התגובה שלי על מריון ג'ונס (וגם אולי של רוג'ר קלמנס)

דחיתי ביממה את התגובה שלי לסיפור מריון ג'ונס, משום שכתבתי על כך לעיתון של היום. האספקט שהתרכזתי בו שם היה שאמריקה יוצאת עכשיו למלחמה מוסרית וזה לא דבר שצריך לזלזל בו. זה די בלתי נתפש שאם מניקה לילד בן שישה חודשים, לא מסוכנת לציבור ולא אלימה, נשלחת לכלא.

אני חושב שיותר מדי אנשים חושבים "שכל מה שמעניין את האמריקאים זה הדולר". אמריקה היא כמובן מדינה שעברה הרבה מאד תמורות שנבעו מלהט מוסרי. לעתים קרובות מזוייף. המון מלחמות היו נגד "חוטאים" מכל מיני סוגים. וכשאמריקה מחליטה להילחם שאלוהים ישמור.

התווכחנו פה למשל, לא מעט בזמן האחרון לגבי השאלה אם בארי בונדס ורוג'ר קלמנס ייכנסו להיכל התהילה של הבייסבול. ובעקבות גזר הדין של ג'ונס והדברים שאמר השופט אני מתחזק בדעתי שהם יכולים לשכוח מזה. בונדס צריך לחשוש מאד מגורל דומה לג'ונס. לקלמנס כדאי לדייק מאד בעובדות משפט הדיבה שלו כי הם רק מחכים שייפול בעדות שקר שם.
ולכן את התגובה המשמעותית ביותר לעניין ג'ונס אני קורא הבוקר בESPN. מסבר שרוג'ר קלמנס מתלבט אם להעיד בשבועה בקונגרס. קלמנס רוצה להיות בהיכל התהילה, אבל בהחלט נזהר באפשרות של תקופה במתקן פדרלי.

אם אתם כל כך בטוחים שאמריקה שוכחת. קחו בחשבון את הנתון הבא: ג'ו ג'קסון לא נמצא בהיכל התהילה. וג'ו ג'קסון לא מכר את הוורלד סיריז של 1919. הוא יצא זכאי במשפט וההוכחות ההיסטוריות הן בברור לצידו (רק להמחשה: בוורלד סיריז שהוא לכאורה מכר הוא היה השחקן הכי טוב ושבר את שיא החבטות לסדרת גמר). ג'קסון הוא החובט עם ממוצע החבטות השלישי בהיסטוריה. הוא הורחק בתואנה שערורייתית בסטנדרטים משפטיים "שהסתובב בחברה הלא נכונה". הקומישינר שעשה לו את זה, השופט לנדיס, היה גזען שכבר הוקע לא מעט פעמים. וג'ו ג'קסון לא בהיכל התהילה.
ומי שחושב שחוסר הצדק הספורטיבי זועק לשמיים? פיט רוז, בעל שיא החבטות, לא בהיכל. ג'ו ג'קסון, שלישי בממוצע חבטות, לא שם. גם שיאן ההום ראנס יכול לשבת בחוץ.
כן, הם מערבבים את המוסר שלהם עם ספורט. וכן, בשנים הקרובות זה יהיה קצת ציד מכשפות.

חובבנות
איפה הכסף? (החכם)

43 Comments

martzianno 13 בינואר 2008

רונן, האם לדעתך המאבק המוסרי יושפע ממי יקח את הבחירות הקרובות בארה"ב ? (כמו-כן יש לכתוב תואנה משפטית)

רונן דורפן 13 בינואר 2008

מרציאנו – אנחנו נכנסים לתחום שאני לא מומחה בו. אבל אל תעשה את ההקבלה מישראל שמאל=חילוניות. הצד הדמוקרטי של המערכת הפוליטית לא הרבה פחות דתי מהרפובליקני.
תודה התיקון.

