באיירן. על הכבוד

משחק מופתי מול יריבה טובה בהרבה

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

אני לא יודע מה יהיה עם מוייס ויונייטד. אבל הערב הוא שיקם לא מעט מכבודו המקצועי. תחת לחץ עצום הוא העמיד קבוצה למופת מול יריבה שהיא אולי הטובה בעולם. הוא לא השיג תוצאה שנותנת יותר מדי סיכוי לגומלין אבל נראה לראשונה במשחק מסדר גודל כזה שייך. בתוך התמונה הכללית אולי זה יותר חשוב.

היה במשחק הזה משהו מאוזן למופת. במחצית הראשונה החנו את האוטובוס (כפי שארי פולמן המליץ לי הבוקר) וכנראה בצדק החנו אותו (מחוץ לאיצטדיון קשה למצוא חנייה). ובמחצית השניה יצאו ללא מעט התקפות מתוכננות אבל לא מופקרות. אני חושב שחיפשו את ה1:2 במידת האפשר. לא בנאיוויות.

נדמה לי שהוא תכנן מראש לחלק את המשחק בין גיגס לקגאווה. כנראה שלא חשב שההרכב יכול לסחוב יותר משחקן אחד שהוא לא נוכחות הגנתית (ואני כולל את רוני ודני וולבק באלו). אולי היה צריך ללכת עם קגאווה למשחק שלם אבל ייתכן שבמחצית הראשונה, כשיונייטד שיחקה נגד פחד לא פחות מאשר נגד באיירן, רצה את גיגס כדי להרגיע.

בהנחה שיונייטד תיעדר בעונה הבאה לליגת האלופות – זה היה משחק ביתי ראוי לפרידה. שהראה שיש המון מה לשפר אבל לראשונה הראה שיש גם עם מה לעבוד. כל מי ששיחק היום הראה שהוא יכול לתרום לקבוצה טובה אולי בהרכב, אולי ברוטציה אולי כמחליף עם נסיון.

כי הכל מתחיל בכבוד. אני לא מדבר על כבוד של ״לא להיות מושפל״. אני מדבר על ההערכה העצמית שממנה נגזר הבטחון העצמי שממנה בשלב מסויים אפשר לצור בטחון קבוצתי.

וזה נכתב לפני המשחק:

ub

אני די בספק אם משהו שיתרחש היום ישנה משהו לגבי  העונה הבאה כי אני חושב שהכל נסגר.

אוהדים יכולים לדון הרבה במה שצריך לקרות – אבל אני משער שמה שקרה כבר התרחש. אם מי שראה שליונייטד אין מה להציע מול קבוצות צמרת החליט שהמנג׳ר הקיים יבנה קבוצה אחרת, או שהחליט שייתן לו לסיים את העונה ויחליף אותו – לא תבוסה די צפויה לבאיירן תשנה את המצב.

אני די בספק אם באיירן תתקשה היום. היא טובה בהרבה מקבוצות שניצחו בקלות באולד טראפורד בשבועות האחרונים ועוד יודעת מה משמעות זכיה בליגת האלופות לגבי שמה. אם תגן על התואר תעמיד סדרת הישגים טובה משל ברצלונה ואנחנו בעידן השורה התחתונה כפי שאולי שמתם לב. בנוסף יונייטד תחסר שחקנים קריטיים אבל בעיקר היא חסרה יונייטדיות. גם בשנה שעברה יונייטד פגשה יריבה – ריאל מדריד –  עדיפה בהרבה בחומר השחקנים. אבל ארגון ורצון הביאו למערכה שקולה בסופו של דבר. זה לא המצב עכשיו.  קשה לי אפילו להגיד איך הייתי רוצה שהמשחק יתפתח – מעבר לקלישאות כמו ״שער מוקדם ליונייטד״. אין צורת משחק שעדיפה ליונייטד מול באיירן. את רוב השערים העונה יונייטד סופגת בכלל בגלל פאניקה.

וזו האכזבה העיקרית שלי העונה. אחת הסיבות שמויס באמת נחשב כל השנים למועמד לקבל את התפקיד ביונייטד היא שההופעות שלו מולה היו בדרך כלל טובות מאד מבחינה טקטית ומוטיבציונית. התחושה במינוי שלו הייתה שלא הולכים על איזשהי רוויזיה של סגנון המשחק או מודרניזציה. אלא יותר על נסיון לשמר את היציבות ורוח הקרב. וזה העניין שהתנדף יותר מכל דבר אחר. אני מאד אשמח אם אראה משהו מזה.

איזו הזדמנות נפלאה לרוח קרב!

רשמים מניצחון במשחק עונה
הכל (לא) בראש

185 Comments

בני תבורי 1 באפריל 2014

תיקו.

דורפן 1 באפריל 2014

איפה הטפסים לחתום?

בני תבורי 1 באפריל 2014

נסתפק בלחיצת יד

הנבל 1 באפריל 2014

ריספקט!

הנבל 1 באפריל 2014

מישהו פה ראה את הסרט 300 לאחרונה :)
אני מאמין שעם אוטובוס טוב , נוכל לעצור את באיירן. הבעיה היא בנהג.

אבישי 1 באפריל 2014

אפשר ללמוד מהמפגש הזה הרבה על תהליכים בכדורגל, בעיקר כי שתי הקבוצות מבוססות על אותו השלד שהיה להן גם בצמד המפגשים האחרון ב-2010. אז באיירן עברה למרות דומיננטיות פיזית מוחלטת של היונייטד ובין היתר בגלל טעות של רפאל שהביאה להרחקתו (הייתה גם הפציעה של רוני).
על התהליך שעברה באיירן ולאן הוא הביא אותה מיותר להרחיב. ביונייטד רפאל עדיין עושה את אותן הטעויות שעולות במשחקים.

שי 1 באפריל 2014

לשחקנים תהיה מוטיבציה אישית להראות שהם לא סמרטוטים. בכל זאת, אלופת אירופה וזה.

7even 1 באפריל 2014

ההזדמנות הנפלאה לרוח קרב היתה מול היוונים, ומנצ'סטר עמדה בכך.

ליאב 1 באפריל 2014

התחושה לגבי צמד המשחקים מול באיירן היא שצריך להיערך לרע מכל.

אותי מעניינת נק' אחת שעולה במהלך השבועות האחרונים והיא טיב היחסים בין גיגס למויס. גיגס הוא היחיד בצוות האימון שלכאורה שרד את ניקוי האורוות שמויס עשה בקיץ (על אף שלא היה מאמן לפני כן).
מכיוון שאני מניח שאין עשן בלי אש, מעניין אותי מאוד מה מתחולל מאחורי הקלעים ועוד יותר מעניין האם זוהי נק' השבירה ביחסי הנהלת הקבוצה ומויס או שזה ההיפך.
סיטואציה לא מופרכת, אם אכן היחסים בין השניים הם לא משהו, היא שגיגס לא נשאר במועדון או מועבר לתפקיד אחר. זה משהו שאני חושב שהקהל של יונייטד כבר לא יקבל.
זו סיבה שיכולה להתווסף ליכולת, מנטליות וכו' שמעמידות את מה שדורפן בסימן שאלה. אני בכלל בגישה שהשקט כלפי חוץ בעיקר מעיד על הפיכה די משמעותית בקיץ ולדעתי כן תהיה לכך השפעה בעמדת המאמן.

לדעתי המבחן המשמעותי של הקבוצה הוא בכלל ביתר 6 המשחקים בליגה. אנחנו רואים את טוטנהאם במגמת צניחה במהלך המשחקים האחרונים (לא שהיא שיחקה מדהים לפני כן) וליונייטד יש סיכוי לא רע בכלל לעלות למקום ה-6. את אברטון, לדעתי, כבר לא נעבור. הליגה האירופית זו עדיין אירופה וזה צריך להיות היעד. אסור לחשוב שעונה אחת בליגה האירופית היא ברמת ביזיון.

סגל של קבוצת צמרת חייב להיבחן ולרוץ בכמה מסגרות תחרותיות. בהינתן העובדה שגביע הליגה הוא מפעל שבאופן מסורתי משמש להרצת שחקנים צעירים והגביע האנגלי הוא מפעל חצי חשוב ליונייטד, הליגה והליגה האירופית צריכות להיות המסגרות בהן הקבוצה חייבת להריץ את הטופ 15-16 שחקנים שלה.

דוד 1 באפריל 2014

ואולי באיירן היא סוג של בלון שמחכה לסיכה שלו? לא הייתי פוסל הפתעה. כן, גם בסיכום 2 המשחקים. ואינני אוהד יונייטד

matipool 1 באפריל 2014

כמו שזה נראה כרגע ולאור המפגש במחזור הקרוב בין אברטון לארסנל בגודיסון פארק – יש סיכוי לא רע בכלל שאברטון תהיה זו שתגיע לליגת האלופות .

bb 1 באפריל 2014

לא חושב שתהיה תבוסה היום. באיירן תשלוט, תבקיע שער חוץ או שניים ותגמור את העבודה במינכן.

no propaganda 1 באפריל 2014

מסכים, באיירן של גוארדיולה שונה במובן הזה מזאת שהיינקס. אם באיירן תעלה ל2:0 היא תהרוג את המשחק ולא תרוץ לשים חמישיה.

לדעתי מנצ'סטר תראה טוב ב10-15 דקות ראשונות, לא תבקיע ואז באיירן ישתלטו וישימו גול לקראת המחצית, כשהמשחק יהיה די שקול במחצית הראשונה. בשנייה גוארדיולה יעשה את החילוף הנחוץ ובאיירן תבקיע מהר את השני ותשתלט לגמרי על המשחק.

היסטוריון של ספורט 1 באפריל 2014

3-1 מינכן

אחד 1 באפריל 2014

מבדיקה מהירה תומס מולר זקוק רק לתשעה שערים כדי להשתוות לרונלדו בטבלת הכובשים ( לפחות באופן זמני עד מחר )

עוד אחד 1 באפריל 2014

+10

no propaganda 1 באפריל 2014

הבעיה של יונייטד היא המצ'אפ בין רובן לבין באטנר. רובן הוא השחקן היחיד בבאירן שגם כשהם יותר בקטע של סתם להתמסר מאשר להבקיע עוד, עדיין מנסה להבקיע וכשהוא משחק מול באטנר אז נראה כאילו לפעולות האלה יש סיכוי ממשי.

צרפתי 1 באפריל 2014

בוטנר יוכל לקלל אותו בהולנדית…

אריק 1 באפריל 2014

רוח קרב וקאגווה שני מרכיבים שכשהופיעו יונייטד הצליחה השנה, עשויים להביא תוצאה סבירה.

יוסי מזרחי 1 באפריל 2014

יש לכם איזה דיבור? אתה ומוייז?…

אריק 1 באפריל 2014

הוא לא מספיק טיפש כדי לעלות היום בלעדיו. תיקון – לא מספיק עקשן. טיפש הוא לא.

עוד אחד 1 באפריל 2014

ממש לא טיפש. צריך להיות גאון כדי להרוס קבוצה ככה

ג'רמייקל רוג'רס 1 באפריל 2014

אני חושב שהמשחק היום צריך להיות שלב ראשון בתכנית חומש שמטרתה להביא את פפ ליונייטד.

