מונדיאל (41). בלדה לעוזב מונדיאל

צדק לכל! לבלגיה וגם לאמריקה! ללוקאקו וגם להאוורד!

rrrr
1. 0-0 שלישי רצוף ב-90 דקות שמסתיר משחק טוב בהרבה. והארכות שעושות צדק עם המשחק.

2. את המשחק ראיתי עם אלון זנדר בליאז׳. ואחרי הולנד שלשום וגרמניה חובה לציין: אווירה אפס. לא יותר מאשר משחק מוקדמות בישראל – עניין רב, טלוויזיות בבתי הקפה, אבל אם אתה שואל אותם איפה מסכי הענק והצפיה הציבורית לא מבינים על מה אתה מדבר. דווקא אחרי המשחק יוצאים קצת אנשים לחגוג.

3. ודווקא בגלל זה משהו הרשים אותי בנבחרת הבלגית. אומרים ששיטת בניית הקבוצה של בוב פייזלי הייתה לקנות קפטנים מקבוצות קטנות. והשחקנים הבלגים הם אולי לא שחקני ריאל וברצלונה ובאיירן – אבל הם שחקנים מובילים בקבוצות מאד גדולות. מה שנקרא שחקנים עם ״אישיות גדולה״ – לוקאקו, מיראליס, הזארד, קומפאני, גם פלאיני אם נתעלם מעונת יונייטד הטראומטית שלו. לאנשים הללו יש רוח מקצוענית שיכולה להרים אותם לפייט גדול בארגנטינים.

4. והיום גם הסתיימה אחת ההופעות המשמעותיות למה שקוראים ״מגמות במשחק״. המונדיאל שהרים את הכדורגל בארצות הברית. והכמעט קאמבק ההיסטורי הוסיף מאד להופעה הזו.

5. המונדיאל לפעמים זורק גיבורים על צד הדרך. טים הווארד כבר לא צריך שיגלו אותו. פרגוסון גילה אותו ודייויד מוייס רה-גילה אותו. ההופעה שלו היום הייתה הופעת קריירה.

מונדיאל (40). גאון המעט
מונדיאל (42). התהליך

72 Comments

גורביץ' 2 ביולי 2014

וואו, פשוט וואו איזה משחק. טוטאל פוטבול של בלגיה. רמה גבוהה מאד של ארה"ב.
אני יודע שאני הולך לצאת ביציאה חתרנית, אבל –
בלגיה ביום טוב כמו היום מזכירה את הולנד הגדולה של שנות ה-70, כשהאזרד על תקן הגאון מאיאקס.
ומילה על לוקאקו, הוא היה פשוט בלתי ניתן לעצירה היום אחרי שהוא נכנס

אורן 2 ביולי 2014

המאבק בסוף בין לוקאקו לביזלי היה נראה כמו טנק מול ילד עם אבנים..

ההחלטה לספסל אותו הסתדרה להם מצוין, הוא קיבל את הביטחון מול הגנה אמריקאית פרוצה לרווחה.

אסף the kop 2 ביולי 2014

לוקאקו עלה טרי אחרי שנח על הספסל כמה משחקים.
ביסלי שיחק 90 דקות מלאות בקצב מטורף.

כסיפוביץ 2 ביולי 2014

משחק נהדר. ההגנה האיטית של ארגנטינה צריכה להתחיל לחשוש

מוסא 2 ביולי 2014

תובנה: אללה יוסתור איזה משחק.

תומר חרוב 2 ביולי 2014

+1

martzianno 2 ביולי 2014

משחק מצויין. לא רציתי שייגמר.
הפגנת כושר גופני עילאי (עילאי!) של האמריקאים.

אורן 2 ביולי 2014

האמריקאים באו לשחק כדורגל ולא להתבנקר כמו יוון שוויץ ואלג'יריה, זה עלה להם בהפסד אבל אנחנו הרווחנו משחק ענק.

גילעד 2 ביולי 2014

יוון לא התבנקרו. וארה"ב היו בעיקר סטטיסטים במופע של הבלגים.

אורן 2 ביולי 2014

יוון גם בפיגור מול קוסטה ריקה היו חלשים הרבה יותר, למזלם ההרחקה המטופשת החזירה אותם למשחק.

