הגרלה לא טובה

הכותרת של ההגרלה יחסית נוחה. המציאות מאד לא

286px-UEFA_Euro_2016_Logo

הגרלה לא טובה לישראל.

נבחרות מדרג 1 יקדימו אותנו. לפעמים בהרבה ולפעמים בקצת, אבל הן יקדימו אותנו. גם אם זו בוסניה שהיא מהפחות חזקות בדרג 1. הכותרת של ההגרלה עבור העיתונים והאתרים היא לא יריבה עם מסורת ופרסום – אבל במציאות בוסניה תסיים לפני ישראל. עדיף במצב כזה נבחרת דרג 1 שמנקה את השולחן – כמו גרמניה או הולנד – ומשאירה את יתר הסיכויים שווים לכולן.

אבל מה שקובע באמת הן היריבות בדרגים 2 ו-4.

נבחרת דרג 2 היא הסיכוי שלנו להעפיל ישירות – וקיבלנו נבחרת גדולה עלינו בהרבה סדרי גודל. בעצם דרג 1 נוספת. מעבר לכך – בלגיה לא חזקה מאיתנו בגלל שחקן מסויים אלא פחות או יותר בכל 22 העמדות בסגל. אז הסיכוי למכת פציעות או תקופה חלשה אצלם קטן. התסריט הסביר הוא שגם בוסניה וגם בלגיה ינצחו אותנו אצלם ולא יפסידו אצלנו. ואז אנחנו במאבק פלייאוף ולא יותר. הסיכוי הגדול של ישראל לחדשות טובות מהדרג הזה היו הונגריה או אירלנד וזה לא קרה.

בדרג 4 מצבנו טיפה יותר טוב. ישראל הסתדרה יפה מאד עם צפון אירלנד שגם היא בנויה על שחקני ליגות אנגליות נמוכות. בהבדל אחד – לווילס יש כדורגלן על אחד. כדורגלן אחד לא עושה נבחרת – ישראל הסתדרה אפילו עם רונאלדו – אבל עדיין אני בספק אם התוצאות יהיו דומות לצפון אירלנד. סיכוי מאד סביר ללפחות חלוקת נקודות איתם. מי מהשתיים שתגנוב קצת מבוסניה ובלגיה תהיה בפלייאוף.

ואנחנו לא חשופים פחות מאחרים לתקלות מקפריסין.

וכפי שכתבתי בעבר – רוב קבוצות הפלייאוף טובות מאתנו.

הנה נבחרות הפלייאוף ודעתי על סיכויינו:
בית א: החלשה מבין תורכיה או צ׳כיה. לא נעלה.
בית ג: החלשה מבין סלובקיה או אוקראינה. קשה ביותר.
בית ד׳: השניה מבין פולין, אירלנד או סקוטלנד. סיכוי סביר אם זו אחת הבריטיות.
בית ה: החלשה מבין שוויץ או סלובניה. שתיהן עלו לכמה מפעלים לאחרונה אבל יש סכוי כלשהו.
בית ז: השלישית מבין אוסטריה או מונטנגרו או רוסיה או שבדיה. אם זו לא מונטנגרו המסורת מאד לרעתנו. ומונטנגרו לא קל.
בית ז: החזקה מבין בולגריה או נורבגיה. יש סיכוי.
בית ט: השלישית מבין סרביה, דנמרק ופורטוגל. אין סיכוי.

אבל מה שבאמת הכי גרוע למאמן הלאומי. עיתונות מקושקשת שתחליט שבוסניה ובלגיה הן יריבות לא קשות כל כך.

החוזה של רוני בפרספקטיבה רחבה מעט יותר
עונג שבת - יניב פרנקו

69 Comments

דותן 23 בפברואר 2014

רונן אני דווקא חושב שההגרלה מצוינת, אם כצופה אני אזכה לראות פה את אזארד, בייל, רמזי, דזקו, לוקקו … אז החגיגה תהיה גדולה… הסתכלתי על שאר הבתים ואיך שהוא נראה לי שאין שום בית שהיה מסדר לנו הגרלה טובה יותר – כנראה שהבעיה ברמה של נבחרת ישראל ולא במי שמוציא את הכדורים…. :)

matipool 23 בפברואר 2014

בית 6 היה נותן לישראל את הסיכוי הטוב ביותר ( הונגריה בדרג השני ופינלנד ברביעי ) .

דורפן 23 בפברואר 2014

כן. אבל לפחות להונגריה יש סיכוי!

