טוטנהאם. שחקן לכל הזמנים

מאיפה להתחיל? כנראה שלמרות הכל בכך שריאן גיגס הבקיע לזכות מנצ'סטר יונייטד בליגה העליונה 20 עונות ברציפות. והגיע לנקודת הציון הזו בשער יפיפה ושער חשוב.


ולהמשיך באברה. בהופעה כל כך טובה של כל הקבוצה הוא בכל זאת הרשים אותי יותר מכולם.


ואנדרסון הבקיע.


רוני הוא כרגע מלך השערים של הליגה הזו. ולא בגלל כמה שלושערים. כי הוא מבקיע בכל משחק. אנחנו צריכים מבקיע של 20 שערי ליגה כדי לזכות באליפות. וכנראה שיהיה לנו אחד של 25.


אני אעצור כאן. כי לאחרים בודאי היו פייבוריטים אחרים במשחק הזה. איש לא היה גרוע. למען השם, במשחק מאד קשוח במרכז המגרש העובדה שסקולסי הקטן והחלוש שרד עד הדקה ה-60 בלי אדום היא גם סוג של נקודת זכות. למען השם, אני לא בטוח שואן דר סאר ישחק אוטומטית כשיחזור.


וזה מה שכתבתי לפני המשחק:

צילום: gordon flood, common creative license
צילום: gordon flood, common creative license

זה המבחן הרציני השני של יונייטד השנה. אחרי שבמבחן הראשון, נגד ארסנל לפני ההפסקה הבינלאומית, נכשלה במאמציה להפגין בפני חובבי הכדורגל בעולם כדורגל שובה עין, מהיר ואלגנטי, ברוח באזבי-סבא, והסתפקה בשלוש נקודות. אני לא אומר את זה בציניות. זה כשלון.


למה?


כי את הכדורגל האיטלקי הקלאסי של שנה שעברה, שהביא יותר מ-90 נקודות, אפשר היה לשחק בזכות סגל עדיף בהרבה על היריבות. אבל השנה יונייטד צריכה שכמה שחקנים יתקדמו ביכולת. גם עכשיו אני מאמין שהסגל יכול להיות טוב מהיריבות. אבל רק בפוטנציה. מספר שחקנים צריכים או להתקדם או לחזור לעצמם.


ולכן חשוב שיונייטד תשחק חיובי. כי היסטורית זו הסיבה שיונייטד וארסנל, וגם היריב של יונייטד היום הארי רדנאפ, מקדמים שחקנים צעירים. בעוד קבוצות בכמו ליברפול או צ'לסי הם מתקדמים פחות. כי בכדורגל טקטי שחקנים מתקדמים פחות מבכדורגל פתוח. ומה שהיה בשנה שעברה היה "עונה טקטית". פרגמטיזם אולי נכון, אבל שאסור להפריז בו.


העניין הזה, והמגרש שיונייטד תשחק בו היום, והעובדה שהשבוע יש שלושה משחקים לא קלים, והעובדה שווין רוני לא יוכל לנצח לפתוח בכל משחק, מתקשרים לעניין דמיטר ברבטוב. אישית אני לגמרי לא מוטרד מהיכולת שלו בשנה שעברה. מי שקוטל אותו על כך לא זוכר דבר או לא למד דבר. שירי הwhat a waste of money התנגנו ביציעי אנגליה לכבודם של אנדי קול וריו פרדיננד  הרבה יותר זמן. שנתיים-שלוש. והיום זה נראה מגוחך. זה חוזר לאותו עניין שבחלק מהקבוצות שחקנים נרכשים והם מיד אמורים לתרום ואיש לא מצפה מהם ללמוד או להתקדם. אז אנשים שמרבים לצפות בקבוצות הללו משליכים את העניין על יונייטד. אבל זה לא ככה וכאן בדיוק טמון ההבדל.


אבל מצד שני אני חושב שהגיע הזמן לאיזה משחק גדול מצד ברבטוב. הוא הרבה פעמים משחק לא רע בכלל. הוא חשוב למערך הטקטי. מה שנתפש לעתים כאדישות זה גם הרבה פעמים העובדה שהוא שחקן קבוצתי למופת. אבל אם הוא רוצה להיות סופרסטאר ביונייטד. שיתחיל לאסוף משחקים גדולים. שער ניצחון מכריע. איזה שלושער.

אחראי למעשיו
תקצירי match of the day

No Comments

בני גלובינסקי 12 בספטמבר 2009

ברבטוב טוב כשלכל הקבוצה הולך. לא הוא זה שיסחוב על הגב מפיגור. את זה נשאיר לרוני.

Yair N 12 בספטמבר 2009

COYS!!

שחר 12 בספטמבר 2009

יש לי הרגשה שהקבוצה עדיין לא התחברה וגיבשה זהות לכן אני לא מצפה לכדורגל סוחף ומוכן להסתפק בניצחון בלבד.

יוסי מזרחי 12 בספטמבר 2009

כמו בכל דבר בחיים ,או שהוא נכון, או שלא.
ברבטוב הגיע ש-"שחקן מוכן" לא כמי שצריך לעבור חישול ו/ או התאמה.

