הבהרה בעקבות ההגרלה

ראשית, הבהרה. לעתים מתפרסמות בבלוג זה הערכות, משאלות לב, ניחושים, הימורים, פנטזיות, חלומות באספמיה, השערות וכיוצא באלו. תכנם של אלו שריר וקיים. אך ייתכן מצב בו חומר צופה-פני-עתיד שכזה מתנגש עם תחזיתו הקבועה של עלי מוהר כי נפרק אותם. כזה היה המצב בתחילת העונה כנעשו הערכות לגבי תפקודה של באיירן תחת לואיס ואן חאל. מברור שנערך בתקנון התברר במקרה זה ניתנת עדיפות לתחזיתו של מר מוהר.



ברצלונה-ארסנל הוא המשחק המעניין ביותר מבחינת כדורגל משתי סיבות שקשורות זו בזו. הסיבה האחת היא הציפיה לכדורגל מרהיב במיוחד במשחק כזה. והשני הוא הנסיון לשחק מול ברצלונה בנשק שלה – הנעת כדור. אינני יודע מה יתפתח. בכלל לא בטוח שמשחק פתוח עם 5-6 שערים. זה מסקרן מאד. אני לא חושב שאפשר ללמוד הרבה מגמר 2006 כי הוא התנהל ברובו כשארסנל בעשרה שחקנים.



כמובן שעדיף ליונייטד שאינטר ומוריניו בצד השני של ההגרלה.

הליגה האירופית - הדבר האמיתי
על רוי הודג'סון ולואיס פרננדז

87 Comments

אילי מנינג 19 במרץ 2010

ברצלונה-מנצסטר גמר של קבוצות על.

ניינר 19 במרץ 2010

אני צופה שחזור של גמר השנה שעברה. וכך זה גם צריך להיות

אבי 19 במרץ 2010

הכי התרגשתי כשהתברר שנהיה המארחים בגמר

טל 19 במרץ 2010

בעיני הטענה שברצלונה וארסנל משחקות באותו סגנון היא טעות. ברצלונה משחק פוזשן פוטבול, הסגנון הקלאסי של איאקס ונבחרת הולנד הגדולה ושהמטרה העיקרית בו היא להחזיק בכדור כמה שיותר. בכדורגל האירופאי היום, הקבוצה משחקת בסגנון דומה היא דווקא באיירן מינכן.

ארסנל לעומת זאת, משחק בסגנון משחק שהמטרה בו היא לעבור כמה שיותר מהר מהגנה להתקפה.

עזי 19 במרץ 2010

אינטר-באיירן בגמר, מוריניו לוקח.

לירן שבתאי 19 במרץ 2010

אינטר בגמר מול… בלי נחסים.

אופיר 19 במרץ 2010

הגרלה מעולה ליונייטד, מול הקבוצה החלשה ביותר שנותרה בהגרלה.

אני צופה שברצלונה תעניש את ארסנל על הנאיביות והחולשה ההגנתית עם כמה חתיכות בבית ובחוץ.

טל 19 במרץ 2010

אתה באמת חושב שבאיירן יותר חלשה מצאסק"א?

אני מסכים שזו לא באיירן של 99 ו2001, אבל לא צריך להגזים.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

דבר ראשון צרפתית בחצי הגמר, זה כבר משהו.
באיירן – יונייטד, סוג של מפגש ענקיות, אני לא יודע להעריך את יחסי הכוחות, למרות שנראה שנוטה לכיוון היונייטד, באיירן היא באיירן.
בצד השני של ההגרלה מעניין מאוד מפגש חסר ההגנות בארסה – ארסנל, ארסנל לא נראית לי מספיק חזקה לעבור, אבל מי יודע? אינטר – צ.ס.ק.א. כיף גדול זה לא יהיה גומלין במוסקווה בתחילת אפריל לא נראה לי כיף במיוחד, והליגה הרוסית כבר רצה אז לא יהיה התירוץ של הפגרה וחסר כושר, ולמרות מה שחושבים נראה לי הגרלה לא קלה בכלל. האמת נראה לי חצי גמר ארסנל – צ.ס.ק.א. איזה כיף. השני (אני לא מהמר נגד היונייטד) מול בורדו.

אופיר 19 במרץ 2010

שליו, לדעתי האבחנה שברצלונה וארסנל הוא משחק "חסר הגנות" מבוססת על סטריאוטיפים. אף קבוצה לא כובשת מול ברצלונה בקלות.

