ליברפול. קטסטרופה, וזה כבר הופך לסאגה

אני חייב לציין שלרגע אחד, מהדקה החמישית בערך, לא חשבתי שנסיים את המשחק מבלי לספוג שער מפרננדו טורס. וגם שנחטוף כנראה כרטיס אדום. חוסר השקט שכל חלוץ ברמה עולמית גבוהה, וטורס באופן ספציפי, גורם לוידיץ' ולפרדיננד הופך לסוד מאד גלוי. יש במנצ'סטר יונייטד בלם שמשחק טוב מהם. הגיע הזמן.



גם רוני וברבטוב היו חלשים מאד ובלעדיהם ההתקפה בוודאי לא תזוז. את הלחץ המאד עקר של יונייטד בדקות האחרונות אני גם זוקף לכך שרפא בניטז הוציא את טורס. למרות שהמחליף הבקיע את השער השני. דווקא לספיגת השער הזה אין משמעות מיוחדת.



אין לי תלונות לפנדל שלא ניתן לנו במחצית הראשונה. פנדלים בקצב של הפרמייר ליג הם קזינו. אתה צריך את המזל שהשופט יראה אותם. אי ההרחקה של קראגר היא בלתי ברורה. כל החוק של השחקן האחרון לא נועד להרחיק שוערים שכבר ממילא נשרק פנדל נגדם, אלא בדיוק למגינים שמכשילים את החלוץ האחרון. אין לי שום אשליה שהרחקה הייתה מונעת את ההפסד.



בעיקר זו הייתה תגובה מאד מאכזבת של הקבוצה לסיטואציה לקראת המשחק. יונייטד הגיעה בכושר טוב אבל כאילו באה לשחק מול ליברפול מאד חזקה של העונה שעברה. במין זהירות/נונשלאנס/עודף טקטיות. לא הייתה שום סיבה לכך. יונייטד נוצחה על ידי  יריבה בכושר בינוני ועוד ללא אחד משני השחקנים הטובים שלה. היא נתנה לה לעשות בדיוק את מה שהיא יודעת לעשות היטב. וזאת מבלי להמעיט מיכולתו המעולה של טורס.


וזה מה שכתבתי כמה דקות לפני המשחק:

אואן בסופו של דבר לא בהרכב. למרות שאני משוכנע שישולב. כנראה שהכושר הטוב של ברבטוב והחשיבות שלו למערך הם לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. ואת ווין רוני יכול להושיב רק הרופא. אבל בעיקר קצת מדאיג אותי החסרון של פלטשר שלא הייתי כל כך מודע לו. החסרון שלו במשחקים גדולים הוא בדרך כלל לא דבר טוב במיוחד. ההחלטה להרכיב במקומו את סקולס ולא את אנדרסון היא קצת ספקולטיבית. אם יתפתח משחק מאד נוקשה במרכז השדה אני חושש למצב הכרטיסים שלו.



החדשות בצד השני פחות טובות. ג'ררד לא משחק. ליונייטד אין שום תירוץ לאבד נקודות במשחק הזה.

*

וזה מה שכתבתי כמה שעות לפני המשחק:

משחק מול קבוצות הסביבה הקרובה – כמו ברי, אולדהאם, וויגן, אולטרינצ'הם וליברפול – הוא תמיד יום חג עבור תומכי מנצ'סטר יונייטד. אמנם קבוצות אלו הן חלשות מיונייטד כיום, אבל הזקנים בכל מקום יוכלו לספר צ'יזבטים על איזה עידן קדום בו היוו תחרות כלשהי ליונייטד. עידן בו המשחקים מול יונייטד היו מאבקי אדירים. הם ישמחו להראות לך מחברות מצהיבות בהן בקטעי עיתונים ישנים שנגזרו בזהירות אפשר לקרוא על אליפויות בהן זכו. לרוב לצד פרסומות למכשירי מג'ימיקס, משחק האטרי שמשגע את העולם, מדריך לפתרון הקוביה ההונגרית או אלבום חדש ללהקת בוני אם. לעתים גם ייזכרו באיזו סנסציה שחוללו בשנים האחרונות. יש להעריך אותם על כך. על היותם אוהדי אי-הצלחות. זה יפה ומשמר את מורשת המשחק באזור.



יש במשחקים כאלו גם ערך אחר. חשוב לזכור כי רבים מהילדים הגדלים על אהדת קבוצות אלו חולמים על האפשרות לשחק יום אחד בקבוצת הייצוג של האזור. הדוגמאות הן רבות ומאד פיקנטיות. הידעתם שפול סקולס גדל כאוהד אולדהאם והעריץ את אנדי ריצ'י? שאביו של גארי נוויל היא מזכיר המועדון של ברי? שמייקל אואן שיחק כמה משחקים בקבוצה הבוגרת של ליברפול?



ולכן אני מקווה שמנהלנו המפואר אלכס פרגוסון יילך קצת עם הרגש ולא ישים את יהבו על החלטות מקצועיות קרות. כלומר לא רק על החלטות כאלו. המקומיים אמנם מעריכים את יונייטד אבל בעיקר הם מחכים זמן רב לראות אחד משלהם במדי מנצ'סטר יונייטד הגדולה. ייתכן שהשיקול המקצועני הקר של צוות עוזרי המאמנים הנאמן בראשותו של מייקל פילן מצביע על כך שדמיטר ברבטוב הבולגרי או ווין רוני הסקאוסר הכחול טובים ממנו. אבל למען רגשותיו של הקהל המקומי – תן הזדמנות למייקל אואן!

המשחק באנפילד (לילה לפני). משחק על שלוש נקודות
פוסט חגיגי ומיוחד לקראת פתיחת ליגת ווינר (סל גברים)

No Comments

יאיר אלון 25 באוקטובר 2009

היום כולנו מייקל אואן :)

חזי השועל 25 באוקטובר 2009

למה סקאוסר כחול לא די כדי לענות על הדרישה הסנטימנטלית שלך?
על פי הטיעון שלך הרי שדי בכך שישחק שחקן שגדל "בסביבה".

יתרה מזאת, אני חושב שמייקל אואן כבר הוכיח לתושבי צפון אנגליה שאחד משלהם עשה את זה. ליבם התמלא גאווה באותו שער מונדיאל מפורסם של אואן ילד הפלא.

בעונה שבה כל נקודה יקרה מפז והצפיפות בצמרת הטבלה מזכירה פאבלה של ריו דה ז'נירו, אני מקווה, בניגוד אלייך, שעוזרי המאמן ישלבו את הטובים ביותר למשחק, על חשבון הסנטימנט של תושבי צפון אנגליה. ואם יחליטו שברבטוב עדיף על אואן, so be it.
במאמר מוסגר אומר שהביקורת שלי כלפי ברבטוב לא השתנתה והוא לא הילד לו ציפינו, אך כמאמר חז"ל:
כשאין ציפור שיר, גם הישבן – זמיר.

