על ההפסד של הקבוצה ההיא למוריניו

הוא מי שיכול להפוך את הפרמייר ליג שוב לטובה ביותר

mmm

ראשית, אינני שותף לסנטימנט ״מגיע לג׳ררד״. מגיע לו בריאות ומשפחה חמה ומאושרת וכל מה שמחוץ לכדורגל. אבל אני לא רוצה שיזכה באליפות וזה בטח לא ינחם אותי באליפות של ליברפול. אבל דבר כזה אינני אוהב שקורה. הייתי מעדיף שיפסידו סתם. אגב, אם מציעים לי ליברפול אלופה אבל גיגס מנג׳ר – אני חותם!

שנית, ברנדון רודג׳רס הוא מאמן עם עתיד זוהר בשמי הכדורגל. והיום הוא הכין קבוצה למשחק עם משקולות על הרגליים. ההמשקל ההיסטורי היה גדול. ביציע היו קני דלגליש המנוול ואלן הנסן המנוול ואיאן ראש המנוול. ולמנוולים של ימינו הדבר הזה יכול להיות רוח גבית אדירה וגם משקולת. ולבסוף התברר כמשקולת. נכון, משקולת הייתה גם מול סיטי וליברפול התגברה אבל המשקולות הללו מכפילות את עצמן ככל שמתקרבים לקו המטרה. אני מאמין שרודג׳רס ילמד מזה.

שלישית, עדיין הייתי שם את כספי על ליברפול. אני לא רואה סיטי מנצחת באברטון.

רביעית, אתם יודעים, אוהדי יונייטד כאן שרצו או רוצים את מוריניו, הוא אולי לא יאמן אותנו אבל הביא לנו כבר גביע אירופה אחד. כי בקדנציה הקודמת שלו הוא מי שהפך את הליגה האנגלית לטובה בעולם – מה שהפך את יונייטד לאחת הטובות – והוא יכול להחזיר את הליגה הזו לשם. זה כמובן קשור לפוסט הקודם שלי עליו. קבוצות שרוצות להיות גדולות צריכות להתמודד עם המוריניו-איזם. מה שהוא עשה בכל שבוע המשחק, עם הבטחות ההרכב החסר. טקטיקה במיטבה.

ליגת שוקי ההון - סוגים שונים של אמביציה והצטיינות
כמה הערות אחרי צ'לסי

190 Comments

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

היום זה הרבה יותר מרשים מהמשחק מול אתלטיקו (למרות שהיא קבוצה טובה מליברפול), מכוון שלצד מההרכב החסר והמשחק ההגנתי, צ'לסי גם איימה על השער.

לא ברור למה קבוצות אחרות לא נוקטות בשיטה הזו מול ליברפול. פורסט גאמפ כמו רחים סטרלינג מאבד 90 אחוז מהיכולת שלו ברגע שהוא מתמודד מול צפיפות.

אגב, סוארז שיחק העונה שבעה משחקים מול קבוצות טופ 4 והבקיע מספר מרשים של אפס שערים. אשכרה ההגדרה של גיבור על חלשים. מזל שבפרמיירליג יש מספיק חלשים להיות גיבור שלהם.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

"גיבור עליהם" כמובן.

no propaganda 27 באפריל 2014

לדעתי משחק כזה צפוי לנו ביום רביעי.

ק. 27 באפריל 2014

לגמרי מה שיהיה ברביעי.
ואם מחברים לחלק מהתגובות לפוסט ההוא – פשוט קשה מאד לשחק מול צפיפות ועשרה שחקנים מאחורי הכדור – במיוחד אם הוא אחד הסגלים האתלטיים והעשירים שיש.

אביאל 27 באפריל 2014

תוהה – זה מה שהיה קורה לליברפול בעונה הבאה, לשחקנים ולקבוצות הבינוניות-קטנות יש עדיין את ליברפול של השלוש שנים האחרונות, ברגע שהיא תהפוך לקבוצת צמרת בנוסף לליגת האלופות, אני מניח שזה יראה אחרת לגמרי.

הפרשן 27 באפריל 2014

כי, עד כמה שזה יישמע לך מוזר, יש עדיין מאמנים שבאים לשחק כדורגל.
רק מוריניו חסר הבושה מוכן לשחק עם קבוצה של מאות מליונים בונקר.
הוא עשה את זה גם עם ריאל, אך שם זה נראה יותר מרשים כשיש לך שלקנים כמו רונאלדו ודי מאריה למתפרצות.

אסף רביץ 27 באפריל 2014

האנגלים האלה, רק גיבורים טראגיים הם יודעים להיות

edgecator 27 באפריל 2014

לצערי הרב, ובלי שום ניסיון לנחס, אני שותף להרגשה שלמרות הכל – התואר יילך לליברפול. ומוריניו הוא כמובן מלך מלכי המלכים, אבל זה לא חדש.

כסיפוביץ 27 באפריל 2014

והוא הולך לזרוק גם את אתלטיקו…לצערי…

היסטוריון של ספורט 27 באפריל 2014

אני הולך על סימונה .הוא ציני לא פחות ממוריניו … סימונה יעשה למורינו מה שהאחרון עשה לו יחכה לו ברחבה .
לפורטוגלי שני אפשרויות :.
1. לתקוף לשם שינוי … ואז לדעתי הוא יחטוף אחד כואב .
לשחק כמו כפ״ס מול שמשון ב83 ולשחק על עיגול האמצע 120 דקות .
ישר לרולטת הפנדלים .

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

זה מה שסימאונה אמר אחרי המפגשים מול ברצלונה:

it's not the better team that wins but the team that's more
convinced

זו הפילוסופיה שלו על רגל אחת. וזה מה שנראה ביום רביעי.

טל 12 27 באפריל 2014

ה 0-0 של כ"ס נגד שמשון היה בעונת 82 במחזור אחרון ואני מקווה שהעונה של ליברפול תהיה כמו סוף אותה עונה של כ"ס ב 82 .למרות שכ"ס הפסידה 2-5 לנתניה במשחק העונה כמה מחזורים לפני סיום הליגה היא זכתה בסופו של דבר באליפות באותה עונה.

אבו צ'יצ'ריטה 28 באפריל 2014

ואיזה משחק ה 5:2 הזה היה…שירזי, לם, גריאני

גיל 27 באפריל 2014

הלוואי, הלוואי שליברפול יפסידו את האליפות אבל אני גם בספק לאור היכולת של סיטי לאחרונה. מה שכן, אני לא בטוח שהמשקולות כבדות יותר משבוע שעבר או לפני שבועיים. הם כבר לא מעט שבועות במשחקים שהם חייבים לנצח ועושים את זה בצורה משכנעת והיום פשוט לא הלך. זה יותר רגרסיה לממוצע והמוריניויזם מאשר ליברפול.

מתי 27 באפריל 2014

יהיה כיף בשני המחזורים האחרונים.
אני לא מבין למה כולם בטוחים שסיטי לא מנצחת את אברטון. זה בטח סביר יותר מניצחון של סנדרלנד בסטמפורד ברידג', למשל.

נועם 27 באפריל 2014

אתה באמת רוצה את גיגס כמנג'ר? למרות כל מה שקרה עם אחיו? איך אפשר?

גיגס היה אחד השחקנים הנערצים עלי ביותר, אבל הסיפור הזה פשוט ניפץ לחלוטין את כל ההילה סביבו. נכון ששחקני כדורגל הם לא מלאכים, אבל גם בענין הזה יש קווים אדומים, לא?

wazza 27 באפריל 2014

מבחינתנו הכי חשוב שבאהבה האמיתית שלו הוא לא בגד

טל המנצ'סטרי 27 באפריל 2014

והקשר בין מגרש הכדורגל לחדר המיטות הפרטי (דוחה ככל שיהיה) הוא?

נועם 27 באפריל 2014

זה לא חדר המיטות דווקא. זו האישיות. אני רוצה במגרש ועל הקווים אישיות שאני יכול להעריץ. המעשים של גיגס הם כאלו שדי ריסקו את ההערצה כלפיו מבחינתי.

ובהאמר דברים אלו – אני מעדיף מאמן פדופיל חובב כבשים על פני ואן חאל, אבל זה כבר דיון אחר.

גיל 27 באפריל 2014

אם היית מחפש אישיות שאתה מעריץ אז אני מצטער להודיע לך אבל מעט מאוד מאמני כדורגל היו עונים להגדרה. לא עדיף פשוט להסתפק במאמן מעולה?

נועם 27 באפריל 2014

סבבה. אז אם הוא היה מורשע באינוס של קטינים אני מבין שגם היית זורם עם זה.

גיל 27 באפריל 2014

אין הבדל בשבילך בין אונס לבגידה?

