אוי ויי הוא שמח

שחקני כדורגל לפעמים שוכחים מי התחיל ומתייחסים לאוהדים קצת כמו שאוהדים מתייחסים אליהם

soccer-celebration

פרנק לאמפרד חוגג שערים מול ווסט-האם. קרלוס טבז לא (לפחות בשער אחד שכבש עבור מנצ'סטר יונייטד נגדה שאני זוכר) אבל נגד מנצ'סטר יונייטד כן. כריסטיאנו רונאלדו לא חגג שער ליונייטד מול ספורטינג ולא חגג שערים לריאל מול יונייטד. רובין ואן פרסי לא ממש חגג שער ליונייטד מול ארסנל בשנה שעברה והשנה יותר. אולי כי השער היה חשוב יותר ואולי כי היחס שלו השתנה.

כי יש גם צד שני. ריו פרדיננד תמיד מקבל תשואות מאוהדי ווסט-האם, מייקל קאריק לא וקרלוס טבז כן. אני יודע שפרדיננד בא לכמה משחקי ווסט-האם אפילו בליגה השניה (אולי כי אחיו שיחק), לגבי קאריק אני לא יודע ולגבי טבז זה ברור. אבל פרנק לאמפרד מקבל שריקות בוז קשות באפטון פארק. אף אחד בליסבון לא עסוק בשירי גנאי נגד רונאלדו ורונאלדו התקבל בצורה מרגשת על ידי אוהדי יונייטד באולד טראפורד. וטבז לא! כי הוא העליב את המנג'ר של יונייטד ואז האוהדים העליבו אותו בחזרה. אחרי שדווקא רצו שהמנג'ר שלהם ישאיר אותו. מורכב לאללה.

כלומר – יש קשר לדרך בה אוהדים מתייחסים לשחקן לדרך שהוא מתייחס אליהם בחזרה. ואן פרסי בהתחלה התייחס בצורה מיוחדת לארסנל. אבל אחרי שנה – כשתרבות "בגדו בי! בגדו בי!" של אוהדי ארסנל לא הפסיקה – כנראה שנמאס לו. וגם אצל טבז אפשר לראות – מוחאים לו כפיים – לא חוגג. שורקים לו בוז – כן חוגג. ביג פאקינג דיל.

כמובן יש את השאלה הבוגרת של "מי התחיל?". הרי ואן פרסי נצפה בברור מחייך בזווית הפה כשקיבל מאלכס פרגוסון את חולצה מספר 20. לפני זה אוהדי ארסנל התכוונו להתייחס אליו במלוא הכבוד. אבל זה שבר אותם. ככה חייך? כאילו כלום? וגם אוהדי הפועל תל אביב, בטח בטח בטח בטח, התכוונו לכבד את ערן זהבי. אבל אז התברר שהוא לא מתכוון לנצל את שהותו במכבי בכדי להבקיע גול עצמי כל שבוע. וכאן הוא יצא אשכרא מלוכלך.

אבל שחקני כדורגל לפעמים שוכחים מי התחיל. ומתייחסים לאוהדים קצת כמו שאוהדים מתייחסים אליהם.

 (נ.ב. תתבגרו)

הפועל שלום, איך זה מרגיש?
אדום בינוני סביר - יניב פרנקו

122 Comments

אמנון 17 בדצמבר 2013

יש הבדל בין לחגוג שער לבין חגיגה שהיא בפירוש התגרות כלפיי הקהל.
לדעתי לא צריך להיות על זה עונש בחוקה, כי זה פשוט כל כך קטנוני, אבל זה עדיין דבר מכוער לחלוטין.

דורפן 17 בדצמבר 2013

לדעתי צריך להיות טיפול פסיכולוגי בחינם באוכלוסיה שרואה חגיגות של שחקן כדורגל כמין עלבון שהיא לא יכולה לעמוד בו.

אמנון 17 בדצמבר 2013

אולי בשחקנים כדורגל שמרגישים צורך להוכיח משהו לקהל היריב. אני לא חושב שזאת תחושת עלבון בפועל, כלומר שמישהו באמת נהייה עצוב, אבל כן מדובר הסתגרות חסרת טעם. אני לא חושב שצריך להעניש עך זה, אבל זה לחלוטין לא ספורטיבי ופשוט מכוער. גם שחקן שלא לוחץ יד ליריב לא פוגע באמת באף אחד, אבל זאת פריצה של המסגרת הנורמטיבית של המשחק.

דורפן 17 בדצמבר 2013

אני רואה התגרות בנסיון לעורר רגשות מציבור שלפני כן לא היה עויין בשום צורה. אינני בטוח שזה היה המצב ושלא ניתן היה למצוא שמץ עויינות ואפילו ביטוי לעויינות הזו

חנן 18 בדצמבר 2013

איך אתה רואה משחקים של יונייטד? במגרש או בטלוויזיה? איך זה מרגיש לעמוד בקור מקפיא, לקבל גול בדרבי, וששחקן שהבקיע בשבילך גול אליפות והפך לחלק בלתי נפרד ממך מבחינה רגשית מבקיע ומתגרה בך? יש לך מושג?
כי אם לא, נראה לי שהטור הזה קצת מיותר.

גיל 18 בדצמבר 2013

ואיך זה מרגיש להיות שחקן שסופג קללות ונאצות מאוהדי הקבותה שלו לשעבר? כי אם, נראה לי שהתגובה שלך מיותרת.

ראול 19 בדצמבר 2013

"ציבור *שלפני כן*?" זאת אומרת שבניגוד לקלישאה שאלת המי התחיל דווקא לא כל כך ילדותית. במשפט הבינלאומי, אגב, בהקשר של מלחמה, זו שאלה רצינית וחשובה ביותר, ובצדק.

שי 17 בדצמבר 2013

לגבי הטיפול הפסיכולוגי – הצעה יפה, אבל אני לא חושב שהמדינה שלנו מסוגלת לעמוד בה.

ערן 17 בדצמבר 2013

מסכים מאוד עם דורפן. יחס גורר יחס.
הפרובקוציות המבחילות – יריקות, קללות מחרידות, ועוד – של אוהדים אדומים כלפי זהבי אתמול מונצחות בסרטון שהעלה היום אתר ספורט 5.
קבוצה שאוהדיה מתנהגים בצורה שפלה כזו לא יכולה להתפלא או להתלונן על תגובת השחקן, שסבל מהתנהגות כה אלימה ומחפירה.

חנן 18 בדצמבר 2013

גיל, שחקן שבחר ביודעין לעבור ליריבה הכי גדולה שלה ויכול היה לדעת בדיוק מה התחושה של האוהדים שאהבו אותו עד אותה שנייה?
נו באמת. איך בדיוק אוהדי הפועל אמורים להגיב? לזרוק לו ורדים?

