בלקבורן. זכרונות מ-1995

אין לי שום ספק שפרגוסון מרגיש עכשיו את מה שהרגיש ב-1995. באופן סמלי זה היה אחרי שבלקבורן זכתה באליפות. גם אז היה לו סגל שזכה בהרבה מאד דברים, אפילו סגל שהיה בתמונה עד המשחק האחרון של העונה. אבל  הוא היה, כפי שפרגוסון תיאר זאת, "מרוקן מרוח קרב".



ראינו הרבה מאד כדורגל טוב ושחקנים משופרים העונה. אלא שמנצ'סטר יונייטד לא נשפטת על הרבה כדורגל טוב ושחקנים משופרים. היא נשפטת על התפקוד שלה בעשרת המשחקים שמכריעים את העונה. והתפקוד הוא איום ונורא. לכן אינני מרגיש שאני שופט את הסיטואציה על פי משחק אחד או משברון. ההפסד בזמנו ללידס, למשל, לא הטריד אותי במיוחד. אני שופט אותו על פי ארבעה משחקים רצופים כשהכסף על השולחן. פשוט לא טוב מספיק.



האם כל שחקן היה גרוע היום? לא. אבל התגובה הקולקטיבית להחטאה של ואלנסיה למשל, הייתה נפילה כללית של המוטיבציות והיכולת. ממש בדומה להרחקה של רפאל מול באיירן מינכן. אני לא חושב שיש צורך להביא יותר מדי שחקנים – כריס סמולינג והחלוץ המקסיקני חוויאר הרננדז כבר הוחתמו ובשתי הכנפיים בהתקפה המצב טוב – אבל שחקנים צריכים לעזוב. כדי לשנות קצת את אופי הקבוצה. כדי להפוך אותה לקצת פחות צפוייה.



פרגוסון אגב התייחס לכך אחרי ההפסד במינכן. הוא אמר שהשמירה על הכדור גרועה. העמדה לפני פלטשר וליד רוני צריכות את הטיפול הדחוף ביותר ולפי דעתי לשם יילך הכסף. העובדה שהרננדז בן 21, כמו כל רכש של פרגוסון בתקופה האחרונה, מבהירה כמובן שפרגוסון יהיה מי שיעשה את העבודה.



וזה מה שכתבתי לפני המשחק:

 

מצב בהחלט חדש ליונייטד, אחרי ארבע שנים, גורלה לא בידיה.

 

 

במצב כזה אני יכול לחשוב על מוטיבציה אחת עצומה. כל משחק שיונייטד תנצח יבטיח שיהיה לה מה לשחק עליו בשבוע הבא. זו מוטיבציה לא קטנה – לשחק עד הדקה ה-90 של המחזור האחרון.

 

 

 

אין שום צורך ברוטציה ובשיקולי הרכב. ה-11 הטובים ביותר משחקים. זה אומר שאולי יש שחקנים שסיימו את העונה. מבחינה זו אני מופתע לראות את גיגס וסקולס בהרכב – אבל לפחות מדובר בהרכב סופר התקפי.

 

 

 

בסערת הרגשות אחרי באיירן שכחתי לומר את דעתי. נאני חייב לשחק כל הזמן. שכר הלימוד שלו מביא החזרים עצומים. הוא היה נפלא במשחק ההדחה.

 

 

 

וטוב לראות את מאקדה פותח. אין שום סיבה לחכות איתו.

4 שאלות לעצמי
איך בוחרים קבוצה?

96 Comments

רילקס 11 באפריל 2010

הרכב נחמד ביותר מעניין יהיה לראו את סקולס כקשר הגנתי יחסית בלי שני הבולדוגים
מאקדה זה ברכה

אביעד 11 באפריל 2010

זה הרכב מאוד שונה מכל מה שהסר הרגיל אותנו אליו – אין שום כלי התקפי על הספסל. כל חילוף, למעט חילוף של מגן בקשר, יהיה חילוף הגנתי.
זה אגב כן הרכב עם שיקולי רוטציה וכנראה בפעם האחרונה העונה. אמנם אין לחץ של "המשחק הבא" עוד יומיים שלושה, אבל שחקנים כמו פלטשר ואברה שהשלימו 270 דקות ב-8 ימים, מקבלים מנוחה.
מה ההשפעה במחצית הראשונה? לא משהו. ולנסיה עושה כמעשה ואן דר וארט וזהו בעצם.

שרון רזניק 11 באפריל 2010

מחצית.
חסרות לי רק בעיטות מרחוק, חוץ מזה, באמת משחקים נכון ובסדר.
ברבה צריך להיות רגוע יותר.
חילוף של גיבסון במקום סקולס עשוי לעשות את ההבדל.

איתי 11 באפריל 2010

משחק טוב מאוד שלנו עד עתה, נחמד לראות את בארבטוב מתעצבן קצת על ואן דר סאר ועוד יותר מזה – לראות את נאני מבין שהוא קפץ מדרגה. ההחמצה של ולנסיה אמנם נוראית, אבל פעם הבאה זה כנראה ייכנס.

סימנטוב 11 באפריל 2010

אוברטן התקדם בשלב המכינה, אולי הוא יגש למבחן היום?

רילקס 11 באפריל 2010

איתי צודק השלב האחרון במטאמורפוזה של נאני מליצן חצר עם טריקים לשחקן מוביל בקבוצה מובילה הוא ההבנה שדין באיירן כדין בלקבורן

מאיר המקורי 11 באפריל 2010

נגוז חלום המקום השני!

יוסי מזרחי 11 באפריל 2010

מחיר תפיסת הברבטוביזים.
חבל לי באופן אישי, שכמעט ואין היום עוד דמויות כמו גארי נוויל.אולי המוהיקני האחרון.

אבי 11 באפריל 2010

שחקן נשמה, אבל רק הגבהה אחת מעשר בכוון…

יוסי מזרחי 11 באפריל 2010

זה פשוט עוול להגיד את הדברים.
הוא אף פעם לא היה מארדונה אבל תמיד הוא הופיע לקרב כמו גם היום.
אם לשחקנים אחרים שלבשו היום את החולצה היה פסיק מהרוח שלו, היינו במקום אחר.
וגם במישור המקצועי, אין לו במה להתבייש. להיפך.

אביעד 11 באפריל 2010

לראשונה מזה לא יודע כמה שנים, היונייטד מגיעה לדרבי בשביל "להרוס" לסיטי ולא להיפך.
מחצית שניה פשוט דוחה של היונייטד. משחק גרוע, לא חכם, לא זהיר. פרגוסון מדבר הרבה על כך שאנחנו מאבדים יותר מדחי כדורים והתגובה של ברבאטוב היא לעצור כדור, להחזיק אותו עד שתבוא עזרה ואז פעפ אחר פעם לוותר על המסירה הפשוטה בשביל המסירה המתוחכמת, לאבעד את הכדור ולהתעצבן על כולם.
טוב, הלכה האליפות, better luck next year.

תומר ש 11 באפריל 2010

כואב לי לכתוב את זה, אבל בלי רוני אין לקבוצה הזו שום כלי התקפי ראוי. ברבטוב עם כל הרצון הטוב צריך להחתך מהקבוצה. לא מתאים ולא יתאים, בקיץ חייבים להביא חלוץ טוב בנוסף לויין רוני, אם אפשר אחד שיכול לרוץ.

