על האוליגרכים והשייחים אני מצפצף! (ולכן אני בעדם)

שום כסף בעולם לא ישנה את האהדות והשנאות שלי

human_planet_deser_1802181i
צבעי מלחמה. למצולמים אין קשר

מישהו שאל אותי היום שאלה סופר-תמוהה. בעיני. בעד מי אני במשחק בין מנצ׳סטר סיטי לליברפול שייתכן ויכריע את האליפות.  למרות שההימור שלי היא שכל שלושת הקבוצות שנותרו במירוץ עוד יפסידו נקודות גם לקבוצות אחרות.

חשבתי שזה ברור.

אבל המישהו אמר לי שכתבתי מלים מאד חמות על ברנדון רודג׳רס היום בעיתון.

וגם שסיטי מייצגת כסף זר וליברפול מועדון שגדולתו יותר אוטנטית.

התשובה שלי היא כזו.

אני בעד סיטי במשחק הזה ועוד יותר מזה בעד צ׳לסי.

וזו הסיבה:

ראשית, מה שכתבתי על רודג׳רס נכון ולא משנה כלום. עבודתי לכתוב שמישהו עושה את עבודתו בצורה מעולה. לא רואה מה הקשר בדיוק.

לעניין המדרג:

ליברפול היא ראשונה במדרג הלא אוהב. הייתי בעדה בשלושה משחקי כדורגל אי פעם. נגד צ׳לסי ב-2010 ונגד בלקבורן ב-1995 כי זה היה חשוב לאליפות של יונייטד (שלא הושגה בשני המקרים). ופעם נגד מנשנגלדבך ב-1977 כי הם היו נגד גרמנים. אני יודע על הרבה אוהדי ליברפול נאמנים ביותר שהיו בעד יונייטד ב-1999. נדמה לי שעניין ״הרק לא גרמנים״ אולי יצא מהאופנה. אבל פעם זה היה באופנה. במקרה של מנשנגלדבך, הדורטמונד של אז, התקיים הפסוק ״אפילו הגרועים שבאנגלים עדיף מהטובים שבגרמנים״.

שניה במדרג היריבות היא מנצ׳סטר סיטי. כי הם גרים קרוב.

אני לא סגור איפה צ׳לסי – אבל זה איפשהו בין גרימסבי לאקרינגטון סטנלי. הסיבה היחידה שאני לא רוצה שייקחו אליפויות זה בכדי שיונייטד תיקח אותן. ואם יונייטד לא לוקחת אותן אז אין לי בעיה עם צ׳לסי ואני מחבב את מוריניו מאד.

ועכשיו לעניין החשוב באמת: האם צריך לתמוך במועדון שורשי מול כסף של אוליגרכים?

חלילה וחס. זה יהיה ניצחון של השייחים והאוליגרכים וכיוצא באלו. כאילו שהם השפיעו במשהו על האהדות שלי. אני מצפצף עליהם והכסף שלהם ונשאר באהדותי ושנאותי הישנות.

המקצוען - שחר דלאל
אין הצדקה. אין הצדקה. אין הצדקה. לשני הצדדים.

91 Comments

פילוסוף רדום 7 באפריל 2014

מה עם, טיעונים כמו – מי משחק הכי טוב? הכי אטרקטיבי? שחקנים שמגיע להם?

בני תבורי 7 באפריל 2014

מה פתאום? הכי טוב ככה.

דורפן 7 באפריל 2014

פילוסוף – זה באמת נראה לי תמוה. לפי זה צריך להחליף קבוצה מדי עונה או כמה עונות. נראה לי שאתה אוהב כדורגל ולא אוהד כדורגל.

פילוסוף רדום 8 באפריל 2014

אני אוהד את ליברפול ואוהב את שאר הקבוצות באותה מידה. לאהוד ורוד שחור או צבע נפט נרא לי מוזר באותה מידה.

אורי 8 באפריל 2014

רונן

איך המדרג של אוהד יונייטד שנולד ב86 אמור להיראות? אני צריך לשנוא את ליברפול למרות שלא ראיתי אותם זוכים? (במאמר מוסגר – כילד בשנות הנבחרת האהובות, גם ידעתי שרוני רוזנטל הביא להם אליפות… גם הוריד קצת מהשנאה).