ידוע שהוא מאמן שלא שיישאר בגרמניה יותר משלוש-חמש שנים.
הוא הביע את רצונו בעבר לאמן אותנו.
אחרי בארסה ובאיירן האתגר הגדול ביותר בעולם הכדורגל יהיה להחזיר את יונייטד לימי הזוהר לאחר ההרס שזרע הוריקן מויס.

זה הזמן לקצת שמוזינג בלאונג'+שוחד קל לאישתו+ערב בעיר עם פרגי
נפרק אותם 1-0קטן. פלאיני בנגיחה דרדלה

DeVito 1 באפריל 2014

0-0 היום,
1-0 למאן יו בחוץ.

אריק האחר 1 באפריל 2014

אשמח מאד אם יונייטד תנצח היום ( לא מופרך לחלוטין)
מה שחייב להיות זה מלחמה .
מלחמה בכול נקודה במגרש.
מלחמה של כל שחקן שעולה למגרש.
מלחמה על כל מצב בקרן בזריקת חוץ
ובכול תאקל.
שמויס יצרח ויקפוץ על השופטים.
שהקהל ידחוף בכול הכוח.
צהובים דחיפות קללות עצבים דם רע ותימרות עשן.
בליגה בעונה הזאת איבדנו את כוח ההרתעה.
אסור שזה יקרה באירופה.
יונייטד חייבת לצאת מהמשחק הזה בראש מורם ובידיעה
שעשתה הכול למרות הפערים.
הרוח והגאווה חייבים הלילה לשחק תפקיד.

אלון רייכמן 1 באפריל 2014

אכן הזדמנות נהדרת לרוח קרב יונייטדית טיפוסית.
אם גם ישמרו על שער נקי עד סביבות הדקה ה-60, עשוי להיות מעניין.

חברי הטוב משכבר הימים 1 באפריל 2014

כרגיל- נפרק אותם 1-0.
מפנדל. אחרי שדה-חאה יקפיץ את הכדור על האף כמו כלב ים, ירוץ את כל המגרש, לאהם ינסה להוריד את הכדור, אבל יפספס ויפגע לדה-חאה בסנטר. אבל הפגיעה לא תהיה חמורה.
כל זה יקרה בדיוק בדקה ה-27. אחרי זה גווארדיולה יוריד את כל שחקני ההתקפה, ויעלה עוד 3 מגנים. באיירן תתגונן עד סוף המשחק (כולל הרחקה מקו השער בדקה ה-81 מכדור שפגע בשופט).
תוצאה סבירה.
תזכרו איפה קראתם את זה בפעם הראשונה.

סימנטוב 1 באפריל 2014

כל האמור לעיל בתנאי שהכדור עגול!

חברי הטוב משכבר הימים 1 באפריל 2014

אני מאמין שהכדור ב'צמפיונס ליג נמצא ברמת קירוב מספקת לכדור אידאלי.
אם תיתן לי תיאור טופולוגי של כדור המשחק, אוכל לחשב מחדש.
בכל מקרה כנראה שצורת הכדור לא תיפגם יותר מדי מהאוהד הבווארי השיכור שיתפרץ למגרש עם פטיש 5 קילו (עשרים שניות אחרי שיכריזו על זמן פציעות).

עוד אחד 1 באפריל 2014

חייב את החומר שלך

עוד אחד 1 באפריל 2014

לא צחקתי ככה מזמן…

סימנטוב 1 באפריל 2014

:)

אחד 1 באפריל 2014

לכל אלה שבונים על שער נקי, אני רק אגיד שבאיירן מבקיעה בכל משחק בלי יוצא מן הכלל כבר יותר משנה. אני לא מאמין שההגנה הרעועה של יונייטד תהיה מה שיעצור אותם.

D! בארץ הקודש 1 באפריל 2014

לי נראה יותר שההגנה של יונייטד בהכנות לפאניקה ולא לרוח קרב. אני צופה בכם השנה פחות אבל לא ממש זוכר מתי ראיתי רוח קרב או שחקנים שמסוגלים לכך.
אולי תבקיעו אבל באיירן יעשו את העבודה שלהם בשקט כרגיל.

איש 1 באפריל 2014

כמה נקודות שחשוב לזכור לפני הניצחון הערב:

1. המאזן של יונייטד מול קבוצטת גרמניות השנה מושלם. שני ניצחונות והפרש שערים 2-9.
2. יונייטד ניצחה את כל משחקי הבית שלה בליגת האלופות השנה וספגה רק במשחק אחד.
3. יונייטד של מויס מעולם לא הודחה במפגש כפול בליגת האלופות.

נפרק אותם.

matipool 1 באפריל 2014

יש באיירן מינכן ויש קבוצות גרמניות .

אריאל גרייזס 1 באפריל 2014

אהבתי את הסעיף השלישי. 1 מ-1 זה עדיין מאה אחוז

אחד 1 באפריל 2014

צודק, רק על סעיף 3 הייתי ממנה את מויס למאמן יונייטד לכל החיים.

דורפן 1 באפריל 2014

זה יותר מזה. פרגוסון הוא המנג׳ר היחיד של יונייטד שנוצח במשחק ביתי באירופה. מוייס הגיע לתקן את המעוות.

אנדר 1 באפריל 2014

ותיקן..האיש

אופיר 1 באפריל 2014

כדורגל זה משחק מוזר. ארסנל מסיימת ב- 1-1 במינכן, ואז מקבלת שישיה מצ'לסי, שמפסידה לקריסטל פאלאס.

אף אחד לא מגיע לרבע הגמר מתוך כוונה לפרק, ולא הייתי מצפה לתוצאה קיצונית.

no propaganda 1 באפריל 2014

דווקא באיירן באה לפרק בכל משחק בשנה שעברה. אחרי ההפסד 2:0 לארסנל שבו הם באו לא מפוקסים, כנראה הייתה שם הוראה לתת כמה שיותר ולשחק הכי חזק עד בסוף. לא סתם הם ניצחו את בארסה 3:0 בחוץ ולחצו גם כשכבר היה ברור שלא צריך יותר.

אופיר 1 באפריל 2014

שמע, לא תראה אותי דומע אם זה יקרה. אני נהנה לצפות ביונייטד חוטפים בעיטות כשהם שוכבים על הרצפה.

נדב 1 באפריל 2014

הם חיסלו את בארסה בלי להתאמץ

יוסי מזרחי 1 באפריל 2014

איזו נקודת מוצא מעניינת, יכול להיות רק מה שצפוי או יותר טוב…..

גלן 1 באפריל 2014

לא מסכיןם באופן גורף עם הקביעה שזכייה של באיירן מזניקה אותה לגבהים של ברצלונה. שנתיים לא מתקרבות למה שהיה פה (וגם לא בטוח שנגמר עם רצף העליות לחצאי גמר ימשך). ואני מתפלא לשמוע ממך (בכניעה, יש לאמר) על "עידן השורה התחתונה".

אופיר 1 באפריל 2014

גלן, אני לא נוטה לטובת אף אחד מן הצדדים (מבחינת ההעדפה האישית), אבל בליגת האלופות אין קבוצה דומיננטית מבאיירן בשנים האחרונות, ומה שהם עשו בליגה המקומית בשתי העונות האלה (ואני לחלוטין לא אוהב את האמצעים שהם הפעילו כדי להשיג את הדומיננטיות הזו) הוא יוצא דופן, אפילו בליגה לא מרשימה כמו הבונדסליגה. לדעתי זה שם אותם מקצועית באותו המקום כמו בארסה (שהייתה גדולה באמת רק מסוף 2008 ועד סוף 2011), גם אם השיגעון הגלובאלי סביבם הוא לא באותו סדר גודל.

דינאמו 1 באפריל 2014

מסכים עם גלן. לקחת אליפות בגרמניה, בין אם זה על 34 משחקי הבונדוסלגיה שכוללים פגרת חורף מפנקת או על העובדה שאין לה תחרות בכלל, זה לא כמו להילחם על האליפות מול הפיטבול ממדריד. גם אם זה ערוץ חמשי להגיד.

דורטמונד, חתיכה ככל שהיא תהיה, עדיין באה מבית "עני". ולשמור על גוף כמו שלה עולה כסף.

ועדיין, התקופה ההיסטורית של באיירן, אלא אם כן לא מתייחסים לפעמיים בהם סיימה כפיינליסטית כהישג, תכלול שנתיים רצופות בלי אליפות.

עבור באיירן עונה אחת בלי אליפות היא כישלון קטסטרופלי שדורש את פיטורי מוייס. או מי שלא מאמן אותה אז. וראינו את התגובה האלימה שלה נגד הליגה.

התעלמות נוספת היא מהנושא הבינלאומי. להוציא את יורו 08, החבר'ה האלה מבארסה לקחו מונדיאל ואליפות אירופה רצוף. בנבחרת יש שחקנים אחרים. לא רק מבארסה. אבל הסגנון. וצ'אבי אינייסטה ובוסקטס.

אין בבאיירן מישהו עם כל כך הרבה חגורות אליפות ומדליות. גם לא לפפ. הרבה מזה, בגלל אותם שחקני בארסה.

אגב, היה זה פפ שKNOCK UNITED OUT THEIR PERCH ברומא כשהם דיגדגו את ההיסטוריה עם גמר שני רצוף, והיו לטעמי הקבוצה החזקה באירופה בעשור שלפניי.

גלן 1 באפריל 2014

אופיר- קודם כל מותר לך להיות בעד אחת מהן וזה לא סותר דיון ענייני. אני מוצא את עצמי מגן כאן על ברצלונה יותר משהייתי רוצה וזאת ממש לא הקבוצה שלי וגם לא תהייה.

זאת לא חוכמה לקחת שנתיים ולצאת מזה עם שליטה או רושם וזה גם לא נראה לי ככוונת רונן, כי ברור שמינכן בנסיקה וברצלונה בדעיכה.
אבל אתה מבין מה זה הרצף של חצאי הגמר שהיא נמצאת בו (עדיין)?
מהי שורת ההצגות שלא ישכחו.כמות זכיות סבירה בטורניר כזה ואיכות שלא מן העולם הזה. הבט אפילו על ההפסדים ההרואים שלהם, אינטר: אין כזה עומק היסטורי.
אז אני מסכים שלרצף של שתי זכיות משכנעות יש חשיבות בעידן הנוכחי כשהדבר לא קורה תדיר ושזה בהחלט יוביל את באיירן לדיון ה"גדולות". אבל אני עדיין חושב שזה לא בסדר הגודל של ברצלונה.

אחד 1 באפריל 2014

על מה ה"גדולה" של ברצלונה מסתמכת מלבד אותן שתי זכיות בצ'מפיונס ב2009 וב2011?