אריק 13 בינואר 2008

אמריקה פשוט מכורה לטלנובלות.
פרק א : היפהפייה זוכה בחמש מדליות
פרק ב : או ואווי. היפהפייה רימתה
פרק ג : הנפילה – אין מדליות , אין כסף וקצת כלא
פרק ד : אופרה ויינפרי, ספר וסרט אוטוביוגרפי
פרק ה : חוזה פרסום חדש

הזכויות שמורות למרתה סטוארט.
ולעוד עשרות מפורסמים שמשחקים את המשחק הזה מול התקשורה.

רונן דורפן 13 בינואר 2008

אריק, אני לא ממש שולל את מה שאתה אומר – אבל רוצה לעשות אבחנה.

באנגליה – כשהצהובונים יום אחד מכתירים מישהו ולמחרת מפילים אותו – זה קורה בציניות בכדי למכור עיתונים.

בארצות הברית המוסר הנוצרי בא לידי ביטוי.

אריק 13 בינואר 2008

רונן, תחליף את המילה "מוסר" ב "צביעות" ואני חותם על התגובה שלך.
לאורך ההיסטורייה נעשו בחסות המוסר הדתי רוב המעשים הכי לא מוסריים בתולדות באנושות.

אותי הפרשה הזו די משעשעת. פריט טרויה (מי הספורטאית היחידה שזכתה בחמש מדליות בשבוע אחד ואיבדה אותן בדקה אחת?) הופך לאין סוף כתבות בעידוד שקוף של היחצנים של הספורטאית.

זיזו 13 בינואר 2008

רונן
לא פעם הבעתי את דעתי שכל השחקנים הנ"ל צריכים להיכנס להיכל.
הדיון תמיד היה סביב האם הם יכנסו או לא?

מעניין אותי האם היית רוצה לראות שחקנים כמו פיט רוז ובארי בונדס בפנים?

רונן דורפן 13 בינואר 2008

אריק – המוסר הנוצרי הזה לא שווה כלום בעיני. הוא הצדיק סחר עבדים כמו שהצדיק מלחמה בסחר עבדים. אבל הוא קיים. וכל מה שניסיתי לומר שאסור להתעלם ממנו ככוח מרכזי באמריקה. לא פחות מהכוחות המסחריים שאתה מדבר עליהם. אין לי שום בעיה שאתה מכנה מוסר זה "צביעות" במקום "אוונגליזם"…

זיזו – הבעתי את דעתי בעבר, גם אם היא לא מגובשת. אם הייתי צריך להצביע היום עבור בארי בונדס להיכל התהילה הייתי מצביע נגד. כי הוא לא נענש בשום צורה ואין שום קבלת אחריות שלו – ולא פחות חשוב, של עולם הבייסבול – למעשיו.

אבל אם בארי בונדס ייענש בצורה משמעותית אחרת, למשל שהשיאים שלו ייפסלו, אז הייתי מצביע עבורו בגלל הישגיו המדהימים לפני הסמים. בדומה, הייתי מצביע עבור קלמנס אם ישללו ממנו כמה תארי סיי יאנג מאוחרים.

מה הנימוק שלי?
במצב הנוכחי בחירה להיכל התהילה היא מצב בו הפושע "צוחק כל הדרך לבנק". עידוד מוחלט לרמאות. מבקשים מאיתנו לשים חותם של "קריירה של ספורטאי גדול" על קריירה שהרבה ממנה לא ראויה להערכה. פסילת שיאי ההום ראנס תאפשר מצב בו אוכל לומר: "בונדס היה שחקן בייסבול ענק עד גיל 35. ואחר כך הוא רימה ונענש". עם המצב הזה אין לי בעיה.

מקגוויאר הוא סיפור טיפה שונה – משום להבדיל מבונדס וקלמנס לא ברור אם הקריירה המוקדמת שלו ראויה ספורטיבית להכרה הזו.

טדי 13 בינואר 2008

נראה לי שהסיפור עם ג'קסון הוא שהוא כבר הסכים למכור את המשחקים, אבל בסוף לא עשה את זה, לא?

טדי 13 בינואר 2008

והלינק הראשון פשוט חוזר לעמוד הזה…

רונן דורפן 13 בינואר 2008

טדי – אני לא יודע לגבי הסכמה. אבל מעשה פלילי הוא מעשה. לא הסכמה. ידוע לי שבסדרה ההיא הוא הגיע מהבסיס הראשון הביתה על סינגל באחד המבצעים שנחשבו הגדולים בהיסטוריה בתקופה ההיא.