עמיחי שלו 25 באוקטובר 2009

אנחנו בעד. או שיקבל פיק ברכיים (להזכירך, אופי לא הצד החזק של הילד המזדקן), או שייפצע. כך או כך יהיה מעניין

דותן 25 באוקטובר 2009

אוי אוי – היבריס… כולנו מחכים לך

חזי השועל 25 באוקטובר 2009

התייחסתי להיבריס בפוסט אצלי בבלוג, אם כי בהקשר אחר. מי חוטא כאן בהיבריס לדעתך?

תושב חוזר 25 באוקטובר 2009

מצטרף לקריאה – אני חושב גם שמבחינה מקצועית אואן כשיר יוצר מץ' אפ בעייתי להגנתה של מרסיסייד, שגם ככה לא סובלת מעודף בטחון בימים אלה.

יעקב 25 באוקטובר 2009

רק על הזחיחות והיהירות שבפסקה הראשונה מגיע לכם לקבל היום שלישיה על הראש.
מבחינת ליברפול המשחק היום הוא WIN/WIN situation, במקרה של נצחון ברור למה, במקרה של הפסד המלצר הולך הביתה.

אביעד 25 באוקטובר 2009

יעקב – מי ישלם את פיצויי הפיטורין של בניטז?

אלי 25 באוקטובר 2009

גם אני מצטרף לקריאה הנרגשת, ואם אפשר עם בלון אדום- מוטב

אליה 25 באוקטובר 2009

בדרך כלל אני לא מגיב
אבל

זה היה מצחיק
D:

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

בחירה קשה:
רומא – ליבורנו או ליברפול – מנצ'סטר.
יש שידור חוזר של מנצ'סטר,
ולכן רומא – ליבורנו!!!
מפגש פוליטי בין אהודי הדוצ'ה (לצערי),
לבין נציגי השמאל הסוציאליסטי.
ללא פרנצ'סקו.
משחק חשוב מאוד!!!

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

שלו , יהיה קשה בלעדיך אבל ננסה בכל הכח.

אביעד 25 באוקטובר 2009

שלו, לא דיברנו כבר על כל העניין הזה של שידורים חוזרים?

זיגי (היחיד) 25 באוקטובר 2009

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={63600C0C-B276-4CB1-8FB1-3460BE926722}
חכו לוידאו

קורא אדוק 25 באוקטובר 2009

שלו רומא,הרגת אותי מצחוק

טל אנסקי 25 באוקטובר 2009

שלו – אם רומא היא קבוצתם של אוהדי הדוצ'ה, מי אוהד את לאציו?

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

את האליפות הראשונה של רומא נתן לה הדוצ'ה,
באותה תקופה היהודים ברומא אהדו את לאציו,

ולכן ניתן למצוא היום הרבה אוהדי לאציו יהודים,
דרך אגב גם שיחקו שם מספר יהודים.
ואם נודה על האמת מבחינה פוליטית התחרות בין האוהדים,
היא מי יותר ימני/פשיסטי,
כך שנחמה גדולה אין.

Yair 25 באוקטובר 2009

ג'רארד לא משחקת?
המשפט הזה הרבה יותר מתאים להאמר על טורס…

תומאס 25 באוקטובר 2009

יאיר – ההערה לגבי ג'ררד מעידה יותר על הטעם המוזיקלי של הכותב. :-)

LT 25 באוקטובר 2009

You mean "Nos'ei Hamigba'at"?

תומאס 25 באוקטובר 2009

כמובן, הם ולא אחר.

Yair 25 באוקטובר 2009

מחצית סבירה, לא כדורגל גדול של אף אחת מהקבוצות.
מרכז השדה שלנו מפחיד אותי, יותר מדי איבודי כדור שטויים בשטח שלנו, ליברפול קטלנית בדברים האלה.

טורס יכול ללמד את רונאלדו כמה דברים בנוגע להדבקת עבירות וכרטיסים לשחקני היריב…

Danny 25 באוקטובר 2009

Yair:you mean center mid field? we need better work in the middle, the rest looks good so far

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

מסקנות ראשוניות:
ולנסיה מוגבל מאוד בגלל רגל שמאל. התועלת ממנו היום : אפס.
פנדל ברור על קאריק , שני מטר מהשופט, האם זו ריאקציה להתקפה של פרגוסון?
יונייטד העצורה ,מחזיקה את ליברפול במשחק. אני לא זוכר ליברפול עלובה כזו וגם אלה ,סיכנו אותנו יותר מאשר התגוננו.
אם פרגוסון לא יתעורר ,יהיה לא טוב.

ניינר 25 באוקטובר 2009

שאלה לשלו מרומא (מחזיק תיק הספורט האיטלקי בבלוג זה):
מה פרוש התרנגולת הזקנה על חולצת האליפות של ולנטינו? תוכל להאיר את עיני בנושא? ובכלל, מה התגובות באיטליה לזכייה של הגדול מכולם? (וסליחה רונן אם עברתי על חוקי הבלוג)
וכמובן forza roma!!!

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

כתוב שם "תרנגולת זקנה עושה מרק טוב!",
זאת חולצה שהוא עיצב לרגל הזכיה התשיעית?
אני לא מבין בסורט מוטורי כלום אז אני מניח שזכיה תשיעית זה הישג מיוחד,
אני מכיר שיר אוהדים שהולך בערך ככה:
"הסניורה הזקנה עייפה ולא עושה יותר…",
אולי זה קשור והוא רוצה להגיד שהוא עדיין בועט…

ניינר 25 באוקטובר 2009

זה הישג כביר שמציב אותו כרוכב מספר אחד בכל הזמנים וספורטאי האיטלקי הכי גדול בזמנינו. תשע אליפויות, מהן 7 במוטו ג'יפי. בנאדם אתה חי בגן עדן של ספורט מוטורי , איך לא נכנסת לזה ?:)

Yair 25 באוקטובר 2009

בדיוק לזה התכוונתי דני, כשקאריק נכנס למשחק הכל נראה הרבה יותר טוב, רק שזה לקח לו 30 דקות.
והגנתית שניהם נראים מאוד פגיעים.

יוסי מזרחי – לא הייתי אומר עלובה, אבל ליברפול במצב רוח קצת יותר טוב הייתה מענישה אותנו בגדול היום, יצאנו קצת בזול, היו להם הזדמנויות מעולות, שים את טורס במקום קויט בהזדמנות הראשונה שלו ואנחנו בפיגור.

רונן דורפן 25 באוקטובר 2009

למען הסר ספק- הטעות בזכר-נקבה במשפט על ג'ררד היתה שלא בכוונה. אבל אני משער שעלי להביא אישור מהפסיכולואנלטיקן.

אמיל רסום 25 באוקטובר 2009

התוצאה, היכולת של ברבטוב, בכל מתנקז לכניסה של אוואן.

moby 25 באוקטובר 2009

קדימה ליוורפול לחזור לשחק כדורגל כשעוד יש תארים בקופה.