חנן 18 בדצמבר 2013

אני אשים את זה פה, כדי שתבינו קצת יותר מי זה ערן זהבי בשביל אוהדי הפועל לפני שעבר למכבי:
מומלצות – דקה 2:15, דקה 3:35.
http://www.youtube.com/watch?v=H279qBjL8iE

S&M 18 בדצמבר 2013

שאוהדי הפועל יבואו בתלונות להנהלה העלובה שלהם, שנתנה לשחקן בית לחתום במכבי. ברצלונה הורידה כוכבים מהשמים לאסוף שחקני בית מכל מקום, גם כשהם היו אוברייטד. אז שהפועל יוותרו על השחקן הכי טוב שגדל אצלם מאז גרשון/אבוקסיס?! חרפה.

אני מאמין שזו אחת הסיבות שהוא חגג כך. אם הפועל יורקים עליו, למה שיישאר מבוייש בצד?!

חוץ מזה אני חושב בדיוק כמו רונן. אוהדי כדורגל מתנהגים כמו ילדים דבילים. מין דינמיקה של עארסים. לא שונה בכלום מעארס שבא אליך ואומר לך – אתה הסתכלת על החברה שלי?! גם כאן, אתה לבשת חולצה צהובה נגד האדום שלי?!

מצד שני, הדביליות הזו היא גם מה שיפה כאן. אם הם לא היו כאלה דבילים, הם לא היו יוצרים מופעי עידוד מרהיבים כמו ביוון, יוגוסלביה וכד'.

מה שמפתיע אותי בכל סיפור הדביליות של האוהדים, זה איך האוהדים בארה"ב לא כאלה. שהרי הם דבילים עוד מהבית, לא צריכים לעבור מטמורפוזה בשביל זה. ובכל זאת הם באים לראות ספורט כדי לאכול ולשתות ולא כדי להתחרפן ביציע.
קצת מחליש את התיזה שהשמעתי כאן על דביליות. מה שאומר שאולי אני גם… הממם… ;-)

גיל 18 בדצמבר 2013

שיגיבו איך שהם רוצים, אבל שלא יצפו שהשחקן יזרוק להם ורדים. יחס גורר יחס ובמיוחד כשהוא אחד והם רבים אז לו הרבה יותר קשה מהם. הם כולם מסתתרים תחת ההמון ואילו הוא חשוף כולו. הוא בן אדם כמו כולנו עם רגשות וזכותו להגיב איך שהגיב.

חנן 18 בדצמבר 2013

ואני לא בן אדם עם רגשות? למה הוא הלך לשחק במכבי? אחרי שהסביר שרק מי שגדל בקהל האדום מבין מה המשמעות של הגול שלו בטדי…

גיל 18 בדצמבר 2013

דווקא בגלל שאתה אדם עם רגשות אתה צריך להבין מה הקללות הללו של אלפי אנשים יכולות לעשות לאדם אחד בודד.

אזי 17 בדצמבר 2013

כמו תמיד. פרופורציות.

כוכב עליון 17 בדצמבר 2013

המקרה שאני זוכר באנגליה זה את אדבאיור רץ מגרש שלם כדי להקניט את אוהדי ארסנל. זה היה דוחה. וזהבי דוחה

תומר ש 17 בדצמבר 2013

+1
קטע ענק של אדביור

דורפן 17 בדצמבר 2013

מה?????? הוא בגד בארסנל????????? מי היה מעלה על הדעת התנהגות כזו?

כוכב עליון 17 בדצמבר 2013

העניין הוא לא על עצם הבגידה, המילה בגידה וכדורגל מודרני מעלה גיחוך, ריצת אמוק על מגרש שלם או יריות לעבר קהל זו התנהגות דוחה בין אם "בגד" ובין אם "לא בגד"

יוסי מזרחי 17 בדצמבר 2013

אני מבין שעד הגול ההוא, הם עודדו אותו ולכן הוא רץ להודות להם, לא?

אלון זנדר 17 בדצמבר 2013

מכוכבי כדורגל יש כל כך הרבה דרישות, הם חייבים לדעת להתנהג, אסור להם לחגוג כמו שהם היו רוצים באמת (להוריד את החולצה, להוציא אצבע משולשת לאוהדי היריבה ואז לרוץ ולטפס על הגדר כדי לבצע אורגיה משותפת עם האולטראס) – ובצדק. אז אפשר לדעתי לדרוש מקהל שיהיה מסוגל לא לאבד עשתונות מול שחקן חוגג, אלא להמשיך להגיב בדרכים הנאותות – לקלל, לגדף ולהעליב שצורה שלא היתה מתקבלת על הדעת בשום מקום ציבורי (או פרטי) אחר. רק תארו לעצמכם שזה היה מותר לשחקנים…

דורפן 17 בדצמבר 2013

אני אוהב את הגדרת הדרכים הנאותות. לדעתי שכחת שחוץ מלגדף ולקלל מותר גם לחרף ואפילו לדבר סרה

matipool 17 בדצמבר 2013

נראה לי שהתכוונת ל"תתבגרו" .

red sox 17 בדצמבר 2013

כל הדיון הזה קיים רק בקרב אנשים שאינם אוהדי הפועל ומנסים לנתח משהו שאין להם עניין אמיתי בו. אותי ממש לא מעניין אם הוא חוגג ואיך הוא חוגג ואם הוא שמח ומה הוא אכל בבוקר. הוא חזר מאיטליה למכבי כשהייתה לו אופציה לבוא להפועל? סוף הסיפור. בכלל לא משנה אם אחר כך הוא הבקיע שער ניצחון בדרבי או קרע את הרצועות באימון הראשון בקריית שלום וגמר את הקריירה.

מה שכן, היה נחמד לראות קצת אחידות בהחלטות השופטים בנושא התגרות בקהל. אבל בואו נשמור על ציפיות מציאותיות, הא?

גיסנו 17 בדצמבר 2013

אתה מתכוון לזה שהוא אמר שאף אחד לא דיבר איתו מהפועל, לא הגישו לו הצעה רשמית ורק סיפרו בתקשורת שאין כסף להביא אותו (ואז הביאו את אלמוג כהן בשכר דומה)?

אף אחד כלומר חוץ מהאוהדים שאיחלו לו מוות ביסורים והודיעו שיאנסו את אשתו והבת שלו (שאז עוד לא נולדה בכלל).

יואב אחר 17 בדצמבר 2013

הוא מתכוון לזה שהאוהדים אספו כסף כדי לממן את ההגעה שלו, שהייתה לו אופציה גם לחתום במכבי חיפה ושהוא הבטיח רשמית שהוא לא יחתום במכבי. אה, וגם שהוא קילל אוהדים שהתקשרו כדי לברר אם הוא מתכוון לחתום במכבי (כך לפי שמועות. גם הדיווחים על איומי אונס אז הם לפי שמועות אני מניח)
וכן, ההנהלה יצאה (כמו תמיד?) רמאית ושרלטנית.