גיא זהר 23 בפברואר 2014

ואיך יוון תמיד מקבלת הגרלות כאלו? קשרים באולימפוס?

מתי 23 בפברואר 2014

מילא יוון, הם לפחות השיגו משהו בשביל המעמד הזה. מה תגיד על שוויץ, זאת שלא הצליחה לנצח את ישראל בארבעה משחקים רשמיים רצופים וגברה על האימפריה מאיסלנד בדרך למונדיאל הקרוב? אין בעולם מזליסטים יותר מהם.

matipool 24 בפברואר 2014

דורפן – מצחיק !
הח'ברה שלך בבודפשט היו נותנים הרבה שנהיה אצלם בבית במקום רומניה .

עובר אורח 23 בפברואר 2014

אמנם הונגריה זו הגרלה טובה לדרג שני, אבל פינלנד זו הגרלה מאוד קשה לדרג רביעי. קל לא לשים לב לזה, אבל פינלנד נבחרת טובה

no propaganda 23 בפברואר 2014

ראמזי יהיה פצוע

matipool 23 בפברואר 2014

מדויק לחלוטין .
גם אם איכשהו נגיע לפלייאוף , לא רואה סיכוי ממשי לעבור את היריבה שמולה נשחק .

זורק מילה 23 בפברואר 2014

פרה פרה

1 – קודם שיסיימו שלישי בבית (והסיכויים לטובתם ,לא רואה סיבה אחרת)
2 – אם וכאשר יסיימו מקום שלישי ,צריך לראות מי האחרות שיסיימו במיקום הזה ואת ההגרלה שיקבלו,ושם המפתח,בהגרלה.אגב,גם הקבוצה שתסיים עם הכי הרבה נקודות במקום השלישי עולה אוטומטית.
3 – הביקורת שלך על התקשורת הישראלית נכונה בעיקרון אבל בשנה שנתיים האחרונות יש יותר גורמים בתקשורת שריאליים ומעמידים אותנו במקומנו הריאלי מאשר המצב שאתה מתאר.
מה עוד שאני לא מבין מה הטעם להיות פסימי בעניין,שזה 180 מעלות הפוך מהמצב שאתה מתאר את התקשורת שלנו.המצב האידאילי זה איפשהו באמצע.

ההגרלה סבירה ביותר,יכלנו לקבל הגרלה טובה יותר,יכולנו גם קשה יותר.צריך להיות ריאליים אבל בשום פנים ואופן לקבור את הסיכוי עוד לפני שהתחילו

להערכתי יש 50% סיכוי לעלות ליורו הבא.זה בערך 49% יותר ממה שהיה לנו לפני שהגדילו את הפורמט.

זורק מילה 23 בפברואר 2014

אוףףףף ,איזה זה משורשר לכאן? דורפן תמחוק בבקשה…

ניר 23 בפברואר 2014

להלן התסריט:

מוציאים תוצאות לא טובות מול בלגיה ובוסניה ומאבדים סיכוי להעפלה אוטומטית, או אז מוזעק גיא לוזון מבלגיה לסדר לנו מקום בפלייאוף, שבו נפסיד "בגלל" אלי גוטמן.

וכך יתקבע גיא לוזון כגדול מאמני ישראל בכל הזמנים.

גיא זהר 23 בפברואר 2014

אני דווקא רואה תסריט שבעקבות הכישלון הבלגי במונדיאל יתמנה כמאמנה האלוף הטרי מסייה לוזון לדרבי עקוב מדם עם גוטמן ובעקבות ההצלחות אבי לוזון כיו״ר ההתאחדות הבלגית.

ניר 23 בפברואר 2014

אמן!

תומר חרוב 23 בפברואר 2014

רק דודו דהאן מסוגל להביא אותנו ליורו

עופר 23 בפברואר 2014

אם אני לא טועה דורפן פעם כתב על כך שלישראל כיום אין ולו שחקן אחד בליגות הטובות בעולם.
לכל אחת משלוש הקבוצות איתם אנחנו "נלחמים" על ההעפלה יש כמה וכמה וזה הבדל משמעותי…
ובימים אחרים שכן היו, אחד השערים הכי יפים שאני זוכר מנבחרת ישראל משני שחקנים שכן היו בדרג השני של הטופ האירופאי: https://www.youtube.com/watch?v=on9LX3se4lc

רועי 23 בפברואר 2014

הבעיה של נבחרת ישראל היתה ונשארה להוציא 16-18 נק' משלוש הקבוצות שמדורגות מתחתיה, זה כל הסיפור.

