ההפסד בברנלי

היו כמה סימנים לא טובים מראש. בעיקר כשברנלי לבשו חולצות של ווסט-האם. אבל ההרכב בכלל הוציא לי הרוח מהמפרשים. עד כדי כך ששמתי את הכדורגל על המחשב ואת האתלטיקה בטלוויזיה.

מה כל כך ייאש אותי בהרכב הזה?

אני שונא רוטציה. תמיד שנאתי אותה. אני לא מאמין "שסגלים זוכים באליפות" אני מאמין שבאליפות זוכה הרכב עם גיבוי מהספסל. מה ההבדל בין רוטציה לספסל עמוק? ספסל עמוק זו תחרות בה מי שלא טוב מאבד את המקום אבל מי שעושה את שלו ממשיך. וזה במיוחד חשוב בקבוצה שמטבע הדברים בונה את עצמה מחדש. רוטציה זה מין סרט נע ששומר את הקבוצה על אחוז מסויים מהיכולת האופטימלית שלה. במקרה של היום אחוז נמוך. והיום הייתה רוטציה. לא ספסל עמוק.

זה היה נראה יותר טוב עם ואן דר סאר, וידיץ' ופרדיננד? ודאי. אבל הגנה לא יציבה היא עוד סיבה לא לעשות רוטציה.

כתבתי לפני העונה על מבחן למייקל פילן. אבל הרוטציה הזו קשורה לפרגוסון. ליגת האלופות עוד רחוקה. הקבוצה רעננה לחלוטין מבחינה פיזית – ובכל זאת מקבוצה ששיחקה לא רע בכלל ביום ראשון הוחלפו 4 מ-6 שחקני הקישור וההתקפה. בשבת הייתה בעיה עם הסיומת, אבל משחק האגפים, עם גיבוי של פאביו ואברה, הביא הרבה מצבים. כשואלנסיה וברבטוב שולבו היום באמת היה איזשהו שיפור. אבל גם אז לא הייתה ממש קבוצה. היה אוסף שחקנים. הסימן הכי טוב לסוג כזה של משחק הוא שווין רוני מנסה בכל הכוח להיות מורחק.

התוצאה הייתה הבעיה הכי קטנה. למרות שהיא גרועה מאד. אבל עדיף לשלם על משחק כזה בנקודות. זה הרי ידוע שבשנים זוגיות אליפויות לוקחים נגד הגדולות.

5 הערות על הערב
ברלין (5): אז כמה ירוץ בולט מחר? (לדעתי 19.16 - ותחרות נושאת פרסים!)

No Comments

Yair 19 באוגוסט 2009

תצוגה מכעיסה אם לומר את האמת, זה פשוט גורם לך לחשוב, אולי כל העולם צודק, ואנחנו באמת לא שווים כלום בלי רונאלדו? השחקנים הרוויחו את המחשבה הזאת ביושר.

ד"א, קצת מוזר שאף אחד לא סיפר לפטריס אברה שלא מתאמצים היום, סתם שרף כוחות.

עזי 19 באוגוסט 2009

יאיר – אברה פשוט היה שחקן ההגנה היחיד שלא גדל במנצ'סטר….

הרשליקוביץ' 19 באוגוסט 2009

ושום מילה על מכבי חיפה בזלצבורג?
ושום מילה על ה-200 מטר?

Yair 19 באוגוסט 2009

צודק, אז מה התירוץ של רוני, פארק, קאריק, אנדרסון ופארק?

כן, כתבתי פארק פעמיים, he was THAT bad.

ויפה שנתנו לשחקן נוער שלובש את החולצה מס' 7 לפתוח משחק בפרמייר ליג, אולי במשחק הבא הוא כבר יתרגש פחות.

רונן דורפן 19 באוגוסט 2009

הרשליקוביץ' – אחד הדברים שגורמים לי הנאה בבלוג הזה הוא שאני לא עובד בשביל אף אחד כאן.

אריאל 19 באוגוסט 2009

יכול להיות שפרגוסון התחיל לקבל עצות על רוטציה מבניטז? בהחלט ערב טוב ליהודים, גם 4-0 קליל עם ניצחון ראשון, גם הפסד שלכם, מרגיש הרבה יותר טוב מאשר ביום ראשון

הרשליקוביץ' 19 באוגוסט 2009

אוקיי, לי נמאס לקרוא מיונייטד. אני עם הבלוג הזה גמרתי. הייה שלום.

רועי מ(זה שבא קודם) 19 באוגוסט 2009

בדיוק עכשיו שמו את הרביעי לנאחס מסטוק 4-0 נחמד ולא יותר.
זה נהפך לנחמד יותר כאשר קבוצת האימון הפסידה.
האם פרגי לומד מטוני סופראנו(זקן צרפתי). רוטציות בשפע?
ושאלה פורסטר השוער הראשון שלכם?.

יוסי מזרחי 19 באוגוסט 2009

חוצפה, זה ההסבר או התיאור הנכון למה שפרגוסון עשה היום. זה לא רק ההפסד (ונא לא לזלזל במשמעותו) אלא המחשבה שהכל יסתדר לו.
חוצפה היא לתת לשחקן הכי גרוע במגרש,לבעוט פנדל בסוף מחצית כשבמשך ארבעים וחמש דקות הוא בייש את החולצה שלבש.

רונן מדבר על רוטציה מיותרת(להבנתי החפשית) ואני אומר, שגם ביום שבו פרגוסון טועה טעות מטומטמת -לא פחות ממטומטמת- בבחירת ההרכב,עדיין היו לו 70 דקות לתקן,אבל זה לוקח יותר משעה, וגם אז…

בקבוצה שבה שיחק דונאלדו וייצר משקל מכריע (יחד עם ארגנטינאי קטן אחד שעוד נתגעגע אליו)לטובתנו, הצליחו שחקנים כמו קאריק וגם פארק להסתתר בצל ,אבל בעולם בלי רונאלדו, ספק אם יש להם מקום על המגרש.

הפסד מעליב וכולו של פרגוסון.