נועם 27 באפריל 2014

בוודאי שיש הבדל. אני רק מחדד את העובדה שיש קשר ישיר בחינתי בין היחס שלי לשחקן/מאמן לבין היבטים מוסריים. שוב, לא מצפה מהם להיות האחות תרזה, רחוק מכך, אבל יש כתמים שבעיני קשה למחות.

גיל 27 באפריל 2014

אבל בגידה אינה עבירה פלילית ובערך שליש מהגברים והנשים בוגדים בבני הזוג. לא שאני מצדיק את זה אבל למה זה צריך להשפיע על השיפוט שלנו שלא כמאמן? ונניח שאתה צמחוני והוא אוכל בשר, האם גם אז זה היה מבחינתך קו אדום?

יוסי מזרחי 27 באפריל 2014

נועם.
יש משהו בדברים שלך שפונים אל המוסר הפוריטני שאתה חושב שהם חיים בתוכו,הם לא.
כל אחד לעצמו,ועם זאת שאני לא חושב שזה היה פרק מאלף בתולדות חייו של גיגס, זה מענין את סבתא שלי, בהקשר עם יונייטד.
.
ואם יהיה לך איזה שהוא קשר עם סבתא שלי, שאל אותה (גם) איפה היא החביאה את הדולארים לפני שהחזירה ציוד.

נועם 27 באפריל 2014

כמו שאמרתי, יש פער גדול בין מוסר פוריטני, לבין הסיפור של גיגס ואחיו. לפחות לטעמי.

ושוב. איפה עובר הגבול? אם חלילה גיגס היה מורשע בעבירת פדופיליה, גם היית נותן אותה תשובה?

יוסי מזרחי 27 באפריל 2014

נועם.
כנראה שלא.
אבל גם אני לא רוצה להכנס לדרוגי ליכלוך או סטיות,
אני חושב שפדופיליה היא מעבר לגבול המותר ומכאן שענין לא מוסרי אחר כמו זה שאתה מעלה הוא עדיין בגבול המותר אם כי לא מומלץ.

דורפן 27 באפריל 2014

נועם – כפי שאמרו פה -בוא ניתן לחוק הפלילי לעשות את שלו. החוק ממפה יפה מאד את מה שניתן לסבול ומה שלא ניתן לסבול. אני לא מכיר התנהגות מינית חוקית שמטרידה אותי (אולי היא צריכה להטריד את המעורבים – אבל זה עניינם)

wazza 27 באפריל 2014

נועם בינינו אם גיגס לא היה השחקן שהוא כנראה שהיית רואה אמירות קצת אחרות

גיל 27 באפריל 2014

לא. בגידות של שחקנים הם כל כך צפויות ומקובלות שהן נון אישו מבחינתי. עצם הציפייה שהוא לא בוגד היא הנאיבית פה.

ניק 27 באפריל 2014

מבחינת ספורט נטו מדובר לטעמי באחד מ5 הספורטאים הגדולים בהיסטוריה (מדגיש ספורטאי ולא כדורגלן).
מה שעשה או לא עשה עם אישתו של אחיו זה בעיה שלהם ולא קשורה לנושא.

כספרי 27 באפריל 2014

what the… למה זה צריך להפריע לך…מצדי שגיגס ישכב גם אח שלו וגם עם אימא שלו…

דורפן 27 באפריל 2014

קשה לי להאמין לאוטנטיות של הליברפוליזם פה. אבל היי, יש פה אוהדי יונייטד שחושבים שפרגי חירב להם את הקבוצה במתכוון. אז הכל ייתכן

יואב 27 באפריל 2014

רונן,
הם אוהדים של עצמם.

יוסי מזרחי 27 באפריל 2014

דבר אחד בטוח. זה לא אוהד ליברפול. אולי הוא חושב שהוא כזה אבל הוא לא באמת. אם עוד יתחולל מהפך חוזר והם יקחו, תראה מה יכתוב "אוהד" כזה על אותן פיגורות.

צרפתי 27 באפריל 2014

אם שמעתי נכון, אחרי השער השני, אנפילד רעד מה׳לעולם לא תצעדו…׳
לשותפי לצפייה הערתי שבצרפת כרגע היינו שומעים בוודאי בוז צורם.

בני תבורי 27 באפריל 2014

יוסי,
אתה צודק. מדובר בחולה נפש שהועף מהבלוג שלי לזבל.

דורפן 27 באפריל 2014

טוב. הוא סיים את חלקו גם בבלוג הזה. לא יכול להגיב יותר.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

מה??? על מה ולמה?

אפשר לא להסכים עם דעתו, אבל זכותו לכתוב אותה.

דורפן 27 באפריל 2014

תוהה – מכיוון שאתה שואל אני שמח להבהיר את המדיניות.

ההבדל בין טרול לבין מי שסתם לפעמים מתעצבנים יותר מאחרים – שהרבה מהמתעצבנים – נניח אני, אריק, אתה, בורוביץ׳, גיל- הם משתתפים בצורה פתוחה ולגיטימית בדיונים ולפעמים זה גולש עצבים. זה בסדר.

ישנם אחרים שרק מחפשים לריב ולהקניט. להשאיר אותם זה לא דמוקרטי. כי מזבלות מבריחות את מי שבאים לדון בדברים בצורה רצינית.

אז מי שרק רב -מתוייג כטרול.

וגם, בכל הכבוד לדמוקרט שבך – אתה לא חשוף לתגובות שנמחקו. הליברפוליסט הזה בין היתר הבטיח ״לזיין את אימא של מישהו בתחת״. אנחנו לא עובדים בהתנדבות לקיים את הבלוגים עבור רפש כזה.

ערן 27 באפריל 2014

יפה אמרת רונן.
ולא קראתי הפעם את אותו מגיב, שנתקלתי ברפש שלו לדעתי בהזדמנויות שונות

אריק 27 באפריל 2014

אני לא מתעצבן אלא מעצבן. מבקש לדייק.

דורפן 27 באפריל 2014

אריק – אתה מאד התרככת בימים האחרונים? קרה משהו?

יוסי מזרחי 28 באפריל 2014

אריק: אתה מעצבן נחמד.
דורפן: אריק מפנים לאט.

רוני יעקוב 27 באפריל 2014

כל מילה בסלע

כספרי 27 באפריל 2014

1. אני לא אוהד יוניטד אלא אוהב יוניטד
2. אני מודה שטעיתי חשבתי שפרגי נושא בתפקיד במועדון מכיוון שלא (בניגוד לבאסבי שעלה לקומת ההנהלה) אז מעבר לבחירתו במויס (שבזמנו לא נראתה כל כך שגויה) אין לא קשר ישיר לכשלונה של היוניטד העונה.
2. מעבר לכך מי שיכול להשתלח בקפטן הנצחי של קבוצתו ושל המאמן הכי טוב שהיה להם שני עשורים הוא פשוט רפה שכל (לא רוצה ללך את הבלוג בניבולי פה)

יואב 27 באפריל 2014

המיוחד לב לב לב.
הורס הכדורגל עלק. תצוגה מופתית של לב, פיזיות וחוכמה טקטית.
אין לי דבר עם הקפטן של ליברפול. אבל אני עדיין זוכר את המסירה ההיא אחורה… מול צלסי.

אריק 27 באפריל 2014

לא ראיתי שכתבת… נזכור ולא נשכח.

אסף THE KOP 27 באפריל 2014

הטעות של ג'רארד היום רק מלמדת כמה המחשבה של אוהדי יונייטד שהוא מסר אז בכוונה אידיוטית.

יוסי מזרחי 27 באפריל 2014

אל תערבב שמחה בשמחה.
אני חושב שאז לא היה איכפת לו והיום הוא אולי הרס את שיא הקרירה שלו, בלי להתכוון.
הוא אמר פעם, שמכל הקבוצות נגדן שיחק, אין לו חולצה של יונייטד.
כנראה שלא יהיה לו עוד משהו שהיה ויהיה ביוניטד הרבה פעמים.
ואם יש לי סימפטיה כלשהי לקהל של הקבוצה שלו, כלפיו אין לי שום רגש. אולי רחמים.

אסף the kop 27 באפריל 2014

אהה…
בגלל שאין לו חולצות של יונייטד הוא מכר אז את המשחק מול צ'לסי… הגיון של אוהד יונייטד.שיהיה.

אפרופו רחמים, משעשע לחשוב שאתה, יוסי מזרחי מישראל, מרחם על ג'רארד המולטי מיליונר שעשה קריירה מפוארת במשחק ובליגה שהיינו מוכרים כליה בשביל להשתתף בהם אפילו ל-5 דקות. שיהיה פעם שניה.