אבי 2 ביולי 2014

צודק מאד. הם מתייחסים לנחיתות אולי כמו קבוצות תחתית באנגליה של פעם: לא מסתגרים, אלא נלחמים על כל כדור, ודוחפים למעלה מהר. אוהב אותם על האומץ הזה.

ערן (המקורי) 2 ביולי 2014

אלגיריה בונקר? ממש ממש לא.
באו לשחק,
יתרה מכך, חלקים שלמים במשחק היו יותר טובים ומסוכנים מהגרמנים.

אורן 2 ביולי 2014

מסכים שאלג'יריה היו מסוכנים מאוד, אבל ברור שתוכנית המשחק שלהם הייתה להסתגר ולעקוץ ואחרי זמן מסוים הבינו שהגרמנים מתקשים מאוד ואפשר לתקוף יותר.

האמריקאים באו מראש לנסות להכריע את המשחק ותקפו עם המון שחקנים תוך סיכון החלק האחורי, משהו שהנבחרות שהזכרתי לא היו מוכנות לעשות. דומה קצת לניגריה מול צרפת לדעתי. לרוע מזלם הבלגים לא פראיירים והצליחו להשתלט על המשחק.

MCMANAMAN 2 ביולי 2014

כולן שיחקו בונקר!
גם יוון, גם אלג'יריה ואפילו ארה"ב. הן נתנו ליריבות לתקוף ולהחזיק בכדור בעוד הן ניסו לעקוץ במתפרצות.
ארה"ב באו להכריע את המשחק? אולי ראינו משחקים שונים כי אני ראיתי את דמפסי לבד מול קומפאני את ואן בויטן רוב המשחק.
ברור שכאשר הכדור סופסוף הגיע אל ארה"ב הם תקפו וכל הכבוד על הכושר שאפשר להם לרוץ רוב המשחק(בהארכה הבלגים היו עדיפים מבחינת כושר) אבל באו להכריע את המשחק? לא זכור לי

יריב 2 ביולי 2014

שיעור החזקת הכדור של ארה"ב היה גבוה מ 50% (כלומר גבוה משל בלגיה). "כאשר הכדור הגיע סופסוף אל ארה"ב" לא שייך למשחק הזה.

גילעד 2 ביולי 2014

לא עוקב בדרך כלל אחרי הליגה האנגלית. חייב לציין שפלאיני הפגין בטורניר הזה נייחות, איטיות וכבדות שלא זכורות לי מקשר מרכזי מוביל. לעומת זאת, דווקא ויטסל נראה מצויין. ביחד עם סאנצ'ז הקולומביאני, הגרזן של הטורניר.

אבי 2 ביולי 2014

בלגיה מסכנת את הולנד

ירוק 2 ביולי 2014

איזה משחק. מטורף. בלגיה הלהיבו סופסוף – מעניין איך זה יראה מול ארגנטינה (הבינונית בנתיים).

וצודק לגמרי לגבי החשיבות של הטורניר הזה בשביל הכדורגל בארה"ב, כולל הכמעט-קאמבק. ראיתי את המשחק בבר באמצע יום עבודה והיה מפוצץ לגמרי. היתה כאן תחושה שכולם כולל כולם רואים את המשחק. מדהים.

מנחם 2 ביולי 2014

רונן, מכיוון שבעמוד הראשי מופיעה התמונה של לוקאקו אני משער שהיתה מחשבה להעמיד אותו במרכז הפוסט. מה שעושה אותי די סקרן..

גיל 2 ביולי 2014

חבל על האמריקאים. חסר להם חלוץ ברמה גבוהה ואלטידור שלא שיחק יכל להוסיף.פעם ראשונה ההארכה טובה מה90 דקות בולגריה בינתיים ממלאת את הציפיות ממנה. עכשיו לנקום את 86.

Amir A 2 ביולי 2014

אבא שלי בא מבולגריה. אבל אחר כך הוא התחתן עם אמא שלי ועבר לאכול רגל קרושה.

תומר חרוב 2 ביולי 2014

הרוח האמריקאית מול החומר הבלגי. מדהים.
אני לא מאמין שאני מרגיש את זה אבל יאללה כדורגל אמריקאי! אם ככה זה ייראה אצלם, יהיה סוף סוף הגיוני להגר לשם.