רילקס 25 באוקטובר 2009

רע
פשוט רע

רילקס 25 באוקטובר 2009

כנראה שלבניטז יש את הסוד להשפיל את פרגוסון כל פעם מחדש. בעזרתו האדיבה של וידיץ כרגיל

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

מה אתה רוצה מווידיץ? הצהוב השני מנע גול.פשוט כל כך.

גיא וינטרוב 25 באוקטובר 2009

רונן תאכל ת'כובע.

רון ר 25 באוקטובר 2009

רע ואף צפוי.
לצערי חששתי שלא ננצח.
מדאיג שאנחנו מפסידים להם כבר משחק שלישי ברצף.

TD 25 באוקטובר 2009

הפעם 5דק' תוספת זמן לא בדיוק עזרו…

Yair 25 באוקטובר 2009

לנצח לא הגיע לנו, גם לא בטוח שהגיע להפסיד אבל ליברפול יצרה מצבים בעוד אנחנו התעסקנו בהנעת כדור שנעה בין סתמית למזעזעת.
בסופו של דבר הם היו הרבה יותר מסוכנים ולקחו את הצ'אנס שלהם.

אם היינו קצת יותר טובים הייתי אולי מזכיר את השופט, אבל זה לא ממש משנה.

ובלי קשר, לחבייר משצ'רנו אין טיפת שכל.

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

הפסד של פרגוסון .הוא ולא אחר,רק הוא וההרכב הפחדני שלו, חוסר היכולת להגיב ,ובסיפור חוזר על עצמו בכל משחק מול הגדולות (וליברפול לא גדולה אלא נהינת מהמקריות).חוסר היכולת של פרגוסון לשנות נמשחק הוא מעליב.
בהסטוריה של ליברפול העונה, הוא יזכר כאיש שהציל אותם מהתפוררות.

הלוחש לסוסים 25 באוקטובר 2009

פשוט נורא!!!!!
יונייטד פשוט לא נראתה כמו מישהי שרוצה לנצח היום. ההתקפות הנורמליות הגיעו רק אחרי השער.

היום בדיוק ראינו את ההבדל בין רוני לטורס- לטורס מספיק פעם אחת. רואים כמה שוידיץ' ופרדיננד פחדו מטורס (שהיה חלוץ בודד!) ולא ארגנו את המשחק של יונייטד

עצוב כי סוף סוף היה סיכוי כי ג'רארד לא היה.

we will never die!!!!!!

אביעד 25 באוקטובר 2009

משחק איום ונורא הסתיים בהפסד מוצדק.
וידיץ' עם אדום 3 רצוף מול ליברפול שזה בדיוק מס' האדומים שקראגר היה צריך לחטוף היום. טוב, טיפה מוגזם. לקראגר הגיעו "רק" שני אדומים.

LT 25 באוקטובר 2009

Looks very bad.

מרקפוצ'ינו מארה"ב 25 באוקטובר 2009

Can we play you,
Can we play you,
Can we play you every week,
Can we play you every week

דותן 25 באוקטובר 2009

ועוד בלי סטיבי – אוי איזה רינה בלב…

אבא של סטיבן ג'רארד 25 באוקטובר 2009

ייייייששששששששש!!!!!!!!!!!!!

Yair 25 באוקטובר 2009

תוכל להסביר למה ההרכב פחדני יוסי?

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

הרכב שלא משתמש בכל כלי התקפי, מול קבוצה שמתפרקת תחת לחץ הוא פחדני.
גם ברמת ציוות השחקנים וגם בהוראות. חמור מזה, כשיש על הספסל חלוצים כמו נאני,אואן וקשר כמו אנדרסון,זה טימטום או חוסר הבנת המשחק לא לשנות אחרי חצי שעה. ברבטוב בהתקפה שבה קיבל צהוב,נראה צועק על אושי שלא עוזר לו. הרכב פחדני הוא כזה שלא עולה לדרוס מהדקה הראשונה ומביא על עצמו לחץ מתמשך של קבוצה שיש בה רק כח ומהירות ,אבל באה לנצח.
שים יד על הלב ותגיד לי שלא היה ברור לך (כמו לי) שבסוף,יגיע גול שלהם ?

הוא פחדן ורמת ניהול המשחק שלו ותגובות בזמן,אם בכלל,הביאו לתוצאה של היום,כמו לשני המפגשים הקודמים,כמו הגמר ברומא ואני יכול להראות לך עוד כמה כאלה.

יעקב 25 באוקטובר 2009

nani חלוץ?i rest my case

יוני 25 באוקטובר 2009

הדבר היחיד שהיה צפוי במשחק הוא שמסצ'ראנו יורחק מתישהו… גם הכניסות שלו, גם הנפנופים, סתם ערס.

אף מילה על הפס של יוסף? השרד שלי קרא לו סנסציונל.
יהיה לנו קצת עניין בליגה…

Danny 25 באוקטובר 2009

Yossi was great

עוז 25 באוקטובר 2009

אם יש מגיע בכדורגל – מגיע לבלוג ההפסד הזה.

הסיסמא שלנו בבית הספר היתה: 'והצנע לכת'. אני ממליץ בחום.

Danny 25 באוקטובר 2009

Oz, this is bull

Danny 25 באוקטובר 2009

So if we did not know it before: Berba is not the solution in the forward position. Again we have no creativity in the center midfield, so i wait for the next window. Will Alex be able to get some talent? I hope he make the moves

אסף 25 באוקטובר 2009

רונן לא למדת? יחסי ליברפול – יונייטד זה כמו ישראל ועמלק (פלשטין) עד שאתה לו הורג אותם הם תמיד יפתיעו.

גם אנחנו מהצד של ליברפול סבלנו רבות ממכם בעבר, אבל היהירות שאיתה הגעתם היום (או לפחות האוהדים) הייתה כל כך פאטטית שהיה ברור שלא תחזרו עם שלוש נקודות מאנפילד.

כל הדיבורים על מרחק שנות אור מהקבוצות נראו מגוחכים לרגע. עצוב לראות אתכם ניתלים על אואן בתור התקווה שתציל אתכם.

אריאל 25 באוקטובר 2009

כמה זחיחות היתה בפוסט הזה ובזה מאתמול, כמה זלזול, ככה היה כיף היום. אני מקווה שזה כאב.

Danny 25 באוקטובר 2009

No pain, just a deep and clear understanding, how great Ronaldo was on this team

ניקו 25 באוקטובר 2009

טוב כרגיל טענה מספר אחד מתי יעיפו כבר את ברבטוב? הוא חלוץ? מה יש בו? לא מבקיע גולים (תכלס) לא מספיק מהיר כדי לעבור באחד על אחד שחקן סביר בליגת העל.
לעומתו יש אחד טורס… שאומנם בעבר קושר ביונייטד אבל החמור הזדקן ולא שומע את הכל כבר. וכיום טורס הוא אחד משלושת החלוצים הטובים ואחד משניים המהירים בעולם (ראינו את זה לא? פרדיננד יכול להוכיח) וזה שניצח את יונייטד, ומה עשה ברבטוב? כלום

נאני למה הוא חייב לשחק אותה נונשלאנט? בעיטה שלו בסיבוב כאילו הוא אל ואם הוא רוצה זה יכנס, לא מתקבלת על הדעת, חזק ישר וגול מה קשה.

