מונדיאל (27). Coaching Matters

תביאו את המאמן הכי טוב שלכם!

banner_soccer

כתבתי בשלב קצת מוקדם יותר על כך שבמונדיאל הזה נעלמה המגמה של ״נבחרת לאומית אי אפשר לאמן. בוא ניתן אותה לאיזה שחקן עבר שילהיב את הבחורים״. קונספציה מגוחכת. לעג לכדורגל בכלל ולעג לכדורגל הנבחרות. טוב שהיא עברה מהעולם. כלומר אין בעיה שהמאמן יהיה שחקן עבר אגדי לפעמים אבל קודם כל שיהיה מאמן מנוסה.

גם הולנד חטאה בעניין הזה, עם מרקו ואן באסטן בשלב טירוני מאד בקריירת האימון שלה, והפעם חזרה לאחד המנג׳רים האגדיים שלה. כשמישהו כמו ואן חאל, שידוע בבניה פדנטית של קבוצות, זה מעלה שאלות כמו ״מה הטעם במאמן כזה בנבחרת לאומית״. ובכן קיבלתם את התשובה. הולנד טיילה את בית המוות שלה עם עשרה שערים.

Coaching matters

בעניין הזה. ראיתי את שער השוויון של פורטוגל מול ארצות הברית בקליפ פורטוגזי. וכשפורטוגל יוצאת להתקפה – כשגביע העולם בקבר – השרד מדבר על מוריניו.

 

מונדיאל (26). הניצחון האמריקאי (והניצחון של מנחם לס!)
מונדיאל (28). למה סוארז? למה?

96 Comments

גיל 23 ביוני 2014

אז יש עוד קונטדרית?

דורפן 23 ביוני 2014

אם המשחקים עכשיו מסתדרים כצפוי – הם עם מסלול נוח לחצי הגמר.

פו 23 ביוני 2014

כמו שארגנטינה נראית הם בדרך לגמר…

גיל 23 ביוני 2014

יסתדרו בהחלט. ברזיל תקרע את קמרון.

אחד 23 ביוני 2014

עם כל הכבוד לקמרון, אם ברזיל לא מנצחים אותם, אין להולנד שום סיבה לחשוש.

עידוקוליס ליפשיץ 23 ביוני 2014

בדיוק מה שבאתי להגיד. הם צלחו משחקים יפים ועשו את המינימום המתבקש. האם ואן חאל יהיה הצלחה – נדע עוד כשבועיים.
ועם זאת, אני מסכים שבשני המשחקים המתאגרים יותר, הולנד נראתה מאומנת וממוקדת במטרות.

נדב 23 ביוני 2014

מוריניו? בנבחרות אין רכש

יוסי מזרחי 24 ביוני 2014

וזה אומר הכל כל סיכויי הצלחתו בנבחרת.

אוהד 23 ביוני 2014

ממש הוכחה מסודרת ומנומקת.

איך אתה מסביר את הכישלון של ספרד עם מאמן ותיק ובעל ניסיון, שרק לפני שנתיים לקח את אליפות אירופה?
גם לאירן יש מאמן לו רע (היה עוזר של פרגוסון, לא?) אבל לא נראה לי שהם מממשים את הפוטנציאל שלהם.

סביר להניח שהולנד היתה עולה לשמינית הגמר גם עם נוימן מאמן וארבל עוזר שלו.
לעומת זאת, הולנד בלי רובן ורובין כנראה לא היתה עולה לשמינית הגמר גם עם פרגוסון היה העוזר של ואן-חל.

דורון (אחר) 23 ביוני 2014

הולנד עם ון פרסי ורובן ובלי ון חאל, כנראה מפסידה לספרד ונלחמת על המקום השני עם צ'ילה.
ספרד עם דל בוסקה שבאמת מאמן ולא מנסה לשחזר את מה שעבד בקושי ב-2010, כנראה מסיימת ראשונה בבית (כי כשרון לא חסר שם).
אירן עם מאמן פחות טוב בכלל לא עולה למונדיאל.
וביקום המקביל הזה כנראה שמנצ'סטר יונייטד היו מתמודדים השנה על האליפות.

