הגדולה מכולן

לא הייתה אליפות ליגה מדהימה מזו

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

כנגד הממסד. כנגד המגמה. כנגד הכסף. כנגד התעוררות מטורפת של קבוצות ספרד הקטנות במחזורים האחרונים. כנגד יריבות אדירות על האליפות. כנגד המסיז והרואנלדוז. כנגד הדל מונדו והמרקה. כנגד פיגור במחצית במשחק על ההיסטוריה.

עיצרו את הרכבות, את המטוסים, את המכוניות, הטרקטורים, את הבלונים הפורחים, את הצוללות, מעבורות החלל, המדרגות הנעות,  ואת העוברים ואת השבים.

אימרו להם שראיתם  את אליפות הליגה הגדולה ביותר במאה ה-21. וצריך לחשוב הרבה וטוב אם מוצאים אחת טובה יותר לפני כן.

יומן מילאנו חלק 2: מילאנוקיה
"טירוף" על פי אלברט איינשטיין

133 Comments

Tal 17 במאי 2014

קבוצה מרגשת. אליפות שטובה לכולם, גם לבארסה עצמה שקיבלה גושפנקה להיבנות מחדש.

בלעם 18 במאי 2014

סליחה שאני הורס. באמת אליפות מרגשת, למעשה אני עדיין לא מעכל שאתלטיקו מדריד היא אלופת ספרד, זה אפילו מוזר לכתוב את זה.
אבל האליפות הזו רעה מאוד לליגה הספרדית, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות עכשיו הוא מראית עין של תחרות. הליגה הזו צריכה פירמוט של ההארד דיסק, והאליפות הזו רק מחקה את הזיכרון בדפדפן שלה.

אקדמיה 18 במאי 2014

כן בלעם, אתה צודק. כי האפשרות הטובה יותר היא שאחרי עונה פנטסטית של אתלטיקו בסוף בארסה האנמית הייתה זוכה. זה היה פשוט מצויין. פירמוט של ההארד דיסק? מי יעשה את זה? יו"ר ההתאחדות שהחליט לנסוע לאיזו חופשה פרטית במקום להעניק את צלחת/גביע האליפות?
תעשה לי טובה.

בלעם 18 במאי 2014

כמובן שהייתי חרד מעוד אליפות של הקבוצה של המדינה, אבל עכשיו יש לגיטימציה למצב הזה להמשיך לפחות לעוד עשור. כי הרי אם אתלטיקו אז למה לא ולנסיה או סביליה? ואם האלופה מתוקצבת בצורה שערורייתית אז למה לשנות? הרי צריך רק "לבנות נכון" ולהפגין "רוח לחימה" ולנצל חלון הזדמנויות, כלומר עונה אחת בעשור שבה גם ריאל וגם בארסה מסיימות עם פחות מ-90 נקודות והופ, יש מראית עין של תחרות, בינתיים אפשר לחלק כמויות אדירות של כסף לסגנית האלופה ולקבוצה במקום השלישי, כי הרי הוכח שאפשר להתמודד מולן, לא?

רן 17 במאי 2014

בתור אחת שאוהד שתי קבוצות באירופה. יונייטד ואתלטיקו. אין מאושר ממני היום. כל העונה הגרועה של יונייטד נשכחת. היו לבארסה כל כך הרבה הזדמנויות להראות לאתלטיקו מי הבוס השנה ובכולם היא נכשלה. הייתי במדריד בשבוע שעבר ואוהדי אתלטיקו נראו שבורים אחרי התיקו, אבל אין עוד קהל כזה בספרד.
יאללה אתלטיקו.

איציק 17 במאי 2014

כייף גדול

עורב סגול (בעל 3 עיניים) 17 במאי 2014

ושמישהו ישלח חבילת טישו לנדב יעקובי

בני תבורי 17 במאי 2014

לדעתי הוא דווקא אוהד של אתלטיקו

עורב סגול (בעל 3 עיניים) 17 במאי 2014

לפי השידור הוא אוהד של מקום העבודה שלו קודם

אסף THE KOP 17 במאי 2014

+ 1

אסף 17 במאי 2014

חד משמעית, אוהד אתלטיקו.
ודי כבר עם הטענות על "ערוץ הספורט אוהד בארסה". אף אחד שם לא הזיל דימעה הערב.

אסף THE KOP 18 במאי 2014

אף אחד לא אוהד "ברסה". לכן סתם נפלטה שם לשדרן או לפרשן, אני לא בדיוק זוכר, בצהוב שנשלף לאחר השריקה לסיום המחצית הראשונה האמירה הבאה: "אני מקווה שזה לא צהוב לפיקה כי אז זה צהוב שני והוא יורחק מהמשחק".

וכמובן, האמירות ההזויות של שגיא כהן על הבישול "הגאוני" של מסי, שכל דרדק רואה שברח לו הכדור.

דורפן 17 במאי 2014

נדב אוהד אתלטיקו

Matipool 17 במאי 2014

וגם ארסנל . ערב מושלם מבחינתו .

חנן 17 במאי 2014

הוא יכול לטעון עד מחר שהוא אוהד אתלטי. יעקובי הוא אוהד בארסה. בלב ובנפש.

מייק 17 במאי 2014

עצם זה שבמשחק אליפות היסטורי, אתה עדיין חושב שהוא אוהד בארסה, מראה כמה הבן-אדם מקצוען.

עורב סגול (בעל 3 עיניים) 17 במאי 2014

אני חובב קטן של כדורגל ספרדי, ואין לי מושג מי אוהד את מי. מצפיה בשידור היום היה ברור לי את מי השדרים מעדיפים כאלופת ספרד.

קסיוס קליי 17 במאי 2014

אין לך מושג? קח בחינם.
יעקובי אוהד אתלטיקו שרוף. לא בארסה ולא בטיח.

שי ס. 18 במאי 2014

איזה שער של אלכסיס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל אוהד אתלטיקו בסדר….

bb 18 במאי 2014

נו באמת, אז בגלל שהוא התלהב מהשער של אלכסיס (שער נפלא במשחק מכריע) אז הוא אוהד ברסה?

