רייטינג (סטטוס פייסבוק של אוריאל דסקל)

העיקר ״לעורר דיון״ העיקר ״לעודד תגובות״

hhh

אני פשוט מצטט טקסט שכתב אוריאל דסקל בפייסבוק:

****

אתמול העלו ידיעה על זה שמסוט אוזיל תרם את הבונוס בו הוא זכה במונדיאל (300 אלף יורו) לילדי עזה.

עכשיו, הוא רשאי לעשות מה שהוא רוצה עם הכסף שלו – ולתרום אותו לילדי עזה (דרך קרנות צדקה) זו אינה בעיה מוסרית – ההפך, אנחנו צריכים להעריך אנשים שתורמים לאנשים במצוקה.

בערוצי הספורט השונים בישראל כתבו שאוזיל "בחר צד" והטוקבקים, שבשבילם בכלל העלו את הידיעה הזאת, התחילו לתקוף את "המוסלמי הנאצי הזה" (ראיתי את זה כמה פעמים) שתורם "למערך הרקטות נגד ישראל" (גם את זה ראיתי כמה פעמים) וראיתי תגובות "מעמיקות" יותר כגון "יחתיכת אפס תתרום לארמנים שנטבחו ע"י העם שלך" ו… "לא סתם העיפו אותך מריאל פעם הערצתי אותך היום שתיהיה נכה אמן", וכמובן "נאצי נשאר נאצי .הוא משושלת של הנאצים הוא לא שואל למה יורים טילים לישראל. חולירע".

אה, והיה גם "הוא לא יודע שהילדים האלה גודלים להיות טרוריסטים .למה אוזיל לא תרם ל 160000 אלף ערבים שנרצחו בסוריה. זה בגלל שאנחנו יהודים אז הוא מפגין סולעדריות אם הטרוריסטים בעזה. זה לא פלא נאצי נשאר נאצי".

באתרים בטוח היו מבסוטים מכמות הטוקבקים – לא משנה שהם מטונפים ושהידיעה בכלל לא נכונה.

אם אנחנו נותנים במה לשנאה וטיפשות, הן ישטפו אותנו ואי אפשר יהיה לעצור את זה. זה מתחיל בידיעה קטנה על שחקן שתרם את כספו לאנשים שחסר להם וזה נגמר ברצח.

כמו כן, לאחר שהתברר שהידיעה על כך שהוא תרם לעזה אינה נכונה. האתרים לא שינו את הכותרת.

אוזיל, אגב, תרם את הכסף לילדים בברזיל. בזכותו הם יעברו ניתוחים מצילי חיים.

פרסי "סיינפלד" לספורט הישראלי
אולי יש עתיד

105 Comments

גיל שלי 17 ביולי 2014

באיזו זכות הוא תורם לילדים הברזילאים? אולי הם יגדלו להיות פושעים כמו כל הברזילאים? אולי בזכות התרומה שלו ברזיל תתחזק מספיק ותרצה לכבוש את ארגנטינה?

משה 17 ביולי 2014

הוא כנראה תרם להם כדי שיבנו מקומות מחבוא לנאצים.

צרפתי 17 ביולי 2014

גרוע יותר, הם יכשירו ילדים שבעתיד יביסו את גרמניה (וטורקיה) ב… כדורגל.

ק. 17 ביולי 2014

גרוע מזה, הם יגדלו להיות שחקנים בנבחרת ברזיל עם טכניקה ויצירתיות

ד"ר רזי הופמן 17 ביולי 2014

חחחחח

איזה כיף שיש פה כזה חוש או-מור!
מבחיתי אין שום בעייה שיתרום לילדים מעזה בתנאי שהכסף ילך עד היורו האחרון לאותם ילדים מסכנים ולא לתשלום משכורות החמאס.

אריאל גרייזס 17 ביולי 2014

אז אתה אומר שלא העלית את זה פה בשביל הטוקבקים?

דה דיסיז'יון 17 ביולי 2014

בדיוק

אריאל גרייזס 17 ביולי 2014

זה היה בדיחה, למקרה שלא היה ברור

דה דיסיז'יון 17 ביולי 2014

הסכמתי עם הבדיחה. ברוח הטוקבקיה של ימים אלו אני מקוה שלא ניכנס להעלבות אישיות.

אריאל גרייזס 17 ביולי 2014

הא, אוקיי. אי אפשר אף פעם להיות בטוחים בימינו, חוק פו וכאלו

מתי 17 ביולי 2014

למה אוריאל דסקל קורא טוקבקים?
what is to be gained?