עד היום במבחן הכולל, הוא די גבולי אם להתבטא באופן חיובי.
פוטנציאל יש לו,אנחנו יודעים, אבל אנחנו רוצים את הפוטנציאל במלואו,במרבית הזמן שהוא במגרש.

למה ? ככה.

איך אמר פעם אורי מלמיליאן כשנשאל מהו גול גדול ? "גול גדול הוא כל כדור ברשת". והוא, במובלע לא התעוון להזדמנויות.

יאללה ברבטוב. בהצלחה.

Yair 12 בספטמבר 2009

בניון כובש נגד ברנלי, ומה-15 שניות שראיתי נראה די טוב.
עכשיו יגיעו הקולות ששואלים למה הוא לא נראה ככה בנבחרת, החותמת האחרונה שמדובר בשחקן גדול לא?

סופרפלי 12 בספטמבר 2009

יאיר, אני לא יודע אם עדיין צריך חותמת, הוא לבטח השחקן הגדול ביותר של ישראל ב20 השנים האחרונות.

Yair 12 בספטמבר 2009

מי שלא צריך חותמת לא היה צריך גם לפני, ומי שצריך חותמת יצטרך כנראה גם אם הוא יסחוב לבדו את ליברפול לאליפות, אז אני מניח שאתה צודק…

מרקפוצ'ינו מארה"ב 12 בספטמבר 2009

בניון כבש שלושער + 1 שנפסל בגלל טעות כוון.

למי אכפת מחותמות.

סופרפלי 12 בספטמבר 2009

+ השער השני כתוצאה מבעיטה ממרחק! שלו, אחד המשחקים היותר טובים שלו בליברפול.

RR 12 בספטמבר 2009

בניון נותן תשובה לכל החברים שאמרו "הוא בתקופה לא טובה".
אולי כדאי שיתנו לו צורת משחק נורמלית לשחק בה, עם מאמן שייתן וידירך מהקווים, ואז גם הנבחרת תתחיל להיראות כמו קבוצה ובניו יוכל לתרום.
ברור שאת השחקנים או כאלה ברמתם שיש בליברפול לאנ ראה בנחברת אבל אם הוא נותן שלושער מול ברנלי ותמיר כהן מבקיע כבר פעם שנייה העונה, ניתן היה ליצור צורת משחק ושחקנים שסביבם כדאי לנבחרת להיבנות.
אבל זה מתאים למקומות עם חשיבה ואיזושהי יכולת לחשוב בצורה אינטליגנטית על משחק הכדורגל.

בהצלחה לנו בווייט הארט ליין!
הימור שלי- 3:2 יונייטד, ברבטוב עם כיבוש ובישול.

אביאל 12 בספטמבר 2009

מישהו ראה צ'לסי סטוק ? איזה משחק של צ'לסי ! כמה החמצות אבל נראה לי שאנצ'לוטי קיבל את התחת של גרנט.

גיל 12 בספטמבר 2009

מה עובר על קין? במקום להיות המושיע הוא עוד ידחוף את איפסוויץ לליגה השלישית :(

Danny 12 בספטמבר 2009

Great second half for City today, hope the other team from the same city will have a great game as well. Let's go RED

ניינר 12 בספטמבר 2009

אהבתי את ההרכב של רדנאפ
c'mon you spurts!

רועי שהגיע אחר-כך 12 בספטמבר 2009

איזה יופי. הצלחנו לחטוף גול בלי לגעת בכדור.

משה 12 בספטמבר 2009

אני אחד ממעריציו של פלטשר
אבל גם עוד אלף שנה הוא לא יבקיע

ניינר 12 בספטמבר 2009

איך, איך עגל כמו הסקי פותח לפני דאפו בנבחרת? מקווה שדון פאביו רואה את המשחק

סופרפלי 12 בספטמבר 2009

ניינר, עד כמה שאתה אולי צודק, במה שעובד טוב (מה טוב, מעולה), לא נוגעים. (אלא אם קאפלו ישנה את דעתו, שכרגע אני מחשיב אותה כקדושה), אני רק מקווה שיזמין את בקהאם לפחות לסגל, זה יהיה אצילי מצידו.

martzianno 12 בספטמבר 2009

לא חושב שלמישהו היה ספק – מלבד כמה עיתונאי ספורט דמגוגים – מי צריך להישאר בנבחרת (יוסי) ומי צריך ללכת (ארבע אותיות מתחיל ב-ד').

משה 12 בספטמבר 2009

איייי אחד אלוהינו ריאן גיגס

רועי שהגיע אחר-כך 12 בספטמבר 2009

הוא פשוט לא נגמר, הגיגס הזה. גול נהדר בתזמון נהדר. יונייטד נראית הרבה יותר טוב בדקות האחרונות, וטוטנהאם הולכת קצת לאיבוד. נקווה שימשיך ככה.

LT 12 בספטמבר 2009

Finally Anderson.
What a game to start.

יוסי קאלה 12 בספטמבר 2009

שהחיינו….