דורפן 1 באפריל 2014

גלן – סטטיסטיקה היום היא הכל. לפני כמה ימים שמעתי שלרונאלדו יש את השיא העונתי במנצ׳סטר יונייטד עם 42 שערים. האמת היא שאין לו ולואן ניסטלרוי הייתה עונה עם יותר. אבל לאנשים יש צורך לגבות את העובדה שמישהו היה השחקן הטוב ביותר בכך שלכאורה יש לו שיא. בדומה – אם באיירן תגן על הגביע – בגמר רביעי בחמש שנים – אנשים לא ישאלו איך שיחקו. פשוט יגידו שזה הכי גדול.

no propaganda 1 באפריל 2014

יש סטטיסטיקה ויש סטטיסטיקה.
זכיה בליגת האלופות זו לא איזו סטטיסטיקה זולה כמו מה שכתבת על רונאלדו או שיא השנה הקלנדרית של מסי.
כמות זכיות של קבוצה במפעל ללא כל ספק מראה על גדולתה. שתי זכיות רצופות( ואני אישית לא מאמין שזה יקרה ) ועוד אחרי גמר שהופסד בפנדלים ישימו את באיירן אפילו לפני ברצלונה של פפ ווילאנובה.
זה שלבאיירן אין את יחסי הציבור של בארסה ומשדרים אותם בארץ בערוץ בתשלום אז אנשים לא רואים, ממש אבל ממש לא מוריד מגדולתה של הקבוצה.

גלן 1 באפריל 2014

אחד ,בכנות אם אתה לא מבין שהם גדולים היסטורית לא רק בגלל זכיותיהם אלא הדרך והרצף אז אין על מה לדבר. וגם ביום כזה לא תביא אותי לצטט את מה שפרגוסון אמר עליהם. אני מבין שעניין גדולתם נראה לכם קרתנות או שמא פרובנציליות ישראלית אבל זוהי שטות. אתה יודע מה זה אינטר ועברו 50 שנה ואתה תדע מה זה טיקי טקה עוד 50 שנה כשכל הדימנטים כולל אני ,נשכח את תרומתם של ברייטנר ורומיניגה (שלוש רצוף רצף רצף) אבל לא את של קרוייף. יש כמה ויש איך ופעמיים יש סינרגיזם של שניהם. זאת ברצלונה.

גיל 1 באפריל 2014

ברצלונה הייתה אולי הייתה הקבוצה הדומיננטית ביותר בהיסטוריה לאורך 3-4 שנים. לדעתי שני אליפויות אירופה רצופות של באיירן לא בהכרח יעקפו אותה אבל אם יהיה מדובר ב3 רצופות או 3 בחמש שנים כולל דומיננטיות דומה אז יהיה על מה לדבר.

no propaganda 1 באפריל 2014

זה יפה להזכיר את ברייטנר(מעניין כמה מגנים אתה זוכר מאייאקס של שנות ה70) ואת רומיניגה שהשיא שלו היה בכלל בתקופה אחרת. אבל יש אחד בקנבאואר שלא פחות גדול מקרויף בשום מובן. וכולם ייזכרו אותו בדיוק כמו את קרוייף. והבנאדם היה בלם לא קשר התקפי!! וגם את גרד מולר לא בדיוק הולכים לשכוח. וכן הבאיירן ההיא הייתה קבוצה יותר טובה מבארסה של פפ, היו לה יותר הישגים והולכים לזכור יותר שחקנים שלה בהיבט ההיסטורי. מי ייזכור את דני אלבס או פיקה עוד 40 שנה כמו שאתה זוכר את ברייטנר?

מבחינת דומיננטיות, הזכיה של באיירן שנה שעברה הייתה הרבה יותר דומיננטית מכל שנה של בארסה מלבד 2011, ולגמרי באותה הרמה כמו הזכייה ב2011. עוד אחת כזאת ועוד ברציפות תהווה גושפנקה סופית מהבחינה הזאת.

וכן ברצלונה גדולים היסטורית נמצאים איפשהו במקום 5-6 כרגע מהבחינה הזאת. זכייה שניה רצופה של באיירן תשים גבוהה יותר וזה יהיה בגלל שילוב של הצלחה ודומיננטיות.

no propaganda 1 באפריל 2014

ושוב אל תבין אותי לא נכון, אני בכלל לא בטוח שבאיירן יזכו השנה ואז זה הכל דיבורים באוויר. זה באמת לא פשוט לזכות שנתיים ברציפות, לא סתם בארסה לא הצליחה לעשות את זה.

גיל 1 באפריל 2014

propaganda, נדמה לי שביל סימונס כתב על זה שהוא לא זוכר שום קבוצה שכל משחק שהיא עלתה לשחק היית בטוח שהם מנצחים, ואם הם לא ניצחו זו הייתה הפתעה. אני באמת לא זוכר קבוצת כדורגל כזו כמו שהייתה ברצלונה. אפשר להתווכח עם זה עניין של תקופה וריכוז של כל כך הרבה כישרונות בקבוצה אחת אבל זה באמת היה ככה. עכשיו באיירן מפגינים רמה כזו. אם יתמידו בה במשך עוד שנתיים ועם קצת יותר הישגים מברצלונה אז הם יוכלו לעבור אותם. זכייה רצופה בצ'מפיונס בהחלט תמתג אותם בכיוון הזה.

no propaganda 1 באפריל 2014

בלי כוונה(נראה לי), נגעת פה בנקודה מעניינת. ביל סימונס בן 44 (נולד ב1969)ואמריקאי. אני לא יכול להגיד בדיוק מתי התחיל להתעניין בכדורגל אבל בטח לא לפני 1975(לדעתי זה היה משמעותית יותר מאוחר).
הוא בכלל לא ראה את באיירן ואייאקס של שנות ה70 וגם לא את ריאל מדריד של פושקש. מה גם שאז כמעט ולא כורגל בטלוויזיה יחסית לעכשיו ובטח שלא בארצות הברית. להערכתי הוא אפילו לא ראה את מילאן של סוף שנות השמונים. ומאז סוף שנות השמונים בארסה ללא כל ספק הייתה הכי דומיננטית מכל קבוצה שהוא היה יכול לראות.

no propaganda 1 באפריל 2014

כמעט כל שיא שבאיירן שוברת עכשיו וגם חלק מהשיאים של בארסה, הם שיא ים מהתקופה ההיא.

גיל 1 באפריל 2014

אבל התעלמת ממה שכתבתי. אפילו מילאן ואייאקס של שנות ה70 לא ניצחו כמעט בכל משחק. דומיננטיות כמו של ברצלונה לא ראינו. עכשיו, זה שהם היו הכי דומיננטיים לתקופתם לא הופך אותם להכי גדולים אי פעם אבל לפחות באיירן צריכים לשחזר את זה ולעלות עליו.

no propaganda 1 באפריל 2014

התעלמתי כי הסכמתי איתך :), איכשהו שככחתי לרשום את זה.

זה ממש לא מובן מאליו שבאיירן הנוכחית תעבור את בארסה אבל אם תזכה השנה ובעיקר אם תעשה את זה בקלות שהיא עשתה זאת שנה שעברה אז היא תעבור אותה אם כי לא בהרבה. זכייה שלישית רצופה כבר כנראה תשים אותם בטופ של הפירמידה אבל זה באמת חלום רחוק.

no propaganda 1 באפריל 2014

וסתם כדי להתריס קצת: בארסה הדומיננטית אחראית לשיא ההפסד הכי גדול בהיסטוריה בחצי גמר ליגת האלופות.

גלן 1 באפריל 2014

לא תעמולה. העניין השמי מישני. תנוח דעתך שכתבתי בתחילה גם בקנבאור ונסקיינס אבל זה לא העניין. הקבוצה של אייקס. מקווה שזכית לראות. ואם כן לא תשכח. וגם באיירן היו מצויינים
אממה ללא השראה. ולכן אותם זוכרים יותר. ברסה שולטים בזכרון שלנו לפחות חנש שנים טובות. ז

no propaganda 1 באפריל 2014

לגבי בארסה סובייקטיבי ביותר. הייתה תקופה שהפסקתי לראות משחקים של בארסה מרוב שזה היה משעמם, חסר השראה ועוד מאותו הדבר.
יש גם המון אנשים שמאוד נהנו מהסגנון הזה וזו זכותם המלאה.

ושוב נייסקנס היה ענק אבל הוא לא היה קרוייף, בקנבאואר דווקא כן היה.

יואב מקטמון 1 באפריל 2014

הצד הפנטזיונרי שבי חושב: מה, רוני לא יכול להסתדר עם דאנטה ובואטנג? הוא כבר הבקיע נגד בלמים קצת יותר גדולים מאלה. וידיץ' לא יכול לתת עוד הופעה הרואית אחת כדי לקבע את מעמדו כגדול בלמי יונייטד בכל הזמנים?
2-0 קטן-גדול מצמד של רוני. אלמנטרי.
ואז הצד הריאלי מכה בי בכל עצמתו, מזכיר לי שמדובר באלופת הליגה האנגלית למקומות 7 – 20, שהפסידה בבית לווסט ברום, לניוקאסל, לאברטון, לסוונזי ולטוטנהאם, שמקבלת יותר גולים ממה שניתן לדמיין.
3-0 קליל לבווארים.

oz 1 באפריל 2014

לא מבין מה הבעיה, נעלה עם שרינגהם וסולסיאר ונפרק אותם!

אבישי 1 באפריל 2014

לא יעבוד, צריך לעלות עם יורק וקול ולהכניס את סולשיאר ושרינגהם בהמשך

אבו צ'יצ'ריטה 1 באפריל 2014

אחד מחסרונותיה המובהקים של רוח הקרב היא הקושי לשמור אותה במפרשים מול יריב שהוא גם הרבה יותר טוב וגם הרבה יותר גרמני. אני לא חושב שיורק וקול הם הפתרון, דווקא את גארי נוויל הייתי רוצה לראות בהרכב הערב

כוכב עליון 1 באפריל 2014

עם הספר של פרגוסון אני רוצה את קינו בהרכב. וזה יעשה צדק אחרי הצהוב השני שחטף נגד יובה בחצי ההוא

DeVito 1 באפריל 2014

ללא קשר למשחק הערב, לטעמי הדבר הטוב ביותר עבור היונייטד יהיה לא לעלות לשום מפעל באירופה בשנה הבאה.
הם יוכלו לקצר את הסגל עם שחרורמכירה של כמה מהשחקנים הבינוניים שלהם, הבאת וורלד קלאס אחד או שניים וע"י כך ליצור סגל קטן (יחסית) בעל תלכיד ובסיס לשנה שלאחר מכן.
משהו כמו ליברפול השנה.

כוכב עליון 1 באפריל 2014

בא לי סתם כך לציין שהקפטן האחרון שהודיע שיפרוש בסוף העונה היה שמייכל.

כוכב עליון 1 באפריל 2014

טוב, נו, קפטן במשחק הגמר בלבד..אבל שחקני באיירן שקראו את התגובה שלי בטח כבר רועדים מהמשחק הערב

שינג׳י 1 באפריל 2014

אולי קצת כדורגל אברטוני זה משאנחנו צריכים היום.
במשחק קונבנציונאלי לא חושב שיש לנו מה להציע, אז בונקר
מוגזם עם פלאייני כחלוץ מטרה לכדורים ארוכים, ונאחוריו קאגאווה ורוני מנסים לעשות ניסים
בזמן שכל הקבוצה על תקן הפועל יהוד. אולי ככה נגרד משהו מהתמודדות הקצת אבודה הזאת.

