ברנלי. נקודה על המאמץ

מדאיגים אותי מי שכן יהיו בסופו של דבר בהרכב. ואן פרסי ומאטה

האמת היא שלא לקח לדי מאריה יותר מדי זמן בכדי להמחיש איזה שחקן נפלא הוא. המסירה לואן פרסי וכמה התקפות מצויינות שניהל המחישו זאת. כפי שאתם שמים לב, אני תמיד אוהב לפתוח בחדשות טובות.

כמו קבוצת כדורגל רצינית ואן חאל לא נותן לדה חיאה לבעוט כדורי שוער רחוקים אלא לפתוח את ההתפקה במסירת רוחב לאחד משחקני הכנף. בערך רבע מהפוזשנים של יונייטד במחצית הראשונה הסתיימו כשההגנה לא מצליחה לשבור לחץ פשוט של שחקני ברנלי ולשחרר כדור למרכז השדה. אבל את זה אמורים דיילי בלינד ומרכוס רוחו ואפילו לוק שואו לפתור. גם פלטשר לא ישחק בתפקיד שהוא נמצא בו עכשיו.

מה שיותר מדאיג אותי הם שני שחקנים שכן מאיישים את העמדות שלהם בתכנית הסופית. רובין ואן פרסי וחואן מאטה.

ggg

במשך שנים תמיד האמנתי שמכל השחקנים הלטינים, הארגנטינאים הכי מתאימים לאנגליה. כי בבסיסם הרבה מהם ערסים כמו השחקנים האנגלים. וגם הם באים מליגה שהיא בית מטבחיים. רק שערסים עם קצת יותר יכולת. חבל באמת שהאוליגרכים הבריטים קיימו פעם מלחמה עם פושעי מלחמה ארגנטינאים על חשבון העמים שלהם והעכירו את האווירה.

הארגנטינאים שהגיעו למנצ׳סטר יונייטד השיגו תוצאות מעורבות. וורון די נכשל – למרות שהיו לו ימים. גבי היינצה לא  נכשל מקצועית, שנה אחת בחרו אותו האוהדים לשחקן העונה, אבל פטריס אברה הגיע והיה טוב ממנו. וטבז לא נכשל מקצועית – רק שזה התפוצץ ברגע שהסוחרים הפרסים רצו מהספקולנטים מפלורידה את הכסף. הרביעי הוא מרקוס רוחו שמנסה כרגע לפתור בעיות רשיון עבודה.

אנחל די מאריה הוא כנראה השחקן הטוב ביותר שיונייטד אי פעם רכשה מבחינת מעמדו בזמן הרכישה. הוא היה שחקן המשחקים הגדולים של ריאל ובקלאסיקו האחרון שלו ובגמר גביע אירופה היה השחקן הטוב במגרש. במונדיאל האחרון היו מי שראו בו את השחקן הטוב של ארגנטינה. כך למרות הכסף הגדול ששולם קצת לא ברור לי איך הגיע למנצ׳סטר יונייטד בעונה שהיא לא בליגת אלופות.

שמתי לב שבזמן שהוצג שהוא כנראה לא ממש מדבר אנגלית. אבל הוא מגיע לקבוצה עם שלושה ספרדים ועוד שחקן ארגנטיני ובהחלט לא מקרין תחושה שהוא שחקן מפונק. הוא נשמע ממורמר על שהודח ממדריד, אבל נראה הטיפוס שימנף את העניין. ואני מבין שלעומת ילדותו מנצ׳סטר היא סוג של בברלי הילס.

אז התקוות עצומות. תרגש אותנו יא אנחל!

שני הגרוש שלי על מקרה מו-נה דייויס
אמרתי, כי ככה

191 Comments

גלן 30 באוגוסט 2014

אני מבקש להזכיר שריאל מדריד סיימה שלישית עונה שעברה.

ליבר 30 באוגוסט 2014

אני חייב הסבר לכל העניין של רוחו עם אשרת עבודה…
איך דקל קניין קיבל מהר ממנו אשרה? למה התסבוכת הזאת?

אלי 31 באוגוסט 2014

יש לו משפט פלילי בפורטוגל.

יריב ס. 30 באוגוסט 2014

לדעתי הוא החליט שהוא עוזב ויונייטד היתה היחידה שיכלה ורצתה לשלם את סכום ההעברה ואת השכר.
לפי הבנתי הוא העדיף את פאריז וגם הם רצו אותו אבל הם לא יכלו בגלל תקנות הפייר פליי, הם בטח מצטערים עכשיו על הסכום המגוחך שהם שילמו עבור לואיז…

אריק 30 באוגוסט 2014

די מאריה שחקן ענק. מקווה שירים את הרוח יותר מהמשיח הקודם וכם שיגרום לו לשנות מערך.
כל הכבוד לאד וודורד על עסקת (כנראה) דיילי בלינד. אכן היה צריך לחכות לסוף אוגוסט עם זה.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

בלינד שחקן טוב,אבל הוא מגן שמאלי (כמו רוחו אגב,שאמור לשחק כבלם ביונייטד…)

לא ברור לי כ"כ איפה בלינד אמור לשחק ביונייטד,ודי ברור שזה לא יהיה בעמדה הטבעית שלו כי שם כבר יש את שואו.אז הוא נרכש כדי לשחק בלם כמו רוחו?? או כקשר אחורי?? בשני התפקידים הללו בלינד אומנם שיחק כלבויניק במונדיאל אבל מה שטוב לטורניר של 5-6 משחקים לא טוב לעונה או קריירה שלמה ביונייטד.

בלינד שחקן טוב כמו רוחו אבל שניהם מגינים שמאליים,ושניהם ישחקו בעמדות לא טבעיות שלהם ביונייטד. צפה פגיעה.

edgecator 30 באוגוסט 2014

בלינד קשר אחורי בבסיסו (ואולי באמת ישחק בלם), רוחו בלם. חבל שאתה לא בודק לפני שאתה זורק את מילותיך לאוויר.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

חמוד אתה

כי ממתי בדיוק ידעת שיש שחקן כדורגל בעולם שנקרא מרקוס רוחו?חודש?חודשיים?בזמן המונדיאל?בפעם הראשונה ששמו נקשר ליונייטד?אני מבין שעקבת אחרי ספורטינג ליסבון ונבחרת ארגנטינה באדיקות בשנתיים שלוש האחרונות…כי אני לדוגמה לא הפסדתי משחק (רדמי או ידידות) של נבחרת ארגנטינה

בליינד מגן שמאלי בעמדתו הטבעית,שיחק בקריירה שלו פעמיים כבלם באייאקס.

Yair 30 באוגוסט 2014

אז אתה מכיר את השניים טוב יותר מואן חאל?

edgecator 30 באוגוסט 2014

אדון זורק מילה הנכבד,

אתה כמובן מניח הנחות לא מבוססות בעליל באשר להרגלי הצפייה שלי, אבל הפלא ופלא – הפעם אתה צודק! אכן, לא צפיתי בהרבה משחקים של ספורטינג ליסבון בשנים האחרונות. עם זאת, אין דבר שמחקר אינטרנטי שגרתי לא יכול לפתור. תנסה, זה נחמד!

באשר לבלינד, ובכן, הוא תופקד לאורך כל העונה שעברה באייאקס כקשר אחורי, היה מצוין ואף זכה בשחקן השנה. כן, כן – עונה שלמה ולא 5-6 משחקים. אבל היי, זו רק עובדה קטנה אז אל תיתן לה להטריד אותך.

תודה ולהתראות.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

לא

זה עדיין לא עושה את רוחו לבלם,אותו דבר לגבי בלינד

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

edgecator

את המחקר האינטרנטי שלך אתה יכול לדחוף ל$@* שלך

אנדר 30 באוגוסט 2014

אין, אני אוהב את הבלוג הזה!!!

גל ד 31 באוגוסט 2014

הוא מגיב פה בדה באזר, לא? אפשר לשאול אותו באיזה עמדה הו מעדיף לשחק.

omer 30 באוגוסט 2014

ואן חאל רוצה לשחק השנה עם 3 בלמים. ליונייטד יש 3 בלמים שספק אם מתאימים לרמה שיונייטד שואפת אליה, כך שעוד בלם איכותי לא יזיק.

לא אנגלופיל 30 באוגוסט 2014

'קצת לא ברור לי איך הגיע למנצ׳סטר יונייטד בעונה שהיא לא בליגת אלופות' כתבת. טהאמת היא שהסוגיה בהקשר הזה היא הרבה יותר רחבה ומרתקת. אןהדי יונייטד נוטים להתעלם מן העובדה שגם כוכבים מן הדרג הראשון נמנעים מלהצטרף ליוניטד באטפן קונסיסטנטי לאורך שנים גם כאשר היא מציעה להם את השכר הטוב ביותר.

די אם נזכיר בתקופה הנוכחית את: רוייס מולר ואחרים, שיונייטד היו מוכנים להציע להם עולם ומלואו. על כן אני סבור שבואו של די מריה הוא בבחינת הפתעה עצומה. כלומר אם אנחנו מבאים בחשבון שיונייטד היא קבוצה שאליה מגיעים כוכבים אמיתיים רק בליית ברירה, לאמטר, הם אינם אוחזים ביד הצעה קונקרטית מברצלונה, ריאל מדריד, או ביירן מינכן, ששם היו מוכנים לשחק בשכר נמוך משמעותית, ואף לשמש שחקני ספסל, או אז ואך ורק אז יסתמו את האף ויגיעט חיונייטד.

קצת מזכיר את מערך יחסי הכוחות בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים בכדורסל. לרוב מגיעים אליה שחקנים ישראלים שמכבי שחררה וסברה שנוכחותם בירושלים לו תסב לה נזק משמעותי. להערכתי, באם תמשיך יונייטד להתחזק בשחקני דרג שני ומטה [די מריה הוא כאמור יוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל ] צפויי לה תהליך ארוך וכואב של ליברפוליזציה בעתיד הנראה לעיין. רטצה לומר: קבוצה עם עבר מפואר שאין לה הרבה סיכויי לאיים על תארים משמעותיים בעתיד. גם ליברפןל להערכתי לא תיקח אליפות או ליגת אלופות ב-10 שנים הקרוהבות.

wiz 30 באוגוסט 2014

מסכים עם הרוב.
רק רוצה לחדד את הנקודה על ליברפול:
עושה רושם שהפנימו שם את מעמדם החדש והחלו בשיטה חדשה בחלון ההעברות. לכן אני דווקא צופה עתיד לא רע עבורם בליגה.

לא אנגלופיל 30 באוגוסט 2014

מסכים, העתיד מבחינתם אכן לא נראה רע. אלא שהשאלה האמתית היא האם רצונה של ליברפול הוא להסתפק בנחמדות, או לקרוא תיגר אמיתי על תארים. להבנתי משעה שיש לך סופרסטור אמיתי ביד, [סוארס ] ואתה כמועדון משחרר אןתו, זוהי הצהרת כוונות ברורה שכולה אומרת בינוניות.

