אברטון. הריעו לפלטשר!


ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url


לפני כמעט עשר שנים ציטטתי בטור בYNET  דברים ששמעתי בתכנית רדיו ביורקשייר. שבמנצ'סטר יונייטד יש שחקן נוער שמאד מזכיר את זידאן. ומי שנתן את הכותרת כתב "ששש…. גדל כאן זידאן קטן". לשחקן קראו דארן פלטשר. זה בוודאי נראה היום תמוה הרבה מעבר לפער הרמות הגדול מאד ביניהם. ההשוואה פשוט מוזרה: גם כשפלטשר נראה טוב אז אפשר לחשוב על שמות כמו קין או לותר מתאוס כהשוואות יותר הולמות לדברים שהוא עושה. זידאן נראה השוואה מופרכת לגמרי.




הסתייגות מספר אחת: אני יודע מה קרה כאן חוץ מהייפ מוגזם. פלטשר כנראה היה שחקן הרבה יותר טכני בגיל 15 וחצי כשנאמרו עליו הדברים. הוא שבר את הרגל והחמיץ שנה וחצי של כדורגל. זו מכה שכמעט אף כדורגלן לא שורד בגיל הזה. הוא חזר בזכות כוח הרצון שלו ככדורגלן שונה לחלוטין. והיום השחקן האחד ביונייטד שאני רואה בו ממשיך מלא לכיתה של 92 מבחינת חשיבותו לקבוצה.




הסתייגות מספר שתיים: היום הוא שם גול כמו של זידאן! (כן כן, אני יודע, הכדור קפץ פעם אחת).




ואם כבר, אז למה לא:


ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url


שלושה שערים מהקישור הם חדשות מצויינות. במיוחד אם יונייטד מתכוונת ללחוץ העונה הרבה יותר עמוק בשטח היריב, כמו שעשתה היום. היא אמנם הבריחה את היריבה מהמגרש אבל כשהשיגה את הכדור מצאה 8-9 אברטונים בעשרים המטרים האחרונים. במצב כזה אתה צריך בעיטות מרחוק.



אני מרגיש שמייקל אואן תורם מעבר למה שרואים בסטטיסטיקה שלו. שהוא מעסיק את ההגנה והוא גם לא אנוכי לגבי המצבים וההזדמנויות שלו. משאמרתי את זה: אואן צריך לתת גם סטטיסטיקה.



אברטון הייתה מראה עצוב לעומת השנים האחרונות. במיוחד כי התבוסה שלה הייתה פיזית לגמרי וזה לא דבר שהתגרלנו מהקבוצה הזו. בנוסף ראיתי שידור בשפה הגרמנית והשדר לא הפסיק לדבר על "פ.צ אברטון" (ומפעם לפעם גם על "פ.צ צ'לסי" וניצחונה היפה היום). אם הייתי אוהד אברטון הייתי מגיש מפוצץ את הטלוויזיה.



וזה מה שכתבתי לפני המשחק, תוך התייחסות גם לליברפול וסיטי:



יונייטד לא שיחקה רע בסטמפורד ברידג'. היא הייתה יכולה גם לנצח שם והכדורגל שהיא שיחקה שם היה לא היה כדורגל של משבר. אבל אופיו של המאבק הוא כזה שבעקבות המשחק הזה ובגלל שצ'לסי שיחקה היום מוקדם יותר, יונייטד עולה למשחק מול אברטון בפיגור 8 נקודות. ואלו בדיוק המשחקים שמבחינים בין מרוץ אליפות לעונה בלעדיה. אברטון היא לעולם לא קבוצה שקל לשחק נגדה והנקודות הן הכרחיות.



פטריס אברה וג'ון אושיי נסחטו לחלוטין בסאגה האירית-צרפתית אבל מלבדם באמת שלא היה לחץ מיוחד על איזשהו שחקן מרכזי בשבועיים האחרונים. המשחק היום ימחיש במידה רבה את הלך הרוח. האם יונייטד היא עדיין הקבוצה שמוציאה כ-90% מהנקודות בבית ומשדרת ליריבותיה שהן צריכות עונה כמעט מושלמת בכדי לרוץ איתה. כלומר לשדר לצ'לסי וארסנל שהן אמנם נראות טוב (ארסנל) או מעולה (צ'לסי) כרגע אבל שהן לא עשו שום דבר מעשי.

*

לגבי המשחק המוקדם בין ליברפול לסיטי יש לי שתי מסקנות. לליברפול העונה הזו די אבודה אבל לאיש אין מנדט לשנות שם דבר. לבעלים אין מנדט ציבורי להחליף את המנג'ר והם גם לא יכולים להשיג מנדט כזה בכך שיתנו למנג'ר חלופי סכומי כסף גדולים. מכירה נראית לי סיטואציה יותר מוקדמת להחלפת מנג'ר. אני גם לא מאמין שריאל מדריד תרצה את בניטז אפילו אם תפטר את פלגריני ותובס בסופר-קלאסיקו. בקיצור אני אומר להונגרים כאן בפאב: אל תבנו על משחק קל לדברצן במאבק על המקום באופ"א ביום שלישי.



לגבי סיטי אני חושש למרק יוז. בליגה בה יציבות ועקביות חשובים בהרבה מהמשחקים מול הקבוצות הגדולות הוא פשוט לא ישרוד אם הוא לא מסוגל לעצור סדרה של שישה משחקים ללא ניצחון. אפשר ללמוד את הלקח מכך שבוחנים את המצב בין צ'לסי-ארסנל-יונייטד כרגע. זה ממש לא משנה מי בדיוק משחקת כדורגל יותר טוב עכשיו. מי שתקצר משברים תיקח את העסק.

‘הפח הגדול’ - תהיות בפילוסופיה של החינוך והמוסר
4 הערות, 2 קושיות ו-1 אלוקינו/כלבנו לשבת קדושה של כדורגל

No Comments

אופיר 21 בנובמבר 2009

אם כבר מזכירים את הסיטי ואת צ'לסי, אני מרגיש צורך להגיד כמה מילים טובות (לא פופולארי, אני יודע) על צ'לסי:
בהתחלה האמנתי (ואף קיויתי) שהפרוייקט המגלומני הזה יכשל. כבר ראינו מועדונים שקיבלו כסף מפוקפק, שפכו בלי הכרה ונשכחו בתהום הנשייה. צ'לסי, לעומת זאת, הפכה לכח דומיננטי מיד עם תחילת הפרוייקט. חשבתי שכמו ריאל מדריד היא תקנה כל מה שזז ותנפנף שחקנים בלי טיפת כבוד, ובהתחלה זה באמת נראה ככה (ורון, מוטו, שבצ'נקו), אבל האמת היא שהסמלים והשחקנים המובילים שם ממש לכל אורך הדרך: למפארד, דרוגבה ואפילו ג'ו קול די עונה להגדרה. אז נכון שהייתי מעדיף שצ'לסי "תרוויח" את זה בהדרגתיות, דרך ניהול טוב, מחלקת נוער משובחת וקהל נאמן, אבל יחסית לקבוצה נובורישית עם קהל של טרמפיסטים חייבים להגיד שהם מתנהלים למופת.

יוסי מזרחי 21 בנובמבר 2009

השאלה היא מה יקרה כאשר יווצר צורך להחליף דור שלם של שחקנים ,אחרי הכל כל המובילים שם נושקים ל-30 משני הצדדים.
האם יהיה כסף לרכש מאסיבי נוסף?
הבעלים כבר אמר שלא, והרצון להגיע לאיזון תקציבי יגיד את דברו.צלסי לא מייצרת מספיק כסף כדי לממן מסעות רכש הזויים.לצלסי אין מחלקת נוער שמיצרת תחליפים ראויים ובכמיות. לכן אחת המסקנות אולי היחידה, היא שבשנים הקרובות יהיה שינוי בצלסי בכל מה שקשור לקאדר השחקנים.מה זה אומר? נדבר בעוד שנה.

רונן דורפן 21 בנובמבר 2009

אופיר – הקהל של צ'לסי לא בדיוק טרמפיסטי. יש אלמנט מסויים אבל זה יש בכל מועדון עם ההצלחה. זה לא יותר קיצוני, יחסית להצלחות, מכל מועדון אחר.

עידו 21 בנובמבר 2009

נראה לי שאפשר להככריז באופן רשמי "ואז נותרו שלושה…"
בהתחשב שבתחילת השנה נראה שהמרוץ יהיה מחומש או לכל הפחות מרבוע, ניתן לומר כי הן למועדון השני במנצ'סטר והן לקבוצה ההיא לא נשאר מה לחפש בליגה.
בוא נקווה שאחרי המשחק, ולקראת אליפות אפריקה שתבוא עלינו לטובה נוכל לשוב למקום הראוי.
בהצלחה.

בני תבורי 21 בנובמבר 2009

ליברפול נראית רע מאוד, אבל העונה לא אבודה עדיין. לא נהיה אלופים, אבל אפשר להתמודד על מקום 4 ואני מקווה שלג"א עןד לא סגורה. לא הייתי מפיל הכל על בניטז, יש הרבה חוסר מזל הקשור בפציעות. הסיטי במצב מביך עוד יותר. כל הכסף הגדול והרכישות השאפתניות לא הספיקו גם נגד קבוצה פצועה וחסרת יכולת, כשגם הרכב הטלאים בו פתחה איבד שניים תוך 17 דקות. גם חסדי השופט בשער השני לא עזרו להם.

טל 21 בנובמבר 2009

רונן, שאתה כותב ש"אתה חושש למרק יוז" אתה בעצם מתכוון לזה שאתה חושש שהסיטי יקבלו שכל ויחתימו מאמן נורמלי?

רונן דורפן 21 בנובמבר 2009

טל. אני (עדיין) מתייחס לסיטי כיריבה עירונית אבל לא יריבה ישירה. אני חושש לו כי הוא שחקן עבר גדול ביונייטד….