שפ שפרד 2 ביולי 2014

שתי האנשים שהופכים את בלגיה במעט פייבוריטית על ארגנטינה וגם על הולנד- קורטוואה, וקומפאני.

לדעתי הם ירגישו בנוח ללכת לפנדלים עם קורטוואה. וזה יתרון מנטלי.

קומפאני הוא מישהו שיכול להוביל את ההגנה לשער נקי. וגם להוציא מתפרצות.

ההתקפה כמובן יכולה לנצל את התחושה הזו עוד לפני. לא כל יום וכל שוער הוא טים האוורד. הופעה אדירה.

מוסא 2 ביולי 2014

רבעים. מותר תחזית בשקל?

צרפת-גרמניה, 1 קטן. למישהי. ונצא סחוטים.
ברזיל-קולומביה, נצחון משכנע של ברזיל. דווקא. כי זו *ברזיל*, ובבית. קולומביה לא תצא מההתרגשות וההלם עד החצי.

שישי באחת בלילה, כולנו מחוסלים. רגע, יש עוד יום:
ארגנטינה-בלגיה: ים שערים. או שארגנטינה תשלם בריבית. או שזה ייחתך הפוך, מאחד האגפים בהגנה של בלגיה (נבחרת שלא מכירה במגינים), אדום על הכשלה של אחרון בדרך לשער, משהו כזה. אגוארו אולי חוזר, גם.
הולנד-קוסטה ריקה: מת להגיד, גם תוצאה לא צפויה מראש. להשלים מונדיאל ענק עד עכשיו. ועדיין, הולנד.

austaldo 2 ביולי 2014

האמריקאים נהדרים – מישחק מאורגן, תיאום בהגנה, תנועה של שחקנים ללא כדור, מסירות לשטחים פנויים – אם רק היו להם שחקנים עם קצת יותר כישרון…

גיל 2 ביולי 2014

יש להם הגנה מעולה. גונזלס ענק. גם ברדלי ענק ואמרו בשידור שהוא רץ הכי הרבה מכל השחקנים במונדיאל עד המשחק הזה, 38 ק"מ! ההתקפה שלהם קצת צולעת אבל אלטידור לא שיחק במונדיאל הזה והם במגמת שיפור. יש להם הרבה צעירים.

Amir A 2 ביולי 2014

הרגה אותי הנאיביות שלהם. הרגליים מתבלבלות ברחבה, שחקנים מסתובבים ומחפשים את הכדור. אם תומאס מולר היה משחק בשבילם בלגיה היתה הולכת היום הביתה.

ז'ידקוב 2 ביולי 2014

הדבר היחיד שחסר להם זה טיפה יצירתיות. נדמה לי שידלין וגרין יכולים להיות הטיי ברייקר שהם צריכים.

אלטידור היה חסר, וראו בהחמצה של וונדלובסקי שחסר להם עוד חלוץ אופורטוניסט ברמה גבוהה.

shadow 2 ביולי 2014

הייתי במשחק ואם יש משהו שכדאי לציין זה את הקהל האמריקאי.
הקהל הכי טוב שיצא לי לראות במודינאל.
אולי שני רק לארגנטינאים.

מעודדים כל המשחק, שמחים, הגיעו בשלל תחפושות.

לגבי הנבחרת שלהם, נתנו הקרבה שלא ראיתי הרבה זמן.
בלי הרבה טכניקה, בלי הרבה כישרון, עם לב ענק והכי חשוב במשך 120 לא ראיתי התחזות אחת.

פייר פליי במייטבו.

גיל 2 ביולי 2014

האמריקאים אף פעם לא מתחזים.

matipool 2 ביולי 2014

רוזוול ? הנחיתה על הירח ? (-:

אריאל גרייזס 2 ביולי 2014

הייתי במשחק ויצאתי בתובנה הפוכה לגמרי. הם מילאו את האיצטדיון ולא עודדו בשיט. קבוצה קטנה של בלגים עשתה להם בית ספר. פעם בחצי שעה קריאות "USA USA" וזהו בערך. השקיעו המון בתחפושות ובהכנה אבל נפלו בביצוע. לא הצליחו לדחוף את הנבחרת שלהם בכלל, למעט הדקות האחרונות של ההארכה כשהיה מאוחר מדי