ד"ר רזי הופמן 17 ביולי 2014

כי הוא טוקבקיסט! ברור!

GAZA 17 ביולי 2014

מה שעושה רושם שההממשלה ורוב הציבור בארץ לא מבינים, זה שככל שלתושבי עזה יהיה יותר מה להפסיד, יהיה להם פחות אינטרס לפתוח בעוד סבבי ירי וטרור. במצב כרגע אין להם שום אינטרס (כלכלי או אחר) לנסות לחזור לשיגרה כי שגרה פירושה מחנק על רצועת עזה.
עם קצת יותר חזון הממשלה הייתה עובד בשיתוף פעולה עם השלטון בעזה לרווחת התושבים שם (מזון, תרופות, תעסוקה וכו').
כנראה שזה לעולם לא יקרה כי שני הצדדים מבינים רק כוח ותקווה אינה סחורה מבוקשת.

צרפתי 17 ביולי 2014

בתאוריה המערבית זה נשמע סביר (וגם במערב זה לא בהכרח עובד), כשמיעוט אידיאולוגי אובדני משתלט על עם היא (התאוריה) פשוט קורסת.

zen 17 ביולי 2014

בתור חלק מהציבור אשאל, האם אתה מודע לכך שהסיוע הכספי הבינ"ל לנפש שמגיע לערביי עזה הוא הגבוה ביותר בעולם?

כתבתי כבר בפוסט של אריאל בר חיים – אתה יכול להביא את החמור עד השוקת, אתה לא יכול להכריח אותו לשתות.

ק. 17 ביולי 2014

1. אתה צודק.
2. טעות בטרמינולוגיה – שני הצדדים הוכיחו שהם לא מבינים כח – עובדה שכל ההפגזות ההדדיות, כל אחת בתורה, לא גרמה לאף אחד מהצדדים לשנות גישה, אלא רק לצד השני להגיב שוב.
3. GAZA זה על שם הרצועה או על שם השיכור המחונן?

אריק האדום 17 ביולי 2014

כמה חבל שאנחנו מדברים עליה ולא עליו (גרעפפפס)

MOBY 18 ביולי 2014

בחיית
האינטרס שלהם לשקט הוא כלכלי לגמרי ועדיין הם לא שומרים אותו.
כיום הם לא עוברים במעברים לעבוד בישראל, לא פת׳וחים להם המעברים למצרים. יש להם גבול! עם מדינה ערבית!
כנראה לא רע להם מספיק.

ירושלמי 17 ביולי 2014

אני לא מבין מה הבעיה.
זכותם של הטוקבקיסטים לתקוף את אוזיל על סמך הידיעה.
מי שצריך לתת את הדין אלו העיתונאים שהוציאו את הידיעה השקרית.

פולדש 17 ביולי 2014

זכותם גם ללעוס זפת בשעות הפנאי שלהם. זה לא אומר שזה דבר שמתקבל על הדעת.

ניימן 17 ביולי 2014

יש אמונה כוזבת במדינות דמוקרטיות, שכל מה שחוקי (=זכותו של האזרח) הוא בסדר.

זיגפריד 17 ביולי 2014

השנאה הזו לכל מי שחושב שזה נורא שמתים ילדים בעזה, היא פשוט מייאשת.
עזבו "נורא", אני אתקן – השנאה הזו לכל מי שלא חושב שזה דווקא בסדר שמתים ילדים בעזה, היא פשוט מייאשת.

אחד 17 ביולי 2014

אני לא חושב שיש מישהו שטוען שזה בסדר שמתים ילדים בעזה.
זה פשוט שאין יותר מדי מה לעשות בנידון.

גיל שלי 17 ביולי 2014

אחד – תבדוק בתגובות בוואלה לדיווח על מותם של ארבעת הילדים בחוף הים בעזה, ותראה עשרות אשר חוגגים את מות הילדים, ומייחלים למוות של ילדים ערבים נוספים, ואם כבר על הדרך גם למותם של שמאלנים. אז המחשבה שלך זקוקה לרענון, יש כאלה שחושבים שזה לא רק בסדר, זה רצוי

אהד 17 ביולי 2014

לא שזה לא מבחיל אותי, אבל זה דבר די נפוץ בזמני מלחמה.

ניימן 17 ביולי 2014

לא זכור לי בכזה קנה מידה במלחמות קודמות. מה גם, שאין לנו עכשיו ממש מלחמה עדיין.