עמיר 17 במאי 2014

מחזיר, אפילו במעט, אם הקסם והרומנטיקה משחק שהופך לציני ודוחה יותר עם כל שנה.

עמיר 17 במאי 2014

למשחק *

גיל 17 במאי 2014

אכן, ואיפה מסי בכל זה? עוד משחק גדול שהוא נעלם בו. שומר עצמו למונדיאל?

איציק 17 במאי 2014

הוא כבש שער מנבדל

יניב 17 במאי 2014

לא שזה משנה משהו או גורע מאתלטי… אבל לא היה נבדל, הגול היה חוקי. הכדור הגיע למסי משחקן אתלטי..

גלן 17 במאי 2014

מה מסי קשור? תרם משהו לדיון, נפלא ממני

גיל 17 במאי 2014

הוא לא קשור לאתלטיקו אלא לברצלונה שנחלשה השנה והוא לא מצליח לסחוב אותה כשצריך.

איציק 17 במאי 2014

תשובה קצת יותר צינית – שגיא כהן טען שמסי הכין שער גאוני לסאנצ'ס. הוא ראה אותו הכין לו את הכדור ועם גופו החסון שמר על שטח פתוח לבעיטה. במציאות, לא עצר טוב את הכדור ואיבד קצת שיווי משקל. למזלו הגיע סנצ'ס והכדור התלבש לו בצורה מדהימה.

יוסי מזרחי 17 במאי 2014

איציק, השיכור ההוא אמר, "בישול מדהים…",
זה ממש מטריד הסיפור של ההזדהות המוחלטת של (כל) השדרים והפרשנים, עם הקו הדומיננטי של הערוץ ההוא, ואולי מדובר רק באדיוט?

אסף THE KOP 17 במאי 2014

שגיא כהן הוא פארודיה של פרשן.

רועי 17 במאי 2014

זה בדיוק מה שכתבי בפייס, הוא איבד כדור .ץ לא הגיע לאיבוד ולמזלו באמת היה שם שחקן של קבוצתו.

יוסי מזרחי 17 במאי 2014

מסי, מסי, מסי, תזכירו לי….

גלן 17 במאי 2014

כן, יש כאלו עם הדיון הזה על מסי מ2009, ברומא בוומבלי בסתיו ובאביב. אני בעדכם, 5 שנים של תסכול זה טו מאצ'

גיל 17 במאי 2014

גלן, אין כאן שום תיסכול אלא שאלה אמיתית. כשיש לך את השחקן הטוב בעולם בקבוצה במשחקים מכריעים אתה רוצה לראות מה הוא עושה. השנה הוא עשה מעט מדי לעזור לקבוצה שלו. כשהכל הולך להם אז הוא הכי גדול אבל איפה הוא כשדברים משתבשים?

איציק 17 במאי 2014

הוא עשה מספיק כדי להגדיל את החוזה שלו לשנה הבאה. מה עוד צריך???

גלן 17 במאי 2014

נזכרת בזה היום? עונה לא טובה שלו. אולי תהיה יותר טובה ואולי לא. אין מישהו שמתקרב אליו בשנים האחרונות ברצף. זה עולם הרסני בעומס הכדורגל האירופאי של העשור האחרון, אולי הוא נשרף ואין בכך הפתעה , זה כוחו של עולם ואתם למרות כל ניסיונות הרציונליזציה מתפרקים בהנאה מתסכול ארוך טווח.

אריק 17 במאי 2014

מסי הוא עצום וכביר וניצח מלא משחקים חשובים הכל שטויות. הדבר היחיד זה שייתכן שתאריך התפוגה שלו פג. הוא משחק המון שנים ומגיל צעיר ובהחלט נראה שנגמר… אבל מוקדם לקבוע.

גיל 17 במאי 2014

גלן, בכלל לא נזכרתי בזה המון. אני כותב על זה כבר שנים. אני לא חושב שהוא נשרף אבל אני כן חושב שביותר מדי משחקים חשובים כשדרוש שינוי, ולא כשכל הקבוצה דורסת והוא חלק ממנה, הוא פשוט נעלם או לא לא עושה מספיק לשחק במעמדו.

אסף 17 במאי 2014

גיל, אתה באמת כותב על זה המון, אבל לא תמיד ביחס למה שקורה במציאות. הפעם האחרונה היתה כמדומני לפני הגומלין מול מילאן בשמינית הצ'מפיונס בשנה שעברה. או שזה היה לפני הקלאסיקו האחרון בליגה?

בכל אופן – אפשר לכתוב שמסי לא הוכיח את עצמו בנבחרת או בקבוצה אחרת. כל טענה נגדו ביחס לתפקוד שלו בברצלונה – זה קרב אבוד שהוכרע מזמן לטובתו. היה השחקן הטוב ביותר ב 4 אליפויות ספרד ושתי אליפויות אירופה ב 6 שנים, כבש בלי סוף. נעלם במשחקים גדולים? נניח.אבל כבש בגמר צ'מפיונס, במשחקי הדחה, במליון משחקי קלסיקו. בד"כ חסך מהקבוצה שלו את הצורך במשחקים גדולים.
השנה היה פחות טוב.

גיל 17 במאי 2014

אסף, אף אחד לא מתווכח שהוא שחקן עצום אבל שווה להזכיר גם את החולשות שלו שמתגלות לא פעם. והוא היה חלק מקבוצה אדירה שמרכיביה המרכזיים היו של אלופת העולם, גם שווה להזכיר. כל הטענה היא שכאשר הקבוצה לא מתפקדת ונדרש שינוי, ברוב הפעמים הוא לא זה שמביא אותו.

יוסי מזרחי 17 במאי 2014

ממך גלן, הייתי מצפה לתגובה קצת יותר אינטיליגנטית.