שמעתי שבמדריד לא מרוצים מהיגוואין……

מישהו אמר פיפיטה?

איתי 11 באפריל 2010

המחצית השנייה פשוט היתה נוראית, אללה יסטור איזה אדישות של הקישור וההתקפה. שום דחיפה קדימה, שום לחץ על המגינים, ואיזה הרמות – חצי מטר גובה.
גם החלופים היו פשוט מוזרים, אלו היו חילופיים הגנתיים. חוץ מזה אני פשוט לא מצליח להבין איך הבלוף מקבל כל כך הרבה דקות על המגרש? מילא בתור חלוץ שלישי רביעי, אבל הבנאדם משחק כל הזמ. אני חושב שהרבה זמן לא שיחק במנצ'סטר שחקן שב-90% מהפעולות הוא נכשל.
זה בסדר לא לנצח, אבל מנצ'סטר של החודש האחרון פשוט לא משחקת עד הדקה האחרונה.

אנונימי 11 באפריל 2010

איך אפשר להגדיר "מרוקן מרוח קרב" את המשחק נגד ווסטהאם במחזור האחרון של עונת 95 שבו שחקני יונייטד תקפו בחמת זעם שלא נראתה מאז ובעטו שוב ושוב כדורים שהתנפצו אל החומה האנושית שיצרו שחקני ווסטהאם ?
ללא רכישות של 2-3 שחקנים ברמה עולמית יונייטד תמשיך את הנסיגה שלה.אומנם עם הסגל הנוכחי היא תוכל להמשיך להאבק על אליפות ועל שלבים מתקדמים בליגת האלופות אבל היא תאבד את מקומה בקרב הקבוצות הגדולות באמת.
מבחינת יכולת יונייטד של העונה לא היתה שייכת לחבורה המצומצמת של הגדולות באמת.

יוסי מזרחי 11 באפריל 2010

נכון מאוד, ראיתי אז את המשחק ואם היום היתה לנו לחימה והשקעה כמו במשחק ההוא, היינו שמים שביעיה.

Yair 11 באפריל 2010

ההפרש הפוטנציאלי הוא 4 אבל זה 2 אחרי הקיזוז נכון? מתי מתחיל הפלייאוף?

סביסאביץ' 11 באפריל 2010

חייבים רענון. לפי דעתי סקולס וגיגס שיחקו יותר מדי העונה, אני אוהב אותם ומכבד אותם, אבל אסור היה להסתמך עליהם השנה כמו שהקבוצה הסתמכה עליהם. עוד אכזבה השנה היה פיתוח הצעירים – נאני עשה התקדמות גדולה רק לאחרונה. אנדרסון לא מוצא את עצמו, אורבטאן פצוע יותר מדי, לוקח זמן להתרגל לסגנון האנגלי, רפאל ואחיו עשו התקדמות ענקית שעוד נרוויח ממנה בעתיד, גיבסון לדעתי חייב להתפתח יותר מבחינה טכנית כי הוא אפרורי מדי, מאקדה לא שיחק, רק במחזורים האחרונים ושאר הצעירים שדיברו עליהם רבות (טוסיץ' ועוד כמה שלא זוכר את שמם) כלל לא שיחקו. בד"כ בעונה שיונייטד משחררת כוכבים פרגי מעיף את הצעירים לדשא, השנה הוא ממש התאפק בנושא זה וחבל. נמשיך עם המנטרה מתחילת העונה חייבים חלוץ וקשר ברמה עולמית, בלי זה יהיה קשה מאוד גם בעונה הבאה. 

אלון 11 באפריל 2010

פשוט לא ייאמן, אני קורא את תגובותיך על גיגס וסקולס לאורך כל העונה ולמרות שהדחקתי את דברייך, כמו אצל פסיכיאטר אני פתאום מקבל את זה כמו כפה חזקה לפנים, סביסביץ צדקת לאורך כל העונה. גיגס וסקולס כבר מזמן לא בשיאם וההסתמכות עליהם פשוט הייתה בעוכרינו. ריענון באופן דחוף.

אבי 11 באפריל 2010

לפחות שלו ראה נצחון חשוב…

יואב 11 באפריל 2010

נגמרה העונה ליונייטד היום.
ב-95 הפסדנו דאבל בשבוע(הרחקה של קאנטונה) וחזרנו לשנתיים רצופות של אליפות.
ב-98 הפסדנו דאבל בשבוע(הפסד למונאקו בחצי הגמר וארסנל, קינו גמר את העונה עוד קודם)וחזרנו לשלושה תארי אליפות רצופים(הטראבל היה אחד מהם).
2010-הפסדנו דאבל בפוטנציה בשבוע(רוני פצוע). הכישלון הוא גם מחשל ומבגר והמערכת(פרגי) תדע לנתב את זה למקומות הנכונים.
גאה על ההתמודדות(זה הדבר החשוב ביותר-להתמודד ולתת לעצמך סיכוי) וההתקדמות של שחקנים מסויימים. בקיץ חוזרים לשולחן השירטוטים לאחר ארבע שנים מופלאות.
we'll never die

moby 11 באפריל 2010

but you will walk alone

יואב 11 באפריל 2010

לעולם ולעולם לא(ושיהיה בהצלחה לצלסי כמובן-הרע במיעוטו).

אבל בטח בישראל השרבית רואים דברים אחרת.

רילקס 11 באפריל 2010

and youll die together :)

גיל מזימבבואה 11 באפריל 2010

אין מזל…

ויכסלפיש 11 באפריל 2010

למה צ'לס הרע במיעוטו? מהם פשעיה של ארסנל?

גילוי נאות: אני שונא צ'לסי ומעדיף ארסנל על יונייטד, אבל לא אוהד

יואב 11 באפריל 2010

פשוט לא אוהב את ארסנל, זה הפשע היחידי שלה.ויש לי כבוד למספר שחקנים בצלסי שמפיקים מעצמם את המקסימום עכשיו במאני טיים.צלסי לא מעוררת אצלי רגשות מיוחדים, לכאן או לכאן מה שלא ניתן להגיד על הגאנרים.

רילקס 11 באפריל 2010

משחק עצוב ביותר של יונייטד מחצית שנייה
פרגי הבין ויתקן
וברבטוב אוי ברבטוב דחוף לשפר גישה או לקחת את הכביש המהיר מסטרטפורד אנד

התותחן 11 באפריל 2010

אני חושב שפרגוסון שילם על הטעויות היום,ובאמצע השבוע כמובן,כמו שארסן ונגר משלם כבר כמה שנים,החוסר רזרבה לסוף העונה,פרגוסון היה אלוף בזה עד היום,אבל לא השיחרור של רונלדו אלה שיחרורו של טבס,הרגה אותו היום,כי ברגעים הללו של סוף העונה אתה חייב את ההוא שיושב על הספסל בעל הניסיון והמוטיבציה להוכיח,והיום הוא פתח איתם,כי הרוטציה שלו נפגעה כבר לפני כמה חודשים,היום אלו התוצאות הנלוות,אני מכיר את זה טוב בתור אוהד של ארסנל,ותאמינו אני לא שונא יונייטד,אלה מעריך אותה,כי אני יודע שליונייטד יש דרך,והפעם היא נפגעה ואני חושב שפרגוסון בתוך תוכו בנה על מייקל אוון למני טיים!

