המבין והמסביר

הבעיה שבכדורגל תוצאות מסבירות את עצמן

rt

יש פה שילוב מנצח נפלא. לא רק בהכל. גם בספורט.

 חיים רמון מבין ומשה תאומים מסביר. אתם מכירים משהו בו חיים רמון לא מבין או שמשה תאומים לא יכול להסביר?

 

הבעיה האמיתית פה היא במשחק הכדורגל. יש בו תוצאות מדידות.

בית/מקום
פולה ראדקליף (ואני) בני 40

88 Comments

סימנטוב 21 בדצמבר 2013

דורפן אני מוכן להתערב שהמורים בבי"ס היו מתעצבות עליך כל פעם מחדש. הם היו רואים את התשובה הקצרה מוכנים לשלוף את ה"הסבר נמק ופרט" מעיפים מבט קצר ומבינים שמיצית את העניין ואין מה להוסיף.

קפטן קוקי 21 בדצמבר 2013

גדול! :-)

אלון רייכמן 22 בדצמבר 2013

+2

תוהה בדרכים 21 בדצמבר 2013

אני אחרון מעריצי ומגני חיים רמון, אבל במקרה המסוים הזה, אני לא מה הוא אשם.

להפועל תל אביב יש את התקציב השני-שלישי בגודלו בליגה. הכסף מגיע בזמן. במגבלות המציאות, המאמן קיבל את השחקנים שהוא רצה.

האשמה היא רק על רב"ש שמתגלה כגונב דעת ברמה גרנטית ממש.

תוהה בדרכים 21 בדצמבר 2013

"לא מבין" כמובן.

וצריך להזכיר שזו פעם שניה שהוא מתרסק עם קבוצה גדולה.

אבישי (הרמתגני) 21 בדצמבר 2013

כן בהחלט. לאור הכשלון שלו בהפועל, מכבי וקבוצה שקרית בקפריסין אני דורש וח"ק שתבדוק כיצד התרחשה האליפות הזו שברקורד שלו??
ולמעט איתן טיבי, מי מהשחקנים של העונה ההיא התקדם?

תוהה בדרכים 21 בדצמבר 2013

אני לא חושב שהוא מאמן יותר גרוע ממאמנים אחרים בארץ, אבל העובדה שהוא יודע לדבר ולהתבטא יותר טוב ממאמנים אחרים, גורמת לאנשים להעריך אותו יתר על המידה.

אילי 25 בדצמבר 2013

שמעתי שגרזיציץ, ליאור לוי ודני עמוס עברו לאיזו קבוצה גדולה במרכז (לכאורה)… :)

תומר חרוב 21 בדצמבר 2013

בן שמעון לא חף מטעויות אבל הנהלת הפועל עושה שטויות. המקרה של זהבי והיריות למשל: במכבי לא שמעת מילה, לא לחיוב ולא לשלילה, פשוט לא הגיבו. בהפועל התעסקו השבוע רק בזהבי ובשופט.
לחיים רמון אין שום תוכנית למועדון, קונים שחקנים בלי לחשוב ופועלים בשליפות. אמרו שם שהתוצאה בדרבי תקבע את המשך העונה של הפועל- ככה בונים קבוצה? על פי תוצאות של משחק אחד?

עופר פרוסנר 21 בדצמבר 2013

כן, כתבתי על זה שבוע שעבר, אבל אוהדי הפועל תל אביב שהתווכחו איתי העדיפו להסביר לי למה ההנהלה של מכבי חיפה גם כן לא משהו ולא מתנהלת טוב ובלה בלה בלה.
שיהיה להם לבריאות.

תוהה בדרכים 21 בדצמבר 2013

שוב, אני אחרון אוהדי הפועל והלוואי וירדו ליגה ויזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה. אבל עובדתית, יש תקציב מכובד, יש סגל שחקנים מהטובים בליגה שהמאמן בחר, יש קהל שהוא פחות מלחיץ ויותר סבלני מקהלים של קבוצות גדולות אחרות בארץ.

הדברים שציינת לא רלבנטיים ולא אמורים להשפיע על היכולת של הקבוצה על המגרש הרבה פעמים יש נטייה לחפש את האחראי לא על פי מה שקורה בשטח אלא על פי מי שיותר קל לשנוא ולהאשים. במקרה הזה, חיים רמון הוא מטרה יותר נוחה (אם כי פחות גדולה. גיחי גיחי) מרב"ש.