מעבר לזה, אין ספק שהעבודה שעושה שם רוג'רס, בטח ובחט בהתחשב בסגל השחקנים המאד בינוני, ונטול אינטלגנציית המשחק שעומד לרשותו הוא לא פחות ממדהים. בעניי לכל הפחות הוא המאמן הבריטי הראשון זה עשרות בשנים שמבין את המשחק ברמה של מאמם ארופאי סביר מן הליגות הבכירות. לא היה כדבר הזה. אלכס פרגסון ללא ספק היה מנג'ר ענק אך מאמן בנוני מאד מאד. רטנן בעצמו כתב שלואיס ואם חאל כמאמן טוב ממנו לאין שיעור. ואין לחשוד בו שהוא אינינו ממעריצי הסר.

ערן (המקורי) 30 באוגוסט 2014

לטעון שסר אלכס היה מאמן בינוני זה כל כך מגוחך (ו אני אוהד ליברפול)…

wiz 30 באוגוסט 2014

לא חושב שזה ניתוח נכון. בסוארס החזיקו עד כמה שהיה אפשר.
ניתן להגיד את אותו הדבר על יונייטד ורונאלדו, ושנינו יודעים שיונייטד לא מכוונים למטה.

רוזי 30 באוגוסט 2014

המלאך הוא שחקן ענק, דינמו במרכז או בכנף.
באמת חבל שלא נראה אותו העונה בליגת האלופות.

קורא אדוק 30 באוגוסט 2014

שחקן מעולה,מהטובים בעולם בעמדתו ובעל אופי נהדר,אבל לא הייתי שם את כל הביצים שלי בסל שלו – הוא לא יציב,לפעמים אגואיסט יותר מדי ונעלם במשחקים לדקות ארוכות (במדריד סבלו את זה,ביונייטד יש לי הרגשה שקצת פחות…)

בכל מקרה,שיהיה לו המון בהצלחה

ואגב,בגמר צ'מפיונס, ראמוס היה המצטיין במגרש,ללא ספק.
עד ההארכה די מאריה (וכל ההתקפה של ריאל) היו חושך מוחלט

גלעד בלום 30 באוגוסט 2014

ומה עם ריקרדו ווייה ואוסבלדו ארדילס שהביאו לנו(ספרס) גביע בשנותה-80? הם הגיעו מעט אחרי המלחמה והיו הראשונים

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

אפשר להתווכח מול ואן פרסי- שאולי לא היה שחקן מוכח (עד היום) בליגת האלופות, אבל בכל זאת השחקן המצטיין בליגה.

שתי הערות:

1. די מאריה היה זוועה במונדיאל: לא עשה כלום בבית המוקדם, ולמרות הגול ממסירה של מסי בשמינית, שבר את שיא איבודי הכדור למשחק. ברבע הוא נפצע.

זה לא מוריד מהיכולת האדירה שלו באופן כללי (רונאלדו ואגוארו היו יותר גרועים ממנו), אבל זו עדיין המציאות.

2. נראה לי שהארגנטינאים פחות מושפעים מהברזליאים ממה שקורה מחוץ למגרש וזו הסיבה להסתגלות העדיפה שלהם.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

ואני מצטרף לשאלה לגבי רוחו- בגיל 24 יש לו כמעט 30 הופעות בנבחרת כמו ארגנטינה. למה שיהיה לו בעיה לקבל אישור?

אריק 30 באוגוסט 2014

לא יכול היה לקרות אצל פרגי כזה דבר.

דורפן 30 באוגוסט 2014

ג׳ררד הוייה שהיה ראש הועדה שבחרה במסי אמר שהיו בוחרים בדי מאריה – אבל הכריחו אותם לבחור מישהו ששיחק בגמר. אז היו מי שראו בו – למרות שלא אני.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

אז הם עיוורים, צר לי. איך שחקן שלא היה טוב בארבעת המשחק שבהם הוא שיחק ולא שיחק בשלושת האחרונים, יכול להיות המצטיין?

אם היו בוחרים ברודריגז או קיילור נבאס, מילא.

דורפן 30 באוגוסט 2014

סליחה – הוא אמר שהיו שוקלים אותו וחאמס רודריגז רק שהוכתב להם לבחור שחקן ששיחק בגמר – שזה סתם ביזארי. מילא אומרים שבעה משחקים – אז למה אריאן רובן בחוץ? כי ארגנטינה ניצחה את הולנד בפנדלים?

אחד 30 באוגוסט 2014

בלאו הכי כל בחירה שאינה מנואל נוייר הינה חסרת לגיטימיות במידה שווה.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

נוייר אפילו לא היה השוער הכי טוב במונדיאל.

דנידין 30 באוגוסט 2014

מוזר, בפעם שעברה בחרו בפורלאן שאפילו לא הביא את אורוגוואי לגמר.
כנראה שפיפא, אירגון שרק הצדק ההיסטורי לנגד עיניו, רוצים תמונה ביום הגמר של השחקן המצטיין עם הגביע האישי שלו, ולא רוצים שיזכה שחקן שכבר הודח וכבר בבית, כי אז לא תהיה תמונה שלו בעיתון.

ק. 30 באוגוסט 2014

מסכים לגמרי לגבי 1. אולי על הנייר לפני הטורניר. בטורניר מסצרנו ומסי עלו עליו והוא היה בינוני מאד עם הרבה איבודי כדור והחמצות.
לדעתי היה צריך לבחור בין חאמס, מולר ורובן.

ק. 30 באוגוסט 2014

וכן, הוא שחקן אדיר, הכי טוב בחלק הקדמי ש ריאל שנה שעברה

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

באמת מעניין אותי מי ראה בדי מאריה השחקן הטוב ביותר של ארגנטינה במונדיאל ?

1 – די מאריה שיחק רק בשלב הבתים ובשמינית נגד שוויץ.ברבע הוא נפצע בדקה ה 20 וסיים את המונדיאל.הוא לא הפגין שום דבר מיוחד במונדיאל,לא בישל,וכבש שער אחד.לזכותו יאמר שהוא מאוד השתדל

2 – די מאריה אומנם לא היה חושך מצרים במונדיאל כמו אגוארו (גם היה פצוע חצי טורניר,אבל ששיחק היה הכי גרוע בנבחרת שלו ואולי בטורניר כולו)-היגוואין-פלאסיו.
רוצה לומר האיטריה די מאריה היה היה בערך השחקן החמישי-שביעי בטיבו במונדיאל הזה במדי ארגנטינה אחרי מסי,מצ'ארנו וחוליית ההגנה.

3 – די מאריה הגיע ליונייטד בנסיבות די הזויות – העובדה שריאל בכלל החליטה למכור אותו,העובדה שפ.ס.ז לא יכלה להחתים אותו למרות שמאוד רצתה,העובדה ששום מועדון אחר בעולם לא היה עד כדי כך נואש ומוכן להסחט עד לכדי סכום של 80 מיליון יורו(בספרד אפילו טוענים שהמחיר גבוה יותר) ,והסיבה האחרונה היא 200 אלף פאונד לשבוע.

יונייטד תנצח היום את ברנלי,ואם לא,אריק יפתח כאן היום בקמפיין חדש :-)

א.לוי 30 באוגוסט 2014

הרי מיהו ארגנטינאי?? איטלקי שמדבר ספרדית וחושב שהוא אנגלי…..וברצינות,אני לא אוהב דרום אמריקאים בליגה האנגלית נודדים הולנדים וקצת שכנים מהתעלה מתאימים יותר

דורפן 30 באוגוסט 2014

ביקשת. קיבלת דיילי בלינד. מקווה שלא יהיו עוד החתמות ב-39 הדקות עד הפתיחה

עידוקוליס ליפשיץ 30 באוגוסט 2014

"שמתי לב שבזמן שהוצג שהוא כנראה לא ממש מדבר אנגלית." – ארגנטינאים, כעם וכפריטים, לא ממש מדברים אנגלית. הם לא נחשפים לשפה הזאת כמעט בכלל עד גיל מאוחר ומשתדלים להמנע ממנה (הרוב שם מדובב, לדוגמא, בטלויזיה).

ככה זה נראה כשטבס, בתור אלוף באנגליה, ניסה לדבר אנגלית (אזהרה : זה מצחיק):
https://www.youtube.com/watch?v=_P7wsrRxR44

וזה אגוארו:
https://www.youtube.com/watch?v=PtuvXec5t1s

you know what, fuck it. תגגלו כל שחקן שבא לכם ותגלו שרובם פשוט לא מדברים באנגלית וזה לא מטריד אותם כהוא זה.

אריק 30 באוגוסט 2014

ון חאל מתעקש להקשות על הקבוצה להשיג נקודות. שלושה בלמים ויאנג. שון דייץ' לא יכול היה לבקש יותר.
העיקר שהאגו במקומו.

סימנטוב 30 באוגוסט 2014

יש הרכב חזק של פצועים

אריק 30 באוגוסט 2014

טמטום מוחלט.

יאיר 30 באוגוסט 2014

זה היה אחד ממסעי הרכישות היקרים בהיסטוריה ולבטח הכי פחות נוצץ מבניהם. נראה שאנחנו בדרך הנכונה.

תiמר 30 באוגוסט 2014

תשמע, אני יודע שזה קטנוני, אבל אף ארגנטינאי לא התקרב לרמה של מסצ'ארנו במונדיאל.

תומר חרוב 30 באוגוסט 2014

+1

תומר חרוב 30 באוגוסט 2014

וכמה חבל שקשר אחורי כזה דומיננטי ומרגש מתבזבז במרכז ההגנה של בארסה.

קונגו 30 באוגוסט 2014

אשמח מאוד לקבל לינק טוב למשחק. מי יכול לעזור?

מנחם 30 באוגוסט 2014

אני מצטער מראש על השאלה אם היא לא במקום, אבל קיים סיכוי ניכר שחלק מהגיבים כאן יוכלו לענות לי. אני מניח שקיימת חפיפה מסויימת בין הקוראים כאן למגיבים בפורומים של אייסוקר. בימים האחרונים האתר לא עולה ותהיתי אם מישהו יודע מה העניין, והאם זה רק אצלי. שוב מצטער שה לא קשור לנושא הפוסט, אבל קשה לי לחשוב על מקום אחר שניתן להעלות בו את השאלה.

aabb 30 באוגוסט 2014

כתבו בפייסבוק שיש כמה בעיות טכניות והם עובדים על זה.

שחר ע. 30 באוגוסט 2014

לא מצליח להבין אנחנו רק בתחילת העונה ויש לנו כמות עצומה של פצועים,

יעקב 30 באוגוסט 2014

מעניין מה יגיע קודם 443 או פיטורי ואן חאל

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

יונייטד יצאה בנס מהמחצית הזו. 3 – 1 לברנלי היה משקף מה שראינו על המגרש.