חייש 23 בפברואר 2014

בית ד' עם אירלנד או עם צפון אירלנד? כי אם מדובר באירלנד, לקרוא להם בריטים זה כמו לקרוא לפלסטינים ישראלים.

דורפן 23 בפברואר 2014

האירים משחקים בסגנון בריטי, ובדומה הישראלים משחקים בסגנון פלשתיני

חובק 23 בפברואר 2014

אתה מעליב את הפלסטינים.

גל ד 23 בפברואר 2014

אני חושב שהכוונה היא שהכדורגלנים שלנו לא מחמיצים הזדמנות להחמיץ הזדמנות.

אבו צ'יצ'ריטה 23 בפברואר 2014

גל – אחד הגדולים :-)

אבי 24 בפברואר 2014

גדול :-)

זורק מילה 23 בפברואר 2014

פרה פרה

1 – קודם שיסיימו שלישי בבית (והסיכויים לטובתם ,לא רואה סיבה אחרת)
2 – אם וכאשר יסיימו מקום שלישי ,צריך לראות מי האחרות שיסיימו במיקום הזה ואת ההגרלה שיקבלו,ושם המפתח,בהגרלה.אגב,גם הקבוצה שתסיים עם הכי הרבה נקודות במקום השלישי עולה אוטומטית.
3 – הביקורת שלך על התקשורת הישראלית נכונה בעיקרון אבל בשנה שנתיים האחרונות יש יותר גורמים בתקשורת שריאליים ומעמידים אותנו במקומנו הריאלי מאשר המצב שאתה מתאר.
מה עוד שאני לא מבין מה הטעם להיות פסימי בעניין,שזה 180 מעלות הפוך מהמצב שאתה מתאר את התקשורת שלנו.המצב האידאילי זה איפשהו באמצע.

ההגרלה סבירה ביותר,יכלנו לקבל הגרלה טובה יותר,יכולנו גם קשה יותר.צריך להיות ריאליים אבל בשום פנים ואופן לקבור את הסיכוי עוד לפני שהתחילו

להערכתי יש 50% סיכוי לעלות ליורו הבא.זה בערך 49% יותר ממה שהיה לנו לפני שהגדילו את הפורמט.

גיל 23 בפברואר 2014

דנמרק שוב נדפקו.

חובק 23 בפברואר 2014

אם לא עולים הפעם אז צריך לשנות את החוקים שוב.
בכל פעם תעלנה אוטומטית מדינות שמתחילות באות מסויימת.
נתחיל ביוד.

ואז נכשל שוב… כי אין יוד באיי בי סי…

תוהה בדרכים 23 בפברואר 2014

מתי ניצחנו בפעם האחרונה נבחרת אירופית טובה בבית במשחק רשמי?

אם מחשיבים את אוסטריה, נראה לי שהיא הייתה האחרונה. אם לא מחשיבים אותה, זו הייתה בולגריה באמצע שנות ה90.

רוצה לומר, חייבים להתחיל לנצח בבית בשביל שיהיה סיכוי. כל התיקויים האלו טובים בשביל למשוך זמן ולגנוב דעת, לא בשביל לעלות שלב. אולי בקמפיין הזה עם איצטדיון יותר ביתי מרמת גן, אפשר יהיה לעשות משהו.

זורק מילה 23 בפברואר 2014

ניצחו בשנת 2008 את רוסיה, במשחק חשוב לרוסים וגם לנו.

דורפן 23 בפברואר 2014

טוב – זה כי איזה גמבלר אנגלי הבטיח מרצדס. אולי צריך שהגמבלר הזה יחליף את הפסיכולוג

תוהה בדרכים 23 בפברואר 2014

וואלה. חשוב לרוסים כן, אבל לא לישראל.

זורק מילה 23 בפברואר 2014

מה עם בארסה?הכל בסדר? :)

תוהה בדרכים 23 בפברואר 2014

אתה רוצה להפוך כל נושא לברצלונה? מה עובר עליך?

זורק מילה 23 בפברואר 2014

לא,אבל אני רוצה לשאול את כבר נפל לך האסימון.

תוהה בדרכים 23 בפברואר 2014

כתב האיש שטען שסיטי פייבוריטית.

