פולהאם. רכרוכיות

p-a-h. cc license

משחק שאין להגדירו אלא כרכרוכי. יונייטד הגיבה רע לכל שער שהובקע. אלו שהבקיעו עשו אותה שאננה. ואלו שספגה הממו אותה לדקות ארוכות מדי. וגם היו מוצדקים על פי מהלך המשחק. יונייטד שיחקה בקושי עשרים דקות טובות במשחק הזה. והיא הקבוצה הראשונה מהגדולות ששומטת נקודות מול הקבוצות הקטנות יותר.

נאני כמובן יקבל הרבה מהתיק על המשחק הזה. הוא באמת יכול היה לסיים אותו. יש דפוס שאני שם לב אליו אצל נאני בערך מאז שהוחתם. הוא לעולם לא טוב כשהוא עולה מהספסל.

צ'יצ'ריטו וברבטוב היו לא מחוברים. וגם לא טובים. וגם לא היה כיף לצפות בהם.

הפעולה הטובה ביותר של יונייטד במשחק – לצד השער של סקולס – הייתה הצלה נדירה של ואן דר סאר. גם החדשות הטובות היו רעות.

כמעט שכחתי. יונייטד בלמה את דני מרפי.

*

וזה מה שכתבתי לפני המשחק לפני שידעתי על הקלקול קיבה של ווין רוני:

דווקא ראיתי את הגול האחרון של רוני. נגיחה. נאני הרים. הוא היה השחקן החם אותו רגע. עד שנפצע בדיוק 90 דקות אחר כך. לפני 140 ומשהו ימים מעדכנים אותי.  משתמשים הרבה בתיאור explosive לתיאור יכולותיו של האיש הזה. מתפוצץ. לפני זה התפוצץ לעונה הטובה ביותר שלו. עכשיו הוא פשוט מפוצץ.

אני לא אוהב את הליטופים של כל מי שמקיפים אותו. את הגיבוי הציבורי של פרגוסון וקאפלו וגיגס וכל גדולי העולם. את הנסיונות של כל האנשים שסביבו לגונן עליו. לדעתי הפתרון הוא פשוט בהרבה. הספסל. אם רוני לא מתחיל להבקיע אז שישחקו צ'יצ'ריטו וברבטוב. עיזבו את ההיסטוריה: במחזור הפתיחה וגם במגן הצדקה ברבטוב היה טוב בסדר גודל מרוני. ואם כבר צריך להשקיע דקות כדי להכניס אנשים לעניינים כדאי להשקיע באל צ'יצ'ריטו.

*

אם היה איזשהו צל צילו של ספק או תקווה שזו עונה של אליפות של 75-80 נקודות, של שש גדולות, של כדורגל יותר פתוח ופחות לקטני היא מתבדית לנגד עיננו. יכול להיות שיהיו שש גדולות. אבל כרגע אנחנו רואים מחזות פורונוגרפיים במשחקים בין החלק התחתון של הטבלה לשש הגדולות הללו. 85 נקודות, זוז.

*

נ.ב. להגיד לפלטשר לשמור אישית את דני מרפי.

פוסט 2 לסיכום השבת: 8 הערות על משחקי השבת כולל משהו על גזענות
למה בחרתי במספר 27?

62 Comments

גמאני 22 באוגוסט 2010

אני לא יודע אם ספסל או ליטופים או "מייבש שיער" יגרמו לזה אבל מה שרוני צריך זה גול אחד,לא פשוט אבל גם לא חייב להיות גול השנה,כדי להתפוצץ

ושהודג'סון הזה ייקח איתו כבר את מרפי חזרה לליברפול-בתור סקאוזר לשעבר הוא פשוט גורם יותר מידי צרות

חיים 22 באוגוסט 2010

דורפן אתה משום מה לא אוהב את רוני ,שנה שעברה הנחת לו משום שנשא את הקבוצה לבד,ככה לא "מתייחסים " לשחקן הטוב ביותר ,בקבוצה הוא צריך לרכוש את הביטחון שלו מחדש ,והוא לא יעשה זאת מהספסל.

