה ראייה נוספת לכך שיצאנו לדרך חדשה, ובעיקר לא בגלל נחיתות פיזית או בגלל משחק נאיבי ושערים במתפרצות.

צריך לשחק כמו בדורטמונד: זהיר, לשמור תמיד שחקנים בחיפוי מאחורה, ולנצל את ההגנה הגרועה של יונייטד כדי לעקוץ.

אני קונה תיקו.

ארצי בן יעקוב 10 בנובמבר 2013

האם העובדה שהסיטי מחליפה 4-5 שחקני הרכב בתחילת כל עונה מונעת ממנה להפוך לאלופה הנצחית כפי שמצופה מקבוצה עם התקציב הענק שלה?

דוד 10 בנובמבר 2013

לא מונעת

יוסי מזרחי 10 בנובמבר 2013

התכונת אולי,למועמדת הנצחית.

דוד 10 בנובמבר 2013

לג'ירו משחק רע

נדב 10 בנובמבר 2013

למישהו יש סטרים טוב??
לעזאזל

נדב 10 בנובמבר 2013

תודה לכולם!
אבל הסטרים הזה פשוט מדהים

bb 10 בנובמבר 2013

http://firstrownow.eu/watch/220460/3/watch-manchester-united-vs-arsenal.html

שידור יציב באיכות טובה (לפחות ככה זה אצלי)

ארצי בן יעקוב 10 בנובמבר 2013

מה זו המחצית הזו מלחמה?
יש פה יותר פצועי ראש ממחלקה בהדסה

אופיר 10 בנובמבר 2013

הפסדנו. החסרונות שלנו ברורים, אבל אנחנו קבוצה טובה בהרבה מיונייטד, AKA "רוני, ואן פרסי, ו-8 קשרים הורסים".

udi 10 בנובמבר 2013

לגמרי!
השחקנים היו גמורים היום לדעתי, נקווה ליותר רוטציה כשכל הפצועים יחזרו.
וחייבים חלוץ רציני, אני אוהב את ג'ירו אבל הוא לא ברמה הגבוהה ביותר כדי שניקח אליפות(ובטח שלא בנדטר הליצן)

איתמר 10 בנובמבר 2013

…whatever gets you through the night

אריק 10 בנובמבר 2013

רוני ון פרסי בלה בלה בלה. מייקל קאריק היה הקשר הכי טוב על המגרש (כמו תמיד בליגה כשיא יא לא מולו ) השחקן הכי אנדררייטד באנגליה. לפחות מאמן הנבחרת הנוכחי הבין בסוף. גארי נוויל אמר נגד סוסיאדד שהתקשורת הספרדית מחזיקה ממנו הרבה יותר מהאנגלית. חסר לארסנל חלוץ. כשוולקוט יחזור הייתי שם אותו במצבים כאלה חלוץ שני. ובינואר מישהו נורמלי. רוני נראה כמו מי שגדל בקבוצה מנצחת. החילופים היו טובים. יונייטד עוד לא טובה אבל תהיה בינואר

שי 10 בנובמבר 2013

כשוולקוט ופודולסקי יחזרו, כשיבוא עוד חלוץ וכשוונגר יסכים להביא שוער עם נוכחות – אז המצב צפוי להשתפר קצת, בתנאי שלמרטסאקר היה סתם כאב-ראש חולף ושלא יהיו עוד פציעות. אבל אני מבחינתי הייתי מסתפק בכשירות של סאנוגו כשוונגר מהמר עליו בתור המחליף השני. למה לנסות לרוץ דרך המגן שלך, ניקלאס?!

שי 10 בנובמבר 2013

לא היום, לצערי. משחק מעולה של היונייטד. הכישלון העיקרי של ארסנל היה לא להאט את הקצב אחרי 20-25 דקות.

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

זה היה משחק מעולה של אברטון- גול מקרן ובונקר בשאר המשחק. שזו דרך לגיטימית לשחק כדורגל אבל לא משהו שאפשר לבנות עליו לטווח ארוך.

גיל 10 בנובמבר 2013

על איזה בונקר אתה מדבר? מנצ'סטר תקפה כל המשחק והגיעה למצבים רבים יותר מארסנל. בניגוד למשחקים קודמים שהם נסוגו פה דווקא הלכו קדימה והיו צריכים להכפיל את התוצאה.

