סיטי. אחרי הנשימות


ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url


לראות את ריאן גיגס משחק כדורגל כזה – עכשיו אני עם הכובע של האוהד – זה משהו שנוגע ברגשות העמוקים ביותר כאוהד ככדורגל. שכידוע הם הרגשות האנושיים העמוקים ביותר.



עם הכובע של הלא אוהד אני אומר משהו על כריסטיאנו רונאלדו. ולא במרירות – אני אסיר תודה לשחקן הזה על מה שעשה עבור יונייטד. אם הוא רואה את ריאן גיגס ואיך הוא ממשיך להתפתח כשחקן הוא צריך לקלוט שאם היה נשאר אצל אלכס פרגוסון, עם הכשרון שלו, היה הופך לאחד מ3-4 השחקנים הטובים בהיסטוריה.



אנחנו נרוץ לאליפות. וסיטי תרוץ בצמרת. אני חושב שלא מעט מהדברים שכתבתי לפני המשחק – משחקים טובים של גיגס (לשון המעטה), רוני ואברה באמת קרו. אבל הפחד של הסיטי לא קרה.



ההגנה עומדת לסדר לנו עונה גדולה. עם מהפכים מרתקים. משחקים מרובי שערים, שערי ניצחון דרמטיים  וכיוצא באלו.



אני משער שהשופט הוסיף את החצי דקה על חילוף בהפסקה והוסיף עוד זמן על החגיגות של הסיטי. עם הכובע האובייקטיבי הייתי אומר שהוא הוסיף קצת יותר מדי זמן.



מייקל אואן הוא שחקן שזכה פעם בבלון ד'אור. ושאיש לא ישכח את זה.



וזה מה שכתבתי לפני המשחק:

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url


אוהו! הדרבי הגדול ביותר מאז שנות הששים! אתה יודע שמשהו מיוחד מתרחש כשאתה רואה סרטי שחור לבן של מיק סאמרבי במהלך השבוע.



כל מילה עלולה רק להפחית, אבל אתעלם מהסכנה הזו ואוסיף הערה. יש איזשהי מגמה בעיתונות האנגלית להציג את המשחק כאילו "ליונייטד יש רק מה להפסיד ולסיטי יש רק מה להרוויח”. המציאות הפוכה: במלים אחרות "יונייטד" ו"סיטי" אלו יישויות אמורפיות. האנשים שמועסקים במנצ'סטר סיטי תלויים יותר בתוצאות העונה הזו מאלו שמועסקים במנצ'סטר יונייטד. אם יונייטד תכשל השנה פרגוסון יתקן. לעומת זאת סיטי עשתה את מסע הרכש היקר בכדורגל האנגלי ובוודאי שמצפים שם לתוצאות. אם סיטי לא תגיע השנה לליגת האלופות ישאלו שם שאלות לגבי מי נרכש ומי מאמן וכיוצא באלו.



ולכן כדאי ליונייטד לנצח היום בצורה משכנעת ולדעתי יש סבירות מאד גבוהה שתעשה זאת. כשהמשחק יתחיל אפשר יהיה לראות  שהשחקנים של יונייטד מודעים לכך שזה משחק מאד חשוב. כמו 11-12 אחרים שיש להם בשנה. כל שנה. הרבה שנים. ולעומת זאת שהשחקנים של סיטי מודעים לכך שזה הדרבי הגדול ביותר מאז שנות הששים. כמובן שלפעמים פער כזה מביא להתעלות של האנדרדוג ולישנוניות אצל האוברדוג. אבל אני לא חושב שזה מה שיקרה היום.



ההרכב בבשיקטש די חשף את ההרכב להיום. גיגס, ברבטוב ופלטשר שלא פתחו בתורכיה יפתחו. השאלה אם גיגס יהיה באגף ופלטשר יתוגבר בקאריק או אנדרסון או שישחקו שני קיצונים. אישית אני אוהב את המשחק עם נאני-ואלנסיה אבל היום זה לא משנה. כי נראה לי שהניצחונות יהיו באגף של אברה. בדו קרב בין פלטשר לבארי. ובכך שגיגס ורוני יוציאו לפועל מהלכים המנצחים.

ילדים לא מפחדים
תינוק עם זיפים

No Comments

גלו 20 בספטמבר 2009

טוב, וזה לפני שהזכרנו את ניל יאנג פרנסיס לי וכמובן הגדול מכלם.
אני חושד שקמת מוקדם לראות שוב את גדול מתאגרפי המילניום החדש ואכן אמרו חכמנו זכות גדולה!
באשר להיום אתה חצי צודק- המשמעות טיקסית ותקשורתית בעיקר. בשלב זה אין זה שונה ממפגשי בנין-עטר-רובי שפירא נגד מכבי חיפה לפני עשור ויותר (ברמה הרעיונית כמובן) ואכן זה המישור עליו יש להשוות את ה EPL. ייתכן שיפוטרו או לא אבל בטווח הארוך אם הכסף ישאר אז תוצאות סבירות יגיעו ולוא רק מהחלשת המתנגדים.

גלו 20 בספטמבר 2009

ואכן 3:0 נראה לי סביר או 4:1 מעל זה ייקרא בישראל תבוסה אבל גם אז אני לא רואה משמעות עמוקה לכך באוירה השולטת היום.

גלן 20 בספטמבר 2009

גלן….

שרבל 20 בספטמבר 2009

יאללה מנצ'טר חייבים ניצחוןןןןןןןן

א. 20 בספטמבר 2009

לסיטי ללא אדביור,רוביניו וטבז אין מה להפסיד ואם הם יבואו למלחמת חפירות אז 0-0 היא תוצאה סבירה
גם בסיטי יודעים ששנותיו של פרגי ביונייטד ספורות ואחריו המבול
בסופו של דבר הכסף הגדול מנצח והכסף הגדול נמצא בצד התכול של מנצ'סטר (לפחות עד שהגלייזרים ימכרו את הקבוצה לאיזה בעל הון דימיוני מהמפרציות)

אדרבא 20 בספטמבר 2009

הערה מנהלתית קטנה: עדיין אין תגובות לכל הפוסטים כך שלמשל לפוסט 'הרגע שהגדיר את הקריירה הספורטיבית שלכם' למשל, (פוסט שראוי לו להיות בקרב 'הטובים ביותר' בטור בצד ימין), אין תגובות

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2009

א.
תמיד אחרי שאני קורא את דבריך, אני רגוע יותר.
אילו אתה היית רגוע יותר, היית יודע שכבר היינו בסרט הזה עם כסף לא מוגבל בקבוצה רוסית בלונדון.
תנסה ללמוד משהו מההיסטוריה הקרובה הזו.
כדאי לך לנסות.
לא מהסיבות שאתה מעלה מזמן לזמן.בדיוק להיפך.

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

גלן – אכן קמתי לראות. אבל שידור אין…

גלן 20 בספטמבר 2009

רונן:
לאין כוחות הבסיסי התחבר אין כוחות משקלי (מייותר יותר כבד ואפילו חרג מהמתוכנן) אבל הכל שטויות. הוא מהגדולים בהיסטוריה בצדק ובלי להתנצל ולמעשה קרן האור היחידה הממשית של הענף. נדמה לי שהיה לו 60 אחוז הכנסה מול 12 של מרקז שזה פנומנלי כי מרקז זה בכ"ז מרקז!

גלן 20 בספטמבר 2009

ואגב מה זה שנות ה60? היה איזה דרבי אחד בשנות ה70 עם דניס לאו שהיה ואחד היסטורי מאיזה כיוון שלא תסתכל.

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

גלן – אני מתכוון בהשפעה על הצמרת… לא על התחתית. אגב, בודאי ידוע לך שדניס לאו לא הוריד את יונייטד – והיא הייתה יורדת ממילא.

לגבי מרקז – כשמייוות'ר התברר ככבד בשני פאונד ממה שהוסכם הוא קיבל 600 אלף דולר פיצוי על כך. אז נראה לי שהוא התרכז יותר בלהיות חלק מקופה גדולה.

מני פאקידו!

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

א. – יש לך איזשהן עדויות "שבסוף הכסף הגדול מנצח". האם סדרת האליפויות של הגלקטיקוס? האם העובדה שאברמוביץ זוכה כל שנה בליגת האלופות? מה בדיוק ההוכחה האמפירית? הכסף הגדול מכניס אותך למשחק עם האחרות שיש להן כסף גדול. אבל בטח לא מנצח במאבק ביניהן.

גלן 20 בספטמבר 2009

אמת אבל הנה דווקא את הדרבי ההוא דיי זוכרים. אני לא חושב שסיטי נכון לעכשיו זה איום על האליפות אבל ניחא אם זה מוסיף לאנשים ריגושים. סה"כ לטעמי הדרבי דיי נהיה מעוקר בשנים האחרונות מכל מיני סיבות ואם יהיה איזה עימות עמוק ולא יחצ"ני הרי זה טוב.

שרבל- האם זאת הגישה המיובאת מישראל שכשאומרים מכבי, כלם אמורים לדעת במי מדובר או שאתה פשוט רוצה נצחון במשחק הזה לאיזה מהצדדים.

