קטסטרופה (ההפסד בצ'לסי)

אפשר למצוא הרבה מאד סיבות נקודתיות. החלטות הרכב בכל מיני משחקים – עם או בלי תלות במצב העייפות. אפשר להאשים את ה-2-4-4 או ה-4-5-1. אפשר לומר שזו שערוריה לפתוח בלי רונאלדו במשחק כזה ולחילופין לקבוע כי הקבוצה תלויה בו יותר מדי. מי שרוצה לדון בכך שידון.
אבל אני רוצה לשים את האצבע על עניין אחר לגמרי. כבר יותר מחודש שליונייטד אין צורה קבועה. החילופים בהרכב הם עצומים מדי משחק. לא רק בצוותים אלא גם בסגנון המשחק. אלכס פרגוסון וקרלוש קירוש החלו להאמין מאד בהחלטות שלהם – לגבי טקטיקות והרכבים ופחות להאמין בשחקנים. הם גם עוסקים יותר מדי בבשאלה איזו תוצאה טובה לנו בכל משחק.
ומהבחינה הזו קרה דבר נפלא: עכשיו נחוצים ארבעה ניצחונות וכל תוצאה אחרת באיזשהו משחק תעלה בתואר. לפחות בליגה זו יכולה להיות פרוסת עוגה.
*
אבל לא רק את בניטז/מוריניו ומאמני הרוטציה אנחנו מזכירים בחודש האחרון. אלא גם קצת את ארסנל שחשבה מוקדם מדי שהיא הדבר הבא בכדורגל.

חידון מספר 73 (ברצלונה)
הבלוג קצת אובד עצות

105 Comments

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 26 באפריל 2008

פרגוסון הפסיד ב 3 הימים האחרונים לפחות תואר אחד

אמיר 26 באפריל 2008

רונן – מה יש לך להגיד על כך שכבר 2 משחקים רצוץ יוניטד לא מגיעה למשחק ומשחקת בונקר?
בתור אוהד ליברפול אני רגיל לשמוע טענות כאלה אז בוא נראה איך אתם תגיבו עליהם…

דותן 26 באפריל 2008

אני אוסיף לשאלה של אמיר – האם הטענה שרונלדו נעלם כל פעם בזמנים הכי חשובים השפיע על ההחלטה של פרגסון לספסל אותו?

רונן דורפן 26 באפריל 2008

דותן – לדעתי לא. לדעתי פרגוסון עשה ספקולציה של משחק על תוצאה כדי לרענן אותו וטבז לקראת ברצלונה. בגלל החולשה הגדולה של ההתקפה הוא סופג המון עבירות ונשחק.

Yair 26 באפריל 2008

אמיר טרחת בכלל לקרוא את הטקסט לחפני שהגבת? או שאתה פה כדי לדרוך על פצעים? בדיוק על זה רונן כותב כאן…

רונן דורפן 26 באפריל 2008

אמיר – התגובה שלי היא שהוא שיחק מאד שלילי בשני המשחקים הללו. אבל בכל זאת הוא המאמן היחיד עם ממוצע של שני שערי ליגה (אף אחד אחר לא קרוב לכך). גם לגבי מרסיסייד לא הגעתי למסקנה הזו אחרי שני משחקים. א

שקטימאן 26 באפריל 2008

היה מוזר לראות את צ'עלסי משחקת באדום

ירין 26 באפריל 2008

האמת היא שעד יום רביעי האחרון התחלתי לחשוב על פי התוצאות ועל פי ההתייחסות שאולי מנצ'סטר הנוכחית היא קבוצה גדולה. ואז ראיתי 2 משחקים (ברצלונה וצ'לסי)- לא גדולה ולא נעליים. בונקר, שמות גדולים שעושים מעט (רוני ורונאלדו)- בקיצור- אכזבה.
לא תזיק מילת פרגון לגרנט כיוון שלראשונה מזה כמה חודשים צ'לסי באה לשחק כדורגל ואפילו די הצליח לה (2-0 היה משקף יותר),
נקווה שהיא תשכח עד יום שלישי..

יואב, אוהד יונייטד מאוסטרליה 26 באפריל 2008

לא קאטסטרופה בכלל. פרגוסון הימר ונתן מנוחה לרונאלדו , טבז, סקולס, אברה (ובדיעבד גם וידיץ')והפעם ההימור לא הלך…
סה"כ נמשחק הגנה טוב של היונייטד. קאריק, פלטשר ואנדרסון עזרו מאד.
אני לא חושב שלתוצאות המשחק תהיה בסוף חשיבות. יונייטד צריכים לנצח את שני המשחקים שנשארו ללא שום בעיות.
הרבה יותר חשוב המשחק מול ברצלונה. הפעם זה עלול לעלות ביוקר.
שלושה קשרים במרכז: קאריק, סקולס (שקיבל מנוחה היום) ואנדרסון יפתחו במשחק כאשר הארגריבס יכנס באיזה שלב.
אני הייתי מהמר על נאני בצד שמאל ורונלדו בצד ימין כאשר רוני בחוד.

ויכסלפיש 26 באפריל 2008

קשה להאמין שאני כותב את זה אבל גרנט עלה כדי לנצח משחק והצליח בעזרת סיוע מהשופט, אבל זה חלק מהעניין ולא תירוץ עבוד היונייטד.

עם זאת רוב הסיכויים שהוא יצטרף לרשימת המאמנים שהפסידו לפרגי על קו הסיום. זו רשימה מכובדת של אנשים שהגיעו לפרמייר ליג בזכות ולא עם רקע של שנים באורווה וקשרים טובים עם חבורת מלחכי הפנכה. אבל המדד בצ'לסי הוא תארים ולא נצחונות ולכן סיום עונה בלי תואר הוא כישלון בעיני רומן, חד משמעית.

רונן דורפן 26 באפריל 2008

יואב – רואים שאתה אוהד יונייטד יותר מיומיים-שלושה.
אכן, יש סכוי שהמנוחה תועיל מול ברצלונה. ווסטהאם היא בבית ואז יש שבוע מנוחה להתכונן לוויגן.
אבל מרווח הטעות ירד לאפס. צ'לסי גם משחקת אחרי יונייטד בשבוע הבא.

ארנון 26 באפריל 2008

מצטרף לירין – שאפו לגרנט.
כמו במשחק הליגה הגדול הנוסף שלה – לפני חודש נגד צ'לסי, התפלק לקבוצה שלו עוד משחק דומיננטי, ו(אני לא מאמין שאני אומר את זה) לפרקים גם מרגש.
גם כל הענין עם למפארד תרם להתרגשות הגדולה שראינו בסטמפורד ברידג' ולהישארות הקהל ביציעים בסיום המשחק.

אולי בכל זאת יש גם לב פועם, שתי אמות מעל התחת?

ויכסלפיש 26 באפריל 2008

ברור שיש לו לב פועם ואפילו לשון מסתובבת. התחת זה בכלל ביטוי של המלחכים ותבין אותו רק בקונטקסט הזה

מאיר 26 באפריל 2008

איזה תענוג לראות את פרגי מתבכיין על השופטים שוב, כמו בימים הטובים. מרשים שהאוהדים שהגיבו בבלוג עד עכשיו התעלו מעל זה.

אבישי 26 באפריל 2008

פרגוסון (וקירוש) לא טעה בגדול בשיקולים שלו, אבל אני שמח שהוא אוכל עכשיו את הדייסה שהוא בישל. סה"כ המשחק הזה לא היה רחוק מתיקו או אפילו נצחון ליונייטד ואם להכליל גם את המשחק מיום רביעי נגד ברצלונה היה עלול להווצר כאן מצב שהבונקר הזה היה עובד פעמיים במאני-טיים. כנראה שאיזשהו כוח עליון לא רוצה את התארים של יונייטד בצורה הזו (לא ברור לי החילוף של אושיי במקום אנדרסון). רונן, אני שותף מלא לדעתך, אנחנו משלמים עכשיו את מחיר היוהרה שאחזה בנו בעקבות הכדורגל המרהיב מהשלבים המוקדמים יותר.

שודד אדום 26 באפריל 2008

הלב שותת דם, בעיקר שהגרמני דופק 2 מסמרים. אני עדין מאמין שהשנה הליגה רשומה עלינו! נפגוש שוב עם אברם הדוחה בגמר האלופות..עם רונאלדו וטבז בהרכב הפעם

Yair 26 באפריל 2008

מה שמטריד אותי יותר מכל הוא שנדמה שאיבדנו את הדרך בתקופה האחרונה, אני לא זוכר אי פעם את הקבוצה נראית ככה בתקופה הזאת של העונה, בכל שנה אחרת, פרגוסון מכניס את טבז במצב של 1-1 וטורף את צ'לסי (או לפחות מנסה), אני לא יודע אם מדובר בעייפות שמפרקת אותנו ממשחק למשחק או שפרגי וקיירוש פשוט חושבים משחק הגנתי ורוטציה תצליח לסחוב אותנו בשני המפעלים, ומה שהכי מטריד זה שנראה שזה שילוב של השניים.
אז הרוטציות והבונקרים סחבו אותנו עד לכאן, עכשיו אין ברירה אלא לחזור לשחק כדורגל, אני לא אופטימי…

קורא 26 באפריל 2008

אני רק שמתי לב איך שוב קיבלתי הוכחה למה שאני חושב על רונאלדו ורוני. רוני, עם פציעה הבקיע את השער הזה כאילו חייו תלויים בזה, רונאלדו בעט פנדל שלומיאלי בברצלונה. אין לי ספק שרונאלדו רצה להבקיע אבל הוא לא הרגיש שחייו תלויים בזה, לעומת רוני.