גלן 18 במאי 2014

יובי מצטער, אני חושב שההערות שלכן אינן אינטיליגנטיות ואינן מתיישבות עם הדיון והמציאות. יש לו עונה חרא, קבוצה דיי נוראית, מאמן בעליל שלא יודע כלום וזהו. ואין כדורגלן בעשרים השנה האחרונות שמתקרב אליו באינטנסיביות של השנים האחרונות.
הוא רצח את כלם מרומא עד וומבלי גמר ליגות הרבה לפני המחזור האחרון.
וכן, יש דברים שהוא לא עשה. וייתכן שגם לא יעשה.
זה כדורגל ואי אפשר לעשות הכל, כל הזמן. בטח במאה ה21 .

שרבוב שמו. ביום כזה מבחינתי מעיד עלייכם שבאתם עם אגנדה מהבית בלי קשר לכל העונה הזאת.

יוסי מזרחי 18 במאי 2014

גלן ידידי.
אני מבין מה אתה אומר, רק שזה לא לענין עצמו.
מסי, מהרבה סיבות נמצא בירידה ומסי שלפני הירידה, לא מופיע למשחקים גדולים.
זה לא מוריד כהוא זה מגדולתו וממה שעשה,כולל לקבוצה שלי, בשניים מארבעת הגמרים שהגענו אליהם בעשור האחרון. ועדיין, הוא לא הופיע למשחק הכי חשוב השנה ,ולכן כתבתי את מה שכתבתי.
הסתמכות רק על חלקים גם אם נרחבים בקרירה של כל ספורטאי הוא מעשה לא נכון,ואם יש מאפינים אחרים, כמו אי הופעה למשחקים גדולים, צריך להגיד את זה.
ומותר לבקר גם אם המשפט ספוג כולו בציניות, ויכול להיות שהוא יסתום לכולם את הפה בחדשיים הקרובים. נראה.

גלן 18 במאי 2014

יוסי ידידי,
אני יכול בקלות רבה לכתוב עכשיו כרכים גדולים על חולשותיהם של פלה ומארדונה. אני יכול לכתוב כרך לא פחות מפואר (ןאולי יותר אם זה ממש חשוב לך) על חולשותיו של מסי. אבל אין כרגע בין דיון ה-"משחקים גדולים שהוא לא מופיע" לאתמול, כלום ושרבוב העניין בעונה הזאת (למרות כל מה שאתה אומר) מראה על פיקסציה של הכותבים למושא ולא לנושא.
אם אתה רוצה לפתוח דיון על "משחקים גדולים של מסי" אדרבא אצטרף, אשבח וגם אקטול (כי אין חולק שיש מה לקטול), אבל זה כשמסי בשיאו ויכול להכריע משחקים במו רגליו ולא כעת. אתה תתן משחק X גדול ליגיטמי שהוא לא הופיע מבחינתך ואני אתן את הסבסובים על ריאל בחצי הצמפיונס, אתה תתן משחק Y ואני אתענג על הפרצופים של אלכס פרגסון ברומא ובומבלי. וכו' וכו'. נחליף אגרופים בידיות ונראה מי נשאר על הרגליים – לך תדע, אולי אני אפילו אשתכנע (אגב, לא בטוח שזאת משימה קשה רק שהבעיה שלי עם כל הדיון הזה (שלא מרשים אותי יותר מדי) זה שכל כך הרבה פעמים הוא רצח את הליגה כדאי להוציא את העוקץ מעניין "המשחקים הגדולים".

אבל אני , פניי לעתיד. כפי שכתב מישהו מתחתי זה לא נראה אותו שחקן אול-אובר כבר זמן גדול גם במשחקים "קטנים" וגם ב"גדולים". אני לא רואה את ארגנטינה מתקדמים גבוה מאד אלא אם תבוא ההכרה שאין כרגע אפילו סיבה לסמוך עליו כמשיח.

יוסי מזרחי 18 במאי 2014

גלן
תמיד מענין להתווכח איתך.

ק. 17 במאי 2014

גיל חבל סתם לקלקל את הדיון באליפות של אתלטיקו בצהוב.
במקרה מסי היום עשה כל מה שיכל, נלחם , ירד לקחת כדורים. היה הכי טוב בחלק הקדמי של בארסה. מה לעשות נתקל בהגנה קבוצתית מדהימה שהשאירה כל המשחק את אלבס להגביה עצמו למוות.

ק. 17 במאי 2014

ועוד דבר על "העונה הלא טובה שלו" –
כבש הכי הרבה ובישל הכי הרבה בכל הליגות באירופה ב-2014 (אולי חוץ מזהבי.
ב-2013 בעונה זו היה בעיקר פצוע. שחררו אותו ותפרגנו לקבוצה מאומנת ומרשימה שזכתה.

גיל 17 במאי 2014

זו הבעייה כשמתרכזים בעיקר בסטטיסטיקות. אכן סטטיסטיקות מרשימות. והתירוצים של פציעות טובים אולי לחצי הראשון של העונה לא לחודשים האחרונים.

מייק 17 במאי 2014

איפה מסי? איפה שאינייסטה וצ'אבי וכל הקבוצה כבר כמה חודשים.

עזבו את העובדה שמפסגות בד"כ יורדים…

העונה הזו הייתה מלאה פצועים, כשבשיא בארסה נשארה עם שוער שאין לו מקום בליגה רצינית באירופה.

בנוסף, הזוועות שהתגלו בקשר להתנהלות בכירים במועדון, עם התפטרות בעקבותיה.

מעבר לזה היתה העזיבה הכפויה של טיטו, וכמובן את התדרדרות מצבו עד לפטירתו לאחרונה. ולהבדיל, את הטרגדיה המשפחתית של אינייסטה.

אז כמובן שתראו קבוצה כבויה על הדשא, שלדעתי יותר משצריכה שינויים בסגל (והיא צריכה), חייבת ניקוי אורוות אמיתי בהנהלה.