יוסי מזרחי 27 באפריל 2014

אסף, לא הבנת כלום אבל אני מייחס את זה ליום הזה ולחוויה שעברת.
.
אף אחד לא אמר לא אז ולא אומר היום, שמישהו מליברפול 'מכר' את המשחק. אמרתי אז שזה היה שפל של המועדון שלך, שבניגוד למה שהיה מקובל כפר-פלי, השחקנים היו אדישים למשחק כשהם ידעו מה המשמעות.
אמרתי אז ואני חוזר על זה היום.
.
היום הפרדתי בין מידה מסוימת של סימפטיה לאוהדים שלכם,שכואבים את ההפסד לבין היחס שלי לג'רארד. את הכאב שלהם אני יכול להבין,הייתי שם כמה פעמים. מה שעובר עליו לא מטריד אותי,מלבד אולי רחמנות, על מי שהגיע לבאר ואולי סתם אותה. רחמנות.
.
באשר לחולצה, זה רק קוריוז. אין לו חולצה ואולי לא תהיה לו מדליה. רחמנות.

כספרי 27 באפריל 2014

אני ממש לא אוהד של ליברפול אבל ג'אררד לא יפסיד בכוונה זה פשוט לא…גם לא במחיר אובדן אליפות של היוניטד…דווקא יש לי סימפטיה
מדובר בשחקן גדול ואני לא יכו לשמוח לאידו ולא אכפת לי שתהיה לו אליפות ברזומה…אני חושב שמגיעו למרות שהייתי רוצה שהיוניטד יזכו בטראבל כל שנה לפחות את שפילד יחזרו לפרמייר (כלומר לעולם לא)

אסף the kop 27 באפריל 2014

יוסי,

מה שהוא השיג בחייו מבחינה מקצועית אלו פסגות שאתה ואני לא נגיע אליהן כנראה לעולם במקצועות שלנו. שלא לדבר על השכר וההערצה. מוזר שזה אתה שמרחם עליו…

מי שכותב שהשחקנים היו 'אדישים' ולא נהגו בפייר-פליי כנראה לא צפה בשום משחק של ליברפול באותה עונה. המשחק נגד צ'לסי היה כמו כל משחק אחר באותם הימים. הצ'יזבטים של אוהדי יונייטד בנושא הם בסה"כ סיפורי מעשיות.

יוסי מזרחי 27 באפריל 2014

אסף יקירי.
אין קשר כלשהו בין העובדה שהוא משתכר מליונים ואנחנו אולי לא, לבין זכותנו לבקר אותו או לסגוד לו.
אגב פסגות, הוא לעולם לא יכול היה להגיע עם כל הכסף, למה שאני הגעתי בתחום שבו עסקתי ובמשכורת ממשלתית… , מה זה קשור לענינים שלשמם התכנסנו כאן???
.
באותה עונה, ליברפול שיחקה כמתחיב משמה וממעמדה חוץ מאותו משחק שעליו מדברים. זה וגם זה.החצי השני של המשחק ההוא הוא כתם על המועדון ועל השחקנים שלבשו באותו יום את החולצה שלכם.

אסף the kop 28 באפריל 2014

יוסי,
בניגוד אליך, אני ראיתי כמעט כל משחק של ליברפול באותה עונה. המשחק הזה לא היה שונה מעשרות משחקים אחרים.

מי שמדבר על אותו משחק "כל הזמן" אלו הם אוהדי יונייטד.
צא מזה, הפסדתם אליפות באותה בגלל שלא צברתם מספיק נקודות. מי שאשמה באובדן זאת היונייטד, לא ג'רארד.

ולגבי השיאים המקצועיים – שיהיה בפעם השלישית.

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

אנשים שוכחים שב95 ליברפול ניצחו את בלקבורן במחזור האחרון, ניצחון שהיה נותן לאליפות ליונייטד במידה והם היו מנצחים את המשחק שלהם.

יוסי מזרחי 28 באפריל 2014

אסף, אנחנו חלוקים על אותה עונה ,בהקשר לאיך שיחקה ליברפול. ונכון אמרת, הפסדנ אז את האליפות, כי לא צברנו מספיק נקודות עד לאותו מפגש בין צלסי לקבוצה שלך.

אסף the kop 28 באפריל 2014

תוהה,
אנשים זוכרים מה שנוח להם אם זה עוזר להם לקיים איזה נראטיב שאינו קשור למציאות.

אסף the kop 28 באפריל 2014

יוסי,
אנחנו לא חלוקים רק על אותה עונה בה צפיתי בליברפול קצת יותר ממך, אנחנו גם חלוקים בשאלה האם בכדי לזכות באליפות אנגליה קבוצות צריכות לשחק עונה של 38 משחקים ?

יוסי מזרחי 28 באפריל 2014

למה אנחנו חלוקים על זה?

edgecator 27 באפריל 2014

אם יש צדק בעולם – הטעות של ג'רארד היא הבומרנג מאותה "מסירה" מול צ'לסי. אבל אין צדק בעולם.

אסף THE KOP 27 באפריל 2014

מה שיפה זה איך אוהדי כדורגל תמיד מצליחים למצוא את "הצדק הפואט" מבלי להבין שהקשר בין הדברים הוא רק במוחם.

edgecator 27 באפריל 2014

אסף, מה שאוהדי יונייטד רואים באותו מעשה נלוז (כן כן) של ג'רארד פשוט משרת את הנראטיב של היריבות בין שני המועדונים. וכל מה שמשרת את הנראטיב הזה בגבולות הסביר הוא חלק לגיטימי לגמרי מהאהדה, גם אם אין לו שום עיגון רציונלי.

דורפן 27 באפריל 2014

אסף – ולדאנו כתב פעם על כדורגל ״המקום בו אנו צודקים״. אין לי שום ספק שהצדק ייצא לאור העונה. השאלה היא רק הצדק של מי

אסף the kop 27 באפריל 2014

הוא השתתף ברבע גמר ההוא מול אנגליה ב-86 ועל כן הוא מבין בעניין.

אבו צ'יצ'ריטה 28 באפריל 2014

צדק בכדורגל זה כמו אובייקטיביות בפוליטיקה – הוא קיים רק כשהוא בכיוון שלי…

צרפתי 27 באפריל 2014

ליברפוליסט, קח כוס מים ותרגע, עדיין לא הפסדת את האליפות, לצערי…

כספרי 27 באפריל 2014

זה יהיה האסון הכי גדול בשבילו אליפות…לאן יוליך את השנאה

כספרי 27 באפריל 2014

באמת מתאים לאדם כמוך להתעסק בממבו-ג'מבו כאלה…אל תשכח גם בובות וודו

אריק 27 באפריל 2014

טוב נו לא יכול להתאפק:
גרארד אירגן פעם לצלסי גול במשחק אליפות…
אז האוהדים חגגו, היום לא.
למה מוריניו לא אצלנו? למה?

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

אתה מסתכל רק על תצוגות הגנתיות במשחקים גדולים, לא הכדורגל המחורבן שאתה מקבל ברוב המשחקים.

ועדיין רוב הסיכויים שהוא מסיים עונה בלי תואר.

אריק 27 באפריל 2014

חרא מאמן. מחתים אותו מחר.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

הוא לא חרא מאמן ואין ספק שהוא ווינר, אבל הכדורגל שהקבוצות שלו מציגות הוא לרוב מאד מאד משעמם.

היוצאת דופן הייתה אולי ריאל מדריד, אבל שם לא היו נותנים לשחק כדורגל הגנתי מידי.

אריק 27 באפריל 2014

גם לא ביונייטד. והוא טיקינג אול דה בוקסס – שחצן, שנוא, בכיין… מזכיר לי מישהו.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

לא הבנתי. להיות חרא של בן אדם זה משהו שאמור להיזקף לזכותו?

אריק 27 באפריל 2014

חרא של בן אדם? כמעט כל מי שעבד איתו חולה עליו.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

ראשית, לא נכון. תשאל בריאל מדריד.

שנית, איכות אנושית של בן אדם מתבטאת גם ביחס לאנשים שהם לא מהקבוצה שלו.

edgecator 27 באפריל 2014

אריק, אתה קולע בול. את מה שפרגוסון לקח איתו כשפרש, רק מוריניו יכול היה להשלים.

דורפן 27 באפריל 2014

תוהה- ידוע לך על איזו התנהגות רעה שלו שאינה קשורה למה שמתרחש במגרשי כדורגל? מהמעט פעמים שראיתי את האיש בחי – איש נחמד מאד לבריות. פתוח מאד לעיתונאים. גם לא בשאלות ותשובות שמתפרסמות אחר כך.