איציק 17 ביולי 2014

לגבי השמאלנים אני מבין, אבל מה הילדים אשמים?

D! 17 ביולי 2014

דווקא נתקלתי בלא מעט תגובות כאלה בימים האחרונים
כולל מטומטם אחד במיוחד שאכן נוסע סערבים אחרי העבודה לצפות בהפצצות על עזה, תוך ישיבה על כסאות נוח עם גרעינים.

ד"ר רזי הופמן 17 ביולי 2014

האנשים האלה הם לא ערבים בעצמם?

אהד 17 ביולי 2014

מה ז"א?

אנדר 17 ביולי 2014

מה לא הבנת אהד? גזען מסומם (הופמן או לא)

ד"ר רזי הופמן 17 ביולי 2014

חחח, יש יותר מדי הופמנים בעולם תוצר של אלברט הופמן, הכל מסונטז במעבדה!
תודה על המחמאה!

אריק האדום 17 ביולי 2014

אני רק לזתכר אותך בנוגע לתמונות מ"גבעת השמחה" בשדרות. (אני חייב להריץ את זה, הביטוי הזה עוד יתפוס)

D! 17 ביולי 2014

לא מכיר את הקונטקסט. כן הכרתי אתמול מישהו בעבודה שמספר על מה שהוא עושה בלילות שלו.
היום גיליתי שיש איתו לפחות עוד אחד.

אזי 17 ביולי 2014

חבל שהעיתונות בארץ יודעת להתלונן על כל דבר ולא לראות את הדבשת של עצמה.
כמה כתבות באתרי ספורט ראיתם על הטעויות המביכות של יורם ארבל?
באותם אתרים ועיתונאים שממציאים כותרות וכתבות שלמות בשביל לזכות ברייטינג.
כמה כתבות ראיתם על זה שאין בארץ תרבות ספורט?
באותם אתרים ועיתונים שמשדרים תוכניות שמורכבות מצעקות ובהמתיות אין סוף וכתבות כמו הכתבה שדקסל מדבר עליה פה, שכל מטרתה היא להסיט ולשלהב.
העיתונות בארץ חייבת להבין שהתפקיד שלה הוא לא לעמוד ולצקצק.
לא לתת כותרות שקריות ורכילותיות ואז להתפלא שאנשים פה עסוקים בלשנוא.
לא לראיין אנשים בשאלות רדודות ואז להתפלא שהם לא מקבלים תשובות.
לא לרדת על כל העולם אלא אם כן זה לא האינטרס שלהם.
עיתונאים בארץ חייבים להתחיל לקחת אחריות ולהבין שהם מובילי דעת קהל.
שאין להם זכות להתלונן על דברים שהם בעצמם מעודדים.

*למען הסר ספק, התגובה שלי לא מתיחסית אישית לאוריאל דסקל, אלא לכל אתרי, עיתוני, ערוצי ותחנות הרדיו שמדווחים חדשות בכל תחום שהו.

אהד 17 ביולי 2014

אגב, קראתי את הידיעה הראשונית. זה יותר גרוע ממה שדסקל מתאר, כי כבר בידיעה ועל אף הכותרת הצהובה, נכתב כי ככל הנראה הדיווח שגוי והוא תרם את הכסף לברזילאים. זה כמובן קשור לרמה הנמוכה של אתרי הספורט

dorigil 17 ביולי 2014

הדבר הכי מצחיק בשנאת השמאל בארץ זה עד כמה הוא קטן וחסר השפעה. אם יבנו פה מחנה מעצר למתנגדי משטר יהודים זה יהיה מחנה המעצר הקטן בהיסטוריה של רדיפת השמאל.

צרפתי 17 ביולי 2014

השמאלן, כמו היהודי, לא חייב להתקיים באופן חומרי, ממשי, על מנת שנשנא אותו.

אריק האדום 17 ביולי 2014

אז רגע… שמאל מוגדר רק כ"מתנגד משטר יהודי"…באמת?

