הנקמה בסוונסי!

זה היה…הממ… מהנה

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

במובן מסויים היא הייתה המחצית המרשימה יותר של הקבוצה העונה. כי הכדורגל הטוב היה קבוצתי נטו. לחץ, תנועה לשטחים פנויים, מסירות. ובלי סופרסטארים גדולים הם יצרו כמה מצבים דווקא מתוך כדורגל יפה ומגובש וגם מאמץ הגנתי טוב. אז אולי היו משחקים טובים יותר – נניח לברקוזן – אבל עם הרכבים חזקים יותר. זה היה אפילו כדורגל מהנה.

קגאווה בעט לשער כמה פעמים. זה לרוב לא היה מסוכן והייתה החטאה אחת קצת שלומיאלית שאיבדה ליונייטד שער נפלא. אבל מרגע שהוא שידר ליריביו שהוא איום הבקעה אז אזורים נפתחו והוא ניהל מצויין את המשחק וכל שחקני ההתקפה נראו טוב בהרבה בזכותו.

אל תתנו למוסר העבודה ולנתונים הפיזיים של דני וולבק לבלבל אתכם. יש לו הרבה חוכמת משחק, הוא מחבר דאבל פאסים נהדר והשער שלו היה תענוג.

וזה נכתב לפני המשחק:
ui

אחד המרכיבים החשובים ביותר בניהול משבר הוא לא לזרוק את העגל עם החלב של הדלי של התינוק – או משהו מעין זה. כלומר לא להחליט שהכל לא מתפקד והכל צריך הרס יסודי ובניה מחדש.

הנה למשל נתון:

ליונייטד 20 נקודות חוץ בעשרה משחקים והמאזן הזה הוא שני בליגה – נקודה מאחרי ארסנל. היא מבקיעה בחוץ 2.1 שערים למשחק (כאן יש שוויון עם ארסנל). זה מצויין בכל קנה מידה ובכל ליגה. קבוצה עלובה ממש שכל 11 השחקנים שלה חסרי מושג ולצוות האימון שלה אין מושג ירוק בכדורגל לא משיגה את מאזן החוץ השני בליגה ולא מבקיעה 2.1 שערים למשחק. הניצחונות חוץ לא הושגו במקרה. נכון – הם נראו כמו ניצחונות חוץ, לרוב כדורגל קשוח והתקפות קאונטר פאנץ' טובות ולא 75% החזקה בכדור – אבל ככה נראים ניצחונות חוץ. היכולת בחוץ היא לא פעם טובה וזה נכון גם לאירופה. אירופה היא עוד מקום בו באמת אין בעיה השנה. עם בית מוקדם קשה יותר מבשנים קודמות יונייטד הייתה טובה עד טובה מאד ברוב משחקיה. כשאני חושב על זה – רק משחק חוץ אחד השנה הרגיז אותי בכלל – בסיטי – וגם המשחק הזה קיבל קצת פרופורציות מאז.

יש עוד כמה עניינים חיוביים – שחקנים שמשחקים טוב יותר מבעונה שעברה – בעיקר ווין רוני שאצל אלכס פרגוסון פחות או יותר סיים את דרכו בקבוצה. בתחילה היה נראה שהוא בדרכו החוצה אבל אילוצים שונים הותירו אותו בקבוצה והוא משחק מצויין. יש שורה קצרה של שחקנים שהשתפרו השנה – ג'ונס ודני וולבק – לרוב בגלל שהם הועברו לתפקידים מתאימים יותר. וגם דויד דה חיאה – אבל זה בגלל שהמצב נותן לו כר נרחב להצטיינות.

ואז יש את הרע מאד: איך שלא תנתחו את זה כל הבעיה של יונייטד היא במשחקי הבית. שורה ארוכה של משחקי בית נרפים. עלילה שכאילו כתובה מראש. דקות ארוכות של לחוץ עקר ואז ספיגת שער בהתקפת נגד. אני אפילו לא אומר מתפרצת כי לרוב לא ההתקפות הללו לא היו מהירות במיוחד. ואפילו כאן ההגנה לא אשמה. ההגנה לא ספגה יותר שערים משמנצ'סטר יונייטד אמורה להרשות לעצמה בבית. ההפסדים היו 0-1 ו-1-2 ותוצאות התיקו היו 1-1 ו-0-0. שבעה שערים לא אמורים לגרום ליונייטד לאבד 16 נקודות בית. אין סרט כזה.

