הקבוצות שהכי קשה לתמוך בהן

 

הנה קטע מצחיק אליו הופניתי מבלוג של ספורט ומשפט בו אני קורא מדי פעם

וזה סיפור המקרה שמאחרי הסרט שאתם רואים: מכללת לואיוויל ומכללת דיוק חתמו על חוזה לקיים ביניהן מספר משחקי פוטבול. דיוק שיחקה את המשחק הראשון בסדרה, אבל ביטלה את שאר המשחקים. החוזה קובע כי תפצה את יריבתה ב-150 אלף דולר למשחק, אם זו לא תמצא "יריבה במעמד דומה". 

ובכן, בית המשפט היה צריך לדון בשאלה מהי יריבה "ברמה דומה" למכללת דיוק

עורכת הדין של דיוק טוענת בוידאו בו אתם צופים כי דיוק היא הקבוצה הכי גרועה בליגה הראשונה של המכללות, איש לא רוצה לשדר את משחקיה והניצחון נגדה מובטח. ולכן אינה צריכה לפצות את מכללת לואיוויל

*

וזה מביא אותי לשאלה מהן באמת הקבוצות הכי איומות לתמוך בהן בספורט. זו כמובן שאלה סובייקטיבית. בדיונים פה אחרי משחקים אפשר להבין לפעמים שמאד קשה לאהוד למשל את מנצ'סטר יונייטד. אז החלטתי לחלק את הבחירה לקטגוריות.

החיים בצל יריבה עירונית: מינכן 1860. בכל הכבוד למנצ'סטר סיטי של עד לפני שבועיים, או לקליפרס או למטס – זה קצת יותר קשה במקום בו לציבור אין חוש הומור.

חוסר הצלחה מצטבר: לוס אנג'לס קליפרס. שקלתי אותם לקטגוריה הקודמת. אבל בדיקה מעמיקה העלתה שהעניין הרבה יותר חמור. גם אם הלייקרס לא היו קיימים, הקליפרס הם עדיין קבוצה טרגית בעליבות שלה. העליבות הזו היא אפילו לא הירואית. הם לא, למשל, השיקגו קאבס, שלפחות זוכים באופן קבוע באליפויות בשנים שנגמרות ב08.

"מה היה קורה אם?": פורטלנד טרייל בלייזרס. הם לא רק בחרו את סם בואי לפני מייקל ג'ורדן. הם בחרו פעמיים לפני שלארי בירד נבחר שישי.

המנודים: אספניול. לא רק שברצלונה גדולה פי 500 או אולי 10000. אספניול גם מייצגת את הבוגדנות בקטלוניה. את תומכי פרנקו במלחמת האזרחים. כל כך בזויים שאפילו הדרבי ביניהם לא נחשב משחק חשוב במיוחד ואוהדי ברצלונה, שזה כמעט כולם, לא באים למון ז'ואיק. ציון של כבוד מגיע לאוהדי הפועל ירושלים המקורית בכדורגל אחרי הקמת הפועל קטמון. הם המנודים מתוך קבוצה של מנודים.

בעלים תמהוני: מכבי תל אביב בכדורגל בתקופת לוני הרציקוביץ'. מעולם לא אהדתי את מכבי תל אביב בשום ענף. אבל ידוע לי שאחד הדברים שמאפיינים אוהדים אלו הוא מכביזם. וכאן היה מקרה של אדם לחלוטין לא מכביסט. מין ניתוק טוטאלי מהבנת הקבוצה ועוד באיצטלה מגוחכת של מחנך. אני זוכר תמונה שלנצח תחרט בזכרוני: באחת התקופות הכי גרועות מבחינת הקבוצה והמתח בינו לאוהדים הוא הביא את הילד שלו בן 5-6 והלך איתו אל עבר יציע שקילל אותם

חוסר ודאות: ניו ג'רסי דבילס או ניו ג'רסי נטס. אינני זוכר אפילו יום אחד בו לא דיברו על כך שהקבוצות הללו עוברות למקום אחר.

הכי גרוע לעומת מה שהיה פעם: כנראה נוטינגהאם פורסט.

