מונדיאל (10): שוד בנלספרוט


כידוע לכם הבלוג הוא תומך עקבי בכדורגל ניו זילנדיואפילו סבור שיש לו חלק בהתפתחות המשחק "בארץ העננה הלבנה הארוכה". ולכן אנחנו מקבלים כאן את התוצאה בנלספרוט בסיפוק. האוהדים חשופי החזה בהחלט מוסיפים צבע – לבן – לאווירה הכללית ביציעים כאן. רק חבל שאוהדת אחת בחרה להעכיר את האווירה בכך שהותירה את החזייה שלה במקומה.


 

ציינתי היום שחמשת הליגות הגדולות של אירופה – אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת – עם ניצחון 1 מ-8 בטורניר הזה. הניצחון הזה הוא על אוסטרליה. עכשיו המאזן הוא ניצחון, חמישה תיקו ושלושה הפסדים. משום מה מתרכזים בכשלון היחסי של האפריקאיות במונדיאל. הכשלון המהדהד ביותר הוא של מעצמות אירופה.

 


 

עוד מסקנה: כמעט כל הנבחרות שישראל הותירה מאחריה שם באסיה ואוקיאניה עושה לה בית ספר.

 

כמעט שכחתי: השופט שדד את ניו זילנד.


מונדיאל (9 ב): מסיבת לילה בבפוקנג
מונדיאל (10ב): שלב חדש ברמאות

77 Comments

דחילו ורחימו 20 ביוני 2010

יופי של מונדיאל!
התגליות בינתיים – הכדורגל האירופי עצוב, וגאולה אבן סקסית.

אילן 21 ביוני 2010

אין ספק שהתגלית הכי טובה זו התוכנית של גאולה אבן ועודד שחר. המתחרים היחידם לקירשינדון – יש לקוות שהתוכנית הו תשאר.

ובלי קשר גו ניו זילנד גו

Amir A 20 ביוני 2010

השיפוט היה מחפיר. וחוץ מזה הצרפתים מתפרקים לגמרי ומסרבים להתאמן או מה שזה לא יהיה.

Amir A 20 ביוני 2010

וכמובן שכחתי להתייחס ליכולת המשחק של האיטלקים. מאז ההופעות הגדולות של סיר ג'ון גילגוד לא נראה כזה מקבץ של דרמות כמו שהפגינו השחקנים האיטלקיים בכל פעם ששחקן ניו זילנדי התעטש לידם.

יואב 20 ביוני 2010

תמיד נשגב מבינתי איך עם עם כל כך הרבה פנטזיה, אסתטיקה וקלאס, מייצר נבחרות כאלה.מתוך בחירה, מתוך מודעות.
אם קמוראנסי עדיין לובש את החולצה הכחולה(הוא מעולם לא היה ראוי לה)ואמנים כמו דל פיירו וטוטי נשארים בבית, אז הכל זה בלוף,רמאות, שקר.

רועי 21 ביוני 2010

איטליה ואנגליה צריכות דם חדש. הבעיה שאין כל כך.

אנגליה בכלל בבעיה. בקבוצות הצמרת אין לנבחרת כמעט שחקנים.

סטיבי בכלל בעונה כזאת גרועה שלא יהיה נורא אם לא ישחק.
שלא יפצע לנו. גם למקרה שנצטרך למכור אותו.

או את לאמפרד השמן והסקי החמור שאין לו מושג בכדור רגל.

שלו, רומא 20 ביוני 2010

רציתי לכתוב את זה כאן.
אלוהים הו רומאי, הוא לא סולח ולא שוכח.
הוא מעניש!
אין טוטי, אין פרוטה, אין ניצחון!

יוסי מזרחי 20 ביוני 2010

איזה כיף להכות בהם.

דותן 20 ביוני 2010

שאלה עקרונית, אותה אוהדת לבנבנה אם היתה בוחרת להסיר את החזיה האם היתה נעצרת? ואם היתה פורצת למגרש ללא חזיה – מה אז?

רונן דורפן 20 ביוני 2010

דותן – אם הייתה לגמרי בלי חולצה זה לא היה מטריד איש. אבל אם הייתה לובשת חולצה של חברת בירה מתחרה לבאדווייזר, בפיפ"א היו ממהרים לזרוק אותה לצינוק.