השאלה היא מאיפה הפער הזה:

הסבר אפשרי הוא לחץ וציפיות ואני לא מקבל אותו. ביונייטד הלחץ והציפיות בבית ובחוץ הם דומים והקהל של יונייטד ממשיך לתמוך בכל התקופה הרעה הזו. הסבר יותר הגיוני, ויותר בעייתי, הוא שהרכב זהיר יותר נכון ליונייטד במצבה כיום. בהרבה משחקי בית הורכב רק קשר דפנסיבי אחד ולפעמים אפילו זה לא. הצוות של קאריק עם קלברלי למשל נראה לרוב כמתאגרף קל מדי.

יש ירידה גדולה בכמות מצבי ההבקעה. זה נובע מיכולת לא טובה, בעיקר בקישור. והעניין השני הוא אין כמעט שערים שהם תלויי כשרון. ששחקן מבקיע אותם ללא מצב הבקעה טוב במיוחד. במלים אחרות – כרגע יש רק שני שחקנים ביונייטד – וולבק ורוני – שאתה בכלל מקווה שיבקיעו במשחק בית. הנה הנתונים המפחידים – 1.2 שערים בבית.

החדשות העוד יותר רעות: היום יש משחק בית.

הכדורסל של גיא פניני
נשמות טהורות - דור בלוך

84 Comments

אופיר 11 בינואר 2014

אמרת בעצמך, דורפן, במשחקי החוץ אתם מגיבים ועוקצים. במשחקי הבית צריך ליזום, ולזה בדיוק אתם חסרים את הכלים המתאימים.

אריק 11 בינואר 2014

שתי ההערות. לגבי משחקי הבית יש לדעתי משמעות לגודל. המגרש הגדול בא.ט. לא מתאים לקבוצה המבוגרת/איטית שיש ליונייטד השנה ולסגנון המשחק השנה, מבלי להכנס לסיבה לכך.
העניין לגבי רוני הוא קצת פיקציה. הגול ריישיו שנה שעברה בשלב הזה היה טוב יותר… פשוט השאר הרבה יותר גרועים.

רן 11 בינואר 2014

כמה פוסטים על משבר כבר ראינו השנה? כנראה שזה פשוט מה שיש השנה

גיל 11 בינואר 2014

לדעתי זה מאוד קשור ללחץ. במשחק בית מצופה מהם לנצח בעוד תיקו או הפסד חוץ יתקבל בהבנה יותר. אני לא מצאתי הבדל גדול במספר המצבים בבית או בחוץ אבל אני כן רואה ירידת מתח בבית, אולי בגלל שיש תחושה שהבית אמור להפחיד יריבות אבל זה כבר לא קורה.

דניאל 11 בינואר 2014

בתור אוהד ליברפול אני קורא לכל אוהדי יונייטד להראות אופי, לעמוד לצד הקבוצה במשבר ולתמוך במוייס. בתקווה שהוא יזכה לשנים ארוכות על הקווים באולד טראפורד. :)

ארצי בן יעקוב 11 בינואר 2014

עקב הקמצנות של משפחת גלייזר (שמגיעה עד לפגיעה במותג שלהם)
נראה שהברירה של היוניטד היא כזו
פניה נרגשת לשחקן בשם דיויד באקהם להצטרף לקבוצה
שמעתי שהוא פנוי,ונראה לי שהוא יהיה נלהב להגיע יחזק את הקישור ויספק את כל ההרמות שוולנסיה נכשל בהם
והעובדה שפרגי כבר לא בועט נעלים על הראש השחקנים שלו יכולה גם לתרום להגעה שלו

אריק 11 בינואר 2014

גאון הכדורגל הסקוטי גילה שכדאי להציב את קאגווה באמצע מאחורי החלוץ בטח שרוני לא נמצא. לא צריך להתייאש!! רק חצי שנה לקח לו, אם הוא אכן שם, 3 נקודות היום.

סימנטוב 11 בינואר 2014

קגאווה לא הראשון בעדר. כשרוני ו-ואן פרסי או וולבק על המגרש הוא זז הצידה. זה מה יש הוא עדיין לא הוכיח שמקומות שם. ועד עכשיו זה היה מותרות להציב אותו באמצע

edgecator 11 בינואר 2014

אריק, קגאווה שיחק כבר כמה משחקים (אפילו ברצף!) באמצע, ולא תרם הרבה מעבר לאסתטיקה.

