התבוסה הביתית לליברפול

שהשחקנים יראו שהם לא שחקני הצלחות

חלק ראשון:

אני מתקשה להרגיש רע במיוחד. כלומר הכל היה נפלא אם בשנה שלאחר תקופת זוהר חסרת תקדים היינו זוכים בטרבל או הכל היה ממשיך כרגיל, אבל אם זה לא קורה מה אפשר לעשות? זו רק עונת כדורגל.

אני גם מתקשה להאמין שמנצ׳סטר יונייטד צריכה להפסיק להאמין בדרכה זה שנים ולהחליף מנג׳ר במהלך עונה או מיד בסופה. בסך הכל יש לה מסורת ודרכי פעולה ולא מפסיקים אותם בגלל עונת כדורגל. עונת כדורגל של סבל מסויים.

אני גם מתקשה לרצות בסבלם האינסופי של אוהדי ליברפול שאני מכיר. לא באמת נלחמנו אלו באלו בקרבות החוליגנים של שנות השבעים. למעשה אני ביחסים ידידותיים עם רבים מהם.

*

חלק שני:
הסיבות שהפסדנו הן:
א.כל שחקני היריבה משתתפים במגננה בכל חלקי המגרש וביונייטד חלק מהשחקנים עובדים קשה בחלק מהאזורים.
ב. היריבה מתקדמת במגרש באמצעות מסירות ויונייטד באמצעות ריצות יחיד ארוכות ומעייפות.
ג. לכוכבי ליברפול יש בטחון עצמי גדול ולכוכבי מנצ׳סטר יונייטד אין שום בטחון עצמי.
ד. היריבה משחקת על האליפות ויונייטד מחכה לעונה הבאה.

גובה התבוסה נובע במידה רבה מכך שהם שונאים אותנו וסבלו מאיתנו שנים ארוכות. אז כשמחזירים מחזירים בכוח.

*
חלק שלישי וזה העיקר:

ברנדון רודג׳רס בנה בליברפול קבוצה מצויינת ונחושה.
עכשיו הנה דבר מעניין: זה לקח לו פחות זמן משלקח למנצ׳סטר סיטי לשנות את גורלה עם הרבה מאד כסף והוא עשה זאת כמעט בלי כסף. זה לקח לו פחות זמן משלקח לרומן אברמוביץ׳ (שהביא את מוריניו בעונה השניה) – אבל אברמוביץ׳ עשה את זה עם המון כסף ומנקודת פתיחה מאד גבוהה ממילא – היא הייתה בליגת האלופות ולמפרד וטרי כבר היו בקבוצה.

ברנדון רודג׳רס עשה זאת באמונה בהרבה שחקנים צעירים. ואתם יודעים מה התברר? ״תהליך״ היא לא מילה מפחידה מדי. כולה שנה וחצי והתהליך כבר הבשיל.

ראיינתי לפני שנה שלושה אוהדי ליברפול ערב המפגש מולם ושאלתי אותם אם רודג׳רס הוא המאמן המתאים. אני מתמצת את דבריהם.

יואב לוי אמר שלחלוטין לא. המנג׳ר אינו מתאים.

בני תבורי אמר שבמצבה של ליברפול – קבוצה מחוץ לאירופה – הוא האיש המתאים והנכון. והוא לא מחמם את הכיסא לשם יותר גדול.

עמית פרוסנר אמר שמוקדם לשפוט אבל שיש לו דרך ופילוסופיה נכונה.

אחר בא משחק שהיה חד צדדי, אפילו קצת יותר מהמשחק היום. אבל שני האוהדים הסבלנים בהחלט ראויים למחמאות.

אינני תומך בהחלפת מוייס. אינני תומך בשום החלפת מנג׳ר שלא עשה איזשהו משהו בלתי הגון לפני שקיבל שנתיים-שלוש. פשוט כי אני חושב שדרכה של הקבוצה – דרך שהצליחה מאד – היא לא משהו שמשנים בתוך עונה.

אבל אני ממש מחכה שכבר יעשה משהו חוץ מלברר אם כמה שמות גדולים מוכנים לחתום.

moyes-united-po-620x350

וזה לפני המשחק:

אולי האכזבה הקשה ביותר מדייויד מוייס עד עכשיו איננה בכך שהוא לא גאון טקטי. את העניין הזה הוא יצטרך לפתור לעצמו בדרך שפרגוסון עשה זאת – וזה להעסיק טקטיקן. מוייס נבחר לתפקידו כפי שאמור לשמר את המורשת הקשוחה, הלכידה והלא מתפשרת של פרגוסון. ובינתיים ראינו המון הופעות רכות, מתפשרות ומפוזרות של הקבוצה העונה. את זה הוא חייב לתקן.אפשר בהחלט לתקן את הדברים הללו בשנה הבאה. אבל למה לא להתחיל לתקן כבר עכשיו?

הקהל באולד טראפורד העונה הוכיח שאינו עדר אוהדי הצלחות, והתמיכה בקבוצה בבית ובחוץ היא פנטסטית. היום הייתי רוצה לראות שהשחקנים מבינים את זה ומעריכים את זה וימצאו דרך להתגבר על יריבה עדיפה כרגע.

ליגת שוקי ההון - רוצים להוכיח לא בהכרח להרוויח
תחרות המועמדים, סיבובים 3-1: אנאנד מוביל

187 Comments

אריק 16 במרץ 2014

היו פה חילוקי דעות רבים סביב מויס והשחקנים.
אני באופן אישי, לא לקחתי ללב העונה. קודם כל, באמת פונקנו, לא צריך להיות חזיר. דבר שני, כל כשלון מקרב את קיצו של מנג'ר שלא רציתי ואני לא חושב שישצמח דשא כל זמן שהוא במועדון, אז לטובת ה"טוב הגדול" ייתכן וטוב עונה רעה.

לא היום.
ליברפול אלופה, לא מזיז לי, יהיה בזה משהו מרענן, בתוך כל העולם הזה של שייחים ואוליגרכים, לא יכול להצדיק באופו אמיתי למה אעדיף את צ'לסי או סיטי עליהם.
בכל זאת ליברפול, טובה, באה לאולד טרפורד היום ויש לי רק בקשה אחת מהמערכת – שחקנים מנג'ר, קהל:
Stand up and be counted

מתי 16 במרץ 2014

אחרי מחשבה עמוקה החלטתי שהרע במיעוטו הוא… מנצ'סטר סיטי. לעודד את מוריניו או את ליברפול אין סיכוי (מבחינתי) וארסנל היא עדיין יריבה גדולה יותר. סיטי כנראה צריכה לצבור עוד קילומטראז'.

edgecator 16 במרץ 2014

מדויק. האוהדים היו פשוט נפלאים לאורך כל העונה, זה ממש לא מובן מאליו. נשאר רק לקוות שבמשחק כזה השחקנים ייזכרו אילו חולצות הם לובשים וישחקו בהתאם.

איתמר 16 במרץ 2014

מישהו יכול להמליץ על פאב בתל אביב שבוודאות משדר את המשחק? רצוי מקום של אוהדי יונייטד אבל לא חובה…

אביעד 16 במרץ 2014

מייקס פלייס. דיזנגוף 342.

חיימון 16 במרץ 2014

http://www.manutd.org.il/10-days-of-repentance/ איתמר זה בשבילך

איתמר 16 במרץ 2014

מעולה. תודה!

אופיר 16 במרץ 2014

אני אלך נגד האינטרסים שלי (ושל ארסנל), ואתמוך בליברפול, שהמשחק והמנג'ר שלה מייצגים – נכון להיום – הרבה דברים שאני אוהב בכדורגל.

wazza 16 במרץ 2014

De Gea; Rafael, Jones, Vidic, Evra; Mata, Fellaini, Carrick, Januzaj; Rooney, van Persie Bench: Lindegaard, Ferdinand, Cleverley, Kagawa, Valencia, Young, Welbeck Liverpool: Mignolet, Johnson, Skrtel, Agger, Flanagan, Gerrard, Allen, Henderson, Sterling, Suarez, Sturridge Liverpool bench: Jones, Sakho, Cissokho, Lucas, Coutinho, Moses, Aspas

יאיר 16 במרץ 2014

הרכב מושלם

אבו צ'יצ'ריטה 16 במרץ 2014

אני הייתי מנסח זאת אחרת: ססאומקום תנצחו את מרסיסייד היום ואל תספרו סיפורים. אכלנו קש העונה תביאו קצת נחת. ארור המן!!

שינג׳י 16 במרץ 2014

לא מבין איך הרכב כל כך מוכשר יכל להיות כל כך חסר השראה..

אריק 16 במרץ 2014

קבוצה אחת לוחצת ואחת חולמת… וולבק פור ון פרסי!!

אדם 16 במרץ 2014

בדיוק מה שחשבתי

זורק מילה 16 במרץ 2014

שופטים חייבים להפסיק לרחם על שחקנים. אין צהוב יותר ברור מזה, ולכן רפאל היה חייב לקבל אדום.

רוג'רס עם החלטה טקטית מביכה עם ההצבה של סטרלינג מאחורי החלוצים. ליברפול עם 10 שחקנים במגרש, שסטרלינג לא יודע מה הוא עושה במגרש בכלל במיקום שרוג'רס בחר לו במשחק הזה.

אדם 16 במרץ 2014

השופט החליט מאוד נכון. שיקול דעת הגיוני שמשאיר את המשחק מעניין. אין שום סיבה להוציא שם אדום

אופיר 16 במרץ 2014

חוץ מזה שהיתה יד מכוונת שהיתה מספיק טובה בשביל להעניק פנדל?

זורק מילה 16 במרץ 2014

פחחחחח

לשופט יש חוקה, נגיעת יד מכוונת פירושה צהוב. לא אמור לעניין אותו אם יהיה עניין במשחק או לא.

