סנדרלנד. שיא ההפסדים הביתיים

תחושה קלה של דיאדוכים

יש שתי סטטסטיקות תמוהות של יונייטד העונה: מאזן החוץ הטוב בליגה ועונת ליגת אלופות לא רעה בכלל. וזה קשור לעניין אחד בלבד. הקשיחות של הקישור המרכזי נחוצה פחות במשחקים הללו. לפעמים כשקבוצת כדורגל לא מצליחה יש נטיה להגיד שהכל גרוע בה. אבל אם להשתמש באימרה של מאמן פוטבול ידוע ״אתה טוב כמו החוליה החלשה שלך״. הקישור המרכזי של יונייטד גרוע ביותר.

אני לא יודע מה הניע את גיגס בבחירת ההרכב הזה – שכלל הרבה יותר כשרון על הספסל מאשר במגרש. הכל יכול להיות – החל משיקולי עומס על השחקנים שנוסעים לגביע העולם, אולי רצון לתת לכולם הזדמנות להוכיח את עצמם ואולי חשב שמול סנדרלנד יידרש להרכב לוחמני. אבל כשרון לא היה שם והיה מאכזב לראות שכשואן פרסי הוכנס מאטה יצא. הסיכוי לקבל מצב הבקעה כתוצאה מפעילותם של פלטשר וקאריק לא קיים היום. אתה שמח כשלפעמים הם זוכים בכדור. גם זה לא קרה יותר מדי.

סיפור ההצלה של סנדרלנד דומה לסיפור ההצלחה של סאות׳המפטון אולי לאתלטיקו מדריד. דור של מאמנים דרום אמריקאים צעירים מוצא את הנוסחה בין טכניקה לטקטיקה לתשוקה. הניצחון היום רחוק מלהיות הניצחון המרשים של סנדרלנד העונה – שאולי אפילו נתנה לליברפול את האליפות בניצחון בצ׳לסי ותיקו בסיטי.

ליונייטד זה שיא הפסדים ביתי מאז ירדה ליגה ב1973/74

manusund

וזה נכתב לפני המשחק:

הסיפור הזה של ריאן גיגס כמנג׳ר זמני עם הכיתה של 1992 לצידו מאד מסייע לבעלות על הקבוצה עכשיו. לפזר קצת תחושה טובה בזמן שסוגרים עם לואיס ואן חאל. הם זקוקים לזה. פרגוסון כבר אמר להם שהוא לא יהווה מעכשיו מגן של יחסי ציבור עבורם. הוא זרק בארוחת צהריים שהוא תומך במינוי גיגס. אני לא מתייחס לכך כאיזשהו אמון גורף בגיגס, או כהתנגדות לואן חאל, הרי יכול היה למנות את גיגס בעצמו אם כל כך האמין בו. זו יותר הצהרה שהמינוי הבא איננו שלו.

ייתכן שלוחצים על ואן חאל לצרף את גיגס וסקולס לצוות האימון שלו. אני זוכר את ואן חאל מתבטא בתקיפות אחרי הגמר של 1999 כשמישהו מהתקשורת הקטלונית – הגמר נערך בברצלונה והוא היה מאמן ברצלונה – אמר שבאיירן הייתה הקבוצה הטובה ביותר במשחק. וואן חאל אמר שעל פני העונה כולה יונייטד הייתה קבוצה הרבה יותר טובה וטוב שנעשה צדק עם כדורגל התקפי. וכל אינדיקציה היא שואן חאל אוהב שחקנים מהסוג שהשניים הללו היו.

יחד עם זאת – ואן חאל לא אוהב שאומרים לו מה לעשות. הוא גם די פרנואיד וייתכן שיראה בשניים שליחים של פרגוסון. וגם ברור שיביא איתו את הצוות שלו. ושוב אנחנו רואים את מה שאמרתי לפני פיטורי מוייס – שאם מישהו רוצה להתחיל לפטר ולמנות מנג׳רים במנצ׳סטר יונייטד שימנה לקבוצה מנהל מקצועי. אלא אם הוא בנקאי. בנקאים יכולים לנהל כל דבר.

בינתיים רוני פצוע, כלומר רוצה לנוח עד המונדיאל (אין לי בעיה עם זה – זה גם אינטרס של הקבוצה) ורובין ואן פרסי בריא – כלומר הוא מרוצה מהמינוי המיועד.