רועי שהגיע אחר-כך 12 בספטמבר 2009

כל הכבוד. שער יפה, למרות שהוא חצי מקרי. יש פה ושם דקות שבהן יונייטד נראית כמו האלופה שבדרך, אבל יש יותר מדי רגעים נראה שאף אחד לא יודע מה הוא צריך לעשות.
המשחק גם מאוד אגרסיבי. עוד יהיו פה מורחקים.

Yair 12 בספטמבר 2009

מאורעות קוסמיים בווייט הארט ליין, ברוך הבא לעונת הכדורגל 2009/2010 מר אנדרסון.

משחק מעולה.

אוזי 12 בספטמבר 2009

אני מקווה לניצחון של הלונדונים, אז התבאסתי בגול של גיגס. אבל עכשיו אני רגוע -זה רק משחק אימון או אשליה אופטית. אין פה באמת משחק. עובדה – אנדרסון הבקיע!

Danny 12 בספטמבר 2009

London is out for today, it's a Manchester day all the way

אוזי 12 בספטמבר 2009

חכה חכה

מיסיס רוני 12 בספטמבר 2009

זאת היא היוניטד המלהיבה אליה כל כך התגעגענו

משה 12 בספטמבר 2009

בכלל משחק לא רע של אנדרסון כנראה מחפש להוכיח משהו… חוץ מכמה מסירות לאופסייד
גם ברבאטוב נראה בסדר למרות שכל פעם שאני רואה אותו אני מתרדז כי הוא נראה כאילו הוא יכול להיות הרבה יותר טוב

רועי שהגיע אחר-כך 12 בספטמבר 2009

סקולס מתנהג כמו מורחק מקצועי.

Yair 12 בספטמבר 2009

ואני עוד אמרתי לעצמי בוא נקווה שהדקה ה60 והחילוף יגיעו לפני הצהוב השני…

משה 12 בספטמבר 2009

אברה מספר אחד ביונייטד

משה 12 בספטמבר 2009

חוץ מרוני כמובן
אנשים פשוט לא הבינו כמה הוא טוב…

רועי שהגיע אחר-כך 12 בספטמבר 2009

אני רואה שידור בסינית. עם בלבאטוב, אבלה, פלגוסון וקאליק אני עוד יכול להסתדר, אבל לוני? יושב עליו בול.

רועי שהגיע אחר-כך 12 בספטמבר 2009

ועדיין, ממוצע של שער למשחק.

Yair 12 בספטמבר 2009

משה, נדמה לי שבשלב זה יש יותר אנשים שאומרים שאנשים לא הבינו כמה הוא טוב מאנשים שבאמת לא מבינים כמה הוא טוב.

משה 12 בספטמבר 2009

צודק

martzianno 12 בספטמבר 2009

אני לא יודע איך בדיוק תעשו את זה – אבל אתם חייבים להכריח את גיגס לשחק עד גיל 60 לפחות.

Yair 12 בספטמבר 2009

מרציאנו, רק צריך חיזוק של הרגליים, בראש זה רק הולך ומשתבח.

Danny 12 בספטמבר 2009

Wayne Roony! Need I say more

Yair 12 בספטמבר 2009

ללא ספק המשחק הטוב שלנו העונה.

We only need ten men!!

יואב 12 בספטמבר 2009

בארבטוב, שהיה מרהיב היום וסקולסי במופע של פעם(כולל האיחור הרגיל בתאקלים) הצטרפו למצטייני העונה הזאת עד עכשיו-רוני(מופלא) אברה(מה זה?) ופלטשר(שלא נגמר).

טוטנהאם נותנת לשחק וזה שיחק לטובת יונייטד שזרמה נהדר היום וייצרה יותר מצבים העונה מאשר כל חצי מהעונה שעברה.

איזה דרבי אדיר צפוי.

יוסי קאלה 12 בספטמבר 2009

רונן קיבל את מבוקשו
משחק חיובי של יונייטד קצת פחות של ברבטוב אבל אברה רוני וגיגס מספיקים בשלב זה…
וסקולס, הג'ינג'י נראה כאילו אין לו כוח לשחק אבל עליו אני סומך שהוא יהיה שם כשצריך

רועי שהגיע אחר-כך 12 בספטמבר 2009

בהמשך ליאיר (38),
העניין הוא שנראינו טוב יותר ב-10 שחקנים. כאילו סקולס הפריע (ואולי כאילו ברבאטוב הפריע?). מה שמשותף לשניים האלה הוא איטיות. מרגע שסקולס הורחק וברבאטוב הוחלף, איכשהו הכדורים הגיעו מהר יותר לרחבה של טוטנהאם. ב-11 שחקנים כבשנו שני שערים ממצבים נייחים (אני לא טועה, נכון? גם השער של אנדרסון התחיל מקרן, לא?), ודווקא ב-10 שחקנים פתאום הגיע שער שכולו מהירות וניידות.

Yair 12 בספטמבר 2009

רועי לא הייתי מרחיק לכת, אחרי ההרחקה טוטנהאם פשוט הלכה יותר קדימה והשאירה לרוני הרבה יותר מרחב, זה לא שקאריק שנכנס במקום ברבטוב הוא מהיר במיוחד, וגם גיגס לא מה שהיה פעם.