טל המנצ'סטרי 17 בדצמבר 2013

שמחה לאיד זה חלק מהכיף שבאהדה, לפעמים זה נגדך, לפעמים אתה זה שחוגג.
מי שלא מסוגל להתמודד עם זה בכבוד, אם מהיציע או מהדשא, זו בעיה שלו ורק שלו.
אני לא חושב שאוהדי הפועל ת"א "התחשבו" בזהבי ולא קיללו אותו כשהיה להם נוח, למה הוא צריך להתחשב "ברגשות" שלהם ולאחר שכבש שער לטובת הקבוצה שלו?
כי פעם הוא שיחק בהפועל ת"א? נו אז, הוא היה סמל סטייל שמעון גרשון…ובעצם, גם גרשון עזב אותם בשלב מסויים.
קראתי בוואלה כותרת שהחגיגה של זהבי עוד תוביל לאסון, הרבה זמן לא קראתי משהו כל-כך אידיוטי, מעניין את מי אוהד כותב הכותרת הזו.
בקיצור, סערה בכוס תה ומי שמערבב את כוס התה אלו הם אנשים שלא מסוגלים להפסיד בכבוד.

יואב 17 בדצמבר 2013

טל,
לגמרי.
את הטרור המילולי שהוא עבר מרגע החתימה, את היריקות והשלכת החפצים עליו בכל דרבי מאז, אף אחד מהם לא יספר לך.
בסך הכל סיפור כיסוי נוח כדי לברוח מהשאלה איך קבוצה של חמישים מיליון נראית כמו קבוצה של ארבע!!!!

יוסי מזרחי 17 בדצמבר 2013

בחיי, שאלה נכונה, את מי אוהד אותו כתב חצר שהעלה את הכותרת??

יואב 17 בדצמבר 2013

פוסט אדיר.

איציק 17 בדצמבר 2013

שילמדו מהכדורסל, שם לא חוגגים מכול סל, אפילו אם זה מהעונשין, נגד האקסית, רצים להגנה וממשיכים.

אורן 17 בדצמבר 2013

איציק,במכבי סל?

איציק 17 בדצמבר 2013

במכבי סל קודם שיתחילו לקלוע עונשין כמו שצריך ורק אחר-כך יחשבו על חגיגות. במקרה שלהם לא צריך נגד האקסית כי אם סתם שהצליחו לקלוע עונשין. עם העונשין של חלק מהשחקנים אני מתגעגע לזמנים שהיה אפשר לבחור להוציא כדור מהצד, או חולם ששאקיל יידה במקומם את העונשין.

איתן מסוארי 17 בדצמבר 2013

הוא שחקן מצויין אבל הוא בחיים לא יהיה בניון/ברקוביץ/רוזנטל/.

אני לא יודע אם יש קשר בין מה שכתוב לעיל לבן ההתנהגות האווילית שלו. אולי זה סתם צירוף מקרים.

הוא לא חייב לאף אחד שום דבר רק לעצמו. ואם הוא רוצה עצות נוספות שישלם 400ש"ח לפגישה.

איציק 17 בדצמבר 2013

שמישהו יסביר לי על מה מעמידים את זהבי לדין, ולמה רק לדין ולא נגד כיתת יורים ישר. לא ראיתי תנועה מגונה, אולי קצת יציאה מפרופורציות מול הקהל הלא נכון, אבל להעמיד לדין…

דורפן 17 בדצמבר 2013

עוד לא יצא המכרז על הכיתת יורים. לוזון עוד מקווה להוציא את הג'וב הזה בלי מכרז

יואב אחר 17 בדצמבר 2013

דורפן אתה מתחכם לדעתי. או שלא מעמידים לדין או מענישים בכלל על אף התגרות (כולל דמארי וידין ותמוז) או מענישים את כולם. ואני לא מאמין שאתה בעד דין אחד לשחקן אחד ואחר לשחקן אחר

אלכסנדר 17 בדצמבר 2013

על מה העמידו לדין את טוטו תמוז (במדי הפועל ת״א מול בית״ר) ואת עומר דמרי (במדי הפועל ת״א מול מכבי חיפה)?

תולעת 17 בדצמבר 2013

את תמוז לא העמידו לדין, הוא קיבל צהוב. דמארי עשה תנועה מגונה.

יואב אחר 17 בדצמבר 2013

תמוז הורחק בצהוב שני. ידין הועמד לדין בדיעבד על הורדת חולצה מול הקהל אחרי המשחק (לא הורדת חולצה בזמן המשחק שזה כללית אסור). דמארי עשה תנועה מגונה. וזהבי התגרה בתנועות של ירייה בקהל. אם ידין מקבל על הורדת חולצה מול קהל הרחקה אין שום סיבה שזהבי ייצא נקי

JOSH 17 בדצמבר 2013

ידין לא סתם הוריד חולצה מול הקהל. הוא הוריד אותה, הניח אותה מול יציע אוהדי בית"ר (?) והתחיל לרקוד.

לא יודע מה איתך, אני דיי בטוח שזה צעד מתריס יותר מלעשות פיו-פיו לקהל.

edgecator 17 בדצמבר 2013

אין לי משהו נגד החגיגות של זהבי לכשעצמן, אני דווקא מחבב שחקנים שיודעים שהם ווינרים ולא מפחדים להראות את זה. אבל אם אתה כבר חורג מנורמות התנהגות מקובלות בקרב שחקני כדורגל (ככל שהן קיימות), לפחות אל תאשים את התקשורת שהיא "עושה סימפוזיון" כשאתה מספק לה ביודעין את כל הסיבות לכך.

שי 17 בדצמבר 2013

+1
שיעמוד מאחורי מה שהוא חשב באותו רגע, או שיתנצל.

תומר חרוב 17 בדצמבר 2013

לגמרי.

מור 17 בדצמבר 2013

זו בסה״כ חגיגה רגילה, אם היה מבקיע לשער שנמצא בכיוון השני הוא היה חוגג באותה דרך.
אם יוענש, ש להציא חוק שקובע שאין לחגוג שערים.

אריק האדום 17 בדצמבר 2013

אני חושב שהגיע הזמן לטפס מעל השטות ההדדית הזו. ערן זהבי משחק היום במכבי. מותר לו לחגוג גולים. בטח נגד הפועל. נכון הרבה יותר "מנומס" היה לוותר על זה אבל סביר שאנחנו (הכותב הוא אדום) לא היינו טלית שכולה תכלת.
שמישהו יתבגר. שערן ייקח מיקרופון בפעם הבאה ויודה לאוהדים האדומים על השנים הטובות ושהקהל של הפועל יתלה שלט שמציין את הדקה ההיא בטדי.
הכי טוב שיתאמו את זה וזה יהיה במקביל.
אחר כך ערן יחגוג נגדנו כשחקן מכבי שמבקיע בדרבי ואנחנו נקלל אותו כשחקן מכבי ובא שלום על ישראל.
רק שמישהו יתבגר.
ואנחנו באמת פח וזה מה חשוב וזה הדיון שצריך להיות. חיים רמון גרוע לא פחות ואף יותר מטביב. רק שיש לו מי שדואג לשקט.או רעש לבן שמסתיר את הכאוס.

אורן 17 בדצמבר 2013

סוג של תסמונת האשה המוכה.