לקראת נוריץ׳ (שאול פליידר)
בואו נדבר גיים 7

87 Comments

רוני יעקוב 3 במאי 2014

הסיום של הטור מצחיק מאוד
בינתיים רוני פצוע, כלומר רוצה לנוח עד המונדיאל (אין לי בעיה עם זה – זה גם אינטרס של הקבוצה) ורובין ואן פרסי בריא – כלומר הוא מרוצה מהמינוי המיועד.
רפואה אלטרנטיבית

שלו 3 במאי 2014

איך מכול מה שיש בעולם הדבר הזה (ואן חאל) עדיין מקבל פניות לאימון קבוצות כדורגל.
הוא אולי המאמן הכי בלתי נסבל מבחינתי, מה שעשה לריבלדו בשלהי הקריירה של שניהם בבארסה הוא בלתי נסלח, ועדיין יש אנשים שחושבים שהוא מינוי טוב.
אלמלא עברו המוקדם הוא היה הגרסה ההולנדית לאברם.
זהו, כתבתי מה אני חושב על ואן חאל.

דורפן 3 במאי 2014

לחלוטין לא נכון- אליפויות בברצלונה בתקופה שזה לא טריוויאלי, אליפות וגמר בבאיירן ואליפות עם עם אלקמר. ועברו המוקדם היא יצירת קבוצה שהייתה צריכה להיות מהגדולות בהיסטוריה. אבל פורקה על ידי כוחות השוק.

אני כמובן רוצה שגיגס ימונה אבל לואיס ואן הוא מאמן גדול.

יוסי מזרחי 3 במאי 2014

פראדוקס, אבל אני חושב שואן חאל צודק. אם אתם נותנים בו אמון וממנים אותו, צריך לתת לו חופש פעולה בענין הקרוב ביותר והוא העוזר.
.
מצד שני הייתי רוצה את הילדים שלנו ליד ההגה או לפחות בתא הטייס, אבל כבר אמרו חכמים ממני על ההנהלה הזו שהכניסה את המועדון למערבולת שעוד לא ברור איך תסתיים: הזורע רוח קוצר סופה.
.
וזה בכלל לא מפליא שדעתו של סיר אלכס נשארה חשובה אבל אינה מכרעת. וזה שהוא לא יתמוך בבעלים ציבורית מטריד אותם מאוד, רק פחות מהתנודה במחיר המניה. גם את זה היה צריך לצפות מראש.

כספרי 3 במאי 2014

יש לי שתי בעיות עם המינוי של ל.ו.ח:
1. העובדה שהוא מאמן של הולנד ויתחיל את ההכנות לעונה הבאה מאוחר.
2. הבחירה מעידה על תקיעות מסוימת במערך קבלת ההחלטות של מניו, השגי עבר קודמים לחשיבה על הדרך, ל.ו.ח הוא כנראה השם הכי ידוע הכי זמין, עם מוריניו או אנצ'לוטי היו פנויים היו פונים אליהם. אני חושב שעם לא גיגס וחבורת 92 אז אולי לאודרופ או רודי גרסייה מרומא, מישהו כזה שכר הראה דרך וכיוון מקוריים ויכול לסחוף את הקבוצה קדימה (למויס היה פוטנציאל לזה אבל לא את המזל)

איתמר 3 במאי 2014

הרכב מוזר ביותר בוודאי כאשר על הספסל יושבים שחקנים טובים יותר מאלה שפותחים בהרכב
הייתי שמח לשמוע את הנימוקים של גיגס לבחירה שלו

אריק 3 במאי 2014

מזעזע. אבל הבטיח לכולם לשחק. אולי המאמן הבא ישחרר אותנו מיאנג.

ליבר 3 במאי 2014

מילא יאנג ונאני אבל למה הפוך?
הרי יאנג הרבה יותר טוב בשמאל ונאני בימין…

אריק 3 במאי 2014

כשאתה כותב "יאנג הרבה יותר טוב" למה אתה מתכוון? זה משפט שקשה לי לעכל.

נון 3 במאי 2014

יאנג-האם אי פעם נראה ממנו הרמה שמגיעה לאנשהו?

אריק 3 במאי 2014

או קרן? או החלטה חכמה… לא שייך לפה.

איתמר 3 במאי 2014

חילוף תמוה של גיגס – אני לא הייתי מוציא את מאטה אלא דווקא את קאריק או פלטשר

אריק 3 במאי 2014

גיגס תומך במינוי ואן חאל

איתמר 3 במאי 2014

אין סיבה לתת הנחות לגיגס,שהבהיר בבחירת ההרכב שלו ובהחלטה לוותר על מאטה שהוא איננו גאון הכדורגל שלו ייחלו אוהדי יונייטד.
ואן חאל יצטרך לבצע ניקוי אורוות יסודי ביותר כדי לבנות סגל חדש שבו לא תשלוט הבינוניות.
גם המחמאות המוקדמות לסולשיאר התבררו כמופרזות.

ליאב 3 במאי 2014

אז כולנו, עדת מעריציו של גיגס, קצת עצובים על ההפסד היום שתכל'ס לא הראה יותר מדי מלבד זה שזה מסדר להנהלה את קבלת ההחלטה על מינוי ואן חאל שקטה. המשחק הה לא הוכיח כלום מלבד מה שכבר ידוע – תביאו את מוריניו, תביאו את אנצ'לוטי ותביאו את גווארדיולה (זה שלפני ה-0:4 לריאל..) ועדיין, הסגל הזה צריך לעבור שינוי משמעותי.