תפסיק להביך את עצמך.

אדם 16 במרץ 2014

להביך את עצמי? מה זה המשפט הזה?
בכל זאת אגיב. אדום הוא בבסיסו לא ספורטיבי. לא הייתה כאן סיבה להוציא אדום.לדוגמא, מי שכתב כאן אדום ישיר מגזים מאוד. רין ויכוח שזו ״עבירה של צהוב״ אבל היא לא של אדום. וזה הבדל משמעותי.
לדעתי השופט מצוין עד עכשיו ללא אף טעות ועוזר למשחק לזרום

זורק מילה 16 במרץ 2014

כן להביך את עצמך כי תוריד את הכובע של אוהד יונייטד ותבין שזה צהוב ברור שמחייב אדום.

לפי הקו שלך גם הפנדל השני עכשיו לא היה צריך להישרק כי עכשיו המשחק יהיה עוד פחות מעניין….

אני

זורק מילה 16 במרץ 2014

צהוב שני הכוונה

הכניסה בג'רארד הייתה צהוב, הנגיעה ביד הייתה צהוב שני.

גל ד 16 במרץ 2014

אדום זה באמת לא ספורטיבי. אבל אלה החוקים וכל עוד לא שינו אותם צריך לאכוף אותם. נגיעת יד מכוונת זה צהוב ב 100%. והעובדה שכבר היה לו צהוב לא צריכה לעניין את השופט.

אדם 16 במרץ 2014

אל תכניס לי מילים לפה. אני פשוט לא מסכים איתכם. צהוב שני וצהוב ראשון זה לא אותו דבר. אתם מתעלמים מהתוצאה של הצהוב. דרך אגב, אם סדר הצהובים היה הפוך, הייתי מסכים שהיה צריך להיות אדום כי לדעתי עבירה אלימה דינה חמור יותר

צור שפי 16 במרץ 2014

אדם אצטרף לקודמי, זו לא שאלה של מסכימים או לא מסכימים, זה פשוט החוק, יש דברים שאינם ניתנים לויכוח, פרשנות או הסכמה/חוסר הסכמה – נהגת ברכב ועברת באדום – אתה עבריין, נגעת ביד ברחבה במכוון, כרטיס צהוב (במקרה הזה צהוב שני), זה לא תלוי תוצאה, לא תלוי שום דבר, זה מה שהשופט היה חייב לעשות ולא עשה. בסך הכל הוא לא השפיע על התוצאה הסופית אבל זו היתה טעות שיפוט קשה, הרבה יותר קשה מקניית ההתחזות של סטארידג' בפנדל השלישי כי שם הוא הוטעה ובמקרה הזה הוא ראה נכון והתעלם מהחוק.

אדם 16 במרץ 2014

צור, אני חולק עליך. קודם כל אשמח לראות שבחוקה רשום שנגיעה ביד ברחבה היא כרטיס צהוב, אני בספק שזה מה שכתוב. דבר שני, לשופט יש שיקול דעת מוחלט איך לשלוף כרטיסים. יש לו הנחיות להוציא כרטיס אדום על עבירה מאחורה אבל בהחלט יש לו מקום לפרשנות גם במצבים כאלה. עובדה, לא כל עבירה מאחור היא אדום.
ששחקנים דוחים אחד השני בהתלהטות יצרים, השופט לרוב יוציא שני צהובים, אחד לכל קבוצה, ללא קשר למה שהחוק סביר להניח שאומר במצב כזה – משהו כמו מי שנוהג באלימות כלפי שחקן אחר, מורחק. אבל משום מה שם אתם לא מתלוננים…
אני חושב שהאינטרס של כל שופו הוא להמעיט בכרטיסים ביחד עם משחק זורם. אם אפשר להמנע מאדום, מומלץ. לכן, אני חושב שבמקרה הזה השופט צדק.

ד"א, סטרלינד צריך להיות מורחק לשלושה משחקים אוטומאטית וכמוהו כל מי שנתפס באופן בוטה עושה הצגה.

צור שפי 16 במרץ 2014

אדם, טעיתי, בדקתי בחוקת הכדורגל באתר פיפ״א ובתרגום לעברית באתר ההתאחדות. בחוק מספר 12 ״עבירות והתנהגות בלתי הולמת״ בסעיף ״עבירות המחייבות הרחקה״ בתת סעיף מס׳ 4 כתוב כך: ״נוגע בכדור בידיו באופן מכוון בכדי למנוע מן הקבוצה הנגדית הזדמנות ברורה להבקעת שער (למעט שוער בתוך רחבת העונשין)״.
לפיכך צדק מי שכתב כאן שרפאל לא היה צריך לספוג צהוב על העבירה אלא אדום ישיר. ואגב, אותו כנ״ל אם היד היתה מונעת הזדמנות לשער גם אם היתה מבוצעת מחוץ לרחבה. כאמור, אין כאן שאלה של הסכמה או אי הסכמה. השופט פשוט טעה – ובגדול.

אדם 16 במרץ 2014

סתם הקצנת. הזדמנות ברורה להבקעת שער לא הייתה כאן, למיטב ידיעתי זה משהו בדומה לשחקן אחרון. תחשוב, אם זו הייתה עבירה רגילה גם ההית דורש אדום? כי למיטב ידיעתי זו גם לשון החוק בנוגע לעבירה במצב שכזה.

אחד 16 במרץ 2014

אפילו לא צהוב. זה היה צריך להיות אדום ישיר.

זורק מילה 16 במרץ 2014

אתה מדבר על הכניסה בג'רארד דקה לפני הפנדל… אני מדבר על הנגיעת יד שהייתה מחייבת כרטיס צהוב שני ואדום.

Matipool 16 במרץ 2014

מדויק לחלוטין לגבי המיקום של סטרלינג . הוא הלך שם לאיבוד לגמרי . במיקום / תפקיד כזה עדיף בהרבה את קוטיניו .

משה 16 במרץ 2014

סטרלינג היה טוב מאוד וההכנסה המאוחרת של קוטיניו נתנה את המכה הסופית.

יעקב 16 במרץ 2014

הפח של מוייס,לא ייאמן איך הקבוצה הזו נראת …שבוע אחרי שבוע אתה אומר אולי תהיה הופעה טובה אחת ל- 20 (בכל זאת סטטיסטיקה) .אבל מויס פשוט שובר את כל חוקי הסטטיסטיקה- או שזו עודף שליטה בקבוצה כך שאף אחד שם לא ברור לו מה לעשות .. או שזה חוסר שליטה מוחלט כך שכל אחד מנסה לעשות מה שהוא מבין..

בתקווה שהפסד ישחרר את הקבוצה מעולו של מויס.
אבל לאחר ההפסד הם יחכו לנס מול אולימפיקוס ואח"כ אולי מול סיטי

מנחם לס 16 במרץ 2014

אני לא יודע אם מויס 'טקטיקן' או לא. אפשר לחשוב שכדורגל זה ניתוח מוח. מה שברור לי מהחצי הראשון של המשחק (למרות הפיגור) הוא שיונייטד משחקת יותר מהר, יותר קליל – בקיצור יותר טוב – מאשר ראיתי אותה בשנתיים האחרונות עם פררגוסון. ורפאל נראה לי הכי טוב שראיתיו מזה זמן רב.
מה שמוזר לי זה שבשתי הקבוצות יחד ישנם אולי 3-4 שחורים, בעוד שבקבוצות אחרות ישנם 5-6 שחורים בקבוצה אחת!
אני יודע שאח"כ יש ארסנל וטוטנהאם, אבל כאן יש גמר ה-ACC באותו זמן. לא תהיה ברירה אלא לחצות את המסך (והמוח!)
רונן וכולם – חג פורים שמח.
אני כבר 50 שנה לא חשבתי על פורים, אבל לקראת יום הולדתי ה-77 אני מתחיל לחשוב על דברים שלא חשבתי עליהם אף פעם. אז שתי שאלות שקפצו לי לראש:
1. האם פורים חג דתי?
2. איך אסתר היתה מלכה? היא לא היתה יהודיה?

יהודה 16 במרץ 2014

מנחם היקר, על רגל אחת:
1. פורים הוא חג דתי הוא נקבע ככזה במסורת שתחילתה בתנ"ך (במגילת אסתר) לאחריה במשנה מסכת מגילה (המאה ה 3) ואח"כ במסכת מגילה שבתלמוד(~ המאה 6); הלכות פורים מוזכרות בשלחן ערוך כחובות דתיות: קריאת מגילה; משלוח מנות; מתנות לאביונים; סעודת פורים + איסור על תענית ואבל). הפרשנויות הדתיות על משמעות החג נעות מהפשט המתייחס להצלה הפיסית של היהודים ועד לפרשנויות מיסטיות.

2. על פי מגילת אסתר, אסתר הפכה למלכה לאחר שהמלך אחשוורוש סילק את וושתי וחיפש בכל רחבי מלכותו בתולה טובת מראה שתשא חן לפניו – ולאחר חיפוש נרחב – אסתר היהודיה מצאה חן בעיניו ונבחרה למלכה תחת ושתי.

אנדר 16 במרץ 2014

ואם יורשה להוסיף – לא רק שפורים הוא חג שתי, אלא על פי התלמוד ותורת הסוד הוא היום הקדוש והמיוחד ביותר בלוח השנה היהודי (!) ובניגוד לשאר הימים הטובים הוא עתיד להתקיים גם לאחר הגאולה. זאת מכיוון שבחג הזה באה לידי ביטוי האלוקות שבבריאת החומר (משתה, משלוח מנות) ולא רק ברוח. והדברים מוסברים בצורה מרתקת בתורת החסידות היהודית.
בנוגע לאסתר – אכן, יהודיה. ע״פ המגילה היא נתבקשה ע״י המנהיג היהודי של התקופה (מרדכי) לנסות ולהשתלב בחיי המלוכה ע״מ להשפיע על מעמדו של עם ישראל בארץ נוכרייה. מכיוון שמדובר היה בדיני נפשות מרובות (שהרי ריחפה גזרת שמד על עם ישראל) ניתן לה היתר הלכתי לחיות עם גוי.