א.לוי 1 באפריל 2014

אולי נשלח את אולמרט לאיזה מעאכר שיסדר תוצאה טובה? הרי הוא אוהד שלנו.. וברצינות…אני הייתי משחק כמו שלפני שנה במשחק הראשון של העונה שאברטון של מויס שיחקה נגדנו עם פליאני כשחקן מתחת לחלוץ.כשחקן פיבוט שמגיע לכל כדור גובה ומשגע את ההגנה..בזה הוא מצויין..והוא גם ניצח אותנו אז

א.לוי 1 באפריל 2014

עבד אז יכול לעבוד היום..

אסף כלשהו 1 באפריל 2014

עוד מישהו מתרגש מהקרב עטור הסנטימטרים והשערות של פלאיני נגד דאנטה? :)

אחד 1 באפריל 2014

רק מי שלא יודע שדאנטה מושעה היום.

אבישי 1 באפריל 2014

אבל בגומלין התנגשות ראשים שלהם יכולה לעצור את המשחק לשעה ויותר (אלא אם יש מכונת תספורת באצטדיון).

אסף כלשהו 1 באפריל 2014

ברור שהתכוונתי לגומלין!!!!! נראה לך שלא ידעתי שהוא מושעה????? (אהמ אהמ…)

רוני יעקוב 1 באפריל 2014

למה היוניטד לא יכולים לעשות כמו אינטר או צ'לסי בקמפ נאו?
מה מוריניו המציא את הכדורגל?
עולים פשוט עם מגינים,בלמים ,קשרים ורוני
וידיץ',בוטנר,ריו,סמולינג,ונותנים לרפאל לנוח
קאריק,פלטשר,ג'ונס,פלאייני,קלברלי
רוני
כמו מוריניו נותנים ל 9 שחקנים הוראה לא לעבור את החצי
זיכרו
פפ תמיד התבלבל ונכשל מול הבונקר של מוריניו
קבוצות התקפיות כמו באיירן או בארסה תמיד חוגגות מול מי שמשחק פתוח ,והופכות בשלב מסוים להיסטריות מול מי שמחנה את האוטובוס

no propaganda 1 באפריל 2014

לבאיירן יש שחקנים עם בעיטה מצויינת מבחוץ אז יהיה יותר קשה מאשר מוך בארסה. אבל אם הייתי מויס הייתי לפחות מנסה.

אבי 1 באפריל 2014

10 סיבות: ככה נעבור את באיירן:
1. רוני ישחק כמו גדול השחקנים בהיסטוריה של יונייטד, כמו שכתוב לו בחוזה החדש;
2. בוטנר ינצח בקרב הענקים ההולנדי;
3. יירד גשם;
4. נגיע לתוספת הזמן במינכן כששני שערים מספיקים.

טוב, בינתיים מצאתי רק 4…

ניק 1 באפריל 2014

האמת כמו שאני רואה את זה יש אפשרות אחת ויחידה שנעבור:
דה חאה נותן את צמד המשחקים הגדול בהיסטוריה של המפעל.
ותכלס גם זה כנראה לא יעזור

חברי הטוב משכבר הימים 1 באפריל 2014

החמצה אדירה, שקולה לצהובים ההם של סקולס, קין, נדבד.
שהרי ידוע שגבומלין חסר ערך ספורטיבי, כפי שאני חושש שיהיה, לא באמת נחשב.

ניק 1 באפריל 2014

למרות שמזמן התייאשתי ממויס- אני מקווה שלראשונה העונה הוא ינסה משהוא קצת מקורי, קצת חשיבה מחוץ לקופסא,שינסה להפתיע את באיירן…
לא אכפת לי עם זה לא יעבוד, אבל שלפחות נראה פעם אחת משהוא מעבר לשבלוניות האינסופית שהמאמן הזה הביא איתו.
הכוונה תספיק לי הפעם.

אמיר המקורי 1 באפריל 2014

אני לא זוכר משחק של יונייטד מזה שני עשורים בו לא האמנתי שיש לה סיכוי כלשהו לניצחון וממש לא משנה מול מי שיחקנו או היכן!
כל אוהד כדורגל גם מכיר את הקלישאה כי הכדור עגול הוא, היום לכדור יש כנראה צורה שונה לחלוטין!

חברי הטוב משכבר הימים 1 באפריל 2014

דה חאה|ג'ונס, וידיץ', פרדיננד, בטנר| ולנסיה, פלאיני, גיגס, קאריק| רוני, וולבק
אף שחקן הגנה על הספסל, אומר דרשני?

אריק 1 באפריל 2014

נגמרו המילים… באיירן בטח משקשקים… הבשורה על פי מויס. קאגווה 4 מ4 מול באיירן. מויס ראה אותם רק בטלביזיה…

חברי הטוב משכבר הימים 1 באפריל 2014

דווקא מבחינת הגישה של מויס זה מעניין.
הסגל של יונייטד טוב, אני עדיין מאמין שהבעיה בכל העונה הזאת היא לא בשחקנים, ואני בהחלט מאמין שהיא לא עד כדי כך ברמת המאמן.
אתה פשוט אומר לעצמך, למען השם, הם לא שכחו לשחק כדורגל, הם שחקנים טובים, תנצחו כבר. היום, למשל, זה יום טוב להתחיל לנצח. הלוואי…
שתי דקות להתפכחות.

שינגי 1 באפריל 2014

כן,חתיכת אדיוט הסקוטי הזה!!
איפה כבודו ראה את באיירן אגב? בפרו? בפיפא?

oz 1 באפריל 2014

יאללה עוד 3 מחציות כאלה להחזיק מעמד הארכה ולפנדלים

ניק 1 באפריל 2014

לא אומר את זה בפעם הראשונה- אבל דני וולבק זה החלוץ (חלוץ- כאחד שאמור להבקיע שערים) כנראה הגרוע בהיסטוריה של הקבוצה

אף אחד לא עוזר לבוטנר באגף שמאל. אין שם קשר שלנו כי וולבק באמצע ורפניה כל הזמן פנוי.. מקווה שמויס ישיב לב לזה כי אחרת הגול יבוא משם

מתן 1 באפריל 2014

וולבק הרבה יותר טוב ממה שעושים ממנו. מי אתה רוצה שיעלה במקומו? צ׳יצ׳ה? הוא לא ייגע בכדור

אופיר 1 באפריל 2014

וולבק, לבד לגמרי בהתקפה, גרם לבאיירן כאב ראש רציני במחצית הזו. הוא לא הכשרון הכי גדול, אבל האינטנסיביות שלו ראויה להערכה.

אופיר 1 באפריל 2014

מחצית טובה ליונייטד, זו הדרך לשחק בהתמודדות הזו.
באיירן נראית כמו גרסא מגושמת ונטולת מסי וחלוצים של ברסה 2011.

מתן 1 באפריל 2014

אוי וולבק. אני לא אתלונן על מחצית שנגמרה בלי לספוג אבל היינו יכולים לגנוב גול. מול נוייר אתה לא מקפיץ ולא מנסה לעבור. אתה מפציץ בכל הכוח ומקווה לטוב. חבל. בכל זאת אני מרוצה מהיכולת. ההגנה מתפקדת מעולה ובאיירן לא הגיעה לאף הזדמנות אמיתית. רק להעיף את פילייני (ואל תספרו לי שטויות על ההגנה שלו/החזקה בכדור) ויהיה טוב

Yair 1 באפריל 2014

וולבק אולי החמיץ כמו טירון וזה פן שהוא חייב לעבוד עליו אבל הוא גם מייצר לנו מצבים מכלום במשחק שאנחנו בקושי נוגעים בכדור.
ובלי קשר, אוהד יונייטד שלא יכול לראות את הערך של דני וולבק למועדון שיבדוק טוב טוב למה הוא אוהד את הקבוצה

ניק 1 באפריל 2014

איזה משפט בומבסטי!!!
איפה נרשמים להבדק?

זה שהוא שחקן בית לא אומר שצריך להשתחוות לפניו!
הדבר היחיד שהשחקן הזה יודע זה להתרוצץ במגרש, נכון שזה עוזר בלחץ ויכול לגרום לקצת בעיות ליריבה כשיש לך שחקן שכל היום רץ לך בין הרגליים, אבל אם זאת הוא לא יודע להבקיע, אין לו טכניקה בגרוש והוא יכול לעבור שחקן רק במהירות, אין לו יכולת מסירה טובה במיוחד וגם הראיית משחק שלו לא בשמיים..

יוסי מזרחי 1 באפריל 2014

בוא נגיד שהביקורת שלך הלכה רחוק מדי.
בעדינות.

ניק 1 באפריל 2014

יוסי זו דעתי. וזו דעתי כבר 3 שנים.
מכבד את הדעות שלכם, רק לא מוכן שיזלזלו באהדה שלי כלפי הקבוצה בגלל חוסר הסכמה כזו או אחרת

יוסי מזרחי 2 באפריל 2014

אני מסכים איתך לחלוטין.

נאור 2 באפריל 2014

ניק איתך בכל מילה. קח מוולבק את המהירות והוא עציץ במגרש
שחקן לא מספיק טוב לסגל של יונייטד,בהנחה שאנחנו רוצים להגיע לאן שהוא בשנים הבאות. לשחרר ומהר!! (יחד עם אברה, אנדרסון, ריו ויאנג)

שי רוז 2 באפריל 2014

אנחנו צריכים את וולבק. לא נעים להגיד אבל הוא וולנסיה ויאנג הם מי שמחזיקים את הרוח אצלנו. רצים מהר דוחפים קדימה מציקים ליריב. נכון, הטכניקה מהם והלאה וגולים זה רק כשפלוטו מתאזן עם נגה מעל הפירמידות, אבל לא סתם גם פרגוסון וגם מויס עולים איתם במשחקים חשובים. הם מאפשרים להם לחץ כלשהו על היריב ויכולת הצקה שלא קיימת אצל נאני וקאריק ואפילו ינוזאי יבדל"א.

Yair 1 באפריל 2014

המשפט הבומבסטי שלי נכון יותר מ90 אחוז ממה שכתבת. יש לו טכניקה נהדרת, הוא זריז ומהיר ומשחק לחץ שהיה מקנה לו מקום בקבוצה של גווארדיולה.
נכון היכול שלו מול השער מתסכלת ואני מודע לאפשרות שייתכן שהוא לא יתפתח לחלוץ של יונייטד אבל זה לא אומר שבעונה כזאת הוא לא השם הראשון שאני מחפש בהרכב.