רני 17 בדצמבר 2013

כבר יום שלם מדברים רק על החגיגות של זהבי

מעניין מי הכי מרוויח מזה

ערן 17 בדצמבר 2013

אם תקראו את דברי יו"ר האדומים אמיר לובין היום בגנות ליאני וזהבי, תראו למי יש אינטרס ומי מרויח מהסטת הדיון מהמישור המקצועי ומהמישור הכלכלי (הספין עם מקסימוב ה"רוכש", שהחזיק מעמד בדיוק יום אחד), למחוזות אחרים.

ליאור 17 בדצמבר 2013

אוהד הפועל שלא מתנהג בצביעות ???
נדיר מאוד

Yair N 17 בדצמבר 2013

Let them celebrate , let us yell abuse, its all part of football.,

עדי אבני 17 בדצמבר 2013

רונן, הייתי שמח לשמוע את התייחסותך לתגובת איגוד השופטים וההתאחדות בנוגע לפנדל שהיה/לא היה.
לא בנוגע לפנדל עצמו אלא בנוגע לתגובה שנראית לי בהסתכלות ראשונה כנסיון לכסת"ח על עוד-שבוע-ששופט-שלנו-טעה.
הנה התגובה של דף הפייסבוק של ההתאחדות:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=691270777574533&set=a.198924166809199.50267.167135843321365&type=3&theater

אורן 17 בדצמבר 2013

דורפן,איזה אכזבה.
מילא לקרוא את גיל שלי ,כאילו היה "מכביסט ותיק,שחי משנאה,אבל מממורי ורבי(ואפילו לא ידעת שאתה כזה)?
זהבי יכול היה להחזיק את אשכיו ולסמן עם איבר מינו לקהל-זה עובר?
זה שמחה?
אז במקום לסמן עם איבר מינו הוא סימן יריות באוויר.זה לא מתסיס?
אם ככה ,מה שווה כל קמפיין ה"אל תהרסו לנו את הספורט"(אגב ,גם יצחקי השתתף בקמפיין וגם בהתגרות נגד האוהדים).
אם הספורטאים הם לא דמות לחיקוי,אז למה אנחנו באים לאבי לוזון בתלונות?
הבעיה שעל האוהדים הרבה יותר קל לרדת.אין להם שם,הם אוהדים.על זהבי ודומיו הרבה יותר קשה.

תומאס נוימן 17 בדצמבר 2013

אצבע משולשת ושימוש במבושים זה משהו שכבר כנראה עובר את הגבול. אבל טיפה common sense. סימון יריות פיקטיביות בידיים? באמת? תזכיר לי איך הענישו את רג'י על תנועת החניקה לספייק לי? הגזמתם. אני מבין את תחושות הכעס של אוהדי הפועל כנגד "הבוגד". זה חלק מהספורט. וחלק מהספורט זה חגיגות שערים בסגנון של זהבי. אז אל תהרסו לנו את הספורט, כי החגיגות הספונטניות האלה הן חלק מהספורט.

אורן 17 בדצמבר 2013

סימון יריות פיקטיביות וקומון סנס?
נו באמת,כאילו שאין פה מטרה להתסיס.זהבי מלהיט את היצרים שלוהטים גם ככה.כאשר מתייחסים לאוהדים כפושעים על זה שהם מקללים,ומלטפים את זהבי על זה שהוא יורד לרמה הזו-אשכרה אני לא מבין מה רוצים מלוזון.הוא הרי אותנטי-אל תקחו לנו את הספורט וזה.

תומאס נוימן 17 בדצמבר 2013

זה ברמה של טראש טוק כנגד הקבוצה השניה ונגד אוהדיה. בדיוק כמו שרג'י מילר סימן "חניקה" לאוהדי הניו-יורק ניקס. זה לא חורג מהלגיטימיות ואפילו מיחסי אוהדים-שחקן. מאותה סיבה הכרטיס הצהוב שקיבל טוטו תמוז על סימן ההשתקה לאוהדי בית"ר היה שגוי ומיותר. חלאס – מותר לשחקן לחגוג באופן שעוקץ את הקבוצה השניה. הוא לא הצדיע במועל יד, לא סימן "זין", לא תפס בביצים שלו כלפי הקהל. סה"כ עשה פיו-פיו…

אורן 17 בדצמבר 2013

אין לי מילים יותר.רק פיו פיו.

red sox 17 בדצמבר 2013

טוב שלא צעק "סרק סרק" תוך כדי.

יוסי מזרחי 17 בדצמבר 2013

זהבי חגג? מילא, מחר זה יהיה הפוך וזה חלק מהמשחק, ההקנטות והקללות נגד.
אבל מה תגידו על סיפור כזה:
בית"ר ירדה ליגה והיה משבר לא קטן. שחקנים עזבו וחלק נשארו והכל היה טבעי ורגיל עד שמישהו שאל את דני נוימן שהיה חלק משלישית מרכז השדה ההיא עם אורי וויקטור לוי, איך הוא מעז לעזוב למכבי תל אביב??!
התשובה היתה כזו: אתם תשחקו נגד הפועל טבריה, ואני אשחק בדרבי תל אביבי.
סיפור אמיתי, על מי שנתפש לפחות אז כבוגד.

אריק האחר 17 בדצמבר 2013

יוסי
דני נוימן היה שחקן גדול.
הבאתה ציטוט ענק ממנו.
רק חבל שבכול שידור שהוא מפרשן
הוא מבזה את עצמו.

בני תבורי 17 בדצמבר 2013

דני נוימן היה שחקן גדול רק ליד מלמיליאן, לבד הוא לא היה שווה גרוש.

אסף THE KOP 17 בדצמבר 2013

כמו סקולס ופרגי… (-:

אוהד הפועל ת"א 17 בדצמבר 2013

אני תוהה אם אי פעם הייתם במשחק כדורגל? מי שיושב בשער 5 ומעודד זה לא קהל של הצגות בהבימה. זהבי התגרה בהם כי הוא אידיוט חסר קלאסה, ומכיוון שבאותו רגע אנשים בטירוף זה יכול להוביל לאלימות ולכן מגיע לו צהוב. אין לי מושג אם זה מופיע בחוקה (בפוטבול אני יודע שזה כך השופטים ומודיעים). חבל שזהבי מוחק את המורשת שלו בהפועל, סתם מיותר, באמת בחור חסר אופי.

טל המנצ'סטרי 17 בדצמבר 2013

כשהקהל בשער 5 מקלל את זהבי בקללות הכי קשות שיש, זורק עליו חפצים, האם זה חוסר קלאסה מצד יושבי היציע או לגיטמי בעינייך?
זהבי מוחק את המורשת שלו בהפועל ת"א? אוקיי, אז אתה מוותר על האליפות ההיא מלפני 3 שנים? אתה יודע, גם זהבי מוחק את המורשת וגם זו היתה עונה של אובר חוכמים שהחליטו על קיזוז נקודות, הדבר הכי טיפשי ולא ספורטיבי ששמעתי אי פעם בכל הנוגע לליגה בכדורגל אז ביחד אפשר לסכם בינינו שהאליפות ההיא תימחק מהעולם?