MCMANAMAN 2 ביולי 2014

לפי דעתי האמריקאים עדיין לא יודעים איך להתחזות
ראיתי הרבה פעמים במהלך המשחק שחקן אמריקאי נופל לדשא אחרי ניעור קל מהבלגים(שלטו פיזית) ואחרי 10 שניות מבין שאין שריקה או כלום וקם.
הם לא מנסים למכור את זה מספיק כמו האירופאים שישר צועקים ועושים 2 סיבובים ימינה ואז 2 סיבובים שמאלה אבל גם הם מתחזים

shadow 2 ביולי 2014

הייתי ביציע 120 וסביבי כל הזמן שרו.

שרו בנוסף ל"USA USA" גם "I BELIEVE THAT WE CAN WIN"

וגם בספרדית "ESTADOS UNIDOS" בלחן של הוויט-סטרייפס (seven nation army)

מעלי היו קבוצה של איזה 400 אוהדים שלא ישבו כל המשחק.

בכל אופן הכל יחסי בחיים וביחס למשחקים אחרים שהייתי בהם זה היה המשחק עם הכי הרבה עידוד.

לאלאס 2 ביולי 2014

גרייזס הזה הוא גרסה יהודית ועילגת במיוחד של אן קולטר. מישהו שלא מבין שהמציאות השתנתה ומסרב להכיר בעובדות גם כשהוא באצטדיון.

אסף 2 ביולי 2014

דורפן, ראיתי שאתה כותב הרבה על השינוי שחל באמריקאים ורציתי לשמוע את דעתך על הציבור האמריקאי. ממה שיצא לי לשמוע הרייטינג של נבחרת ארה"ב במונדיאל עולה על סדרות הגמר של הבייסבול והכדורסל, אבל מהסרטונים שראיתי בהם צולם קהל אמריקאי צופה במשחקים – זה לא דומה לשום דבר אחר בעולם. אולי אני סתם שמרן, אבל לראות קהל כל כך הטרוגני (עיקר ההפתעה שלי, כמות הנשים)גורמת לי לחשוב שהנבחרת במונדיאל נתפסת שם כאירוע פטריוטי ותו לא. אני גם חושב שהעובדה שהם אנדרדוג מוסיפה לכל העסק (לראייה הקריאה השגורה בפיהם היא "I believe that we can win"ׂׂׂׂׂׂ). האם לדעתך מרבית הצופים באמת מבינים את המשחק שהם צופים בו? מה אחוזי הצפייה בשאר משחקי המונדיאל? כי התחושה שלי זה שהמונדיאל הגדיל שם הרבה יותר את הפטריוטיות מאשר את האהבה למשחק.

גיל 2 ביולי 2014

הרייטינג לא עולה על זה של הגמר בנבא. רק המשחק נגד פורטוגל היה 18 מיליון אבל שני האחרים היו 10-11 מיליון בעוד הגמר היה ממוצע של 16 מיליון ובמשחק האחרון צפו 22 מיליון. קל יותר להוציא רייטינג למשחקים בודדים כשיש להם הרבה הייפ והם משחקי הכרעה. גם העובדה שכולם אוהדים את ארה"ב וזה לא תלוי בשוק מקומי עוזרת.

מה זה משנה עד כמה מבינים במשחק או לא? זו נבחרת ארה"ב באירוע גלובלי והם אוהבים אותה.

אסף 2 ביולי 2014

אני לא מחפש סיבות לרייטינג, או מנסה להבין אם עכשיו אוהבים כדורגל יותר מבייסבול. אני מנסה להבין האם הצפייה נעשית מתוך התעניינות במשחק או על בסיס פטריוטי וזהו.

גיל 2 ביולי 2014

הם לא. לפחות לו על בסיס קבוע. מצד שני, משחקים כנראה יותר כדורגל מבייסבול.