רונן דורפן 11 באפריל 2010

אגב, שנת המונדיאל היא תמיד הכי גרועה של יונייטד במחזור הארבע שנתי. לא יודע למה.. שנת הפוסט מונדיאל היא תמיד עונת אליפות.

יואב 11 באפריל 2010

חשבתי על זה אתמול.

שלו, רומא 11 באפריל 2010

אני לא יודע מתי הייתה הפעם האחרונה שרומא הובילה את הטבלה, נראה לי שמאז 2001 רומא לא הייתה מספר 1 אפילו למשך מחזור. פתאום יש קבוצה וספסל, והאפשרות לקחת אליפות קיימת והגיונית נשאר משחק דרבי נגד לאציו, ורק אחריו יהיה אפשר לעשות הערכות מפוקחות. היום זה היום לחגוג, ולו רק לחשוב על הסבל שעובר עכשיו מוריניו, שמרוב תסכול האשים את הקוון בשימחה על הגול השני של פיורנטינה. אפילו לא אמר שהשופטים נגדו כמו תמיד, רק שהקוון שמח שאינטר יצא תיקו, פשוט עלוב, ולא יודע להפסיד. בסקיי טוענים עדיין שאינטר תיקח את האליפות (ליתר דיוק מיכאלוביץ טוען את זה).

אפרת 12 באפריל 2010

ברכות. תעשו הכל שהמיוחד לא יקח אליפות

YB 11 באפריל 2010

לא צפיתי היום ביונייטד (מחוייבות עבודה) אבל אני לא כל כך מופתע, ובוודאי שמח, על כך שלא ניצחה את בלקבורן. משהו חורק במכונה הרבה מאד זמן. במשחק נתון יונייטד יכולה לנצח כל אחת אבל בלונג ראן זה בא לידי ביטוי.
העובדה שצ'לסי כנראה תזכה בדאבל היא מוזרה עד מאד. חשבתי בתחילת העונה שהיא פייבוריטית לאליפות אבל בהפרש קטנטן (אם בכלל) ופתאום גם אליפות (אם זה יקרה) וגם גביע- ועוד בעונה שהיא מודחת מאירופה בשמינית גמר. עונה חלשה ביותר לפרמייר-ליג.

אביעד 11 באפריל 2010

YB – חלשה מאיזה מובן?
יש לך אלופה חדשה, 3 קבוצות במירוץ לאליפות כמעט עד הסוף, אחיזת הברזל של 4 קבוצות על מקומות בצ'מפיונס עומדת להישבר כשיש מאבק תלת ראשי על המקום הרביעי וליברפול עם הסיכויים הכי נמוכים מבין השלוש. אז למה עונה חלשה?

YB 11 באפריל 2010

אביעד- חלשה קודם כל מהסיבה הטריוויאלית שאף קב' אנגלית העונה לא הייתה באמת חזקה. אפילו לא צ'לסי. חוץ מזה ליברפול, ארסנל ויונייטד התדרדרו באופן די דרסטי (באיכות, מבחינת ניקוד ארסנל כנראה השתפרה). גם אברטון ואסטון וילה נחלשו. וגם מאן סיטי לא מי יודע מרשימה (למרות שלאחרונה היא בכלל לא רעה). בקיצור, עונה לא טובה. שלא לדבר על כך שלאחר שנתיים רצופות בהן שלוש אנגליות מגיעות לחצי גמר הצ'מפיונס (הישג מדהים שספק אם ישוחזר בקרוב) אפילו אחת לא מגיעה השנה. זה לא כל כך מקרי.

שלו, רומא 11 באפריל 2010

תודה רומא – אנטונלו וונדיטי, בתרגום חופשי…
תגיד לי מה זה,
שגורם לנו להרגיש חברים גם אם אנחנו לא מכירים.
תגיד לי מה זה,
זה גורם לנו להרגיש מאוחדים, אפילו אם אנחנו מרוחקים.
תגיד לי מה הוא
שמכה חזק חזק חזק בלב
שעוצר לנו את הנשימה ומדובר באהבה.
*
תודה רומא שגורמת לנו לבכות מחובקים,
תודה רומא, תודה רומא שגורמת לנו לחיות ולהרגיש שוב
אדם חדש.
*
תגיד לי מה הוא
כוכב אחד גדול בסוף לגן עדן
כי זורחת לך זועקת מכל הלב חזק.
עם רומא אנחנו עדיין לחבק אותך בוכה
תודה רומא דרך רומא שאנחנו עושים לחיות ולהרגיש שוב
אדם חדש.
*
אמור לי מה הוא, מה הוא
הכוכב הגדול גדול ממול בשמיים
שזוהר מתוכך וזועק מתוך עומקי הלב
*
תודה רומא שגורמת לנו לבכות מחובקים,
תודה רומא, תודה רומא שגורמת לנו לחיות ולהרגיש שוב
אדם חדש.
*
אמור לי מיהוא
שגורם לי להרגיש חשוב, גם אם אף אחד לא סופר אותי
שגורם לי להרגיש המלך כאשר אני שומע את שפעמונים של יום ראשון בבוקר
*
אמור לי מיהו מיהו
שעוזר לי לחיות חיים אלו מלאי הבעיות
ומי נותן לי כוח כשלא אוהבים אותי
*
תודה רומא שגורמת לנו לבכות מחובקים,
תודה רומא, תודה רומא שגורמת לנו לחיות ולהרגיש שוב
אדם חדש.
*

בני תבורי 11 באפריל 2010

שלו,
זה בשבילך. תהנה.

http://www.youtube.com/watch?v=mXVFbVtkopg&feature=related

עוז 11 באפריל 2010

מרגש! ורומא מרגשת גם היא. בדיוק עובר לי בראש הרעיון של חופשת כדורגל ברומא – שלו, אתה ממליץ?

אמיר 11 באפריל 2010

הנה כמה נקודות שרצות כעת בראש:

1.כואב אבל זה לא נורא,ניהיינו מעט "חזירים"…שלוש רצופות + צמפיונס טבעי שיהיה צורך לחדש את השושלת.
2.רוב רובנו ידענו אבל היה לנו נעים לחיות באשליה מתוקה,עוד בטרום הבנו שזו עונה שהסר יוציא מיים מהסלע!
3.אין לנו יותר חומר ביתי מדהים אלא בינוני,גם כסף לרכש גדול יינתן במשורה…למה אין לנו מח.נוער כמו בברסה?
4.הגלייזרים לא יימשכו עוד זמן רב,הגיבנת גדולה מידי ולא ניתן לנהל כך מועדון מצליח ברמה בו הורגלנו.
5.קבוצה גדולה זקוקה לכחמישה שחקנים מהשורה הראשונה + גאון כדורגל,נכון להיום יש לנו גאון אחד ואת פטריס השמאלי הטוב בעולם.
6.ריו ווידה בתחילת השקיעה,נחמץ ליבי בכל פעם שאני רואה את פיקה שחרור שהינו בכייה לשנים רבות.
7.פרגי סחט מסקולסי וגיגס את טיפת המיץ האחרונה,לצערי לא השכיל בשנים האחרונות למצוא יורש ראוי לשניים.
8.לא תיהיה עוד שנה פיננסית באנגליה,כולן רוצות את הצמפיונס ויוציאו את הפנקס!
השאלה הגדולה כמה המחאות פנויות נשארו בפנקס של דיויד גיל.
אנו עוד עלולים למצוא עצמנו נאבקים על המקום הרביעי.
9.חיזוקים נדרשים בכל העמדות!הפסדנו נקודות יקרות על היעדר קשר מוביל,חלוץ ראוי כשותף לרוני,מחליף כושל (פוסטר)לאדווין ואברה שיאן ההופעות שנשאר מרוקן לגמרי.
10.אדווין – ענק! אבל כבר הקיץ צריך להביא את היורש לדור חדש של נפילים בשער שלנו.
11.יש עוד…..מישהו יודע היכן מייצרים קוורטרבק כמו צ'אבי..?ענק!