רועי מ(זה שבא קודם) 19 באוגוסט 2009

אריאל
מצטער לא ראיתי את התגובה שלך חח.

Yair 19 באוגוסט 2009

הפסד לברנלי, ליברפול מנצחת 4-0 והרשליקוביץ' עוזב בערב אחד? כמה גרוע זה עוד יכול להיות?

לגבי הרוטציה, גם איתה, אין שום סיבה לשחקנים שהיום על המגרש להראות כמו שהם נראו.

זה לא שפרגי בחר להושיב 3/4 מההגנה שלנו בחוץ, או את ואן דר סאר.

עמיחי 19 באוגוסט 2009

הפסדתם בגלל שמייקל אואן עוד לא נכנס לעניינים. חייבים לתת לו לפתוח

הרשליקוביץ' 20 באוגוסט 2009

Yair לא יכולתי להישאר אדיש למצוקתך. חזרתי לנגב לך את הדמעות. אני נשאר בינתיים.
נותן צ'אנס נוסף לדורפן להתייחס מחר לשיא עולם כפול של בולט.

רונן דורפן 20 באוגוסט 2009

הרשליקוביץ' – אני נרגש! השמיים שוב בהירים!

Yair 20 באוגוסט 2009

עמיחי, בחיי שאני לא מצליח להבין אם אתה כותב בציניות או לא…

יואב 20 באוגוסט 2009

לפרגי יש מניות בהפסד כמו לכל אחד שלבש את החולצה היום אבל בתצוגה כל כך מפוזרת, חסרת מחוייבות ומרושלת צריך לבוא בטענות בעיקר לשחקנים. משחק בית קל היה לבארנלי היום(היתה בינונית וזה הספיק לה). שום לחץ בקישור, שום שינוי קצב, שום כדור ראשון, שום תשוקה ושבריר דימיון.
אפשר להפסיד בכדורגל אבל אסור שזה יראה כאילו לא איכפת לך.ורונאלדו לא קשור לעניין בכלל. ניצחנו קבוצות חזקות מבארנלי בלעדיו, בעשרים שנה האחרונות.

Yair 20 באוגוסט 2009

קראתי לפני המשחק על שמועות לפיהן היה ריב כלשהוא בין קאריק לפרגי אחרי ההפסד ברומא במאי וגם כמה ציטוטים אמיתיים או לא של פרגי עצמו לפני המשחק נגד בירמינגהאם ביום ראשון שלא מכחישים את זה, בלשון המעטה.
כמו שהוא נראה אני לא אתפלא אם יש בהן משהו.

אריאל 20 באוגוסט 2009

יוסי מזרחי, דונאלדו הוא הטייפו הכי מוצלח שראיתי הרבה מאוד זמן. גם מתאים וגם יימנע בלבול עם הרונאלדו האמיתי.
ומי שלא ראה את הבישול של סטיבי ג'י לגול השלישי היום, לא ראה גאון מימיו. אני עם עמיחי – אואן להרכב, ועכשיו. עדיף לכם, ככה הוא אולי עוד יספיק לחזור מהפציעה באפריל.

א. 20 באוגוסט 2009

יואב

לפני רונאלדו ליונייטד היו שחקני על נפלאים וגם סתם שחקנים טובים שסייעו לה לנצח קבוצות חזקות מבארנלי.
לכן יונייטד הצליחה להתמודד עם העזיבה של קנטונה ושל שמייכל ושל בקהאם ושל קין ושל ואן ניסטלרוי.
כרגע אין לה סגל שחקנים שיכול להתמודד עם העזיבה של רונאלדו וזה ההבדל בין הימים ההם לימים האלה.

מה קורה כאשר הספסל העמוק מורכב מאסופה של שחקנים בינוניים ?
הגיע הזמן להודות בכך – העומק שיש ליונייטד הוא תצוגת תכלית של בינוניות.
אם מוציאים את רוני מהסגל של יונייטד זו תהיה קבוצת אמצע טבלה ומטה לגיטימית.
ההגנה אומנם תתייצב כאשר ישובו הפצועים אבל ליונייטד אין קישור ואין התקפה.
הקישור של יונייטד מזעזע במיוחד – שלל שחקנים דלים שרובם לא רלוונטי למקומות שאליהם יונייטד שואפת.
ללא ספק הקישור הגרוע ביותר של יונייטד ב-15 השנים האחרונות.
פלטשר,עד לפני שנה שנתיים שחקן סגל שנכנס כמחליף וסותם חורים הפך לשחקן הטוב ביותר בקישור.
ואין ליונייטד חלוצים אמיתיים שמבקיעים שערים.
אם פרגי לא יתעשת בימים הקרובים וירכוש (לא ברור את מי ומהיכן כי כנראה מאוחר מדי) שני קשרים איכותיים וחלוץ שיבקיע שערים יונייטד בסגל הנוכחי לא תהיה בין 5-6 הקבוצות הראשונות.
והיא גם תמשיך לשחק כדורגל איום.(ולא,היכולת של יונייטד היא לא תוצאה של פתיחות חלשות )
מה שקרה הלילה הוא הרבה יותר מהפסד -אפשר בהחלט לכתוב שנפל דבר ביונייטד.
המסכות הוסרו והאשליות נופצו.
הברברת והפטפטת של פרגי מהשבועות האחרונים עוד תחזור אליו ותהלום בו.
וכלל לא בטוח שלפרגי יש את היכולת לעצור את הנפילה.
מבחינת איכות ליונייטד כבר אין את זה.

Red Camel 20 באוגוסט 2009

הרשליקוביץ'- הרגת אותי. בהתחלה לא הבנתי מה אתה רוצה אבל אח"כ הבנתי שזאת הייתה סאטירה חברתית

Yair 20 באוגוסט 2009

א. קודם כל תמיד תענוג לקרוא אותך, קרן של אור ברגעים חשוכים כמו זה.

