פול סקולס

אני זוכר שאחרי שהעניקו את הגביע בברצלונה כל השחקנים ששותפו במשחק הניפו את הגביע מול היציע שעל יד השער בו ביצעה יונייטד את המהפך מול באיירן. ואחרי זה הניפו את הגביע גם המחליפים. ואז הקהל ביקש את קין וסקולס שכמובן לא השתתפו בגלל צהוב שני שספגו שניהם בגומלין ביובנטוס – הרחקות שסיבכו אותנו קשות במשחק הגמר.
ואז קין וסקולס ירדו למגרש בחליפות והתקבלו בתשואות אדירות. וקין בטבעיות הניף אגרופים אל הקהל. אבל סקולס היה נבוך. אולי הרגיש לא שייך כי לא שותף במשחק. אולי זו היו לו רגשות מעורבים בגלל שהתאכזב לא לשחק. אולי הצניעות הרגילה שלו.
סקולס כידוע גם כמעט לעולם לא מדבר לתקשורת, אבל לפני כמה שבועות התבטא באופן יוצא דופן. זה היה אחרי שפרגוסון, כנראה אחרי כוסית וויסקי, אמר שאם יונייטד תעלה לגמר ייתן לסקולס לשחק בגלל שלא שותף באותו משחק. ופרגוסון אמר את זה בתקופה בה אנדרסון היה טוב בהרבה מסקולס. אז סקולס אמר לעיתונות במנצ'סטר שהוא לא רוצה "כרטיס חינם" לגמר.
המשחק היום לא משכנע אותי שיצאנו ממשבר. למרות שאני חושב שאני מבין קצת יותר למה התקשינו כל כך במשחק הכפול – בגלל החלטה חכמה של ברצלונה להניע את הכדור דקות ארוכות, לאו דווקא בתכליתיות התקפית. אז אני לא יודע איך תגמר העונה הזו.
אני גם לא יודע אם גיגס וסקולס יחזרו לעוד עונה במנצ'סטר יונייטד. באיזשהו מקום אולי זה אפילו יפה אם זה המשחק הלפני-האחרון של סקולס באולד טראפורד.
שיפוצים...
סיכום העונה! (הביתית)

51 Comments

Yair 29 באפריל 2008

אין אדם ושחקן יותר מתאים לקחת אותנו לגמר ואין שחקן שאני יותר אוהב ומעריך בקבוצה הנוכחית, לאו דווקא בגלל כושרו הנוכחי (שהיה מצויין היום!) אלא בגלל מי שהוא ומה שהוא מייצג.

אני קצת מתלבט אם לקרוא למשחק היום משחק לחימה או פשוט משחק טוב, כי לפרקים התגוננו אבל היו גם פרקים של כדורגל טוב מאוד, אם כי עדיין זהיר.

אני לא חושב שיש שחקן שאפשר להגיד עליו היום שלא נתן משחק מעולה, אבל מעל כולם, בשבילי לפחות, ג'י סונג פארק, דומה מאוד באופי שלו לסקולסי, המון עבודה, אפס רעש וצלצולים.

גיא 29 באפריל 2008

נראה שיריבותיה של היונייטד למדו כמה דברים בשבועות האחרונים.
הראשון – קישור חלש. פיזית וטכנית.
יותר מדי פעמים בשבועות האחרונים יונייטד מסיימים משחקים עם אחוז אחזקה של 40% ומטה. בנוסף, הקישור מוותר מהר מדי על הכדור ומנסה ליזום התקפות מהירות. היום למשל – זה יצר מצב שבו 10 שניות אחרי שיונייטד נחלצה מעוד התקפה של דקה מצד ברצלונה, היא כבר סיימה את נסיון ההתקפה שלה והכדור חזר לצד השני.
השני – יש ליונייטד נקודת חולשה בשער.
אני לא יודע אם זה כושר ירוד רגעי, אבל במשחקים האחרונים ון דר סאר מרבה לטעות בשחרור כדורים וביציאות מהשער. הרבה פעמים הכדורים שהוא משחרר יוצאים החוצה או עוברים ישירות לקבוצה השניה. יש לי הרגשה שההגנה מתחילה פחות לבטוח בו.
השלישי – מכיוון שאי אפשר לעצור את רונאלדו לגמרי, עדיף להשאיר לו את הקו פנוי ולסגור בכל מחיר תנועת חיתוך שלו לכיוון המרכז.

חוץ מזה – משחק חייו של פארק.

רן 29 באפריל 2008

פארק, טבז, פרדיננד ובראון וכמבן סקולס חיפו על משחק בינוני מאד של כל השאר.

סקולס מספיק טוב בכדי להישאר לפחות עוד עונה.

לגיגס מגיעה עונה נוספת בגלל העבר המזהיר ולמרות ההווה החלש.

חוץ מזה, רוצים להיות ארסנל? צריך צביון בריטי.

legal alien 29 באפריל 2008

זה לא זמן לניתוחים ופרשנויות, אלא (קצת) לחגיגות ולשחרור לחץ. ברצלונה באו להתמסר אז נתנו להם להתמסר. הם יכולים להמשיך בכך גם עכשיו אם הם רוצים. או שהם יכולים ללכת ולצפות בשער הנפלא-סוגר המעגל-עושה הצדק הפיוטי של אחד פול סקולס.
וכמה תהיות בכל זאת: הבלם הנפלא הזה ששיחק אצלנו היום, יכול להיות שקוראים לו ווס בראון ?? ויכול להיות שהיו כמה אנשים בשם ג'י סו פארק על המגרש היום? לא נראה לי סביר שאדם אחד יכול להיות בשלושה מקומות בו זמנית.
Paul Scoles, he scores goals !!!!!

