על החבלים המטאפורים

קווין דוראנט בבעיה אם הוא מפסיד את הסדרה הו

In כללי

kd

קריירת כדורסל של סופרסטאר בNBA היא ארוכה. בערך אלף משחקים וזה רק בעונה הרגילה. לא הכל מוכרע במשחק בודד או סדרה בודדת. בטח שלא המקום שלך בהיסטוריה ובמיוחד שאתה צעיר. אבל אחרי שחצי טקסט שהוא ממילא קצרצר רק סייגתי וסייגתי: קווין דוראנט עכשיו על החבלים המטאפורים. הפסד בסדרה הזו היא נזק ממשי ראשוני לעניין הזה שנקרא LEGACY. לא בלתי ניתן לתיקון אבל ממשי. נזק למה שהוא יכול להיות. לא מישהו שמפסיד סדרת פלייאוף של סיבוב ראשון כי שופט הוציא אותו מפוקוס בזריקת עונשין.

בתור התחלה: שחקן שרוצה להשתלט על הליגה צריך קודם כל להשתלט על הקבוצה שלו.

73 Comments

בלינדר 30 באפריל 2014

בדיוק מה שהרגשתי אתמול במהלך המשחק. הקבוצה לא עובדת בשבילו כמעט בכלל. התקפות שלמות שהכדור לא עובר אצלו. אבל, רעבק, איזה שומר הטוני אלן הזה – גבר שבגברים.

דורפן 30 באפריל 2014

אני הרגשתי שעם כל הפריחה המדהימה של פוינט גארדים בשנים האחרונות – אליפות לא לוקחים עם פוינט גארד דומיננטי (צ׳ונסי בילופס?)

דורפן 30 באפריל 2014

אבל לא הרגשתי את זה במהלך המשחק. במהלך המשחק ישנתי. הרגשתי את זה בצפיה בשידור חוזר…

בלינדר 30 באפריל 2014

אפשר לקחת אליפות עם רכז דומיננטי, אם קוראים לו מג'יק, איזיאה או אפילו טוני פרקר

דורפן 30 באפריל 2014

לא מכיר תפירה מוצלחת של סווינג מן עם פוינט גארד. כל אלו בתוך כדורסל מאוזן יותר.

יניב ג״מ 30 באפריל 2014

אולי קבוצות שיש להן משאבים לשני שחקנים דומיננטיים מעדיפות שאחד מהם יהיה שחקן חוץ, והאחר שחקן פנים. על אחת כמה וכמה קבוצות שמשחקות "כדורסל מאוזן".

גורביץ' 30 באפריל 2014

אכזבה גדולה מדוראנט הלילה. הקבוצה אולי לא עובדת בשבילו, וזה בעיקר אשמת ברוקס הנגר הזה, שבדרך להפסיד שנה שנייה ברציפות סדרה נגד ממפיס, ועדיין לא הצליח לפצח איך לנצח קבוצה פיסית ופחות מוכשרת מהקבוצה שלו בסדרה, אבל..
אכזבה עצומה מדוראנט, הוא נראה כמו לברון בסדרת גמר נגד דאלאס, פשוט משותק, מתחבא מהכדור, ונותן לטוני אלן לדרוס אותו בלי יותר מדי התנגדות. אפשר להגיד הכל על ראסל, אבל לפחות הוא מתנגד.
אם הוא לא מסוגל להוריד כדור לרצפה נגד טוני אלן, כנראה שהוא לא כזה גדול כמו שעשו ממנו (לגבי ההחטאה – עונשין ושלשה בסוף ההארכה, קורה, הוא גם תפר הרבה כאלה בעבר..)