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

יש לך יכולת מדהימה לראות דברים שלא קרו. כן, יונייטד "הגיעה ליותר מצבים"- שניים. גול מקרן וההחטאה של רוני. עדיין במחצית השנייה היא עשתה בונקר מוחלט: כמעט כל השחקנים מאחורי הכדור תוך וויתור על כל ניסיון לתקוף.

מותר, לגטימי, חוקי, מה שתרצה. רק אך תספר סיפורים על התקפות גלים גלים.

סתמאחד 10 בנובמבר 2013

בונקר הוא מצב שבו כל השחקנים מתרכזים באזור הרחבה,מתגוננים ומעיפים כדורים ללא כתובת.
זה לבטח היה המצב בחצי השעה האחרונה.
לגיטימי בהחלט.

גיל 10 בנובמבר 2013

מה שאתה אומר פשוט לא נכון. היו להם לא מעט שחקנים בהתקפה מלפני הכדורגל והם גם החזיקו בכדור חלק ניכר מהזמן. ואתה משתמש בטיעון איש קש. לא אמרתי בשום מקום שמדובר בהתקפות גלים גלים אז התגובה הזו מופרכת. זה שהם לא תקפו גלים גלים לא הופך את המשחק שלהם לבונקר.

גיל 10 בנובמבר 2013

סתם אחד, זה בטח לא היה המצב בחצי השעה האחרונה, ממליץ לך לראות אם המשחק שוב. זה היה ככה אולי ב5 דקות אחרונות, אבל בונקר כל המחצית השנייה בטח לא היה שם.

יוסי מזרחי 10 בנובמבר 2013

הדברים שלך שמים בפרופורציה את מרבית ההתבטאויות שאתה מעלה.
בונקר בשאר המשחק… יאללה בסדר.

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

לא הבנתי. למען הנרטיב החדש וסיפורי הגבורה המתהווים צריך לספר שיונייטד שיחקה התקפי?

בונקר זה דרך חוקית לשחק כדורגל.

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

בדקתי. יונייטד בעטה לשער במשחק הזה חמש פעמים. היא החזיקה בכדור 40 אחוז, כולל הפתיחה הטובה (אני מניח שבמחצית השנייה זה היה קרוב ל30 אחוז).

אריק 10 בנובמבר 2013

תוהה. המשחק הזה בסיטואציה הזאת זה בדיוק הסיבה למה יונייטד זוכה באליפויות. זה לא היה בונקר יונייטד לחצה על קו המחצית. התקפית יוניטד עדיין נראתה רע נגד יריבה שלוחצת מצויין אבל שלוש נקודות זה מה שהיה דרוש כאן, לא הצגה.

תוהה בדרכים 10 בנובמבר 2013

אריק,

הדרך שבה יונייטד שיחקה היום היא טובה לשלבי נוק אאוט או להתמודדות עם קבוצות עדיפות. בניטס בתקופתו בליברפול היה מומחה בזה. בכדי לזכות בליגה של 38 מחזורים, צריך לשחק כדורגל יותר דומיננטי.

אריק 10 בנובמבר 2013

תוהה, לא הבנת. יונייטד לא לוקחת אליפויות כי היא משחקת כמו בניטז. היא לוקחת כי גם בתקופה נוראית שלא הולך היא יודעת לעשות משחק מספיק טוב כדי לנצח. ככה מתחיל מומנטום, עוד שניים שלושה כאלה ויונייטד תעוף עם קאגווה שייכנס לעניינים יותר (האנשים שאומריםש הוא חלש, בדקו את המאזן איתו ובלעדיו?) ינוזאי ישתפר נאני או זהאה יתרמו. אני לא בטוח שמוייס יכול לגרום ליונייטד לשחק מדהים אבל העסק ישתפר, לא חושב שזה יספיק השנה לאליפות אבל יספיק ל78+ נקודות, לא נהיה רחוקים. אגב ארסנל מאוד הרשמו אותי גם היום הם במרחק חלוץ אחד מלהיות הכי טובים בליגה והם עושים הגנה מצויינת. הם הוכיחו לי היום שהם קונטנדרים מאוד רציניים.