איציק 17 ביולי 2014

ב-15 ביולי פורסם אצל גיל שלי פוסט אורח של אריק האדום שבו עלו הטונים לתדרים מעל סף השמיעה אך גם חצו את סף הכאב. באחת ההתכתבויות שלי איתו העלה אריק האדום את שרפת הילד הערבי (כואב רק לחשוב על זה) כדוגמא לכיבוש המשחית. עם כל הגועל מהמקרה אני לא חושב שזו דוגמא מתאימה. לעומת זאת, התגובות בבלוגים אותם הביא דורפן מהפיסבוק של דסקל הן כן דוגמא מדאיגה הרבה יותר להשחתה של הכיבוש (ללא קשר עם בצדק או לא בצדק וללא קשר אם הם שטחים כבושים או משוחררים, לא בזה העיניין).
הפסקה הקודמת היתה בנושא של התבהמות החברה שלנו, ולא רק בגלל הכיבוש, גם בגלל תוכניות הריאליטי, החינוך הקלוקל, וסיבות נוספות. אני כמובן בעד שיועבר כסף לרווחת הילדים, לשיקום גני ילדים, לרכישת ספרים ומשחקים (לא כאלו שבהם כל יהודי הוא רוצח, ותלבושות שהידים). אך אנו יודעים כמה כסף כבר הועבר לילדים, לבתי חולים ובתי תמכוי. ולאן באמת הגיע הכסף? לחמאס, לג'יהאד האיסלאמי. במקרה הטוב לרכישת עוד מטוס פרטי או קומה שלישית הוילה של המנהיגים הדגולים, ובמקרה הלא פחות נפוץ לבניית משגרים, פצצות, כריית מנהרות ושאר מעשים טובים למען האנושות. לכן, כשמדברים על טרומת כסף למטרות טובות, רצוי שדאוג למנגנון שהכסף אכן יגיע למטרות אלו. כמובן שאין פסקה זו נוגעת ישירות לנושא הפוסט, אך ראיתי לנכון לפתוח את הנושא גם לכך.

אהד 17 ביולי 2014

הכל נכון, רק הערה אחת קטנה – השנאה בעם כלפי ערבים היא לא תוצאה של הכיבוש, אלא תוצאה של הסכסוך.

איציק 17 ביולי 2014

היכן כתבתי על שינאה לערבי?

אהד 17 ביולי 2014

מה התגובות לכתבתו של דסקל אם לא עדות לשנאה? לערבים?
למשל – "הוא לא יודע שהילדים האלה גודלים להיות טרוריסטים".

איציק 17 ביולי 2014

זה ציטוט לא מהתגובה שלי. חשבתי שאתה מגיב על משהו שאני כתבתי. עם ככה אז בסדר. וגם התגובה הזו לא מעידה לגבי כלל הערבים כי אם לתהליך המתרחש ברצועת עזה. אתה יכול, על דעתך בלבד, להכליל זאת על כל הערבים אך אין זה משתמע מהמשפט עצמו.

אנדר 17 ביולי 2014

מצויין

אריק האדום 17 ביולי 2014

טוקבקים כאלו הם בדיוק הבסיס עליו הונחו היסודות של שריפת הילד הערבי. ושני הדברים האלו הם תוצאה של ההשחתה של הכיבוש. במישרין או בעקיפין.

איציק 17 ביולי 2014

אריק,
אין ביננו ויקוח לגבי חומרת המעשה, אך המסכנות שלך לדעתי מרחיקות לכת ומובילות למקום לא מדויק. עד כמה שאני יודע הם היו מושפעים הרבה יותר מהרבנים שלהם (אם אני טועה אז סליחה). גם אם אתה צודק בקשר למוקד ההשפעה, התופעה היא סינגולרית ואינה סטטיסטיקה מספקת שמעידה על השחתה. זה לא מנקה אף אחד משום דבר, אך הביטוים כמו הטקבקים הללו או תג מחיר הם סממנים מובהקים בהרבה לפי ראות עיני.

אריק האדום 17 ביולי 2014

אני מעדיף להיות זה שצועק עכשיו, מאשר זה שנשרף אחר כך

איציק 17 ביולי 2014

בזה אני מוכן לעלות על הגבעה איתך ולצעוק ביחד

אריק האדום 17 ביולי 2014

בגלל זה יותר קל לי לעכל את גדעון לוי (למרות הבחילה הקשה) מאשר את הצל. כי גדעון לוי עושה את מה שהוא עושה (אני מניח) כפרובוקציה, על מנת להעלות נושא מסויים שהוא טאבו לסדר היום. ואולי הוא סתם חלאה. אבל הצל חלאה אמיתית ובעיקר חלאה חסרת רסן. אולי היום הוא בדיחה לא מצחיקה. אבל זה מתחיל ככה. אז עדיף לצרוח עכשיו מאשר אחר כך כשכבר זה יהיה רציני.