אוהד 23 ביוני 2014

אז ב 2010 ו 2012 דל בוסקה באמת מאמן ואז הוא זוכה במונדיאל ואליפות אירופה.
ועכשיו הוא החליט להפסיק לאמן כי זה נראה לו יותר מוצלח.

מכביסט טירון 23 ביוני 2014

תגיד לי אתה רציני? אנחנו מדברים פה על נבחרת שלא עברה את שלב הבתים ביורו האחרון, ושלפני המונדיאל בהחלט היה ספק אם היא תעלה או צ׳ילה. ומה קרה בסוף? נתנו חמישייה לאלופת העולם וסיימו במאזן מושלם.
ויש לי תיעוב מיוחד לטיעונים מהסוג של "גם אם סבתא שלי הייתה מאמנת את בארסה הם היו זוכים באליפות". פשוט לא.

אוהד 23 ביוני 2014

זה אותה נבחרת שהגיעה לגמר המונדיאל 2010.
נראה אותך אומר לי מי היה המאמן? בלי גוגל, כן?

אוהד 23 ביוני 2014

דרך אגב, אותו מאמן שלקח את הולנד לגמר ב 2010 נכשל ולא עבר את שלב הבתים ב 2012.
כנראה שהוא שכח איך מאמנים (או שהוא דיבר עם דל בוסקה).

אוהד 23 ביוני 2014

ולא כתבתי שום דבר על סבתא, אלא רק על ה"הוכחה" שבפוסט.

שרון 23 ביוני 2014

אהההההם {שיעול חזק} יורגן קלינסמן אההההההם קיבל את נבחרת גרמניה בלי טיפה של ניסיון אההההההם.

דורפן 23 ביוני 2014

חצי גמר ביתי זה לא הישג רציני לגרמניה. הוא גובה ביוגי לב ובאמת היה הכי פחות כושל מהחבורה הזו. אבל לקלינסמן אין שום הצלחה ממשית בכדורגל אירופאי.

אלי 23 ביוני 2014

למה זה לא רציני? כי זה סותר את התאוריה שלך?
בגרמניה הוא נחשב הצלחה מסחררת, לקח נבחרת שנכשלה שנתיים קודם.

וכמובן שאין לא שום הצלחה בכדורגל האירופי מכיוון שהוא בסך הכל אין עונה אחת בלבד.
כל שנה הוא מחוזר ע"י הרבה מועדונים אבל נראה שהוא מעדיף את החיים בארה"ב.

היסטוריון של ספורט 24 ביוני 2014

בכל הכבוד והערכתי לקלינסמן "ההישג" של מקום שלישי במונדיאל ביתי היה גניבת דעת גדולה.
למה ?
1. כי מאז 1950 גרמניה לא נופלת מטופ 8 .
2. כי ההגרלה הייתה קלילה וכללה את קוסטה ריקה ,אקוודור ופולין בבתים . ואת שבדיה בשמינית הגמר.
למעשה נדרך לרבע הגמר הייתה קלילה ורק אז החלו המשחקים הקשים .
ברבע גרמניה התגברה בקושי על ארגנטינה (1-1 120 דקות ופנדלים).
ובחצי הגמר הודחה מול איטליה האפורה.

3. להגיד שהנבחרת הייתה חדשה זו גוזמה לא קטנה.
להאמן עם גיבוי של קאן היה בשער.
גם בלאק וקלוזה היו ממשיכי 2002 .
ועוד רבים.
נכון להאם ושווישטנגר עשו צעדים ראשונים בנבחרת אך כבר כיכבו במינכן.
בכלל לאו החליף הרבה יותר שחקנים מקלינסי (אוזיל ,חודידה ומולר למשל בשנת 2010 ).

