למה קסיאס הוא לא השוער הטוב בעולם

ריאל מדריד היא לא קבוצה הגנתית גרועה כמו שהיא קבוצה הגנתית פרימטיבית. העירו לי פה לפני שבוע שאת הגנת ריאל מאיישים כמה מהשחקנים "הטובים בעולם" בתפקידם. למי שלא ראה את שער הניצחון של פאטו עבור מילאן: ריאל מדריד ביצעה תרגיל נבדל בערך 7 מטרים מהשער שלה כשהמוסר, קלרנס סידורף, כבר בתוך הרחבה. זה פתטי.



כתבתי כאן לא מזמן שקסיאס הוא שוער שלא נראה עוד שנים רבות. היה פה שבח מאד מסוייג לאיש שמפיק תצוגות שוערות שלא מהעולם הזה. אבל בעיקר כי הוא שוער מהעבר. כזה שבונה את המשחק שלו על הצלות נפלאות. גם היום הייתה לו לפחות הצלה נפלאה אחת. מצד שני ההגנה שלו כל כך מבולגנת ולא מסודרת שזה מביך. הבלגן היום היה אחראי לפחות לשני שערים. שנות אור מהסדר המופתי בחצר של ואן דר סאר.

צ.ס.ק.א אכלה אותה. הו-הא!
הגיבן מטורינו כמשל

No Comments

שלו רומא 21 באוקטובר 2009

רונן הוא לא השוער הטוב בעולם,
כי כדי להיות כזה הוא צריך לעבור את בופון,
את ואן דר סאר וכנראה גם את ג'וליו סזאר.
הבעיה המרכזית שלו שריאל חושבת מכירות, ורק מכירות.
אין מי שעובד איתו על מה שהוא חלש, ולכן הוא טוב בדיוק כמו שהיה לפני חמש שנים,
אולי קצת יותר בגלל הנסיון המצטבר.
לדעתי זאת הפעם הראשונה שריאל פגשה קבוצה מהשורה הראשונה,
שלא מתרגשת מהסנטיגו ברנבאו,
שהשופטים נותנים לה לא פחות כבוד,
ושיש בה לא פחות אלופי עולם או אירופה.
קבוצה שיודעת להוציא מעצמה בערב נתון 100%.
נכון רונאלדו לא שיחק, אבל גם גטוסו.
מה שמצחיק הוא שמילאן בשקיעה השנה, ובכלל בשנים האחרונות,
וריאל כאילו זורחת.
ועדיין כמו שציין פאולו רוסי, מילאן,
יובה ורומא ניצחו בשלוש השנים האחרונות במדריד.
השופט פסל שער חוקי לחלוטין דקה לפני השער של ה 3-2.
קבוצה שמקבלת 4 שערים חוקיים (או קיי 3),
צריכה לבדוק טוב טוב למה,
למה היא חושבת שהיא הכי טובה בעולם.

אמיל רסום 22 באוקטובר 2009

מגלומניה

יוסי מזרחי 22 באוקטובר 2009

מסכים לכל מילה. מדריד קיבלה 4 שערים ואם היה שם מישהו חושב, זה המספר שהוא היה מתיחס אליו.
בשולי הדברים : שתי הספרדיות שיחקו לשם שינוי עם קבוצות מחוץ לליגה שלהן וכבר רואים את ההבדלים.

Mr. Kate 21 באוקטובר 2009

איזה כיף שפתאום אנחנו קבוצה גדולה… כי האמת שמילאן העונה היא פשוט מרכז טבלה כזאת. אבל איזה כיף זה לנצח את חבורת היהירים ממדריד…
בקשר לקסיאס-אולי הוא לא יודע לשפר את ההגנה שלו, אבל הוא עצר שם מצב של גול בטוח. גם דוידוביץ' נתן משחק, שאם היה צעיר ב5 10 שנים היה קונה לו חוזה באירופה.