דורפן 8 באפריל 2014

אורי – אני שונא את בולטון. למרות שאין לי מושג למה שונאים את בולטון אני שונא את בולטון. כי אוהדי יונייטד שונאים את בולטון.

אמיר המקורי 8 באפריל 2014

דווקא בולטון החריבה לארסנל אליפות או שתיים בעידן בו עוד הם היו היריבים שלנו (:

איציק 7 באפריל 2014

לשונאי ליברפול אין מחילה… אותך להנהלה…
הבעייה בהרבה מקרים היא לא עם הכסף של השיחליגרכים כי אם אופן הניהול… רוצים אליפות כאן ועכשיו, אין שום קשר למועדון (כלומר נוער, אוהדים), ויותר גרוע, כשזה נגמר זה נגמר באדמה חרוכה. הצעצוע מיצה את עצמו.

רד דוויל 7 באפריל 2014

זו (סיטי) טרפה, זו (צ'לסי) נבלה, אבל השלישית, זאת שבבלוג הסו מלהזכיר את שמה. אליפות לאנפילד תהיה קשה מנשוא

גלן 7 באפריל 2014

יפה ומדוייק. מעניין שהפעם האחרונה שאהדתי את יונייטד היה בגמר של 77 נגד ליברפול וגם זה כי ליברפול גנבו לנו (כבר אז?) אליפות.

גל 7 באפריל 2014

מסכים עם כל מילה. עם כל הכבוד, ויש המון כבוד, לרודג'רס ואיך שליברפול נראים, אני רוצה שרק הם לא יקחו אליפות.

אריק האחר 7 באפריל 2014

רק לא ליברפול
מי שאוהד יונייטד יכול להבין
א. הקפטן שלהם ששמח כל כך שיונייטד הפסידו בגמר
ועוד בפומבי.
ב. בגלל הסר.
ג. בגלל שהם הכי קרובים אלינו.
ד. הם בראש הבכיינים תמיד מול יונייטד.
ובכול זאת הם משחקים העונה נפלא אם שחקני על
ששוה לקנות בשבילם כרטים.
לראות שהכסף הגדול מובס זה גם סוג של נחמה.
מבחינתי אפילו סיטי עדיפה .
ואני לא מאמין שכתבתי את זה .

אריק האחר 7 באפריל 2014

אם/עם

בני תבורי 7 באפריל 2014

דורפ תודה! חששתי שהתרככת והתחלת לאהוב כדורגל.

יובל (אחר) 7 באפריל 2014

כאוהד ליברפול, אני שמח מאוד על הפוסט הזה שלך. נמאס לי מכל מני מגיבים שפתאום מסבירים כמה הם ישמחו אם ליברפול תקח אליפות למרות שהם בכלל אוהדי ארסנל / יונייטד / שמשון ת"א. לא רוצה אותם, ולא רוצה סימפטיה מאוהדי יונייטד. זה לא עובד ככה, אלא בדיוק ההפך.

אריק האחר 7 באפריל 2014

צודק
מקווה שנחגוג בסוף שליברפול לא תקח אליפות.
אנחנו נשמח מכול הלב מהמקום השישי!!!!

edgecator 7 באפריל 2014

בול פגיעה.

שי ס. 7 באפריל 2014

מודה שבשבעות האחרונים היו לי כבר מחשבות כפירה, והפוסט החזיר אותי לתלם, תודה!

אבו צ'יצ'ריטה 7 באפריל 2014

יפה מאד. עם כל הכבוד לכדורגל וכל זה, צריך לשמור על איזה מינימום של ערכים. קדימה אוליגרכים!

יואב 7 באפריל 2014

רונן,
בדיוק, אבל בדיוק מה שאני חושב. אין שאלה בכלל.
אני חושב שאני מעדיף את צלסי וסיטי(בסדר הזה) גם על ארסנל. עוד לא סגור על זה אבל כנראה שיש לי עוד זמן עד אז(((((:

גיל 8 באפריל 2014

ליברפול מוקצה כי היא יריבה שמאיימת על ההגמוניה ההיסטורית של יונייטד. לי אין בעייה עם צ'לסי או הסיטי דווקא בגלל האוליגרכים והכסף הגדול. הן קבוצות אינסטנט שרק מראות שכסף יכול להביא אליפויות. לא משהו שלא ידענו קודם.