תומר חרוב 19 במרץ 2010

שלו- לא נראה לי שאפשר להגיד שבארסה חסרת הגנה, יש לה הגנה מעולה ובמיוחד כשאבידל כשיר.
טל- אתה צודק אבל מה שעומד בבסיס של שתי ההתקפות זה הנעת כדור, ארסנל עושה את זה מהר יותר אבל עדיין אלו שתי קבוצות שמתבססות בעיקר על משחק מסירות.
ההימור שלי-אינטר מול בורדו בגמר.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

תומר ואופיר – בתפיסת העולם של בארסה, לדעתי, לא קיימת המילה הגנה.
דרך אגב, זאת מחמאה.
אופיר קשה להבקיע מול מי שמחזיק כל כך הרבה בכדור.
ואם הייתי יועץ חיצוני לבארסה והיא מובילה 1 – 0 לא הייתי מייעץ לה להתבצר בהגנה עד שיסתיים המשחק, לרוע מזלי ולמזלם לא אני זה שנותן להם יעוץ. הם מסתדרים לא רע בלעדי.

אופיר 19 במרץ 2010

אדרבא, שליו, בבארסה כולם עושים הגנה.

תומר חרוב 19 במרץ 2010

שליו, בארסה בנויה מההגנה. בזכות הכישרון בחלק ההתקפי הם יכולים להרשות לעצמם להגן עם יותר שחקנים, כמו שאופיר אמר:אני לא זוכר קבוצה כובשת שער קל מול בארסה והיא בחלט חושבת הגנה. לדעתי היא תפתח את המשחק באמירויות בהסתגרות ונסיונות למתפרצות עם כדורים ארוכים לאיברה(בשביל זה הביאו אותו).

תומר 19 במרץ 2010

בארסה משחקת באותה שיטה בכל הגילאים-
תאמין לי שהיא לא תשנה את כלום מול ארסנל

טל 19 במרץ 2010

מאז 99 (אז הייתה להם הגרלה נוראית לכל אורך הדרך) כל שנה, אבל כל שנה, יונייטד מקבלים את ההגרלה הכי נוחה. אפילו בעונה שבה הם עפו בשלב הראשון, היה להם בית קל למדי.

אילי מנינג 19 במרץ 2010

תומר אתה רציני ברסה מסתגרת באמירויות? הם יתיחסו לאפשרות כזו כאל חילול הקודש. אני לא רואה מצב שברסה תוקעת פחות משני גולים בכל אחד מהמשחקים מול ארסנל.

טל 19 במרץ 2010

תומר, מעולם לא ראיתי ברצלונה משחקת על מתפרצות ו / או מסתגרת. אפילו ב3-0 המפורסם של צ'לסי תוך 20 דקות, הגולים הגיעו במתפרצות, בזמן שברצלונה מחזיקה בכדור רוב הזמן. וסביר שזה מה שיקרה גם הפעם: ברצלונה תשלוט במשחק וארסנל תנסה להביך אותה ביציאה מהירה מהגנה להתקפה.

אילי מנינג 19 במרץ 2010

והם הביאו את איברה בשביל קבוצות אגרסיביות כמו צלסי ולא בשביל קבוצות כמו ארסנל שנפוצות בליגה הספרדית

שלו, רומא 19 במרץ 2010

טל תגיד שאתה לא רציני, לגבי ההגרלה.
תבדוק קודם נגד מי היא שיחקה.
ובאיירן באף עונה לא תקרא הגרלה נוחה.

טל 19 במרץ 2010

הכוונה היא לא רק לבאיירן, אלא לחצי של יונייטד בהגרלה- שלוש היריבות הגדולות שלה נמצאות בצד השני.
ליון או בורדו זה לא קל, אבל לחצי גמר ליגת האלופות זה חלום.

תומר חרוב 19 במרץ 2010

דבר ראשון זו רק הערכה, אני לא נביא.
דבר שני, לא מדובר בהסתגרות דמוית נבחרת ישראל בוומבלי. בארסה תנסה לעקוץ כי ככה משחקים במשחק חוץ באירופה וארסנל תנסה להסתער מהפתיחה ולהביך את בארסה. בארסה זו הקבוצה שהכי קשה לשחק נגדה כשהיא מובילה, כי היא סוגרת אותך חזק ומניעה מעולה את הכדור. אם ארסנל תכבוש שער מוקדם(כמו צ'לסי באותו משחק) אז היא תוכל לסגת ולרוץ מול בארסה.

טל 19 במרץ 2010

תומר, ברצלונה לא משחקת ככה, אפילו לא בשנים עם סגל הרבה פחות טוב מהיום. היא משחקת תמיד אותו דבר, בין אם זה נגד יונייטד בחוץ או טנריפה בבית. יכול להיות שארסנל תשלוט במשחק כי ככה הוא יתפתח, אבל ברצלונה לעולם לא משנה סגנון.

moby 19 במרץ 2010

אינטר נגד מנצ'סטר כשמוריניו לוקח ומודיע שהוא עובר לריאל זה הגמר מהסרטים.
אבל משום מה הראש אומר אינטר נגד באיירן, כשהמשחקים של באיירן מול מנצ'סטר נגמרים בסה"כ 0-1 או 1-2

רונן דורפן 19 במרץ 2010

טל – בארבע העונות האחרונות – שזה שמונה משחקים, ברצלונה מעולם לא כבשה יותר משער אחד במשחק נוקאאוט בחוץ. בבית היא משיגה הרבה פעמים תוצאות מאד גבוהות. אז כמו כולן, גם בארסה יותר זהירה בחוץ.