לגבי הקרב: הנקודה שלך על המשקל וההתרכזות מעניינת ואין לדעת. שאלתי את עצמי אם הוא באמת ניסה לא לרדת במשקל או שזה "תאונה" ואני נוטה לבחור באופצייה הראשונה למרות הכינוי שלו.

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

גלן – ועוד מילה על מייק סאמרבי. לתת לאישתך לפגוש את ג'ורג' בסט לבד ב-9 בבוקר ביום שאתה מתחתן? הוא שפוי?
ולגבי שרבל – הוא פשוט סימן 12 בטוטו

אמיר 20 בספטמבר 2009

הנה שלושת המטרות להיום:
1.לאסוף עוד 3 נקודות.
2.לשחק אטרקטיבי המשך למשחק מול התרנגולים.
3.לסתום למרקי את הפה!

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

אדרבא – תודה. העניין בטיפול. מעריך שייקח עוד כמה ימים. למעשה חסרים כל הפוסטים של החודשיים של הקיץ.

גלן 20 בספטמבר 2009

רונן אבל הוא גם קשור לשאלת טריוויה חמודה בנושא האהוב על קוראינו אנשי הרנסנס:
בבריחה אל הנצחון היו 2 אימפריות עם יצוג כדורגלני נכבד. האחת היא כמובן הסיטי השגיבה עם דיינה זצ"ל,סומרסבי וקופר (בכ"ז בימים מסויימים (והם רבים למדי) זה הבימאי האהוב עליי). אבל מי היא השנייה או בעצם הראשונה-כלומר הקבוצה עם הכי הרבה שחקנים בסרט לאורך הקריירה.

גלן 20 בספטמבר 2009

סומרבי…

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

גלן – בעוונתי, בתקופה שגרתי באנגליה עבדתי עם כמות לא פרופורציונית של אוהדי איפסוויץ'. העניין הזה שקול אצלם בערך לזכיה בגביע אופ"א ולכך שהעמידו את שני המנג'רים הגדולים של אנגליה.

טל 20 בספטמבר 2009

ההשוואה בין ה"כסף הגדול" של הסיטי למה שהיה מוכר לנו עד היום בהקשר הזה, פשוט לא רלבנטית.

מדובר פה על אנשים שסכומי הכסף בכדורגל העולמי הם פשוט לא פאקטור עבורם. רק שיקולי אתיקה ויחסי ציבור יכולים למנוע מהם להוציא סכומים 250 מיליון דולר על שחקן אחד, בטח לא שיקולים כלכליים.

גלן 20 בספטמבר 2009

נכון מאד

אופיר 20 בספטמבר 2009

מה הענין הגדול?
דרבי הוא תמיד משחק גדול, והסיטי נתנו מסורתית בראש ליונייטד עוד כשהיו תפרנים, ויונייטד עשירים.

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

מעניין אותי עניין היריבות,
השנה כנראה גם את הסר מעניינת הסיטי,
ואולי רק כדי להוכיח שוב ושוב מי מספר אחד,
אבל יש לי תחושה שיונייטד מעניינת את הסיטיזן יותר מההפך,
כלומר שניצחון של היונייטד יגרום ליותר אבל בסיטי, מאשר ניצחון של הסיטי ליונייטד.
מבין שלושת היריבויות המרות לידס, הסיטיזן ופ.צ.מרסיסייד
אני לא בטוח שהסיטיזן הם במקום הראשון.
אף על פי שהיום למשחק יש ניחוח של נקמה אישית.
סר נגד …

יאיר אלון 20 בספטמבר 2009

הרכב פחדני משהו של אלכס פרגוסון למשחק באולד טראפורד…
בלי אף אחד מהקיצוניים ההתקפיים שלו, אולי מלבד גיגס שאני לא בטוח שהולך לשחק בכלל כקיצוני במשחק הזה…

בכל מקרה תחושת בטן חזקה לפני המשחק- מייקל אואן!

זיזו 20 בספטמבר 2009

רונן
הכסף מביא הצלחות וצ'לסי היא אכן דוגמה טובה לכך למרות שלא לקחה את הצ'מפיונס.
כסף לא מבטיח תארים אבל הוא בהחלט שם קבוצות על מישור שממנו הן יכולות להצליח.
צ'לסי באנגליה, אלקמר בהולנד והפועל חיפה בארץ הן דוגמאות לקבוצות ששברו בעזרת כסף הגמוניה של קבוצות אחרות.
כמובן שזה לא תהליך של יום או שנה אבל איפה שיש כסף (וסבלנות!)לאורך זמן, כנראה שגם יהיו תוצאות.

ברור גם שלא רק קבוצות עם כסף חדש מוכיחות את זה. מנצ'סטר, ריאל, יובה וכל אותן אימפריות ישנות אכן נהנות ממסורת ועוצמה של המועדון אבל אם מישהי מהן תשחק עם התקציב של וויגן 5 שנים התוצאות יהיו בהתאם.

לסיכום. כסף לא מבטיח הצלחה אבל הוא תנאי הכרחי בשבילה.

תומר 20 בספטמבר 2009

דקה 25.. איזושהי קבוצה מתץכוונת לסכן את השער?..

יאיר אלון 20 בספטמבר 2009

מחצית-

השופט הזה ששמו לא מוכר לי לא מוצא חן בעיניי, מחצית ממש גרועה שלו…

עם שני קשרי מרכז שדה, ברבטוב ורוני וששניהם יודעים לרדת לאחור ולעזור בהנעת הכדור, גיגס ופארק בצדדים שגם הם יודעים את מלאכת הנעת הכדור טוב יותר באופן עקרוני מווינגרים אחרים ובצד ההגנתי כן עושים את העבודה בהצטרפות למרכז, ותוסיפו לכך את ריו פרדיננד מאחור שגם הוא בשעת לחץ יכול מאד לעזור עם הטכניקה שלו באחזקת הכדור אנחנו אמורים לשלוט הרבה יותר בכדור ובקצב של המשחק.
בפועל זה ממש לא קורה..!

מלבד אברה אחד אין לנו בכלל משהו שמזכיר משחק אגפים, הכל דרך האמצע הצפוף ובנוי על כדורים ארוכים והברקות של ווין רוני.

זה לא שאני לא אופימי, כי ברבע השעה הראשונה כולנו ראינו מה קורה שמנצ'סטר משחקת טוב ולוחצת את הסיטי (ואני לא מיחס את זה יותר מדי להלם של הסיטי מהשער המוקדם) זה פשוט שהשחקנים והסר צריכים להתוערר מהר- מהר לפני שנהיה באמת בצרות.

משה 20 בספטמבר 2009

בהחלט שופט גרוע…
שער טפשי כל כך לא ספגנו מאז התקופות החשוכות של בארטז

משה 20 בספטמבר 2009

בעוד אני כותב את התגוב פלטשר אהובי גורם לי לאכול את הכובע (משחק קודם אמרתי שעוד אלף שנה הוא לא יבקיע)
אבל הנה כמו שכבר אמרו פה לפני קצת משחק אגף ויש גול

יוסי קאלה 20 בספטמבר 2009

משה תאכל עוד כובע :)
פלטשר צריך לתת לברבאטוב שיעור באיך לנגוח לפינה

martzianno 20 בספטמבר 2009

איך שגיגס משחק… זה פשוט שירה…
אמנות הצמצום.
כדורגל-הייקו.

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

משה הולך לך…

משה 20 בספטמבר 2009

אל תדאגו יש לי עוד הרבה כובעים שאני מקווה לאכול

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

פרדיננד בהחלט מוכן להצטרף להגנה של ריאל

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

דבר אחד בטוח אוון הרוויח את המשכורת שלו עד סוף העונה…

תומר 20 בספטמבר 2009

יאיר אלון- אתה גאון!!!

רועי שהגיע אחר-כך 20 בספטמבר 2009

בדיוק בגלל הדברים האלה אני אוהד יונייטד. שנה טובה.

Yair 20 בספטמבר 2009

פוטבול, פאקינג הל.

פרנקו 20 בספטמבר 2009

YES YES YESSSSSSS!!!
OWEN FOR THE WIN!!
what a game

וברבטוב ימשיך להיות העציץ שמחמיץ…
אבל איזה כיף לנצח את השיטי!!!!

GLORY!!!!!

בר שושני 20 בספטמבר 2009

פפפפפפפפףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

איזה משחק לא נורמאלי. אני אצטרך להתנצל בפני השולחן על המלקות שהורדתי עליו במהלך המשחק, בשערים כמו בספיגות, אחרת הוא לא ידבר איתי אחרי שיחזור להכרה.

פףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

אני תוהה איך אין הרבה שחקני כדורגל שמתים מהתקף לב במהלך המשחק. אני כמעט מתתי משניים כאלה, ואני בבית.

utopian fragments 20 בספטמבר 2009

hoo, if Die Sir, have punched us this season with the own.. ho man, no words.
but surely this kind of games .. well Yair said it, Football, Fucking Hell.!