מיכה 22 בדצמבר 2013

אני חושב שאתה טועה בדרכים ולא תוהה,בן שמעון הגיע למועדון שאין לו שום סיכוי להצליח בו וזה בגלל הרמונים שמנהלים את הפועל וזאת למה? אני אסביר בהפועל כל ההחלטות מלמעלה עד למטה לאחרון השחקנים כל מה שנעשה נעשה כדי לרצות את ההמון/האוהדים כלומר פופוליזם,ובזה רמון הרי מומחה הוא הרי בא מערש הפופוליזם – הפוליטיקה, כל הקבוצות של הפועל שעסקו במרדף אחרי מכבי – התרסקו,בין אם זה בכדורסל או בכדורגל אפילו היום (כמה מגוחך)הם סופרים 16 כלומר המרחק ממכבי,וזאת בגלל מה שמשדר הבוס כולם מתיישרים לפי מה שמשדר הבוס ומיהו הבוס -קהל האוהדים. כדי לרצות אותו כולם כולל השחקנים עושים הכל כדי למצוא חן בעיני האוהדים,ב 3 שנים האחרונות מאז שהאוהדים הפכו לכל כך דומיננטיים,שחקנים רואים חובה לעצמם לבצע כניסות ברוטליות בדרבים כי מי שמקבל צהוב הוא גיבור בעיני האוהדים כלומר בעלי הבית האמיתיים .וכשהרמונים לא משדרים משהוא אחר ואפילו מצטרפים למקהלה של אכלו לנו שתו לנו (הפנדל בדרבי,והחגיגות של זהבי)אז מה הפלא שכך זה נראה.בקיצור רן בן שמעון או כל מי שהיה בא במקומו היה נכשל עם צבא האוהדים הזה במקורות כבר אמרו על זה קול המון כקול שדיי.

תוהה בדרכים 22 בדצמבר 2013

למה אין לו סיכוי להצליח ברמת העונה הנוכחית? וב"להצליח" אני לא מכוון לזכייה באליפות אלא למקום בטופ 3. סכנין מנוהלת יותר טוב?

תומר חרוב 21 בדצמבר 2013

וכמובן שאם כבר גרנט ובן שמעון

http://flix.tapuz.co.il/v/watch-2781651-.html

עפר ויקסלבאום 23 בדצמבר 2013

תומר.
זו הפעם השנייה או השלישית, בה נתקלתי באתר הזה באותו סרטון של " רב"ש מדבר על גרנט ".
וכאז כן היום, מעלה הסרטון מוסיף כמה מילים, כממתיק סוד, או כדי לצאת ידי חובה.
מה הענין?
גרנט נחשד בפדופיליה?
במין בהסכמה עם נערים?
מה הסוד הגדול שמתחבא בשוליים?
ולמה לא שמעתי מישהו שמדבר עליובגלוי?

JOSH 21 בדצמבר 2013

התקציב הוא פיקציה למיטב ידיעתי.
יש להם חובות מטורפים. ההתנהלות שלהם קצת מזכירה מישהו שיודע שהוא עומד למות, אז מבזבז את כל הכסף שלו לפני המוות. פזרנות בלי טיפת אחריות.

תוהה בדרכים 22 בדצמבר 2013

התקציב הוא אולי פיקציה וחסר אחריות בראיה עתידית, אבל הוא עדיין משקף את המציאות של העונה הנוכחית.

וגם שמדברים על "סגל חלש" צריך לזכור שני דברים:

1. מי הרכיב את הסגל הזה.

2. שהכול יחסי. הסגל של הפועל פחות טוב מסגל של איזושהי קבוצה בארץ מלבד מכבי?

חנן 21 בדצמבר 2013

שמעון פרס מהנהן בהסכמה

עורב סגול 21 בדצמבר 2013

ורק לחשוב שבמשך עשור וחצי (אולי יותר) הצמד הזה, יחד עם קבלני הצלחות נוספים היה במרחק פסיעה מניהול המדינה

צור שפי 22 בדצמבר 2013

בין הצמד רמון ותאומים והצמד ביבי ושרה אני….אה….לא משנה.

איתן מסוארי 21 בדצמבר 2013

חיים רמון ותאומים (שותפיי לבעלות על הקבוצה) לא צריכים להסביר או להבין. הם החזירו את ההשקעה בנוער וחזרו לנהל בצורה מסודרת את הקבוצה. אם כי חלק מהמנהלים עסוקים בלדבר יותר מידי.
יש תקציב שלישי בגודלו בליגה. מי חלם על זה בפתיחת העונה הקודמת.

דברים לא מתחברים. קשה להבין למה. רב"ש מאמן שהוביל קבוצה בלי קשרים בתקשורת (אולי זה יתרון) ובלי תקציב ענק לאליפות. החוכמה היא לקחת אליפות עם קבוצות כאלו. והוא עשה את זה. ההחלטה לתת לו את המפתחות היא לא הזויה. ונוותר על בדיחת "מוריניו לא היה פנוי" בערב עצוב זה.

אם רב"ש הולך או מפוטר, זה לא ישנה דבר. אליפות לא ניקח. על גביע זה לא ישנה. יש לו עוד סיבוב לשנות את המומנטום. יצליח יישאר. לא יצליח ניפרד יפה.

אנחנו נמשיך להיות אדומים בנשמה!!! יאללה הפועל!
את מי זה מעניין ההסברים עכשיו…

איתן מסוארי 21 בדצמבר 2013

שאלה קטנה… לכל הקוראים/כותבים שצופים בספורט גם בערוצים אירופאיים:
גם שם מראיינת תוקעת למאמן מיקרופון לפנים, אומרת לו שהוא כישלון ותובעת לדעת למה הוא לא מתפטר?

JOSH 22 בדצמבר 2013

לא, אבל זה כל הכיף בהדס גרינברג.
הריאיונות שלה עם אבוקסיס/בנאדו/רב"ש ודומיהם אחרי הפסדים מביכים הם נכסי צאן ברזל.