אוסטרלי 20 ביוני 2010

אני לא יודע אם זה רק הטלויזיה האוסטרלית, אבל מענין אותי לדעת האם בערוצים אחרים מראים תמונות אמיתיות של אוהדים בחוץ, ברחבי הערים, ותמונות של המקומים.
מה ביקשתי?! שוט אחד וכמה ריאיונות של אוהדות אנגלים מתחבקים ברחוב עם אפריקאים, מבסוטים על הבירה המקומית.
משהו על הכישלון של אוסט לעמות ההצלחה של ניו זילנד.
כתבה. תמונה. משהו שיעשה מחוץ לאולפן /ולארכיון
באוסטרילה כל מה שרואים זה את האולפן בסידני, האולפן ביוהנסבורג ואת המשחקים עצמם.

אין לזה טיםת משמעות וטיפת תחושה לעובדה שהמשחקים מתרחשים ביבשת שאינה אירופה.

ובלי קשר, היורם ארבל המקומי וחבורת הפרשנים מזעזעת. דני ניומן, אבי רצון ושלמה שרף כבר עדיפים על מה שקורה פה. לא בציניות.

התקנתי מגביר לווזולות בשביל לא לשמוע את הפרשנים האוזים.
מותר להתנחם בארץ, שידורי המונדיאל פה מתחת לכל ביקורת. ככ הרבה השקעה וככ מעט תוכן איכותי וערך מוסף.
אוסטרליה במיטבה.

IDO 21 ביוני 2010

אתה אמיתי?

גרג פוסטר (פוזי) הוא פרשן א א, לדעתי הטוב ביותר שיש.
ויש ערוץ שנותן 24 שעות משחקים חוזרים ואת הפרסומת של נייקי… (32 בדיגיטלי).

המשחקים מועברים בלי פרשן שזה נפלא. יש 3 תוכניות צבע על המונדיאל והאוהדים ..והפנטיקס. ולהתלונן זה כל כך לא אוסטרלי, תעשה לך חיים ידידי.

אבשלום קור 20 ביוני 2010

יש לאמר "חמש הליגות" ולא "חמשת הליגות".

יואב תל אביב 20 ביוני 2010

עלה לו הליפי לראש,למרצ׳לו.איזה עליבות,היה עדיף להם לעלות עם הנוער,אולי ג׳יובינקו ובאלוטלי היו עושים משהו,איפה טוטי? פרוטה? בוריילו? מה פירלו עושה על הספסל? מה קאמורנסי עושה על הדשא? יאקוינטה? למה? ואולי די כבר עם קנבארו? אחרי הגול של ניו זילנד לא הפסיק להתנגן לי השיר מהפרסומת של נייקי ״צ׳ה קפיטאנו ״צ׳ה קנבארו״..

עזאזלו 20 ביוני 2010

כמו שכתבתי פה קודם: 1:1, בלי האקה ובלי ג'ונה לומו.

דרור 20 ביוני 2010

את הכסף סופרים במדרגות.

נחכה ונראה כמה מהנבחרות האירופיות הבכירות תעלינה לשמינית, ומה יהיה לעומת זאת גורלן של הנבחרות האפריקאיות לאחר הסיבוב הראשון.

השופט הגוואטמלי אכן שדד את ניו זילנד. אבל בהשוואה לשופט ממאלי ששפט את ארצות הברית-סלובניה, הוא מלאך ומקצוען שבמקצוענים.

רונן דורפן 20 ביוני 2010

דרור – נבחרת אפריקה הן ברובן גירסא חיוורת לנבחרות אירופה הבכירות. אוסף של כדורגלנים שמשחק באירופה עם מאמן אירופי שמבקרים עכשיו באפריקה.

יוסי מזרחי 20 ביוני 2010

מי אמר שכדורגל הוא פחות מהספורט הכי מענין?,
לראות את אבי רצון באולפן, על סף אבדן עשתונות (רצון לבוני:"מכל מלמדי השכלתי, תקשיב….")לאחר שהכחולים שלו חילצו תיקו מניו זילנד,
ולשמוע את נוימן: "זו האיטלקית הכי גרועה שראיתי",כאילו שאנציקלופדית כדורגל שוכנת בין אזניו,והרי אנחנו יודעים שמדובר בחמור, כשהוא ביום מוצלח במיוחד, זה כדורגל!!!

ניינר 20 ביוני 2010

יוסי, אני סולח לו על הכל בגלל הגול בגמר ב-76 ובכלל על השנים היפות של שוקולד מנטה מסטיק

תושב חוזר 20 ביוני 2010

רבותי – אני חוזר על שאלתי בענין שערים בבעיטות חופשיות. היו כאלה בכלל? זה רק אני או שלא היו בעיטות חופשיות נורמליות כל הטורניר ??

אין לתאר את כמות הנחת שהצרפתים מספקים לי. נמסר כי הנרי פתח בשביתה איטלקית ומסרב לגעת בכדור בידו.

