חידון מספר 80 – ההיסטוריה של אליפות אירופה בכדורגל

1. מי שיחקו בגמר היורו הראשון?

2. מי כבש שני שלושערים באותו יורו?

3. מי הגביה את הכדור לשער הענק של ואן באסטן בגמר 1988?

4.איך הוכרע חצי הגמר בין צ'כיה ליוון ב-2004?

5. ואיך הוכרע חצי הגמר של 1968 בין איטליה לברית המועצות?

6. איזו נבחרת זכתה במקום הראשון, השני והשלישי במפעל (רמז – ההישג לא לחלוטין רשמי)? 

7. ומי מחזיקה לנצח, כרגע, במדליית הארד?

8. מדוע לא שודר הגמר של 1984 בישראל?

9. מי החטיא לאנגליה את הפנדל המכריע מול גרמניה ב-1996?

10.מי היה מלך השערים של יורו 2004?

לתשובות הנכונות

שוברי שוויון
ניתוח טקטי מעמיק במחצית של ספרד עם שבדיה

73 Comments

איציק אלפסי 13 ביוני 2008

שאלת בונוס:
מה המשותף לגמרים של 88', 96' ו-2004 ומדוע 88' הוא היוצא דופן מבניהם?
פיינט לבחירתו על חשבוני לפותר נכונה מבין הקוראים בחוף הדרומי של אנגליה :)

תומר 13 ביוני 2008

איציק,לדעתי בגמרים האלה שוחזרו משחקים שבכר שוחקו בשבל הבתים(אפילו הראשונים של הנבחרות אם אני לא טועה) ואני אהמר שב88 המנצחת בגמר הפסידה בסיבוב הראשון.

Glen 13 ביוני 2008

When did the USSR finished at third place?
On 68 England came third

עזי 13 ביוני 2008

גלן צודק, בריה"מ היתה אלופה, שלוש פעמים סגנית וזכתה במקום הרביעי, אבל לא היתה שלישית.
תומר – וגם שב-88' היו רק שמונה נבחרות עוד

צדוקה 13 ביוני 2008

ידעתי את הכל מלבד 6-7…
את התשובה לשאלה הראשונה ידעתי, לא מי ניצחה.. אבל לא זו היתה השאלה ככה שאני מעניק לעצמי את מלוא הנקודות בעניין הזה.

איציק אלפסי 13 ביוני 2008

תומר, תשובה מלאה!
וכל הגמרים אכן היו שיחזור של המשחק הראשון בבית.
צור איתי קשר כשאתה באזור סאות'המפטון :)

עזי 13 ביוני 2008

חידת בונוס מיוחדת – עד הטורניר הזה החזיקו שלושה שחקנים בשיא ההופעות בטורנירי אליפות אירופה (4 כל אחד). בטורניר הזה הצטרפו אליהם עוד שלושה. מיהם כל השישה?

תומר 13 ביוני 2008

גל פיירו הצטרף השנה,את זה אני יודע

תומר 13 ביוני 2008

דל פיירו כמובן

תומר 13 ביוני 2008

איזה החמצות!!! פשוט לא יאמן. איטליה מאז המחצית מול הולנד שווה חמישה שערים לפחות. המחצית הזו הייתה הדוגמא הטובה ביותר לכך שכמות השערים לא מעידה על איכות המשחק.
בתסריט מסוים,איטליה יכולה לגמור את הטורניר בלי אף שער,אם היא לא כובשת היום מול צרפת בודאי יהיה לא פחות קשה,ודווקא כשהיא תוקפת.
ההגנה נראית גרוע מאוד,גם הקישור האחרוי.אני לא זוכר כזה חופש פעולה אצל שחקני היריבה 30-40 מטרים מהשער.
ואף מילה על השער שנפסל.

גיל 13 ביוני 2008

אני מהמר על גרמנים. כי הם הופיעו ב3 גמרים רצופים (ובזמנו היו רק חצי גמר). בקנבוואר אחד מהם? אולי גם מתיאוס מהתקופה המודרנית?