גיל 17 במאי 2014

כל מה שאתה אומר נכון אבל זו בדיוק התקופה שבה מצפים ממנהיג ושחקן על כמו מסי לשנות. הרי הרבה יותר קל להצליח כשכל המערכת מתקתקת כמו שצריך אבל ברגע שדברים משתבשים כאן נמדדת הגדולה האמיתית.

ק. 18 במאי 2014

גיל, וזה בדיוק מה שקרה שנה שעברה שלבדו, עם יכולת הרבה פחות טובה מהשנה של החלק ההתקפי, הביא להם אליפות ובמו רגלו (זאת שלא היתה פצועה) הביא אותם לחצי גמר אלופות.

נאור 21 במאי 2014

מסי היה עסוק בלהתפעל מהבישול הנפלא שלו לאלכסיס…

גלן 17 במאי 2014

מה לא ההיא עם אגוארו ברגע האחרון?
אין שאלה, הגדולה מכל. ואני מרשה לעצמי לאמר עונת המאמן הגדולה ביותר כנראה, יותר ממוריניו. 45 הדקות האחרונות הן תמצית הגבריות האידיאלית.

אסף כלשהו 17 במאי 2014

ואם הם לוקחים צ'מפיונס אז בכלל לא יהיה כאן ספק שזו עונת המאמן הגדולה ביותר אי פעם. פשוט מדהים מה שהוא הוציא מהם.

כסיפוביץ 17 במאי 2014

פוסט יפה
בכלל יום יפה היום.

כסיפוביץ 17 במאי 2014

מחיאות הכפיים של האוהדים של ברצלונה הן לפנטאון

יוני (המקורי, מפעם) 17 במאי 2014

לגמרי

אריק 17 במאי 2014

זה לא היה יכול להגמר אחרת. איזה חוסן מטורף!
הדחיפות של ניימאר בחומה היו תמצית הכל בעיניי.

גלן 17 במאי 2014

אני שואל את עצמי עם לפברגס יש איזה זכויות פטנט על איזה משקולת שכשהוא מתחבר עליה , נפילת האימפריות מואצת.

גלן 17 במאי 2014

אם…התכוונתי

רוני יעקוב 17 במאי 2014

רשימת הטעויות של בארסה השנה
1-קניה אומללה של נימאר הגרוע ,כנראה בסכום של 100 מיליון יורו כמו בייל הנהדר או בקיצור רוביניו של בארסה
2-הימור על מאמן ללא שום נסיון אירופאי,והשאלה היא אם ההחלטה היתה של מסי
3-לא קנו שחקני הגנה,איך טאטה לא ראה את מה שכל אוהד ראה?
4-הטיקי טאקה פשט את הרגל גם בבאיירן המצוינת לשעבר ובמיוחד בבארסה,כולם למדו אותו ,מרכזים שמונה שחקנים מול השער ובארסה ובאיירן הם חסרות אונים
5-דני אלבז כבר שנתים גמור לא תורם כלום ועדין כל ההתקפות מבוססות עליו
6-הכי חשוב
כל עוד שאבי ואיניסטה יהיו בהרכב בארסה לא תוכל לצאת לשום מתפרצת כי הם פשוט מאוהבים בכדור
7-פאבריגז מיצא את עצמו בבארסה,אבל בארסנל או היוניטד הוא יחזור להיות שחקן גדול,השיטה בבארסה רצחה אותו
8-קונים חלוץ אמיתי עם רקורד של 15-20 שערים בשנה לפחות במשך השלוש שנים האחרונות

אפי 17 במאי 2014

נראה לי שהקלדת כתובת לא נכונה בדפדפן.

זה – one.co.il

רוני יעקוב 17 במאי 2014

אפי
תפסיק לבלבל לי את הביצים
כדאי שתתרכז בחלוקת ציונים בבית לאישה והילדים ,אם הם עדיין בבית

חז 17 במאי 2014

אפי טעה, היית צריך להקליד את הכתובת האוטומטית לגליצ'ים

רומן 17 במאי 2014

אני מסכים עם(כמעט) כל מילה שלך, סוף סוף מישהו שמבין באמת כדורגל בתוך כל חבורת הפלצנים פה.
גם אותך שלחו ל one?
חח יש פה חבורה של פלספנים שאין להם מושג איך מרגיש כדור, צריכים לכתוב בבלוגים על מוסיקה וספרות יפה ולא על כדורגל.

לגבי ניימאר הרסת..
הוא שחקן ענק, באמת ענק, אם יעיפו את מסי שנה הבאה הוא יהיה השחקן הטוב בעולם.
יש לו מהירות, דריבל, קצב, בעיטה אדירה, הוא לא מתבייש לרדת לגליץ, יודע להרים כדור.
באמת פנומן

רומן 17 במאי 2014

שכחתי להוסיף שהוא גם יודע לנגוח עולה

יותם 18 במאי 2014

מי יותר טובב מסיייי או ניייממאאאררררר כנסו!!@!!!! השוואה אמיתית!!111!1/!!!

רומן 18 במאי 2014

אידיוט

רוני יעקוב 18 במאי 2014

רומן
תודה חבוב

איתי 17 במאי 2014

זו אליפות – ומשחק – מהסוג שנותן השראה להרבה אנשי קולנוע בעולם. מה לעזאזל סימאונה אמר להם במחצית?! ברמת האמוציות והרגש, זה המשחק הכי טוב ששוחק השנה. אפילו ניימאר ומסי ירדו לגליצ׳ים. ובנקודה זו אני חייב להוסיף – העומס הוא גדול מדי. הגוף מתקשה להתאושש והפציעות פשוט לא מחלימות. חבל.
חשבתי בסוף המשחק על איך זה שיש כל הרבה שחקנים שמבלים את הקריירה בקבוצות 4-10 כאלה, שמראש אין להם סיכוי מול כל הטיטאנים שזוכים עוד לפני שהעונה התחילה. היום ראינו אותם חוגגים וזה באמת סופר מרגש. חבל שזה קורה מעט מדי.

ומה יקרה עם זכויות השידור בעונה הבאה?