אמיר 26 באפריל 2008

סוף סוף למרות שרק "בקטנה" אני רואה כאן ביקורת של רונן על הסר..יש איזו אווירה כללית (שגוייה לטעמי)גם אצל הפרשנים בערוצים השונים שאת הסר לא מבקרים!
אלכס פרגוסון הימר היום על האליפות,לא פחות ולא יותר!!
אני כתבתי כאן כבר מספר פעמים בשבועות האחרונים על ההרכבים הבלתי מאוזנים אשר הוא מעלה
שגורמים לנו לנחיתות במגרש עד החילופים המתבקשים,כתבתי גם שיגיע הרגע "שהטריק" הזה יגמר,היום לצערי הגיע הרגע!
אז נכון..תגידו שהקוון לקח על עצמו אחריות הגדולה ממידותיו,תגידו גם ששני כדורים הורחקו מהקו..נכון גם פנדל לא נשרק לטובתנו..אבל..בסופו של יום פרגי הוא זה שהפסיד את המשחק.
גם שכבר נכנסנו למשחק באה ההוצאה המוזרה של אנדרסון,הילד החזיק את האמצע.. מהרגע שיצא חזרנו שוב אחורה.
לא יודע מה המצב המנטאלי של הבחורים,אין ספק שאם הם היו יכולים לדבר גם הם היו מביעים תמיהה על הטקטיקות וההרכבים.
אני לא שותף להרגשה של רונן על אולי דבר נפלא שקרה לנו..
כשהעצבים ישחקו והרגליים ירעדו קלות גם וסטהאם וויגאן יכולים לגרום לצרות.
לסיכום כתב נכון ניצן חורש בטור של יום שישי במעריב.
במידה וצלסי יזכו השנה באליפות
מה זה יאמר על מעמד וחשיבות המאמן בכדורגל של היום.

ר. 26 באפריל 2008

עניין אותי מה תגיד על המשחק הזה, והמשפט האחרון שלך היה בול במקום.

בדיעבד פרגוסון טעה עם ההרכב, אבל אני חושב שזה היה הימור שאולי היה שווה לנסות.
הטעות האמיתית היה החילוף של אושה (בלי שום קשר לטענה הקבועה שלי שהוא ובראון על המגרש זה כמו לתת ליריב עוד שחקן). היה ברור שצ'לסי תבקיע ולא יהיו לנו יותר אופציות לשינויים.

זה מעט מרגיש כמו עונה שעברה, שלפתע בסוף נהיינו יותר מבוקרים והצגנו כדורגל מחריד.

ולנקודת האור אי שם – אפשר בבקשה להגיע לגמר במוסקבה כאלופים ולפרק להם את הצורה?

תודה.

רן 26 באפריל 2008

הימור גרוע מאד של אלכס. גם כשהכניס את רונלדו, שיחק איתו כחלוץ מרכזי יחיד.

אבל האמת היא שיותר מהכל כאב לי על גיגס. הוא פשוט צל של עצמו וקשה לראות שחקן כל כך גדול ואהוב לא קרוב אפילו למה שהיה פעם.

ונאני עוד לא מספיק בוגר כדי לשחק ברמה הזו.

ניקו 26 באפריל 2008

על הכל…
קודם כל תחת של אברם גדל והפחיד אפילו את גודזילה. סוג של משחק מלוכלך של צ'לסי (מה אפשר היה לצפות?) גם אם לא מכוון. משביטים לנו את וידיץ, הלוואי ולא רציני, אחרי זה נתנים גול מפנדל שלא היה לפי זווית המלצמה היחידה שהראו בשידור. ואם זה לא מספיק אז שמתי לב שהכוון בימין היה לחלוטין אנטי יונייטד: החל בנבדלים שהיו גבוליים ואם אני לא טועה היה אחד שלא היה נבדל למעשה שבמיקרה או שתיים ממה שהיה כוונים אחרים לא היו מסמנים ועד הפנדל המפוקפק.

לדעתי אם נעבור את בארסה ניקח את האליפות כי לגמר יהיה עוד הרבה זמן ולכן יהיה זמן ומשאבים להתרכז טוטלית בליגה.
אחח כמה חבל אני בצבא באמצע השבוע ואני אהיה במתח לגבי החצי עד היציאה כאשר כבר כולם ידעו (בדרך כלל מקליט ורואה ובשביל זה לא נכנס לאינטרנט ומסרב לענות לחברים חולי כדורגל)

אני גם דיי מאוכזב מאנדרסון בכללי למרות שהוא היה ללא ספק איש המשחק. הוא פשוט אוכל כל קישור שאתה מציב מולו, מעניין מה יעשה נגד בארסה. האכזבה שלי ממנו היא שהוא יכול להיות הקשר הכי גדול בכדורגל בשנים ההבאות, אבל עד כאן הוא לא מציג את כל התכונות הטובות שיש בו כבר. הכוונה שלי היא הדריבלים למשל היו כמה מצבים שבהם הוא היה יכול להתקדם עוד ולפחות מצב אחד ספצפיפי שאני זוכר מהמחצית השנייה שעבר מישהו במרכז בהקפצה נמוכה מעלה הרגל שלו ונתקל בשלושה בלמים שבאו לסגור אותו כאשר היה בינם בדיוק רווח שהיה יכול לשמש לאותה ההקפה של תחילת המהלך ו…אחד עלך אחד מול שוער זה הדבר היחיד שהיה עומד בינו לבין הגול. הדבר הנוף הוא שהא יודע לבעוט כאלה כדורים חזקים ואיכשהו נדמה לי שלא מתרגלים אותו לבעוט באימונים כי הוא לא עושה את זה וגם בפעמים הבודדות שכן, הוא מפספס את המסגרת אפילו מקרוב.

Yair 26 באפריל 2008

ניקו – אנחנו יורדים פה על צ'לסי כל העונה, אני חושב שלפחות היום ראוי לתת להם קרדיט, הם לא שיחקו כמו ברזיל, אבל הם שיחקו טוב, לא חושב שהיה משחק מלוכלך בפציעה של וידיץ'…
לגבי הפנדל עוד לא ראיתי הילוך חוזר אחד סביר, אבל ממה שהבנתי הכדור אכן פגע ביד, אבל כשהיא צמודה לגוף ולא היה לקאריק הרבה מה לעשות, פרגי מוסיף גם שבכל מקרה הכדור היה מגיע לריו, לא יודע אם זה משנה אפילו, הדיון על השופטים יפה לתקשורת, ואולי יעזור לנו בהחלטות שיפוט בעתיד (אני בספק…) אבל הפסדנו את המשחק היום, ולא ניצחנו את ה3 הקודמים לא בגלל שופטים.

יואב 26 באפריל 2008

לתת לצלסי פור(רונאלדו)במשחק כזה, זה מקומם.
אני חושב שאנדרסון רצה להתחלף . אם לא רצה, זה פשוט זילזול בפרמירליג. השחקן הטוב שלנו בשדה, היחידי שיכול להוציא אותנו קדימה כאשר צלסי חייבת להעיז ודלילה בהגנה..
אפילו טבז במקום אנדרסון מסתדר לי יותר. שלהגנה שלהם יהיה על מה לחשוב ולהתעסק-סוג של הפוך על הפוך.
קשר של שש עשרה מיליון פאונד משחק מגן, ובלם/קשר/מגן- נכנס לקישור.פשוט לא הגיוני.
יש משהו בטענות לשיפוט. גם בבלקבורן, גם בבורו וגם היום אבל לא היינו צריכים לתת לזה להגיע לשם בכלל.
מרגיש קצת כמו 98 לאחר השער של אוברמרס או 92 שם נתנו את התואר מתנה ללידס. מקווה מאד שאני טועה. מרווח הטעויות ירד לאפס.

דותן 26 באפריל 2008

יואב – אין ספק שרונלדו הוא השחקן הטוב בעולם היום – אבל מה שפרגסון רואה אנחנו לא רואים – והאמת רונלדו שיחק מעל חצי שעה ולא ראיתי ממנו כלום. משבר?

Yair 26 באפריל 2008

יואב אני חושב שהדיבורים על זלזול ויהירות הם פשוט לא נכונים.
על זלזול אפשר לדבר אם המשחק היה נגד דרבי, או קבוצה אחרת מהאזור הזה בטבלה, אין שום זלזול בצ'לסי, הסגל שלנו חבוט ועייף ופרגי החליט להמר (בפעם השנייה, נגד רומא זה עבד) כשהוא יודע שתיקו מספיק, ולדעתי יכולנו להוציא תיקו היום גם בהרכב ששיחק, קיירוש ופרגי פשוט עשו את החישוב שגם במקרה הגרוע ביותר (הפסד) אנחנו עדיין יכולים וצריכים לזכות באליפות, ועל האובססיה לליגת האלופות אני לא צריך לספר לך, לקחו הימור, הפסידו, אני די בטוח שאנדרסון ביקש את החילוף ד"א, הוא פחות או יותר השחקן עם הכושר הגופני הגרוע בקבוצה.

לגבי רונאלדו, גם השחקן הטוב בעולם (ואני לא אומר שזה הוא) יתקשה לשחק לבד, רונאלדו מהווה ברוב הזמן של המשחקים האחרונים את כ-ל ההתקפה של הקבוצה, היום הוא שיחק כשלא היה אף חלוץ אחר על המגרש… גם אם לפעמים נדמה שכן, הבחור לא סופרמן.

GLEN 26 באפריל 2008

רגע, מה התשובה לריאל ויונייטד. עניתי לורי קניגהם אבל נדמה לי שיש משהו קודם רק ששכחתי לעזאזל. יש תשובה רונן ועזי?