מרקפוצ'ינו 13 ביוני 2008

פעם אחרונה שראיתי תצוגה כזאת של 2 שוערים במשחק אחד היה באייקס-פיינורד ב-93 או 94….השוער הרומני עם עצירת השנה באירופה אולי

עופר 13 ביוני 2008

היורו הזה רק נעשה יותר ויותר טוב ודרמטי.
ואני לא מבין איך אפשר להגיד שזה לא היה פנדל, הוא החזיק אותו בחולצה ולא נתן לו לזוז, אין יותר פנדל מזה, בלי קשר אם הייתה הזדמנות או לא הייתה הזדמנות.
משחק פשוט ענק, בלי קשר לכמות השערים.

מרקפוצ'ינו 13 ביוני 2008

מזכיר את מקרה הפנדל של נורווגיה מול ברזיל ב-98. אני רואה את המשחק באיכות די מחורבנת. לא ראיתי תפיסה בחולצה אלה נסיון חנק מאחורה. בכל מקרה זה פנדל

מרקפוצ'ינו 13 ביוני 2008

נסיון חניקה כמובן

Glen 13 ביוני 2008

Del Piero,Matthaus Van der Sar, Winter,Thuram

Schmeichel,

תומר 13 ביוני 2008

אירוניה אכזרית,עד שיש לאיטליה נבחרת שמשחקת כדורגל טוב אז היא לא מנצחת. אני מבין לגמרי למה מליוני איטלקים חושבים שהם היו יכולים לאמן טוב יותר את הנבחרת,לא מובן איך קאסנו לא בהרכב הפותח.דונאדוני מוותר על גאטוסו,לדעתי כדי למנוע ממנו כרטיס צהוב שירחיק אותו מול צרפת ושוכחת שהוא חייב לנצח היום.זמברוטה ביכולת חלשה כל השנה ומקבל אשראי ללא שום סיבה.נכון שלא חוכמה לדבר בדיעבד ותמיד השחקן שלא נמצא הוא זה שהכי חסר אבל עם יד על הלב,פיפו אינזאגי(על כל מגרעותיו) מסיים את המשחק הזה עם שלושער.
אכן היה פנדל אבל שיפוט חלש.גם הנבדל שלא היה בשער של טוני ועוד שני נבדלים שלא היו והרבה עצירות של המשחק ללא צורך.
איטליה זקוקה לנס(הולנדי) כדי לעלות לרבע הגמר. אני מקווה,גם בשביל הטורניר,שהיא תעלה.

עזי 13 ביוני 2008

גלן, דוז פואה.
אופ"א לא רוצה את איטליה ברבע הגמר, ההסבר האחר לשיפוט הזה הוא עוד יותר חמור. מאז השיפוט הפרו קוריאני במונדיאל 2002 לא היה משחק עם שיפוט כזה ביורו או במונדיאל.

תומר 13 ביוני 2008

עזי,אנחנו נהיה ברבע הגמר על אפם וחמתם של כל הרשעים והמלעיזים בכדורגל:)

תומר 13 ביוני 2008

אלפסי,אם נתניה תגריל את פורטסמות בגביע אופא אני אקפוץ על ההזמנה.

אנונימוס 13 ביוני 2008

האמת תומר, שלפי איך שקסאנו נראה היום אני מבין לגמרי למה הוא לא בהרכב. אני מתקשה לזכור מסירה אחת מדוייקת שלו. הוא הגיע להמון עמדות טובות והצליח לחרב את כולן עם מסירות מזעזעות שפשוט לא מתאימות לשחקן ברמתו.

ואף מילה על צ'ארלטון ועל כך שאני שוב לא רואה משחק של הולנד

תומר 13 ביוני 2008

אנונימוס,לא מסכים איתך. קסאנו נכנס,היה מאוד פעיל ויצר מצבים. הוא כן מסר כמה מסירות מדויקות מאוד,אחת מהן הובילה למצב טוב של טוני והראה למה כשהוא היה בבארי השוו אותו לרובי באג'יו.אני אצפה במשחק בשידור חוזר ואנסה לתהות על דיוק המסירות שלו.
חבל שאתה לא רואה את הולנד,מה אתה רוצה מצ'רלטון?

עומר ח. 13 ביוני 2008

"הקול קול ואן ניסטרלוי, אך הרגליים רגלי ברגקאמפ…"

Glen 13 ביוני 2008

I love football

יואב 13 ביוני 2008

קסאנו מוכשר מאד וחייב לפתוח. הוא משחק עומק ומעיז.עדיף לדייק בכדור עומק אחד מתוך שלוש, מאשר למסור רוחב נטול סיכונים. ואיזה טיפוס. יורשם הראוי של די קניו וקאנטונה.