אלעד 30 באפריל 2014

הזכרת את לברון, ודוראנט נמצא עכשיו במקום שבו היה לברון לפני 3 שנים, בסידרה ההיא נגד דאלאס (כבר הכריזו עליו כצ'וקר אולטימטיבי), לפני שנתיים בפלייאוף ושוב לפני שנה. כל פעם היה צריך להוכיח עצמו, לפעמים הוכיח ולפעמים לא. אבל גם כשלא, מישהו מחבריו לקבוצה שיחרר לו עוד קצת חבל (למשל השלשה של אלן שכפתה משחק 7 שבו לברון היה ענק).
מה שאני רוצה להגיד שזה בדיוק הזמן של KD לתת משחק כמו ה-45 נקודות של לברון מול בוסטון (או אינדיאנה, לא זוכר). אבל גם אם לא יצליח, יקבל הזדמנות בשנה הבאה. למעשה זו פעם ראשונה בקריירה שלו שדוראנט מתמודד עם הדרישות האלו.

גיא זהר 30 באפריל 2014

לא יודע. גם על לברון, שהוא אישיות דומיננטית מדורנט, אמרו הרבה דברים ומי יודע עם כמה אליפויות הוא יפרוש. אבל אולי ההדחה המוקדמת תביא לטרייד על ווסטברוק. לא ראיתי בחיים פוינט גארד שלוקח 30 זריקות למשחק, זה הזוי.

דורפן 30 באפריל 2014

ללברון יש פלייאוף מהאגדות. הוא עלה בסוויפ, אוקלהומה ואינדיאנה מתפרקות, הקליפרס בתוך סכסוך וסן אנטוניו סתם מתעייפת ללא צורך

גיא זהר 30 באפריל 2014

השנה ברור ויכול להיות שעוד יגמור עם מספר קרוב לדו ספרתי של טבעות, אבל לפני שלוש שנים נחשב ללוזר האולטימטיבי

אלעד 30 באפריל 2014

ללברון יש פלייאוף מהאגדות קודם כל כי הוא במזרח. שים את מיאמי במקום אוקלהומה, ויש מצב שממפיס עדיין ביתרון 3:2.

אריאל גרייזס 30 באפריל 2014

מאמן טיפש. גם ג'ורדן לא לקח אליפות עד שהביאו לו את פיל ג'קסון

דורפן 30 באפריל 2014

תיקון - ג׳ורדן הלך ואמר שפיל ג׳קסון צריך לאמן. וזה לא הבדל טריוויאלי

גיא זהר 30 באפריל 2014

ברור שהמאמן מאבד שליטה, אבל מצד שני לברון לקח אליפויות עם סלספולסטרה. הקבוצה בנויה לא טוב, זה ברור.

דורפן 30 באפריל 2014

ספאולטרה לא מאמן רע. נכון שהוא היה צעיר אז אבל יודע כדורסל

גיא זהר 30 באפריל 2014

לא אמרתי שהוא רע, אבל ההשפעה שלו על המשחק של מיאמי לא גבוהה במיוחד. אפילו שמיאמי סוג של שושלת, הכדורסל שלה רחוק מלהיות תאווה לעיניים. ההגנה שלה כשהיא רוצה אומנם ראויה להערכה אבל גם היא לא משתהווה בעיניי לבאד בויז ובטח לא לשושלת השנייה של של ג'ורדן.

גורביץ' 30 באפריל 2014

לברון לא לוקח אליפות אפילו השנה עם כל הביטחון של אלוף, אם אתה מוציא את פט ריילי מהמשוואה של מיאמי.

טל 30 באפריל 2014

תגיד לא עזר ללברון איזה שחקן אלמוני העונה לשם וויד שכבר לקח אליפות קודם?

אלון 30 באפריל 2014

בקושי עזר, וויד שחקן משלים ראוי שנפצע המון.