יואב בורוביץ' 8 באפריל 2014

למה יש לך חיבה גדולה למוריניו?

דורפן 8 באפריל 2014

כי הוא נחמד וטוטאלי ומתייחס יפה לאנשים

בני תבורי 8 באפריל 2014

שירות החוץ מפסיד בגדול מאי העסקתך

יואב בורוביץ' 8 באפריל 2014

מוריניו הוא פלטפורמה לגנבי דעת (בנוסף לכך שהוא גנב דעת בעצמו לעתים מזומנות). חוץ מזה הוא פחדן עם כדורגל לא יפה. מה יש לאהוב אותו?

עופר פרוסנר 8 באפריל 2014

איך אפשר לא לחבב את מוריניו?

בני תבורי 8 באפריל 2014

"נחמד וטוטאלי"? שיגידו את זה על קברי הרענן

cookie-monster 8 באפריל 2014

אכן שאלה סופר-תמוהה

guss 8 באפריל 2014

נולדתי בסוף שנות ה-70, אז אני עדיין זוכר את הקבוצה האימתנית של דלגליש, ראש וגרובלר. אוף, איך שנאתי אותם.
אבל ב-20 שנים האחרונות האיבה התחלפה ברחמים. זה היה קצת פטתי לשנוא את ליברפול, הם כל כך חלביים. טינות חדשות נכנסו,ופאקינג סיטי עלו לגדולה.
אז כן, מעדיף את ליברפול על סיטי וצ'לסי.החשבון ההיסטורי משנה לי פחות מעשר השנים הבאות. ליברפול, גם אם תזכה באליפות, לא תהווה תחרות ארוכת טווח, פשוט הם לא יוכלו להחזיק בטווח הארוך בשחקני על כמו סוארז וסטארידג'. יונייטד תתאושש ותחזור להתחרות מול צ'לסי וסיטי, עם השיחליגרכים שלהם. אז, סבבה, שליברפול יקחו אליפות אחת, בטווח של עשר השנים הבאות הם פשוט לא מטרידים אותי. בחשבון ההיסטורי נאכל אותם בלי מלח. אבל סיטי מפחידה אותי, וגם צ'לסי, אז שיתרסקו עם הכסף הגדול שלהם.
חוץ מזה שאני מחבב את סטיבי ג'י

אריק האחר 8 באפריל 2014

הקפטן שלהם ללא ספק מגדולי השחקנים האנגליים.
לחבב אותו לא ולא!!!
הוא לא מחבב אותנו למה שנחבב אותו?
נחזיר לו באותו מטבע לעולם לא תזכה באליפות .
מקום שני כן ראשון לעולם לא.

באבא ימים 8 באפריל 2014

יפה מאוד. ככה צריך.

אני גם הייתי בעד יונייטד מול הגרמנים. אני מודה שהסיטואציה היתה סוריאליסטית לגמרי. אני זוכר את עצמי רואה את קופור מטיח את אגרופו ברצפה וחושב ״הם מביאים שחקני חיזוק כדי שיהיה מי שיביע רגשות״.

ומשהו קינקי שגיליתי על עצמי – אני די מחבב את אברטון.

אריק 8 באפריל 2014

אברטון זה ממש כיף השנה. נהנהתי שלשום וצהלתי כאחרון הטופים. אחלה מאמן.

אריק 8 באפריל 2014

אני מבין ומסכים עם כל הטיעונים שכתבת. ועדיין אליפות של ליברפול תהיה נישג ספורטיבי כל כך גדול וסיפור כל כך מוצלח שאינני יכול שלא לרצות בה יותר. ברור לי שאחרי 5 הודעות ווטסאפ מאנשים שלא דיברתי איתם שנים ופתאום שולחים הודעות על כדורגל אנגלי אהי בטח אתחרט.