ובלי קשר לזה שיונייטד הרבה פחות מרשימה ממה שאוהדיה כאן נוטים לראות עקב עודף משחקים נגד אזובי הליגה הרי שאני ממשיך בתחזיותיי: אליפות ליונייטד (ואני מהמר שאולי אפילו לא עם מלוא 6 הנקודות הבאות).

legal alien 26 באפריל 2008

שני כדורים מהקו בשלוש דקות שתקפנו…מה היה קורה אילו היינו מפעילים קצת יותר לחץ על ההגנה במאד לא יציבה של צ'לסי במשך יותר זמן, בפרט אחרי השוויון.
כמו שפרגוסון אמר ב – 99 (בפרפרזה קלה), אם הייתם אומרים לי בתחילת העונה ששני מחזורים לסוף שני נצחונות יקנו תואר היינו חותמים על זה

Yair 26 באפריל 2008

גלן אני מתחיל לחשוב שרונן הוא לא היחיד עם כוחות כישוף…

עמיחי שלו 26 באפריל 2008

אני עדיין חושב שהמשחקים שיש לכם על הנייר הם משחקים שאתם צריכים לקחת בלי מאמץ מיוחד, ויכולים לקחת אותם גם בלי רונאלדו בהרכב. בקשר לברסה, אני גם נוטה לעברכם מן הסיבה הפשוטה שנראה כי ברסה לא מסוגלת לייצר גול במשחקים גדולים כאלה, נגד הגנה כמו של יונייטד

גיא 26 באפריל 2008

כבר כתבתי לפני כשבוע – לתת עכשיו מנוחה לשחקנים זה לא לעניין.
יש להם עוד 3-4 משחקים וזהו. שינוחו אחר כך.
ההתחכמויות של פרגי הן פשוט על גבול שגעון הגדלות. יש לך את השחקן הטוב בעולם ? תשתמש בו, ואל תנסה להראות לכולם כמה אתה גדול ו"ממזר".

ועוד משהו – אמרתי את זה כמה פעמים בתגובה לכמה פוסטים כאן – ה"אתגרים" של פרגי לרונאלדו צריכים היו להיות לקחת תארים קבוצתיים, או לפחות לבשל X שערים, ולא להבקיע 35 גולים.
מה שאנחנו רואים עכשיו הוא, בין השאר, תוצאה גם של התרגיל הטפשי הזה.

דורון 26 באפריל 2008

הגול של רוני היה פשוט עבודה מושלמת של חיית טרף. אחרי כל ההחמצות שראינו ממנו – מגיע כאן כל הכבוד. ברצלונה באה אלינו במצב מצוין, שער חוץ והם עם רגל בגמר. מקווה שפתיחת המשחק לא תהיה מהוססת כי אחרת זה בהחלט עלול להיגמר רע… המחשבה שאברם ייקח אליפות מזעזעת פשוט. ראיתם איך דרוגבה מתנהג? האיש נעשה מגעיל ממשחק למשחק

רועי 26 באפריל 2008

צ‘לסי היום שיחקה סוף סוף אחרי כל ההצהרות כדוגל התקפי וחיובי הגיע להם לנצח ובהפרש יותר גדול.או שפרגוסון אוהב דרמה והוא עושה את זה בכוונה או שהוא פשוט מתעקש לירות לעצמו ברגליים עם הרכבים הזוים וסגנונות משחק הזוים אם יונטיד יוצאת בלי כלום מהעונה הזאת זו תהיה כמו בכותרת קטסטרופה.

דותן 26 באפריל 2008

שאלה – למי שמבקר את התנהגות דרוגבה – האם ראית איך פרדיננד מתנהג?

ניקו 26 באפריל 2008

יואב- זה לא הקטע של להוציא אותנו קדימה הבעיה הייתה, ימצאנו קדימה ומה אז? הרבה פעמים במשחק ראיתי את נאני וכמה פעמים את גיגס ואנדרסון מגיעים כ 5 מטר מהרחבה ופשוט עוצרים כי אין למי למסור או יזום מהלך בתוך הרחבה שאליו המהלך יכל לזרום.

Yair- מגן שמבקיע כמעט 40 שערים, רוצה לשחק כל משחק, רץ כמו משוגע לכל כדור שיכול בהגנה, ויחד עם תווית השחקן הטוב בעולם שואף עדיין להתשפר הוא כן-סופרמן!

גיא- רעיון נחמד צריך לשלוח לפרגי עונה הבאה שיתערב על מינימום 30 שערים בכל המסגרות ו25 בישולים בעדיפות בליגה.

דורון- אכן מגיע כל הכבוד בדיוק מה שחשבתי עליו אחרי המשחק שאחרי כל ההחמצות שלו שלפעמים מוציאות אותי מהכלים זה שווה את זה שבמשחק קריטי הוא יתן את התפוקה בהזדמנות אחת שתיהיה לו!

יואב 26 באפריל 2008

יאיר, בתשעים ותשע הוא לא הימר. הוא שיחק כל משחק כאילו אין מחר. רוטציה טובה עד גבול מסויים. אם במשחק הכי חשוב בליגה, מלך השערים שלה, לא פותח(הוא משנה את תפיסת המשחק של היריב לחלוטין. הוא אפילו לא צריך להיות טוב. הוא צריך עשר שניות של חסד)אז זה יתרון עצום ליריבה.אי אפשר לחשוב כל הזמן על המשחק הבא.כי הלחץ עכשיו הוא מטורף ובמקום להיות קרוב לאליפות, התרחקת ממנה בשני משחקים. ווסטהאם הפך להיות לא פחות חשוב מברסה…
על מי הוא ישמור מפציעות מול ברסה? זה כבר מגוחך…
קטונתי מלהבין את המשחק יותר מאלכס, לו אני רוחש רק אהבה והערצה עצומה, אבל לנסיוניות הזאת בהרכב, יש מחיר.אני לא טוען שאלכס מזלזל, אבל אני חושב שליגת האלופות אולי קוסמת לו יותר.
גלן-מאחר ואתה חובב מספרים,יונייטד השיגה נגד הגדולות-13 נקודות.
צלסי-8 נקודות.
ארסנל-6 נקודות.
ליברפול-4 נקודות.
נגד אזובי הליגה-משחקים כולם. תעשה את החשבון לבד.

Yair 26 באפריל 2008

יואב, אין בכלל ספק שליגת האלופות קוסמת לו יותר, הוא אולי לא אומר שהוא רוצה את זה יותר מהליגה, אבל בכל הזדמנות הוא מדבר על העובדה שהוא זכה בקריירה שלו באלופות רק פעם אחת, תוסיף לזה את העובדה שהוא יכל "להרשות לעצמו" להפסיד (ואני לא אומר שהוא עלה במחשבה להפסיד כמובן) היום, ותקבל את ההרכב שעלה היום.
אנחנו אוכלים את מה שפרגי מבשל כבר 22 שנה, נצא איתו לקרב גם השנה.

יואב 26 באפריל 2008

ניקו, לכן כתבתי קודם, שטבז במקום אנדרסון,(הפוך על הפוך) נראה לי הגיוני יותר. תן להגנה שלנו לנשום ולשלהם, על מה לחשוב.ואז היה לך עוד אדם שמחזיק כדור ומסתובב במקומות המסוכנים. אושה- זה כמו להצהיר שמעכשיו הפסקנו לנסות להכריע ואנחנו מחכים לכם בחצי שלנו.

אוזגוד 26 באפריל 2008

אני נכנס בדחילו ורחימו לבלוג של אוהדי יונייטד ולא כדי לזרות מלח על הפצעים, אלא לשאול כמה שאלות אפיקורסיות ,את מי שבטוחים ש"לאליפות בחרתנו" ( וכנראה צודקים לפחות השנה) :
למה לא להודות ( אמיר)שצ'לסי שיחקה טוב יותרוכנראה גם הוכנה טוב יותר ? למה כשזה קורה ( עם אברם ) הדברים לא תלויים במאמן ? האם בכל ניצחון שתעשה צ'לסי זה יהיה למרות אברם,ובכל הפסד או תיקו משמים ( שיונייטד לא נקייה מהם )זה יהיה בגלל אברם ?

Yair 26 באפריל 2008

דרך אגב, אחרי כל מה שנאמר, האשם העיקרי שלי בהפסד הוא בוני גינזבורג, מאיפה למען השם הוא צץ?

יואב 26 באפריל 2008

יאיר, בוודאי. רק איתו אני רוצה לצאת לקרב. תמיד.

yoni 26 באפריל 2008

רן.
שלוש הערות מדויקות. קבל ח"ח.

יוסי מזרחי 26 באפריל 2008

רונן,שלום.
אני חושב שיותר מכל דבר אחר, מסוכן השקר העצמי, זה שאנחנו אומרים לעצמנו בכל מיני ענינים את מה שהינו רוצים שיהיה ולא את האמת.
אני אוהד יונייטד יותר משלושים שנה,ראיתי תקופות חושך ותצוגות פאר, ואני לא רוצה להסחף וללכת לקיצוניות כאילו שהשמיים נפלו, אבל אני חושב, שההימור של היום על הרכב שאינו הטוב היותר למשחק אליפות,היה הימור זול ומופקר.
חמור מכך,אני חושב שזה מתחיל להיות מנהג או דרך חשיבה שמאפיין את סיר אלכס.
אני מאוד מקווה שאת סטירת הלחי שהוא קיבל עבור כולנו, הוא יפנים,מפני והלואי ואתבדה, זה יכול להיות הסוף בשתי החזיתות.
אני מצטרף בכל לב לניתוח שלך על מה שקרה ועל המשך הדרך.

שחמוביץ' 26 באפריל 2008

כמה הערות כלליות:
אנדרסון לא כשיר במאת האחוזים, ולכן הוחלף.
ווידיץ איבד כמה שיניים היום ויש סיכויי גדול שיהייה כשיר ליום שלישי.
לגבי אוהדי מרסיסייד שדואגים להיכנס לבלוג הזה ונושא השיפוט במשחק הזה: היונייטד יכולה להתלונן על שיפוט אחרי המשחק, ולהמשיך הלאה. קבוצות כמו צלסקי ומרסיסייד, נתלות בשיפוט כאשר הוא לרעתם, למשך ימיים ואף שבועות.
ובכל זאת לגבי השיפוט: אף אחד מאיתנו לא ראה אם היה פנדל או לא, אבל לגבי התצוגה הכללית של השופט היום, איך נגיד את זה, הוא לא הבריק. צלסקי קיבלה כמות אדירה של פוזישנים במרחקים של 20-25 מטר מהשער על נפילות מוזרות של שחקנים. על הפנדל שלא נשרק, גם לא הוסיף מילים.
התחת שוב בתמונה, והפעם, למרות שתי ההצלות מהקו, בצדק. צלסקי שיחקו נהדר במחצית הראשונה והיו ראויים ליתרון.