7even 30 באפריל 2014

אוי נו…

oz 30 באפריל 2014

אני לא מסכים שדוראנט מתחבא מהכדור – הוא זורק 25 זריקות למשחק שזה יותר ממה שהוא זורק במהלך העונה ויותר מכל אחד אחר בפלייאוף חוץ מאולי ווסטברוק ולמרכוס, ומגיע כמעט למנה הרגילה שלו בנקודות. הבנאדם פשוט מתקשה מול ההגנה של ממפיס ולא פוגע (לפחות לא ברמה שהרגיל אותנו) – אם כבר הבעיה לדעתי של אוקלוהומה היא שהם מסתמכים יותר מדי על דוראנט וראסל שקולעים באחוזים נמוכים ואין להם מספיק נשקים אחרים. מה שכן נראה שהוא פחות מצליח לחדור ולהגיע לקו ויותר מסתפק בזריקות מבחוץ – וזה לדעתי שילוב של הגנה מאוד חזקה ופיזית שצריך לתת לה קרדיט, שיפוט שנותן קצת יותר להרביץ בפלייאוף ואולי גם עייפות.

בקיצור לדוראנט ולאוקלוהמה יש פה בעיה מקצועית שהם כרגע לא מצליחים להתמודד איתה בצורה טובה אבל אני לא רואה פה בעיה מנטלית

גיל 30 באפריל 2014

הוא לא מתחבא אבל לוקח הרבה זריקות גרועות ב5 השניות הראשונות של ההתקפה רק כי בא לו. לא משתף אחרים במשחק וזה משחק של 2 נגד 5.

oz 30 באפריל 2014

נכון גם הוא וגם ראסל לוקחים זריקות רעות, אבל זה בעיה אחרת מאשר לברוח מהכדור/מאחריות

כסיפוביץ 30 באפריל 2014

גם אוקלוהומה וגם אינדיאנה סובלים מאותה ההמנטליות.
מתחילים את העונה בפול גז ומגיעים לסוף עם הלשון בחוץ ומסוכסכים אחד עם השני.

בערך כמו שאני עושה סקס…

אסף .ג. 30 באפריל 2014

גם שיקאגו ברשימה הזו כבר שנתיים אבל להם לפחות יש נסיבות מקלות עם ההיעדרות של רוז

ג'וש 30 באפריל 2014

כסילופוביץ, אתה בטח שמן עם כרס…

duncan 30 באפריל 2014

ווסטברוק שחקן לא חכם.
דורנט מקבל טיפול מדהים מממפיס. ככה זה שיש לך שחקנים חכמים ששומרים. טוני אלן, פרינס ומאחור גאסול מחכה.

גיל 30 באפריל 2014

דוראנט משחק ככה מאז שנכנס לליגה ולגנותו והמאמנים שלו שלא השתנה. מספר האסיסטים שלו עלה קצת בשנים האחרונות אבל הוא בבסיסו שוטר שכאשר הוא נמצא בזון אין מי שיכול עליהם. אבל הוא לא מנהיג, קל יחסית להוציא אותו משיווי משקל, והוא הרבה פעמים נראה אפתי. הוא אולי ישתנה אבל אני בספק כי הוא כבר לא ממש צעיר מבחינת הניסיון. למעשה, כל הקבוצה מתבססת עליו ואל ווסטברוק שהוא גם שוטר ורוב המשחק נראה שהם משחקים 2 נגד כולם. לפעמים זה עובד כי הם קלעים מעולים אבל בשביל אליפות צריך יותר מזה. יש להם מאצ'אפ גרוע נגד ממפיס שטוחנת אותם מתחת לסל אבל נראה שהם לקחו השנה צעד אחורה, וזה דווקא כשדוראנט יהיה MVP. הוא אולי יגמור כאחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה של המשחק אבל בשביל להכנס לפנתאון כאחד הגדולים הוא צריך הרבה יותר מזה.

גיא זהר 30 באפריל 2014

המאצ' אף גרוע בגלל שהמאמן המהולל שלהם אכן משחק שכונתי ולא עם שני גבוהים. איבקה שהוא אחלה שחקן ניזון משאריות ופרקינס שבבוסטון היה מעולה (נכון, לפני הפציעות) כמעט שלא משחק. הוא שאמרתי, חייבים טרייד על ווסטברוק.