אוהד הפועל ת"א 17 בדצמבר 2013

זה בכלל לא קשור לדברים לגיטימיים או לא . זה לא משהו שעוד הרבה שחקנים לא עברו ורק במקרים קיצוניים של גזענות אני חושב ששחקן צריך לרדת מהדשא. קלאסה זה להתעלם מהדברים האלה וללכת לחגוג עם האוהדים שלך.

המורשת של זהבי נפגעת כי אוהדי הפועל לא יזכרו אותו לטובה. את האליפות לא ישכחו ולדעתי היא היתה מאוד ספורטיבית (ברצינות), אלו היו החוקים באותה עונה וגם יש בהם היגיון מסוים (נקודות בפליאוף מול החזקות שוות יותר, יושם גם בליגות אחרות באירופה). יש הרבה ענפי ספורט שמשנים את החוקים (פורמולה 1), כולם יודעים אותם בתחילת העונה ומשחקים לפיהם. אם כבר צריך למחוק את האליפות של "משחק השרוכים", הרגע הכי לא ספורטיבי בספורט הישראלי מעולם.

אסף the kop 17 בדצמבר 2013

למעט היד של לנדאו

אוהד הפועל ת"א 17 בדצמבר 2013

מצחיק. אפילו לא קרוב. לא נראה לי שאנשים מבינים עד היום את המשמעות של המשחק הזה בספורט הישראלי בכלל ועבור הפועל בפרט. זה היה ערעור של היסודות התחרותיים בספורט לדעתי, שזה חמור בהרבה מאיזה עבירה בגמר גביע. כמו שתמיד אומרים פה – השיפוט גרוע עבור כולם – וחוץ מקלוזה עוד לא ראיתי שחקן פוסל לעצמו שער.

אסף THE KOP 17 בדצמבר 2013

המשמעות היא רק בראש של אוהדי הפועל.
שום ערעור יסודות ושום נעליים.
אתם גנבתם גביע עם יד ומכרתם משחקים בכדי להציל קבוצות הפועל אחרות מירידה.
אני, במקום שחקני הפועל בית שאן, הייתי תובע דיבה את כל מי שמאשים אותי במכירה. תציגו הוכחות שיגבו את הלשון שלכם.

טל המנצ'סטרי 17 בדצמבר 2013

אתה מתחמק מהעניין.
אתה טוען שהחגיגה של זהבי היא לא קלאסה וכי חגג מול הקהל של קבוצתו לשעבר (סגנון חגיגה שראיתי מלא מעט שחקנים בעולם לאורך השנים ושאין בו שום דבר מזיק באמת)
אבל מסרב להגיד האם זה קלאסה מצד הקהל של הפועל ת"א שקילל את זהבי עוד קודם לכיבוש השער, החל מהרגע הראשון בכלל שבו עבר למכבי ת"א.
אז לקהל מותר לקלל את השחקן ולזרוק עליו חפצים וזה "קלאסה"
והשחקן שחגג ו"נקם" בדרך שבה שחקנים יכולים להחזיר לקהל שמקלל אותם, בחגיגת שער מול העיניים שלהם זה לא קלאסה וכי לא הלך לחגוג קודם לכן עם הקהל של הקבוצה שלו?
מטצער, דברים לא עובדים ככה ורק כי זה מתאים לך כשאתה הצד השמח וכשזה לא מתאים לך כשאתה הצד המפסיד.
את רובי פאולר קיללתי בכל הכוח ובכל פעם שראיתי אותו משחק נגד יונייטד, פעם באיזה דרבי נגד סיטי וכשפאולר שיחק שם, הוא כבש לשער שמאחוריו עמדו אוהדי יונייטד ואני בינהם, הוא רץ עם כף היד כשסימן 5 (כסימן של 5 גביעי אירופה של ליברפול)
אני התפוצצתי מכעס או איך כתבת אתה בהודעה קודמת, הייתי בטירוף שיכול היה להוביל לאלימות…אבל מה, בלעתי את הרוק והפסדתי בכבוד, לא חיפשתי את הקלאסה או חוסר הקלאסה של פאולר, הוא יריב על הדשא ועשה מה שצריך לעשות, אני כאוהד מהיציע עשיתי מה שאני צריך הייתי לעשות, באותו הרגע היד שלו היתה על העליונה, הגיע לו וכי הוא כבש שער.

אוהדי הפועל ת"א לא יזכרו את זהבי לטובה כי עבר למכבי ת"א, מכבד ומקבל, גם לי יש טעם מר כשאני רואה את פיטר שמייכל וכי הוא עבר לשחק במנצ'סטר סיטי.
חוק הקיזוז היה ידוע מראש וזה החוק הכי עקום שאני מכיר בתבנית של ליגה.
משחק השרוכים היה גועל נפש אחד גדול, עוד משחק לאוסף הגועל בכדורגל הישראלי, מזכיר לי איזה 6-0 של הפועל ת"א נגד רמת עמידר (או שעריים, כבר לא זוכר) וכשהפועל ת"א היתה צריכה לנצח בתוצאה של טניס אי שם בשנות ה 80'…

אוהד הפועל ת"א 17 בדצמבר 2013

אני לא מתחמק מכלום, לא קראת שזה לא משנה מה האוהדים עושים, הם המון שאי אפשר להתייחס אליו כפרטים וברור שכל האוהדים הארץ חוצים קווים אדומים דימיוניים (ראה אובארוב, טועמה, המוסלמים של בית"ר) . אכן, הוכחת את הנקודה שלי, קלאסה זה לא לעשות מה שאתה יכול ומותר לך כמו ילד קטן שמוציא לשון (פאולר) אלא להיות קצת יותר "אצילי" ולשמוח לא לאיד, זו דעתי לפחות. ואני בתור אוהד הפועל לא היה אכפת לי כשעבר למכבי, הוא לא גדל בחודרוב ואני הייתי עושה בטח אותו דבר. שיחגוג אם בא לו שערים בדרבי, אבל להקניט ככה את האוהדים של הפועל זו ממש יריקה לבאר עבורי וקצת מעמעם את הכבוד שהיה לי אליו על השנים היפות שלו אצלנו.

ירוק 17 בדצמבר 2013

אסף – אני האחרון שאפשר להאשים אותו באהבת הפועל ואני חושב שהם גם במקרה הזה, כרגיל, צדקנים. אבל לעניין בית שאן – עובדה שאף אחד לא הגיש תביעת דיבה… אולי הם ידעו למה

רוני 17 בדצמבר 2013

אוהדי הפועל זוכרים רק את מה שנוח להם (כמובן שהם מגובים בתקשורת תומכת עד מאוד).

בכיינים!