אילי מנינג 19 במרץ 2010

רונן, יש הבדל בין יותר זהירה ומסתגרת. יכול להיות שתומר מפרש מסתגרת בצורה יותר ליברלית מרובנו. אני בכל אופן עוד לא ראית בונקר של ברסה בשנים שאני עוקב אחריה. גם לא מופע כמו זה של צלסי מול ברסה שנה שעברה

שלו, רומא 19 במרץ 2010

טל – בדקתי מ 99, כמו שכתבת, הגרלה קלה כל שנה, אבל כל שנה, אם זה כולל נגיד רומא בית וחוץ פעמיים (ארסנל עברה את רומא בפנדלים, וריאל לא עברה את רומא), בארסה פה בארסה שם, כל כמה שנים את אינטר, כולל אותה אינטר שכולם מהללים עכשיו עם שחקן אחד, שלפי חוקי השוק יותר טוב ממי שהחליף אותו, וכל הקבוצה פחות זקנה בשנה. בקיצור סתם כתבת, אני לא רואה במה בורדו וליון יותר חלשות מצ.ס.ק.א. או ארסנל או אינטר. וכל הקבוצות שהגיעו לדעתי ראויות וחזקות. וזה שנותנים לשחקן פי ארבע משכורת ממקביל לו בקבוצה אחרת לא הופך אותו לשחק טוב פי ארבע. ההפרשים בין הקבוצות לא כל כך גדולים, ודווקא לטעמי לבארסה למשל יש הגרלה לא רעה היא צריכה להית דרוכה כי ארסנל לא פריירים, ולשחק במסקווה זה אף פעם לא קל, ואינטר זאת אינטר. בצד השני יש תחושה מוטעת כי אם מנצ'סטר עוברת את באיירן היא בגמר ולא היא, גם בורדו וגם ליון קבוצות טובות מאוד.

טל 19 במרץ 2010

היא כבשה שלישיה מול סלטיק ב2008, אבל זו לא הנקודה. היא כובשת פחות כי היריבות משחקות נגדה הגנתי גם בבית שלהן ו / או כי משחקת פחות טוב מבחוץ. הכוונה שלי היא לא שברצלונה משחקת תמיד יותר טוב מהיריבה- למשל במשחק באנפילד ב2007 ליברפול עשתה לה בית ספר למרות שברצלונה ניצחה- אלא שמהזווית שלה, היא תמיד מנסה לשחק אותו דבר. זה לא תמיד עובד.

טל 19 במרץ 2010

שלו, ראשית אני לא שותף למהללי אינטר. זו הייתה ונשארה קבוצה טובה מאד עם סגל מצוין, שאגב, לא הייתה רחוקה מלהעיף את יונייטד בעונה שעברה (היה ליונייטד הרבה מאד מזל במשחק באולד טרפורד). מצד שני, זו קבוצה עם הרבה חסרונות שנמצאת בכושר איום בליגה האיטלקית החלשה בהיסטוריה ושלא עברה את החצי ב180 דקות נגד ברצלונה. אבל אתה יודע, יש לא מעט אוהדים ופרשנים שעוברם הדחה של קבוצה אנגלית היא רגע של התגלות..

שנית, הכל יחסי.בהשוואה לקבוצות האחרות ליונייטד היו הגרלות נוחות בשנים האחרונות. זו לא האשמה נגד יונייטד, הלוואי כל קבוצה מזל כזה.

רונן דורפן 19 במרץ 2010

טל – היריבות משחקות נגדה יותר הגנתי בבית שלהן מאשר בחוץ? קצת לא נשמע לי. היא כובשת פחות כי היא זהירה יותר. היא כמובן לא מסתגרת. קבוצה עם חמישה שחקנים של 1.75 או פחות, ושהיא הכי טובה בעולם בהחזקת כדור, תעשה טעות להסתגר. היא מניעה את הכדור אבל באוריינטציה פחות התקפית.

יובל (אחר) 19 במרץ 2010

צרפתיה בחצי הגמר. הגיע הזמן באמת. מאז 2005 (אז פ.ס.וו הגיעו לחצי גמר) לא היתה נציגה שלא היתה מאנגליה, מספרד או מילאן.
מוזר שדווקא אחרי הביטול של שלב הבתים השני החדגוניות בחצי הגמר רק גדלה. כנראה שזו עוד עדות לשליטה של הכסף הגדול.

טל 19 במרץ 2010

לא, פשוט בונקרים יותר יעילים במשחקי בית. תסתכל על זה מהזווית של יונייטד: אין כמעט שום סיכוי שמשחקת הגנתי מאד של סטוק או פולהאם יעבוד באולד טרפורד, אבל במשחק חוץ זה סיפור אחר. מה עוד, שקמפ נואו בגלל הגודל העצום שלו, מיועד להתמודדות עם משחק הגננתי.