גיל 30 באפריל 2014

פרקינס שחקן גמור אבל איבקה חייב להיות חלק מהמשחק.

גיל שלי 30 באפריל 2014

אני עדין מחזיק אצבעות לדוראנט, בלעדיו מאוד אתקשה לקום בבוקר לראות משהו ממה שנשאר

גורביץ' 30 באפריל 2014

כנ"ל.. לא רואה הרבה עניין לקום בשביל מישהו אחר

עירן 30 באפריל 2014

וזה כולל את פופ, פארקר, דאנקן ומאנו ?

כי, בהנתן התגובה של דורפן כאן למעלה על הפלייאוף החלומי של לברון עד כה, זו מסתמנת כתקווה האחרונה לאופטימיות.

אגב, כמנסים למצוא עוד מקור אולי לנחמה לנוכח העובדה הנכונה בדבר הפלייאוף החלומי של לברון (אצלי לא הוא מעורר אנטגוניזם דווקא, אלא רק הליהוק הדי פחדני שלהם וגם בוש עצמו) אז גם הקליפרס הם אופציה לא כל כך רעה ואולי גם הגריזליז עצמם.

אופיר 30 באפריל 2014

זה לא יעבוד עם ה-streetball שווסטברוק כופה עליהם.

נתן 30 באפריל 2014

שעושים אנלוגיה יש לדייק. אז למען הדיוק ,לברון הפסיד בגמר ה נבא ולא בסיבובים הראשונים. כך שהשוואה בינהם אינה מדויקת. חוץ מזה לא צריך להיות עכבר כדורסל כדי להבין שהם שחקנים שונים במידת מה ושאחד מהם עדיין לא בליגה של השני

גיא זהר 30 באפריל 2014

נכון שלברון הגיע לגמר, אבל ברוב שנותיו בקליבלנד הוא התמודד מול קבוצות חלשות מממפיס.

אסף 30 באפריל 2014

בחמשת הפלייאופים של לברון בקליבלנד הם הפסידו לדטרויט (2006 – עדיין קבוצה אדירה ), סן אנטוניו, פעמיים בוסטון ( עם השלישיה הגדולה ), ואורלנדו בשנה שהגיעה לגמר.
מבין הקבוצות האלה ( 2 פיינליסטיות, שתי אלופות ), ממפיס מתקרבת רק לאורלנדו.

נתן 30 באפריל 2014

וקליבלנד בלי לברון יותר חלשה מכולם

קורא אדוק 30 באפריל 2014

אם אני זוכר נכון רשמת אחרי הגמר שהם הפסידו למיאמי, שיש שם קבוצה שיכולה לקחת מספר אליפויות והסכמתי איתך לחלוטין

ואז חודש אחרי הם עשו את הטרייד הכי מטומטם בעשור האחרון ושלחו את הארדן כי התקמצנו על כמה דולרים
הם משלמים על זה עכשיו בריבית דריבית

אלעד 30 באפריל 2014

העניין עם הארדן שהוא היה תעודת ביטוח לווסטברוק. אני זוכר שהם השתמשו בו הרבה כמוביל כדור ברבע האחרון.
מה שהיה יכול להיות…

גיל 30 באפריל 2014

הארדן לא הבעייה. עוד גארד שזורק הרבה זה מה שחסר להם? חסרה להם פיסיות. דוראנט וראסל למשל צריכים לחדור הרבה יותר ולסחוט עבירות.

קורא אדוק 30 באפריל 2014

הארדן יכל לתפקד כשחקן השישי הכי טוב בליגה בעשור הקרוב,ולחשוב עליו ועל דוראנט ווסטברוק בדקות האחרונות של משחק צמוד זה מפחיד
איפה יש לך עוד כישרון כזה בקבוצה אחרת חוץ ממיאמי??