רוני שטנאי 13 ביוני 2008

עזי, הטלת כאן פצצה , אני מניח שאתה לא יכול להסביר בפירוט אבל הייתי בכל זאת מעוניין לדעת במה מדובר.
אנונימוס, חבל עם איכות השידור שיש כרגע באינטרנט אין סיבה מוצדקת לטעמי להחמיץ משחק על אפם ועל חמתם של צ'רלטון. לי נותר עוד משחק אחד בלבד לראות באינטרנט וזהו. משלב רבע הגמר כל השידורים בערוץ עשר, אבל אולי בעצם עדיף להישאר עם השידור הסיני שגם לא בורח מהמגרש כשהשופט רק מכניס את המשרוקית לפה ונותן לראות את החגיגה בכתום(הילדה של קאוט עושה גליצ'ים על המגרש והבת של ואן דר סאר אומרת לה להירגע) שעלתה בהמון דפיקות לב. איזה חלק התקפי ואיזה מזל שיש את ואן דר סאר, הגנה כזו לא רואים בליגת העל…

עכשיו זה כבר מותר לפרסום, רייקארד וואן באסטן רקחו תוכנית שתגמור את איטליה וצרפת בו זמנית – זאמברוטה, אבידל, תוראם ויותר מכל עם מר הנרי.
להולנד בכל מקרה לא כדאי יהיה לפגוש את אחת מהפיינאליסטיות של המונדיאל במידה ונצליח לעבור את מוקש רבע הגמר.

אנונימוס 13 ביוני 2008

מה אני רוצה מצ'ארלטון? שתחדל להתקיים.

ושלא תיצור ביקוש למוצר לא קיים ועוד תגיש אותו באופן כזה שטחי ועלוב.
אבל תכלס אתה צודק האשמה שלה משנית. אשמתנו (הקולקטיבית) שיש מספיק אנשים שמוכנים לשלם לה בשביל האין-מוצר שלה, ובזכותם אני הקטן לא יכול לראות טורנירים בינלאומיים בחינם כמו פעם.

אנונימוס 14 ביוני 2008

תשמע רוני, אם יש לך לינק טוב לשידור באינטרנט יופע מיד!
כל לינק עם איכות סבירה שמצאתי פג תוקפו בסופו של דבר, או שהתחיל להיות מקוטע. אפילו שלפני היורו העליתי את המהירות ל1.5 מגה.
לפני יומיים התייאשתי כבר. אם יש לך תקווה בשבילי למחר אשמח לשמוע

רוני שטנאי 14 ביוני 2008

זה תמיד אותו מקום MYP2P.EU אני משתמש רק בסופקאסט ובוחר או את CCTV או את גאודונג, אני פותח את השידורים הרבה מאוד לפני המשחקים ורואה. ביורו הזה לא נתקע לי עדיין בשום משחק והמהירות שלי נמוכה משלך. מה שחשוב לפי מה ששהבנתי(אין לי ממש מושג בזה) זה להפעיל את התוכנה מראש כמה שיותר ואז היא עובדת יותר חלק.
יש עוד קישורים ולמי שיש מהירות גדולה יכול לראות ברמה מצויינת.

Glen 14 ביוני 2008

Very interesting these United players :

Ronaldo- all over the season people talked about him being alone making most of the work. It is only two games and it seems he is not alone anymore.
Van der sar on the other hand- we talked how good his defense was this season. Although they were relatively good today I thing his greatness this year is amazing and was shown in these last 2 games. Currently, the best GK in the world.

And the Euro: as people said here wonderful. In part because of the awful football we had all year long.

France: a coach who send Anelka before Benzama should go home.