ג'וס 22 באוקטובר 2009

שלו – זו לא פעם ראשונה שריאל פוגשת קבוצה מהשורה הראשונה, שיודעת לתת 100% ושיש בה אלופי אירופה, יורו, ועולם.
שנה שעברה, בחור צנום נגח שם גול בדקה שמונים ומשהו.
בקבוצה ההיא היו אלופי אירופה ואלופי יורו.
ובגומלין ריאל חטפה רביעיה.

זיזו 22 באוקטובר 2009

לא קסיאס, לא ואן דר סאר ולא שלומי אדרי. אין כמו בופון ואף אחד אפילו לא קרוב אליו. שנות אור.
ואן דר סאר הוא אפילו לא שוער טוב (השבחים הבלתי נפסקים שלכם פשוט הזויים). הוא שוער גרוע שקיבל את החולצה של שמייכל שכידוע מוסיפה 93.7% יכולת לכל אחד שלובש אותה.
יובה ראו ממנו עונה אחת וזה הספיק להם בכדי להוציא 50 מיליון על בופון (מציעה).
*
שלו
אתה בכלל רואה את המשחקים לפני שאת שופך את כל הרעל שלך על המקלדת?
בתור אוהד ריאל אני אומר לך שיצאתי מהמשחק עם תחושה טובה.
לא אכפת לי מהפסדים בשלב הבתים בצ'מפיונס. ריאל שיחקה כדורגל שוטף ואיכותי, עושה רושם שהקבוצה מתחברת כמו שצריך.
מילאן היא מילאן וגם בכושרה הנוכחי היא מסוכנת הרבה יותר מרוב הקבוצות שנראות בליגות טוב ממנה.
מרסלו הוא חרפה שתיגמר ברגע שארבלואה יחזור ולריאל יש סיבה טובה להרגיש טוב מאוד לגבי העונה למרות ההפסד ה"קטסטרופלי" הלילה (במיוחד עם ברסאה תמשיך להיראות כמו בשבועות האחרונים, עייפות חומר).
אתה באמת חושב שקאסיאס לא מתאמן ברמה הגבוהה ביותר בעולם?! ואיך לעזאזל את קושר את זה לקשקוש הקבוע על המכירות?!
*
וכרגיל, לאסנה דיארה רמה מעל כולם. איזה שחקן!

יוסי מזרחי 22 באוקטובר 2009

פעמיים טעית זיזו:
1. החולצה מוסיפה 94.325% נומינלי.
2. שלו לא שפך את כל הרעל שלו. רק חצי.

יואב 22 באוקטובר 2009

זיזו,
הצל של שמייכל לא מוסיף לך כשוער. הוא רק משקולת(אלוף העולם בארטז קרס ממנה).שוער לא טוב? מה הקנה מידה שלך? עונה אחת רעה ביובה? מגוחך להשוות את ואן דר סאר של לפני עשר שנים להיום. הוא התקדם אז תתקדם גם אתה.אתה קצת חי בעבר.שוערים זה עולם אחר. הפיק יכול להגיע מאוחר יותר. ועוד לא ראית את הפיק של צ'ך. אדווין הוא לא השוער הגדול ביותר שיש אבל הוא מספיק טוב כדי להחשב כאחד מאלו היום.ארבע השנים האחרונות לא משקרות. שאל את ריו ווידיץ.גם זידאן לא היה מועמד לאוסקר אצל הזברות. אז?נדבד(ענק) מתקרב אליו בכלל? לא יודע מי עשה עסק(ווליו פור מאני) טוב יותר עם החמישים מיליון מול הכסף שיונייטד שילמה על ואן דר סאר. חבל שפרגי לא הביא אותו מוקדם יותר…

לא ראיתי את ריאל מספיק.לתת גולים זאת הבעיה האחרונה שלה. אבל גם בשנה שעברה, זה לא היה אישיו גדול.היא סופגת יותר מידי והשאלה היא אם היא התחזקה במקומות הנכונים. ימים מוקדמים.
מסכים איתך בקשר לקסיאס. מה זאת אומרת לא מתאמן ברמה הגבוהה שיש? אז איך הוא כזה טוב? על סמך מה קובעים את זה בחי להיות שם בכלל? זה לא הפועל נחלת יהודה.