רונן דורפן 19 במרץ 2010

טל – היריבות הנוחות של יונייטד הופכות כאלו בדיעבד. היא פגשה בחצאי גמר את מילאן, ברצלונה ואת ארסנל כשאלו לא עסוקות בליגה, והיא שקועה בליגה מעל הראש. היא פגשה את מילאן – שעם כל חולשתה – לא הפסידה לריאל מדריד השנה באירופה. היא פגשה את אינטר שהיא אלופת איטליה, ובניגוד לצ'לסי היא כן הדיחה אותה. וזה אחרי שמספרים לי שאינטר נחלשה השנה.

אז נדמה לי שזה בדיעבד: יש תיאוריה שיונייטד לא נותנת משחקים גדולים באירופה, גם אחרי סדרת תוצאות החוץ הטובה בהיסטוריה של המפעל, ואז כל הנתונים מתיישרים. אינטר, מילאן, רומא בעונת שיא, ברצלונה, ארסנל – כולן הופכות ליריבות נוחות.

גם באיירן שיפרה את מצב הליגה שלה העונה. היא שוב ראשונה. אבל הפכה מאגוז קשה בשנים קודמות להגרלה נוחה עכשיו.

לפחות אני, שהימרתי על באיירן לפני העונה, מאד לא רציתי שיונייטד תגריל אותה. מלבד ברצלונה היא נראתה לי היריבה הכי קשה לנו.

טל 19 במרץ 2010

רונן, בוא נסתכל על השנים האחרונות.

2007: בית נוח מאד- סלטיק, קופנהגן, בנפיקה. סיבוב נוק אואט ראשון- ליל. הגאלה הקל האפשרית. סיבוב שני- רומא. הגרלה נוחה ביחס לאפשרויות האחרות.

2008: בית נוח מאד- רומא, ספורטני וקייב (בעונה איומה). סיבוב נוק אואט ראשון- ליון. לא הגרלה לא קלה, אם כי היו קשות יותר. סיבוב שני- רומא, שוב הגרלה נוחה מטד ביחס לשלב. אפילו בחצע הגמר, ברצלונה הייתה הגרלה נוחה (בכושרה אז) בהשוואה לליברפול וצ'לסי.

2009: בית מוקדם קליל- ויאריאל, סלטיק ואולבורג. הרגלה קשה מאד בשמינית הגמר (אינטר) אבל הצד הקל של ההגרלה משלב רבע הגמר.

העונה? אפילו בחצי מובטחת ליונייטד קבוצה נוחה.

טל 19 במרץ 2010

וברור שההגדרה "יריבות נוחות" היא יחסית. אתה לא תשחק נגד סלטיק בחצי הגמר. הקבוצות הצרפתיות הן קשות, אבל עדיין נוחות יותר מהקבוצות בצד השני של ההגרלה.

נינו 20 במרץ 2010

שכחת את ארסנל בשנה שעברה… קצת פוגם בתיאוריה שלך

רונן דורפן 19 במרץ 2010

הגרלת חצי הגמר הנוכחי נראית קלה. ברצלונה, ארסנל, מילאן, אינטר, באיירן, רומא, כולן הופכות קלות או קשות בהתאם ליריבה.

מה שכן – יונייטד לא מקבלת את יונייטד.

רונן דורפן 19 במרץ 2010

טל – ואתה שוכח עוד נקודה קטנטנה. הליגה האנגלית תמיד בסיום מותח ויונייטד תמיד בתוך הסיומת הזו. זה לא המצב באיטליה וספרד בשנתיים שקדמו. השנה יש מצב מעניין בו אין בשלב הזה קבוצות שויתרו על הליגה.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

טל – אני ממש לא בטוח שהסר אחרי שהפסיד ברומא 1 – 2 חשב איזה מזל שזה רומא ניתן לה בגומלין 7 ונשלח אותה הביתה, אחרת הם לא היו מתכוננים למשחק כל כך טוב. הם עלו כשהם יודעים שרומא יכולה לתת גול בכל מגרש, ולכן הם צריכים להתכונן לשים לפחות שלושה גולים, הם ניצחו את מילאן עפ"י אותה תפיסה שמילאן היא לא קבוצה שאפשר לזלזל בה במיוחד במשחק בודד ולכן עד שלא היה 2 – 0 הם לא היו רגועים. אין היום (בשנים האחרונות) אף קבוצה פייבוריטית על היונייטד, יש קבוצות כמו בארסה שביום נתון כל אחת מהשתיים יכולה לנצח. והסיבה שריאל בבית לדעתי היא כי הם חשבו שכדי לנצח את ליון לא צריך הרבה, ושהם יותר טובים, בהיסטוריה של השש שנים האחרונות ליון השיגו יותר. וזה רק כדי להראות כמה מעט ריאל השיגה.