הם גם כל כך צעירים
בעיני זה פספוס גדול של שושלת אפשרית

גיל 30 באפריל 2014

קודם כל זה לא מה שהוא רצה וזכותו. דבר שני, עם כל הכבוד לשחקן שישי, לא הוא שעושה את ההבדל מקבוצה טובה לאלופה. שושלת בכל מקרה היה קשה לבנות כי הוא רצה סכומים שלא יכלו לשלם לו בלי לסתום את התקרה.

דורפן 30 באפריל 2014

הארדן הוא גם המגן הגרוע בהיסטוריה

עירן 1 במאי 2014

צודק, לא רואה עדיפות מאד גדולה שלו על רג'י ג'קסון, למשל (עוד שנה-שנתיים של נסיון). הבעיה שלהם היא קודם כל ווסטברוק (ואולי, כהשלכה מכך – המאמן) ואחרי זה מה שגיל אמר. אני מתכוון, עוד פיסיות מקדימה ולאו דווקא יותר חדרירות. עוד שחקן (כמו, נגיד, טאג' גיבסון) על יד איבקה.

אלון 30 באפריל 2014

הרדן בדרך לעוף עם קבוצה הרבה יותר כשרונית מאוקלהומה.

Samir Zamfir 30 באפריל 2014

זה לא מי שכן. זה מי שלא. ווסטברוק משמיד את הקבוצה הזו. הם נראו הכי טוב העונה, כשהוא היה בחוץ ורג'י ג'קסון ריכז.

גם ג'קסון וגם הארדן לא מתקרבים לאנוכיות של ווסטברוק, שסיים טריפל דאבל ותחושה שלילית סביבו. אם הוא לא שם, הקבוצה משתפרת.

הקבוצה צריכה עוד בשר, קוליסון שיבט את אדמאס והם שניהם היו לא רעים בליגה, אבל במאץ' אפ מול ממפיס זה לא מספיק בכלל.

השאלה אם הקבוצה צריכה לפטר את ברוקס- לטעמי בגלל ההתעקשות על ווסטברוק- שמי שלא ראה אף פעם את הת'אנדר יכול לחשוב שהקבוצה שלו.

אבל גם כי צ'ארלס בארקלי צרח "מה?????" איזה חמישים פעמים על "התרגיל" שהם בחרו לעשות בהמהלך האחרון.

ירוק 30 באפריל 2014

אתה מאשים כאן את ווסטברוק ואת ברוקס – ואולי בצדק, אבל בסופו של דבר מי שלקח את השלשה ההזויה הזו, כשהיה לו 3 שניות להכנס לסל או להתקדם לזריקה נורמלית – זה דוראנט. משום מה אני לא רואה את זה קורה ללברון (אולי הוא היה מחמיץ את הזריקה, אבל לפחות לא היה סתם זורק)

Samir Zamfir 30 באפריל 2014

אמת, אני גם לא רואה את לברון נותן לוויד לזרוק יותר ממנו באיזשהו משחק פלייאוף. או את אותם מספר זריקות בהארכה, כשווסטברוק 0-14 ודוראנט 7-14 בסדרה הזו.

אני רק אומר שכל זה היה נמנע אם ווסטברוק לא היה שם והיו מביאים/בוחרים במנהל משחק ולא בסטפן מארברי שכזה.

וגם כנראה שגם בעמדת המאמן יש בעיית יישום- כי אם כך ברוקס רוצה שהקבוצה שלו תשחק, אז הוא אולי לא צריך להיות שם. אם זה לא, אז מה קורה כאן בעצם? אולי זה באמת דוראנט שבורח? או ווסטברוק שם ***?

אסף 30 באפריל 2014

ירוק, במצב של פיגור עדיף להשאיר זמן על השעון למקרה של החטאה.
וזה בדיוק מה שקרה.

kt nabv 30 באפריל 2014

פלשבק ללברון ל- 2011. דיבורים על פגיעה בלגסי? ואם החל משנה הבאה KD יזכה בחמש אליפויות רצופות? ואם כן יעבור את ממפיס, אבל יודח בסיבוב הבא?
לגסי מודדים בסוף הקריירה, לא באמצע שלה (או אפילו לא במקרה של דוראנט)

גיל 30 באפריל 2014

זה נכון, זה מוגזם בשלב הזה אבל בוא נגיד שלא רואים ממנו והקבוצה את ההתפתחות שמצפים משחקן ברמתו. אבל בוא נחכה רגע, הוא יכול לתת עכשיו שני משחקים לפנתאון שיגרמו לדיון הזה להראות מגוחך.