שלו רומא 22 באוקטובר 2009

זיזו התלבטתי אם בכלל לענות לצורת הכתיבה שלך (רעל…),
אם אתה מרוצה מהמשחק לבריאות זאת הקבוצה שלך,
אבל מילאן זאת קבוצה שניצחה שלושה ימים קודם את רומא,
בסיוע ענק של השופט,
הבכיר באיטליה, שהורחק לחודש מהמגרשים ולא ישפוט את רומא עד 2010.
קורה שמפסידים, אבל אף קבוצה לא טוענת שהיא מעל לאירופה.
אף קבוצה לא השקיע כמות כסף כזאת כדי לדרוס.
לא אמרתי שהוא לא מתאמן ברמות הגבוהות,
וכן הוא שוער טוב,
(לפני מספר שבועות גם כתבתי שבעייני הוא בין השלושה הטובים בעולם),
ויותר מזה הוא גם פוטנציאל ענק,
אבל איפה הוא התקדם?
ההגנה של ריאל לא רק שלא נראת יותר טוב מתקופת היירו,
היא נראת נואשת.
נתונה לחסדיו של קאסייאס.
בכל משחק הוא לוקח לפחות גול אחד אם לא יותר,
וכשקבוצה מגיעה מולם ליותר הזדמנויות, ריאל בד"כ חוטפת.
אבל כל אחד חי את המציאות שלו,
דרך אגב כדי לעוף מליגת האלופות,
מספיק הפסד אחד,או אפילו שתי תוצאות תיקו.
ואז כל הכסף הלך לפח.
ולצערי זה ההבדל בריאל בין עונה טובה לרעה.
קצת כמו מכבי מזרחי, שאליפות זה המינימום,
ולא גולת הכותרת.

שלו רומא 22 באוקטובר 2009

דרך אגב אם אני זוכר נכון,
לא שמתי את ואן דר סאר בין שלושת השוערים הטובים…

moby 22 באוקטובר 2009

1. בופון הוא השוער הטוב בעולם.

קסיאס (בדומה לואלדס) נראה פשוט כמו השכן ממול אין לו גובה עצום או זינוקים מבהילים כשלא צריך. הוא לא מוציא אנרגיות לריק וזה קסמו.הוא פשוט שוער טוב, פנתר ענק ובגלל האורינטציה האי הגנתית של ריאל (הם פשוט לא עושים הגנה) יש לו המון עבודה. אז רואים את היכולות שלו כמעט בכל משחק.

זיזו 22 באוקטובר 2009

יואב
נראה לי שבארטז קרס פשוט כי הוא היה קצת דפוק בשכל, דווקא לפי מה שאני זוכר ההתחלה שלו ביוניטד הייתה מצוינת.
אנשים שוכחים שבארטז היה שוער גדול. הוא הפך לסמל של שוערות גרועה אבל הוא היה מנהיג אמיתי שדוחף את ההגנה והקבוצה שלו קדימה כמו שאף שוער אחר לא עשה, לא לפניו ולא היום.
*
שמייכל השאיר קצת מהקסם שלו בעמדה. מאז שהוא היה שם זה תמיד נראה לי אחרת מלהיות שוער של כל קבוצה אחרת בעולם. יש קבוצות ששחקן משאיר את הכבוד של העמדה בה שיחק לנצח.
מנצ'סטר לא קבוצה גדולה יותר ממילאן או ברצלונה אבל להיות שוער שלה זה קצת אחרת מלהיות שוער של אחת מהן. זאת העמדה של שמייכל!
ואן דר סאר הוא שוער בגובה 2 מטר שלא יודע לצאת לכדור גובה. יכול להיות שהתיאוריה שהוא מנהיג הגנה מצוין היא נכונה אבל מכאן ועד השוער הטוב בעולם יש מרחק גדול (אבל אני כנראה עוד מתאב אותו מימיו ביובה, מרטתי לא מעט שערות בגללו).
*
אתה צודק לגבי זידאן. הוא באמת לא היה מועמד לאוסקר ביובנטוס, הוא זכה באוסקר… פעמיים!
שחקן השנה בעולם 1998 ו 2000. שתי אליפויות איטליה, שני גמרי צ'מפיונס ברציפות וחצי בשנה שאחרי. בין לבין הוא השחיל שם גם זכייה במונדיאל ובגביע אירופה.
כמו בארטז גם אצל זידאן סוף התקופה משאירה רושם מטעה. ביובנטוס זידאן הפך לשחקן הטוב בעולם (בעיני מי שלא ראה אותו בקאן ובורדו) ובסופה הוא גם נמכר לא במקרה במחיר שיא שנשבר רק הקיץ.