דניאל 14 ביוני 2008

אם רונאלדו הולך למדריד רובן חייב להיות אחד מהשחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה לאולד טרפורד

תומר 14 ביוני 2008

אנונימוס,בדרך כלל הייתי מסכים איתך.אבל 50 שח לחודש של יורו זה ממש לא נורא,מה עוד שאתה מקבל בכל ערב משחק בערוץ 10 ומרבע הגמר את כל המשחקים,אתה בטח זוכר שהיו שנים בהן לא כל משחק היה משודר,אז זה בערך אותו דבר היום רק שיש לך אופציה לראות אותם.אני ממש לא רוצה להגן עליהם אבל הם נותנים חבילה די הוגנת ואפילו השידור הרבה פחות גרוע ממה שציפיתי שיהיה. לעומת מופע האימים של גמר ליגת האלופות זה הBBC.
אני לא משלם להם על הליגה הישראלית והאנגלית,אבל בשביל היורו לשים חמישים שקל זה לא נורא וגם אצלם ראינו את הבלונדינים הקטנים של קויט,סנייד וואן דר סאר.
הולנד נראית מעולה עם הרבה שחקנים שנמצאים בכושר הבקעה טוב,הנעת כדור טובה ושוער אדיר שמחפה על הגנה רכה.

גיא 14 ביוני 2008

מצטרף להמלצתו של רוני.
MYP2P מביא עשרות קישורים לכל אחד מהמשחקים.
האיכות של השידורים דרך sopcast גבוהה בהרבה מהאחרים בדרך כלל.
גם באיכות התמונה וגם ברציפות השידור (עם מהירות חיבור של 1.5).

אלון זנדר 14 ביוני 2008

כל המשחק חיכיתי לגול של סניידר (למרות שתכננתי על רוד). כי זה אומר, שסיכוי טוב לפנדלים בסיום איטליה-צרפת (בהנחת עבודה שהולנד לא תפסיד לרומניה, כי להונטלאר ושות' יש מה להוכיח). אח, העולם יכול להיות כל כך יפה.

והטעות של דומנק לא היתה באנלקה או בנזמה, אלא בלהשאיר את מקללה העתיק וטולאלן חסר המחץ, שני קשרים דפנסיביים על המגרש כשאתה בפיגור 2 במשחק כל כך חשוב? במקום ללחוץ על ההגנה חסרת הניסיון של הולנד, שמשחקת רק כי האלטרנטיבות פצועות? איזה אפיסות. איזו פחדנות.

ויכסלפיש 14 ביוני 2008

שאלה בעייתית: איזה שחקן זכה ביורו גם כשחקן וגם כמאמן ואיזה הישג חריג נוסף רשם אותו שחקן בטורניר היורו?

מעבר להתפעלות המוצדקת מהביצועים של הולנד חייבים להזכיר שיש כאן הגנה צרפתית זקנה ופתטית. סניול עושה חורים בשרשרת ולא פלא שרובן חגג עליו מה עוד שהיה פנדל ברור על הנרי

עומר ח. 14 ביוני 2008

שמייכל, בארטז, ואן-דר סאר… האם היורו מייצר רצף סטטיסטי של שוערי יונייטד אלופים?

סופרפלי 14 ביוני 2008

עוד לגבי הP2P – ממליץ על הערוץ הגרמני בסופקסט, מהירות 600 ואיכות שידור מהגבוהות שראיתי באינטרנט. (וגם השפה מפסיקה להפריע בשלב מסוים).

תומר 14 ביוני 2008

תומר המחיר עצמו הוא כן נורא (יחסית כמובן). ראשית עליי לעשות מנוי לכבלים בעלות של 150 שקל.
אחרי כן עליי לשלם להם את ה50 הנוספים (שכאמור מרבית אירופה לא משלמת כלל ואין להם שום הצדקה).
ולקינוח זה שאני משלם עכשיו נותן לגנבים תמריץ לקחת ממני עוד פעם כסף במונדיאל הבא, וביורו שאחריו וכן הלאה.

וכמו שאנו זוכרים ימים שלא כל המשחקים שודרו, אנו זוכרים גם ימים קרובים בהרבה, שכל המשחקים כן שודרו ובחינם.

כמובן שיש גם את נושא הצדק החברתי של אנשים שבניגוד לנו שלא יכולים להרשות לעצמם בכלל את הסיפור הנ"ל וכל הדילמה נחסכת מהם. אבל זה כבר סוגיה משנית, ואני מניח שלא מדבר לרוב האנשים.

בקיצור זה עניין של לקבוע קו אדום מבחינה צרכנית, שאין שום סיבה לשלם על ספורט בטלביזיה בישראל. אני אדבוק בעמדתי, ואמשיך לתור אחר החיבור המושלם באינטרנט :-)

אנונימוס 14 ביוני 2008

ותודה לכל המלנקקים והמייעצים. אשתמש בעצותיכם הנבונות מחר

Glen 14 ביוני 2008

Bertie Vogts

Glen 14 ביוני 2008

Alon and everybody a question: Only a 3 plus goals for 2nd squad Holland over Romania and a draw of Italy-france and we see penalties? I don't see it happenning.