סימנטוב 8 באפריל 2014

בשבועות האחרונים חשבתי שיהיה נחמד לאנשים שאני מכיר שאוהדים את פ.צ. אבל אבל בפנים זה הרגיש מאוד לא נוח. רק בסביבות גיל שלושים חגגתי אליפות, ואני יודע טוב מאוד את הקושי של ארון ריק אבל 'הק' הם הרוסבד שלי… כמה הם חגגו כשהייתי ילד.
בני נסתפק בעלייה של פתח תקווה? (רק שיהיה כסף בשנה הבאה…)

בני תבורי 8 באפריל 2014

סגרנו

יוסי מזרחי 8 באפריל 2014

על הדרך, אני לא מאמין לעצמי אפילו, שהייתי בעד ליברפול אז באיסטנבול.
לפני כחודש, עוד לפני שמוריניו הצליח להפסיד שני משחקים ואליפות ביד (טוב, הוא תמיד קינא בסיר אלכס),חשבתי כך:
ארסנל, אבל היא לא תיקח,
אחר כך צלסי.
אם תקרה תקלה אז סיטי
אם יתרחש אסון אז יקרה אסון.
היום אנחנו בין תקלה חמורה לאסון אמיתי, והפרחים איך לא, ל (כתבתי ומחקתי. יש לי גם רגעים של צלילות וערנות….)

אריק 8 באפריל 2014

מויס? פרגי?

יוסי מזרחי 8 באפריל 2014

תקרא שוב. אני בטוח שתבין.

אחד 8 באפריל 2014

"רק לא גרמנים" זה ייחודי לאוהדים ישראלים, או שיש גם אנגלים שחושבים ככה?

ואיך ייתכן שליברפול פגשו רק מועדון גרמני אחד בתולדותיהם?

ניינר 8 באפריל 2014

מבחינתי גם אם נבחרת הוורמאכט משחקת נגד מכבי ת"א בכדורסל אני בעד הוורמאכט

אלעד 8 באפריל 2014

ניינר, מחזק

ארז N 8 באפריל 2014

הכוונה למפגשים בגמר גביע אירופה לדעתי..

אחד 8 באפריל 2014

זה כבר יותר הגיוני

דורפן 8 באפריל 2014

ליברפול שיחקו עוד שלושה גמרים אירופאים מול מועדונים גרמנים – אבל זה לפני שהייתה לי מודעות אמיתית לכך

דורפן 8 באפריל 2014

אחד – זה מוזר. ב-1998 עשו משאל במונדיאל לגבי רגשות אנטי גרמניים בכדורגל וישראל דווקא הייתה במקום יותר נמוך מצרפת או הולנד או בלגיה. אולי כי דווקא לישראלים הנושא טעון מדי מכדי לערבב בכדורגל. אבל עברו 15 שנים. נבחרת גרמניה שינתה פניה ונדמה לי שהתופעה אינה קיימת.

אוהד 8 באפריל 2014

רונן- נראה לי כי בהפוך על הפוך לנו "קל" יותר לסלוח לגרמנים ( ועדיין רק לחלק קטן מהם ועדיין רק בנישה הקשורה לכדורגל ומכוניות טוב ומכונות כביסה… )במערב אירופה וסקנדינביה מתעבים את הגרמנים כאילו השנה 1945. כל משחק בין אנגליה לגרמניה הופך למאבק בצהובונים. השנאה כמובן חד סטרית לחלוטין נראה לי.
כנ"ל הולנד, דנמרק ובלגיה.

שי 8 באפריל 2014

אולי כי לנו יש חשבון פתוח עם "הנאצים" – שיימח שמם וזכרם אבל ברור לנו שהם מיעוט קיצוני היום – בזמן שבמדינות אירופה המלחמה הייתה מול "גרמניה", ויחד עם היריבות המתמשכת על המגרשים קל מאוד לבלבל בין השניים. [בדיוק כמו שלנו קל להאשים את השופט באנטישמיות.]