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

אם החוק היה פנדל או כרטיס אז הייתי שמח מאד
אבל במצב הנוכחי זה מינימום צהוב שני
ואפשר להזכיר את שתי ה"התקלויות" של פליני בסוארז בדרך לשער בדקות הראשונות של המשחק. שופט פחדן.

ומיקום הזוי של סטרלינג. מסכים לגמרי. אם הוא שם אז קוטיניו יהיה יעיל הרבה יותר.

בתור אוהד ליברפול אני מאד שמח במשחק כמו היום. אנחנו שולטים לגמרי במגרש למרות שאנחנו הקבוצה הטובה יותר. מיליון שנים שזה לא היה ככה.

יאיר 16 במרץ 2014

נגמר

ליאב 16 במרץ 2014

נראה אם נצא מהשבועיים הקרובות בשן ועין. בינתיים זה נראה שאנחנו בדרך לשבועיים שבעיקר יבהירו אם מויס מקבל עוד עונה.

די עם שטויות היציבות והבנייה לאורך שנים. עונת הסתגלות היא עדיין עונה וזה זמן לא קצר כדי לאמוד ולהעריך את השליטה של המנג'ר בקבוצה. לא נעים, לא נורא. שיילך

אופיר 16 במרץ 2014

האם ג'רארד יכול להבקיע עוד 20 פנדלים עד סיום העונה ולסיים כמלך השערים?

שינג׳י 16 במרץ 2014

האם הוא יכל לקבל את כל ה20 האלה היום…?

מתן 16 במרץ 2014

סעמק. מילה שמשקפת את הכל. עם קבוצה של פרגי עוד הייתי מאמין שאפשר לנצח, פה אני רק מתלבט אם ייגמר 3 או 4

חכם בלילה 16 במרץ 2014

משחק ההגנה של יונייטד פשוט מדכדך. אומללות לשמה. ליברפול משחקת לא מבריק, וזה אנדרסטייטמנט. ההגנה של יונייטד פשוט מייצרת להם את המצבים. זה חוסר ביטחון? למה הם משחקים ככה?

שינג׳י 16 במרץ 2014

פשוט מטריד. עובר על ההרכבים ובאמת שבעין הכי אובייקטיבית שיש
אולי שניים וחצי שחקנים מליברפול אני לוקח ליונייטד(מתלבט על אחד הבלמים).
איך עם כזה יתרון איכותי אפשר להראות כל כך נחות? ועוד בבית.

Matipool 16 במרץ 2014

זה כי אתה מסתכל על שמות . הנדרסון למשל , לא רואה העונה אף קשר שלכם ממטר .

סימנטוב 16 במרץ 2014

מסכים

משה 16 במרץ 2014

ואגר בריא לא ראה מעולם אף אחד מהבלמים שלכם, בטח לא ג'ונס ששימש כסביבון היום.

הנבל 16 במרץ 2014

הבעיה בזה שאתה מאבד את אפקט ההרתעה ,זה שלא רק הקבוצה שמולך תעז יותר ,אלא שגם השופט יעז לשרוק נגדך בקלות רבה יותר,

ליאב 16 במרץ 2014

מאוד בולט במשחק הזה. שחקנים כל כך מוכשרים בחלק הקדמי. ביזיון של הגנה ומאמן בלי ביצים.

אריק 16 במרץ 2014

להוציא את מויס להורג!!!!

אריק 16 במרץ 2014

וגם את קלטנברג!!!

אופיר 16 במרץ 2014

ברנדן רוג'רס, מנג'ר על.

1000 פעם ארסנל תגיע לשלבים האלה על הג'אנטים וונגר לא ילמד. 1000 חלונות העברות יעברו – וחלוץ לא יגיע.

על העבודה של רוג'רס בשנתיים בליברפול, איך שהוא מיתג את הקבוצה הזו מחדש, והרעננות שבה הם מצויים (נכון, אין אירופה) בשלבים האלה – צריך לכתוב ספר.

תוהה בדרכים 16 במרץ 2014

השוואה מאד לא הוגנת. לא רק שליברפול לא משחקים באירופה, בגביעים המקומיים הם שיחקו רק שלושה משחקים.

ארסנל תסיים את העונה עם קרוב ל15 משחקים יותר מליברפול. אלו תנאים שונים לחלוטין.

אופיר 16 במרץ 2014

ולכן בדיוק ונגר צריך לדאוג מבעוד מועד לסגל עמוק, אבל כל מה שהוא מצליח להביא זה את קים קאלסטרום, בן 50 ופצוע.

תוהה בדרכים 16 במרץ 2014

כן, רק שהסגל של ליברפול לא יותר עמוק. להם פשוט יש חופש בזמן שארסנל משחקים מול באיירן ודורטמונד בליגת האלופות.

אופיר 16 במרץ 2014

מאה אחוז, לכן ונגר חייב לדאוג לסגל יותר עמוק משל ליברפול, אבל הוא חוטא לתפקידו ולא עושה זאת, שנה אחרי שנה אחרי שנה אחרי… תמיד אותו הסיפור.

תוהה בדרכים 16 במרץ 2014

מלבד עמדת החלוץ, לארסנל דווקא יש סגל די עמוק. עובדה שהם מחזיקים מעמד (יחסית) למרות אינספור פציעות והעונה הכול כך עמוסה שלהם. ליברפול בתנאים דומים לא מסיימים בטופ 4.

השאלה הנכונה לגבי ארסנל היא למה שחקנים שלה נפצעים כל כך הרבה. זו כמות כל כך גדולה של פציעות, לאורך כל כך הרבה שנים, שעולה התהייה האם יש שם בעיה עם האימונים או הצוות הרפואי.

אופיר 16 במרץ 2014

תוהה, הגורם מספר אחת לפציעות ספורט הוא עייפות. שחקנים שלא יורדים מהדשא (בהיעדר מחליפים ראויים) ייפצעו לבסוף. זה, כמו גם החיבה היתרה של ונגר לשחקנים קטנים ושבריריים, והנטייה שלו (שכולם מהללים) לתת לשחקנים מתחת לגיל 20 דקות משחק מרובות, כשהגוף שלהם טרם עבר את ההתאמה הדרושה לפיזיות של הכדורגל המקצועני.

אופיר 16 במרץ 2014

LOL

זורק מילה 16 במרץ 2014

רק אלוהים יודע איך רפאל ופלאנאגן עדיין במגרש. שניהם כבר צריכים להיות בחוץ עם אדום.

ליברפול באחד המשחקים החלשים שלה השנה ועדיין מוליכה בקלילות, שזה אומר הרבה על יונייטד.

עוד פנדל, הפעם לא היה כלום, והנה עכשיו הוא מוציא צהוב שני ואדום לא מוצדק. לפחות החטיא חחח

תוהה בדרכים 16 במרץ 2014

רציתי לכתוב שזו פעם ראשונה בהיסטוריה של הכדורגל שקבוצה מובילה 3-0 במשחק בלי להגיע לאף מצב. מדהים.

תוהה בדרכים 16 במרץ 2014

מצב ראשון לליברפול דקה 82.

LFC 16 במרץ 2014

אחרי דקה וחצי סטארידג' כבר בעט לשער. בסוף 7 בעיטות למסגרת של ליברפול,זה נשמע לי כמו מצבים

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

שלוש מתוכם היו פנדלים.

אלי 16 במרץ 2014

אני לא חושב שפנדל נספר כבעיטה למסגרת.

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

אתה טועה.

אלי 16 במרץ 2014

גם אם כן, אז הפנדל לקורה לא נספר בטוח.
עדיין, 5 בעיטות למסגרתת ועוד 10 לא למסגרת, אי אפשר להגיד שליברפול לא הגיעה למצבים.

יוסי מזרחי 17 במרץ 2014

אלי,
הקורה היא חלק מהמסגרת.
והויכוח הזה יוצא מפרופורציות.
לליברפול היו כמה מצבים טובים והרבה יותר מליונייטד.

אופיר 16 במרץ 2014

משחק גרוע מאוד, אבל מבדר.

אופיר 16 במרץ 2014

לקלטנבורג כבר לא נעים לשרוק, אבל הפנדלים לא מפסיקים להתרחש…

צור שפי 16 במרץ 2014

לדעתי היו עוד שניים (בוודאות) או שלושה פנדלים לליברפול שלא נשרקו.

זורק מילה 16 במרץ 2014

אריק

אתמול כתבת לי שהפסד היום לליברפול באמת יכעיס אותך… כלומר עד היום לא היית באמת כעוס….

מבקש ממך להירגע היום

ועכשיו פנדל ברור על סטארידג' שלא נשרק, השופט היום מזעזע.

אריק 16 במרץ 2014

דווקא פלאייני יוצא אצלי נקי היום… את ון פרסי אני מתחיל לא לסבול. יונייטד לא לוחצת. חסרת אמונה. הכל זה פסיכולוגי. הפן החיובי – מויס סיים סופית את דרכו.

זורק מילה 16 במרץ 2014

לצערך הוא לא סיים היום….

אבל עוד שנה כזו ושום דבר לא יעזור לו. לא סבא פרגי, לא חוזה לשש עונות, לא כלום.

זורק מילה 16 במרץ 2014

השפלה. נקודה.

אופיר 16 במרץ 2014

מויס נראה כמו אדם שהכין מראש אקדח ומכתב.