עידוקוליס ליפשיץ 17 במאי 2014

אני חושב שמסי איבד היום את המקום שלו בין שלושת המועמדים לכדור הזהב. אולי במונדיאל הוא יכפר.
בשנה אחת, מזוכה לגיטימי לרביעי-חמישי בטיבו בעולם.
שיא הקריירה שלו נגמר לפני מה שרציתי להאמין.
אפשר רק לקוות שהוא יחזור לגדולתו יום אחד, אולי דווקא אחרי כמה שנים של בינוניות יחסית.

ק. 17 במאי 2014

שוב, עזבו אותו בשקט. ברור שזו לא הדומיננטיות של עונות קודמות ועדיין, 28 שערים בעונה שהוא 3 חודשים בחוץ, הכי הרבה שערים ובישולים ב-2014.
סימאונה מבחינתי יכול גם לזכות בכדור הזהב השנה.
רונאלדו וסוארס נתנו עונה טובה יותר, ועדיין מוקדם להוריד אותו מה"כס".

יותם 17 במאי 2014

+1, עונה חלשה+פציעה וכולם שוכחים מי המלך האמיתי של הכדורגל באירופה. מסי שמר במשך 5-4 שנים על הרמה שסוארס שמר עליה חודש.

הבנת הנקרע 17 במאי 2014

מקווה שהוא מחייך עכשיו אי שם
http://www.youtube.com/watch?v=l5m1l5d9r7M

משיח 17 במאי 2014

חזק

גארי ביילי 18 במאי 2014

טוווב

קורא אדוק 17 במאי 2014

מרגש

ניינר 17 במאי 2014

אליפות מרשימה ומרגשת. גם אוהד בארסה כמוני מפרגן לסימאונה ולקולצונרוס. רק שיסיימו את העבודה מול ריאל בצמפיונס

רועי 17 במאי 2014

אליפות מרגשת ביותר. זה לא שהכסף הקטן ניצח באמת. התקציב שלהם עדין גדול משאר הליגה.
רק חסר היה שסטיבי היה שומר על איזון וזאת בכלל הייתה עונה מדהימה ביותר.
אפילו מרגשת יותר מאשר אתלטיקו.

גל ד 17 במאי 2014

כן, אבל התקציב באותה ליגה עם שאר הליגה. בניגוד מוחלט לבארסה וריאל.

קורא 17 במאי 2014

האליפות הזו באמת החזירה את הצבע ללחיי כל האוהדים ברחבי העולם, פרט לאלה של בארסה וריאל.

מעבר לזה, זה בלתי נתפש איך ריאל פשוט עשו בתחתונים בסיום העונה, זה היה לגמרי שלהם.

ונקודה בנוגע למסי, הרבה פעמים שחקן גדול עושה את השחקנים מסביבו ליותר גדולים, אבל עם מסי יש תחושה שכל היתר נהיים פשוט שחקנים פחות טובים, בעיקר בהתקפה.

Matipool 17 במאי 2014

זה היה יכול להיות כל כך מושלם אם גם ליברפול הייתה מצליחה לזכות ע״ח השייח׳ים ולתת נוקאאוט כפול למועדוני הכסף ממקורות מפוקפקים / נצלנים בשתי הליגות הבכירות באירופה .
באתלטיקו ננוחם . בדקות האחרונות הייתי מתוח כאילו זו ליברפול שמשחקת .
אליפות נפלאה ומדהימה .

דורפן 17 במאי 2014

מוזר. אני דווקא חשתי שלא היה שום צורך באליפות של ליברפול

איציק 17 במאי 2014

התחושות שלך בוגדים בך… צריך דחוף להבדק…

matipool 19 במאי 2014

אוי כמה שהיה צריך , רונן . אתה לא מבין כמה .

רוני יעקוב 17 במאי 2014

אם אתלטיקו היתה בליגה האנגלית
כנראה שהיתה מנצחת די בקלות את צ"לסי ליברפול והסיטי ולוקחת אליפות מוקדם מאוד,לעומת זה קשה מאוד לראות קבוצה אנגלית שהיתה מסיימת במקומות אחד עד שלוש בספרד
הפער בין הליגות הוא כבר בלתי נתפש

גיל 17 במאי 2014

להפך, דווקא האליפות הזו יכולה להראות שהליגה הספרדיות יותר חלשה מהאנגלית. בכל מקרה, בקלות שום דבר לא היה קורה. על פני עונה שלמה בפיסיות של הליגה האנגלית לא בטוח שאתלטיקו הייתה מחזיקה מעמד.

no propoganda 17 במאי 2014

יש לאוהדי הספרדיות את הקטע הזה של נחיתות תמידית. תמיד מנסים להגרר לויכוח ליגות גם כשאין שום קשר.

חכם בלילה 18 במאי 2014

הפוך, חביבי, הפוך. לאוהדי האנגליות יש את הקטע הזה של שיגעון גדלות, שלא משנה כמה הוכחות בדמות שליטה מוחלטת של הקבוצות הספרדיות במפעלים האירופיים יציגו להם, הם עדיין יהיו בטוחים שהליגה שלהם היא החזקה ביותר [ראה תגובתו של גיל].

גיל 18 במאי 2014

אני לא טענתי שהליגה האנגלית חזקה יותר אלא רק הראיתי אך אפשר להפוך את הטיעון ולהראות בדיוק להפך. כל אחד יכול להראות מה שהוא רוצה עם הנתונים זו הנקודה שלי ולכן קביעות כמו הייתה לוקחת את הליגה בהליכה מופרכות מהיסוד.

רוני יעקוב 17 במאי 2014

אתלטיקו היא הקבוצה הכי פיזית שאני ראיתי בחיים שלי
ואני לא ילד

no propoganda 17 במאי 2014

נגד הממסד?? אתלטיקו היא הממסד, בודאי אחרי שהתנגדה לשינוי שיטת זכויות השידור רק על מנת להנציח את מעמדה כקבוצה ה3,4 בליגה.