מקווה שההחלטה למנות את ואן חאל אינה גם החלטה לא לתת תפקידים לבוגרי 92. מועדון עם מסורת הוא כזה שנאמן לדרכו, וגם אם מינוי ואן חאל הוא סוג של ברירת מחדל טובה לתקופה קצרה, אני מקווה שוודוורד "הגאון" (זכה לכינוי הזה ביושר מאז נכנס לתפקיד) לא יעשה עוד טעויות שגיל לא היה עושה גם אם היה שיכור. החבר'ה האלה – גיגס, סקולס, באט והנווילים (יאללה – גארי, תבוא) הם נכס.

אריק 3 במאי 2014

מתי ון חאל מגיע? נראה לי שהפרטים האחרונים עליהם מדובר בחוזה זה הסעיף המחייב את מאמני יונייטד לשחק עם יאנג.

Best 3 במאי 2014

אני רוצה רגע להתעמק על שחקני ההרכב:
אברה, ריו, וידיץ', קאריק, פלטצ'ר = 5 שחקנים ששיאם עבר לפני כמה שנים טובות.
ומי השחקנים המשלימים? נאני (די, הביתה), יאנג (לא לרמה הזאת, הביתה), ג'ונס בתור מגן ימני? איך אפשר לראות התקדמות משבת לשבת?
צריך לעשות פה חריש עמוק בסגל, ועל זה כבר דיברנו מספיק.
סנדרלנד יצאה קדימה 3 פעמים היום, פעם אחת זה נגמר בשער, פעם שנייה בקורה ופעם שלישית במשקוף.
אם מרגז השדה שלנו נשלט טוטאלית ע"י פאקן סנדרלנד, באולד טראפורד, מה נשאר להגיד?
גיגסי לא קוסם, שבוע שעבר הבסנו כתוצאה של כמה גורמים (זריקת מרץ ואדרנלין מצד השחקנים והקהל בשביל גיגסי, יריבה פאתטית ושער ראשון מזליקי בדקה קריטית), היום חזרנו לראות את כל החולי המוכר.
אם לא נביא בלם, מגן שמאלי ו-2 קשרי אמצע, אבוי.
יש גם מקום למגן ימני לרוטציה (אבל מוכן להסתפק במה שיש) ועוד קיצוני.
האם למישהו יש מוסג להגיד לפני משחק איזה הרכב נראה? ליברפול, סיטי, צ'לסי, ארסנל, אתה יודע מה ההרכב החזק שלהן ובהנחה שכולם כשירים – מי יהיו לפחות 10 מתוך ה-11.
רק אצלנו יש 5-6 שינויים ממשחק למשחק.
המצב בקנטים, אני מאוד מקווה שבקיץ נעשה את הצעדים הנכונים.

שחר 3 במאי 2014

ניהול משחק גרוע, הרכב מזעזע בפתיחה-נאני,צ'ציריטו,ויאנג לא נתנו משחק אחד נורמאלי,
מדוע להחליף את ההתקפה והקישור מהמשחק הקודם?הייה צריך לתת למאטה ,וולנסיה וולאבק לפתוח.
להוציא את מאטה?

בר שושני 3 במאי 2014

רצה לשים את נאני ויאנג בחלון הראווה, אולי יתפסו משחק טוב ואז יהיה קל יותר למכור אותם בסוף השנה. זו הסיבה היחידה שאני יכול להעלות על הדעת שבגללה הם פותחים במקום שחקנים עם עתיד במועדון.

ניינר 3 במאי 2014

ההפסד הכי משתלם שלכם העונה. שלחתם את ספרס סופית לגיהינום הקרוי ליגה אירופית

סימנטוב 3 במאי 2014

בתור אוהד ספררס אתה מכור לפזמיזם…

תוהה בדרכים 3 במאי 2014

עם כל הכבוד שנניח שיש לטוטנהאם, מי הם שיזלזלו בליגה האירופית?

קבוצה שלא זכתה באליפות יותר מחמישים שנה וזכתה בשני תארים ב20 שנים האחרונות וגם זה גביע הליגה.

תוהה בדרכים 3 במאי 2014

ואגב אתלטיקו מדריד, העלייה שלהם התחילה מהריצה בליגה האירופית ב2012.

גם תארים "משניים" כביכול כמו ליגה אירופית או סופר קאפ, בונים אחדות בקבוצה, מעצבים מנטליות מנצחת ומייצרים זיכרונות ורגעים גדולים עבור האוהדים.

מי שמשדר שהמטרה שלו היא רק לזכות במקום רביעי, ככה גם תיראה הקבוצה שלו במשחקים גדולים.