איציק 30 באפריל 2014

אצל מג'יק מדדו את הלגאסי מהעונה הראשונה, אם לא מהמשחק הראשון…

גיא 30 באפריל 2014

מג'יק הצטרף לקבוצה עם אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים – קארים עבדול ג'בר. עם כבר דוגמה טובה יותר זה בירד שהתחיל שושלת מהרגע שהצטרף לסלטיקס.

Rondi 30 באפריל 2014

אכן קווין דוראנט נמצא בנקודה שבה הLEGACY שלו עלול להינזק וזה לא קשור בכלל ליכולות שלו ואפילו לא לקבוצה או המאמן. במקרה מדובר בשנה השביעית שלו בליגה. אותה עונה שבה התדמית הנקייה של לברון נסדקה לראשונה. אותה עונה שבה מייקל זכה באליפות הראשונה שלו…

דוראנט באופן אישי משתפר מעונה לעונה והפך משוטר טהור לשחקן שמשפיע על הקבוצה שלו בהרבה מאוד אופנים. באופיו הוא קצת נחבא אל הכלים. הוא יעדיף למצוא את המקום שלו בהתקפה מאשר התקפה שבנויה עליו. הוא פיתח בשנים האחרונות קילר אינסטינקט אמיתי ועם רגש טוב למשחק הוא יודע מתי לקחת את הקבוצה על הגב שלו אבל הוא גם חייב לדעת שיש לו על מה לסמוך כשהוא מרפה. מהסיבות האלו אני חושב שהוא נהנה מווסטברוק שלוקח ממנו כל כך הרבה עומס ותשומת לב, אבל העניין הוא שווסטברוק מצר את הקבוצה (כמה כישרון הלך לאיבוד בשנים האחרונות באוקלהומה?!?) ולדוראנט עדיף קבוצה הרבה יותר רחבה שבה יוכל לעקוץ כפי שהוא אוהב. כבר שנים אני טוען שטרייד ווסטברוק-רונדו טוב לכל הצדדים.

ממפיס היא המאצ' אפ הכי קשה שיכול להיות לאוקלהומה במערב כפי שהיא עלולה להיות המאצ' אפ הכי קשה למיאמי מתוך כל קבוצות המערב, ובגלל זה הסדרה הזו גם יכולה עדיין להיות מנוף מטורף לLEGACY של דוראנט.

בסופו של דבר הדברים כן נקבעים בסדרה בודדת, משחק בודד או אפילו מהלך בודד…

אריק 30 באפריל 2014

נדמה לי שגם מאנו החטיא עונשין אתמול….
ההבדל שידע למסור לדיאו התקפה קודם לשלשה. דוראנטשוט צריך ללמוד לנצח משחקים בפלייאוף.

משה 30 באפריל 2014

הדור הזה של הכוכבים הוא דור חסר אופי וחסר מה שצריך למטה, מתחת למותניים. לברון מתקדם ברשימת האליפויות פעם בזכות וייד ופעם בזכות ריי אלן, (ואל תדברו איתי על משחק 7, במצב המנטאלי של הספרס גם צ'ארלס לייאפ סמית היה לוקח מולם אליפות) דוראנט פחדן ועל השאר אני בכלל לא רוצה לדבר. רג'י מילר היה שובר את העצמות לרוי היברט לפני שהיה נותן לו לחרב את הפלייאוף ואני לא מאמין שאני אומר את זה, הליגה צריכה חזרה ווינר חסר מצפון כמו קובי. אם אני GM של OKC אני כבר ממש לא בטוח שעדיף דוראנט מווסטברוק, לשני יש לפחות ביצים. פטריק יואינג היה נחשב ווינר ולוקח 5 אליפויות ברצף בליגה כזו. אני הייתי שולח את דוראנט לשארלוט, אולי הבעלים שם ייתן לו אחת למקום שאין לו כלום ויראה לו מה זה אומר להיות כוכב NBA. לא בכדי שני סלי הניצחון הגדולים שאני זוכר בשנתיים האחרונות בפלייאוף נקלעו ע"י שחקנים בני 37…