דוד מירושלים 20 ביוני 2010

השער של ניגריה נגד יוון היה בבעיטה חופשית.

נתי 20 ביוני 2010

הוא הפסיק להתאמן רק ברגל או גם ביד?

Mr. Kate 20 ביוני 2010

היו בעיטות חופשיות מאוד יפות של נבחרת סרביה. תרגילים מאוד מתוחכמים שכעט נגמרו בשער. כל פעם שסנטקוביץ' בועט השוער צריך לדאוג.

תומר חרוב 20 ביוני 2010

התוצאה לא הפתיעה אותי(אולי קצת). איטליה מתקשה נגד נבחרות כאלו, אפילו ישראל הוציאה ממנו תיקו ב70 ובמונדיאל הקודם היא ניצחה את צ'כיה וגאנה החזקות אבל עשתה תיקו עם ארה"ב. איטליה אוהבת לשחק על מתפרצות וכשהקבוצה השנייה משחקת בשיטה הזאת זה יוצר בעיה לאיטלקים, הם לא יכולים לשחק כמו ספרד או ברזיל.
ליפי עשה כמה טעויות, פפה הפעלתן היה צריך להישאר על המגרש וכך גם מרקיזיו. גי'לארדיניו לא היה צריך לפתוח בכלל וכך גם יאקווינטה.
לגבי השיפוט- היה שיפוט גרוע, גם השער של ניו זילנד הוא שנוי במחלוקת וגם על הפנדל לא כל שופט בעולם היה שורק למרות שאכן הייתה משיכה בחולצה. השריקות הרבות לעבירות של הקיווים באו בגלל שבדקות הראשונות הם שיחקו באלימות כשלכל כדור גובה הם עלו עם מרפקים, לאחר מכן היה קל מאוד לשרוק נגדם.
יואב- טוטי אכן חסר, במיוחד מבחינת המנהיגות. דל פיירו(האהוב) לעומת זאת מעולם לא תרם כלום לנבחרת איטליה ובנוסף העביר עונה מזעזעת ביובה השנה. מי שהכי חסרים לי הם קסאנו וג'וזפה רוסי.
ועדיין, אין מה להספיד את האיטלקים. אפילו תיקו יכול להספיק נגד סלובקיה ואז היא תעפיל לשלב הבא עם שלוש תוצאות תיקו-כמו ב82.

עזאזלו 20 ביוני 2010

יעלו, אבל יפגשו את הולנד, וטולדו בזבז את כל כרטיסיית המזל שלהם.

עזאזלו 20 ביוני 2010

מותר רק פעם אחת על שדרנים ופרשנים? רק אחת. נגיעה וזהו.

אבי רצון מגיע "לפרשן". לא סתם, אלא את "הנבחרת שלו". איטליה.
הוא מטעים ברוב רצינות, שהקרב על המקום הראשון בבית ו' חשוב. כי השנייה, תפגוש בשלב הבא את ארגנטינה.
ולא רק זאת, אלא אף זאת: הוא גם קרא איפשהו שמרצ'לו ליפי דיבר על החשש מארגנטינה בשלב הבא.
זו כמובן טעות. הצצה בלוח המשחקים, עוד לפני כמה חודשים, מגלה את הפרט הידוע הזה. היריבה הבאה תבוא מהבית של הולנד. ואחריה, מהבתים של ברזיל וספרד. לא ארגנטינה ולא נעליים.
אם ככה: על מה רצון שח? איזה טורניר הוא מפרשן? מה הוא יודע על הטורניר? כמה התכונן לקראתו, האדם שזה מקצועו? כמה הוא מכיר את איטליה "שלו"? באיזה עיתון אמר ליפי את מה שרצון מייחס לו? האם ניתן לקבל עותק מהעיתון הזה? מה קורה במפגש בין ארגנטינה ואיטליה עפ"י אותו עיתון? אני אוהד – זה מלחיץ אותי.

טוב, סליחה. לא יכולתי להתאפק.

יואב 20 ביוני 2010

תומר,
אשרייך שאתה מסוגל לנתח את הרמאות הזאת.באמת, ללא ציניות.
ובהקשר דל פיירו,איזה עונה עברה על קמורנאסי?גם כשהוא טוב, אני אף פעם לא מבחין בהבדל.מה שיש לנסיך(וגם לשאר השמות שציינת)בקצה הזרת, לא יהיה לו לעולם.הרי כל מהות הטורניר הזה זה הברקות ורגעי השראה אישיים וספורים(ולא כדורגל מתודי ומאומן).את זה לא תקבל מרוב השחקנים? שהתרוצצו היום בכחול…

שי 20 ביוני 2010

דרום קוריאה, אוסטרליה וניו-זילנד אמנם נראות כמו נבחרות מונדיאל מהשורה, אבל את טאייון ופפואה עדיין ישראל היתה מנצחת..