גיל 24 ביוני 2014

איטליה אפורה? הייתה להם שם הגנה לדורות בראשות קנאברו וגם פירלו נתן טורניר אדיר. אני דווקא זוכר מצוין את המונדיאל הזה ואיך גרמניה הגיעה עם אפס ציפיות לזכייה ונבחרת שהוגדרה כאחת החלשות שלה אי פעם. אז זה שהיא מ1950 מגיעה לשמינית או רבע לא רלוונטי. היא ניצחה ברבע את ארגנטינה שכולם ראו מועמדת לזכייה אחרי השישייה ששמו לסרביה והפסידה בקושי לאיטליה. כך שהם השיגו יותר ממה שציפו מהם וגם הביתיות לא בהכרח תורמת כי היא יכולה להחליץ, בטח כשיש לך הרבה שחקנים צעירים שלא מנוסים במצבים הללו.

no propaganda 24 ביוני 2014

איטליה אפורה???
בופון,קאנקברו, נסטה, זמברוטה, מטרצי, פירלו, גאטוסו, טוטי, דל פיירו, קמרונסי, דה רוס, פרוטה, אינזאגי.

אם תסתכל על הסגל של בראזיל ב2002 למשל אז שיחקו שם שחקנים כמו רוקה ג'וניור בהרכב.

שרון 24 ביוני 2014

1.יורו 2000?
2.יורו 2000?
3.פודולסקי , שווינשטגר , לאהם , מרטסאקר?
וחוץ מזה שבאלאק היה מדור הגרזנים של גרמניה לעומת הדור החדש של הנבחרת.
לאב החליף יותר שחקנים מקלינסמן בגלל שלוקח די הרבה זמן לראות את הפירות של שיטת האקדמיות בגרמניה , וגם אוזיל וחדירה לא היו אמורים בכלל להשתתף במונדיאל בדרום אפריקה.

משה אהרון 24 ביוני 2014

ההרכב של נבחרת גרמניה ב-2006 היה די אלמוני (כמובן שעכשיו כולם כוכבים) והעובדה שהם לא שיחקו במוקדמות הטיל ערפל על איכות הקבוצה. הטורניר הזה היה הצלחה לגרמניה ושם אותה על המסלול שבו יוגי לב פוסע כבר 8 שנים

שרון 24 ביוני 2014

הדחה בחצי הגמר מול מי שתזכה במונדיאל כשיש לה שחקנים בסגל כמו פירלו , לוקה טוני , גאטוסו , דה רוסי , אינזאגי , בופון , דל פיירו , טוטי , קאנאברו , נסטה.
ותזכור שבמונדיאל 2006 רובם של שחקני גרמניה לא היו בעלי טכניקה עילאית.

דורפן 24 ביוני 2014

אנחנו מדברים רק על מושגי גרמניה. מונדיאל קודם הרכב עוד יותר עלוב הגיע לגמר. אין חיה כזו שקוראים לה ״חצי גמר גרמני ביתי שהוא הצלחה מסחררת״. הם לא נתנו טורניר רע. זה הכל. וקלינסמן עשה הרבה מאד בכדי להוריד את הציפיות לקראת הטורניר הזה. אמן התקשורת – זה כמעט כל מה שהוא התעסק איתו שנתיים

שרון 24 ביוני 2014

הדרך של גרמניה בשלבי הנוקאאוט במונדיאל 2006:
שמינית גמר: שבדיה של איברה קדברה.
רבע גמר: ארגנטינה.
חצי גמר: איטליה על שלל כוכביה.

הדרך של גרמניה בשלבי הנוקאאוט של יורו 2004:
לא עלתה משלב הבתים.

הדרך של גרמניה בשלבי הנוקאאוט של מונדיאל 2002:
שמינית גמר: פרארגוואי.
רבע גמר: ארצות הברית.
חצי גמר: קוריאה הדרומית.
גמר: ברזיל.

לדעתך , איפה הדרך של גרמניה הייתה יותר קשה , במונדיאל 2002 או מונדיאל 2006?

מוסא 23 ביוני 2014

יפה.
ומכיוון שכל אחד מדבר מהמקום הקרוב לו, הדוגמא הבוהקת לעניין היא ארגנטינה. זה יהיה מונדיאל שני שהיא פשוט לא מאומנת. רק לחשוב מה סימאונה או גווארדיולה היו עושים עם החומר האנושי הזה, שגם עם כל מגרעותיו, הוא לבטח עדיף על זה של הולנד. צופה להם צרות כבר בשמינית מול שווייץ של היצפלד, שיגיע מוכן כדבעי.

כספרי 23 ביוני 2014

החומר האנושי בארגנטינה מינוס הגמד…הוא די בינוני.