הרבה מהאיבה כלפיו נבעה מכך שהיה דרומי. בדרום הוא נחשב גיבור – הכביש בין שארלוט לאטלנטה נקרא על שמו. בשנותיו המאוחרות היה נשיא בית הדין של הבייסבול בקרוליינה – מה שמרמז שהם ראו בו אדם מוסרי לחלוטין.

טדי 13 בינואר 2008

מהצצה חטופה בספר של אליוט אסינוף על אותה פרשיה, ג'קסון היה בסוד העניינים וגם קיבל כסף על מנת למכור את המשחק, אבל בעצמו לא היה בטוח מה לעשות ולבסוף החליט שהוא רוצה לנסות לנצח. אחר כך הוא גם ניסה לפנות לקומיסקי, הבעלים, כדי לספר לו על מה שקרה, אבל קומיסקי דחה אותו.
חלק מזה שהוא נחשב מוסרי נעוץ גם בזה שהוא נחשב לנאיבי. בין השאר, אני חושב, הוא לא ידע לקרוא.

גיא 13 בינואר 2008

ללא שום טיפת ציניות, ליבי ליבי על מריון ג'ונס.
כאב לילדים אני ממש לא מצליח להצדיק את קביעת התקדים הזה דווקא על גבה. אמריקה יודעת להיות אכזרית כשהיא רוצה.

רונן דורפן 13 בינואר 2008

גיא – כמי שחושב שרמאי סמים צריכים להכנס לכלא – אני מסכים לעונש אבל הייתי רוצה לראות פה חנינה. דיברנו פה לפני כמה ימים על החוקה האמריקאית. להפריד אם מניקה מילד בן חצי שנה (כשלא מדובר ברוצחת) זה עונה אצלי להגדרה של "עונש מוגזם ולא טבעי".

michaly 13 בינואר 2008

גיא, אם אף אחד לא היה מזדעזע, זה לא היה שווה כלום וכולם היו שוכחים מזה אחרי חצי שעה.
מוגזם? לגמרי, לא טבעי? יכול להיות, מרתיע אחרים? ימים יגידו, אבל נראה לי שכן.

יונתן 13 בינואר 2008

אין דבר יותר נאלח מאמריקה המוסרנית והצדקנית שמטיפה לעולם בעודה צועדת על גופות קורבנותיה.לפני ג'ונס צריכים להישפט וללכת לכלא כל פושעי המלחמה,נותני הפקודות והמבצעים.אמריקה החולה מנסה להיטהר על גבה של אצנית טיפשה.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 13 בינואר 2008

במצב הנוכחי בחירה להיכל התהילה היא מצב בו הפושע ”צוחק כל הדרך לבנק“. עידוד מוחלט לרמאות. מבקשים מאיתנו לשים חותם של ”קריירה של ספורטאי גדול“ על קריירה שהרבה ממנה לא ראויה להערכה. פסילת שיאי ההום ראנס תאפשר מצב בו אוכל לומר: ”בונדס היה שחקן בייסבול ענק עד גיל 35. ואחר כך הוא רימה ונענש“. עם המצב הזה אין לי בעיה.

——

אבל העונש על גניבת X שקלים הוא לא החזרת X שקלים אלא החזרת X+Y שקלים. איפה בונדס מחזיר את אותו Y?

רונן דורפן 13 בינואר 2008

אנונימי – בפשטות – בפסילת שיא ההום ראנס. הוא ראוי להיות בהיכל התהילה מבחינה ספורטיבית. הוא לא ראוי להחזיק בשיא ההום ראנס.