בלי ציניות, אני מבקש ממך לא להגיב ולהתדיין איתי יותר. אין לי עיניין להסביר לך דברים מבחינה מקצועית כי זה ממש לא הנושא ואתה כל הזמן מאפטק נושאים.

זורק מילה 23 בפברואר 2014

1 – אתה הזוי הזוי הזוי.
2 – מכיוון שביקשת יפה ,אכבד את בקשתך.

היה שלום טל.

תוהה בדרכים 23 בפברואר 2014

אה? מה אתה רוצה?

אתה כל הזמן משנה נושאים, כל הזמן מנסה להוכיח לכולם שאתה צודק בתחזיות שלך. אתה פשוט מתיש.

אין ומעולם לא היה לי מושג מה אתה רוצה ממני, אבל אם נפטרתי מהצורך להגיב לך, הכול טובה.

שמטוב 23 בפברואר 2014

אני חייב להגיד שאתם דומים יותר משנדמה לכם, ולכן אולי אתם רבים? :)
זורק, לא מזמן תהית במה אתם דומים חוץ מבאהדה לבארסה..
אז שניכם למשל משתמשים יותר מידי בביטוי "הפוך גוטה"
:)

איש הפח 23 בפברואר 2014

אוסטריה היתה נבחרת מפורקת באותה התקופה הם גם הפסידו 9-0 לספרד באותו קמפיין. לא בטוח שהיא נכללת בהגדרה של נבחרת ארופית טובה.

תוהה בדרכים 23 בפברואר 2014

נכון, מהסיבה הזאת בדיוק סייגתי את הדברים. מצד שני, זו בכל זאת הייתה נבחרת שמדורגת מעלינו, עם הרבה יותר מסורת, שגם שיחקה במונדיאל 98.

גל ד 23 בפברואר 2014

"אבל מה שבאמת הכי גרוע למאמן הלאומי. עיתונות מקושקשת שתחליט שבוסניה ובלגיה הן יריבות לא קשות כל כך."

רונן דורפן, תכיר בבקשה את אבי לוזון.

איש הפח 23 בפברואר 2014

אני לא מבין מתי הפכנו להיות פייבוריטים על ווילס. לדעתי בייל ורמזי כשירים לאורך כל הקמפיין יהיה פה קרב קשה על המקום השלישי.

עדידס 23 בפברואר 2014

לא רואה שום סיכוי בו אנחנו עולים…
במקרה הכי טוב – בו ווילס באמת תקיים את תקוות העם היושב בציון ותסיים רביעית,
אין שום סיכוי לעבור את הפלייאוף…
עד כאן אני בטח לא מחדש לאף קורא.

אבל מעצבן אותי…כ..ל….כ..ך …….החוצפה של אלי גוטמן לדפוק את החיוך הזה.
הוא יאיר חצוף וכל זאת בתוספת לזה שהוא כנראה שכח כדורגל והטווית דרך.

גיל שלי 23 בפברואר 2014

את מי זה מעניין להשתתף ביורו כזה. כאמירתו המפורסמת של גראוצ'ו מרקס, אם אנחנו יכולים להכנס למועדון הזה, אז מי בכלל רוצה להיות בו?

נץים 23 בפברואר 2014

זאת נוסחא מאוד פשוטה, שלא לומר סוג של רקורסיה…
עולות שתי נבחרות – ישראל תסיים שלישית.
עולות שלוש נבחרות – ישראל תסיים רביעית.
וכך הלאה…. כשב"עולות" הכוונה גם לפלייאוף.

ג'וני 23 בפברואר 2014

ההגרלה לא חשובה הטורניר פשוט בדיחה !!!

נבחרות קרוב לחצי ממדינות היבשת

זה טורניר גמר זה?

טורניר גמר הוא שהנבחרות הטובות ביותר מתמודדות על התואר

הטורניר הזה היה טורניר גמר כשהיה מורכב מ 8 נבחרות.

פלאטיני הגדיל את המשתתפות כדי לשריין לעצמו קולות כשירוץ

לבחירות יו"ר פיפ"א.

לעניין ההגרלה גם קפריסין ,וויילס רואות בהגרלה זו הגרלה נוחה ומרגישות שיש להן סיכוי מול ישראל, בוסניה ובלגיה בודאי שמרגישות כך

זה לא מונח בכיס.

כסיפוביץ 23 בפברואר 2014

מקום אחרון בבית ייצג אותנו בכבוד.