תומר 14 ביוני 2008

דומנק עשה כלכך הרבה טעויות כבר בזימונים ליורו שאין טעם לספור.
אנונימוס-כל הכבוד לך על החרם.אתה צרכן הרבה יותר חכם וטוב ממני(בלי שום טיפת ציניות).

לון 14 ביוני 2008

היורו רק הולך ומשתבח. היום היה השיא.
איזה יופי לראות את ואן דר וארט, סניידר, רובן, ואן פרסי וואן ניסטלרוי. תענוג.

השיפוט ביורו פשוט שערוריה. עזי, זה לא רק היום. כבר ראינו תצוגות נפל דומות ואף גרועות יותר בימים אחרים.

צרפת משחקת מאוד דומה למונדיאל. רק שהפעם במקום לקבל במשחק השני את טוגו, הם קיבלו את הולנד.
זו בדיוק הסיבה שמבחינת חוזק, היורו עולה על המונדיאל.

דומנק הוא מאמן שמרן, קריזיונר (אנלקה בסגל וטרזגה לא) וחסר השראה.

ההגנה הצרפתית פתטית. תוראם הפגין את יכולתו הגרועה מברצלונה, סניול כבר מזמן מעבר לשיא.

טולאלאן הוא לא דשאן, לא ויירה ואפילו לא פטי. אבל דומנק חייב שני קשרים אחוריים ודבק בהחלטותיו. המציאות לא ממש משנה לו.

הנרי יכול היה לשנות את המשחק אם במקום לבעוט לשחקים היה מבקיע באחד על אחד. גם הוא ממשיך עם היכולת מברסה.

דונאדוני ראוי למחמאה על ההכרה בשגיאותיו במשחק הראשון. לא בכל משחק מאמן עושה שבעה שינויים בהרכב (כולל שינויי התפקוד של פנוצ'י וזמברוטה).

לאיטליה הגיע לנצח, אבל ממתי היא מחליפה את אנגליה בסגנון המשחק ? אני לא זוכר שראיתי את איטליה אי פעם משחקת כל כך הרבה על הגבהות לרחבה. תומר, אם היה משחק כזה, אשמח לדעת.

אני מאוד מקווה שרומניה תעוף. נבחרת שבאה לשחק על תיקו ולגנוב גול, זה פאסה לחלוטין. זה שייך לאליפות הקודמת, לא לנוכחית.

תומר 14 ביוני 2008

לון,במוקדמות מונדיאל 98 במשחק מכריע ברומא כשאיטליה חייבת לנצח,היא עלתה עם 3 חלוצים שיחקה כמעט אך ורק על כדורים ארוכים.
הפיקנטריה-היריבה הייתה דווקא אנגליה ששיטת המשחק הזו לא הטרידה אותה כמובן ואחרי החמצות גדולות(כולל אחת של איאן רייט לאנגלים) ומכות בין המשטרה הרומאית לאוהדים אנגלים,תיקו אפס הספיק להם כדי להעפיל למונדיאל.איטליה הלכה לפליי אוף מול רוסיה.

סופרפלי 14 ביוני 2008

רומניה תעוף, אין סיכוי שמתוך כל ההברקות של הולנד לא יהיו 2
או 3 שיסתיימו בשער.

גלן 14 ביוני 2008

סופרפליי:אז זהו ששתי הברקות עלול לא להספיק להעפה.

סופרפלי 14 ביוני 2008

למה לא?

אביאל 14 ביוני 2008

בתור אובד צרפת 11 שנה בערך כולי בושה היום, מאמן טיפש כזה לא זכיתי לראות, 2 קשרים אחוריים לאורך כל המשחק, בראש ובראשונה שאתה אמור לעלות למשחק כזה לנצח, תוראהם וגלאס שהיו אהובי ליבי שנים ארוכות כבר גמרו את הסוס, שילוב של אחד מהם עם בלם צעיר (בומסונג ?!), המגנים השמאליים אין מה להגיד, אבידל שהיה פחות טוב במשחק מול רומניה הוחלף באברה המצוין שבכל מה שקשור להתקפות הוא פשוט מצוין, סניול באמת גמר את הסוס אני מקווה לראות את קלרק מול איטליה.