זיזו 22 באוקטובר 2009

המסקנה מעניין שמייכל: מעניין כמה פוסטר היה גרוע אם היה משחק בקבוצה אחרת?

יוסי מזרחי 22 באוקטובר 2009

שאלה מצוינת. ברצינות מלאה.

זיזו 22 באוקטובר 2009

שלו
"קבוצה שטוענת שהיא מעל אירופה". מאיפה אתה מביא את הדברים האלו?! מאיפה השנאה הזאת?!
ומה יש לך אם הכסף כל הזמן? די, נגמר הקיץ, הכסף כבר לא משחק, לריאל יש שחקנים טובים יותר או פחות בסגל וזה מה יש, מה זה משנה כמה הם עלו? מה זה קשור ליכולת שלהם על המגרש?
*
בוא נשים קצת עובדות על ההגנה ה"נוראית" של ריאל.
ההרכב של ריאל בהגנה אמור להיות: ארבלואה-פפה-אלביול-ראמוס. בינתיים הם הפסידו 11.5 משחקים בגלל פציעות או הרחקות ולא שיחקו אפילו דקה אחת ביחד. 8 שחקנים כבר התחלפו שם.
אם כל זה הם ספגו 6 גולים ב7 משחקים. מנצ'סטר לדוגמא ספגה 9 ב 9, צ'לסי אותו הדבר, ארסנל 11 וליברפול 13. אינטר רק 5 ב 8 אבל יובה 7 ומילאן 8. בארסה 3 (+3 שהייתה צריכה לחטוף מוייה) וסביליה 5.
בקיצור, לא משהו להתגאות בו אבל שום דבר מיוחד. בטח לא משהו שמצדיק את העליהום הבלתי פוסק בעניין.
לריאל יש מאמן חדש, הגנה שבה 2 שחקנים חדשים, לפניהם משחקים צמד חדש של קשרים אחוריים שבטח לא נופלים משום צמד בעולם היום והתקפה דומיננטית שגם צפויה להתחבר כך שהשליטה של הקבוצה במגרש תהיה טובה יותר ותקל אליהם את העבודה.
נראה לי שאפשר לתת להם קצת זמן להוכיח את עצמם, לא?
*
אני באמת לא יודע אם ראית את המשחק אתמול אבל ריאל הייתה עדיפה על מילאן בכמה רמות, קורה.
*
צריך לפטר את כל הצוות הרפואי של ריאל. לא בציניות, כבר כמה שנים שהם סובלים ממכת פציעות שחורגת מכל היגיון.
*
קסיאס עשה את הבכורה שלו בגיל 16 (1997)! נראה לי שאפשר להפסיק לקרוא לו פוטנציאל.
אם נראה לך שהוא לא התקדם אז בו נסכים לא להסכים וזהו.
*
הדוגמא שלך להגנות לא טובות זה הגנה בהנהגת היירו?!!!
*
כמובן שאי אפשר בלי קצת רעל. אפילו הצלחת לשלב את מכבי! ואפילו את שמעון!
כל הכבוד.
*
כנראה שקסיאס צריך באמת להתאמן יותר אבל יש בעיות הספקה לסין והוא היה צריך ללכת לסחוב חולצות לנמל. כמובן אחרי שהוא אסף אותן ממפעל שבו מנצלים ילדים חטופים.
אל תדאג הוא לקח איתו את השוט.