Yair 20 בספטמבר 2009

אם נרגע רגע מכל השגעון הזה (כמעט הרגתי חתול ב3-3 וביצעתי מעשים שיכולים להתפרש כבעלי אופי מיני באותו חתול בגול הרביעי), קצת מדאיג אותי שסיטי פשוט שמו גול בכל פעם שהם היו צריכים אותו.

Yair N 20 בספטמבר 2009

The pace of that match was outrageous, it was amazing but honestly if they played a little slower they would enjoy the game more ;)

סימנטוב 20 בספטמבר 2009

פלצ'ר לא שחקן סקסי, כדאי להחתים את הנער ההוא מס.11 יש מצב שיום אחד הוא עוד יהיה אגדה.

א. 20 בספטמבר 2009

כפי שכבר למדנו בעבר משחק מדהים שכזה מחייב כנראה טעויות אוויליות בהגנה
זו היתה חצי שעה אחרונה נהדרת של יונייטד בדרבי בלתי נשכח
ליונייטד כוח התקפי מוגבל והדרך להתגבר על המוגבלות הזו היא בשיתוף הרבה שחקנים בהתקפה וזה מה שקרה בחצי השעה האחרונה (חבל שזה לא קרה מוקדם יותר ותמוה שפרגי בחר את פארק הבינוני על פני ולנסיה שכניסתו תרמה לשינוי)
פוסטר כבר לא יהיה שוער העתיד של יונייטד
טעות לא אופיינית של פרדיננד
משחק יוצא דופן של גיגס
יונייטד הנוכחית היא בדמותו ובצלמו של פלטשר – לא מבריקה אבל אסרטיבית ועקשנית ומאמינה
מרתק השינוי שחל בפלטשר משחקן קישור אנמי והססן לשחקן שנוכחתו במרכז הקישור של יונייטד בימים אלה היא מחוייבת המציאות
מסקנה בלתי נמנעת : האלופה הבאה של אנליה לא שחקה היום באולד טרפורד

Yair 20 בספטמבר 2009

גיגס היה פשוט בלתי נתפס במחצית השנייה, הוא נותן הרבה משחקים גדולים גם בגילו אבל היום זה היה גם באגף, אני מרגיש שזכיתי לראות את השחקן הזה לאורך הקריירה שלו, אגדה.

Yair 20 בספטמבר 2009

א. היקר, אם אתה חושב שהשטויות שלך יצליחו להזיז למישהו הפעם יש לך טעות, אחרי נצחון כזה בדרבי אתה יכול לקשקש פה עד מחרתיים.

אורי 20 בספטמבר 2009

צרחתי בשער של אואן כמו משוגע, אבל אין כבר מה להגיד על עניין השיפוט. שהשופטים יעלו כבר עם חולצות של AIG ויגמרו עם זה.

גיא אלון 20 בספטמבר 2009

אני כזה אדיוט.
ניתקתי בזעם את השידור במחשב כשהסיטי השוו ל 3:3

אבל ברצינות, אני מודאג. ההגנה שלנו ספגה ועוד תספוג. אבל אסור ככה.
לא בבית, לא מול הסיטי, העונה….

Yair 20 בספטמבר 2009

עם כל הכבוד לבלון ד'אור, מייקל אואן הגיע היום להישג הגדול בקריירה שלו עד כה.

בר שושני 20 בספטמבר 2009

ראו שפרדיננד עדיין לא לגמרי לגמרי חזר לעצמו, אבל אחרי שהאמנתי בו, גם אני מצטרף לעגלת ה"יוחתם שוער מחליף לואן דר סאר מהר". פוסטר פשוט לא מתאים לקבוצה כמו יונייטד. הוא הרבה יותר מדי דיוויד סימן.

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

א. – אני רואה את גיגס כבר 20 שנה,
גיגס זה שחקן של משחקים יוצאי דופן העונה הוא כבר נתן שניים כאלה לפחות.
פרדיננד זאת תוצאה של שחקן שחושב כמו שחקן בכושר ומבצע כמו שחקן פצוע.
ושוערים עושים שטויות/טועים בעיקר כשהם צעירים.
ואלופה הבאה של אנגליה תהיה מי שתסיים את הליגה ראשונה,
בשלוש שנים האחרונות היא שיחקה באולדטרפורד, ובהיסטוריה של הפרמייר ליג לא הייתה אף קבוצה שעשתה את זה ארבע פעמים ברצף.
והיחידה שעשתה את זה שלוש פעמים (פעמיים) דווקא כן שיחקה היום.
ולפעמים אוהדים כבוצה לא רק בגלל שבמחזור השביעי היא עדיין לא הבטיחה את האליפות,
ואפילו לפעמים גם בלי שהיא זוכה באליפות בכלל.

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

כבוצה=קבוצה

תושב חוזר (fka ספיידרמן בקיבוץ) 20 בספטמבר 2009

איזו פתיחה לשנה החדשה
במחצית השניה היה המשחק הכי חד צדדי שראיתי מזה זמן רב. למעשה איני זוכר מתי בפעם האחרונה ראיתי משחק כזה. לסיטי היו שלוש התקפות בכל המחצית (כולל הגול השלישי), ובסך הכל הם גם לא התגוננו היטב – יונייטד הגיעו להרבה מאד מצבים. קבוצה עם יומרות כמו של סיטי לא יכולה להיראות ככה, ולא משנה התוצאה.
אני לא מודאג מברבאטוב, העובדה שהוא עדיין עם שער אחד היא סטיה סטטיסטית.

יואב 20 בספטמבר 2009

מחצית שניה לאספנים של יונייטד.. כמו פעם.
רונן, אי אפשר לתאר את מה שגיגסי עשה היום טוב ממך. זה גובל בדמעות.

מתנות(אין דברים כאלה) שמו את סיטי במשחק אבל זה היה יונייטד אול דה ווי..

ואיפה המזלזלים בפלטשר?או בפרגי?
אורי, קיבלת את הטוויטרים שחשבת שתקבל?(((((:

אביעד 20 בספטמבר 2009

משחק נוראי של ריו, הוא גם נושא חלק מאשמת השער הראשון, הוא חייב לגונן על השוער.
לא יהיו עוד הרבה משחקים שנספוג 3, בטח שלא כשזה כולל 2 טעויות ענקיות בהגנה. מהצד השני כבשנו 4 כשיכלנו לכבוש עוד 2-3. יחסית לקבוצה "מוגבלת" שאיבדה את את טבז ורונאלדו ה"בלתי ניתנים להחלפה" אנחנו מגיעים ללא מעט מצבים וכובשים לא מעט (15 שערים ב-6 מחזורים), מה שחסר לנו זה רק ששחקן נוסף מלבד רוני יתחיל לספק שערים באופן יותר יציב (אהמ, אהמ… ברבאטוב… ). ולבסוף, אחרי 3 משחקים קשים ברצף שמהם יצאנו עם 9 נק' מלאות, איך אפשר עוד לזלזל בקבוצה הזאת?

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

לכל מי שמתלונן על ההגנה – שזה בערך כולם: לגבי ריו – הפתרון פה הוא פשוט. ג'וני אבנס צריך לשחק. הוא הרוויח את המקום שלו. שריו ווידיץ' יריבו קצת על התפקיד השני.

לגבי פוסטר – היו לו משחקים טובים. אבל המשחק הזה יכול להיות נקודת ציון. נקודת ציון מאד לא חיובית.

גלן 20 בספטמבר 2009

סליחה שאני לא מבין משהו- גם מגיבים מקבלים טויטרים?
האמת- סכוי סביר להכנס לאלופות. הכשרון למעלה יאפשר לנצח קבוצות רבות. ואם לא אז יקנו משהו חדש.

אמנם סביב אליפות אפריקה הכל ייתכןאבל בתאום ציפיות סיטי נמצאת פחות יותר במקום המצופה.

ויכסלפיש 20 בספטמבר 2009

צריך לשלוח את פוסטר לטיפול מייבש שיער+שואב אבק.

מה שהרשים אותי היא השליטה המוחלטת במחצית השנייה. שון רייט-פיליפס נעלם טבז בקושי נגע בכדור. ברידג' ומיקה ריצ'ארדס לא הפסיקו לעשות חורים. ניגוד מוחלט למחצית ראשונה

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

גלן – אני לא יודע על טוויטרים…

אבישי 20 בספטמבר 2009

לגבי פוסטר, יש לו את היכולת אבל לא ברור מה קורה אצלו בראש. נראה שהוא לא מגיב טוב ללחץ.
לגבי תוספת הזמן, התבוננתי שוב ושוב. המהלך שהוביל לשער התחיל כדקה וחצי אחרי תום 94 דקות. אחרי השער השלישי שלהם שחקני הסיטי חגגו כדקה (השעון ממשיך לרוץ גם בהילוכים החוזרים ורואים את הריפליי השלישי של מארק יוז חוגג בדיוק דקה אחרי השער ולפני שהמשחק חודש)ואני מניח שהשופט הוסיף עוד כחצי דקה על אירועים שונים כולל החילוף של מייקל קאריק. ככה שהשער לגיטימי והמהלך של המשחק הוא החילוף של קאריק במקום אנדרסון.

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2009

א,
יש הבדל בין סתם להיות אהבל ולשתוק לבין להיות אהבל ולהתגאות בזה.
חסוך מאיתנו את המסקנות שלך.זה מוריד את הרמה.