יואב אחר 17 בדצמבר 2013

טוב שלא אמרת שהם גם משחדים את ההתאחדות…
אוהדי הפועל זוכרים רק מה שנוח להם? כולם? באופן גורף? ומה עם אוהדי בית"ר? ובני יהודה? ומכבי ת"א? ומכבי חיפה? ופ"ת? להם יש זיכרון ניטראלי ומדויק? שאני אביא לך כתבות מהעונה של בן שמעון במכבי שתראה כמה הם התלוננו על שיפוט וחוסר הגינות? וטענות של בית"ר על עונשים שנתנו להם? ולגבי תקשורת: ערוץ הספורט הוא בבעלות חלקית של פדרמן ממכבי כדורסל; וואן בבעלות של אופירה אסייג שארגנה מופע התרמה וגיוס לטובת בית"ר בתחילת העונה; העורך של וואלה ספורט הוא חמי אוזן שידוע כאוהד בית"ר, ושל ספורט "הארץ" עד לפני חצי שנה היה שלומי ברזל, גם אוהד מוצהר של "בית"ר"…שנמשיך?

רוני 17 בדצמבר 2013

כרגיל בכיינים

אריק האחר 17 בדצמבר 2013

טל
תגובה יפה
מסכים לכול מילה

גיסנו 17 בדצמבר 2013

שנה שעברה זהבי כבש בדרבי, חגג עם אוהדי מכבי בשער 11, וזה היה איום ונורא. השנה הוא עשה משהו לאוהדי הפועל (שביציאה מהמנהרות זרקו עליו חפצים וירקו עליו) וזה גם איום ונורא. פעם הבאה עצם זה שזהבי יופיע לדרבי יזוכה בבקשות העמדה לדין וכותרות פסאודו-שנונות בויינט (הכוללות גם האשמות במחלות נפש):

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4466338,00.html

פשוט עלוב.

אסף the kop 17 בדצמבר 2013

משעשע. אתה חושב שהעו"ד הזה יודע מה התרגום של פינס מאנגלית ?

איציק 17 בדצמבר 2013

זה לא פאלוס?

ערן 17 בדצמבר 2013

גיסנו, 1+

אסף the kop 17 בדצמבר 2013

מדהים שאנשים מתרגשים מהתנהגויות של מנשקי הסמלים הסדרתיים.
כאילו ההתנהלות של אבוקסיס וההגנה שלו על אוהדי הפועל בתקרית הרימון לא הייתה יותר בזויה מזו של זהבי.
כאילו שמחר, אם היה להפועל בעלים עם בולבול גדול יותר מזה של הבעלים של מכבי, ואתו הזהבי יחזור לצד האדום של העיר, הוא לא יעשה פרובוקציות מול הקהל הצהוב.
אנשים אשכרה מופתעים מההתנהגות של שכירי חרב. אתם רציניים ?

edgecator 17 בדצמבר 2013

ובינתיים, אם להאמין לצנציפר (וזה אם גדול), הבחור מתכוון להתנצל. דרישה של ג'ורדי, אני מניח. מעניין לאן נעלם ה"מכביזם".

גיסנו 17 בדצמבר 2013

צנציפר אמין בערך כמו יונתן הללי. ותומר לוי. ופשכצקי. ושאר כתבי החצר למיניהם.

מספרים שג'ורדי כבר בשנה שעברה ביקש מזהבי למתן את ההתנהגות שלו כלפי אוהדי יריבות ובכללי מחוץ למגרש (למשל לאחר שפרסם תמונה מחדר ההלבשה לאחר הדרבי הראשון שלו במכבי עם חיוך ו 4 אצבעות פרושות). ג'ורדי רוצה (ואולי בצדק) להשאיר את המכביזם על הדשא, ושהשחקנים שלו לא יתעסקו בשטויות מחוץ למגרש. עם כמה ששמחה לאיד זה כיף, הקנטות הדדיות זה בתכל'ס תפקיד של האוהדים.

edgecator 17 בדצמבר 2013

עם כל הכבוד לג'ורדי ולהתנהלותו המקצועית (ויש הרבה כבוד), להניח שהוא מבין מהו מכביזם כהגדרתו עבור האוהדים זה מופרך. אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.

אבישי 17 בדצמבר 2013

צריך פרופורציות ולהבין שזה חלק לגיטימי מהמשחק. הם מנסים להפריע לתפקוד שלו במגרש והוא מנסה לפגוע בתפקוד שלהם ביציע. כל עוד אין פגיעה בלא מעורבים, ופגיעה פיזית או נפשית במעורבים, מה הבעיה?

זה כמעט כמו ששחקן פוקר יתבכיין שמבלפים אותו.

כסיפוביץ 17 בדצמבר 2013

הגישה שלך היא בדיוק למה אני לא הולך למשחקים בארץ ולא אקח אף ילד לאיצטדיון..
אם לכלבים שמים קולר נגד נביחות לאנשים צריך לשים קולר חשמלי נגד קללות כאלה.
צריך אחד?

אבישי 17 בדצמבר 2013

אני לא צריך אחד כי את כל כלביי חינכתי על בסיס פידבקים חיוביים. הצלחתי לעשות את זה כי למדתי באופן מעמיק את צורת החשיבה שלהם, את שפת גופם, ועוד כל מיני ניואנסים שעזרו לי להבין את הכלב ולהוביל אותו לאן שאני רוצה, ולא להטיל אותו למציאות שדגולה עליו ולצפות שיתנהג כיאות. ולא הבנתי בדיוק את מי אתה משווה לכלבים, את השחקנים או את האוהדים, כי כלב הוא מופת לנאמנות לבעליו, ואפשר להתחיל להתפלסף מי פה אמור להיות נאמן למי.
בקיצור, נראה לי שלא הבנת את דבריי כהלכה ואתה נובח על העץ הלא נכון. בוא ואפשט לך, כי על סמך הצעת הקולר אני מתרשם שלקחת את זה למקום קצת אישי. גם אני לא הולך לאצטדיונים בארץ בגלל סביבה אלימה מדי, ואני נגד אלימות באופן גורף, ובעקרון אני פשוט מסכים עם המשפט האחרון של רונן. שיתבגרו כבר. זה יחסוך לנו כחברה הרבה כאבי ראש ולב.
אבל עד אז, שיבינו שזה הדדי, יחס גורר יחס. זה לא שזהבי חצה את הכביש כמו גדולים וטובים ממנו. הוא עזב לפאלרמו, ולא חזר להפועל אלא למכבי, ובזה זה היה צריך להגמר.
חופש הדיבור במגרש זה דבר בעייתי, במיוחד אצל האוהדים שקשה יותר לאתר אותם, ואני חושב שלקלל אמא של שחקן גרוע באותה מידה כמו לקלל אותו על בסיס גזע. אבל גם שחקנים עשויים לנטור ולהשיב באותה מטבע. ואני חושב שאם יש מישהו מאוהדי הפועל שחושב שה"יריות" של זהבי כוונו ספציפית אליו, ובאמת מרגיש מאויים, שייגש למשטרה. אבל באמת, רק אם זה רציני ולא סתם כדי למרר את חייו של זהבי גם מחוץ למגרש.

כסיפוביץ 17 בדצמבר 2013

תודה על המענה הכנה.
א. אני מאלף כלבים אז אני מבין את ענין הפידבקים החיוביים [כל הכבוד] אבל עדין אם תרצה לאלף לברדור ללוות נכה ולעצור באור אדום תצטרך אילוף עמוק יותר..אבל זה נושא לדיון אחר.