מנחם לס 2 ביולי 2014

למרות שבלגיה שלטה במשחק, לארה"ב היו יותר הזדמנויות של "99% שער" מאשר לבלגיה (4 נגד 2). ברבע השעה השנייה של ההארכה האמריקאים שבשורותיהם היו 3 שחקנים בני 19 שמו על הבלגים לחץ אדיר כזה שכל מה שהם עשו היה להרחיק כדורים. זוהי נקודת כבוד לכדורגל האמריקאי שלדעתי עשה צעד רציני קדימה במונדיאול הזה.
הצרה של הכדורגל כאן היא שהוא עושה שני צעדים קדימה בטורניר כזה, ואז צעד אחורה כשהטורניר ניגמר ושוב יש פוטבול. אך לדעתי ארה"ב עשתה 3 צעדים קדימה, ואפילו אם יהיה צעד אחורה – וברור שיהיה – ארה"ב תהפוך לנבחרת חזקה יותר ויותר, עד שתגיע לרמה כזאת שקבוצות-על בעולם ישנאו לשחק נגדה בגלל כושרה הגופני, רוח הלחימה שאין כמותה, ועכשיו גם טקטיקה ואחזקת כדור שהפכו לחלק ממשחקה.
אגב, לדעתי קלינסמן (שעשה עבודה פנטסטית כמאמן!), שגה היום כשלא העלה את בקרמן מחזיק הכדור בהרכב.

גיל 2 ביולי 2014

הוא לא עשה שום צעד רציני והמונדיאל ממש לא חשוב לעניין. כמעט כל מונדיאל הם מגיעים לשמינית הגמר אבל ארוע של פעם ב4 שנים לא משנה הרבה. גם אם הם יזכו במונדיאל זה לא יביא פתאום לעזיבה המונית של שחקני תיכונים את קבוצת הפוטבול שלהם ומעבר לכדורגל. צריך פרופורציות והכדורגל בארה"ב מתקדם יפה אבל לאט וזה בסדר. לא כל דבר צריך לחשוב שהוא אוטוטו משתלט על כל הספורט בארה"ב.

אוהד 2 ביולי 2014

רק 2 הזדמנויות של 99% שער לבלגיה?
אתה בטוח שראית את המשחק?

תוסיף את 2 השערים שהבקיעו וכבר הם ב – 4 הזדמנויות.
אבל בלי קשר היו להווארד לפחות 5 הצלות של 99% שער, משקוף ועוד החטאות מטווח של פחות מ – 5 מטר.

הייתי אומר לא פחות מ 10 הזדמנויות של 99% שער יותר ישקף את המשחק.

מיקיג' 2 ביולי 2014

איזה שטויות. אפשר לתת כבוד לנבחרת האמריקאית בלי לכתוב חרטוטים במיץ עגבניות.

מה שמצחיק הוא שפעם חשבתי שאתה עובד על כולם בכתיבה שלך, שאתה בתכלס מבין בכדורגל הרבה יותר מאשר בכדורסל.

שינג'י 2 ביולי 2014

אתה ער לעובדה שהווארד נתן משחק של ציון 10 אתמול כן?

גיל 2 ביולי 2014

תסתכל פה ותגיד אם לארה"ב היו יותר הצלות. הווארד הציל יותר גולים מבכל משחק אי פעם במונדיאל. רובם באמת היו קרובים מאוד לגול. קצת פרופורציות.

http://www.thewire.com/entertainment/2014/07/us-goalie-tim-howard-becomes-a-national-silver-lining/373817/

אלעד (האחר) 2 ביולי 2014

ועכשיו יש לנו זמן-נקמות – או הבלגים בארגנטינאים (86', חצי…), או ההולנדים בארגנטינאים בחצי (78', גמר), והגרמנים רוצים את הברזילאים בחצי (02', גמר), אבל בסוף יהיה הרידמפשן המושלם – הולנד-גרמניה בגמר, ההולנדים לוקחים 2-1 (מישהו שם לב לשכיחות התוצאה הזו במשחקים האחרונים?) והאל הטוב משחרר אותנו סוף-סוף מסיפורי הזוועות שלהם על לוזריות ומונדיאלים.
ורק הגרמנים יכתבו עוד פרק בטראומת הלוזריות הנוכחית, because karma is a bitch, and football is a game in which 22 guys chase a ball and in the end – germany lose.

אלעד (האחר) 2 ביולי 2014

loses.

אדם בן דוד 2 ביולי 2014

הלוואי ואפשר היה להעיף את שוויץ הנוראית וארגנטינה המאכזבת ולהעלות את בלגיה וארה"ב התוססות.
שני המשחקים נגמרו ב0-0 והכרעה בהארכה אבל איזה הבדל!