כמה תובנות:
פוסטר לא יהיה שוער העתיד. יש לו יותר מידי חוסרים בסיסים ממה שאפשר להשלים.

פארק התחיל אצל סיר אלכס כאיש למשימות מיוחדות.
או שהיום הכל זה משימות מיוחדות או שמשהו השתבש.
כשהוא יצא, השתנה המשחק והפך להיות מטווח, אים כי ללא מזל.

ולנסיה כקיצוני, פתח את ההגנה ה'מהוללת' של סיטי והביא את היכולת לנצח,למרות טעות לא אופינית של פרדיננד וטעויות כנראה אופיניות של פוסטר.

גיגס ופלטשר. מלאכי שרת ישר מכסא הכבוד(ברוח הימים האלה….).

גלן 20 בספטמבר 2009

לא נסחפתם? מישהו אומר את דעתו, לא מקלל או משהו וישר אומרים לו לשתוק.

א. 20 בספטמבר 2009

העיקר שיוסף מזרחי שנון וחריף ונבון

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

משהו לגבי שוערים – ישנם שלושה היום בעולם שהם רמה אחרת, (חוץ ממשה מרכוס כמובן).
גוליו סזאר – אינטר,
בופון – יובה,
קסיאס – מדריד גלוברוטרס.
חוץ מהם אין משהו ממש טוב ששווה השקעה.
לדעתי היחידי שמאן יו יכולה לקנות הוא בופון.
וגם זה בגלל שאני לא יודע מתי נגמר לו החוזה.
האם זה שווה את ההשקעה? אני לא יודע.

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

יוסי מזרחי – אולי עדיף שתגיד סליחה. תקבל כרטיס צהוב ותמשיך.

Yair 20 בספטמבר 2009

גלן, מדובר במשתמש שכל התגובות שלו נראות אותו דבר, ירידות על היונייטד במסווה במטרה לעקוץ ולהתגרות באוהדי יונייטד, כאשר התוכן משתנה בהתאם למשחק שהסתיים זה עתה.
לפני חודש פלטשר היה שחקן אפור שאיתו יונייטד לא תגיע לשום מקום, היו זה מעניין לראות את ההתפתחות שלו (חתיכת חודש עבר כאן אה?)
אז במקום אנונימי הוא קיצר ל-א. התוכן והכוונות הם אותו דבר.

ובלי קשר, נתקלתי לפני כמה ימים בתגובה שלך שבה אתה מפנה למק-רומרס, אתה פעיל שם?

גלן 20 בספטמבר 2009

תשמעו אני בצד המפסיד ואין לי אויר לנשימה שלא לאמר לחצי פרובוקציה. איך יש למשהו כח להתרגז בכלל. דורפן- תנגן לאנשים על הימים הנוראים, זה מאד טרנדי עכשיו.

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

יאיר – אז מה? הוא לא מקלל או מעליב אף אחד. אפשר לחיות עם זה.

א. 20 בספטמבר 2009

שלו רומא –
חוכמת המשחק העילאית לעומת הגוף הבוגדני שכבר מתקשה לייצר מהירות – זה מה שבלט והיה כל כך יוצא דופן היום במשחק של גיגס
אם יונייטד תשחק במשך כל העונה כפי ששחקה בחצי השעה האחרונה (התקפה,התקפה,התקפה) ולא תזכה באליפות אני לא אחוש אכזבה

utopian fragments 20 בספטמבר 2009

shalev (64) one of my childhood heroes – thank you..

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2009

ברוח הימים האלה,:
א. סליחה ומחילה.

גלן 20 בספטמבר 2009

יאיר- אני כזה אדיוט טכנולוגי שאין לי אפילו מושג על מה אתה מדבר ובכל מקרה הדבר העיקרי בו אני פעיל בימים אלו אינטרנטים זה בMGO BLUE וזה קשור לאימפריית הפוטבול המתעוררת (בגדול) מישיגן!. גם אם משהו שאני שלחתי עדיין לא מוכר לי המונח הזה. סורי.

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

utopian fragments – אני לא יודע באיזה צד של הכביש אתה, אבל בשבילי בתור צהוב הוא היה יותר מסיוט…

א. 20 בספטמבר 2009

Yair
אני מעריך שאני אוהד את יונייטד יותר שנים ממך ובניגוד אליך המתנתי לאליפות הראשונה 19 שנים
אני כותב את דעתי והיא אכן משתנה (בניואנסים) ממשחק למשחק למעט העובדה שהערכתי את היות הסגל של יונייטד בינוני – הערכה הזו לא השתנתה
אני לא אוהד של הצלחות ולא אוהד שלוקה בעיוורון
פעם האהדה שלי ליונייטד היתה רגשית ורגשנית אבל התבגרתי והפרופורציות משתנות
אפשר ומותר וצריך לבקר אפילו את פרגי
לגבי פלטשר – היותו אפרורי לא משנה את דעתי מתחילת העונה על כך שפלטשר הפך להיות אסרטיבי ותוקקפן מה שמחפה על חסרונותיו ומה שהפך אותו לשחקן האיכותי ביותר והחשוב ביותר בקישור (איכותי ביחס לשחקני הקישור האחרים כמובן)
וכן – אניימה טוב יותר מפוסטר

זיזו 20 בספטמבר 2009

מנצ'סטר התחילה את העונה בצורה מבלבלת.
מצד אחד היא ניצחה כבר שני משחקים גדולים למרות יכולת לא מרשימה, מנהג מנצ'סטרי ידוע בעונות אליפות.
מצד שני היא משחקת כדורגל לא משכנע וההתקפה שלה נראית נחושה אך חסרת יצירתיות לחלוטין.
מרכז ההגנה של סיטי בנוי משחקנים טובים אבל תפקד היום כמו ההגנה של עכו ביום רע.
יש לי הרגשה שמנצ'סטר מחזיקה את הראש מעל המים אבל לאורך זמן חסר שם משהו.
קשר יצירתי ולואיס פביאנו.

אמיר 20 בספטמבר 2009

שלו,
בן פוסטר כבר לא צעיר,"הילד"נכנס לשנתו העשרים ושבע ועדיין לא זכה לשחק ברמות
שהוא נחשף אליהן העונה.
כמו שכתב יוסי מזרחי יש לו יותר מידי ליקויים בסיסיים.
קטונתי אבל באמת לא מתאים לסר לטעות לגביו…בקיץ ירכש שוער העתיד!

רונן,
לגביי ריו וההגנה הריי שכולנו לא התרגשנו משחרורו של פיקה,זה עוד יתברר כמקח טעות כי הבחור הולך להיות הבלם המוביל בעולם לשנים הבאות.

אוזי 20 בספטמבר 2009

זיזו – לואיס פביאנו, מסכים לגמרי

Yair 20 בספטמבר 2009

א. יפה שאתה זוכר לי את אניימה… לצערי ההשוואה הזאת הולכת ונהיית מציאותית מיום ליום.

אני גם מצטער אם הגבתי קצת בתוקפנות אבל בשביל זה אני צעיר לא? כשאהיה זקן יהיה לי זמן לדבר בהגיון.

בכל מקרה אם אתה באמת אוהד יונייטד ולא כותב בשביל לעורר תגובות וכו' אז אני מתנצל, לי זה פשוט נראה ככה לפעמים.
לגבי הגיל ומשך ההאהדה, אתה צודק, נולדתי רק שנה לפני שפרגי הגיע, אבל זה הגיל שלי ואין לי הרבה מה לעשות בשביל לשנות את זה.

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

אמיר – אני מודה אני מזהה שוערים גרועים רק כשהם ממש ממש גרועים.
אבל שוערים גדולים לא מסתובבים היום בשוק.
כמו שכתבתי לדעתי בופון או ז'וליו סזאר יכולים להיות סיבה להשקעה.
מצד שני למרות אהבתי הגדולה לברזיל וברזילאים.
עדיין שוער ברזילאי זה תמיד מתחבר לי למונדיאל 82'…

שלו רומא 20 בספטמבר 2009

Yair – תחכה והזמן יעשה את שלו…

Yair 20 בספטמבר 2009

אומנם הגופה עוד לא התקררה ויש מצב שלפרגי יש יותר סבלנות מלנו, אבל מישהו ראה את אקינפייב במשך פרק זמן סביר?

בר שושני 20 בספטמבר 2009

השמועות דווקא קושרות את מנואל נוייר, הגרמני האדיר, ליונייטד. גם באירן מינכן רוצה אותו, ופליקס מאגאת' כבר הודיע שאם מוכרים אותו הוא מתפטר, אבל.. אולי בקיץ.

מאוד מקווה – הוא שוער אדיר

Red Camel 20 בספטמבר 2009

אמיר- אתה אומר שלא מתאים לפרגי לטעות לגבי בן פוסטר, אבל האמת היא שאם הוא טועה לגביו זאת לא תהיה פעם ראשונה שפרגי טועה לגבי שוער.