סימנטוב 22 באוגוסט 2010

מסכים עם חיים במקרים רבים פרגסון נאמן לאלפא שלו באש ובמים.

דורפן 22 באוגוסט 2010

חיים – הייתי מעדיף שתשתמש במילה "משוכנע". אין מראה יותר יפה מרוני רודף 60 מטרים לאחור, מוציא כדור בתיקול, מסתובב ומוביל את התקפת הנגד. אבל האורך של המשברים שלו הוא מדאיג.

שרון רזניק 22 באוגוסט 2010

רונן,הפתעת.
לספסל? תן לבנאדם לרוץ קצת, הוא חוזר מפציעה והוא מספר אחת בקבוצה.איפה הקרדיט על העונות הקודמות? זה פאקינג ווין רוני! יכנס קצת לכושר ויתן בראש.
GGMU

יוסי מזרחי 22 באוגוסט 2010

בלי משברים ובלי ניהול משברים.
רוני בתקופה לא טובה, הוא לא הפך להיות לא טוב ברמת רד לספסל.
נכון שברבטוב התחיל יפה מאוד, ואולי זה יקל על רוני אבל לדעתי הוא יחזור לעצמו רק דרך גול במגרש.
צריך סבלנות ואם יש קשיים, טוב שהם עכשיו.
באשר לקרקס של הגדולות מול הקטנות.
זה מחיר הרחבת הפערים,רק שכאן יהיו כשש קבוצות "גדולות" ובינהן תתקיים ליגה.
בסיום העונה,כנראה שתיווצר טבלא של שלוש רמות, יונייטד וצלסי, ארבעת האחרות וכל השאר.
לא להתרגש.

טל המנצ'סטרי(בישראל) 22 באוגוסט 2010

מעבר לזה שיכול להיות שרוני לא יהיה בסגל היום(התקשורת מדווחת על באג בקיבה)
למה לספסל אותו?
על מה ולמה לתת להרננדז או בארבטוב את המושכות על פניו?
כי לא כבש בגביע הצדקה או המחזור הראשון?

בגביע הצדקה שיחק 45 דקות,חילק כמה כדורים כמו שאף חלוץ אחר בעולם לא מסוגל לנפק וגם בישל נהדר את הראשון לולנסיה.
נגד ניוקאסל שיחק 60 דקות,היה סביר אבל עדיין חלוד,בכל זאת לא החל את אימוני טרום העונה כמו רוב הסגל, כי קיבל מנוחה כמו יתר שחקני גביע העולם.
אז איפה הבעיה?
אני לא מבין את הגיבוי הציבורי שהוא מקבל מפרגוסון וגיגס כי אני לא מבין על מה הרעש או מה הבעיה איתו?
בחלק האחרון ממש של העונה שעברה הוא היה פצוע,כשחזר לשחק זה לא היה בשיא הכשירות,שיחק על רגל אחת,אם מישהו רוצה להתחיל משם את הספירה של כמה דקות הוא לא כבש,לי זה נראה טיפשי ביותר ולעשות זאת זה לא להתייחס לתמונה האמיתית של איך ולמה.
אין לי ספק שזה(היכולת כתוצאה מהפציעה) זלג לתוך הנבחרת ושם היה לו חמור גרם בדמות הסקי כבן זוג ועוד שאר שחקני סגל בכירים שפעם נוספת ברגע האמת החביאו את הזנב בין הרגליים,
לכן אני באמת לא מבין את הטענות,
היה ונשאר השחקן הכי חשוב שלנו,אפשר כמובן להסתדר גם בלעדיו,כולל היום,בטח אם הוא אכל איזה משהו מקולקל בפיש אנד צ"יפס השכונתי,אבל אין סיבה מקצועית "להעניש" אותו.