מבחינתי ההתנהגות החייתית היא של האוהדים ושל השחקן גם יחד.
שאדון דורפן רושם תתבגרו הוא שוכח שמדובר בחיות אדם.
הם לא יתבגרו אלא אם כן העונש על יריקה לכיוון השחקן שיוצא מן המנהרה יהיה עקירת לשון.

השחקן עצמו בתגובה אל הקהל בעצם סוגר את הסיביוזה הזו בין 2 חיות.
כמו כלבים..אינסטינקט- תגובה. בלי שום מקום למחשבה

אבישי 17 בדצמבר 2013

אתה צודק, הם לא יתבגרו אלא אם יעזרו להם ויאלצו אותם לקחת אחריות., ואתה צודק, הישועה לא תבוא מהשחקנים. ובאמת שאין לי סנטימנטים מיוחדים לזהבי או לאף אחת מהקבוצות, אבל במקרה כזה אני נוטה (לכאורה) לצד של השחקן, פשוט כי זה לא כוחות. קל מאד לקלל כאוהד בארץ כי אתה מתחבא מאחורי מסך האלמוניות של ההמון בעוד שאל שחקן מבקיע מכוונות לפחות שתי מצלמות.

אם באנגליה מצליחים למצוא כל פרחח בקהל שעושה תנועה גזענית, פשוט כי מכוונים מצלמות ליציע, אולי שווה לאמץ את הרעיון. הרי לאוהד לא אכפת ממוסריות המעשה שלו, אכפת מהעונש שהוא יקבל. אפשר גם בזה לחכות את הבריטים ואת ההרחקה מהמגרש הוא יקבל מהקבוצה שלו עצמו. כשנגיע לשם אפשר יהיה לדבר על מה מותר ומה אסור.

דורפן 17 בדצמבר 2013

תודה על התובנות (הבאמת מרתקות) על אילוף כלבים. לי היה בילדותי כלב שאילף אותי. הןא היה הולך אחרי לבית הספר היסודי ונכנס לכיתה ועושה לי בושות. הוא ידע לדפוק בדלת עם הזנב שיישמע כמו דפיקה אנושית בדלת. כשהיה הולך אחרי לבית ספר היה עושה כך: אם אני עושה צעד לכוון בית ספר הוא עושה גם. אם אני הולך חזרה הוא עומד. בסוף למדתי פשוט ללכת לבית ספר.

אסף THE KOP 17 בדצמבר 2013

קרה לי משהו דומה.
בתיכון, למדתי בכיתה בקומת קרקע שהייתה בדיוק מול הבית שגרנו פה.
שהכלב שלי היה מזהה שהדלתות של הבית והכיתה פתוחות הוא היה רץ כמו מטורף בכביש וקופץ עלי באמצע השיעור.

אחח… רישון של אמצע שנות ה-80.

אסף THE KOP 17 בדצמבר 2013

פה = בו.

כסיפוביץ 18 בדצמבר 2013

סיפור מצוין!
האמת גם לאחותי יש את אותה בעיה עם הכלבה שלה.
הבעיה שלה שהיא מורה ולא תלמידה…

אבישי (הרמתגני) 18 בדצמבר 2013

אבישי, יש לך אחלה שם. בוא נעשה משפט שלמה על הכינוי פה בדה-באזר.

אני מוכן להזדהות מעכשיו כ-אבישי הרמתגני. מה אתה אומר? :)

כסיפוביץ 17 בדצמבר 2013

למה התנהגות של ברברים אנושיים אחד כלפי השני מעניינת?

Amir A 17 בדצמבר 2013

יותר חשוב, מישהו מוכן להסביר לי מה הסיפור עם שלזינגר? דובינסקי יכול אולי לפרט מעבר למה שהוא כתב כאן:
http://debuzzer.sport5.co.il/dubinsky/archives/5539?

איציק 17 בדצמבר 2013

שני חמורים עקשניים, שלזינגר ופונטי, לא מוכנים לזוז מילימטר, מלכלכים אחד על השני ובנתיים הקריירה של שלזינגר מתאדה והג'ודו הישראלי מפסיד ג'ודאית למופת. חלם בהתגלמותו.

Yair 17 בדצמבר 2013

אפשר לחשוב שטועמה אף פעם לא חגג מול שער 11 אחרי גול בדרבי (ובצדק, הקללות נגדו היו מחליאות). מבין את זהבי ומבין את האוהדים שמתעצבנים באותו רגע ביציע. את הדיונים שעושים על זה עדיין יום אחרי אני כבר לא מבין, בטח שלא את התלונה שהפועל מגישה לכאורה

כספרי 17 בדצמבר 2013

זה בסדר שזהבי התגרה בקהל זה בסדר שהקהל קילל אותו (וגם חירף וגידף) כי ככה זה כל אחד עושה את מה שהוא צריך לעשות. במי זהבי יתגרה באוהדי עכו? את מי אוהדי הפועל ישנאו (עם כל המתלווה לכך) עם מישהו ממכבי שמשפיל אותם (וגם שיחק אצלם) ועם זה מתדרדר יש משטרה

גיל 17 בדצמבר 2013

אני חושב שאפשר לדרוש משחקני כדורגל להפסיק לחגוג בהקנטות, אחרי שהאוהדים יפסיקו לקלל כל שחקן אורח. אם הייתה תרבות כדורגל שלא כוללת קללות אז מוצדק לבקש משחקן לא לחגוג מול היציע של היריבה.

איציק 17 בדצמבר 2013

אני חושב שבמקרה זה הוא חגג מוש אוהדי היריבה כי השער נכבש בצד ההוא וזה יצא איבטינקטיבית. אם השער היה מובקע במחצית השנייה אז הוא היה חוגג מול האוהדים שלו. ניפחו את הכל סתם. התנועות שהוא עשה יכלו להתבצע מול כל יציע ומול כל אוהדים משתי הקבוצות. ניפח של העיניין מצרות עיין ונקמנות.

רוקט 88.2 17 בדצמבר 2013

בתור אוהד הפועל ת"א שמנסה לשמור על שפיות, אני נורא מנסה לזכור לזהבי את רגע האושר שהוא העניק לנו ב – 2010 ולא את ההתנהגות שלו מאז שהוא עבר למכבי ת"א. בתור אוהד הפועל ת"א שמנסה לשמור על שפיות, אני קרוב להודות בכישלון.
בהנחה וזהבי יעבור לקבוצה אירופאית בעתיד הקרוב, יש כמה חגיגות שהוא יכול לאמץ לעצמו (תוך כדי היתממות): אם ישחק במדי טורינו, למשל, ביום השנה לאסון הייזל הוא יכול לעשות תנועה של חומה נופלת מול היציע של יובנטוס.
אם יגיע לאברטון הוא יכול לעמוד מול הקופ בדרבי, ביום השנה להילסבורו ולעשות תנועה של מישהו נחנק. הוא יכול ביום השנה לנפילת המטוס של היונייטד לעשות תנועה של מטוס נופל. יש מגוון דרכים להתגרות מבלי להיות מואשם בגזענות (כי זה לא לעניין).