אותי הוא קנה בשעות אחרי פורטו-מונאקו. מסיבת העיתונאים נגמרה ושלחנו כבר טקסטים והוא ישב והסביר הרבה מעקרונות הכדורגל שלו. מגודל סגל ועד שיטת היהלום.

ברור שהפרסונה גדלה מאז. והלחץ בו הוא נמצא עושה את שלו. אבל בסך הכל איש שהופך את הכדורגל למקום מעניין. ואני לא רוצה אותו ביונייטד.

ואל תעשה לעולם את הטעות של השלכה מתכונות כדורגל לתכונות חיים. תזכור שסמל הנאמנות בכדורגל, אחד מהם, הוא ריאן גיגס.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

משהו שקשור לטיטו וילנובה. אתה זוכר?

עוד דוגמה? התבדחות עם מאטרצי על חשבון המשקל של בניטז.

הוא גם גדול הצבועים בכדורגל, אגב הדיבורים על צלילות או "כדורגל מהמאה ה19".

יש המון דוגמאות, בטח של יחס שרחוק מלהיות פתוח למאמנים אחרים.

הוא לא אנס או רוצח, סתם בן אדם דוחה וחסר כבוד מהסוג שפוגשים לא מעט ביום יום.

אריק 27 באפריל 2014

תמיד היה מלא כבוד ליונייטד ומאמנה. בניטז זה סיפור אחר.

דורפן 27 באפריל 2014

כל מה שאתה אומר הוא בתחום הכדורגל. כל דרך להשיג יתרון.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

ההתבדחות על חשבונו של בניטס הייתה מחוץ לתחום הכדורגל, נקודה.

האצבע בעין של וילנובה לא הייתה קשורה לשום דבר. גם הצביעות שלו מחוץ למגרש לא נכנסת להגדרה של "תחום הכדורגל". זה לא שחקן עם דופק גבוה שפועל בלהט הרגע.

עובדה שמאמנים אחרים לא נוהגים כך.

דורפן 27 באפריל 2014

אתה צודק. התנהגות לא מקובלת בכדורגל, אבל מקובלת בקלאסיקו. להתנהגות בקלאסיקו שותפים כולם. מאז מחיאות הכפיים לרונאלדיניו לא ראיתי שמץ של ספורטיביות מיוחדת שם.

אתה יודע – פפ היה בריב עם וילאנובה, שעוד נמשך אחרי שחלה – וגם על זה לא הייתי רוצה להעביר דיעה. הכדורגל מוציא אמוציות.

בניטז לא שמן יותר מרוב המלצרים. :-)

בני 27 באפריל 2014

אני חושב שהמקרה שהכי מגדיר את המורכבות של האשיות של מוריניו והיחס שלו לעמיתיו הוא הסיפור של פרסיאדו. בצורה מכוערת ביותר הוא האשים אותו בזריקת משחק מול ברצלונה (אותו הוא הפסיד 1-0 בקאמפ נואו, מי שישמע). פרסיאדו זעם (בצדק) וצחק אחרון כשניצח את ריאל בברנבאו והבטיח למעשה אליפות לברצלונה. מוריניו תפס שהוא יצא טונה, הוא נכנס לחדר הלבשה של גיחון ובירך את השחקנים על הנצחון. הוא ופרסיאדו השלימו ולפרסיאדו היה רק מילים חמות על מוריניו לאחר מכן

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

נו באמת. לא מתאימה לך תגובה כזאת (אם התכוונת באמת למה שכתבת).

הקלאסיקויים תמיד היו רווים באמוציות, אבל רק בתקופת מוריניו הם הפכו לכל כך אלימים. ובכל מצב, אין דין אלימות או התנהגות לא ספורטיבית של שחקנים על המגרש כדין פגיעה מכוונת בעוזר מאמן של היריבה, ללא כל פרובוקציה מצדו.

וכמו במקרה בניטס, התנהגות הזו הייתה לא מול המצלמות, כלומר מצב שבו ה"אני" האמיתי השתלט על מוריניו: בן אדם שפונה לאלימות וללעג על האחר.

אני לא אוהב את הכדורגל של מוריניו, אבל כמוך, מכיר בחשיבות שלו בהצגה שהיא הכדורגל העולמי. אני מסכים שצריך מישהו שימלא את "תפקיד הרע", כמו איטליה וגרמניה במונדיאלים או לידס בשנות דון ריווי. וזה נכון שהכדורגל שלו מאתגר את היריב להשתפר- שים לב שגם הספרדים מאד השתפרו באירופה מאז ההגעה שלו, למרות המשבר הכלכלי.

רק שכל זה לא קשור להתנהגות המכוערת שלו כבן אדם. לא ברור למה מעריציו מסרבים להכיר בזה. למה סימאונה יכול להצליח עם סגנון דומה ועדיין להתייחס בכבוד ליריב?

דורפן 27 באפריל 2014

אבל למה לא רואים את כל זה באנגליה? למה היריבויות בין צ׳לסי לקבוצות אחרות לא גולשות לכאלו פסים? גם ברצלונה הייתה יכולה להתנהג טוב.

אני לא חושב שברצלונה היא קבוצה במיוחד חשודה בהתחזויות, אבל בקלאסיקו הם עברו לא פעם את הטעם הטוב. כנראה מתוך תחושה שהם נלחמים באיזה עמלק, וזה מעגל שרק מנציח עצמו. נו טוף.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

מה קשורה "ברצלונה" כקבוצה? וילנובה כעוזר מאמן לא עשה לו שום דבר.

אתה יודע, לא חסר מקרים של קבוצות שצללו וכיסחו אחת את השנייה על המגרש וזה מעולם לא הגיע למצב של פגיעה פיזית של מאמן בעוזר מאמן היריב ועוד ללא פרובוקציה מוקדמת.

אגב, אתה חושב שמוריניו הגיבור היה מעז לעשות דבר למישהו כמו סימואנה? הלוואי וינסה ביום רביעי. הוא לא ינסה. אתה יודע למה? כי הוא הדוגמה קלאסית לילד בכיתה שמציק לחלשים ממנו.

והכי לא ברור לי למה אנשים כמוך, שאפילו לא אוהדים את קבוצות שלו, מגנים עליו במקרים כאלו. אין פה שום קשר לכדורגל שהקבוצות שלו משחקות אלא להתנהגות בסיסית בין בני אדם.

אם היה מדובר ביובל נעים גם היית מבין את ההתנהגות שלו?

דורפן 27 באפריל 2014

אני זוכר עוד בימיו בצ׳לסי את מוריניו מגיע לשדה תעופה וכבר שם מחכים אוהדים שמקללים אותו. אני לא אומר שאני מגן על התנהגות כמו עם וילאנובה. אני פשוט חושב שהוא איבד את זה בתוך סיטואציה שתמיד הייתה לא נעימה מלכתחילה. וכן הוא תורם לה. אבל עובדה שבאיטליה או אנגליה או פורטוגל אין סיפורים כאלו.

מה עשה יובל נעים שהגיע לדיון הזה?

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

שוב, מה הקשר? הוא לא סימן דברים לקהל. הוא פגע פיזית בבן אדם שלא עשה לו כלום, ללא פרובוקציה.
אני שואל שוב- אתה רואה מצב, גם בסיטואציה מאד קיצונית, שהוא ינסה לפגוע בסימאונה?

אתה חושב שהקללות שקיבל מוריניו שונות מהיחס שמקבל כל מאמן במפגש טעון בכדורגל האירופאי?

מוריניו הוא חרא של בן אדם. לא במובן של רוצח או אנס, חרא מהסוג שכולנו פוגשים בכל מקום, מהבית ספר, דרך הצבא ועד העבודה. זה שילעג לחלש ממנו בשביל לצבור פופולריות, ישקר וידרוך על אנשים בשביל להתקדם ויתנהג בחוסר כבוד לסובבים אותו.

העובדה שהוא מצוין במקצוע שלו, לא סותרת את זה.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

ויובל נעים קשור מהבחינה שאם הוא היה נוהג כך, ספק אם היו מגלים כלפיו סלחנות.

שמדובר במוריניו, התנהגות של בבון מקבלת הצדקות והסברים.

אנדר 28 באפריל 2014

רגע, שאני אבין:
ראיין גיגס הוא נבלה מוסרית, אבל זה מחוץ לעולם הכדורגל – אז זה בסדר.
מוריניו הוא גם כן נבלה מוסרית, אבל זה בעולם הכדורגל – אז זה בסדר?..
אוח… הקומדיה של המוסר האנושי

דורפן 28 באפריל 2014

לא…. אלא כך.

ריאן גיגס לכאורה נבלה מחוץ למגרש – לפחות ידוע עליו פרט מנוול מאד – אז זה נשאר מחוץ למגרש ולא לייבא את המנוולות הזו לכדורגל שם אינו מנוול כלל.