ניינר 22 באוגוסט 2010

הפער בין הטובות לחלשות בליגה האנגלית הולך ומחריף. מי בכלל רוצה לראות משחקים של שש אפס? אם זה ימשיך כך הליגה הזו תאבד הרבה מכח המשיכה שלה. זו נראית לי כרגע הבעייה המרכזית

דורפן 22 באוגוסט 2010

טל המנצ'סטרי – אולי שיפסיק כבר ללכת לפיש אנד צ'יפס השכונתי? אני יודע שזה חלק מהחן שלו – אבל שקולין תיקח טבחית שתקנה דגים ותפוחי אדמה אורגניים ותכין לו את זה בריאותי. רבאק – 140 אלף לשבוע – שיפסיק לאכול ג'אנק!

טל המנצ'סטרי(בישראל) 22 באוגוסט 2010

רונן,

שיאכל פיש אנד צ'יפס,בעצם הוא מעדיף את ה sausage,שימשיך לעשן,שינסה להגניב בירה כשיושב פצוע בבוקס באולד-טראפורד,שיפנטז על סבתות זקנות ושקולין תדאג שקאי יהיה בשקט בלילה וכל עוד ההתקדמות המקצועית נמשכת ואני לא חושב שאפשר לבוא בטענות להתקדמות הזו שלו.
ביום שיאבד את כל השערות שעל הראש(והוא בדרך לשם)אולי יהיה מקום לשינוי מסויים.

ניינר 22 באוגוסט 2010

לדעתי הוא בחור של סטייק אנד קידני פאי

אבי 22 באוגוסט 2010

ע"פ מה שקראתי, הוא לא נסע עם הקבוצה ללונדון מחשש הדבקה,וסיכוי קטן מאד שיצטרף היום.

אני מסכים שרוני לא במעמד של "אחד שצריך להוכיח משהו", הוא רק עדיין לא בכושר מלא. סומך על פרגוסון בענין זה. לפני המשחק הקודם אמר שיש לרוני כושר רק ל- 60 דקות; היום ינוח; הכל בסדר.

יהיה מעניין לראות את ברבטוב עם צ'יצ'ריטו – זו עונה ארוכה, ועוד נזדקק לשילוב הזה.

האמת, אני הכי מת לראות שוב את סקולס. אומן. הנה דברים של אחד שיודע (זידאן): http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/08/22/2081722/former-france-star-zinedine-zidane-i-regret-not-playing-with

ארנון 22 באוגוסט 2010

כולם כאן מדברים על שש גדולות שטוחנות את האחרות. אני פשוט סקרן לדעת מיהן השש הללו? מה, אסטון וילה פראיירים? ואברטון, שגם שנה שעברה התחילו חלש ונתנו פייט יפה בהמשך?
מציע קצת לחכות עם קביעות נמהרות שכאלה.

ארנון 22 באוגוסט 2010

טוב, כנראה שאסטון וילה בכל זאת פראיירים…

Mr. Kate 22 באוגוסט 2010

אלף אלפי הבדלות בין שני הכדורגלנים ושתי הקבוצות, אבל המצב מזכיר טיפה את שכטר בהפועל תל אביב ודווקא הטיפול של גוטמן בבעייה-קרי המון סבלנות על הדשא ולא על הספסל נראית לי הכי יעילה. עכשיו צריך לבדוק אם יש כיפות של מנצ'סטר יונייטד בשוק.

יואב 22 באוגוסט 2010

גוטמן הוא אכן דוגמה נפלאה ל"טיפול" בשחקנים.

טל 22 באוגוסט 2010

יואב, אי אפשר להאשים אותי באהדה להפועל, אבל עם העובדות אי אפשר להתווכח: ורמוט ושכטר הגיעו להפועל של גוטמן כשחקנים מוכשרים שלא מממשים את הפוטנציאל והפכו אצלו לישראלים הכי טובים בליגה.

לעומתם, מאור בוזגלו הגיע למכבי של נימני כאחד הישראלים הכי טובים בליגה והפך אצלו לשחקן מוכשר שלא מממש את הפוטנציאל.

אז אולי לפרגסון אין מה ללמוד מגוטמן, לנימני בהחלט יש.*

*מתנצל שהכנסתי תובנות על כדורגל ישראלי לפוסט שעוסק בענף אחר לחלוטין.