ניק 1 באפריל 2014

יאיר- זריז, מהיר ועושה לחץ זה בדיוק מה שרשמתי עליו.
טכניקה נהדרת? אני בספק שהוא עובר אותי או אותך בטכניקה נטו ולא על המהירות שלו.
אני גם הייתי מעלה אותו במשחק כמו של היום, כי מול קבוצה כמו ביירן קריטי שיהיהי משהוא שיסתובב בין הרגליים.
אבל בתור חלוץ (לא מדבר כשחקן בכללי)- הוא אחד הגרועים שראיתי אי פעם בקבוצה

Yair 1 באפריל 2014

אני לא יכול להתווכח איתך על מה שאתה ראית, אני כמובן לא מסכים, אבל סתם בשביל הכיף – לוולבק העונה 9 שערים, בדיוק כמו נגרדו בסיטי, רק שדני שיחק פחות.
אני חושב שהוא לא מגיע להרבה מצבים בגלל שהוא כמעט ולא מתופקד בחוד, ומכאן גם מגיעות ההחמצות, חלוץ זה תפקיד של מומנטום, הייתי שמח לראות אותו משחק בחוד עם קבוצה שמשחקת כדורגל קצת יותר מסודר וקוהרנטי מיונייטד של העונה, אבל זה מה שיש.
בכל מקרה, כשוויין רוני, שאני מעריך מאוד ואולי יהיה הקפטן אחרי וידיץ׳, מחזיק את הקבוצה בשבי בפעם השנייה בשביל חוזה עתק, דני וולבק הוא בשבילי מנצ׳סטר יונייטד, אני פשוט נהנה כל כך לראות אותו.
יכול להיות שהגזמתי עם המשפט על אוהדי יונייטד אבל מבחינתי, אני באמת לא מבין אוהד של הקבוצה שיוצא נגד דני וולבק

נאור 2 באפריל 2014

yair אני בכנות לא מבין למה אתה נהנה לראות את וולבק. נכון שהוא נלחם ומתרוצץ אבל זה לא מה שיעשה אותו שחקן ראוי בסגל
כשראיתי אותו אתמול רץ מול נוייר אפילו לא התמתחתי על הכורסא בציפייה היה לי ברור איך זה יגמר. הליך קבלת ההחלטות שלו לא ברור וזה מביא לתוצאות עגומות ואני לא מדבר רק על ההחטאה אתמול

חברי הטוב משכבר הימים 1 באפריל 2014

קבום!!!

אופיר 1 באפריל 2014

בית ספר לכדורגל של יונייטד הערב. גווארדיולה והטיקי טקה שלו נראים פאתטי.

אופיר 1 באפריל 2014

מה אתם יודעים? אין שוויני וחאבי מרטינז בגומלין.

שי פרנסיסקו 1 באפריל 2014

יכול להיות שיש סיכוי לגומלין? בלי מרטינז ושוויני?? האם מויז מתחיל לגדל מסורת קסמים משלו?

מתן 1 באפריל 2014

תודה לגווארדיולה. לקח את המגן הטוב בעולם (ולדעתי בכלל השחקן הטוב בעולם) ושם אותו קשר (וראינו כמה לאהם לא אפקטיבי בתור קשר), חאבי בלם (אחד הקשרים המרכזיים הטובים בעולם מתופקד כבלם. אין גבול לטמטום) ובחלקים גדולים שווייני עבר לאגף וריברי לאמצע. התיקו לא הושג בזכות היכולת הטובה של ההגנה שלנו ולא בזכות המלחמה של ולנסיה. נטו גווארדיולה. אידיוט

אבישי 1 באפריל 2014

גווארדיולה כבר לא מסתכל על המשחק במונחים של תפקידים, הוא יוצר אפשרויות, מבחינתו לאהם הוא שחקן מספיק אינטנסיבי שמוסר מספיק טוב ומדוייק, ונותן גיבוי של עוד שחקן שיודע להרוס התקפות נגד ולתקל, וכך לגבות את אלאבה או ראפיניה כשעולים לתקוף.

no propoganda 1 באפריל 2014

אבל זה בא במקום שלאם ילך לתקוף וזה חתיכת דבר להפסיד.

מתן 1 באפריל 2014

לא רק שההגנה של באיירן יותר טובה כשהוא מגן, הוא גם תורם יותר בהתקפה כשהוא מגן ותומך ברובן מאשר כשהוא קשר אחורי. סבתא שלי על הקווים הייתה מעלה הרכב יותר טוב ממנו

no propoganda 1 באפריל 2014

מסכים איתך גוארדיולה הוא האשם העיקרי בתוצאה הזאת. וגם השופט שהרחיק את השחקן הכי טוב שלנו בלי סיבה לא בדיוק עזר. באיירן כנראה בכל זאת יעברו אבל זה נראה רע.מתגעגע להיינקס.

מתן 1 באפריל 2014

לא בטוח שלשווייני לא הגיע צהוב אבל נעזוב את זה. מההתחלה אמרתי שהמינוי של גווארדיולה יהרוס את באיירן. היינקס בנה קבוצה טובה מדי בשביל שגווארדיולה יצליח להפסיד תואר אבל אין ספק שהוא מנסה. החלטות הזויות שקשה לי להאמין שהוא חושב שהן טובות. חבר שלי אמר לי פעם בצחוק שהוא מרגל של בארסה. כבר לא נשמע כל כך מופרך

wazza 1 באפריל 2014

הבן אדם כבר לקח אליפות, אתם זוכרים את זה נכון? יהרוס את באיירן??

מתן 2 באפריל 2014

כן, הוא הורס אותה. קודם כל, באיירן של שנה שעברה לקחה אליפות סה״כ מחזור אחד מאוחר יותר ובלי יריבה ממשית (לדורטמונד העונה יש מכת פציעות פסיכית, עוד לא שיחקו פעם אחת עם ההרכב הראשון העונה). דבר שני אם היית רואה משחקים שלהם השנה ושנה שעברה היית מבין למה אני (ועוד המון אנשים, כולל בקנבאואר דרך אגב) אומר שהוא הורס אותם. הקבוצה הרבה פחות דורסנית, הרבה יותר איטית ולמרות הכל פחות מפחידה משנה שעברה.
גווארדיולה כופה את השיטה שלו מבארסה על באיירן, הקבוצה שהכי לא מתאימה לזה. מה שעשה את באיירן לכל כך אימתנית היה המהירות המטורפת של הקבוצה הזאת (מולר ומנדז׳וקיץ׳ באמצעלאהם ורובן בימין, אלאבה וריברי בשמאל וחאבי ושווייני שמניעים את הכל מאחורה) והשלמות שבה היא עשתה את זה (המהירות הזאת נתנה לה את ה7:0 בחצי על בארסה האיטית). גווארדיולה עושה כל מה שאפשר בשביל להחליש את הקבוצה הזאת וכל המספרים המיותרים שתביא לי לא ישנו את דעתי

no propaganda 2 באפריל 2014

לא רק זה, גם איבדנו את הורסטיליות. שנה שעברה שיחקנו נגד יובה עם לחץ כבד על ההגנה, נגד בארסה במתפרצות, ונגד דורטמונד החזקנו כדור. השנה רק מחזיקים כדור, אמנם עושים לחץ טוב אבל החטיפות תמיד במרכז המגרש ולא קרוב לשער וכשחוטפים הרבה פעמים מתחילים להניע במקום ללכת לשער. ושוב לא בעטנו מרחוק אתמול.

מתן 2 באפריל 2014

אתמול זה נראה כאילו לא אכפת לו לסיים ב0:0. במקום לגמור את הסיפור כבר במחצית מול קבוצה שנחותה ממנו בהרבה הוא העביר זמן כל המחצית הראשונה (למעט הבעיטה של רובן שאני לא בטוח שגווארדיולה היה מרוצה מזה שהוא עצר לו את הנעת הכדור) ונתן למנצ׳סטר לצבור בטחון שלא ממש היה לה בהתחלה. אני לא מאמין בהנעת כדור, מבחינתי זה בולשיט אחד גדול. שנה שעברה מול בארסה באיירן לא נתנה לה לעבור את החצי ואף אחד לא יתווכח עם זה שה7:0 משקף (אני אפילו יצאתי קצת מאוכזב) ולמרות זאת לבארסה היה יתרון ברור בהחזקת כדור בשני המשחקים. הוכחה חד משמעית לזה שלהניע כדור במשך שלוש שעות רחוק מהשער לא עוזר בכלום

no propaganda 2 באפריל 2014

איך הגיע לו צהוב, אם הוא לקח את הכדור?

דורפן 2 באפריל 2014

כי הוא נגע ברוני ונתן לרוני את הלגיטיציה ליפול בצורה גרנדיוזית. וליגת האלופות היא טורניר הצהובים-בולשיט שמצטברים להרחקות-בולשיט

סימנטוב 2 באפריל 2014

מה שונגר שאל וגנר על רובן בסיבות הקודם (קארמה איז א ביץ')

דורפן 1 באפריל 2014

הרחקת ליגת אלופות קלאסית

יוסי מזרחי 2 באפריל 2014

אל תהיה קשה עם השופט.
שוויני הלך לפאול מכוון כדי לעצור מתפרצת.
לפעמים זה מצליח יותר, הפעם השופט הוציא צהוב(שני).
בסך הכל זה לא השפיע על כלום.

no propaganda 2 באפריל 2014

כשהשחקן הכי טוב שלך לא משחק זה מאוד משפיע.

no propaganda 2 באפריל 2014

הכוונה כמובן למשחק הבא.

מתן 1 באפריל 2014

באיירן בלי טיאגו, חאבי ושווייני בגומלין. מי שיהיה בקישור זה גטצה. איזה ספסל, פחד..

אריק 1 באפריל 2014

ראיתי ררק את המחצית השניה. בסך הכל הופעה מכובדת והצד החיובי שההופעה היתה מחויבת. הצד השני שאני פחות אהבתי זה שלא הלכו מספיק חזק על הנצחון, אבל לאור המצב זה לגמרי מובן.

ניק 1 באפריל 2014

לראשונה העונה באמת משחק שכולו גאווה אחת גדולה!
כולם באו כמו מרוכזים ונלחמו כמו גברים! כל הכבוד!
המפתיע- ולנסיה; עשה עבודה הגנתית מעולה וגם בהתקפה יחסית לפעמים שהיינו בהתקפה עשה עבודה לא רעה.
המאכזב- פלייני; לא הפסיק לאבד כדורים, לא הצליח ברוב התקולים וגם איבד את שווני בשיוון. אחרי השיוון הוא עלה קצת יותר למעלה ושם כבר נראה טיפה יותר טוב
התקווה- יונייטד הרבה יותר טובה השנה בחוץ+ לביירן חסר קשר באמצע כששוויני,מרטינס וטיאגו לא ישחקו

ליאב 1 באפריל 2014

היה בסדר. משחק הקרבה בסגנון הקבוצות של פרגוסון. וגם, יום בינוני של באיירן.
הלוואי שנפרק אותם אצלם בבית 1:0 קטן.

אבישי 1 באפריל 2014

לזכותו של מוייס ייאמר:
1. השחקנים היו בפוקוס וממושמעים.
2. הקבוצה הייתה מוכנה למשחק של באיירן (כמה שאפשר ביחס לחומר השחקנים).
3. הוא לא היה שבלוני, קגאווה במקום גיגס היה חילוף שהראה חוסר פחד, ויאנג עם ואלנסיה על אותו אגף זו הברקה.