שנית ( או ב. אם תרצה) אתה יודע לעשות עוד טריקים? לא חושב שראיתי פוסט שלך שאינו מחזור של אותו פוסט בדיוק עם שינויים קלים, פה פלטשר הוא שחקן קישור מוגבל, שם קאריק וכו.
תרגש אותי…

המון זועם 20 באוגוסט 2009

רוצים את ווס בראון בכיכר העיר!
סקול ייסקל!
יותר מדי עונות הוא מתחזה לשחקן כדורגל מקצועני!
לכיכר!

רונן דורפן 20 באוגוסט 2009

א. מה היה כל כך גרוע בקישור של 1994 שאתה משווה אותו לקישור הנורא הזה?

עומר 20 באוגוסט 2009

לפחות מנצ'סטר יונייטד ממשיכים במסורת של 1-0 קטן. אם זה עבד בשנה שעברה אז למה לשנות את השיטה?

יואב 20 באוגוסט 2009

א,
עם כל כך הרבה דברים אני לא מסכים איתך ואמת, די רגיל לתגובות כאלה במהלך השנים.פעם קינו גמר, פעם פלטשר בינוני, פעם גיגס צריך לפרוש,למה קנו את סאהה, מי זה הוידיץ הזה. זה ממש מעייף אבל יש לנו עונה שלמה לשפוט את הדברים.בקשר להיום-לא ניתן לשפוט את המשחק בפרמטרים של כדורגל בכלל. גם ההרכב הזה שווה כמה גולים בבארנלי אבל הם לא עלו להילוך שני במשך כל המשחק.זה לא קשור לכישרון. אלא לרצון.
פרגי תמיד יצר קבוצות הגדולות מסך חלקיה.בתשעים אחוז מהזמן, לא שיחקו אצלו השחקנים הטובים בעולם.זה לא הפריע לארווין,פרקר, באט,בלומקוויסט, קרויף,פובורסקי,מאי,ברג, צדוויק, לזלו תארים.
ליונייטד מחוייבת, אני לא דואג.ואני גם לא עושה סיכומים במחזור השני…

רועי מ(זה שבא קודם) 20 באוגוסט 2009

יאיר
עמיחי ציני . מצד שני הוא מייחל שהוא יביא לכם את הנאחס.
ושאלה אחרת האם ההולנדי שבשער פצוע או שפרש?

מלוויל 20 באוגוסט 2009

לא הבנתי דבר אחד – מה זה ברנלי?

Yair 20 באוגוסט 2009

פצוע.

הדינוזאור 20 באוגוסט 2009

מלוויל ,
ברנלי היא זו שאם מפסידים לה והאחרות לא –
יכול לעלות לך בתואר בסיכומו של דבר .

ההפסד באמת לא נורא . אפשר ללמוד ממנו.
יונייטד עוד תעלה על רצף וגם כנראה תשפר את מאזנה מול הגדולות מלעומת עונה שעברה , כך שעוד גבוה הסיכוי
למרוץ על האליפות , למרות שזו תהיה כבר עונה רביעית ברציפות – הישג יוצא דופן בכל קנה מידה ( טוב , אולי לא בליגה הצרפתית )

אביאל 20 באוגוסט 2009

שאלה קצרה – אם אגוארו שיחק היום במדי אתלטיקו מדריד במוקדמות ליגת האלופות ובמידה שקבוצה תקנה אותו הוא יוכל לשחק בליגת האלופות השנה ?

יוסי מזרחי 20 באוגוסט 2009

אריאל, בערב מזובל כזה, מותרת לי שגיאת כתיב אחת.

אבל אתה, מה אתה תעשה כשהעולם יחזור למסלול הרגיל ? בלשן?
מקסימום אוהד ליברפול וזו כמו שאתה יודע לא מחמאה.

יוסי מזרחי 20 באוגוסט 2009

אביאל. הוא לא יוכל לשחק אלא בקבוצה שלו.

לירן שבתאי 20 באוגוסט 2009

יואב זה לא סיכום במחזור השני, זה סיכום של קישור תפל ואנמי, בנוניות לשמה, פל'צר, קאריק, אנדרסון, הארגריבס לכשיחוזר הם לא קשוחים וחזקים מספיק כמו אסיין או דה רוסי או מסצ'רנו ולא התקפים וגולרים מספיק כמו דייגו(איך לעזעזל אף קבוצה לא נלחמה עליו), ריברי, למפארד וכו'. במצב כזה הפתרון היחידי הוא להוריד את רוני מעט אחורה לותר על קשר באמצע ולסמוך על ויד'ץ ופרדיננד (כשיחזרו) שיעשו את העבודה. מה שכן, אין לי ספק שיהיה עוד רכש קל וחומר אחרי תצוגת הנפל הזו.

Yair 20 באוגוסט 2009

אביאל אני חושש שאם אגוארו שיחק הערב הוא לא יוכל לשחק עבור צ'לסי שלך בליגת האלופות, עם כל הצער שבדבר.

ואני חייב לומר, גם אם כן נהיה השנה בקרב על האליפות, או אפילו ניקח אותה, זוהי עונה שלישית שבה אנחנו מתחילים את העונה בכושר מעורר רחמים, ותהיות, מה קורה?

לירן שבתאי 20 באוגוסט 2009

בקשר לאגוארו לא יוכל לשחק עד ינואר, כלומר בינוארר פרגי יוכל לרשום אותו לשלבים הבאים באלופות

יואב 20 באוגוסט 2009

לירן,
"הבינוניים" האלה לקחו שלוש אליפויות רצופות וגם ניצחו משחקים בלי רונאלדו.אולי הם לא נוצצים וכוכבנים אבל בשלוש השנים האחרונות הם ניצחו את רוב הקישורים הטובים בעולם.
ואולי מחלחל קצת שובע. גם יונייטד של גיגס, סקולס, בקהאם, רוד, וורון,קינו,ריו, נויל, לא לקחה אליפות רביעית ברציפות. זה לא אסון.

יוסי מזרחי 20 באוגוסט 2009

יואב,
זה נכון שגם ה"בינוניים האלה" לקחו אליפויות,אבל זה לא משנה את העובדה (המרה מבחינתנו) שהם בינוניים ומדרג שני.
עכשיו, בלי רונאלדו האם זה יספיק, האם צריך להסתפק בזה ?