Yair 19 במרץ 2010

זה נהדר איך שברצלונה הפכה פתאום להיות הגרלה קלה…
אם לא הייתי מכיר את התגובות שלך הייתי חושב שאתה פה בשביל הצחוקים.

טל 19 במרץ 2010

שלו, רומא קבוצה טובה ועדיין היא הייתה אופציה עדיפה על הקבוצות האנגליות, יובנטוס ואפילו ולנסיה. תבדוק למשל את ההגרלות שליברפול קיבלה בתקופה המקבילה.
שלא יובן לא נכון- אני לא מאשים את יונייטד בכלום..

טל 19 במרץ 2010

ודי מדהים שחלק מאוהדי יונייטד לא יכולים להתסכל על ההגרלה שהקבוצה שלהם קיבלה ולהודות שהיה לה מזל. מה, זה מוריד מגדולתו של פרגוסון?

ב99 ליונייטד הייתה הגרלה מטורפת: באיירן וברצלונה בבית המוקדם, אינטר, יובה ובאיירן בגמר. בשנים האחרונות היה לה יותר מזל. לא מובן לי למה קשה להודות בזה.

רונן דורפן 19 במרץ 2010

טל – כי אני פשוט לא רואה את ההגרלות כקלות. אולי בשלבי הבתים היו כמה בתים נוחים באמת, אבל האמת ששלבי הבתים הם פשוט קלים בכל מקרה. הסטטיסטיקה עובדת כך. ככל שאתה משחק יותר הסטטיסטיקה מתיישרת. אם אתה משחק פחות יש סיכוי למקרי קיצון (נניח שלליברפול יש סדרה קשה של משחקים). יונייטד השתתפה בכל סיבוב נוקאאוט בארבע השנים האחרונות. אז הנטיה שלה להגרלה היא מאוזנת. אם אתה בודק עוד קבוצות ששיחקו הרבה – אתה מוצא את ברצלונה. וגם שם התפריט מאוזן. יש סלטיק וליון ויש צ'לסי.

יותר מזה: שום קבוצה לא משחקת יותר ממשחק אחד שקשה לה מדי.

Yair 19 במרץ 2010

טל, אני לא אגיד עכשיו שהיה לנו מזל, אבל אני ברור שהעדפתי את החצי בהגרלה של ליון או בורדו, אבל אתה סתם זרקת שבהשוואה לקבוצות האחרות היו לנו הגרלות נוחות ולקחת את השנים והקבוצות שנוח לך.

Yair 19 במרץ 2010

צ"ל "אני אשקר אם לא אגיד לך שהעדפתי וכו'"…

שלו, רומא 19 במרץ 2010

ליברפול קיבלה את איינדהובן וצ'לסי את ולנסיה, איך זה יותר קל בדיוק?

טל 19 במרץ 2010

כן, רק שליברפול קיבלה את ברצלונה בשמינית הגמר.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

שמינית גמר זה תוצאה מכך שהיא סיימה שניה

טל 19 במרץ 2010

ברצלונה היא זו שסיימה שניה.

רונן דורפן 19 במרץ 2010

בפרפרפזה על דבריו של טומי דוקרטי: "ככל שאתה חזק יותר, יש לך יותר מזל בהגרלות".

בני תבורי 19 במרץ 2010

מצויין! משפט ידוע בקיבוץ, בימים של הגיוסים לעישוב בכותנה: "ככל שאתה ותיק יותר, יש לך פחות עשבים בשורה".

Yair 19 במרץ 2010

מה שכן באמת התמזל מזלנו והצד שלנו בהגרלה נבחר להיות הצד הביתי בגמר, וזה טוב כי גם צסקא משחקת באדום…

טל 19 במרץ 2010

עזבו, חבל סתם להיכנס לויכוח על דבר כל כך חסר פואנטה..הרי זה לא שמישהו טוען שההגרלות מכורות או משהו.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

שנה אחרי היה ליברפול – ארסנל,
מנצסטר – רומא, צ'לסי פרנרבחצ'ה,
עדיין נראה לי יותר מסביר, יחסית לעובדה שבשנה אחרי ארסנל בקושי ניצחה את רומא (פנדלים זה כמו תיקו) ומנצ'סטר קיבלה אותה. ברבע היה צ'לסי – ליברפול, מנצ'סטר – פורטו.
בקיצור שטויות.

קורא אדוק 19 במרץ 2010

יונייטד-אינטר. קרב בין 2 המאמנים הטובים בעולם

רונן דורפן 19 במרץ 2010

מבחינתי הגרלה קלה מאד. היא הקרובה ביותר למקום מגורי מבין כל המשתתפות. אני אפילו לא צריך להחליף רכבות.
אבל הצרפתיות, אם וכאשר, אין לי מושג איך מגיעים לשם.
הדבר הטוב ביותר בהגרלה הוא שלארסנל יש הגרלה קשה – וזה טוב בגלל הליגה.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

לתפיסתי אלופת אירופה צריכה לנצח את כולם, אני חושב שהתמודדות נגד קבוצות "חלשות" מנוונת, ועדיף תמיד כדי להשאר חד לשחק נגד הכי טובות, עכשיו לדעתי נגד קבוצה חזקה עדיף להתמודד במשחק בית וחוץ שבהם אפשר גם לתקן, בגמר אפשר לעשות שלושה חילופים וזהו. ובמשחק אחד הכל יכול לקרות.