איש 21 בנובמבר 2009

רונן- לפי השנים האחרונות ארסנל, שברגע זה הפסידה לקבוצת העודפים של יונייטד (ריצ'רדסון, קמפבל, ברדסלי), מושכת משברים הכי הרבה זמן. את צ'לסי יהיה מעניין לראות עמוק יותר לתוך העונה- גם בגלל אליפות אפריקה וגם כיצד הסגל המבוגר מתמודד עם הרוטציה הקצרה לתוך השלבים המכריעים של הליגה ושל אירופה.
לגבי סיטי- הם פתחו אמנם את העונה עם כמה נצחונות אבל לא הרשימו בכלל. כנראה שפרגוסון צדק כשאמר שיש להם מנטליות של מועדון קטן- רוב הנצחונות שלהם (אולי חוץ מאשר נגד פולהאם ובארנלי) לא הושגו תוך עליונות מובהקת על היריבה. מאוד יכול להיות שהם צריכים מנג'ר חדש, נקי ממשקעי המנטליות הזאת.

טל 21 בנובמבר 2009

בהצלחה של צ'לסי יש שלושה מרכיבים:

הראשון- הקישור ההגנתי וההגנה שהם הטובים בעולם, ללא ספק. צ'לסי גם בימים גרועים כמעט ולא סופגת.

השני- העובדה שהנובורישיות שנפלה עליה לא היוותה קפיצת מדרגה גדולה מידי. צריך לזכור שצ'לסי הייתה קבוצת צמרת גבוהה באנגליה (שזכתה גם בתואר אירופאי) גם בעשור שלפני הגעת אברמוביץ'.

ושלישי- היא נבנתה על שחקנים מאנגליה ואפריקה ולא על שחקנים לטיניים. כלומר, שחקנים שיברחו לברצלונה / ריאל, ברגע שיתאפשר להם. ריאל מדריד לא תוציא 60 מיליון יורו על אסיין, גם אם הוא השחקן הכי טוב בעולם בתפקיד שלו.

א. 21 בנובמבר 2009

בהתחשב במשחקים הקלים למדי של צ'לסי בתקופה שבה תתקיים אליפות אפריקה עושה רושם שהעוצמה והתכליתיות של צ'לסי יביאו לה אליפות מוצדקת.
בינואר צ'לסי לבטח תביא שניים שלושה שחקנים שירעננו את הסגל.
מבין האנגליות צ'לסי גם נראית כקבוצה היחידה שיכולה להתמודד עם ברצלונה ללא חשש וללא תחושת נחיתות.

טל 21 בנובמבר 2009

שער מדהים של פלטשר. מזכיר מאד את הגול של זידאן.

Yair 21 בנובמבר 2009

לא סתם מכנים אותו פלה הסקוטי.

רועי שהגיע אחר-כך 21 בנובמבר 2009

יאיר,
LOL. בעל הבלוג צריך לתת לזכור את זה כשהוא מחלק נקודות בחידון הבא.

רילקס 21 בנובמבר 2009

שאלה קצת לא קשורה, אומרים שיונייטד צריכים חלוץ עכשיו אני יודע שיש דיבורים על וייה אבל זה לא קל ובטח לא זול.
יש חלוץ אחד פודלסקי שמו שכבר נשכח משום מה לחלוטין ויהיה קצת יותר פשוט להביא אותו כי הוא משחק בקלן. שחקן נפלא שכל פעם שקיבל צ'אנס בבאיירן הבקיע וזה עוד לפני המאזן הכמעט בלתי נתפס שלו בנבחרת מזכיר קצת את טורס בסגנון (אוהדי ליברפול להירגע אני לא משווה!)
יאללה תארגן איזה גרמני (נדמה לי פעם ראשונה שיהיה גרמני ביונייטד לא?)

רילקס 21 בנובמבר 2009

פעם ראשונה בעידן פרגי

עוז 21 בנובמבר 2009

פודולסקי הוא חלוץ שהלך לאיבוד. ב-36 משחקי הליגה האחרונים הוא כבש שבעה שערים, ומצליח רק בנבחרת הגרמנית (5 שערים בשנה האחרונה)
חוץ מזה, קלן החזירה אותו בעמל רב ואין שם שום כוונה לשחרר אותו בתקופה הקרובה.
הייתי חושב על סוארז (הלוואי ולליברפול היו האמצעים להביא אותו) על איביסביץ, דזקו, גם על הונטלאר ואפילו על ואן ניסטלרוי הרבה לפני פודולסקי

רילקס 21 בנובמבר 2009

אל תשכח שבבאיירן הוא בעיקר עלה מהספסל וקלן… ובכן זאת קלן בלי לזלזל היא לא מגיעה לרמה של יונייטד
אבל אתה כנראה צודק הוא לא סתם נשכח…
סתם אנקדוטה

שלו רומא 21 בנובמבר 2009

הוא פולני עם אזרחות גרמנית.

חזי השועל 21 בנובמבר 2009

אתה זהיר מדי דורפן…
יונייטד חזקה מאברטון, ודי קל לה מול אברטון בעיקר בבית.
להזכירך, זו גם אותה קבוצה שהובסה במשחק הפתיחה- 6:1 על ידי ארסנל.שמור את הזהירות לדרבי :)

יואב 21 בנובמבר 2009

פלטשר פשוט הופך למפלצת של שחקן(הגנתית וניהול משחק)מול העינים שלנו וביחד עם אברה, רוני וגיגסי מביאים אותנו למקום סביר בהחלט בטבלה לשלב הזה של העונה. אם ניקח את הקאמפיין החלק בליגת האלופות, גביע הליגה והפציעות של ריו וואן דר סאר, אני לא מתלונן.זה טוב יותר ממה שהמקוננים העריכו בקיץ לאחר מכירת רונאלדו…
המחצית הראשונה היתה נהדרת מבחינת פוזישן, שליטה ותנועה(פחות מבחינת מצבים).בחצי השני אברטון העמידה רביעיה מפחידה מקדימה בכל קנה מידה אבל היא חסרת בשר בקו השני ולכן קשה לה לייצר פוזישן ארוך, בטח באולד טראפורד.

הייתי שמח לראות את מאקדה מקבל יותר הזדמנויות, בטח על חשבון אואן בכושרו הנוכחי…

אופיר 21 בנובמבר 2009

יונייטד עדיין עצמתית למדי.
קצת מצער שטוטנהאם ואברטון מגיעות בכל שנה עם יומרות גדולות, רק כדי להיות ה-bitch של הגדולות.

גיל 21 בנובמבר 2009

הגול הראשון רק ממחיש את הגאונות של גיגס. המסירה שלו שהובילה להגבהה שהובילה לשער היא דבר שרק שחקן חכם כמו גיגס יכול לעשות. הוא ראה שיש נבדל וחיכה בדיוק שנייה כדי לתזמן את המסירה כך שלא יהיה נבדל. רוב השחקנים היו מוסרים מייד והורגים את המהלך.

זיגי (היחיד) 21 בנובמבר 2009

הגול השני רק ממחיש את הגאונות של רוני. המסירה הפנטסטית שלו לגיגס שהובילה לשער היא דבר שרק שחקן כמו רוני יכול לעשות. הוא ידע שהגנת אברטון תצפה שהוא יבעט אז הוא עשה את עצמו כאילו שהוא בועט ובעצם מסר לגיגס בצד השני של המגרש. רוב השחקנים היו סתם בועטים לתוך שחקן הגנה

יואב 21 בנובמבר 2009

(((:
אכן גאוני.

אופיר 21 בנובמבר 2009

אני ספק-צופה במשחק של ריאל נגד סנטאנדר ולא יכול להאמין כמה הרמה נמוכה.

בני תבורי 22 בנובמבר 2009

אופיר,
במה לדעתך משתמש מעצב התלבושות של סנטאנדר?

Yair 21 בנובמבר 2009

אופיר, האם רונאלדו משחק/על הספסל/טוחן אמפנדה ביציע?

עזי 21 בנובמבר 2009

יאיר – מסתמס ביציע בקצב.
אופיר – ריאל משחקת יופי במחצית השניה.

אופיר 21 בנובמבר 2009

יאיר, ביציע, בינתיים בלי רמז לאמפנדס.
כנראה הזונות אמרו לו לשמור על הגיזרה.

אופיר 21 בנובמבר 2009

עזי, ריאל משחקת בסדר, זו היריבה שלא מביאה שום דבר לשולחן.

סימנטוב 21 בנובמבר 2009

על הגול של פלצ'ר אין צורך להוסיף. מה שאותי מרגש זה הדרך אני זוכר שדיברו עליו כתקוה גדול ועל המסה שחסרה לו בשעתו, אני זוכר את הפציעה ואת כל המקטרגים השנים האחרונות. לנו מבחוץ קל לקשקש אבל השחקנים שמצלחים למרות הכל זה מה שבאמת מרשים. זה יכולת, זה אמונה, ועוד קצת (וזה גם שעור טוב לחיים).
שמח שגיבסון שחק
חבל שמאקדה לא אבל יש עוד משחק השבוע…

Yair 21 בנובמבר 2009

מאכזב, מאכזב מאוד, משחקן ברמתו של רונאלדו הייתי מצפה להחזיק איזה משהו ביד, אם לא אמפנדה אז טורטייה עם משהו, אולי אפילו איזו חתיכת פשטידה חצופה…

האם העילוי צפוי לשחק נגד ברסה?

סימנטוב, יואב – אתם מדברים על מאקדה, אבל זה שהיה על הספסל היום הוא וולבק, האם אני היחיד שקיבל את הרושם שהוא לפני האיטלקי "בתור" ?

סימנטוב 21 בנובמבר 2009

נראה לי שכן המספרים של וולבק טובים השנה אני פשוט חושב שיש במקאדה משהו מיוחד

אמיר 21 בנובמבר 2009

1.שלושה שערים מהקישור זה יוצא מן הכלל שלא יעיד על העתיד,יש גם ימים מוזרים שכאלה…
2.השערים חייבים לבוא מההתקפה ושם זה הולך קשה…!
3.עונה מינוס רונאלדו וטבז ללא רכש וברבאטוב פצוע היתה אמורה לסמן את תחילת המעבר לדור הבא קרי מאקדה וולבאק.
אם בימים שכאלו הם לא רואים מגרש רוב הסיכויים שבעונה הבאה בה בוודאות יגיע חלוץ מהשורה הראשונה הם גם לא יראו ספסל!
4.פטריס הוא ללא ספק השחקן של העונה עד עתה…וכמה טוב ליונייטד שההולנדי הענק בריא…
5.פלטשר – אכן השחקן שמשיך את השושלת של גיגסי,בקס,סקולסי,באט ונוויל…ובוא נודה על האמת שעד לפני שנתיים חשבנו כולנו שהסר שומר אותו רק כי הוא סקוטי!
7.צ'לסי -בוא ונראה מה הם שווים באמת כשהם משחקים מול ארבע הגדולות בחוץ.
סיטי + ארסנל בשבועיים הקרובים!