עוז 20 באוגוסט 2009

אני מניח שהיה משחק נוראי, אבל אתם באמת ממהרים לקפוץ למסקנות.
גם העונה שעברה לא נפתחה עם רצף נצחונות, ועדיין הגעתם לכמות נקודות בלתי עבירה

מיסיס רוני 20 באוגוסט 2009

ההפסד כולו של פרגסון ושיסלק את הפלין הזה לכל השדים והרוחות. כדורגל שקוף ומשמים כזה לא שיחקנו מזה עידן ועידנים.
נשארנו עם חבורת לוזרים, שני הווינרים היחידים שהיו לנו נטשו אותנו לאנחות וזאת היא בכיה לדורות

Danny 20 באוגוסט 2009

Goal Nefesh! why not Roony or Owen on the penalty, just UGLY

אלי 20 באוגוסט 2009

דני, גול נפש?

יואב 20 באוגוסט 2009

יוסי,
הם כנראה "בינוניים" מתי שנוח לנו. שהם מעלימים את פברגאס,לאמפארד, גארארד או את צאבי ומסי(לפני שנתיים שפארק וקאריק היו המצטיינים של חצי הגמר) הם כנראה מצויינים.
אני לא יודע לאן תלך העונה הזאת אבל כאוהד, אני לא מוכן להיות מפונק וחסר סבלנות גם אם זה יהיה בינוני.הם הרוויחו את זכות הסבלנות.אני קודם אוהד שלהם ולאחר מכן תאורטיקן בגרוש של כדורגל(הכוונה היא אלי).אולי זאת עונת מעבר ואולי לא. אני בטוח ששתי הנקודות שיונייטד צברה בשלושה המחזורים הראשונים, לפני שנתיים, יצרו את אותן תגובות.זה שהעונה הסתיימה בדאבל מפואר-זה כנראה מובן מאליו פה לאנשים.
ואם אחרי שלוש שנות השיא האחרונות תיהיה נסיגה,זה טבעי, אנושי ואולי אף יאריך את שהותו של הסר.
"האם צריך להסתפק בזה?" אני מסתפק במה שמספק את פרגי,גם כשאני חושב כשהוא טועה. זה רק עשה לי טוב עד עכשיו.

סמוראי 20 באוגוסט 2009

יואב, אני מאחל שגם ליונייטד יהיה קשר שהיריבה תצטרך להעלים אותו. פשוט כרגע הפרשן לא צריך לומר משפטים כמו "מסצ'ראנו חייב לנטרל את אנדרסון" או "אסיין מעלים מצוין את קאריק".

יואב 20 באוגוסט 2009

סמוראי,
לאנדרסון וקאריק יש כמעט(חוץ מהגביע האנגלי) את כל סוגי המדליות הקבוצתיות שיכלו להרוויח.זה קרה גם בגלל שהם ברוב הזמן, הכתיבו קצב מול הקשרים האחרים(אני זוכר את לאמפרד רודף אחרי הרוח שנה שעברה בטראפורד. גם את דה רוסי והקישור של רומא.ויש עוד הרבה דוגמאות).
מוזר לי שהקישור של השכן הוא תמיד אימתני,גם כשהוא מפסיד שלוש אליפויות רצופות.
הם היו נוראיים היום. נראה איך הם יוצאים מזה.

לירן שבתאי 20 באוגוסט 2009

יואב יאמר לזכותי שתמיד טענתי שהם בינוניים ולא רק אני. הבינוניות שלהם הוסתרה מאחורי הברק של רונאלדו רוני וכו'. לשם הבהרה, גיגס וסקולס הם האחרונים להיות בינוניים פשוט הם לא רלוונטים לדיון מפני שהם כבר בסיום הקריירה(למרות שאני בטוח שפה ושם הם יתנו העונה). כמו שסמוראי אמר, אני לא רואה מישהו שאומר לך תסגור את פל'צר או את קאריק. במידה וזה אכן יתגשם הכדורגל יחרב. תמיד פארק קאריק ופלצ'ר היו סמל לבינוניות וחריצות, כשיש איפה להסתיר את זה אז סבבה אבל כרגע זה צף. לתת להם את הקרדיט על הזכיות והמדליות זה גנבת דעת, מכון הם ראויים להם בהחלט אך אי אפשר להגיד שבלי קאריק, פלצ'ר, פארק(שאני מאמין באמת ובתמים שההחמצה שלו בגמר וההצבה שלו בהרכב הרסו לנו את הגמר)רונאלדו, רוני, אברה פרדיננד ווידיץ לא היו זוכים בתארים. השאלה היא האם פלצ'ר קאריק ופארק היו זוכים בזה בלעדיהם? התשובה היא לא ולא.(כשם שמכבי לא היו זוכים באליפות עם דגו ובלי נימני. אבל אם נימני ובלי דגו זה קרה). לכן אין מנוס מלקנות את אגוארו(הייתי רוצה את הונטלר) ולהוריד את רוני לקישור או להביא קשר יצירתי מוכח! לא כישרון ולא פוטנצייל, יש עמדות שלא משחקים בהם.

בני תבורי 20 באוגוסט 2009

אני חושב שאתם קצת נסחפים. זוהי תחילת עונה ואף שחקן באף קבוצה לא נמצא בכושר שכולל יכולת פיזית ומנטלית מושלמת, מה שנהוג לכנות כושר משחק, הרבה מחקרים נערכו בנושא הזה. גם למאמנים נדרש קצת זמן לבצע התאמות ואל תתרשמו מתוצאות משחקים במסעות ראווה למכירת מרצ'נדייס ברחבי הגלובוס. לא חושב שיש לכם סיבה להתפוצץ אחרי ההפסד, כמו שלנו אין שום סיבה לחשוב שהכל בסדר אצלנו למרות הנצחון המשכנע. היכולת של אתמול לא תספיק לנו מול תשעים אחוז מקבוצות הליגה, מה גם שהרגל נעשה לנו, לפוצץ מצח אחד לפחות בכל משחק. יאללה, תרגעו, ה "באפלוס" אצלי הלילה בתכנית.