tksr 29 באפריל 2008

ברכות על העיצוב.
בסך הכל ערב לא מרשים של שתי קבוצות שנראו כמו צל חיוור ביותר של הקבוצות שהן היו אמורות להיות על פי הפוטנציאל שלהן.
כאשר בוחנים את 6 שחקני הקישור וההתקפה של יונייטד הערב מגלים שרק רונאלדו (בעוד יום לא גדול) היה עולה בהרכב של ברצלונה וטבז היה גבולי אבל 4 האחרים כלל לא היו יושבים על הספסל וחלקם בספק אם היו נכללים בסגל הרחב של ברצלונה שלטעמי עם מנג'ר אחר על הקווים היתה מוציאה הרבה יותר מפני שהיא פשוט קבוצת כדורגל טובה ואיכותית מיונייטד.
עצוב שכל מה שיש ליונייטד להעלות מהספסל זה את גיגס,פלטשר וסילבסטרה.אני מסכים עם איציק זוהר שטען ובצדק שהסגל של יונייטד לא מספיק איכותי.
צריך לבדוק מתי בפעם האחרונה זכתה קבוצה בליגת האלופות כאשר מרכז הקישור שלה כה דל והוא נטול יכולת הן ללחוץ את היריב והן לייצר הנעת כדור משמעותית.
סקולס בפעולה ההתקפית הראשונה שלו מזה שבועות ארוכים אבל לצידה גם כמעט פנדל וכמה איבודי כדור קרובים מדי לשער.
טבז כהרגלו עובד קשה אבל אני חושש שלא למטרה הזו הוא הוחתם.הנוכחות שלו ברחבה היתה מועטה מדי לטעמי.
אילו נאני ורונאלדו היו פחות אגואיסטים יונייטד היתה מגיעה לעוד כמה מצבי הבקעה טובים.שמישהו יסביר לנאני שחשיבות מוסר האסיסט לא נופלת מחשיבות הכובש.
משחק ההגנה של יונייטד היה לא רע וקרדיט גדול לכך מגיע לפרדיננד.
יונייטד תמיד התקשתה מול קבוצות שמניעות כדור אבל פעם שיטת המשחק שלה היתה ברורה – העברת הכדור אל שני קיצונים שמכניסים לרחבה כל כדור שם מצפים לכדורים שני חלוצים ועוד קשר התקפי שמצטרף
והיכולת לייצר רצף של התקפות הביאה לקריסת הגנות ואיפשרה רוב הזמן להתגבר על קבוצות מהסוג הזה.
והיום ? לא ממש ברור מה השיטה של יונייטד וכאשר כדור נשלח סוף סוף לרחבה מהאגף לעיתים יש בקושי חלוץ אחד שממתין לו.
יונייטד תקח אליפות ואולי את ליגת האלופות כרץ מרתון בקילומטר ה-38 וזה כנראה לא יהיה מרשים ומלהיב כמו שהתפתינו לחלום לפני חודש חודשיים.

Danny 29 באפריל 2008

Job (not) well done

Yair 29 באפריל 2008

גיא הבעיה של ואן דר סאר היא לא יכול הבעיטה שלו, אלא כמות הכדורים שמוחזרים אליו תחת לחץ, בזמן האחרון המון כדורים נמסרים אחורה אליו ולא מעט גם לרגל החלשה (יותר) שלו, אי אפשר לצפות ממנו שכל כדור כזה יגיע ליעדו, במיוחד לא כשלוחץ עליו חלוץ.

tksr – לזכות בליגת האלופות עם כדורגל התקפי, במצב שהיונייטד נמצאת בו כרגע, הוא בדיוק מה שכתבת, חלום – סגל עייף ופצוע (רוני ווידיץ' שווים ערך למשהו כמו חצי קבוצה בעיניי) ובעיקר חסר, חלוץ אחד כשיר בשלב הזה כאשר אנחנו רצים ל-2 תארים, לנסות לתקוף את ברסה בכל הכח במה שהיה לרשותנו היום זה פשוט התאבדות, אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, ועם קצת יותר ריכוז ונסיון (בעיקר של נאני, אבל גם רונאלדו) וקצת פחות התרגשות (יכלתם לראות בדקות הראשונות שכדורים בורחים מהרגליים) גם השני היה מגיע.

ואל תדברו איתי על פנדלים שלא נשרקו…

birdman 29 באפריל 2008

יאללה יונייטד אימפריה!!!

Yair 29 באפריל 2008

אני חייב מילה על שגיא כהן, הרבה מאוד אנשים מחזיקים ממנו כפרשן משום מה, אני מודה שהוא נסבל מרוב מה שאנחנו מקבלים בצ'רלטון, אבל היום, בשידור חי, סוף סוף הוא התגלה כמו שהוא, הוא פשוט ממציא תאוריות לפי איך שמתפתח המשחק.
אחרי הגול, ארבל וכהן חשבו שפויול איבד את הכדור שהגיע לסקולס, ועד סוף המחצית שמענו מכהן על איך פויול לא מצליח להתאושש מהטעות שעשה, מיליטו מנסה לעודד אותו, לדבר איתו וכו', כמובן שלאחר המחצית ארבל התייחס לטעות ואמר שהם מתנצלים בפני פויול, את הטעות עשה זמברוטה.

דבר נוסף, לאחר הפנדל שהיה או לא היה בתחילת המשחק, חוץ מלקלל את השופט שגיא אמר הכל, בושה, ביזיון וכו', כמובן שהוא יודע בוודאות שהשופט ראה פנדל אבל לא שרק מתוך פחדנות, וגם אמר את זה.
זה בסדר שאתה בעד ברסה שגיא, זה אפילו מובן, אבל אנחנו לא רוצים לשמוע על זה תוך כדי משחק, איפה היית לפני שבוע?

יואב 29 באפריל 2008

מוסקבה., תכינו מספיק חביות. גול מהעבר., שאולי מזכיר לכולם שיש עוד דרכים לנצח., כאשר השטף נעצר. אולי אנחנו שומרים את הטוב לסוף.

יואב 30 באפריל 2008

רונן., את ההודעות האחרונות., אני כותב מהסלולרי., כי על המחשב אני רואה חצי עמוד. זה רק אצלי ככה.? אמור להסתדר.?

רוע 30 באפריל 2008

הקבוצה היותר טובה בגמר (למרות שציפיתי ליותר מינטייד בשלב הזה של העונה)אבל לא בהכרח השחקן הטוב יותר רונאלדו עשה כמה דברים יפים היום אבל לא בלט במשחק חשוב כהרגלו לעומתו מסי לקח אחריות לא הפסיק ליצור מצבים ולעבור בלי בעיה את שחקני יונטייד פשוט לא היה לו עם מי לעבוד אף אחד אחר בברצלונה לא הגיע למשחק מסי צעיר מרונאלדו ב-3 שנים ואם לא יפצע נראה לי שיש לו עתיד גדול יותר מרונאלדו הוא כבר הוכיח את עצמו כשחקן של משחקים גדולים היום מול ריאל עם השלושער ומול צ'לסי לפני כמה שנים.