אביעד 20 בספטמבר 2009

א. אולי תוסיף עוד אות לשם? זה הורס לי את שיטת המספור בתגובות… :)
1) בן פוסטר שוער מאוד מוכשר. מאז תחילת העונה הוא עשה 2 טעויות עם כמה וכמה הצלות גדולות.
2) פוסטר אמנם בן 26, אבל עכשיו זו הפעם הראשונה מזה 3 שנים לפחות שהוא פותח בכמה משחקים ברצף. במקרה כזה, כמה טעויות זה צפוי. כרגע אין טעם להחליף אותו (אני מניח שכולם מסכימים שקושצ'אק עוד פחות טוב), בעמדה הזאת אין טעם להביא מישהו בינואר, אז אולי עדיף שנחליט לגביו בסוף העונה.

RR 20 בספטמבר 2009

טעויות קורות וימשיכו לקרות…
זה כורח המציאות מתפקידו של השוער.

משחק מדהים, קבוצה שאף פעם לא מאכזבת בתחום הדרמה.
תענוג צרוף לצהרי החג.

שתיהיה שנה טובה ואדומה

אמיר 20 בספטמבר 2009

אביעד,
את השחקנים הגדולים ולא משנה באיזו עמדה מרגישים כבר בנגיעות הראשונות שלהם במגרש,הם גם לא מחכים לגיל 26 כדיי לשחק ברמות הגבוהות.
בן פוסטר לא נמנה עליהם ולא יעזור כלום הוא יהיה במקסימום השוער מס.2 ביונייטד לאורך שארית הקריירה שלו.
כפי שציינתי בקיץ הסר יצא לשוק ויביא את השוער הראשון לשנים הבאות!

פראליה 20 בספטמבר 2009

תמונת המשחק ללא צל של ספק – פרגוסון ואלן וויילי עומדים על הקו, כתף אל כתף ומתפקעים מצחוק בדקה ה-97, חלום.

ויכסלפיש 20 בספטמבר 2009

שלו- שנה טובה ותחליף דיסק..

שוער ברזילאי מתחבר אצלי לזכייה ב-94' ולניצחון בחצי גמר 98' טפארלללללללל!!!!

Red Camel 20 בספטמבר 2009

אפרופו שוערים… שיי גיבן שוער מעולה.
השוער הבריטי הכי טוב כבר הרבה שנים.

אביעד 20 בספטמבר 2009

אמיר, אנחנו מדברים כאן על שוער ולא שחקן שדה. ספירת השנים כאן שונה מעט. כמו כן, זה לא סתם שוער אלא אחד שבילה את מירב 3 העונות האחרונות על שולחן הניתוחים עם 3 פציעות שונות. זה אומר שכבר 3 שנים לא היה לו רצף מתמשך של משחקים ויש לזה מחיר.
אני לא אומר בהכרח שפוסטר יהיה שוער העתיד, אלא רק שעדיף שלא לשפוט אותו עכשיו.

utopian fragments 20 בספטמבר 2009

shalev – i am on the right side, but when i grow up, any player was everything and so.. he was too…
i might want to watch him again? on you tube :-)

utopian fragments 20 בספטמבר 2009

few thoughts after real's game:
1. another reason to love ronaldo – guti seems to not like him.
2. for most of the game real played not a bit better than last year.
3. there will be a long fight for the first 100 goal in the la liga this season.
4. an appeal to Rafa – bring Van nistelroy now!!!

סימנטוב 20 בספטמבר 2009

פלצ'ר הוא שחקן של 20-25 משחקים לעונה והם (מה לעשות) המשחקים החושבים יותר (כמו שכתבתי חבל שהוא לא סקסי: לא נולד בדרום אמריקה ולא נרכש ב17 מיל).
גם לי חבל שיונייטד עדיין לא משחקת מרהיב, זה יבוא – כמו בנכתב למעלה כל הענין הזה נוגע ברגשות העמוקים אז למה שלא יהיה יפה ומרגש זה הלוקסוס של לאהוב מועדון גדול.
לגבי פוסטר אני יותר מוטרד מהגול השלישי מהראשון.
רונן אף מילה על גיגס לא כל עשרים שנה יש לנו אגדות כאלה עם הופעה כ"כ הירואית :)

פראליה 20 בספטמבר 2009

מכל השערוריה הזו על השוער אתם מדברים?

Danny 20 בספטמבר 2009

The question is, what are we doing with Berba, so close but no cigar

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

דני – יש לי הצעה לגבי ברבטוב. שינגח לפינות!

סימנטוב 20 בספטמבר 2009

בשעתו פרגי אמר על קול שכל עוד המגיע למצבים יהיה טוב

utopian fragments 20 בספטמבר 2009

ronrn, i have just noticed, but i think you should wear the Fan's scarf not hut.

lazybones 20 בספטמבר 2009

מייקל אואן פרע היום את רוב השטרות שלא שולמו עלי, לפחות בקרב האוהדים.

lazybones 20 בספטמבר 2009

עלי=עליו

רונן דורפן 20 בספטמבר 2009

סימנטוב – זה לגבי אנדי קול. לגבי ברבטוב – שינגח לפינות.

סימנטוב 21 בספטמבר 2009

בבולגריה בשעתו אמרו להם לעגל את הפינות :)

קורא 20 בספטמבר 2009

פוסטר באמת היה קטסטרופלי. אגב, בשיחת השוערים הטובים בעולם, לרוב קבוצות הצמרת באנגליה יש שוער טוב מזה של היונייטד כרגע. גם לליברפול, גם לצ'לסי וגם לארסנל יש שוער מוכשר יותר, שלא לדבר על קבוצות הצמרת בספרד ובאיטליה.

ד"ר א. 20 בספטמבר 2009

לדעתי השופט האריך את המשׂחק פשוט כי הריח עוד גול. היה לו חבל לפספס.

אביאל 21 בספטמבר 2009

שלו – למה צ'ך נעדר מרשימת השוערים הגדולים שלך ?

בר שושני – נויאר אכן נראה פוטנציאל גדול אבל הוא המון שטויות בסגנון פורסטר, נויאר היה סגנו של ריסיניג מבאיירן ותראה איפה הוא היום, לא צריך לרוץ.

בכל מקרה אף אחד לא מעיר על הגול קצת מעבר לתוספת הזמן ? על זה שלא היתה עבירה שהובילה לשער של פלטשר ועל זה שפרגסון והשופט הרביעי מתחבקים וצוחקים שיוז עומד מטר לידם אחרי הגול הרביעי ? שוב השיפוט עזר ליונייטד אבל זה לא מפתיע אנשים יותר, מתברר.

בכל מקרה אני מוכן לחתום כאן שלא משנה לאיזה קבוצה מייקל אואן היה עובר (אפילו לברצלונה) ומקבל שם 90 דקות ואת מלוא הבטחון והקרדיט מהמאמן הוא לא היה עושה את מה שהוא עשה היום, זאת הגדולה האמיתית של היונייטד או יותר נכון להגיד של פרגסון.

רונן – לא יודע אם צפיתה היום במשחק של ריאל, אבל רונאלדו בדרך להיות מהטובים בהיסטוריה גם ככה.

אביאל 21 בספטמבר 2009

כמה תיקונים : עושה המון שטויות…

ונויאר היה סגנו של ריסיניג בנבחרות הצעירות של גרמניה.

יואב 21 בספטמבר 2009

Fans all over the place, especially City for obvious reasons, and Liverpool simply because they’re bitter, have been complaining that we cheated our way to victory today.

Let’s examine the injury time and see if we got lucky or not.

From re-winding the TV on Sky+, it’s clear to see that the referee got it spot on.

Craig Bellamy scored City’s 3rd on 89:55

The game does not restart until 91:01. One minute and six seconds have been wasted and will be added onto the original four minutes of added time, taking it to at least 95:06

Michael Carrick was brought on to replace Anderson. All substitutions add 30 seconds onto added time, taking it to 95: 36

Owen scored the winner on 95:28, meaning the game was still 8 seconds within added time.

So all the people out there saying Fergie bribed the ref and screaming “Conspiracy” can see plain and simple that we won the game fair and square.

The best team won

אביאל 21 בספטמבר 2009

אני מוכן לשבת איתך משחק משחק בליגה האנגלית ובכלל ולהראות לך שאף אחד לא באמת מקיים את 30 השניות של החילוף ואת שאר ההסברים המלומדים שלך, בוא נשב ונחשוב מה היה קורה אם זה היה ההפך לטובת הסיטי הפעם, האם היית מסכים לחישובים הנ"ל ?

Danny 21 בספטמבר 2009

Nice calculations

יעקב 21 בספטמבר 2009

אביאל, אני לא יודע מאיפה להתחיל..

א.אין שוער בשם ריסינג, רנסינג דווקא יש.
ב.נויר מעולם לא היה סגן של רנסינג בשום נבחרת צעירה משלוש סיבות:
1.רנסינג מעולם לא זומן או שיחק בשום
נבחרת גרמנית צעירה או בוגרת אפילו משחק
בודד.
2.גם אם הוא היה משחק הרי שנויר לא היה יכול להיות הסגן שלו מפני שהם בכלל לא באותו שנתון, רנסינג יליד 84,
נויר יליד 86.
3.נויר ללא יוצא דופן תמיד היה שוער ראשון בנבחרות הצעירות של גרמניה בהן שיחק.
העיקר שכתבת דברים מבלי שיהיה לך מושג
על מה אתה מדבר, כל הכבוד,שיחקת אותה.