רילקס 22 באוקטובר 2009

זיזו אל תיקח את זה אישי.
יש בעיית מגלומניה בריאל ודברים כאלה נועדו לכישלון (לפחות על פי ההיסטוריה) ההגנה של ריאל גרועה וזאת עובדה אלביול (רכש רע) ופפה (איך לא הרחיקו אותו לשנה??) לא מספקים את הסחורהץ בקבוצה עם ציפיות כמו של ריאל לא מתקבל תירוץ כמו יש הגנה חדשה או ראמוס הפסיד 5 משחקים עד עכשיו.

אמיל רסום 22 באוקטובר 2009

זיזו, אתה ממש כמו לביאה שמגנה על הגורים שלה!

א. 22 באוקטובר 2009

הבעיה היא בכך שאנחנו חיים בתקופה (הייתי מכנה אותה תקופת יעקבי על שמו של נדב) שבה מדי שבוע צריך להכתיר את השוער הטוב בעולם והבלם הטוב בעולם והקשר הטוב בעולם והחלוץ הטוב בעולם וכמובן השחקן הטוב בעולם.
פעם זה התנהל אחרת ובפרקי זמן ארוכים יותר בין בחירה לבחירה.
כאשר מזכירים את ברטז (שאכן היה שוער ענק) אי אפשר שלא להזכיר את ווסלי בראון שהיה לו חלק ונחלה בחלק גדול מהבירטוזים.
נדמה לי שגדולתו של שוער (בקבוצות הגדולות) היא הרבה פעמים פועל יוצא של מרכז ההגנה שלו.
כך שמייכל בעבר וכך ואן דר סאר בשנים האחרונות.
כאשר יש לך כשוער צמד בלמים כה איכותי המלאכה פשוטה יותר.
צריך לקוות שהגישה ההתקפית של ריאל מדריד תביא לה את ליגת האלופות.
זו תהיה בשורה חשובה לכדורגל האירופאי שסובל משיממון (תוצר של מבחן התוצאה המנוון) של מרבית הקבוצות הגדולות.

יוסי מזרחי 22 באוקטובר 2009

א.
אל תערב שמחה בשמחה.
אין קשר בין ביצועי ברטז לווסלי בראון.
על ווסלי ורמתו, אפשר להתווכח בהקשרים אחרים ואני לא בטוח שהזילזול שלך בו ,עומד על איזה שהוא בסיס.
באשר למפגעי יעקבי, פעם לערוץ שלו היה הרבה תוכן, היום יש להם את נדב והפרשן העגול.

utopian בביקור מולדת 22 באוקטובר 2009

מכיוון שבין שאר עוונותי אני חוטא בסימפטיה ארוכת ימים ללבנים ממדריד אני רוצה
א) לסנגר על קסיאס – לא שצריך – הוא בוודאי שם שמוזכר ויוזכר בכל רשימה של טובי השוערים היום בעולם. נקודה.
ב) לריאל אין הגנה ולא הייתה כבר הרבה זמן. בטח שאין שם אף שחקן שיכול להיכלל ברשימה של הטובים בתפקידם. על ראמוס עד אפשר להתווכח (מבחינתי הוא לא ממש מגן – ואפילו מגן תוקף קצת קטן עליו – ואני חושב שהוא שחקן ענק)
מרסלו זו גירסה זולה של שום דבר ולא חשוב כמה הצעקנים מערוץ חמש יצווחו.
פפה? מי זה. הוא בסדר – הוא לא יכול להנהיג הגנה.
גם ארבלואה וגם אלביאול צריכים לרוץ עוד הרבה בשביל להתחיל להתקרב למשהו.
ובזה מסתכם הכל – חוסר במנהיג אמיתי, כזה שגם יכול לדאוג שהקשרים שלו יעשו את עבודת הגנה שלהם.