לדעתי אואן מקבל מעט מידי דקות וצריך לשים אותו בתור משפר 2 ואת ברבטוב בספסל
שילמד קצת מזה חלות ומה הוא צריך לעשות.

ט"ו בשבט 25 באוקטובר 2009

מה עם התייחסות לבניון? משחק הקרבה נהדר, הנעת כדור מצויינת ובישול מהסרטים. מזמן לא ראיתי שחקן ישראלי שהמעמד שלו בקבוצת צמרת רם כל כך.

א. 25 באוקטובר 2009

אני אצטט את עצמי מהפוסט על צ.ס.ק.א אכלה אותה הו-הא !: לדעתי הפער בין יונייטד לליברפול לא גדול דיו על מנת להצהיר שזה יהיה משחק הפרידה של בניטז ויונייטד לא מגיעה כפייבוריטית למשחק הזה.
ועוד ציטוט מהפוסט המשחק באנפילד (לילה לפני) משחק על שלוש נקודות : בשנים האחרונות פרגי הגיע לליברפול על מנת לשחק זהיר,לא להפסיד,אולי לגנוב שער.
דבר לא השתנה ולכן גם היום הוא יגיע כאשר מטרתו היא לא להפסיד,אולי לגנוב שער.
הפער האמיתי,האיכותי,בין יונייטד לליברפול קטן מכדי לפתח ציפיות יהירות על השפלה.

יונייטד שיחקה הערב ביכולת הרגילה שלה.יהיו משחקים במהלך העונה שהיא תשחק טוב יותר ויהיו משחקים שהיא תשחק פחות טוב אבל ההבדלים יהיו בניואנסים ופערי הרמה לא יהיו משמעותיים מדי.
יונייטד תקפה הערב עם שנים וחצי שחקנים וזה לא מספיק גם נגד ליברפול נטולת ג'רארד.
פרדיננד הוא מקור לדאגה גם לפרגי וגם לקאפלו.יש תחושה שהוא לא כשיר לחלוטין אחרת קשה להסביר את הרכות שלו.זה לא פרדיננד של שנים עברו.
מרכז הקישור היה אנמי,איטי,נטול דינמיות.משחק כזה גדול על מידותיו של פול סקולס שמשחק בהרכב בזכות ימי העבר וללא קשר ליכולותיו.
היה ברור שההתפרצות המקסימה של גיגס היא זמנית ולא תמשך לאורך זמן.
הלוואי ואפשר היה להביא בינואר את בניון בטרייד במקום נאני או ולנסיה או מי שזה לא יהיה.יונייטד כל כך חסרה שחקן נבון כבניון.

ובשורה מנחמת לסיום : בימים אלה ריאל מדריד חסרה את רונאלדו יותר משיונייטד חסרה אותו.

אמיל רסום 25 באוקטובר 2009

יונייטד ממש השפילה את עצמה. הרכנת ראש מול השם ליברפול כי קבוצה אין במרסיסייד.

משה 25 באוקטובר 2009

בכיינות ועוד בכיינות על השופט, אבל שום מילה על זה שיונייטד כרגיל קיבלה את חמש הדקות הקבועות+עוד דקה וחצי (והפעם הייתה כל כך עלובה ולא ניצלה את זה) ושלוידיץ' הגיע אדום ישיר על ניסיון לרצח.

סימנטוב 25 באוקטובר 2009

לא ראיתי את המשחק (עבודה) חבל?

ברכות לגמל האדום על שיא מכירות באיקאה!!

ברכות (לבנתיים) למדינותינו על החקירה של הרפובליקה הצהובה

Red Camel 26 באוקטובר 2009

(: חחחח הצחקת אותי

רונן דורפן 25 באוקטובר 2009

טו בשבט – לא ראית כי לא היה שחקן ישראלי במעמד הזה.

עוז – אנחנו נצניע לכת בבית הספר, בתנועת הנוער. כדורגל לא נועד לזה..

גיל 25 באוקטובר 2009

בסך הכל עוד משחק על 3 נקודות שלא קיבלנו. ההפסד כשלעצמו לא ממש משמעותי אבל צריך להיות מודאגים מהדרך. עושה רושם שמנצ'סטר משחקת בצורה זחוחה, כאילו די ברור שהם יבקיעו בשלב כלשהו רק שלא עושים שום מאמץ בכיוון עד שסופגים שער. שולי הטעות מאוד גדולים ועד עכשיו לא ראינו שום משחק שלם שבו הם שוטפים את המגרש. מבחינת המצב בטבלה זה ממש לא משמעותי כי אנחנו במצב טוב, אבל ביכולת כזו הם לא יזכו באליפות. חוץ מזה, נראה לי שטוב שליברפול ניצחו ובניטז לא יעזוב. הוא הנשק הכי טוב שמונע מליברפול אליפות.

עוז 25 באוקטובר 2009

כל דבר שמשאיר כאן את בניטז מעבר לסיום העונה הוא גול עצמי לליברפול. הוא היה צריך לעזוב כבר לפני שנתיים.

עוז 25 באוקטובר 2009

רונן, לדעתי וגם לדעת כמה מהמגיבים האחרים היתה כאן שחצנות. שנונה ומשעשעת, אבל עדיין שחצנות. זה לא ממש מתחבר לי עם אהדת ספורט.

Danny 25 באוקטובר 2009

we are fans and thus we are not objective, end of story

בני גלובינסקי 25 באוקטובר 2009

טו בשבט – מי שראה את השידור הישראלי לא יכול לשמוע יותר את השם בניון. בשביל אלון חזן בניון צריך להיות לכל הפחות מועמד לכדור הזהב, אם לא להיחשב כשחקן הטוב ביותר של ליברפול בכל הזמנים. לאומנות דוחה.

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

אני ,כבר מזמן לא מתרגש מהשדרים והפרשנים שמלווים את המשחקים,הם מניחים שאנחנו במלחמה ופטריוטיות היא תכונה חשובה. הבנת המשחק ויכולת הסברת המהלכים של אלון חזן הינה ברמה שבה אימן באשדוד. ועם זאת בניון היה טוב ובלט בליברפול.

Yair 25 באוקטובר 2009

עוז מתי היית לאחרונה במשחק כדורגל?
הבכיינות שלכם על הפוסטים של רונן היא לא פחות ממדהימה בעיניי.
זה נקרא banter, תשעים אחוז משירי האוהדים באנגליה בנויים על זה.
הבעיה היחידה עם זה היא אם רונן היה משתחצן אבל לא מופיע כאן לקבל את מה שמגיע לו אחרי המשחק.

ניצחתם במשחק למען השם, תחגגו, תתגרו, אבל תפסיקו לבכות שצחקו עליכם.