(רוצה לקוות לפחות)

דרור 20 ביוני 2010

רונן,

ראשית, אני חוזר על מה שכתבתי: כשלון והצלחה ייקבעו רק בסיום המונדיאל ובחינת הישגי הנבחרות. אני מנחש שהיכולת, המנטליות והמסורת תעלינה את רוב האירופיות לשמינית, בניגוד לרוב האפריקאיות.

שנית, לפי דעתי הבעיות בנבחרות האפריקאיות לא נובעות מגורם שטח מיידי כמו זהות המאמן, אלא מגורמי עומק שספק עד כמה המאמן יכול לשנות: נטייה למשחק אגואיסטי ולא קבוצתי, חוסר בחוסן מנטלי ומבנה מעוות של הסגל (פער מכריע בין כוכבי על כדרוגבה או אטו לבין שחקנים אפורים יותר).

אני חושב שהפגמים האלו הם תולדה של קבוצות כדורגל אשר מעמידות אותן חברות שכיום הן חולות. ושלא אובן לא נכון, לא האפריקאים לבדם אשמים בבעייתיות הזו לדעתי. מדובר גם בשיקוף (והפעם בשדה הכדורגל) של המשך הקולוניאליזם האירופי ודפוסי השליטה הכלכליים, פוליטיים ותרבותיים שהמערב עדיין מקיים, גם לאחר כל כך הרבה שנים.

מאד רומנטי מצד נאורים-אינסטנט לפנטז על הכדורגל הסקסי, השמח והרוקד של האפריקאיות ולהיות בטוחים בהצלחתן,
אבל האמת העולמית העגומה מתבטאת היטב במלחמות אזרחים בלתי פוסקות, אחוזי איידס אדירים, אי יציבות פוליטית וכלכלית כרונית, וכאמור, שעבוד עקיף על ידי המערב
(וקרן המטבע העולמית החביבה שלו למשל).

כל זמן שאי הצדק הבסיסי מופר, אני מאמין שגם נבחרות הכדורגל של אפריקה לא באמת תפרחנה.
לא מעבר לסינדרלה מקרית פה ושם.

הלוואי שהיבשת השחורה תשגשג. או אז תגענה גם ההצלחות.

שלו רומא 20 ביוני 2010

אני נזהר בלפרשן את איטליה, משתי סיבות. הראשונה שאני לא אוביקטיבי, והשנייה שאיטליה עד שהיא לא עפה היא יכולה לקחת את הגביע, למרות שהיא נראית זוועה.
עכשיו ליפי ביסס את הנבחרת שלו על חלוצים של אודינזה, קבוצה שנשארה בליגה בקושי, ובאמת היו קבוצות גרועות בליגה כך שגם היא הייתה רעה מאוד (ועדיין אני מבין את הזימון של דה נטלה ופפה). על שחקני יובה ומילאן שעיניי נתנו עונה גרוע, כמעט כולם. מבופון בשער דרך קנבארו וקיליאני וזמברוטה בהגנה דרך פירלו גטוסו קמוראנזי ושות. ועדיין יש לו שחקנים טובים בסגל. יש קולומבו, יש פציני, ומי שיגיד לי שבסגל כזה אין מקום לטוטי ופרוטה, שבריגי ואפילו קאסטי יותר טובים מחלק מהשחקנים וגם דל פיירו. אז נכון שדל פיירו וטוטי יכולים לתת 60 דקות טובות במשחק, אבל עד היום אף חלוץ לא נתן עשר דקות כאלה. הבעיה שיש הרבה פוליטיקה בבחירת השחקנים ובהרכב.

אייל 20 ביוני 2010

אם כבר עלה נושא השידורים… האולפן של ערוץ 1 אכן היה הזוי במיוחד היום. חוץ מענייני רצון/איטליה, גם בוני גינצבורג הפגין שיאים חדשים של גסות רוח ואינפנטיליות באופן בו חזר והשתיק בעצבנות אנשים באמצע המשפט כדי שלא יפריעו לו לשרטט בהתלהבות של ילד בן 5 כל מיני שרטוטים על מסך המגע שלו.