אופיר 21 בנובמבר 2009

צ'לסי היא מאצ'-אפ מהגיהנום בשביל ארסנל, והאמן לי שהמילים האלה נכתבות בדם ליבי.

סוס זקן 21 בנובמבר 2009

בערב שכזה מתעסקים בזוטות? אתמהה!
מה פשר ההתעלמות מהתבוסה שהנחילו בחורינו ליורשי סטלמך והרצאבים?

סימנטוב 21 בנובמבר 2009

למה? למה? למה? עד עכשיו הייתי בהדחקה

בני תבורי 22 בנובמבר 2009

סוס זקן,
יורשי סטלמך והרצאבים משחקים במכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א ובית"ר ירושלים.

יוסי מזרחי 22 בנובמבר 2009

סוסזקן,
זו לא חוכמה גדולה.
תאמין לי בעוד שנה לא תזכור את התוצאה אבל כולנו נבין את המהלך של לוזון שהביא לליגה כזו.
בכל מקרה,תהנה.

סוס זקן 21 בנובמבר 2009

לסימנטוב – צר לי, לא התכוונתי לדרוך על יבלותיך.

סימנטוב 21 בנובמבר 2009

זה בסדר תהנה :)
לצערי אני כבר מסתכל על זה עם חיוך מר
חבל שזה לא הלך עם נראון מקוה שיצליח בתחנה הבאה. אני במת כבר לא יודע מה יהיה עם היורשים

סימנטוב 21 בנובמבר 2009

באמת=במת

סאביסביץ' 21 בנובמבר 2009

משחק מעולה של פלטשר!!! אני מודה שעד השנה לא הבנתי מה הבחור עושה ביונייטד. ההתקדמות שלו השנה מפתיעה יותר מהשער המדהים שהוא כבש היום. בכלליות, לא הייתי מרוצה מיונייטד, היה שלב במשחק, במיוחד בתחילת המחצית השנייה, שחששתי שיונייטד יכולים לספוג שער מפתיע ואז לך תחפור בבונקר של אברטון שהיא ללא ספק אכזבת השנה, מאז פציעתו של ארטטה כל הקבותה מבוססת על פיסיות בלי טיפת כישרון. גיגס תרם את חלקו במשחק, אבל מפחיד אותי שיונייטד מסתמכים על שחקן כזה לאורך יותר מדי משחקים. סקולס גם כן תרם את חלקו עם עבירות מיותרות (הבחור פשוט איבד את כל הקלאסה שלו). יונייטד ע"מ לזכות באליפות ולהמשיך לשלבים הגבוהים באלופות צריכה להביא את הצמד של ולנסיה (וייה, סילבה) ועוד שחקן ברמה גבוה, כי הצמד לא יכול לשחק באלופות. אפשר לנסות לגנוב את טורס, למרות שהוא אמר שבחיים לא יעבור ליונייטד, הוא גם אמר בעבר שבחיים לא יעזוב את אתלטיקו מדריד, כמה חרא הבחור יכול לספוג בקריירה שלו בלי לזכות בשום תואר רציני (ברמת מועדונים ולא נבחרתות). בקשר לליברפול אין יותר מדי מה להגיד,כמו שחזיתי בתחילת העונה, מספיק לראות את החילופים של בניטז בשביל להבין שהבחור הוא פשוט אנטיתזה לפרגוסון, פשוט מאז מאמן טקטיקן וציני שיודע שכרגע לא יכולים לפטר אותו, פשוט מבחיל ומגוחך. אני מאוד חושש לגבי הסיטי, גם צ'ילסי התחילו עם עונה ראשונה בינונית ופיטורים של ראניירי והתחילו עונה שנייה עם התחזקות מנטלית וזכייה באליפות.

יוסי מזרחי 22 בנובמבר 2009

סביצאביץ,אל תגזים:
הגול השלישי ,כולו עבודה של סקולס. ואין עוד כאלה, ולצערנו המשותף גם לא יהיו.

סוס זקן 21 בנובמבר 2009

סימנטוב – אז זהו, שקשה להנות מניצחון כזה (אלא אם כן אתה בגילו של בני הצעיר, שאז גם ניצחון על קבוצת המילואים של גן פסיה מהווה סיבה למסיבה). הייתי במגרש ולא יכולתי שלא לחוש באי-נעימות. בגול שלכם אפילו שמחתי קצת, אבל אז הבקענו עוד שניים….

שלו רומא 21 בנובמבר 2009

בני תבורי – צר לי, אבל היום כנראה זה לא היום שלך…

בני תבורי 22 בנובמבר 2009

שלו,
אתה צודק, ממש לא. מצד שני, מתי כן?

תושב חוזר 22 בנובמבר 2009

איזה הבדל מול המשחק מול צ'לסי, שבו היו לנו לפחות ארבעה חמישה מצבי בעיטה כמו זו של פלטשר או של קאריק וכולם הלכו ללא יוצא מכלל ליציע. נהיה חייבים את האלמנט הזה בהמשך הליגה.
היעדר איום נגיחה ברחבה שב ובולט. אחת עשרה קרנות נדמה לי בלי נגיחה ראויה לשמה

שחר 22 בנובמבר 2009

הקרנות שלנו לא טובות למה?

תושב חוזר (fka ספיידרמן בקיבוץ) 22 בנובמבר 2009

אין מי שינגח…
אני תוהה כמה שערי נגיחה הבקענו השנה (חוץ מבדרבי…)

שחר 22 בנובמבר 2009

אברה-פשוט בלתי נגמר
וואן דר סאר -אני לא רוצה לחשוב על היום שהוא יפרוש.
פלטשר -ממשיך להחריב את המשחק

אביאל 22 בנובמבר 2009

באמת גול יפה של פלטשר ובהחלט גם מפתיע לשמוע על הסיפור והפציעה.

יוסי מזרחי – יש לצ'לסי גם בסיס לשנים הבאות, אם צ'ך, לאמפרד, אלכס, איבנוביץ', אשלי וג'ו קול, אסיין, מיקל, לאמפרד ובקיצור בהחלט יכולים לסחוב.
בכל מקרה אתה לא מדייק בכלל בקשר להשקעה של אברמוביץ', רק לפני שבועיים פורסם שהוא ביזבז במסעדה בניו יורק בשעה וחצי כמעט 170 אלף שקל, גם ההספדים עליו היו כמובן מוגזמים, צ'לסי כמעט רכשה את קאקה בקיץ וגרמה לריאל לשלם עוד כמה מיליונים ועכשיו הם מציעים על אגוארו המון כסף, לרומן אברמוביץ' אין בעיית כסף, בכל מקרה אם תראה את הדוחות הכספיים ההפסדים של צ'לסי הולכים ופוחתים כל שנה, בנוסף להכנסות הולכות וגדלות ואל תשכח שיש לה איצטדיון יחסית קטן.
אחרי שראיתי את המשחק של היום אני קצת מעודד לקראת אליפות אפריקה, היום היו חסרים לאמפרד, דרוגבה, באלאק, דקו ובוסינגווה – וצ'לסי נראתה נהדר, אמנם מול הוולבס אבל בכל זאת.
ויוסי אם הייתה רואה את המשחק היום, הייתה רואה שלושה צעירים במחצית השניה שלקחו חלק במשחק, קקאוטה (הבחור שבגללו הם הסתבכו עם פיפ"א) ואנצ'לוטי אמר עליו שהוא השחקן הצעיר הכי מוכשר שהוא ראה והוא ראה כמה בחייו, בכל מקרה הוא בהחלט נראה הבטחתה גדולה, כמו כן שיחק עוד חלוץ איטלקי צעיר שברח לי השם שלו וכן נמניה מטיק שהוא רכש צעיר, בהחלט נראה טוב ומרענן.

שלו רומא 22 בנובמבר 2009

אביאל – בהתחשב בזה שהוא אימן את מילאן,
שחקנים צעירים זאת לא הייתה ההגדרה הכי טובה :)…
וכן ביום שריאל תתחיל לחשוב בכיוון של שחקנים כמו אסיין,
לדעתי היא תחזור להיות קבוצת כדורגל,
ולא שיגעון גדלות של בעלים עשיר.
ואפילו קבוצה לגיטימית.
אני חושב שהכל התחיל במקללה.

יוסי מזרחי 22 בנובמבר 2009

אביאל: לא ראיתי את המשחק (הזונות מצרלטון לא שידרו).
אני לא טוען שצלסי תתמוטט, אני רק מזכיר, שיש שם החלטה להיות מאוזנים תקציבית ב2010.
אני גם מזכיר, שאברמוביץ הצהיר שעונת הכסף הגדול נגמרה.
על בסיס שתי הנחות אלה אני שואל מאיפה יבואו מחליפים ברמת השחקנים שצינת?
זלזול אין כאן.

אביאל 22 בנובמבר 2009

ושוב מה זה נגמר ? אני לא מאמין שזה יתנהל כמו בארסנל, אלא יותר בסגנון של היונייטד או קצת מעבר, כמובן שלא יביאו בכמויות ובסכומים של פעם אבל זה היה הכרחי ליצירת המעמד הנוכחי של צ'לסי לדעתי, בכל מקרה כנראה שסוגרים עם אגוארו ותמורת המון כסף ככה שזה מראה שיש עדין כסף.

אביאל 22 בנובמבר 2009

ועוד משהו, אחרי המשחק של אסיין היום בהחלט הוא שווה 60 מיליון :) והייתי מציע לריאל בתור אוהד שלה לרכוש מישהו כמוהו, איזה שחקן.