הכניסה של אנלקה האנמי (עד כדי כך שאני לא מבין למה טרזגה בבית או בכלל למה הוא צריך להיות בכלל בנבחרת) והכניסה ההזויה עוד יותר של גומיס הצעיר – שלא תרמו כלום, פשוט כלום, לא מהלך אחד, ראיתי את המשחק פעמיים ! לא מובן לי, למה בנזמה ונסארי לא נכנסו ?! שחקנים יצרתיים שיכולים להוביל שינוי, פשוט בושה וחרפה הייתי שמח שדומנאק יעוף עוד לפני המשחק לפני איטליה, אני מקווה לא לחוות שוב השפלה מול האיטלקים…

בקיצור, היורו יפה בכללי, אני מאוכזב מצרפת וקצת מגרמניה, עוד מעט לא ישאר לי את מי לאהוד (אולי שוודיה ?) :)

cookie-monster 14 ביוני 2008

רק הערה בענין הP2P streaming. אני בעסק הזה כבר שנתים (ולצורך הענין אפילו אין לי מנוי לטלוויזיה. גם לא חבילת בסיס חסרת תועלת) ולמי שכן יש חיבור אינטרנט טוב (2.5 מינימום. 3+ עדיף) יכול למצוא שידורים יופי גם באנגלית.
נכון שSOP היא אחת החזקות אבל TVU וTVANTS לא נופלות ממנה (סייג אחד :אני עם חיבור חזק אז לא ניסיתי אותן עם חיבור חלש מעולם).
כמעט את כל היורן עד עכשיו ראיתי בTVU באנגלית. יש גם לינקים בmyp2p אבל בעקרון אפשר פשוט להתקין וללכת לערוצי ספורט בתוכנה. אתם כבר תראו את הערוץ הנכון.

cookie-monster 14 ביוני 2008

אה ועוד משהו שלא בטוח אם נכתב כאן או לו. אבל מסתבר שאפשר לקנות את השידור של המשחקים שלא משודרים חינם פר משחק בYNEt 19.9 ש"ח למשחק למעונינים המתוסכלים. את שבדיה ספרד של מחר אפשר לקנות שם.
כללי הרוחב פס חלים גם עליהם כמובן, ובעבר חשבתי שאולי שווה ללכת "על בטוח" בחלק מהמשחקים ולקנות את הסרטרים אבל חווית הסטרימינג האחרונה שלי מSPORT5 לא היתה מי יודע מה (למרות ששנה שעברה היה יותר טוב שם). מYNET אין לי נסיון אז גם אין אפשרות להמליץ נגד או בעד.

cookie-monster 14 ביוני 2008

אה ועוד משהו שלא בטוח אם נכתב כאן או לא. אבל מסתבר שאפשר לקנות את השידור של המשחקים שלא משודרים חינם פר משחק בYNEt 19.9 ש"ח למשחק למעונינים המתוסכלים. את שבדיה ספרד של מחר אפשר לקנות שם.
כללי הרוחב פס חלים גם עליהם כמובן, ובעבר חשבתי שאולי שווה ללכת "על בטוח" בחלק מהמשחקים ולקנות את הסרטרים אבל חווית הסטרימינג האחרונה שלי מSPORT5 לא היתה מי יודע מה (למרות ששנה שעברה היה יותר טוב שם). מYNET אין לי נסיון אז גם אין אפשרות להמליץ נגד או בעד.

גיל 14 ביוני 2008

אני יודע שזה לא מעניין את רוב האנשים פה אבל טייגר נותן הצגה מהסרטים היום. כרגע הוא מרחק 1 מהמובילים. יום ראשון הולך להיות יום ספורט מופלא עם היורו, משחק מספר 5 והיום האחרון ביו אס אופן.

הישאם 14 ביוני 2008

שאלה- משהו יודע איפה אפשר למצוא סטטוסטיקות מענינות על היורו?

הישאם 14 ביוני 2008

סטטיסטיקות, כמובן….

gdana 14 ביוני 2008

ל-YNET יש הסכם עם צ'ארלטון למיטב הבנתי (המותג/סמל ספורט 1 מתנוסס על כל דפי מדור הספורט) כך שהתשלום עבור המשחקים בסופו של דבר הולך, לפחות חלקית, לאותו כיס.

cookie-monster – האם אתה מתחבר מהארץ? והאם אפשר לראות ב-TVU גם משחקי פרמייר ליג באנגלית?