יוסי מזרחי 10 בנובמבר 2013

תוהה בדרכים.
לא צריך נרטיב ולא בטיח.
צריך להסתכל למציאות בעיניים. בחצי הראשון יונייטד מחקה את ארסנל. נוק אאוט. בחצי השני, ולא חשובות הסיבות, (או כן) ארסנל היתה יותר במשחק ויצרה פה ושם חצאי מצבים. בחצי הזה, החמיצה יונייטד שלוש הזדמנויות אמיתיות.
אני , כנראה בניגוד לך ראיתי את שתי המחציות ואני, לא מספר לעצמי סיפורי סבתא.

תוהה בדרכים 11 בנובמבר 2013

ציינתי במפורש שהכוונה שלי הייתה למחצית השנייה. עם כל זה, מי שקורא את התיאורים פה על "חיסול של ארסנל" ולא ראה את המשחק יכול לחשוב בטעות שהמחצית הראשונה הייתה מטווח מתמשך על השער ארסנל. האמת היא שגם במחצית הזאת יונייטד בעטה רק פעמיים לשער והזדמנות היחידה שלה הייתה מקרן (הגול).

בכל הכנות, אני לא ראיתי הבדל ענק בין המשחק הזה למשחק המושמץ מול צ'לסי, מלבד שער ממצב נייח. ומה לעשות שכאשר אני מנתח מה שקרה, אני משתדל לנתח את המשחק ולא את התוצאה.

בתצונה הכוללת, זה כבר משחק עונה שני שבו מויס משחק בצורה מאד הגנתית ופחדנית, בבית. לעניות דעתי, זה יכול להביא לא רעות ברמה המידית אבל זה לא הכיוון שיונייטד צריכה ללכת אליו בטווח הארוך. זו דעתי, אתה מוזמן לא להסכים. ואין פה שום דבר שאמור לסתור שמחה של אוהדים על ניצחון חשוב של הקבוצה שלהם במשחק גדול.

תוהה בדרכים 11 בנובמבר 2013

ב"תמונה הכוללת" ו"יכול להביא תוצאות לא רעות" כמובן.

יוסי מזרחי 11 בנובמבר 2013

תוהה.
אם התכוונת רק למחצית שניה זה מאיר אחרת את הדברים שלך וגם את התגובה שלי שהופכת להיות יותר רלוונטית.
ויש גם דמיון למשחק ההוא נגד צלסי,שנגמר כמו שכתבתי אז בניצחון 0 : 0 של צלסי.
תראה, אתה כותב משחק פחדני ועוד תיאורים, ואני מאחל לעצמי משחקים פחדניים כאלה שבהם יונייטד מנסה בכל דרך לנצח ולא תמיד היא תפגוש הגנה כמו של ארסנל אתמול.
ענין של השקפה.

יוסי מזרחי 10 בנובמבר 2013

אופיר יקירי, בלי לפתוח ויכוח שהוא למעשה חסר תוחלת, אל תניח שארסנל קבוצה הרבה יותר טובה מיונייטד. היא לא .
לא הרבה ולא בכלל.
היא קבוצה מצויינת, כרגע בפורמה, ויש לה מה להציע, הרבה יותר מאוספי השחקנים אצל שופכי הכסף,אבל אין לה כמה דברים שיש ליונייטד,שרק מתחילה לחזור לעצמה, ולכן אחרי פתיחה מדהימה של ארסנל וקטסטרופה אצלנו, המצב הוא כמו שהוא.
וכסף סופרים במדרגות אבל זה כבר נדוש.

יואב 10 בנובמבר 2013

כל מילה יוסי.
הם שמונה שנים פחות טובים וגם השנה זה לא שוס שלא ראינו.
אני בטוח שיונייטד תסיים לפניהם.

אסף THE KOP 10 בנובמבר 2013

זה היה כל-כך צפוי.
מישהו באמת חשב שארסנל תצא מ"טראפורד קשישא" עם 3 נקודות ?
כאוהד ליברפול היה עדיף לי שייגמר בתיק"ו, אבל היה לי ברור שיונייטד ינצחו.