עומרי 30 באפריל 2014

איבדת אותי ב"ווינר חסר מצפון כמו קובי", המיסטיפיקציה עובדת שעות נוספות בנוגע אליו.
ללברון, כבר עכשיו, יש הרבה יותר רגעי ווינריות עליונים ממנו בפלייאוף.

הארכיון 30 באפריל 2014

1-
קובי, נו באמת…

עומרי 30 באפריל 2014

כמה דברים:
1. דוראנט נורא מזכיר לי את דירק נוביצקי מודל 2005-2007. הרוע עוד לא שם וגם מקצועית הוא לא מספיק נשען על האלמנטים הבלצי עצירים שלו.
2. הסדרה הזו היא טיעון חזק מאוד באוזניו של כל מי שצריך הסבר מדוע פיל ג'קסון הוא מאמן הnba הגדול שנראה. ברוקס מוציא 70‰ משני שחקנים נהדרים,טופ 10 בnba, עם אישיות נוחה שמחבבים אחד את השני.
3. אם ממפיס עוברים הכסף שלי עליהם לצאת מהמערב. יש שם חבורה מחויבת של אולסטרים עם זיכרון קצר. בייחוד קונלי שהוא ווינר מצוין ושחקן עם נטיה כרונית לעשות את הדבר הנכון בקלאץ'.

גיא 30 באפריל 2014

הכל שאלה של מאצ' אפ. מול סאן אנטוניו היתרונות של ממפיס מתבטלים בגלל הנעת הכדור של סאן אנטוניו והיכולת לייצר מצב קליעה גם אחרי שהאפשרות הראשונה נלקחת מהם (בעונה הרגילה 4-0 לסאן אנטוניו)
מול הקליפרס ופורטלנד (2-1 לממפיס מול 2 הקבוצות בעונה הרגילה) יש לממפיס אפשרות לנצל רכות יחסית של 2 הקבוצות בצבע.

אסף 30 באפריל 2014

יש לי הרגשה שאם איבקה עוזב את הכדור עשירית שניה קודם כל הפוסט הזה לא נכתב, והלגאסי של דוראנט לא בסכנה.

במילים אחרות: דוראנט כמעט מושלם בהתקפה, ומגן מצוין. הוא משחק כדורסל יותר טוב מכל אחד ששיחק בעשור האחרון למעט לברון, ואין מה לצפות ממנו לשיפור גדול.
אבל בסידרה כזו, כשדוראנט נתקל באחת ההגנות הטובות בליגה ובצמד שומרים עילאי (אלן ופרינס) שממררים לו את החיים במשמרות, אפשר לצפות מסקוט ברוקס למצוא פתרונות יותר מטריוויאליים. וזה לא מה שקורה.

בעצם, סקוט ברוקס נעלם בסעדרה הזו, ומשאיר את הכוכבים שלו לבד, מצפה שינצחו את הסידרה מכח הכישרון שלהם. אולי זה יעבוד ואולי לא, אבל אני לא חושב שצריך לזקוף את זה לחובת דוראנט.

ובנושא אחר: סידרת הסיבוב ראשון הטובה אי פעם?