רועי 30 באפריל 2008

הקודם זה אני

גל 30 באפריל 2008

לפי דעתי קושניר צדק. לא היה פנדל.
פסטיבל ברצלונה שנערך על ידי שגיא כהן ואיציק זהר בסוף בזיוני.
פרט לכך, איציק זהר העלה את הטענות הכי מגוחכות ששמעתי מפי פרשן השנה – אין עומק אצל יונייטד וגם הספסל מאוד חלש.

אביעד 30 באפריל 2008

מנצ'סטר לא שיחקה גדול היום, החזיקה פחות בכדור, תקפה פחות. אבל מנצ'סטר הייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש היום, יותר מסוכנת, יותר חכמה.
רועי – מסי? הופעה נדירה. נדיר לראות שחקן מקבל כ"כ הרבה כדורים, עושה כ"כ הרבה דריבלים מוצלחים ומגיע ו/או יוצר בסה"כ חצי מצב מסוכן. מפגן נדיר של חוסר תכליתיות. איזה מצבים הוא יצר? רונאלדו נגע הרבה פחות בכדור ממנו והיה הרבה יותר מסוכן.
tksr – מההרכב שעלה היום, רונאלדו וטבז פותחים בברצלונה, אבל את מי היית מעדיף שם? את צ'אבי/דקו או את סקולס? שלא להזכיר את רוני, או את העובדה שכל שחקן בהגנה של מנצ'סטר עדיף על המקביל שלו בבארסה (חוץ מווס בראון כמגן ימני. אבל ההופעה שלו היום כבלם הייתה מושלמת), כלומר, בהרכב אופטימלי, יש למנצ'סטר לפחות 7 שחקנים שעדיפים על המקבילים בבארסה (ואן דר סאר, פרדיננד, וידיץ', אברה, טבז, רוני, רונאלדו) ולפחות עוד אחד במרכז המגרש (אנדרסון או סקולס עדיפים על דקו או צ'אבי). אז איך בדיוק בארסה איכותית יותר?
הסגל של מנצ'סטר איכותי לא פחות מזה של בארסה ואולי יותר. במה יא יא טורה עדיף על קאריק? מה ראית במשך 180 דקות מדקו, צ'אבי ואינייסטה (שאני מאוד מעריך) שעדיף על סקולס, הארגריבס ואנדרסון? איך מרכז מגרש שכולל את הארגריבס ואנדרסון (לדוגמא) חלש פיזית וטכנית מכל מרכז הקישור של כל קבוצה אחרת באירופה?
יאיר, זה בסדר לומר את זה – לא היה פנדל בתחילת המשחק, הדבר היחידי שמסי עשה שם שהיה בתוך הרחבה היה ליפול, חוץ מזה כל השאר היה מחוץ לרחבה. שגיא כהן? לא פרשן, מה לעשות, הוא מגוחך.
עכשיו צריך לחגוג, מחר כבר צריך להתמקד בווסטהאם…

רועי 30 באפריל 2008

אביעד למסי לא היה מי לשחק הוא כידרר ועבר מיליון פעמים ואף אחד לא עשה עם זה שום דבר אטו היה זוועה ואיבד המון כדורים שהגיעו ממסי וגם אם לא הצליח ליצור יותר מדי מצבים הוא היה הכי דומיננטי בברצלונה לקח אחריות ביקש את הכדור בניגוד לרונאלדו שלא ראיתי אותו יוצר מצב מסוכן אחד ולא חצי מצב הדבר "הטוב" היחידי שהוא עשה במשחק שבכלל שמו לב שהוא שם זה שהוא הצליח לעבור את פויל יפה פעם אחת ולתת הגבהה לשום מקום.וקצת הגזמת וידיץ' ממש לא עדיף על פויל אבידל לא נופל מאברה צ'אבי יותר טוב מסקולס ואת מי רוני או טבז היו מחליפים את הנרי? אטו? מסי? רונאלדיניו?.גם רונאלדו היה מתקשה למצוא מקום בחלק ההתקפי.

זיזו 30 באפריל 2008

כל משמיצי סקולס ששאלו כל הזמן מה הוא עושה על המגרש, הנה. אני לא מדבר רק על הגול.
מנצ'סטר המשיכה בכושר הלא טוב שלה ונתקלה ביריבה עלובה שאפשרה לה לעבור גם ככה.
חצי הגמר השנה הוא מהמשעממים שאני זוכר. אולי מחר באיזה דרך נס נקבל משחק ראוי למעמד.
סקולס היה מצוין היום, גם פארק וקצת טבז. שאר השחקנים לא הראו כדורגל של חצי גמר.
רונאלדו קיבל מצ'אפ קשה עם זמברוטה והיה יותר קרוב לכרטיס אדום מאשר לכיבוש שער.
אף פעם לא הבנתי את ההערכה שמקבל ואן דר סאר. תמיד חשבתי שהוא שוער גרוע. העונה שלו ביובנטוס הייתה פשוט סיוט (לאוהד יובה כמוני).

חזרה לסיבה שבגללה התכנסנו.תענוג לראות את סקולס מבקיע גול כזה חשוב ובכזה סטייל.
אם הוא יוכל לשחזר את ההופעה שלו היום במוסקבה יונייטד היו במצב טוב.

זיזו 30 באפריל 2008

אולי סופסוף האגדה שכל הפרשנים (והארס הממוצע) מנסים למכור לנו שנקראת ברצלונה הגיע לסופה.
מדובר בקבוצה שלא משחקת כדורגל כבר שנה וחצי.
רייקרד מוביל בצורה מגוחכת ממש קבוצה שלא מבקיעה וסופגת מכל מי שרוצה, מנצ'סטר לא ממש רצתה.
מסי הוא שחקן אלגנטי ומרשים אבל חוץ מכדרור חסר תכלית אין בו הרבה. בעיטה מרחוק אין לו, למסור הוא לא ממש רוצה ולא ממש יודע.
ההצלחה של ברסה הייתה בתקופה שבה רונלדיניו ואטו הובילו אותה. עלייתו של מסי, למרות כל החיוכים והחיבוקים, יחד אם הפציעה של צ'בי סימנו את סופה של אותה קבוצה ותחילתה של קבוצה שמאוהבת באסטטיות וסולדת מתכליתיות.
אטו ורונלדיניו מאותה תקופה הפסיקו לתרום והנרי נחת לסיטואציה הזאת ובטח יושב וחושב לעצמו: "מי אלו כל הננסים האלו שמתרוצצים סביבי ותוקפים את קווי הרוחב".
שוב רייקרד חיכה עם כניסתו של הנרי ללא שום סיבה הגיונית וברסה הולכת הביתה.
הקבוצה הזאת לא נחשפה במערומיה עד היום בזכות הגרלה שהפגישה אותם עם סלטיק ושאלקה.
את מנצ'סטר הם קיבלו בתקופה וכושר הטובים ביותר מבחינתם העונה אבל כשאתה מנסה לעשות משולשים במקום להבקיע גולים שום דבר לא יעזור לך.