עדיין בטוח שיונייטד תנצח מאיזו קרן/מצב נייח או מהלך אחד של די מאריה-רוני-מאטה.

no propaganda 30 באוגוסט 2014

ימי פרגוסון עברו. 0:0 תקני למהדרין.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

במחצית השנייה יונייטד הייתה טובה משמעותית מברנלי,לא שזו חכמה כי ברנלי כנראה הקבוצה החלשה בליגה.אבל בסיכומו של המשחק כולו גם תיקו לא הגיע ליונייטד,שמח שטעיתי.

Danny -Long Island 30 באוגוסט 2014

אין יכולת לשחק עם 3 בלמים. אין יכולת להעביר כדור קדימה. רק בעיטת 50-50? אכזבה גדולה

איתמר 30 באוגוסט 2014

השינוי ביונייטד יתרחש רק כאשר שחקנים כמו פלטשר, יאנג, ולנסיה, אוונס וג׳ונס יוחלפו בשחקנים טובים יותר.

Danny -Long Island 30 באוגוסט 2014

זה יקח כמה שנים לפחות

איתמר 30 באוגוסט 2014

זה מהלך שהיה צריך לבצע אותו כבר בקיץ שעבר.
בכסף שביזבזו על פלאיני, מאטה, שואו והררה אפשר היה להביא 7-8 שחקנים טובים שהיו משדרגים את הקבוצה.

רוני יעקוב 30 באוגוסט 2014

למה לא לעלות עם ינוזאי במקום יאנג או וולנסיה
?

שפט 30 באוגוסט 2014

די מאריה שחקן גדול אבל לא שחקן ענק.
ישדרג מאד את היונייטד ויכול להפוך אותה למועמדת ראויה למקום שלישי בליגה.
הטירוף סביב ההעברה הזאת והעובדה הנכונה לגבי היותו השחקן הכי גדול שיוניטד רכשה בהקשר של מעמד בזמן העיסקה מעיד בעיקר על היונייטד ולא עליו. די הזוי וגורם להרהר שוב בגדולה של פרגוסון. הוא כנראה היה אחרון כשלי השוק בכדורגל – היום, ללא פרגוסון, האיכות של הקבוצה היא ביחס ישר כמעט ודאי לתקציב הרכש (ויסלח לי יורגן קלופ)
"לא אנגלופיל" (גם אני לא) צודק לגבי העתיד של הקבוצה. אלא אם יהיו פה הרבה "די-מאריות" הם יחזרו להיות סוג של ליברפול של שנות ה2000 (בלי הנס באיסטנבול).
ואגב, די מאריה לא היה השחקן הכי טוב של ארגנטינה במונדיאל (מסצרנו, מסי, מישהו מההגנה והשוער הבעייתי) אבל מה שכן – אם לא היה נפצע הגביע היה היום בבואונוס איירס ומסי היה מרדונה. (בהסתכלות הסטורית כנראה שהקרע הזה של הסנטימטר בשריר שלו היה הרגע הכי משמעותי שלו מבחינת התרומה להיסטוריה של הכדורגל.

אריק 30 באוגוסט 2014

יש המון בכי ונהי על הסגל היקר בתולדות הפרמייר ליג.
נראה לי פשוט עדיף לשחק מערך שמטרתו לנצח ולא כמה חכם המנג'ר.
האמת נשמע לי אפילו פשוט.
בנתיים מתנהג כפוץ נפוח.

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2014

אריק,
אתה מכיר מישהו ששיחק 4 4 2 או 4 3 3,והוא גם פנוי???
.
שיטת שלושה הבלמים תעלם לדעתי מהר מאוד מסדר היום.
ליישום שיטה כזו, נדרשים שלושה שהם ברמה שכרגע אין אצלנו. לפניהם צריך קישור אחורי אגרסיבי וגם זה אין לנו וכנראה לא יהיה, אלא אם מישהו חושב/מקווה/ מעריך/ הוזה/מהמר/נואש ,שההוא שמספרו 28 יכול לתת כאן מענה.
.
הבדיחה בעיני היא שלצורך השיטה, לוקחים את די-מריה שיכול להפוך עולמות על הקווים,ולמשוך את כולם קדימה, ומשחקים איתו במרכז הקישור. כך מפסידים גם אותו וגם את מאטה.
.
לפעמים לא הולך והתוצאות לא נראות יפה, אבל כשרואים תהליך ותאום שהולך ונבנה אז מבינים שההמשך יהיה טוב. ממה שראיתי בחודש האחרון,אני לא מצפה לנפלאות בכוון הזה, ואולי חזרתם מפציעות של רפאל ושואו,יאפשרו חזרה למערך של ארבעה מאחור והרבה אופציות למעלה יותר, כמו ג'ונס בקישור האחורי, כי אין אחר…
.
יכול להיות שהביקורת הזו עוד מוקדמת והמציאות תראה שדיברתי שטויות. ועדיין אני חושב שהחיים יותר חזקים והם אלה שמכתיבים בסוף את האירועים.
ומי שממהר להיפטר מוולבק, כדאי לו לחשוב שוב, מפני שרוני וואן- פרסי נראים לא טוב, וזה בלשון המעטה.

אריק 30 באוגוסט 2014

היה אחד פנוי שמאוד רצה לבוא היינו כבר סופרים 21 אולי 22 השנה. אבל בובי אמר שאין לו ערכים.
רבאק זה סגל מפואר עם חולשה מסויימת בעמדת בלם, קשר אחורי. זה הסגל היקר בליגה ושזכה באליפות קלילה לפני 15 חודשים. על איזה תהליך אנחנו מדברים?
פחות מלהתמודד על התואר עם הסגל הכי יקר זה כשלון מטורף. בואו נהיה ריאלים.

ד"ר רזי הופמן 30 באוגוסט 2014

המשחק פשוט גועל נפש!
ליונייטד אין הגנה ולא שוער!
אמרתי ואומר שוב במקום די מריה אחד צריך שוער, מגן ושני בלמים.
מול הסיטי היינו מקבלים רבעייה בליינד! דה חאה על תקן לירן שטראובר (של ת"א לא של נתניה). אם אין שקט בהגנה אין התקפה!

גל 30 באוגוסט 2014

טוב להגיד שצריך להחליף את דה חאה זה פשוט טיפשות. מצטער.
אין ספק שהוא השחקן היחיד ביונייטד כיום(ועכשיו גם די מריה) שהוא וורלד קלאס ומוכיח את זה כל שבוע מחדש.

ד"ר רזי הופמן 30 באוגוסט 2014

היה עכשיו פנדל ברור לטובת יונייטד אבל כשלא הולך גם השופטים נגדך

אביאל 30 באוגוסט 2014

אם רק קבוצות הפריימר ליג לדורותיהן היו אומרות את אותו משפט כשזה נגע להם…

ליאב 30 באוגוסט 2014

מקווה מאוד שואן חאל מתחיל להבין שהפילוסופיה שלו לא מתאימה לשחקנים המוגבלים שיש בסגל.
משחק נוראי, גרוע ממשחקים רבים שהיו בעונה שעברה, והיו לא מעט.. שיחזור ל-4-4-2. אין מקום למבנה הרפתקני כשהמטרה המיידית היא איסוף נקודות לצורך בניית הביטחון של הקבוצה.

אריק 30 באוגוסט 2014

לא הבנת עם מי יש לנו עסק. שהוא ישנה ויודה בטעות בשביל נצחון. לא אצל ון חאל לצערי.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

הקמפיין התחיל רשמית?

אריק 30 באוגוסט 2014

כל עוד האגו שלו לפני טובת הקבוצה – לא בבית ספרנו. אבל היו שטענו שהוא פרגמטי… בוא נראה.

ניק 30 באוגוסט 2014

אריק זה ממש לא נכון. במונדיאל הוא שינה לא פעם את השיטה באמצע משחק.
וגם אצלנו נגד סוונזי במחצית השנייה הוא חזר ל4-4-2.

ובגלל זה לומדים שיטה חדשה, אי אפשר כל שנייה לחזור למוכר, כי אז בחיים לא ילמדו את השיטה החדשה.

אריק 30 באוגוסט 2014

תבדוק מתי השיטה הקדושה הצליחה? ואם זה באמת הצלחה, ובוא נגיד שכן, מי היו הבלמים? אם קראו להם בארזי, מאלדיני, קוסטקורטה והיה בסגל איזה נסטה צעיר, זה לא ממש מתאים אלינו, לא?

ניק 30 באוגוסט 2014

ההצלחה לא קשורה למה שרשמת – וזה שואן חאל לא מוכן להודות בטעויות שלו.
לגבי השיטה – אי אפשר לשפוט אותה אחרי 3 משחקים.
לא זוכר שהרבה ניסו אותה.. האחרונה היא כנראה יובנטוס והם די מצליחים איתה.
מה גם שלא יודע כמה הבלמים הם הבעיה העיקרית כרגע (ובהחלט יש שם עוד המון על מה לעבוד). סהכ הקבוצה הגיע לבערך 4-5 מצבי הבקעה ממשחק פתוח ב3 משחקים האחרונים.

אביאל 30 באוגוסט 2014

ניק – ההיסטוריה של ואן חאל בכל הקבוצות שלו מראות שהוא לא יודע לחזור מהטעויות שלו, אין קבוצה שהוא לא הסתכסך והתעקש עם כל מה שזז.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

* אוואנס במתכונת של 3 בלמים הוא כנראה הבלם הכי גרוע בתבל,פשוט מחריד,ולא שג'ונס וסמולינג נראים הרבה יותר טוב ממנו במתכונת הזו.

* אנדרסון במקום די מאריה מסמל יותר מהכל את החודש הראשון של ואן חאל בקבוצה.עזבו שאנדרסון לא שווה מקום בשום קבוצת פרמייר ליג אבל אנדרסון מחליף את די מאריה ולא ינוזאי???

איתמר 30 באוגוסט 2014

וקפטן יונייטד ונבחרת אנגליה טוב יותר ?
ספק אם בתולדות הכדורגל העולמי שחקן הרוויח כל כך הרבה כסף בעבור כל כך מעט תפוקה.

ניק 30 באוגוסט 2014

איתמר +10000 .
מה שאני אומר מהרגע שהחתימו אותו על החוזה הבזיוני שהוא קיבל.
בוגד עלוב וחסר עקביות סדרתי.