אברה לעומת זאת, אני לא יודע אם זאת הטלויזיה שלי, אבל רואים אותו מטושטש אצלנו לפעמים.

Yair 12 בספטמבר 2009

גיגס לא מה שהיה פעם מבחינת המהירות כמובן, הוא היה מצויין היום אם לא הטוב ביותר.

Yair N 12 בספטמבר 2009

Incredibly Spurs stop playing the moment Scholes got the red card. I cannot understand why Crouch was not
replaced by pavlychenko . Crouch is just a burden. Instead of playing football people kick long balls to him.

פרנקו 12 בספטמבר 2009

משחק נהדר של מאן יו, נהנתי מכל רגע, במיוחד אחרי שהרחיקו לטוטנהאם שחקן! אה, הרחיקו לנו? בטוחים??

אברה היה ענק, פלטשר הירואי ורוני מלך. אפילו ברבטוב הרים את הרמה לבינוני מינוס.

!GLORY

יוסי מזרחי 12 בספטמבר 2009

אני לא מצליח להבין איך זה שלכל העולם ברור שסקולס בסכנת הרחקה מוחשית ,ועוד עם שופט טירון במונחי הפרמייר, ורק פרגוסון לא רואה ולא מגיב.
רדנאפ החליף את פלאסיוס בגלל הצהוב ומפחד הרחקה, ורק אצלנו לא מבינים מה עומד להיות.
וסקולס, דוקא במשחק משובח ועם אגרסיביות וירידה לתיקולים כמו שהיה בגיל 22, עושה טעות כזו.

יואב 12 בספטמבר 2009

פלסיוס נחת רק אתמול אז אולי גם העייפות היתה מרכיב בהחלטה להחליפו.
סקולסי היה נהדר ואתה לא רוצה לעצור את הזרימה ולהחליף אותו ופשוט סומך עליו שיהיה אחראי יותר.
את הפאולים האלו עושה סקולס לא בגלל גילו ועייפות(כי הוא עושה אותם כל חייו) אלא כי הוא פשוט לא מתקל טוב וחסר טיימינג.חשוב לזכור בהקשר זה שסקולסי, עד הבוגרים, היה חלוץ…

אמיר 12 בספטמבר 2009

וחבל שלא שמתם לב לדארן פלאטשר,לצערי אין בידנו נתונים סטאטיסטיים הממחישים את המרחק שהבחור גמע וכמות התאקלים.
החזיק כמעט לבדו את קו ימין מהאמצע למעלה כולל עזרה בלתי נגמרת לגון אושה.
לטעמי השחקן המשתפר ביותר ביונייטד בשנתיים האחרונות.
ועוד מילה על רוני,כמה שחקנים יש במשחק יכולים להחזיק לבדם הגנה שלמה בכוננות של 90 דקות וגם לנצח אותה.

ארנון 12 בספטמבר 2009

טוב, בתור אוהד ארסנל זו היתה שבת די מתסכלת, אז חיפשתי נחמה בסטטיסטיקות מענינות.
ואכן מצאתי אחת מענינת: ב-44 משחקים ששוחקו עד עכשיו בפרמייר ליג, הושגו 3(!) תוצאות תיקו בלבד.
קשה להסיק מסקנות, ובודאי שצריך למדוד זאת על פני עונה שלמה, אבל אם הנתון הזה ישמר, ראוי לבחון אם מדובר בפערים גדולים בין הקבוצות או ברוח לחימה, אבל זהו נתון מענין (בגרמניה 12 מ-43, בספרד 3 תיקו כבר אחרי 12 משחקים, באיטליה 6 מ-21).

רונן דורפן 12 בספטמבר 2009

אמיר – לגבי פלטשר. לארסן וונגר אולי כדאי במקום להתלונן עליו להראות לשחקנים שלו וידאו שלו.

יוסי מזרחי – יש דברים שככה זה

ניינר – לגבי שאלת דפו בנבחרת. אחד הדברים שקאפלו מבין והעיתונות האנגלית פחות, הוא שלאו דווקא ה-11 הפותחים מנצחים משחקים. אני חושב שכרגע קשה לטעון משהו נגד קאפלו. אנגליה נראית נהדר.

זיגי (היחיד) 12 בספטמבר 2009

רוני. יש רק שחקן אחד שיכול לשים גול בין הרגליים של השוער כששני שחקנים תופסים ומושכים אותו

סופרפלי 12 בספטמבר 2009

קשה לי להאמין ש50 אחוז מהתגובות לשלושער של בניון מאשימות אותו (םחות או יותר) בכישלון של הנבחרת, אנשים פסיכים.

עומרי 12 בספטמבר 2009

אני שוב מציע- אתערב עם כל מי שייתן לי יחס של 1 ל12: ווין רוני זוכה בבלון ד,אור לשנת 2010!!!

Yair 12 בספטמבר 2009

סופרפלי, אתה נשמע מופתע,תרשה לי להפנות אותי לתגובה 5 שלי בא חזיתי את המתרחש עוד לפני שבניון השלים את המופע שלו.