יוסי מהאבטיחים 23 ביוני 2014

אין בעולם נבחרת שמעלה מקדימה את שחקהים בקליבר של היגואין, אגוארו ודי מריה.
גם בלי הפרעוש זו שלישיית עילית.
"מבחן לברון-קליבלנד" זה לא משהו שיעמוד לזכות מסי לעולם, כנראה.

כספרי 24 ביוני 2014

היגוואין הוא אובר-ריטאד מטורף חלוץ בינוני. דה מריה מצויין בריאל ותוקע את המשחק בנבחרת ואגוארו הוא אפילו לא חצי סוארס
למרות שנגד הבונקר האיראני גם נבחרות יותר מוכשרות (צרפת וכו') היו מתקשות

גיל 24 ביוני 2014

הלו, אנחנו מדברים על אירן כן? צרפת או הולנד היו נותנים להם רביעייה. הסגל הארגנטינאי מוכשר בהחלט אבל כיחידים ולא כקבוצה אבל זה תמיד היה ככה אצלם.

יאיר 24 ביוני 2014

תוסיף לרשימה את די מריה ואת מסצ'רנו. חומר אנושי לא רע לדעתי.
היעדרו של קשר יוצר ברמה גבוהה שיכול להניע את הקבוצה קדימה יכול להרשם לחובתו של סאבלה (גאגו? נו באמת). אני לא מספיק בקיא אבל קשה לי להאמין שעם כל הכשרון הארגנטינאי לא יכל לזמן אחד כזה ברמה סבירה.
במשחק נגד איראן ראינו מיליון הגבהות לראשים הארגנטינאים הנמוכים. לשחק בסגנון של קבוצת פרמיירשיפ אנגלית עם הכלים הללו זה פשוא מחדל של המאמן.

איתי 23 ביוני 2014

איראן רובן הוא ללא ספק האינדיבידואל הכי חד כרגע באמריקה הדרומית.

עידוקוליס ליפשיץ 23 ביוני 2014

luis suarez would beg to differ.
so would Danni D. Noyman :)

אריאל גרייזס 24 ביוני 2014

המממ, לניימאר יש משהו להגיד בנידון

אחד 24 ביוני 2014

לתת הצגות מול קרואטיה וקמרון זו לא חוכמה גדולה.

אריק 24 ביוני 2014

נגד קרואטיה זאת לא היתה הצגה כלל על אף שכבש פנדל. אבל הוא היה נפלא נגד מקסיקו, לא צריך רק להסתכל רק על סטטיסטיקת הכיבושים.

glen 23 ביוני 2014

הם עוד ניסו קודם את רייקרד, הוא היה זוועה. בגלל חוסר הניסיון שלו באימון הוא לא הצליח ללמד את דה בור לבעוט פנדלים. רק לסחוט פנדלים בחצי גמר זה כל טירון יכול

עובר אורח 23 ביוני 2014

הלו הלו, הולנד של יורו 2000 היתה נבחרת מצוינת, שפירקה את יוגוסלביה ונפלה לקטאנצ'יו היסטורי של איטליה. רייקארד לדעתי היה בסדר גמור

משה אהרון 24 ביוני 2014

מסכים. אני מאוד נהניתי לראות אותם בטורניר הזה (בעיקר כי לא יכולתי להסתכל על אנגליה…)

שי ס. 24 ביוני 2014

לעניות דעתי הולנד של יורו 2000 היא הנבחרת הכי טובה שראיתי, ההפסד הלוזרי לאיטליה הוא עד היום אחת התצוגות ספורט הכי מכאיבות שחוותי, בכלל ראשית שנות ה2000 עם זה והשלשות הנוראיות של הורי את פישר היית תקופת ספורט קשה מאוד.

Rocky1 24 ביוני 2014

כל מילה! תקופה נאחס

גלן 24 ביוני 2014

למי שלא הבין- ציניות. אני לא מסכים עם רונן כי אני לא מוצא שום חוקיות בענייןץ

אריק האחר 23 ביוני 2014

מה שאני לא מבין איך מאמן כל כך טוב
ממשיך לתת קרדיט לסניידר.
אף פעולה חיובית.
פעמיים המחליפים גרמו לשינוי.