באשר לדני נוימן כפרשן, נראה לי שהקטע הבא מהאתר של אבי מלר (http://www.avimeller.co.il) מסכם בצורה טובה את החוויה שהוא מעניק לצופה:

מיומנו של מאיר איינשטיין, פרק 1: יומני היקר, קמתי היום לבוקר רענן ביוהנסבורג. אני משדר את הולנד – דנמרק. ישבתי אמש על החומר והצלחתי להשלים את כל ההכנות למשחק, לכן ירדתי לחדר האוכל במצב רוח מעולה. אבל כבר אחרי דקה דני נוימן התיישב לידי ואמר: "תראה מאיר, איזה פעולה מצוינת עשו כאן במלון הבוקר. אתמול היה חסר מיץ תפוחים, והיום החליט המנהל לשים על השולחן גם מיץ תפוחים וגם מיץ ענבים. פעולה נהדרת. מייד אפשר לראות שמדובר במנהל עם טכניקה מצוינת".

נועם 21 ביוני 2010

מדהים. בדיחה של אבי מלר שהיא אשכרה מצחיקה ..

טל 20 ביוני 2010

מעל להכל, הנבחרות האפריקאיות, להוציא את חוף השנהב וקצת קמרון, לא מאד מוכשרות. תסתכלו על ניגריה. שחקן השדה הבולט שלה הוא יעקובו, שחקן ספסל באברטון. לגאנה בלי אסיין, אין שחקן לגטימי בצמרת האירופאית. על דרום אפריקה מיותר להרחיב את הדיבור. לקמרון יש יותר שחקנים טובים, אבל גם לה יש כמות מאד גדולה של שחקנים מאד בינוניים בהרכב. ושמוסיפים לזה את האופי האינדבידואלי של חלק גדול מהשחקנים, חוסר ההצלחה לא מפתיע. בכלל, כל סיפורי ה"התקדמות" של הכדורגל האפריקאי הם די מיתוס. בפועל, כבר כמה וכמה מונדיאלים, האפריקאיים לא מראים שום התקדמות מאז מונדיאל 90.

תומר חרוב 20 ביוני 2010

יואב, לגבי זה שאין קמוראנסי מקום אני מסכים. אבל אלכס לא פגע, לא פוגע ולא יפגע במדי האזורי. טוטי היה צריך להיות הוטרן של ליפי בהתקפה ומסביבו קסאנו(שנתן עונה טובה מאוד בניגוד לקמוראנסי ודל פיירו),רוסי,פאציני. את באלוטלי לא הייתי לוקח רק בגלל שהוא אדיוט,מבחינת כדורגל הוא בהחלט שווה זימון.
לגבי האפשרות לנתח- אני לא מבין מה רמאות פה. איטליה לעולם לא מתיימרת להיות משהו שהיא לא, היא מעולם לא הצהירה שהיא שיא האסתטיקה. אני לא מבקר את איטליה על כך שהיא לא שיחקה יפה אלא על כך שהיא לא שיחקה חכם. מי שפותח משחק של איטליה ומצפה לקבל תצוגת כדורגל סוחפת סטייל הולנד(לא הנוכחית כמובן) מרמה את עצמו. אני מודע לחסרונו של גולדן בוי מסורתי(מאז באג'יו אין לנו גולדן בוי אמיתי)אבל זה מה שיש, לא ציפיתי ליותר מזה.

תומר 20 ביוני 2010

אוקיי, כמה ציטוטים מהזיכרון ( קשה להאמין אבל, כולם אמיתיים):
רן ב.ש:" לאורוגוואי יש הרבה מאוד שחקנים בין לאומיים".
רן ב.ש:" הבעיה היא לא בדומנק, היא במאמן הצרפתי".
רן ב.ש: "סניידר השחקן הטוב בעולם! הוא השחקן היחידי שיכול לבעוט ככה"
שלמה שרף: "אבראו אשם שהם במונדיאל" (אבראו הבקיע לזכות אורוגוואי בפלייאוף)
רן ב.ש: "אתה חושב שזה משנה למישהו איך אני אומר את השמות?!" ( להורסקי)
רן ב.ש: "אתה אמור לדעת איך קוראים לו עם כל הלפטופים שלך.." (צוחק על הורסקי בגלל שלמד למשחק).

עצוב לי, עצוב לי

חזי 20 ביוני 2010

אני מעדכן את השאלה שלי מהפוסט על אנגליה: מי יותר גרועה, אנגליה או צרפת
או איטליה?

פשוט מטורף המונדיאל הזה.

אלון 20 ביוני 2010

כואב הלב לראות את קנאברו. בטח הקבוצה מהאמירויות שהחתימה אותו מצטערת על זה.

הנבחרת האפריקאית היחידה שניצחה עד עכשיו היא גאנה ויש עדיין סיכוי גדול שהיא לא תעפיל שלב. אחוזי ההצלחה של האירופאיות הגדולות יהיו הרבה יותר גבוהים משל האפריקאיות.