אולי נוכל סופסוף להפסיק לשמוע את הקשקושים האלו עכשיו שהחבילה הזאת תתפרק.

גיל 30 באפריל 2008

מה התלונות על ואן דר סאר? היום הוא הציל שני גולים בטוחים לפחות והיו לו כמה הצלות גדולות במשחק הקודם. אז יש לו בעייה בשיחרור כדורים לפעמים, זה בעיקר נובע מהלחץ שההגנה משדרת.

לון 30 באפריל 2008

מילאן שוב בגמר.
0:0 בחוץ, 0:1 בבית. כדורגל איטלקי פאר- אקסלנס. כמו במשחקים אחרים השנה.
הופעה התקפית לא משכנעת, אבל הופעה הגנתית מופתית.
ברצלונה הגיע למצב בודד ברחבה וגם זה רק ממצב נייח (הנגיחה של הנרי מהקרן לידיו של ואן דר סאר).
נכון שזה מאפיין את ברצלונה של השנה, אבל גם במשחקים חלשים היא הגיעה ליותר מצבים.
פרדיננד ממשיך להיות נפלא ומשפיע לטובה אפילו על בראון. אפילו הארגריבס נתן משחק בסדר גמור כמגן ימני.

תחלופת ההרכבים נמשכה גם היום, הפעם בגלל הפציעות של רוני ווידיץ'.
כך יצא שרונאלדו וטבז שיחקו ביחד בחוד, דבר שקרה לפי מיטב זכרוני רק פעם אחת השנה.

רונאלדו הבין בשלב מסויים שממרכז ההתקפה לא ישפיע ועבר לצדדים.
הופעה בינונית שלו, אבל הפריצה שלו היא שגרמה לזמברוטה למסור את האסיסט לסקולס. בנוסף הכין מצב מצויין לפארק והגיע למצב אחד על סף הרחבה.

קאריק וסקולס נתנו משחק הגנה טוב אבל מלבד הגול, תרמו מעט מאוד למשחק ההתקפה.

נאני מזכיר לי את רונאלדו של השנים הראשונות בקבוצה. יש פוטנציאל, מעט מימוש. אבל הוא צעיר ויוכל להשתפר.

ברצלונה הודחה אחרי שבארבעת משחקי רבע הגמר וחצי הגמר הבקיע שני שערים בלבד.
גם בשני משחקי הליגה האחרונים שלה לא הבקיע כלל.

בשלוש מארבע השנים האחרונות בליגת האלופות, הודחה ע"י קבוצות אנגליות. כך שיש כאן קושי מובהק.
ב- 2005 הודחה בשמינית הגמר ע"י צ'לסי. ב- 2007 הודחה בשמינית הגמר ע"י ליברפול. ועכשיו ע"י יונייטד.
רק ב- 2006 עברה את צ'לסי בשמינית הגמר ואת ארסנל בגמר.
דרך אגב, גם ב- 2004 הודחה בשמינית גמר גביע אופ"א ע"י קבוצה בריטית – סלטיק.

זו שנה שנייה ברציפות שברצלונה נכשלת בכל המפעלים. בעיקר היא אכזבה בכדורגל שהציגה השנה וגם במשחקים רבים בשנה שעברה.
הכישלון רשום בברור על שמו של רייקארד.

יואב 30 באפריל 2008

מסי שחקן עצום. זה רק תלוי בו. סקולסי, נתן שפריץ של חסד, כראוי לשחקן האנגלי הטוב ביותר בדורו. רוני,יקח מכאן… והוא ימשיך.

לון 30 באפריל 2008

איציק זוהר פשוט מביך.
הוא מבין בכדורגל אירופי כמו שאני מבין בארכיאולוגיה תת ימית.
הוא לא ראה משחקי ליגה של הקבוצות וקשקש ללא הרף.
הוא מכיר את הקבוצות והשחקנים רק מהנייר. (ברור לגמרי שבמחזורים קודמים של ליגת האלופות לא צפה במשחקים אחרים מאלה שפרשן בשידור חי).
כמו שנדב יעקובי אמר לו, הנרי השנה הוא שחקן בינוני מאוד. קצת מזכיר את מה שקרה לשבצ'נקו בצ'לסי. אבל הוא לא ראה אותו ורק זוכר אותו מארסנל ולכן הוא נחשב בעיניו לחלוץ טוב גם היום.
הוא אינו יודע עובדות בסיסיות כמו למשל שברסה לא משנה מערך ל- 2-4-4 (טען שכשהנרי יכנס יעברו למערך הזה).
באחד השידורים הקודמים טען שהחולשה של יונייטד היא בהגנה. פשוט מביש.

הטענה שלו שלברסה סגל יותר טוב, מבוססת על ההנחה המוטעית לחלוטין, שקבוצה היא סך כל יכולות השחקנים כבודדים. ושהשם של השחקן חשוב מהיכולת שלו בפועל. משהו שמאוד מתאים לשחקן עבר עם שם "גדול".
אנחנו בסיום העונה וברור לכל מי שצפה בקבוצות באופן עקבי, שיונייטד שיחקה הרבה יותר טוב מברצלונה לאורך כל העונה. בליגה המקומית ובליגת האלופות. אבל כאמור, לשם כך היה צריך לצפות בקבוצות.
אבל למה לבלבל עם העובדות כש"ידוע" שלברצלונה יש שחקנים טובים יותר ?
זמברוטה למשל, המגן של נבחרת איטליה. אמור להיות אחד המגנים הטובים בעולם. זוהר ודאי חושב כך. המציאות אומרת שברצלונה תשחרר אותו בקייץ, מפני שלאורך העונה כולה הוא היה כישלון.
ההגנה שלה בכלל לא ברת השוואה להגנת היונייטד. אבל בשבילו ברסה היא קבוצה גדולה עם שמות גדולים.
והצרה היא שיש לו הרבה ביטחון והוא לא מתבייש להביע את דעתו בעניינים שכלל אינו מבין בהם.
זו אמנם תופעה ישראלית מוכרת, אבל היו ימים שהפרשנות בליגת האלופות היתה הרבה מעל לליגה הישראלית. מהרגע שהביאו את זוהר, איווניר ושרף המצב הידרדר באופן חמור.
יש לי הרבה ביקורת על שגיא כהן, אבל הוא לפחות רואה באופן קבוע את הליגה הספרדית (ואולי גם האיטלקית), בניגוד לשלושת הבורים הנ"ל.