MOBY 23 ביוני 2014

ששששש……
זה נוגד את הקונספציה של כמה פרשנים בערוץ הספורט וכמה כותבים בבלוג על ספורט.

אריק 23 ביוני 2014

ואנגליה? ורוסיה עם קאפלו? בנטו היה מאמן קבוצות לא רע בכלל.

אריק 23 ביוני 2014

מה שכן, עם שחקן עבר חסר נסיון זה כבר לא עובד

אוהד 23 ביוני 2014

למה לא?
יש לך נתונים של כשלונות מול הצלחות?

אוהד 23 ביוני 2014

אנגליה?
חוץ מזה שהוא יקיר העיתונאים בארצו אין לו כזה רזומה מוצלח.
לקח את ליברפול בתחילת המשבר וקבר אותה עוד קצת.
לקח את בלקבורן האלופה והוריד אותה ליגה.
נו, אז יחסית הצליח קצת עם פולהאם. ותלוי מה ההגדרה של "הצליח".

אכן הדוגמה של קאפלו מוצלחת!

תומר הוותיק 23 ביוני 2014

איפה בורוביץ כדי להתנגד לדבר הזה? מאמן? מי צריך אותו :-)

אבי 23 ביוני 2014

מוזר: לאורך כל המשחק אברם גרנט – מכל האנשים בעולם – קטל אותו על גישה הגנתית מדי: "זאת לא הולנד".

דורפן 24 ביוני 2014

העובדה שהוא מאמן הגנתי לא אומרת שהוא לא צודק. האמת היא שואן חאל לא הרבה יותר התקפי מואן מרוויק – רק איכשהו הולנד עושה את זה קצת יותר אלגנטי.

אבי 23 ביוני 2014

ומכל השמועות על קניות קיץ של יונייטד, זאת שהכי הייתי רוצה שתתממש: סאנצ'ס! מוכן לוותר בשמחה על רוני או מאטה בשבילו.

matipool 24 ביוני 2014

כאוהד יונייטד , אם חס וחלילה השמועות הללו יתממשו , אתה צריך לשמוח .
אם סאנצ'ז יגיע לליברפול זה מעולה אבל אם סוארז יעזוב זה אסון .

das 23 ביוני 2014

שידור טוב לצפיה ישירה מישהו?

ק. 24 ביוני 2014

אני מסכים עם ההגחכה של "נבחרת אי אפשר לאמן" אבל הייתי מלביש את התיאוריה על צ'ילה (למרות ההפסד היום שהיו חייבים ללכת קדימה), מקסיקו, ארה"ב, קוסטה ריקה וקולומביה ואפילו קרואטיה למרות לוח התוצאות.
ברור שואן חאל מעולה אבל הולנד הרשימה התקפית רק כנבחרת מגיבה – גם היום הייתה אפורה להחריד עד שצ'ילה באמת זרקו את כולם קדימה. להערכתי מקסיקו יקשו עליהם מאד עם כדורגל טאקטי אבל הרבה יותר טכני. היתרון שלהם הוא שהם ממושמעים ומספיק שרובן יקבל את הכדור פעם פעמיים במשחק עם שטח לשחק. בקיצור נראים מאומנים בעיקר הגנתית.

גיל 24 ביוני 2014

ניימר נתן היום תצוגה למופת, בדיוק מה שכולם מחכים לו ממסי. אם הוא ממשיך ככה והם זוכים במונדיאל אז יהיה לו טורניר בסדר גודל קרוב למרדונה או שאולי ההשוואה המדויקת יותר תהיה לפלטיני ב84.

austaldo 24 ביוני 2014

עזוב, אפשר לעצור את המונדיאל הזה וכבר לתת את הגביע לברזיל. פרד הבקיע!!!!!!!!! פרד!!!!!1

גיל 24 ביוני 2014

רציתי באמת לכתוב שההתקפה שלהם כל כך טובה עד עכשיו שאפילו פרד הבקיע. פרד בכלל זה שם שכל כך לא מתחבר לשמות הגדולים של שחקני ברזיל.

אוהד 24 ביוני 2014

אמנם הבקיע אבל מנבדל.

cookie-monster 24 ביוני 2014

באמת מעניין מה מןריניו היה עושה עם פורטוגל.
אבל בטח נגלה רק עוד איזה 15 שנה מינימום. או כשימאס לו מאוליגרכים למיניהם ויתחשק לו לקחת חופש.