אביעד 22 באוקטובר 2009

זיזו, ואן דר סאר שולט ברחבה שלו כמעט לחלוטין. איך הגעת משם ל"לא יודע לצאת לכדור גובה"?
באשר לקסם של שמייכל – אתה באמת רוצה לעבור על רשימת הכשלונות שהיו לנו מימי שמייכל עד ואן דר סאר? כי הרשימה הזאת היא נושא כאוב ומביך לכל אוהדי היונייטד…
ובן פוסטר נחשב לאחד השוערים הטובים בפרמייר ליג כששיחק בווטפורד. עד עכשיו העונה הוא היה פחות טוב מהעונה ההיא.

גיל מזימבבואה 22 באוקטובר 2009

למעט כריסטיאנו רונאלדו שהוא הדבר הכי קרוב למושלם מאז ומתמיד בעולם הכדורגל. צריך לשכוח מהזבר הזה שנקרא "הכי טוב בעולם" כדורגל זה לא מדע אבסולוטי שבו יש ערכים קבועים, הוא תלוי בכ"כ הרבה משתנים שאי אפשר לקבוע חד משמעית…

יוסי מזרחי 22 באוקטובר 2009

גיל
תסביר את זה לאהבלים מערוץ 5 ונגזרותיו.

איש 22 באוקטובר 2009

זיזו- יכולת של שוער נמדדת לא רק בעצירת הכדור, אלא גם בארגון ההגנה שלו כדי שלא יידרש ממנו להציל יותר מדי מצבים. גם אם משחקים עם מחליפים. בזה קסיאס לא כ"כ טוב.
מר קייט- להזכיר את ורודוביץ' בהקשר של קסיאס זה עלבון.

רונן דורפן 22 באוקטובר 2009

פוסטר היה שוער העונה בקבוצה שירדה ליגה. כמו קסיאס הוא שוער שחושב שתפקידו העיקרי של שוער הוא לקפוץ לחיבורים.

א. 22 באוקטובר 2009

חובה לקרוא את יואב בורוביץ’ ב"העיר" כדי להבין איך התנהלו העניינים בסיקור מכבי – צפוי ועדיין מעורר פליאה והשתאות.
ואפשר לשער שכך העניינים היו ממשיכים עוד שנים מבלי שמישהו היה מעז לפוצץ את בלון השחיתות הזה.
האם יש לסלוח לבורוביץ’ המתוודה או לבוא עימו חשבון ?

יוסי מזרחי 22 באוקטובר 2009

חשבון, ובלי רחמים.

שלו רומא 22 באוקטובר 2009

איך קוראים "העיר" באינטרנט?
הם הסירו לפני כמה שנים את נאתר שלהם לא?

משה הגדול 22 באוקטובר 2009

אמירה מאד בעייתית. כמעט כל הגוף של מתקומם כנגד, החושים כולם כגוף קמים וזועקים זה לא יכול להיות, העיניים שראו אותו במאות הצלות מדהימות בלתי רגילות.רק בשבוע שעבר הוא נתן הצלה נגד סיבליה שדמעות זלגו לי מהעיניים, הוא שוער לא מהעולם הזה, הוא אומן ברמה של מארדונה ומסי, הוא פנומן שמשאיר את החותם שלו, מצד שני כמו כל אמן יש לו נפילות מרשימות לא פחות. הוא בדיוק השוער שאתה מדמיין שקראנו את ספרי הנוער על כדורגל, לא לשכוח שהגנה שלו רעה אפילו מחפירה וברוב המקרים הוא הגנה של ריאל מדריד. 

רונן דורפן 22 באוקטובר 2009

משה הגדול – תקרא נכון את האמירה. בכדורגל המודרני היכולת של שוער להציל בעיטות לא עושה אותו השוער הטוב בעולם. חלק גדול מתכונות שוער גדול היא המנהיגות על ההגנה וחוכמת המשחק שלו.קסיאס משחק עם שחקני הגנה מעולים. הוא לא יכול להיות פתור מהיכולת העלובה שלהם כקולקטיב.