תומר 30 באפריל 2008

זיזו,מסכים איתך לגמרי. ברצלונה היא בלוף כבר המון זמן וכבר מזמן אני חושב שאם טבז היה בברצלונה ומסי היה מתגלגל כמו טבז אז היו שופכים על טבז מליארד מילים ולא עליו.ניהול משחק מחפיר של רייקארד,למה לחכות עם הנרי? גם כשהוא נכנס הוא בקושי קיבל כדור.הכל הלך למסי שעבר שחקן או שניים אבל מיד איבד.ברצלונה פשוט לא משחקת לעומק,אטו בורח המון לאגף וכשהוא עושה את זה אף אחד לא נכנס לרחבה.
לון-בקשר לזמברוטה. אני מסכים איתך שהוא לא טוב השנה אבל לדעתי זה כי הוא מבוזבז באגף הימני.זמברוטה יודע לשחק בשני האגפים אבל את השנים הטובות ביותר שלו הוא עשה כמגן שמאלי(למרות שהוא ימני).במונדיאל ליפי השתמש בו בימין(לא במשחקים הראשונים) כי גרוסו היה טוב בשמאל.חבל לי על זמברוטה שלתקופה היה גם המגן הימניוגם השמאלי הטוב בעולם,אולי חזרה לאיטליה תעשה לו טוב.
גם מנצ'סטר לא יוצאת בזול מהמשחק,חוסר דיוק משווע בפתיחה ואם לא הטעות של בארסה נראה שהיא לא מגיע למצבים עוד הרבה זמן.

תומר 30 באפריל 2008

לון-מילאן שנה שעברה הייתה צריכה 1-0 קטן והיא הפעילה לחץ מהפתיחה והעפילה בסטייל,אל תעשה לה עוול.:)

דותן 30 באפריל 2008

אין ספק שיוניטד הקבוצה היותר טובה – ברצלונה פשוט לא מסוגלת להגיע למצב הבקעה, אבל רק לי יש את התחושה שאם לא הגול המדהים של סקולס אנחנו לא רואים גול עוד שבועיים…

דוד מירושלים 30 באפריל 2008

איציק זוהר אמנם לא מבין יותר מדי אבל על תקן שחקן העבר שלא מבין מהחיים שלו הוא יותר טוב מרביבו, איווניר ובטח מאוחנה…
ברצלונה תשתנה מאוד בעונה הבאה. רייקארד כנראה יעזוב, ועתידם של רונאלדיניו אטו והנרי לוטה בערפל.
כאוהב גדול של הקבוצה הזאת לא ציפיתי ממנה ליותר מדי אתמול, הם יכלו לשחק עוד 50 דקות ולא להצליח לשים שער.
בעניין אחר, חזק וברוך רונן על הכתבה היום בעיתון על צ'יבי בראון.
ממש מרתק.

דוידי 30 באפריל 2008

יונייטד בגמר ליגת האלופות וקיימת שמחה בקרב אוהדיה אך לא תחושה של התרוממות רוח.
עדיין מצפים שרונאלדו יופיע למשחק גדול ?
אחרי המופע של מסי אמש מישהו עדיין סבור שרונאלדו שחקן טוב ממנו ? (כמובן שמסי לעולם לא יהיה מכונת שערים כמו רונאלדו).
במסורת משחקי גמר הגביע האנגלי של השנים האחרונות גם גמר ליגת האלופות צפוי להיות שיממון אחד גדול.לפני המשחק ינפחו אותו בתקשורת למימדים מפלצתיים ואחרין כולם יגידו – על זה היה כל הרעש ?

שחמוביץ' 30 באפריל 2008

נו רונן???
בשבועים האחרונים שמענו פה באתר בעיקר תלונות לא פוסקות על טקטיקה, מערכים ובעיקר פרגי.
נכון, המשחק אתמול לא היה מזהיר, שיחקנו בלי שני שחקני מפתח קריטים, ושוב, פרגי החליט במידה מסויימת לוותר על הקישור. היה ברור שקאריק וסקולס לא מסוגלים להחזיק לבד את הקישור מול קישור מאוד מעובה של ברסה. מצד שני זה איפשר לו לעלות עם נאני בצד ימין, ועם פארק בשמאל, תוך כדי חילופי מקום נמרצים עם רונאלדו במרכז. בכל מקרה, מבחינה טקטית, פרגי החליט שבארסה לא תנצח אותו מהאגפים ויהיה מה. פארק-אברה-סקולס בשמאל, הרגריבס-נאני-קאריק מימין פשוט סגרו לחלוטין את משחק האגפים של בארסה. קבוצה יותר אינטילגנטית היתה משחקת הרבה יותר מהמרכז, ובועטת יותר משתי בעיטות מחוץ לרחבה. מצד שני רייקארד בא עם הנחה בסיסית – אם אני שולט בקישור מול היונייטד, אני בסוף יגיע למצבי הבקעה ולשערים. התאוריה שלו קרסה כבר במשחק הראשון, ולמעשה היונייטד במובנים רבים שיחקה היום בצורה כמעט זהה לזה מהשבוע שעבר, רק עם הרבה יותר נחישות ודיוק. בסיכומו של דבר, ב – 180 דקות בארסה לא הצליחה להגיעה לאיום ממשי אחד על השער (אולי אחד..) בעוד היונייטד, עם פנדל מוחמץ, אחד על אחד של קאריק במשחק הקודם, הנגיחה של נאני וטבז עם הצלה של ואלדס, היתה צריכה ויכולה לגמור את המפגשים האלה, הרבה לפני הדקה ה 96 אתמול.
על סקולס לא הוסיף פה מילים ורק אומר מה שאמרתי למקטרגים כל העונה ס-ב-ל-נ-ו-ת! גם עם גיגס וגם סקולס, יש להם המון לתת לקבוצה, גם בעונה הבאה. החברים האלה זה פשוט נכס לשמו.
רונאלדו נתן אתמול משחק סולידי עם המון מנהיגות והגנה. אל תדאגו, הגולים יבואו.