כסיפוביץ 23 בפברואר 2014

מקום אחרון בבית ייצג אותנו בכבוד….ואני מסכים עם ג'וני

red sox 23 בפברואר 2014

מסורת שמסורת, מונטנגרו חזקה מאוסטריה ושוויץ טובה בהרבה מסלובניה..
חותם על כל השאר.

Amir A 23 בפברואר 2014

האם יש עוד מדינה בעולם שתושביה מייחלים לכישלון של הנבחרת הלאומית? ואם אין, איך זה שרק בישראל הגענו למצב הזה?

אחד 23 בפברואר 2014

ספרד?
אני מניח שהיום כבר לא, כי יש הרבה שחקנים מברצלונה, אבל בעבר הקטלונים לא בדיוק רצו בהצלחתה של הנבחרת.

מתי 23 בפברואר 2014

לא חושב שרוב האנשים ממש מעודדים את היריבות. זה יותר מצב של אפטיות/חוסר עניין מתוך ייאוש. אכלנו כל כך הרבה מרורים, אז למה לפתח סתם ציפיות? אם היה מתפתח כאן משהו, לדעתי היינו רואים התלהבות כמו בימי ברקוביץ' ורביבו.
ובהחלט יש עוד מדינות עם התנגדות לא בטלה בשישים לנבחרת. העולם גדול ומלא בדוגמאות כאלה. באנגליה הנבחרת נתפסת כסמל שמרני או שאנשים לא מתעניינים בה כי הם מעדיפים את הקבוצה שלהם. לחלק מהגרמנים קשה עם ביטויי קולקטיביות. נדמה לי שגם לבלגים יש יחס פושר לנבחרת.

דורפן 23 בפברואר 2014

אוהדי יונייטד וליברפול באנגליה (המקומיים) באופן כללי לא הכי מתלהבים מהנבחרת. תושבי נאפולי גם לא

אחד 23 בפברואר 2014

איך זה שבמונדיאל בלגיה היא דרג ראשון ואילו ביורו בוסניה מדורגת מעליה?

אחד 23 בפברואר 2014

*במוקדמות היורו

נץים 23 בפברואר 2014

הדירוג של אופ"א שונה מהדירוג של פיפ"א

הולדן ק 23 בפברואר 2014

ישראל תחלוב :18 נק מתוך -30 אפשריות, האם זה יספיק? לא בטוח בכלל.
ישראל בלגיה-1 במקרה הטוב
קפריסין ישראל-3 במקרה הטוב
אנדורה-ישראל-3 לישראל
ישראל בוסניה-1
ישראל ווילס-אם הבחורים יתפוצצו נניח 3 לישראל
ווילס=ישראל-1תיקו
ישראל קפריסין-3 עם דחיפת הקהל
ישראל-אנדורה-3..
בוסניה-ישראל:הפסד0
בלגיה-ישראל-הפסד למרות שהמשחק לא ישנה כהוא זה לבלגיה שכבר תבטיח ההעפלתה
זה כנראה יספיק להתמודד מהמקום ה-3 בפלייאוף,בטוח שלא נהיה השלישית הכי טובה מהשלישיות

דותן 23 בפברואר 2014

אתה מה זה אופטימי….

duncan 23 בפברואר 2014

לא מתגורר בישראל בימים אלו אבל אני יכול לנחש איך מיטב הפרשנים כמו פרימו טוחנים לנו שזה יהיה כשלון, למה מי זה בלגיה? מי זה בוסניה? איפה זה בוסניה בכלל(פרימו כמובן לא מכיר)? מה זה וויילס?
בקיצור שמח שאני מנותק מיציע האוהדים הזה שמקבל במה תקשורתית משום מה.

דותן 23 בפברואר 2014

מערכת ערוץ הספורט אינטליגנטים (סליחה רונן – הם היו בית של האתר הזה לא מעט זמן) – כתבו "ישראל פייבוריטית מול ווילס . איך נתאר את הנבחרת הבריטית ? בשתי מילים: גארת' בייל. "

ואני שואל, בווילס משחקים שחקנים מ – ריאל מדריד/מנצסטר סיטי/ליברפול/נוריץ/ארסנל/ …

אם ווילס זה רק גארת' בייל אז איך הם יתארו ב 2 מילים את נבחרת ישראל? והכי מענין אותי – מי בדיוק בהרכב של נבחרת ישראל הופך אותה לפיבוריטית?

