וולפסבורג. עליות חדות במניות

תחילה הבהרה. לפני המשחק נכתב כאן לגבי נאני "על גופתי הוא ישחק". מוזר שאנשים פירשו זאת בכך שאיננו צריך לשחק. אני הייתי כותב דבר כזה על נער הזהב מכף ורדה? על סופת דרום האטלנטי? על הגאון מליסבון? התכוונתי. “על גופתי. הוא ישחק!”. שאחסום בגופי כל נסיון למנוע ממנו לשחק! בישול יפה לאואן.



יונייטד יצאה ברווחים גדולים מהמשחק הזה. עליית המניה החדה ביותר הייתה כמובן אואן. אני מתחיל להבין מדוע ידידנו הסקאוסרים כל כך מאמינים בבחור. שלושער של מייקל אואן זה משהו שעשוי לפרוץ את הסכר ולשחרר שטפון. רווח נוסף הוא אוברטן. בישול שהיה שילוב של המבריק עם היעיל. ורווח שלישי הוא קושאק. בעוד פוסטר קיבל הזדמנות ראשונה לרשת את ואן דר סאר בתחילת העונה, ההזדמנות של קושאק למשחקים רצופים בהרכב באה במקרה ובצורה די מפוקפקת בהתחשב בקו ההגנה הנטוש. הוא לקח את הצ'אנס הזה. האמת היא שתמיד הערכתי את העובדה שהוא יכול לשחק פעם ב-5-6 שבועות ולהיות סביר, גם אם לא ברמה של ואן דר סאר. ועם כמה משחקים רצופים הוא יכול להיות אמין לחלוטין.



את המשחק ראיתי במקביל לבאיירן-יובנטוס. נדמה לי שהמשחק הזה היה צומת דרכים לשני מועדונים גדולים. אחרי ארבעה חודשים ראיתי סוף סוף משהו ואן-חאלי בבאיירן.



וזה מה שכתבתי לפני המשחק עם הכותרת "מי צריך לשחק?:

ברור שאף אחד לא צריך לשחק היום נגד וולפסבורג. תאורטית ליונייטד יש רק חוסר קריטי בשחקני הגנה ודווקא יש קשרים וכמה חלוצים להרכיב היום. אלא שגם את הבריאים לא צריך לשתף. כי מה שקורה במצב כזה הוא ששחקני ההרכב הקבועים חושבים שהם צריכים להתאמץ יותר. ואז הם מתעייפים או חלילה נפצעים. והמשחק בשבת נגד וילה בליגה הוא משחק סופר-קשה לשחק ללא הגנה ראויה.



אני למשל שמעתי שיש איזשהי כוונה לשחק עם פלטשר כבלם ליד קאריק. פלטשר לא צריך להתקרב למשחק כזה. הוא יתחיל להשתולל ויזיק לעצמו. וידיץ' לא צריך לשחק גם אם החלים משפעת. כי הוא ידביק אחרים. אני הייתי נזהר מלשתף אפילו שחקנים כמו ריצ'י דה לאט.



ובכל זאת מישהו צריך לשחק. הבן של דויד גיל צריך לשחק. שנים של מסירות למועדון לא יכולים לעבור בלי גמול הולם. צריך לברר אם אין איזה בן משפחה של הגלזרים שמשחק בקולג' או משהו. אם יש, גם הוא צריך לשחק. קמרון סטיוארט ומגנוס אייגרם חייבים לשחק. לא ניתן להתעלם מהם יותר. מתי ג'יימס צריך לשחק ואוליבר נורווד נראה לי בחירה טבעית לצידו בקישור.



ומה לגבי נאני? על גופתי הוא ישחק.

למה מכבי חיפה יותר חזקה מהפועל ת”א?
הפייבוריטית שלי

No Comments

יוסי מזרחי 8 בדצמבר 2009

אני שמח שאתה מכיר בצורך להופיע למשחק…
וברצינות:
הבעיה יוצאת דופן ובכל זאת יש מינימום שצריך לעמוד בו.אנחנו לא יכולים להגיע עם הרכב כלשהו ולקבל חמישיה. זה לא יכול לקרות ,לכן צריך גם כמה ותיקים (כמו גיבסון…)ולנסות לגמור את העסק בשלום.
אח"כ בסוף המשחק, לשאול האם אפשר יהיה לא ללכת לשוק בינואר.

רונן דורפן 8 בדצמבר 2009

יוסי – צריך ללכת לשוק ולהביא שני מגינים בשקל. הייתי שוקל לקנות את פיליפ נוויל. לחילופין אולי צריך לשכור רופא טוב יותר. מכל מקום פרגוסון משלם מחיר יקר על עזיבתו של סילבסטרה.

חלפה במוחי מחשבה. נאני כמגן ימני

יוסי מזרחי 8 בדצמבר 2009

רונן:
אני הייתי הולך לאופציה של ראיין שוקרוס בחזרה הביתה.זו אופציה זמינה .
בכל מקרה , סיר אלכס צריך להסתכל שנה קדימה(כאילו שהוא מחכה לי..)לעידן המעבר לדור הבלמים הבא.ראיתי שהחתמנו בלם וולשי מבטיח שעליו התחרה גם וונגר.
בסוף-הנוער לשלטון.

רילקס 8 בדצמבר 2009

מי שמו של הבחור הוולשי?
כי הוולשי האחרון ששני הטיטאנים התחרו עליו היה אדון ארון רמזי שחקן נפלא והפסדנו לצרפתי

יוסי מזרחי 8 בדצמבר 2009

זה שחקן הגנה בן 17 שמוערך כהבטחה גדולה. אני מנסה למצא את הקטע המקורי ואת שמו,בכל מקרה הוא כבר חתום אצלנו

רילקס 8 בדצמבר 2009

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2748125/Fergie-in-swoop-for-teen-star.html

אדם מת'יוס…
פרגי שיחרר עליו 5 מילון

נועם 8 בדצמבר 2009

כנראה שפספסתי משהו – לפי מצב הטבלה כרגע, אין אפשרות שבה אנחנו מפסידים לוולפסבורג וצסק"א מנצחת בטוריקה ואנחנו יורדים למקום השלישי?

רונן דורפן 8 בדצמבר 2009

נועם. לא. יונייטד כבר בשלב הבא מאז המשחק הרביעי. כי מה שקובע הוא לא הפרש השערים אלא המשחקים בין הקבוצות. במצב כזה תהיה טבלה פנימית עם וולפסבורג וצ.ס.ק.א ויונייטד לא תהיה מתחת למקום השני.

איש 8 בדצמבר 2009

נועם- לא. כי המאזן שלנו מולם הוא שני ניצחונות וזה מהשקובע, לא הפרש שערים.

רונן- הבן של דיויד גיל הוא הרגב פנאן שלנו?!
פלטשר צריך לשחק רק במשחקים חשובים עד סוף העונה. הוא משחק עם שבר שממתין לניתוח. והוא חשוב מדי בשביל לבזבז אותו על משחק כזה.

יוסי מזרחי 8 בדצמבר 2009

איש:
אני לא מאמין שפרגוסון יקח למשחק מישהו שלא עומד בסטנדרטים שלו אפילו אם השחקן הוא הבן של משה רבנו.
אותו סיר אלכס לא היסס למכור את דראן פרגוסון,בנו,שהיה קשר מבטיח בנוער,אבל כנראה לא מספיק טוב לסטנדרטים של אבא.
לאיש הזה אין אלוהים בכל מה שקשור ליונייטד.
אם גייל הצעיר בקאדר, אז זה הכי טוב שאלכס יכול לגייס עכשיו.

נועם 8 בדצמבר 2009

הבנתי. אבל מה לגבי ענין המיקום?