מוריניו נבלה בעיני אנשים על פי מה שקרה במגרש. אז הם צריכים להבין שהוא המנוול במגרש ולא לייחס לו מנוולות חוץ מגרשית.

כל מנוולות במקומה מונחת.

אחד 27 באפריל 2014

ומתי בפעם האחרונה יונייטד של פרגוסוו שיחקה כדורגל אטרקטיבי?
מוריניו הוא היורש המושלם של פרגוסון – מציג כדורגל מכוער אבל משיג תוצאות.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

יונייטד של פרגוסון לאורך רוב השנים הציגה כדורגל מהתקפי ופתוח. נכון שזה השתנה בין 2008 ל2011, בעיקר באירופה.

לרמות של מוריניו זה לא הגיע מעולם.

אסף THE KOP 27 באפריל 2014

האוהדים לא חגגו.
זה צ'יזבט ממרתפי הבירה של מנצ'סטר.

wazza 27 באפריל 2014

מרתף בירה? דווקא היום? אפילו לך זה לא מתאים

אסף the kop 27 באפריל 2014

כמה שאתה רגיש.
לא מרתפי בירה אלא בפאבים העתיקים. מרוצה ?

wazza 27 באפריל 2014

זה לא היה ברצינות, שכח מזה

דותן 27 באפריל 2014

פעם לפני הרבה שנים שעוד ההיתי ילד ראינו כל מוצאי שבת WWF בערוץ ירדני. תמיד היתה שם עלילה מבוימת ואיזה חלאה הרגיזה בכוונה את כל הקהל וברמאות ניצחה את הגיבור…. עד ש…. תמיד היה עד ש….

יש לי תחושת deja vu….

לא יודע על מה כולם מדברים – אם גרארד לא מחליק וממשיכים לשחק עד יום העצמאות זה נגמר 0:0 – פשוט חוסר מזל – לא יותר מזה….

אחד 27 באפריל 2014

לא רואה את סיטי מנצחת באברטון? אתה באמת חושב שאברטון יעזרו לליברפול לזכות באליפות?
ויש גם את העניין הפעוט הזה שסיטי קבוצה יותר טובה.

דורפן 27 באפריל 2014

כן – אברטון אם יוכלו לעזור לליברפול. מה עוד שהם עדיין משחקים עבור עצמם.

LOVERPOOL 27 באפריל 2014

רונן, אתה לא מצנזר את האידיוט כי אתה נהנה שנסבול?

דורפן 27 באפריל 2014

הכי טוב לא להתייחס. הטרולים הללו לרוב נעלמים מעצמם. למרות שהסבלנות שלי באמת מוגבלת.

7even 27 באפריל 2014

וגם את העניין הפעוט הזה שאברטון רוצה צ׳מפיונס

אדם 27 באפריל 2014

לא חושב שהמשחק הזה מייצג משהו. מקריות ותו לאו. צ'לסי שיחקה רע, רע מאוד. ליברפול לא היו חדים ולא הצליחו לנצל את ההזדמניות שהם כן הגיעו אליהן.
מזל, או חוסר מזל, תלוי מי מסתכל. לא יכולת, לא טקטיקה, לא משקולות, לא אגדות. מזל.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

ההחלקה של ג'רארד היא מזל נטו. העובדה שליברפול לא הגיעה למצבים מול הרכב משני של צ'לסי ועוד במשחק ביתי שהרבה יותר חשוב לה, היא לא מזל.

אלי 27 באפריל 2014

1. כן הגיעה למצבים. 26 פעמים…
2. חוץ משחקן אחד, כל השחקנים עלו בהרכב הראשון השנה יותר מפעם אחת.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

בעיטה לשער אין פרושה להגיע למצב.

אדם 27 באפריל 2014

תוהה, הם בהחלט הגיעו למצבים שברוב המשחקים הם מנצלים. בטח סוארז. וכל זה בלי סטארידג'. נכון, מבחינת כמות זה היה ממש מעט, אבל בטח יותר מצ'לסי (וגם יותר מאתלטיקו שבוע שעבר) ומספיק בשביל לנצח. בעצם, צ'לסי לא הגיעו לאף מצב ותיקו מאופס היה מספק את ליברפול לחלוטין.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

איזה מצב היה לסוארז חוץ מהבעיטה בדקה ה92, שגם היא לא הייתה מה שנהוג להגדיר כ"מצב של מאה אחוז"?

אדם 27 באפריל 2014

כשכתבתי בטח סוארז הכוונה הייתה למצב שהוא לא מאה אחוז אבל סוארז מבקיע ממנו לא מעט פעמים, למשל המסירה של קאוטיניו שהוא פשוט פיספס.

אביאל 27 באפריל 2014

אלי – מההרכב הכי חזק של צ׳לסי שיחקו היום שלושה שחקנים:
אזפילקוטה – שבהרכב החזק משחק בצד שמאל
איבנובניץ׳ – פעם ראשונה שהוא משחק בלם העונה
מאטיץ׳ – שדיויד לואיז יכול בכייף להחליף בתור קשר אחורי במשחק חשוב מאוד של צ׳לסי, שחקן שהגיע רק בינואר להזכירך.

כל השאר הם מחליפים, כולל בלם במשחק פותח בפעם הראשונה בצ׳לסי.

אסף the kop 27 באפריל 2014

לצ'לסי יש סגל שאפשר להרכיב ממנו 3 קבוצות שיתחרו על ליגת האלופות, האליפות באנגליה וגביע החלב.
אי זכיה של אחת הקבוצות הללו באיזשהו תואר יהווה כישלון מהדהד.

אביאל 27 באפריל 2014

אסף – ואיך זה קשור למה שאמרתי ? בתור אוהד ליברפול היית מעדיף שצ׳לסי יעלו עם ההרכב החזק יותר ? זה היה מנחם אותך באיזושהי דרך ?

צ׳לסי עלתה עם ההרכב השני כמעט במלואו ואת זה ליברפול לא הצליחה לנצח, גם את ההרכב הראשון בסיבוב הראשון היא לא הצליחה, הטענות אליה בלבד.

בין זה לבין העונה של צ׳לסי ומה יהיה בסופה אין שום קשר, גם ברצלונה קבוצה עשירה, מחוברת ועם סגל שחקנים טוב בהרבה כנראה לא יקחו תואר העונה, גם ריאל של העונה שעברה עם התקציב הגדול בעולם ועם שלל הכוכבים לא לקחה תואר, זה הכדורגל.

אסף the kop 27 באפריל 2014

זה מאוד קשור.
לצ'לסי אין הרכב שני או שלישי. יש לה סגל שאפשר להעמיד איתו 2 קבוצות לפחות שירוצו לאליפות אנגליה. לא לקחת שום תואר עם קבוצה כזאת זה כישלון. זה יהיה מצחיק למדי אם ההשג הכי גדול של מוריניו השנה יהיה למנוע מליברפול אליפות…

מה שכן, אתה צודק. ליברפול באנפילד לא צריכה להפסיד לשום הרכב של צ'לסי או קבוצה אחרת לצורך העניין.

ניק 27 באפריל 2014

אז כמה שהרומנטיקה רוצה את גיגס וחבריו כמאמנים ביונייטד גם בשנה הבאה, אבל מבחינתי הם מקום 2.
מוריניו ושוב מוריניו.
שישחק משעמם, שיתבכיין, שיעשה מה בא לו. המאמן ענק!

אסף THE KOP 27 באפריל 2014

תשמעו,
אם לא היה המשחק הזה ליברפוליסט (My ass) היה עד עכשיו קבור מתחת לאבן שהוא התחבא בה בשבועות האחרונים. אם יש קרן אור בפאשלה של ג'רארד זה שהוא סייע לו לצאת מהחור.

LOVERPOOL 27 באפריל 2014

+8

כסיפוביץ 27 באפריל 2014

או שההורים שלו לא בבית..

רובי 27 באפריל 2014

איך, למען השם, מוריניו יכול להיחשב 'גאון טקטי' אחרי שהוא פאקין החנה את האוטובוס, הצוללת, הבואינג 707 ועוד כלי רכב צבאיים ברחבה. כמה כסף צ'לסי הוציאו הקיץ על רכש? כמה על משכורות? כמה שחקני התקפה בינלאומיים יש להם בסגל? הוא לא תקף, ואלמלא החלקה של ג'רארד זה היה נגמר לפחות בתיקו, אם לא יותר. זו הייתה תצוגת פחדנות ממדרגה ראשונה. ברור לכולם את מי אני אוהד, בעקבות האמוציות המטורפות שהדרעק הזה מוציא ממני, ואני יכול לומר לגמרי שאני כעת לגמרי מבין לליבם של אוהדי ברצלונה שמתעבים את ה'טקטיקן' הדגול.