 

משחק מנומנם בצל משבר כלכלי
חידון מספר 94 לכבוד המשבר הכלכלי

53 Comments

יובל 18 בספטמבר 2008

מציע מתמודדת אחרת לתואר האחרון: הודרספילד. במיוחד כשגדולת העבר מונצחת באחד מספרי הספורט הנהדרים של כל הזמנים (חידה לקוראים – מהו?)

רונן דורפן 18 בספטמבר 2008

יובל – האדרספילד היא מתמודדת נהדרת על מספר תארים. גם בקטגוריית "מה היה קורה אם". בשיא הצלחתם הם שחררו את הרברט צ'פמן לארסנל. אבל אחרי המלחמה שחררו את שאנקלי לאמן במרסיסייד ואת דניס לאו.

birdman 19 בספטמבר 2008

מיאמי דולפינס…
מצליחים בפוקס לא לסיים עונה ללא ניצחון, ועם בחירת הדראפט הראשונה בוחרים סנטר. א פאקינ' ליינסמן.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 19 בספטמבר 2008

גם את בית"ר לא כל כך קל לאהוד. אני מדבר מנסיון.

עופר 19 בספטמבר 2008

ברשותך, אני אתן את הקבוצות שלי. אגב, אני מסכים לחלוטין עם מה שכתבת, פשוט החלטתי לנסות לתת אחרות, כי זה נחמד לאללה.

החיים בצל יריבה עירונית – התלבטתי הרבה – אבל אני חושב שיש סיכוי שאלה הניו יורק מטס. להיות קבוצת בייסבול בעיר של היאנקיז, זה בערך הדבר הכי מתסכל בעולם. כי לא משנה מה, אי אפשר להיות יותר מהיאנקיז.

חוסר הצלחה מצטבר – אני חושב שהדטרויט ליונס. אני נורא עצוב על איך שהקבוצה הזו נראית תמיד, במיוחד לחשוב על זה שאחד מגדולי הר"ב שיחק ופרש בה. בספורט האמריקאי – במיוחד אחד שוויוני כמו הפוטבול, קשה להבין איך קבוצה לא מצליחה בכלל במשך כל כך הרבה זמן. ז"א קל להבין – מאט מילן – אבל קשה.

מה היה קורה אם? קשה לחשוב על קבוצה שיותר מפורטלנד טורינו עלתה לי כאופציה טובה, אבל זה היה מזמן. נזכרתי גם בפאלקונס – ששיחררו את ברט אחרי עונה. אבל כאן החלטתי ללכת על הונגריה של 54 – כי אני חושב שכל ההיסטוריה של הכדורגל – הגרמני וההונגרי אולי הייתה משתנה בגלל זה. ומשחקים של מה קרה אם זה משחקים שאני מאד אוהב. עוד מתמודדת חזקה זו אברטון של שנת 86 – מה היה קורה אילו אסון הייזל לא קרה, והקבוצות האנגליות לא מושעות ל5 שנים.

המנודים – אספניול – למרות שהייתי שם במשחק, ולא הרגשתי את הנידוי הזה שאתה מדבר עליו. אין להם הרבה קהל, הם משחקים במגרש נורא (הם בונים עכשיו את הסאריה החדש, במקום הרבה יותר נגיש, והם באמת אחלה אנשים מאלה שיצא לי לדבר איתם), אבל אני לא מצליח לחשוב על קבוצה שקשה לאהוד אותה כי היא מנודה. לא הצלחתי לחשוב על קבוצה אחרת.

בעלים תמהוני – אוקלנד ריידרס. כל מי שאי פעם ראה את אל דייויס, יודע על מה אני מדבר. ציון של כבוד – יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה.