אופיר 11 באפריל 2010

לגבי הסעיף האחרון: זה נראה לך מקרי שפרגוסון החתים שחקן בשם חוויאר הרננדז…?

ויכסלפיש 11 באפריל 2010

גמר גביע אנגלי דבר נגד חולירע, אני בעד פיצוץ

גלן 11 באפריל 2010

ויכסלפיש- שלחת התנצלות. למאמן גרנט?

פאקו 11 באפריל 2010

וואו – למי יש יותר סיכוי לקחת תואר השנה – לגרנט או לפרגוסון?

ויכסלפיש 11 באפריל 2010

הוא צריך להתנצל בפני העם היהודי כולו על הנזק שגרם לקבוצת היהודים טוטנהאם בשירות הוד מלכות הערבים מהמפרץ הפרסי שחייבים כמה פאונדים לאחד מהונג קונג,

פאקו 11 באפריל 2010

ושלו – מברוק מכל הלב. לראות את ראניירי וגוארדיולה מוחקים, כל אחד בתורו, את החיוך מהפנים של מוריניו יהיה סיום מתוק לעונה הזו.

גלן 11 באפריל 2010

ויכסלפיש-אתה חושב שהוא יזכיר את יום השואה בראיונות?

אופיר 11 באפריל 2010

לא כיף לנצח תמיד, מתחילים לקבל את הנצחון כמובן מאליו. תראו איך נראים המכביסטים – לזה אתם רוצים להדמות?

יש משהו מרגש בנסיון לזכות בתואר מחדש ומשהו משחרר בלא להיות זה שמגן עליו.

אולי יום אחד ונגר ישחרר אותנו מעולו ואז נהיה שוב קונטנדרים.

redsox 11 באפריל 2010

שלו-אני לא יודע איפה היית בעונת האליפות של קאפלו ב2001 אבל לי הקליפ הזה עשה צמרמורת.

אולי הקבוצה הגדולה האחרונה ששיחקה עם שלושה בלמים ושני מגינים תוקפים באגפים (קאפו ואו-לה-לה ויסנטה קנדלה).

שלו, רומא 11 באפריל 2010

עוז – במילה אחת כן.
REDSOX – הייתי בטכניון, אבל יש שם גם קטעים מהאליפות של 83' אכן מרגש. וכדאי לראות גם את זה:
http://www.youtube.com/watch?v=1xigDH384K0

אבי 11 באפריל 2010

שלו, איתך במאבקך הצודק!
לגבי חלק מהשאר, לא מבין את רוח הנכאים.
האכזבה מהשבוע וחצי האחרונים קשה לכולנו, אבל אין סיבה ליפול למרה שחורה. העונה הזו עם כל צרותיה היתה מהנה מאד, והישגים גדולים היו ממש בהישג יד; אני חוויתי אותה כעונה מרגשת ומעוררת אופטימיות.
לא מבין את הדיבורים על בנייה מאפס, או על "קבוצה עם רק שני שחקנים ברמה עולמית". יונייטד בלי שום חיזוק, פרט לחיזוק משמיים לכל פצועיינו, מועמדת בשנה הבאה לכל התארים; עם חיזוק מעולה בשתי העמדות שסימן רונן (נמאס להסכים איתו כל כך!)היא ממש קבוצת על.

redsox 11 באפריל 2010

שלו-הייתי בטוח שתשים את הקליפ מה5-1 בדרבי עונה אח"כ :-)
אבל גם זה לא רע…

קורא 12 באפריל 2010

אני חושב שיש פה קצת היסחפות בקרב המגיבים בנוגע למספר השחקנים שיונייטד צריכה להביא. חוליית ההגנה מסודרת לפחות לעוד עונה, בשתי הכנפיים יש קשרים מספיק טובים ואחד מהקשרים, קאריק, פלטשר או גיבסון בהחלט יכולים להיות בהרכב (אחד!). בהתקפה יש את רוני, כך שמעשית, חסר שחקן קישור אחד טוב ושחקן התקפה אחד טוב. האמת היא שמאז שרוי קין עזב לא קם לו יורש בכל השנים האלה, והצרה היא שדווקא היורשים הבריטיים הפוטנציאליים נמצאים בשתי יריבות של היונייטד ולעולם לא יגיעו אליה: למפארד וג'רארד, כך שמעשית יונייטד תצטרך לחפש מישהו משאר העולם, ואני לא רואה יעד רכישה פוטנציאלה, זה ידרוש חפירה עמוקה. בנוגע לחלוץ שני המצב פחות מורכב, וזה לא יהיה מפתיע לראות את בנזמה עושה עכשיו את הנסיעה לאנגליה, בשנה איחור.

אגב, לפני כמה שנים גטוסו אמר שהוא רוצה לעבור ליונייטד ובסופו של דבר זה לא יצא לפועל. מובן שזה לא ריאלי כרגע, אבל לדעתי זו היתה טעות שהיונייטד לא רכשו אותו, ללא קשר למחיר.

Z 12 באפריל 2010

לכל יועצי הרכש, אתם שוכחים שבעולם תקין אמורים היו להיות בסגל גם הארגריבס וגם אנדרסון.
אני די בטוח אחוז שאם לפחות אחד מהם היה כשיר, אז היינו במקום אחר לגמרי, ולו רק בגלל מרחב הנשימה שהיה מתאפשר לחוליית הקישור. מכאן הרפיון.

התותחן 12 באפריל 2010

במילה אחת ט ב ס!!!!!
פרגוסון ידע טוב מאוד שהוא שיחרר את קרליטוס, שהוא לוקח צאנס גדול מאוד בשלבי ההכרעה,עכשיו בינואר הוא ראה שהמצב לא נורא, רוני בטירוף ויש לו את ברבטוב אוון,ומקדה.
הוא לא האמין שהם לא יתנו לו את התפוקה!
בתור אוהד ארסנל,אני מרגיש את זה במשך ה-5 עונות האחרונות,אין רזרבות לשלבי ההכרעה,ואז יורד הביטחון,ונגמר הסיפור,ביום אחד אתה יוצא לחופש!