אריק 30 באוגוסט 2014

עזוב הסגל הכי יקר בתולדות הפרמייר ליג. כמה אפשר להתחבא מאחורי שינויים טקטיים? סגל שבור בתחת שלע. זאת מנצסטר יונייטד הלו

Danny -Long Island 30 באוגוסט 2014

יונייטד בבעיה, זה יקח זמן ולא יהיה פשוט, אין חיבור בין הגנה למרכז ולהתקפה. די מכוער לצפייה. אני לא רואה מקום 4 כרגע

איתמר 30 באוגוסט 2014

יונייטד של ואן חאל יותר אפורה ועגומה מיונייטד של מויס.
עצוב שינוזאי נאלץ לשבת על הספסל ולצפות בשחקנים מצחיקים כמו ולנסיה או יאנג עולים לפניו בהרכב.
אם ואן חאל לא מחזיק מינוזאי ולא מתכוון לשנות את השיטה על מנת שתשרת את ינוזאי אז מוטב להשאיל אותו לקבוצה אחרת כי בגילו הוא צריך לשחק ולא לעלות כמחליף כמה דקות לסיום.
עד עתה הכישלון של ואן חאל מהדהד.

ניק 30 באוגוסט 2014

ינוזאי הוא מקרה בעייתי:
ברור שואלנסיה ויאנג לא מדגדגים אותו מבחינת כשרון אבל בשיטה הנוכחית באמת יש להם עדיפות כי הם יודעים לרוץ על הקו ולעשות הגנה. ינוזאי לא יודע לעשות הגנה.
ועם כל הכבוד לכשרון שלו, אין שום סיבה בעולם לשנות את המערך רק כדי שלו יהיה נוח. מסי הוא עדיין לא.

איתמר 30 באוגוסט 2014

ינוזאי הוא שחקן העתיד של יונייטד והתפקיד של ואן חאל הוא לא רק לנצח משחקים (מה שהוא מתקשה לעשות עד עתה במשחקים רישמיים) אלא גם לדאוג לעתיד של יונייטד (מה שפרגוסון נמנע מלעשות בשנותיו האחרונות כמנג׳ר).

ניק 30 באוגוסט 2014

איתמר – ואן חל עשה קריירה מלפתח כשרונות צעירים.
בלאקט שמקבל ממנו הזדמנות הוא בערך נק' האור היחידה בנתיים.
ובכל מקרה יש הבדל מאוד גדול בין לפתח צעירים לבין לשנות מערך שלם רק כדי שיתאים לשחקן מסויים.
עושים את זה בשביל מסי (וגם שם זה לא ממש עבד בארגנטינה של טרום המאמן הנוכחי), לא בשביל שחקן בן 18 ששיחק 20 משחקים בקבוצה, וגם ברובם הוא לא היה מדהים במיוחד יש לציין.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

עזוב הרכב ראשון לינוזאחי,אבל די מאריה יצא דקה 65 בתיקו 0 – ונכנס במקומו פאקינג אנדרסון,שינוזאי נכנס רק דקה 87.

ברור שהרכישה של די מאריה תצמצם עד מאוד את הדקות של ינוזאי,ועל מקום בהרכב הראשון הוא יכול רק לחלום,אבל אנדרסון לפניו בתוצאת תיקו מול הקבוצה החלשה בליגה? ואן חאל בחילוף הזה חיפש תיקו ולא הכרעה.

אבי 30 באוגוסט 2014

ואן פרסי עוד נראה מסוכן, ומגיעה לו הנחה על פתיחת העונה המאוחרת. מאטה זו באמת בעיה. מחזק את דעתי שהוא שחקן עודף בסגל.

אריק 30 באוגוסט 2014

חואן הצב 38 מיליון פאונד מתנה לז'וז'ה

ניק 30 באוגוסט 2014

אותי מאוד מדאיג שחקן אחר שמאייש עמדה בתוכנית הסופית – ואלנסיה.
איזה שחקן התקפה נוראי ואומלל.

איש 30 באוגוסט 2014

ואן פרסי הגיע כדי להגשים את החלום שלו לזכות באליפות. זה הצליח לו כבר בעונה הראשונה והוא בבאמת שיחק בה תפקיד מרכזי. בעונה שעברה הוא כבר דעך ונראה שהוא לא מתאמץ וגם העונה עושה רושם שהוא ממשיך באותו קו.

edgecator 30 באוגוסט 2014

מסכים מאוד עם הסיכום, ובעיקר המשפט האחרון. כשייגמרו סאגות הפציעות / אשרות העבודה, נקבל הרכב שונה לגמרי, עם שחקנים שהם שמבחינת ואן חאל הרצוי ולא המצוי. בינתיים, האימפוטנציה ההתקפית מדאיגה לא פחות (וגם לא צריך לנקות את רוני מאחריות) – אם כי לא מזיק להכניס את ינוזאי לפני אנדרסון.

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2014

"…אם כי לא מזיק להכניס את ינוזאי לפני אנדרסון…"
לדעתי משפט השנה.

edgecator 30 באוגוסט 2014

יוסי, השנה עוד ארוכה. בוא נקווה שלא נצר על כך לכשתסתיים.

יואב 30 באוגוסט 2014

מפונקים, ואן חאל ייצב את ההגנה!
וברצינות, זה כנראה יקח יותר זמן ממה שאנחנו שואפים.
מסקנות אמיתיות נוכל לגבש עוד חודשיים, ללא קשר למיקום, רק בהקשר לאיכות ולהרכבה של כל העסק הזה מחדש.

גיל 30 באוגוסט 2014

אנחנו רואים עכשיו את האסון של פיטורי מויס, העובדה שהסבלנות הולכת ומתקצרת כשכבר אחרי שלושה משחקים קוראים למאמן לעזוב. אני באמת לא מבין את ההגיון הזה. הרי שנה שעברה התלוננו שמילא שהמאמן לא טוב אבל לפחות אם הייתה לו שיטה. למאמן החדש יש שיטה שהוא מביא איתו אז גם זה לא טוב רק בגלל שלא אוהבים אותה? ברור לכולם שיקחת זמן ללמוד אותה. ההרכב עדיין לא התגבש וחלקו פצוע, חלון ההעברות ששערורייה שהוא נמשך שלושה שבועות לתוך העונה גורם להרבה אי יציבות אבל העיקר לכל אחד יש דיעה מה צריך לעשות. החטא הגדול ביותר הוא לערוך שינויים גדולים כל הזמן כי זה לא מוביל לכלום.

ואן פרסי רק חזר מפציעה אז נסלח לו שהוא לא חד. אבנס היה נוראי ויש לנו מזל שדה חייאה השחקן הכי טוב בסגל. מנצ'סטר שולטים בקצב ומגיעים לרחבה אבל לא מגיעים לשום מצב כמעט. באמצע יש פקק עם מאטה ורוני, צד שמאל לא קיים ומצד ימין ואלנסיה עם ההגבהות הצפויות שלו כאילו אם ינסה להתקדם לתוך הרחבה כשיש לו כל כך הרבה שטח פנוי נחש יכיש אותו. ועדיין, למרות הכל ואן חאל ישפר את הקבוצה אבל זה יקח חודשים.

יואב 30 באוגוסט 2014

גיל, עקרונית אני מסכים איתך.
השאלה היא האם אנחנו לא חוטאים לאמת בהתמקדות שלנו בשיטה, מאמנים וכאלה.
יש כאן סופר סטארים עולמיים שלא מייצרים מצב מול ברנלי. רק על סמך הכישרון אנחנו אמורים לייצר הרבה יותר.
הקבוצה הזאת רוצה מספיק?
אני מקווה ומאמין שלואן חאל יש את התשובות.

גיל 30 באוגוסט 2014

מה זה חוטאים לאמת? יש לך מאמן מוכח ואנשים בטוחים שאין לו הרבה מושג בכדורגל. כמה קל לבקר אחרים. קצת צניעות בביקורת לא תזיק. וכישרון יש בשפע וגם רצון אני מאמין אבל זה כשלעצמו לא מבטיח דבר. קבוצה היא הרבה יותר מסך כל הכישרונות שלה אבל עם כל כך הרבה שינויים פרסונליים ועמדתיים רק טבעי שיקח זמן להתחבר.

ניק 30 באוגוסט 2014

יואב, כנראה שהתשובות הם לא של ואן חל אלא של הפסיכולוג הטוב בעולם (איני מבין בתחום אבל בטוח יש איזה גורו בנושא)…
הכל בראש.. מהרגע שפרגי עזב השחקנים התחרפנו לגמרי ועד שהברגים לא יוחזרו להם לראש כנראה שאף מאמןטקטיקההחתמה לא תעזור יותר מדי

יואב 30 באוגוסט 2014

נראה שלא הבנת אותי. אני בכלל לא מתמקד במאמן. גם לא במוייס בעונה שעברה.
אני טוען שהחבורה הזאת, 11 שחקני הכדורגל פלוס מחליפים ששיחקו היום, חייבים לייצר הרבה יותר. דמיין משחק בשכונה בין שתי הקבוצות. ללא מאמן וללא שיטה.
אני הכי מאמין בזמן. מוזר שאתה לא זוכר את התגובות שלי שתמכו בך בעונה שעברה.
וכן, קבוצה היא יותר מסך חלקיה בלה בלה בלה. רואה כדורגל ארבעים שנה ומבין אותו מצויין.
בסופו של יום זה כישרון ומה אתה יודע לעשות עם הכדור.
והקבוצה הזאת לא מראה רצון כבר מעל לעונה.

גיל 30 באוגוסט 2014

עקרונית אתה צודק אבל כישרון לבד הוא לא תרופת פלא. הם משחקים נגד קבוצה ממושמעת שאולי לא כישרונית כמותם אבל עדיין משחקת בעודה הליגה. יש הרבה דוגמאות של קבוצות עם כישרון שהתרסקו. אני לא חושב שזה יקרה פה אבל ניק צודק שהרבה מזה גם בראש ובדינמיקה של הקבוצה. כשדברים משתבשים לא קל להחזיר אותם למסלולם והלחץ רק גדל.

טל המנצ'סטרי 30 באוגוסט 2014

מאכזב, מבאס, מטריד אבל לוקח אוויר ומנסה להבין בקור רוח למה ככה ולמה לא אחרת ומה הלאה. מצטער, אני לא מהסוג שנכנס לפאניקה וגם לא מחפש לשאוג זעקות שבר או משבר.