אריק 11 בינואר 2014

פעם אחרונה ששיחק בבאמצע היתה בארץ אחרת ובקבוצה אחרת. ראית את המשחקים? שיחק בשמאל תמיד. ועכשיו שהתחלתי לראות אני רואה שגם היום. יאוש מוחלט… האיש מקובע

אופיר 11 בינואר 2014

אריק, אני מעתיק את הפרשנות החיה מאתר יורוספורט:
Is there any point playing Kagawa on the wing? He obviously can't do it very well.

edgecator 11 בינואר 2014

ראיתי. תחזור למשחקים מול לברקוזן, טוטנהאם, נדמה לי שגם אברטון. זה רק מהזכרון. נכון שמדובר בהזדמנויות בודדות, אבל שחקן ברמתו צריך לעשות יותר במעט האשראי שהוא מקבל כדי להצדיק יותר אשראי. גם לי לא ברור למה מויס שם אותו פעם נוספת באגף, אבל אני לא חושב שזה יכול להוות תירוץ מתמשך ליכולת ירודה של שחקן ברמה גבוהה.

אריק 11 בינואר 2014

הסתכלת על המשחק או על ההרכב? היה בשמאל בכולם חוץ מלברקוזן!

edgecator 11 בינואר 2014

אמרתי מהזכרון :)
מול טוטנהאם הוא היה באמצע, וולבק באגף שמאל, ורוני בחוד.

אריק 11 בינואר 2014

התחלת ואמרת כמה משחקים ברצף וצמצמת לזה. בדקה ה37 החילוף המובן מאליו של קאגווה וינוזאי סופסוף קרה והכל נראה אחרת.

edgecator 11 בינואר 2014

האמת היא שזכרתי רצף של 3-4 משחקים, וכשבדקתי הבנתי שהוא לא שיחק מול קארדיף. בכל מקרה, אין ספק שהחילוף הזה היה מתבקש.

אריק 11 בינואר 2014

ינוזאי מעולה בשמאל וקאגווה הפך מלא קיים ללא רע. הןא מייצר הרבה אוויר בהתקפה עם הדאבל פאסים הקטנים והתנועה. הוא טוב בעמדה הזאת מאוד רק תריך למצוא את הבטחון מחדש.

טל המנצ'סטרי 11 בינואר 2014

אתה לא טועה, הוא שיחק מספר פעמים מהאמצע ולא תרם דבר.
וזה גם לא משנה הפעמים ששיחק באגף, הוא נכשל בפעולות פשוטות ולא הסתגל פיזית ככה שהכל תירוצים, קאגווה עד עכשיו אכזבה עצומה וכשהוא יכול לבוא בטענות רק לעצמו שלא סיפק סחורה מינמאלית.

Danny - Long Island 11 בינואר 2014

הגאון הסקוטי עובד נכון. יביא רכש נכון באם אפשר עכשיו ואם לא, אז בקייץ, קצת זמן בבקשה…

אמיר המקורי 11 בינואר 2014

לא יאומן, סוונסי, מחזיקה כדור באולד טראפורד משל הייתה ברצלונה!

איתמר 11 בינואר 2014

נותר רק להצטער על שלקחנו אליפות עונה שעברה..
אם היינו מסיימים מקום 2 כנראה שפרגוסון היה נשאר. האגו שלו לא היה נותן לו ללכת (;

אבי 11 בינואר 2014

החבר'ה מקשיבים לרונן: נסוגים בהצלחה גם בבית…

אריק 11 בינואר 2014

איזה פיניש של וולבק

סימנטוב 11 בינואר 2014

ינוזאי הוא אלפא השחקנים מחפשים אותו כל הזמן נפלא מזכיר ימי רונאלדו

אריק 11 בינואר 2014

שחקן!!

כוכב עליון 11 בינואר 2014

כולם ידברו על ינוזאי ובצדק (מרגש לראות את הפריחה שלו העונה), ידברו על הסיומת של וולבק (עדיין אוהדינו רוצים לכנות אותו האסקי?). מבחינתי הרבה כבוד והתרגשות מפלטשר. היה אדיר בחצי השני.אדיר

סימנטוב 11 בינואר 2014

ממש!

גל 11 בינואר 2014

בול. היה אשכרה יותר רגוע עם הכדור מקאריק, שלו, חזק ואגרסיבי. טוב שהוא חזר.

לעומת זאת, אברה… פשוט כשלון טוטאלי.

סתמאחד 11 בינואר 2014

ינוזאי ועוד עשרה.
אני לא זוכר בעבר את יונייטד מפתחת תלות כה מוחלטת בשחקן אחד.
כל השחקנים הגדולים של יונייטד זכו לסיוע משחקנים איכותיים נוספים ואילו לצד ינוזאי משחקים שחקנים כה נחותים ביחס אליו.
המשבר לא תם והמשחק נגד צ׳לסי יבהיר זאת.