Best 3 במאי 2014

יופי של פוסט.
לגבי התארים המשניים – ראה ערך יונייטד עם גביע הליגה מול וויגן אחרי בצורת תארים של שלוש שנים.
לגבי המטרה לזכות במקום הרביעי וכך היא תיראה במשחקים גדולים – ראה ערך ארסנל.

תוהה בדרכים 3 במאי 2014

תזכור גם את הזכייה של יונייטד בגביע המחזיקות ב91, התואר האחרון לפני שהפכה לגורם משמעותי במרוץ האליפות באנגליה.

לגבי ארסנל, זאת בדיוק הנקודה שלי. אם ונגר היה משקיע קצת יותר בגביעים המקומיים בין 2006 ל20011 נניח, אני חושב שהקבוצה שלו הייתה נראית יותר טוב גם בליגת האלופות וגם במרוץ האליפות.

ניינר 3 במאי 2014

זה מאד פשוט-המשחקים האלו ביום חמישי הם מכה. דפק לנו את הליגה ולסוונסי גם. ליגה חסרת ערך שמחבלת בדר האמיתי

אסף THE KOP 3 במאי 2014

שאלה.

אוהדי יונייטד רבים, לרבות בבלוג זה, באו בטענות מופרכות לג'רארד וליברפול על זה שהוא "מכר" את המשחק לצ'לסי שמנע מיונייטד אליפות ושליברפול ביישו את שם המועדון ושאר ירקות.

איך בחירת ההרכב ההזויה של גיגס היום, מסתדרת עם הפייר-פליי והמורשת של היונייטד ?
היום, מנצ'סטר השפיעה על זהות היורדות. האם אפשר להסכים עם טענות שיעלו אוהדי נוריץ' בקשר למכירה של המשחק ?

Best 3 במאי 2014

זו אחת ההשוואות הכי מגוחכות ששמעתי עליהן.
אבל ככה זה בליברפול סלאמס…

תוהה בדרכים 3 במאי 2014

ההשוואה למשחק של ליברפול לא מדויקת, אבל בתהייה לגבי העלאת הרכב כל כך חסר במשחק עם משמעות גדולה מאד לקבוצות אחרות, בהחלט יש מקום.

ניק 3 במאי 2014

תוהה, סנדרלנד ישארו גם אם תוריד להם 3 נקודות בסוף העונה.
לנו היה על מה להלחם לא פחות מהם.
אני מסכים שההרכב לא היה טוב, אבל זה משיפוט לא נכון של גיגס, ולא בשום צורה מחוסר פיירפליי

אסף THE KOP 3 במאי 2014

Best, מתנצל, אני לא רופא אוזניים.

Best 3 במאי 2014

מי ישמע זה המשחק הראשון שלנו שהספסל נראה יותר חזק מההרכב הראשון…ואל תשכח שיש לא מעט פצועים/חוזרים מפציעות.
אתה הבנאדם היחיד בפלנטה שמאשים את יונייטד בפגיעה בפייר פליי היום, ועוד להשוות את זה לבישול הגאוני של המחליקן (לא טרי) לדרוגבה (מופרכת לדבריך, כמובן, it's never your fault)…

אסף THE KOP 3 במאי 2014

אני מניח שיש כמה אוהדים של נוריץ' שגם חושבים ככה. מצד שני, אתה זה שמכיר את כל הפלנטה, לא אני.

מה זה קצת כתם על השם של המועדון ? קטן עליכם.

ניק 3 במאי 2014

היינו חייבים להתאזן.
שילמנו לנוריץ משחק שעבר כדי לנצח אותם ועכשיו היינו צריכים לקבל את הכסף בחזרה אז הסכמנו לקחת מסנדרלנד.

וברצינות- ליונייטד אין הרכב קבוע השנה ולא משהוא שמתקרב לזה. ככה שאי אפשר להגיד שיש פה בחירה לא פיירית.
יאנג שיחק המון השנה, נאני היה פצוע רוב העונה ומגיע לו הזדמנות וציצה שיחק כי רוני פצוע וואן פרסי רק חזר מפציעה .
לא שאני מסכים עם ההרכב לגמרי אבל זה רחוק מלהיות לא פייר-פליי. מה גם שלנו היה על מה להלחם אחרי שטוטנהם הפסידה.

אסף THE KOP 3 במאי 2014

כלומר, אתה מציע לדחות בשאט-נפש טענות שיעלו אוהדי נוריץ' ?