למען האמת זה יותר קרוב למראיינים באירופה מאשר הלקקנים הקלישאתיים שבאים בד"כ לראיין אחרי משחקים. בבלגיה למשל שמו לגיא לוזון מסך מול הפנים והראו לו למה הוא טועה בטענות מסוימות.

אורן 22 בדצמבר 2013

הראיונות שלה זה גועל נפש אחד גדול,וזה חלק מהבריחה ההדרגתית מהכדורגל הישראלי.השמחה לאיד והרצון להשפיל גובר פה על כל עניין ספורטיבי ומקצועי.ככה היא עשתה גם לבנאדו.עצוב מאד שזה משמח אוהדים.

יוסי מזרחי 22 בדצמבר 2013

איתן. ראיתי את הראיון.
זו היתה בושה וחרפה מצד המראינת ,אתם קוראים לה "עיתונאית". ומצד שני עמד מאמן כדורגל שהרגע הובס במגרש והוא עונה לענין, מתנהג בנימוס, לא מתחמק ולא זורק ליכלוך לכל עבר.
אולי נקודת האור היחידה של הפועל תל אביב אתמול, ואני לא ציני.
כל תרבות הראיונות הזו, גם במחציות ומה שקוראים שדרי קווים היא איזו טעות מטומטמת שהעתיקו אני לא יודע מאיפה וכשזה קורה, אז במקום עיתונאות מכבדת ומכובדת אתה מוצא ילדה קטנה (לפחות בשכל) שהיתרונות של הם במה שנראה לעין ואתמול ראינו את זה שוב, (לא את היתרונות ההם…)ובמרבית המקרים ללא הבנה אמיתית על מה היא או הוא מדברים.

אילי 25 בדצמבר 2013

היא מספקת בדיוק מה שה"בכירים" בענף שלה רוצים: אש, דם, רכילות, פרובקציה… היא מרימה להנחתות של חברי הפאנל של כל תכנית ספורט ברדיו, טלוויזיה או אינטרנט.

דורפן 22 בדצמבר 2013

איתן – לא ראיתי את הדבר הזה. אבל בהנחה שזה נכון – זה נחות.

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

העובדה שאנחנו ממקומים 16 נקודות מהמקום הראשון עם התקציב השלישי בליגה היא בראש ובראשונה בגלל המאמן. כל מה שהוא ביקש הוא קיבל. אבל ראבקום.. קצת כבוד, קצת דרך ארץ. זה קרה למאמנים גדולים ממנו.

אני לא חשתי בכיף גדול בראיון הזה. פשוט לא הבנתי מאיפה האנשים הקטנים האלה עם המיקרופון שואבים את כל הרוע.
לא אהבתי שעושים את זה לקשטן.
ואפילו לא אהבתי שעשו את זה למוטי איוניר במכבי תל אביב.

מה לעזאזל את רוצה שמאמן יענה על שאלה כמו:"מה זה עושה לך להרגיש כשהאוהדים צוקים לך להתפטר?". מה את רוצה שהוא יענה לך?

אני מציע לכל מאמן שפשוט יחייך, יעשה מעשה גילי לנדאו ויענה: "שרה שרה שיר שמח".

אזי 22 בדצמבר 2013

מסכים לגמרי (ואני אוהד מכבי).
הראיונות הטיפשיים האלה אחרי משחק זה פשוט בושה.

שפעם אחת מאמן יזכיר לכתב טעות שהוא עשה וישאל אותו אם הוא מתכוון להתפטר. מעניין מה יקרה.

אורן 22 בדצמבר 2013

הדס גרינברג עושה את זה כי היא מריחה דם.היא יודעת שהיא מספקת את ליטרת הבשר שכולם רוצים לקחת חלק ממנה,במיוחד שלמחרת היא תצחק על זה עם קופמן ואיינשטיין ברדיו.כן,בן שמעון נכשל.נכשל בגדול אפילו.אבל לא מגיע לו בשום פנים ואופן השפלה כזו בשידור ישיר.זה לא קשור לאיזו קבוצה אוהדים.זה כן קשור להיות בן אדם.
כמות האנרגיות השליליות בכדורגל הישראלי כל כך רבות,מכל כך הרבה כיוונים ,שפשוט נמאס לראות את זה ולהתעסק בזה,וחבל.ולפחות אצלי,ממש לא מדובר בתוצאות כאלו ואחרות.

תורג'י 22 בדצמבר 2013

אתה הבעלים?

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

רכשתי לי מניה בעמותת האוהדים? רכשתי.
אז אני שותף. :-)

תורג׳י 22 בדצמבר 2013

מצויין.
אל תשתנה לעולם.

סימנטוב 22 בדצמבר 2013

לא מכיר אותך אבל מצטרף…

אריק האחר 22 בדצמבר 2013

הפועל בהתרסקות .
חיים רמון פשוט ירסק אותם .
הוא מומחה בריסוק .
שימשיך עוד קצת בהפועל ויקח יובלות לשקם את
מה שהוא עושה .
כתבתי אחרי הדרבי שהפועל מתעסקים בכול מה שלא
צריך להתעסק ומכבי רק תשתפר .
המחזור הנוכחי מוכיח את זה .
נשאר רק לרחם עליהם .
להתראות בדרבי הבא.