הספקות לגבי ה 3-5-2 באנגליה הן ברורות, אבל, יש מנג'ר, בזה הוא מאמין ולשם הוא מכוון ומהבחינה הזו צריכים להיות סבלניים.
סטיב מקמנמנמנמנן אמר במחצית המשחק, באילו פרשנות מתוחכמת שרואים שהקבוצה פשוט לא רגילה למערך הזה…ואוו, גילה לנו את אמריקה הסקאוזר המאוס הזה, הקבוצה באמת לא רגילה למערך הזה ובהתחשב שזה רק משחק רביעי רשמי שהיא משחקת ככה…

השאלה שלי, האם היה כדאי לנסות להנחיל את המערך הזה טיפין טיפין או לפחות אחרי שואן חאל יביא כמה שיותר שחקנים שמבחינתו מתאימים יותר למערך הזה או כאלה שמכירים או מורגלים למערך הזה מאשר לנסות ולהתאים סגל שלם כמעט לסגנון?
אני לא חושב שואן חאל עושה עם עצמו או עם השחקנים חסד, בדברים קטנים שיכולים לעשות איזה הבדל, כשישר מנחיל את המערך כאשר הוא עושה זאת עם בלם צעיר וחסר ניסיון כמו בלאקט, גם כשהוא מעביר את ג'וני אוונס שכל חייו היה רגיל לשחק במערך של 2 בלמים בלבד, מצד שמאל של ההגנה לצד ימין וגם במערך של שלושה בלמים, יכול מאוד להיות שזה קצת יותר מדי להעמיס על שחקן וכשהוא מתקשה כרגע למצוא את עצמו במערך הזה והנה למה ב 2 משחקים, אוונס, לא גדול הבלמים אבל בטח מנוסה יותר, אחראי יותר, טוב יותר, מאבד כדורים כמו טירון ובאיזורים הכי מסוכנים סביב ובתוך הרחבה, בדיוק כמו כל שאר הקבוצה.

לחץ, תוצאות רעות אחת אחרי השנייה, אלה מכניסים קבוצה למומנטום שלילי בקלות, ראינו זאת גם בעונה שעברה ואנחנו רואים זאת גם עכשיו, מפלס הלחץ עולה וביחד עם הציפיות (מנג'ר חדש בדמות של קליבר כמו ואן חאל) ואגב, גם הגעה של שחקני בעלי שם מפעיל לחץ, הן מבחינת ציפיות וגם מצד השחקנים עצמם שמבינים שהמעמד שלהם בסכנה.
המומנטום השלילי הוא גורם מרכזי לזה שראינו גם היום שחקנים נעלמים או טועים בדברים, פעולות פשוטות ואפילו של פס פשוט, מסירה או קצת משהו של מעבר.
בעונה שעברה היו כאלה שזעקו, מה לעזעזל הם עושים באימונים?
בעונה שעברה היו כאלה שאמרו שהקבוצה לא מאומנת.
עכשיו יש כאלה שמאשימים את השחקנים שהם מתוכנתים למשהו אחד בלבד, מיושן ולכן כשמבקשים מהם לבצע משהו אחר הם הולכים לאיבוד.
אני אומר, בולשיט!
כדורגל משחקים גם עם הראש אבל זה מתחיל קודם כל מהבטן והבטן כרגע מצריכה אולי לקחת כמה כדורים של קל-בטן כי יש מערבולת של דברים שגורמים לבטן להתהפך.
במערך של 3-5-2 אנחנו לא צריכים לראות כל-כך הרבה כדורים ארוכים מהגנה להתקפה, אבל זה מה שקורה שאף אחד לא מגיע לעזור לבלמים להתחיל במשחק מסדר על הדשא, וזו בעיה כאשר בקיצוניים שלך הם שחקני שחקני התקפה בסופו של דבר וכשכל החיים היו נותנים הגנה כאקסטרה ועזרה למגן שלפניהם ולא כתפקיד כפול, גם מגן וגם קיצוני.
בכדי שהפעולות הפשוטות יתחילו לעבוד מחדש, כששחקנים יצליחו לעשות קצת מעבר וזה לא שאין להם את השכל או היכולת לעשות זאת, מאוד יכול להיות שואן חאל יצטרך לנסות ולשמור על קצת יותר יציבות מאשר להעמיס עומס יתר על יותר מדי שחקנים, על הקבוצה כולה, אם מבחינת המערך, אם מבחינת הצבת השחקנים.

החוכמה היא לנסות ולהוציא את המיטב מהשחקנים שלך וברוך השם יש לנו כישרון ויכולת בטונות, לעזעזל, מול פאקינג ברנלי עלינו היום עם חוד של די מריה, מאטה, רוני וואן פרסי…תקשיבו, זה חוד של הוליווד, חד וחלק ובכל זאת ראינו את מאטה לא מדוייק, את ואן פרסי עדיין חלוד, את רוני אובד עצות ודי מריה…לפעמים הצליח ולפעמים פחות והנה, גם הוא מגלה שהקצב האנגלי והפיזיות באנגליה זה משהו אחר.
אז מישהו רוצה להגיד לי שזה עניין של שחקנים מקובעים או חסרי יכולת לחשוב ולבצע אחרת?

קשה להוציא את המיטב כשואן חאל מאחר בחילופים,ואן פרסי היה צריך לצאת מוקדם יותר טעמי, הוא לא רק עדיין לא בכושר ל 90 דקות, גם לא ל 60 או טועה בחילופים, רבאק, אנדרסון?? אנדרסון?? וכשיש את יאנוזיי למשל על הספסל?!
בקטע הזה היום הוא פישל, ואן חאל (אם זה היה מוייס שמבצע אצ החילוף הזה, במציאות הזו…אלוהים, חלק פה היו מעמידים מולו כיתת יורים)

אלו לא ימים קלים על הקבוצה כי תהליך השינוי הוא די קיצוני, 5 שחקני רכש חדשים (ברוך הבא בלינד) וגם אם לא כולם עדיין שיחקו, זה יוצר תנודות במערכת.
מנגד, קלברלי בדרך לעזוב, גם קאגווה ובימים הקרובים נדע מה יהיה הגורל של הרננדז, וולבק ואולי אחרים, זו לא מציאות שמביאה שקט וכשמכניסים את זה לתבנית של המערך החדש, של המנג'ר החדש, של הכל ביחד, אז הנה למה מנטלית אנחנו נראים גרוע, משם גם הכדורגל הוא כדורגל רע, ביצוע קלוקל של פעולות פשוטות וחוסר מחשבה ויצירתיות וגם כשיש איכות על הדשא ויש.

ניקח אוויר, תודה לאל פגרת הנבחרת הגיעה בזמן, לאחריה כבר נדע מה הסגל הסופי לעונה הקרובה. יהיה אפשר גם להתאמן ולשחק יותר מאחורי הקלעים עם המערך החדש, אני רק מקווה שואן חאל לא ינסה להנחיל זאת בכוח כי יש לנו בקבוצה כלים לשחק כדורגל פנטסטי גם במערכים אחרים, בטח עכשיו עם התוספת המהירה והמרגשת של די מריה.

עירן 31 באוגוסט 2014

טל, כתבת יפה.

לגבי הביקורת על ואן חאל – היא, לעניות דעתי, נכונה בהקשר הזה של אילוץ המערך על הקבוצה.
כאן אתה מתחבר לביקורת שאני רואה כאן של אריק. אלא שאריק ביקר באותו אופן את מויס (ואף הביא, לשיטת גיל, לפיטוריו….) והיום אתה מצטרף אליו בדיוק באותם דברים.
אז אולי בעצם הוא צדק גם בשנה שעברה, שאיימת לנגוח בו ?

יוסי מזרחי 31 באוגוסט 2014

סליחה על ההתפרצות,אבל התשובה היא לא חד משמעי.
אריק סיפר לכולם שהבעיה היחידה היא מוייז ושכל אחד אחר (כמעט) היה צריך לקחת אליפות או לפחות להתמודד, ושהסגל שהשאיר סיר אלכס הוא פסגת החלומות. בזה הוא טעה, ולכן השאלה שהופנית לטל אינה במקום.

טל המנצ'סטרי 31 באוגוסט 2014

עירן

ראית שכתבתי איפשהו לפטר את ואן חאל? ואן חאל אפס? ואן חאל לא מבין, לא יודע? רק ואן חאל אשם?
הקשיים של ואן חאל, חלק הדברים שואן חאל אמר, על הסגל, על שייקח זמן ועוד כל מיני, אלה רק מחזקים את הטענה שהיתה לי בעונה שעברה בדבר הסבלנות עם מוייס והעוול שנעשה למוייס.

אריק 31 באוגוסט 2014

עירן, בואו נתקדם.

רונן דורפן 31 באוגוסט 2014

אנחנו נאלץ להשאר עם הדיון התאורטי לגבי הסגל. אין אמנם ספק שלואי ואן חאל מאמן יותר גדול ממוייס – אבל עם 150 מליון פאונד רכש הוא במצב קצת שונה. שלא לדבר שהוא לא יורש את פרגוסון אלא את מוייס (או את גיגס).

יש פה עניין של נסיבות. למוייס לא הייתה פריבילגיה לכפות רכש שכזה, אולי לא היה כסף לרכש כזה, אולי רצו לבדוק קודם אם יכולים להמשיך עם הסגל הקיים. לא נדע. מעשית הם מקבלים קבוצות כדורגל שונות לחלוטין

זורק מילה 31 באוגוסט 2014

דורפן

דווקא היה המון כסף כבר אשתקד.פשוט שחקנים לא רצו להגיע.מויס הצהיר החודש בריאיון,שאשתקד יונייטד הלכה בכל הכוח על רונאלדו-בייל-ססק ולא הצליחה להעביר אף אחד מהם למרות שהציעה עליהם סכומים אדירים,במילותיו"היינו מוכנים לשבור את הבנק עבורם"

אני גם לא רואה רבע סיבה שלא להאמין למוייס כי כל אחד מהם אימת את האמירה הזו (שנאמרה הקיץ) כבר אשתקד

בייל – ביום ההצגה הרישמית בריאל טען שיונייטד היתה מוכנה לשבור את הבנק עבורו אבל הוא רצה רק לריאל
רונאלדו – בקיץ שעבר,בעת שהאריך חוזה טען שהיו לו מחשבות רציניות לחזור ליונייטד,שהיו מגעים,אבל החליט כרגע להישאר בריאל,ואולי יהיה מעבר בעתיד
ססק – גם טען שהיה קרוב מאוד לעבור ליונייטד,פשוט בארסה לא שיחררה גם ב 45 מיליון.

רוצה לומר – לגלייזרים היו כוונות לחזק עד מאוד את הקבוצה עוד בימי מוייס,ובקצפת של הקצפת.

טל המנצ'סטרי 1 בספטמבר 2014

זורק מילה

עזוב רונאלדו, עזוב בייל, עזוב גם את פאבריגאס שיונייטד 3 פעמים הציעה בקשה לברצלונה, בקשה לא מספיק גבוהה פעם אחר פעם, לא חייבים ללכת על התותחים, יונייטד נכשלה להביא את ביינס והררה (ביינס "שחקן של" מוייס והררה רצה לבוא)
הכשל של וודוורד בקיץ שעבר דפק את מוייס ואת הקבוצה, הקיץ הזה וכשאנחנו מביאים שחקנים רכש, אנחנו משלמים גם פ 2 ופי 3 במחיר כי ככה זה כשאתה צריך לשלם על טעויות מהעבר (גם כי וודוורד "בחוכמה" אמר לפני מספר שבועות כי ליונייטד אין בעיה לשבור את שיא העברות, הוא פטפט שלא לצורך, קבוצות מנצלות זאת)
והקיץ הזה, דווקא כשיונייטד לא בליגת האלופות ואולי רחוקה גם ממאבק על אליפות, שחקנים כן מגיעים, כולל הקצפת בדמות די מריה, כי כסף קונה הכל, השאלה כמה מציעים באמת ואם יודעים לנהל משא ומתן.