Best 3 במאי 2014

אני באמת לא יודע למה בכלל אני טורח להגיב לך.
אולי רק מאחר ויש 2 דקות למשחק בגודיסון.
אז ככה: רוני פצוע, ואן פרסי חוזר מפציעה = הרננדז חלוץ ומאטה מתחתיו.
באמצע קאריק ופלטצ'ר הכי פחות גרועים.
בצדדים נאני חוזר מפציעה, יאנג משתלב לאחרונה, אני לא מסכים עם ההרכבה שלהם, אבל מפה ועד פייר פליי…
אותה ההגנה שעלתה בשבוע שעבר ומול באיירן מינכן בצמד המשחקים.
הטענות שלך פשוט הזויות, אז בגלל שיאנוזאי (אתה רוצה לספר לי מתי בפעם האחרונה הוא פתח בהרכב) לא נכלל ב-11 אז פגענו בפייר פליי? הבנתי. אבל ג'רארד בטעות מסר לדרוגבה…

אסף THE KOP 3 במאי 2014

אתה טורח להגיב כי אתה מבין שהשפעתם על מאבק הירידה.
אתם שמעסקים בפייר-פליי של ליברפול מזה שנים.

ניק 3 במאי 2014

בהחלט!
מ3 סיבות:
1- ההרכב היום לא היה אידיאלי אבל תגיד לי איזה שחקן שהיה היום בהרכב מעלה שאלה של חוסר ספורטיביות? כלומר איזה שחקן הוא משמעותית פחות טוב משחקן שישב על הספסל היום ונמצא ב100 אחוז כשירות או שחקן הרכב ששיחק משמעותית פחות משחקים משחקן ספסל באותה עמדה
2- אחרי ההפסד של טוטנהאם היה לנו מצב מעולה להגיע בכל זאת לאירופה. ככה שהיה לנו הרבה על מה להלחם.
3- סנדרנלד בכושר מטורף. תראה את התוצאות האחרונות שלהם.
אם כבר לכאורה אפשר להאשים את צלסי בחוסר ספורטיביות כי הם באמת עלו מולם עם כמה שחקני ספסל מובהקים (למרות שלדעתי זה מאוד הגיוני לפני משחק ליגת אלופות).
הייתי שם כסף על זה שסנדרלנד תסיים בפער גדול מ3 נקודות מנוריץ'.

ניק 3 במאי 2014

ועוד 2 נקודות:
1- אנחנו פשוט גרועים השנה. ההפסד שלנו היום לא מפתיע בשום צורה ואף הגיוני אם נסתכל על כל העונה הזאת.
2- הטענה שלך הזויה בדיוק כמו הטענה שגררד בישל בכוונה לדרוגבה. אולי ליברפול לא הכי התאמצו אבל בין זה לבין בישול מכוון הדרך מאוד ארוכה

אסף THE KOP 3 במאי 2014

ניק,

את הטענה המגוחכת שג'רארד מסר לדרוגבה בכוונה קבעו מס' אוהדי יונייטד פה, לא אני.

אתה יודע, הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו וכו'

באבא ימים 3 במאי 2014

ניק:

אתם גרועים?
אנחנו סיימנו מחוץ לליגה האירופית באותה ושיחקנו באותה עונה נגד האלופה. הגיוני שנפסיד בכל הכבוד סנדרלנד אולי בכושר מטורף זה עדיין פאקינג סנדרלנד – לא צ׳לסי.

אני גם מזכיר שיומיים קודם לכן שיחקנו באירופה.

יש לכך הרבה פחות תירוצים.

דורפן 3 במאי 2014

באבא. הבעיה לא הייתה בשחקנים אלא ביציעים ובדברים של שחקני עבר (ג׳ון אולדרידג׳ כתב טור ובו אמר שאם היה בועט פנדל במשחק כזה היה בועט אותו ליציע). זה לא הוסיף כבוד. כל הקבוצות במצבים הללו מתאמצות, לא מתאבדות והקונבנציה הנוכחית בכדורגל, למרבה הצער, היא שמי שבמגרש מתאמץ אבל ההרכב לא תמיד מלא.

באבא ימים 4 במאי 2014

רונן

עם הביקורת הזו אין לי בעיה. אני גם לא חושב שזה כזה עניין גדול. קהל האוהדים אינו מקשה אחת ואוהדים של שתי הקבוצות עשו דברים מבישים מאלה. לגבי גון אולדרידג – ממתי שחקן כדורגל אידיוט זה ניוז?

באבא ימים 4 במאי 2014

אגב- ההרכב של ליברפול באותו משחק היה מלא. כל מי שהיה בריא שיחק. הוא היה מותש כי יומיים (אולי שלושה) קודם לכן הם שיחקו משחק ליגה אירופית. יכול להיות שליברפול היתה מוציאה תוצאה טובה יותר לו היתה עולה בהרכב משני אך רענן יותר.

יוסי מזרחי 3 במאי 2014

לא אמרנו מכר.
אמרנו לא התאמץ, כשידע את המשמעות,ושום דבר לא ישנה את העובדה העצובה הזו.
אפילו לא מה שקרה ומה שעשה היום מ"מ מקום המנגר אצלנו.
אין מה להשוות בין טימטום לבין גרימת נזק מכוון.