ועכשיו הפער הוא רק 2 נקודות…

יוסי מהאבטיחים 10 בנובמבר 2013

עם רוח גבית ולו"ז קל יחסית ליונייטד במשחקים הקרובים (אנחנו את הגדולות כבר עברנו בהתחלה)

אסף THE KOP 10 בנובמבר 2013

יוסי,

השנה, בניגוד לשנים קודמות, יש לנו ליגה אמיתית.
מבדיקה שעשיתי, יונייטד וצ'לסי שיחקו נגד 6 קבוצות המדורגות 1-10, ליברפול נגד 5 וסיטי וארסנל נגד 4 בלבד. אם מסתכלים על 5 המקומות הראשונים בלבד, יונייטד שיחקה נגד 4, ליברפול נגד 3, ארסנל וסיטי נגד 2 וצ'לסי נגד אחת בלבד.

מכאן, שגם ליברפול יצאה ממשחקים "קשים" יחסית בסדר..
אני חוזר לנקודת ההתחלה – יש יופי של ליגה. הלוואי וימשיך ככה.

גיל 10 בנובמבר 2013

המשחק הכי טוב של יונייטד השנה. סו, סוף כל המערכים משחקים טוב במשך 90 דקות ואין נרפות. עם יכולת כזו וכניסה לכושר של השחקנים העתיד רק ישתפר. רק חבל שיונאזי לא שיחק במקום גיגס. בשלב הזה של הקריירות של שניהם יונאזי חשוב יותר ויכל לתרום לניצחון יותר גבוה.

אריק 10 בנובמבר 2013

גיגס היה בדיוק החילוף הנכון. לא מנסה לעשות דברים מסובכים לא מאבד כדורים. שקט. ינוזאי עוד יקבל את הצאנסים שלו אבל לא במשחק כל כך חשוב כשצריך לשמור על יתרון.

גיל 10 בנובמבר 2013

הוא לא עשה ממש הרבה וכל שחקן היה עושה מה שהוא עושה. לעומת זאת, להוסיף שחקן שיכול לגמור את המשחק יכל להיות קריטי. היתרון היה שברירי והם כמעט השוו.

אריק 10 בנובמבר 2013

שמת לב מה קרה כאן?

גיל 10 בנובמבר 2013

בוודאי. עוד שבוע-שבועיים אני קורא לפיטורים של מויס.

wazza 10 בנובמבר 2013

גדול, גיל אם גרמת לאריק להאמין אז אשריך

סתמאחד 10 בנובמבר 2013

היו ימים שכל קרן,בעיטה חופשית או הרמה לרחבה עוררו בהלה לנוכח חוסר המיומנות וחוסר הביטחון של דה חאה.
הימים הללו חלפו.
דה חאה הפך לעוגן הגנתי גם בכדורי הגובה.
הלחימה והרצון ניצחו את הכישרון לפחות הפעם.
הערב יהיה זמן טוב בהחלט להודיע על הארכת החוזה של רוני.
המקום הרביעי בהישג יד.

wazza 10 בנובמבר 2013

צודק, השיפור אצלו מאוד בולט

תומר ש 10 בנובמבר 2013

אני לא יודע מה מויס עשה בשביל לגרום לכל שחקני המפתח בארסנל להראות נורא, אבל אני נותן לו על כך קרדיט מלא. ניהול משחק טוב שלו (אני קיוויתי לכניסה של יאנוזאי במקום קאגווה, אבל גיגס הוא בחירה טובה) סוף סוף.

סופ"ש טוב עבר על כוחותינו. יאללה לבנות מומנטום.

אריק 10 בנובמבר 2013

זה לא סוף סוף מאז ההופעה הנוראית שלו מול סאותהמפטון, הוא מאוד משתפר.

יואב 10 בנובמבר 2013

הליגה מעולם לא ברחה. לפחות לפי תפישתי.
יונייטד טובה הרבה! יותר ממה שנתנו לה כאן רוב אוהדיה כאן שכנראה לא למדו כלום מהאוניברסיטה הגבוהה שהסר לימד אותם.
מאוחר מידי בשבילם כנראה.