יעקב 16 במרץ 2014

נו עכשיו מספיק לכל אלה שאמרו בוא ניתן למויס זמן
מילא היה מעלה צעירים
מילא היתה שיטה
מילא היתה לחימה

פתטי

סתמאחד 16 במרץ 2014

בכל קבוצה אחרת מויס היה בבית כבר לפני שבועות רבים.
מה עוד צריך לקרות כדי שעידן מויס ביונייטד יסתיים ?
כנראה ששני משחקי הבית הבאים (אולימפיאקוס וסיטי) ייאלצו את מויס לקבל את ההחלטה הבלתי נמנעת ולהתפטר.

ליאב 16 במרץ 2014

ועכשיו זה כבר סופי. שנה הבאה אין אירופה. טוטנהאם ואברטון בפור רציני. יונייטד שבורה ומעוכה.
מאמן בלי ביטחון = קבוצה חסרת ביטחון. זה מהדהד לאורך כל השנה וכואב במיוחד כשמשחקים מול היריבות השנואות ביותר.

מקווה מאוד שחרפת העונה הזו תימחק מהר מאוד בעונה הבאה. מקווה שההנהלה תקבל את ההחלטה המתבקשת. זה לא רק פרגוסון שפרש, זה גם דיוויד גיל שעזב את תפקיד המנכ"ל.
בלי הצמד הזה (שעבודתם המשותפת, היא ורק היא החזירה את יונייטד לכסא הנהג אחרי 3 עונות הבנייה של 2004-6).

הצער הגדול הוא שבראייה צלולה, צריך להבין שכבר לפחות עשור ליונייטד אין באמת יתרון בתחום פיתוח שחקני הנוער. ינוזאי הוא הבלחה. אם להיות כנים, כדי לחזור להיות קבוצה עוצמתית, הקבוצה צריכה לבצע רכש מאסיבי, וזה משהו שלא מבדיל אותה מכל אחת אחרת – צ'לסי, סיטי וכו'.

באבא ימים 16 במרץ 2014

הנה האש והנה העצים ואיה השה לעולה?

גיל שלי 16 במרץ 2014

השה לעולה שיחקה באדום לבן, כמו מחר בדרבי

זורק מילה 16 במרץ 2014

שמח בשבילך יא באבא, ובשביל גרייזס, ובשביל D, מצטער אם שכחתי עוד מישהו

גיל שלי 16 במרץ 2014

יש אחד בני תבורי, אולי אתה מכיר אותו

זורק מילה 16 במרץ 2014

יוווו צודק

חובט בעצמי ששכחתי את בנג'י האהוב עלי כל כך.

מאמין ומקווה שהוא יסלח לי:)

באבא ימים 16 במרץ 2014

הוא במצב רוח מפויס במיוחד כרגע…

אריק 16 במרץ 2014

באבא ברכות.

באבא ימים 16 במרץ 2014

אני מצטער אבל הקלאס שאתם מפגינים גובל בגסות רוח. אתם לא יכולים להתלונן על השיפוט? לטעון שהייתם יותר טובים ושדדו אותכם? איך אפשר להנות ככה?

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

זה בסדר, השחקנים שלהם על המגרש עשו את זה

ערן 16 במרץ 2014

באמת רואים שפרגי כבר לא שם.

סימנטוב 16 במרץ 2014

מצטרף באמת שמח בשבילכם.

edgecator 16 במרץ 2014

דורפן, נראה שמויס והשחקנים קראו את הטור שלך והפנימו. זו בהחלט הייתה ההופעה הכי קשוחה, לכידה ובלתי מתפשרת שאפשר לבקש במשחק זה.

RAMI 16 במרץ 2014

+1
אל תפריע לו, ולעוד כמה הזיות, שבטוחים שהעונה הזאת היא רק עוד עונה בהיסטוריה של יונייטד, ושמויס עוד יוביל אותם לפסגות ועונות אדירות

edgecator 16 במרץ 2014

זו ממש לא הייתה כוונתי, אין לי שום בעיה עם מה שנכתב בפוסט לפני המשחק (נהפוך הוא). אם כי אני לא מסכים עם הסיכום – פיטורין זו לא מילה גסה בעיניי, לא בכלל ובטח שלא במקרה המסוים הזה.

יואב מקטמון 16 במרץ 2014

שלושת ההבדלים הכי גדולים בין הקבוצות:
1) תנועה ללא כדור. אצל ליברפול, שחקן מוסר ומיד רץ לשטח מת לקבל כדור. אצל יונייטד, שחקן מוסר ונעמד במקום ותוקע הכל. וגם האחרים לא זזים כמובן.
2) מהירות. אצל ליברפול, בשלוש מסירות וחמש שניות הם מגיעים מרחבה לרחבה למצב מסוכן. אצל יונייטד זה לוקח שלושים מסירות וארבעים שניות. ובדרך מאבדים כמובן את הכדור.
3) כישרון. כאן דוקא יש יתרון די בולט ליונייטד. וזה מביא אותי להבדל האחרון והבולט מכולם: המאמן.
ראיתם את השלט שאוהדי ליברפול הניפו ביציע שלהם? DAVID MOYES, A FOOTBALL GENIUS. האמת, צודקים.

כח הגברה 17 במרץ 2014

לא צפיתי במשחק, אבל מה שאתה כותב בסעיף 2 מאד מפתיע אותי.
כל השנים, מה שהכי הערכתי אצל היונייטד היו העצמה והמהירות שבהן היא דחפה את הכדור קדימה. בעיניי זה היה הבסיס לכח שלה ולעליונות על יריבותיה.
אם יונייטד איבדה את זה, זה באמת עידן חדש, וקבוצה שצריכה למצוא את הדרך שלה.

אחד 16 במרץ 2014

ליברפול משחקת על האליפות?
אני משוכנע שאפילו האופטימי שבאוהדי ליברפול לא מאמין שיש להם אפילו קצה של סיכוי לזכות באליפות.

אדום אדום 16 במרץ 2014

הסתכלת על הטבלה לאחרונה?
4 נקודות מתחת צ'לסי עם משחק חסר.
2 נקודות מעל סיטי עם 2 משחקים עודפים.
גם סיטי וגם צ'לסי עוד צריכות להגיע לאנפילד.
אנחנו לא ניקח, אבל קצה של סיכוי בטח שיש

אריק 16 במרץ 2014

יש ועוד איך!

אריק 16 במרץ 2014

לדעתי מויס הרבה יותר מהיר מרוגרס בתהליך שלו. האיש פנומן.

זורק מילה 16 במרץ 2014

+1

סימנטוב 16 במרץ 2014

:)

Matipool 16 במרץ 2014

אריק – אחד הטובים שלך . בהשאלה לכדורגל – כנראה שזה שער המחזור .

באבא ימים 16 במרץ 2014

אם לצטט את אנדי גריי – "oh you beauty!!"

עירן 16 במרץ 2014

אריק, השוואה לא הוגנת. להרוס קל בהרבה.

Danny -Long Island 16 במרץ 2014

אי אפשר להחליף את כל הקבוצה אבל אפשר להחליף מנג׳ר, ולדעתי צריך! ידע בכדורגל, אולי יש, אולי לא. אישיות כלפי חוץ לפחות, לא קיימת. להוליך את האימפריה הזאת קדימה, צריך מנג׳ר בעל שיעור קומה שהשחקנים מקריבים עבורו ושעולם הכדורגל מעריך. איך נוכל להביא שחקני על לקבוצה? נראה לי שלא ירצו להגיע ולא רק בגלל ליגת האלופות.

שאולי 16 במרץ 2014

אוי זה כואב לי, נורא!

מויס, שאני אישית נותן לו גב ותמיכה דווקא עכשיו, עם חילופים ראשונים בדקה ה77!!! אחריי שתיים אפס בדקה ה46. מצפה ממנו ליותר הגבה, ובתור המפקד העליון שלנו גם"בייצים"

ואחריי שאמרתי את זה, כל הכבוד "להם" קבוצה טובה מאומנת ומעיזה, שנתנו לנו/לי בראש בבית.
מה הלאה? להרים ת'ראש, לשנס מתניים, ולפרק את היוונים.
אוי זה כואב, כואב נורא.

אבי ש 16 במרץ 2014

מסורת, מסורת. אבל מנצ'סטר היא חולה שיש בה סכנה ופיקוח נפש דוחה כל התורה כולה. הלאה מויס!