הדבר היחיד שאני יכול לומר לזכות הקבוצות של גונב הדעת הזה הוא שהן מאוד ממושמעות ושהשחקנים מתאבדים על כדורים. זה יפה מאוד, אבל מכאן ועד טקטיקה הדרך ארוכה מאוד. גם הפועל יהוד וסטוק סיטי היו מצליחות להתגונן ככה אילו עמדו להן המשאבים שעומדים למוריניו. זה מאוד קל להעמיד 8-9 שחקנים ברחבה ולשחק על מתפרצות. אם המתפרצות של צ'לסי היו מוצלחות בדרך כלשהי, ניחא, אבל גם זה לא! הן השער הראשון והן השני נבעו מאיבודי כדור שלנו, לא מאיזו עקיצה גיאונית של צ'לסי. כל ההתקפות המתפרצות של צ'לסי במהלך המשחק (לא היו יותר מדי כאלה) נגמרו בחטיפה כדור שלנו.

אני מרגיש ששדדו אותנו, לא השופט אלא אדם ציני וקטן שמציג את עצמו כאילו הוא 'אחד נגד כל העולם' או ככזה ש'נאלץ' 'לתמרן' עם סגל פצוע/מורחק. ליברפול רצה כל העונה עם 16 שחקנים במקרה הטוב והגיעה הרבה יותר רחוק מצ'לסי עם סגל של 20 משהו בינלאומיים עם משכורות מכובדות. עם ה16 שחקנים שלנו לא שיחקנו מעולם בונקר ותמיד ניסינו לשחק כדורגל פתוח ולכבוש שערים. נראה שמוריניו לא מעוניין בזה כלל, אולי כי הוא מפחד להתגלות במערומיו כמאמן התקפה כושל או משהו כזה. כל כך מרגיז שאחרי תצוגת פחדנות נוראית כזאת אנשים עוד קוראים למוריניו 'טקטיקן גאון', הוא לא, הוא פשוט בונקריסט עם משאבים להעמיד חומת ביצורים מספיק עבה ומחומרים משובחים, לא יותר.

יותם 27 באפריל 2014

+1

בנוסף, הוא גרם היום לאח שלי לבכות בסוף המשחק. אני לא אסלח לו על זה לעולם.

שלמה 27 באפריל 2014

גם בשביל משחק הגנתי משובח צריך שחקנים מתאימים, בדיוק כמו שבשביל משחק התקפי משובח צריך שחקנים התקפיים.

לא, הפועל יהוד וסטוק לא היו מצליחות להתגונן באותה רמה.
ובהחלט מוריניו מציג את היכולות שלו גם במשחקים מהסוג הזה.

מי אמר שמשחק כדורגל חייב להיות פתוח? המטרה היא לא לכבוש כמה שיותר שערים אלא לנצח, ולכן זו כן חכמה לשחק כמו שהוא משחק.

רובי 27 באפריל 2014

הוא שאמרתי. למוריניו יש מספיק כסף כדי לבנות סגל שמאפשר לו לבנות חומת ביצורים כל כך מתוחכמת ועבה. אבל זה לא שווה הרבה. ברור שהמטרה של הכדורגל היא לנצח, אבל א'- אלמלא טעות לא מחויבת המציאות מוריניו לא היה מנצח את המשחק הזה, ב'- כדורגל הוא משחק שבו שחקנים משחקים בכדור באמצעות הרגל. הטקטיקה הזו היא למעשה המנעות ממשחק עם הכדורגל באמצעות הרגל שמטרתה למנוע מהקבוצה שמשחקת בכדור עם הרגל להבקיע. לא התלוננתי על כך שהקבוצות של מוריניו לא משחקות כדורגל מהנה, התלוננתי על כך שהקבוצות שלו לא משחקות כדורגל.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

זה נכון שגם להתגונן ברמה כזו, זה ביטוי של רמה ויכולת שקשה להגיע אליה.

מצד שני, עדיין בכדורגל הרבה יותר קל להתגונן מאשר ליזום. הרבה יותר קל להרוס מאשר ליצור.

יריב 27 באפריל 2014

זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בטענה הזו, ואני לא מבין אותה בכלל. באופן כללי, הגנה והתקפה קשות באותה מידה, מסיבות של סימטריה (הן משחקות זו מול זו). אם הכוונה היא לכך שפער היכולות ברמות הגבוהות גדול יותר ביכולות התקפיות מבהגנתיות, זה לא נראה כמתיישב עם הירידה במספר השערים שיש בעת עליה ברמת הליגה (למיטב זכרוני, אולי אני טועה).

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

קל מאד להבין אותה.

בשביל להתקיף, אתה צריך לשחק עם כדור. בשביל להגן, לא. בשביל לתקוף, אתה צריך ליצור. בשביל להגן, להרוס.

ולראיה, הקבוצות הנחותות הן אלו שנוקטות בטקטיקה הזו. למה? כי היא יותר קלה. לא קלה באופן כללי, אבל יותר מהאפשרות של לתקוף וליזום.

בני 28 באפריל 2014

מה הקשר סימטריה. אתה צריך לבדוק את אחוז ההתקפות שנגמר עם שער מול ההתקפות שנכשלות. הגנה היא בכדורגל היא באופן מוחלט הרבה יותר קלה מהתקפה. כדורגל הוא ענף הספורט הכי לא מאוזן בהקשר הזה. יותר קל לקלוע סל להבקיע טאצ'דאון לדוגמא, מאשר להבקיע שער בכדורגל

אביאל 27 באפריל 2014

רובי – קודם כל תתעורר, אתה חיי בכדור הארץ ואתה רואה כדורגל – מה אתה מחפש עכשיו איזה צדק פואטי ? מה קשור המשכורות ומה קשור השחקנים ? לפי התיאוריה שלך הצדק יצא לאור שסנדרלנד וקארדיף ירוצו לתואר.
ובוא נחשוב על זה, במשחק מול הגדולות, צ׳לסי ניצחה פעמיים את הסיטי, פעמיים את ליברפול, תיקו ונצחון מול יונייטד, ארסנל וטוטנהאם והפסד ונצחון מול אברטון, לא מספיק ?

אם זה היה כל כך קל כהגדרתך לשחק ככה – אז למה לא כל הקבוצות הבינוניות-קטנות משחקות ככה ? מה מונע מהן ? אשמח באמת לתשובה.

זה היה הרכב שני של צ׳לסי, אתה יכול לבוא בטענות רק לקבוצה שלך.

ואם מישהו נשדד היום זאת צ׳לסי, על ידי השופט בפנדל ברור שלא בא משום מקום אלא מהתקפה טובה של צ׳לסי, שלא נדבר על השוד של מייק דין בשבוע שעבר מול סנדרלנד, פנדל של מאה אחוז על רמירז ופנדל שלא היה על אליטדור – עכשיו צ׳לסי היתה צריכה להיות במקום הראשון – אז אל תדבר לי על צדק.

יותם 27 באפריל 2014

אולי דיי עם השופט? אי אפשר להסכים שכולם נדפקים ממנו באותה המידה? לפני שבועיים אדום הזוי בסוונזי אומר לך משהו? ואם אני זוכר נכון היה גם פנדל שקרי העונה שנתן לצ'לסי נקודות… מספיק כבר. חוץ מזה הוא אמר שהוא מרגיש ששדדו אותנו, תחושה אישית.

מיכאל 27 באפריל 2014

+1 לרובי. פשוט כתבת את המחשבות שלי.

שון 27 באפריל 2014

לפעמים לנצח זה פשוט לעשות פחות טעויות מהיריב. בזה מוריניו מומחה.

Adam 27 באפריל 2014

מלבד השנה, לקבוצות של מוריניו הייתה תמיד ההתקפה הטובה בליגה או השניה הטובה בליגה. זה נכון בריאל, אינטר, הקדנציה הראשונה בצ'לסי ופורטו., תבדקו לבד.
מוריניו טקטיקן ענק.. ומה לעשות שגדולתו כטקטיקן מופיעה לרוב כאשר הוא מסרס קבוצות התקפיות?