יואב בורוביץ' 10 בנובמבר 2013

דורפן, למה להסביר את המשחק בתיאוריות? ניצחתם 1- 0. לא ניצחון מרשים- מההיבט האיכותי- אבל הוא בהחלט חשוב. אך יותר מכל, הניצחון הזה היה מאוד צפוי מראש- כפי שכבר כתבתי ביום רביעי (מיד לאחר הניצחון של ארסנל בדורטמונד). האמת- חשבתי שהניצחון הזה יגיע יותר בקלות ובהפרש גדול יותר. אך יונייטד של השנה, ובכלל של העונות האחרונות, היא לא קבוצה שמוחצת- פשוט כי הוא לא מספיק טובה. אבל היא בפירוש כן מספיק טובה כדי לסיים במקום השלישי בטבלה, כפי שכבר כתבתי כשהייתם בשיא המשבר שלכם.
לכן אין מקום לתיאוריות. הכל עניין של עובדות.
(:

יוסי מזרחי 10 בנובמבר 2013

בורביץ, תודה על המקום השלישי.
אני רגוע ובאתי על סיפוקי.
אה, נכון הוא שאין מה להתרגש יותר מדי, אני מסכים איתך שלא צריך תיאוריות. צריך לנצח, וכנראה שאנחנו חוזרים להרגלים ישנים.

יואב בורוביץ' 10 בנובמבר 2013

יוסי, ממתי אוהד יונייטד רגוע ואף מסופק ממקום שלישי?

יוסי מזרחי 10 בנובמבר 2013

יואב, הרעיון שמעבר לדברים הוא שאם אתה נותן לי מקום שלישי במצבי כמו שהוא, הרי שעם קצת מאמץ, אני סוגר לבד שני מקומות….

רועי רוטמן 10 בנובמבר 2013

קראתי בעיון את הפוסט ואת הדיון שהתפתח אחריו, התייעצתי עם בתי הקטנה והיא ביקשה להעביר מסר ברור.
https://www.youtube.com/watch?v=eao56SYKhIc&feature=youtube_gdata_player

תומר ש 10 בנובמבר 2013

מדהימה

מתן 10 בנובמבר 2013

במחצית הראשונה שיחקנו מצויין, מאוד אגרסיבי ובצורה שדי הפחידה את שחקני ארסנל אבל במחצית השנייה נעלמנו. מול קבוצה פחות פראיירית זה לא היה נגמר בניצחון.
בקשר לשחקנים; רוני באמת היה מעולה וגם נתן תיקולים שמאוד אהבתי. מי שנתן משחק יציב בהגנה (להפתעתי הרבה כי אני לא תופס ממנו) זה סמולינג, אבל די ברור שהוא לא מגן. דרך אגב התרגיל בבעיטה החופשית (בהחמצה של סמולינג) מבריק לדעתי. הייתי רוצה לראות אותו יותר

תומר חרוב 10 בנובמבר 2013

לארסנל עדיין חסר עומק, במיוחד כשוולקוט, פודולסקי וצ'מברליין פצועים, אבל הם משחקים עם המון ביטחון והם לא אפיזודה חולפת, יהיה מאבק צמוד השנה.

יוסי מזרחי 10 בנובמבר 2013

מסכים לכל מילה.

שחר 10 בנובמבר 2013

רועי-מקסים
ניצחנו קבוצה מעולה – אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה.

צ'לסקי 10 בנובמבר 2013

זה רק אני או פיל ג'ונס שחקן ענקקקק?!

ארצי בן יעקוב 10 בנובמבר 2013

אם אני אוהד ארסנל
היום היתי רוצה לתת לוונגר 2 סטירות לחי שמכר ליוניטד את ואן פרסי והוא כבר הבקיע 3 פעמים במפגשים עם ארסנל
איך פרגי הצליח לסובב אותו?

כוכב עליון 10 בנובמבר 2013

נצחון פרגוסוני לעילא ולעילא. ככה זוכים במקום 4, ככה. פתאום החלום לליגה האירופית לא נראה כזה רחוק. רק 2 מסאות'המפטון. מישהו יודע איפה קונים את המכיר שמודד קילומטראז' של אוהדים בזמן משחק? בטוח שעשיתי יותר מאוזיל

ארנון 10 בנובמבר 2013

ברכות ליונייטד.
אבל מבחינתנו, מכה קלה בכנף. שבוע הבא משחק העונה נגד סאותהמפטון.