Yair 12 בספטמבר 2009

להפנות אותך כמובן…

אוזי 12 בספטמבר 2009

אני דווקא חושב בינתיים שהמצטיין הוא אברה ולא רוני. השתלט על כל אגף בשמאל של יונייטד וניצל את העדר הקיצוניים בפותחים הבולטים כרגע – דומה מאוד למאייקון באינטר.

סימנטוב 12 בספטמבר 2009

mind of THE incredible player

http://www.youtube.com/watch?v=hMMBWJJPjSE

Limits Like Fears Are Often Just An Illusion

סופרפלי 12 בספטמבר 2009

יאיר, אתה צודק, ובכל זאת זה מפתיע.

סופרפלי 12 בספטמבר 2009

הנה טוקבק לא יאומן כדוגמא: " לא מחזיק ממנו! יש להדיחו מהנבחרת, אייל גולאסה מחליף ראוי!

ילד בן 17 פי 2 יותר פיזי, מחלץ כדורים במרכז המגרש ועושה הגנה.. שליטה מדהימה בכדור וראיית משחק, יציאה מהמקום ובעיטה חזקה.. בקיצור.. כל מה ששחקן גדול צריך, ליוסי הקשיש יש רק ניסיון וראיית משחק, כח מתפרץ אין לו, בעיטה אין לו, זריזות כבר אין לו, ראיית משחק בקושי, וכושר גופני של אנטילופה בפנסיה, ועם רצון ומוטיבציה של קיפוד בגמלאות..

גולאסה שחקן צעיר שרוצה להוכיח את עצמו, הוא העתיד של הנבחרת במרכז!"

Yair 12 בספטמבר 2009

באמת מזעזע, הרי ברור שגולאסה כבר לא מה שהוא היה פעם, הגיע הזמן לתת את המפתחות לנבחרת לגיא אסולין ולבן של רביבו.

סימנטוב 12 בספטמבר 2009

חכה בקרוב עומר גולן יהיה מאמן הנבחרת ואז הכל יסתר. אם לא לוזון יתפטר

סימנטוב 12 בספטמבר 2009

שמח שפרגי הקשיב לי כל אותם השנים! פלצ'ר עוד יהיה קפטן. 

סמוראי 12 בספטמבר 2009

סופרפלי, קיבלת את התשובה שלך היום – גולסה כבש נגד הפועל ר"ג.

תומר ש 12 בספטמבר 2009

ואף מילה על המחצית המדהימה בסיטי – ארסנל?
קצב רצחני היה שם. אדבאיור צריך להיות מורחק רטרואקטיבית על הפגיעה בואן פרסי, וכאוהד יונייטד אני מאוד מקווה שזה יקרה – הוא היה מדהים.

סיטי נראים ממש טוב. איכות שווה בכל חלקי המגרש. יהיה דרבי חם

ויכסלפיש 12 בספטמבר 2009

מרציאנו, תבחין בין ההתנהגות מכוערת של בניון בחילוף, שראויה לגינוי ואף לסנקציות.לבין ניהול קמפיין כושל שצריך לגרום להדחתו של קשטן.

לא מדובר במיקוח ביניהם על מחיר סובארו יד שלישית או פורש מהניילון אלא על נורמות של ספורט.

סופרפלי 12 בספטמבר 2009

ההתנהגות של בניון בחילוף הייתה אכן לא ראויה.
למה החליט קשטן להחליף אותו עדיין נשגב מבינתי.

עודד קרמר 12 בספטמבר 2009

בעיני בניון פשוט מקבל את העונש שלו. הוא התנהג בצורה שאינה הולכת ואינה ראויה, בטח שלא לקפטן הנבחרת, והעונש שלו הוא שבגלל ההתנהגות הזאת, הדיון הוא לא על החילוף ההזוי אלא על הקללות.

מרקפוצ'ינו מארה"ב 13 בספטמבר 2009

אתם צודקים שההתנהגות של בניון הייתה לא ראויה. היה ראוי לקחת את הכדור ולבעוט אותו בראש של קשטן או לוזון (אם אתם לא רוצים להאשים את הש.ג)

אביעד 13 בספטמבר 2009

אחלה משחק, של כל הקבוצה. ברבאטוב "הבינוני מינוס" מסדר כדורים לכל הקבוצה. אני חוזר שוב, בפעם האלף, ככל שברבאטוב יקבל יותר את הכדור עם הפנים לשער ועם אופציות מסירה, מנצ'סטר תהיה יותר קטלנית. הוא בקושי מאבד כדורים וכמעט תמיד נותן את המסירה הנכונה.
האדום של סקולס היה צפוי מראש, בשניה שהוא קיבל צהוב ואי החלפתו זו טעות של סר אלכס.
המצטיינים היום: פלטשר שסגר את הקו הימני, היווה אופציה התקפית וסיכן את השער וכמובן אברה. גם ב-10 שחקנים אברה לא חשש לעלות קדימה, סיכן את השער וכמובן – מישהו ראה את ארון לנון היום? הוא נעלם מאחורי אברה לחלוטין.
לגבי דפו – שחקן מצוין וחלוץ ראוי לסגל הנבחרת, אבל אני מניח שמה שדון פאביו רואה זה את הדבר הכי פשוט בעולם: גם רוני וגם דפו הם לא חלוצים מרכזיים אלא חלוצי גל שני, הם פורחים כשיש לידם חלוץ חוד גדול וחזק שמרתק אליו לפחות בלם אחד והוא זה שנלחם על הכדורים הארוכים. אז במצב הזה, השאלה היא לא הסקי או דפו אלא רוני או דפו. אני מניח שהתשובה כאן ברורה מאליה.