יוסי מזרחי 3 במאי 2014

ועוד ענין אחד.
לכם לא נגרם אז שום נזק מלבד השם הטוב שהיה עד אז לליברפול. לנו נגרם נזק בכך שההפסד היום מונע את הליגה האירופית לפחות מסבחינה כספית זה נזק.

אסף THE KOP 3 במאי 2014

יוסי,

איפה קונים מד-מאמץ כמו שיש לך ?

מה שעוזר לך למרק את המצפון.

והשם הטוב של ליברפול לא נקבע ע"פ הקביעות של אוהדי יונייטד, אתה יודע…

דורפן 3 במאי 2014

יוסי – אני לא חושב ששחקני ליברפול נתנו את המשחק הזה. מי שבייש את ליברפול הם כמה אוהדים וכמה שחקני עבר.

אסף THE KOP 3 במאי 2014

דורפן,

אתה צודק.
זאת טענה אידיוטית כמו לחשוב שאברטון "לא התאמצו" היום.

יוסי מזרחי 3 במאי 2014

לא צריך מכשירי מדידה. צריך להסתכל למציאות בעיניים ולהכיר בה.

אסף THE KOP 3 במאי 2014

אהה… אתה זה שאחרי על הראייה המציאותית.
הבנתי.

יוסי מזרחי 4 במאי 2014

אל תיסחף. תראה איזו ביקורת קשה אני כותב על הקבוצה שלי ותבין הכל. או שלא.

ניינר 3 במאי 2014

וגם בתור אוהד גולדן סטייט להזכירך…אין מצב שמעיפים את הקליפס אבל לפחות נהננו מסדרה אדירה

סימנטוב 3 במאי 2014

כן עשינו את שלנו. אותי יותר מטרידה העובדה שג'קסון אולי לא ימשיך בשנה הבאה.

ניינר 3 במאי 2014

זה יהיה אסון

רוני יעקוב 3 במאי 2014

דבר כל כך ארור זו המציאות הקרה והקשה כפלדה
הכל היה כל כך רומנטי ונפלא גיגס כמנג׳ר זמני עם הכיתה של 1992
ממש חומר משובח לסרט הולוודי….
לצערי לפי ההרכב והחילופים לגיגס המסכן אין שום מושג כמאמן
הרכב הזוי וחילופים של שיכור הוכיחו שהוא בכלל לא בכיוון
מתברר גם שלמנות מאמן שרק אתמול הריח נואדים מתחת לסדין עם עם השחקנים שלו במלון ,זה לא רעיון מדליק
ניסוים עורכים בחיות,לא בבני אדם או בקבוצות כדורגל
הגיע הזמן שיגיע מאמן שאימן בעבר קבוצות אלופות ויטפל בבעיות השורש של היוניטד ובעיקר יפרק את מושב הזקנים שבקבוצה

אדם 3 במאי 2014

ניסויים עורכים בחיות? אוי לנו.

אמיר המקורי 3 במאי 2014

במצב הנתון של היום בו הליגה גמורה(ושאף אחד לא יספר לי כי היונייטד רוצה את המקום השישי היא לא!)וראיין יודע כי הוא לא יהיה המנג'ר הבא לא ניתן להבין את ההרכב המוזר הזה.
אני ספרתי לפחות 8 שחקנים שבעונה הבאה יהיו בוודאות מחוץ למועדון או על הספסל אז מה הם עשו על המגרש?!
ככה נראית תקופת מעבר סוג של חוסר וודאות ואי לקיחת החלטות עתידיות.
עם מעט חזון ומבט לעתיד הציפייה הייתה לראות במגרש את מי שכן צפוי להישאר במועדון בעונה הבאה ואם מעט יותר אומץ אפילו לתת לשחקן אחד או שניים מבטיחים מקבוצת המילואים לטעום טעמו של משחק פרמייר.
המשחק היום המחיש לכולנו את כל תחלואי העונה ואת הימצאותה של היונייטד במצב בו השינוי חייב להיות דרסטי, לפחות שישה שחקנים חדשים מהדרג הגבוה נדרשים ע"מ להבריא את הקבוצה תהליך שיארך זמן ויגרום למועדון לפחות בשנתיים הבאות להיאבק קשות על מקומו בצמרת הפרמייר וחזרתו לליגת האלופות.

ניק 3 במאי 2014

לא מסכים שהקבוצה לא רוצה את המקום ה6.
היא רוצה היא פשוט לא מספיק טובה להשיג אותו ותכלס לא מגיע לה. והיום עם ההפסד של טוטנהאם זה היה ריאלי גם.
אבל אחרי היום אני מסכים שבאמת יהיהי הגיוני מאוד לתת לכל קבוצת הנוער לשחק ב2 משחקים שנשארו.