איציק 17 ביולי 2014

האמת, אני שומע על הצל יותר מידי בימים האחרונים (פה בדה-באזר) אך בחיים לא שמעתי אותו או קראתי מה הוא כתב. לא שאני מחפש אחריו, אך כל מה שנשאר לי זה להאמין למגיבי דה-באזר לגביו.

כסיפוביץ 17 ביולי 2014

יש דבר אחד יותר גרוע מהמלחמה הזו וזאת התקשורת.
העולמית מבחינתי.

לתת במה לאנשים טיפשים בטוקבקים זה משהו אחד.
לתת משכורת לליצנים שרודפים אחרי רייטינג זה משהו אחר.

ושלא ישכחו שהמלחמה בחסות…

אדם בן דוד 17 ביולי 2014

איך לא חשבו על זה?
המלחמה בחסות
סטארט אפ גאוני- הרי יש למלחמה רייטינג מטורף
אפשר לממן ככה המון דברים:
"אה, אנחנו מקבלים דיווחים על יירוט רקטה הנה התמונות…" (חוזרים לאולפן)"בואו נראה שוב את היירוט הזה בהילוך איטי:
"היירוט המוצלח של היום בחסות אולוויז- אולוויז להגנה מושלמת"

כסיפוביץ 17 ביולי 2014

אדם? הלו?
זה כבר מזמן כך! ;-)

איציק 17 ביולי 2014

שם לב שהמון שידורים של מדינה תחת אש משודרים בחסות כך וכך. עכשיו אפשר להתחיל לתת חסות פר ירוט וככה לממן כיפת ברזל נוספת, או אימונים לצה"ל בכלל. לא צריך אמריקאים, לא צריך תקציב ביטחון. נעשה ריאליטי צבא בחסות…

כסיפוביץ 17 ביולי 2014

זה לא מצחיק.
ההפקה של האח הגדול וחדשות ערוץ 2 יכולות לממן המון חדרים מוגנים בדרום. בכלל אביב גפן ושלומי שבת יהיו יותר פופלרים מביבי שזורק עליהם פירורים כבר כמה שנים טובות.

כסיפוביץ 17 ביולי 2014

פופולרים…סליחה אנדרואיד קטן שלי.

אופיר 17 ביולי 2014

יאוש, לא נשאר כבר מה להגיד.
השמש פה דפקה לאנשים את המוח.

אני נסעתי, שיהיה בהצלחה.

כסיפוביץ 17 ביולי 2014

אפשר לבוא?

כסיפוביץ 17 ביולי 2014

שונא חום…

ד"ר רזי הופמן 17 ביולי 2014

שונא חינם

כסיפוביץ 17 ביולי 2014

:-)
איזה חינם…אני משלם ביד טובה בשביל 10 מעלות פחות

ד"ר רזי הופמן 17 ביולי 2014

אז תקנה עוד מזגן! מזגן!

צרפתי 17 ביולי 2014

לא תמצא אותן בצרפת… אולי ביום ראשון

אופיר 17 ביולי 2014

מבין אותך, כסיפוביץ'. גם אני, מאוד מאוד.

ד"ר רזי הופמן 17 ביולי 2014

מאד כן או מאד לא? אולי מעוד אחר כך?

austaldo 17 ביולי 2014

תרגיל ידוע של התיקשורת הישראלית: "לחץ לישראלי על כפתור הפרנויה". תמיד עובד. אני מאוד מקווה שפעם מישהו כזה אשכרה יתבע את מפרסם הכתבה ויתחשבן איתו בקפדנות

סימנטוב 17 ביולי 2014

טוקבקיסטים חחח… זה מיושן נסו קבוצות בוואטסאפ, חממת שנאה עם סטרואידים.

דוד 17 ביולי 2014

למה אתה צריך להגיב לטוקבקיסטים האלה?
לגבי ה'בסוף נגיע לרצח', אולי כבר תפסיקו עם זה

קשקשן בקומקום 17 ביולי 2014

כי כבר הגענו?

אביאל 17 ביולי 2014

אני לא מבין על הפלא, אם אנשים רבים, מתקוטטים ומאחלים איחולי מוות על מתמודדי תוכניות טלווזיה, למה שמישהו יתרגש מטוקבקטים ותגובות בזמן מלחמה.