לון 13 בינואר 2008

רונן, אני לא בטוח שמדובר בלהט נוצרי. האמריקאים מאוד גאים במערכת המשפט שלהם. עדות שקר נחשבת לפגיעה ביסודות האומה והחברה. לאו דווקא בהקשר הנוצרי.
אם אתה צודק וזה אכן להט ומוסר נוצריים, אז ישמרנו האל :) אין דבר גרוע יותר מלהט דתי. מקור הפנאטיות בעולם הוא להט דתי. של כל הדתות. הלהט הזה גורף ואין אכזרי ממנו. זה מתחיל בעניין קטן ונגמר בדר"כ במותם של אנשים. (אני למשל יכול לראות בעיניי רוחי לחץ עצום שיופעל על אנשים שונים שיביא אחד או כמה מהם ליטול את חייו/הם). כמו שקרה בצידי מכשפות קודמים.

רונן דורפן 13 בינואר 2008

לון – בלהט נוצרי השתמשתי כביטוי. המקרתיזם או המלחמה בטרור לאו דווקא באו מנצרות.

זיזו 13 בינואר 2008

נזכרתי בשלטים מצחיקים שהונפו ביציעים בתקופה לפני שבונדס עקף את בייב רות' בטבלת ההום-ראנס
"Ruth did it on hotdogs & beer"

זיזו 13 בינואר 2008

הדיון הכי נפוץ בהקשר של היכל התהילה בארה"ב הוא סביב פיט רוז.
פיט היא שחקן אדיר שהשאיר את כל ליבו ונשמתו על המגרש ועוד בעירו סינסינטי, לאחר קריירת המשחק המשיך בארגון כמאמן והאיש פשוט אגדה שהייתה באמת.
כמובן שאז הגיע כל נושא ההימורים והכל התחרבש.

כבר כמה שנים שיש הרגשה שכולם רוצים שהוא יתנצל יקבל עונש סימלי, יכנס להיכל ואפילו דובר על שילוב באופן מאוד מוגבל בענף.

הבעיה במקרה של רוז היא שהוא פשוט טיפוס בלתי נסבל שאינו מוכן לבלוע את הגלולה וכל פעם הוא מתפתל סביב התשובה לשאלה הישירה לגבי ההימורים ומתקרב להודעה רק כאשר הוא מקדם ספר או משהו בסגנון.

שלא יהיה ספק, הימור על משחקים הוא עברה חמורה בהרבה משימוש בסטרואידים (בעיני הציבור האמריקאי!). אין עבירה חמורה מזאת!!!

לכן אני חושב שסופת המקרתיזם לגבי הסטרואידים תדעך עם הזמן, אמריקה תהיה חייבת להתמודד עם הנושא בצורה יותר בוגרת ולא להאשים את מי שנוח להאשים (חס וחלילה שמישהו יבדוק ברצינות את העבר של לאנס ארמסטרונג).

מה שיישאר בידיים של אנשים כמו קלאמונס ובונדס הוא איך הם יתמודדו עם עברם.
את קלאמונס אני רואה בלי בעיה חומק בצורה אלגנטית מהעניין, הרי כולם רוצים בכך.
בונדס לאומתו הוא טיפוס שמזכיר את רוז ורבים היו שמחים לראות אותו מחוץ להיכל עוד לפני כל עניין הסמים.

רונן דורפן 13 בינואר 2008

זיזו – הימור על משחקים הוא עבירה עתיקה יותר…. אם אני צריך להצביע על סיבה לשינוי היחס לסטרואידים זה בדיוק מה שאמרת.
הם חיו עם זה כל עוד זה היה בשחיה ואתלטיקה. אבל כשהשיאים של בייב רות' והאנק ארון נפלו לרמאים אז האסימון נפל.

זיזו 13 בינואר 2008

אני חושב שמה שמבדיל בין העבירות, נכון להיום, הוא תחושת הכעס והבגידה שמחוברת לעבירת הימורים.
יכול להיות שאם מסע התעמולה נגד הסמים יצליח בעתיד הרגש יהיה דומה לגביו.

היום עדיין הימורים נחשבים לעקירת הבסיס הישר והטהור של הספורט,
הסטרואידים בדרך אבל יש הרגשה (נכונה בחלקה לדעתי) שהתופעה כל כך רחבה שהאשמה של פרטים טובה לסמליות ולמטרה אבל לא ממש לצדק (לא שלא צריך להאשים אותם אלא שצריך להאשים עוד מאות אחרים)

זיזו 13 בינואר 2008

אופטופיק
איזה התחלה לפלייאוף בNFL!!!
ניו אינגלאנד חוטפת טאצ'דאון בדרייב הראשון (נקודות ראשונות ברבע ראשון נגדם בפלייאוף בעידן בליצ'ק!!!) וחוזרת ישר בטאצ'דאון משלה (כמה מפתיע).