דותן 8 בדצמבר 2009

אתמול במשחק של הפועל תל אביב מול הפועל חיפה עלה לשחק הבן של ברוך ממן. האבא היה שחקן גדול ללא ספק אבל… שמו של הבן הוא חנן – ואני שואל מה בדיוק עבר לברוך בראש כשהוא נתן לבנו את השם חנן ממן?

חזי השועל 8 בדצמבר 2009

זה מילא, אבל כשהילד בא ואמר שהוא רוצה להיות שען, הוא קיבל את הימנית הקטלנית של ממן האבא ישר בלקקן.

נקו 8 בדצמבר 2009

ברנש קשוח, הממן הזה

אביעד 8 בדצמבר 2009

1. אם צסק"א מנצחת, אנחנו עולים ממקום ראשון בלי קשר לתוצאה שלנו.
2. וידיץ' לא משחק, הוא אפילו לא טס לגרמניה. גם דה לאט לא בגרמניה למיטב ידיעתי.
3. צריך לשמור על קצת כבוד. הייתי משחק עם פלטשר-קאריק-אברה-פארק בהגנה, מקסימום לוותר על פלטשר לטובת אוליבר גיל.הקישור וההתקפה יכולים לכלול כל אחד מהסגל שטס, לא כולל ולנסיה ובתנאי שאחד מהשניים סקולס/אנדרסון לא משחק.
4. כרגע נראה שההגנה בשבת תהיה ראויה פחות או יותר, עמדת המגן הימני פתוחה (דה לאט או פלטשר) כשאברה בשמאל, וידיץ' ובראון באמצע (בתנאי שהם ישרדו עד המשחק ללא פציעות. במצבנו הנוכחי זה לא בטוח בכלל).

שלו רומא 8 בדצמבר 2009

אני אמרתי לפרגי "תרשום אותי בסגל לליגת האלופות, כי יהיו משחקים שאף אחד לא יוכל לשחק מסיבה זו או אחרת, אני אעשה את זה בחינם בתמורה לסט המשחק שישאר אצלי, אפילו הוצאות הנסיעה עלי…" והוא ענה משהו במבטא כבד שלא הבנתי.

utopian fragments 8 בדצמבר 2009

damn accent
you could were a Dorfan Blog shirt under for a case you would score.

חזי השועל 8 בדצמבר 2009

שלו, יצאת בזול.
האחרון שעשה הרע בעיניי הפרגוסון חטף נעל בגבה האצילית שלו.
אגב, אני משוכנע שהמילה fook שורבבה למה שהוא אמר לך.
אתה יודע שאתה בצרות כשהורוד על הלחיים מתחיל להאיר את החדר.

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 8 בדצמבר 2009

דה לאט לא נרשם לסגל ליגת האלופות של הקבוצה,הארגריבס הועדף על פניו,לכן לא נסע עם הקבוצה,
יהיה אפשר לשנות את זה בהמשך העונה.

יוסי מזרחי 8 בדצמבר 2009

טל:
מה קורה עם הארגריבס? הוא היה אמור להיות בסגל לקראת צלסי. יש סיכוי לראות אותו בעתיד?

חזי השועל 8 בדצמבר 2009

יוסי, יש תמונה שלו בגוגל תמונות.:)
אחד הפלופים הגדולים.מזכיר את פלופ טום צ'יימברס והמחלקה הגריאטרית של מכבי ת"א

ד"ר א. 8 בדצמבר 2009

מה פלופ?
0 מ-14 נגד ברצלונא ביד (כולל דאנק לטבעת) זה פלופ בעיניך?

חזי השועל 8 בדצמבר 2009

לא. זה הישג שלא נאמר שיא גינס בפוטנציה…

ד"ר א. 9 בדצמבר 2009

ועוד לא אמרנו מילה על הגג המדהים שהוא דפק לעדי גורדון בגמר הגביע ההוא.

רונן דורפן 8 בדצמבר 2009

טל המנצ'סטרי. אני שונא שמטיחים פה האשמות אחד כלפי השני. מה זה דה לאט לא נרשם? אתה נרשמת? אני נרשמתי? כולנו אשמים באותה מידה לגבי המצב הזה.

שרון רזניק 8 בדצמבר 2009

Ollie might make daddy proud!

דיונון 8 בדצמבר 2009

נראה לי, במחילה, שהמאמץ העיקרי צריך להיות תפילה לאם הקדושה, שלא תדרדר את בארסה או ריאל למקום השני בביתן. ואז ההגרלה, ואז יכול להיות לא נעים.

נמאס מנאני 8 בדצמבר 2009

רונן
אהבתי את העניין עם נאני
אבל מגן ימני ?????
לא מסוכן מדי ???

Yair 8 בדצמבר 2009

חברים במנצ'סטר מספרים שיש חברי המועדון שהגישו בקשה לכרטיס מול אסטון וילה וקיבלו כרטיס ממש על הדשא.

בעמדת הבלם.

גיל 8 בדצמבר 2009

סליחה על האופטיק אבל הסאגה של טייגר רק מתרחבת. יש לפחות 8 נשים שטוענים שהוא בגד איתן (אומרים שהוא נמר במיטה), אישתו כנראה עזבה את הבית, והיום חמותו אושפזה מהבית שלו. לדעתי זה שווה פוסט לאדם המזיין.

זה אגב גן עדן לכוכבי בדיחות. יש אינסוף בדיחות עליו ברשת ומנחי תוכניות הארוח צוחקים עלין ללא רחמים.

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 8 בדצמבר 2009

יוסי מזרחי,

הארגריבס כבר מתאמן על הדשא ועם כדור,
פרגוסון אמר לפני שבועיים שזה הרבה פסיכולגיה מבחינת הארגריבס ואני מאמין שמדובר בעניין של להכנס חזרה לאימונים
שבהם התיקולים עפים באוויר,
סימן שאלה אחד גדול איזה שחקן הוא יחזור.
אלן סמית אמר בראיון לא מזמן שאחרי הפציעה הקשה שספג במשחק הגביע נגד ליברפול הוא ופרגוסון דיברו בינהם ושניהם הסכימו שהסיכוי שהוא ישוב להיות אותו השחקן ואחד כזה שיוכל לשחק ברמות הכי גבוהות קלוש עד אפסי
ככה שהארגריבס ואחרי ניתוחים בכל ברך והעדרות כך-כך ארוכה..זה יהיה בגדר הפתעה והפתעה נעימה לו הוא יוכל לחזור ולשחק כבעבר.

חזי השועל 8 בדצמבר 2009

כבר אמר לפני פליקס, מפליקס הובלות:"למה על גופתי? באתי עם אוטו משא"

מי שצריך לשחק זה ההרכב השישי של בני לוד. הסיבה לכמות הפציעות הגדלה והולכת בכדורגל העילי הוא עומס המשחקים בין היתר. אם אפשר לשחרר את הבכירים מעוד משחק, אני מברך על זה.

זמן לרוצח בעל פני התינוק, סולשיאר להראות את טיב שחקניו.

רונן דורפן 8 בדצמבר 2009

טל – אני חושב שאין ממש סיכוי שהארגריבס אי פעם ינהל את מרכז השדה של יונייטד. אבל מכיוון שאנדרסון, פלטשר וקאריק, וגם גיבסון, סוגרים את העמדה להרבה שנים נראה לי שהכי נכון שיהיה גיבוי למגן ימני.
הוא שחקן מחוייב, גם בועט עונשין ופנדלים טוב, ויכול להיות נכס עד אמצע שנות השלושים שלו.

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 8 בדצמבר 2009

רונן,

אני חושב שהארגיבס חותם עכשיו על להיות שחקן גיבוי אם לקישור או/וגם לעמדת המגן,
אם זה אומר להישאר ביונייטד לכמה עונות קדימה ולהמשיך לשחק בפריימיר ליג וליגת האלופות בטח לאחר העדרות של שנה וחצי וניתוח בכל ברך,אבל קודם כל שיחזור לשחק ואז נהיה חכמים הרבה יותר,גם הוא.