אסף 19 במרץ 2010

רונן – לליגה זה פחות טוב, כי ארסנל חוזרת הביתה מוקדם.

גיל מזימבבואה 19 במרץ 2010

טל עזוב אותך משטויות, ליוניטד תמיד היה ותמיד יהיו ההגרלות הכי נוחות כי היא פשוט הגדולה מכולם.

martzianno 19 במרץ 2010

הגרלה מבאסת…
שתי הקבוצות שאני אוהב (בארסה וארסנל) נפגשות ומוריניו מקבל הגרלה נוחה יחסית.
קשה לראות מי תעצור את יונייטד עד הגמר.

בני תבורי 19 במרץ 2010

נכון, לדעתי אינטר זכתה בהגרלה הקלה, לפחות על הנייר.

ניינר 19 במרץ 2010

ברצלונה או צסקא, עליהן מוטלת החובה הקדושה למנוע מאינטר וחמוריניו להגיע לגמר.
בכל הדיונים על באיירן נשמט שמו של ואן חאל שהוא שועל לא קטן שיכול להכין כמה הפתעות ליונייטד.

רונן דורפן 19 במרץ 2010

ניינר – לא נשמט כלל וכלל. אני חוזר על דברי, שמלבד ברצלונה באיירן היא ההגרלה אותה הכי לא רציתי מבחינה מקצועית. והכי רציתי מבחינת תעבורתית

רובי פאולר האמיתית 19 במרץ 2010

זה מרתק איך אחרי למעלה מ 50 תגובות אין פה אחד שסופר את הצרפתיות. לעניות דעתי המאוד צנועה ליון הוכיחה מול ריאל שהיא מוכנה לכל הגרלה, הקבוצה עשתה התבגרות נאה לאורך השנים במפעל, יש להם מאמן שהוא לחלוטין אנדררייטד בהתחשב במוכנות המנטלית שאיתה הגיעה הקבוצה לברנבאו, ועם קצת מזל הם יכולים ללכת עד הגמר. לפחות הם שוים אזכור.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

רובי פאולר האמיתית – יש התייחסות שלי מקודם, אני לא חושב שיקחו את הגביע אבל כן הן לא הגרלה קלה והן יכולות לעשות את המוות וגם המשחק ביניהן יהיה לדעתי מרתק.
ניינר ואן חאל ומוריניו שניהם בעייני אותה תופעה של מאמנים שמאמינים שהם יותר גדולים מהמשחק עצמו. שניהם לקחו גביע אירופה עם קבוצה שלא הייתה פייבוריטית ואו מאריות הכדורגל ובנו לעצמם אגו אין סופי מזה, ההבדל הוא שואן חאל קיבל צינון קל מאוהדי בארסה ומוריניו מסתמן שיקבל את זה מאוהדי ריאל. שניהם מאמנים איכותים אבל לא גדולים מהמשחק עצמו, וואן חאל שלח לנו את לוקה טוני, שעצם המעבר העיר את רומא כלומר יש מחילה.

ניינר 19 במרץ 2010

שלו, עם כל האגו שלו, ואן חאל הוא מאמן מהטופ העולמי ואני חושב שיונייטד קיבלו הגרלה קשה, גם בגלל ההולנדי הזעפן שעל הקוים. אני לא שוכח לו עונות יפות בברצלונה למרות שהתקופה שלו שם נגמרה בצורה מכוערת.
בתור אוהד של רומא באיטליה, אני לא משוכנע שלוקה טוני הוא השחקן שהייתי רוצה לראות בחוד ההתקפה, אבל זה יותר טוב מכלום. לא היו יותר מדי אופציות. אני עדיין מחכה שוויאניציץ יתפתח לחלוץ באמת גדול.

יוסי מזרחי 19 במרץ 2010

מנקודת מבט צרה ואינטרסנטית, כמו שכתב רונן, הכי חשוב שיונייטד לא מקבלת את מנצסטר….
אבל ברצינות, בזמן אמת, כל החישובים והספקולציות שווים לעשן ברוח.
מי שחושב שברצלונה תצא לטיול של אחר הצהריים נגד ארסנל, יתכן ויתעורר לחלום בלהות.
אינטר צריכה לשחק במוסקווה ולך תדע מה יהיה מזג האוויר.
בין הצרפתיות יהיה לכל אחת אולי הכי קל מתוך האופציות האחרות.
אמנם גם לנו זה לא יהיה טיול,אבל איכשהו, אני חושב שבאיירן קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר,זו שכולם רצו להמנע ממנה.
עכשיו צריך להוכיח להם, שצדקו.