אבי 12 באפריל 2010

בדיוק. בסגל בריא, יש כמה מתחרים טובים על כל משבצת. רפאל בקרוב יהיה שחקן גדול (ואושיי ובראון עדיין כאן), אחיו יהיה גיבוי טוב לאברה, ועם הצמדים רפאל-ולנסיה/אברה-נאני אפשר כבר לדמיין את משחק האגפים המסחרר: סימן ההיכר של כל קבוצה גדולה של יונייטד.
אחרי שימצא מחליף בעל שיעור קומה לברבטוב, יציצו אחריו שלשה צעירים מבטיחים: מקאדה, דיוף והרננדס; סביר שאחד מהם גם יקיים; ויהיה גם אואן.
תוסיפו לקבוצה כזאת איזה דמוי-קין (קל להגיד), וזהו.
(הכל בהנחה שפרדיננד בריא וחזק)

התותחן 12 באפריל 2010

שלא יהיה לכם אשליות,פרגוסון לא יביא שום כוכב,הוא לא אוהב כוכבים,זה לא ברצלונה ,צלסי או ריאל,הוא אוהב לבנות במועדון כוכבים,ברגע שהם מתחילים להתלהב הוא מעיף אותם,הוא כמו ונגר בקטע של הכוכבים,ראה מקרה בקהאם!
רוי קין,התחלתם להבין,חיכיתי לזה אנחנו מחכים לויירה,אין על הימים האלו,איזה קרבות היו,אפילו במנהרה,היום הביאו לנו את הילדודס,בקושי יודעים להרוג נמלה!
אל תשכחו, ליונייטד אין כסף,צריך למכור כדי להביא רכש,יש לכם יותר מידי זקנים,ואן דר סאר,גיגס,סקולס,כמו מילאן נהייתם,בית מרגוע,הלאה לחדש,איפה הרעב לתארים(סתם אני צוחק….)אני מאמין שיקח לכם עוד זמן לחדש,זה תהליך שאנחנו עוברים אותו כבר 5 שנים,קחו את הזמן שום דבר לא בוער…

יואב 12 באפריל 2010

הסתדרנו מצויין בלי שחקן בדמותו של קינו(איפה מוצאים עוד אחד כזה בכלל?)ואנחנו זקוקים לשחקן יותר אופנסיבי בקישור.
אבי,
אל תשכח את וולבק.נראה שפרגי מאד מחזיק ממנו.

אבי 12 באפריל 2010

צודק, איך שכחתי.

גמל אדום 12 באפריל 2010

רד סוקס- ברזיל 2002 שיחקה עם 3 בלמים ושני מגנים תוקפים. וזאת הייתה נבחרת ברזיל הכי מלהיבה ב20 השנים האחרונות (לפחות)

גיל 12 באפריל 2010

בסופו של דבר השמיכה הייתה קצרה מדי השנה. כולם חכמים בדיעבד אבל עד לפני הפציעה של רוני מנצ'סטר נראתה מצוין וסביר שהיא הייתה עדיין באירופה וחזק בתמונת האליפות אילולא נפצע.

בנוגע לטבס שוכחים שהוא פשוט לא רצה לחתום והעדיף את הכסף הגדול יותר אצל הסיטי.

יוסי מזרחי 12 באפריל 2010

פשוט לא נכון.
הוא נדחק החוצה,אם להסתכל לאמת בעיניים.
זה שהופיעה סיטי עם כסף גדול,קצת שיבש ליונייטד שחשבו לקבל עליו"הנחה",אבל הוא התחנן להשאר עד שלב מסוים ואח"כ הבין את המצב וקיבל החלטה שמבחינתו היתה נכונה.
וכנראה גם מבחינת צלסי.

גיל 12 באפריל 2010

אני לא חושב שהוא נדחק אלא שפשוט לא קיבלו לגביו החלטה והוא החליט שהוא נעלב וברח באפשרות הראשונה שניתנה לו. העדיף להיות ראש לשועלים.

איש 12 באפריל 2010

לפי הראיון אחרי המשחק פרגוסון עוד לא מוותר, אמר שלצ'לסי יש משחק שאמור להיות קל נגד בולטון. נראה אם שחקני בולטון יקלטו את הרמז.

אביעד 12 באפריל 2010

יוסי, קרלוס טבז קיבל הצעת חוזה מהיונייטד (שלפי שמועות הייתה זהה לזו של ברבאטוב) והעדיף לחתום בסיטי בשביל כמעט פי 2. בשלב הזה שמעתי מליון תירוצים ממנו בסגנון "לא החזירו לי/לא שלחו לי SMS", "הבטיחו לי מקום קבוע בהרכב" והיפה מכולם "נתנו לי שבועיים לחשוב על איפה אני רוצה להיות ב-5 השנים הבאות וזה לא היה מספיק זמן" (אז למה הוא גם דחה את ההצעה לפני שתמו השבועיים הללו?). בשורה התחתונה, אני חושב שקרלוס טבס עשה את ההחלטה שלו בשבילו והעדיף ללכת לקבוצה פחות נחשבת ושם הוא הכוכב הראשי ומקבל הרבה יותר כסף. זו זכותו ואין לי בעיה.
אבל הקטע הזה של "טבז נדחק מהיונייטד" זה קצת עוול ליונייטד ולפרגוסון בעיניי. זה ממש לא מתאים לעובדות שאני מכיר.

יוסי מזרחי 12 באפריל 2010

אביעד, אתה לא מכיר את העובדות.
ליונייטד היתה ביד אופציה להשלים את העיסקה שהתחילה בשתי שנות השאלה, ושהגדירה את התנאים ההמשכיים לסגירת העיסקה.
במשך חצי עונה ,הצהיר ,ביקש,התחנן מר קרליטו שיונייטד תממש.
יונייטד שיחקה משחק שמטרתו היתה להוריד את המחיר,וזה לגיטימי.אלא שהיא נכשלה,וכשכבר רצתה,היתה לו הצעה טובה יותר.אלה הן העובדות.
מכאן אני מסיק וזו דעה אישית שבפועל הוא נדחק החוצה. פרגוסון הניח שברבטוב הוא פתרון ויותר מכך והפעם, מה לעשות, לא הצליח לו ומכאן, לכולנו.

אביעד 12 באפריל 2010

יוסי אל תדאג,אני מכיר את כל העובדות. קרליטו אמנם רצה לחדש את האופציה, אבל האופציה הזאת הייתה תקפה החל מסיום העונה השניה. היונייטד ניסתה להוריד את המחיר שהיה עצום לכשעצמו. אם אתה חושב שלטבז הגיעו הצעות חדשות רק אחרי שאמר "לא" ליונייטד אז אתה תמים. הוא שיחק ביונייטד לא פחות מכפי שאתה חושב שהיונייטד שיחקה בו.
מעמדו לא השתנה משמעותית בשנה השניה. בתחילת העונה הייתה התחושה שהוא מאחורי ברבאטוב אבל בסוף, סדר העדיפויות היה ברור. להזכירך, זה היה טבז שפתח בחצי הגמר מול ארסנל כשברבאטוב יש על הספסל, זה היה טבז שהיה אופציית החילוף הראשונה בגמר. כשטבז דחה את היונייטד, רונאלדו כבר היה בחוץ ומעמדו של טבז היה טוב משל ברבאטוב. טבז עשה את הבחירה שלו, הוא פשוט בחר להאשים אחרים.