יואב 13 בספטמבר 2009

אביעד,זה נכון עקרונית אבל רוני ודפו מתמודדים על עמדת החלוץ היחידי.בקישור המעובה שקאפלו משחק(וכנראה בצדק), יש מקום לחלוץ אחד בלבד. ברור מי הוא אמור להיות.

אני מרגיש מבורך שרוני לובש את החולצה שאני אוהב. גם להפסיד איתו, מרגיש יותר נוח…

גיל מזימבבואה 13 בספטמבר 2009

אנדרסון – בערוץ של יוניטד ראיינו את סולשיאר והוא סיפר שבזמן פגרת הנבחרות אנדרסון פנה אליו וביקש לשחק במילואים. הוא טען שברגע שהוא פנה אליו הוא הבין עד כמה השחקן רוצה להוכיח את עצמו וזוהי בדיוק הרוח בקבוצה. באותו משחק אנדרסון הצטיין. לא אתפלא אם סולשיאר לחש משהוא לפרגסון לפני המשחק.
צריך לזכור שליוניטד יש משחק צמפיונס לפני הדרבי. ולסיטי אני לא יודע אם יש משחק.

shalev the one from Rome in Genova 13 בספטמבר 2009

its the night of giggsi the only one to score every year ! for the last twenty! incredibly and when it is important
I am glade to tell that i lived to see his careerer

martzianno 13 בספטמבר 2009

ויכסלפיש – אין לי שום ויכוח איתך בנושא החילוף ומוטב היה אם בניון היה מתנצל למחרת ולא מוסיף קיסם למדורה עם "לא רצחתי אף-אחד" ודומיו.
מצד שני, להפיל עליו את התיק של הנבחרת נראה לי טיפה הזוי.
כנראה שהטעות הבסיסית שלי, היא שאני עדיין מצפה מעיתונות הספורט היומית פה לאיזו יושרה מקצועית (כמובן חוץ מכמה יוצאים מן הכלל וכו' וכו') – אבל משהו צריך לקרוא עם החומוס.

גיל 13 בספטמבר 2009

טוב, קימי לוקחת את המערכה הראשונה מסרינה. סרינה עצבנית ושוברת מחבט. ותודה רבה לך שכל פעם שמקנרו מזכיר את עבודת הרגליים שלה אני צריך לחשוב על משהו אחר.

גיל 13 בספטמבר 2009

איזה סיום מכוער למשחק. שופטת קו טיפשה אבל סרינה מאיימת עליה שהיא תהרוג אותה?! מעניין אם היא תחטוף חזק על זה.

גיל 13 בספטמבר 2009

אחד הסיומים הכי ביזאריים אי פעם לארוע ספורטיבי (אולי שווה לעשות על זה חידון פעם). היא אמרה לנערת הקווים שהיא תדחוף לה רקטה לגרון כנראה.

בני תבורי 13 בספטמבר 2009

תומר ש,
הנה לך כמה מילים על הסיטי. קודם כל, תרגע. שתה קצת מים קרים ותתארגן על שידור חוזר. אז, יתגלו לעיניך המשתאות כמה פרטים מדהימים: שתי קורות ארסנליות ויד דורשת פנדל של בארי כמעט על קו השער של גיבן. מה שאומר שעם קצת מזל ועם יותר שת"פ של השופטים, היית כותב עכשיו משהו כמו: "ראיתם איך הסיטי השמיטו נצחון והפסידו 5:4? לא נראה לי שיש סיבה לדאגה לקראת הדרבי".
במילים אחרות, זה בסדר שאתה נותן כבוד ליריב, וגם אני רחוק מאוד מלזלזל, אבל אם להיות מדוייק, מה שהביא לסיטי את הנצחון היה אחוז מקסימלי של ניצול הזדמנויות, ארבע מארבע. לארסנל יש הגנה זוועתית ושוער מוקיון, אבל כשהם מתחילים לנגן במגרש, זה פשוט לא יאמן כמה מהר וחד הם מגיעים להזדמנויות.

יוסי מזרחי 13 בספטמבר 2009

בני:
כל מילה,אמת לאמיתה.

באשר לארסנל, היא לא יכולה להגיע רחוק ואפילו תימצא בסכנת הדחה מהרביעיה, אם היא לא תחזק את מרכז ההגנה חבל לה על הזמן וחבל שלא נראה תצוגות כמו שהיא יכולה להפיק.

באשר לסיטי, דינם כדין בלון שהתנפח למקסימום ועכשיו תבוא הסיכה…
(אני מאמין).