טל 22 בנובמבר 2009

לא כתבתי שאסיין לא שווה סכום כזה, כתבתי שהוא לא שחקן מהסוג שריאל תוציא עליו סכומים בסדר הגודל זה. בנוסף, הוא לא שחקן לטיני (ספרדי / פורטוגלי/ דרום אמריקאי) כך שבכלל לא בטוח שהוא יעדיף לשחק בספרד. מעבר לסכומים העצומים, השחקן גם צריך לרצות לעבור.

אביאל 22 בנובמבר 2009

גם אני לא התכוונתי לענות לך או משהו כזה, באמת לדעתי הוא שווה המון בגלל התרומה המיוחדת שלו.

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

נדמה לי שההתלבטות של שחקן כמו אסיין ודומיו בהקשר ריאל מדריד גדולה. בריאל הם צריכים לעבוד פי עשר יותר קשה בתוך קבוצה שהחלק ההתקפי שלה לא עובד קשה. שחקן כמו אסיין, שיש לו איכויות טכניות התקפיות, פשוט יישחק בעבודה קשה. הרבה יותר מתאים שחקן כמו מקללה שאין לו שום יומרות טכניות התקפיות.

טל 22 בנובמבר 2009

לא בטוח שזה השיקול המרכזי. ספק גדול אם שיקולים של שחקנים מגיעים עד כדי רמת ניתוח של "עד כמה קשה אני אעבוד". מעבר לשיקול הכספי, אני מניח שמה שמניע שחקנים זה מספר הדקות הם צפויים לשחק בכל אחת מהאפשרויות, קידום מקצועי (מקללה עבר לריאל מסלטה ויגו), תחושת הנוחות במקום שבו הם נמצאים כיום. בעוד שברור לגמרי ששחקנים לטיניים מעדיפים את ספרד ובחלק מהמקרים אוהדים ממש קבוצות שם, לא בטוח שזה המצב גם עם שחקנים מאפריקה (מה עוד שבספרד יש יותר גזענות כלפי שחקנים שחורים בהשוואה לאנגליה).

מהבחינה הזו, לצ'לסי יש יתרון ענק על ארסנל, שברור לגמרי שהכוכב שלה הוא אוהד ברצלונה שישחה לספרד ברגע שתגיע הצעה משם.
מצד שני, הכניסה של סיטי לתחרות על שחקנים, יוצרת מצב חדש שבו צ'לסי מאויימת גם בשוק המקומי.

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

אני אוהב את השלום והאחווה עכשיו! הריעו גם לאסיין! דארן פלטשר של תחנת פולהאם-ברודווי!

יוסי מזרחי 22 בנובמבר 2009

אני מת על הקטנות שלך…

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

טל – אני לא חושב שהוא עושה ניתוחים טקטיים. אני פשוט חושב שיש סיכוי שהוא דיבר עם מקללה. ואתה צודק – זה לא נעים לשחקן שחור לשחק בספרד.

שלו רומא 22 בנובמבר 2009

רונן – מקללה הוא החטא הקדמון,
מי מוותר על שחקן כזה?
אני אפילו לא יודע איך להמשיך את הטיעון.
אז הוא לא מכר הרבה חולצות,
מצד שני הוא היה ההגנה של ריאל.
בזמן שהשאר דאגו להראות טוב לפוסטר.
רק על זה מגיע לריאל את הסבל שהם עוברים,
ואני לא יודע למה,
אבל כל שבוע אני מתפתה לראות את המשחק המאוחר,
ותמיד אני מחליט שזאת הפעם האחרונה.
בעיקר בגלל שאני נרדם ונתפס לי הגב מזה.
זה לא כיף,
לא מעניין,
"ורק בגלל ששילמתי על הערוץ",
זאת גם לא סיבה.
מילא כדורגל איטלקי משעמם,
זה חלק מההגדרה המילונית.
אבל גם בארסה,
ושאלה,
מתי הייתה הפעם האחרונה שאלופת אירופה (המכהנת),
הודחה בשלב הבתים?

טל 22 בנובמבר 2009

אם אני לא טועה, ברצלונה ב92/3 עפה עוד לפני שלב הבתים.

זיזו 22 בנובמבר 2009

ביום שלישי.

שלו רומא 22 בנובמבר 2009

גם לי יש תחושה לגבי יום שלישי,
למרות שבד"כ זה לא מתממש (התחושות שלי..),
וזה נכתב עם מעט צער,
כי לא הייתי רוצה לראות את בארסה כל כך מוקדם בבית…

עומרי 22 בנובמבר 2009

בעקבות הפוסט הלכתי לויקיפדיה ונדהמתי- פלטשר באמת בן 25!
זה מרגיש כאילו הוא ביונייטד כבר עשור לפחות, הוא גם משחק כמו אחד כזה, וטרן קילר שיודע בדיוק מה צריך להעשות בכל רגע נתון.
כרגע הוא שחקן העונה של המועדון. חד-משמעית.

עומרי 22 בנובמבר 2009

דרך אגב, אם אני זוכר נכון בתחילת דרכו כינו אותו 'גיגס הסקוטי', לא?

YairN 22 בנובמבר 2009

ROFL @ the commentator in the video above "Zidane! Viva la madre que te pario!! Gooooll Que golazo dios santo!" " bwahahahahaha that guy is almost as good as Victor Hugo Morales.

Nothing like Spanish to yell gols :) swimply gold.

ליאונידס 22 בנובמבר 2009

שבוע קריטי לברצלונה.
אם המחליפים לא יתעלו אזי זכיה בליגה תהפוך למשימה קשה ביותר.

א. 22 בנובמבר 2009

פלטשר סבל במשך שנים מהצבה בעמדה לא מתאימה ליכולותיו.
כאשר הוא הצטרף לקבוצה הבוגרת הוא שיחק באגף ימין,כביכול מחליף לבקהאם אבל נעדר יכולות אמיתיות הנדרשות משחקן אגף (גם בקהאם נעדר אותן יכולות אבל הוא פיתח לכלל שלמות את ההרמה וזה הספיק לו).
המעבר למרכז הקישור היה הכרחי אבל רק לקראת סוף העונה שעברה פלטשר החל להיות יותר אגרסיבי ואסרטיבי בהתנהלות שלו עם הכדור ובלעדיו.
פלטשר עדיין חסר את אותה כריזמה ואותה מנהיגות שהתפקיד מחייב.
אם מזכירים את הכיתה של 92 אי אפשר שלא לחוש צער על ניקי באט שהיכולות שלו לא הספיקו באותם ימים למקום קבוע בהרכב ראשון בגלל נוכחותו של רוי קין אבל אילו הגיע היום הוא היה ללא ספק הבחירה הראשונה לתפקיד הקשר האחורי.
עם כל הכבוד לקלישאת "דברים שלא רואים בסטטיסטיקה" צריך להמשיך ולבקר את ההחלטה של פרגי להעדיף את אואן האנמי על פני מאקדה,חלוץ העתיד של יוניטד,שאילו שיחק את אותן מספר דקות של אואן היה כבר עם 6-7 שערים בהתחשב במצבי ההבקעה שאליהם אואן מגיע.

יואב 22 בנובמבר 2009

עם כל הערכתי לבאט, פלטשר שחקן שלם ממנו.
ובימים שהוא שיחק באגף, הוא עדיין לא היה בשל לשחק בחדר המנועים. ההתקדמות העצומה שלו שמה אותו שם עכשיו-ובצדק, יש לומר.
מסכים לגמרי עם עניין מאקדה.שאואן הוחתם דיברו רק על הפחד מפציעות אבל האמת היא שאואן בריא הוא פשוט שחקן הרבה פחות טוב ממה שהיה.עדיין יש לו את החוכמה לנוע למקומות הנכונים והוא גם יבקיע בקבוצה שמייצרת הרבה מצבים אבל ההרגשה היא שזה לא יהיה טוב הרבה יותר ממה שראינו עד עכשיו.

גיל מזימבבואה 22 בנובמבר 2009

לפני שנתיים או שלוש יוניטד קיימו מחנה אימון בדרא"פ ואחד הכתבים שאל את פרגסון איך הוא מחזיק בסגל שחקנים כמו פלצ'ר ואושה לצד כוכבים כמו רוני ורונאלדו. הוא ענה שלדעתו כל קבוצה בריטית חייבת את ה – "ספיריט" שהשחקנים האירים והסקוטים מביאים לקבוצה, הם לעולם לא נשברים או מוותרים ולכן הוא מת עליהם, לשמחתי הוא ממשיך עם גיבסון והאחים אוונס.
לגבי המשחק אתמול – בתחילת המחצית השנייה יעקובו נכנס ומוייס הסיט את פליני לאגף כדי לגבור על פאביו בכדורי הגובה, קאהיל עבר לשמור על אברה והיה נדמה שאברטון חוזרת. פרגסון במהלך גאוני הוציא את פאביו והעביר את פלצ'ר (גבוה יחסית) להיות מגן ימני.

שחר 22 בנובמבר 2009

לכל מי שמצפה לחיזוק בינואר
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5711326,00.html

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

א. יש בדבריך רומנטיזציה הן של העבר והן של העתיד! פלטשר שחקן טוב בהרבה מניקי באט. לגבי מאקדה אני נוטה יותר להסכים עם דבריך – אולי לא להרכב אבל בהחלט ליותר דקות.
הסתייגות: מכיוון שמשחקי גביע האלופות שנותרו הם לפרוטוקול די ברור לי שמאקדה ודני וולבק משחקים ביום רביעי, אז אולי בגלל זה הם לא שותפו אתמול.

א. 22 בנובמבר 2009

האם פלטשר טוב מבאט כשחקן כדורגל או טוב ממנו לתפקיד הקשר האחורי ?
לגבי החלק הראשון כנראה שהתשובה חיובית (אבל בניואנסים ולא בפער עצום).
לגבי החלק השני של השאלה התשובה ברורה : כקשר אחורי ניקי באט בשיאו טוב מפלטשר בשיאו.