דורפן 8 באפריל 2014

אני חושב זה כי בגלל שבגלל שהכאב שלנו הוא בכל זאת לא דומה לשל מדינות אירופה – קשה לתרגם זאת לכדורגל

ארז N 8 באפריל 2014

איזה כיף!
לקרוא את הפוסט הזה ולהבין כמה היריבות הזו עדיין מציקה לאוהדי יונייטד אחרי כל כך הרבה שנים. כמה עמוקה התדמית שלנו! ולהבין שלא באמת חזרנו אלא שאף פעם לא נעלמנו. ושאנחנו גורמים לכולם לשקשק כמו לפני 25 שנה.
Were gonna win the league!

יוסי מזרחי 8 באפריל 2014

ארז,
גם סתם יתוש, מציק. בלי קשר לשנים. ונכון. אף פעם לא נעלמתם, פשוט הייתם עצמכם……

D! בארץ הקודש 8 באפריל 2014

פוסט ךאוסף המופתיים שמתעלים על זוטות כמו הזמן.

D! בארץ הקודש 8 באפריל 2014

פוסט לאוסף צ"ל.

משה 8 באפריל 2014

המשחק האחרון בו הייתי בעד יונייטד היה בגמר ב-99 והוא האחרון בו דגלתי ב"רק לא הגרמנים". אחרי שהמשחק נגמר וראיתי את פרגוסון שמח תפסתי את הראש והבנתי איזו טעות זו הייתה. מאז לא נפלתי שוב, אני נגדם גם במשחקי אימון פנימיים.

אחד 8 באפריל 2014

אני הייתי אדיש לליברפול עד שהתחלתי לקרוא בדה באזר. עכשיו אני מתעב אותם.
לצ'לסי גם הייתי אדיש עד שהם גנבו זכייה בצ'מפיונס. ואני שונא את צ'ך.
הייתי מעדיף זכייה של ארסנל, אבל אני אשמח להסתפק גם בסיטי.

צור שפי 8 באפריל 2014

1. פוסט שהינו במידה שווה מדוייק ומחוייך.
2. התגובה "אתה כנראה אוהב כדורגל ולא אוהד כדורגל" – לפנתיאון.
3. מוריניו הוא גם פילושמי ופרו ישראלי (למרות אברם). אצלי זה מקנה לו נקודות זכות.

כוכב עליון 8 באפריל 2014

אני בעד מויס, רוצה שימשיך, אבל אם יש משהו שאני לא מתכוון לסלוח לו בשנים הקרובות, זה שהוא גורם לי לרצות בהצלחת מוריניו וצ'לסי. וגרוע מזה מחזיר אותי לתחושות של גיל 16 בגוף של בן 40!

אריק האדום 8 באפריל 2014

קבוצה לא מחליפים, קבוצה לא מחליפה יריבויות (רק מוסיפה) מה שאומר שאתה לא מחליף גם את הקבוצות שאתה שונא.
מישהו חושב שאוהדי סלטיק לא שמחים מכל איבוד נקודה של ריינגרס? אפילו שהם 2.5 ליגות,מתחת?
זכייה של ליברפול תהייה בגדר קטסטרופה, זה עלול לתת להם רעיון שזה הכל היה בגלל הסר (מה שנכון) ואז הם יתחילו להאמין בעצמם.
סיטי זו בעיה כי עם האוכל בא התאבון וכל אליפות שלהם תגביר את הרעב לגביכ האלופות מה שאומר עוד ועוד רכש (מסי או חלילה רונאלדו).
צ'לסי, כבר היו שם, ופחות מפחידים, כי מוריניו ישתעמם תכף, ואברמוביץ יציב. באי יציבות וגם כי צ'לסי אף פעם לא תהייה אימפריה זוללת תארים. אין לה תשתית לזה, קהל מנומנם, היסטוריה נחמדה ו…זהו.
ארסנל???? –אארסנל???

בני תבורי 8 באפריל 2014

אריק האדום,
החלפנו את הסר ברוג'רס.

אריק האדום 8 באפריל 2014

של נעלייך בנימין.
איך אתה מזכיר אותם באותה נשימה? באותו משפט? יש לו עוד כמה זוגות נעליים לקרוע לפני שזה יקרה אם בכלל. כרגע הוא על הסקאלה של פוטנציאל למנג'ר מצויין –תרנגולת עיוורת שמוצאת גרגיר.
עוד חזון למועד.