גל 11 בינואר 2014

כמו שכוכב עליון כתב. לפלטשר היה חלק עצום ולא מבוטל בניצחון היום.

כוכב עליון 11 בינואר 2014

אני מבין שאתה עוקב אחרי כדורגל מ 2010? היה איזה כריסטיאנו רונאלדו אחד…

גיל 11 בינואר 2014

השלט בסוף שהאוהדים הרימו שכתוב עליו the chosen one עם תמונה של מויס, אומר הכל לדעתי.

סימנטוב 11 בינואר 2014

לא ראיתי את התגובה שלך, מן הסתם בתגובה הנפרדת שלי יש הסכמה…

matipool 12 בינואר 2014

האמת שגם למי שהסתכל מהצד , זה היה מחזה יפה ודי מרגש ( אני מתכוון לקטע שאוהדים דפקו על השלט הנ"ל ) .

חיימון 11 בינואר 2014

דארן דארן, מסכים עם כוכב עליון. ללא ספק איש המשחק. מה שהוא עושה הוא פשוט משחק כבר את המהלך-שניים הבאים. בין אם זה פס או תנועה. ואילו דברים שגומרים משחקים. התגעגעתי

סימנטוב 11 בינואר 2014

אוהדים דופקים על הכרזה של מוייז פרייסלס, תרבות אנגלית במיטבה! ריספקט

Danny - Long Island 11 בינואר 2014

Can Nick Powell Return to Manchester United Now and Perform Like Adnan Januzaj

אריק 11 בינואר 2014

רונן לא התייחסת לכך שההצרחה של קאגווה וינוזאי עשתה את ההבדל. טוב לינוזאי לבוא מהקו ולחלוטין הכרחי לקאגווהנלבוא מהאמצע הוא מעביר את הנעת הכדור לאיזור ה16. חבל שאנשים לא רואים את זה ובעיקר חבל שמויס ממש עושה את זה רק כשנגמרונכל הרעיונות האחרים.

סימנטוב 11 בינואר 2014

מוייז הרכיב את הפזל סביב ינוזאי, קגאווה בא אחריו בשיקולים

סימנטוב 11 בינואר 2014

לפי דבריו של מוייז…

דורפן 11 בינואר 2014

קגאווה לא שיחק מחוץ למרכז בגלל ינוזאי. המקום הזה היה של רוני. ועד שלא יבואו גולים משם הוא לא יכול לקחת את המקום הזה. אבל אפשר להציב את רוני עוד יותר מאחור כי באנרגיות שלו הוא יגיע למצבי הבקעה גם מהעמדה של קאריק.

אריק 11 בינואר 2014

אני בעד. והגולים יבואו! הוא טוב מול השער

סימנטוב 11 בינואר 2014

מוייז הסביר את השיקול שלו למשחק היום היה בלתת לינוזאי לשחקן מאחורי החלוץ

אביעד 11 בינואר 2014

חוץ מהקטע הקטן והשולי – רוני הודיע פחות או יותר שהוא לא מוכן לשחק שם.

אריק האחר 11 בינואר 2014

משהו בקשר לדני וולבק.
דווקא שרוני וואן פארסי לא על המגרש הוא מבקיע.
הסר אמר עליו כשהוא חזר מעונת ההשאלה שהוא יהיה
החלוץ של אנגליה בעשור הנוכחי.
יש לו הכול הבנת משחק בכול נקודה במגרש
חריצות ורצון ללמוד ולהתפתח.
הוא לוחץ ומחלץ והוא גם יבקיע.
הסר לא אמר את הדברים סתם.
וולבק חייב לשחק העונה בכול מערך בלי שום קשר
לשאר שחקני ההתקפה.

דורפן 11 בינואר 2014

וולבק בהחלט ברמה של נבחרת אנגליה. שזה אומר מתקרב לוורלד קלאס – עם סיכוי מסוים להגיע.

גיל 11 בינואר 2014

אם רק יחמיץ קצת פחות..

ק. 12 בינואר 2014

אולי ברמה של נבחרת אנגליה, אבל שנות אור מוורלד קלאס, אלא אם המאיה האשונה של שחקני התקפה בעולם הם וורלד קלאס.
אז יש שחקן ביונייטד שמשתפר ומבלט מעל האחרים…

אסף THE KOP 12 בינואר 2014

נכון להיום, לאנגליה אין שום שחקן וורלד-קלאס בסגל.

matipool 13 בינואר 2014

רוני .
סטארידג' עוד יכול להיות ( יש לו ממי ללמוד .. ) .
ביינס ללא ספק אחד המגנים השמאליים הטובים בעולם .
הארט שוער מצוין ( בד"כ . לא יציב כל כך ) .