שלו, רומא 19 במרץ 2010

ניינר – מה שיפה שכשהו הגיע פתאום המקום בהרכב של אף אחד לא בטוח ושחקן כמו ווצ'יניץ' התקדם בשלוש ארבע רמות, בטח ברמת המחויבות, וטאדיי במקום שיחות על חוזה חדש התחיל לרוץ, באפטיסטה הבין שהוא בדרך ליציע, בקיצור זה עשה באז לכל הקבוצה. ווצ'ניץ' יהיה חלוץ טוב, אפילו מאוד טוב. אני חושב שאם רומא תצליח לשמור על קבוצה הקיימת ותתחזק במגן ימני, שנה הבאה יש לנו קבוצה קבוצה.

אבי 20 במרץ 2010

אני מרוצה מהדברים הקטנים: יונייטד משחקת בשלישי ואז רביעי, ולא להיפך; כלומר, שלשה ימי מנוחה לפני ואחרי המשחק עם צ'לסי,ולא שניים.

Z 20 במרץ 2010

Welcome back Owen Hargreaves

All the best

שלו, רומא 20 במרץ 2010

רומא – אודינזה יום לפני.
משחק קשה בגלל שתי סיבות, דה-רוסי ופיזרו, מתוך רצון לא להפסיד את המשחק מול אינטר הם קיבלו את הצהוב שמשהה אותם ממשחק בשבוע שעבר וכך הם לא בסגל לשבת. קצת מסוכן, נכון חסרים בגלל צהובי גם טאדיי ומקסס, ארבעה שחקני הרכב בפוטנציה שלושה מתוכם גם למעשה. ועל הספסל שממה. אם רומא מנצחת גם בצורה דחוקה, עברנו את זה איך שהוא, אבל כבר יותר מדי משחקים רומא שמטה נקודות לא מחויבות, 2 נקודות בכל אחד מהמשחקים הבאים – ליבורנו, נאפולי, קאליארי. סה"כ איבוד של שש נקודות לא מחויבות למציאות חוסר ריכוז. בסוף העונה כשיגיע זמן הסיכומים, אלה המשחקים שצריך לתת עליהם את הדעת. לפני אינטר יש עוד מחזור באמצע השבוע, ואחרי יש לאינטר משחק ראשון של רבע גמר ליגת האלופות ושוב ליגה, גומלין ליגת האלופות וליגה גומלין גביע איטלקי ליגה (שני מפגשים חשובים כל שבוע!) ואז חצי גמר ליגת האלופות והלחץ רק גדל. כנראה אם אינטר עוברת את רבע הגמר עד סוף העונה היא משחקת שני משחקים בשבוע. עומס, פציעות וכל הפסד משמעותי. ולעומת השנים הקודמות אין לה מרווח טעות בליגה אין מנוחה, דיברתי היום עם חבר והגענו למסקנה שיש סיכוי סביר שאינטר תגמור עונה כזאת בלי כלום, עכשיו צריך להעריך את יונייטד שאצלה כל שנה היא כזאתוכמו שויאלי ופאולו רוסי אמרו במשחק נגד מילאן, יונייטד נראית רעננה כאילו התחילה העונה. ומי ששואל את עצמו למה צריך את הזקנים, ברבטוב, וכו' בגלל שאחרי ששיחקו כבר יותר מ 40 משחקים העונה, השחקנים עצמם שיחקו פחות מ 30 והכל תלוי בהם, ינצחו עד סוף העונה יהיו אלופי אנגליה, ואירופה.

שלו, רומא 20 במרץ 2010

שני שחקנים שיחקו יותר מ 30 אברה 39 ורוני 36, ואלנסיה, קאריג ופלטשר 30 משחקים מתוך 46 ששוחקו עד היום.

cookie-monster 20 במרץ 2010

רק רגע, רק רגע

יש לנו עדיין את החוק מקללת ריאל מדריד לחשוב עליו. הסטיסטיקה אמנם נשברה חלקית עונה שעברה אבל אין להתעלם מהיסטוריה ענפה ככה סתם בגלל משחק אחד :P

מי שמעיף את ריאל מועף שלב אחרי. ומי שמעיף את המעיף מגיע לגמר )5 מתוך 6 פעמים, לא ? )

אי לכך, ובהתאם לזאת, בורדו הולכת לעשות את כל הדרך עד לגמר.

מי אומר שלא לוקחים בחשבון את הצרפתיות!