אמיר המקורי 16 במרץ 2014

הנה כמה תובנות מהמשחק ומהעונה:

1. השופט "מטורף" אבל לא קבע את תוצאת המשחק, ליברפול הייתה מנצחת גם עם שיפוט מדויק יותר!
2.טכנים יותר, מהירים יותר, פיזיים יותר, ליברפול!
3.שני חלוצים מהירים וזריזים(הטובים בליגה) מול האיטיות של חלוצי היונייטד שלא שיחקו מול הגנה מפוארת במיוחד אבל לא יכלו לה אפילו במעט.
4.הקישור,אוי הקישור של היונייטד שאנו כבר שלוש שנים מדברים על חולשתו, עם קישור אמצעי טוב יותר גם החלוצים היו נראים אחרת.
5.מאטה יישאר הושקע בו סכום ענק! בתג מחיר שכזה ההשפעה שלך על הקבוצה מתבקשת להיות דיי מידית, עד עכשיו כמעט עשרה משחקים הוא לא מצליח להשפיע דרמטית על הקבוצה כמצופה ולא מצליח לתת את הפס הגאוני להעמיד חלוץ מול שוער(ראו ערך גיגסי)או לאיים על השער.
6.פלאיני,האם הוא יהיה אניגמה כדוגמת קאריק שגם לאחר מספר שנים כה רב אין עדיין קונצנזוס לגביי תרומתו או יכולתו להניע את המכונה.
היום ניכר שיפור בפרמטר של האגרסיביות אצל פלאיני, הבעיה שמקשר 50/50 מצפים היום להרבה יותר ראו ערך יאיא טורה ודומיו.
7.אני לא יודע מה חשב לו הסר כשהחתים את גונס וסמולינג כבלמי העתיד שלו, כבר מזה זמן ברור לכל כי אין להם את היכולת להנהיג את הגנת היונייטד ולהיכנס לנעליים הגדולות המיותמות של וידה וריו, גונס הוכיח היום פעם נוספת שאין לא את הכישרון להנהיג הגנה של זו שמתיימרת להיות הקבוצה הטובה בממלכה ובין הטובות ביבשת.
8.הסר רואה העונה מהיציע את הבעיות בעיניים כלות, אני בטוח שבמסתרי ליבו הוא יודע שטעה כשלא רענן בזמן את הסגל לא ניפה שחקנים שמעבר לשיאם והחתים כאלו שלא ראויים להיות שחקנים במועדון המפואר הזה.
9.יושקע הרבה כסף בקיץ זה ברור, אני רק מקווה שיושקע בחוכמה בשחקנים ובעמדות הנכונות ולא נהפוך להיות מועדון כדוגמת הסיטי.
התהליך הנכון הוא שילוב של רכש והזרמת דם צעיר כדוגמת ינוזאי ממחלקות הנוער, תהליך שכזה דורש זמן לפחות שנתיים לא תהיה אליפות בעונה הבאה לכל מי שמצפה לכך.
10.לקראת העונה הבאה היונייטד נמצאת בפיגור מול סיטי/צלסי וליברפול שם כבר יש את השלד הנכון וצריך רק התאמות.
אין ספק שכל הגדולות ייצאו שוב לשוק, הבעיה היא שעל כל פאונד של היריבות היונייטד צריכים להשקיע לפחות כפול זה פחות או יותר הפער שצריך להיסגר.
11.אחרון חביב מויס, יש לו את התרומה שלו לבעיות העונה אבל בגדול(למרות היותה אלופה)הוא קיבל סגל בעייתי שלא שווה יותר ממקום רביעי.
אין לי אפילו ספק קל כשאני קובע כי גם הסר לא היה מסיים העונה עם הסגל הזה בין שלושת הראשונות.

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

אמיר:
להערה 7: עם קישור מאסיבי מלפנים ועם שני מגינים ראויים שאחד חסר כרגע, הצמד הזה יכול היה להוביל את יונייטד.
כמו שאנחנו נראים היום, לא יהיה נכון להפיל עליהם את התיק.
.
להערה 11: תיזהר שלא יוציאו אותך להורג, זה אופיני למקומות שבהם מענישים את מי שמביא את הבשורה.

אמיר המקורי 16 במרץ 2014

יוסי,

לגביי סעיף 7,הם פשוט לא מספיק טובים למועדון כמו היונייטד! הם שחקנים ראויים לרמת הקבוצות של טוטנהאם ומטה.
אתה רואה אותם מניהגים את ההגנה של ריאל,צלסי,באיירן,יובה.?מישהו מכם מזכיר לך את ראמוס,פיקה,קיליאני,טיאגו,דאנטה?

אמיר המקורי 16 במרץ 2014

מנהיגים כמובן…

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

כמו שהם היום,לא כמו הפוטנציאל שלהם ובתוך מערך הגיוני, כן.

oz 16 במרץ 2014

אין לך ספק? אפילו לא ספק קל? יפה שאתה קובע, אבל על סמך מה בדיוק? להזכירך הסר לא סיים אף עונה מחוץ ל-3 הראשונות משך 22 שנה רצוף ורק בשנה שעברה לקח בדיוק את אותו הסגל (מינוס פליאני יונזאי ומאטה) לאליפות קלילה כמה מחזורים לפני הסוף. אז מה קרה בדיוק בין יוני שנה שעברה לאוקטובר שלא קרה 22 שנה ושהפך את הסגל לכזה פח שהוא לא היה מסוגל להוציא ממנו יותר? נראה לי שהוא הרויח לפחות את הספק – המקסימום שניתן היה להגיד ולהשמע עדיין איכשהו הגיוניים זה "וואלה הסגל נחלש, היריבות התחזקו, אני אפילו לא בטוח שהשנה הסר היה מביא אותו למקום 3".

אני לא מבין למה אנשים מנסים למצוא הסברים ותאוריות מסובכות ומפותלות לכשלון השנה. יש אכן בעיות בסגל ובהנהלה ואיפה לא אבל השינוי העיקרי לעומת שנים שעברו הוא בעמדת המנג'ר כך שההסבר הפשוט ביותר (תער אוקהאם) לשינוי בהישגים הוא ביכולת המנג'ר. כשיש תאוריה פשוטה המסבירה את הנתונים מה הטעם בלחפש תאוריות מסובכות יותר?

חכם בלילה 16 במרץ 2014

+1

אודי 16 במרץ 2014

גם לזה יש הסבר פשוט: אנשים לא אוהבים להגיד שהם טועים. הם תמכו במויס מההתחלה, לכל אורך הדרך והנפילה של העונה. אז במקום להגיד "טעינו, הוא צריך לעוף" או "הוא גרוע" אז עדיף לדבר על סבלנות ולבנות קבוצה וכל הבעיות האחרות, כאילו למאמן הבינוני והדי מוגבל (מבחינת הטקטיקות שלו) ניתנה קבוצה גרועה והוא פשוט מסכן נפל לפח של פרגוסון.

סתמאחד 16 במרץ 2014

אם היו מבצעים שינוי בעמדת המנג׳ר לפני שלושה חודשים אפשר היה להציל את העונה.
כעת תומכי מויס מבקשים להקריב גם את העונה הבאה במקום להודות בטעותם.
יותר מכל מויס האומלל מזכיר לי את יעקב אדלר.

עירן 16 במרץ 2014

+1

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

לפעמים טוב להגיב בלי לקרא אחרים כדי לא להיות מושפע.
הפסדנו לקבוצה טובה יותר, שמורכבת מפועלים שחורים שחלקם גם יודע כדורגל ועם שני חלוצים יוצאים מהכלל ובכושר.
הגיע להם על המאמץ על האמונה וזה לא מפריע לי להעריך יריב שמאמין בעצמו.
יש להם על הקוים מאמן רציני וראוי, שקיבל זמן להקים קבוצה ועשה את זה יפה ובלי מיליונים ומגיעה לו הכרה על כך.
.
קלטנברג התחיל יפה וסיים רע מאוד. הוא שרק לשני פנדלים מוצדקים, לא הוציא צהוב שני רק כי טעה דקה קודם לכן והצהיב את רפאל בטעות.
הוא לא שרק לשני פנדלים ליונייטד פשוט כי לא היו.לא הנפילה של רוני ולא היד חסרת המשמעות של גונסון.
הפנדל השלישי שלא היה וההרחקה,השפיעו על כוון המשחק אבל לא על התוצאה הכוללת, אבל הרסו לו את הכל ובסיכום הוא היה רע ואפילו מזיק.
.
בצד שלנו זה היה עוד יום רגיל לעונה הזו, ורעד לי מיתר בלב, כשראיתי את הפנים של סיר אלכס.
את המשפט הזה, ניתן להבין לכמה כוונים,הכל על אחריות המתבונן והקורא.
.
לא נחזור על מה שכולם יודעים כאן על הסגל על מה שהתפתח העונה ועל המאמן, אולי הדמות הטראגית שלנו שעושה לא מעט טעויות אבל סופג את הכל ומשלם בשמנו על חוסר ההיערכות לעתיד שאיפינה אותנו בכמה עונות האחרונות.
בניגוד לרבים כאן אני מאמין שהתמונה בעונה הבאה תהיה אחרת לחלוטין עם או בלי תואר.
הרבה אנשים יאכלו את הכובע כמאמר הקלישאה.
.
דוקא ווידיץ שהורחק בטעות המשמעותית ביותר במשחק היום,הראה היום משחק מהטובים שלו בשנתיים האחרונות ולגודל אסונו,הוא שיחק היום כשלצידו עוד בלם ומגן ימני.
רפאל, בעוד משחק טוב מאוד מצידו, למרות הפנדל אבל עם כמה סגירות שמנעו את המבוכה מלהפוך לטרגדיה.
.
אני לא הייתי עולה היום עם ינוזאי כשמולי קבוצה חזקה מאוד פיזית ומהירה. משהו מסביב לעשר דקות סבירות שלו באמצע המחצית השניה,לא הצדיק ביזבוז שלם של מחצית, ולכל המבינים הגדולים, שרוצים אותו כל הזמן על המגרש יש חומר למחשבה.
במלחמה שהתפתחה היום על השדה, היה מקום גם לולנסיה וגם ליאנג לפני ינוזאי.וזו לא חוכמה מהכורסא שלאחר מעשה,אלא מסקנה שהיתה צריכה להתקבל באמצע החצי הראשון וכאן לטעמי היתה טעות של מוייז.
שאלתי לא מזמן, למה לא לשתף את באטנר על חשבון אברה ולו רק כי אברה לא יהיה כאן בשנה הבאה,וענה לי טל , שהוא בטנר, חלש בצד ההגנתי.
אז הנה התשובה שלי: בלי אברה ועם 10 מתחילת המשחק היה טוב יותר וכל אחד במקומו, אפילו בטנר לא מספיק גרועים בהגנה כמו אברה. וזו לא יריקה לעברו, אלא הכרה שכשמשהו נגמר אז הוא נגמר ושום נסיונות החיאה לא יעזרו.ואני אוהב ומעריך את אברה על שרות יוצא דופן.
למעשה שיחקנו עם עשרה אבל אני לא טוען כך מפני שאני לא רוצה להתבכין. ליברפול באה לשחק וניצחה.
ואולי טוב יהיה לא להיות בעונה הבאה באירופה בכלל, חוץ מהנזק הכספי,אבל את מי זה מעניין? וכאן אני לא כותב את המשפט שרציתי.