אביאל 21 בספטמבר 2009

יעקב יקירי כנס בבקשה ללינק הזה
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Rensing
או שפשוט תעשה חיפוש לMichael Rensing בגוגל ותיכנס לתוצאה הראשונה (Wikipedia) או שאני פשוט יצטט מהאתר
"Having been Germany's number one goalkeeper at the U-19 level, Rensing joined the hosts' squad at the 2004 UEFA European Under-21 Championship finals, although he did not get off the bench. However, he had since become the first choice at U-21, helping his team qualify for the 2006 Euro Under-21 Championship."

ונויאר היה הסגן שלו באותה תקופה, כל הכבוד לך באמת שאתה שיחקת אותה !

:)

אביאל 21 בספטמבר 2009

ויעקב עוד משהו, זה שרנסינג וסליחה עם שגיאת הכתיב באמת נושא חשוב מאוד, ולמה שחקן בשנתון 84 לא יכול לשחק עם שנתון 86 ?! אשמח להסבר.

רונן דורפן 21 בספטמבר 2009

אביאל – מה שראית היום זה משחק ליגה ספרדית כשהפער בחוזה הטלוויזיה בין הקבוצות הוא פי 30. פי 150 מליון לעומת חמש מליון.לשם השוואה – הפער המקסימלי באנגליה או גרמניה היא פי 2 בחוזה הטלוויזיה. אולי זה נראה לך ממש לא משנה. אבל פער כזה לא קיים בשום ליגה. זה גדול בהרבה מהפער בין היאנקיז לקבוצה האחרונה בבייסבול. זה גדול בהרבה מהפער בליגה הסקוטית או ההולנדית. זה פער כלכלי גדול יותר מאשר בליגת הכדורסל בישראל. כן – יותר אי שוויוני ממכבי תל אביב נגד עירוני אשקלון או מי שלא משחק בליגה הזו.

זו לא ליגה – זו סדרת הופעות ראווה. זה צפוי להחמיר לעומת שנה שעברה. ריאל ובארסה יבקיעו שתיהן 100 שערים. מסי ורונאלדו יבקיעו 30 פלוס כל אחד. אתה רשאי להאמין שזה משום שאתה צופה בכדורגל הטוב בהיסטוריה.

אני לא אומר שזה אומר שהן לא יצליחו באלופות. אבל כמו בשנה שעברה – רק ליגת האלופות תשכנע אותי שיש קבוצה ספרדית מיוחדת. הליגה שלהן היא פארסה. לפחות שיעשו סדרה של הטוב משבע להכריע את האליפות. זה יהיה מן הסתם כדורגל ענק.

אבל פלטיני עסוק בלטפל במנצ'סטר סיטי ובצ'לסי. למרות שהן בסך הכל הצטרפו לצמרת צפופה.

רונן דורפן 21 בספטמבר 2009

קורא – פוסטר הוא השוער המחליף של יונייטד כרגע. אולי יש נסיון להכשיר אותו כמספר אחד, אבל התפקיד עדיין של ואן דר סאר. גופנית ואן דר סאר לא מראה שום סימן עייפות. ואן דר סאר טוב מהשוער של ארסנל ומהשוער של ליברפול. לגבי השוער של צ'לסי – עניין של טעם.

שלו רומא 21 בספטמבר 2009

רונן – אני אולי לא ראיתי את הכדורגל הכי טוב בעולם,
ואולי לא את השחקן הכי טוב בעולם,
אבל יש לי קטגוריה חדשה השחקן הכי חזק.
לא פיזית מנטלית.
ראיתי הצגה של שחקן אחד, הופעת תכלית.
למה התכוונו כשהמציאו את הכדורגל,
שחקן שהוא קבוצה – קבוצה שהיא שחקן.
פרנצ'סקו טוטי!
קלאסה, אגרסיביות, דיוק.
ואז נזכרתי בווין רוני בגמר הצ'מפיון,
למה ? כי הבנתי משהו.
בגמר היה חסר לרוני שחקן באגף שישחק איתו.
ג'ון אושיי לא הצליח לעשות את זה.
ושאלתי את עצמי איך זה יכול להיות?
בקבוצה כמו מנצ'סטר אין מגן נורמלי.
היום הבנתי משהו יותר עמוק.
יש שחקנים שמשחקים בקבוצה כהם הקבוצה.
ג'ון אושיי הוא מנצ'סטר יוניטד.
פול סקולס הוא מנצ'סטר יוניטד.
גרי נוויל הוא מנצ'סטר יוניטד.
ראיין גיגס הוא מנצ'סטר.
בגללם הפסידו את הגמר,
בגללם מנצ'סטר היא מה שהיא.
יכול להיות שאם טוטי היה עובר לריאל ב 2001,
הוא היה זוכה בבלון ד'אורו,
הוא בטח גם היה זוכה בליגת האלופות,
ובאליפות ספרד.
אבל הוא לא היה א.אס רומא!
היום טוטי = רומא.
והוא היה אלוף איטליה,
והוא היה אלוף עולם.
והוא עשה הכל מרומא.
אני ממליץ לכל חובב כדורגל שעובר ברומא,
לראות את טוטי, כי אי אפשר לדעת עד מתי יסחוב.
פשוט בי"ס לכדורגל.

Red Camel 21 בספטמבר 2009

טוטי הזה לא שחקן! סתם מוערך יתר על המידה. והוא גם לא נאה…

Red Camel 21 בספטמבר 2009

לא. אני לא רציני.
סתם ניסיתי להרגיש מה שסימנטוב הרגיש כשהשווה את ולטינו רוסי לאיקאה.

Red Camel 21 בספטמבר 2009

סימנטוב, אני לא שכחתי ולא סלחתי! אתה שומע?
(:

סימנטוב 21 בספטמבר 2009

אז אתה שולח את טוטי לאיקאה? (עדיף על ריאל)

רונן דורפן 21 בספטמבר 2009

גמל – אנחנו בעשרת ימי תשובה. נסה למצוא את הכוחות הנפשיים לסלוח. חייו של סימנטוב נהרסו. מוסרים לי שהוא נראה מסתובב בגליל בכרמל דוכס ישנה וישן באכסניות נוער וחדרי אירוח במנזרים.

סימנטוב 21 בספטמבר 2009

למה לגליל? לא יכולת לשלוח אותי לתאילנד או איזה חוף בהודו? כמה אכזרי אפשר להיות. (טוב לפחות לא שלחת אותי לאיקאה לקנות מרוסי נברשות :) )

שלו רומא 21 בספטמבר 2009

גמל – של נעליך,
כשאתה נוקם במישהו יש את ווצ'ניץ',
אתה מתעסק עם האל הרומאי!!!

אביאל 21 בספטמבר 2009

רונן – אין לי שום ויכוח על הליגה הספרדית ואני תמיד טוען בויכוחי הכדורגל ביני לבין חבריי את אותן טענות בדיוק, אבל שוב בראייה לאחור לא הרבה אנשים יזכרו את חולשת הליגה הספרדית, הם יזכרו את ברצלונה של שנה שעברה, את ריאל של רונלאדו וקאקה וכו' וכו'

בדיוק כמו שלא מזכירים שפלה שיחק הרבה זמן בליגה הברזילאית ועדיין הוא נחשב לגדול מכולם ואני יכול לתת עוד אלף דוגמאות.

זה היה ברור שלרונאלדו יהיה הרבה יותר קל בליגה הספרדית מאשר באנגלית, הוא רואה את התהילה של מסי ועובדה שגם קאקה ואיברימוביץ' עברו לספרד השנה אבל אני לא רואה אותך אומר שאם מסי או קאקה היו משחקים בצ'לסי או ביונייטד הם היו זכורים כ"3-4 הטובים בהיסטוריה".

ורונן באמת לדעתך כל ההבדל בין צ'ך לואן דר סאר הוא עניין של טעם ?

ושלו הרומאי אתה מתעלם משאלתי :) למה צ'ך לא מופיע ברשימת השוערים שלך ?

רונן דורפן 21 בספטמבר 2009

אביאל – אם הייתי צריך לבחור שוער שיתייצב מול פנדל גורלי או יציל הצלה גורלית – הייתי בוחר בצ'ך. אבל כחלק מקבוצה גדולה שמנסה לשחק התקפי, מי שמסוגל לשחק עם קו הגנה רחוק מהשער, וצריך לנהל מעט מגינים באופן מושלם – אני בוחר בואן דר סאר. מדובר בשוער גאוני ששנה שעברה לא ספג 12-13 משחקים, כמעט מבלי להזדקק לעצירות – משום שכיוון היטב את ההגנה שלו. במלים אחרות – חכם לא נכנס למצב שצ'ך יודע לצאת ממנו.

כמה פעמים אתה רואה בלבול בהגנת יונייטד כשואן דר סאר משחק? בסופו של דבר הם סופגים כמות דומה ונמוכה של שערים כשאי אפשר לטעון שלואן דר סאר יש הגנה טובה יותר.