וכמובן למי שפיספס אתמול את פארב והפאק בשלג של לאמבו, פשוט קלאסיקה!!!
לראות את פארב בגיל 38 משחק כמו ילד בשלג ומחפש את גרנט בכל הזדמנות אחרי שני פאמבלים שלו בדקה הראשונה (במשחק פלייאוף ראשון בקריירה).

איזה מנהיגות, אגדה.
אם כבר דברנו על היכל התהילה…

נ.ב. עוד רבע שעה אינדיאנפוליס – סאן דייגו.
ברוך שהחיינו וקיימנו

גיל 13 בינואר 2008

ההבדל המרכזי בין רוז, בונדס וג'ונס (וגם אל קפונה) שהם נענשים על משהו שלא קשור ישירות לקריירה הסופרטיבית שלהם. המקרה של קלמנס שונה ולכן יצטרכו להוכיח שהוא באמת לקח סמים ולהסביר למה זה כל כל נורא כשזה לא היה אסור, ולמה הם מכניסים את החברים שלו שגם כנראה השתמשו בסמים רק שלא הוזכרו בדו"ח. יש להם בעייה קשה של איפה ואיפה ולכן לא תהיה להם ברירה להכניס את כולם או לא להכניס אף אחד מהדור הזה מה שלא סביר שיקרה.

michaly 13 בינואר 2008

ואפרופו הפתעות בפוטבול, אני לגמרי בעד סן דייגו עכשיו. גם בגלל שה-AFC West הוא הבית העלוב ביותר בליגה ואם סן דייגו ינצחו זאת לא תהיה הפתעה, זאת תהיה חוצפה ממדרגה ראשונה.

michaly 13 בינואר 2008

והנה אנקדוטה חמודה שגיליתי עכשיו: יש חמישה ספורטאים שעונים לשם לואיס קסטיו
http://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Castillo

גיל 13 בינואר 2008

זהו, אפשר לברך את הפאטס על עונה מושלמת, איזה שיברון לב המשחק הזה.

michaly 13 בינואר 2008

גיל גיל…אה, רגע, כבר היינו שם.

(אבל תרשום לפניך שבסופרבול גרין ביי קורעים אותם)

רונן דורפן 13 בינואר 2008

אני עם הג'יאנטס עכשיו בשביל לראות את פארב עוד פעם אחת לפחות בלמבאו

גיל 13 בינואר 2008

פארב אמר שהוא כנראה יחזור שנה הבאה, אין לך מה לדאוגץ מה שכן, זו תהיה חווייה לראות את איליי בשלג.

Glenn Edward Schembechler 13 בינואר 2008

הקבוצות הלא ספורטיביות של שבוע 17 מתות (קולטס, קאובוייס) יחי הגיאנטס החדשים .
קצת מלח לגיל על הפצעים: הQB הבאמת באמת עילית של הפלייאוף הזה לא נחטפים ב RZ.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 14 בינואר 2008

אני עם זיזו, חוץ מפדרר (וזידאן) כולם על סטראודים. ויפה נאמר פה לא מזמן שכיוון שהתופעה כל כך רחבה, יש צורך לשים כוכבית ליד כל הישג שנעשה ב 2 העשורים האחרונים.

האמריקאים בכלל יש להם גישה של FREEZE או שאני יורה בכולם.
להזכירכם קורבנות האיידס הראשונים הושמו בכלא בארצות הברית..

עוד תופעות שהאמריקאים נלחמים בהם בכפפות של צמר פלדה הם:

אינדיאנים,טרור ,הפלות…
ואחרון ברשימה האתלטים.

כיוון שתופעת הסטראודים כל כך נרחבת אולי הגיע הזמן לשקול את ערך הספורטאי לא בשיא העולם שהביא לעולם אלא במשך הזמן שהשיא שורד ?