לגבי ההמשך, פרגסון לא נח לרגע וכבר התחיל במלחמה הפסיכולוגית עם השופטים למשחקים הבאים. אני מוכן לחתום על פנדל לזכות היונייטד ביום שבת בבית. המנוחה שקיבלו סקולס-אברה-רונאלדו-טבס, חשוב ביותר ליום שלישי.
לכל אלה שמתחילים לסכם ולתקוף את פרגסון (כן רונן, גם אתה): בבקשה, תחכו ליום שלישי עם הביקורת. למרות שבארבעת משחקי הליגה האחרונים לקחנו רק 5 מ 12 נקודות, עדיין, הכל תלוי בבחורים. נצחון בשבת נגד ווסטהאם ואנחנו רואים את האליפות במרחק נגיעה.
קצת סבלנות, קצת שיפוט מאוזן, קצת פחות פצועים ויאללה אליפות!

לא להוריד את הראש! יונייטד שיחקה מחצית שנייה לא רעה בכלל למרות שכל החילופים שעשתה היו חילופים כפויים. צריך לקוות שרוני-ווידיץ-אנדרסון יהיו כשירים, ולדעתי גם גמר ליגת האלופות יגיע.

יאללה חברים, פוש אחרון. ארבע משחקים לסוף העונה (כן 4).

Glory Glory!

דורון חבר של דני 26 באפריל 2008

אם וויגאן לא משווה דקה 92 אברם 2 נק מעל.
לא לעלות עם רונלדו-גובל בטרוף

גיל 26 באפריל 2008

זה מזכיר לי מאוד את התגובות בתחילת השנה על ההפסדים של היונייטד ואת כל חוזי השחורות שהיו אז. אני חושב שאין זמן טוב יותר מאשר לחזור לתקופה של הרביעיות, ויפה שעה אחת קודם.

אבישי 26 באפריל 2008

יאיר, אני לוקח חלק מהאחריות עליי. את המשחק היום ואת המשחק נגד בארסה לא ראיתי בטלויזיה הקבועה, את בלקבורן הפסדתי בגלל ליל הסדר ומצאתי את הזמן הכי פחות מתאים בעונה לכבס את תחתוני המזל. אבל כמובן שבוני לא הוסיף.
בנוסף, נאמר כבר על פרגי שהשחקנים מחזיקים ממנו אבא. זה נכון גם לגבי האוהדים, כמה שלא נתעצבן ממשחקים כאלו, קשה לחשוב על מישהו אחר על הקוים במשחק הבא.

Yair 26 באפריל 2008

חבר של דני – ומה אם צ'לסי לא מקבלת היום פנדל דקה 85?
ומה אם יונייטד לא משווה נגד בלקבורן דקה 90.
ומה אם מידלסברו משווה מול צ'לסי בברידג'?
ומה אם נוחת מטאור באולד טראפורד?

אבישי 26 באפריל 2008

ולגבי הסטטיסטיקה של "התחת" ברמות הגבוהות. התחת הספיק כדי להשאיר את נבחרת ישראל בתמונה עד הדקה האחרונה כשהיא בתמונת עלייה למונדיאל אבל לא תלויה בעצמה. לפעמים צריך קצת יותר מתחת…

yoni 26 באפריל 2008

Nישהו קלט איזה מחזור מטורף היה היום באנגליה?
כמה שערים בדקה ה90?
כמה קמבקים.

ליוורפול חוזרת ממינוס 2 לשיוויון (עם שער ליוסי)
פולהאם- יורדת בטוחה במינוס שתיים מול הסיטי שמה שלוש (כולל החמצת פנדל ב2-2)
וחוזרת לחיים ולהשרדות.
סנדרלנד 2-3 על בורו
טוטנהאם-בולטון 1-1 במשחק אדיר!
היה גם 0-0 אחד

והיה גם את מה שהיה בברידג'. :)

שבעה משחקים כמעט עולם אדירים!

דורון חבר של דני 26 באפריל 2008

יאיר נפל מטאור?מתי?
אתה כנראה לא מבין שאתה צודק.
לא מהמרים במשחק כזה בעיתוי כזה, זאת הנקודה.

שחר ע. 26 באפריל 2008

יונייטד מזייפת כבר חודש שלם
כולל הניצחון על ארסנל.
אנחנו משלמים את המחיר של אי הבאת חלוץ בינואר.
לא יתכן שבמשחק מכריע אין לנו התקפה,אני מקווה שהקבוצה תתאושש ולמרות הכל תזכה באליפות
שחר

אמיר 26 באפריל 2008

שחמוביץ,
זה לא עניין של סיכומים או לתקוף את פרגי,זה עניין שגם האדוקים באוהדי הינייטד לא מבינים יותר את המהלכים שלו.
כדורגל הוא משחק פשוט..כשהוא משוחק לא נכון ולא טוב אתה לא צירך להיות מאמן מוסמך כדיי לראות זאת,מספיק להיות אוהד.
זה היה משחק של אליפות..אני לא מכיר מאמן אחד בעולם שהיה מתיחס אליו כך.
המשחק הסתיים..זה שכביכול שמרנו מעט כוחות ליום שלישי לא מבטיח לנו כלום..יום שלישי הוא יום חדש בו אנו יכולים להפסיד שוב.

ראול גונזאלס 26 באפריל 2008

הן צ'לסי והן מנצ'סטר נאבקות במקביל על שני תארים וכאן באים לידי ביטוי 3 יתרונות שיש לצ'לסי:
1. יותר עומק ועוצמה בסגל: למשל, חסרונם של למפארד ומקאללה (נכנס כמחליף 5 דקות לסיום) לא הורגש בזכות נוכחותם של אסיין ומיקל.
2. אין תלות בשחקנים ספציפיים: מאפשר ישום יעיל של שיטת הרוטציה. זאת בניגוד גמור למנצ'סטר שתלויה לחלוטין בשחקנים מסוימים (רונאלדו, סקולס).
3. 8 ימים בין שני משחקי הצ'מפיונס לעומת 6 של יוניטד: מדיניות החלפת הימים המטופשת של אופ"א פגעה קשות ביוניטד שנאלצה לשחק 3 משחקי עונה ב-6 ימים. אילוץ זה הכריח את פרגוסון לשנות גישה. כלומר, קשה להניח כי יוכל להציג 3 משחקים גדולים ברצף, לכן הוא רצה לצאת מהשניים הראשונים במינימום נזק. האם הנזק שנגרם גדול מדי? זאת נראה במהלך השבוע הקרוב…

לון 26 באפריל 2008

רונן, אני בהחלט מסכים עם הניתוח שלך.
היום עלו בהרכב הפותח שישה שחקנים שלא שיחקו ברביעי מול ברסה (וידיץ', סילבסטרה, אנדרסון, פלטשר, נאני וגיגס).
למעשה יש רק שלושה שחקנים ששיחקו באותו תפקיד ברביעי והיום (ואן דר סאר, פרדיננד וקאריק. מול ברסה בראון עלה כבלם ורוני כקשר ימני אחורי. כמובן לפני שוידיץ' נפצע והוחלף היום).
ממש רפא בניטז.

אבל יש נקודה חשובה נוספת שכדאי לשים לב אליה – בחודש האחרון יש שתי מנצ'סטר יונייטד. זו שמשחקת בבית וזו שמשחקת בחוץ

זה התחיל עם משחק קטנצ'ו ברומא שהצליח והסתיים בניצחון 0:2.
בליגה יונייטד חילצה תיקו 2:2 נגד מידלסברו בחוץ.
ניצחון בית בגומלין על רומא 0:1.
ניצחון בית על ארסנל 1:2.
כעבור שבוע חילצה תיקו 1:1 בבלקבורן.
חילצה תיקו אפס בבונקר מזעזע בברצלונה.
הפסידה 2:1 לצ'לסי בלונדון.

חמישה משחקי חוץ – ניצחון בודד בתחילת החודש (וגם הוא היה משחק שבו יונייטד שיחקה בעיקר הגנה).
שני משחקי בית – שני ניצחונות. (ולפני כן, מאמצע מרץ שלושה ניצחונות בית רצופים על בולטון, ליברפול ואסטון וילה בהפרש שערים 0:9).

בעבר, פרגוסון ויונייטד היו מצויינים בלהוביל את הליגה ולזכות באליפות. בשנה שעברה היתה דוגמה מצויינת. צ'לסי של מוריניו ניצחה שוב ושוב ויונייטד הצליחה גם היא לנצח שוב ושוב, גם בציפורניים (אברטון).
השנה פתאום יונייטד נחלשת דווקא בפינאלה.

זה עדיין תלוי ביונייטד ולשמחתי שני המשחקים הבאים, נגד ברסה ווסטהאם יהיו בבית.

Yair 26 באפריל 2008

דורון – הנקודה שלי הייתה שאין טעם להתעסק ב"אם" כי זה לא יגמר.
בכל מקרה, סביר להניח שאם צ'לסי הייתה מנצחת גם את וויגן היינו עולים עם הרכב אחר היום.
באותה מידה אפשר להגיד שאולי היה עדיף להפסיד לבלקבורן, כנראה היינו עולים עם הרכב אחר, אבל שוב, "אם".
בכל מקרה, אם בסופו של דבר כן נזכה באליפות (והמצב רוח הפסימי שאני נמצא בו מאז יום ד' האחרון לא מאפשר לי לדמיין את זה כרגע), קרלוס טבז צריך לקבל חוזה חדש רק בגלל השער שם.