רק דבר אחד לסיום:
יששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
משחק גמר ביום שבת נגד ווסטהאם! לא להירדם ולהתחיל מתיחות!

Glory Glory!

שחמוביץ' 30 באפריל 2008

ולגבי הצמד זוהר – כהן מערוץ 5:
שמעתם על כפתור ה – MUTE בטלוויזיה??
זה מה שאני עושה

אלי 30 באפריל 2008

רונלדיניו.

זה הסיפור היחיד בכדורגל העולמי השנה.
איך בהעדרו, הפכה ברצלונה מקבוצת הכדורגל היפה ביותר ששוחק אי פעם, לקבוצה של שחקני רוחב בסיגנון דנילסון.

בהעדרו של הגאון, יכול רונן להתפייט על נגרים מסוגו של סקולס. מנצ'סטר נראיתה בחצי הגמר, כמו נבחרת גרמניה התרום קלינסמנית, אפורה ויעילה, שום דבר לכתוב עליו הביתה.

רונן דורפן 30 באפריל 2008

שחמוביץ (ואחרים) ייתכן שיונייטד הקבוצה הטובה באירופה. בגלל שנה איומה ונוראה לכדורגל באירופה

זיזו – מסכים איתך לחלוטין לגבי בארסה. וזה מגיע להם על מה שעשו לרונאלדיניו. איתו היו עוברים אותנו כנראה. כי למרות ההתפעלות ממסי התקשיתי לזהות מצב הבקעה שנוצר בגללו.

לון – הלוואי והיינו נראים כמו מילאן (אירופה) בשנה שעברה. אבל אני מסייג את זה בכך שהם קבוצה של 11 משחקים בשנה ואנחנו של 50. מסכים לגבי הכשלון של רייקארד אבל הייתי מצפה מבארסה לצעד בוגר – ולתת לו לבנות עוד קבוצה. הוא בנה אחת גדולה כבר.

לגבי מסי – אני מאד חושש לגביו. נכון שהוא השחקן האחד שנמצא על הפלנטה של רונאלדו מבחינת כשרון. אבל מספר הפציעות שעבר בגיל 20 הוא מדאיג. להבדיל מרונאלדו – למסי אין אפשרות לשנות את סגנון המשחק שלו בכדי להתחמק מפציעות – בגלל שהוא קטן יותר.

לגבי נאני – זה בדיוק שכר הלימוד ששילמנו עם רונאלדו. וצריך לשלם אותו…

לגבי פארק – אין מלים. שחקן כמוהו – שממעמד של שחקן סגל ממשיך לעבוד קשה ואז נותן לך משחק כזה בחצי גמר גביע אירופה קשור יותר לכוח של קבוצה מעוד כוכב על הספסל.

ereziko 30 באפריל 2008

בקשר לשגיא כהן-הפרשנות הכאילו אינטיליגנטית שלוהיא למעשה ברברת חסרת משמעות. הוא בפירוש לוקח צד במשחקים. זה בסדר גמור שפרשן או שדר אוהדים קבוצה, אבל כשהם מביאים את זה לעבודה זה לא לגיטימי ואפילו מעצבן. אני מזכיר לכולם שבגמר של 99 כשרמי צרח כמו מטורף ושאל את שגיא מי הבקיע את השער שגיא ענה כמי שכפאו שד: "סולשיאר לדעתי". הוא אפילו לא ניסה להסתיר את העצב בקול שלו.
בששת המשחקים האחרונים בצ'מפיונס (שלבי הנוק-אאוט) יונייטד ספגה שער אחד בלבד (מול ליון, בחוץ), אז איך אפשר לומר שההגנה חלשה? ולא לשכוח שהיריבות היו קבוצות עם יכולת התקפית מעולה, ושחוליית ההגנה עברה זעזועים ושינויים, ושכל העונה אין מגן ימני טבעי.
מדהים שאחרי תשע שנים נשארו ארבעה שחקנים בסגל- גיגס, סקולס גארי נוויל ובראון.

אלי 30 באפריל 2008

זוהר ושגיא כהן הם פרשנים מעולים, רואים שני מהלכים לפני כל שדר/פרשן ספורט אחר והרבה פעמים גם לפני מאמני ליגת אלופות.

לחלק מהמגיבים פה מתאימים פרשנים מסוגו של שרף, או פס קול עם נהמות וחרחורים.

אביעד 30 באפריל 2008

רועי – תנסה להסתכל על זה קצת אחרת. קודם כל, בכושר הנוכחי, אני לא משוכנע שפויול עדיף על וידיץ' (ואני מעריץ גדול של פויול) אבל אפשר לנסח את זה אחרת – השנה בוודאות פרדיננד עדיף על פויול ווידיץ' עדיף על מיליטו. אברה הוכיח עדיפות על אבידל לאורך כל העונה וגם בשני המשחקים האחרונים. רונאלדו? עשה סלאלום אחד ויצר לעצמו מצב אחד שנגמר בבעיטה לא טובה. אבל בנוסף הוא השתלט על כדור (פעמיים) מול 3 שחקנים ובנגיעה אחת יצר מצבים לנאני ופארק. זה משהו שרחוק שנות אור ממה שמסי הציג. אם למסי אין עם מי לשחק, שיתמקם קרוב יותר לרחבה ויעשה את הדריבל במקום שבו השתחררות משחקן אחד משמעה בעיטה נוחה לשער. במקום זאת מסי עשה דריבלים 40 מטר מהשער ושלח הרבה כדורי עומק חסרי תכלית לתוך מרכז ההגנה.
רוני וטבז? שניהם עדיפים בוודאות על הנרי כפי שהוא נראה השנה ולדעתי לא נופלים מאטו. אתה באמת רואה את אטו עובד למען הקבוצה כפי שרוני עושה כל משחק וכפי שטבז עשה אתמול? סקולס לאורך העונה הזאת, נופל מצ'אבי. אבל לא נופל מדקו (וזה בלי להזכיר את אנדרסון שנותן עונה טובה יותר משניהם).
זה לא מוגזם מצידך לומר שרונאלדו היה מתקשה למצוא מקום בחלק ההתקפי של בארסה? שחקן שכבש 38 שערים בכל המסגרות? אם הוא היה בבארסה, רייקארד רושם את השם שלו על הלוח קודם ובונה את שאר החלק ההתקפי סביבו.
זיזו – אתה צודק לגבי החולשה של ואן דר סאר באיטליה, אבל ואן דר סאר של יובנטוס הוא לא ואן דר סאר של אייאקס ויונייטד. אני לא יודע למה, אבל ככה קרה. הוא השוער הטוב ביותר באנגליה השנה (ובאנגליה יש גם שוער אחד, פיטר צ'ך שמו) והוא אחד מחמשת הטובים בעולם השנה (ובשנה שעברה, למרות שהיו לו אז כמה טעויות).
רונן – אני חושב שאין מה להשוות בין מסי לרונאלדו. בלי קשר לרמת הכדורגל והכישרון של כל אחד מהם. מסי מוגבל הרבה יותר. אין לו ממש רגל ימין, אין לו בעיטה חזקה במיוחד ואין לו משחק ראש בגלל גובהו. הוא מסוגל לשחק רק באגף ימין תוך ניצול השליטה המדהימה שלו בכדור בכדי לחתוך לאמצע ולבעוט. וככל שהוא רחוק יותר מהשער או ככל שמחכים לו יותר שחקני הגנה במרכז, היעילות שלו פוחתת דראסטית. רונאלדו הוא פשוט שחקן מסוג אחר, יש שיאמרו יותר טוב, יש שיאמרו פחות טוב (די ברור מה אתה חושב… וגם אני…), אבל לכל הפחות הם שונים בצורה שאינה מאפשרת השוואה אמיתית.