זורק מילה 16 במרץ 2014

לגבי השופט

פנדל ראשון מוצדק
פנדל שני מוצדק
פנדל שלישי לא מוצדק

חמש דקות אחרי הפנדל השלישי היה פנדל מיליון אחוז שלא נשרק על סטארידג

כלומר סך הכל היו 3 פנדלים מוצדקים לטובת ליברפול במשחק הזה, הפנדל השלישי שנשרק שלא בצדק פשוט מתקזז עם הפנדל שלא נשרק על סטארידג

הכניסה של רפאל בג'רארד הייתה לפחות כרטיס צהוב אם לא אדום ישיר, והיד שלו דקה אחר כך הייתה מחייבת כרטיס צהוב שני ואדום. במחצית השנייה הוא היה צריך לקבל עוד צהוב כמו גם פלאנאגן מליברפול ושניהם בנס סיימו את המשחק.

לגבי ההערה שלך לגבי מוייס ואלה שיצטרכו לאכול כובע כלשהו – אני מאוד מאוד מאוד מעריך אותך כאן, ואת הכתיבה שלך, אבל אף אחד לא יצטרך לאכול כאן שום כובע גם אם מוייס יעשה טראבל בשנה הבאה (והוא לא יעשה). אני קורא ששנה הבאה הוא יקבל 150 – 200 מיליון פאונד (ביורו זה בכלל לא נתפס) לרכש, עם סכום כזה שנוסיף לו את ה 70 מיליון שכבר קיבל השנה, גם אני או אתה או אריק אמורים להצליח ביונייטד. הוא מאמן חלש מאוד, ויונייטד שלו השנה שברה כמעט כל שיא שלילי השנה.
הכניסה של רפאל בג'רארד

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

זורק.
מה שאתה עושה זה תרגיל בתאוריה. אם לא היה אדום לווידיץ בפנדל שלא היה, אולי לא היה מגיע הפנדל הרביעי ???
זה לא טיעון.
.
ראיתי את התיקול של רפאל, ועל רקע המשחק שהתפתח זו לא היתה איזו עבירה מלוכלכת ולטעמי הצהוב היה גבולי, אלא מה? היד והפנדל היו למעשה צהוב שני והשופט שקל לדעתי נכון, כמו שהתעלם מהיד של גונסון. ענין של השקפה.
.
מויז והכסף: מה שהוא יקבל אם יקבל, זה חצי ממה שהיינו צריכים להשקיע בשלוש השנים האחרונות ובזו שתבוא,והעובדה שצריך רכש מאסיבי בכמה עמדות וכנגזרת בהרבה כסף, זה לא לחובתו.
להיפך.

זורק מילה 16 במרץ 2014

אתה טועה. גונסון לא נגע ביד בכוונה, רפאל נגע ביד בכוונה שהוא יודע שיש לו כבר צהוב.

אני עושה תרגיל בתאוריה? יונייטד הייתה צריכה להיות ב 10 שחקנים מדקה 35…

אתה אומר שיונייטד הייתה צריכה להשקיע בשלושת העונות האחרונות 500 מיליון פאונד?

הסגל הנוכחי שלכם עלה 400 מיליון יורו, אתם buying Club מאז ומתמיד, די להוריד אחריות ממוייס, הוא כישלון ע-נ-ק. עוד רגע אני אחשוב שהוא קיבל קבוצה מפורקת. לא מתאים לך, באמת כי כפי שכתבתי הודעה קודם אתה אחד האנשים שאני הכי מעריך בכל באכסנייה.

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

תראה אני מקבל את הלוגיקה הזו על רקע פורים, בלי לפגוע בך, הרי ניצחת היום…..

זורק מילה 16 במרץ 2014

אני ניצחתי?

אני אוהד ארסנל, התוצאה היום רעה לקבוצה שלי.

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

אמרתי לך, פורים….

אלי 16 במרץ 2014

לגבי הפנדל הרביעי אכן הכל תיאוריה, אבל העבירה של רפאל? זה לפחות צהוב בכל משחק כדורגל לא משנה איך הוא מתפתח. ראית על מה שקרטל קיבל צהוב?

loverpool 16 במרץ 2014

אין יוסי, התייאשתי, אני לא בטוח שאנחנו רואים אותו משחק. אני מתרגל כבר פשוט לדלג על התגובה

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

איש באמונתו יחיה.

אנדר 16 במרץ 2014

* לא נכתב בשום טקסט דתי מקורי, אף פעם. (אולי נאמר כ׳פורים תורה׳)?

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

ועוד שאלה, על איזה חלק בדברים שלי אתה מתלונן?

loverpool 16 במרץ 2014

הפעם זה בעיקר הצהוב של רפאל. זה, בעיניי כמובן, היה קרוב בהרבה לאדום ישיר מאשר בלי כרטיס.
בדרך כלל זה על ההתפתלות (שוב, בעיניי; אתה כנראה לא רואה את זה כך) הבלתי נלאית בנסיון להצדיק ולהגן על מוייס. צריך גאונות בשביל לסנגר על חורבן כזה. כמובן שאני אשמח שיישאר אתכם כמה שיותר…

באופן אישי יותר, מבחינת סגנון הכתיבה אני מתרשם ממך כאדם, אבל מרגע שזה מגיע למה שאתה רואה על המגרש, אני תופס את השערות כל פעם…

יוסי מזרחי 17 במרץ 2014

ראה נא.
מה שאני טוען הוא לא זה שרפאל היה צריך לצאת נקי.הטיעון שלי הוא שהצהוב הראשון דקה לפני, השפיע על שיקול הדעת של השופט,או בניסוח נכון יותר, היה חלק מהשיקול להוציא צהוב ולא אדום.אותו שיקול דעת שהביא את השופט להתעלם מנגיעת היד של גונסון. שתי ההחלטות בתחום שיקול הדעת שלו.
לענין מויז.
אני עושה הכל חוץ מלהתפתל ולהגן על מוייז כמו איזה קנאי דתי. אני לא חושב שמוייז מצליח והייתי רוצה לראות משהו טוב יותר עם כל הקשיים שאנחנו עוברים. אבל שום שיקול או רצון, אסור לו שיפריע לך או לי להיות הגונים בביקורת, ולנתח אותה, כל אחד על פי הבנתו.
.
אילו היית חוזר לחלקים שלי בפוסטים הרבים של ארבע השנים האחרונות היית יכול לראות בבירור, חשש או אולי נבואה על מה שיקרה כאשר סיר אלכס יפרוש. היה שם אפילו קטע אחד שבו קיוויתי שהמחליף שלו,(והשם המוזכר היה גווארדיולה)יבוא לשנת חפיפה.
רק העובדה הזו מסבירה ירידה בשני סידרי גודל ברמת הקבוצה.
שאר מרכיבי המציאות,כולל חוסר ההיערכות למחליפים ראויים ולשיפור בעמדות חלשות בסגל, הביאו לכך, שהנפילה קשה יותר, אבל להגיד שהכל מוייז או שעם סיר אלכס היינו שומרים על אותה רמה ואותו קצב בלי חיזוק משמעותי ביותר זו מחשבה לא נכונה לדעתי, וכאן אני מתפתל כדי לא לכתוב מילים חריפות יותר שחלק מהמשתתפים יראו בהם פגיעה אישית או עלבון עמוק.
.
באשר למה שאני רואה על המגרש, הכל זה ענין של השקפה, הבנת המשחק אולי, וערכים במובן של מה אתה מחפש בעיסוק הזה.
הכל סובייקטיבי לחלוטין,וגם אם נתאמץ, לא תהיה הבנה חופפת של אירועים נקודתיים.
לכן, זה בסדר גמור שמתנהל ויכוח ושיש חילוקי דעות וכל זמן שהם מתנהלים בכבוד הדדי זה חלק מהיופי שבאהדת קבוצות יריבות.
תשמור על השערות, מנסיון. לי כבר כמעט ואין.

loverpool 17 במרץ 2014

"אבל להגיד שהכל מוייז או שעם סיר אלכס היינו שומרים על אותה רמה ואותו קצב בלי חיזוק משמעותי ביותר זו מחשבה לא נכונה לדעתי"
בדיוק את הטענה הזו אני לא מצליח לתפוס איך אפשר לחזור ולטעון, עזוב את המיקום בטבלה, זה איך שאתם נראים.
יש מאמנים פחות טובים מפרגוסון (פה ושם…), ויש בהחלט מושג של ירידה באיכות בגלל שינוי סגנון, אבל ההתפרקות שלכם זו אמנות.
moyes is Genius.

ומצטער על הדיליי בתגובה, האנג אובר ;)

יוסי מזרחי 17 במרץ 2014

אתה רואה, זו בדיוק בעיה שנקודת ההשקפה השונה נותנת תוצאות שונות.
אני עומד על כל מילה ממה שכתבתי.
איך שאנחנו נראים זו תוצאה של הצטברות כמה סיבות שאת כולן כבר ניתחנו:
הפרישה
חוסר ההיערכות לעתיד
פתיחת עונה קשה
אי ביצוע רכש בקייץ
וכשכל אלה באים במצטבר, גם חוסר בטחון וגם חוסר מזל(אתה יודע,יש דבר כזה), נותנים את התוצאה.

loverpool 17 במרץ 2014

מסתבר שנצטרך באמת לחכות לעונה הבאה. מקווה מאוד שמוייס יישאר איתכם עד אז, כדי שאוכל לצטט לך בשמחה לאיד את כל הפעמים שאמרת שאתה מאמין שעונה הבאה היוצרות יתהפכו…

יוסי מזרחי 18 במרץ 2014

סבלנות, אמונה בדרך שהצליחה כל כך של המנעות מפופוליזים ואמון במה שמבדיל אותנו מאחרים, יביאו את התוצאה.
אני מקוה שאתה שומר את הדברים כי לי לא יהיה אינטרס להזכיר לך ולכם…..
הרבה בריאות חיוכים, והכי חשוב, תשמור על השערות.