חוסר ודאות – וואו. הנטס כבר עוברים לברוקלין, אז זה לא משנה. הדבילס בנו איצטדיון חדש בניוארק, אז כנראה שהם ישארו שם לפחות לכמה שנים הקרובות. אוקלנד אייז, שמעיפים את רוב השחקנים שלהם, הם דוגמא לחוסר וודאות. פלורידה מרלינז- שאין להם מושג מתי יש משחקים (אני חושב) גם סובלים מחוסר וודאות.
אולי – רק אולי, אלה הסינסינטי בנגלס – שהאוהדים שלהם נמצאים בחוסר ודאות לגבי מי מהשחקנים עולה למגרש ומי מהם יושב במעצר השבוע. וכמובן כל מי שמחזיק אותם בפנטזי שלו. :)

הכי גרוע עכשיו לעומת מה שהיה פעם – נוטינגהאם. בלי ספק. גם כל אוהד ניו יורקי של הדודג'רס, וכמובן האוהדים של סיאטל סופרסוניקס. גם המייפל ליפס במצב די רעוע.

ציון של כבוד – אוהדים של הארטפורד וויילרס – שהקבוצה שלהם עזבה ולא תחזור.

תומר 19 בספטמבר 2008

טורינו שחיה בצל היריבה העירונית+תאונת המטוס שלעולם לא התאוששה ממנה

גיל 19 בספטמבר 2008

קנזס סיטי רויאלס. אם היו יורדים ליגה בבייסבול הם היו בליגה ב'. גם ממפיס גריזליס זו לא מציאה כזו גדולה. קבוצה שמדברים עליה כל הזמן שהיא עוברת למקום אחר או שכבר עברה.

בירדמן, קבוצות פוטבול נבנות מההגנה. אלו דווקא בחירות מצוינות ופרסל הוא האיש בעלת טביעת העין הכי חדה אי פעם לבחירות דראפט. לבחור שחקן נוצץ שיתרסק בגלל קו הגנה לא קיים זו לא חכמה.

רונן דורפן 19 בספטמבר 2008

עופר ותומר – לא קשה לתמוך בטורינו. זה הרואי.

אדם 19 בספטמבר 2008

הפועל תל אביב כדורסל.
כמעט מכל הסיבות הנ"ל.

martzianno 19 בספטמבר 2008

הפועל חיפה כדורגל. טראגי.

יואב 19 בספטמבר 2008

אובייקטיבית, מסכים עם אדם. זה ממש מדהים איך היא עונה על כל הקריטריונים.
מכבי בתקופת לוני. ידעת שזה יגמר בירידה(ולולא שניידר , זה היה נגמר בירידה בשנה שעברה)ידעת שהפרחים בקריית שלום נובלים, הדשא לא צומח וציפורים עושות עיקוף כדי לא לעוף מעל. זה לא שלוני לא מכביסט. הוא פשוט לא תחרותי.

גלן 19 בספטמבר 2008

אני דווקא מסכים עם אנונימי- להיות אוהד בית"ר עם מצפון זה באמת הכי מדכא. ז"א מרגע שאתה עומד על דעתך שיש לך מצפון.

ככה זה היה בשנות ה 70 וקצת 80 עם יונייטד, לידס, צ'לסי ואחרים.טוב שזה נגמר.

בני תבורי 19 בספטמבר 2008

אני נשאר בבית. תרכיז מלאבס:

החיים בצל יריבה עירונית: מכבי פ"ת (ואל תספרו לי על ארבע השנים האחרונות לעומת שבעים ומשהו…)

חוסר הצלחה מצטבר: כנ"ל.

"מה היה קורה אם?": לוזון היה גדל דווקא בצד האדום (כחול) של פ"ת ומאיר שמיר לא בקיבוץ בארות יצחק אלא דווקא בשכונת תקומה…

המנודים: שוב מכבי "אבשלום" פ"ת. שלישית בסולם האהדה העירוני ועם פחות אוהדים מהפועל ומחנה יהודה שהחליפו מקומות בצמרת מידי פעם.

בעלים תמהוני: כאן אני בבעייה. יש לנו רשעים וערסים, אבל תמהוני? (חבר עמותה נחשב?, כי אם כן, אז דני לוי בגדול!)

חוסר ודאות: נו באמת, איזו שאלה, ברור שהפועל פ"ת. "עירוני" פ"ת? "טוברוק" חטיבת מלאבס? מאיר שמיר? רונן אלעד? מחפוד? זלצר?