סוס זקן 8 בדצמבר 2009

היה פעם אחד, נו מה שמו… פליס? פוך? …
נזכרתי פיקה! רוצים אותו בחזרה? נה נה נה! (אייקון של סוס זקן מראה אצבע משולשת)

שרון רזניק 8 בדצמבר 2009

סוס זקן, אולי לנו אתה מראה אצבע משולשת, אבל בפני מחלקת המילואים של יונייטד אתה צריך להשתחוות…
(אייקון של רוצח בעל פני תינוק עושה תנועה של "חכה חכה"…)

רונן,אם זה מה שיצא מפלטשר לאחר פציעה ארוכה,ועוד בשלבי התפתחות, אז יש יותר מתקווה לגבי הארגריבס.

וכמובן המקרה של רונאלדו באינטר, לחדד גם דוגמא לשחקן שבשיאו נפצע בצורה מסכנת קריירה.

פסימיות מפתיעה מצידך,לדעתי.

הארגו כמגן כנראה יעבוד טוב, אבל יהיה בזבוז.

מצפה בקוצר רוח לחזרתו בינואר…

Yair 8 בדצמבר 2009

הפולני,אברה,קאריק,גיבסון,פלטשר,נאני,סקולס,אנדרסון,פארק,וולבק,אואן.
ספסל:פוסטר,ולנסיה,אוברטן,אייקרם,מת'יו ג'יימס, אולי גיל, קמרון סטיוארט.
מאמן: סר אלכס פרגוסון.

ד"ר א. 8 בדצמבר 2009

אולי פשוט תעלו למגרש עם ההרכב של מכבי חיפה?
זכור לי איזה ארוע בנסיבות לא מאד שונות, בו הרכב מחליפים של יונייטד התעמת עם חיפה וגם אז היו בעיות בהגנה.

שרון רזניק 8 בדצמבר 2009

יאיר, זה מה שפורסם רשמית?

Yair 8 בדצמבר 2009

חיובי.
פרגי הולך על שליטה במרכז השדה בכל מחיר.

Yair 8 בדצמבר 2009

ההרכב אז היה הרבה פחות חלש ממה שאנשים נוטים לזכור, כלל בין השאר את ריו,אושיי,סקולס,סולשאר,גארי נוויל,סילבסטרה…
הוא הכיל יותר משחקן הגנה טבעי אחד זה בטוח.

Shalev, Rome 8 בדצמבר 2009

dr,alef
as the ser said just another day in the history of manu.
today also for maccabi Haifa just another day.

אמיר 8 בדצמבר 2009

האמת זה סופר מעניין לראות איך הראש של הסר עובד,אין מצב שמישהו יצליח להמר על ההרכב להערב.
בכל מקרה הנה שתי הערות:
1.חלק מההרכב היום יגזר מהרצון של פרגי לסיים במקום הראשון,את מחיר ההפסד המיותר לתורכים אנו משלמים היום
כי אחרת כל ה – 11 היו מחליפים.
2.כפי שציין דורפן יש לנו קרב קשה בשבת,ההיסטוריה מלמדת שהסר לא משתף במשחקי אמצע השבוע לפחות 6 שחקנים המתוכננים להרכב בשבת.

רילקס 8 בדצמבר 2009

אופה
נאני
וולקאם בק
אולי שירת הברבור?

Yair 8 בדצמבר 2009

או הופעה מבריקה כשחקן הגנה ותחילתה של קריירה חדשה.

א. 8 בדצמבר 2009

מצער ותמוה שמאקדה אפילו לא על הספסל.
המשחק של נאני יבהיר האם יש לו רצון להישאר בקבוצה או ששני הצדדים מאסו זה בזה.מכיוון שנאני הפך להיות אנדרדוג אני בעדו.
צפיתי בסוף השבוע במשחק של חיפה נגד יונייטד והתברר לי שהרושם אודות ההרכב החלש לכאורה של יונייטד היה שגוי למדי ומשום מה תקשורת הספורט (האדומה ?)טרחה לחזור שוב ושוב על הטענה הזו.

שלו רומא 8 בדצמבר 2009

אצלנו ברומא (כלומר באולפן ליגת האלופות האיטלקי), יש מידה של לחץ, הובנטינים בלחץ של הדחה, וגם המילאנזים חוששים (בעיקר לגבי מחר אבל גם לגבי היום), יש כאן אפשרות מסוימת שהשבוע שלוש קבוצות יסיימו את דרכן ובמחינת המקומיים זאת מכה קשה מאוד. כמובן שבשביל רומא עדיף שכל הארבע קבוצות ירוץ חזק ויפלן מדי פעם בליגה. האמת יש תחושה שמשהו לא טוב קורה באינטר, כי למרות שיש לה קבוצה יותר חזקה במספר רמות מהליגה נראה כי הערסיאדה יוצאת לאט לאט החוצה, ומורינ יו יסיים כנראה בעוד קבוצה בצורה לא הכי נעימה…

Yair 8 בדצמבר 2009

לא תמוה ולא נעליים, מאקדה פצוע.

חזי השועל 8 בדצמבר 2009

אחלה הרכב. קפטן אברה יכול להוביל את ההרכב הזה לאליפות אנגליה עם קצת עזרה מג'ון טרי ברגעים קריטיים

שלו רומא 8 בדצמבר 2009

נצ'סטר נראית כאילו זה פעם ראשונה שהם משחקים ביחד.

Yair 8 בדצמבר 2009

מהלך שהוא כולו פול סקולס, תוסיפו את הדבר החיובי היחיד שנאני עשה ב45 דקות ויש יופי של גול.

רילקס 8 בדצמבר 2009

תענוג ובגלל שזה קצר מידי כדי להיות תגובה אז אני אוסיף שוב
תענוג

יוסי מזרחי 8 בדצמבר 2009

כל חלומותי התגשמו בערב אחד :
אואן,אואן,אואן.
כמעט כל חלומותי, חוץ מהלוטו…

שלו רומא 8 בדצמבר 2009

0 ובגלל שזאת תגובה קצרה מדי אוסיף כמו רילקס תענוג

רילקס 8 בדצמבר 2009

זה השבוע שלך הא שלו
וד"ש לקאסטי

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

כמו שגולדה אמרה ברצועה "נרפתי מטראומת יום כיפור",
אני נרפאתי מטרואמת ה 0-10.
חיפה החזירה לי את השמחה, בכל זאת הקבוצה הכי גרועה בהיסטורית ליגת האלופות.
חיכיתי בשקט 21 שנה.
זה היה המשחק חוץ שאחריו הרבה שנים של השפלה.
21 שנה.
מכבי עם קבוצה פחות טובה מול קבוצות יותר טובות (גם הקבוצות עצמן יובה, ובאיירן היו יותר טובות וגם מכבי חיפה של היום יותר טובה ממכבי של אז).
וגם אי אפשר לשבור את השיא הזה 0 נקודות 0 שערים.
אושר גדול.
יותר מה הדחה של יובה.
יותר מנצחון הרוח המנצ'סטרית.
יותר מהכל.
21 שנה.

ויכסלפיש 9 בדצמבר 2009

שויינשטייגר החליט די מוקדם להפגיז ממרחק ולא כבש כלל וזה רק צדק פואטי שקייליני היה חסר היום אחרי שחיסל את ואן פרסי ומרכז ההגנה של יובה דאג לפנדל ועשה חורים ברמות שוואן בויטן יכול לקחת מהם קורס.

אם אפועל ניקוסיה בליגה האירופית ואתלטיקו חוזרת ללה ליגה בבושת פנים, מה המסקנה לגבי השיטה של פלאטיני?