פילוסוף רדום 14 ביוני 2008

כל מי ששילם על צ,רלטון – בעצם התשלום שלך גזרת על עצמך ועלי לשלם עבור המונדיאל הבא, עבור היורו הבא וכן הלאה.
רק חרם צרכנים (בשילוב נבון עם sopCast ן myp2p) יגרום לחברות האלה הפסדים מספיקים שיביאו לנפילתה.

דוגמה לאפסותם של החברות האלה הוא הפריגיים שהם נותנים בערוץ 10 שמורכב מ 50 אחוז פרומו לקניון ארינה 45 אחוז פרסומות ו 5 אחוז ניתוח של הנבחרות ברמה ירודה להחריד ושיא השיאים תקציר המחצית עם החקיין מיקו ובכל שאר הזמן של המחצית פרסומות…

אני רואה את כל המשחקים ונהנה כפליים באינטרנט – גם מאיכות המשחק וגם מלימוד שפות זרות (סינית רומנית גרמנית) אני מוכרח לציין שמתחילת היורו לא נתקע לי אף משחק ואיכות השידור סבירה +.

ואיזה יורו נהדר !!!!

תגידו יכול להיות שואן באסטן מתרגל בכל האימונים שלו רק התקפות מתפרצות ?? ההתקפות מתפרצות שלהם פשוט קטלניות !

גיא 14 ביוני 2008

נשאר בנושא הסטרימינג באינטרנט:
עד כמה שזכור לי, המונדיאלים הבאים ישודרו בערוץ 11. הוא רכש את הזכויות.
לגבי הטורניר הזה – המחיר עצמו אינו גבוה, ומי שבאמת אוהב כדורגל ורוצה לצפות בנוחות יכול לתת את ה 50 ש"ח (שזה מחיר חצי יציאה לפאב על מנת לראות משחק בודד…) ולגמור עם זה.
יחד עם כל זה, גם אני נמנע מלשלם לצ'רלטון בעיקר מהסיבה שתשלום כזה רק יחזק אותם ויגרום להמשך התופעה הבלתי רצויה הזו (מבחינתנו כצרכנים).
בהזדמנות זו הייתי מצביע על אופציה נוספת, שקרוב משפחה שלי עשה לקראת הטורניר : במשהו כמו 800 ש"ח (הוצאה חד פעמית) ניתן לקנות ולהתקין צלחת לווין שמאפשרת קליטת מאות ערוצים חופשיים (שבהם משודרים המון ארועי ספורט, וגם היורו) . הקליטה היא אילו באיכות HD לחלק מהערוצים.

עזי 14 ביוני 2008

רונן, בריה"מ לא היתה במקום השלישי

יפתח 14 ביוני 2008

טום הנינג הנורבגי הוא שופט נוראי. לא נראה לי שהוא מבין לגמרי את חוק ההיתרון.

ויכסלפיש 14 ביוני 2008

עכשיו השאלה: אם ברטי פוגטס שיחק במוקדמות 72' אבל לא בחצי ובגמר הוא נחשב שותף לזכייה?

עזי 14 ביוני 2008

פוגטס היה בטורניר הגמר ב-72' , אמנם ישב על הספסל, אבל היה בסגל בחצי הגמר ובגמר ולכן בוודאי ששותף לזכיה

ויכסלפיש 14 ביוני 2008

ויש לו "הישג" חריג נוסף: הפסיד בגמר 76' כשחקן וב-92' כמאמן

לון 14 ביוני 2008

תומר, תודה.
ראיתי בזמנו את המשחק בין אנגליה ואיטליה. המעט שנשאר לי ממנו בזיכרון זה שרוב הזמן האנגלים שיחקו בונקר וההתקפה האיטלקית לא הגיעה למצבים. לא זכרתי את עניין ההגבהות.

אם כבר מדברים על שידורים, לצערי אני צריך לציין שאלון חזן הוא בחור נחמד שהבנתו בכדורגל די נמוכה. כולל חוקי המשחק. (לדעתו לא היה צריך לשרוק פנדל נגד איטליה מפני שהשחקן הרומני לא היה במצב הבקעה…). חוסר הידע שלו לגבי הנבחרות הוא כבר עניין שגרתי אצל פרשני-מאמני הליגה הישראלית.
לעומת זאת אני בהחלט נהנה מרן בן שמעון. לא תמיד אני מסכים איתו, אבל גם כשאני חולק עליו, אני נהנה ממנו.