סימנטוב 13 בינואר 2014

סווארס הוא לא וורלד-קלאס! הוא מפלנטה אחרת…

no propaganda 12 בינואר 2014

לדעתי אם מנצ'סטר יהיו מוכנים למכןר( אני בספק ), הוא מחליף נהדר ללבנדובסקי. מאוד דומה לו בסגנון, גם רץ הרבה, גם מבקיע וגם בעל טכניקה טובה.

גיל מזימבבואה 11 בינואר 2014

ברוכים הבאים לשנת 2014…

יואב 11 בינואר 2014

כשרוני בריא, הוא אמור לשחק מאחורי החלוץ. עם כל הכבוד לקגאווה, הוא לא ממש הראה שהוא בכלל יכול לתת תחרות לשחקן בקליבר הזה.

אריק 11 בינואר 2014

אף אחד לא טען שקאגווה טוב מרוני, הוא רחוק מזה וזה ברור. אבל… כמו שרונן אמר הוא מביא דברים אחרים פשוטים ונכונים לעמדה הזאת שמאוד חסרים ליונייטד (ונמצאים בקבוצות צמרת ארופאיות) החזקת הכדור טובה יותר, יעילה יותר ומאפשרת לכולם יותר מקום, הוא מאוור את המערך, המשחקים הטובים של יונייטד השנה (לברקוזן והיום מהדקה ה37) היו כשהוא היה שם. אם אפשר לשחק עם שניהם וינוזאי וולבק, יונייטד תרוויח.

יואב 11 בינואר 2014

אריק,
הלוואי.
התחושה היא שהוא עדיין לא סינק אין לכדורגל האנגלי. הוא סופר מוכשר וחכם ולכן מצופה ממנו אולי תקופת התאמה קצרה יותר.
במהרה בימינו.

טל המנצ'סטרי 12 בינואר 2014

ומה לגבי כל שאר עשרות הדקות שבהם היה נעלם אחד גדול או אפילו מפריע והורס בחלק מהמקרים?
יונייטד משחקת בראש ובראשונה באנגליה ומה שנכון לאנגליה לא מתאים לגרמניה או מקומות אחרים.
קאגווה וגם כששיחק בעמדה המוכרת לו פשוט לא סיפק את הסחורה, גם כששיחק באגף ואפילו שזו לא העמדה המתאימה לו, נכשל בדברים בסיסים שאין קשר למיקום על הדשא.
הוא מתקשה פיזית, הקצב עד עכשיו גדול עליו, משם הוא גם נכשל בדברים פשוטים ומשם הדרך לאיבוד הביטחון ובת'כלס, לשום קביעה של, אני פה ובכדי להישאר במשך עונה וחצי מצידו.
אכזבה עצומה כי כישרון ושכל יש לו בכמויוית אבל קאגווה צריך היה עד עכשיו לתרום מעצמו יותר לטובת הקבוצה מאשר ההיפך ולא עשה זאת.
עם כל הכבוד לעבודה הנפלאה שלו בדורטמונד, הלחץ ביונייטד זה עולם אחר, מנטלית נכון לעכשיו קאגווה נפל גם שם.
אני לא רואה איפה אפשר לשחק עם וולבק וקאגווה ביחד כשרוני או ואן פרסי או שניהם יחד יחזרו.
בעוד וולבק מוכיח את עצמו כששניהם לא נמצאים וכאחד שסותם את הואקום שנוצר, קאגווה עדיין נסחב יותר ע"י הקבוצה מאשר מוביל אותה.

אריק 12 בינואר 2014

יאללה טל חלאס עם השטויות. הוא שחקן אמצע ושם הוא טוב. אם היו שולחים את סקולסי לקו זה היה נראה נורא והיה גם איזה מנגר אנגלי שהתעקש לבחון את זה.