שלו רומא 20 במרץ 2010

מחזור 29 ליגה איטלקית,רצונות ושאיפות.
נצחון בית של סיינה בבולוניה כדי לצמצם את הפער מלאציו, נצחון חוץ של קטניה על קייבו כי נחמד שיש קבוצות דרומיות בסרייה א', נצחון בית של קאליארי על לאציו…, נצחון בית של רומא על אודינזה…,ליבורנו מנצחת בחוץ את אטלנטה ומורידה את לאציו מתחת לקו האדום (אטלנטה כנראה מנטלית כבר ירדה), סמפדוריה נוקמת ביובה על המשחק בסיבוב הקודם (תמיד כיף שיובה מפסידה) וגם מרחיקה אותה מליגת האלופות חלק מהעונש על פרשת קניית המשחקים והאליפויות. נאפולי מראה למילאן במילאנו מה היא גאוות הדרום (ויוסי מזרחי יהיה מבסוט מהתפתלויות א. רצון), בארי מנצחת בבית את פארמה, כי בארי היא אחלה קבוצה. ופאלרמו מראים לאינטר מאיפה משתין הדג בסיציליאנית, בסוף המחזור עומד הפער בין רומא לאינטר על שלוש נקודות ובין רומא למילאן על שתיים. ביום רביעי חוזר הקיסר בכבודו ובעצמו לשלוט על הממלכה.

ניינר 20 במרץ 2010

שלו, קניתי את התסריט! אגב, האם סיציליה נחשבת לדרום איטליה או יישות נפרדת?ראיתי בשנה שעברה את נאפולי מארחת בסן פאולו את יובה ונותנת לה בראש. הנפוליטנים יצאו מדעתם. זו היתה חווייה אדירה למרות האיצטדיון המזעזע.

שלו רומא 20 במרץ 2010

ניינר – כל מה שדרומית לפירנצה נחשב ע"י הצפוניים לדרום, אחת התוכניות של הליגה הצפונית היא למשל חלוקת איטליה איפה שהו בטוסקנה.

אביעד 20 במרץ 2010

קוקי מונסטר – רק תצוגת שיפוט יוצאת דופן בסטמפורד ברידג' מנעה את "קללת ריאל מדריד" בשנה שעברה. לפי זה, צריך לקרות משהו מיוחד בכדי שבאיירן/יונייטד יעצרו את בורדו…
טל, בשנה שעברה בארסה שיחקה בשמינית הגמר מול ליון (צ'לסי למשל הייתה מול קבוצה יוונית או משהו מעין זה), היונייטד שיחקה מול אינטר.
השנה בארסה קיבלה את שטוטגארט (ככל הנראה הסגנית הגרועה ביותר) והיונייטד את מילאן. אז סביר להניח שמאז 1999 היו שנים בהן היונייטד נהנתה מהגרלה נוחה, אבל לומר בהכללה שבכל העשור האחרון יונייטד נהנית מההגרלה הכי נוחה זה לא ממש מדויק, בלשון המעטה.
באופן כללי – מישהו באמת הופתע שכבר שנה שניה ברציפות, שתי הקבוצות הכי פופולריות שנותרו נמצאות בצדדים מנוגדים של רבע/חצי הגמר?

סמוראי 20 במרץ 2010

תרגיל במתמטיקה – מה הסיכוי שבעונה נתונה שתי הקבוצות הכי פופולריות מבין השמונה יהיה בצדדים מנוגדים של ההגרלה?

אבי 20 במרץ 2010

תשובה ממתימטיקאי: 4/7, כלומר 57%, כלומר יותר מחצי.

פראליה 20 במרץ 2010

מי שבאמת מאמין שהביצים הנשלפות נקיות יכול בשקט לעבור לענף ספורט פחות פופולארי ויותר נקי, נו, באמת, די לתמימות

סמוראי 20 במרץ 2010

פראליה, הסיכוי שברצלונה ויונייטד יצאו בצדדים מנוגדים הוא 57%, לא צריך תאוריות קונספירציה בשביל לנסות להסביר למה זה יצא ככה.
מילא, אם היית מדבר על זה שברזיל שוב קיבלה את ההגרלה הכי קלה (או שבעצם גם זה לא קרה…)

אבי 20 במרץ 2010

עכשיו אני רואה שכבר ענית…

פראליה 20 במרץ 2010

ברזיל בהגדרה מקבלת את ההגרלה הכי קלה, כאן לא צריך בכלל לגמור סטטיסטיקה 1 כדי להבין את זה בנאדם

עזי 20 במרץ 2010

פראליה, אתה יודע איזה בית קיבלה ברזיל?

פראליה 20 במרץ 2010

אני עוזר אומץ ומהמר שלהבדיל מ-2002 צ פ ו ן קוריאה לא תחולל סנסציה מרעישה ולא תדיח את ברזיל מראשות הבית המוקדם ואל תגיד לי שאתה מאמין שחוף-השנהב יתאוששו ויפתיעו דווקא הקיץ

עזי 20 במרץ 2010

באמת אם כך אין טעם להתווכח, תחזור למה שאמרו פה לפני ההגרלה ומה שאמרו אחריה, פה ובכל העולם.

פראליה 20 במרץ 2010

ברור שאין, תחסוך לי בבקשה, לך על הפרקטי

Comments closed