מסי וקאקה הם לא מקרה רונאלדו. הם משחקים כמעט מושלם מבחינת קבלת החלטות ולא יכולים להשתפר. לרונאלדו יש עוד המון מה ללמוד. העובדה שהוא ברמתם של שני האחרים, ואולי יותר טוב, זה כי יש לו יותר יכולת. אבל יש עוד המון ליטוש שחסר במשחק שלו. אבל במדריד יעבדו אחרת. יגידו שקאקה ינהל את המשחק ורונאלדו יעשה את מה שהוא כבר טוב בו.

רונן דורפן 21 בספטמבר 2009

לגבי הזמן – ראשית יש תוספות זמן יותר נדיבות השנה. זה כבר מזמן לא "השלוש דקות אלא אם פינו מישהו לבית חולים". לדעתי מה שקרה הוא שהשופט הוסיף כדקה על החגיגות ואז חיכה למין רגע נייטרלי לשרוק לסיום.
מרק יוז קצת הגזים עם הטענה שהשופט הוסיף שבע דקות. השופט באמת לא שרק לסיום עד אחרי החגיגות של יונייטד. אבל השער היה ב95:20.
טענות הקונספירציה מגוחכות. בואו נגיד שמישהו הוגה קונספירציה – הוא מחכה לדקה ה-95 כדי להוציא אותה לפועל?

אופיר 21 בספטמבר 2009

בלאמי, איזה פיספוס של קריירה…

שלו רומא 21 בספטמבר 2009

אביאל – אני לא המתעלמתי הייתי באולימפיקו,
ואני עדיין תחת החוויה המיסטית שעברתי בשביל להתעסק בצ'ך…
דבר ראשון הוא שוער טוב והרבה יותר טוב מהרבה שוערים טובים.
לעומת קאסיאס ובופון שבאמת יציבים לאורך שנים,
וג'וליו סזאר שעדיין בעייני לא מספיק שנים בטופ.
צ'ך לא עד כדי כך טוב, לפני הפציעה היה בדרך לשם.
בופון אלוף עולם, קאסיאס אלוף אירופה.
סזאר משחק בנבחרת הכי טובה, (ועדיין לא בדרגה שלהם).
צ'ך בעייני לא יותר טוב ואן דר סר.
אני מניח שניתן למצוא עוד מספר שוערים ברמה הזאת (קופה?, שי גיבן).

יאיר אלון 21 בספטמבר 2009

תומר, לא גאון סתם תחושת בטן שיש לכולנו פעם ב..
– ולשאר told you

Red Camel 21 בספטמבר 2009

קופה בודאי שלא (למרות שהייתה לו הצלה מול ריבאלדו וברצלונה שאני לעד אתייג בראש תחת "ההצלה הכי מדהימהמוגזמתמפתיעה"). מה גם שהוא כבר זקן.
שיי גיבן הוא גם לא ברמה הזאת, אבל הוא לא מאוד רחוק ממנה. הוא אחד הכדורגלנים הכי אנדרייטד בעולם. מאוד יציב, מעט מאוד ליקויים טכניים, רפלקסים מצויינים והמון הצלות נהדרות

רונן דורפן 21 בספטמבר 2009

יעקב – מה התועלת בשתי השורות האחרונות שכתבת? באמת מעניין אותי. תקנת את הבנאדם מה הצורך להוסיף שאין לו מושג על מה הוא מדבר?

יואב 21 בספטמבר 2009

רונן,
דווקא צ'ך הוא לא שוער פנדלים גדול עד כמה שזה ישמע מוזר. אבל שוער ענק.
אביאל,
לא ממש הבנתי את השאלה שלך.מה זאת אומרת אם הייתי מסכים? אם נכבש בזמן החוקי אז אין לי בריירה, לא? וההסברים המלומדים שהבאתי לך(הם לא שלי אז אל תעניק לי קרדיט מיותר) הם החוק(אם זיכרוני לא מטעני, צלסי נהנתה מזה לא מעט בשנה שעברה וגם העונה בסטוק).
מעבר לזה, למה אתה לא טורח לציין שתוספת הזמן נקבעה שיונייטד הובילה?זה לא ממש היה אמור לשחק לטובתה.חצי אמת לפעמים גרועה משקר.
ועוד משהו, לא היתה עוד קבוצה במגרש? למה היא לא ניסתה לנצח? המומנטום היה שלה אחרי שיונייטד היתה על הקרשים. אז זהו שלא.יונייטד מצאה את הכוחות(זה סימן ההיכר שלה בעשורים האחרונים)וניצחה בצדק. רוב הקבוצות בעולם לא מבקיעות שער ניצחון גם אם המשחק היה משוחק עד היום…

משה 21 בספטמבר 2009

שאלה
איך מארק יוז מתיימר להיות מאמן מהשורה הראשונה כשהוא אומר שהקבוצה שלו נשדדה?
אני מניח שלא צריך להזכיר לו שבין שני הגולים של בלאמי הם לא עברו את החצי!!
ועוד שאלה
איפה חוץ מביונייטד יש כזאת שורה של שחקני בית כמו ששלו אמר שהם מנצסטר?

גיל 21 בספטמבר 2009

הסיכום שלי אחרי יום ארוך של ספורט שנגמר עכשיו בקאמבק ענק של איליי.

מסורתית, מנצ'סטר משתפרת ככל שהעונה מתקדמת. במובנים רבים, הנקודות שאנחנו צוברים עכשיו הם בונוס שישרת אותנו בעתיד. כך שאפשר להיות קצת יותר אופטימיים לאור התצוגה הגרועה בהגנה כי סביר שאת הגרוע ביותר אנחנו רואים עכשיו.

בניגוד לרוב הקבוצות האחרות בצמרת למנ'צסטר דווקא יש את הכלים הטובים ביותר לעונה ארוכה ושוחקת. מרווח הטעויות שמנצ'סטר יכולה לסבול נראה די גדול. משחק לא גדול נגד ארסנל מסתיים בניצחון, שתי טעויות נוראיות נגד הסיטי ועדיין מנצחים. בשביל לנצח את יונייטד הקבוצות הגדולות יצטרכו לתת משחקים מושלמים ועד עכשיו לא ראינו את זה.

בנוסף, נראה שהעזיבה של רונאלדו גורמת לכל אחד מהשחקנים להתאמץ קצת יותר. בקבוצה שאין כוכבי על חוץ מרוני, אין גם ציפייה שיהיה איזה מושיע כמו רונאלדו. זה אומר שכל מי שמשחק מניח בצדק שאם הוא לא יתן את הכל כל הזמן הם לא ינצחו. שנה שעברה היו עליות וירידות והיו הרבה משחקים משעממים שנגרמו בהברקות. השנה דווקא רואים הרבה התקפה ואם אחוז ניצול המצבים יעלה וההגנה תתייצב (מתי ואן דר סאר חוזר?) אני חושב שיש המון מקום לאופטימיות.

יוסי מזרחי 21 בספטמבר 2009

אחרי שנרגעתי (תרתי משמע…)וראיתי את המשחק שוב,אני חושב שהנצחון בדרבי ,הוא אבן דרך מרכזית בתהליך הארוך של המירוץ לרביעית.לנו וליריבות.
משחק כזה,שברוב הזמן היה חד צדדי, כשהקבוצה הנחותה ממש גונבת שערים של פעם בהיסטוריה (בביצוע ובריכוז המספרי שלהם) ושבמהלכו אתה מקבל שערים ממקורות בלתי צפויים כמו הצמד של פלטש, ושבו השוער היריב הוא מצטיין ++ ומונע עוד שלושה ארבעה כיבושים,(לא ליד, אלא ממשיים) ושבו אתה קם מהקרשים גם כי מה שיש לך ברוח ובנפש,אין לאף אחד אחר, וגם כי יש מי שיבוא מבחוץ ויבקיע, הוא כזה שמעבר להצהרת כוונות. סיר אלכס אמר שהמשחק היה צריך להגמר בשבע שערים,ואני לא זוכר אמירה נחרצת כזו ממנו.
המשמעות של המשחק הזה ,חורגת הרבה מעבר לניצחון על מועמדת כזו או אחרת.היא יותר מהצהרת כוונות ואולי אתמול היתה הצהרה של הקבוצה על הסיום האמיתי של תקופת רונלדו.

אנונימוס 21 בספטמבר 2009

נו באמת רונן. מה אתה בא בטענות לקבוצות הליגה הספרדית.
שילמדו להשקיע בנוער, יבנו מסורת, ישתתפו באירופה, יעבדו מול ספונסרים. בקיצור שילמדו לנהל בצורה נכונה במקום להתבכיין.

חוץ מזה אם תשאל את פרז/לאפורטה גם הם יגידו לך ש"יש לנו ליגה נהדרת"

רונן דורפן 21 בספטמבר 2009

אנונימוס. פרז ולאפורטה קיבלו החלטה מצויינת. המהלך של צמצום הליגה לקבוצה אחת בשנה שעברה התברר כבעייתי, אז השנה הייתה להם את התעוזה להרחיב את הליגה לשתי קבוצות – ואנחנו נהנה מכך.