טל המנצ'סטרי 12 בינואר 2014

חלאס אתה עם השטויות שאתה כותב, מוייס מקובע וכל השאר.
בכדי שקאגווה ילקח בחשבון הרבה יותר הוא צריך לתת הרבה יותר תוצרת ואופי, כרגע הוא רחוק מלנפק זאת ולכן עם כל ההתלהבות מהשחקן שהיה בדורטמונד, ביונייטד זה הרבה יותר מצולע וגם כששיחק בעמדה הנוחה ולו ויותר מפעם אחת או פעמיים.
זה שאתה מתעלם מהקשיים שהוא נתקל בהם ולא יכול להם כרגע ובלי קשר למיקום על הדשא או לא נוח לך לשמוע שגם מהעמדה המתאימה לו הוא לא סיפק את הסחורה זו בעיה שלך.
הלוואי ויצליח, אני יותר משמח שמוייס (העלק מקובע) נותן לו לא מעט הזדמנויות ולמרות שעד עכשיו קיבל מקאגווה אפס תוצרת, כלומר מוייס מודע לפוטנציאל, מתאים לו הסגנון של קאגווה אבל אם השחקן עצמו לא יעשה קפיצת מדרגה, יגיע הרגע שלא יהיו עוד הזדמנויות.

no propaganda 12 בינואר 2014

לדעתי למנצ'סטר עדיף לשים את ואן פרסי על הספסל ואת רוני בימין( הוא טוב בכל מקום אבל בימין למנצ'סטר יש מחסור בשחקן איכותי ).
ככה תהייה הרבה מאוד אנרגיה בהתקפה שתאפר לעשות לחץ כמו שצריך.

כן זה ויתור על סקורר אבל אם באיירן עשו את זה כשויתרו על גומז לטובת מנדזוקיץ אני לא רואה סיבה למה מנצ'סטר לא יכולים.

אריק האחר 11 בינואר 2014

רונן
מתחילת העונה השחקן שרוני מחפש למסירה בעדיפות ראשונה
הוא וולבק.
עוד נסיון ויותר ליטוש וריכוז והכול יבוא בצרורות.
בנבחרת הוא רואה הרכב .
מי לדעתך איתו או במקומו

סימנטוב 11 בינואר 2014

יורק אמר על וולבק דבר נכון הוא מצליח יותר (יחסית) כשהוא פועל אינסטינקטיבית.

אבי 11 בינואר 2014

אבחנה נכונה מאד.
הטאץ' שלו נהדר כשהוא פועל ללא מחשבה. הבעיות מתחילות כשיש לו זמן עם הכדור, ואז הרגליים מסתבכות. זה יעבור.

אריק האחר 11 בינואר 2014

גיל
הוא מחמיץ סימן שהוא מגיע ונמצא כול הזמן במקומות הנכונים.
במושגים של חלוץ הוא עדין ילד .
העונה בינתיים כמעט כל ההתקפה על הכתפיים שלו.
אנחנו מרוויחים שחקן לעשור.
הוא יבקיע בצרורות .
תראה מה קורה במשחקים האחרונים.

גיל 11 בינואר 2014

אני מסכים שהוא עדיין יכול להתפתח אבל חלק מההחמצות שלו לא בכיוון בכלל.

אריק האחר 11 בינואר 2014

יורק היה מחמיץ בלי סוף.
ובנוסף הוא היה תמיד מחייך .
דווקא השותף שלו קול היה מבקיע במשחק אינסטינקטיבי

יונתן פ. 11 בינואר 2014

עם כל האהבה לוולבק, אם הוא לא יעשה את קפיצת מדרגה משמעותית באחוזי ניצול מצבי הבקעה, הוא לא יתקרב להיות חלוץ וורלד קלאס. חצי מהגולים שלו זה בכל מיני עקבים או הקפצות/טאצ'ים מדהימים כמו היום, אבל 90% מהמצבים הבטוחים לגול הוא מחטיא (כולל היום אגב).

ניקו 11 בינואר 2014

נו אז קיבלו הפסקה מהפסדים, אפשר לחשוב…
הסיבה היחידה ביונייד ירדה למחצית בלי תבוסה היא כי ג'ונג'ו שלבי הוא שחקן כביר וסקורר היסטורי פשוט!
וולבק חלוץ טוב אבל זה כי הוא עובד קשה כמו מנג'וקיץ' עם לחץ ותנועה תמידית. מה שהוא לחלוטין לא זה סקורר.

יחיאל קוקוריקו 11 בינואר 2014

היה שם מחבל מתאבד שמתחפש לכדורגלן, ונגן חמת חלילים שמתחפש למאמן… וזה עובד!

matipool 12 בינואר 2014

משהו לא מסתדר לי .
עד לפני שבועיים , אולי שלושה , כמעט כל אוהדי יונייטד כאן הביעו תסכול עצום מוולבק .
פתאום , אחרי 4-5 משחקים הוא הפך להיות חלוץ העשור הקרוב של יונייטד ונבחרת אנגליה ?!

יוסי מזרחי 12 בינואר 2014

כמעט.מילת המפתח.