DT 13 בספטמבר 2009

OT – הערה טכנית קטנה: אתה מצרף לפוסטים תמונות מאוד כבדות (במושגים של אינטרנט). חצי מגה לתמונה זה הרבה מאוד. משתמש רגיל לא מרגיש בזה, אבל מי שגולש לבלוג מרשת ארגונית (לדוגמה: טרמינל סרבר) פשוט סובל…

גיל מזימבבואה 13 בספטמבר 2009

רונן אוף טופיק בקשר לקסטר סמניה ברשותך, היה אתמול ה – CROSS COUNTRY של דרא"פ בפרטוריה, היא היתה אמורה להשתתף והיא ביטלה. ראיינו את מי שהיה יו"ר האתלטיקה של דרא"פ והוא אמר שבגלל כל העוול וההשפלות שהיא עברה היא תפסיק לעסוק באתלטיקה. חבל.

אור שחולם להיות אלבס 13 בספטמבר 2009

רונן ההגעה מהכתובת הקודמת לא אפשרית.
אני אישיתי נכוותי מכך כשבועיים.
אם יש הפניה משם, אולי כדאי לבטל אותה ופשוט להשאיר את האתר הקודם עם קישור לפה.

אופיר 13 בספטמבר 2009

אוי ארסנל…

הפעם ההשפלות לא חיכו אפילו לחורף…
יש לי הרגשה שהפרופסור יפנה בקרוב את מקומו. בלי ארשבין הסגל דהוי ועלוב, וגם זה לא תירוץ כי היונייטד עושים חייל עם סגל יותר אפור מאפור.

יואב 13 בספטמבר 2009

אופיר,
הסגל של יונייטד הוא לא הנוצץ ביותר(למרות שאני לא רואה שום אפרוריות בוידיץ, ריו, אברה, סקולס, גיגס, בארבטוב ורוני ובספסל שכולל את נאני, ולנסיה, אואן) אבל הוא יודע לקחת תארים ולנצח משחקי חוץ קשים. וזה הבדל גדול.
ארסנל היתה טובה יותר ממה שהתוצאה מספרת והתקפית, היא תמיד מלהיבה.חסר לה ברזל הגנתי כבר כמה שנים טובות(והיא גם סובלת מפציעות).

אופיר 13 בספטמבר 2009

יואב, לא הייתי רוצה שהקבוצה שלי תשחק כדורגל גרזני, אבל כן הייתי רוצה לראות שני גרזנים בחלק האחורי, וקצת תכליתיות, ואחריות.

לספוג ארבעה שערים – לא משנה איך תעטוף את זה – זה משהו שאין עליו כפרה.

יוסי מזרחי 13 בספטמבר 2009

אופיר, זה לא מפליא שאתה חושב במונחים אפורים, אבל להגיד על יונייטד שהסגל שלה יותר אפור מאפור,זה סוג יוצא דופן במגוון ההשפעה שלילית של מצבה של ארסנל על אוהדיה.
בחייך, יש צדדים יפים לחיים, אפילו אצל אוהד ארסנל בימים אלה.
או פרוזאק.

יואב 13 בספטמבר 2009

אופיר,
גרזנות(לא סקולס,אנדרסון וקאריק כאלה בכלל)לא חייבת לבוא על חשבון משחק התקפה פורה ויצירתי.יונייטד כובשת יותר מאשר בזמן הזה שנה שעברה ואף מייצרת יותר מצבים. אבל היא גם קבוצה קשוחה, בעלת מודעות הגנתית ואנשים שמוכנים לעבוד קשה בכל פינה במגרש.קיסמה של ארסנל וגם חולשתה באו לידי ביטוי אחרי השיוויון. במקום להרגיע ולשחק אחראי, ארסנל המשיכה לשחק כאילו היא בפיגור-המשיכה לתקוף כאילו אין מחר(ואכן היתה במומנטום). וונגר אמור לדעת טוב מכולם את חולשותייה ההגנתיות וסיטי אכן כבשה שלושה שערים קלילים, בניגוד למה שהתרחש במגרש, רק כי ארסנל היתה חשופה לגמרי(וסיטי קבוצת מתפרצות מצויינת ומאד מהירה).

אופיר 13 בספטמבר 2009

יוסי, שלא ישתמע לא נכון מדברי, הסגל של יונייטד הוא התגלמות הקשת בענן ליד ארסנל בגרסתה הנוכחית.

גל 13 בספטמבר 2009

בעקבות העזיבה של רונאלדו וטבז כולי תקווה שבואקום שנוצר יקחו שחקנים מסוימים יוזמה ויתבלטו אחרי במידה מסוימת התבטלו בעידן הכוכבים הנוצצים. יש תחושה שחוזרים לפורמט 99 בו כולם נתנו עכל ע"ח האגו,זה הזמן של אנדרסון,נאני,פלטשר הנפלא,הארגריבס שיחזור ואלי גם הזקנה הבולגריה,הלואי.

תושב חוזר 13 בספטמבר 2009

רבותי אני רק מבקש לציין שאני הייתי הראשון שהעלה את ההצעה שהתחליף למנת השערים של רונאלדו יגיע מאנדרסון, כשכל מה שנדרש הוא שהוא יעלה את ממוצע כיבושיו בכארבעים שערים לעונה. אני שמח שהוא עשה אתמול צעד ענק ליישום ההצעה.
חוץ מזה, מעולם לא הפסדנו משחק שאנדרסון כובש בו !