יואב 22 באוגוסט 2010

טל,
אתה אכן צריך להתנצל כשאתה לא מבדיל בין קודש לחול(:
וכלל לא דיברתי כאוהד מכבי(למרות שאני מאחל לנמני מורה אחר לגמרי)ולכן לא ארחיב בנושא יחסי האנוש של זה או אחר או ב"טיפול בשחקנים".

"אז אולי לפרגסון אין מה ללמוד מגוטמן"-משפט ענק.בעיקר האולי.

דורון 22 באוגוסט 2010

6 גדולות?

זה בערך כמו שבספרד יש 6 גדולות, כולל ולנסיה (ליברפול?), סביליה (ארסנל?), אתלטיקו מדריד (מנצ'סטר סיטי?) וויאריאל (אסטון וילה, אברטון או מי שזה לא יהיה). כמו שאסטון וילה לא תיקח אליפות, כך גם הן.

נכון לשתיים-שלוש העונות האחרונות המצב בליגה האנגלית די דומה לליגה הספרדית. שתי קבוצות שהן קונטנדריות, עוד 3-4 רבות על מקום לליגת האלופות ומנסות לגנוב נקודות מהגדולות, וכל היתר וויגאן, או נומנסיה, מה כבר ההבדל ואת מי זה באמת מעניין.

לוינטל 22 באוגוסט 2010

מה משותף לג'ואי בארטון ולאיאן ראש?

ליאור 23 באוגוסט 2010

איאן ראש זה אגדה
אין מה להשוות
כמה שברטון עשה לי את השבוע

בליקי 22 באוגוסט 2010

כמו שאמרו ב-BBC: "עם שפם כזה מגיעה גם אחריות גדולה".

אביעד 22 באוגוסט 2010

לספסל? למה?
מה שקרה בסיום העונה האחרונה לא רלבנטי. מעבר לקטע של הפציעה וכו', זה הרי היה בעונה שעברה. לפי הסיום של עונה שעברה, ברבאטוב וקאריק היו צריכים לשחק בניוקאסל או ווסטהאם ולא ביונייטד.
בעונה הנוכחית, רוני רשם 45 דקות מול צ'לסי ו-60 דקות נגד ניוקאסל ובהן הוא לא היה גרוע, הוא שיחק בסדר גמור ונראה בעיקר חלוד. לזה יש רק פתרון אחד – לשחק.
בהקשר המדובר יש באנגליה 6-8 גדולות. זה לא "גדולות" במובן של לאיים על האליפות אלא יותר במובן של ההבדל בינן לבין השאר. ההבדל בין צ'לסי לאברטון למשל נראה קטן בהרבה מההבדל בין אברטון לוויגאן.

חיים 22 באוגוסט 2010

רונן, רוני למרות המשברים הוא השחקן הכי פרודקטיבי של הקבוצה גם בהשוואה לרולנדו!התשוקה שלו למשחק היא עצומה רק אלוהים יודע איך שחקן כזה מאבד ביטחון,כל מה שצריך ל"עשות"זה לתת לו לשחק.

Danny 22 באוגוסט 2010

Let W.R. play! his stuff will come out sooner than later, you can take it to the bank, and as for you Ronen: lay back and enjoy the show, don't move. it's coming soon

בני תבורי 22 באוגוסט 2010

לוינטל,
מה?

Yair 22 באוגוסט 2010

6-0 לניוקאסל על הוילה, נמאס כבר מהפער בין הגדולות לקטנות בליגה הזאת, בדיחה…

ניינר 22 באוגוסט 2010

בשר תותחים הוילה האלה…

בני תבורי 22 באוגוסט 2010

רונן,
אם תפסידו יש מצב לעוד תמונות של הגב' מרפי?

דורון 22 באוגוסט 2010

אני מציע שאם מנצ'סטר תבקיע ראשונה יהיו תמונות :-)

Slim Chance 22 באוגוסט 2010

אבל מהספסל בכלל אין לרוני סיכוי להבקיע.