תומר ש 12 בינואר 2014

אני מגן על וולבק כבר כמה שנים טובות. לדעתי הוא כשרוני מסטאריג׳, וצריך לסדר קצת חרדת ביצוע בשביל להפוך לחלוץ ממש מצוין.

אריק 12 בינואר 2014

כלם רוצים שיצליח. העניין עם חלוצים שלט משנה כמה תרומה יש להם הם בסוף נמדדים על שורה סטטיסית אחת. ובשורה זאת לוולבק יש 8 בשתי עונות. הוא צריך להגיע למספרים הרבה יותר גבוהים, השאלה אם הוא יכו. טכנית ברור שהוא יכול אבל צריך לראות איך תתפתח הקריירה יש תקופות רעות ופציעות. הלוואי ויצליח כרגע המספרים עדיין לא עומדים בסטנדרטים הדרושים.

טל המנצ'סטרי 12 בינואר 2014

גם המספרים הסטטיסטים של מארק יוז לא היו כאלה מרשימים וכשהוא תמיד שיחק בהרכב ותמיד מעמדת החלוץ המרכזי אבל דורגל לא נמדד רק בסטטיטסיטקה יבשה בסוף העונה כי יש המון מעבר ומי שלא רואה את המעבר שוולבק מביא וביחד עם מספרים לא רעים ובהתחשב שהוא לא שחקן הרכב קבוע וגם כששיחק בהרכב בשנים האחרונות, זה ברוב הפעמים לא היה מעמדת החלוץ, פשוט מפספס בלהבין שמדובר בחלוץ האנגלי שהכי קרוב להיות שלם ואחרי רוני.
סופר נוח עם הכדור, מטפל בו ברכות, חזק מאוד ויודע לשמור נהדר על הכדור, אי אפשר להוציא לו אותו מהרגל, אתמול רק בדקה ה 85 הוא פעם ראשונה נכשל בפעולה, קודם לכן כל דבר היה לעניין ובמדוייק
ובעיקר מגלה בגרות כשרוני וואן פרסי נעדרים, ממלא מצויין את הואקום לא רק מבחינת הת'כלס, בשבוע שעבר כשהיה צורך לרדת למטה למרכז הקישור לתת כתף בהחזקה והנעת כדור, וולבק עשה זאת, כמו רוני.
מוייס רואה בוולבק כקודם בהירכייה הקבוצתית ולפני הרננדז וקאגווה ובצדק.

S&M 12 בינואר 2014

אחלה סרט, רוי קין ופטריק ויירה:

magnet:?xt=urn:btih:542c15cf5a5a3ea809e1c64c976c36eeb31ba8fc&dn=Keane+and+Vieira+-+Best+of+Enemies+%28720p%29&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.com%3A1337

איתן מסוארי 12 בינואר 2014

שתי הקבוצות שלי "מנצ'סטר באנגליה הפועל בישראל" מפשלות השנה… מכיוון שאני לא מספיק מבין כמו קודמי בהצרחות, העמדות ופלייה רלווה, אני מעדיף לחשוב שאנחנו נותנים פור לליגה. מעכשיו כמו בשכונה "נעשה את האמת שלנו".

(או שלא)

יוסי מזרחי 12 בינואר 2014

להבדיל אלף הבדלות…

יוסי מזרחי 12 בינואר 2014

אריק, לפעמים קשה להבין אותך. כשקאגווה יהיה סקולס יתקיים ויכוח אחר. בינתיים הוא יותר אנדרסון ואני מתנצל בפניו על העלבון.
במכלול השיקולים, אין לקאגווה מקום בהרכב בתפקיד שבו הוא הכי טוב, גם אם היה בכושר טוב והוא לא שם.
מה לעשות, שצריך להתמודד מול מציאות ועובדות,והוא לא עשה את זה וכדאי שתקרא שוב את הדברים של טל.
.
והאמת היא, שמי שאשם שהוא לא טוב זה מוייז.
אחרי הכל, קאגווה קיבל ולקח בשתי ידיים את ההזדמנויות הרבות מספור שנתן לו סיר אלכס בעונה שעברה,והוא בלט והצטיין בכל מה שהיה מצופה ממנו. קיבינימאט המוייז הזה….

יוסי מזרחי 12 בינואר 2014

התגובה להמשך שרשור 23.