כמובן שאי זכייה של בארסה וריאל תמיד משמחת אבל אתלטיקו זה אותו הדבר רק בקטן יותר.

דביר 17 במאי 2014

רן בן שמעון אוכל ת'לב

רומן 17 במאי 2014

יפה יפה יפה כתבת!
בהחלט ערב סופר מרגש..
אבל בחיאת דורפן כבר שכחת את את דזקו ואגוארו לפני שנתיים בליגה הטובה בעולם?

fred the red 18 במאי 2014

כל כך הפוך מהסיפור של אתלטיקו. אליפות שנקנתה בכסף וגם היא נלקחה רק בהפרש שערים

דורפן 18 במאי 2014

כן – בחצי מיליארד פאונד הקדימו את פול סקולס בגיל 37 על רגל אחת בהפרש שערים

גלן 18 במאי 2014

ואגב לשאלה על המאה שלפניה- אני אישית אלך עם נוטינגהם ממה שראיתי. בכל זאת לעלות ליגה ועוד מול ליברפול של הדאבל אליפות-אירופא (אמנם בלי קיגן ורק עם טושאק). גם וורונה שם ברקע רק שבסיפור שלהם יש בעיה אחת (לטעמי) שכנראה בנוסף ליופי גם הייתה תופעה שמיימית שלא חוזרת על עצמה במשך עידנים- שנה של כדורגל איטלקי לא מושחת!

no propaganda 18 במאי 2014

איפסוויץ. עולים ליגה-כמעט יורדים->יורדים.

גד קייזרסלאוטרן שעלו וישר זכו באליפות.

גלן 18 במאי 2014

כן, באמת לא חסרות. נדמה לי שגם בית"ר שלנו. אבל ליברפול היו בשיאם בתור הזהב של האנגליות גם בארופא (ואפילו זכו באותה שנה) ופורסט עלו בקושי ליגה ברגע האחרון אז זה מה שאני זוכר הכי לטובה. וחוץ מזה צריך רומנטיקה ותשוקה לסיפור הזה. אם נשאיל מפרוויד אז בריאן קלאף זה ארוס ואוטו ראהגל זה קצת תנטוס.

ניתאי 18 במאי 2014

האליפות הכי גדולה במאה ה21? קצת נסחפת…
היו לא מעט אליפויות בלתי נשכחות במאה הזאת: וולפסבורג ב2009, מונפליה ב2012, ליל ב2011, קרית שמונה ב2012, רומא ולאציו בתחילת המאה, גם לה קורוניה בתחילת המאה וגם ציריך ב2006 (למרות שנראה לי שאני היחיד בארץ שעוקב האחרי הליגה הזאת, או יותר נכון עקב).

דורפן 18 במאי 2014

באף אחת מהליגה הזו אין שתי מפלצות כמו ריאל ובארסה.

להפתיע בתקציביים מוגבלים יותר קל בליגה קטנה – כי גם הקבוצות הגדולות מאבדות את השחקנים שלהם לחו״ל. ריאל ובארסה זו תחנה אחרונה לכל שחקן שהן רוצות.

יוני ג 18 במאי 2014

אף אחת מהדוגמאות שהבאת בכלל לא מתקרבת לזו הנוכחית, למרות שאני מאד מעריך את הפרגון שלך לליגות הצנועות יותר (צרפת, שווייץ, ישראל).

גדי חזות 18 במאי 2014

הטענה שהפיזיות של האנגליות הייתה שוברת את אתלטיקו די מתערערת כשמסתכלים על החצי שלהם נגד צ'לסי. הקבוצה הפיזית באנגליה, לא? די ניפנפו אותם אתלטיקו. פיזית. וזו צ'לסי שליברפול וסיטי נפלו שדודים ברחבה מול ההגנה והכוח שלה.

לא ראיתי הרבה קבוצות שהרשימו פיזית באנגליה השנה. וראינו את סיטי וליברפול מתעללות בכל מיני "פיזיות" כאלה. קשה לבדוק של מי תחתית יותר חלשה.

בטופ ריאל ובארסה נתנו עונות פחות חזקות, אבל ביחס לאירופה, אחת הגיעה לגמר והשנייה לחצי. כלומר החוזק האירופאי נשמר. וגם בשכבה מתחת, של מה שקראו עד העונה "האליפות על המקום השלישי", התחזקה. בילבאו, סוסיאדד, ויאריאל, סביליה השתפרו שיחקו טוב גם בין עצמן וגם נגד הגדולות.

להגיד פיזית זה כמו להגיד טכנית. אולי נכון. אולי לא היה משנה את הטענה הראשית. שאתלטיקו היו לוקחים אליפות באנגליה.

גיל 18 במאי 2014

אתה לא יכול ללמוד הרבה על משחק אחד או שניים נגד אנגליות בליגת האלופות ואני בכלל לא בטוח שצ'לסי היא הכי פיזית באנגליה. הנקודה היא שהם היו צריכים לשחק נגד נוריץ' וסטוק ובמשך עונה שלמה זה היה שוחק. תוסיף לזה את העובדה שבאנגליה נותנים לשחק יותר חזק יותר מאשר בספרד ובליגה האלופות ואז תראה שאליפות יהיה קשה לה להשיג. זה לא אומר שהם לא בהכרח היו לוקחים אבל כשמשחקים שונה גם התוצאות שונות.

גדי חזות 18 במאי 2014

מי יותר פיזית מצ'לסי באנגליה?

השיפוט שנותן לשחק היה עוזר לאתלטיקו שיודעת לכסח. ויודעת גם להתמסר. בגלל זה עבורי, מבחינת המשחק שלה, היא אלופה גדולה.

לא יודע למה ואיך מוחלט שזה יותר קשה פיזית לשחק נגד סטוק או נוריץ' מאשר מול גראנדה.

אם הטענה היא טכניות מול פיזיות בשכבות התחתונות של הליגות האלו, זה עדיין לא מראה לדעתי, על דרגת קושי שונה. בטח לא קבוצה כמו אתלטיקו שהראתה שליטה פיזית וטכנית.