קורא 22 באוגוסט 2010

החלוץ המצטיין שלנו מראה כי אין לו כוונה לשבת בצד גם בעונה הנוכחית – שער עצמי!

oz 22 באוגוסט 2010

כן אבל חבל מאוד שחמש דקות אחר כך החלוץ המצטיין שער עצמי הבקיע שער עצמי. מישהו צריך להסביר לו לאיזה צד מבקיעים

פרנקו 22 באוגוסט 2010

על הפנים!
אין לי מה להוסיף יותר…

אביעד 22 באוגוסט 2010

נאני לא הבעיה. הוא דווקא היה מאוד מסוכן מהספסל ולבטח היה טוב יותר מולנסיה ופארק.
רכרוכיות זו המילה הנכונה. בדדיוק כמו שבמחזור השני אשתקד מול ברנלי שאננות הייתה המילה. לגזור, לשמור, ללמוד ולהסיק מסקנות.
חוץ מזה, משחק חוץ בפולהאם זה אף פעם לא משחק קל.

נינו 22 באוגוסט 2010

המחצית השנייה הייתה גרועה מאוד. באמת חבל.
גם פלטצ'ר ואוונס היו הרבה פחות טובים מהרגיל, והגיע לפולהאם פנדל על מה שוידיץ' עשה לדמבלה.
ברבטוב היה יותר טוב מצ'יצ'ריטו. האמת שאואן מתאים למשחק כזה, אבל הוא כמעט ולא קיבל כדורים.
והצטערתי שואן דר סאר לא הצליח להדוף יותר חזק את הבעיטה של דייויס והנגיחה של הנגלנד, אבל ההצלה הכפולה המדהימה שלו מחפה על זה.
קשר מרכזי שיודע לפרוץ לעומק ולהיכנס לרחבה (אני דווקא לא חושב על אוזיל אלא על חואן מאטה, למשל) היה יכול לנצח את המשחק הזה.

ברט פארב 22 באוגוסט 2010

לוינטל-השפם אך השפם!
ללא ספק הישיבה בכלא והשפם[האם הם קשורים?]הפכו אותו לשחקן טוב יותר [וגבר מושך יותר]
יותר בכיוון של קלארק גייבל מאיאן ראש

אמיר 22 באוגוסט 2010

איך זה יכול להיות:

1.שכבר שנה שלישית ששחקן בריון(זאמורה)מצליח להחדיר פאניקה בהגנה של היונייטד שעדיין לא למדה להסתדר איתו.
2.שגיגסי השחקן הכי קר רוח ומדויק(לא זוכר החמצת פנדל שלו שנים רבות) של היוניטד נותן לנאני שעצבים חזקים זה לא השטח שלו לבעוט פנדל בדקה 86.
3.שגון אושה הפך להיות השחקן ה – 12 של פולאהם ולא רואה את הדרך לספסל כבר במחצית.
4.שולנסיה שלא תרם כלום מצליח לסיים כמעט 90 דקות.
5.שקבוצה עם יומרות לאליפות לא מצליחה לנצח משחק שהיה בכיס בדקה ה – 86.
6.שחוליית קישור של קבוצת אמצע טבלה מצליחה להוות יריב שקול לחוליית קישור של קבוצה עם יומרות לאליפות.
8.שפרגי לא רואה כבר כמה שנים(רונאלדו היה חלוץ!)שחוליית הקישור של היונייטד הינה עקב אכילס של הקבוצה.
9.ששוב במחזור השני אנו מבינים שגם השנה יהיה קשה עד בלתי אפשרי!

אבי 22 באוגוסט 2010

עד האחר העונה האחרונה, הוא לא בעט פנדלים לפחות 15 שנה (גיגיס)!

אבי 22 באוגוסט 2010

גיגס

אבי 22 באוגוסט 2010

שיט: "עד האחד בעונה האחרונה…"

Z 22 באוגוסט 2010

הגזמת, בנאדם

יוסי מזרחי 22 באוגוסט 2010

שאננות? זה לא זה.
יש כאן משהו עמוק יותר.
קבוצה ברמה שלנו, צריכה לדעת לנצח כל משחק שבו היא מובילה,ובכל מקום. זו קשיחות ועמידות. בלי מילות קישור.
מישהו רוצה או יכול לתאר את צלסי , או קבוצה של מוריניו, שומטת יתדון כזה(עד כמה שלא היה מוצדק)?
הרעיון שמכניסים שחקן לכושר דרך גול הוא מופרך אם לא מטומטם. לפנדל כזה בדקה קריטית כזו, שולחים את המתאים ביותר ולא את זה שצריך גול.
גיגס,סקולס,ברבטוב,אואן, אברה כולם מתאימים יותר בסיטואציה הזו.
יש כאן מידה של זחיחות וחבל.
בליגה כזו שתוכרע על נקודה או שתיים אי אפשר, פשוט אי אפשר להתנהג בטימטום,וזה מה שעשינו היום.