Giant Red Devil 19 בספטמבר 2008

And running in both categories- the NY Jets. Under the shadow of the Giants and a constant disaster since Joe Namath won Super Bowl III for them in January 1969. Subject to relentless scrutiny in the biggest media center of all.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 19 בספטמבר 2008

הקבוצות שהכי גרוע לאהוד לעומת מה שהיה פעם- דינאמו טביליסי ואררט ירוואן. אין ספק שהן נפגעו יותר מכולן מהתפרקות בריה"מ. בתקופת ברית-המועצות אלה היו שתי קבוצות מצליחות, שיחקו דרך קבע בליגה הראשונה, הרבה פעמים משכו קהל של 80 אלף איש, בעונות רבות נאבקו על אליפות והיריבות ביניהן, בין נציגת גרוזיה ונציגת ארמניה, היתה אפילו יותר גדולה מאשר בין ספרטק מוסקבה ודינמו קייב.
דינמו טביליסי לקחה אליפויות ב-1964 ו-1978. ב-1981 לקחה את גביע אירופה למחזיקות. ב-1979 הביסה את ליוורפול (מחזיקת גביע אירופה של אז) 3-0.
אררט ירוואן לקחה דאבל ב-1973. בעונה שאחרי זה ניצחה את באיירן מינכן.
לאחר התפרקות ברית-המועצות ניתקעו הקבוצות האלה בליגות קיקיוניות של גרוזיה וארמניה,ומשחקות לעיני כמה מאות אוהדים. הליגות של רוסיה ואוקראינה לפחות התאוששו והן ברמה סבירה.
חומר למחשבה לבדלנים קטלונים ובאסקים.

אורי 19 בספטמבר 2008

מינכן 1860 יכולה להיכנס גם לקטגוריה של מה היה קורה אם-ההוא שנתן כאפה לבקנבאוור וגרם לו לעבור לבאיירן.

דוד מירושלים 19 בספטמבר 2008

הכי גרוע לעומת מה שהיה פעם – הייתי מכניס גם את לידס יונייטד, פגשתי הקיץ אוהד שלהם ומסתבר שזה לא כיף להפסיד במאבק העליה לדונקסטר, במיוחד כשהזיכרון של חצי גמר האלופות הוא לא כזה רחוק.
ולהיות אוהד בית"ר ירושלים זה די מתסכל, מניסיון אישי.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 19 בספטמבר 2008

מה היה קורה אם בארי ליבוביץ היה הולך למגרש מכבי הישן ולא לאוסישקין הפתוח ?
מה היה קורה אם טורק לא היה נפצע ב-1981 ימים אחדים לפני המשחק מול מכבי נתניה הגדולה ונותן את הבמה לילד שענה לשם משה סיני ?
מה היה קורה אם קנטונה היה נשאר בלידס ?

עזי 19 בספטמבר 2008

לידס בהחלט מועמדת ראויה…..
רונן, אתה עושה הכללה לגבי אספניול. יש בין אוהדיה פלגים פרו ספרדים ופרו קטאלונים, הסיפור שם הרבה יותר מורכב
https://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?more=1&itemNo=837467&contrassID=2&subContrassID=8&sbSubContrassID=0
חוץ מזה את אספניול הקימו קטאלונים גאים ואת ברסה שוויצרי.

תומר 19 בספטמבר 2008

אתלטיקו מדריד רצה חזק מאוד בכמה קטגוריות.
החיים בצל היריבה העירונית-די ברור לכולם.
מה היה קורה אם-פרנקו היה יותר בקטע שלנו? מחלקת הנוער לא הייתה מפורקת ושולחת את ראול לצד השני?
חוסר הצלחה מצטבר-אליפות אחת ב30 שנה,ירידת ליגה.
בעלים תמהוני- חזוס גיל.