ניקו 26 באפריל 2008

כל הבאסה עם המשחק של היום תיהיה אם יום שלישי יתפספס.

שחר ע- עוד חלוץ לא היה עוזר ברמה של מה שאפשר לחטוף בפגרה שזה לרוב לא איכותי. אם נצליח להחתים את בנזמה זה היה שווה את זה. בכלל צריף להביא חלוץ מטרה מגן ימני- חבל שדני אלבס יקר ועקב כך בלתי אפשרי טעד קשר מרכזי כי סקולס פורש ואנדרסון יצטרך מחליף ברמה אז לדעתי דייגו יהיה טוב

Danny 26 באפריל 2008

Well, here is the deal. Chelsea will not collect the remaining 6 points! We will meet chelsea again in a few weeks so that we will have a chance to repay them when it counts the most

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 26 באפריל 2008

אין אוהד כדורגל באנגליה,באירופה וברחבי העולם שראה את ארסנל העונה ולא השתוקק שקבוצתו האהודה תשחק כך ולו רק במשחק אחד או שניים או במשך עונה.
כי מהעונה הזו יזכרו כמה שחקנים כבודדים אבל הקבוצה שתישאר בזכרון היא ארסנל – עם תואר ובלי תואר ארסנל היא כל מה שאוהד כדורגל חולם עליו.
ויונייטד ?
בכל שנות שלטונו של פרגי יונייטד היתה קבוצה של התקפה התקפה התקפה,לא קבוצה קסומה ששולטת במשחק דרך הנעת כדור ולא קבוצה שמחפשת את אחוזי השליטה בכדור אלא קבוצה שכל תכליתה הבקעת שערים.הבעיה היא שמדובר בפרגי של פעם.פרגי של השנים האחרונות מנסה להפוך את עורו ולסגל ליונייטד שיטות משחק שלא הולמות את יכולותיו כמנג'ר ולמרות שיש לו כמה שחקנים עם יכולות וכישרון כפי שמעולם לא היו ברשותו עדיין כל מה שהוא מצליח להפיק מהם הוא באיכות קבוצתית לא מרשימה כלל וכלל ושנופלת מקבוצות אלופות קודמות של יונייטד.
כבר לפני חודשים תהיתי אם פרגי מסוגל לקחת את הקבוצה של רונאלדו רוני וטבז ולהרים אותה למדרגה של קבוצת על שתיזכר לשנים.התשובה אז והתשובה עכשיו היא שלילית.פרגי לא מסוגל בשל מגבלותיו הטקטיות לעשות זאת.אין לי ספק שאילו ונגר היה לוקח את אותה חבורת שחקנים היינו רואים כדורגל נפלא שיונייטד טרם הציגה העונה (בעונה שעברה ללא טבז,אנדרסון,נאני והארגריבס לפחות חזינו בשני משחקים משובחים נגד רומא ומילאן).
תמהתי כאשר יונייטד הוגדרה לפני מספר שבועות כקבוצה הטובה בעולם ותהיתי מה הקריטריון להגדרה כזו.באף שלב של העונה הזו יונייטד לא התקרבה ביכולותיה (הכוונה לרמת המשחק ואיכותו ולא להבקעת שערים) למקום שבו היא ראויה לתואר הקבוצה הטובה בעולם.גם זכיה בשני התארים לא תזכה אותה בתואר אלא רק בהכרה בכך שיונייטד של השנה היא קבוצה מאוד יעילה (בעיקר בזכות רונאלדו) אבל לא יותר מכך.
יונייטד של עונת הטרבל הצליחה למרות לוח משחקים צפוף ביותר (כזכור היא שחקה משחקים חוזרים בגביע האנגלי גם ברבע הגמר וגם בחצי הגמר) משום שפרגי שלח לכל המשחקים את ההרכב הטוב ביותר שלו למעט פצועים ומורחקים.זה מה שאפשר את השגת שלושת התארים – באותה עונה יונייטד היתה מעל הכל קבוצה שבאה לכל משחק במטרה לנצח.ובאותה עונה ובכלל באותן שנים יונייטד שחקה בבית ובחוץ באותה שיטה מבלי להתחשב ביריבה.היה מוזר לראות בשבועות האחרונים את פרגי מעלה הרכבים שונים ומשונים ולא אופיינים גם במשחקי בית תוך שהוא מביע במהלך הזה חוסר ביטחון ביכולות של הקבוצה שלו.
הערה לגבי הסגל : אנשים נוטים לדבר על סגל רחב ושוכחים שכל הענין פה הוא באיכותו של הסגל הרחב וליונייטד סגל רחב שרחוק מאוד מלהרשים.למעשה דעיכתם של גיגס וסקולס בתוספת בינוניותם של שחקנים כפלטשר,אושיי,בראון,סילבסטרה והעדרותו של סאהה משאירה את פארק ופיקה ככמעט השחקנים היחידים שאפשר להעלות מהספסל ולדעת בודאות מה התפוקה שתקבל מהם.אני מתייחס לנאני ואנדרסון כשחקני הרכב ופרגי טעה קשות כאשר ניסה להשיב את סקולס למקום שבו כבר אין לו מה לתרום.
יונייטד צריכה בקיץ להחתים קשר אחורי אמיתי ולהפסיק עם הגימיק של הסבת קשרים התקפיים לתפקיד הזה.שני חלוצים הם חובה – אי אפשר יהיה לשחוק עונה נוספת את רונאלדו ורוני.בנוסף עוד שלושה ארבעה שחקנים צעירים וזולים שכנראה לא נמצאים בנוער של יונייטד והם נדרשים על מנת לרענן את הסגל הרחב כתחליף לחבורה הבינונית שהתייחסתי אליה לפני כן.
ומעל הכל ובצער מסויים צריך לכתוב – זכיה בתואר אחד ובוודאי שניים יהיו זמן מצויין לפרגי לפנות את התפקיד.יונייטד זקוקה לשינוי.

דורון חבר של דני 26 באפריל 2008

יאיר אני סתם עצבני מהמשחק,לא מבין למה אי אפשר היה בחלק הקדמי לעלות עם ההרכב הכי חזק ולתת להם לשחק

ליאונידס 26 באפריל 2008

שער חוץ של ברצלונה ביום ג' וסר אלכס "הגאון" עלול לקבל התקף לב…

במחשבה שנייה אחרי המשחק מול צ'לסי אני לא בטוח, שהאדון הסקוטי לא הפסיק לשתות השבוע את כל אוסף היינות, שצבר בעשור האחרון.

רועי 26 באפריל 2008

כולם פה צריכים להירגע ומהר אם ההחלטות שפרגוסון צריך לפרוש המאמן אולי הגדול בכל הזמנים שעד לפני שבועיים היה גאון בדרך לשושלת שלישית ועכשיו הוא זקן שלא יודע מה הוא עושה נכון כמה החלטות גרועות(מאוד) במשחקים האחרונים אבל על זה לקחת לו את כל מה שהוא השיג בשנה האחרונה עם יצירת השחקן הטוב בעולם וגם רוב העונה הם הציגו את הכדורגל הטוב באירופה.

רונן דורפן 26 באפריל 2008

כן… זה די מגוחך. רוב המאמנים לא צריכים לפרוש כשהם במקום הראשון בטבלה שני מחזורים לסיום.

סופרפלי 26 באפריל 2008

ראיתי את המשחק בפאב בישראל וכולם שם די הסכימו שצ'לסי שיחקו נהדר מחצית הראשונה, ולא רע בכלל בשניה, ושמנצ'סטר פחדנית. מאז המשחק מול רומא מנצ'סטר משחקת רוב הזמן כדורגל משעמם ופחדני, כדורגל שמזכיר זכרונות רעים מקבוצות איטלקיות.

אני חושב שגרנט מתפקד בסך הכל טוב מאוד,
החילופים שלו היו מעולים, הוא לא הורה לשחקנים לסגת אחרי הער הראשון, אני רק מקווה שצ'לסי תמשיך לשחק גם בארבעת המשחקים הבאים את הכדורגל הזה, כשכמות כזו של שחקנים טובים משחקים ביחד באותה קבוצה, אין שום סיבה לכך שהצופים לא יהנו.

אני חושב שהשנאה לגרנט די מטופשת, זה מגיע למצב שבו אנשים אומרים שאם הוא יזכה באליפות ובגביע אירופה (מה שדי הגיוני שיקרה), זה יוצר בעיה למעמד המאמנים בעולם.

אם, בעונה כל כך טובה של היונייטד, ואחרי שהוא לקח את צ'לסי מהמקום החמישי, הקבוצה שלו עדיין מסוגלת לאיים על האליפות, ורחקוה מרחק תיקו אפס ביתי אחד מלהשתתף בגמר האלופות. כנראה שהוא בכל זאת עושה משהו נכון.