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 12 באפריל 2010

קרלוס טבז חלוץ מצויין והיו לו 2 עונות ביונייטד,אחת נהדרת ושנייה כושלת.
במצב שנוצר לאחר העזיבה של רונאלדו
והחזרתו של רוני לתפקיד הסולן הראשי לא היה מקום לטבז.
הוא הבין שבארבטוב מועדף על פניו ומה לעשות וצריך להודות,זה לא הצליח בעיקר משום שבארבטוב ולמרות היותו שחקן כדורגל נהדר פשוט לא עומד בלחץ של לשחק ולתפקד ביונייטד כמו שעשה במקומות אחרים ובהצלחה גדולה.
טובים יותר וטובים פחות בעבר לא עמדו בלחץ הזה גם כן וכן הצליחו בגדול במקומות נוחים יותר מבחינת הלחץ והציפיות(גארי בירטלס,אלן ברזיל,ורון,פורלן)
אבל גם אם לא היה את עניין בארבטוב,טבז לא היה נשאר כי הוא לא היה מוכן להישאר בתפקיד משנה ועם יותר משחקים על הספסל ופחות בהרכב וליותר מדי זמן ולכן סיטי עם הרכב בטוח ומשכורת גבוהה פי 2 היתה אופציה נהדרת עבורו ואפילו שיונייטד הציעה לו להישאר.
לגבי מה שצריך לעשות בסגל של יונייטד,
חריש עמוק בטח שלא,אנחנו קבוצה מאוד בריאה וחזקה,להאבק על עוד תארים ולאחר 3 עונות של זכיות רצופות ובכדורגל הרבה יותר מרגש,התקפי ומלהיב מעונה שעברה זה משהו שמשום מה לא מעט אנשים לא נותנים(כל אחד מסיבותיו שלו)לזה את הקרדיט המגיע.
סבלנו העונה ממכת פציעות כמוה אני לא זוכר ביונייטד וגם בימים אלה אנחנו עדיין ממשיכים לסבול ממנה ועדיין אנחנו שם,עד הסוף,
לכן להכנס לפאניקה אין סיבה.
יש לנו כמה פרוספקטים נהדים בגזרת החלוצים והקישור,וולבק,מקיידה,אולי דיוף ויש את "הוגו סאנצ'ז",בקישור יש את אנדרסון שהלוואי ויעשה מעשה נאני ושפציעה ארוכה וישיבה בחוץ תעזור לו גם כן להבין את המשחק ואת הדרישות כמו שצריך כי יכולת ופוטנציאל יש לו,
גיבסון שכבר עכשיו יש לו מעלה גדולה בהרבה על כל קשר אחר שישנו בקבוצה וזה חתיכת תותח ברגל,יש גם את טום קלברלי שעושה חיל בהשאלה בווטפורד ומדברים עליו כפוטנציאל גדול גם כן,
זה נראה מצויין אבל דרוש חיזוק מוכח ומיידי יותר,זה יעלה כסף ופה כבר נכנס לעניין האם יש וכמה,בהנחה שאין בעיות,
חלוץ כובש ובשל וקשר מנוסה ועם נטייה התקפית יותר,אני סומך על פרגוסון שיביא את הנדרש.

טל 12 באפריל 2010

אם ברבטוב הועדף על פני טבז, זו טעות מקצועית של פרגוסון (לא יודע אם זה המצב, אני הולך על פי מה שאתה כתבת). והטענה שאין לו מקום ליד רוני מוזרה מאד. אי אפשר תמיד לצפות עונה שיתן שחקן, אבל הבדלי האופי בינהם היו ברורים מאד גם בעונה שעברה. טבז הוא אולי טיפוס קצת בעייתי מחוץ למגרש, על המגרש הוא אחד השחקנים הכי מחוייבים שיש.

סימנטוב 12 באפריל 2010

אלן ברזיל וואלה הרבה זמן לא שמעתי עליו..
יש גם נוער (נוער נוער נוער) עם פוטנציאל אדיר: פוגבה, קינג, קופי, וויל קין…

אביעד 12 באפריל 2010

לטבז הוצע חוזה ביונייטד ולפי מה שהבנתי זה היה גם בתנאים דומים לאלו של ברבאטוב. אני לא חושב שהייתה "העדפה" של אחד על פני השני. למען האמת, אם כבר זה היה טבז שהועדף על פני ברבאטוב בשלהי העונה שעברה. ההחלטה לעזוב הייתה של טבז ואני לא מאשים אותו על כך – הסיטי הציעו לו הרבה כסף וזה מה שהוא הכי רוצה כרגע.
הבעיה היחידה שיש לי בנושא היא מסע ההשמצות שטבז וקיה ג'ורבצ'יאן מנהלים נגד היונייטד מאז הקיץ.

יוסי מזרחי 12 באפריל 2010

טל, אני חולק על דעתך החריפות.
העובדה היא שטבז היה כינור שני ושלישי בעונתו הראשונה והיותר טובה.אז הוא לא הוציא הגה מהפה.
בעונה השניה שאתה מגדיר ככשלון, הוא נדחק לטובת ברבטוב.זו עובדה ולא כדאי לפרשן אותה אחרת. ראה תגובה קודמת שלי לאביעד (49).
לגבי החלק השני, אני מסכים. אין מקום לפאניקה ואני משוכנע, שסיר אלכס יביא עוד קשר משמעותי,כדי להשלים סגל שיהיה בשנה הבאה יוצא דופן לטובה.

שחמוביץ' 12 באפריל 2010

לא קרה כלום.

עונה ללא אליפות בליגה או באירופה איננה סוף העולם. אני מעריך שכולנו היינו לוקחים בשתי ידיים עונה כמו זו בתחילת העונה כאשר לכולם היו נבואות זעם של הידרדרות טוטאלית של המועדון. רבע גמר ליגת האלופות ומאבק עד מחזורי הסיום על האליפות, הן הוצאת מים מהסלע עם סגל כזה.
אני רואה פה הרבה הצעות לגבי העונה הבאה. אני די בטוח שפרגי לא יתפרע. לא נראה פה את דוויד וויאה וגם לא את בן-זמה. בקישור אני מתקשה לראות איזה כוכב על שיגיע.
סימו לב, הסגל לעונה הבאה הוא לא כזה נורא:
בחלק האחורי נקבל את אושה-אברה-ווידיץ-ריו-נוויל-בראון-ואנדר סאר הוותיקים, כאשר אוונס-סמלינג-רפאל-פאביו-דה ליט-קוז'אק הצעירים יתפתחו ויחכו להזדמנות ראויה. שיחרור של פוסטר הוא חובה לקבוצה ולשחקן.

בקישור, גיגס-פלטשר-גיבסון-נאני-וולנסיה-פארק-סקולס-אנדרסון ואולי גם הארגרביס יכולים לסחוב קישור סולידי. קאריק לדעתי לא ימשיך בקבוצה אחרי עונה מאוד מאכזבת.