סמוראי 25 באוקטובר 2009

כל כך מסכים איתך…

אופיר 25 באוקטובר 2009

אאוץ'…

לחובב הכדורגל נטול הפניות זוהי תוצאה מעולה.

Yair 25 באוקטובר 2009

בני, לפחות הוא לא קרא לבניון בנינון כמו השדר האנגלי לאורך רוב המשחק…

יוסי באמת היה מצויין (למרות שעדיין, בלי טורס, אני לא רואה את היונייטד יוצאים עם פחות מתיקו היום) אבל זה שכל דבר טוב שליברפול עושה מתנקז לבניון, וכל דבר רע שקורה למשחק שלה הוא בגלל העדרו, פשוט מגוחך.

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

יאיר ,המקסימום שיכולנו להביא היום היה תיקו אפס. עם ובלי טורס. זה, כי לא באנו לנצח.

Yair 25 באוקטובר 2009

אני לא חושב שזה נכון.

מרקפוצ'ינו מארה"ב 25 באוקטובר 2009

האמת גם הרבה יותר כיף לצחוק על יונייטד אחרי שהאוהדים משתחצנים.

בשנתיים האחרונות אתם מזכירים לי את הבדיחה על הפלאפל – אתם אולי הקבוצה הכי טובה באנגליה, באירופה, בעולם ואולי אפילו בכל שביל החלב…אנחנו הכי טובים בצפון אנגליה

אסף 25 באוקטובר 2009

Manchester United boss Sir Alex Ferguson: "All in all Liverpool were the better team, had the better chances and I've got no complaints."

RESPECT

cookie-monster 25 באוקטובר 2009

הוא אמר את זה ? אני צריכה וידאו

גיא וינטרוב 26 באוקטובר 2009

לא להתלהב… פרגוסון חזר לסורו מאוחר יותר – http://www.nrg.co.il/online/3/ART1/958/202.html?hp=0&loc=124&tmp=8053.

אביעד 26 באוקטובר 2009

גיא, הוא אמר מה שרוב המשתתפים בבלוג הזה אמרו – השופט היה גרוע, כנראה הגיע לנו פנדל, קראגר היה חייב לעוף באדום (אולי אפילו כבר בדקה ה-60) אבל לא בגלל זה מנצ'סטר הפסידה אלא בגלל שליברפול הייתה יותר טובה. יש לך תלונות אליו על זה?

אמיל רסום 25 באוקטובר 2009

אבל חברה, זה לא צ'אט של וואלה. דברו כדורגל ופחות מי התחיל עם מי

אמיל רסום 25 באוקטובר 2009

חברה= חבר'ה

אוהד ש 25 באוקטובר 2009

אם יש דבר יותר גרוע מדבר אחר זו זחיחות ויהירות, קשה לא להיות יהיר אחרי כל כך הרבה הצלחות, אבל תמיד טוב לראות בלון שחצן מתפוצץ (או לפחות מוציא אוויר).
הלקח לכם אוהדי יונייטד היקרים הוא לא לחשוב שאחרי שלוש אליפויות רצופות אתם תשייטו לעוד אחת בנחת,בלי מאמץ.
בבקשה להתייחס בכבוד גם ליריבות פחות חזקות.
וחוץ מזה ניתן להאנח ולומר :
יששששששששששששששששששששששש !

רונן דורפן 25 באוקטובר 2009

עוז וגם כמה אחרים…איזו רצינות מדהימה! זה באמיתי? לא מתאימים לכם יהירות והקנטות בקונטקסט של ספורט? עדיף לכתוב לפני המשחק "שעל השחקנים לעשות כמיטב יכולתם ולהלחם עד הסוף. אבל מתוך כבוד ליריבה וכו' וכו'" אם כן, זה קצת לא אני…

יובל (אחר) 25 באוקטובר 2009

רונן – הדבר האחד שיש לקחת בחשבון הוא שאחרי טקסט כזה שמחת אוהדי ליברפול כאן מתוקה יותר, והתחושה של אוהדי היונייטד חמוצה יותר. אני דווקא אוהב את זה. it raises the stakes. יכול להיות שדווקא בגלל הטקסט הזה רעדו הרגליים לוידיץ'?

יוסי דגן 25 באוקטובר 2009

הצורה שבה פרננדו טורס כבש את השער ראויה בהחלט להגדרה Poetry In Motion. איזה שילוב של קריאת מהלך, מהירות, חוכמה, כוח, שיווי משקל ןסיומת בלתי עצירה. תענוג.

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

היום הוכרז רשמית כשמה של אס רומא הוא אס טוטי.
כל כך גרוע, לא ראיתי את רומא משחקת.
ליבורנו עם כל האהבה היא קבוצה שלא מחזיקה מים.
אני אפילו לא יודע איך הייתה מחזיקה בליגה הישראלית.
והרחיקו לה שוער.
והיא בעטה כדור אחד לשער.
לפעמים יש לי תחושה שרומא חוטפת גול רק כדי להיות רגוע.
יש מספר שחקנים שלדעתי בינואר יקלו על קופתה המידלדלת,
וילכו לקבל משכורת במקום אחר.
קאסטי, באטיסטה, ווצ'יניץ', טאדי.

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

אז מה שלו, אכילת לב גם שם ? בכל מקרה חסכת לעצמך כאב לב אחד.

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

האמת שהיאוש ברומא יותר נוח…

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

לפחות מכבי ניצחה בשבת.

cookie-monster 25 באוקטובר 2009

banter זה חלק בלתי נפרד מכדורגל. זה מה שהכי אהוב עלי במיוחד בכדורגל האנגלי. האוהדים האנגלים יודעים להשתעשע. כל הסיפור עם הכדורי חוף וקינג אריקה שלכם… מעלה חיוך ולא משנה מאיזה צד זה מגיע.

cookie-monster 25 באוקטובר 2009

אופס האקסארה 'ה' זה בטעות

אביעד 26 באוקטובר 2009

מזל… נראה לי שכל ביקורת שהיא על קאנטונה היא בניגוד לחוקי הבלוג :)

רונן דורפן 25 באוקטובר 2009

יובל (אחר).. אתה חושב שבאמת מציק לי, ברמה העמוקה, שלאוהדי ליברפול הניצחון מתוק יותר? הבלוג נכתב בעיקר בכדי שהציבור יהנה.

אוהד ש. בשביל מה אתה אוהד כדורגל? בשביל להזכיר לעצמך כל יום להיות מנומס, לגלות הערכה, לא לשמוח באופן מוגזם על אליפויות? לדעת שצריך להמשיך לעבוד קשה. ואני אגלה לך סוד – בכלל לא עבדתי קשה בשביל האליפויות של יונייטד!

ויכסלפיש 25 באוקטובר 2009

פול סקולס עשה לי שחור בעיניים, הבנתי שפלטשר פצוע אבל מה עם אנדרסון, או נאני מההתחלה באגף וגיגס במרכז. הטעויות של סקולס היו הכי צורמות בעיני למרות שאני לא מנקה אף אחד מאחריות. תנועה כושלת של ברבאטוב מה הוא צורח על ולנסיה במקום להוציא בעיטה חופשית מהבלם.