דורפן 30 באפריל 2014

נכון אסף. רק שמי שרוצה להזכר כאגדה לא משאיר כלום למזל. ראה ג׳ורדן שלא טרח לבדוק איך הוא מתפקד במשחק מספר 7 בגמר

איציק 30 באפריל 2014

וזו אחת הנקודות השחורות בקרירה של ג'ורדן, הוא לא התעלה במשחק 7… בגלל זה יתכן והוא לא יזכר כגדול מכולם…

גיל 30 באפריל 2014

האם אתה יכול לומר אם דוראנט שיפר מישהו בקבוצה? זו אחת החולשות הגדולות שלו שהקבוצה עצמה לא מתקדמת הרבה.

No One 30 באפריל 2014

דוראנט לא מגן מצוין, טוני אלן הוא מגן מצוין , אני חושב שרואים את ההבדלים

דוראנט הוא גם רחוק משחקן התקפה מושלם ,הפעם הבאה שהוא יעשה פוסט אפ זאת תהיה הפעם הראשונה מכיוון שהוא לא יודע לעשות את זה

אסף 30 באפריל 2014

רונן – דבר ראשון, להשוות שחקן בן 25 לג'ורדן זה לא הוגן. לא הוגן כלפי השחקן, ולא הוגן כלפי הדיון.
אבל גם ג'ורדן סמך על פקסון ועל קר שיקלעו את השלשות בקלאצ'. זה לא נקרא להשאיר משהו למזל, אלא לדעת את מקומך במשחק הקבוצתי ( אגב, לסמוך על זה שצ'ראלס סמית יחטיא 4 פעמים מתחת לסל – זה להשאיר משהו למזל ).

No One – דוראנט שומר מעולה. הוא אתלטי וארוך, והתכונות שמסייעות לו בהתקפה עוזרות גם בהגנה. ואם יש לך תלונות למשחק ההתקפה שלו… נו, אני מניח שג'ורדן לא היה מספיק תחרותי בעיניך, נכון?

גיל 30 באפריל 2014

הגיל הוא לא פקטור אלא השנים בליגה. הוא בשנה השביעית שלו בליגה בדיוק כמו ג'ורדן באליפות הראשונה שלו. הוא לא חייב לזכות כמובן באליפות בדיוק באותו זמן אבל רצוי לראות התקדמות כשחקן וקבוצה ונראה שזה לא קורה.

אסף 30 באפריל 2014

אתה צודק. התכוונתי לומר שכדי להעריך את דוראנט ( או כל שחקן אחר ) אין מה להשוות אותו לג'ורדן, אלא לשחקנים "ממוצעים" יותר – בריאנט, מקגריידי, לברון.

ירוק 30 באפריל 2014

אני עד עכשיו לא מבין למה הוא זרק את השלשה ההזויה הזו כשהיו לו עוד 3 שניות ארוכות על השעון.

No One 30 באפריל 2014

יותר מדי דיבורים על מנטליות והאשמות של ווסטברוק
ופחות מדי דיבורים על כדורסל נטו ומדובר פה בכדורסל נטו.
ממפיס משחקת הגנה שבתכליתה טוני אלן נצמד לדוראנט ולא נותן לו את הזריקה מבחוץ וכשדוראנט מנסה לעבור אותו אלן מנתב אותו לעבר גאסול.
מה הפתרון לכל זה? פשוט מאד , פוסט אפ של דוראנט שגבוה מאלן ב 5 אינצ'ס , זה בדיוק מה שלברון היה עושה
הבעיה היא שלדוראנט אין משחק פוסט וכרגע אין לו גם את עבודת הרגליים לעשות את זה( FOOTWORK) הוא נראה כמו פיל בחנות חרסינה

אין לי מושג עם הבעיה בצוות האימן של OKC שלא עבד על זה או בדוראנט שלא ממש השתפר או שינה משהו במשחק שלו ב 3 השנים האחרונות,ככל הנראה שילוב של השניים.

לברון הוא השחקן מספר 1 בליגה,דוראנט מספר 2, ההבדל בין 1 ל 2 הוא הרבה יותר גדול בין 2 ל 8 כרגע , תהום פעורה ביניהם

Comments closed