Ido 14 בינואר 2008

האנונימי זה IDO

הכלב אכל לי את העוגיה…

גיל 14 בינואר 2008

למה לא ספורטיביות גלן? הפטריוטס עשו בדיוק אותו הדבר בשנים קודמות. נכון שזה מסריח אבל זו השיטה אשמה וקבוצות מנצלות אותה. אני ממש לא חושב שזו אשמתו של מאנינג בהפסד היום. ההגנה של הקולטס שיחקה בצורה מחפירה והרסיברים לא היו שם. כל הסיפור עם האריסון הרס אותם יותר מאשר עזר. גם ההכגה למשחק לא הייתה טובה וזו כבר הפעם השנייה בשלוש שנים שהם מפסידים משחק שהם פייבוריטיים ברורים בשלב הזה. עם כל הכבוד לדאנג'י, יכול להיות שהגיע הזמן להחליף מאמן (אולי ביל קאוור?).

Glenn Edward Schembechler 14 בינואר 2008

גיל:מה הקשר לפטריוטס?

הגייאנטס הראו לך שאפשר אחרת
ולכן אני שמח. אין לי גם ספק שחלק מהסיבות להפסדים היום נעוצות ב"ניצול השיטה".

מנינג הרג אותם היום ולא משנה אם ימסור ל-400 או 4000 יארד למשחק. להחטף ככה ב RZ זה משהו נורא שבפלייאוף לא קורה לבריידי (כן, נקווה שינוחס) או פארב. לכן הם בינתיים (ולדעתי זה דיי ברור שגם בהמשך) נמצאים במדרגה אחת לפחות מעליו.

גיל 14 בינואר 2008

לג'יאנטס לא הייתה ברירה בגלל הנסיבות המיוחדות. כל קבוצה נהגה במצב דומה בעבר ותמשיך לנהוג ככה גם בעתיד. שלא תבין לא נכון, אני חושב שצריך לחייב קבוצות לשחק בהרכב הכי חזק אבל זה לא ממש מעשי.

למה לא קורה לבריידי? שנה שעברה הוא נחטף במהלך שגמר את המשחק בגמר הAFC. גם לפארב היו משחקים גרועים בעבר. אבל זה לא יעזור. סן דייגו פצועים וגם ככה פחות טובים. זו גם נקודה שלא מזכירים מספיק: לפאטס לא היו שום פציעות משמעותיות השנה. קשה לי להאמין שעם פריני בהגנה הקולטס היו נראים כל כך רע, אבל גם זה לא תירוץ למשחק המחפיר. הם היו צריכים לנצח בהפרש גדול.

מרקפוצ'ינו 14 בינואר 2008

אוף טופיק אבל שווה אזכור (זיזו, הפעם תורי לנחס) הלייקרס רחוקים חצי משחק מהמקום הראשון במערב. 2 המשחקים הבאים שלהם קלילים. יש מצב שתוך כמה ימים הלייקרס יהיו מקום ראשון ובוסטון ראשונים במזרח!

חבל רק שביינום נפצע ולא ברור כמה זמן יעדר.

Glenn Edward Schembechler 14 בינואר 2008

גיל:אם אתה משווה חטיפה במהלך האחרון במשחק (עם כל הלחץ) 40 ומשהו יארד מהשער ל RZ אז כנראה שכבר לא נגיע לעמק השווה.

יאיר 14 בינואר 2008

גיל להגיד שמנינג לא הפסיד את המשחק זה לחיות בהדחקה קשה מאוד.
נכון ההגנה של הקולטס נראתה כמו בעונה הסדירה שנה שעברה(ד"א אמרתי באמצע העונה שזאת תהיה טעות לתת לסאנדרס את הMVP ההגנתי כי הוא אפילו לא השחקן הכי חשוב בהגנה של הקבוצה שלו) אבל בסוף מנינג קיבל את הכדור עם כמעט 5 דקות ופיגור 4 . הוא התקדם את המגרש די בקלות גם בעזרת פנלטיז מטומטממים/שיפוט ביתי של SD ובסוף ב4 מהלכים לא הצליח להכניס את הכדור פנימה כבר בתוך הרד זון.
אחרי זה הוא קיבל מתנה משמיים (ונורב טרנר, עם פלייקולינג מהגיהנום) וקיבל בחזרה את הכדור באמצע המגרש עם דקה וחצי וטיים אאוט אחד.
מתי שצריך ההגנה שלו עשתה את הסטופ ונתנה לו את הכדור. מי שלא עשה איתו כלום פעמיים ברגע המכריע זה מאנינג, לא ההגנה.