תומר 19 בספטמבר 2008

דוד,להיות אוהד כדורגל ישראלי זה די מתסכל ולכולנו מאותן סיבות בערך,אצל מי יותר ואצל מי פחות. לצערי,האלימות,הבערות והגזענות הן לא רק הבעיה של אוהדי בית"ר. תוסיף לזה גם את השחיתות והריקבון הממסדי. נו שוין,לפחות יש לנו הומור ולא נגמור כמו 1860:)

גיא 19 בספטמבר 2008

מה עם ספורטאים אינדיבידואליים ?
למשל נדאל – אם אתה לא ספרדי, אז די אסור לך לאהוד אותו.

רונן דורפן 19 בספטמבר 2008

עזי – ללידס יש הרבה נסיבות מקילות. א. יש להם את מי להאשים, שופט, קנטונה, פיטר רידסדייל. ב. אין להם יריבה עירונית שתלעג להם.
לגבי אספניול… אני לא מדבר על אספניול ההיסטורית. בה שיחק כמובן גם זמורה. אבל בין 1936 ל1939 קרו כמה דברים בספרד שהפכו את האהדה אליה לקצת בעייתיות.
אבל בהחלט ידוע לי שדברים משתנים. ובאיזשהו מקום, כפי שיגיד לך אוהד מנצ'סטר סיטי, לפחות יריב גדול ואכזר שומר אותך בתודעה העולמית ובאופן טבעי הופך אותך לאיזשהי אלטרנטיבה. אז אולי בעצם להיות אוהד לידס זה כן די גרוע. יחד עם זאת – אתם עדיין אחת מחמש האלופות האחרונות של אנגליה…
אוהדים מסכ?נים אחרים הם אוהדי חידון עזי דן, שמחכים כבר תקופה ארוכה לחידון וחידון אין! האם תוכל לעדכן אותם בהתפתחויות

ג.ד 19 בספטמבר 2008

לגבי הבלייזרס – אודן הוא גם סימן שאלה גדול מאוד. ובכלל, הם עמוסים כרגע בשחקנים עם המון כישרון ומעט ניסיון, ושני הווינרים המוכחים העיקריים שלהם משחקים על אותה עמדה פחות או יותר. אני די בספק אם באמת יצא מזה משהו כשהאבק ישקע.

אבל לפחות הם שיפרו את התדמית שלהם.

גם לאוהדי הניקס החיים די קשים, לדעתי.

אגב, אפשר להוסיף עוד קטגוריה – underachievement. המאבס, הסאנס, והקבוצה שלשמה העליתי את הנושא – האול-בלאקס.

ואפרופו נבחרות – אנגליה בכדורגל.

אביעד 19 בספטמבר 2008

הפועל חיפה – גם לחיות בצל היריבה עירונית וגם עם הידיעה שהקבוצה שלך היא אפילו לא היריב הכי גדול של היריבה העירונית.

באבא ימים Old Timer 19 בספטמבר 2008

אביעד לקטגוריה האחרונה יש הרבה שותפות: החל ממינכן 1860 וכלה באברטון.

סופרפלי 19 בספטמבר 2008

אנגליה בכדורגל, למרות שלפעמים זה כן מרגיש לי הרואי לאהוד אותם.

אביעד 19 בספטמבר 2008

אולד טיימר – נכון. אבל שתיהן הוזכרו. ושתיהן פחות קרובות לבית…

תומר 19 בספטמבר 2008

סופרפלי-מה עם נבחרת ישראל בכדורגל? עמיתיהם האנגלים לפחות צופים במשחק באצטדיון ראוי.
ואם כבר הזכרנו את נבחרת ישראל אז אפשר גם להוסיף קטגוריה,קבוצה שאברם גרנט מאמן.

תומר 19 בספטמבר 2008

עזי-לפי הכתבה בהארץ אמור היה להיבנות עד השנה אצטדיון חדש לאספניול,מה קורה איתו?

יואב 19 בספטמבר 2008

הקארמה הרעה שאופפת את הפועל באר שבע, מציבה אותה חזק בצמרת. כל כך חם שם ואין בכלל אור. ההשפלות באירופה, המאמנים המתחלפים, הדישדוש, רגשי הנחיתות, במועדון שעל פי הפוטיציאל שלו, היה חייב להיות במקום אחר, כבר מזמן.