אריק 1 בספטמבר 2014

המאמץ כעת הוא להתחיל לשחק כדורגל או במילים אחרות לשחק כדורגל קבוצות ברמה טובה, שזה כמובן לא יכול לקרות ב532.
אבל כתב החצר של וודורד שמקורב מאוד לשחקנים בכירים, גם כאלה שנהיו עוזרי מאמן, כותב:
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/11066656/Manchester-United-take-another-wrong-turn-on-Louis-van-Gaals-road-to-recovery.html

הקמפיין התחיל. בהצלחה!! (הקודם הצליח בסוף)

רוני יעקוב 30 באוגוסט 2014

פשוט תענוג לראות את העילוי דה מאריה ביוניטד,טוב שהוא עבר,בריאל הוא הלך לאיבוד בין כל הכוכבים
ב 70 דקות הוא עשה בדיוק מה שמאטה עשה בעונה שלמה בשנה שעברה
עםם הגנה נכונה היוניטד תתחזק מאוד

אמיר המקורי 30 באוגוסט 2014

הנה כמה תובנות על המשחק השלישי שברמת העיקרון לא היה שונה מהותית מהראשון וגם מהשני, בקיצור יש מגמה :)

1.LVG החליט על 3+5+2 ע"מ לייצב הגנה שהוא זיהה כמו כולנו כבעייתית, בפועל ההגנה חדירה ובעייתית עוד יותר כי היא דורשת שחקנים אינטליגנטיים שאינם בנמצא…
2.בשיטה דנן הדרישות מהקיצונים הינן גדולות,הסגירות ההגנתיות בהם הם עסוקים מעייפות מה שמביא למיעוט פריצות מסוכנות והעברת כדורים לרחבה.
3.הופתעתי עד מאוד מכניסתם של אנדרסון וולאבק,2 שחקנים שמיועדים למכירה(רק שיבוא הקונה..)נכנסים במטרה לחולל שינוי, מצחיק…
4.הקפטן שלנו חלש! זה כבר המשחק השני שרוני נגרר לרמה הנמוכה ולא מתעלה, בכלל השילוב בינו לבין ואן פרסי אינו מזכיר במאום את העונה שהסתיימה באליפות.
5.חואן מאטה מזכיר לנו כל שבוע מחדש למה מוריניו נפתר ממנו, הבנאדם גאון, הצליח להביא לאברמוביץ 20 מיליון מעל מחיר השוק של הספרדי.
6.אני מקווה שרוחו יכול לשחק היטב את עמדת הבלם אחרת מצבנו יהיה בכי רע כי אין לנו בכל הסגל בלם ראוי אחד.
מה שקורה עם החוליה הזו זה לא פחות משערורייה של ההנהלה וצוות האימון הקודם עמוק לתוך תקופתו של הסר.
7.בהנחה שתוך כשבועיים מרבית הפצועים יחזרו והארגנטינאי יקבל את אשרת העבודה כך אני רואה את ההרכב הפותח ולא משנה מה תהיה השיטה:
שוער – דה חאה
הגנה – רוחו,שואו,גונ'ס(בלית ברירה..)רפאל(גם בלית ברירה)
קישור 50+50 – הררה, קאריק(לצערי לא יגיע מישהו חדש לעמדה שלו)
קיצונים – דה מאריה וינוזאי
חלוצים – רוני וואן פרסי

קורא 30 באוגוסט 2014

בשנה שעברה, עוד בתחילת דרכו של מויס, כתבתי שזה קל בצורה מפחידה להפוך להיות דומים לליברפול אחרי הנפילה הגדולה, הפחד הזה רק הולך ומתעצם.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

הסיטואציה שונה.

הירידה של ליברפול הייתה בעידן שבו הכדורגל היה הרבה יותר שוויוני ותחרותי מהיום. בדיוק באותה תקופה הוקמה הפרמיירליג ובגלל עיתוי העלייה של יונייטד היא הצליחה לייצר יתרון כלכלי שרק אוליגרכים ושייחים יכלו לסגור.

יונייטד היא היום (כפי שניתן לראות בחלון ההעברות) אחת הקבוצות הכי חזקות כלכלית בכדורגל העולמי. שיש לך הרבה כסף יחסית למתחרות שלך, אתה לא יכול להיות ממש גרוע לאורך תקופה ארוכה.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

ססק מוסר ד"ש להנהלה ההזוייה של בארסה.

42 שערים + 47 בישולים ב 3 עונות,ממוצע של 14 שערים ו 16 בישולים לעונה,והגאונים לא שרק מוכרים אותו אלא מוכרים במחיר של 36 מיליון,מריאל הוא לא יוצא בפחות מ 70 מיליון.

בשני משחקים ו 10 דקות – 4 בישולים.וקוסטה עם שער שלישי.

אליפות בהליכה השנה,ומועמדת בין 3 הבכירות בצ'מפיונס ליג.

אריק 30 באוגוסט 2014

משהו על המנגר שמכר את מאטה קנה את ססק ונשאר עם עודף?

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

פאברגאס זה טוב נגד קבוצות שכונה. בפרמיירליג יש הרבה כאלו אז הוא יפרח.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

אין קשר.גם לקבוצה אחרת ססק היה הולך ב 36 מיליון.לארסנל הייתה זכות ראשונים וונגר סירב.מעניין על איזה סמי הזייה הוא נמצא בעצמו.

המכירה הזו,ובסכום הזה,רק מראה אך ורק איזו הנהלה הזוייה יש לבארסה מאז שלאפורטה הודח.פירקו לבד מקצועית את הקבוצה הכי טובה אי פעם שנראתה על מגרשי הכדורגל.ההתעלמות מהצורך בבלמים בכירים 3 עונות,המכירה של ססק ותיאגו במחירי חיסול בזמן שכולם כבר יודעים שצ'אבי מעבר לשיא כבר 3 עונות,ועוד אלף ואחת החלטות מקצועיות הזויות.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

פאברגאס הוא בלוף שלא מסוגל לעשות פעולה אחת חיובית בעונה שלמה נגד קבוצות חזקות או במשחקי חוץ קשים.

אם היית מוכר אותו בשבוע האחרון היית יכול לקבל עליו יותר, אבל לא העשרה מיליון יורו האלו יעשו את ההבדל.

אתה לא יכול להשוות את זה למכירות של ריאל מכוון שריאל מוכרים שחקני מפתח שלהם.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

תוהה

לך לא מתאים לכתוב על ססק בלוף.זה מתאים לאנגלופילים שבזמן ששיחק בארסנל היה בין השחקנים הטובים בעולם,בזמן שחזר לברצלונה היה בלוף (והבאתי מספרים שמגחכים את הטענה הזו),ובזמן שהוא חזר לפרמייר ליג הוא כבר החתמה גאונית של מוריניו ושחקן השנה די ודאי של הפרמייר ליג השנה.

ריאל מכרו את היגוואין לקבוצה איטלקית (!!!) ב 40 מיליון,מכרה את אוזיל ב 50 מיליון, שלא היה שחקן יותר מרכזי בריאל מאשר ססק בבארסה,ומכרו את די מאריה ב 80 – 90 מיליון ליונייטד.די מאריה היה יוצא מבארסה ב 40 גג כמו סאנצ'ס.אגב,סאנצ'ס דעתי עליו כבר ידועה(הכי שמח בעולם שנפטרנו ממנו,ועד שנפתרתי ממנו בבארסה הוא מגיע לקבוצה השניה שלי ארסנל..),אבל גם עליו,ואחרי המונדיאל המצויין שהיה לו,יכלו למכור במינימום 60 במחירים השוק הנוכחיים.זו הנהלה פשוט הזוייה בכל מה שקשור לקניות,מכירות,והחלטות מקצועיות.

אחרי שנים שלא הביאו בלמים בכלל,שלא נדבר על בכירים,השנה ב 40 מיליון הביאו לך בלם מעשן בן 30,ובלם פצוע כרוני בן 28 ב 18 מיליון,שבאיירן מביאה את בנעטיה ב 30 מיליון.לבכות דמעות.

אני יכול להמשיך עד מחר,אבל הכוונה ברורה.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

הבלם המעשן 20 מיליון, 40 מיליון על צמד הבלמים.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

פאברגאס הוא טוב בשביל לנצח משחקים קטנים או קבוצות לא מאורגנות הגנתית שלא מהטופ האירופאי. וגם זה רק בחצי הראשון של העונה.

בשביל קבוצה שהייתה חסרת יצירתיות כמו צ'לסי , אלו תכונות לא מבוטלות. ברצלונה לא צריכה אותו בשביל המשחקים הקטנים ולמשחקים הגדולים הוא חסר ישע.

ברצלונה עשו הרבה עסקאות גרועות לאורך השנים, ראקטיץ עבור ססק בחצי מחיר, זו בערך העיסקה הכי טובה שהם עשו בשנים האחרונות ולו בגלל שרקטיץ לפחות יתרום הרבה יותר בצד ההגנתי.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

לגבי המכירות.

אוזיל ודי מאריה נתפסו כשחקנים הרבה יותר משמעותיים עבור ריאל מפאברגאס ואלכסיס עבור ברצלונה. זה לא אומר שהם שחקנים פחות טובים (די מאריה הרבה יותר טוב מאלכסיס וססק ואוזיל בערך באותה רמה), אבל המקום שלהם בהיררכיה הקבוצתית גרם לכך שהמניות שלהם היו גבוהות יותר.

בנוסף, הם נמכרו בשבוע האחרון של חלון ההעברות במצב שבו הקבוצות הקונות נואשות בהרבה.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

ראקיטיץ' זו החמה מעולה,אבל הוא נקנה ב 18 מיליון כי בינואר היה הולך בחינם מסבילייה.זה לא שההנהלה של בארסה הביאו אותו במחיר מציאה,זו פשוט הייתה הסיטואציה,לכל קבוצה שהיה נמכר זה היה המחיר,רוצה לומר – שום קרדיט לזובי על המחיר.

כתבתי כבר,גם אם מכרו את ססק(לטענתך שבארסה לא צריכה אותו בכלל),למכור ב 36 זו הזייה.מינימום 50-55,לדעתי במחיר השוק הנוכחיים – 60.

תפנה לך דקה מזמנך,ותקרא מי זו ההנהלה הנוכחית שלנו

http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3639452,00.html

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

ומילה אחרונה על הסטטיסטיקות של פאברגאס.