גילוי נאות: אני לא אוהד יונייטד.

Yair 25 באוקטובר 2009

יוסי לגבי ההרכב, מה היה יותר התקפי? אנדרסון במקום סקולס? זה אולי היה עדיף בדיעבד אבל בטח לא התקפי יותר.
לפתוח עם נאני? שמתפתח לשחקן שגורם לי לרצות להוציא את העין עם עפרון כל התקפה?

אתה חושב שפרגוסון עלה עם שני חלוצים היום ואמר לקבוצה תתגוננו, "דימיטר אתה שומר את טורס, שלא תעבור לי את החצי" ?

לא שיחקנו נגד קונוסים, עם כמה שליברפול הייתה חלשה לאחרונה, באנפילד, נגד יונייטד, היא קבוצה אחרת לגמרי

שלא ישתמע שאני מסכים עם ההרכב שפתח, אני לא חושב שסקולס התמודד כמו שצריך עם מרכז הקישור שלהם, הלוואי ופלטשר היה כשיר, אולי אנדרסון היה עדיף.
ואני גם לא חושב שרוני נמצא בכושר משחק, לך תדע אם לא עדיף את אואן או וולבק, אבל שוב זה בדיעבד.

יש לי גם ביקורת על ההרכב אבל אני ממש לא חושב שהוא היה פחדני.
אין לנו את הכלים לצאת באנפילד ולתקוף בחמת זעם מהדקה הראשונה, הקישור שלנו לא מספיק עוצמתי בשביל זה.

יוסי מזרחי 25 באוקטובר 2009

יאיר, ליברפול במצבה היום היתה מפסידה מול 10 קבוצות מהפרמייר ליג. פרגוסון הוציא אותם מהקבר.
יש לנו כלים לתקוף קבוצה כזו מהרגע הראשון והיינו יכולים לעשות זאת. זה מזכיר את הגמר ברומא: במקום לעלות עם שלושה חלוצים שהיו לנו אז ובכושר מצוין ונגד ברצלונה עם הגנה מאולתרת הוא שיחק משחק 'זהיר'.
הבעיה חמורה הרבה יותר כשאתה רואה שאחרי עשרים דקות מתפתח דפוס של משחק הרחקות סתמי ויש לך בספסל אופציות כמו אואן, נאני, אנדרסון .מגן תוקף כמו רפאל (או התאום. אני תמיד מתבלבל),תשתמש בהם.אחרת בשביל מה הבאת אותם ? להחליף עשר דקות לסיום ובפיגור ??
לא הייתי שם אבל משחק נסוג ("זהיר") כזה הוא תוצאה של הוראות מאמן, ואם אני טועה, יש הפסקה. האמת, אין לנו עוזר כמו קיירוש שם מתחילה הבעיה, בחוסר פיגורה שיכולה להניע אותו לעשות מה שצריך,ובזמן.

רילקס 25 באוקטובר 2009

ווצ'יניץ' הוא שחקן שהייתי מוכן לקבל למנצסטר ככה בדרך אגב. ברבטוב היום (וגם נגד מוסקבה) ביזבז יותר אנרגיה בתנועות ידיים מאשר בריצה ותנועה על המגרש והחוסר מוטיבציה או לפחות מה שנראה כחוסר מוטיבציה שלו יכול לחרפן אותי כל פעם מחדש.

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

אם לא הייתי אוהד יונייטד גם הייתי נותן לך אותו בחינם.

יובל (אחר) 25 באוקטובר 2009

רונן – לרגע לא חשבתי שזה מפריע לך. חלק מהשמחה הזו מתבטא גם בעוקצנות כלפי הטקסט, למרות שעדיף היה לו העוקצנות היתה סרקסטית, כראי לטקסט עצמו (אפשר היה להעיר ששוב ליברפול מצליחה רק מול הקבוצות הקטנות אבל נכשלת מול הגדולות, וזה לא מתכון לקחת אליפות). זה הכל.

משה 25 באוקטובר 2009

כרגיל בעונה וחצי האחרונות הבלוג והאוהדים השחצנים באו על עונשם, רק בשביל זה שווה להכנס לפה כל פעם, תענוג.

איש 25 באוקטובר 2009

ואני עדיין אומר-
נפרק אותם

רועי מונדר 27 באוקטובר 2009

שכחת את ה 1-0

רונן דורפן 25 באוקטובר 2009

נו משה.. אז חלק שמחים מהטקסטים וחלק שמחים שיש שכר ועונש ביקום. אני שמח שכולם נהנים.

Yair 25 באוקטובר 2009

משה אני לא יכול לדבר בשם הבלוג, אבל בשם האוהדים השחצנים מאחל לכם שתמשיכו לנצח אותנו ולראות אותנו זוכים באליפות, אם זה מה שעושה לך טוב.

בני תבורי 25 באוקטובר 2009

יאיר,
אתה לגמרי צודק. אין לנו כל סיבה להתבכיין על ההקנטות. עכשיו אנחנו צריכים לשמוח ואתם לדמם.

סימנטוב 25 באוקטובר 2009

משדרים את המשחקים של הפנתרים בניו זילנד?

סימנטוב 25 באוקטובר 2009

אני חוזר…
היה לנו פנצ'ר ובכל זאת ברכות לגמל האדום על שיא מכירות באיקאה!

איש 25 באוקטובר 2009

בני- זו רק מכה קלה בכנף. לא מדממים מזה

רונן דורפן 25 באוקטובר 2009

בני תבורי – והלוואי ותקבל אפגרייד בטיסה!

גיל מזימבבואה 25 באוקטובר 2009

לליברפול הגיע לנצח כי הם רצו יותר. הם זכו בכל כדורי ה 50 – 50 . היו לנו יותר מדי רגליים כבדות במשחק.

מאיר המקורי 25 באוקטובר 2009

רגע, סר אלכס כועס? הוא עצוב?
אוי, איזה באסה.

utopian בביקור מולדת 25 באוקטובר 2009

אני אדווקא חושב סופית אחרי המשחק הזה, שברבטוב הוא גאון. אומן שח. הבעיה שלו היא בעיקר ששח משחקים לבד וכדורגל עם החברה. הוא חכם מדי לרוב השחקנים. מה שהוא רואה, מבין ועושה כמעט אף אחד לא איתו שם – באותו הלבל.

עמיחי שלו 25 באוקטובר 2009

מזכיר לך מה גארי נוויל המחונן אמר לפני המשחק

אורי 25 באוקטובר 2009

שהוא מוכן להפסיד לליברפול אם זה מבטיח זכייה באליפות.