יוסי מזרחי 3 במאי 2014

אני לא יודע מה עבר לגיגס בראש.
מה שיצא מהמחשבות היה קטסטרופה אפילו במונחי העונה הזו.
בהרכב הראשון שיחקו ארבעה שלא יהיו בשנה הבאה בסגל: אברה פרדיננד ווידיץ ונאני.
היו עוד שלושה שיהיו כנראה במעגל המחליפים השני והשלישי: קאריק פלטשר יאנג(אולי).
מאלה שפתחו ישארו כנראה רק דה חאה, גונס, מאטה וציצריטו שהלואי ולא יתפתו לשחרר אותו.
על הספסל ישבו עוד כמה שנראה בשנים הבאות ורק המחשבה, הפיראית יש לומר, שהוא רצה לתת להם דקות פרידה יכולה להסביר את ההרכב.
החילוף של מאטה היה גם הוא מלאכת מחשבת של טעות מכל כוון אפשרי, אלא אם יש דברים שאנחנו לא יודעים.
.
ולמי שחשב שהסגל לא רע, ורק המאמן הקודם השחית אותו, ראינו במשחק אחד את הכל. כלומר את כל האמת.
.
במידה לא קטנה אני שמח על כך שלא תהיה אירופה בעונה הבאה. זה אחד מהעונשים הכלכליים שטוב שמכים בכיס של הפושעים מאמריקה. ולא לדאוג, זה לא ישפיע על התקציבים לרכש מפני שגם הם מבינים שצריך לפעול תחת מצב חירום ולקוות לטוב.

אסף THE KOP 4 במאי 2014

אולי עבר לו בראש לעשות ניסויים וניסיונות שהכי הרבה ישפיעו על זהות היורדות.
לא ביג דיל.

ניק 3 במאי 2014

אני לא מבין למה כולם חושבים שנאני יעזוב.
הפוטנציאל שחשבו שהוא יהיה הוא כבר לא יהיה אבל הוא עדיין אחלה שחקן, בטח בשביל הספסל.
בסופו של דבר זה יהיה פשע לשחרר אותו לפני שמעיפים את ולנסיה ויאנג (ובאמת שאני כבר לא יודע באיזה סדר זה צריך לקרות).
ואני לא רואה את היונייטד מוכרים 3 ווינגרים במכה.
מה גם שהוא חתם על חוזה חדש, ככה שמבחינתו הוא כן רוצה להשאר, ואם הוא יהיה מוכן לקבל על עצמו תפקיד של מחליף (בהנחה שזה מה שהאממן הבא ייעד לו), אין שום סיבה לשחרר שחקן כזה.

דורפן 3 במאי 2014

אין גם שום סיבה שלא יהיה טוב אצל מאמן חדש.

איתמר 3 במאי 2014

התגובה המביכה של גיגס לאחר המשחק

"[It was] probably a lack of quality in the final third," he told reporters. "The first half we got some decent crosses in from [Ashley] Young but we just didn't get enough people in the box really.

"The second half we had all the possession but just couldn't find that key pass or that bit of quality which would have got us back in the game.

"I'm sure if we had scored, we would have gone on to score a few more but it was a lack of quality and a lack of concentration in the final third."

דורפן 3 במאי 2014

איתמר – תיאור מאד מדוייק של מה שאירע. דווקא זכו בהרבה כדורים על סף הרחבה – ובאמת חסרו מסירה טובה פנימה. ולגבי ההערכה שלו של מה שהיה קורה אם יונייטד הייתה מבקיעה ראשונה? ראה בשבוע שעבר. שער במשחק כדורגל הוא אלמנט מאד מרכזי.

אז אין שום מבוכה בלתאר מה קרה.

אנשים פה קצת קופצים בצורה פבלובית על יאנג. היום הוא בטח לא היה הפחות טוב כששיחק.

סימנטוב 3 במאי 2014

יאנג מקבל את הכדור המון וזה בגלל שהוא שחקן אמיץ (כן) הוא לא בורח הוא משתחרר לקבל את הכדור ומנסה, לרוב הוא מנסה יותר מדי וקבלת ההחלטות שלו עם הכדור לקויה. אחוזים שלו לא גבוהים במיוחד (lack of end product) כשחקן סגל הוא לא רע.

רוני יעקוב 3 במאי 2014

אם המזל לא חייך לליברפול היום,אז אני לא יודע אם אי פעם זה יקרה
מה עוד צריך לקרות?
אגווארו נפצע ויוצא במחצית הראשונה
סילבה משחק 15 דקות
יאיה משחק רק מחצית
דז'קו נפצע בכתף
ועדין הם מנצחים את אברטון ששיחקה פשוט מצוין
מסכנים פשוט מעדון מנחוס
והילד רוס בראקלי קיבל כבר הצעה מריאל מדריד?

ניינר 3 במאי 2014

ענקים האיטלקים האלה-המשטרה מבקשת מערס מקועקע ביציע אישור לקיים את גמר הגביע. מזל שהוא הסכים

אריק 3 במאי 2014

אסף ויוסי בואו נסכם שליברפול התאמצו מול צלסי כמוניונייטד מול ווסטהאם.