כסיפוביץ 2 ביולי 2014

אם המשחק היה בשעה המוקדמת ובאותו אזור אני מניח שגם מהבלגים היינו רואים משחק איטי [כפי שקרה במוקדמות]
השעה והמיקום של המשחק במונדיאל הזה מאוד עושים הבדל.

ארגנטינה וצרפת שיחקו בחום, אחרי 3 משחקים במוקדמות [ו-70 במשך העונה] , אז קשה לצפות מהם לשמור על קצב של משחק בערב.

כסיפוביץ 2 ביולי 2014

דרך אגב גם ברבע גמר הייתי מצפה לאותו קצב.
צרפת – גרמניה ארגנטינה- בלגיה : יהיה איטי ומתיש במשך 60 דקות לפחות

במשחקי הערב כבר יהיה קונצרט אחר

אדם בן דוד 2 ביולי 2014

עד היום לא ראיתי שום דבר שונה מארגנטינה. בכל ארבעת המשחקים (גם נגד בוסניה ששוחק מאוחר). השווצרים שיחקו אנטי כדורגל למרות שהם כן מסוגלים, הם פשוט קיוו לפנדלים מתחילת המחצית השניה.
ארגנטינה שיחקה בקו אחד- בלם אחד (גאראי)- קשר אחורי אחד (מסצ'רנו) ומסי. כל השאר (חוץ מרוחו אולי) א גורנישט מיט גורנישט. הייתי צריך כל הזמן לבדוק שזה לא שידור של יום שישי מוינטר. כבר היו משחקים מוקדמים במונדיאל שהשחקנים אשכרא זזו בהם (קולביה כששחטה את יוון, גרמניה כשטחנה את רונאלדו, המשחק המאוד מהיר של אוסטרליה והולנד). כואב הלב על צ'ילה, מקסיקו וארה"ב.

כסיפוביץ 2 ביולי 2014

עם זה אני מסכים לחלוטין.
נבחרת גורנישט..
הולנד צרפת וגרמניה היו הראו נבחרות שונות במעט בהתאפ לשעות

פו 2 ביולי 2014

מסכים איתך
מזג האוויר ממש מכביד עליהם
כאילו הם עולים למגרש עם משקולות על הרגליים

איתי 2 ביולי 2014

האמריקאים באמת לא הכי מוכשרים מבחינת טכניקה וגם פנטזיונר אחד לפחות חסר להם. אבל – יש להם יתרון יחסי בסיסי (ושבלגיה פתרו עם לוקאקו בהארכה) – כושר גופני יוצא מן הכלל – שמאפשר להם להישאר במשחק גם כשהם בפיגור. ראינו את אלג'ריה שלשום, נבחרת סופר מוכשרת שנפלה מהרגליים בהארכה. האמריקאים פשוט המשיכו לרוץ והצליחו לייצר מספיק מצבים ל-3 גולים בעשר הדקות האחרונות.

בלגיה סוף סוף הופיעה לטורניר. היא שיחקה מהר וטוב וניצלה את היכולת האישית הפסיכית של שחקני ההתקפה שלה. זה מאפיין שהוא מאוד דומה בינה לבין ארגנטינה והיא הראשונה ליישם אותו מביניהן.

ניינר 2 ביולי 2014

איזה משחק נפלא ואיזה שברון לב לאוהד ארה"ב כמוני. עדיין לא מבין איך לא ניצחנו נבחרת עם שלושה שחקני טוטנהאם :)

D! 2 ביולי 2014

+ 3 על הומור עצמי איכותי

מיקיג' 2 ביולי 2014

איזו בלגיה נופת צופים. כמה כישרון, וכמה הם צעירים החברס' האלה שלא להאמין. וכמה קיללתי אותם אחד אחד במשחק הזה עם ההחמצות האלה של האמא שלהם.
וכמה אתם מקשקשים על האמריקאים. ראינו כדורגל כל כך יפה של האדומים, וממש בסדר, בהתחשב בקונטקסט בצד הלבן ואם נתעלם מהמחצית השנייה שהאדומים התעלו עליהם ב-17 רמות פלוס מינוס.
אבל איכשהו בכל האתרים הנושא הוא ארה"ב. בלגיה אומרים שאיזה יופי וזהו, ושוב האמריקאים. אם תסתכלו על מאזן המונדיאלים של שתי המדינות האלה בעשרים שנים האחרונות תגלו אפעס, שארה"ב לוקחת את הבלגים בפער נאה. והנה זה התהפך לו, אבל כולם מדברים כאילו האמריקאים הם "הגיבורים".
אם האמריקאים היו מגיעים לרבע זה היה מעליב אותי.