סימנטוב 9 בדצמבר 2009

הבישול של נאני היה מקסים, של אוברטן יותר. עכשיו מתחיל המעקב על אוברטן שלא יאבד את הראש. נאני? אין לא מושג אבל עדיין מקוה…
אהבתי את השדרוג (פוטושופ?) של אברה המשובח (מתי נתיחל לקרוא לו אגדה?) הפעם אין לי בדיחה על הפולנים

סימנטוב 9 בדצמבר 2009

נתיחל =נתחיל
3 לא שווה ל1
3 נק' = 3 נק'

IDO 9 בדצמבר 2009

לא שיחקו הרגע אלופת גרמניה המכהנת נגד הרכב ג' של אלופת אנגליה המכהנת?

זה באמת הפער בין הבונדסליגה לליגה האנגלית?

למי שפספס את התקציר של המשחק חיפה-בורדו.

תיקול ליד דגל הקרן של חיפה המגן הירוק מוסר לבלם שעוצר על החזה ו.. או לא! מפספס את הכדור. חטיפה של בורדו וגול.
– שלו, אומנם 0 מ 0 אבל רק 8 שערי חובה ב-6 משחקים, אני מקווה שהם יחזרו למפעל וייסימו אותו 0 ו 18 שערי חובה.
קמפיין מוצלח לכל הדעות. ומגמת התקדמות.

עזי 9 בדצמבר 2009

ויכסלפיש, אפועל ניקוסיה לא בליגה האירופית אלא אתלטיקו. המשחקים ביניהם קובעים והיה 0-0 במדריד ו-1-1 בניקוסיה ולכן אתלטיקו בזכות שערי חוץ בליגה האירופית ואפועל אחרונה.

יואב 9 בדצמבר 2009

הופעה מחממת לב ממש. שום כסף בעולם לא יקנה את המחוייבות והרצון של הקבוצות של פרגי. בהרכב כל כך מאולתר לא לצאת מהמסגרת ולהיראות סביר-כבוד.
כנראה שהסגל שלנו טוב הרבה יותר ממה שכמה "מביני כדורגל" החליטו.אני מאד נהנה השנה. זה יותר קבוצתי, הרמוני ואין תענוג גדול מלגלות תכשיטים חדשים(גיבסון ואוברטן-הם כבר חלק מהרוטציה, הם חלק מהזרעים).
אואן רחוק מאד מאד משיאו אבל את החוכמה והניסיון שלו, אי אפשר לקחת. קשה שלא להתפעל מאיך שהוא חתך את תנועת המגן כדי לייצר לו את העוד כמה מטרים הדרושים.הוא ידע שבמקרה הרע, הוא מוכשל מאחור(והוא ידע שבספרינט בקו ישר, הבלם יגבור עליו).
פורטו, מילאן ובאיירן הן האלטרנטיבות ליונייטד בסוף יום המשחקים הראשון(כנראה שאין באמת משמעות למיקום מעבר לאירוח המשחק השני). כל אחת מעמידה אתגר אחר אבל אנחנו יונייטד ועד השמינית, יש עוד כל כך הרבה כדורגל לשחק.

א. 9 בדצמבר 2009

ואולי השנה ליגת האלופות בשלב הבתים (וגם הליגה האנגלית בשלב הזה של העונה )היא מקום שגם סגל לא מבריק יכול להצליח ?
זו גם אפשרות.

אביעד 9 בדצמבר 2009

אז במקום לתת קרדיט, הטיעון שלך הוא "זה לא שיונייטד טובה, זה שכל השאר כ"כ חלשים"?

יוסי מזרחי 9 בדצמבר 2009

אביעד השתכנעתי.
לא תלמד לעולם,שיש תגובות שלא ראויות לתגובה.

תושב חוזר 9 בדצמבר 2009

לא נראה לכם סביר שנאני שולב כדי להעלות קצת את ערכו לקראת ינואר ? (לצערי, דרך אגב)
הייתי במשחק של חיפה – לפחות היתה פרידה יפה מאלון חרזי.

קורא 9 בדצמבר 2009

מה שלא הבנתם, אוהדי הפועל היקרים שנמצאים מעלי (שלו ועידו) זה שבגלל הדבר הזה מכבי חיפה יעשו הכל בשביל להגיע שוב לליגת האלופות, ואני מוכן להתערב שחיפה שוב תיקח אליפות. בעיקר לאור העובדה שעוד חודש אניימה לא יהיה פה.

יואב 9 בדצמבר 2009

למה לקלל את שלו?(:

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 9 בדצמבר 2009

הסיומת של אואן בשער השלישי מזכירה מאוד את השער שלו נגד ברזיל בגביע העולם 2002,
בלי לשים לב יש לו כבר 8 שערים העונה.

אוברטן ממשיך להיות בוגר ומאוד תכליתי במשחק שלו למרות הגיל וחוסר הנסיון
ככה שזה מאוד מעודד לקראת העתיד.

לנצח את אלופת גרמניה בגרמניה כשהם צריכים את הנקודות ובתצוגת כדורגל נהדרת ובהרכב שברובו ובמיוחד בחלק ההגנתי היה מורכב מטלאים…מרגש,
יונייטד במיטבה.

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

קורא – 0 שערים 0 נקודות,
גם מכבי לא יוכלו לעשות שיא כזה.
והקמפיין של הפועל הוא רק בשביל דבר אחד,
כדי שהם יגיעו לאולימפיקו ונלמד אותם קצת נימוס.
וכמו שאמרתי 21 שנה,
עכשיו עד הקמפיין הבא שלכם,
פשוט תשבו בשקט.
אנחנו קיבלנו את יובה אייקאס ובאיירן,
ושמענו סיפורים על ליגת האלופות,
על נצחונות נגד היונייטד וכו'.
עכשיו חזרתם לגודל הטבעי שלכם,
הקבוצה הכי טובה בממלכת לוזון,
זה לא כל כך הרבה,
כל הזמן שמענו על קבוצה אירופאית,
ניהול אירופאי וכו'.
בסך הכל הקבוצה הכי טובה בגבולות 67'.
לא אירופה ולא כלום,
גרוע כמו כל הליגה שלנו.
תקחו אליפות,
תפסידו אותה ברגע האחרון (בגלל שיטת החלטורה).
זה לא מעניין.
קבעתם שיא, עוד שיא.
שיעמוד ליד התוצאה באולדטרפורד, והופעות מכובדות אחרות.
כמו ה 0-10, משהו שלא ישכחו.
אתם ואנחנו.

אביעד 9 בדצמבר 2009

שלו, נסחפת. כאוהד של קבוצה שהאינטרטוטו היא חלום רחוק בשבילה, אתה לא ממש בעמדה לצחוק על מכבי חיפה, בטח שלא לחשוב שמה שהיה שם מתקרב ל 10:0.
ולגבי סיפורים שנאלצתם לשמוע על הקמפיין האחרון של ליגת האלופות? אתה יכול למסור תודה רבה על כך לתמיר כהן שבתור בחור בן 20 בקושי הרשה לעצמו לתת ראיונות בהם הוא זלזל במכבי חיפה תוך הפגנת התנשאות דוחה.

רילקס 9 בדצמבר 2009

אביעד אינטרטוטו או לא
תמיר כהן או לא
אין מילים להסביר את המחדל של חיפה בליגת האלופות, אתה יכול לצחוק על מכבי ועל האינטרטוטו במקום פשוט להגיד נכשלנו צודקים.

זיזו 9 בדצמבר 2009

אוף טופיק
נושא שעבר בשקט השבוע הוא חזרתו של מייקל ויק לאטלנטה.
אנדי ריד התנהג בג'נטלמניות כשנתן לויק לשחק לפני הקהל שלו וויק הגיב כמו ספורטאי ענק עם ט"ד ומסירה לאחד.
אני יודע שאני "אמור" להרגיש אחרת אבל אין כמו סיפור קמבאק.