יואב 22 בנובמבר 2009

רונן,
אני חושב שהסקוטיות של פלטשר מקטינה אותו ביחס למה שהוא באמת בדיוק כמו שהארגנטינאיות של מאסצ'רנו מגדילה אותו.
הארגנטינאי הוא שחקן חד מימדי שלא חושב ונע לעומק, לא מאיים על השער ולא קובע את הטמפו של המשחק אבל מצויין בלהגן על ההגנה שלו(מקאללה היה המאסטר והאבטיפוס).פלטשר רץ כל היום וכל הלילה(יש לו מנוע אדיר פשוט),מחריב התקפות של היריב אבל גם נע לעומק(ומגיע למצבים),מאיים על השער ומניע מצויין את הכדור(הכדור עומק לגיגסי בגשר היה הטוב ביותר שיש)אבל לא זוכה למחצית מהסופרלטיבים המגיעים לו…

מוסך מאזדה 22 בנובמבר 2009

אולי מוחמד זידאן ממצרים חחח

אביאל 22 בנובמבר 2009

יואב – הקטע המעניין הוא שעדיין כל קבוצה גדולה, אולי גם יונייטד תעדיף את מאסצ'רנו על פלטשר, לא ?

יוסי מזרחי 22 בנובמבר 2009

לא.
כי יש בקבוצות אנשים חושבים.

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

אביאל – אכן כל הקבוצות הגדולות בפיקסציה חסרת בסיס על ארגנטינאים. שהם שחקנים טובים מאד – אבל בשום אופן לא יותר טובים מהולנדים או צרפתים. ובוודאי שפחות טובים מהברזילאים. אתה יודע איך סביליה מתחרה יפה בבארסה וריאל? כי רנאטו ולואיס פביאנו בטח לא פחות טובים מאגוארו או היגואין או גאגו. אבל הם מברזיל – אז יותר זול לקנות והקבוצות הגדולות פחות מתעניינות. זו פשוט בעיני אחת החידות הגדולות בכדורגל – מדוע ארגנטינאים עולים יותר כסף מברזילאים.

47 מליון פאונד שולמו על טבז, אחרי שעשה עבודה טובה ומושקעת עבור יונייטד. אבל הוא שחקן שאין להשוות ללואי פביאנו ובטח לא לדויד וייה.

בסופו של דבר זה פוגע בארגנטינה. כי בעולם מתנחלת לה תחושה שארגנטינה צריכה לקחת את המונדיאל בהליכה. ובלי קשר לכשלון של מראדונה זה לא ריאלי. במה הסגל של ארגנטינה טוב משל ספרד? הוא למעשה הרבה פחות טוב בכמעט כל עמדה מלבד מסי. אני לא בטוח שהוא טוב משל אנגליה.

יואב 22 בנובמבר 2009

אביאל,
יונייטד היא קבוצה גדולה והיא ממש לא חושבת כמוך וזה גם לא הזיק לה במיוחד בשלוש שנים האחרונות. אני לא נזכר במשחק אחד בשנים האלה שבו פלטשר לא ניהל את הקישור של יונייטד מול צלסי ונכשל בו. ההפך, הוא היה המצטיין ומול קבוצה עם קישור חזק מאד.גם לפני שבועיים בגשר הוא היה ענק.לפני שנה בטראפורד, הוא וגיגסי לבד, פירקו את הקישור של צלסי לחתיכות קטנות.ראוי שאנשים ישפטו לפי המציאות ולא לפי שמות בפוטבול מנג'ר.כלכלית(מאסצ'רנו), אם יונייטד היתה בעניין, זאת לא היתה העברה מסובכת מידי לפני כמה שנים.אבל כמו שיוסי כתב לפני, יש ביונייטד אנשים שחושבים והם ידעו להעריך את מה שיש להם ביד.
זה רק סטיגמות ויחסי ציבור-לא יותר מזה.נוח לאנשים לשכנע את עצמם במה שהם רוצים להאמין…
ואם גאג'ו נקנה בסכום כזה לריאל ומיוחצן כדבר הבא, נשאר רק להתרווח ולהנות מהקיבעון כי זה פשוט מגוחך…

אגב, פלטשר לא שיחק בשבעה מתוך תשעה ההפסדים האחרונים של יונייטד..

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

אני אוהב את הלוחם הסקוטי. הוא אכן מזכיר לי את רוי קין, ואולי עם קצת יותר שנים של משחק רציף באמתחתו, הוא יקבל גם כבוד השמור אצלי לאירי המזוקן.

נשים בצד את תחושתי כלפי זידאן (מעט אובר רייטד בעיניי, ומיד שמתי את הקסדה המתאמת אישית לשועל עם אוזניים גדולות, כהגנה ממטר הביקורת שאוהדי זידאן ירעיפו עליי עכשיו), אי אפשר לשים את פלטשר בכפיפה אחת עם שחקנים מן השורה הראשונה בעולם.

איך אפשר להתייחס ברצינות להשוואה כזו כשמדובר בשחקן שמשמש בד"כ כמחליף לשחקנים כמו אנדרסון??

אני גם מתייחס לקבוצה בה הוא משחק. לטעמי הסקוטי הוא ראי של הקבוצה שלו. היא הופכת אותו לטוב ולא הפוך.
גדולה של שחקן (כמו סקולס וגיגס למשל) היא שהוא מעלה את רמת הסובבים אותו.

פלטשר צריך לאכול עוד הרבה במבה עד שזה יקרה.
ולמרות הכל, שאפו על השער. זו הסיבה לבוא למגרשים.

אופיר 22 בנובמבר 2009

"There are a lot of players out there, all valued by their current clubs at £50million. Given the prices being asked, I just do not see the value."

פרגוסון מתמצת את זה מצוין.

בקשר לארגנטינאים אני כבר שנים תוהה מה כל הבאז הזה סביבם? בשעתו היה אפשר להאמין שקרספו הוא החלוץ הטוב בעולם, ורון הוא עושה המשחק הטוב בעולם ואז'אלה הוא הבלם הטוב בעולם. אז שלושתם היו שחקנים בסדר, ולא הייתי מביא אף אחד מהם לקבוצה שלי. בכלל בעולם יש איזה טרנד לטיני מטופש לפיו הבחורות הלטיניות הן היפות ביותר (לא לטעמי), השפות הלטיניות הן היפות ביותר (שנוי במחלוקת) והגברים הלטיניים הסקסים ביותר (רק אם מטרוסקסואל = סקסי). במציאות מה שיש זה ממשלות מושחתות וליגות כדורגל מחורבנות (במיוחד הארגנטינית, זאת ממש התעללות בחושים).

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

נעלבתי בשם יחצ"ני אמריקה לטינית :)
זה באמת חדש לך שהכל יחסי ציבור?

בחייך! הרגליים של רונלדו שוות 96 מיליון יורו?
המוח של איינשטיין לא שווה את הסכום הזה! אבל זה ערכו של איש יח"צ טוב.

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

חזי – אני מוכן דווקא לזרום עם המחיר של רונאלדו. רונאלדו שווה 94 מליון יורו אחרי 90 שערים בשלוש שנים, בלון דה-אור, שלוש פעמים ב-2-3 ראשונים של הבחירה, גביע אלופות, שלוש אליפויות ועוד גמר אלופות.
בריאל מדריד יש לו כבר 11 שערים ב-9 משחקים. על פי הערכים הללו אילו שחקנים בשוק שווים אפילו 30 מליון? (אני מדבר על שחקנים בשוק ולא על מסי)

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

הגזמת…
אפילו חסיד השוק ואפילו יצאתי פעם עם 2 עקומות (היצע וביקוש) לא חושב שזה מחיר ריאלי. אני חושב שכל המחירים הם מופרזים לאין שיעור. אולי נדבר יום אחד על תקרת שכר יתרונות וחסרונות, אבל ללא ספק יש רכיב יח"צ מגולם במחירים השערורייתיים של שחקני כדורגל. ושוב אני מדגיש, שחקני כדורגל, לא מדעני גרעין, פורצי דרך טכנולוגית, מגלי תרופות לסרטן…
סה"כ שחקני כדורגל.

טל 22 בנובמבר 2009

רונן, 45 מיליון על טבס זה המחיר הרישמי? אני יודע שהיו שמועות שזה סכום הקניה שלו(ולא ה25 מיליון שפורסמו), אבל השאלה היא אם זה מוכח או שזו סתם אגדה אורבנית.

וגם אה זה נכון, צריך לזכור שזה מחיר סיטי. אף קבוצה אחרת בעולם לא הייתה משלמת סכום כזה על טבס.

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

זו לא נראית לי אגדה אורבנית זה פורסם בעיתונים רציניים ולא הוכחש. בנוסף – יונייטד אכן הציעו 20-25. אני לא חושב שטבז העדיף את סיטי, שיש לזה גם משמעות כלכלית בשבילו, עבור הסכום הזה. למרות שהוא גם קיבל עליה עצומה במשכורת. הוא מרוויח יותר מכל שחקן ביונייטד. כולל מה שרונאלדו הרוויח.

יואב 22 בנובמבר 2009

חזי,
פלטשר הוא לא המחליף של אנדרסון-זה בדיוק הפוך.אין משחק גדול שפלטשר הוא לא בחירה אוטומטית בהרכב.הוא כבר בשלב של לקבל מנוחה אם זה אפשרי.
פלטשר גורם ליונייטד להיות טובה יותר בפינוי שטחים לאחרים ותנועה בלתי פוסקת שיוצרת אופציית מסירה.גם המוסר הגדול ביותר חייב שיעשו את התנועה.
סקולסי וגיגסי אלו שחקנים של פעם בדור(במקרה הטוב) ולא הוגן להשוות אליהם את רוב שחקני הכדורגל שאני מכיר אבל פלטשר הוא גם! לוחם סקוטי אדיר(וזאת בדיוק הסטיגמה שרוב האנשים נתקעים בה) וגם שחקן כדורגל מצויין שלא מפסיק להשתפר.

טל 22 בנובמבר 2009

עם כל הכבוד, את ההגדרה "שחקן של פעם בדור" הייתי שומר לקרויפים לזידאנים ולרונאלדואים.

אופיר 22 בנובמבר 2009

בוא נשים כרגע את קרויף בקטגוריה נפרדת מהשנים האחרים, בסדר?

טל 22 בנובמבר 2009

במה הקריירה של קרויף עולה על זו של זידאן או רונאלדו (הברזילאי)?