יוסי 2 ביולי 2014

בתחילת המונדיאל יצא לי לפגוש כמה עמיתים בלגים. הם התמרמרו על ההתנהגות ה"לא בלגית" של התקשורת ובני עמם. השחצנות כאילו בלגיה תגיע רחוק בטורניר, והגאווה הלאומית שהם ראו מסביבם (אחד מהם זעק: "אנשים תולים דגלים של בלגיה על האוטו") פגמו בהנאה לה ציפו מהמונדיאל. "השחצנות זו הסיבה שבגללה אנחנו שונאים את נבחרת הולנד" הסביר לי אחד מהם.

סיפרתי להם שאצלנו כל מי שאוהב כדורגל מתפלל שישראל אף פעם לא תעלה למונדיאל, כדי שיהיה אפשר להנות מהמשחקים בלי מנת פטריוטיות מגעילה.

לכן אני אוהד את בלגיה.

כסיפוביץ 2 ביולי 2014

"פטריוטיות היא מעלתם של הרשעים"
;-)

אשר צבי (הירש) גרינברג 2 ביולי 2014

טוני קוטון, שהיה מאמן השוערים של מנצ׳סטר יונייטד, המליץ לפרגוסון להחתים את טים הווארד לאחר שראה אותו בניו יורק מטרוסטארס.
למה יונייטד ספגו שער באשמתו נגד פורטו, רק ה׳ יודע.

אשר צבי (הירש) גרינברג 2 ביולי 2014

אחרי השער ההוא, הווארד היה בדרך החוצה. אם קבוצה עפה מהצ׳מפיונס בגללו, אז הוא לא מספיק טוב.

כסיפוביץ 2 ביולי 2014

וגם קסיאס…
וגם ואלדס..
ולא נשכח ולא נסלח לאוליבר קאן!! [יאללה גם נוייר]

אשר צבי (הירש) גרינברג 2 ביולי 2014

תיארתי עובדות היסטוריות.

כסיפוביץ 2 ביולי 2014

גם אני..

סימנטוב 2 ביולי 2014

אוהב אותו מאוד, מלבד הוירטואוזיות הוא סובל מתסמונת טורט ומבלי להסתיר הוא ממשיך ומצליח, מהווה דוגמא ומופת

אשר צבי (הירש) גרינברג 2 ביולי 2014

תסמונת טורט… לא הייתי רוצה לעשות טעויות בתור שחקן הגנה שלו…

אלעד אחד 2 ביולי 2014

באמת? זה ודאי?
אני לא הצלחתי להבחין בכך.

גיל 2 ביולי 2014

כן. במשחקים עצמם הוא לא סובל מסימפטומים.

סימנטוב 2 ביולי 2014

מלך! (כל אחד יכול להיות מלך)
https://www.youtube.com/watch?v=9_J73hHnaR0

אמיר המקורי 2 ביולי 2014

טים הווארד היה תמיד שוער של משחק נתון,היה יכול לתת הצגת שוערות מדהימה וגם עשה זאת אצל ביונייטד.
הסר שיחרר אותו מסיבה אחת בלבד,הוא לא יכל "לחיות" עם הבעיה העיקרית של הווארד שהיא הטעות התורנית שאינה מחוייבת המציאות.
עקביות לאורך זמן זו התכונה העיקרית אותה אתה מחפש בשוער.

Roy 3 ביולי 2014

אמנם, אך אני חושב שהוא רק השתבח עם הזמן. צפיתי בו לאורך העונה עם אברטון – ואיני זוכר פאשלה אחת כזו. הוא נתן עונה מבריקה.

תקן אותי אם אני טועה, כמובן.

אבי 2 ביולי 2014

אין משחקים היום, וגם אין פוסט. אין כוון לחיים, ואין מוצא.

Comments closed