קורא 10 בנובמבר 2013

רוני הוא השחקן הכי טוב של יונייטד מפתיחת העונה, לא רק היום, וגם הקהל יודע את זה כמו שנשמע במשחק..

תiiמר 10 בנובמבר 2013

חברים, איזה גול של פול פוגבה!
אני לא מאמין..

סתמאחד 10 בנובמבר 2013

פטריס אברה על פול פוגבה ועל ההחמצה הגדולה של פרגוסון
“His [Pogba's] talent on the pitch, his aggression, his presence, is very rare. He very quickly earned the respect of players like Ryan Giggs and Paul Scholes.

“It’s true that you have to win over the manager too, but to have won the dressing room like he did [was impressive]. It was truly a huge loss when he left the club.”

סימנטוב 10 בנובמבר 2013

היום בעיקר בחצי השעה הראשונה הרגשתי שהקבוצה הזאת בשליטה מלאה של מויס. ושרוני חוזר להיות מפחיד.
הכניסה של קגאווה למרכז נותנת לאברה יותר חופש לתקוף ולכן קשר הגנתי לציד של קאריק יותר הכרחי. ולנסיה סוס עבודה (בשעות הפנאי הוא יכול לשחק בNFL).

סימנטוב 10 בנובמבר 2013

לצידו…

טיל אוילנשפיגל 11 בנובמבר 2013

רונן, כתבת לפני כמה ימים שליונייטד רק שחקן אחד בצמרת העולמית. כמה לדעתך יש לארסנל?

ון פרסי הבקיע בנגיחה מקרן. חבל שיש קרנות שהוא מרים בעצמו. עדיף לתת למישהו אחר להרים, ולתת לחלוץ המרכזי אפשרות לנגוח בכל הזדמנות.

בחילופים לקראת הסיום, ארסנל עשתה חילופים התקפיים. לדעתי היה מקום להגיב בהכנסת זנזורי הצעיר בעל יכולת הכדרור, כך שהיה יכול לסגור עניין במתפרצת.

מובן שאי אפשר לדרוש מקבוצה אליפות כל שנה, אבל אני חושב שיהיה לגיטימי לדרוש שיונייטד יהוו גורם בצמרת לאורך כל העונה, שיהיו רלוונטים במאבק על האליפות. זו מבחינתי תהיה הצלחה של מויס.

דורפן 11 בנובמבר 2013

אני כתבתי על פורמה לא על פוטנציאל. בפוטנציה יש -6-7.

לארסנל בפוטנציה יש גם כמה –

ויונייטד רלוונטית מאד כרגע לאליפות

טיל אוילנשפיגל 11 בנובמבר 2013

תודה.

דורפן 11 בנובמבר 2013

בדיון שאלת הבונקר. לדעתי נעלמה מעיני המתדיינים המכובדים שאלת התוצאה במשחק. כשהתוצאה היא מרכיב חשוב במשחק כדורגל.

כשהתוצאה הייתה תיקו יונייטד הייתה הקבוצה היחידה שיזמה ודחפה קדימה עד שהשיגה את היתרון. סביר שהייתה ממשיכה לשחק כך במצב של תיקו.

דברים התאזנו אחרי השער ולפרקים נטו לטובת ארסנל משתי סיבות. 1. שחקני ארסנל אינם רפי שכל והם יודעים שבמצב של פיגור אתה תוקף. 2. שחקני יונייטד מעוניינים להשתתף במאבק האליפות.

טל המנצ'סטרי 11 בנובמבר 2013

איזה כיף זה לקרוא שטויות על בונקר, על ארסנל האיכותית וטובה יותר כקבוצה מיונייטד (איך קוראים לה העיתונים באנגליה, ברצלונה של אנגליה, נו שויין, אז ניצחנו אתמול את ברצלונה) ואיזה כדורגל מלהיב יש להם לחבר'ה של ונגר בעוד אנחנו, יונייטד, שואבי מים שרק נלחמים ותו לא…אויש איך שה 1-0 הזה תקוע לחלק בגרון ושלא יגמר לעולם!