אבי 22 באוגוסט 2010

רכרוכיות זו אכן המילה. בדקות שאחרי השער היפה של סקולס יונייטד שלטה במשחק ו'נהנתה מעצמה'; לא היתה שום תחושה של דחיפות ורצחנות. ברבטוב עשה הרבה דברים יפים ומועילים (בעיקר בהתחלה), אבל הוא אף פעם לא משחק עם סכין בין השיניים. כרגע יש בסגל הקבוצה רק שני שחקנים בעלי קילר אינסטינקט מוכח: רוני וסקולס.

נעל קרועה 22 באוגוסט 2010

בהשוואה של 2 המשחקים הראשונים בין צ"לסי ליונטד,יוניטד יוצאת רע מאוד,איפה הגנת הפלדה של צ"לסי מול הבילבול וחוסר התיאום בהגנת יוניטד,בקישור,סקולס מול אסיין,מיקאל,למפארד,אין מקום בכלל להשוואה,ודרוגבה מול רוני החלוד,ברבטוב אואן,זו כבר התעללות,לדעתי הפער בין צ"לסי ליוניטד יגיע ל10 נקדות תוך חודש

אביעד 22 באוגוסט 2010

ניוקאסל מול וסט ברום. פולהאם מול ויגאן. אין רבע מקום להשוואה גם בין היריבות.

שרון רזניק 22 באוגוסט 2010

וואו, פעמיים בבלוג שאיני מסכים עם רונן.
נאני ממש לא היה הבעיה, סתם לא בעט טוב, הוא דווקא היה לא רע, וכאמור, טוב מוולנסיה ופארק, גרם יותר צרות ובלבול להגנת פולהאם וגם הוציא לא מעט קרנות.
ההגנה היתה חושך, אין שום סיבה, עם כל הכבוד לחוזה החדש, שוידיץ' יועדף כקפטן ע"פ סקולס, והוא מאכזב, זמורה פשוט הוציא אותו,את אוונס ואותי מדעתי,כמה צרות!
פארק,ולנסיה ופלטשר לא סיפקו את הסחורה, ברבטוב היה בסדר, הרננדז לא משהו- אך יש לו תרוץ.
וגם אברה קצת חסר לעומת העונה שעברה.
האשם: הכושר הכללי של הקבוצה.ובאסה.
GGMU

Z 22 באוגוסט 2010

אבל לפחות
בר-בא-טוב!!
8-[]

אור שחולם להיות אלבס 22 באוגוסט 2010

משחק רע.
אני לא רוצה לקבוע דברים מטורפים כמו אחרים על סמך משחק אחד.
אבל לי לא ברור למה הרכב ראשון שמנצח משחק בצורה מוחצת לא רץ גם במשחק הבא.
כמשחקים הגנתי כמו עם פארק במקום נאני נענשים.

ארז 22 באוגוסט 2010

חבל שפרגסון נותן הרבה מאוד הזדמנויות לצצריטו
הוא יכל לתת למאקדה לשחק וגם למה לשחק עם נני על הספספל לפחות זה נגמר רק בתיקו ולא בהפסד כמו במשחקים הקודמים

בני תבורי 22 באוגוסט 2010

שיט, הלכו התמונות של גב' מרפי.

סביסאביץ' 22 באוגוסט 2010

אין לי מושג איך לא ניצחנו, גם שער עצמי וגם פנדל שלא היה (השופט היה פשוט איום ונורא). מקווה שפרגי יסיק מסקנות לגבי שחקנים מסויימים (לפי השנים האחרונות, הוא לא יסיק ופארק יפתח עוד פעם לפני נאני, מתסכל).