תבדוק פעם את ההתפלגות שלהן, נגד מי הוא עשה אותן ובאיזה שלב של העונה. זה כמו האיש שטבע בבריכה שעומקה ההממוצע הוא 30 סנטימטר.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

זה שהם נמכרו במחירים הללו מריאל רק בשבוע האחרון רק מחזקת את הטענה שלי בנוגע להנהלה של בארסה שמיהרה למכור את ססק בתחילת יוני ואת סאנצ'ס בתחילת יולי.

עזוב נו הההנהלה הנוכחית זה סוס טרויאני,מה שנשאר זה רק לחכות לבחירת הבאות ביוני 2016,ומחכה לנו עוד 2 חלונות ההעברה ללא אפשרות לרכש,כלומר עד ינואר 2016.

מ 2012 עד 2016 ההנהלה הזו הפקירו את האוהדים ואת מסי (גם ניימאר וסוארז לא יעזרו עם ההגנה הזו) .

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

תתעודד מזה שבלי בונקר ההגנה של צ'לסי לא יותר טובה.

זורק מילה 30 באוגוסט 2014

אולי מוריניו הגאון יכניס את פליפה לואיז להרכב סוף סוף?אברטון במשחק חוץ זה משחק סופר קשה,אחד מחמשת משחקי חוץ הכי קשים בליגה הזו.

לגבי ההגנה של צ'לסי –

קורטואה – לפחות אחד משלושת השוערים הטובים בעולם,כנראה שני רק לנוייר

איבנוביץ' – אולי שחקן ההגנה הכי אנדרייטד בעולם

קייהיל – בלם אדיר,אנדרייטד מטורף

טרי – החור היחידי שם

פליפה לואיז – המגן השמאלי הטוב בעולם,לא ברור איך משחק שלישי עדיין בספסל

לדעתי,איבנוביץ' צריך להיות בלם במקום טרי,ואז אספיליקואטה חוזר לעמדה הטבעית שלו כמגן ימני,ופליפה כשמאלי – והנה קיבלת את ההגנה הטובה באירופה ללא תחרות.

גם ההגנה אשתקד של אתלטיקו הייתה ביי פאר הטובה בעולם שהקבוצה כולה משחקת סופר הגנתי.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

קהייל בלם טוב, לא יותר מזה, טרי סוס מת.

והגנה מתחילה ממרכז השדה ושם יש לך את ססק הצב מאטיץ שהוא לא בדיוק מהטופ בתפקיד שלו והאזרד שכמעט לא עושה הגנה.

ההגנה של אתלטיקו הרבה יותר טובה, בעיקר כי מרכז ההגנה חזק משמעותית, הקשרים (כולל קוקה טוראן) עושים הרבה יותר הגנה והשחקנים בכלל הרבה יותר מחויבים.

ההגנה של צ'לסי נראית טוב רק במצב שבו הם עושים בונקר.

אביאל 30 באוגוסט 2014

אני לפעמים שואל את עצמי אם ראיתם בכלל משחקים של צ׳לסי בשנה שעברה חוץ מאשר מול אתלטיקו מדריד – ג׳ון טרי היה שחקן ההגנה הטוב ביותר של צ׳לסי בעונה שעברה וגם העונה הוא משחק מצוין בינתיים.

wiz 30 באוגוסט 2014

זורק –
לגבי ההגנה של צלסי, מוריניו כבר הצהיר שה מה שהוא מתכוון לעשות העונה. נשאר רק לראות מתי זה יקרה.

לגבי ההנהלה של בארסה,משהו מסריח קורה שם כבר שנים… יאיא טורה? קייטה? הקניה של זלאטן? הברזילאים הנריקה וקייריסון? הבלם משחטאר…

אריק 30 באוגוסט 2014

אני צריך להבהיר משהו. לדעתי ון חאל לא מתכוון לשחק 352. הרעיון לדעתי הוא למשוך אש מהשחקנים לשיטה. אבל זאת שיטה שהיא גרועה מדי והוא הולך למשוך אותה יותר מדי

Cabrio 30 באוגוסט 2014

למישהו יש מושג מה העניין עם אשרות העבודה באנגליה? נושא שמעולם לא נתקלתי בו בהקשר של מדינה אחרת. למה כל כך קשה לאנגלים לאשר את עבודתו של כוכב כדורגל? הם חושדים שהוא הגיע לשחק במדי מנצ'סטר יונייטדארסנלצ'לסי ככיסוי לניהול בית זונות בדירה שהוא ישכור בלונדון רבתי?

אריק 30 באוגוסט 2014

יש לו איזה האשמה של תקיפת שכן באלה.

Cabrio 30 באוגוסט 2014

למען האמת – דיברתי על הרמה הכללית, לא ספציפית על רוחו – אבל מהתשובה הבנתי את העניין. תודה – ומאתגר את החברים כאן בשאלה האם כדאי להקל מעט בהליך הביריוקרטי עבור כוכבי על, ולנסות לקצר אותו עבורם עקב הסכומים הגדולים, והחשיבות הציבורית של הנושא

איברה 30 באוגוסט 2014

אין, אין עליך כשאתה משלב פוליטיקה בספורט. מת על זה!

אריק 30 באוגוסט 2014

מישהו יכול לספר לי איך הולך בנתיים לבונקריניו ולפלופ קוסטה?

רוני יעקוב 30 באוגוסט 2014

:)
על הפנים
בקושי 9 נקודות ב 3 משחקים

wiz 30 באוגוסט 2014

וקוסטה עם 4 שערים ב-3 משחקים

רוני יעקוב 30 באוגוסט 2014

זה לא מה שטורס הבקיע ב 3 שנים?

רוני יעקוב 30 באוגוסט 2014

תכלס הכי גרוע זו הקניה של ססק
במאמץ רב הוא הצליח לבשל 4 או 5 שערים ב 3 משחקים

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

אני חוזר- פאברגאס הוא טוב נגד קבוצות כמו אברטון. במשחקים גדולים מול קבוצות רציניות הוא חסר תועלת.

להבדיל, קוסטה חלוץ מעולה שבעיקר מתאים בדיוק לשיטה של מוריניו. זה באמת השחקן שיכול לעשות את ההבדל עבור צ'לסי.

שי 31 באוגוסט 2014

זה היה משחק חוץ מול אברטון – קבוצה מהטופ 7 של הליגה.
לזלזל כי פאברגאס טוב "נגד קבוצות כמו אברטון" זה כמו לומר שהוא טוב "רק כדי להבטיח את האליפות".
בברצלונה הוא באמת לא היה אפקטיבי במשחקים הגדולים, אבל שם הוא לא היה אפילו הקשר ההתקפי השני בחשיבותו. אז חובת ההוכחה היא עליו, אבל עוד לא ראינו סיבה לבטל את התפקוד שלו בצ'לסי…

שי 31 באוגוסט 2014

ואם לחדד, אז ראיית המשחק שלו פנומנלית, אבל בגלל האיטיות וחוסר מסוים ברוח לחימה הוא צריך מאמן שידע איך לסחוט ממנו את המיץ. ועכשיו יש לו אחד כזה.

תוהה בדרכים 31 באוגוסט 2014

כתבתי את זה בדיוק: ברצלונה לא צריכה אותו בשביל לנצח את המשחקים הקטנים ובמשחקים הגדולים הוא היה חסר תועלת. צ'לסי שיש לה הרבה פחות כישרון התקפי כן צריכה אותו בשביל המשחקים הקטנים, משחקים שעלו לה באליפות בעונה שעברה.

אני לא חושב שקבוצה שפבארגאס הוא שחקן מפתח שלה יכולה לזכות בליגת האלופות. וצריך לזכור שברגע שאתה מנטרל אותו התקפית נשאר גם חור הגנתי רציני וזה מאד משמעותי עבור קבוצה שהמשחק שלה הגנתי במהותו במשחקים גדולים.

ואגב, תופעת ההעלמות במשחקים גדולים הייתה קיימת אצלו גם בארסנל.

דנידין 30 באוגוסט 2014

לא אמרו שהוא פצוע?

ערן (המקורי) 30 באוגוסט 2014

מה שכן, מוריניו היחיד העולם כנראה שמצליח להבקיע 6 שערים במשחק ועדיין לתת תחושה ששיחק בונקר

jm 30 באוגוסט 2014

נראה לי שצריך לסדר עבודה לתוהה ברדכים בערוץ הספורט, למה אין לו שמץ של מושג בכדורגל.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

אני אשמח להוכיח לך שאתה אידיוט, אם רק תפרט. אני מחכה.

jm 30 באוגוסט 2014

אין לי מאיפה להתחיל… באמת.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

אוי איזה ליצן, הרי לא כתבתי כל כך הרבה.

אני אקל עליך ואכתוב בתמצות ובנקודות שיהיה קל אפילו למאותגר כמוך:

– ההגנה של צ'לסי לא טובה כמו שעושים ממנה כל עוד הם לא עושים בונקר.

– טרי שחקן גמור.

– פאברגאס לא שחקן למשחקים גדולים.

יאללה, אני מחכה. הנקודה שאפשר להתווכח עליה היא לגבי טרי.

Cabrio 30 באוגוסט 2014

אין לי מושג בוויכוח שלכם, אבל אתה לא יכול להגיד על מה אפשר להתווכח – נקודה אחת מתוך 3, ועדיין לשמור על פאסון big shot של אחד שמחכה לדיון על הנקודות שלו… זה היה על גבול ההזוי לקרוא את זה. (אגב, גם לא מסכים עם הגישה שלו – אם יש לו משהו לומר על הדיעות שלך, הוא צריך גם לפרט מה לא נכון בהן)

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2014

ממש לא הזוי. אני מכבד את זכותם של כותבים אחרים להחזיק בדעה שונה משלי. אפשר להתדיין בצורה מכובדת על נקודות אי ההסכמה (בשביל זה בדיוק קיים הבלוג) ואפילו להסכים שלא להסכים בסופו של דבר.

יואב 31 באוגוסט 2014

לא יכולים לנצח את שמשון.
עמוד 8 במחברת. זה עדיין המבוא. מחכים לעמוד 58. אומרים שיש שם ציור של פרח נפתח שקלויברט צייר במונדיאל.
אני אופטימי(:

גרסיטו 31 באוגוסט 2014

תוהה,

אני מסכים איתך שכך נראתה הקריירה של פאברגאס בארסנל. מתעמר על הקטנות אך נראה חלש ולא מדוייק מול לחץ פיזי. וגם העמידות שלו מפציעות עוד לא הוכחה במאה אחוז.

לגבי בארסה, כשהם קנו אותו בקיץ 2011, זה היה נראה שהוא אמור להיות המחליף לצ'אבי. אולי לא מייד אך בעתיד הקרוב. פפ בחר לשנות את השיטה כדי לשחק עם שניהם. כשהוא מקדימה/אגף. בתפקיד הזה הוא לא הרשים. אבל כל בארסה התקשתה בשיטה הזו. אולי בגלל השיטה.