יוסי מזרחי 13 בספטמבר 2009

אופיר, זכור שבטווח הבינוני והרחוק, עדיפה ארסנל יצירתית ובעלת פוטנציאל שיתממש על פני סוחרי עתיקות כמו צלסי וסיטי.

יואב 13 בספטמבר 2009

קצת נוטים לגמד את הסגל של יונייטד ושוכחים שהיא מחזיקה לפחות ארבעה שחקנים(ריו, וידיץ, אברה, רוני)שהם הטובים ביותר בתפקידם או לפחות בצמרת הגבוהה ממש(לא הייתי מחליף אותם באף שחקן אחר). לא יותר מידי קבוצות בעולם יכולות להתגאות בזה.

אופיר 13 בספטמבר 2009

יוסי, כל זה היה נכון אם הפוטנציאל היה מגיע לכדי מימוש.
בפועל, בכל פעם שאחד הצעירים עושה קולות של הבשלה, בא איזה מיליארדר, מלטף לו את האגו וחוטף אותו, ע"ע פלאמיני וחלב. טורה ואדבאיור הם לא צעירים מבטיחים, סתם בוגדים.
כנראה שהפרופסור איבד מהמגע האישי עם הזמן.

אביעד 13 בספטמבר 2009

אופיר, חלק מהבעיה היא בשחקנים, זה נכון. אבל לא יכול להיות שארסנל מאבדת שחקנים ותיקים/מוכשרים (או שניהם) מדי עונה והאשמה היא רק בהם. ונגר לא אשם? ההנהלה לא אשמה? בפועל, מה שקורה זה שהשחקנים לא רואים יותר מדי סיכוי לתואר, וכשמנגד הם רואים יותר כסף ואולי יותר סיכוי לתואר, הם מעדיפים ללכת.
במקרה חלב האשמה היא של השחקן נטו. במקרה פלאמיני האשמה היא ברובה של ונגר. הוא סירב לתת לו העלאה בשכר (שהגיעה לו) בטענה שארסנל לא משלמת כאלה סכומים, שבועיים אח"כ הסתבר שאסנל כן משלמת כאלה סכומים (למיטב הבנתי, באיזור 90-100 אלף פאונד בשבוע) אבל לאדבאיור. שנה אח"כ גם אדבאיור בחוץ. אני משוכנע שאם פלאמיני היה מקבל את שביקש, הוא לא היה מחפש לעזוב אחרי שנה.

יוסי מזרחי 13 בספטמבר 2009

אופיר:
אני לא בקיא בפרטים, אבל אני נוטה להסכים עם אביעד, בחלוקת האחריות והחלתה גם על וונגר.
בכל מקרה יש הבדל בין אירועים שונים ושחקנים בזמנים שונים,וההבדל בין פלאמיני לבין אדביור ברור ובולט.
אחד רצה יותר כסף כי מגיע לו ויש בזה הצהרה על חשיבותו,והשני,פשוט GREEDY.
לדעתי ארסנל וונגר עומדים בצומת דרכים ולפני החלטה, לאן הולכים.
אין בעיות כלכליות אין חובות מעיקים ,רמת ההכנסות עלתה ועכשיו צריך להחליט לאן הולכים.
לדעתי תיפול החלטה נכונה להשקיע גם ברכש משלים. האלטרנטיבה ,יציאה מרביעית הצמרת =(יונייטד ועוד שלוש אחרות) ברורה ולא במקרה יקרה מאוד, אפילו יותר מאותו רכש שצריך לבצע.

איש 13 בספטמבר 2009

עבר חודש מתחילת הליגה וכבר קורעים את ארסנל אחרי 2 הפסדים ו-2 נצחונות. לליברפול יש גם 2 הפסדים והיא ספגה 7 שערים (לעומת 8 שארסנל ספגה. שתיהן כבשו 13 שערים). גם אנחנו הפסדנו אחד, ועוד לברנלי. מילא לעשות סיכומי ביניים אחרי חג המולד אבל אחרי חודש?!
קצת מזכיר לי את הטענות על התפקוד של הקבוצה בתחילת העונה שעברה. תנשמו עמוק…

אופיר 13 בספטמבר 2009

יוסי, אביעד, רבותי, חשבתי שזה משתמע מדברי: האחריות היא(!!) על וונגר ועל וונגר לבדו.

איש: הרבה פעמים אני חוטא בפסימיות (מין מנגנון הגנה נגד אכזבות). במקרה של ארסנל זה כבר מעבר לזה – מדובר בייאוש של ממשץ זה לא שאני הולך לבכות על זה שאנחנו לא בתמונת האליפות, הרי טעמנו ממנה מספיק – מה יגידו אוהדי טוטנהם, למשל? מה שמפריע לי זה האפאטיות שבה מקבלים את הכשלונות, אי-הפקת הלקחים והאוטיזם של וונגר (ייתכן ושני הסעיפים האחרונים הם בעצם אחד).

Comments closed