כוכב עליון 12 בינואר 2014

יכולת להיות יותר נוקשה איתו ולקרוא לו קלברסון…

טל המנצ'סטרי 12 בינואר 2014

לגבי המשחק עצמו,
שבוע שעבר כתבתי על אנדי ריד, כולה אנדי ריד ואיזה הבדל זה כשיש שחקן קישור שמנווט את כל העניינים ואיך זה הוביל לניצחון הגדול של פורסט על וסטהאם בגביע, זה ההבדל שפלטצ'ר עשה אתמול עבורנו וכמה שהוא היה חסר בשנתיים האחרונות בגלל המחלה.
גם חוטף כדורים, גם עוזר להגנה, מניע כדור בשכל במרכז השדה כשצריך להרגיע את הדברים, חושב קדימה עם כדור ובתנועה ללא כדור ומשם הכל זרם כמו שצריך במחצית הראשונה.
פס ותנועה, פס ותנועה, כמה פשוט ככה חכם ויעיל והתנועה הזו לא רק של פלטצ'ר אלא גם של אחרים עזרה ליאנוזיי למשל להיות גדול אתמול גם כן והרי את הכישרון יש לו, את יכולת הכדרור יש לו, את המסירות יש אבל בכדי שמסירות ימצאו כתובת טובה ויעילה גם יאנוזיי צריך היה את העזרה של האחרים.
כשהיה תקוע למשל עם 2 שחקני סוונסי לידו, לוחצים אותו 20 מטר מהשער שלנו ועל הקו, הוא יכול היה או להעיף ללא על עיוור או לנסות להעביר אותם ולהסתבך באיבוד כדור באזור מסוכן,
משום מקום רפאל עשה תנועה על הקו בצד שמאל ובעצם נתן ליאנוזיי את האופצייה למסור כדור גדול, יאנוזיי עשה זאת, רפאל המשיך בבישול משלו, חבל שקאגווה החמיץ אבל מתפרצת מהסרטים, יונייטד במיטבה.
כנ"ל רפאל כשעשה תנועה בצד ימין במחצית הראשונה, ביחד עם ולנסיה, פתח לולנסיה את האפשרות לתת מסירה חכמה ויעילה במקום הגבהה עיוורת לרחבה, זה הוביל להזדמנות המוחמצת של וולבק אבל איזו התקפה, כדורגל משובח.
נתון שקראתי אתמול ושריגש אותי מאוד, אתמול בהרכב שלנו שיחקו 2 וחצי שחקנים תוצרת בית, פלטצ'ר, וולבק ויאנוזיי.
על הספסל ישבו 3 כאלה על הספסל, גיגס,לינגראד, קלברלי
והמספרים לפני המשחק הראו כי 3,673 משחקים ברציפות ומאז אוקטובר 1937 יש לפחות שחקן בית אחד בסגל הקבוצה! מדהים.

החוכמה עכשיו לעשות תוצאה טובה בצ'לסי, לאחר מכן יש לנו על הנייר מספר משחקים שצריך להביא מהם רק ניצחונות, סנדרלנד בבית בגביע הליגה ועלייה לגמר יכולה לתת דחיפה נוספת למערכת, קארדיף בליגה באולד טראפורד, סטוק בחוץ, פולהאם בית ואז מגיעים לארסנל בחוץ ואם נדע עד האמירויות להמשיך ולהיראות כמו אתמול ובעיקר במחצית השנייה, זה יכול להיות הברק או הסנונית שתבשר על צאת המשבר.
אבל, פרה פרה, קודם צ'לסי ובתקווה שהשמש במצרים תעשה לרוני רק טוב ושיהיו למוייס עוד כמה כלים להתחשב בהם כי כרגע הוא די מנוטרל.
רוני, ואן פרסי, ג'ונס, פרדיננד,, נאני, יאנג, אוונס, כל אחד מהם יכול לקרוא תיגר על מקום בהרכב, חלקם שווים הרכב "בעיניים עצומות"
תחשבו על שחקנים בקליבר הזה בקבוצות אחרות ואני רוצה לראות אותם מתמודדים טוב יותר.

edgecator 12 בינואר 2014

נדמה לי שהרצף של שחקני בית מתייחס לשחקנים שתפחו בהרכב, וזה כבר ממש חסר תקדים. בכל מקרה, רק שיימשך.
אגב, כל מילה לגבי קגאווה למעלה.

אבי 12 בינואר 2014

לא כ"כ חם במצרים עכשיו; לא מבין למה לא שלחו את רוני לגואה.

סימנטוב 13 בינואר 2014

מטס דאהלי העדיף לא לחזור ליונייטד חבל הוא מצטרף לרשימה ארוכה מדי של מצטייני מחלקת הנוער שכישרונם ישרת קבוצה אחרת.

Comments closed