יואב 20 ביוני 2010

תומר,
אני מדבר על ד.נ.א הכדורגל האיטלקי לדורותיו וקבלתו.היום בוודאי כבר אין ציפיות.הדיסונאנס בין הסטייל והאסטתיקה לבין מציאות הכדורגל, היא המשונה.
זה בעיקר עניין מובנה.האיטלקים לנצח יעדיפו לתת לאפורים לשחק מאשר לזולה למשל.את המבריקות והדמיון הם כנראה שומרים לתחומים אחרים בחייהם, כנראה.

דב 20 ביוני 2010

על איזה סטייל אתה מדבר? ראית פעם טלוויזיה איטלקית? חבורה של ארסים.

דב 20 ביוני 2010

תמונה אופיינית של איטלקי עם קלאסה, פאביו קאפלו.
http://media.photobucket.com/image/capello%20model/FootyManager/Fabio-Capello-and-the-sex-001.jpg

יואב 20 ביוני 2010

אופנה? אוכל? עיצוב? אמנות? ארכיטקטורה?

דב 20 ביוני 2010

פעם, היום ארסים שלבושים יפה.

יואב 21 ביוני 2010

דב,
ארסים היו תמיד ויהיו תמיד.בכל מקום.אין זה קשור כלל למה שרשמתי.

רמי מורנל 20 ביוני 2010

מסכים עם שלו,איטליה-למרות הכל-עולה לשמינית עם ניצחון על סלובקיה,ומשם קשה מאוד לנצח אותה.מה שכן,ישנו סיכוי גדול לראות שמינית של הולנד-איטליה וברזיל-ספרד שהמנצחות נפגשות ברבע.חצי גמר מונדיאל כבר בשמינית.
הפערים מאוד הצטמצמו.ההבדל העיקרי בין מועמדות 'בכירות' כמו איטליה,אנגליה,הולנד למקסיקו,פרגוואי ושות. הוא במסורת והאמונה.לטעמי מסתמן אחד המונדיאלים המרתקים.כל העכברים שצייצו אחרי סיבוב ראשון פושר חזרו לחורים.ואני מריח הפתעה מכיוון צ.קוריאה מחר.

ויכסלפיש 20 ביוני 2010

התיקו הזה הוא לא ראיה למונדיאל טוב אלא עוד ביטוי של בינוניות הנבחרות בשלב הבתים. בין ארה"ב לסלובניה אין שום קשר ולכן תיקו נראה סביר, אבל אם איטליה מגרדת נקודה מניו זילנד פירוש הדבר הוא שהיא מדשדשת ולא שניו זילנד נבחרת טובה. זה מראה כמה קל לעצור את האיטלקים, העלובים לעת עתה. כנ"ל אנגליה – אלג'יריה

גמל אדום 20 ביוני 2010

אוי ואבוי! ראיתם איך השופט צוחק עם פביאנו על נגיעת היד?

גמל אדום 20 ביוני 2010

ואיזה כיף לראות את ברזיל

סופרפלי 20 ביוני 2010

גועל נפש, ברזיל מבקיעים שער עם פעמיים יד, השופט צוחק עם פאביאנו, יותר מגעילים מהלייקרס וממכבי ביחד,

יואב 21 ביוני 2010

ואני חשבתי שלנדאו היה דווקא אדום.

סופרפלי 21 ביוני 2010

דיברתי על כדורסל, אין לי שום דבר (תתפלא) נגד מכבי תל-אביב בכדורגל (או בעד הפועל).

יואב 21 ביוני 2010

לפחות אנחנו מאוחדים בנושא לייקרס(:

ויכסלפיש 20 ביוני 2010

הגול השני הוא אכן פשע, השלישי הברקה

סופרפלי 20 ביוני 2010

מהלך חתרני של במאי המשחק הדרום אפריקאי, אגב.

גמל אדום 20 ביוני 2010

רק אני חושב שקאקא לא עשה שום דבר?

בוב השקט 20 ביוני 2010

ממש לא. מסכים לחלוטין – לא עשה כלום. מגיע צהוב לקייטה על התחזות וזהו

הופ 20 ביוני 2010

אתה ובוב השקט.

סופרפלי 20 ביוני 2010

נתן מרפק לחזה, חשבתי שאסור לעשות דברים כאלה.