שלו רומא 22 באוקטובר 2009

בו נשים דברים בפרופורציה,
ראשית הבעיה שיש לי עם ריאל היא עניין של פיירפלי.
הם לקחו מרומא את קאסנו לדוגמא, הקפיצו את המחיר שוק שלו,
בצדק או שלא מכרו אותו (כנראה בצדק כי לא היה משמעותי),
ואז קבוצה כמו רומא לא יכלה לקנות אותו יותר.
הם לא חייבים בניהול תקין כמו רוב העולם,
אין להם מאזן וכשהם נכנסים לחוב המלך מכסה את זה,
לדעתי זה בעייתי,
בעלים של קבוצה לדעתי לא יכול להביא כסף מהבית בטור שיטה.
אחוז מסוים מהתקציב כן,
לא בלי פרופורציה.
וכבר מדי סטפנו הם היו ככה.
ויבוא יום שהם יראו גם לראול את הדרך החוצה,
ממש כמו היירו, מקללה וכו',
אבל אין לי שנאה אליהם רק סלידה.
ולגבי שמעון הוא לקח ממני את הקבוצה שלי,
או לפחות שחשבתי שהיא שלי.
כדי לקרא היום את רוביק רוזנטל,
על מכבי ונושא השידור בתשלום.
והאמת אני דווקא כן מחזיק מקסיאס,
וגם כתבתי כאן שלדעתי מנצ'סטר צריכה ללכת עליו אחרי תקופת ואן דר סאר.
והערה אחרונה – קסיאס לא מעביד אף אחד,
אבל המעסיק שלו,
(ליתר דיוק האוהד מס' 1 שמוחק למעסיק שלו חובות מדי פעם),
התעשר מכיבוש קולוניות והריסת תרבויות דרום אמריקה למיניהן.
וכשהוא בא לבקר פעם במאצ'ו פיצ'ו,
הורידו עבורו עמוד עתיק יומין כדי שיוכל לנחות עם המסוק שלו.

יוסי מזרחי 22 באוקטובר 2009

שלו, ריאל ופייר פלי ? הכיצד ??

זיזו 22 באוקטובר 2009

שלו
מבזק חדשות: קסאנו משחק בסמפדוריה, לא קבוצה יותר עשירה מרומא לפי מה שאני יודע (אולי אני טועה) ואם כבר אתה כל כך רוצה צדק ושוויון אז למה רומא שלך?! מה עם בארי?!
*
איך בדיוק הגעת לזה שמלך ספרד מוחק להם חובות אני לא ממש יודע. בכלל, אתה מדבר בבורות מוחלטת על דרך הניהול ומקשר את הקבוצה למקרים ואנשים שלא לה בכלל.
תבדוק קצת את העובדות לפני שאתה תוקף בכזאת חמת זעם.
*
ואיך כל זה קשור לפייר פלי?????????!

שלו רומא 22 באוקטובר 2009

1. סמפדוריה יותר עשירה מרומא.
גם אינטר, יובה, מילאן, פיורנטינה, גנואה, לאציו.
יש עוד שתי קבוצות לפחות אם אני זוכר נכון.
אני לא יודע איפה ראית חמת זעם.
אבל זה לא סוד שהמלך סוגר לה את המינוס.
אתה חושב שיש להם תקציב מאוזן ???

אביאל 22 באוקטובר 2009

שלו – די כבר עם הבולשיט, אם לקבוצה שלך רומא, היה מי שיביא את הכסף ממש לא הייתה מדבר ככה, כולם שכחו שיונייטד היתה הקבוצה העשירה בפרמיירליג ? אז להם מותר, לריאל, צ'לסי והסיטי אסור.

המלך לא מוחק חובות ודי כבר עם הבולשיט, ואם בנק רוצה למחוק חובות ואין לבעלי המניות שלו בעיה עם זה, אז גם לכל הצדיקים כאן לא צריכה להיות בעיה.