יואב 25 באוקטובר 2009

השחצנות "המכביסטית" שלך היום(אין לי מושג מה פירוש המושג אבל אני יודע למה המשורר הצולע התכוון) היא אף פעם לא במקום שמדובר באנפילד.מועדון גדול משחק על היוקרה שלו בבית-זה מכובד(לא שזה יעזור, אני לא רואה את ליברפול נכנסת למקום רביעי ללא קרב גדול).אתה סתם מרים להם להנחתה.
אבנס בשום פנים ואופן לא טוב יותר מהבלמים שלך ששיחקו היום. במקרה הזה-הקרדיט שייך רק לטורס.
גם בזמן אמת(שראיתי את ההרכב) טענתי מול חברי שחסר לנו פקמן. זה משחק של פקמן(כי לקישור שלהם אין שום דבר מעבר לזה). ובלי פלטשר, אנדרסון היה חייב לשחק.
מעבר לזה, רשלנות, פאסיביות, חוסר דימיון. באמת שקשה לציין מישהו היום.חבל שהחזרנו להם סומק ללחיים. הם בינוניים עד אימה ולפחות נקודה כאן, היתה מתבקשת.
דה איט איז און…..

לירן שבתאי 25 באוקטובר 2009

ליונייטד יש בלם מצוין שפרגי יכול להחזיר אותו, רייאן שוורקרוס מסטוק סיטי. גבוה, חזק, בלי רגשי נחיתות ובנוער הוא היה שחקן יונייטד.

סימנטוב 25 באוקטובר 2009

הנוער והמילואים (במיוחד) נראים טוב, היתי רוצה לראות טיפטופים בקב' הראשונה

Yair 25 באוקטובר 2009

המחווה של ארסנל והסיטי לאוהדי היונייטד המבואסים היום נוגעת ללב, יש מצב גם לגול של אחי נצרת נגד הפועל?

יואב 25 באוקטובר 2009

שלט "סוף גנב לתלייה" מקבוצת הגנבים הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי.אולי גם יוציאו את הבובה מהבויידם.איזה כיף שהם צריכים משקפת בשביל לראות ירוק.
התוצאות של סיטי וארסנל באמת הופכות את היום הזה לנסבל יותר…

חיים 26 באוקטובר 2009

יואב הם גם קבוצת הגנבים הגדולה בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי וגם קבוצת האוהדים הדוחה ביותר בהיסטוריה

Mr. Kate 25 באוקטובר 2009

חה חה! וחיחיחו! נתראה בקרב סטמפורד ברידג', נקווה שתזכרו להביא שריונים הפעם.

שלו רומא 25 באוקטובר 2009

הכל קונספיקציה! סר אלכס עשה את זה כדי להשאיר את בניטז בתפקיד!

סימנטוב 25 באוקטובר 2009

:)
dude you made me laugh

יאיר אלון 25 באוקטובר 2009

וידיץ' וריו? אני מקבל את הרושם שזה יותר וידיץ' שמתקשה להסתדר עם חלוצים ברמה הגבוהה. בכל הנוגע לאל ניניו ממנו יש לו פוביה אמיתית. כזאת שדורשת טיפול אצל הפסיכולוג של הקבוצה.

במרכז המגרש הורגש חסרונו של פלטש מהשניה הראשונה, וכבר שפורסם ההרכב היה ברור שנרגיש את זה.
הוא האיש שלנו למשחקים גדולים וחבל מאד שהוא לא היה, קאריק וסקולסי היו איומים.

רוני, ברבטוב וגיגס איכזבו אותי.
גיגס לא הצליח להוביל מול קבוצה גדולה ולא היה קרוב אפילו לעשות צרות מול מגן שלא מצטיין בהגנה ונישאר הרבה פעמים למעלה (גלן ג'ונסון) וקשר שלא ממש עוזר בהגנה (יוסי בניון).
רוני וברבטוב כשלו טוטאלית במבחן האמיתי הראשון שלהם מול הגנה ברמה גבוהה.

ובקיצור הפסד לסקוזארים כשהם בכושר עלוב, איזו אכזבה נוראית!

זיזו 25 באוקטובר 2009

ואן דר סאר היה דווקא טוב היום (בניגוד להרגלו ( – ;) אבל הגול שלו לא פחות מאשר של יוסי או טורס.
אם הוא היה יוצא כשהכדור נמסר היה לו סיכוי טוב להגיע, וידיץ' או פרדיננד (אני לא זוכר) עוד אפילו הצליח להאט את טורס ולקנות לו עוד שנייה. במקום זה הוא החליט לצאת, התחרט, חזר לשער ונעמד במיקום הגרוע ביותר שהיה אפשר. טורס לא יכול היה שלא להבקיע.

חזי השועל 25 באוקטובר 2009

כמו בשנה שעברה, הסקאוסרים חוגגים את הניצחון בקרב ויבכו את ההפסד במלחמה. תודה לאל על שמחות קטנות אה? :)

אני רוצה להקדיש לשוכני מרסיסייד שיר קטן ששר לידי שיכור חביב ביציע באולד טראפורד במשחק מול ליברפול לפני שנים:
"If I had the wings of a sparrow
And a fucking big arse of a crow
I'd fly over Anfield tomorrow
And Sheit on the bastards below"

בני תבורי 26 באוקטובר 2009

רונן,
אני עובד על זה. אגב, הבסיס בטיסות CATHAY PACIFIC זה אפגרייד שלא מהעולם הזה.

סימנטוב,
לא למען השם, הסתפקתי בעדכונים מידי פעם.

חזי השועל,
השכן שלך אכן היה שיכור עד כדי כך שהתבלבל לגמרי, השיר נכתב דווקא על מנצ'סטר…

Danny 26 באוקטובר 2009

Lets switch gears!!!Yankees all the way

martzianno 26 באוקטובר 2009

להזכיר את בניון כל דקה זו לא לאומנות זו פרובנציאליות, הבה לא ניסחף.
אני ראיתי את המשחק באנגלית וגם שם בניון זכה בצדק לאיזכורים לא מעטים
(super ball by the israeli – על הבישול) ואפילו בניטז היכה על חטא כשהוציא אותו בדקה ה-140 של תוספת הזמן לקול תשואות הקהל. בתור פרובנציאל התרגשתי.

עוז 26 באוקטובר 2009

זיזו, הביקורת שלך על ואן דר סאר פשוט לא נכונה.
ברגע המסירה ואן דר סאר היה 10 מטר מהשער שלו, ומיד הוא החל בתנועה לאחור. טורס נוגע בכדור מטר אחד בתוך הרחבה, ואם ואן דר סאר היה מעט יותר קרוב אליו היה לו קל להקפיץ מעליו את הכדור.
ואן דר סאר נע לאחור ואחרי שהתחיל את המיקום שלו במרכז השער הוא זז שמאלה במהירות, ומשאיר לטורס רק זוית קטנה וקשה בפינה השמאלית, או זוית כמעט בלתי אפשרית בימנית.
זה שטורס סיים את זה בבעיטה גבוהה וחזקה מאוד לתוך הפינה השמאלית הקטנה היא עדות ליכולת הסיום שלו, ולא לסגירה של ואן דר סאר שבאמת עשה כאן את המקסימום.