אני גם לא מבין על הפלא בכלל, יש אנשים שאפשר פשוט לכנות אותם טיפשים או אם נהיה יותר עדינים חסרי חינוך או השכלה, כל האפשרות של הרשתות החברתיות והשמעת הדעה שלהם – החל בטוקבקטים ועד פייסבוק, טוויטר וכו׳ כיום היא במה נהדרת בשבילהם לחגוג את טיפשותם בלי לתת חשבון על כך.

התופעה היא תופעה גלובלית ולא רק ישראל חולה בה, ככה בני האדם, כמו שתמיד יהיו גנבים, רוצחים ואנסים, ככה יש גם מהסוג הזה – מה אפשר לעשות ? כל הזמן אומרים חינוך, בינתיים זה עושה את העבודה רק מלראות את התגובות כאן באתר, שבו יש שיח נאות ביחס למקומות אחרים, אפשר לקוות שכולם יגיעו בסוף לנקודה הזאת, אבל זה תהליך ארוך.

עצם העובדה שקופצים על כל טוקבק או סטטוס היא מצחיקה, בסופו של דבר האנשים האלה ילמדו את זה על בשרם, כאשר יום אחד המשטרה תדפוק אצלהם בדלת או שהם לא יתקבלו למקום עבודה בגלל שהם השתוללו להם ברשתות החברתיות.

איציק 17 ביולי 2014

יש רק בעייה קטנה, רוב האימפריות הופלו לא על-ידי כוחות גדולים אחרים כי אם על-ידי ברברים מבפנים או מבחוץ. זה התחיל שזה שלא צריך להקשיב להם ונגמר בזה שהם הרוב השולט והם כבר לזקוקים לכה ולא צריכים להקשיב לך. תקשיב לטיפשים ולברברים ותפנים, כי אם לא תעשה משהו היום טוב שמחר תדע את דעתם של השליטים שלך.

אביאל 18 ביולי 2014

איציק – אנחנו לא אימפריה – אבל אם נלך לפי ההקבלה שלך ובהתאם למפה הפוליטית מי שיפיל בסוף את המדינה יהיה דווקא השמאל הקיצוני ?

איציק 18 ביולי 2014

לא, אנחנו לא אימפריב, אך כדאי ללמוד ממה שקרה אצלהם. ודעתך על השמאל, באם היא נכונה או לא, לא פוסלת את מה שכתבתי.

גל ד 17 ביולי 2014

הבעיה שנראה שאולי השתוללות ברשתות החברתיות הופכת לנורמה. אם זה ימשיך ככה גם למעסיקים בעוד עשור לא יהיה אכפת, כי הם כולם עשו ועושים אותו דבר.

אסף THE KOP 17 ביולי 2014

דסקל ושות'

איפה היה הפוסט המגנה שלך את היהודים שביננו שחגגו על דם שלושת החטופים הרצוחים (מהערבים באמת לא ניתן לצפות לכך) ?

אתה מבין, אם היית יוצא נגד אלו שהאשימו את הנרצחים במותם (אחרי הכל, מי שתופס טרמפ מגיע לו למות), את אלו שטענו שזה מעניין להם את קצה הזרבובית ואת אלו שטענו שמגיע למתנחלים למות, אז עוד היה אפשר להתייחס לטור שלך ברצינות.

הניסיון הפאתטי להציג כאילו האלימות הטוקבקיסטית כולה נעשית ע"י הימין בישראל היא שקרית ומסיתה.

אגב, התגובות שציטטת חמורות פחות מכמה פוסטים של בלוגיסטים באתר הזה.

גל ד 17 ביולי 2014

מכל הדוגמאות שהבאת פה, היחידה שבאמת נתקלתי בה היא של אנשים שטענו שעם כל הצער שבדבר, לתפוס טרמפים במקום שצה"ל התריע שמסוכן לתפוס בו טרמפים זה חוסר אחריות.

אבל אולי אני גולש רק לאתרים יותר מהוגנים, לא יודע.

ניתאי 17 ביולי 2014

שמעת דסקל, או שתתקן את העולם או שתשתוק. אלו האופציות שלך!

אפילו אם אתה סתם מתלונן על התקשורת…

כספרי 17 ביולי 2014

הימין הוא אלים מעצם תפיסת המציאות המעוותת שלו..דת ולאום=אלימות זו המציאות ולא ניתן ליפות אותה

איציק 17 ביולי 2014

והשמאל סתם מכה שרים בשם השלום וחופש הדיבור.
תפסיקו עם הפופוליזם הזול, מי הגאווה שלכם, גדעון לוי. אני אספר לכם, קיצוניות היא חרה!!! ימין, שמאל, דתיים, צמחוניים, איכות הסביבה, פצפיסטים. ברגע שהם מגיעים לקיצוניות עד פאנטיות, התוצאות הן גרועות. ראינו את כולם, לפעמים צד אחד שולט ולפעמים השני… זו מטוטלת… בכייף היטי היתי שובר למטוטלת הזו את הזרוע.