בחוד רוני-אואן-מקדה-וולבק-הרננדז יכולים להביא מהירות ועומק. ברבאטוב…. נו טוב, דיברו פה מספיק על המריצה. אני חושב שאין לו מקום בסגל, ואם כן, זה יהיה רק אחרי שינוי תפקיד (קשר קדמי) ובראש ובראשונה שינוי מנטלי. זו היתה צריכה להיות העונה שלו, במקום זה קיבלנו עוד עונה אפרורית מאוד מהבולגרי.

כל זה משאיר אותנו עם צורך בשתי החתמות או אולי שלוש: קשר קדמי (לדעתי פרגי יביא איזה ילד ברזילאי בגילאי 20-22 ויפתח אותו) וחלוץ (בהנחה שהרננדז זה פרוייקט לשנים הבאות). שוער היא גם אופציה, אבל זה לא הדבר הדחוף בשלב הזה. אפשר לחכות עוד עונה.

יהיה טוב!!!
Glory Glory!!!!

redsox 12 באפריל 2010

גמל אדום-
אתה צודק בעקרון אבל ברזיל לקחה את המונדיאל ההוא בגלל חלוץ ענק ושוער סמרטוט.
דיוויד סימן-לא נשכח ולא נסלח!

אופיר 12 באפריל 2010

יאללה, תודה לאל שאנגליה העלובה ההיא הודחה ע"י נבחרת פי מאה יותר טובה ממנה.

רק הם (והנתינים הקולוניאליסטיים שלהם) עשו מעצמם עניין גדול, כשלמעשה לא היה לנבחרת ההיא כלום.

אנונימי 12 באפריל 2010

http://www.sport.co.uk/news/Football/36740/Hansen_There_are_parallels_at_United_with_Liverpool_in_1990s.aspx
דברי טעם שלא הייתי מזלזל בהם למרות שהכותב כבר טעה יותר מפעם באשר ליונייטד.

Nadav 12 באפריל 2010

הוא פשוט שכח את אחת האקסיומות על פיהן מסתובב העולם –
Manchester United > loserpool Beachball club

לא נורא, נזכיר לו שנה הבאה.

matipool 12 באפריל 2010

העובדה שסיטי פחות או יותר הבטיחה את מקומה במקום הרביעי על חשבוננו , צריכה להדיר שינה גם מעינכם .
זה יגרום לבעלים שלהם להכניס את היד עוד יותר עמוק לכיס ולהעמיד קבוצה לתפארת ליגת האלופות + סיכוי לא רע למוריניו על הקווים + התמודדות קבועה בצמרת .
ולא שהיום יש להם סגל רע …

רונן דורפן 12 באפריל 2010

אופיר – אתה טועה. אני שונא את נבחרת אנגליה, אבל הייתי באותו מונדיאל, הבטחון פעפע בהם ואריקסון ארגן אותם מצויין כשסקולס היה בשיאו. ומייקל אואן של אז היה חלוץ בלתי ניתן לכיסוי. בהחלט ייתכן שהיו לוקחים את התואר אם היו עוברים את ברזיל.

רונן דורפן 12 באפריל 2010

מטיפול – התמודדות של הסיטי לא מדירה שינה מעיני אוהדי יונייטד אם זה בא על חשבון ליברפול.

בני תבורי 12 באפריל 2010

כן רונן, הבנו.

אביאל 12 באפריל 2010

אם איך שההגנה של ריאל נראת הייתי קצת חושש בתור אוהד יונייטד, הם מסמנים את וידיץ' כבר הרבה זמן, שלא נדבר על החוסר שלהם במגן שמאלי.

אופיר 12 באפריל 2010

רונן, זה "אם" גדול מאוד. הפער בין הנבחרות האלה היה שמיים וארץ, וברזיל המשיכה לשלוט במשחק גם אחרי ההרחקה של רונאלדיניו. גם השער שאוואן הבקיע היה מזאליקו אחרי פאדיחה בהגנה, כמו כל הגולים של אנגליה חסרת הכשרון ההיא. היום לפחות יש להם שחקנים עם קצת skill כמו למפארד, אז לא היה להם כלום.

טל 12 באפריל 2010

בראיה קרה של המציאות, סיטי עם הבעלים הנוכחיים, היא איום הרבה יותר גדול על יונייטד מליברפול. ולא בטוח שגם בראיה לא קרה..ליברפול היא אולי יריבה יותר גדולה, אבל היא לפחות מועדון ענק עם היסטוריה אדירה. סיטי היא..תאר לך למשל שאספניול תתחרה על האליפות עם ברצלונה, זה הרבה יותר משפיל מתחרות עם ריאל.

טל 12 באפריל 2010

במילים אחרות: למנוע מסיטי מקום בליגת האלופות (המכשול האחרון בפני היכולת שלהם למשוך כוכבי ענק) זו משימה חשובה מאד ליונייטד, הרבה יותר מאשר לעבור את סיטי בגביע הליגה.

למרות שעם הלוזריות של טוטנהאם לא בטוח שזה ישנה.

יואב 12 באפריל 2010

טל,
סיטי לא רלוונטית(כרגע) למספר 19.אין שום דבר משפיל בהתמודדות מול סיטי- מועדון ראוי ומכובד(גם לפני הכסף הגדול)בדיוק כמו התמודדות מול צלסי.
וברמה הפרקטית-אי השתתפות בליגת האלופות כנראה תפגע בליברפול קשה יותר מאשר בסיטי ולצערי, על טוטנהאם אי אפשר לבנות כלום(הם בכלל נושא למחקר,אין דלי שהתרנגולים לא יבעטו בו לתפארת).
אופיר,
ברזיל היתה טובה יותר מאנגליה(בכלל ובמשחק עצמו)אבל סקולס בטח לא עונה להגדרה-"לא היה להם כלום".

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 12 באפריל 2010

טל,

בהקשר ההעדפה של פרגוסון לגבי בארבטוב לעומת טבז בדיעבד מתבררת ככישלון אבל לא בגלל טבז עצמו והמעבר שלו לסיטי.
כדורגל הוא עניין דינמי ומתוך העונה עצמה נולד העניין של לשחק ב 4-5-1 כשרוני חלוץ בודד,רוני עצמו שידרג את עצמו ושיפר את העניין של לשחק עם הגב לשער כמו גם את משחק הראש שלו וזה איפשר לנו לשחק איתו כחלוץ בודד וכשאנחנו מרוויחים שלושה שחקנים במרכז המגרש(בעיקר עזר לנו להרוויח את סקולס).
זו לא היתה המחשבה בזמנו כשבארבטוב הגיע אלא לבנות שיתוף פעולה בינו לבין רוני,2 סגנונות שונים שיכולים להשלים ולהפרות אחד את השני.
שיתוף הפעולה בינהם השתפר עם הזמן אבל אבל הלשחק עם רוני בודד בחוד וקישור מעובה התברר כעניין מוצלח יותר,במצב כזה לו טבז היה בקבוצה הוא היה יושב על הספסל ברוב המשחקים,טבז לא מהסוג שיישב בשקט
ויחכה להזדמנות שלו,ראינו זאת בחלק השני של העונה שעברה עם הפרצופים וחוסר שביעות הרצון מכך שהוא לא משחק,לגיטמי מבחינתו בגיל ובמעמד שלו,מייקל אואן הנוכחי למשל כן יישב בשקט,בארבטוב גם כן וגם לא ליותר מדי זמן.
זו בעיה שיש לנו כרגע,כי מצד אחד זה סגנון שעובד מצויין ומתאים כמו כפפה ליד לרוני וראינו מה הוא מסוגל לנפק,מצד שני זה לא משאיר לנו יותר מדי מקום להביא חלוץ בכיר אחר שמבין את המצב ובכל זאת ירצה להגיע וזה יוצר בעיה נוספת של מה קורה במצב של פציעה לרוני,כמו בשבועיים האחרונים,
נשארנו חשופים בהקשר הסיומת ההתקפית.
החלוצים הצעירים הם פוטנציאל גדול אבל עדיין סוג של בוסר,מקיידה אתמול עלה לשחק כשתולים בו תקוות גדולות אבל אין לו אפילו 10 משחקי ליגה בשתי עונות וזה בא לידי ביטוי כשהוא לא מצא את עצמו בשיא הלחץ,אי אפשר לבוא אליו בטענות ובמיוחד כשהחלוץ הבכיר לצידו,בארבטוב לא עמד בלחץ הזה גם כן.