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

שום דבר לא ירסק את הפועל. בואו נשים דברים בפרופורציות ולא נחטא במשאלות לב צהובות.
עם מאמן צעיר ומבטיח (שנמצא כרגע בבלגיה) היינו במקום האחרון. קצת פרופורציות. היינו כבר במצבים יותר גרועים.

אם שאול אייזנברג לא הצליח לרסק, בטח רמון לא יצליח.

שגיא 22 בדצמבר 2013

ברור לחלוטין שהבעיה של הפועל היא הניהול. בטח שלא תקציב.
כמו ששלי כתב, ניהול זה לא רק להעמיד תקציב.
ראיתם דוגמא מעולה רק בשבוע שעבר במתחמי האימונים של מכבי והפועל. באחד, אוהדים נכנסים למתחם, מתערבבים עם השחקנים, דוחפים מאמנים ונדחפים בחזרה. בעוד שבצד השני, כמה אוהדים מנסים להיכנס ונתקלים בשער נעול עם מאבטחים. בפנים הקבוצה מתאמנת בשקט.
בשביל לנעול שער, לא צריך תקציב של 100 מיליון ש"ח. צריך מנעול שעולה 20 ש"ח.

מלבד הניהול השוטף שלוקח בחסר בהפועל, עודף "בעלי התפקידים" משחק לרעה. במכבי (ובחיפה גם) ברור לכולם מי הבעל בית. מי אחראי על הצד המקצועי, על הניהולי, על האימון, על הנוער, על ביצוע וקביעת מדיניות הרכש. בהפועל, פעם זה צבאן, פעם זה חג'ג, פעם זה סיימון ופעם זה מושיק מהיציע. כל אחד משדר מסר אחר. כל אחד פועל בדרכים אחרות. אף אחד לא מרכז את הכל למקום אחד ולדרך אחת ידועה וברורה.
גם בשביל זה לא צריך תקציב של 100 מיליון. מספיק להשקיע 100 ש"ח בבורקסים וקולה לישיבה אחת בתחילת העונה שבה היו"ר מגדיר תפקידים ואחריות ונגמר הסיפור.

אתם מאשימים את בן שמעון ובצדק אבל הוא ממש לא האשם היחיד. אפשר בכלל להשוות את סביבת העבודה שלו לסביבת העבודה של סוזה? כמו שלא תצפו מנהג מירוצים לנצח שנוהג על רנו 5 לנצח נהג שנוהג על פורמולה 1, אל תצפו מבן שמעון להצליח בהפועל.

אבישי 22 בדצמבר 2013

רב"ש כבר זכה באליפות עם רנו 5.

בני תבורי 22 בדצמבר 2013

חיים רמון היה צריך לפרוש בשיאו אחרי נאום הלוויתנים.

דגש 22 בדצמבר 2013

אני לא מבין את ההפתעה. הפועל נראית בדיוק כמו שאפשר היה לצפות.

לרן בן שמעון לוקח זמן להצליח. ההפסד בשבת הגיע בגלל שהשקיעו יותר מדי בדרבי (ולא רק בגלל הדיבורים). הפועל נראתה בדרבי יותר טוב משהפועל שווה היום, אז מול סכנין היא נראתה פחות טוב ממה שהיא שווה. שני המשחקים היו חריגים.

אבל הוא אולי באמת לא מתאים למועדון גדול, לא כי הוא לא יכול לאמן שחקנים ולנהל משחקים של קבוצות גדולות, אלא כי הוא לא חי כמו אחד שמבין שלמועדון גדול יש מינימום של תוצאות שחייבים כאן ועכשיו, שיש גבול לכמה שאפשר להפסיד משחקים בהווה בשביל לנצח בעתיד. שאין לך זמן חסד. שלא מספיק שאתה תבין את הבעיות ותדע איך לפתור אותן, אלא שכולם יהיו משוכנעים בזה שהקבוצה בדרך להצלחה.

אבל זה רן בן שמעון. הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות עם מאמן כמוהו זה להחתים אותו ואז לפטר אותו במחזור ה15. כיון שכבר מינו אותו כדאי להשאיר אותו לפחות עד לסוף העונה. ובינתיים להסתפק בזה שה4:0 לא בא (שוב) בדרבי.

ערן 22 בדצמבר 2013

רב״ש עשה עבודה מצוינת בקרית שמונה (אמנם לא אליפות) קודם שהוחתם במכבי. מעבי של אותם ימים (לא נורא עתיקים, מבחינת הזמן שעבר) היתה רחוקה אמנם ניהולית שנות אור ממכבי של היום, ולכן קשה להשוות, אך אני הסקתי מההתנהגות הסופר-לחוצה שלו, לרבות התעסקות בלתי נלאית בנושא השיפוט, מראים עלל חוסר יכולת להצליח עם מועדון גדול, לחוץ. מתוקשר, אשר בו הציפיות ברוב המקרים אינן מעוגנות במציאו בעובדות, בפוטנציאל אמיתי

אני חושב שלא השתנה הרבה אצלו בשנים האחרונות. אך יחזור לקריץ שמונה,ניהול להצליח שם מאוד (לאו דווקא אליפות). 4 הגדולות – כנראה שלא.