יוסי מזרחי 4 במאי 2014

אריק, אתה זוכר את הביקורת על סיר אלכס אחרי המשחק ההוא, בעיקר מתוך קהל האוהדים שלנו.
זרארד לא קיבל מילת ביקורת מהצד שלו. זה כל ההבדל ובזה הסתיים הויכוח הנוכחי לפחות מהצד שלי.

באבא ימים 4 במאי 2014

אני לא זוכר את המשחק הזה. אנא הבהר

תוהה בדרכים 4 במאי 2014

בעונת 2006/7 יונייטד אירחה את וווסטהאם במחזור האחרון ולאחר הבטחת האליפות כאשר האורחים חייבים לנצח בשביל להישאר בליגה. ווסטאהם ניצחו 1-0 משער של טבז ונשארו בליגה.

דורפן 4 במאי 2014

נכון – אבל המשחק היה מטווח של שלושים בעיטות על השער, קורות, הצלה של בניון מהקו נדמה לי – והבונקר ההירואי הצליח. מה שכן רונאלדו לא פתח.

טל המנצ'סטרי 4 במאי 2014

וכששפילד יונייטד בכלל לא עשתה את מה שהיתה צריכה לעשות בלי קשר לתוצאה באולד טראפורד, לנצח את המשחק שלה באותו מחזור סיום.
ניל וורנוק התבכיין לאחר מכן וחיפש להאשים את יונייטד, טוב, מאז הוא התבכיין עוד לא פעם ולא פעמיים, גם נטש בתחילת העונה את קריסטל פאלאס כשחשב שהכל אבוד, טוני פיוליס הוכיח לו אחרת.
צריך גם לציין שיונייטד באותו משחק נגד ווסטהאם, לא רק שעשתה הכל בכדי לנצח וזה פשוט לא נכנס, זה גם היה כמה ימים לפני גמר גביע ובכל זאת כל התותחים שותפו בזמן המשחק.

אריק 4 במאי 2014

לא יודע מה אתכם אני חשתי אי נוחות במשחק, אבל אין ממש מה לעשות. גם ליברפול לא פתחו רגללים מול צלסי אבל ניכר שרק אקווליני לא מודע מספיק להשלכות והוא היחיד שממש ניסה. ולגבי המסירה ההיא… לא יודע, כשמישהו מספר שהוא שונא את יונייטד בחיים לא היה משחק בה וזאת החולצה היחידה החסרה באוסף החולצות שלו… לא יודע… מעדיף לחשוב שזה בכוונה :)

אביעד 4 במאי 2014

טל, איאן הולווואי אימן את פאלאס בתחילת העונה. הוא גם לא "נטש" אלא פוטר, שום קשר לוורנוק.

גלן 4 במאי 2014

אחד מקרבות האיגרוף היותר מרתקים בשנים האחרונות. אין חדש, גדול הקלינאים בעת החדשה ובכלל מול יריב עיקש. גם אני כבר מחפש את ההפסד הראשון

דורפן 4 במאי 2014

גלן – מכיוון שפאקיו כבר מתאמן בישראל וקרא לאחד מילדיו ישראל, אתה תמצא את עצמך במצב של אוהד ריאל מדריד בארץ הקודש..

גלן 4 במאי 2014

רונן, אמר לי מישהו מישראל ואין לי מושג אם זה נכון (הוא נהג מונית באזור ת"א וכיאה לישראלי טוב נוטה להכללות) שבגדול, הערבים ביפו עברו לריאל מדריד, בגלל שהיהודים חמים על ברצלונה. מעניין אם זה נכון?

טל המנצ'סטרי 4 במאי 2014

אביעד

צודק, טעות שלי, בילבלתי בין ה 2.

אריק 4 במאי 2014

וורנוק זה עם הפורסט

משה ו 4 במאי 2014

רונן, עם כל הכבוד הנתון שמנצ'סטר יונייטד מחזיקה במאזן החוץ הטוב ביותר איננה נכונה (נכון ליום ראשון, 4 למאי).

1. ליברפול 18 משחקים, 34 נקודות (נותר משחק חוץ מול פאלאס).
2. מנ. סיטי 19 משחקים, 34 נקודות.
3. מנץ יונייטד 18 משחקים, 33 נקודות (נותר משחק חוץ מול סאותהמפטון).

דורפן 5 במאי 2014

טוב – אז פאלאס תצטרך להוציא תיקו ויונייטד לנצח.

יובל (אחר) 5 במאי 2014

1 מ-1 כבר יש לך.

אבי 4 במאי 2014

רגע, אם פרגוסון הוא אלכסנדר, מי הם הדיאדוכים? החבר'ה של 92?

דורפן 5 במאי 2014

ואן פרסי, וודוורד, רוני

אבי 6 במאי 2014

צודק. הייתי צריך להבין לבד…

Comments closed