גל 20 באוגוסט 2009

בקר טוב,
מה היה יותר קלאסי מלתת לאוואן לבעוט את הפנדל,לא בטוח שהיה מבקיע אבל לבטח זה היה נוטע בו סוג של ביטחון,אגב קאריק רופס כבר למעלה משנה ובורח באופן עיקבי מלקיחת אחריות אמיתית במרכז,הכי מדאיג אותי זה היעדר בעל בית אמיתי במרכז,תואם סקולס,יש לנו בעיה אמיתית!

סאביסביץ' 20 באוגוסט 2009

רונן- הכתבה שלך כ"כ אופטימית ונאיבית, אני עוד מעט מתחיל לחשוב שאתה אוהד ליברפול. הבעיה של פרגי שהוא עדיין מראה שהוא סומך על השחקנים הוותיקים (סקולס, גיגס, בראון האיום), אסור שזה יקרה, אלה צריכים להיות שחקנים (סקולס, גיגס, בשום פנים ואופן לא בראון) של משחקים גדולים. מי שצריך להתחיל לשחק אלה הצעירים המחוננים שיש ליונייטד ויש להם מלא כאלה (כל שנה יש לפחות 3 כותרות על דניבת שחקן מוכשר מהקבוצה שגידלה אותו). הקבוצה היום נראתה איום ונורא, אני מקווה שפרגי הבין שהוא חייב לקנות לפחות שני חקנים ברמה גבוה, ואם לא הבין אני מקווה שלפחות יתן לצעירים לשרוף את הדשא ולהפסיד ולא לתת לפארק ולעוד כמה שחקנים (פוסטר שהוא עוד עלייה גרועה לכדור גובה של פרגי ושחקנים שפשוט ביישו היום את הקבוצה להמשיך לשחק ולא להחליף אותם במחצית). בקיצור תנו לי את אגוארו וסילבה ואני רגוע, אסור לשכוח שעם כל הצעירים המוכשרים הכוח של יונייטד תמיד היה בכסף שלה ובניצול שלו לפני שהאחרות עשו את זה.

רועי שבא אחר-כך 20 באוגוסט 2009

אלוהים אדירים, זה המחזור השני. אם אני זוכר נכון (עזי? רונן? תתקנו אותי) אז בחמשת או ששת השבועות הראשונים של עונת 2007-2008 דיברו על זה שזו פתיחת העונה הגרועה ביותר של יונייטד מזה טריליון שנה (כולל הפסד לסיטי, נדמה לי) ושהאליפות בעונה שלפני כן היתה בסך הכל התחלקות של צ'לסי שלא תחזור על עצמה. אני חותם עכשיו בשתי ידיים על עוד עונה גרועה כזו. יותר מזה, אני חותם על עוד עונה כזו, ומוותר מראש על אליפות העולם לקבוצות בשנה הבאה. וזה באמת לא דונאלדו (אני מאמץ את הטייפו הזה. הוא מקסים), שבקשר אליו אני יכול לצטט את דבריו של חבר טוב שלי, שכשמישהו מחבריו נפרד מבת-זוגו אומר תמיד "זונה! יבואו אחרות". לא סוף העולם, לא סוף העונה ולא נעליים.
ולעניין הרוטציה: יכול להיות שדווקא העובדה שליגת האלופות רחוקה ושאין הרבה לחץ הוא הדבר שמאפשר לסר אלכס לעשות ניסיונות וניסויים. עכשיו זה הזמן לבחור הרכב, ולהחליט מי ה-11 שאיתם הוא רץ ומי השחקנים שמגבים מהספסל. אלה ניסיונות שעושים באוגוסט-ספטמבר, ואז בתחילת אוקטובר יש קבוצה ובתחילת מאי יש אליפות.

אמיר 20 באוגוסט 2009

חברים,
האמת היא שהשתתפתי כאן בפוסט של תחילת העונה וגם הימרתי,מעולם לא עשיתי זאת עם
אמונה כל כך קטנה בדבריי עצמי.פשוט לא הצלחתי להתגבר על אהדתי ורשמתי יונייטד…!
להפסיד זה לא נורא,לא לקחת אליפות שנה/שנתיים זה נסבל,הבעייה הינה אחרת לחלוטין.
נושבת כאן וגם באנגליה רוח שהנה קרתה לה תקלה,והיונייטד עדיין גדולה ופרגי יתקן..
סורי,אני רואה זאת אחרת לחלוטין לפחות לפי המשחק של אתמול ותחושות מהקייץ האחרון.
העמדות היחידות במגרש בה יונייטד עדיין שייכת לעילית הארופאית הינן בשער ובהגנה.
אין לנו מה להציע ברמות הגבוהות בעמדות הקישור וההתקפה,אני בדילמה רצינית לאיזה
מקום זה בכלל יספיק בפרמייר העונה.
שתיי המסקנות הכי בולטות מתוך אין ספור הן:
1.זו הייתה הקבוצה של רונאלדו!
2.לסר נשארו 11 ימים לרשום את ההמחאה ולנסות להציל את העונה.

ב. 20 באוגוסט 2009

אמרו כאן כבר הכל, אבל אני חייב לומר משהו אחד: ברגע שראיתי שבראון עולה כבלם הבנתי שאנחנו בפיגור של שער אחד. בראון הוא מגן בינוני כאשר פרדיננד ווידיץ' משחקים ובלם פשוט נוראי, מעולם לא ראיתי בלם שכל כך קל לעבור אותו, כל הטעיית גוף פשוטה מורידה אותו לקרקע, זה פשוט מגוחך שמאמן כל כך מנוסה כמו פרגי ממשיך לתת לו צ'אנסים. הדבר הכי מדאיג משני המשחקים הראשונים הוא שפרגי ממשיך לסמוך על גיגס וסקולס והשם ישמור, גארי נוויל. WTF?
מישהו ציין כאן משהו על דייגו, אני חושב שהוא היורש האולטימטיבי לסקולס, קשר חכם שיודע לתת גולים . לא מבין איך פרגי לא הביא אותו, הוא עבר בסוף ליובה בסכום נמוך יחסית לשוק השחקנים של כ-22 מליון יורו – זו רכישה טובה! בטח לא ולנסיה החביב באותו הסכום בערך…

אמיר 20 באוגוסט 2009

ועוד אחת קטנה…זה הזמן להתחיל ולבנות את וולבק,מאקדה ואולי יותא מכולם את גיבסון הסופר
כשרוני!

cookie-monster 20 באוגוסט 2009

סתם תהיה לכמה שחקנים שרק הגיעו ליונייטד ועוד לא סגרו אפילו 90דקות במצטבר אוהדיה הצטערו ברצינות שלא נתנו להם לקחת פנדל. ומה זה אומר.