בכלל, אני מתחיל להרגיש שמאמנים שמתעסקים באופו בולט בניוחד בשיפוט, (כמעט כולם מתעסקים במידה כלשהי), כנראה לא יכולים להציע הרבה מדי מקצועית, ולכן

ערן 22 בדצמבר 2013

ולכן עסוקים בסכינים

ערן 22 בדצמבר 2013

בספינים (אוף, מתקן האיות של אפל!)

טל המנצ'סטרי 22 בדצמבר 2013

הפועל ת"א משלמת עכשיו בריבית (ואני מקווה שזו רק ההתחלה) על שכל המערכת שם (כולל אוהדים) נתנה יד להריסה של הפועל כפ"ס וכשאף אחד לא פצה את פיו באמת לאור הריקבון שאלי טביב הנחיל אז לכדורגל בישראל וכשכל עוד זה התאם לאג'נדה של הפועל ת"א זה קיבל חותמת הכשר.
חיים רמון עסקן מאוס ושנוא. אשכנזי מתנשא וצדקן מהזן המגעיל ביותר שיש (ולפני שזה נגרר למלחמת עדות, אני בעצמי אשכנזי) שתמיד חושב שהוא יודע הכל, תמיד מעביר ביקורת מבחוץ, מטיף מוסר ואומר מה צריך לעשות אבל בכל פעם כשהיה בראש מערכת או עם כוח לשנות הוא לא עשה דבר מלבד להרוס או לפספס הזדמנויות.

אריאל גרייזס 22 בדצמבר 2013

אמן ואמן

אריאל גרייזס 22 בדצמבר 2013

מי שהרס את הפועל הוא טביב, רמון רק ממשיך במלאכה. וכמו שאמר פה טל, זה הכל החטא הראשוני שאוהדי הפועל נזכרו להתעצבן על טביב רק כשהוא הרס להם את הקבוצה אבל לא הפריע להם שהוא הרס קבוצה אחרת כדי לבנות את הקבוצה שלהם. האליפות שלהם נלקחה בחטא ועל כן מגיע להם

מכביסט ותיק 22 בדצמבר 2013

עוד לא הצלחתי להבין איך טביב הרס את הפועל. אפילו אם הוא גנב רימה שקר הונה ומשך כספים בתקופתו הם הגיעו להשגים שלא יחזרו ב-20 השנה הקרובות. ויכול להיות שאם היה ממשיך ההשגים היו טובים מהמצב כעת.

מאשקה 22 בדצמבר 2013

טור ענק !!!!!

אר 22 בדצמבר 2013

קצת פרופורציות. רמון לקח על עצמו את הקבוצה באופן זמני רק בשביל שיהיה אפשר להתחיל את השנה אחרי ההרס של טביב. כשאין ניהול, נדרש מאמן בעל שיעור קומה שיבודד את הצד המקצועי מהבלגאן הניהולי. למרבה הצער זה גדול על רב"ש (מה שהצליחו לעשות גוטמן, קשטן ואפילו ניצן שירזי) ולכן התוצאות. הפועל לא צריכה אוליגרך או מליארדר קנדי. הפועל צריכה בעל בית עם אמצעים סבירים ולייצב את המועדון. זה ייקח קצת זמן. רמת הציפיות צריכה להיות בהתאם. בגדול, אוהדי הפועל מבינים את זה.

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

לייק +1

אריאל גרייזס 22 בדצמבר 2013

איך אבא שלי אומר – אין דבר יותר קבוע מזמני.

the bird 22 בדצמבר 2013

צודק לגמריי חחח

רטקסס 22 בדצמבר 2013

רק שאני אבין, "הרס של טביב" = דאבל וליגת אלופות? הבאה של 4 שחקנים בכירים בשקל וחצי?
מה יש לכם מטביב? טענתם שזה לא גזעני, נכון? שזה בגלל שהוא עבריין. ומה רמון? שה תמים?

האוהד 22 בדצמבר 2013

כפי שכבר כתבתי כאן והתנבאתי ממזמן .אוהדי הפועל עוד יתגעגעו לטביב.קפצו עליי כשכתבתי זאת לפני כמה שבועות .ניסו להגיד שההצלחה של הפועל הייתה של הראל ורמון .בקיצור אין לי ספק שהכבוד ימנע מאוהדי הפועל להודות בכך אך הם עוד י ת ג ע ג ע ו .
אשר לטביב האמינו לי שהוא לא כוס התה שלי .האמינו לי שביום שטביב עשה לאשכנזים את תרגיל הבמבי המפורסם חזיתי מה יהיה בסופו.
לא צריך להיות גאון גדול בשביל זה.
טביב לא כוס התה שלי אך הוא הביא קבלות שרמון גם עוד מאה שנה לא יביא.
בכל מקרה אני מאחל להפועל ת"א עוד הרבה שנות רמון .

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

יש כמה תגובות למעלה שטוענות שזה הכל אוהדים ודנא ועוד כמה פנינים לא קשורות מתורת הגזע.