או בקיצור, מעבר לטרוניות הרגילות על אוהדי הפועל (הבובה של אובארוב/הקיזוז/שואה/נאצים/רגב פאנן/קיזוז/שואה/נאצים) אפשר להתייחס לזה ששחקן, ביודעין, מנסה לחמם את האווירה החמה ממילא. זה לא בוגר, זה לא אחראי וזה מיותר.
אגב, גם לצד השני. באמת שכן.

Amir A 17 בדצמבר 2013

אכן פרופורציות הן כנראה באמת הצד החזק של אוהדי כדורגל.
מה שדורפן כתב בשורה האחרונה.

גיל 17 בדצמבר 2013

בוא ואשאל אותך, למה לאוהדים כן מותר לומר כל דבר על השחקן, לקלל אותו, לכנות את אמא שלו בכינויים ציוריים, להזכיר לו אירועים טרגיים מהעבר (מקרה אובארוב למשל), אבל משחקן דורשים התנהגות מופתית? אני מציע עסק. הקהל יעסוק בעידוד הקבוצה שלו ולא יקלל אף שחקן של היריבה והשחקנים לא יקניטו את הקהל, הולך?

red sox 17 בדצמבר 2013

כי הם אוהדים והוא שחקן. תשובה מספיק מפורטת בשבילך?

גיל 17 בדצמבר 2013

לא. לאוהדים אין זכות לדרוש משחקנים מה שהם לא עושים בעצמם, זה ככה פשוט. להפך, הוא אחד והם רבים אז דווקא הייתי מצפה שהם יהיו רגישים יותר למה שאומרים נגדו כי ברור שזה אישי כלפיו.

איציק 17 בדצמבר 2013

הסיבה הצינית היא שהם שילמו כדי לקלל והוא מקבל כסף כדי להיות מקולל. אלו חוקי מגרשי הכדורגל.

גיסנו 17 בדצמבר 2013

זהבי הגיב היום בראיון לוואלה לכל ההתעסקות הזאת.
איך פרימו היה אומר? כל מילה בסלע:

http://sports.walla.co.il/?w=%2F157%2F2704177

שלו 17 בדצמבר 2013

אצטט את אלטמן הקטן:
"אנשים מבוגרים אתם לא מתביישים".
(אלטמן הקטן, "מצציצים").

ערן 17 בדצמבר 2013

וזו, לא להאמין, תגובת היועץ המשפטי של הפועל היום בפייסבוק שלו, לפי ווינט.
ראו כמה קלאסה, אלגנטיות ותרבות:
״ היועץ המשפטי של הפועל ת"א, עמית פינס, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ערן זהבי, הידוע בכינויו (החדש) עי"ן זי"ן, שים לב: תסמונת שטוקהולם היא תופעה שבה אדם המוחזק בכפייה בידי אנשים זרים, מפתח אמפתיה והזדהות נפשית עם האידיאולוגיה והאנשים המחזיקים בו".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4466338,00.html

D! בארץ הקודש 17 בדצמבר 2013

את זה כתב פינס????

ערן 17 בדצמבר 2013

כך נאמר בכתבה שקישרתי מ YNET.
וגם זהבי עצמו התייחס להתבטאות זו בראיון איתו היום בוואללה אשר גיסנו קישר אליה למעלה.

אין ספק שהברנש מתבזבז כיועץ משפטי, יש למנות ישר לנשיא בית משפםט עליון.

the bird 18 בדצמבר 2013

אני הייתי ישר ממנה אותו לבית הדין בהאג

edgecator 17 בדצמבר 2013

לא ייאמן. מועדון מגוחך.

תורג'י 18 בדצמבר 2013

הפינס קרא לערן זין.
אירוני משהו….

the bird 18 בדצמבר 2013

אני מאוד מנסה להבין איך רוצים שאדם נורמלי יגיב כשהוא שומע את הקללות האלו מהיציע?

אני זוכר מה זה גרם לאדם מאוד רגוע ושליו כמו גור שלף
לעשות…לא שאני מצדיק..
אבל לעשות פיו פיו זה חלק מהמשחק
אחרי כל ה"מי שברך" שהוא קיבל מהקהל
פיו פיו זאת עוד תגובה עדינה.

אם הקהל של מכבי היה מקלל ככה שחקן כלשהו של הפועל הייתי מקבל תנועה דומה ממנו כלפיי הקהל של מכבי,
כמו שבזמנו אני לא מבין למה טוטו קיבל צהוב על השקט שעשה לקהל של בית"ר.

פרופורציה 18 בדצמבר 2013

באמת שאני לא מצליח להבין איך זהבי שנאמן למשפחתו וחושב איך להרוויח יותר כסף, נחשב לפחות מוסרי מגיגס שנאמן למנצ'סטר יונייטד אבל בגד באשתו עם כל העולם.(בהנחה שזהבי לא עשה את זה, דבר שאי אפשר לדעת בוודאות על אף אחד.)

אם הייתי עובד בחברה (הייטק לדוג') שבה מצד אחד נעים לי וכיף לי ומצד שני, העתיד המקצועי והכלכלי שלי לא מובטח והייתי מקבל הצעה מהחברה המתחרה שמצליחה הרבה יותר והעתיד הכלכלי והמקצועי שלי מובטח, הייתי קודם כל חושב על המשפחה שלי ועובר לחברה המתחרה בלי ייסורי מצפון. באמת חברה, אתם מצפים מבן אדם לגלות לכם נאנמנות בתור עסק, לפני הנאמנות הבסיסית שהוא חייב למשפחתו. הפועל הייתה קבוצה מפורקת ובמקרה הטוב הייתה מציעה לו חוזה לשנה, כשלך תדע מה הסיכויים להצליח בסגל הפצוע הזה והקריירה שלך יכולה להיהרס. מכבי הציעו לו הבטחת הכנסה ל3.5 שנים. הוא לא בגד בעם שלו, תפסיקו עם הבולשיט הזה.

מתן 18 בדצמבר 2013

בתור אוהד הפועל אני אשמח לדפוק לו כדור בראש אבל כבר מזמן הפסקתי להתרגש ממנו. כלב שימכור גם את אמא שלו בשביל כסף בלי למצמץ וברגע שקבוצה תציע לו שקל יותר ממה שהוא מרוויח במכבי הוא גם יעזוב אותה בלי לחשוב פעמיים

the bird 19 בדצמבר 2013

מישהו פה באתר קרא את התגובה הזו מעליי ?????

האחות של זידאן 22 בדצמבר 2013

וכרגיל, גם פה סופר-מריו באלוטלי עם סטנדרט משלו, שבסיום אחד המשחקים הכי גדולים של המועדון שלו (שלו!!) הוא משתיק את האוהדים של הקבוצה שלו ומשליך את החולצה של הקבוצה (שלו!) על הדשא..

ולנו יש את פלאסיו!!

Comments closed