שינג׳י 16 במרץ 2014

נכון שכל אוהד יונייטד רצה ורוצה עדיין משהו שיהיה
דומה לפרגי,זטת אומרת בריטי ולטווח ארוך,עדיין חייבים
לשים את הקלפים על השולחן.
אף אחד לא ביקש לזכות באראבל השנה,אני מאמין שכולם הבינו השנה
כבר בשלב מוקדם של העונה שהולכים ךשנה פחות טובה,אבל שנה פחות טובה עם סגל כזה זה אומר
מקום רביעי +רבע גמר אלופות(עם ההגרלה שקבלנו).
להגיד שעונה של מקום 7-8 עם מה שמסתמן כהדחה מול קבוצה שהשחקן הטוב ביותר שלה נמכר לפולהאם לפני
המפגשים זה סתם עצימת עיניים. גם לסגל הזה יש חסרונות זה עדיין סגל שלקח
אליפות כמעט חסרת מאמץ אשתקד ולא היה רחוק מלהגיח את אחת מ3-4 הקבוצות
הטובות ביקום. ככה שאחרי כל ההנחות שמויס מקבל(בצדק,המועדון כן עבר איזה אראומה בקיץ.)
עדיין הוא לא מצדיק קרדיט לעוד עונה. בטח עונה+קיץ שלפניה שמסתמנים כסופר קריטיים לעתיד המועדון.

Danny -Long Island 16 במרץ 2014

האם יש ליוניטד במצבה היום בטבלה, עם המאמן הזה ועם תקציב הרכש, את היכולת וכוח המשיכה, להביא את השחקנים הנכונים בקיץ??????

cookie-monster 16 במרץ 2014

כשסוארז בא ליברפול היתה 7 בטבלה ו 19נק' אחרי המובילה (יונייטד…) ואחרי שעונה קודמת סיימה 7.

עכשיו יונייטד 7 בטבלה ו18נק' אחרי המובילה, ואחרי עונת אליפות.

הוא נקנה בשיא העברות לליברפול בזמן שנקנה (£22,800,000 ) למרות שהשוק משתנה שנה לשנה שקשה להשוות לעכשיו.
להביא את השחקנים הנכונים זה ענין של עין- דבר ראשון. אח"כ באים כל הפקטורים האחרים.

loverpool 16 במרץ 2014

סוארז הוא בינגו של פעם במילניום

cookie-monster 16 במרץ 2014

הוא רק דוגמא אחת. וזו אפילו לא הנקודה.
השאלה היתה אם ליונייטד יהי כוח משיכה במצבה לשחקנים. ובטח שיהיה לה. ואין להתעלם מהעובדה שסוארז היה הימור – אפילו במחירו – כי ליברפול קנתה אותו כשהא יודעת שהוא שרוט. וכולנו יודעים כמה זה באמת בא לביטוי ואיך.
השאלה היא אם אתה יכול ללכת ולמצוא את השחקנים האלה (והם יבואו) – ואח"כ גם לתת להם זמן וגיבוי.

אלי 16 במרץ 2014

סוארז הגיע כשחקן עם בעייתית וקבוצות גדולות לא רוצות לגעת בשחקנים מהסוג הזה.
אחד מהחוקים של המאניבול הם לקנות שחקנים גאונים אך בעייתים במחיר מציאה.
אז אמנם המחיר לא היה מציאה אבל יחסית לפוטנציאל היה שווה לליברפול לקחת סיכון, אבל לא לקבוצות צמרת.

cookie-monster 16 במרץ 2014

אז שוב, נשאלת השאלה איך אתה מגדיר את יונייטד כרגע.
כי השאלה – כפי שנשאלה – היתה :"האם יש ליוניטד במצבה היום בטבלה, עם המאמן הזה ועם תקציב הרכש, את היכולת וכוח המשיכה, להביא את השחקנים הנכונים בקיץ??????"

אלון ג 16 במרץ 2014

סטטיסטיקה מעניינת על שחקני הקישור שלנו במשחקי הפרמיירליג העונה:

כל הקשרים שלנו (ג'ונס, פלייני, קאריק, מאטה, ולנסיה, ינוזאי, קלברלי, נאני, גיגס, קאגאווה, יאנג, פלצ'ר, אנדרסון וזאהה – שכחתי מישהו?):
כולם ביחד: 10 שערים ו- 8 בישולים.
ג'רארד: 10 שערים ו-9 בישולים.

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

אם כללת את אנדרסון בקשרים, הסטטיסטיקה הזו (שנכונה טכנית) הופכת לבוליטין לפורים…..

Danny -Long Island 16 במרץ 2014

גועל נפש של סטטיסטיקה…..

Matipool 16 במרץ 2014

למען ההגינות – מרבית השערים של ג׳רארד היו פנדלים ( אבל גם פנדלים צריך לדעת להבקיע ) .

cookie-monster 16 במרץ 2014

בנושא הזה: מעניינת הפסיכולוגיה של לבעוט 3 פנדלים – אותו שחקן מול אותו שוער במשחק אחד. זה חייב להיות ממש פסיכי. אפילו בשביל מאסטר כמו ג'רארד. הוא אמר בראיון אחרי המשחק שזה היה מוזר.

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

אבל במשחק מול השוער הוא ניצח שלוש פעמים

cookie-monster 17 במרץ 2014

נראה לי שגם ההלם מעצם העובדה שזה היה פנדל שלישי מול יונייטד בOT שיחק תפקיד

שלו 16 במרץ 2014

אם יש משהו חיובי מהעונה הוא שאף שחקן לא יכול להרגיש בטוח לגבי העונה הבאה,
מוייס יכול בשקט לשלוח שחקנים למקום אחר ואף אחד לא יבוא בטענות.
ווידיץ' נפרד מליברפול כמו שרק הוא יכול, עם סטייל.

matipool 17 במרץ 2014

כמתבונן מהצד – כמעט מדויק .
דה חאה ורוני הם שני הבטוחים היחידים ( וגם ינוזאי כמובן כשחקן לעתיד ) ואני מניח שגם מאטה יכול להיות רגוע .
נ.ב. – מי זה המתחזה שעל הגב כתוב לו ואן פרסי ?

יואב 16 במרץ 2014

מסכים עם רוח הפוסט רק חושב שהפסדנו לקבוצה טובה. ממש לא יותר. לא משהו שהיה אמור לאיים עלינו בעונות רגילות שלנו בעשורים האחרונים.

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

ולמרות שהנבואה ניתנה לשוטים, אני בטוח שבעונה הבאה סדר הדברים ישתנה מהותית לטובתנו, כמו בעשורים האחרונים.
נחיה ונראה.

oz 16 במרץ 2014

אני לא מבין את כל אלה שאומרים שמצד אחד מויס פחות מעונה שלמה במועדון ולכן לא מוצדק לשפוט אותו כל כך מהר על אף הכשלון, כי למועדון יש מסורת, ומצד שני השחקנים והסגל הם פח וצריך להוציא עשרות מליוני פאונדס כדי להביא שחקנים יותר טובים ז"א בגלל עונה אחת חלשה חייבים להעיף ראשים. למה זה מוצדק לשפוט שחקנים אחרי פחות מעונה חלשה ומאמן לא?
ובניגוד למויס שמעולם לא הביא תואר או איזה הישג יוצא דופן, השחקנים האלו, כולל חלשים ומושמצים כמו אברה, ולנסיה, יאנג, קאריק, וידיץ, גונס ורפאל כבר הביאו כמה אליפויות בחיים שלהם

Matipool 16 במרץ 2014

זה לא היה מהמשחקים הגדולים של ליברפול העונה . שינוי המיקום של סטרלינג מהכנף לעמדה מאחורי החלוצים די סירס אותו והוציא את העוקץ ממשחק השלישייה הקדמית המהירה כל כך של ליברפול . מה שכן – הלחץ על היריב והמשחק הקבוצתי היו מעולים וההגנה הייתה גם היא לשם שינוי מעולה .
סטיבי היה נפלא היום ונראה צעיר בכמה שנים טובות . מייד אחריו הנדרסון ושחקני ההגנה .
האם זה הזמן רשמית שאפשר להתחיל לחלום ?

זורק מילה 16 במרץ 2014

לגבי הסיפא – כן.

רק קחו בחשבון, מי שלא מצפה לא מתאכזב…. כלומר ציפיות גדולות גורמות לא פעם לאכזבות גדולות.

באבא ימים 16 במרץ 2014

מי מצפה? כולה חולמים.

זורק מילה 16 במרץ 2014

תביט, תראה (דרור קשטן), לסיטי נשארו יונייטד (אחרי היום ואחרי עונה כזו עדיין קשה לקרוא לזה משחק קשה), ליברפול, ארסנל ואברטון במשחקי חוץ.

צ'לסי זה אנטי כדורגל וגם הם צריכים להתארח אצלכם, אבל אצלי הם עדיין המועמדת מספר 1

ארסנל שלי? לא רציני בכלל

בוא נגיד ככה, אם עכשיו לא תחלמו /תצפו אז מתי?

הגיע הזמן לשבור בצורת של 24 שנים. הלוואי וזה יקרה השנה, הלוואי.