בוב השקט 20 ביוני 2010

טוב לראות שבניגוד לרמי וייץ ושלמה שרף העיוורים לפחות מירי נבו, שגיא כהן ומוטי איווניר הסכימו פה אחד שלא היה כלום

עזאזלו 20 ביוני 2010

רגע, אז גם לואיס פביאנו הוא רמאי ושודד, או שזה שמור לארגנטינאי ההוא?
או שבעצם שתי נגיעות יד במהלך אחד זה בסדר, אמרו אצלנו בשכונה – מינוס מינוס זה פלוס.
וכמה משחקים בחוץ ייתנו לקאקא? בואו ננחש ביחד: רק אחד. לשמינית הוא מגיע כמו נמר.
ומצד שני, ברזיל היתה טובה יותר, בכל מקרה. חבל על שופט שלמעשה סגר את הסיפור, וחבל על חוף השנהב, שגררו את העסק לאלימות.

saudades 21 ביוני 2010

אין גבול לדמגוגיה. מעכשיו כל יד תהיה היד של מראדונה? פביאנו אכן נגע ביד פעמיים ואכן זה סייע לו להבקיע- הוא לא הוריד לעצמו את הכדור עם כף היד ובטח ובטח שלא הדף את הכדור בידו לתוך השער כמעשה מראדונה. את השער של פביאנו צריך היה לפסול. את מראדונה צריך היה להרחיק.

עזאזלו 21 ביוני 2010

כשאדם עושה עבירה ומפיק ממנה אותו רווח, זו עבירה – לא משנה אם נגע ביד ימין או שמאל, נגד אצילי אנגליה או העבדים מחוף השנהב, אם הוא ברזילאי נערץ או ארגנטינאי שנוא.
אגב, יש שיטות ועבירות שאפילו עניין הרווח/ תוצאה לא משנה – די במעשה העבירה עצמו.
דין בוזגלו, ודין פביאנו כדין מראדונה. אם לא, אז אין חוק, אין משפט, אין הגינות אלמנטרית – ובאמת אין גבול לדמגוגיה.

יוסי מזרחי 20 ביוני 2010

לא היה כלום.
הצגה גדולה של קייטה.
בכלל, חוף השנהב שיחקו מלוכלך,מלוכלך, אחרי הגול השלישי.
ה שני אדומים שלא נשלפו היו צריכים לצאת לזה שפגע באלנו ולשני שניסה לרצוח את אלבס, הם הטעויות הגדולות של המשחק, ולא השער השני, בעזרת היד.

סימנטוב 20 ביוני 2010

משחק ברוטלי של חוף השנהב, ההרחקה של קאקה טובה לפורטוגל לא לחוף השנהב
*
הנבחרות שבהם הליגות החזות סובלות מעייפות חוסר ורעננות וזמן להתחבר.
*
כשהמשחקים נשלטים ע"י קבוצה אחת והנבחרת לא מתורגלת (ברמה של קבוצה שמשחקת 50 60 משחקים בשנה) קשה לפרוץ הגנות. כשרון אישי בהחלט עוזר…
*
מסקנות אחרי המשחק השלישי, הפנצ'ר של גרמניה וספרד זמני? איטליה כואב. אנגליה זה קישור רובסוני כזה

סימנטוב 20 ביוני 2010

החזות = החזקות

עזאזלו 20 ביוני 2010

אה, שוב נהיינו "אובייקטיביים" עפ"י האהדה הפרטית?
גול ביד זה גול ביד. לואיס פביאנו אומר לשופט שהוא נגע בחזה, אבל אחרי המשחק מתוודה בפני המצלמות שזה היה ביד. אז זו לא רמאות, כי הוא ברזילאי, וכי אנחנו אוהדי ברזיל, לא ככה? ואם כן רמאות – אז זה לא עקרוני, כי חוף השנהב ממילא אלימים? נו באמת. לא לעניין.
מצדי אין בעייה, גנב גול ביד, זה חלק מהמשחק – שיהיה לבריאות. רק תחילו את הדין הזה על האיש שכייס לאנגלים את הארנק. או – או.

שלו רומא 20 ביוני 2010

עזאזלו – העונש של קאקא כמו שזה נראה הוא לטובת ברזיל, אני לא ממש ראיתי על המגרש. הבעיה שאין לו מחליף בסגל, כי דונגה ברגע של התגלות החליט, שזה לא סביר ששחקן שהיה פצוע חצי עונה יהיה פצוע במהלך המונדיאל. הרי הוא מאמין בישו. מעניין מי יחליף אותו. ומה שיותר מעניין אותי לראות איך יהיה המונדיאל אם בנוסף לצרפת גם גרמניה, אנגליה, פורטוגל וספרד יודחו בשלב הבתים.