פו 27 באפריל 2014

+1
מדויק

ניק 28 באפריל 2014

כן אני בטוח שאתה מבין לליבם של אוהדי ברסה.
כי ברסה פירקה את כל מה שזז ובאו מאמנים ואמרו איך מנצחים אותם? בוא נתקוף מולם ואז הם קיבלו בראש.
ואז בא משהוא אחר וחשב קצת ואמר איך מנצחים אותם? והגיע לפתרון. וניצח אותם.
כנל לגביכם.
צריך להודות בהפסד ולקבל אותו ולא לחפש אשמים איפה שאין.
זכותו המלאה לעשות מה שבא והלוואי שהוא יקח גם את ליגת האלופות ככה.
לגבי המשאבים- מה הקשר? שורלה או אוסקר אולי שחקני התקפה מעולים ואז זה בא לידי ביטוי במשאבים, אבל היכולת ההגנתית שלהם היא החלק החלש במשחק שלהם אז בכל מקרה לא על זה קנו אותם. דוגמא פשוטה- ולנסיה יותר בהרבה מהאזדר הגנתית, האזרד שחקן טוב פי 10 מולנסיה. המשאב הולך לשחקן הטוב. לא חושבים יותר מדי על היכולת ההגנתית של שחקני ההתקפה.
אולי גם המצרים אמרו שישראל לא שיחקה בצורה שמתאימה להם כשהפציצה להם את כל חיל האוויר בששת הימים.

ליאב 27 באפריל 2014

הסקאוזרס באו למסיבה, חשבו שאם הנסן ודלגליש ביציע, הם צריכים לזכות באליפות שמגיעה להם ונחנקו נגד הרכב סביר שמוריניו העמיד מולם.

מתחבר למה שדורפן אומר ומוסיף תוספת רצויה מאוד, תן לי את גיגס כמנג'ר עם החבר'ה שהיו אתמול כעוזריו, מינוס פיל אבל פלוס גארי נוויל ואני מוכן לסחור בזה תמורת אליפות לליברפול.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

אתם חוגגים קצת מוקדם מידי.

לליברפול, כמו יונייטד, יש נטייה לעשות דברים בדרך הקשה והמרגשת. הסיפור רחוק מלהיגמר.

כסיפוביץ 27 באפריל 2014

כן. פעם בעשרים שנה…
צריך לחכות לפחות עוד 12

edgecator 27 באפריל 2014

בדיוק. הטעות הזו של ג'רארד בהחלט יכולה להיות השפל שממנו קם הגיבור ממש בסצינה האחרונה.

תוהה בדרכים 27 באפריל 2014

צריך להזכיר שגם יונייטד עונה לפני שהיא זכתה באליפות אחרי 26 שנה, זרקה אליפות שהייתה כבר ביד, ממש במחזורים האחרונים. כולל בהפסד לליברפול.

דורפן 27 באפריל 2014

נכון – ובריאן רובסון בסופו של דבר- הלוזר האולטמטיבי- סיים עם שתי מדליות אליפות.

אבו צ'יצ'ריטה 28 באפריל 2014

גם יונייטד של העונה שעברה זכתה באליפות אחרי שעונה קודם לכן היא הפסידה אותה בשניה האחרונה של העונה. זה לא המכות שאתה מקבל, זה איך אתה מתאושש מהן

גיל 27 באפריל 2014

אין מאמן שמוציא מאנשים כל כך הרבה אמוציות כמו מוריניו ורק על פי המדד הזה הוא חשוב לכדורגל.

אריק 27 באפריל 2014

+1

אסף the kop 27 באפריל 2014

מוריניו ?
ליברפול הפסידה בגלל עצמה.
שום קשר למוריניו.

בני תבורי 27 באפריל 2014

נכון מאוד

martzianno 27 באפריל 2014

אני לא חושב שיש אוהד ליברפול שפוי אחד באתר הזה, שהאמין באמת למוריניו שוויתר על הליגה.
מוזר שדווקא השחקנים נפלו בפח הזה….

רובי 27 באפריל 2014

איך בדיוק אתה מגיע למסקנה שהשחקנים באו שאננים? הם לא נתנו הכל במשחק הזה? הם לא ניסו לתקוף? גם במחצית הראשונה, מישהו ראה את ליברפול נותנים את המשחק הזה לצ'לסי בגלל מעין תחושת עליונות?

דורפן 27 באפריל 2014

הם פשוט קצת חסרי נסיון במשחקים במעמד כזה. זה יגיע.

ק. 27 באפריל 2014

זה פשוט קשה מאד להכניע מגננה שמבוצעת בצורה וברמה הזאת (גם באיירן ובארסה ואתלטיקו היו מתקשות).
ליברפול ניסו בכל הדרכים – מרחוק, על הרצפה מסירות חצי גובה והגבהות. לא הלך.
לזכותה של הגנת צ'לסי (החוליה עם עשרת השחקנים) גם היום וגם מול אתלטיקו – הם כמעט ולא עושים עבירות באזורים מסוכנים.

אריק האדום 27 באפריל 2014

רונן… אין כמו שנאה ספורטיבית טובה. תודה למוריניו

כוכב עליון 27 באפריל 2014

אז ככה זה מרגיש להיות אוהד ליברפול ב 22 השנים האחרונות? עד היום באמת לא הרגשתי מה זה. פעם ראשונה של רגשי שמחה לאיד ללא כל סיבה. סתם נעימות לשעת אחר הצהריים. ועדיין לא נסלח שצריך להיות בעד צ'לסי או סיטי ירחם השם

אריק האדום 27 באפריל 2014

באמת שלא צריך מלח היום, סטיבי דאג להם למספיק

גיסנו 27 באפריל 2014

אם צ'לסי עולה לגמר הצ'מפיונס אפשר להדליק את הטלויזיה ישירות בדקה ה 120 רגע לפני הפנדלים ולא לדאוג שפספסנו משהו.

כספרי 27 באפריל 2014

אתה באמת אוהד ליברפול??? אלמלא סטיבי ג'י היכן הייתם??? בטח לא במרחק ניצחון מאליפות…במחשבה שנייה…לא עזוב אני לא אפתח את הנושא אתה לא ראוי לזה

שחמוביץ 27 באפריל 2014

איזה צירוף מקרים:
לפני שלוש או ארבע שנים, שני מחזורים לסוף, צלסי מגיע לאנפילד . אותו מספר נקודות כמו היונייטד עם יחס שערים עדיף או אולי זה היה נקודה יותר. דקה עשרים ומשהו, סטיבי מחזיר כדור לשוער שמיורט עי צלסי לגול. גם אז נגמר 2-0.
מכך אני מגיע לנקודה:
א. אברטון, שתהיה רחוקה 4 נקודות מארסנל, לא תתאמץ מול השיטי.
ב. סטיבי יקירי, כל כלב ביג' יומו.

אמיר המקורי 27 באפריל 2014

נכנסתי באיחור, כל מה שנשאר לומר שאם ליברפול לא תיקח את האליפות סטיבי גי הוא האיוב המודרני של הפרמייר.

עוז 27 באפריל 2014

בטלוויזיה ההולנדית החמיאו למוריניו על העובדה שכל שחקן בסגל משחק עם משמעת ברגע שהוא עולה למגרש כאילו הוא תמיד שם, אבל כינו את הכדורגל של צלסי Beton Football…

רוני יעקוב 27 באפריל 2014

הרשו לי לבקש מכל אוהדי היוניטד פה שזועמים על פרגי אשר החתים מטעמי אגו מנופח וחשש לרקורד שלו את מויס שחטף 3-0 מליברפול בבית על פני מוריניו הגאון שהראה לליברפול מאיפה משתין הדג
חברים אנה זיכרו לפרגי את חסד נעוריו
נכון שהעדפה של מויס על מורייניו ישאיר לו אות קיין על הקריירה לנצח,אבל עדין לא לשכוח שפרגי עשה מספר דברים עבור היוניטד

יואב 27 באפריל 2014

לא נמאס לך י׳מאוס?
פרגי הוא אויב האומה וחסר מושג.
שחרר אותנו כבר טרול גרוע.

רוני יעקוב 27 באפריל 2014

מה עובר עליך?
מדובר פה בקריאה נרגשת לתמיכה בפרגי

D! 27 באפריל 2014

אם חזרנו להיות הקבוצה ההיא אני מניח שלפחות משהו חיובי יש ביום הזה

באבא ימים 27 באפריל 2014

לפני שהסיפור הזה יצא מכל פרופורציה בואו נזכור מה לא היה פה. לא היה פה שום מופע גאונות טקטי של מוריניו. אין לי שום בעיה עם סגנון המשחק. מוריניו יכול לשחק בכל סגנון שהוא מוצא לנכון. האופן שבו הוא שיחק היה אמור להכתיב תיקו. תיקו שהיה טוב לליברפול ולא נותן שום דבר לצ׳לסי. זה לא דומה למה שקרה באיתיחאד שם הם לא רק שיתקון את סיטי אלא היו הקבוצה הטובה היותר. ממש לא. לא היה שום דבר בהופעה של צ׳לסי שהיה אמור להביא להם נצחון. פשוט היה להם מזל. דמבה בה אפילו לא לחץ על נ׳רארד. אלמלא זה – בהנחה שתוכנית של צ׳לסי היתה עובדת בצורה מושלמת – זה היה נגמר בתיקו.