בני תבורי 16 במרץ 2014

Matipool,
נכון שסטרלינג לא הביא למשחק היום את האיכויות שהוא מציג כווינגר, אבל ההצבה שלו באמצע נועדה לחזק את הלחץ על הקישור של יונייטד וזה עבד כמו שעון שוויצרי. סטרלינג הוא הסיבה למה רוני נגע בכדור אולי שלוש פעמים במחצית הראשונה.

יוסי מזרחי 16 במרץ 2014

כל מילה.

זורק מילה 16 במרץ 2014

ממש ממש לא,כנראה ראינו משחק שונה.

סטרלינג היה טיפלה יותר טוב במחצית השניה ועד לרגע שהוחלף כי בדקה ה 46 כבר היה 2 – 0 ,וכל יונייטד עלו למעלה.

במחצית הראשונה ליברפול שיחקה עם שחקן פחות.זה היה 11 מול 10 .

רוג'רס מאמן ענק אבל עם ההצבה של סטרלינג היום הוא נכשל,לא ראו את זה בתוצאה,אבל עדיין זו לא הייתה הברקה.

D! בארץ הקודש 16 במרץ 2014

מסכים.

חכם בלילה 16 במרץ 2014

יהיה לא פשוט ביום רביעי, ואני לא מדבר על השחקנים והמאמן, אלא עלי. מצד אחד הלב רוצה ניצחון הירואי 3-0 ועליה לרבע, מצד שני הראש אומר שהדחה עשויה בהחלט לקצר את ימיו של מויס באולד טראפורד, ועם כל הכבוד לאמון המרשים שכמה מאוהדי היונייטד כאן נותנים בו (בלי ציניות), אני חושב שלבנאדם פשוט אין את זה. הוא מאמן בינוני טקטית וחלש פסיכולוגית והוא בטח לא מנהיג. אולי עם 300 מיליון לרכש ו-2 עונות נוספות של בניה נגיע להישג כלשהו, אבל לעניות דעתי כל עוד מויס יהיה המאמן הקבוצה תמשיך לתפקד פחות טוב מהפוטנציאל שלה.

סתמאחד 16 במרץ 2014

יש סיכוי סביר שחלק לא קטן מהשחקנים גם רוצים לקצר את ימיו של מויס באולד טרפורד.
התקופה הקצרה של מויס ביונייטד תפרנס הרבה ספרי זכרונות של מי ששותפים לעונה הבלתי נשכחת הזו.

כספרי 16 במרץ 2014

המשחק היום שיכנע אותי סופית שפרגי בחר במויס כדי להראות כמה הוא גדול…הוא אולי לא הכי גרוע בפרמייר ליג אבל בטוח הכי היסטרי…מישהו מוכן להסביר בשביל מה הוא הכניס את פרדינד 10 דקות לסוף? ומה בדיוק ון-פרסי עשה על המגרש? שופינג?

חכם בלילה 16 במרץ 2014

גם על תאוריית הקונספירציה הזאת כבר חשבתי. היא פחות מופרכת ממה שנראה במבט ראשון.
לגבי ון פרסי, הוא לא סובל את מויס. הוא רוצה לעזוב או שמויס יעזוב, ולדעתי הוא עושה סוג של שביתה איטלקית.

אסף THE KOP 16 במרץ 2014

אהבתי את המאצ'אפ בין פלאנגן לינוזאיי.
לאנגליה וליברפול צומח מגן לא רע בכלל.

גל 16 במרץ 2014

אני מאוד לא בטוח אם הצעד הנכון הוא לפטר את מויס, אבל זה שביונייטד יש מסורת של לתת זמן ואמון במאמנים, לא אומר שצריך ללכת אחריהם בעיניים עצומות, בדיוק כמו שצריך לתת למאמן חלש צ'אנס בהתחלה צריך גם להבין מתי משהו לא עובד ולא לפחד לפטר כדי לשמור על המוניטין של "אנחנו לא מפטרים סתם"…

אני באמת לא יודע כבר מה אני רוצה, מויס הביתה או לא..

יואב לוי 16 במרץ 2014

תרגעו עם רוג׳רס, העונה הולך לו לא רע עד עכשיו, אבל בלי ספסל נורמלי ואיזשהו מושג איך מאמנים הגנה, העונה הזאת תישאר זיכרון נעים ולא משמעותי כמו הרבה עונות של ליברפול בשנים באחרונות…

Danny -Long Island 16 במרץ 2014

יש סיכוי לעונה טובה: סיטי וליברפול זוכים בניצחונות על יונייטד ולא יותר!!!

סתמאחד 16 במרץ 2014

עוד נתון עגום ומרתק שרשום על שמו של מויס : מול שמונה הקבוצות שנמצאות במקומות 1-9 יונייטד השיגה ניצחון אחד בלבד !!!

זורק מילה 16 במרץ 2014

טוב זה לא חכמה,ליריבות (גם אלו במקומות 6-7-8-9)יש סגל עדיף בהרבה מהסגל שיש למוייס.

אריק 16 במרץ 2014

ובגלל זה צריך לתת לו 350 מיליון פאונד כדי שיתקן את הסגל! ומגיע לו! ולמה? כי מוריניו היה בא ומבקש לקנות שחקנים במיליונים והוא לא.

אופיר 16 במרץ 2014

והנצחון הזה היה כמובן עלינו. אוי לבושה.

זורק מילה 16 במרץ 2014

Shame On Us

מול ליברפול שני הפסדים
מול סיטי הפסד ,אוטוטו הגומלין
מול צלסי הפסד ותיקו
מול טוטנהאם הפסד ביתי ותיקו חוץ
מול אברטון הפסד ביתי,הגומלין בקרוב
מול ניוקאסל הפסד ביתי
מול סאותהמפטון תיקו ביתי

לא יאמן מה מוייס השיג ועוד בעיקר במשחקי הבית…

אופיר 16 במרץ 2014

זה אפילו גרוע מכך: לא הבקענו מולם ב-2 פאקינג משחקים!

אריק 16 במרץ 2014

בכיינים! זה עוד יגמר בדאבל.

יואב 16 במרץ 2014

יונייטד הזאת עם פרגי, היתה מתמודדת על האליפות עם צלסי וסיטי. בדיוק כמו שהיה בעשורים האחרונים. וזאת מבלי לקחת בחשבון מה היה עושה בקיץ האחרון. הוא בוודאי לא היה משתף את כל העולם ואישתו בתוכניות לרכוש את פאבריגאס.
לטעון בנחרצות אחרת-נו שויין. זה בוודאי מגובה בסטטיסטיקה, היגיון בריא והבנת המשחק.
הוא פרש כאלוף ואין מאושר ממני. כלום כבר לא יפגע במורשת שלו.

כספרי 16 במרץ 2014

מבחינתי היה אירוע אחד משמעותי במשחק שהבהיר לי למה אני כבר לא אוהב אותו-כלומר אני לא יכול בלעדיו אבל היום הרגשתי סופית שזה לא הכדורגל שאני אוהב-הרגע שבו הכדור נגע קלות באצבעותיו של רפאל ונפל לרגליו של סוארס-קלאטנברג לא שרק אבל סוארס בייש דורות של חלוצים באנפילד ובמקום ללכת עד הסוף ולהראות לדה-חאה אבק, עזב את הכדור ורק נופף בידיו כמוכה עמוק כדי לקבל את הפנדל (המוצדק!!!השנים האחרים לא היו ולא נבראו) הדור הנוכחי של שחקני הכדורגל מחליא אותי…עסוקים בשיפוט במקום בלשחק אני בטוח שאף אחד מחלוצי העבר האגדיים של המרסיסייד מאיאן סנט-ג'יימס ועד למייקל אואן מג'ון תושק ועד לרובי פאולר לא היה מוותר על ההזדמנות להרים את הרשת של היוניטד באולד טראפורד בשביל פנדל…הכדורגל הסכריני של ליגת האלופות השתלט סופית על הפרמייר ליג

באבא ימים 17 במרץ 2014

אתה מן הסתם מתכוון לאיאן סיינט ג׳ון. אגב – סטארידג׳ אולי צלל. סוארס עושה כמעט הכל כדי להשאר על הרגליים.

גל 17 במרץ 2014

יפה אמרת, בתור אוהד יונייטד אני מסכים איתך לאללה. זה לא תסמין של סוארז או של שחקני ליברפול, זה תסמין של השחקנים של היום. כואב לראות את זה, הכל עניין של "לרמות את המשחק"

גל 17 במרץ 2014

אבל אגב, אם כבר מישהו מבייש את ליברפול, זה סטארידג' שצולל כאילו הוא אשלי יאנג כשהוא מוביל ב2-0.. משחקן בצ'לסי לא הייתי מופתע, גם לא סיטי, אבל ליברפול(כמו יונייטד) זה מועדון עם מסורת ואהבה למשחק עצמו, ומילא מילא מילא(וגם את זה אני שונא לאללה) לצלול כשאתה בפיגור או בשוויון, אבל לצלול כשאתה מוביל?! זה אבסורד! קצת כבוד למשחק שאתה משחק.
מקווה שרודג'רס ינזוף בו.

עידן. 17 במרץ 2014

אני מעדיף ששחקן בקבוצה שלי יהיה חכם ויעדיף לקבל פנדל + הרחקה (שהייה חייבת להיות) של שחקן יריב, מאשר כדור בצד הרחבה במצב של אולי 40% סיכוי לשער.

כספרי 17 במרץ 2014

אני לא…אני מעדיף שיהיה ספורטאי

גיל מזימבבואה 16 במרץ 2014

ראיתי עכשיו את המשחק בחוזר, האמת…עצוב.
נקווה שיום רביעי נידע להתעלות.
מויס – עד
מחזור 15 של העונה הבאה אני לא חושב שאפשר לשפוט אותו

אוהד1 17 במרץ 2014

אני רק אשים את זה כאן:
https://www.youtube.com/watch?v=zy8LdGQt_6Y

Comments closed