אריק האחר 1 באפריל 2014

הכול יחסי בחיים .
יונייטד עדין בחיים.
הולך להיות קשה מאד בגרמניה כי חייבים להבקיע במשחק הבא.
אם ההולנדי היה משחק היום הכול היה נראה אחרת .
יש על מה לחלום בגומלין.

סתמאחד 1 באפריל 2014

לא שיניתי את דעתי על מויס אבל הוא ראוי לקרדיט הלילה על כך שהשתמש באופן מושכל בחומר השחקנים שעמד לרשותו והעמיד קבוצה שהצליחה באמצעות לחימה והקרבה לצמצם לפחות לערב אחד את פערי האיכות העצומים בין שתי הקבוצות.

אריאל גרייזס 1 באפריל 2014

איכזבה אותי מאוד באיירן, שיחקו בהילוך שני. אולי זה שהשבועות האחרונים בליגה שבהם הם שייטו לאליפות הרדימו אותם קצת או שאולי קבוצות אירופאיות, בניגוד לאנגליות, עדיין נותנות כבוד ליונייטד בבית.
עשו עבודה יפה יונייטד, קגאווה חייב לשחק את כל 90 הדקות. פלאיני זה לא ממש זה, אבל זה לא חדש. לדעתי הוא האחראי המרכזי לגול של באיירן, פשוט עזב את השחקן שלו

יוסי מזרחי 1 באפריל 2014

יפה.
משהו להתקדם ממנו ןלחזור לפורמה של קבוצה.
קבוצה שלמרות שכל שחקן אצלה יכול להשתלב אצלנו די בקלות,לא טיילה טיול של אחר הצהריים אלא עבדה קשה.
ולא להתרגש מהסטטיסטיקה,היא לא מתארת נכון את מה שראינו מפני שסופרים גם מסירות קצרות בין הבלמים ולא סופרים את מה שיונייטד הביאה למשחק וקרוי נחישות.
בסך הכך זה בערך מה שיכולנו לצפות לו וחזרנו להראות כמו קבוצה.
במצבנו הנוכחי זה הרבה יותר מהרבה.

D! בארץ הקודש 1 באפריל 2014

לא ראיתי את המשחק לצערי
אבל ריספקט.

ג'וג'וסיאן 1 באפריל 2014

אולי היו צריכים להעביר את יונייטד לשחק בליגה הגרמנית השנה לעונת הסתגלות לאור פרישת פרגוסון.
משחקים מול קבוצות גרמניות זו נקודת האור השנה.

wazza 1 באפריל 2014

אני דווקא חושב שפלאיני היה טוב, הוא אמנם איבד כמה כדורים אבל הוא היחידי בקישור שעשה תנועה לקבל כדורים והצליח גם להחזיק אותם וכלא מנסים לקבל כדור (כן קאריק אני מדבר עליך) אז אי אפשר גם לאבד

אבישי 1 באפריל 2014

מסכים, פלאיני אולי לא מבריק, אבל יש לו סיבולת מטורפת (רונן כבר כתב שהיה רץ למרחקים ארוכים) והיכולת שלו להגיע במהירות יחסית ולהפעיל לחץ אפקטיבי על שחקני התקפה זה משהו שכל כך היה חסר ליונייטד.

Yair 1 באפריל 2014

ועדיין עם כל הסיבולת המטורפת בגול הוא התעצל ואיבד את השחקן שלו.
יש משהו בנוכחות שלו במגרש שמקשיח את מרכז השדה שלנו אבל הוא מפסיק לעקוב אחרי השחקן שלו בהגנה כמעט בכל פעם ואני לא רוצה אפילו לראות את סטטיסטיקת איבודי הכדור שלו

אבישי 2 באפריל 2014

לא נראה לי שברמות האלו עצלנות משחקת תפקיד, יותר הגיוני לדעתי שזה חוסר תיאום עם ההגנה – מה שמתיישב עם העובדה שההרכב הזה לא רץ כל העונה ביחד – וקרדיט לא קטן גם להתקפה.
בכל מקרה, אני מסכים שפלאיני עדיין לא הראה שהוא החבילה השלמה, אבל עדיין, בסגל הנוכחי, המצב איתו טוב בהרבה מאשר בלעדיו.

יוסי מזרחי 2 באפריל 2014

הוא פשוט לא חושב כשחקן הגנה ולכן יש את אותם רגעי בלאק אאוט כמו אתמול.

אריק 2 באפריל 2014

עד עכשיו לא מצליח להבין למה הוא הועדף על קאבאי. שעלה חצי!!
אברטון לא מרגישה בחסרונו של פלאייני וניוקאסל מתרסקת. פספוס!

דורפן 2 באפריל 2014

אני חושב כי הוא מבקיע. הבעיה שאחרי זה לא הבקיע. אבל בעולם האמיתי (שליש מהשערים ממצבים נייחים) הוא אמור להבקיע. והבעיה פה לדעתי שאין לנו איש דליברי טוב. מאטה אמור לתקן את זה. אבל רוני וואן פרסי הם מרימי קרנות די מאולתרים.

edgecator 2 באפריל 2014

אני חושב שזו התצוגה הכי טובה שיכולנו לצפות לה באופן ריאלי. מבחינה טקטית אין הרבה שאפשר לעשות מול באיירן, ומויס עשה זאת היטב בעיניי. לגבי רוח הקרב המדוברת – כל שחקן, כמעט ללא יוצא מן הכלל, אמר את דברו. כנראה שמהבחינה הזו, עמדת האנדרדוג היא המקום הנכון להיבנות ממנו בחזרה, לפחות נקודתית.

יואב 2 באפריל 2014

להיות אנדרדוג- קצת מרגש ומחזיר לפורפורציות.
הטיפוס חזרה למעלה(כמה זמן שלא יקח) מתחיל ממשחקים כאלה.
ריספקט לכולם היום.

תומר חרוב 2 באפריל 2014

כמו פדרר או ברזיל, כשהיא פגיעה, הרבה יותר קל לחבב את יונייטד.
וולבק ענק למרות ההחמצה, אחד השחקנים האהובים עלי.

גיל 2 באפריל 2014

די ברור מה קרה היום. לפני המשחק ההנהלה כינסה את השחקנים ואמרה להם שמויס יגמור את החוזה ביונייטד אז נא להפסיד עם הסבוטאז' ולהתחיל להראות מה שהם יודעים. המשחק הכי טוב שלהם העונה כששום מערך לא שידר היסטריה ואפילו ההגנה נראתה נורמלית פחות או יותר. במשחק הבא בטח יפסידו 4:0 אבל לא נורא. זו גם הפעם הראשונה שבאיירן לא נראית משהו במשחק קובע בשנתיים האחרונות, גם זה משהו.

כוכב עליון 2 באפריל 2014

אני חושב, תחזיקו חזק ואני מצטער אם אני הולך להגיד דברי כפירה, שמויס עשה בית ספר טקטי לפפ, עצוב שאנחנו אומרים את זה בתוצאה 1-1 אבל זה מה שיש העונה, אבל ההחלטה לא לפתוח עם קגאווה הייתה כבירה, כן אריק כבירה, היה ברור לכל שבאיירן הולכת להחזיק בכדור בחצי הראשון ב 240% ואם קגאווה היה רודף אחרי צלליות במשך 45 דקות הוא היה מגיע סחוט לחצי השני, מויס צפה שבחצי השני באיירן תעלה הילוך ויהיה לנו יותר זמן עם הכדור ומפה בא החילוף. ואין לי מילים על ההקרבה של השחקנים. זה לא הזמן לשאול איפה זה היה נגד ליברפול וסיטי וכל זה

כוכב עליון 2 באפריל 2014

ואגב, מישהו אמר שרימפסים???

אדם 2 באפריל 2014

משחק אדיר. המשחק שהכי נהנתי ממנו השנה (כן, יותר מהקלאסיקו).
ועם כל התשבוחות אני רוצה לתת אחת, לפיל ג'ונס. מה שהוא עשה אתמול לרובן וריברי היה פשוט מדהים. כשהוא הגיע לא מעט חשבו שיש לו פוטנציאל ולאחרונה נראה שזה לא הולך לשום מקום אבל אתמול, וואו. אין מילים לתאר את ההופעה שלו מול שני סילוני האגפים של באיירן. לדעתי מגיע לו standing ovation

אריק 2 באפריל 2014

+1. אני בכלל לא מבין מה רוצים ממנו. והאמת גם סמולינג כבלם הוא בסדר וזה שהוא לא מוצב שם מאוד עוצר את ההתקדמות שלו.

אריק 2 באפריל 2014

אגב פלאייני. גם באברטון ממוצע הנקודות למשחק 3צל מויס היה גבוה יותר בלי הרעמה.

סימנטוב 2 באפריל 2014

נההה… אין לו טכניקה… אין לו טיפול בכדור, הוא לא עוצר יפה את הכדור…

matipool 2 באפריל 2014

כבוד !
איפה היונייטד הזו התחבאה כל העונה ?

אלי 2 באפריל 2014

תגידו, נפלתם על הראש?
באיירן קבוצה הרבה הרבה יותר טובה, מאמן יותר טוב ומנוסה ושחקנים הרבה יותר טובים.
למצ'סטר כנראה לא היה שום סיכוי חוץ מבונקר וניסיון לעקוץ במתפרצות, ואכן זה מה שהם עשו.
לא היתה פה שום טקטיקה מנצחת של מויס, 10 שחקנים שלא עוברים את קו ה 30 מטר מהשער, ובעיטות ארוכות לכיוון "החלוץ" המהולל וולבק זה לא טקטיקה.
הדבר החיובי היחיד שמויס עשה זה להכניס את קגוואה במקום גיגס, וזה בהחלט נתן איזו שהיא תקווה, אבל זה גם הוריד שחקן מהבנוקר. לראיה, לפני החילוף היה 0:0, אחרי החילוף 1:1, איזה תוצאה הייתם מעדיפים?

אחרי כל הטקטיקה הגאונית של מויס, עדיין השגתם 1:1 במשחק בית. אז נכון זה הרבה יותר טוב מכל מה שהשגתם השנה, אבל אל תגזימו בחגיגות, הסיכוי שלכם לעלות עכשיו נמוך יותר מאשר הסיכוי שהיה לפני המשחק.

אני בטוח שאותם אוהדים שחוגגים את הטקטיקה הגאונית ורוח ההקרבה של השחקנים, יצאו בביקורת על מוריניו על הטקטיקה הגאונית שלו שלקח את הגביע עם אינטר, או המשחקים ההירואים של צ'לסי שלקחו את הגביע עם די-מתיאו.

כוכב עליון 2 באפריל 2014

לא חוגגים. בסך הכל שיחקנו נגד קבוצה טובה יותר ובהרבה. כמו שאתה אומר. כל התחזיות ניבאו 3-0 לפחות. עמדנו יפה על המגרש. תקרא לזה בונקר, תקרא לזה הפועל יהוד, העובדה היא שבאיירן ,הקבוצה ההתקפית הטובה בעולם הגיעה למצב וחצי כל המשחק,ואנחנו על שלל הבונקר המפואר הגענו ליותר (כן, תחת החלוץ המהולל וולבק). לא חוגגים ולא חושבים שיש סיכוי בגומלין, אבל העובדה היא, שסוף סוף באפריל השחקנים נתנו הכל על המגרש ועל כך "החגיגה" כמו שאתה קורא לזה.