כסיפוביץ 24 ביוני 2014

מוריניו לא היה מסתדר עם חדר ההלבשה הפורטוגלי בדיוק כמו שלא הסתדר במדריד…

אריק 24 ביוני 2014

חלוקת המבקיעים לקבוצות מגלה נתונים מעניינים ומפתיעים… האם יונייטד ראשונה בשערים ובמספר המבקיעים?…

אריק 24 ביוני 2014

בעצם באיירן בשערים..

אריק 24 ביוני 2014

תיקו 8 אבל ליונייטד 6 מבקיעים שיונים ולבאיירן 3. האם הבעיה לא היתה הסגל?????????? מממ…..

ק. 24 ביוני 2014

הגרגר שנאני ופלאיני ידידך תפסו הם יוצאי הדופן. כמו שאמרת בצדק על ניימאר – לא הכל בסטטיסטיקה היבשה.
אבל הי, אפילו רוני הבקיע במונדיאל אז אולי באמת השכינה חוזרת לצד האדום של מנצ'סטר.
בשורה התחתונה, הבשורה הכי מעודדת מבחינת יונייטד במונדיאל היא ואן חאל.

ק. 24 ביוני 2014

ובאיירן עם 9- 3 מולר, 1 גצה, 3 רובן, 2 מנדג'וקיץ'

אריק 24 ביוני 2014

אכן… כן. וגרמניה גם שיחקו רק פעמיים…

ק. 24 ביוני 2014

מרשימת המבקיעים של שתי הקבוצות רק רובן שיחק שלוש פעמים

דורפן 24 ביוני 2014

אנחנו נראה אם ואן חאל יחליט לא לקנות שחקנים. בינתיים נראה שרכשו היום כבר שחקן אחד שמוייס ביקש לפני שנה…

אריק 24 ביוני 2014

מה דעתך עליו? ראיתי אותו לא המון פעמים ובוא נגיד שלא התעלפתי אבל הוא שחקן חכם ולתפקיד שלו מאוד צעיר. אולי לא ראיתי מספיק?

דורפן 24 ביוני 2014

אין לי דיעה עליו אבל זה מעלה אצלי מחשבות. מה הסיכוי שואן חאל במקרה רצה את אותו שחקן שמוייס רצה? שחקן שהוא מן הסתם נחמד אבל לא איזה באנקר עולמי.

יש לי תחושה שיש אצל הגלזרים או ביונייטד איזה בעל תפקיד שאנחנו לא יודעים את שמו שהוא יועץ לענייני רכש. או שזה פרגוסון או שזה מישהו חסוי.

סימנטוב 24 ביוני 2014

מתקשה לראות ואן חאל מקבל שחקן רכש מבלי לאשר אותו

דורפן 24 ביוני 2014

אני בטוח שהוא אישר אותו – אבל נראה שההעברה שלו הייתה בצנרת וואן חאל לא עלה עליו באופן מקרי

zork 24 ביוני 2014

זה גם הגיוני, לא?
הרי היא כבר כמעט סוכמה שנה שעברה, אני מניח שיש ידע ארגוני שנשמר. ואן חל הרי עסוק עכשיו בנבחרת ההולנדית, אני מניח שיש מישהו מטעמו שעובד צמוד להנהלה בנוגע לרכש.

יואב בורוביץ' 24 ביוני 2014

Coaching matters but Robben and van Persie matter much more.

no propaganda 24 ביוני 2014

כמו שראינו אתמול ואן פרסי לא כזה חשוב.

ק. 24 ביוני 2014

אולי כן? המשחק הלך לכיוון של תיקו – בלי השער במכה הנייחת (א.ג) היו אומרים שהם חסרי מחץ בלי ואן פרסי (באמת לא עשו כמעט כלום התקפית). מסכים שרובן יותר חשוב, כי אין להם כמעט משחק קבוצתי התקפי.