אחרי פפ, הוא נוסה בכמה תפקידים, כולל לשחק במקומו של צ'אבי. אם אינני טועה, זה הספיק לאברטוניות של ספרד, אבל נגד החזקות צ'אבי שוב שיחק איתו/במקומו. כך שההרגשה שלי שהוא לא קיבל את ה"מפתחות". אולי הוא לא זכה בהם, לא הייתי באימונים. אבל אחרי שנים שהם רדפו אחריו, נדמה לי שהוא לא קיבל אמון מוחלט. ייתכן שבאשמתו.

ייתכן גם שהוא לא מספיק טוב באחת-שתיים שבארסה משחקים. בעיה טכנית שהם שצריכים מהנדסים עילאים, וייתכן שהוא לא כזה. אולי בשיטה יותר "אורתודוקסית" הוא ישגשג.

הרבה פעמים שחקנים שהם לא השורה הראשונה אלא השנייה מתעלים ומעלים את הרמה בזכות הקבוצה ואיך שהיא משחקת. הוא שיחק אצל כמה מנג'רים מאוד יצירתיים, נראה אותו עם האופורטוניסט הגדול מכולם.

עוז 31 באוגוסט 2014

תגידו הפאברגאס הזה שלא מספיק טוב לבארסה זה אותו פאברגאס שכבש ובישל בערך כמו צ'אבי ואינייסטה ביחד בעונות שלו שם?

והפאברגאס שלא מופיע למשחקים גדולים זה אותו פאברגאס שבישל שני גולים בחצי גמר יורו, גול בגמר יורו, וגול בגמר מונדיאל?

לא מבין איך וונגר וואן חאל לא רדפו אחריו – שווה הרבה יותר מ-36 מיליון

דניאל 31 באוגוסט 2014

סתם שאלה: האם לא נתנו לינוזאי את הספרה 7 בתחילת העונה

אריק 31 באוגוסט 2014

כתבתי את זה פה אתצול כמה פעמים.
בגלל זה לא רואה סיבה להתבכיינות. למרות שהסגל בנוי הפוף מהגג ליסודות וזה רע.
עדיין מציגים פה את יונייטד משל היו אסטון וילה או מקסימום ספרס.
שנאמר ראבק, סאונסי בבית, סנדרלנד וברנלי זה בלחץ בסגל הזה 5 עם נסיבות מקלות 5 נקודות. ון חאל אולי יצליח לשנות את הכיוון אני אפילו מוכן להעריך שכן. אבל זה יקרה רק אחרי שיירד מהשיטה הטיפשית.
והטעות הזאת עולה ביוקר.
בקיצור, 9 מ9 בשלושה הבאים לא פחות! אחרת התירוצים יהפכו ממש מגוחכים

זורק מילה 31 באוגוסט 2014

wazza

1)הלינק שצירפת בוודאות לא מעודכן,בטח לגבי הקיץ הנוכחי של יונייטד,תוסיף שם עוד 30 מיליון פאונד נכון להיום,לא יודע כמה ייגמר עד מחר.מה עוד שהוא מציין רק קנייה ולא מכירה.מה שמוציא את הסיטי ויונייטד הרבה יותר רע,ואת צ'לסי הרבה יותר טוב

2) לזכותה של הסיטי ראוי לציין שהיא התחילה מכלום,מאפס.לרעתה חובה לציין שהיא כמו יונייטד לא מוכרת כמעט אף אחד.

3)צ'לסי בשנתיים שלוש האחרונות האחרונות מוכרת שחקנים בכמויות ובסכומים מאוד גבוהים כגון – מאטה,לוקאקו,לואיז,דה ברוין והרשימה עוד ארוכה. יונייטד בינתיים לא מכרה כלום השנה אלא אם אתה מחשיב איזה כדורגלן הומלס ב 3 מיליון

הנקודה שלי והמטרה של הלינק שצירפתי היא,שאין יותר מקום לבכי ונהי כלפי הגלייזרים,עכשיו זה רק על ואן חאל והשחקנים.שום תירוצים לא יתקבלו – שהמאמן לא מספיק טוב (כמו הליצן מאשתקד) או שהשחקנים לא מספיק טובים.

סימנטוב 31 באוגוסט 2014

צ'לסי בכיווון הנכון יש להם המון כישרונות צעירים (נדמה לי שהם השאילו הכי הרבה שחקנים)

wazza 31 באוגוסט 2014

זורק הנקודה העיקרית שלי היא שיונייטד כבר כמה שנים מוציאה פחות מהיריבות אז השנה הייתה "צריכה" להוציא יותר בייחוד אחרי שאיבדנו 3 שחקנים חשובים ששיחקו הרבה שנים ועוד נקודה- יונייטד כמעט אף פעם לא קנתה כוכבים גדולים אבל השחקנים שנקנו עלו כמו כוכבים גדולים.

רונן דורפן 31 באוגוסט 2014

עכשיו לא יכולות להיות טענות מסע הרכש כמעט חורג מגבול הטעם הטוב.

אבל הקדנציה של הגלזרים מעורבת מאד. היו תקופות שהחוב היה קשה וכשרונאלדו נמכר כמעט כלום שימש לרכש. עכשיו הספונסרים הנדיבים פתחו את הכיס אבל גם באו בדרישות.

התפנית הייתה כשהם מכרו מניות בשתי נגלות – 15% בסך הכל – שהוציאו אותם מהמצוקה הכספית.

אריק 1 בספטמבר 2014

שמישהו יגיד לי שהשמועות על פלקאו לא נכונות…

רונן דורפן 1 בספטמבר 2014

למה – כבר יומיים שלא החתמנו שם גדול. זה לא רציני לנהל ככה מועדון.

אריק 1 בספטמבר 2014

אז מה נהיה מניוטון הית'? אללה יסתור. הורגים "לנו" את המועדון.
הוא כן, יכול לשחק כבלם במערך של שלושה בלמים? כי הבנתי שדי מאריה בסוף לא.

סימנטוב 1 בספטמבר 2014

הזוי

אריק 1 בספטמבר 2014

אם מדברים על השאלה זה טיפה יותר הגיוני… ועדיין… מה עם בלם?

סימנטוב 1 בספטמבר 2014

המחיר של בלם עם אישור עבודה קצת גבוה בימינו :)

זורק מילה 1 בספטמבר 2014

אם גם פלקאו (או וידאל) עובר ליונייטד אז באמת נשברו כל הכלים,וונייטד לא תשבור רק את חלון ההעברות היקר באנגליה(כבר נשבר) אלא תשבור גם את חלון ההעברות היקר בהיסטוריה ששיך לריאל מדריד

ריאל 2009 – 226 מיליון פאונד

http://www.transfermarkt.co.uk/real-madrid/transfers/verein/418/saison_id/2009

יונייטד כרגע עם 163 מיליון פאונד רק בקיץ הזה

http://www.transfermarkt.co.uk/real-madrid/transfers/verein/418/saison_id/2009

no propaganda 1 בספטמבר 2014

אהבתי :)

חייבים אבל לסיג שיש השנה אינפלציה גבוהה במחירים, מה שכמובן לא משנה את התמונה הכללית.

אבל איזה הבדל באיכות השחקנים שנקנו, פשוט לא יאמן!

אריק 1 בספטמבר 2014

רונאלדו לבדו בגיל שעבר עולה היום140

זורק מילה 1 בספטמבר 2014

אם גם פלקאו (או וידאל) עובר ליונייטד אז באמת נשברו כל הכלים,וונייטד לא תשבור רק את חלון ההעברות היקר באנגליה(כבר נשבר) אלא תשבור גם את חלון ההעברות היקר בהיסטוריה ששיך לריאל מדריד מ 2009

מיועד לאריק

אריק 1 בספטמבר 2014

השאלה, לא קניה.

זורק מילה 1 בספטמבר 2014

רק קניה.אם מונקו היתה מסכימה השאלה היה הולך לריאל בלי למצמץ

.מונקו לא פרייארים.אחרי פציעה כזו מי יודע אם יכול לשחק ברמות הגבוהות,ולא רוצים להתקע איתו ועם החוזה המפלצתי שלו.

אריק 1 בספטמבר 2014

השאלה, זורק. 6 מיליון בשנה.

זורק מילה 1 בספטמבר 2014

אין מצב אחי.תראה שזה יושלם אצל מי שלא יחתום – סיטי,יונייטד או ארסנל.

זורק מילה 1 בספטמבר 2014

אני רוצה להבין

יונייטד סוגרת על 6 מיליון השאלה על פלקאו (ושכר של 14 מיליון כי זה החוזה שלו בצרפת) ומבקשת 5 מיליון השאלה על וולבק?

שוב,בהנחה שזה עדיין לא רשמי לא מבין את האינטרס של מונאקו כאן,ולא ברור איך ריאל לא הלכה עליו במקרה הזה שהוא על המדף לשנה ב 6 מיליון ו"מסתפקת" רק בבבנזמה.

תוהה בדרכים 1 בספטמבר 2014

מה שקרה במונאקו זה שהאוליגרך ששולט שם הפסיד מחצית מהכסף שלו בהסכם גירושין.

הם פשוט עושים מכירת חיסול.

אריק 1 בספטמבר 2014

זורק, ציצאריטו במדריד כבר צולם בבדיקה הרפואית. אבל הוא פשוט לא ברמה הזאת. אנצ'לוטי אהב את אינזגי, כנראה מזכיר לו.

זורק מילה 1 בספטמבר 2014

ריאל 2009 – 226 מיליון פאונד

יונייטד כרגע עם 163 מיליון פאונד רק בקיץ הזה

ואריק – ואן חאל ימשיך עם מערך של שלושה בלמים אחרת לא היה רוכש את רוחו ו/או את בלינד.שניהם יכולים לשחק אצלו כבלמים רק במערך של שלושה בלמים,במערך של ארבעה בלמים הם חסרי תועלת,גם אצל ואן חאל.

זורק מילה 1 בספטמבר 2014

צ"ל להיות – במערך של ארבעה שחקני הגנה כמובן

תוהה בדרכים 1 בספטמבר 2014

פשוט הזוי שקבוצה שיש לה כל כך בעיות ידועות מצד אחד וכל כך הרבה כסף מצד שני, מגיעה לימים האחרונים של חלון ההעברות עם כל כך הרבה חורים לסגור.

בהנחה שהדיווחים על שהחתמה של פלקאו נכונים, יש פה שתי אפשרויות:

1. ביונייטד תופסים את רוני וואן פרסי כשחקנים גמורים שאי אפשר לסמוך עליהם.

2. הם החתימו שחקן שהם לא צריכים ויש שאלה גדולה לגבי הכשירות שלו, במקום שחקנים בעמדות הרבה יותר נחוצות.

קבוצה הזויה.

Comments closed