עובדה:
הדבר היחידי שלא השתנה מ – 1980 בהפועל תל אביב זה הקהל.
גם אם הוא רע לבב, לא ראוי, בועל נידות ועובד את השטן. הרי שעם הקהל הזה יש 5 אליפויות מאז (נעזוב את שאר התארים).
אותו דבר כמו למכבי תל אביב.

ההישג של מקום שלישי בשנה שעברה בהתחשב בנסיבות הוא מצויין.
סוף סיבוב ראשון השנה בהתחשב בנסיבות – זה לא טוב.

קורה שלא הולך עם מאמן. זה קרה בשנה שעברה לשחר. ברגע ששחר הבין שעטר איבד את חדר ההלבשה הוא עשה מעשה.

אנחנו רחוקים משם. ואפילו חיימקה האשכנזי מבין את זה.

תורג'י 22 בדצמבר 2013

שוב מכבי?
אתה לא מבין שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי לא תהיה לך קבוצה?
את טביב העפתם על הרבה פחות מזה.

א.ק 22 בדצמבר 2013

הקהל השתנה משנות השמונים. בתור תל אביבי אני יכול להגיד לך שהקהל השתנה. השנאה גברה והקיצוניות גועשת.
אמנם לא רק בהפועל אבל בהפועל אין כרגע מערכת שתאזן את האוהדים. במכבי של אמצע העשור הקודם ראינו את המצב הקיים שקיים בהפועל. אוהדים שמדברים בתקשורת ונפוחים מכוח. זה המצב המסוכן ביותר למועדון. הרי רוב הקהל לא חושב כמוהם ועדיין הם כופים על דעתם במעשים קיצוניים על הרוב.
כמו בבית״ר גם בהפועל ( עם כל השוני בין המחנות) הקיצוניים שולטים. במכבי למזלנו מיץ והמנהלים מעמידים את הקהל במקומם שהוא לעודד את הקבוצה בצורה הטובה ביותר. דבר שהיה חסר לנו שנים. זה מה שחסר להפועל כרגע. במקום שהקהל שלהם יתעסק בזכות הוטו שלו, שישיגו רוכש. במקום שהדובר יקלל את ערן זהבי בפייסבוק הוא היה צריך לשלוט בכל המתראיינים השבוע ולדאוג לדממת אלחוט עד סכנין.

שלו 22 בדצמבר 2013

איתן אתה טועה,
הקהל השתנה מאוד.
ב 1988 ישבתי בגמר הגביע ברמת גן ביציע של הפועל עם חולצה צהובה.
הקהל של הפועל עודד, חגג ספג הפסיד.
אני לא הרגשתי אף לא טיפה של איום, נהפוך הוא.
הרגשתי מאוד בטוח.
היום אין סיכוי שאוהד מכבי יכנס בכלל ליציע אוהדי הפועל,
נכון גם הפוך זה בלתי אפשרי.
אבל האוהדים הפכו מאוד לוחמנים, קנאים, ואלימים.
כמו כל החברה שלנו.

גיל שלי 22 בדצמבר 2013

לנהל זה לא להעמיד תקציב. מעניין שאוהדי הפועל נוטים לערבב את שני המושגים.

אריק האחר 22 בדצמבר 2013

איתן
הבעיה של הפועל היא לא אוהדי הפועל.
יש ביניהם טובים ומצוינים יש בהם גרועים ומגעילים
כמו בכול קבוצה .
הבעיה היא בניהול .
רמון הולך לרסק אותכם הוא מומחה ההרס.
אם היה תואר בנושא הוא היה פרופסור.
ותתפלא אני לא כותב בשמחה לאיד או משנאה .
הפועל חשובה לכדורגל בארץ לא פחות ממכבי.
אחרי רמון יקח שנים רבות לשקם את הפועל .
הפערים ממכבי לא יסגרו הפעם בעונה אלא בדור.

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

רמון הרים את הכפפה ויצא למסע ההצלה מטביב. עדיף תרבות ארגונית לא טובה של רמון מאשר תרבות ארגונית קטסטרופלית של טביב. ואני לא מסתנוור מגביע וסגנות ואפילו לא מעליית שלב בליגה האירופית. להביא שחקנים טובים ולהשקיע בראש החץ מבלי לתחזק את הבסיס זו לא חוכמה.

בסך הכל מקום חמישי. לא קרה אסון. חיפה בשנה שעברה אחרי 13 מחזורים הייתה מועמדת לירידה. תתאר לך ששחר היה נכנס לפאניקה בכל פעם שחיפה לא במקום הראשון. אולי זה הסיפור של מכבי כל השנים שתמיד הייתה פאניקה אם אין אליפות. קחו הרמה לפוסט.

קח הימור: השנה אנחנו בפלייאוף עליון. בדרבי אחד לפחות לא נפסיד ובקיץ יגיע רוכש ראוי.

אחרי שנה – שנתיים מהרכישה אנחנו סוגרים את הפער. לא יותר.

תורג'י 22 בדצמבר 2013

התחלתי לכתוב על זה שאתה לא מבין מה קורה.
מחקתי.
אתה עושה לי את היום אז למה להרוס לעצמי?