שלו רומא 21 בספטמבר 2009

אנונימוס העולם מלא באנשים מרוצים, משפחת עופר, שרי הריסון.
זה מאוד נחמד לקבל מתנות יקרות ערך.
למה שיבנו נוער אם פרז יכול לקנות כל שחקן במחיר מופקע.
איזה ספונסר ישקיע בקבוצה שתופשט משחקניה כשיבשילו להיות שחקנים.
ודרך אגב אני לא זוכר שרונן בא בטענות לליגה הספרדית,
אני לפחות פשוט לא מבזבז את הזמן ומעביר ערוץ.

א. 21 בספטמבר 2009

בשנה שעברה התייחסתי פעמים רבות להבעת פניו של רונאלדו.
פניו נראו תמיד קפוצים,כמעט אכזריים והעידו על כך שהוא נמצא במקום שהוא לא רוצה להיות בו.
זה גם השפיע על הכדורגל שהוא שיחק.
בימים האלה תענוג לראות את רונאלדו ששב לשחק באופן משוחרר וקליל (כמובן שקל לעשות זאת כאשר אתה מוקף בשחקנים משובחים וכאשר אין ליריב יכולת לשלוח שמירה כפולה או משולשת).
לא מפתיע שפניו של רונאלדו שבו להיות שלווים ונינוחים ואפילו חזר החיוך מראשית ימיו ביונייטד.
אני שמח בשבילו.

אביעד 21 בספטמבר 2009

א., אתה יודע למה אני שמח בשביל רונאלדו? כי סוף סוף הוא מסיים משחק בלי שיבעטו בו 20 פעם.
אני מת לראות את התגובה של מארק יוז לחישוב תוספת הזמן שעשו ב MOTD

יעקב 21 בספטמבר 2009

אביאל,תקרא ותפנים בבקשה:

א.אין שוער בשם ריסינג, רנסינג דווקא יש.
ב.נויר מעולם לא היה סגן של רנסינג בשום נבחרת צעירה משלוש סיבות:
1.רנסינג מעולם לא זומן או שיחק בשום
נבחרת גרמנית צעירה או בוגרת אפילו משחק
בודד.
2.גם אם הוא היה משחק הרי שנויר לא היה יכול להיות הסגן שלו מפני שהם בכלל לא באותו שנתון, רנסינג יליד 84,
נויר יליד 86.
3.נויר ללא יוצא דופן תמיד היה שוער ראשון בנבחרות הצעירות של גרמניה בהן שיחק.
העיקר שכתבת דברים מבלי שיהיה לך מושג
על מה אתה מדבר, כל הכבוד,שיחקת אותה.

שלו רומא 21 בספטמבר 2009

רק עכשיו ראיתי איך הסר צוהל אחרי הגול של אוון.
טיפוס.
אחרי כל מה שראה / עשה.
ניצחון ליגה נגד הסיטיזאן עדיין מוציא ממנו את הילד שבנו.

utopian fragments 21 בספטמבר 2009

it seems some people lose it when the new year comes.
too much family stress?

אביאל 21 בספטמבר 2009

רונן – אני חושב שאתה קצת מגזים עם ריאל מדריד והכדורגל שלה, אתה יותר מדי מגזים בטענה שהם לא משפרים שחקנים, דווקא פלגריני הוא אחד שטוב בזה, כמובן שלא כמו פרגסון אבל שחקנים לא מתפתחים רק ביונייטד וגם ריאל הוציאה שחקנים ענקיים.

שלו מרומא – בופון וקאסיס משחקים בנבחרות הטובות בעולם עם כל הכבוד, אל תשווה את זה לצ'כיה, זה כמו שתגיד שלב יאשין לא היה שוער גדול כי הוא לא זכה בתואר עם ברית המועצות ועם כל הכבוד להשוות את צ'ך לגיבן ועוד לגרגורי קופה ?!?! לא ראית את העונה האחרונה שלו באתלטיקו מדריד ?! זאת באמת הגזמה, זה ידוע לכל שכיום בופון, צ'ך וקאסיס הם השלושה הטובים בעולם ואחריהם סזאר וואן דאר סאר שאלמלא היה מבוגר השלישיה היתה הופכת לרביעיה.

יואב – הכוונה שלי היתה שאם סיטי היתה מבקיעה באותה דקה הכותרת של הפוסט היתה "שוד" או משהו בסגנון, בקשר לסטוק וצ'לסי זה היה במסגרת הזמן שהשופט הרביעי הוסיף ולא שניה אחרי וכאן ההבדל.

ויעקב מתגובה 126 שמשום מה החליט להגיב שוב בהמשך לפוסט, הגבתי לך למעלה.

יואב 21 בספטמבר 2009

אביאל,
גם פה לא היתה שניה אחרי.כשר, חוקי, הוגן, ראוי.
אם היינו מפסידים-הכותרת שוד היתה מדוייקת אבל לא בגלל תוספת הזמן אלא בגלל השליטה המוחלטת של יונייטד.והייתי גם בצד השני של משחקים כאלה…

שלו רומא 21 בספטמבר 2009

אביאל – לא יודע אולי אתה צודק,
אבל צ'ך לא מתחבר לי לקאסיאס ובופון.
להזכירך שמייכל עשה דברים עם נבחרת ברמה של צ'כיה.

אביאל 21 בספטמבר 2009

יואב – אולי בכל מקרה, זה קורה הרבה פעמים ליונייטד וכבר דובר רבות על ההשפעה על השיפוט במשחקי יונייטד.

שלו רומא – יש משהו בדברך אבל גם נסיבות מיוחדות מאוד הובילו לזכייה של דנמרק ביורו, כמובן שהשוער השפיע אבל זה קורה אחת להמון המון טורנירים.

יעקב 21 בספטמבר 2009

אביאל,

עכשיו שמתי לב שהגבת לי קודם…

אז קודם כל: אתה מסתמך על וויקפדיה
אחד האתרים הפחות אמינים ברשת בו כל ילד
בר יומו יכול לכתוב מה שבא לו.

הטעות היחדה אולי במה שכתבתי היא שרנסינג לא זומן לשום נבחרת, אז סליחה,הוא באמת זומן אבל בכל זאת לא שיחק.

בקשר לשאר הפרטים, אתה מוזמן לבדוק
באתרים קצת יותר רצינים ולחזור לכאן.

אני באמת צריך להסביר לך למה יליד 84 ויליד 86 לא משחקים באותה נבחרת צעירה?

אתה נראה טיפה יותר אינטלגנטי מזה.

יעקב 21 בספטמבר 2009

חוזר בי,

אכן שיחק 18 משחקים בנבחרת הצעירה עד
גיל 21.

טעות,טעה,טועים.

אביאל 21 בספטמבר 2009

וויקפדיה הוא אמין, אני אשמח אם תראה לי טעויות בו, ולמה שמישהו לעזאזאל יכתוב או יוסיף את מספר ההופעות של השוער של באיירן מינכן ?!

כן אני אשמח את תסביר לי למה שנתון 84 ושנתון 86 לא יכולים לשחק יחד בנבחרת צעירה ? אולי מאותה סיבה שתסביר לי איך טוטו תמוז (שנתון 88) שיחק לצד ברק יצחקי (שנתון 84 וכאן יש ארבע שנים הפרש) בנבחרת הצעירה באליפות אירופה ב2007.

utopian fragments 21 בספטמבר 2009

jakov, it's good to say i mistaken, no need to add others to that, but lets us all learn from that. you can correct someone but no need to call him names for that, just in case…
(and not only i find wikipedia, mostly accurate, my Uni- the OU – even link us here for farther reading, so of course anyone can change it but at most you should think of it as god words)

שרבל 22 בספטמבר 2009

קודם כל משחק מדהים וניצחון פנטסטי ליונייטד אבל אני חייב לספר לך רונן על וידוי הזה.
ביום המשחק של סיטי קמתי ב5 בבוקר להתארגן לעבודה עכשיו מראש תכננתי ללבוש חולצה של יונייטד רק לא ידעתי אזה מהם,פתחתי את המגירה ואמרתי אני הולך ללבוש את החולצה מספר 7 עם הכיתוב רונלדו ואז אמרתי מה לי ולרונלדו וגם החולצה בצבע כחול(של שנה שעברה) אמא כחול זה סיטי, אבל בכל זאת לבשתי וכל היום בעבודה חשבתי שאם נפסיד היום אני לא לובש את החולצה יותר ופחדתי לספר לחבר טוב שלי שהוא שרוף יונייטד שאני עם החולצה של רונלדו כי אם נפסיד יאשים את החולצה שלי. אחרי הגול של אואן לקח לי שעה להירגע (אגב עדיין בעבודה)
ואז באחד התקצירים של המשחק שראיתי אולי 10 פעמים בשעתיים אחרי המשחק קלטתי את המספר 7 על גב ל אואן ואז עצרתי לרגע הורדתי את החולצה וראיתי את ה-7 אבל עם רונלדו, אולי זה נשמע דבילי אבל התרגשתי מהתקרית הזו ואני נוטה להאמין שהרוח של רולדו עדיין שומרת עלינו חחח

Comments closed