כספרי 17 ביולי 2014

שמאל קיצוני זו "איפכא מסתברא"….

איציק 17 ביולי 2014

תשאל את סטאלין… אההה סליחה הוא היה מתון, או שגם הוא ימין…
נלך למשהו קרוב והרבה יותר מתון (לא בר השוואה לדוגמא הקודמת), נופת צופים בכנס השלום, הם לא קיצונים… אם לא היו מאבטחים בנט במקרה הטוב היה עכשיו בבית-חולים בשיפוץ איברים פנימיים. איך קוראים לזה בשמאל? נזכרתי… פצפיסטים שוחרי שלום… תודה, הבנתי.
מי שחושב שקיצוניות יש רק בצד אחד אז שידע שזה יותר כמו מעגל סגור וקיצוניות אחת מאוד מאוד קרובה לקיצוניות השניה עד כדי קושי גדול להבדיל בינהם לפעמים.

יריב 18 ביולי 2014

יש דוגמאות טובות בהרבה לשמאל קיצוני ואלים מסטאלין, בכלל הבולשביקים איבדו די מהר את האוריינטציה השמאלית (אם כי הרטוריקה נשארה, מה שעזר עם "אידיוטים מועילים"). למשל, הם ויתרו על האוניברסליזם בשנות העשרים.

לגבי בנט, לא ראיתי צילומים מהאירוע ויש משהו שאני פשוט לא מבין. תקפו אותו פיזית? בין המאבטחים שלו? אף אחד לא נעצר? משהו פה פשוט לא מתאים.

איציק 18 ביולי 2014

יריב, היו צילומים, ניסו לתקוף אותו, המאבטחים הדפו אותם ועדיין אחד הצליח לתת לבנט אגרוף מאחורה. אין לי מושג האם מישהו נעצר. זה גרם לעקיבא אלדר לצאת למצלמות ולהתנצל על מה שקרה.

סימנטוב 17 ביולי 2014

מסכים, בקצה חושבים הפוך מהסוף (מהי השקפתי) להתחלה (מהי הדילמה)

כסיפוביץ 18 ביולי 2014

+100

אביאל 18 ביולי 2014

כספרי – ספר את זה לעשרות המילניום שנהרגו על ידי ״השמאל״ ברחבי ברית המועצות ובסין – כמעט פי 5 מאשר אצל הימין הנאצי.

כספרי 18 ביולי 2014

גם עם תקרא לקומקום כיסא מליון פעמים זה לא יהפוך אותו לכזה…העובדה שהבולשביקים קראו לעצמם סוציאליסטים והשתמשו בטרמינולוגיה מרקסיסטית לא שינה את מהותם רוצחים שמתהדרים בכסות אידאולוגית לא להם . לא נכנס לכל ההסברים אבל סוציאליזם הוא מעצם מהותו אנטי-אלים ומי שמשתמש בשמו באלימות הופך לפשיסט (או פונה לפשיזם) במשך שנים היה ניטשה מוקצה בארץ משום שנחשב להוגה נאצי…וזה רק משום שהנאצים השתמשו ללא הקשר באמירות מתוך הגותו למרות שניטשה אמר ההפך מהם…שבת שלום

אסף THE KOP 18 ביולי 2014

סוציאליזם הוא מעצם מהותו אנטי אלים ?

עצם המחשבה שהקניין וחלוקת המשאבים נתונים לפיקוח ממשלתי או של העם היא אלימה.

היסטוריון של ספורט 17 ביולי 2014

לא זו בלבד .
בכל הכבוד לא נראה לי נכון שההתייחסות היחידה למצב המלחמה הם למול אותם טוקביסטים רוצה לומר בכל החודש האחרון לא הייתה כאן התייחסות אחת למצב המטורף בארצנו .
עולם כמנהגו נוהג ויותר מ 50 פוסטים על מונדיאל ואף לא התייחסות אחת למצב .
ופתאום כשבאים לדבר אז הדבר הכי קשה זהו זעם ההמון .
זעם המוני בזמן מלחמה זה דבר מובן ויש בו גם סוג של תראפייה לאומית .
איני שייך לנ

גיא ד 17 ביולי 2014

הכל עין תחת עין, להחזיר, להאשים בצביעות.