לון 26 באפריל 2008

רונן, בהחלט. רוב המאמנים גם חייבים להתפטר אחרי שהם זוכים בדאבל של ליגת האלופות והפרמייר ליג. זה הרי כישלון מוחץ לעומת הטרבל של 99…

שבי 26 באפריל 2008

כמה הערות על המשחק ובכלל:

1. לא מאמין בשיטת הרוטציה, כמו רונן וכמו רוב המגיבים כאן. במיוחד לא ב"מאני טיים". חילוף אחד או שניים מקסימום זה בסדר, מעבר לזה – מוגזם.
2. לרוטציה של פרגי יהיו השלכות ביום שלישי. אמנם שחקנים נחו אבל משהו בביטחון של הקבוצה נפגע. אחרי שלישי נדע כולנו אם ההימור הפרוע הצליח.
3. ברצלונה הפסידה הערב לדודו אוואט אחרי שהעלתה כמעט 11 מחליפים. גם רייקרד נתן לרוב הכוכבים לנוח. גם רייקרד הפסיד. כמו גם הביטחון של הקבוצה שלו. יהיה מעניין ביום שלישי.
4. ממשיכים להלל את "מאחז העיניים" אבל בסופו של דבר, כל ה- 15-16 שחקנים הראשונים של צ'לסי הם בטופ העולמי ברמה האישית. אני לא מכיר עוד קבוצה בעולם עם אוסף כזה של כוכבים. ברוב הקבוצות הגדולות, יש כמובן כוכבים, אבל לצידם יש כמה שחקנים בינוניים. לגרנט יש פריבילגיה שאין להרבה מאמנים בעולם. לא השתכנעתי שמדובר באיזה גאון. מקסימום במישהו עם המון המון מזל.
5. איך משיגים עוד כמה נקודות זכות? תשאלו את אשף התקשורת – ביום חמישי נאום של הגאון מפתח-תקווה ב"מצעד החיים" בפולין. אין מילים.

יואב 26 באפריל 2008

חוסר הכבוד פה, לאגדת כדורגל כזאת, שובר שיאים.
איך אמר הנרי החמישי(ציטוט חופשי)לפני קרב אג'ונקור – מה יש לו למלך מלבד הטקסים. הוא נתון להבל פה של משרת, או חייל, או אזרח. מה יש לו מלבד הטקסים(משום מה, מאד מזכיר לי את המצב עכשיו).
קחו אוויר, מחר יום חדש. וגם אם הוא טעה, זה אנושי. הוא הביא את יונייטד לכאן והוא יוציא אותה מזה. החוב של אוהדי יונייטד אליו הוא בלתי מחיקוהוא הרוויח ביושר את הקרדיט גם כשהוא טועה…

איש 26 באפריל 2008

הפסח הזה כנראה קצת דפק לאנשים כאן את המוח- אילו סאהה היה בריא ואילו היו לנו עוד 3 חלוצים ואילו פרגוסון היה מעלה הרכב אחר… די. דיינו.
תארים סופרים בסוף העונה, לא בתחילתה כשהקבוצה קצת מקרטעת (איפה ארסנל היום?) ולא שני מחזורים לסיום כשאנחנו במקום הראשון ולפני משחק בית בחצי גמר ליגת האלופות.
"עכשיו נחוצים ארבעה ניצחונות וכל תוצאה אחרת באיזשהו משחק תעלה בתואר. לפחות בליגה זו יכולה להיות פרוסת עוגה." – זאת בדיוק הדרך להתבונן בדברים- יש למה לצפות ולקוות. וכדאי גם להמתין עם ההספדים לפרגוסון, מה שהוא עשה בנסיעה לאחור עם עיניים מכוסות רוב (ואולי אפילו כל) מאמני הפרמייר ליג לא עשו יחד.

עוז 26 באפריל 2008

ראיתי רק את התקציר הארוך ואני לא מבין מאיפה מגיעות התלונות של אוהדי היונייטד לקיפוח – צ'לסי הגיע להזדמנויות מעולות שהחומצו (כמו המשקוף בדקה ה-20) כבשה שני שערים מוצדקים (וגם הפנדל היה חוקי) – ומי שגנב שער 'מכלום' היה רוני. בדקות שבהן היונייטד תקפה היא גם הגיעה להזדמנויות נהדרות – האשמה כולה בצורת המשחק של היונייטד היום ובהרכב של פרגוסון שלקח את יתרון הפרש השערים בתואר מרווח ביטחון לניסויים.
חשוב לזכור שהשורה התחתונה היא שהיונייטד ראשונה אך יתרון בהפרש שערים בלבד הוא כמעט לא מוחשי עבור התקשורת והאוהדים, וזה יוסיף מקדם לחץ רציני בשני משחקי הליגה האחרונים.
לאברהם גרנט מגיע צל"ש על הצורה שבה צ'לסי שיחקה ועל היכולת שלה לשחק על תוצאה בכל אחד מחמשת המשחקים האחרונים בצורה קרובה למושלמת. היום גם היתה יכולת די מוחצת (ועדיין בלי חלוץ דומיננטי מספיק). בתור סקאוזר – אני בספק גדול אם ייצא משהו חיובי מיום רביעי.

סופרפלי 26 באפריל 2008

שבי, גרנט נאם גם בשנה שעברה במצעד החיים, אין גבול לצינייות של המבקרים של גרנט.

סופרפלי 26 באפריל 2008

שבי, גרנט נאם גם בשנה שעברה במצעד החיים, אין גבול לציניות של המבקרים של גרנט.

גלן 26 באפריל 2008

רונן ועזי: חראם על האכזריות! לורי קאנינגהאם או לא?

גלן 26 באפריל 2008

נדמה לי שאני מבין את העיוורון. אחרי שבחצי הראשון של העונה דיי לא ראיתי משחקים
עקב ביצועי און ליין עלובים, הרי שראיתי יותר מדי משחקים בחצי השני. מה שראיתי והרבה כלל בעיקר (כנראה בניגוד לרובכם) משחקים בלי יונייטד/ארסנל/צלסי. הסיבה העיקרית לכך זה כמובן סיטי אבל ממש לא רק. לכן המונח בו אני משתמש בלי כחל ושרק הוא אזובי הקיר. נדמה לי שבאיזשהו שלב רונן דיבר על עונת אקסמפלר הכוללת יונייטד, ארסנל וצלסי מצוינות וחזקות אולי יותר מאי פעם. אני כופר בכך לחלוטין. מה שראיתי זה שיש כאן תמונה עגומה ואני מרשה לעצמי להגיד שבערך שלושת רבעי הליגה נמצאים היום במקום אבסולוטי פחות טוב מבחינת הרמה בהשוואה ללפני 5-10 שנים עם תקציבים ושמות גדולים פי כמה. לכן ארסנל נראים אימתניים כמעט הסוף, יונייטד מרשימים וצלסי, נו מה נגיד עליהם ? אז כל האזובים הללו שנראים גרוע נגד הגדולות באמת משחקים גרוע גם אח"כ ולכן יש פתאום איזה הפתעה שיונייטד לא עוברים את החצי בברסה (ונכון, ברסה שחקו מחפיר).

ובסופו של יום: מעבר לזה שיונייטד יזכו לדעתי באליפות, הרי שזה גם באמת מגיע להם. לטעמי היו להם לא מעט קבוצות אטרקטיביות יותר או "חזקות". אבל זוהי המגוונת שבהם והקבוצה האנגלית עם ההגנה הכי אינטיליגנטית או טובה שראיתי מזה שנים (אפשר לשכח מגורג גראהם) וגם זה משהו. דווקא ההימור על ברסה דיי מתפקשש אצלי: יש לי עדות פה שאמרתי שיונייטד בקושי יחזיקו את הכדור במשחק כמו שהיה, אבל חשבתי שייגמר 1:0 לברסה שיספיק וטעיתי. כך שיאיר-אין לי עדיין מספיק כוחות כשוף.

יואב: לצערי מדי פעם אני לא מבין את הנקודה שאתה רוצה להעביר, אבל אני משתדל….

יואב 26 באפריל 2008

גלן, יונייטד נמצאת היכן שהיא נמצאת, בגלל תוצאות
לא טובות מול "איזובי הקיר".נדמה לי שטענת שההתלהבות המוגזמת מיונייטד נובעת כי היא משחקת בליגה של גמדים.על פי מדד זה, יונייטד היתה צריכה להיות מוכתרת מזמן, כי מול הגדולות היא עשתה את העבודה ואף בפור ניכר.
אז או ששאר הקבוצות לא כאלה חלשות, או שהגדולות (או יונייטד לשם העניין)לא בעונה מזהירה.לא יודע מהי התשובה וחושב שרק עוד שנתיים נוכל לקבוע אם הקבוצה הזאת באמת מיוחדת במינה, אבל עובדתית, מאזנה מול הגדולות , הוא אחד הטובים שלה אי פעם(הרבה יותר טוב משנה שעברה) וזה עדיין לא מספיק , נכון לעכשיו.
מה שכן,הליגה הזאת, תחרותית כתמיד והשנה יותר משנים קודמות,שום משחק(כמעט, בגבולות הסביר כמובן) הוא לא מובן מאליו. גם מספר הנקודות שיספיקו לתואר, יהיה הקטן ביותר מזה חמש שנים.

גלן 26 באפריל 2008

יואב- עניתי לך מה דעתי- לא עונה מזהירה של שתיים-שלוש קבוצות פחות או יותר שוות שטובות פי כמה מהשאר. יונייטד טובה בקצת מהשתיים האחרות. לגבי תחרותיות כמו שאמרתי פעם: חשב את סך הנצחונות של
4-6 האחרונות ותשווה אותו לליגות אחרות מובילות או לעבר ואז נדון מה זה תחרותי.

גלן 26 באפריל 2008

ושני שליש מכוכבי ההתקפה של מישיגן נבחרו ע"י הדולפינס. או שהטונה יודע משהו או שסתם בזבזנו את השנה האחרונה במישיגן סטדיום בלי להבין דבר.

יואב 26 באפריל 2008

אולי התחיל פה תהליך. לקבוצות הבינוניות באנגליה יש הרבה יותר כסף מלמקבילות שלהם בליגות האחרות ואני יכול לראות את וילה, אברטון, טוטנהאם, סיטי מתקדמות ומאיימות.בשורה התחתונה, ההבדלים קטנו וקצב צבירת הנקודות הואט. אולי זאת התחלה.
עדיין, יש קרב אליפות אמיתי בליגה הזאת בניגוד לכל שאר הליגות הבכירות, שם זה גמור כבר חודשיים.
לא יודע מה רלוונטי מספר הנקודות של האחרונות. כל משחק השנה, לא היה ממש מובן לי מאליו(חוץ מדרבי). אני חושב שבמדריד , מינכן ומילאנו, זה זרם קצת יותר חלק עם איזובי הליגה.