אלי 2 באפריל 2014

לפי האתר של אופ"א:
ניסיונות כיבוש: 15:6 לבאיירן.
ניסיונות למסגרת: 9:5 לבאיירן.

נכון, סטטיסטיקה לא תמיד מראה הכל, אבל תראה תקציר של המשחק רק עם המצבים לכיבוש ותבין את שמה שכתבת פשוט לא נכון.
זה שכולם ציפו שבאיירן יגיעו ל 30 מצבים עדיין לא אומר שמנצ'סטר הגיעו ליותר מצבים.

כוכב עליון 2 באפריל 2014

טוב שלא כתבת לי שאחוזי החזקה בכדור היו 80% לעומת 20%. ברור לי ואני אכתוב את זה שוב אם נעים לך לשמוע את זה, באיירן קבוצה הרבה יותר טובה מיונייטד. הרבה. וראו את זה גם אתמול ויראו את זה גם שבוע הבא. ואחרי כל זה, לא היה לי באיירן אפילו הזדמנות שקרובה לזו של וולבק. אז כן פעם ב 20 דקות רובן הפסיק לשמוע לפפ ובעט מחוץ לרחבה. ועדיין למעט הדיפה יפה של דה חאה מבעיטה שאוי לו אם היה חוטף הוא לא רשם שום הצלה גדולה. וכן, אני יודע שזה חשוב לך, באיירן קבוצה טובה מיונייטד..וכן, מה שאיתי כתב למטה. הרוח ניצחה, ולפעמים זה לא פחות חשוב מניצחון במגרש

אלי 2 באפריל 2014

למה שאני אכתוב על אחוזי החזקה בכדור?

כתבת "הגיעה למצב וחצי כל המשחק" – הגבתי בכמות האמיתית של המצבים.
כתבת "הגענו ליותר" – הגבתי בהשוואה האמיתית.

עכשיו אתה כותב "לא היה לי באיירן אפילו הזדמנות שקרובה לזו של וולבק" – הגול של באיירן היתה הזדמנות פחות טובה ועדיין הם הבקיעו, אבל עדיין הזמנות שהגיעה ממשחק כדורגל, ולא מלהעיף את הכדור 50 מטר ולהתפלל.
לפחות פעמיים הכדור טייל לו 2 מטר מהשער של מנצ'סטר ונגיעה קלה היתה גול. זה אפילו לא נספר בסטטיסטיקה שניסיון כיבוש, וכמובן אתה אפילו לא מציין את זה ב"מצב וחצי".

לא חשוב לי שתכתוב שבאיירן קבוצה טובה יותר, מכיוון שזה ברור לכולם.

הייתי מסכם את המשחק "הבונקר הוציא תיקו" ולא "הרוח ניצחה".
דרך אגב, כל בונקר מתחיל עם "רוח" וברגע שנכנש הגול הראשון הרוח נשברת.

חברי הטוב משכבר הימים 2 באפריל 2014

באיירן יותר טובה מיונייטד.
ועדיין, צ'לסי לקחה צ'מפיונס ככה, יוון למען השם לקחה אליפות אירופה עם סגל שלעומת יונייטד, אפור זאת לא מילה. ואלה באמת רק הדוגמאות הבולטות.
אם אתה קבוצה שיכולה לעלות מול כל קבוצה ולשים שביעיה- תעשה את זה. אבל אם אתה סתם קבוצה בעונה לא טובה- תעשה את מה שצריך כדי לנצח, ותעזוב את הקשקושים על אחזקת כדור ובעיטות שהורגות ציפורים ונכנסות לסטטיסטיקה.
הבעיה מתחילה רק כשלאורך כמה עונות, אתה מתחיל להתאהב בקונספט של הבונקר, ולא מנסה לשפר את הקבוצה. רק אז זה אנטי-כדורגל. בטווח הקצר? תן לי חמישה מצבי הבקעה ולהבקיע שניים, במקום להגיע לעשרים ולנצל אחד.

אלי 2 באפריל 2014

אין לי שום בעיה עם מה שאתה כותב, ואם זאת הדרך היחידה לנצח על זה מה יש.
הבעיה שלי היא עם התגובה של רוב (חלק) מהאוהדים.
לא היתה פה שום הופעה הירואית / הרוח לא ניצחה / והטקטיקה של מויס לא היתה גאונית.

חברי הטוב משכבר הימים 2 באפריל 2014

אולי התחושה היא שנתנו משחק בדיוק כמו שהיה צריך, שכמה שזה נראה דבר פעוט, זה קרה קצת מדי פעמים העונה.
אז באו ושיחקו בדיוק כמו שצריך דווקא במקום שבו היו את כל התירוצים לוותר. (פציעות, יריבה…)

יוסי מזרחי 2 באפריל 2014

אלי יקירי.
כל אחד מדגיש את מה שחשוב לו.
אתה מראה את הסטטיסטיקות שמראות יתרון לבאיירן, יתרון שאף אחד לא הטיל ספק קטן בקיומו, ומסביר שכדורים ריחפו 2 מטר מהשער וכל מני הסברים. יש בזה הרבה אבל לא הכל.
כשמצפים לנצחון מכריע במפגש כזה, והוא לא מתקיים ונוצרים יחסי כוחות שונים מהציפיות בגלל דברים שלא נמדדים רק בסטטיסטיקה יבשה אז יש כנראה עוד צדדים לענין יחסי הכוחות.
.
לנו היום לא משנה שבאיירן החזיקה 80 אחוז מהזמן בכדור, אלא שהקבוצה הטובה בעולם כמעט ולא הגיעה למצבים. לנו חשוב יותר שנראינו כקבוצה מגובשת מול מי שלא מצאו פתרון לדרך המשחק שאחד יקרא לה טקטיקה והשני משחק מבוקר. לי חשוב שמה שמוייז הוציא מהסגל הלא אופטימלי שלנו הוא הרבה מאוד מול קבוצה שכל אחד
מה-16- שלה יכול להשתלב בקלות בהרכב שלנו.
.
כתב כאן מישהו, שבחצי בשנה שעברה כשבאיירן מחקה את בארסה מהמפה, עם 7:0, בארסה החזיקה אז בכדור 80 אחוז מהזמן (בקירוב רב), וזו עוד הוכחה אולי אולטימטיבית שסטטיסטיקה היא גם (לפעמים) אוסף מספרים מוזר.
.
באיירן טובה מאיתנו בהרבה. הסגל- חלום בהגשמותו, הם במשחק בית עם יתרון של שער חוץ, ובכל זאת, יהיה משחק ואנחנו נופיע אליו ונראה.
כמה מוזר המשחק הזה, כמה יוצאת דופן הקבוצה שלנו.

אלי 2 באפריל 2014

זה שמישהו כתב בדה-באזר שברצלונה החזיקה בכדור 80% מהזמן זה עדיין לא הופך את זה לעובדה, ואפילו סביר להניח שזה לא נכון.
כנס לאתר של אופ"א ותראה את הנתון האמיתי.
אין לך כח? טוב נו, אני אעזור לך, 63% במשחק הראשון ו 57% במשחק השני.
כפרפראזה על מה שאתה כתבת:"וזו עוד הוכחה אולי אולטימטיבית שכל מה שכתוב באינטרנט הוא גם (לפעמים) אוסף של עובדות שגויות".
לגופו של עניין, נכון זה גבוה מ 50%, אבל מאוד מאוד נמוך מ 80%…

לפי דעתי (שוב דעתי, כן?) הסיבה שנראיתם מגובשים זה בגלל שלא קיבלתם גול בדקות הראשונות.

גם מול סיטי נראיתם מגובשים ב 50 שניות הראשונות, והייתם ממשיכים להיות מגובשים עד שהגול הראשון היה מגיע (אם בכלל).
זה טבעו של בונקר. זה לא מצביע על שום גיבוש/רוח/מנטליות או שום דבר אחר שתרצו להתלות עליו.

אני בסך הכל מגיב לדברים שכותבים פה, ושמישהו כותב שהם הגיעו למצב וחצי ועל סמך זה מסיק מסקנות על "הרוח" של הקבוצה, אז אני מרגיש את הצורך להצביע לו על העובדות, כי יכול להיות שהוא בדיוק היה בשירותים בזמן שבאיירן בעטו לשער.

יוסי מזרחי 2 באפריל 2014

אלי, אם זה כל כך חשוב לך, אז בסדר. הרי אין ויכוח אמיתי ,אלא פרשנויות.
נכון, 60 אחוז אחזקה זה לא 80,אבל הנקודה היתה ברורה ונכונה.
.
לענין הגיבוש. אם היינו מקבלים גול בדקההראשונה אז.. בסדר, ואם הגול של וולבק שנפסל וההחמצה שלו היתה נכנסת ו… אז… לא רציני.
הבנתי את נקודת המוצא שלך ואני מקוה שהבהרתי את שלי.
להתראות ביום רביעי הבא, לפני חצות.
אני אגב מעדיף בסיבוב הבא את ריאל, מה אתה אומר??….

כוכב עליון 2 באפריל 2014

אלי, לא קמתי לשירותים בזמן משחק, אבל עצמתי עיניים כל פעם שבאיירן היו 30 מטר מהשער (שזה אומר כל המשחק אז אולי נרדמתי) אז אולי בגלל זה. אתה לוקח את כולנו לסטטיסטיקות ואנחנו מדברים על רגש ,אז כנראה שלעולם לא נראה זאת שווה בשווה. לא יודע כמה משחקים של יונייטד ראית השנה, אני בעוונותיי ראיתי את כולם, הרוח זה הלחימה של ג'ונס על הקווים, הניסיון של בוטנר לא לעשות אף טעות מול הקיצוניים הנפלאים של באיירן, זה שריו חזר 4 שנים אחורה, ווידיץ בתצוגה של מה שנקרא פעם הבלם אחד הטובים בעולם, את וולבק שלא הפסיק לרוץ וכו' וכו'. כן, יונייטד חלשה טכנית מול הגרמנים וכל מה שתרצה, וכן אולי אם הגרמנים היו כובשים אחרי 40 שניות כמו סיטי זה היה נגמר 5, אבל העובדה היבשה ההיא שליברפול וסיטי קבוצות מוכשרות פחות מבאיירן כבשו ובצרורות ונראינו אבודים ובעיקר אפאתיים, ונגד באיירן לא. זה העובדות, כל השאר זה פרשנויות

איתי 2 באפריל 2014

באיירן גמרה את כל משחקי הנוקאאוט האחרונים שלה כבר בסיבוב הראשון. חוץ מזה, היא עם שבעה ניצחונות חוץ רצופים ובשנתיים האחרונות ניצחה בחוץ כמעט את כל הגדולות של אירופה. בפערים הקיימים בין הקבוצות (והם היו סופר בולטים גם אתמול), להגיע למשחק אחד מולם בו הכול יכול להיות (כולל אדומים, פנדלים ושאר ירקות לא צפויים) זו בהחלט סיבה לשמוח. ואגב, אוהדי יונייטד חוגגים את הרוח של הקבוצה אתמול, ממש לא את סיכויי ההעפלה.