אם כבר דיברתי על פלייקולינג וסיום ביזארי, באמת אבל באמת אני לא מבין מה עבר בראש של הקאובויז בדרייב האחרון. ניהול משחק כזה שערורייתי לא ראיתי כבר הרבה זמן, את הסנטר שלהם הייתי מעיף לאגנטיסטן, רומו איבד את העשתנות. והOC שחצי ליגה רוצה כמאמן בחר שם מהלכים דפוקים ברמה , שלא לדבר שעדין לא הבנתי מה קרה שם עם הטיים אאוטים.

אין כוח בעולם שיכול למנוע מבוסטון עונה מושלמת. מה שכן עם פארב ינצח שבוע הבא נראה לי שאני אחטוף אוברדוז של סכרת מהדיווחים בתקשורת (אם זה לא היתה בעייה לוגיסטית עוד היו מעבירים בשביל רייטינג את המשחק לניו אורלינס ומביאים את כל החברים של ההורים של ברט מהחווה במיסיסיפי)

Glenn Edward Schembechler 14 בינואר 2008

Yair: calling them Boston is great (still it was the original name until they moved to Foxborough). Anything that might give them a bad luck is fine with me.

גיל 14 בינואר 2008

אני לא לוקח את האשמה ממאנינג כי הוא חלק מהקבוצה. אני רק לא חושב שהוא האשם המרכזי או היחיד. משום מה אנשים מאוד נהנים לחבוט פה ולהפיל עליו את כל צרות העולם, לא חשוב מה יקרה.

לגלן, אי אפשר לשפוט קריירה או אישיות של שחקן על סמך מהלך אחד ועוד לומר שלאחרים זה לא היה קורה. אף אחד לא מושלם וגם השחקנים הגדולים ביותר עושים טעויות. אני לא חושב שהחטיפה ברד זון הייתה באשמתו הישירה (דווקא החטיפה השנייה כן).

ליאיר, נכון שההגנה החזירה לו את הכדור אבל מה עוד אפשר היה לעשות שהוא לא עשה? הוא לא יכול לזרוק ולתפוס את הכדור בו זמנית. מה שכן, הייתה טעות גדולה בקריאת המהלכים ויכול להיות שפה יש לו חלק כי הוא קורא חלק מהמהלכים. הם ניסו ללכת על מהלך גדול במקום מסירות קצרות שהיו מביאות להם פירסט דאון כשעוד היה זמן על השעון.

ענר רבון 15 בינואר 2008

רונן,

יש ערבוב מסויים בטיעונים שאני שומע ואני לא משוכנע שיש קשר כה עמוק בן מריון ג'ונס לרוג'ר קלמנס או בארי בונדס.

אם מריון ג'ונס תלך לכלא זה לא בגלל הסמים אלא בגלל עדויות השקר המתמשכות. האמריקאים, בניגוד לנו, מתייחסים ברצינות למערכת החוק והם חסרי סבלנות וסובלנות לעדויות שקר. אותו הגיון מנחה אותם לא רק כשמדובר בבתי המשפט אלא גם מול רשות ההגירה, מס הכנסה, האוניברסיטאות, ועוד. אמריקה שונאת רמאים.

המקרה של שחקני הבייסבול יותר מורכב מכיוון שהם מרמים היישר בתוך הלב של אוהד הספורט האמריקאי ובהרבה כסף. קשה לגדול בעיירה אמריקאית עם מודלים כמו בארי בונדס ורוג'ר קלמנס. אי אפשר לגדול בעיירה אמריקאית עם מודלים כמו פיט רוז. לכן אין שום אפשרות להכניס אותם להיכל.

Comments closed