ושלו האם זה פייר כלפי סיינה שרומא עשירה ממנה לדוגמה ? מה השוני מריאל ?

ריאל תזרוק את ראול ? אתם חולם, הוא ממש לא נופל מטוטי והקשר שלו לקבוצה עם כל הכבוד.

מה קשור עכשיו השליטה של ספרד בארצות אחרות והקשר לכדורגל ? ובכלל למלך הנוכחי של ספרד ? אפשר לחשוב שאנגליה, איטליה, צרפת ושאר ארצות אירופה כאלו צדיקות.

רונן דורפן 22 באוקטובר 2009

שלו – אני לא מכיר סיפור עם מלך ספרד… היה עניין מכירת מגרש האימונים במחיר לא סביר לעיריית מדריד. הקהילה האירופית הזהירה את ריאל ובזה זה נגמר. עידן פרנקו הוא סיפור אחר.

אביאל – כסף מהבית מסכן את הכדורגל באופן כללי כי הוא יוצר אינפלציה שלא מבוססת על הכנסות אמיתיות. ריאל היא מקרה ביניים כי היא מנסה להחזיר את הכסף בתכנית כלכלית. צ'לסי ומנצ'סטר סיטי מקרה קצת יותר בעייתי – למרות שצ'לסי חדלה מכך. יונייטד משתמשת בכסף שהיא מרוויחה, ואת הכסף הזה הרוויחה בזכות כדורגל. היא מעולם לא נתמכה על ידי איש. הבעלים הם עול על יונייטד מבחינה כלכלית וזה די מביש שהתאפשר להם להשתלט עליה.

שלו רומא 23 באוקטובר 2009

אביאל – גם היום במצב של חוסר כסף ברומא,
וגם במקרה של מנצ'סטר שאין בעיה של כסף,
אני מקווה שהקבוצה שלי תחפש פתרונות בנוער.
הבעיה היא לא שיש קבוצות יותר או פחות עשירות,
הבעיה היא בכמה הקבוצה הכי עשירה יותר עשירה.
בעייני זאת לא רק בעיה של כדורגל, היא בעיה בכלל בחיים.
כמה עשיר צריך להיות עשיר.
אבל זה אני.

אביאל 23 באוקטובר 2009

רונן – בשביל שצ'לסי והסיטי ובכלל כל קבוצה שתרצה להתקדם ומהר צריך להשקיע המון כסף ואני מניח שלכולם יש בסוף תוכנית איזון, כמו שבצ'לסי לדוגמא.

שלו – אתה בהחלט יכול לחשוב ככה, אבל העולם ממש לא עובד ככה וגם כנראה לא יעבוד ככה, ראינו מה קרה כל המדינות הקומנסטיות בעבר.

שלו רומא 23 באוקטובר 2009

אנחנו רואים גם מה קורה בארה"ב, ברזיל.
ומצד שני בסקנדינביות.
לא הכל שחור או לבן.
ולא צריך להיות קיצוני לשום כיוון.

רילקס 23 באוקטובר 2009

תראו לאן הגעתם מאיקר קסיאס
:)

אמיל רסום 24 באוקטובר 2009

העניין עם ריאל הוא שהם לוקחים הלוואות מבנקים ולא ממש צריכים להתאמץ בשביל להחזיר (לפחות את כל הסכום)

רועי מונדר 24 באוקטובר 2009

אין דבר כזה הכי טוב בעולם.
מה המדד בדיוק?
יש מספר שוערים שנמצאים באותה השורה
איקר בופון סזאר. וגם ואן דסאר ואפילו פפה ריינה נמצאים שם.
חצי עונה קצת פחות טובה לא מורידה אותם משם.
אייכות מודדים לאורך זמן.
מסכים כאן א=עם מישהןו שכתב שכל הזמן מחפשים את הכי טוב.
גם במקומות אחרים במגרש יש כמה שחקנים שנמצאים באותה הרמה.

Comments closed