גיל 18 במאי 2014

הסיטי היו יותר פיזיים מהם השנה. ולא אמרתי שיותר קשה לשחק נגד סטוק ונוריץ' וכל השאר אלא שהן יותר פיזיות. ברגע שכל הליגה פיזית אז הסיכוי לפציעות גבוה יותר ויש יותר שחיקה על השחקנים. במשחק נתון אתלטיקו יכולה להיות טובה מכל קבוצה אבל על פני עונה שלמה יהיה לה קשה לשמור על רמה כזו של אינטנסיביות בלי לשלם את המחיר.

גדי חזות 18 במאי 2014

ראינו קבוצות בספרד מתחילות טוב ונעלמות כי הסגל שלהם מתקצר. אתלטיקו של העונה שרדה את זה.

אין לי נתונים לגבי פציעות ברחבי הליגות וכמה הם בהכרח, או באחוז גבוה, קשורות למשחק פיזי-אנגלי. בגלל שהשיפוט האנגלי מחמיר פחות, כמות התאקלים שפוצעים שחקנים גבוהה יותר.

אני גם לא בטוח שלרוץ אחר הכדור בליגה מתמסרת יותר פחות קשה מלרוץ אחריו כשהוא עף באוויר.

ליברפול אמנם לא הייתה באירופה אבל רצה לאליפות עם 13-14 שחקנים. הסיטי שיחקו מפוחד מול בארסה של השנה. וגם מול צ'לסי. ובאנפילד נפלו מנטלית.

אתלטיקו היו יציבים ועברו כל מכשול בעונה טובה של קבוצות ספרדיות. שהופיעו מעולה גם באירופה.

גיל 18 במאי 2014

אני דווקא מסכים עם מה שאתה אומר רק שלא בטוח שכל זה היה מצליח גם באנגליה. לליברפול השנה היה באמת הרבה מאוד מזל בלי שום פציעות רציניות וגם לאתלטיקו. אני רק אומר שבסגנון משחק קצת שונה ומול יריבות אחרות לא בטוח שהם לוקחים את הליגה האנגלית וזה בלי לקחת כלום ממהשג העצום שלהם.

חכם בלילה 18 במאי 2014

סחתיין עצום לסימאונה והשחקנים שלו! ואת זה אני אומר כאוהד בארסה. ללא ספק לנו לא הגיע השנה ולהם כן. לא ברור כמה מהקבוצה הזאת יישאר בשנה הבאה (ואני מקווה שכמה שיותר) ולכן זה באמת משמח, אפילו אותי באופן מוזר משהו, שהם הצליחו לעשות את זה (על חשבוננו, carajo!).

וכמה מילים לגבי מסי: נכון שכל הקבוצה בינונית ומטה (ביחס למה שהתרגלנו) וכל השיטה הולכת ודועכת תחת טאטה, אבל משהו עובר על הבנאדם, ולא – הוא לא שומר כח למונדיאל. מאז הפציעה הוא לא חזר לעצמו ולא משנה כמה גולים הוא הבקיע השנה. משהו בזריזות הבלתי אנושית של הרגליים שלו הלך לאיבוד. רבאק, הוא בקושי מסוגל לעבור שחקן! במצבים שלפני שנתיים-שלוש הוא היה יוצא איכשהו עם הכדור ועוד ממשיך לבעיטה ובדר"כ גם גול (ואנחנו היינו תופסים את הראש ואומרים "זה לא אנושי!"), היום הוא נתקע (באופן מאד אנושי). אני לא יודע אם הבעיה פיזית או מנטלית אבל לאוהדי ארגנטינה (ואני ביניהם) אני מציע לא לפתח ציפיות גדולות למונדיאל הזה. אמנם ההגרלה קלה אבל הנבחרת בינונית ואם אצל מסי לא יקרה איזשהו שינוי דרמטי הוא לא ייקח אותה לשום מקום.

גלן 18 במאי 2014

מסכים וזה לא קשור למשחק "גדול" או שולי ושאר שטויות. גם מול לבאנטה ודומותיה הוא לא מה שהיה.

גיל 18 במאי 2014

זה רק מחזק את מה שאני אומר כי זה יותר ממשחק אחד קריטי רק השנה. שלושה משחקים אחרונים שאם היו מנצחים שניים מהם הם היו אלופים והוא לא טוב. וזה בלי להזכיר הופעות מהעבר שלשחקן ברמת גדולה היסטורית פשוט לא מתאימים.

גלן 18 במאי 2014

בעדינות גיל הלוגיקה שלך במקרה הזה נתפסתאצלי כהזוייה. אין לנו בנידון שום קומון גראונדס. נפרד בנושא זה בידידות ובלי מכנה משותף.

גיל 18 במאי 2014

מה בדיוק הזוי בלוגיקה שלי? שים לב למה שאני אומר ולא מה שאתה חושב שאני אומר.

רני 18 במאי 2014

כן מסי לא מסי, מה שבטוח שעוד לא נולד הויכוח שגיל לא אמר בו את המילה האחרונה.

גיל 18 במאי 2014

רני, בניגוד אליך אני לא מתווכח אלא מנסה לדון. עוד לא נולד הדיון שבו לא מטיחים בי האשמות כלשהן על הדיעות שאני מביא ועוד טענות מאוסות כמו שלך. תתבגר קצת.

ג'קו אייזנברג 18 במאי 2014

מסי פשוט עד כה זכה לשחק בעידן של הגנות בינוניות. אתלטיקו ישל היום היא אולי הקבוהצ היחידה באירופה שהסטרדטים ההגנתיים שלה עומדים בקנה אחד עם ההגנות של לפני 7-8 שנים. וגם מולן שחקנים לא כבשו בצרורות שמסי הרגיל אותנו.