הופ 20 ביוני 2010

האם העולם התהפך? הארגנטינאים משחקים כדורגל ברזילאי, והברזילאים משחקים את המשחק הארגנטינאי ה"מלוכלך" (לא אני אמרתי).
באשר לפרשנים ובמיוחד נוימן, אני לא מלר אבל במקרה גם אני הקדשתי לו היום פוסט.
http://tsad2.wordpress.com/2010/06/20/%D7%93%D7%A0%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%9E%D7%9F-%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%95/

עזאזלו 20 ביוני 2010

אם דונגה הוא אדם חכם ופרגמטי, והוא כזה, הוא עוקב מחר אחרי המשחק של שוייץ וצ'ילה. נצחון של שוייץ, או תיקו, מבטיח לה את המקום הראשון בבית.
פורטוגל תנצח את צפון קוריאה, כי יש גבול.
ואז דונגה עולה בהרכב נינוח למשחק עם פורטוגל, מפסיד כדי לעלות מהמקום השני. וזה רווח עצום: הוא לא מקבל את ספרד בשמינית, ולא את הולנד/איטליה ברבע. אלא את שוייץ בשמינית, ופרגוואי/דנמרק/יפן ברבע. וואחד הבדל.

מיקו המקורי 21 ביוני 2010

אתה מניח הרבה דברים כאן. שוויץ תאכל מחר הרבה חצץ מצ'ילה שיודעת שיש לה הרבה יותר סיכוי להוציא נקודות מחר מאשר במחזור הסיום. גם פורטוגל רחוקה מלראות עצמה כבר עם 3 נקודות בכיס נגד המשובטים מהרפובליקה הדמוקרטית של קוריאה. אם כריסטיאנו תופס יום אז זה מין הסתם זה יקרה. אם לא…

שלו רומא 20 ביוני 2010

עזאזלו – אם דונגה הוא אדם חכם, עצרתי שם.
אחר-כך זה לא רלוונטי יותר, כי הוא לא.

סימנטוב 21 ביוני 2010

פוסט חשוב של זאב אברהמי
http://zeevny.wordpress.com/2010/06/20/%d7%a2%d7%a0%d7%a7/#comment-2998

drm 21 ביוני 2010

The red card is correct. He could have given a few yellows for simulation to both teams. Luis Fabiano is the master diver. He should really play for Italy.

מיקו המקורי 21 ביוני 2010

צחוקים במונדיאל. יש אבי רצון ומשה פרץ באולפן. או שאולי זה קובי פרץ? לא סגור על הנושא. הטלוויזיה רוב הזמן על מיוט בגלל השדרים והפרשנים. את הזמבורות המקומיות אני דווקא אוהב. בקרוב אצלנו. מדי פעם אני מגביר ואז שומע את ה"פרשנות" של שלמה שרף: "חזק מדי"…מה אתה אומר? באמת? כי לא ראינו. או שהוא לא מצליח לראות גם עם שידור חוזר עם קו נבדל אם היה או לא היה נבדל.או שהוא והשדר מתבלבלים כמה פעמים רצוף בין אלבס לרוביניו. אם זה היה מאמן הנבחרת שלנו איך אפשר לבוא בטענות לנוימן ובן שמעון.
האמת שקשה לי לבוא בטענות לערוץ הראשון. יש שידור בחינם ועוד ב HD. דרך אגב – הצילום מדהים. הילוכים חוזרים מצוינים. הסופר סלו מו עושה לי את זה.

כתום (לא פוליטי) 21 ביוני 2010

לכל המבינים הגדולים… נעלמה מעינכם העובדה שקאקה קיבל אדום בכוונה.
אני מתפלא על כל הפרשנויות. קאקה פשוט רוצה להיכנס לבלוג דרך חידון עזי דן לשאלת – מי הורחק והביא לנבחרתו גביע.

מיקו המקורי 21 ביוני 2010

והתשובה היא כמובן –> רונאלדיניו!

ויינר 21 ביוני 2010

וגם זידאן ב-98

גלעד בלום 21 ביוני 2010

תמשיכו ללכלך על איטליה,אני דווקא ראיתי שהגול של ניו זילנד היה בנבדל ברור,איטליה היתה טובה יותר ולולא השער המוקדם זה היה הופך לנצחון קליל,והשוער הניו זילנדי היה מעולה והציל אותם,זה נכון שאיטליה חלשים אבל הם צריכים נצחון אחד והם בשמינית וכל השאר זה שטויות,בניגוד לצרפתים הם לא מתפרקים נפשית ורגילים להיות אפרוריים ותחת ביקורת,זה לא משפיע עליהם,ההיפך,זה לא מקרי שהם רק אחרי ברזיל במאזן הזכיות,מדובר במנטליות של מדינה,כל עוד ההגנה מתפקדת הם יהיהו שווים גול או שניים במשחק ולכם נא לא לזלזל

Comments closed