כסיפוביץ 23 בפברואר 2014

מממממ…באמת צפית לתיחכום מהפרשנים הגדולים של ערוץ הספורט??
באמת??

שלו 23 בפברואר 2014

לדעתי הסיכוי היחידי לעלות הוא להגיע למקום השני, וזה אפס נראה לא ראלי…
בפליי אוף אין סיכוי, יבבית יש שלוש קבוצות מספיק טובות מאיתנו אבל לא יותר מידי כדי לזלזל בנו ולכן זו הגרלה לא טובה. חוץ מזה יחזיר אותנו לגודל האמתי שלנו דרג רביעי.

איציק 23 בפברואר 2014

יש פה בילבול, ההגרלה בסדר גמור, הבעיה עם הנבחרת.

ג'וני 23 בפברואר 2014

בקמפיין האחרון הנבחרת של גוטמן ניצחה בבית רק את לוכסמבורג שכמעט כולן מנצחות אותה.
מה שזה אומר שאי אפשר להעפיל לטורניר גדול מבלי לנצח בבית
אם ישראל לא ניצחה הית את אזרביג'אן וצפון אירלנד בבית אז לא בטוח שהיא תנצח גם את ויילס וקפריסין בבית.

בכל אופן זה בושה וחרפה לאופ"א שכל נבחרת למעט דרג 6 מסוגלת בקמפיין טוב להעפיל לטורניר גדול בדיוק כמו שבוסניה משום מקום העפילה למונדיאל ואפילו איסלנד הזעירה העפילה לפלייאוף.

הימור שלי הנבחרת של גוטמן לא עולה כי היא פשוט לוזרית ולא בגלל היריבות איכותיות.
בקמפיין כזה נוח יחסית למאמן זר היה סיכוי מעולה להעפיל .

אביאל 23 בפברואר 2014

כך עולים ליורו – 4 תיקו במשחקי בונקר הירואיים מול בוסניה ובלגיה (עם אפשרות להפסד חוץ אחד), 4 נצחונות על אנדורה וקפריסין, תיקו חוץ מול ווילס ונצחון ביתי מול ווילס – אפשר להגיע ל17-18-19 נקודות.

לפחות נזכה לראות את דור הזהב הבלגי כאן בארץ.

matipool 24 בפברואר 2014

התוצאות נגד האחרונה בבית ( אנדורה כמובן ) לא ייחשבו בסיכום התוצאות הסופי בגלל בית 9 עם צרפת ( הנבחרת עם הכי הרבה נקודות ממקום 3 עולה אוטומטית ) .

משה אהרון 24 בפברואר 2014

דווקא צרפת הפסידה נקודות דירוג בפיפ"א בגלל שלא צברה כמות נקודות כמו שאר מקומות 2 במוקדמות גביע העולם ולכן דורגה בקבוצת הדירוג השנייה בהגרלת הפלייאוף. אתה בטוח במה שאתה אומר?

matipool 24 בפברואר 2014

כן .
בית 9 הוא עם 5 נבחרות בלבד . צרפת תשובץ בו לצורך "שמירה כל כושר משחק" והתוצאות מולה לא ייחשבו .

משה אהרון 23 בפברואר 2014

וויילס.
באופן מסורתי אמנם לא מצליחה לעשות יותר מדי. אבל ראשית היא היתה מוקש לכל קבוצה ששיחקה נגדה במוקדמות הקודם. ושנית, על הנייר הם הרבה יותר טובים מהדירוג שלהם ולכאורה מאיתנו. בייל, רמאזי, ג'ו אלן, אשלי וויליאמס, טיילור, בלאמי (בגיל של בניון), ג'יימס קולינס, הנסי, דייויס, גבידון, איסגרוב.
מחצית מהשחקנים הנ"ל הם שחקני הרכב בפרמייר ליג ובלה-ליגה. השאר שחקני ספסל. חלקם משותפים יותר חלקם פחות. הרוב שותפו יותר ממה שזהבי שותף בפאלרמו. שאר השחקנים שלא ציינתי משחקים ברובם בצ'מפיונשיפ. ליגה חזקה יותר באופן קטגורי מהליגה שלנו אבל על זה אפשר להתווכח. הבעיה ב-"על הנייר" היא שהתלכיד לא תמיד עובד.
הימור שלי: וויילס עולה לפחות לפלייאוף הפעם. איפה זה משאיר את ישראל? שאלה טובה…

שדון אדום 24 בפברואר 2014

בבית

Comments closed