אוהד 19 בספטמבר 2008

לכל אוהדי אספניול באשר הם:
האיצטדיון בקורנייה בשלבים מתקדמים מאוד וייחנך עד סוף השנה. מי שנוסע משדה התעופה לכיוון צפון יכול לראות אותו בקרבת האוטוסטרדה: למודאגים,באתר של הקבוצה ( http://www.rcdespanyol.com/ ) ניתן לעקוב אחרי התקדמות הבנייה מדי יום.
רונן, כמו שכתב עוזי, סיפור מערכת היחסים בין אספניול לבין בארסה הוא הרבה יותר מורכב ממה שנראה במבט ראשון. בוודאי לא מנודים או בזויים, בהחלט דרבי שמעורר עניין בעיר, האוהדים של אספניול, מלבד קבוצה פאשיסטית קטנה, היו ועודם מכל גווני הקשת הפוליטית, כולל (בעבר) לא מעט קומוניסטים שעבורם היא היתה קבוצת מעמד הפועלים, לעומת בארסה שהיא בהחלט קבוצתם של הבורגנים. העניין הוא שהאהדה לאספניול נתפסת תמיד כאנטי לבארסה, שהיא קבוצת הקונצנזוס בחברה שחיה על קונסנזוס. לאספניול, להבדיל מריאל מדריד השנואה כאן באמת, אין קונוטאציות פאשיסטיות.

מרקפוצ'ינו 19 בספטמבר 2008

מישהו רואה את המשחק המזעזע הזה בגביע דיוויס? הרבה זמן לא ראיתי טניס גרוע כזה

Glen 19 בספטמבר 2008

Uzi:

I would add that it's quite horrible to be a fan of teams with tickets that are more than 100$
(becoming a virtual fan). The list is endless unless your daddy is rich or maybe you’re journalist or something.

I guess it puts Leeds (and you) in a better position right now.

עופר 19 בספטמבר 2008

תומר, האיצטדיון החדש של אספניול יושלם ב2009, כנראה לפתיחת העונה הבאה. הוא יכיל 40000 מקומות, ואני מניח שהוא גם יהיה נגיש יותר לאוהדים שרוצים לבוא, כך שיבואו יותר אוהדים ממה שבאים עכשיו.

birdman 19 בספטמבר 2008

גיל – בינתיים קו ההגנה הזה הפסיד לניו יורק ג'טס :-)

גיל 19 בספטמבר 2008

בירדמן, לוקח זמן לבנות קו הגנה והאמת שהם לא היו רחוקים מלנצח אבל יש להם את פדינגטון. חכה עוד שנתיים-שלוש ולדעתי הם במאזן חיובי.

שחר 19 בספטמבר 2008

בקשר לבעלים תמהוניים, יש תחרות גדולה בין יואב כץ ללוני.
מצד אחד יואב כץ, שהוא בלי שום ספק אחד האנשים התמהוניים שהיו מעורבים בכדורגל בארץ.
ומצד שני לוני, שאחרי עשר שנים במכבי, לא חושב לפני שהוא מתאר משחק הפסד מול מכבי חיפה כ"אירוע ספורט נהדר"

עזי 19 בספטמבר 2008

עקב היורו והאולימפיאדה זמני לא היה בידי, אבל בדיקת מצב לוח השנה מראה שגם השנה אמור 'חג חידון עזי דן' כפי שכינה אותו ההיסטוריון ר.דורפן ליפול על ראש השנה היהודי וממקורות היודעי דבר נמסר כי יש סיכוי – אם כי זה עדיין תלוי במולד הירח של תשרי מול לוח הצ'ולקין של בני המאיה – כי גם השנה ערב החג יפורסם חידון שכזה.

רונן דורפן 19 בספטמבר 2008

עזי – החידון שלך אכן יתקיים בראש השנה וילווה בסדרת כתבות של אלון זנדר תחת השם "תיק עזי דן"

רונן דורפן 19 בספטמבר 2008

עופר ושאר המתעניינים במון ז'ואיק. אני דווקא חיבבתי את האיצטדיון הזה כי ההר עצמו הוא מקום נהדר לטייל בו. ב-26 במאי 1999 בשעות לפני הגמר שידרו בו על מסכים גדולים את המשחקים של יונייטד ובאיירן עד הגמר, וישבנו כמה עשרות אלפי אוהדים ושתינו בירה בשמש.