יוסי מזרחי 8 באפריל 2014

אריק, אתה נגד הומור מתוחכם??
אפילו בני שהוא אוהד של הקבוצה ההיא של רוגרס לא מתכוון להשוואה, אם כי הזכרתם במשותף היא בעיתית משהו.

matipool 8 באפריל 2014

יאללה תפרגנו . מה יש ?
יש כאן אנדרדוג ברור . קבוצה שכנגד כל הציפיות נותנת עונה יפהפיה , מרגשת , מרתקת , מפתיעה , מלאה בשחקנים צעירים עם 6 שחקנים אנגליים קבועים בהרכב ומנג'ר צעיר ומפתיע .
כל מה שאנחנו רוצים ואוהבים כנגד תופעות האולישייכים והכסף העצום שמגיע ממקומות מפוקפקים .
אז תתעלו מעל ההיבט הצר של 20:18 שעלול להיות 20:19 כי זה די ברור ( לצערי ) שזו רק סטיית תקן ובעונה הבאה מוריניו ידאג לחזק את ההתקפה שלו ( קוסטה , לוקאקו ) , סיטי תרכוש שחקנים בעוד מאה מיליון ומי יודע מתי תהיה לנו הזדמנות נוספת .
24 שנים סבלנו ולא נגענו בגביע הקדוש . רוצים להרגיש את הטעם שלו עוד פעם . לראות את האוטובוס הפתוח ברחובות ליברפול .
זה ברור ומובן שאם המצב היה הפוך ויונייטד הייתה במאבק האליפות , לא היינו מפרגנים כאוהדי ליברפול משום שאתם המועדון החזק , השולט , המוביל ( לפחות בתקופת פרגוסון )וזה שזוכה במרבית האליפויות . המצב כאן הפוך ושונה לגמרי .
ללא קשר – זכייה של ליברפול היא אינטרס של כל אוהד נייטרלי שעיניו בראשו כמו שהאינטרס של אותו אוהד נייטרלי צריך להיות שאתלטיקו מדריד תזכה בספרד .

דורפן 8 באפריל 2014

לפרגן ולהגיד כל הכבוד אחרי שמשהו קורה – אין בעיה. זה הנימוס מחייב אפילו.

אוהד כדורגל נייטרלי נדמה לי שדרווין מצב בגלפקוס. הצבים אכלו אותו והוא נכחד.

סימנטוב 8 באפריל 2014

דרווין והצב מהגלפקוס… נפלתי מהכיסא, קורע!

matipool 8 באפריל 2014

ואיך שכחתי – כמובן סטיבי ג'י .
אם יש מגיע וכו' . זה יהיה עוול עצום אם השחקן הנפלא הזה יפרוש ללא אליפות וזה יהיה סיפור כל כך גדול ונפלא אם הוא יזכה העונה בגילו המתקדם וכנגד כל הציפיות .

כוכב עליון 8 באפריל 2014

אז אני מניח שב 93 ממש שמחת בשביל בראיין רובסון?

matipool 8 באפריל 2014

לא זוכר אבל ב-99' כן שמחתי ( למרות שזה נראה לי קצת מוזר היום ) .

דורפן 8 באפריל 2014

זה לא מוזר. בכל זאת השואה השאירה איזו סריטה אצל כולם.

גלן 8 באפריל 2014

אמר מי שגר בהונגריה…

סימנטוב 8 באפריל 2014

matipool מסכים, אבל זה לא מסתדר לי ברמת הדי.אנ.אי…

אחד 8 באפריל 2014

אני מאד מקווה ששחקן מגעיל כמו סוארז לא יזכה לחגוג אליפות.
ליברפול היו צריכים לזרוק אותו לכל הרוחות אחרי תקרית הנשיכה, והעובדה שלא עשו זאת מונעת כל סיכוי שאני אי פעם אהיה בעדם.

סימנטוב 8 באפריל 2014

סוארז ריצה את עונשו, אפשר להמשיך הלאה. קנטונה בעט באוהד וחזר. העובדה שהוא האריך חוזה ולא עבר לשחק עבור שיח' או אוליגרך נהדרת.

אחד 8 באפריל 2014

אני מניח שזה בגלל שאף קבוצה לא רצתה אותו.