אביעד 12 באפריל 2010

טל (המנצ'סטרי) – אל תשכח שמערך ה 4-5-1 נולד גם מהרצון של פרגוסון לראות על המגרש את סקולס במשחקים מכריעים ושילובו של הג'ינג'י במשחקים מול קבוצות טובות חייב לחפות על האיטות שלו בעוד 2 קשרים במרכז. הבאה של קשר מרכזי נוסף לצידו של פלטשר תאפשר ליונייטד חופש פעולה נרחב יותר גם במערך של 4-4-2 ומערך כזה לא סותר את יכולת היונייטד להתגונן. הרי בשני משחקי חצי הגמר ב-2008 היונייטד שיחקה 4-4-2 והתגוננה נפלא.

ויכסלפיש 12 באפריל 2010

הפעם צריך להודות למען ההגינות שמגיע לגרנט קרדיט על העלייה לגמר הגביע, ב-1995 הוא לקח אליפות עם מכבי ופרגוסון לא זכה בכלום כך שלא מדובר בתקדים אם פומפי תזכה בגביע

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 12 באפריל 2010

אביעד

לכן כתבתי שבעזרת המערך הזה הרווחנו את סקולס בנוסף לרוני המשודרג.

ב 4-4-2 יש את העניין של מרכז קישור אמצעי פחות התקפי בכדי שלא יתפסו אותנו עם המכנסיים למטה כמו לפני כמה שנים באירופה,התוצרת ההתקפית מגיעה במצב כזה יותר מהכנפיים והחוד.
או שאתה מביא רכש את "פול סקולס/רוי קין" צעירים שהיו נעים מ 16 ל 16.

אביעד 12 באפריל 2010

טל, הכוונה שלי הייתה שמטרת המערך מלכתחילה הייתה להרוויח את סקולס ולא שזה קרה על הדרך.
אם נביא קשר שיכול לבנות משחק, לאיים על השער ולעשות הגנה (הכל בגוף אחד), אז המערך במשחקים הגדולים יוכל להיות 4-4-2.
קשרים כאלה די קשה למצוא ולי עולים בראש כרגע רק 3 שהם מטרה ריאלית גם כספית: מיגל ולוסו מספורטינג (שממש לא ברור אם הוא ברמה הנדרשת), לוצ'ו גונזאלס ממארסיי (שאני לא יודע בן כמה הוא) ודניאל דה רוסי (ששלו כנראה ירצה להרוג אותי רק כי אני מזכיר את השם שלו).

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 12 באפריל 2010

אביעד

אכן אבל קח בחשבון שאם שיתוף הפעולה בין רוני לבארבטוב היה הרבה יותר אפקטיבי מההתחלה אז יכול להיות שלא היינו ממהרים לחפש סגנון שונה,
כי בארבטוב היה אמור לספק לרוני ולקבוצה את מה שסקולס הביא בעבר ב 4-4-2
את הכדורים החכמים,את הזרימה במשחק,האקסטרה תחכום בחלק ההתקפי,
ברגע שזה הלך צולע חיפשו דרכים אחרות.

Nadav 12 באפריל 2010

טוב עברו 24 שעות ואני עדיין מבואס. תחושה יותר קשה מהיום אחרי ההפסדים לצלסקי ולגרמנים. אני חושב שזה בעיקר בגלל שפרגי איכזב אותי.
ההתעקשות על ברבה, אי האמון בצעירים וההודאה הלא אופיינית שלו בדבר הפייבוריטיות של צ'לסי, נוגדים את כל מה שלמדתי לצפות מהמאסטר.

בני תבורי 12 באפריל 2010

Nadav
אתה עוד עשוי לגלות שדווקא ההודאה הלא אופיינית הזאת תעמיס הרבה לחץ על צ'לסי.

Nadav 12 באפריל 2010

זה מרגיש קצת מאוחר מדי לMind games הללו. כל שהיינו צריכים לעשות זה להמשיך להילחם.
אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של הפריימרליג, השחקנים מותשים, הכוכב פצוע והרגע הובסנו ע"י היריבה העיקרית לתואר, האם לא עדיפה התבטאות מוטיבציונית ולוחמנית כלשהי על אמירת האמת הכואבת?
כמו שאמרתי מקודם – פרגי הרגיל אותנו לדברים אחרים, כמו לחימה עד המשחק האחרון וניצחון כנגד הסיכויים.

אביעד 12 באפריל 2010

טל, הבעיה הייתה לא רק שיתוף הפעולה בין השניים. ברבאטוב לא נותן יותר מדי למשחק הלחץ וב 4-4-2 אין מי שילחץ במקומו.
ברבאטוב הא מין יצור כלאיים: הוא לאבעל תודעה של סקורר ולכן קשה לשחק איתו כחלוץ בודד והוא לא עושה מספיק לחץ על היריב בשביל לתפקד כקשר קדמי יעיל. אבל כל זה יכל להיפתר אם השנה הוא לא היה מפתח אלרגיה למסירות פשוטות. במיוחד בחודשיים האחרונים זה נראה כאילו כל כדור שמגיע אליו הוא מנסה להפוך למסירת עומק שמפצחת את ההגנה והוא מאבד המון כדורים.

טל המנצ'סטרי(עכשיו בישראל) 12 באפריל 2010

אביעד

בארבטוב בחיים לא מתאים לשחק כחלוץ בודד,ברור שלא,אין מה לעשות והוא לא נייד מספיק בשביל לעשות זאת,זה גם לא מספיק בשביל להיות קשר קדמי.
תפור עליו לשחק בחוד ולצד מישהו.
אם הוא היה מחפש יותר את השער בעצמו ופחות למסור אולי דברים היו נראים אחרת,
הוא עשה זאת בטוטנהאם ובלברקוזן,
אם עד לא מזמן חשבתי שזה בגלל חוסר אנוכיות אז וכמו שכתבתי קודם לכן,קו המחשבה שלי הוביל אותי לעניין של הוא לא עומד בלחץ וזה השפיע גם על החשש מלחפש את השעראלא העדיף ללכת על היותר בטוח,מסירה למישהו אחר,שהוא ישבור את הראש.

Comments closed