תומר 19 בספטמבר 2008

עופר תודה על המידע,נחמד לראות שלא רק בנתניה ההבטחות על מועד פתיחת באצטדיון נדחות,צרת רבים…

עופר 19 בספטמבר 2008

רונן, איזור המון ז'ואיק נהדר. מוזיאון חואן מירו, הפסלים היפים, והנוף המדהים. הזיכרון שלי קצת פחות טוב, גם בגלל שהפסדנו 4-0, אבל ניחא, אין לי בעיה עם הפסדים. אחרי המשחק, המשטרה החזיקה את אוהדי מכבי חיפה בפנים במשך די הרבה זמן, ובגלל שההוסטל שלי היה מרוחק מהמרכז, הייתי חייב לתפוס את המטרו האחרון. כך שכאשר שחררו אותנו, רצתי במורד המדרגות לפלזה אספניה והגעתי ממש מזיע ברגע האחרון לרכבת. אבל אני רואה את האפיל של לשבת שם ולשתות בירה, זה בהחלט מקום יפה.

גיל 19 בספטמבר 2008

עזי, מקווה שלא יהיו שם שאלות על שיאני המאיה בבניית פירמידות, קצת רחמים על האנשים הפשוטים.

אלון 19 בספטמבר 2008

ליובל: 11 המופלאים, או איך שלא קוראים לספר על 11 בני בנקוצץ. ואכן, ספר מופלא

עידו 19 בספטמבר 2008

שלום רונן,
פוסט מעניין כמו מרביתם של הפוסטים שלך.
האם תוכל לכתוב מאיזה בלוג לקוח הסרטון?

יובל 20 בספטמבר 2008

אלון – אכן לספר הזה התכוונתי. שם הספר הוא 11 האלופים (לפחות בתרגום שיש אצלי, שהוא לדעתי התרגום היחיד). זהו אחד מספרי הילדות האהובים עלי.

עופר ג. 20 בספטמבר 2008

וזוית נוספת :
חוסר הצלחה – קבוצות הבייסבול של בוסטון רד סוקס ושיקגו וויט סוקס שחיכו מעל 80 שנה לאליפות וכמובן הקבוצה האומללה של שיקאגו קאבס שעדיין מחכה.
מה היה קורה אם – הרד סוקס עם ביל באקנר והקאבס עם האוהד שתפס כדור ומנע מהם עלייה לסדרת הגמר ב – 2003.
לזכותם של האמריקאים יאמר שהם יודעים לבנות סיפורים ומיתולוגיה גם סביב קבוצות שאינן מצליחות.

גלן 22 בספטמבר 2008

בירדמן:
אני מקווה שמכתב ההתנצלות כבר נשלח למיאמי. בתור מרכז סניף המעריצים של ג'יק לונג באן ארבור, אני מצפה למצוא העתק בדואר.

גיל 22 בספטמבר 2008

אהה, צודק גלן. איזה משחק מדהים. אין עוד ליגה בעולם שהשינויים בה כל כך קיצוניים. אינדי והפטס מעניינים כמו העיתון של אתמול אחרי ששנה שעברה המשחק ביניהן היה סופרבול 39 וחצי. איזה מחזור מטורף.

birdman 22 בספטמבר 2008

גלן וגיל, וואו!!! שום דבר פחות ממדהים. לצערי לא ראיתי את המשחק.

רונן דורפן 23 בספטמבר 2008

בירדמן – למרות התנצלותך, אני נאלץ להעניש אותך בצורה חריפה. הורדת שתי נקודות על תנאי בחידון בעוון "זלזול בלתי מוצדק בג'ייק לונג" (סעיף 985779 ג' לתקנון החידון. נוסח חדש). רוני בראון הראה שהוא לא רק שר אוצר מצויין אלה גם ראנינג בק רב-גוני נהדר.

Comments closed