זיזו 9 בדצמבר 2009

ולמייקל השני.
כיף לראות אותו ככה.

זיזו 9 בדצמבר 2009

ולמייקל השלישי.
קובי…

ד"ר א. 9 בדצמבר 2009

שלו (40) –
השם ירחם ויציל מהדברים שהבאת מפי גולדה.
לדעתי כל המדינה שלנו עוד לא התאוששה מטראומת יום-כיפור, וזה כולל דור וחצי שעוד לא נולדו אז.
*
ויכסלפיש (41) –
אתה צודק לגמרי, ושווינשטייגר היה בלתי-נסבל.
איכשהו מצאתי את עצמי מול יובה-באיירן, ועוד נהנה, ועוד רוצה שהבווארים ינצחו. מה יהיה?

ד"ר א. 9 בדצמבר 2009

רונן –
חיים ומוות ביד הפיסוק.
סטאלין צודק. אני טעיתי.
סטאלין צודק?! אני טעיתי??!!*!?

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

ד"ר א – הכוונה היא לקטע מתוכנית הסתירה הרצועה, זה לא ציטוט שלי.
אני הנחתי שמכירים תוכנית זאת, זה מיטוט על רקע מלחמת לבנון השנייה, שהם ניסו להסביר כמה חמור מחדל המלחמה, והיא השוואתה (השחקנית לא גולדה האמיתית), את חוסר המוכנות למלחמות על רקע העובדה שלמלחמת לבנון התכוננו.

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

מיטוט = ציטוט

ד"ר א. 9 בדצמבר 2009

לא מכיר את התכנית. אנא קבל התנצלותי.

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

מבחינתי זאת הייתה מטאפורה, ואולי לא המוצלחת ביותר לתאר הרגשה של מועקה עמוקה (ברמה הספורטיוית) שהשתחררה.
אני בהחלט מסכים וקובע, שלא נשתחרר מהטראומה והיא תהיה גורם מעצב בריבונות הציונית המודרנית, כמו גם מלחמת לבנון השנייה שהייתה עבורי קו שבר נוסף, שיצר בעיקבותיו משבר אמון מוחלט עם הממשל. זה הזמן גם לציין שהשהות שלי כאן (שהיא מוגבלת וזמנית) היא חלק ממשימה ציונית. מתוך אמונה שהעם צריך לקחת אחריות על עצמו, אני גדלתי על טראומת מלחמת יום הכיפור ורוב הדברים שאני עושה או חושב הם כפועל יוצא של מלחמה זו.

יוסי מזרחי 9 בדצמבר 2009

שלו ידידי.
אתה שונא את חיפה יותר מאשר אני את הפועל ירושלים.
בעצם מצבי טוב יותר: אי אפשר לשנוא (משהו שהינו:) שום דבר.

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

יוסי, אני מאוד מצטער אם זה נשמע ככה, זה לא נכון, קצת מפריע לי ההיבריס זה הכל, חיפה העיר יקרה לליבי (שם ביליתי 7 שנים) הקבוצות שלה חביבות עלי. רק 21 שנה עם 0-10 על הראש זה הרבה זמן אתה יודע… ולבתימי שנסע אז עד חיפה ורואה את אליליו מבזים אותו, קצת רגשות שליליים זה יוצר… הדברים נכתבו איך אומר, מתוך שמחה לעיד, שזה פסול אבל קיים. וצריך לנצל את ההזדמנות כי אני לא רואה עוד אחת קרובה באופק…

יוסי מזרחי 9 בדצמבר 2009

תאמין לי שלו, אני מבין אותך מצויין. ההשפלה לא ניתנת למחיקה.

עומר 16 בדצמבר 2009

אך שלו …אתה מעלה זכרונות מתוקים…
הייתי בבלומפילד באותו יום בשער חמש(האזנו לשירים ושערים)ואני זוכר את הפליאה וההתרגשות שכל שער עורר …אולי הייתי צעיר מידי להבין את גודל הרגע…אבל שום דבר לא מוחק את הבושה,אולי אם פעם תביסו אותם חזרה

ויכסלפיש 9 בדצמבר 2009

נכון, אתלטיקו עולה, עוד בזיון של סוקרנט……….

אביעד 9 בדצמבר 2009

אגב, שלו, יובה ובאיירן של אז היו טובות יותר מהיום, אבל לא השגתם מולן כלום. כל הנקודות של מכבי ת"א בליגת האלופות באו מאייאקס, אייאקס של אז הייתה די בוודאות הרבה פחות טובה מבורדו של היום.
21 שנים… והספירה נמשכת…

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

אביעד – אייאקס הייתה לא פחות טובה מבורדו, היא באה לשחק עם סגל מלא ולא עם 14 שחקנים (שזה יותר מעליב מהכל), וכן מכבי לקחה גם נקודה מיובה (שאומנם באה כשהמשחק לא קובע לה דבר), נכון הם שיחקו בלי בופון אבל עם הרכב מספיק חזק (דל פירו צעיר ויפה ועוד…) והנקודה הכי חשובה מכבי הייתה הרבה יותר חלשה מחיפה. מכבי כמעט ירדה ליגה באותה עונה, לא הגיע בתור אלופה לליגת האלופות. חיפה מובילה את הליגה בהפרש של שש נקודות מהמקום השני, בשליטה אבסולוטית ובנוסף יש לה שחקנים ישראליים מצויינים. וכן הספירה תמשך עד שיבוא היום בו נחזיר. זה יקח זמן, עוד עשר שנים עוד עשרים שנה אבל יבוא היום.

מכבי עלית העראק ת"א 9 בדצמבר 2009

איכות התגובות בבלוג כבר לא תואמות את רמתם מימים ימימה, וחבל.

אנא המתינו וחישבו אם יש ערך מוסף לפירסום הודעתכם לפני הקשת מקש "שליחת תגובה"
תודה.

איל 9 בדצמבר 2009

האמת שלקבל הערה כזו מבעל בלוג שכזה זה מצחיק.

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

ואביעד (תגובה ל 50) – זה שתמיר כהן טיפש, ידוע.
לחיפה יש הסטוריה מודרנית מכובדת מאוד,
(בעשרים וחמש שנה האחרונות), ומכובדת קודם לכך. אבל על תתבלבל, אי אפשר למחוק הסטוריה של 100 שנה בכזאת קלות. מכבי תל-אביב עשתה משהו כדי להיות זכאית לכבוד קצת יותר מ"קבוצת אינטרטוטו". לקחה 20 אליפויות, 22 גביעי המדינה, 2 גביעי אסיה. והקבוצה היחידה שלא ירדה ליגה (ואני יודע שהיו שחיתויות בנושא זה).
מה שקרה ב 0-10 ראוי שהיה נחקר במשטרת ישראל, אני ראיתי את המשחק (והייתי בין הבודדים), סבוטז' היא מילה עדינה. וזה עוד יותר חמור. אבל מכבי תל-אביב אף פעם לא טענה שהיא אירופה, היא אסיה וגם מכבי חיפה. אבל אני מבין את הבעיה לקבל את זה, ואני נהנה לראות את מכבי חיפה חוזרת לפרופורציות – הקבוצה הכי טובה בישראל, נקודה.