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

תוסיף את גיגס בחייך, אתה עושה לי אולקוס…
ואני עדיין חושב שזידאן הוא אובר רייטד, אבל יכול להיות שהצרפתופוביה מדברת…

יואב 22 בנובמבר 2009

טל,
זכותך.
גם ברמת מועדון(שמגדל שניים כאלה באותו פרק זמן)וגם ברמת הכישרון האישי והתארים, הם שחקנים של פעם בדור.זה לא הופך אותם לטובים ביותר שהיו אלא למידת הזמינות ששחקנים כאלה צומחים. גם גיגסי(הקיצוני הטוב והיציב ביותר בעשרים שנה האחרונות)וגם סקולסי(שבריאן קיד הגדיר בצעירותו-יש לנו את הדלגליש החדש)פוגעים בול להגדרה הזאת.
הקרוייפים והמארדונות זקוקים להגדרות אחרות ויותר מדוייקות…

טל 22 בנובמבר 2009

הבעיה של פלטשר היא לא שהוא לא ארגנטינאי, אלא שהוא סקוטי וקשר אחורי. גם על שחקנים אנגלים משלמים סכומים הזויים לחלוטין לעיתים, ראו מקרה גלן ג'ונסון, שון רייט פיליפס ואחרים. אפילו על רובי קין האירי שילמו סכום מופרך.

לא חסר שחקנים לא ארגנטינאים בתפקיד של פלטשר (לאסנה דיארה למשל) שמקבלים יותר מידי כבוד. פשוט במציאות הנוכחית יש חוסר כבוד מובנה לשחקנים סקוטים. מה עוד שפלטשר הוא שחקן שהסך הכל שלו, יותר מרשים מהיכולות שלו בפרמטרים ספציפיים של המשחק- אין לו טכניקה אישית מדהימה, אין לו נוכחות פיזית מהסוג של ווירה או יה יה טורה. מהבחינה הזאת הוא הכי מזכיר שחקן מסוגו של אלברטיני שהשלם שלו עולה בהרבה על סך חלקיו.

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 22 בנובמבר 2009

לפלטצר היו 2 סיבות מרכזיות לפריצה המאוחרת מעבר לפציעות שהיו לו כשחקן נוער ושעיכבו את תהליך הלמידה שלו כשחקן,
הראשונה היא שכשהוא נכנס לקבוצה הראשונה,הקבוצה עצמה היתה בתהליך של סיום תקופה ובנייה מחדש,מקצועית וחברתית,
חדר ההלבשה סבל מחוסר שקט ויתר אהבה בין גורמים מרכזיים ומשפיעים לא היתה,רוד ואן ניסטלרוי בפינה אחת לעומת כמה אחרים,רוי קין והשתן שעלה לו טיפה אחת מעבר לראש,לא בדיוק אווירה נוחה,מזמינה ומגוננת לשחקן צעיר.
סיבה שנייה היא שבגלל שכמה שחקנים מרכזיים היו רחוקים משיאם ובמיוחד כאלה באיזור הקישור,רוי קין שגמר את הסוס,פול סקולס שהיה טרוד בפציעות ובראייה שלו,ראיין גיגס בתקופה שלפני הרנסנס המחודש גרמו לקישור שלנו להיות מורכב לא פעם ולא פעמיים משחקנים כמו קווינטון פורטצ'ון ואלן סמית,פלטצ'ר לצידם לא יכול היה לקבל את ההגנה,ההדרכה והשקט המקצועי והנפשי כמו שהיה לפול אינס שהגיע ושיחק לצד בראיין רובסון,כמו לרוי קין שהיו לו את שניהם כשהוא הגיע,לפול סקולס שעלה מהנוער והיו לו את שלושתם,הכי קל היה דאז להאשים את הש.ג,השחקן הצעיר,רוב האוהדים הפילו עליו את התיק בתקופה הלא קלה של בין 2004-2006
אבל היה לו אופי של ברזל,כדורגל תמיד היה לו ברגליים,מוסר עבודה גבוה וכושר גופני טבעי גם כן,
היתה בעיה נוספת,מבנה הגוף שלו,הסיפורים מהאולד-טראפורד דיברו על זה שהוא צנום מדי,בגלל זה היה פחות אפקטיבי,במאבקי כוח,לא היתה יציבות בטיפול,במסירות ובשמירה על הכדור(היו מנערים אותו בקלות),
חודשים על גבי חודשים של תוכנית אימונים קשה בחדר הכושר(אבא של מייקל קלג,שחקן הגנה שלנו מהדור של סקולס ובאט שלא פרץ כמוהם,הוא האחראי שם)
ופלטצר סוף סוף פיתח הגוף לכזה של גבר ולא ילד,בשלב הזה החלה הפריצה הגדולה,את הניצוצות הראשונים ראינו בעונת האליפות בעונת 2006 ופתאום פלטצר היה יכול לכל השמות הגדולים ששיחקו מולו,גם אלה של מילאן,ברצלונה,צ'לסי ליברפול וארסנל(האמת שאת ויירה הוא תמיד שם בכיס הקטן במפגשים בינהם,גם בשנים הקשות יותר מבחינתו),
פלטצ'ר עצמו סיפר שבוע שעבר כי הוא ממשיך לעבוד קשה בחדר הכושר ושומר על האיזון הנכון בין מבנה גוף שרירי(רזה אומנם אבל חזק הרבה יותר) אבל כזה שלא יפגע בניידות שלו על המגרש.
אז יש לו דרכון סקוטי והוא נראה כמו איזה חנון,הוא סירב לחיי הזוהר שמוצעים לשחקן של יונייטד ושם בצד את הכניסה למדורי הרכילות ויציאה עם דוגמניות אלא התחתן בגיל צעיר והיום יש לו 2 תאומים על הראש,
אה כן,הוא עלה לא עלה גרוש ליונייטד,
תוצרת בית,
אז עם כל הכבוד למסצראנו ואחרים,לא השמות מדברים אלא היכולת על הדשא ומי שרואה את פלטצר משחק מבין זאת.

סימנטוב 22 בנובמבר 2009

קראתי את הראיון איתו ציינו שכמו רנאלדו גם הוא מצא את האיזון שרירי  

רונן דורפן 22 בנובמבר 2009

טל – אם לא ראית את יוהאן קרויף אין טעם לדיון הזה.

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

אני מסכים.
כי אחרת אני מעלה באוב את אוזביו, וזה לפני שאני מתחיל עם שמות שאפילו סוקרטס (הפילוסוף לא הזחקן) כבר שכח…

טל 22 בנובמבר 2009

ראיתי אותו במשחקים של הולנד ששודרו בשידורים חוזרים בערוצים השונים. נכון שאת זידאן ורונאלדו ראיתי הרבה, הרבה יותר.

לדעתי דווקא כמות השידורים הנוכחית לא משרתת את הכוכבים הגדולים, כי אנחנו רואים אותם בכל משחק, לפעמים 5 פעמים כולל השידור החוזר ועל ידי כך אנחנו נחשפים גם לתקופות הפחות טובות שלהם. למראדונה היה מונדיאל קטסטרופלי ב82 ובינוני מאד ב90. היום אף אחד לא זוכר את זה או לפחות לא מתחשב בזה שבאים לדון בגדולה שלו ובמקום שלו בהיסטוריה.

טל 22 בנובמבר 2009

דוגמה נוספת, שנוגעת דווקא לקבוצות ולא לבודדים: מילאן הגדולה של ואן באסטן, חוליט ורייקרד שנחשבת לקבוצה הגדולה ביותר בב30 השנים האחרונות, לא זכתה באליפות איטליה בשנות הזכיה שלה באליפות אירופה (89 ו90). היום קבוצה שהייתה זוכה בשתי אליפויות אירופה מבלי לזכות בליגה שלה לא הייתה נחשבת לכזה קונצנזוס לתואר הקבוצה הגדולה ביותר. אבל לפני 20 שנה לא ראינו את הליגה האיטלקית בכל שבוע, אז העובדה הזאת קצת נשכחה.

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

זה עובר כחוט השני בכל הדיונים כאן..
גם קרוייף לא נהנה מפרומיל התקשורת שנהנה ממנה רונלדו היום, ולא הופיע בכזו תכיפות בכל בית בפלנטה שלנו.
צריך לקבל את זה שכוכב בקליבר כזה זאז ככל הנראה היה שווה את התשבוחות שלו.

אנחנו חיים בעולם תקשורתי שונה לחלוטין.
וזה לא רצציני להשוות בין שחקנים מאז ומהיום ובטח לא רציני לעשות זאת על סמך שירודים חוזרים בשחור לבן

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

מתנצל על הדיסלקטיות הזמנית. אני צריך להתחיל לעשות לעצמי הגהה…

עומרי 22 בנובמבר 2009

טל- ההשוואה של פלטשר לאלברטיני היא אחת המדויקות בנתקלתי בהן לאחרונה. יופי של השוואה רק מאיפה לכל הרוחות נזכרת באיטלקי הנשכח?

מדברים פחות על פלטשר בהקשר של הייפ משום שאין מי שיש לו אינטרס לעשות את ההייפ. כשחקן בית בינייטד פלטשר כבר רשום להיות בה עד גיל 33 לפחות. הוא לא חלק מהשוק ולא יהיה. זה שונה מארגנטינאים או ברזילאים או הולנדים שהם בד"כ מטבע עובר לסוחר.
אין לי ספק שאם פלטשר בא מחר לדייויד גיל ודורש העברה המחיר שלו יהיה גבוה מאוד. בסביבות 25 מיליון פאונד.

טל המנצ'סטרי- מה רע בלזיין דוגמניות?

משה 22 בנובמבר 2009

פטריס אברה יוצא היום להגנתו של הנרי…כמה לא מפתיע שדווקא שחקן של הקבוצה שמקדשת רמאות עושה את זה.

א. 22 בנובמבר 2009

להנרי יש שתי אפשרויות בלבד : הראשונה – לבצע משאל טלפוני בין כל שחקני צרפת בנושא משחק חוזר נגד אירלנד ובמידה שרוב ברור מקרב שחקני צרפת יסכימו למשחק חוזר אז המשחק יתקיים על אפה וחמתה של פיפ"א.
האפשרות השניה היא פרישה של הנרי מהנבחרת הצרפתית.