סימנטוב 8 באפריל 2014

אתה רציני? שחקן מדהים, עזוב את הגולים והסטטיסטיקה תראה אותו על המגרש… הבנאדם פריק (במובן הטוב של המילה). וכאדם אני לא בטוח שהוא כזה רע, נשוי לאוהבת נעוריו (הוא כמובן יכול לחגוג עם מי שהוא רק רוצה אבל הוא מעדיף להיות איש משפחה).
לנו האוהדים קל לשנוא שחקן יריב, תראה כמה שונאים יש לרונאלדו ואיך מסי הוא ה"מותק" של כולם תכלס הסקנדלים של מסי גדולים משל רונאלדו

D! בארץ הקודש 8 באפריל 2014

אנחנו שמחים בעניין הזה מאד.

אחד 8 באפריל 2014

העובדה שהאוהדים מצדיקים את ההנהלה בעניין הזה עושה את זה ליותר גרוע.

בני תבורי 8 באפריל 2014

אחד,
אתה אוהד מאסטר שף.

אחד 8 באפריל 2014

למה אתה סתם מטיח באנשים האשמות חסרות שחר?
(אגב, לפחות אוהדי מאסטר שף, בניגוד לאוהדי ליברפול, יודעים איך נראית זכייה בתואר).

D! בארץ הקודש 8 באפריל 2014

אחד – התכוונתי שאנחנו שמחים ש"אי פעם אהיה בעדם".

אף אחד מאיתנו לא שמח שזה מה שלואיס עשה. כולנו מקווים שהוא לא יעשה את זה שוב. זה מעשה נוראי שלא צריך להביא דברים אחרים ששחקנים עושים כדי להדגים כמה הוא נורא ועם זאת רק מעשה נוראי.

זה לא הופך את הבן אדם למפלצת. ובטח לא לשחקן מגעיל. אבל ההנהלה יכלה לזרוק אותו ובחרה במקום זה לתמוך בו ולטפל בו. יכול מאד להיות שהיא בחרה לעשות את זה מטעמים פרגמטיים לחלוטין; לא כל יום קבוצה במצב של ליברפול פוגעת בינגו בשחקן מהזיקוק שבדודבן שמעל הקצפת. היא עדיין בחרה ללכת איתו, להלחם עליו (לפחות קבוצה אחרת רצתה בו) ולעזור לו. והוא משיב לה בעונה מופלאה, של תשוקה למשחק.

אנחנו לא רק מצדיקים את ההנהלה אלא מעריכים אותה על כך.

דורפן 8 באפריל 2014

אלו הבלים. שחקן שנושך צריך להיות מורחק לתקופה ארוכה – פחות או יותר מה שקיבל – אבל אין שום מניעה להחזיר אותו אחרי שריצה את עונשו.

D! בארץ הקודש 8 באפריל 2014

דורפן למי זה נאמר?

דורפן 8 באפריל 2014

למי שחושב שצריך לזרוק את סוארש. עונש מסתיים כשהוא מסתיים

יוסי מזרחי 8 באפריל 2014

אחד,
גם אני חשבתי שהם היו צריכים לזרוק אותו ואפילו התנהל ויכוח בין בני תבורי לביני.
בפרספקטיבה לאחור, הם צדקו כשנתנו לו גב וגם ההתנהגות שלו היום שונה מאואה תקופה.
היום הייתי ממליץ להם לזרוק אותו לכל הרוחות בכוון אולד טראפורד אבל אני מניח שהם יתעלמו מההצעה.

יוסי מזרחי 8 באפריל 2014

אם וכאשר זה יקרה…

אלי 8 באפריל 2014

פעם שלישית שאני שם את זה, אבל זה רלוונטי כל השבוע, ובמיוחד לפוסט הזה.
נוויל במיטבו:
http://sports.walla.co.il/?w=//2734216&obref=obinsite