יואב 9 בדצמבר 2009

שלו,
מכרו שם את גיורא(וזה בדוק)וביישו לעד את שם האגודה.עדיף להפסיד עשר אפס בעקבות יכולת חלשה וצרוף מקרים נדיר ולא ככה.להזכיר לך, המשחק התקיים במסגרת הפלייאוף התחתון(בשעה שתיים עשרה בצהריים לעיני מאתיים צופים) מול קבוצה בינונית/חלשה ברמה שלנו. גיורא, לא עשה שום חילוף. הוא רצה שמי שגרם לבושה הזאת, ישאר ויסבול עד סוף המשחק.
אגב,מכבי חודש אחרי, ניצחה את הפועל בגמר הגביע ומנעה ממנה דאבל…
בקשר להשוואת הקאמפנים, חיפה(של היום) ויובה ובאיירן של אז,טובות בהרבה ממכבי של אז ויובה ובאיירן של היום. בנוסף, אייאקס הפסידה למכבי במשחק קובע ובהרכב מלא ויובה חילצה פה תיקו בהרכב סביר למרות שכבר עלתה. מכבי היתה רחוקה שער(והחמיצה אותו) מלהמשיך באופא מהמקום שלישי…
ובכל זאת, נוטים לשכוח את הקאמפיין הקודם והנהדר של חיפה, בו לקחה שבע נקודות והציגה את הכדורגל הטוב ביותר(לדעתי) שקבוצה ישראלית הציגה באירופה-פתוח, יוזם, מחפש להכריע.
ההרכב של יונייטד בהפסד לחיפה כלל כמעט ורק שחקנים בינלאומים והיה מכובד מאד.העניין היה יותר בגישה. הם באו להשתזף בשמש של קפריסין(זכורות לי התמונות מהבריכה של המלון) ולהטעין מצברים לקראת המשך העונה. אין זה מוריד כלום מאותו ניצחון שהושג בגלל שחיפה לא פחדה מאף אחת באותו קאמפיין…

אביעד 9 בדצמבר 2009

הטענה שלי היא כנגד המינוחים "השפלה" והשוואה של הקמפיין הזה ל-10:0. למכבי ת"א יש המון כבוד, אבל כיום היא לא יותר מקבוצת אינטרטוטו. אולי בעתיד זה יחזור להיות כשהיה. כרגע זה נראה כמו אוהדי קבוצה שלא ראתה אירופה מזמן שצוחקים על אוהדי קבוצה אחרת שנכשלה בבמה הגדולה ביותר של אירופה.
ואם אתה רוצה לראות מישהו חוזר לפרופורציות, תחשוב בכיוון של אוהדי הפועל ת"א.

אביעד 9 בדצמבר 2009

רילקס – יש מרחק עצום בין "נכשלנו" לבין השפלה בסדר הגודל של ה- 10:0.
מכבי חיפה נכשלה. היא נכשלה גם בעבר ותיכשל בעתיד. לא יותר, לא פחות.

רילקס 9 בדצמבר 2009

אין ספק בכלל אביעד ואני לא מנסה לגמד את גודל ההשפלה
מה שניסיתי להגיד היה שכאשר נכשלים (ובוא נהיה רציניים נכשלים בגדול) זה לא חוכמה להגיד אוהדים של קבוצת אינטרטוטו ותמיר כהן אלא להגיד נכשלנו ונבוא לתקן (אינשאללה)

אביעד 9 בדצמבר 2009

רילקס, אין לי בעיה להגיד שנכשלנו. אני פשוט חושב שמוציאים את הכישלון הזה מפרופורציה.
זה כמו שהיונייטד תודח בצ'מפיונס בשלב הבתים ויבואו אוהדי ווטפורד וימתחו ביקורת רצחנית.

אביעד 9 בדצמבר 2009

טוב, ווטפורד זו הגזמה. נניח אוהדי ליברפול שמותחים ביקורת על היונניטד אם היא לא זוכה באליפות.

שלו רומא 9 בדצמבר 2009

אביעד – המילה השפלה התייחסה ל 0-10, והשנים אח"כ לגם אם ניצחנו 0-5 או 1-5 , גם אם הרסנו איזה דאבל ע"י ניצחון בגמר בפנדלים, זה אף פעם לא השתווה להפסד המשפיל ההוא. ההשפלה היא קשה, ואתה צודק יש מרחק עצום, מצד שני להיות הקבוצה היחידה בהיסטוריה של ליגת האלופות ללא שער זכות וללא נקודות (ביחד), זה לא כבוד גדול, את זה גם מכבי יפו יכולה להשיג, (וזה מתוך כבוד ענק למכבי יפו). יש עניין בכשלון הכללי בכל משחק ומשחק, ואם נודא על האמת לא היה לכם הרבה סיכוי מלחתחילה. אבל אם הקבוצה הייתה באה עם קצת יותר צניעות, במטרה להוציא קודם כל נקודה או גול, ורק אח"כ לחשוב שהיא יכולה להתחרות כשווה בין שווים, זה היה נראה אחרת. חיפה הייתה צריכה להשקיע בזרים יותר טובים, בהגנה יותר טובה. צריכה להיות מחויבות מסוימת לרמת הטורניר שבוא קבוצה משתתפת. ולמרות מה שחושבים את בורדו של אתמול חיפה הייתה צריכה לנצח. ואם אני הייתי בפיפ"א הייתי מעניש את בורדו על כך שבאה עם 14 שחקנים ללא הרכב ראשון, זה זילזול וחסר כבוד לטורניר כולו. אני יודע שהסר עושה את זה לא אחת (ולדעתי גם ליונייטד מגיע עונש כשהיא עולה עם הרכב חלש רק כי המשחק לא חשוב). אנשים קנו כרטיס לראות את בורדו לא את נערים ב' של בורדו (נערים ב' – בהגזמה). לי בעיקר מפריע שמדברים על חיפה (וגם על הפועל) כאילו יש להם ניהול אירופאי, גם אני לא חושב שיש כזה דבר ניהול אירופאי (לראיה ואן חל מאמן את באיירן), וגם פרשות הפקס השונות קרו בחיפה אם אני לא טועה, ההדחה מול רוזנבורג בגלל הפסקת חשמל כפולה קרתה במהלך משחק של חיפה ועוד… ועד העונה האחרונה, מכבי תל-אביב הייתה האחרונה ששיחקה באירופה, זה לא שחיפה נציגה קבועה בשלב הבתים, הגעתם לשם במקרה ממש כמו מכבי. ותאמין לי שאם אני הייתי מנהל את מכבי, היא גם הייתה יותר יעילה וכלכלית וגם הייתה זוכה ביותר תארים. הבעיה הכי גדולה של מכבי הייתה (ואולי עודנה), שגם כשהיא רעה מאוד היא עדיין לוקחת אליפות (פעמיים ממכבי חיפה במחזור האחרון) וגביעים.
חיפה לעומת זאת גם כשהיא טובה ואולי הכי טובה בליגה לא תמיד לוקחת אליפות.

אביעד 9 בדצמבר 2009

שלו, למען האמת, חיפה לא נכשלה בשום משחק מלבד האחרון. להפסיד 1:0 4 פעמים ו- 3:0 פעם אחת, לקבוצות ב-5 דרגות טובות יותר ממך זה לא כישלון. בהתאמה, ההגנה שספגה 8 שערים ב-6 משחקים דווקא הייתה די טובה.
לגבי זרים טובים יותר – זו חוכמה קטנה מאוד. לחיפה הייתה ברירה, לדבוק בסגל ובזרים שהביאו אותה לצ'מפיונס ליג (ומשחקים ביחד כבר כמה שנים ועשו ביחד הכנה לעונה) או לשים הרבה כסף על זרים אחרים שאולי יהיו טובים יותר (ואולי לא) ובכל מקרה ייקח זמן עד שיתאקלמו בארץ ויתחברו לקבוצה. ההחללטה שנעשתה בחיפה הייתה בעיני ההחלטה הנכונה חד משמעית. ובחיפה יש ניהול אירופאי לכל דבר ועניין. אז הייתה פשלה עם הפקס. לכל קבוצה יש פשלה ניהולית כזו או אחרת (ביונייטד רשמו למיטב זכרוני את אלן שירר כמי שנוסע למחנה אימון עם הקבוצה עוד כשהמו"מ איתו היה בעיצומו, הייתה בעיה ברישום סימן מסחרי על החולצה של יאפ סתאם ועוד), והאורות בר"ג זו לא פאשלה של מכבי חיפה (יענקל'ה שחר אחראי לזרקורים בר"ג?).
אגב, אין לי שום טענה כנגד בורדו שבאה עם הרכב ב'. בסופו של יום זה היה משחק חסר משמעות לשתי הקבוצות. מילא אם זה היה משחק שמשמעותי לקבוצה השניה ולקבוצה אחרת בקשר עם ההעפלה, אבל אין שום טעם שבורדו תקרע את עצמה בשביל משחק לא משמעותי לשני הצדדים.