תורג'י 22 בדצמבר 2013

מכיר משחק השקט?
בוא תנסה יום שלם לא להגיד מכבי.
יודע מה? איך לקראתך. שעה.

שגיא 22 בדצמבר 2013

בדרבי אחד לא תפסידו?? חחחחח. זאת הפכה להיות שאיפה של אחד מבעלי הפועל תל אביב? אם לתורג'י עשית את היום, לי עשית את החודש!

the bird 22 בדצמבר 2013

צריך לקרוא כמה פעמים כדיי להפנים חחחח
+100

מיכה 22 בדצמבר 2013

ותיק, הכי מעניין שלזיו אדלר השופט הרביעי אתמול לקח כמה שניות של צפיה בהילוך החוזר כדי לקבוע שלא היה פנדל . אבל מלך הבבונים לשעבר והסוכן פרשן של היום המשיך לטעון שזה פנדל כאשר אפילו מאיר איינשטיין הפסקני בדרך כלל נאלם נוכח הנחרצות של הפרשן.

גיסנו 22 בדצמבר 2013

נמני לא נגד אף קבוצה, רק בעד שחקנים שהוא מייצג. פרשנות מושלמת.

תוהה בדרכים 22 בדצמבר 2013

הדבר הכי טרגי הוא שעל כל בעיותיו, נמני הוא עוד אחד הפרשנים היותר מוצלחים שיש כרגע.

גיסנו 22 בדצמבר 2013

במקרה הטוב הוא טיפה טיפה טיפה פחות גרוע מכל שאר האפסים.

פרשן נוראי שלא תורם כלום למשחק, משווק שחקנים שלו ולאחרונה נגרר להתלהמויות של איינשטיין. בשידור אתמול כבר היה נשמע שלאיינשטיין מתחיל לדגדג בתחתונים במחשבה על הרפש שהוא יוכל לשלוח לכל עבר בתכנית הרדיו של היום. מבחיל.

ההבדל היחיד הוא שכשנמני לא ליד איינשטיין אז הוא מדבר יחסית בשקט, בניגוד לכל מיני אייל ברקוביצ'ים שתמיד צווחים לכל עבר. דני נוימן זה בכלל סאלה אחרת של טמטום.

תוהה בדרכים 22 בדצמבר 2013

אתה יודע..זה כמו שאחרי חודש שאתה סוגר בצבא, דליה איציק תראה לך כמו בר רפאלי.

רוצה לומר, שנקודת ההתייחסות היא דני נוימן ודומיו, נמני נשמע מצוין.

סתמאחד 22 בדצמבר 2013

רב״ש הוא תואם עודד קטש : מאמן טוב לקבוצות דרג שני ומאמן שקורס בקבוצות דרג ראשון.
הכישלון המקצועי הוא באחריותו הבלעדית של רב״ש.השחקנים שהוא אחראי על החתמתם (זרים וישראלים) לא תורמים דבר.
רמון אשם בכך שנכנע ללחץ האוהדים וביצע החתמות נטולות הגיון כלכלי ומקצועי של ורמוט ושכטר.
המהלך הכי משמעותי שרמון יכול לבצע עכשיו איננו פיטורי רב״ש אלא מינוי מנהל מקצועי שימנע את מה שקרה בשנים האחרונות במהלך חלון העברות בקיץ ובינואר כאשר הוחתמו שחקנים מן הגורן ומן היקב.
שלום תקוה הוא מועמד ראוי לתפקיד הזה.
גם היום אני לא מצטער לרגע על סילוק טביב ועל כך שרמון נטל ממנו את הקבוצה.

MADERA 22 בדצמבר 2013

תשמע אתה חתיחת ייצור. מעניין למה אתה עדיין ככ מתוסכל מהקהל של הפועל? מה רודף אותך גבר?

כל שער הלך לילה אחד להשחית קברים?
כל אוהדי הפועל עושים הליקופטר נאצי עם היידים?
עוד פעם התקשורת אדומה?
הקהל של מכבי נקי מאלימות וגזענות?
לא באתם להרביץ לאוהדי הפועל באוטובוס של הכדורסל?
אוהד שלכם לא הרביץ לשחקן ערבי?
אין לכם שירים על מחבלים וערבים?
אין לכם שיר שמוקדש לדודה של נאתכו? לאבא של גרשון?
אתם לא קיללתם את השחקנים שלכם? לא נופפתם להם בחיתולים ושלטי סמרטוטים למינהם?

אני אמשיך לעודד אחרי הפסדים ואתה תמשיך להסתנוור מהישבן של עצמך.

אל תדאג, הפועל תחזור לצמרת, אם לא השנה אז בעוד 10 שנים, הגלגל ימשיך להסתובב עם או בלי התגובות שלך.

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

טוב. יאללה. מיצינו.
אנחנו בשלב "אם אלוהים הוא כל יכול, האם הוא יכול לברוא אבן שהוא לא מסוגל להרים?". => לופ רעיוני.

כל אחד שם את הז'טונים. חלקנו על האדום. חלקכם על השחור.

בסוף הסיבוב השני נראה מה יהיה.