גלן 8 באפריל 2014

בסופו של יום אני נפעם ומשתומם (בוודאי לא עצוב אולי קצת ביקורתי) מהיכולת של המבוגרים (הדורפנים, היואבים, התבוריים ושאר המכובדים) שבינכם להתייחס לעניינים ההיסטורים ולא להתכחש להם וגרוע מזה לצמצם אותם לתקופה מאד מבודדת. מודה ומתוודה, ברב צניעותי, שיש לי כנראה מנוע אינטגריטי אחר שעובד עוד מלפני תקופת השייחים ולכן אני מבין הכל, אבל אין אין בי שמץ מהתובנה של לכל מה שנאמר פה.
כי הנה המציאות: אם גדלת בתק' הכדורגל של האנשים הנכבדים מעלה אתה מבין שמרבית ההיקשרים התרבותיים בכדורגל האנגלי נרמסו ונמחקו בצורה שאף ספורט מקצועני שאני מכיר (ולא רק בארה"ב) לא עבר. בוודאי לאהד כמונו שאולי חי את הקבוצה אבל לא חיי באמת את הקהילה שלה המקומית.
כל התפיסה שגדלת עליה הייתה שיש לא מעט קבוצות כדורגל בליגה האנגלי ששווה לאהוד ושהסיכוי שלהם לעלות לגדולה לא רע ואינו קשור יותר מדי למידת האהדה או כמות האוהדים שלהם מסביבך. החלום שתעלה מליגה שלישית לראשונה ותהייה קונטנדר ואלוף שלא נאמר או אלוף אירופא או סתם תהייה דרבי קאונטי לא רק היה שמור לשייחים ולכסף ישן אלא שמור לכלם.
ב20 השנה האחרונות( עוד לפני אברמוביץ ולפני השייחים- מה רע כבר בווקר אחד), החלום הזה יכול להפתח מחדש רק לאלו עם שוגר דדי מוצלח. אז אתם מתלוננים רק על השייחים ולא על כל מה שקרה מסביב כי זה נח לכם אבל זוהי כמובן הדחקה כי שכחתם שמה עשה טרום-בוסמן את כל העניין הזה מרגש בשכונה שלי היה שאפילו עם ירדת ליגה או רק עלית יכולת להיות אלוף בשנה או בשנים הבאות. במקום למקום ערכים איפה אין למה לא תודו אתם בעצם רוצים להשאר בעולם מאד מצומצם שיכלול את יונייטד ליברפול ואסנל. זה הכל כי לא תקבלו במציאת שייצרתם שום דבר נוסף בריק שיהיה עם יבוא קוסם ובתנועה אחת יעלים את צלסי וסיטי או כל כוכב נודד אחר עם כיס תפוח.

אז אהבתי את הטקסט והוא מדוייק אבל שאני חופר מטה אני מוצא בולשיט.

גלן 8 באפריל 2014

הטקסט עלה בלי המחיקות שמחשב דפוק עשה אבל את רוח הדברים מקווה שהוא העביר.

MOBY 8 באפריל 2014

לא הבנתי מי שואל.
זה די ברור ומובן מאליו לא ציפינו למשהו אחר.
הלוואי ותתקע האליפות של ליברפול בגרון שלך/ם.

כספרי 8 באפריל 2014

אני אוהד של שפילד יוניטד…הכי אני שונא את שפילד וונסדי (האנגלים הבזויים) מנצWסטר יוניטד היא אהבתי השניה, הפילגש הבילתי מושגת…הבר רפאלי של קבוצות הפועלים…החלום הרטוב של כל מי שאוהד יוניטד כלשהי (חוץ מלידס כמובן) עם לא היא אז ארסנל ועם לא ארסנל אז (בצער רב) ליברפול…לעולם לא קבוצה שלובשת כחול לעולם לא…

סימנטוב 8 באפריל 2014

אוריאל דסקל (בפייסבוק על איך מיליארדרים, שייח'ים, אוליגרכים

http://www.calcalist.co.il/sport/articles/1,7340,L-3628536,00.html

D! בארץ הקודש 8 באפריל 2014

מעולה
ומעציב
בעיקר מעציב

ליאב 9 באפריל 2014

חברים, אני הולך על מועמדת שונה. אם לא יונייטד, אז אברטון. יש להם 63 נק' ומשחק חסר, מומנטום וגם על הדרך אם הם יסיימו כאלופים (לא באמת..), זה רק יוכיח פעם נוספת מויס לא מדהים.

Comments closed