כמה נקודות:
1. במחצית הראשונה שבה הרבצנו והעלמנו את שחקני ברצלונה, סליחה, את שחקני ארסנל שעד כה הרשימו העונה (באמת, בלי ציניות) זה קרה בזכות שחקן אחד העונה לשם פיל ג'ונס שהוא בכלל בלם במקור ולא בפעם הראשונה כך גם אתמול במסגרת מבצע מיוחד, פשוט השליט טרור במרכז השדה, אם היה זה יא יא טורה משחק כמו ג'ונס אתמול אז בברצלונה (האמיתית) אולי היו חושבים אולי להחזיר אותו לקבוצה.
ג'ונס המשיך להצטיין גם לאחר מכן כשירד לשחק כבלם וביחד עם סמולינג, בלם גם כן ששיחק כמגן אתמול, היו פשוט נהדרים.
אנגלים, צעירים, כשרוניים שמביאים תוצרת במאניי טיים!
יחד איתם אוונס ואברה בהגנה וקאריק במרכז השדה (בתקווה שהודגסון מהיציע ראה מדוע הוא הקשר האנגלי הכי טוב וחשוב כיום וצריך לקבל הרכב בנבחרת על חשבון 2 אהובי התקשורת, ג'רארד ולאמפארד)
כי פשוט מניע כדור בפשטות, בלי לחפש כדורים ארוכים חסרי סבלנות.
ולנסיה, איפה אלה שקברו אותו אחרי עונה אחת רעה (והיתה כזו אבל רק בעונה שעברה)?
רוני, מה אתם אומרים, רוצים להמשיך להשוות אותו לשאר החלוצים הרגילים? מי שעדיין לא הבין מדוע רוני הוא לא רק אחד החלוצים הטובים בשטח אלא על הדרך עושה כל-כך הרבה מעבר, מעבר למה שחלוצים רגילים מסוגלים לעשות ולנפק, מי שלא הבין זאת אחרי 9 שנות קריירה שלו, או שלא יבין לעולם או שפשוט יסתכל פעם נוספת על המשחק אתמול.
לרגעים רוני היה כמו קורטובק שמוסר לרץ (מצטער מראש אם טועה במינוחים של משחק הפוטבול, אני לא בקיא בו) קדימה ובעצם מתפקד גם כרץ עצמו.
בערך 10 דקות לסיום המשחק אתמול, לאחר שכבר קרע את התחת כמו שלושה משחקים גם יחד, הרחיק כדור עם הראש בתוך הרחבה של יונייטד והיה הראשון תוך כמה שניות בחזית ללחוץ על צ'זני שהכדור הגיע אליו, נו, יש עוד מספרי 10 שכאלה בעולם הזה?
אה כן, תוסיפו עוד בישול שלו לאוסף.

סיטי עם עוד הפסד, צ'לסי מגמגמת, טוטנהאם עולה פעם נוספת עם חלוץ אחד בלבד ומפסידה בבית, אולי זה ישים קצת בפרופורציה הנכונה אלה שרואים שחור בלבד לגבי פתיחת העונה של יונייטד.

טל המנצ'סטרי 11 בנובמבר 2013

היה לי ברור שהם ישלחו אותי לחופה עם ניצחון…

דורפן 11 בנובמבר 2013

ידעתי שברגע שפרגי יפרוש אוהדים ימצאו זמן לארגן את החיים שלהם. הרבה אושר!

יוסי מזרחי 11 בנובמבר 2013

נו הגיע הזמן. אי אפשר להיות נשואים רק ליונייטד.
מכל טוב הארץ, בריאות ואריכות ימים לך ולבת הזוג.

סימנטוב 11 בנובמבר 2013

שיהיה במזל טוב אבל שלא יוריד ברמת התגובות!

אריק 11 בנובמבר 2013

מזל טוב!! אם את מסור באותו אופן גם לקשר הזה אשתך זכתה ;)

אסף THE KOP 11 בנובמבר 2013

מי ייתן ובברית הם יפנקו אותך עם העפלה לליגה האירופאית…

:-)

טל המנצ'סטרי 11 בנובמבר 2013

lol, תודה רבה :-)

wazza 11 בנובמבר 2013

טל המון מזל טוב ותביא לנו עוד הרבה אוהדים חדשים

טל המנצ'סטרי 12 בנובמבר 2013

תודה לכולם על הברכות החמות.

Comments closed