אלי .ב. 30 באפריל 2008

בבנוגע לגיגס וסקולס. אם אנחנו זוכים השנה בדאבל, אני מאוד מקווה שהם ייתלו את הנעליים שלהם ויפרשו באחד משיאי הקריירה שלהם. בגלל שלגיגס, אין מה למכור כבר מיונטייד. לסוקלס עדיין יש מה למכור, אבל מקסימום עונה אחד. שבה הוא כנראה ייתקשה להיות בהרכב של יונטייד.

יעקב רקוטש 30 באפריל 2008

מי שמעלה את יונייטד לגמר הגביע הם בדיוק השחקנים שאתם ממהרים לבטל ברגעים שטיפה קשה: ואן דר סאר, גיגס, סקולס ודארן פלטשר. נגיעות קלות, תיקול נכון, ספרינט ברגעים שכריסטיאנו מתעייף וחיפוי, מילה חכמה. סחיטת פאול ברגע קריטי.
לעומת זאת, ההתלהבות המוגברת וחוסר הניסיון של כריסטיאנו הביאו לפאול באגף בדיוק לפני השריקה. אם זה היה נגמר בנגיחה של אנרי לרשת הייתה פה קינה כזו שלא נשמעה מאז שבלקבורן גנבו לליונייטד אליפות.
אז תנו כבוד
ואויייייי ריו. הוא ענק

נועם 30 באפריל 2008

אני לא יודע למה לאנשים יש תלונות כלפי נאני.

הוא שיחק אתמול מצויין, ובניגוד לרונאלדו בגילו, נדמה לי שהוא הרבה יותר בוגר באופי שלו ושקבלת ההחלטות שלו יותר טובה.

לגבי פארק, אני לא יודע למה הוא מפתיע אנשים. להזכירכם, כשהוא שיחק באיינדהובן הוא הוביל אותו לאליפות ולחצי גמר ליגת האלופות, ויחד עם ואן בומל ואלכס, היה אחד משלושת השחקנים המשמעותיים ביותר שלה.

בשנה שעברה הוא קצת נעלם אצל פרגי, אבל הפוטנציאל שלו ידוע.

ereziko 30 באפריל 2008

לאלי (33)- המשפט האחרון בתגובה שלך הוא מתנשא ומזלזל, אם אתה מעדיף את את שגיא ואיציק- זה העניין שלך, אל תזלזל באחרים.

ereziko 30 באפריל 2008

http://www.youtube.com/watch?v=Ct5W4ApMcf4 לכל מי שמעוניין להזכר ולהתרגש, כל פעם מחדש, וכהכנה לקראת מוסקבה. ולכל מי שרוצה לשמוע איך שגיא מתבאס

דוד 30 באפריל 2008

רונן ועוד כמה פה,
לפני כמה שבועות דיברתם על סקולס ועל זה שהוא איבד את היכולת
להתמודד פיזית עם שחקנים ברמה הגבוהה היום באירופה,
אני חושב ששני המשחקים נגד ברצלונה העמידו אתכם על הטעות הזו,
יכול גם יכול,
לא בגלל השער,לא בגלל שהוא מאחר מדי פעם בתיקולים,את זה הוא עשה גם כשהיה צעיר יותר,
כשיש את השכל,ההבנה וראיית המשחק כמו שיש לסקולס,זה מספיק טוב מול כל שחקן בכל גיל ובכל רמה.

למלמ 30 באפריל 2008

ארזיקו-תודה אחי. זה מרגש כל פעם מחדש.

אלי מתגובה 33- זה בלוג מכובד ודעתך לגיטימית (למרות שמנוגדת לדעתי) אך הערה מסוג זה מיותרות.

בארסה- תודה שזה אתם למרות ששיחקנו היטב אתמול. קבוצה אחרת הייתה יכולה לקחת את מיקומנו בגמר. אך כפי שהגעתם לפה דרך גלזנקירשן אנחנו טובים יותר וראויים יותר.

סקולסי- תודה רבה!!! אבל תסכים איתי שזו שירת הברבור.

נאני- אתה הולך להיות שחקן נפלא אבל תמסור ותכבד את חבריך. החוק הראשון במנצ'סטר הוא שהקבוצה גדולה מכל אינדבדואל (תשאל את ואן ניסטלרוי, בקהאם וקין). אני מאמין שבשנה הבאה יפול האסימון.

פרגי- אנא ממך, אבל באמא שלך, תביא חלוץ נוסף שנה הבאה זה לא יספיק לטרבל.

Glory Glory MaN U

יוני 1 במאי 2008

לא היה לי נעים לדבר על 'צלסי-ליברפול בפוסט על צ'יבי. אני חושב שהאמא הפולניה יכולה להתגאות בשני בניה, זה שבישל וזה שניצח. זה ההישג האולטימטיבי… למסי יש מה ללמוד מבניון… איך פורצים מימין, וחשוב מזה, מתי מוסרים. אולי הנרי/אטו היו מצליחים להבקיע.