אף פעם לא התייחסות לגופו של עניין.

פשוט תענוג התגובות ששלך אסף

אסף THE KOP 18 ביולי 2014

ואתה מכור לתגובות שלי כמו זונה על קראק.

היסטוריון של ספורט 17 ביולי 2014

סליחה הופסק באמצע.
איני שייך להמון זה אך מן הסתם חלק ממגיבים אלו גדלו כבר 15 שנה למציאות של רקטות , פצמרים ושאר ירקות.
לכן במחילה מכולם אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו.
ובמקום השנאה הטבעית והמובנת לצערי בנסיבות אלו .
כדאי להתרכז בשאלה איך מונעים זאת או לחליפין למה לעזאזל כל הכסף שנשפך בכמויות מסחררות משמש רוצחים .

אריק 17 ביולי 2014

אפילו פה האלימות מדכאת. די, כל עמדה שמכבדת את העמדה השניה היא מכובדת. אני לא חושב שיש מישהו שבאמת מחזיק בפתרון. ממליץ לימניים להקשיב לדעות משמאל ולבחון אם יש אולי צדק בדברים. ממלית לשמאלנים לעשות אותו דבר. כולם צודקים בהמון דברים ואף אחד לא יודע מה יהיה. דבר ראשון, מי שרוצה שיכבדו את עמדתו שיכבד אחרים. ותפסיקו להכליל.

אסף THE KOP 17 ביולי 2014

ממליץ לאוהדי יונייטד להקשיב לאוהדי ליברפול.

אריק 17 ביולי 2014

עד כאן. תלכו לעזה בוגדים.

D! 17 ביולי 2014

בוגדים במי אריק?
רוצה שנעבור כולנו למנצ'סטר ונעודד את הקבוצה המקומית שפעם אומנה ע"י מויס?

D! 17 ביולי 2014

סליחה.
היה סימן השאלה לא יצא לי במקום

שפעם אומנה? ע"י מויס

כספרי 18 ביולי 2014

ממליץ בחום לאוהד ליברפול על הספר: מרכס באנפילד…מאת אמיר בן-פורת הוצאת רסלינג

איציק 17 ביולי 2014

בהכללה אומר שאף אחד פה לא מכליל, אך ככלל את צודק ;)

כסיפוביץ 18 ביולי 2014

אין כבר אמצע אנושי. פאק פוליטיקה. פאק אמונות.
אי אפשר לזרוק מילה בלי שיתייגו אותך אם אתה שחור או לבן, טוב או רע.

רק אם שני מליון איש ילכו כאן ברחוב ביחד בלי קשר לכלום, סתם אנשים יתחיל להיות כאן סוג של דיאלוג נורמלי.
אנחנו כבר גמורים.
אולי הילדים שלנו עוד דור ילמדו שאפשר לדבר ולהקשיב ולא להסכים בסוף בלי להיות עיוור צבעים.

מתן 18 ביולי 2014

אוזיל תרם לילדי ברזיל מהסיבה הפשוטה שלא היה לו נעים אחרי השביעייה. זה הכל

יורם אהרוני 18 ביולי 2014

בלי קשר לשאלת התרומה, הועלו כאן שתי נקודות מענינות לגבי עולם התקשורת האינטרנטי: 1) האתרים מעונינים שיהיו הרבה תגובות ולא משנה מה תוכנן; ב) האתר לא הסיר את הידיעה גם אחרי שהתברר כלא נכונה. בכלל צריכת החדשות מאתרי אינטרנט, שזו כנראה דרך הרבה יותר מקובלת על צעירים מאשר עיתונים, מעלה הרבה תמיהות. למה למשל בדף הראשון של אתר אינטנרנט מופיעה כותרת שטניסאי עלה לגמר וימבלדון, שבוע אחרי שנסתיים הטורניר. למי שגדל על צריכת חדשות מעיתונים, רדיו ואחר כך טלוויזיה, זה מוזר מאד.

S&M 19 ביולי 2014

"סולעדריות" זה כך במקור? טעות שלך בהעתקה?

כך או כך – איזו הברקה. מילה גאונית!

רומן 20 ביולי 2014

תודה,
טור מעולה.
כרגיל יודע לבטא במילים קצרות וקולעות מחשבה עמוקה.
כל הכבוד, פשוט תענוג לקרוא אותך.

Comments closed