משה 22 בדצמבר 2013

איזה כיף מכביסט ותיק חזר לדה באזר.
התגעגענו לטוב טעם, טוב הלב, אהבת ישראל ואהבת אדם.

איתן מסוארי 22 בדצמבר 2013

מתערבים שהוא בעצם רון קופמן? שים לב, כמו קלארק קנט וסופרמן, הם אף פעם לא מופיעים יחד…

משיח 22 בדצמבר 2013

התחתית של החבית

שלו 22 בדצמבר 2013

כל כך נהניתי מהטור, שאשאיר את זה ככה.
מצוין.

צור שפי 22 בדצמבר 2013

כאוהד הפועל ברור לי שהאשמה איננה של רמון או תאומים וגם לא של הקהל. האשמה והאחריות הן של רב"ש (קודם כל) ושל השחקנים. אחרי שאמרתי את זה – אני לא רואה שום טעם בפיטוריו של רב"ש כרגע. הרי אין מאמנים רציניים שעומדים בתור להחליף אותו והוא הוכיח שכדורגל הוא יודע אז מה שצריך לעשות זה להוריד ממנו ומהשחקנים את הלחץ, להבין שהעונה הזו היעד הנדרש הוא להבטיח מקום בפלייאוף העליון, לשחרר שחקנים שמעיקים על הקופה ולהמשיך לחפש רוכש בתקווה שיימצא. זו תקופה קשה שבה אנחנו צריכים לסבול את שבט לשונם של כל מיני אפסים שבמשך שנים קידשו את המספר 8 הנאלח שלהם על פני טובת קבוצתם אבל הזיכרון האנושי הוא קצר והמקלדת סובלת הכל.

האוהד 22 בדצמבר 2013

קבוצה גדולה נבחנת כשהיא קטנה .דווקא בעונה שכלום לא הולך.
שחר בחיפה נתן גיבוי אמיתי לבנאדו לא היו ליחשושים ולא היו "מקורות בכירים " הוא נתן שקט אמיתי ואיתו הוא קיבל קאמבק.
אשתקד שחר החליט אחרת .הוא החליט לפטר.אך הוא עשה זאת באופן מכובד ואפילו בהפתעה מסוימת. (אף אחד לא חשב שהנה זה העיתוי ).
כשהוא פיטר הוא כמובן עמד בהסכם עד השקל האחרון .
בהפועל לא נותנים לא גיבוי וגם לא יודעים לסגור עניין.
מקווים לצאת בזול ולתת למאמן לעשות את העבודה ולהתפטר.
לכן יש שם מלחכי פינות "וגורמים מטעם " שמדברים בכל אתר ואתר .
אם תרצו זה ההבדל בין מכבי חיפה להפועל ת"א שמתבטה באיזה פי שלוש אליפויות ב 30 שנה האחרונות.

גלן 22 בדצמבר 2013

אמרו פה אשכניזי. אמרו פה ניאונאצי. סחטיין על הפוסט. וואלה איכשהו מרגיש לי שלמגיבים פה יש ילדים. פירון צריך להיות מובטל. החינוך מדהים.

שלו 22 בדצמבר 2013

דבר מעניין שקרה המחזור הוא שלראשונה נעשה שימוש במצלמות הטלוויזיה.
ובאופן מפתיע לא קרה כלום, לא נפלו השמים לא נשאבנו לחור שחור,
פשוט וקל.
עכשיו זה עניין של זמן עד שמהלך זה יהפוך לחוקי.
המדהים שבמקום לחזק את השופט ״השדרנים״,
ראו בכך איום.
הטלוויזיה בשידורה הנחות ביותר עוצרת את הקידמה.
מה ציפו מהשופט כאשר הקוון אומר לו ״ראיתי בטלוויזיה אין פנדל״,
שעדיין יבצע את ההחלטה רק בגלל שנשרקה? איזה אמת זה ישרת?
איך ״שדרן״ ו״פרשן״ (שנעזרים דרך אגב בשידור חוזר) יכולים להיות נגד זה?
למאיר איינשטיין ואבי נימני הפתרונים.

יואב 22 בדצמבר 2013

מקרה שני – עונת 09-10 מחזור ראשון, הגול נגד סכנין שהם ירדו מהמגרש ובסוף הגול בוטל

שלו 23 בדצמבר 2013

גם מקרה זידאן והנגיחה בגמר המונדיאל של 2006 היה שימוש בטלוויזיה.
אני לא זוכר שמישהו טען שצריך היה להשאירו במשחק אחרי הנגיחה רק בגלל שהשופט הרביעי ראה את ההילוך החוזר.

ABC 23 בדצמבר 2013

באמת, זה מה שישכנע את פיפ"א ובלאטר להתקדם – התקדים (שהוא לא תקדים) בבלומפילד.
אני לגמרי בעד זה, אבל השדרנים צודקים – כל עוד החוק לא מאפשר להעזר בצילומי טלוויזיה לתקן שגיאות שיפוט – אז אסור. נקודה.

מומו העבריין 22 בדצמבר 2013

מזל שאחראי ההימורים שלי היה חולה ולא הלך לשים כסף על הפועל אחרת בוא נגיד היתה קורית "תאונה" לבן שמעון הלפלף וגם לרמון

Comments closed