גלן 26 באפריל 2008

1. בספרד יש איזה 15 נצחונות יותר לאחרונות במצטבר על אנגליה. זה נקרא תחרותי.
2. הלוואי שהיית צודק לגבי ה"בינוניות" אבל אני חושב שאתה טועה ולא צריך פיורנטינה-אברטון בשביל זה. אני חושב שהכסף פשוט הטריף אתם כי מה תעשה עם כסף וציפיות לא אפשריות. כל שנה יותר ויותר בלאגן ובלי שום תהליך (בוודאי לא בסיטי ונדמה לי שאריקסון בדרך החוצה).
3. אני חושב שקצב צבירת הנקודות של יונייטד ארסנל וצלסי עד החודש וחצי האחרון היה על סף 30 נצחונות לעונה. קרתה "תקלה" שלטעמי היא באמת כי הליגה חלשה ושלושתן נכנסו לישורת שכוללת משחקי על גם בארופא כשתמונת האליפות לא מתבהרת. זה הסיבה לאבוד הנקודות בשבועות האחרונים ולא איזה כח עליון שהחדיר בינת כדורגל בוויגאן או בלקבורן.
אגב לדעתי בליגה יותר תחרותית , יונייטד כבר מזמן לוקחים אליפות כי אין מצב בליגה נורמלית שמאמן על עוזב קבוצה באמצע עונה נגד רצון האוהדים והשחקנים ושבועיים לסוף יש עוד אופציה לאליפות.

דותן 27 באפריל 2008

אני יושב וקורא את התגובות של כל אוהדי יוניטד וזה פשוט לא יאמן, הנושא היחידי הנידון פה זה העובדה שרונלדו לא פתח, מה היה קורה עם רונלדו כן היה פותח ובכל זאת ההיתם מפסידים? על מה ההיתם מלינים אז? רונלדו שיחק מול בלקבורן, רונלדו שיחק מול ברצלונה, רונלדו שיחק מול צלסי מעל חצי שעה ובכל המיקרים הוא פשוט לא היה טוב.

אולי נגיד את האמת:

צלסי באה למשחק הרבה יותר מוכנה, אסיין,באלאק ודרוגבה עשו בית ספר לפלטשר אנדרסון וקאריק – המחצית הראשונה היתה צריכה להגמר לפחות 2:0 – וכל הדיבורים פה על היה או לא היה פנדל או התחת של אברם, נו באמת הגול של רוני או של טבז מול בלקבורן או לא מעט מקרים אחרים שיוניטד נחלצה בשן ועין, לא ראיתי אז שום דיבור על התחת של אלכס…

התחת של אברה העונה קטן משמעותית מהתחת של פרגסון – הוא הפסיד הרבה יותר נקודות בשניות האחרונות העונה (וויגן משחק שהיה חייב להגמר 4-0 שלא לדבר על ה 4:4 מול טוטנהאם ואחד נוסף מול הוילה – בכל המקרים הוא הפסיד נק בזמן פציעות)

חברה, צלסי נצחה את המשחק בזכות לא בחסד ואני מסיר את הכובע בפני אברם…. תפרגנו קצת לא מתים מזה!!!

ודבר נוסף לסיכום, מחבר הבלוג הנכבד כתב לפני שבוע " אני לא מחזיק כלל מהמפעל הזה כמייצג כדורגל איכותי. אם נזכה באליפות אנגליה אנחנו הקבוצה הטובה באנגליה וזהו. ואם נזכה באליפות אירופה לא בטוח שאנחנו הקבוצה הטובה באירופה"

שאלה לרונן –ואם צלסי תזכה באליפות אנגליה?

ניקו 27 באפריל 2008

דותן- לגבי תגובתך על רונאלדו, זה לא שרואים את רונאלדו כמשיח בין אם זה בבארסה או בין אם זה היום נגד צ'לסי. העניין הוא שכל פעם שהוא לא עולה יש הרגשת פספוס, סוג של יכולנו לתת מקסימום או לפחות עוד קצת אם הוא היה במגרש. לכן גם אם היינו מפסידים איתו על המגרש מכתחילה ההרגשה הייתה מעט פחות עצובה, כי זה היה מראה שבאמת השתמשנו בכל הכלים ובכל זאת לא הצליח להשיג אפילו נקודה. אגב בשביל זה היה צריך גם את טבז.

ולא צ'לסי לא ניצחו בזכות, היתרון הגיע להם, אבל הניצחון זה סרט אחר לגמרי!

דותן 27 באפריל 2008

ניקו – דקה 70 גרנט מכניס את אנלקה ושבצנקו (משחק עם 3-4 חלוצים) ופרגסון מכניס את אושי כדי לסגור את המשחק ולגנוב תיקו – אלכס בונקריסט?

אתה בכלל קולט את המשפט הבא – אלכס פרגסון האגדי מנסה לגנוב תיקו במשחק מול אברם גרנט מפתח תקווה?

גיא 27 באפריל 2008

תחושת הפספוס נובעת מכך שבכל פעם שיונייטד היו צריכים לשחק אתמול כדורגל – מייד קרו דברים על המגרש.
לקח להם 10 דקות להשוות, ואחרי שספגו את השער השני, תוך 5 דקות שבצ'נקו נאלץ להציל שני כדורים מהקו.

פרנקו 27 באפריל 2008

בונקר נגד ארסנל (איך ניצחנו?)

בונקר נגד ברצלונה (איך לא הפסדנו?)

בונקר נגד צ'לסי (איך אפשר לנצח ככה?)

אני חושש מאד שאחרי עונה מופלאה של מנצ'סטר ורונאלדו, נישאר בלי כלום…

ויכסלפיש 27 באפריל 2008

איך זה שאף גאון תקשורת לא חיבר עדיין בין גרנט העם היהודי חגיגות ה-60 לישראל יום השואה והגרמני "הטוב" מיכאל באלאק? התכנית האלהית ברורה.

שחמוביץ' 27 באפריל 2008

די די די !
מה יש לכם??
מה לכל הרוחות עובר עליכם???
יונייטד לא שיחקה טוב אתמול, נכון, אבל מפה ועד למסקנות שהקבוצה לא מתפקדת?!????
מה קורה לכם?
ניצחון ביום שלישי, ואנחנו על הגל.
אני מוכן לשים את כספי שביום שלישי לא תהיה שום רוטציה, ושום נעליים. כל התותחים במערך שאנחנו רגילים ואוהבים.
יהיה טוב חברים.
רונן, לפני שבוע העלתה דברי חוכמה לגבי מרסיסייד-צ'לסקי, האם המצב מאפשר העדפה של מרסיסייד על פני צלסקי ביום השואה (איזה מקריות ששתי הקבוצות האלה משחקות ביום הזה…) האם אינך חושב שחל איזה שהוא שינוי? אולי כדאי שניתן את מירצנו לקבוצה של יוסף? זה פשוט יהיה קשה לשמוע את אברמל'ה ממלמל שוב אחרי איזה פוקס בדקה ה 95…
טוב, בעצם מה זה חשוב. זו לא תיקח דבר, וזו לא תיקח דבר.

יאללה חברים,
די לקיטורים!

Glory Glory!

אביעד 27 באפריל 2008

מחצית ראשונה – זוועתית.
מחצית שניה – כבר הרבה יותר טובה.
אנשים נוטים לשכוח שכל התוכנית השתבשה. אני מאמין שסר אלכס רצה למשוך לפחות מחצית עם ההרכב שהעלה (אבל הוא לא חשב שהם ישחקו כ"כ גרוע) ואז להעלות את רונאלדו וטבז ולהתחיל ללחוץ את צ'לסי.
ואז נמאניה נפצע. ברגע שוידיץ' יצא, כבר לא ניתן היה להכניס את טבז ורונאלדו יחד בתחילת המחצית כי היה צורך לשמור עוד חילוף. אז סר אלכס שלח את רונאלדו להתחמם, להכניס אותו דקה 65 וטבז כמה דקות אחריו. ואז רוני נפצע. רונאלדו נכנס במקומו. ואז אנדרסון ביקש להתחלף. והכל השתבש.
ואחרי כל זה, רק השופט נתן לצ'לסי ניצחון.
ותכל'ס, כשחושבים על זה, כל השנה יונייטד שיחקה פתוח והתקפי וצ'לסי שיחקה על 1:0, אז די הולם אם ניקח אליפות על הפרש שערים, לא?

בובי זזו 27 באפריל 2008

ואולי הכל לטובה?

אני לא יודע כמה יתיחסו לתגובה שלי בכל זאת אני קרוב כבר להות למגיב ה-90…
אבל בכל זאת:

אם ניקח אליפות בהפרש שערים זה מצד אחד לא מבליט את הבדלי הרמה בין שתי הקבוצות לאורך העונה, לדעתי אבל זה כן אולי יתן עוד דחיפה לכדורגל ההתקפי והיפה. כי אז הקבוצה ששיחקה את הכדורגל הכי איכותי בליגה תזכה באליפות בזכות זה.

פרגי אמר שזו אולי היונייטד הכי גדולה שהוא אימן יש לה לנצח שלושה משחקים קריטיים (בע"ה ארבעה, בע"ה!) וזה יהיה מדד נפלא אין ספק…

אבישי 27 באפריל 2008

יש משהו במה שאביעד אומר. אם הארגריבס, בכושר מצויין, היה נכנס בהמשך למרכז השדה המשחק עלול היה להתנהל אחרת.