ג'וג'וסיאן 2 באפריל 2014

אתה אומר: זה הרבה יותר טוב מכל מה שהשגתם השנה, ואז שואל בבוז מה אנחנו חוגגים. את זה אנחנו חוגגים.
אתה אומר: הסיכוי שלכם לעלות עכשיו נמוך יותר מאשר הסיכוי שהיה לפני המשחק. מתמטית כן, פסיכולוגית לא. וזו גם התשובה לשאלה איזו תוצאה עדיפה.
ואני דווקא זוכר שאני שמחתי לאידה של ברצלונה בבונקר של אינטר. לא היתה לי ביקורת על מוריניו. לגבי צ'לסי, טוב, אותם אני לא סובל.

ליאב 2 באפריל 2014

וקצת התפקחות של בוקר. אין מה לעשות, זו תוצאה לא מדהימה לנסוע איתה למינכן. האמת שלא משנה אם נחטוף שם 3 או אפילו 4. יונייטד של אתמול הראתה בעיקר אופי וזה מה שחשוב. אני רוה לראות את הקבוצה רצה. חבל מאוד שמאטה קאפ-טייד כי התלכיד הזה צריך המון משחקים להרצה ואני חושב שמוקדם לומר שצריך הפיכה של ממש בסגל.

וידיץ' באקורד סיום מבחינתו. פרדיננד, לטעמי לפחות, צריך לקבל חוזה לעונה נוספת כגיבוי מהספסל.

אמיר המקורי 2 באפריל 2014

רונן,

כפי שאמר גיגסי זו עדיין היונייטד וזה אולד טראפורד קשישא ואף אחד לא יכול להגיע אלינו ולחשוב שאפשר להמעיט ביכולתנו.
אבל…מעבר לכבוד ולרוח הקרב ששיפרו את ההרגשה של כולנו ראינו כמה גדולות ועמוקות הבעיות וכמה עבודה ושחקנים חדשים יצטרכו להגיע ע"מ להעמיד קבוצה שתוכל גם להתמודד כשווה מול הגדולות ולא רק להילחם ע"מ להוציא תוצאה מכובדת.
בנטרול רוח הלחימה אתמול ראינו את כל הליקויים הטכניים הגדולים שיש לפלאיני ובאטנר שלא שייכים למעמדים האלו,ראינו גם שהיונייטד לא יכולים לייצר משחק מסירות קצרות שיכיל יותר משלוש מסירות רצופות מה שהוביל אם איני טועה ליחס של 70% לעומת 30% ביחסי החזקת הכדור לעניות דעתי מעולם לא נראה יחס כזה באולד טראפורד.
אם דני וולאבק היה סקורר באופיו היינו כבר חושבים על האוטובוס הממוגן שהיונייטד תחנה באליאנץ ארנה בשבוע הבא.

דורפן 2 באפריל 2014

פלאיני, למרות הטעות יועיל ליונייטד. העניין הוא שאין עושה משחק דומיננטי קדמי ולא נראה טוב בעמדות קדמיות. כרגע יותר מדי נופל עליו בגלל קאריק. כשהוא ליד מאטה ומשחק תפקיד יותר קטן הוא נראה יופי. מאחרי פליימייקר הוא יהיה נכס גדול.

בטנר זה אלתור. האיש הוא מגן שמאלי מחליף. עבור מגן שמאלי מחליף שנזרק למערכה עם מעט מאד משחקים מול אריאן רובן הוא היה יופי. באמת אי אפשר לצפות ליותר.

איך נראה שנה הבאה?

דה חיאה
ג׳ונס עם אבנס/סמולינג. רפאל או רכש. מגן שמאלי רכש.
פלאיני. רכש
שלושה מתוך ינוזאי, קגוואה, מאטה, רוני, אולי נאני.
חלוץ. רוני או וולבק. נדמה לי שואן פרסי יעזוב. סתם תחושת בטן.

Gil - Zimbabwe 2 באפריל 2014

Bad reffery , if after 1 min it was 1 for is the sky is the limit.
I am a bit disappointed but I am still thinking that we will pass them

ק. 2 באפריל 2014

אם באיירן לא היו בשיאם ויונייטד הציגה משחק גדול בעיקר הגנתי, סליחה על הפלישה לטריטוריה, אבל ראוי לציון המשחק בקמפ נאו – שהיה גם עם כדורגל מעולה וגם באינטנסיביות גבוהה.
עושה רושם לאחרונה שבארסה סופסוף מצליחה להתאים את עצמה לקבוצות שמשחקות נגדה בקשיחות ואינטנסיביות. למרות שהתוצאה טובה לאתלטיקו (שכבשו גולאסו ללא שום קשר למהלך המשחק), בארסה סוף סוף הצליחו לפצח אותם (עד קורטוואה, שהיה גדול). אינייסטה נתן משחק לפנתיאון.

תוהה בדרכים 2 באפריל 2014

טעות גדולה של מרטינו שעלה עם ארבעה קשרים (ואני דווקא מעריך אותו).

במצב ההגנה של ברצלונה ועם הירידה ביכולת של צ'אבי, אתה יכול להבין מערך כזה מול קבוצות התקפיות כמו ריאל או סיטי. מול קבוצה כמו אתלטיקו שמלכתחילה לא מנסה להתמודד על שליטה במרכז המגרש ומחזיקה כל הזמן תשעה ועשרה שחקני מאחורי הכדור, אין שום טעם בעוד קשר שמסרבל את המשחק, מייצר פקק באמצע ומוציא את אינייסטה מהעמדה הטבעית שלו.

בנוסף, לפאברגאס יש יכולות גבוהות מאד, אבל בעיקר לכדורגל האנגלי, שרצים מצד לצד ויש המון שטח. מול הגנות מאורגנות כמו של אתלטיקו, האפקטיביות שלו יורדת מאד.

בערך 50-50 לגומלין, כאשר ההיעדרות הצפויה של קוסטה מאזנת את החסרונות בהגנה של ברצלונה. התחושה שלי היא שאם ברצלונה יבקיעו יש להם סיכוי גבוה לעבור, אבל מול אתלטיקו זה רחוק מלהיות נתון שהם יבקיעו.

ק. 2 באפריל 2014

יכול להיות שאתה צודק והכניסה של אלכסיס במקום ססק שמה את אינייסטה במקום טוב יותר ותרמה להתקפיות – עם זאת הייתי מרוצה שבארסה ניסו כל הזמן לדחוף לעומק את הכדור ולא הסתפקו בשליטה אופטית (זה היה קשה כי אתלטיקו התגוננה מעולה).
אבל הנקודה העיקרית שלי היא ההתאמה לאינטנסיביות בשמירה על הכדור, במלחמה על כל כל כדור, בלחץ על אתלטיקו כשכבר ניסו לצאת קדימה ולא היו מסוכנים בכלל.
בארטרה במקום פיקה לא מדאיג אותי – קצת פחות מנוסה, טכני וגבוה אבל עם פחות נטייה לשטויות.
הגומלין באמת פתוח, אבל המשחק הזה לפחות נותן אופטימיות למחזור האחרון (כאוהד בארסה) – פעם ראשונה העונה שבארסה הצליחה לפצח את אתלטיקו וליצור הזדמנוית (או הזדמנויות להזדמנויות…)

תוהה בדרכים 2 באפריל 2014

ענין האינטנסיביות והמלחמה הוא הרבה פונקציה של חשיבות המשחק.

לגבי פיקה, צריך לזכור שלמרות הביקורת (המוצדקת ברובה) עליו, לרוב למשחקים הגדולים הוא מגיע.

אני קצת חולק עליך בעניין המצבים. הרי בשורה התחתונה מצבים טובים באמת, כמעט לא היו (לאתלטיקו עוד פחות כמובן). הנקודה מבחינתי היא שמול קבוצה כמו אתלטיקו מאד חשוב להבקיע את הגול הראשון שיפתח את המשחק, מכוון שכל עוד הם מחזיקים עשרה שחקנים מאחורי הכדור, מאד קשה. כל ארבעת המשחקים בין הקבוצות העונה הסתיימו בתיקו, אבל ברצלונה לא הובילה באף אחד מהם.

מצד שני, פסיכולוגית, אולי עדיף לבוא עם 1-1 מאשר עם ניצחון 2-1, מכוון שגם מרטינו וגם השחקנים יודעים שהם צריכים להבקיע, כך שנראה הרכב יותר התקפי וגישה יותר תוקפנית.

ק. 2 באפריל 2014

היו כמה כדורים חופשיים סביב הרחבה, הכדור הגדול שמסי שם את אינייסטה ב-1-1 – זה היה המשחק עם הכי הרבה הצלות לקורטוואה בצ'מפיונס (5) – לא שזה איזה נתון דרמטי אבל אינדיקציה.
בכל אופן, בארסה נראו הרבה יותר דומיננטים ויותר טוב מבמפגשים הקודמים, למרות התוצאה הזהה.
מסכים לגבי השאר

תוהה בדרכים 2 באפריל 2014

אני לא מסכים. במשחק הזה ובמשחק בליגה הייתה באופן טבעי יותר אינטנסיביות בהשוואה למשחקים בסופר קאפ, אבל מבחינה מעשית, כל ארבעת המשחקים נראו בערך אותו דבר.

ההצלות של קורטוואה? לא יודע, אולי הגודל שלו גורם להצלות קשות להיראות מובנות מאליהן, אבל לא הייתה לו שם הצלה מהסוג שראינו מול בילבאו בשבת. אלו כדורים שאתה מצפה ממנו לקחת.

מצד שני, למרות ש1-1 בבית זו לא תוצאה טובה, מול קבוצה הגנתית כמו אתלטיקו, בית-חוץ פחות קריטי. ברגע שברצלונה עולים ליתרון, אתלטיקו יהיו בצרות צרורות.

חכם בלילה 2 באפריל 2014

+1

אחד 2 באפריל 2014

אני מקווה שפפ חכם מספיק כדי לשחק על תוצאה.
למרות שבאיירן פייבוריטית באליאנץ ארנה, לדעתי הוא חייב להחנות את האוטובוס ולנסות לעקוץ במתפרצות, כי אם יונייטד עולה ליתרון אני לא רואה את באיירן חוזרים למשחק.

הארכיון 2 באפריל 2014

רעידת אדמה בספרד !!!

אחרי פרשת העלמת המיסים החמורה של ברצלונה עליה שילמה 14 מיליון יורו כופר, התגלה שבקבוצה חתמה על חוזים מול קטינים בניגוד לחוק הבינלאומי.
למי יש ספק שמעטפות לא עוברות אל השופטים כדי להטות את התוצאות?

איך רשום במגילה? "וכדאי ביזיון וקצף"…

Comments closed