אל תשכח גם שטווח הבעיטה קרוב מאוד לשער – טורס ממש על קו החמש, ואן דר סאר שני מטרים מקו השער. בתור שוער אני יכול להעיד שכל פעולה שואן דר סאר עשה במהלך הזה היא בית ספר לשוערות.

יאיר אלון 26 באוקטובר 2009

עוז
אני חולק עליך וחושב שלואן דר סאר כן יש חלק בשער הזה.
המיקום שלו היה גרוע וההחלטה לא לצאת לכדור הייתה שגויה…

אבל שמובקע גול משבעה מטרים להאשים את השוער זה לא ממש הוגן כלפיו…

Red Camel 26 באוקטובר 2009

סימנטוב- לרגל הזכייה התשיעית אני סולח לך על הפליטת פה.
טועים,טעו,טעינו,טעות, טועים
תם ונשלם (:

Red Camel 26 באוקטובר 2009

פליטת הפה*

סימנטוב 26 באוקטובר 2009

עזוב אותך איקאה זה ח#ה של סחורה מ'זה פה מבצע? קנה 9 קבל סליחה חינם
סתם, סתם – שמח בשבילך

זיזו 26 באוקטובר 2009

יאיר
בגלל שהגול הובקע מ 7 מטרים הוא היה צריך לצאת. ברור שגם כך הוא לא היה במצב אידיאלי אבל ההחלטה שלו הביאה למצב בו יש גול בטוח.

יוסי מזרחי 26 באוקטובר 2009

חברים, זה לא ואן דר סאר ולא ברבטוב אלא פשוט כשלון של סיר אלכס בהבנה שבמשחקים כאלה אתה הולך מהתחלה כדי לנצח,ומשתמש בכל הכלים. זה אומר שמרכיבים את הטובים ביותר ברגע הנתון: אם אנדרסון בספסל ,משמע שהוא כשיר ולכן האנרגיה והכח שלו באים לפני סקולס (שמעמדו בעני שווה לזה של גיגס), שצריך לתסכל את הגנת הטלאים של ליברפול עם הניידות והמוטיבציה של אואן,שיצר את ההזדמנות היחידה שבה וולנסיה בעט למשקוף, ועוד.
הבעיה היא בשאיפה לדרוס את היריב ולא לשחק "זהיר", בניהול המשחק בזמן אמיתי, ושימוש בחילופים בזמן.

משה הגדול 26 באוקטובר 2009

המסקנה היחידה שלי מהמשחק היא שמנצסטר הם רחמנים בני רחמנים. פרגי אוהב יותר מדי את בניטז שהוא קדוש כמו פרגי אבל קדוש מעונה, ושיש משחקים שמוכרעים עוד לפני שריקת המשחק בידי יד הגורל או הם חלק מתסריט דרמטי והמשחק רק משרת את התסריט. למסורת יש כוח משלה. אחרי שקראתי במשך ימים כמה ליברפול אומללה וכמה נואש מצבה וחסר סיכוי, אמרתי לעצמי יאללה ניתן להם את המשחק מה הכיף והאתגר להתעלל בגוויה כל רקובה ואומללה ממש צער בעלי חיים, חשבתי לעצי איזה מוטיבציה יוכל פרגי לייצר מול העליבות ומסכנות הקשה שנחשפה בתקשורת. נדמה היה שאימפריה גדולה הולכת לעבור מן העולם, והאמת נהיה לי עצוב ממש נשבר לי הלב. איזה נחת יכולה להיות מלנצח את העליבות הזאת. היא נראתה כמו הפועל באר שבע בימים שיוסי בניון היה הכוכב היחידי וכל משחק הסתיים בבכי, עוד הפסד אחד ויוסי היה מסרב לרדת מהמגרש והספרדי הקדוש היה נאלץ להתפטר בגלל שהוא רצה להחליף את יוסי, ויוסי סירב. בוא נודה על האמת לא ממש רצינו לנצח שום שמחה לא היה גורם לנו הניצחון הזה במיוחד לאור הידיעות שבניטז לא יפוטר, שום שמחה לאד, סתם שמחה סתמית ורגעית שהעיקר שלא הפסדנו, לא אושר אמיתי וצרוף ולכן המסקנה המתבקשת היא טוב שהפסדנו אלכס זקוק לבניטז חזק נחוש חוצפן שלמילים שלו יש כיסוי, ונגר כבר מתחיל לשעמם הוא ופרגי כל כך הרבה שנים, כמו זוג מזדקן שאחרי כל כך הרבה מריבות, הם כבר לא ממש מריבות אלה סוג של שיח, ואין שום סיכוי לסקס של אחרי, והתסריט הוא כלכך ברור מבחינתו לא היה שום סיכוי לדרמה אמיתית במקרה של ניצחון, מבחינת ליברפול כל הסיבות שבעולם ולכן טוב שהפסדנו. עדיף לחוש רגש אמיתי של כאב ובושה ובוא נודה שמה שעשה שם טורס לפרדיננד הוא סוג של השפלה, הדבר היחיד שיכול מבינתנו היה לרגש זה איזה גול ניצחון של אואן בדקה ה90 ומאחר ולא היה סיכוי שזה יקרה עדיף היה להפסיד. יותר מרגש כאוהדים להרגיש רגש כאב אמיתי ובושה מאשר הרגשה סתמית של ניצחון. ניצחון צריך להיות משהו שווה מספק מרגש ולא תחושה של סתמיות. מישהו ממש התרגש מהניצחון במוסקבה שהושג בהילוך ראשון ובלי מאמץ. אז בוא נודה על האמת ההפסד הזה הוא כולו ניצחון. תנו לנו דם יזע והתרגשות ולא חוויה. תחושה של ניצחון של אחמדאינגד בבחירות החופשיות והדמוקרטיות באיראן. 

אביעד 26 באוקטובר 2009

ואן דר סאר לא אשם. המסירה של בניון לא הייתה לשטח מת גדול במיוחד אלא ממש קרובה לטורס. ואן דר סאר הבין שהוא לא יכול לפתוח בספרינט ולהקדים שחקן מהיר כמו טורס אז הוא הלך אחורה וסגר את השער, טורס נתן בומבה מ-7 מ', מה הוא כבר יכל לעשות??
הבעיה היחידה בהרכב אתמול הייתה ההרכבה של סקולס. אני אוהב אותו אותו, מעריץ אותו, אבל בגילו, כשהוא משחק עם רק עוד קשר אחד באמצע, אז יונייטד מפסידה את מרכז המגרש. אנדרסון היה צריך לפתוח. עד כאן הביקורת שהייתה לי עוד לפני השריקה. מכאן אני חכם בדיעבד.

רועי מונדר 27 באוקטובר 2009

תמשיכו להאמין בזה. שזה לא היה חושב לשחקנים.
לאוהדי יונייטד זה חשוב מאוד
והנה משהו נחמד להרמת מצב הרוח של אוכלי השרימפסים.
http://www.youtube.com/watch?v=2hvZQHt9_K0
הכול בחיוך כמובן

Comments closed