באבא ימים 27 באפריל 2014

שיתקון =שיתקו

קורא אדוק 27 באפריל 2014

מוריניו הוא בעצם ליטלפינגר ממשחקי הכס
אין מה להיות עצובים על סטיבי ג'י בקיץ הוא מרים את הגביע העולמי

יוסי מזרחי 28 באפריל 2014

קורא, אני מבקש לדייק, " השם הוא פיטר "

איציק אלפסי 27 באפריל 2014

רונן, הערב הזה אני לא יכול שלא להיזכר בדברים האלה שכתבת: http://debuzzer.com/dorfan/3947
כמה נכון. כמה כואב.

גיל 27 באפריל 2014

איציק, מה שהיה היום לא קרוב אפילו למה שהיה אז. אז זה היה באמת בונקר לתפארת עם העפת כדורים ליציע וחנייה על הרחבה וכל מה שתרצה. בשני המשחקים האחרונים צ'לסי אמנם לא ניסו לתקוף הרבה אבל כן החזיקו בכדור וכן תקפו כשיכלו.

אם כבר אני מגיב אני רוצה לנצל את זה לעוד שתי הערות בעקבות התגובות פה: אחת, בונקר או לא, מקבוצת התקפה מלהיבה כמו ליברפול השנה צריך היה לצפות להרבה יותר, בטח בבית. יותר משמוריניו הגן בגאוניות על השער הוא פשוט הרדים את המשחק והוציא את כל העוקץ מהמשחק של ליברפול ששיחקה לידיים שלו.

שניים, יכולים להאשים את ג'ירארד כמה שרוצים אבל הייתה להם מחצית שלמה להשוות והם לא עשו את זה. זה לא שהוא הבקיע שער עצמי בדקה ה90 כשלא הייתה שום אפשרות לשנות. הם נכשלו, קורה, וילמדו מזה לעתיד.

בני 27 באפריל 2014

נכנסתי ללינק ופתאום הבנתי את ההסתייגות של תוהה בדרכים (טל בגלגלו הקודם) לא אוהב את עזי דן. אחרי הקריאה אני קצת מבין אותו

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

לא יודע מי זה, אבל בפעם המיליארד וחצי- אני לא הוא.

בני 28 באפריל 2014

תיכנס ללינק, תקרא את הטיעונים, את הסגנון ואת אופן ההצגה ותבין למה אני מתקשה להאמין. לפחות אתם אמורים להכיר אחד את השני

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

אין לי כוח לקרוא, אבל אני לא נמצא פה במשפט ולא חייב להגן על עצמי ולתת לך הסברים. אם אתה לא מקבל את מה שאני כותב זה עניין שלך.

גם אין לי ומעולם לא הייתה לי שום טענה כלפי הכדורגל של מוריניו. אם ברצלונה לא הצליחה להתמודד עם הבונקר שלו היא יכולה להאשים רק עצמה. הוא מבחינתו עשה את מה שהוא צריך.

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

ובמקרה של מוריניו, צריך להבדיל בין הכדורגל שהקבוצות שלו משחקות לאופי שלו כבן אדם.

ברמת כדורגל, זכותו לשחק איך שהוא רוצה, כל עוד זה בגבולות מה שמותר בחוקי המשחק. תפקידו של מוריניו כמאמן צ'לסי הוא לא להקל על היריבה שלו.

ההתנהגות שלו כבן אדם היא נושא נפרד לחלוטין.

cookie-monster 29 באפריל 2014

המשחק ההוא היה לי בראש כבר שבועות – לפני המפגש עם המיוחד

רמפולסטילסקין 27 באפריל 2014

מוריניו מאמן מעולה. כל שנשאר לאוהד יונייטד לעשות הוא לדפוק את הראש בקיר כשהוא לא קיבל את הקבוצה בתחילת העונה. איפה הקבוצה שלו ואיפה יונייטד. ואיפה היו הקבוצות האלה שנה שעברה. הטבלה לא משקרת.
עכשיו אמרו בערוץ מסוים שכשהמיונז איבד את חדר ההלבשה לא היה מנוס מלהיפרד ממנו. כהשחקנים לא משחקים בשבילו אז אפילו בשש שנים של הזדמנויות נוספות לא יצא כלום.

גיל 28 באפריל 2014

וסליחה על הציניות, אבל לזרוק את המדים של הקבוצה לריצפה בתור מחאה זה מגוחך ומביש בעיניי אבל בארה"ב זה נתפס כמחאה מרגשת. איפה זה ואיפה מחאות היסטוריות אחרות.

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

במשחק של הקליפרס?

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

התשובה לשאלה שלי היא חיובית.

http://www.youtube.com/watch?v=Wsk2kYUGMXo

תוהה בדרכים 28 באפריל 2014

זה באמת לא נראה אפקטיבי במיוחד, אבל מה הם כבר לא יכולים לעשות כרגע, חוץ מלא לשחק.

גיל 28 באפריל 2014

בדיוק, שלא יעלו לשחק. זה יגרום להרבה יותר רעש. אני ממש לא מתרשם ממחאות שבהם אין שום מחיר למוחים.

אסף the kop 28 באפריל 2014

אני לא מבין למה מאשימים אותו בגזענות.
האיש הזה הרבה יותר מתקדם וליברל מרובנו.
הנה, הוא מסכים שהחברה ההיספנית-אפרו אמריקאית שלו תשכב עם גברים אחרים, רק מבקש שלא תצטלם עם האפרו-אמריקאים מבינהם אח"כ. איזה איש !
רובנו לא היינו מוכנים שבת הזוג שלנו תשכב ותצטלם עם מאהביה אח"כ אפילו היו לבנים…

תשאלו את גיגס.

רועי מ 28 באפריל 2014

בתור אוהד ליברפול לא הבנתי מה רוצים ממוריניו?
ליברפול לא הצליחו לתפקד.
צ'לסי ניצלה שתי טעויות קשות ועקצה אותנו.
זה הסגנון שלו וזהו. אין סגנון אחד וזה היה משעמם אם היה כזה.
לא הצלחנו לסכן את השער אולי הבעיטה של סוארז בדקה 90 באמת הייתה מסוכנת.
הבנתי שהפסדתי עקשן עם אדיוט. חיפשתי מי זה האוהד המזוייף עד שהגעתי לזה שחסמו אותו.
עכשיו נותר לקוות שהאחרות יעזרו לנו.
והכי חשוב שננצח ללא קשר את שני האחרונים.

יוסי מזרחי 28 באפריל 2014

אפשר גם אחרת, הנה תגובה מדודה שקולה ונורמאלית.

אייל הצפון 28 באפריל 2014

אם ליברפול לא היו מפסידים את המשחק אתמול, אבל לא מנצחים בשני המשחקים הבאים, כמעט בטוח שהם לא לוקחים אליפות. אז נכון שאחרי ההפסד הסיכויים פחתו, אבל הם צריכים לבוא בתחושה שאם הם מנצחים את שני המשחקים שנשארו, האליפות שלהם.
וחוצמזה, בתור נכד של אדם שנולד בסאלפורד ועד היום אוהד יונייטד, חשוב לי שסבא שלי יראה אליפות לפני שהוא יהיה בן 95, ולכן גיגס הוא לא האדם הנכון.
א: הוא וולשי.
ב: הוא שיחק בתפקיד קדמי באגף.
ג: הוא נתון להשפעה של פרגי.
מאן יונייטד צריכים בן אדם שיהיה סקוטי, שידע מה זה להיות מספר 1 בעולם ולהתמודד בהצלחה עם הלחץ ועם הציפיות, ושישחק הכי התקפי שיש.
לכן צריכים הגלייזרים למנות לתפקיד את סטיבן הנדרי.

אבי 28 באפריל 2014

הוא היה הגנתי!

אייל הצפון 28 באפריל 2014

הוא היה סופר התקפי. הוא שינה את כל המשחק בכך שהוא ניסה להטביע מכות שעד אליו שיחקו סייפטי. והוא המשיל לשחק באותו סגנון גם כשהאחוזים שלו ירדו. אי אפשר להשוות אותו לשחקנים שמשחקים היום, אבל בהשוואה למה שהיה מקובל בזמנו הוא התקפי כמו רוברטסון.

תומר ש 28 באפריל 2014

מסכים לגמרי לגבי הנדרי. הוא המציא את המכה שפותחת את האדומים ונותנת אפשרות לברייק להימשך.

אבל אין על רוני. אמן שייקח גם השנה

Comments closed