יואב 9 בדצמבר 2009

שלו,
מי שיוצר לוח זמנים כל כך צפוף של משחקים, צריך לקחת בחשבון סגלים ענקיים משחקים חסרי חשיבות והרכבים מישניים.אין שום דרך אחרת לשרוד תשעה חודשים(פלוס טורניר גדול פעם בשנתיים בקיץ) באקלים תחרותי כל כך.את אוהדי, שחקני, מנהלי ומאמני בורדו מעניין המשחק בשבת מול ליון,הרבה יותר.
וכמו שאביעד ציין,בורדו לא פגעה בסיכויים של קבוצה אחרת להעפיל.

יוסי מזרחי 9 בדצמבר 2009

רונן: רצית "שני מגינים בשקל", וקיבלת אחד בחינם.
לי זו הוכחה סופית שסיר אלכס פרגוסון ,קורא ומפנים.
ואולי סול הגדול ,יעזור בכל זאת.
מי יודע.

באבא ימים 9 בדצמבר 2009

אם כבר העלו כאן את עניין הקאמבק ופילדלפיה, הקאמבק של איברסון מצליח להיות הקרקס התקשורתי המושלם שככל הנראה ציפו שיהיה. קודם כל, הוא אחר למשחק הראשון והתקשורת המקומית כאן חוגגת.

חשוב מזה היה הפיאסקו של הצגת השחקנים. איזשהו גאון בהנהלת הסיקסרס החליט לנסות להקטין את הפגיעה במעמדו של כוכב הקבוצה אנדרה איגדלה ולא להציג את אייברסון אחרון. אייברסון, לכן, הוצג רביעי. התוצאה, באופן לא מפתיע, היתה שכאייברסון הוצג הקהל השתולל. הקהל המשיך להשתולל דקות ארוכות כך שכבר לא היתה ברירה אלא להציג את איגדלה, אלא שאת הקהל זה לא ממש עניין. הם המשיכו להריע לאייברסון ולא שמו לב שאיגדלה הוצג.

התקשורת המקומית חוגגת.

שרון רזניק 9 בדצמבר 2009

סול קמבל?
תמיד הערכתי אותו. ע"ע מקרה לוראן בלאן…

אביעד 9 בדצמבר 2009

רונן, דברצן עד עכשיו עם 0 נק' ו-15 שערי חובה. מעניין אותי, איך מתייחסים להופעה שלה בהונגריה?

טל 9 בדצמבר 2009

אביעד, צריך להבדיל בין סתם אי עליה (לא כישלון) לבין ההופעה שחיפה נתנה. ובניגוד למה שמספרים לנו, הבית של חיפה היה רחוק מלהיות סופר קשה, לאור האפשרויות האחרות.

חיפה קיבלה את הקבוצה הקשה ביותר מהדרג השלישי. אבל שיחקתם בדיוק משחק אחד נגד הקבוצה הזו ועוד משחק נגד הרכב השני שלה. לעומת זאת, הייתם יכולים לקבל קבוצות הרבה יותר חזקות מהדרג הראשון והשני. למעשה אפשר לטעון שבאיירן בכושרה הנוכחי היא הקבוצה החלשה ביותר מבין כל הקבוצות הדרג הראשון.

לניקוסיה ובאזל לא היו ביתים יותר קלים והן שיחקו בכבוד, כולל 2-2 נגד הרכב די מלא של צ'לסי, ניצחון בסאן סירו ותיקו ביתי מול מילאן, במשחק מכריע עבורה.

טל 9 בדצמבר 2009

ובכוונה נתתי כדוגמה את באזל וניקוסיה שהן קבוצות בסדר הגודל של חיפה ולא קבוצות דרג רביעי אחרות (קזאן, וולסבורג).

אביעד 9 בדצמבר 2009

אז אם אתה מדבר על "ההופעה" של חיפה אבל מסתכל אך ורק על המספרים, אז אתה עושה עוול קל. דברצן הבקיעה כבר 5 שערים, אבל הובסה 3 פעמים. חיפה עמדה בכבוד בכל משחק ומשחק מול קבוצות טובות ממנה בהרבה.
חיפה נכשלה, לא בגלל שלא עלתה, לא בגלל שלא נתנה הופעות מספיק טובות, היא נכשלה כי בהתחשב באופן בו שיחקה ויכולה לשחק, היא הייתה צריכה להבקיע לפחות שער ולהוציא לפחות נקודה ולא עשתה זאת. זה כישלון, לא השפלה או מבוכה, "רק" כישלון.
"הבית של חיפה היה רחוק מלהיות סופר קשה, לאור האפשרויות האחרות" אתה עושה צחוק? האמת, אני לא יודע מי נחשבה דרג ראשון בבית – באיירן או יובה, אבל אחת מהם הייתה דרג שני וכדרג שני, כל אחת מהן היא ההגרלה הכי קשה שניתן לקבל (יותר ממילאן, ליון ואינטר). בורדו היא הגרלת הדרג השלישי הכי קשה שניתן לקבל. אז הגרלת הדרג הראשון יכלה להיות גרועה יותר (ויכלה גם להיות טובה יותר). נו אז מה? זה הופך את הבית הזה לקל?
2 מבין 3 הקבוצות שחיפה הוגרלה איתן היא הכי קשה בקבוצת הדירוג שלה וזה לא בית סופר קשה?!

רונן דורפן 9 בדצמבר 2009

אביעד – לא נתנו לדברצן שום סיכוי לפני תחילת המפעל. זו קבוצה עם רבע תקציב של חיפה. יש באז חיובי סביב הכדורגל – אבל זה בגלל שהנבחרת עד גיל 20 הגיעה לחצי גמר המונדיאל לצעירים.

אביעד 10 בדצמבר 2009

רונן, גם לחיפה לא נתנו סיכוי. אבל כאן רוצחים את חיפה על 0 נק' ויחס שערים של 0-8. מעניין מה היחס בהונגריה לדברצן שהשיגה 0 נק' ויחס שערים של 5-19.

רונן דורפן 10 בדצמבר 2009

אביעד – אני לא מודע להיקף הקטילה בישראל. אבל בהונגריה הייתה איזשהו הבנה לכך שתקציב הקבוצה כולו (כשלושה מליון יורו) הוא פחות מממשכורת שחקן בודד בליברפול או שחקן בכיר בליון או פיורנטינה. אולי בגלל שהם מדינה שכן מוציאה אלופי עולם בכמה ענפים הציפיות הן ריאליות יותר. או אולי זה פשוט מזג מרכז אירופי יותר.