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

כמה נאיבי…
מיד אח"כ עליו להתקשר לכל אזרח אירי ולבקש את סליחתו, לשים פתק בכותל לבקש סליחה מהאל ולהשליך את עצמו מצוק לאחר שלא יוכל לשאת עוד את הבושה…

נו.. באמת :)
אגב את עניין הצוק לא הייתי פוסל, אבל יש לי עניין עם ארסנל על נספחיה…

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 22 בנובמבר 2009

עומרי

:)
רע זה בטח לא,הלוואי עלי
אבל טוב שהוא הפך להיות איש משפחה
מסודר בגיל צעיר,דמוי פול סקולס,
כאלה אני רוצה ביונייטד.

יואב 22 בנובמבר 2009

טל,
אגב, גם זיזו הגדיר את סקולסי כשחקן הטוב בדורו(או משהו דומה, אני פשוט לא בבית ולכן לא יכול להביא את הציטוט המדוייק).
ואם סקולסי וגיגסי נכנסים(או אפילו רק מתמודדים) לקבוצת יונייטד של כל הזמנים,לפי כל משאל שתערוך, אז שחקנים של פעם בדור זאת בהחלט הגדרה הולמת.

עומרי 22 בנובמבר 2009

יואב- זה נשמע כמו משהו שזיזו בהחלט יכול לומר- הכוונה לגולש שמגיב כאן בצורה קבועה תחת השם זיזו.
לגבי זיזו המקורי אני מעט יותר סקפטי.

יואב 22 בנובמבר 2009

עומרי,
קח את זיזו(המקורי) ועוד כמה….
Zinedine Zidane : "My toughest opponent? Scholes of Manchester. He is the complete midfielder

Zinedine Zidane : "Scholes is undoubtedly the best midfielder of his generation

“Paul Scholes would have been one of my first choices for putting together a great team – that goes to show how highly I have always rated him. He would have been one of the first players I’d have bought, given the chance”

Marcello Lippi

I'm not the best, Paul Scholes is.
o Edgar Davids.

THIERRY HENRY has given Arsenal's arch-rivals Manchester United a boost – by hailing Paul Scholes as the best player in the Premiership.

The French striker has gone out of his way to heap praise on Old Trafford ace Scholes, who played a key role in United's title win last season.Henry told a French magazine: "Without any doubt it has to be Paul Scholes, Man United's midfielder.

"He knows how to do everything, and he is the one who directs the way his team plays. "On top of that, he has indestructible mental strength, and he is a genuine competitor."

Originally Posted by VII
Tony Adams : "I really rate Paul Scholes, because he hasn't got the high profile of many of the Manchester United players, he doesn't get too much attention, but he is one very good player. He is an intelligent player, he works hard and he scores some great goals. He is not flamboyant and is a quiet lad off the pitch but he is a tremendous asset to Manchester United and to England. He has already got my vote as player of the year."

Sir Bobby Charlton : "I am sorry for England because they don't have any player like him. You can talk about others but there is no one else like him. He is the best technical player England has without any question."

Gary Neville : "I wouldn't swap Paul Scholes for anybody. He is quite simply the most complete footballer I have ever played with. He is the best."

Sam Allardyce : "There is not a better midfield player in the world."

Kevin Keegan : "What United have got that Chelsea haven't is Paul Scholes. I think he is different to anything else in English football."

David Beckham said that, among his teammates at Real Madrid, which included Zinedine Zidane, Raúl, Ronaldo, Luís Figo and Roberto Carlos, Scholes was the most admired opponent : "He's always one of those people others talk about. Even playing at Real Madrid, the players always say to me 'what's he like'? They respect him as a footballer, and to have that respect from some of those players is great."

Steve Bruce : "He's the best player in Britain in my opinion and he has to get himself fit just before we are due to play at Old Trafford. I cannot pay Paul a bigger compliment than to say that he's the most complete footballer in the country. The best bar none."

Laurent Blanc : "Scholes is the best English player. Intelligence, technique, strength… all the attributes are there. At Manchester United I saw what he could do on the training field. Phew!"

Edgar Davids : "Everyone of us should emulate him. We can all learn from Paul Scholes."

Rio Ferdinand : "I can honestly say Paul is the best player in the England squad. For me he is the complete player."

Rio Ferdinand : "For me, it's Paul Scholes. Everyone at the club considers him the best."

George Best : "To be honest I think England have lost their best player. Certainly he's the most consistent and naturally gifted player we've had for a long, long time."

Ray Wilkins : "I'm saddened because I think we as spectators, not only in this country but right through out Europe and the rest of the World, will be missing one hell of a footballer."

Peter Schmeichel : "He controls and distributes the play and the game better than anyone I have ever seen."

Brian Kidd : "Paul Scholes had the best football brain I'd ever seen in a kid. Let's face it. Paul Scholes is in a class of its own"

Marcello Lippi : "Paul Scholes would have been one of my first choices for putting together a great team – that goes to show how highly I have always rated him. Scholes is a player I have always liked, because he combines great talent and technical ability with mobility, determination and a superb shot. He is an all-round midfielder who possesses character and quality in abundance. In my opinion, he's been one of the most important players for United under Sir Alex."

Sir Alex Ferguson : "Very few players can do that, but Scholes is one of them – and I knew he was one of them. That's why, without question, I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."

Sir Alex Ferguson : Sir Alex Ferguson gave evidence in court on behalf of one of his former trainees and listened to the prosecution barrister's list of United's top players.

"You've missed Paul Scholes – and he's my best player," Ferguson chided her.

Vieira on Scholes

Patrick Vieira has surprisingly revealed that Paul Scholes was one of the toughest opponents he faced while wearing an Arsenal jersey.

Talking to former Bayern Munich player Stefan Effenberg on Ford’s Feel Football programme, the France captain revealed:

"One that may surprise you is (Paul) Scholes – because I never knew how to mark him.
"This guy is really clever – he can play one touch, two touches – so it's really difficult to get to him at the right time to try to get the ball. I would have said he's one of the tough players I had to face because by the time you get to him the ball is gone already.

Micah Richards : "He's always in the right position, always seems to be at the end of the box when the ball drops in. The complete midfielder – when he's fit, he's the best. Some go missing but he's in the right place at the right time. He's my favourite player of all-time, unbelievable. If you give him a chance it's a goal, isn't it?"

Glenn Hoddle : "There isn’t a player of his mould anywhere else in the world."

Terry Venables : "He’s the best one- or two-touch passer in the country. He sees the game unlike any other player."

Alan Shearer : "If you ask footballers to pick out the player they most admire, so many of them will pick Paul Scholes. He can tackle, and his passing and shooting is of the highest level. He’s the most consistent and naturally gifted player we’ve had for a long, long time."

Eidur Gudjohnsen : "I'm more an admirer of Paul Scholes than I am of Ronaldo. Ronaldo is a fantastic player, but he has 10 other great players around him every week…Scholes is one of the most complete footballers I've ever seen. His one-touch play is phenomenal. Whenever I have played against him, I never felt I could get close to him."

Edgar Davids : ""Every one of us (midfielders) is just trying to become as good as him. Everyone can learn from Paul Scholes."

Edgar Davids : "I'm not the best, Paul Scholes is."

Tony Adams : "I really rate Paul Scholes, because he hasn't got the high profile of many of the Manchester United players, he doesn't get too much attention, but he is one very good player. He is an intelligent player, he works hard and he scores some great goals. He is not flamboyant and is a quiet lad off the pitch but he is a tremendous asset to Manchester United and to England. He has already got my vote as player of the year."

Cesc Fabregas : "He is the one whose level I aspire to. He is the best player in the Premier League."

Patrick Vieira : "The player in the Premiership I admire most? Easy – Scholes."

Thierry Henry : "I can't understand why Scholes has never won the player of the year award. He should have won it long ago. Maybe it's because he doesn't seek the limelight like some of the other 'stars'."

Zinedine Zidane : "My toughest opponent? Scholes of Manchester. He is the complete midfielder."

Zinedine Zidane : "Scholes is undoubtedly the best midfielder of his generation."

Sam Allardyce : "There is not a better midfield player in the world."

Kevin Keegan : "What United have got that Chelsea haven't is Paul Scholes. I think he is different to anything else in English football."

Marcello Lippi : "Paul Scholes would have been one of my first choices for putting together a great team – that goes to show how highly I have always rated him. Scholes is a player I have always liked, because he combines great talent and technical ability with mobility, determination and a superb shot. He is an all-round midfielder who possesses character and quality in abundance. In my opinion, he's been one of the most important players for United under Sir Alex."

Ray Wilkins : "I'm saddened because I think we as spectators, not only in this country but right through out Europe and the rest of the World, will be missing one hell of a footballer."

Gordon Strachan : "Paul Scholes has been the best England midfield player for 30-odd years. You'd probably have to go back to Bobby Charlton to find someone who could do as much as Scholes. When the ball arrives at his feet he could tell you where every player on that pitch is at that moment. His awareness is superb."

Veron while at Chelsea being asked in an interview who's the best english player : "Paul Scholes."

Peter Schmeichel : "People say he is a great player, but you have to define what a great player is, For me, it is a player who has a bottom level that means his worst performance is not noticed.If he is having a bad game, a team-mate might feel Paul Scholes is not quite on his game, but a spectator wouldn't notice. Scholes, of all the players I have played with, has the highest bottom level. His reading of the game is unsurpassed.He has an eye for a pass, for what the play or the game needs at that precise moment, that I have never seen anyone else have. He controls and distributes the play and the game better than anyone I have ever seen."

Peter Schmeichel : "Still the best player in that United midfield."

Laurent Blanc : "Scholes is the best English player. Intelligence, technique, strength… all the attributes are there. At Manchester United I saw what he could do on the training field. Phew!"

Michael Carrick : "Paul Scholes is just fantastic. When you play alongside him, you realise what a special talent he is."