גיל מזימבבואה 20 באוגוסט 2009

מחזור 2 בלבד…לפני מחזור 15 אי אפשר לדעת כלום (ושברבטוב יתחיל להבקיע). מי זוכר כמה משחקים יוניטד ניצחו במחזור השני בשנים האחרונות (איפה עזי שצריך אותו)?.
מעבר להכל שיש גם ימים כאלה, חבל.

דולב 20 באוגוסט 2009

זוללת עוגיות – זה מאוד פשוט ובכל זאת אני אסביר לאט.
מכיוון שהשחקן הינו חלוץ שתפקידו לכבוש שערים מן הראוי שהוא זה שיבעט את הפנדל (כך זה בדרך כלל וברוב המקומות בעולם) ובמידה וישנם 2 חלוצים בהרכב אז הגיוני לבקש שאחד מהם יבעט.
כמו כן, כאשר מגיע חלוץ חדש לקבוצה הדרך לתת לו ביטחון הינה לתת לו לבעוט כדורי עונשין. קומפרנדה?
אתה צריך לראות כדורגל מלבד מרסיסייד כדי להבין איך בדיוק הענין עובד…

יוסי מזרחי 20 באוגוסט 2009

יואב, דברים מהלב.
יש בעיה בלהיות אוהד.אנחנו נהינו מפונקים ורגילים לגלים של הצלחות,נכון הוא, שצריך להמשיך בכל מצב ולתמוך בקבוצה כשהיא לא מצליחה, אבל מותר גם לבקר.
אני לא מסכים איתך כשאתה אומר שאתה מסתפק בכל מה שפרגוסון מסתפק, זו אמירה קלה שבורחת מכל דיון ומכניסה לעומק וביקורת ,מתי שצריך.
מה שאמרתי ,והזמן יוכיח אם צדקתי, הוא ששחקנים שבעונות הקודמות לקחו אליפות כשבקבוצה שיחק גם רונאלדו, יכלו ונהנו מעצם נוכחותו וגם בהיותם בינוניים ,בסך הכל הקבוצתי זה הספיק. היום זה עולם אחר ואין את השחקן הטוב בעולם,וזה הזמן להסתכל על המציאות כמו שהיא.זה לא מספיק.
העובדה היא שאין לנו שחקני מרכז שדה ברמה עולמית.זו עובדה. עוד עובדה היא שבמעבר למשחק קבוצתי על חשבון יכולות אישיות,הפער הזה בא לכדי ביטוי הרבה יותר.
מישהו כתב באחת התגובות בפוסט הזה שלא היינו במצבים בהם פבריגאס או אסיין " העלימו את קאריק". לזה התכוונתי.

עכשיו, כל זה אינו מעלה או מוריד את אהדתי לקבוצה הזו. אני קשור אליה כבר מתחילת שנות השבעים וראיתי גם מצבים גרועים יותר. זה לא אומר שמותר להשאר בשויון נפש ולטמון את הראש בחול. צריך גם להסתכל למציאות בעיניים ואני בטוח שאחרי אתמול גם פרגוסון מבין את זה. ולסיום אני מצטרף לבקשה הסמויה שלך שאפילו הוא ישאר יותר מהמתוכנן.

אביאל 20 באוגוסט 2009

לירן שבתאי – זה ודאי בקשר לינואר ?

עופר הירוק 20 באוגוסט 2009

אני לא חושב שאתם אוהדי יונייטד מפונקים, אלא סתם לחוצים. נכון, לא נעים להפסיד לברנלי, ואולי להראות לא טוב, אבל רבאק, זו תחילת עונה. (שעליה אגב לא הימרתי, בגלל חשד עז למינחוס)
אני חושב שכתבתי אותו דבר ממש לפני שנה, אני מרגיש כאילו אני חוזר על עצמי.
מה לעזאזל יש לכם? ואני מתכוון לכל מיני אנשים שכבר סגרו את העונה.
אז בואו נעשה את זה אחרת – יש כאן אוהד יונייטד אחד, שמוכן להגיד לי איזו קבוצה באנגליה הכינה את עצמה יותר טוב לעונה מיונייטד, ולהסביר לי בצורה אמיתית, למה היא יותר חזקה מיונייטד.

תודה,
עופר הירוק
אוהד ארסנל מודאג.

סאביסביץ' 20 באוגוסט 2009

גיל- מחזור 15???!!!! אם נחכה עד אז תגיד שלום לגביעים השנה. מחזור 5 זה הזמן לראות אם הקבוצה מתפקדת, בנוסף יש את ארסנל במחזור ה4. אם לא הולך לקנות שתי שחקנים דחווווףףףף.