משה אהרון 18 במאי 2014

סליחה שזה נכתב בפוסט הזה, זה לא קשור לכנתבי לעיל, אבל לא כתבו על המשחק המדהים שהיה בגמר ה-FA Cup.
למיש שפספס (אני מחצית וקצת), היה אחד ממשחקי הגמר הטובים. גם המשחק עצמו וגם הדרמה.
מילה קטנה על ארסנל. עם כל ההתרגשות מזכייה בגביע המכובד הזה, ארסנל על שלל שחקניה הרגישה שהתואר הזה לא היה מספיק. המוטיב החוזר של השחקנים בראיונות היה "we hope that this is the first of many". זה נאמר בצורה כזו של הבנה שהגמר הזה של הגביע הזה שקצת הולך ומאבד את הרומנטיות שלו (ואולי בגלל היריבה הלא אטרקטיבית), לא היה משאת נפשם.
ובאמת, טעם ההחמצה מהעונה הזו, היה מר בשבילם, עד כדי כך שהם כבר מסתכלים קדימה ולא מרשים לעצמם להנות מהרגע המתוק הזה.

אחד 18 במאי 2014

האליפות של אתלטיקו מרגשת בלי ספק, אבל האליפות הכי גדולה במילניום הנוכחי היא של דאלאס ב2011.

edgecator 18 במאי 2014

+1

עונה מדהימה.

ערן לוי 18 במאי 2014

הכל יחסי בחיים, ונחמד שקבוצה שאינה ברצלונה או ריאל מדריד זוכה באליפות, , אבל בחייכם – 72 מיליון יורו, לא 72 אלף יורו. 300 מיליון שקל! לא בדיוק החלום הסוציאליסטי, לא קבוצה עניה, רק קבוצה פחות עשירה.

אסף כלשהו 18 במאי 2014

הכל יחסי…

אסף כלשהו 18 במאי 2014

(נלחץ לי כפתור השליחה) מה שהתכוונתי להגיד זה ש- 72 מיליון יורו של אתלטיקו זה קצת כמו 72 אלף בהשוואה לבארסה וריאל עם המשאבים הבאמת בלתי מוגבלים.
אף אחד לא חושב שמ.ס. מעלות-תרשיחא יכולה לזכות בלה-ליגה (או אפילו אלצ'ה למרות עונה לא רעה מבחינתם). יש עושר ויש עושר מפלצתי וחזירי. כרגע בעולם הכדורגל בארסה וריאל עונות להגדרה השנייה, ואתלטיקו עונה לראשונה, והיא לא המייצגת הבכירה שלה לדעתי.

מתי 18 במאי 2014

מסכים, וכתבתי גם בפוסט אחר, סנסציות זה לא מה שהיה פעם.

אנדר 18 במאי 2014

רונן
ניראה לי שהלכת קצת רחוק מידי עם המשפט האחרון שלך ("צריך לבדוק טוב אם מוצאים אחת כזאת לפני כן")
האליפות של ארסנל ב88-9 הייתה משהו שספק רב אם יחזור.

matipool 18 במאי 2014

האליפות המקוללת ההיא של ארסנל הייתה במאה ה-20 .
רונן דיבר על המאה ה-21 .

אנדר 18 במאי 2014

אתה חייב ללמוד לקרוא היטב לפני שתגיב. לך תקרא שוב את המשפט האחרון ותחזור אלי.

matipool 19 במאי 2014

צודק .
זה מה שקורה כשלפעמים ממהרים מדי ועושים כמה דברים במקביל .
קבל את התנצלותי .

אנדר 20 במאי 2014

קבל את התנצלותי על התגובה שהביאה להתנצלותך :) מבטיח להיות יותר נחמד

מנחם 18 במאי 2014

אני צופה בסרטון ובעיקר קצת צובט לי שהמשחק לא התקיים בויסנטה קלדרון. אי אפשר להשוות את זה למראות שהיו אם האוהדים היו מציפים את הדשא..

הופמן 18 במאי 2014

משחק נהדר. לי זה היה נדמה כאילו שחקני בארסה עצמם יודעים שהאליפות מגיעה לאתלטיקו, השער של סאנצ'ז הפתיע גם אותם, ואחרי שער השוויון זה כבר היה גמור.

עוד דבר אחד טוב ייצא מזה: אולי בקרוב יהיה להיות שוב בעד ברצלונה בלי לזכות לכינוי "אוהד הצלחות"/ "טרמפיסט" וכו'. יאללה עדר, עבור למדריד או מינכן או משהו.

הופמן 18 במאי 2014

כמה שגיאות כוסומו. צ"ל "אולי בקרוב יהיה אפשר להיות שוב בעד ברצלונה…"

דוד 18 במאי 2014

עם כל המחמאות לסימאונה, סגנון האנדרדוגיות של קלופ הרבה יותר מושך בעיני מהאנדרדוגיות של סימאונה
כשאתלטיקו מנצחת היא משאירה טעם של 'הקבוצה שלחמה יותר ניצחה', אבל עם דורטמונד 'הטובה יותר ניצחה' (ואני נזכר ב 4-1 הכואב על ריאל מדריד, וב 5-2, 3-1, 2-0, 4-2 על באיירן.) עם כל הכבוד, סימאונה והמתודה המלוכלכת שלו [גם אם מלוכלכת במובן חיובי] לא יצליח בקבוצה מפוארת ונוצצת.

שלו 18 במאי 2014

1. נגמרה עונה בסרייה א.
2. יובנטוס הגדילה את הפער בינה ובין הליגה, בינה ובין אירופה.
3. באיטליה יש שמועה שיותר קשה ליובה באירופה כי לא נותנים לה שם כבוד.
4. רומא בעונת שיא וזה לא הספיק ליותר ממקום שני.
5. יובה בלי להתבלבל הציעה למאמן רומא משרה לעונה הבאה.
6. בעונה הבאה צריך מגן, או שניים לא יותר.
ותודה לאתלטיקו שמזכירים לכולם שכדורגל זה משחק של קבוצה, אף אחד לא יותר גדול מהמשחק עצמו.
מי שמתאמן קשה משיג תוצאות, רק מי שמתאמן קשה.

Comments closed