Rondi 24 ביוני 2014

הזלזול של כמה אנשים פה בפרד הוא מגוחך. אני חושש שהסיבה הראשונה לזה היא הקריירה הקצרה (אבל די מוצלחת) שלו באירופה, והשנייה היא שהוא לא חלוץ ברזילאי קלאסי.
אבל פרד הוא חלוץ רחבה מהסוג של אינזאגי שכובש שערים חשובים, והרבה! פרד בתור חלוץ שני או מחליף זה נכס שכל נבחרת היתה חולמת עליו. במצב הנוכחי לדעתי הוא שחקן ההתקפה השני הכי חשוב של ברזיל ואלו היו חדשות מצוינות בשבילה שהוא כבש בשלב הבתים.

גור אילני 24 ביוני 2014

אם היו קוראים לו פרדיניו – אולי אנשים היו מעריכים…

יאיר 24 ביוני 2014

הוא חייב להוריד את השפם – זה מוריד לו מהאמינות. אתמול חשבתי לכמה רגעים שהוא בכלל מקסיקני…

jm 24 ביוני 2014

לא אתפלא עם הולנד תלך עד הסוף.
המאמן חשוב לקבוצה לא פחות מהשחקנים – זה בדיוק כמו במאי ותסריטאי.

ואן חאל (כמו מוריניו) יודע איך להכין תוכנית משחק נקודתית לצורך היריבה, וזה אולי הדבר הכי טוב בטורנירים של נוק אאוט במשחק אחד.

גור אילני 24 ביוני 2014

כשקראתי את הכותרת חשבתי שהתכוונת למכסיקו. התרשמתי מהארגון שלהם מאד.

glen 24 ביוני 2014

ואגב למה מפחדים לנחס? שלב הבתים הכי כייפי שראיתי במונדיאל מאז 86. שאמנם היה פחות כייפי מ82 אבל לקח אותו בשלב הראשון.

גיל 24 ביוני 2014

לא מפחדים לנחס אלא ממתינים לשלב הנוק אאוט. כל כך הרבה פעמים היה שלב ראשון מצוין ואחרי זה אכזבה. נקווה שהפעם זה יהיה שונה.

סימנטוב 24 ביוני 2014

עם כל הצער הגיוני ששלב הנוק אאוט יהיה שמרני, אף אחד רוצה ללכת הביתה עם תעודה הסמכה של כדורגל יפה

גיל 24 ביוני 2014

נכון ולכן צריך למתן קצת את ההתלהבות כי בסופו של דבר, זה רוב מה שזוכרים מהמונדיאל.

בליקי 24 ביוני 2014

יאללה יאללה יאללה, מי כותב פוסט על לברון שעזב את מיאמי?

ענבר מוספי 24 ביוני 2014

דורפן, עזור לאוהד ניטרלי מהורהר. בעד מי להיות. או למי יש יותר סיכוי לדעתך נגד ברזיל ברבע הגמר, אורוגוואי או איטליה?

המאנייקים של האירופה או המאנייקים של דרום אמריקה. לאיטליה יש את 82. אבל לברזיל את 70.ואפילו 94 הראה שלברזילאים אין נחיתות מנטלית מול האריגו סאקים. אבל עדיין אין יריבה טובה יותר לפייבוריטית מאשר איטליה.

לאורוגוואי יש את הספר טלפונים של ברזיל עוד שהיה שלוש ספרות בשנות החמישים. וחשבון עתיק שאין כמו מישהו כמו סווארז לפתוח מחדש.

לא מצליח להחליט מה עדיף לרבע פוטנציאלי.

גיל 24 ביוני 2014

מי שלא תהיה היא תשעמם אותה למוות כנראה.

בליקי 24 ביוני 2014

ואתם מהללים את סוארס. השחקן הכי רקוב שראיתי.

גיל 24 ביוני 2014

סוארז צריך להיות מורחק לכל החיים מהמגרשים. האיש חולה נפש ומקומו לא במגרש הכדורגל.

אבי 24 ביוני 2014

השופט הוא דרקולה, אז לא מפריעות לו נשיכות.

yg 24 ביוני 2014

הגזמת גיל. כתבתי כבר אצל גרייזס, אחרי כמה משחקים בחוץ, צריך לחייב אותו לשחק עם זמם

גיל 24 ביוני 2014

אז הוא ינבח עליך.

Comments closed