אביעד 20 באוגוסט 2009

אלוהים ישמור, הדבר היחידי שיותר מפחיד מהניסיונות של היונייטד לשחק כדורגל אתמול זו הרוח השחורה שנחה על רבים מקוראי הבלוג. רוחם של רבים נפלה. כבר במחזור השני הם דורשים להוציא את פנקס הצ'קים. "רק רכש גדול יצילנו!".
בסה"כ מחזור שני. ברור שהעזיבה של רונאלדו משפיעה, אבל זה לא כי "זו הקבוצה שלו" או כי "אי אפשר בלעדיו", אפשר לחשוב שלא היו לנו משחקים גרועים כאלה גם איתו (מישהו זוכר איך נראינו, עוד לפני האדום של סקולס, בהפסד לפולהאם בשנה שעברה?). הכוכב הגדול עזב. כל אחד ואחד מהשחקנים צריך לקחת על עצמו יותר אחריות התקפית בשביל לחפות על זה וזה משהו שלא נקלט עדיין אצל כולם. אולי זה ייקח קצת זמן, אולי בסוף העונה יתברר שזה בכלל לא קרה וחייבים רכש יצירתי. אבל עכשיו רק המחזור השני For God's Sake! pull Yourselves together!
אני אישית יצאתי עם כמה הרהורים ראשוניים מהמשחק הזה: ראשית, אם כבר פארק משחק, אז רק בתור אופציה רביעית התקפית. שנית, אולי חסר לנו קצת עומק יצירתי באגפים (ולנסיה ונאני טובים, אבל מאחוריהם זה פארק וגיגס/אנדרסון) והפתרון לזה הוא אולי לתת צ'אנסים לטוסיץ' ולנסות שוב את וולבק באגף. היו לו ניצוצות בכיוון בשנה שעברה. שלישית, קאריק היה חלש אתמול והחמיץ פנדל, אבל הוא צריך להיות הבועט שלנו. הוא הבועט הכי טוב בקבוצה (למי שלא מאמין, שיראה את הבעיטות שלו בכל דו קרב פנדלים בשנתיים האחרונות). רביעית, המפתח הוא אחריות. אסור לגיגס וקאריק להמשיך לשחק כאילו יש מישהו אחר שיבעט לשער. כשהמשחק תקוע, אולי זה לא טוב כ"כ להמשיך לחפש את המסירה הנוספת ולבעוט קצת. חמישית, זה אני, או שג'וני אוואנס אימץ קצת מהמניירות של וידיץ' כלפי שופטים? בכל מקרה, הוא נראה מצוין אתמול.

ניינר 20 באוגוסט 2009

גלעד בלום ויתר אוהדי טוטנהאם, אייכם? סופסוף יש לנו הזדמנות להרים את הראש ולהיות גאים בקבוצה שלנו. איזה פתיחת עונה! רק שנמשיך ככה ואנחנו בליגת האלופות בעונה הבאה. GO SPURS!!!

אוהד ש 20 באוגוסט 2009

ניינר , למה ליגת האלופות.
כמו שאתם נראים אתם מועמדים לאליפות…

ניינר 20 באוגוסט 2009

62, חייו של אוהד ספרס רצופים סבל, אכזבות והתרסקויות כתוצאה מציפיות מופרזות ולכן עלינו להישאר עם הרגליים על הקרקע ולא להיות חזירים. תן לי מקום 4 העונה + איזה גביע ואני מאושר.

רועי שבא אחר-כך 20 באוגוסט 2009

אביעד (60) העלה את הבריחה של גיגס וקאריק מאחריות כשצריך לבעוט לשער. זה מעלה נקודה מעניינת. יונייטד ניסתה אתמול לא מעט לבעוט לשער מטווחים של 16-20 מטרים. רוני ניסה 5-6 פעמים, וגם קאריק, פארק, גיגס ואנדרסון ניסו. הבעיטות התחלקו לשלוש קטגוריות, ונפרט אותן מהדלילה ביותר לצפופה ביותר:
(1) בעיטות למסגרת. אני שמתי לב לאחת כזו, של פארק במחצית השניה, שיינסן הדף בקושי וואלנסיה לא הצליח להשתלט על הריבאונד.
(2) בעיטות ליציע. לדעתי היו 7-8 כאלה. בעיטות שפספסו את השער במטר-שניים-שלושה. לא מכובד
(3) בעיטות שלא נכנסות לרחבה. זאת הבעיה האמיתית. יותר מדי ניסיונות, בעיקר של רוני, גיגס וקאריק, פשוט לא עברו את קו ההגנה ונהדפו כבר מגבול הרחבה. אני חושב שספרתי יותר מ-10 נסיונות כאלה. מה שאפיין את כולם היה הססנות בבעיטה. הבועט (וזה בלט למרבה הצער בעיקר אצל רוני) לקח לעצמו שניה כדי להחליט אם הוא בועט וכדי לסדר לעצמו את הכדור. השנייה הזו איפשרה להגנה לאלתר מהר חומה ולמנוע מהכדור מלהיכנס לרחבה.

אביעד 20 באוגוסט 2009

רועי, לחדד את דברייך, אני אישית חושב שהם לא ניסו מספיק לבעוט מרחוק. כל מה שצריך זו בעיטה שתיים מסוכנות למחצה מטווח של 20-30 מ' וזה יאלץ את ההגנה לרווח ולצאת לבועט. במצב כזה הרבה יותר קל לשחקן עם הכדור להכניס כדור עומק. הדברים רלבנטיים במיוחד לרוני, גיגס וקאריק. לשלושתם בעיטה טובה ממרחק ולשלושתם יכולת מסירה מצויינת. אתמול הם בילו את רוב זמנם בהכנסת כדורים חסרי תוחלת למרכז הצפוף או נסיונות בעיטה הססניים. קחו כדור ותפציצו. ככה יהיה יותר קל לפתוח את ההגנה.

אלון זנדר 20 באוגוסט 2009

דחוף להירגע! אני מזמין את אוהדי ליברפול, צ'לסי וסיטי להתמוגג כאוות נפשם, כל עוד הם יכולים. במרץ הפסידה יונייטד לפולהאם, זוכרים? בעונה לפני הפסידו לסיטי המחפירים, לבולטון וווסט האם. אף אחד לא הבטיח עונה סוגה בשושנים, כולם אמרו שיהיה קשה. אז מה חשבתם, שקשה זה ניצחון על צ'לסי בזמן פציעות? לא, זה הפסד מחורבן לברנלי ללא שום צורך.