רילקס 10 בדצמבר 2009

דווקא אהבתי את תגובת אנשי מכבי חיפה
כולם אומרים דברים נכונים
הקטילה נובעת מהעניין שכבר היו קבוצות ישראליות בליגת האלופות ואיך שלא תסתכל על זה בית קשה יותר בית קל יותר הם הביאו נקודות

שלו רומא 10 בדצמבר 2009

אביעד – שיהיה ברור, אני לא קוטל את מכבי חיפה, בהחלט התוצאות שהם השיגו יותר מסבירות. במשחק הראשון אחרי הגול הראשון הייתה התפרקות (בעשר הדקות האחרונות) טבעית לאור המאמץ הרב שהושקע במהלך המשחק. בשאר המשחקים הם נתנו את כל מה שהיה להם וזה לא הספיק. מבחינת ניתוח אובייקטיבי, גם לפני תחילת המשחקים וגם אחריהם הם שא שווים נקודה מול אף קבוצה שהם התמודדו איתה. הפער המקצועי הוא כלכך גדול, וגם במשחק בודד הם לא יכלו לעשות כלום. מספיק להזכיר שחקן כמו לוקה טוני, מחוץ לסגל של באיירן. ומי שכותב דבר אחר חוטא לאמת. אין אף שחקן של חיפה שיכול לשחק בסגל המורחב של אף קבוצה בבית הזה. לא מבחינת טכניקה לא כוח פיזי ולא יכולת מנטאלית, יניב קטן שהוא ללא ספק השחקן הכי טוב והכי מנוסה לא החזיק באנגליה מעמד. זאת האמת.
וכאן נכנס האוהד שבכל אחד מאיתנו, אני לא שמחתי כי חיפה נכשלה, ואם הייתה מצליחה הייתי שמח בשביל חברים שלי שאוהדים אותה, אבל מרגע שנכשלה, והכשלון מבחינתי הוא אי היכולת להפתיע אף קבוצה, מאותו רגע התעוררו יצרים אפלים שנזכרו ב 0-10 ורצו נקמה. האם באמת זה מחפר ברור שלא, האם יש סיפוק מהכשלון, יומיים אחרי אני חייב להגיד שאין שום סיפוק מתמשך. אני מניח שחיפה תעלה מתי שהוא עוד פעם לליגת האלופות ושחר ישים כסף על חמישה זרים יקרים, כדי שיהוו שלד לישראלים שיצטרפו. וזה באמת מה שהיה חסר לחיפה שחקני ליבה, שחקנים משלימים יש לה.

אביעד 10 בדצמבר 2009

שלו, כשדיברתי על "קטילה תקשורתית" בהחלט לא התכוונתי אלייך. בסה"כ כתבת הודעה אחת/שתיים מנק' מבט של אוהד. בתגובות שלך אני לא חושב שהתיימרת להיות אובייקטיבי :)
כשאני מדבר על קטילה אני מדבר על כלי התקשורת בארץ שמדגישים את ה-0 ו-0 כאילו זה חזות הכל, כאילו חיפה הוגרלה בבית עם קבוצות ברמה של עכו וסכנין ואבוי לבושה.

טל 10 בדצמבר 2009

שלו, איך אפשר להגדיר 0 נקודות 0 שערים כ"תוצאות יותר מסבירות"? ובוודאי שאפשר היה לעשות יותר. באזל וניקוסיה הוכיחו את זה.

אביעד, ריאל היא קבוצת הדרג השני בבית שלה, לא מילאן. בדרג 2 גם היא וגם אינטר יותר טובות מיובה. ליון לא נופלת ממנה, רק משחקת בסגנון יותר התקפי. בדרג הראשון כל הקבוצות יותר חזקות (אולי, אולי חוץ מליברפול של העונה) מבאיירן של החודשים האחרונים, נטולת שני הכוכבים שלה. אתה לא באמת היית מעונין לחזות במץ' אפ המרתק בין שי מימון ודרוגבה או בחיפה רצה אחרי הכדור 90 דקות בקאמ נואו. בורדו היא אכן הקבוצה החזקה בדרג שלה, אבל שיחקתם משחק אחד בדיוק מול הקבוצה הזאת. לעומת זאת קבוצת הנוער של ליון לא בדיוק עונה להגדרה הזאת, נכון? לסיכום, בבית אחר, ביכולת הזאת, היית מקבלים גם תבוסות.

אביעד 10 בדצמבר 2009

בדרג השני, יובה לא פחות טובה מאינטר. כלומר מבחינת דרג שני חיפה קיבלה את ההגרלה השניה הכי קשה.
מבחינת דרג ראשון – באיירן לא נופלת מסביליה ובטח שלא נופלת ממילאן.
כלומר חיפה קיבלה הגרלת דרג ראשון סבירה (עד כמה שניתן לכנות את באיירן "הגרלה סבירה"), הגרלת דרג שני קשה ביותר והגרלת הדרג השלישי הכי קשה. כל שלושת הקבוצות הללו (ואתה יודע מה, גם בורדו ב') היא קבוצה עם תקציב פי 10 יותר ממכבי חיפה, עם שחקנים טובים בהרבה מאלה של חיפה. אתה מתעלם לחלוטין מהעובדות הללו ומסווג את ההופעה של חיפה כיותר מכישלון, זה מגוחך.
לסיכום, שבבית אחר (נניח הבתים של סביליה או ארסנל), ביכולת הזאת, חיפה יכלה גם לסיים במקומות 2-3.

אביעד 10 בדצמבר 2009

באזל וניקוסיה הוכיחו שאפשר יותר (לא הייתה בבית של חיפה אף קבוצה ברמה של אתלטיקו או מארסיי, אל תשכח) ודברצן הוכיחה שאפשר גם גרוע יותר.

יואב 10 בדצמבר 2009

אביעד,
כאחד ששומע מאוהדי קבוצות אחרות(אדומים ברובם)מה זה יורוליג(כאילו שיש אלטרנטיבה איכותית יותר)אני מבין לגמרי את טענתך.ותמיד! עדיף להיות בצד שמוציא אפס מאשר בצד שלא מתמודד בכלל ברמות האלה.אז קאמפיין אחד הסתיים עם שבע נקודות וגביע אופא וקאמפיין אחד לא. לא נורא.עוד ימים בהיסטוריה של…..
לא היה שום דבר בהתנהלות המיקצועית, ניהולית ואנושית של חיפה שאמור לגרום לכל העולם ואישתו להתגולל עליכם.עשו את המיטב ולפעמים בכדורגל-זה לא מצליח.המערכת שם מספיק חזקה ומנוסה כדי לחזור למקום הפשע ולהיות טובה יותר. לא הפסיקו לשחק כדורגל אתמול.

שלו רומא 10 בדצמבר 2009

טל – אני אשקר אם אומר שהפחד הכי גדול שלי באותו מסע בליגת האלופות, היה שמכבי תגמור עם אפס נקודות ואפס שערים. אחרי שלושה משחקים זה גם היה המצב. אני זוכר כמה מתח השתחרר בגול הראשון של דגו, וגם בשני. תוצאה יותר מסבירה מבחינתי היא להפסיד כל משחק 0-4, שזה גם יכל לקרות. הבדלי הרמות בין חיפה לכל השאר הם כאלה, שבאיירן במצבה העצוב, נתנה כאן ברבע שעה שלושה גולים, וכל אחת מהן הייתה מוציא יותר גבוה אם היו נזקקות ליחס שערים, אני מניח שאם חיפה היתה שמה גול במשחק מסוים היא הייתה חוטפת יותר, אבל קבוצות שמשחקות פעמיים בשבוע ומובילות 1-0 במקום שהפרש השערים לא מדבר, מרשות לעצמן להוריד הילוך ולנסות לגמור את המשחק בלי פציעות או כרטיסים מיותרים. אני לא הייתי מכניס את באזל וניקוסיה באותו משפט, באזל משחקת בליגה הרבה יותר חזקה ממכבי חיפה ומניקוסיה. ואני מסכים אם רילקס שקבע בתגובה 72, שהקטילה היא על רקע שקבוצות ישראליות בעבר בבתים פחות או יותר זהים בקושי הוציאו יותר. מצד שני אני מניח שמי שקוטל את חיפה לא שיחק אף פעם כדורגל או בעל אינטרסים (ואני לא קורא עיתונות ישראלית אז אני באמת לא יודע).

Comments closed