את הפרשנויות בערוץ 10 אני לא רואה ולא שומע. ניסיתי ביום הראשון, הבנתי שהרמה נמוכה מאוד והיא בין חמש מאות פירסומות. אם הערוץ ישלם לי אני מוכן לשקול את העניין.

וכמובן שאני לא צופה בשידורי צ'רלטון הגזלנים.
תוכנת סופקאסט עובדת היטב.

אלון זנדר 14 ביוני 2008

גלן, טעיתי. הניצחון ההולנדי עלה לי לראש ושיכור משמחה חשבתי רק את יחס השערים הצרפתי והאיטלקי (4:1) ובכלל לא חישבתי את יחס השערים הרומני, וכמובן יש את החישוב הפנימי. כלומר, אם יש תיקו בין איטליה וצרפת, רומניה צריכה להפסיד כדי להיכנס לחישוב, כל תוצאה אחרת ורומניה עולה עם הולנד (כמו שחזיתי פה לפני שבוע). כמובן שניצחון של צרפת או איטליה מחייב ניצחון רומני. במקרה שאכן לכולן שתי נקודות, לצרפת אין סיכוי לעלות (איטליה כבר הבקיעה שער יותר ממנה), והשאלה היא: תיקו עם שערים בין צרפת לאיטליה, או לא. אם כן, עולה איטליה. אם לא, עולה רומניה. זהו. מה קרה להפרשי השערים הפשוטים של פעם? מה היה רע?

תומר 14 ביוני 2008

זנדר,למה עולה רומניה? הרי במאזן הפנימי(במידה ואיטליה וצרפת מסיימות בתיקו אפס)לה ולאיטליה אותו מספר שערים.

אלון זנדר 14 ביוני 2008

הישאם: אפשרות מעניינת היא
http://www.castrolindex.com/Default.aspx?language=en

שם תוכל לראות תחת MATCH TRACKER סטטיסטיקה בשידור חי, ותחת PERFORMANCE INDEX כל מיני דירוגים נחמדים

אלון זנדר 14 ביוני 2008

הישאם: אפשרות מעניינת היא
castrolindex
(אם אשים לינק, יקח שעות שהתגובה תעלה, חפש בגוגל)

שם תוכל לראות תחת MATCH TRACKER סטטיסטיקה בשידור חי, ותחת PERFORMANCE INDEX כל מיני דירוגים נחמדים

אלון זנדר 14 ביוני 2008

תומר – אני צריך לבדוק שוב את הקואפישנט שלהם, אבל אני חושב שרומניה מובילה בממוצע המפעלים האחרונים במוקדמות

cookie-monster 14 ביוני 2008

gdana כן מהארץ. וכן באנגלית גם – וודאי.
כרגע זה ESPN שבדיה -ספרד.נכון – רשת מUSA ולא UK אבל יותר טוב מסינית או דנית. וחוץ מזה אנדי גריי הצטרף לESPN לתקופת היורו אז זה מוסיף קצת (למי שאוהב אותו או לא) .

מתישהו בתחילת היורו נפלתי על ITV לא פחות. היה מעולה. הם משדרים לתושבי UK את השידורים באתר שלהם חופשי – ממה ששמעתי (כך שבעקרון אולי אפשר לנסות למצוא פרוקסי ולנסות לראות שם)

cookie-monster 14 ביוני 2008

גיא לגבי ענין צלחת לווין זה משהו שנמצא בראש שלי כבר הרבה זמן אבל זה נושא מאוד מבלבל ויש המון מידע שלא הצלחתי עוד לפענח.
יש לי עוד מחקר לעשות על זה :S

שי 15 ביוני 2008

אני רואה אתה אי אס פי אן הלטיני עם quique sanchez וmario kempes פשוט תענוג.

נדב צגגהון 27 ביוני 2008

עוד שאלה עליכם.
מי מלך השערים ביורו בכול הזמנים?

עזי 27 ביוני 2008

פלאטיני – 9 שערים, כולם ב-84' כמובן. אלן שירר שני עם שבעה.

Comments closed