אביעד 27 באפריל 2008

אבישי, אני חושב שהארגריבס לא עבר למרכז כי פרגוסון לא רצה לשנות משהו בהגנה (שוב) בדקה ה 70, כי טעות אחת בתיאום והכל הולך לעזאזל, זו גם הסיבה שהארגריבס נכנס במקום נמאניה, כי המבנה ההגנתי הזה תורגל מול בארסה.
בובי, אני חושב שאם ניקח אליפות על הפרש שערים, אז האליפות הזאת תיזכר ככזו של כדורגל התקפי יפה מאשר אם ניקח אותה על הפרשנקודות, פשוט בגלל שההבדל העצום במספר השערים מבליט את ההבדלים בחשיבה.
כדאי גם לשים לב שבשני המשחקים בהם היינו יותר הגנתיים מהיריבה, עדיין הגענו בכל משחק ליותר מצבים מסוכנים מאשר היריבה…

יואב 27 באפריל 2008

דותן, יונייטד לא מנצחת שם כבר חמש שש שנים(כמו גם שאר הליגה). מה הקשר אברהם מפתח תקווה?אלכס גם הפסיד לשום מכפר סבא. מה זה אומר בדיוק?

אבישי 27 באפריל 2008

אביעד אתה צודק במאה אחוז, אני התכוונתי אם הארגריבס היה עולה מהספסל למרכז השדה ישר, בהנחה שוידיץ' לא היה נפצע. סה"כ אם מסתכלים על ההרכב בפתיחה, כולל הספסל, יכול להיות שלא הייתה מטרה לשחק את כל המשחק באופן הגנתי. יש אפשרות שהפציעות טרפו את הקלפים. אם וידיץ' ורוני לא נפצעים, בהחלט היה מצב שאת המשחק היו מסיימים רוני, נאני, טבס ורונאלדו יחד (עם אופציה לאנדרסון ו/או הארגריבס במרכז). החילוף של אושיי היה הצהרה על הסתפקות בתיקו, אבל הוא היה החילוף השלישי, אחרי שני חילופים כפויים.

דותן 27 באפריל 2008

יואב זה אומר שאברם גרנט למרות שהתקשורת העוינת באנגליה מכסחת אותו בלי צדק – אולי ראוי להיות מאמן השנה באנגליה – הוא הגיע הכי רחוק בכל שלושת המפעלים באנליה, ומה שהוא עושה השנה בהחלט ראוי לפירגון – דבר שקצת קשה לרוב המשתתפים פה…

Mark Selby 27 באפריל 2008

רונן, עדיין חושב שלא היינו צריכים להיות בעד הסקאוזרים בשלישי? שיילך לעשות וודו הרבי דג'מבה דג'מבה הזה, כי אני הולך להיות בעדם גם ברביעי.
Rentie is the new Scouser
שמישהו כבר יתנקש בחיים של אברם הזומבי הזה.

ואם לא שמתם לב, כבר מאז אסטון וילה אנחנו משחקים כדורגל זוועתי, ואם הייתה לנו לזה לגיטימציה עכשיו, למרות השופטים, כבר אין, נמאס, הגיע הזמן לזרוק נעליים בחדר הלבשה, והרבה נעליים אם אפשר, לא מעניינת אותי ההסתברות שאחת מהם תפגע ברונאלדו.

birdman 27 באפריל 2008

אברם גרנט נתן תשובה יותר טובה מאשר כל יועץ ליחסי ציבור היה יכול להציע לו.

"התשובה שלי לכל המבקרים אותי: כדור ברשת." – זאהי ארמלי

לפני כשלושים שנה בית"ר י-ם היו בפיגור במחצית. רובי ריבלין נכנס לחדר ההלבשה ושאל: "אתם רוצים לנצח?". כל השחקנים קפצו: כן! כן! כן! … – "אז תבקיעו גולים"

שימי 27 באפריל 2008

בנושא אחר – ציפי אובזילר – בת 56 – מחזיקה לבד את נבחרת טניס הנשים של ישראל – יישר כח

Mark Selby 27 באפריל 2008

אה, וצריך חלוץ.
הסגל הכי טוב בעולם עם 2 חלוצים, לא יודע אם זה מצחיק או עצוב, כנראה עצוב.

הקץ לתגובות הפרימיטיביות 27 באפריל 2008

הצעה לעבודת תזיס:
הדרדרות התגובות בבלוג (שואה, התנקשות באברם) כמדד להסתבכות המצב בצמרת הליגה.

יואב 27 באפריל 2008

כל שלושת החילופים היו כפויים מסתבר. גם זה של אנדרסון(מתנצל רשמית בפני אלכס).
דותן, אין לי בעיה עם אברהם. אני אוהד יונייטד לפני שהוא התחיל לאמן, ומין הסתם עד הסוף. הוא לא משנה לי את סידרי העדיפויות. יש לו סגל מצויין, אין ספק.אם השחקנים שם, מחזיקים ממנו או לא, או יבקשו העברה בקיץ או לא, הדיעות חלוקות. זה בכל מקרה עיניינים פנימיים של צלסי. אני לא שם.מה שכן, יש לי את הבריאה מחדש והחזרה לקבר איתו(כאוהד מכבי). אז כמו שאמרתי, כל דיון בו הוא אמביוולנטי והדיעות חלוקות.

אבישי 27 באפריל 2008

באמת מסתבר שאנדרסון לא היה כשיר במאה אחוז, כנראה התוכנית המקורית הייתה שהארגריבס יחליף דווקא אותו.
מה עוד שההרכב שעלה אתמול היה די דומה להרכב שניצח את ארסנל בגביע. תיקון, שחט את ארסנל בגביע. זה סותר במעט את הטענה שיונייטד עלו במטרה לשחק בונקר.

אמיר 27 באפריל 2008

מישהו כאן יודע לאן נעלם בעל הבלוג…?(4 תגובות שלו)רונן,אני משער שאתה בבאסה(כמוני)או אולי סתם לא אוהב את התגובות המתלהמות!
אבל..יש כאן כאלו שגם כתבו "מדם ליבם"ביקורת עניינית..לתשומת ליבך.

דותן 27 באפריל 2008

יואב – תגובה לענין – הבעיה היא שלא ברור לי ממש למה קורעים לו את הצורה באנגליה – הוא ממש מצליח וככול שהוא יותר מצליח ככה התקשורת יותר אכזרית – האמת אני די מרחם עליו – נראה כאילו הוא הזדקן ב 10 שנים בכמה חודשים האחרונים – ברור לגמרי שהוא עובר תקופה לא קלה – והאמת לא בצדק

אביאל 27 באפריל 2008

כרגיל כאן, אפילו שצ'לסי שיחקו טוב – יורדים עליהם :) אבל זה כבר הרגל, צ'לסי היו טובים והגיע להם לנצח, אם לא היתה נגיעת יד של קאריק, אז היתה אחת כמה דקות לפני של בראון שהשופטים התעלמו ממנה.

בכל מקרה, אני עדין מחכה למעידה של יונייטד (מקווה שמול ווסטהאם) ולזכיה כפולה של צ'לסי גם בליגה וגם באלופות, למרות שאני יסתפק גם באחד מהם.

בכל מקרה, חשבתי על זה בעקבות מה שהפרשן אמר אתמול בשידור (אני חושב שזה היה בוני גינצבורג), ראיתי העונה את כל המשחקים של צ'לסי (חוץ מ2) וכמעט את כל המשחקים של יונייטד ושמתי לב – שצ'לסי הפסידו הרבה מאוד נקודות בדקות האחרונות (מול אסטון וילה, טוטנהאם ולאחרונה מול וויגאן) ולעומתה מנצ'סטר הרוויחה המון נקודות בדקות האחרונות (מול בלקבורן ומול מידלסברו רק לאחרונה ובעיקר בזכות טבז), אז גם לפרגי יש תחת לא קטן לא ?! :)

ערן 28 באפריל 2008

אני רק רוצה לחזור לנושא הראשוני של הפוסט. אני חושב שהדבר העיקרי שמפריע בצורת ההתנהלות של פרגוסון וקירוש לאחרונה, הוא שהם באמת מעריכים את הטקטיקות וההרכבים הרבה יותר מדי בזמן האחרון ולא מעריכים את העובדה שבאמת יש קבוצה עדיפה ליונייטד, על כל קבוצה אחרת, וצריך לתת לה לשחק התקפי (ואני לא אומר את זה רק כי אני חזרתי עכשיו מהמשחק בסטאמפורד ברידג'). בדקות שהיונייטד תקפו, הם היו מאוד מסוכנים, בכל ההרכבים. צורת המשחק הזאת, גם מכניסה את הקבוצה לבעיות שיכלנו להמנע מהן, וגם, גורמת לקבוצה לא להשתייך לאחת מהגדולות שהיו לנו (אלא אם יהיו 4 משחקים מדהימים).

מאיר 28 באפריל 2008

אביאל צודק, הקבוצה שיש לה המון מזל העונה (לא רק בשבועות האחרונים) היא יונייטד, לא צ'לסי.
אבל עזבו. בעוד שבועיים הכל נגמר. אם צ'לסי תזכה – גרנט יהיה ענק ופרגוסון אפס. יונייטד תזכה – להפך. וזה לא ישנה שאיך שזה לא ייגמר, זה יהיה קרוב מאוד, ולשניהם יגיעו מחמאות וביקורות במידה מאוד דומה.
אולי לגרנט מגיעות טיפה יותר מחמאות כי הוא התמודד מול לחץ תקשורתי אדיר שלא היה לפרגי. ועוד נקודה קטנה, שצ'לסי לא מסתמכת על כוכב אחד עיקרי אלא על רוטציה מאוד לא פשוטה בין כוכבי ענק מלאי אגו – שזו עבודה של מאמן יותר מכל, ועוד מאמן לא מוכר וחסר ניסיון ברמה הזו. מאוד מרשים. אבל צריכים להיות הוגנים ולהגיד שגם פרגי מתמודד עם רוטציה לא קלה.
ההבדל הממשי היחיד הוא ב"יציבות הממשל" – בלי תואר גרנט יכול ללכת. פרגוסון יישאר בכל מקרה.

מגיב 29 באפריל 2008

בדיקה

Comments closed