אואן ופנדלים – לחלוטין לא. יש הגדרה לבועט הפנדלים של כל קבוצה: זה שמכניס הכי הרבה מהם. וזה בטח לא אואן, שהפנדלים שלו מחורבנים ברמה. נאני הכניס יפה את הפנדלים שלו בהכנה, אבל הוא משחק לעתים נדירות מדי. רוני הוא אפשרות, אבל קצת חמום מח. אולי אפשר ללמד את פלטשר לבעוט חזק לחיבורים? כי אם לא, פוסטר הוא כרגע החירה ההגיונית.

דייגו – רעיון נחמד, אבל הוא מספר עשר קלאסי, כמו ואן דר ווארט למשל, ולא מתאים לשיטה שפרגוסון רוצה להנחיל לקבוצה. אם מוצא חן בעינינו או לא. אגוארו הוא ילד מפונק ורודף שררה, הרגע נפטרנו מאחד כזה. תנו שנה שקט.

סאביסביץ' 20 באוגוסט 2009

אלון זנדר- את דייגו כנראה לא תקנה, הוא רק עבר ליובה. רונאלדו אולי מפונק ורודף שררה, אבל עדיין השחקן הטוב בעולם. אם אגוארו כזה, אז אני רוצה אותו ועכשיו..

cookie-monster 20 באוגוסט 2009

דולב אולי לא ממש קלטת את הכוונה שלי (וכנראה באשמתי) אבל אני יסביר בכל זאת שוב. בשלוש שנים האחרונות היה לכם שחקן שלקח את רוב הפנדלים שלכם.היו קוראים לו כריסטיאנו רונאלדו (והוא אפילו לא ממשתמיד היה החלוץ! ) .
כשהוא לא לקח פנדלים היה סאהה (איך שלא כותבים את שמו) שלקח כמה וכמה פה ושם. חוץ מזה – מקרים ממש בודדים נקודתיים היו נאני וטבז. נאני לא בדיוק מתחיל קבוע וגם לא בטוח שזה מישהו שאתם רוצים שיקח קבוע פנדלים וטבז עבר לצד התכול.
מה זה אומר ? שאין לכם בועט פנדלים קבוע.
הלאה. מועמדים.
יש קארי (מסתבר. הוא לקח פנדל פה ושם בשוטאווטס למיטב זכרוני אבל אין לי מושג מה הסטיסטיקה שלו בלקיחת פנדלים מעבר לזה). יש ברבטוב. ויש את החלוץ החדש. איך קוראים לו .. רגע אני יזכר.. אואן.
(אם יש עוד פוטנציאל לדעת אוהדי יונייטד מוזמנים להוסיף. )

מעבר לזה שכשבדרך כלל "נותנים" לחלוץ חדש בקבוצה לקחת פנדל זה מגיע במצב שכבר יש לקבוצה בועט/ים קבוע ומוכח/ים וזה באמת כדי "לתת" לו לנסות שיכנס לעניינים. אבל זה לא המצב בו הייתם אתמול.כשמכרתם או רונאלדו מכרתם גם את הבועט בעיטות עונשין הקבוע שלכם. אני בספק אם מי שצריך לבוא במקומו ועוד רגע אחרי שעזב זה שחקן חדש לקבוצה ושיש לו (כמו שאלון זנדר ציין) רקורד לא ממש צח ומושלם בלקיחת בעיטות עונשין (לפחות לא בשנותיו ליברפול).

יואב 20 באוגוסט 2009

לירן,
לקחת מהם קרדיטים זאת גניבת דעת. מצארנו ואלונסו המהוללים נתנו שלושה שערים בשנה שעברה(מול שבעה של פלטשר וקאריק).השדר גם לא מבקש לסגור את מיקל או אסיין.אין לנו פאברגס ולאמפארד, זה נכון(בעבר היה לנו את סקולסי). ההדגשים היו במקומות אחרים.
אף אחד לא אמר שזה יהיהפשוט בלי רונאלדו. אף אחד לא אמר שזה לא יקח זמן.
יוסי,
אני יודע שאתה אוהד ותיק ולכן לא מבין את המרה השחורה.אתה יודע טוב יותר מזה.
זה מעבר לויכוח על קשר או קיצוני זה או אחר(שזה ויכוח לגיטימי) כי הרי ברור שלפרגי יש תמונה מסויימת בראש של איך זה אמור להיראות מיקצועית. במהות-אני בוטח בו לחלוטין וחושב שגם מעונה בינונית(אם וכאשר)אפשר להרוויח דברים.

נ.ב
ואולי ברז הכסף נסגר?אף אחד לא חושב על האפשרות הזאת.היא לא מנותקת מהמציאות….

יוסי מזרחי 20 באוגוסט 2009

יואב,
זו בשום אופן לא מרה שחורה. יותר מכל זה עלבון על איך שניראינו,ומבט לא אופטימי על מי שצריך למשוך,על רקע של שינוי מהותי בסגל ושינוי מהותי בשיטה.
אבל איך אומרים,נצחון בשבת מול וויגן ו…..

אורי 20 באוגוסט 2009

אני חושב שבשעות קשות אלה אין אלא לצטט א דבריו של ר. דורפן לאחר המחזור השלישי בעונת 07/08:

"על הקבוצה השתלטה פתאום רשלנות ולוזריות וחוסר בטחון. בשבוע הזה היא שידרה לעולם שהיא לא מסוגלת להתגבר על שום תקלה. והדרך חזרה מהמצב הזה היא ארוכה בהרבה ממה שנדמה.
אגב, כמובן שיונייטד תהיה בכל מקרה במין מרוץ אליפות וירטואלי. עם פיגור קבוע של עשר נקודות מהמקום הראשון, וסיכוי טוב באירופה, וכל הבולשיט הזה. כלומר סוג העונות שאוהדי ארסנל נאלצו לסבול בשנים האחרונות".

יואב 20 באוגוסט 2009

יוסי,
כן יהי רצון.

מאיר המקורי 29 באוגוסט 2009

רונן, לא יפה. זה שברנלי לא היתה הרבה שנים בליגה הבכירה לא אומר שהיא "לובשת חולצות של ווסטהם". ברנלי היא קלארט-אנד-בלו יותר שנים מווסטהאם! היא נוסדה 13 שנים לפניה! וכינויה "הקלארטס"!

Comments closed