Michael Carrick : "He is a legend and he's going to be remembered for a long time. Just to play alongside him and learn from him has been an absolute pleasure. I think he is a footballer's footballer; he has been at this level for so long. As long as he is part of us we always feel we have a chance. We appreciate the way he goes about his business. I have never met a character like Scholesy; certainly not someone who is that good."

Park Ji Sung when asked by the club’s official home page which United player he would like to see in the red shirt of the Taeguk Warriors : “It has to be Paul Scholes.”

David Beckham said that, among his teammates at Real Madrid, which included Zinedine Zidane, Raúl, Ronaldo, Luís Figo and Roberto Carlos, Scholes was the most admired opponent : "He's always one of those people others talk about. Even playing at Real Madrid, the players always say to me 'what's he like'? They respect him as a footballer, and to have that respect from some of those players is great."

Brian Kidd : "Paul Scholes had the best football brain I'd ever seen in a kid. Let's face it. Paul Scholes is in a class of its own."

Rio Ferdinand : "I can honestly say Paul is the best player in the England squad. For me he is the complete player."

Rio Ferdinand : "For me, it's Paul Scholes. He'll do ridiculous things in training like say, "You see that tree over there?" – it'll be 40 yards away – "I'm going to hit it". And he'll do it. Everyone at the club considers him the best."

Phil Neville : "Paul, for me, is the best player in the England team. It worries teams. Speak to any other international team and they will single Paul out as England's key player. For me, he doesn't get the full credit that he deserves. He is a world-class player and deserves to be up there with the likes of Zidane and Figo."

Gary Neville : "I wouldn't swap Paul Scholes for anybody. He is quite simply the most complete footballer I have ever played with. He is the best."

Gary Neville : "Paul Scholes is the best player I've ever played with. There's talent in every part of his game."

Steve Bruce : "He's the best player in Britain in my opinion and he has to get himself fit just before we are due to play at Old Trafford. I cannot pay Paul a bigger compliment than to say that he's the most complete footballer in the country. The best bar none."

Roy Keane : "An amazingly gifted player who remained an unaffected human being."

George Best : "To be honest I think England have lost their best player. Certainly he's the most consistent and naturally gifted player we've had for a long, long time."

Sir Bobby Charlton : "I am sorry for England because they don't have any player like him. You can talk about others but there is no one else like him. He is the best technical player England has without any question. He could have had a lot more caps if he had carried on. And if I was the manager he would have ended up with more than I did – easy"

Sir Bobby Charlton : "He’s always so in control and pinpoint accurate with his passing – a beautiful player to watch."

Sir Bobby Charlton : "Paul Scholes is my favourite player. He epitomises the spirit of Manchester United and everything that is good about football."

Sir Alex Ferguson : "Very few players can do that, but Scholes is one of them – and I knew he was one of them. That's why, without question, I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."

Sir Alex Ferguson : "He has an awareness of what’s happening around him on the edge of the box which is better than most players. As a kid he always had a knack of arriving in the penalty area just at the right time, but he’s proving just as effective from outside the box because he’s using his experience in the right way. It doesn’t matter who I am thinking about bringing into my midfield, Paul Scholes will be included, as he would in any side in the world."

Sir Alex Ferguson : Sir Alex Ferguson gave evidence in court on behalf of one of his former trainees and listened to the prosecution barrister's list of United's top players.

"You've missed Paul Scholes – and he's my best player," Ferguson chided her.

יואב 22 בנובמבר 2009

מספק, לא?

Yair 22 בנובמבר 2009

יואב, יש תקציר של הדברים איפה שהוא? יש לי חודש עמוס…

סימנטוב 22 בנובמבר 2009

בני – שביט טוב לנו? איך הדופק? יאללה אני צריך קצת חמצן…

בני תבורי 22 בנובמבר 2009

סימנטוב,
לא יודע מה להגיד, שביט בחור מצויין ויודע כדורגל, אבל גם דני ניראון כזה…אני חושב שמשהו לא התחבר עם השחקנים, אולי שביט יתקן. לגבי הדופק, אני בסדר גמור, תודה, בהתאם לציפיות.

ערן קאלימי 23 בנובמבר 2009

אתם אשכרה תוהים אם מאמן זה או אחר טוב לסטלמכינו האמיצים?
זה לא עניין כזה בכלל, כל עוד יש במערכת דני לווים וכיו"ב אזי קקה יהיה מצבה של הבכירה שבקבוצות אם המושבות.

לפחות עכו לא מביכים כ"כ, אז אני מתנחם בזה שקבוצה ששליש משחקניה גדלו בשכונה שלי נראית כמו משהו קוהרנטי שבועט בכדור.

ושיובה מנצחים, אבל זה בענף ספורט אחר, לא בזה של פ"ת ועכו.

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

עכשיו תתרגם לעברית וערבית, השפות הרשמיות בארץ, ונתראה בשנה הבאה.

א. 22 בנובמבר 2009

אבי רצון ברגע של סוגה עילית :
אף פעם לא סבלתי את אריק קאנטונה. שחקן מדרג שלישי שיוחצן כאילו היה פלאטיני או בקנבאואר או ריברה או גינטר נצר. ולא כך הוא. קאנטונה היה שחקן מהדרג השלישי שלא הגיע לשום הישג משמעותי בקריירה שלו. גם לא במנצ'סטר יונייטד.
^^
מסתבר שזה אפשרי גם לשחקן מדרג שלישי : קנטונה זכה בשתי אליפויות וגביע עם מארסיי ועוד גביע עם מונפלייה,ואחר כך הביא אליפות ללידס,ארבע אליפויות ושני גביעים (כולל שני דאבלים) ליונייטד בחמש שנים.
קריירה לא רעה בכלל לשחקן מדרג שלישי.
לאחר פרישתו נטען שכאשר קנטונה הגיע יונייטד הוערכה ב-50 מיליון ליש"ט ובעת שעזב יונייטד הוערכה ב-500 מיליון ליש"ט.
אבל עדיין שחקן מדרג שלישי.
אגב,יש טענה שפעם אבי רצון היה עיתונאי ספורט חשוב.
האומנם ?

יוסי מזרחי 22 בנובמבר 2009

א.
תן לעצמך סטירה (טובה ומלאה) על החוצפה שבחילול המקצוע הזה -עיתונאות- בכך שכללת את האדיוט הזה בין העיתונאים. האיש הזוי ולעיתים בזוי.
אהבל חסר הבנה מינימלית בכדורגל.

שלו רומא 22 בנובמבר 2009

סליחה על ההפרעה לדיון המרתק…
מי שלא ראה הצגה של טוטי, לא ראה שחקן גדול באמת.
כל פעם אני חושב שזה הסוף,
והוא נותן משחק יותר גדול מהקודם.
הוא לא עושה את זה בריאל,
אף אחד לא שילם עליו 94 מליון יורו.
הוא הקבוצה הוא העיר הוא הכול.
היום הוא עבר את בטיסטוטה ברשימת המבקיעים בסרייה א'.
חסרים לו 87 למקום הראשון.
שניים כדי לעבור את סניורי,
19 לעבור את באג'יו.
30 כדי לעבור את ג'וזפה מיאצה ואלטפיני.
39 למקום השני בכל הזמנים.
אז נכון שהקריירה לקראת סיום,
והוא חתום לעוד 4 וחצי עונות.
אבל מי שנוסע במקרה לרומא,
תבררו אם טוטי בריא ומשחק.
כי באמת כזה דבר לא רואים כל יום.

גיל מזימבבואה 22 בנובמבר 2009

שלו, אני קורא עכשיו את הפריצ'יפסה של פטר פרנגה. סיפור שמתאר בתוכו גם את רומא היפה במאה ה – 17 . תקרא ותהנה לא רק מטוטי.

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

היתה כתבה בבלייזר (אני קורא בשביל הכתבות) על גיגס, דל פיירו וראול… אלה שמשביחים עם הזמן.
אני הייתי מוסיף את טוטי ואפילו את פיפו אינזאגי.
הכי חבל לי שאי אפשר להכניס את גארי נוויל לרשימה.

שלו רומא 22 בנובמבר 2009

א. -לא, הוא לא היה אף פעם חשוב.
הוא יודע כנראה לקרוא איטלקית פעם זה היה מספיק.

עומרי 22 בנובמבר 2009

יואב- מספק בהחלט.

שלו- מי ראשון

יואב 22 בנובמבר 2009

א,
קראתי את זה עם הקפה של הבוקר.האיש אובססיבי בשינאת יונייטד וגם מצהיר על כך בגאווה בכל הזדמנות שיש לו.והוא גם אדם מאד לא חכם,מאד ילדותי, צהוב ונקמני(שזה לא קשור ליונייטד).
יאיר, חזי,
סורי על האורך(ועל כמה תגובות שיצאו כפולות)אבל זה שווה את המאמץ.אם עומרי לא היה סקפטי, זה כנראה היה מתקצר אבל את האמת הפשוטה קשה לשקר וגם לא את גדולתו של הנסיך הג'ינג'י….

חזי השועל 22 בנובמבר 2009

מי אני שאעצור אותך מלשבח את אושיות יונייטד?
ואל דאגה בקשר לנדל"ן שאתה תופס… הוא לא שלנו, הוא של דורפן. :)

שלו רומא 22 בנובמבר 2009

עומרי –
1. סילבי פיולה 274
2. גונר נורדהל 225
3. ג'וזפה מיאצה 216
3. ג'וזה אלטפיני 216
5. רוברטו באג'ו 205
6. קורט הרמין 190
7. ג'זפה סיניורי 188
8. פרנצסקו טוטי 187

שלו רומא 22 בנובמבר 2009

גיל אם אתה מתעניין בספרים על רומא,
יש "אלה תולדות" של אלזה מורנטה,
על רומא בזמן מלחמת העולם השנייה.
בתור אחד שמסתובב הרבה באזור העלילה,
הספר השאיר עלי רושם רב.
ודרך אגב ברומא יש הרבה מאוד, גם טוטי.
ונעים באמת לגלות אותה כל פעם מחדש (כמו את טוטי…).
והרי כדורגל הוא רק משל.

אביעד 27 בנובמבר 2009

לשמחתי הייתי במשחק הזה. ולראות את פלטשר על הדשא זו חוויה. הוא בכל מקום!

Comments closed