יוני 1 במאי 2008

לא היה לי נעים לדבר על 'צלסי-ליברפול בפוסט על צ'יבי. אני חושב שהאמא הפולניה יכולה להתגאות בשני בניה, זה שבישל וזה שניצח. זה ההישג האולטימטיבי… למסי יש מה ללמוד מבניון… איך פורצים מימין, וחשוב מזה, מתי מוסרים. אולי הנרי/אטו היו מצליחים להבקיע.
רונן, הממשק החדש מאפשר להגיב לפוסטים קודמים ולשמור על כבוד החדשים. יפה.

yoni 1 במאי 2008

יאללה פרדי דוד במקום בניטז הכישלון

אביעד 1 במאי 2008

yoni – עד שמישהו מצליח להסתדר עם אריאל שיימן, שיעזוב? יש מאמן טוב, פנוי, שאפשר להתחבר אליו בקלות, עדיף ללכת עליו – ראובן עטר לליברפול!!!!!

דורון 1 במאי 2008

מישהו יכול לנסות להבין למה הוחלף בניון, אחד הטובים בליברפול – ואיך טורס מצא עצמו על הספסל בדקות ההכרעה? בניטס הרס גמר אתמול לליברפול. היה משחק מצוין. אני לא מחובבי אברם, אך מגיעה לו הורדת כובע. זה הגמר שצריך להיות – אנחנו מולם. אנד מיי דה בסט ווין!

יוסי מזרחי 1 במאי 2008

כדאי לכולם לקרא את המאמר של השופט שטרסנוב,על השידור והפרשנות של המשחק מאולד טרפורד.
סופ סוף מישהו אומר את הדברים כמו שצריך , בלי פוליטיקלי קורקט ושם את הפרשן והשדר של המשחק במקום הראוי להם.
מימי לא ראיתי מישהו שמתימר לפרשן כדורגל,והוא בעל יכולת נמוכה כמו שגיא מערוץ הספורט.
איזה מזל שאת הליגה האנגלית משדרים בצרלטון, אחר לא היינו זוכים לראות את יונייטד.

yoni 1 במאי 2008

יוסי מזרחי
שטרסנוב כתב על כדורגל?
באיזה הקשר?
לא הבנתי מדברייך בדיוק.
ואם אכן כן, אז היש לינק?

michaly 1 במאי 2008

יוני, זה מופיע היום במוסף הספורט של ידיעות. טור דעה שמתייחס לרמת השידור והפרשון במשחק של יונייטד.

ereziko 1 במאי 2008

אם מישהו יכול לסרוק את הטור של סטרשנוב ולהעלות לרשת אני אודה לו מאוד

ניקו 2 במאי 2008

הכבוד שאני נותן על הגומלין מלבד הברור (סקולס) הוא לפארק וטבז עם ריצה בלתי פוסקת. ניראה היה שגם אם היינו מגיעים להארכה הם לא היו מפסיקים ללחוץ גם עוד חצי שעה, זה היה פשוט הנעה ליראות את ההשקעה שלהם.

Yair- ודווקא הדברים הקטנים הנ"ל ששגיא מעיר עליהם לפעמים עושים אותו נסבל ולפרשן הכי פחות גרוע.
לעומתו איציק זוהר יושב שמה סתם, הרי משלמים לו כסף שידבר אז הוא מדבר, בדיוק כמו פרשני צ'רלטון. איכשהו שמתי לב שהדברים שאיצק אומר בתור פרשנות הם חוויות שלו מהקריירה שהוא מצליח להלביש בצורה זו או אחרת על אלופות, וכיוצא הוא אומר דברים ברורים מאליו או לא קשורים לחלוטין!

אלי- גאון גאון אבל יש אימרה שאומרת חכם לא מכניס את עצמו לצרות שהפיקח יוצא מיהן(כניראה שהוא לא באמת כזה גאון וגם לא פיקח משו).נגר נגר אבל לפחות עושה ומתמיד!

רונן- ומה אתה צופה לנאני?

רועי- קצת שכחת או שלא ראית שרונאלדו הוריד את פויול מעצמו ואיבד זמנית את הכדור שגרם לזמברוטה בלבול איתו ולכן העיף לסקולס ומיזה יצא השער! להגיד שהוא לא יצר, זה פשוט לא לגמרי הוגן. אם תסתכל על אברה הוא יותר סגנון רוברטו קרלוס מאשר אבידל אבל מתקל ברמה לא פחות טובה. ראיתי את אבידל מרים יפה ועושה עבודת הגנה מעולה בבארסה אבל לא ראיתי ניצוצות של שחקן התקפי שתראיתי אצל אברה בליגה עם נגיעות והטעיות קטנות שמפילות שחקנים בפח כאילו הוא ווינגר ברמה עולמית!
לגבי רונאלדו, שחקן שמבקיע 38 שערים בעונה וזו רק תכונת לוואי אצלו לא היה מתקשה להעיף מההרכב את מי שהוא רוצה מבין רונאלדיוניו מסי הנרי והשאר…

דותן- זה שגרנט דקה 70 מכניס לא איכפת לי מי התקפי לעומת ההגנתי שלנו זה כי יש לו את הכלים וציפתה לו קבוצה פחות קשה בגומלין מאשר לנו.
גרנט ראוי לפירגון על התמודדות שלו עם הלחץ של התקשורת (זו הסיבה העיקרית שסקולארי לא רוצה לאמן מועדון אנגלי), ולא על שום דבר אחר בנתיים כי הוא בא על הכל מוכן.
שחקנים תותחים של מוריניו בניית קבוצה ורוח של מוריניו והעיקר הכסף הבלתי פוסק של אברמוביץ'.
תשמע אם הוא נשאר לעונה הבאה…יבנה את הקבוצה בהתאם לצילו ואיתה יקח משהו אז נדבר על פירגון.
בכלל אני חושב שהעניין העיקרי פה עדיין וקח גם אני מרגיש שהדרך שהוא הגיע למעמדו מסריחה וזהו, ניחא אבל להגיע בצורה כזאת להצלחה אבל גם לירצות שיכבדו אותך על הקומבינות זו כבר חוצפה! הרי מה הוא עשה ברמות הגבוהות ביותר כבר לפני שהוא הגיע לצ'לסי?!
קח את ריקארק לדוגמה הוא היה מאמן בינוני שלא הכיר את לאפורטה או מי שהיה אז היו"ר ופשוט מונה באקראי להיות מאמן של בארסה שמתוכה הוא בנה קבוצה אדירה פשוט, כבוד!

Comments closed