נאני צריך לפתוח, הוא פשוט הרבה יותר טוב מפארק ומביא את הניצוץ שכ"כ חסר לקבוצה הכי אפורה של יונייטד מאז שקאנטונה דרך באולד טראפורד. מה שחיובי זה גם ניסיונו לקחת מנהיגות, הוא סוף סוף הבין שמנהיגות צריך לקחת, בניגוד לברבאטוב שפשוט נראה לי מרחף ולא מרוכז (הוא היה כ"כ יותר טוב בטוטנהאם).

לא מבין איך חלוץ יחיד שכל יתרונו הוא פיסיות הצליח לגבור על 2 בלמים שנחשבים לטובים בתחום הפיסיות, אין ספק שלאוונס יש עוד הרבה מה לשפר ווידיץ' חייב להסתגל לכך שגופו נהיה יותר זקן וחלש.

מה שהכי אכזב אותי אישית, זאת העובדה שלא שותפו שחקנים צעירים או חדשים חוץ מצ'צ'יריטו, רוצה לראות דם חדש, למרות שסקולס נתן 2 משחקים ברמה מאוד גבוה.

אביאל 22 באוגוסט 2010

הפנדל בכלל לא היה מוצדק ככה שסוג מסוים של צדק נעשה, ואיך בדיוק היתה שוב תוספת זמן של ארבע דקות ?! מסכן מארק יוז שצריך לסבול בתוספות הזמן האלה.

נינו – יש ליונייטד את נאני, רוני ופארק ששלושתם אוהבים להיכנס לתוך הרחבה בפריצה והם גם עושים את זה, בנוסף לפלטשר שהתחיל לשחק כמו לאמפרד ונכנס יותר ויותר לרחבה כאשר יש כדור באגף.

ומה שבובי זאמורה עשה היום לאוונס, מסכן הבחור.

כמו שמוריניו אמר לפני כמה שנים שנשאל אם יונייטד היא קבוצה התקפית, הוא אמר שהיא שקבוצה של התקפות מתפרצות, ושיש מולה קבוצה כמו פולהאם שגם כן מתמחה בכך יונייטד קצת בבעיה, וכמה עוד אפשר לבנות על סקולס ?!?!?!?! שיפרוש כבר ! וגם ואן דר סאר.

ארנון 22 באוגוסט 2010

בתור צופה חצי אובייקטיבי, מאוד נהנתי מהמשחק. השופט לא שרק על כל שטות ונתן למשחק לזרום. במחצית השניה היו לו כמה טעויות, כמו הפנדל שהגיע לפולהאם בפאול של וידיץ', הגבוליות של הפנדל של יונייטד, אבל בסופו של דבר הוא לא השפיע על התוצאה.
לגבי יונייטד, לא ברור איך וידיץ' מצליח להגיע לכל כדור גובה בהתקפה, אבל (הוא ואבנס) כמעט לאף כדור כזה בהגנה. אפשר היה לראות זאת כבר לפני שבוע נגד ניוקאסל. אולי, אחרי הכל, פרדיננד הוא זה שחסר…
אבל לדעתי אתם צריכים להיות אופטימיים – יונייטד השיגו כאן נקודה אחת יותר ממה שהשיגו בשנה שעברה. אולי זו הנקודה שתכריע.

יואב 22 באוגוסט 2010

התוצאה בכלל לא רעה אבל הדרך מבאסת. ראיתי רק את המחצית הראשונה ושם כבר הבנתי שאנחנו שווים עוד גול אבל גם שווים ספיגה כי המשחק פשוט זרם מידי מצד לצד, ללא לחץ אמיתי של שחקני הקישור(של יונייטד ופולהאם) על הכדור.
ועדיין, היו רגעים יפים מאד של יונייטד בחצי הראשון אבל לא היתה את הדחיפות לסיים את המשחק כבר אז.אולי עודף ביטחון עצמי.
אני אופטימי. יהיה מצויין.

תושב חוזר 22 באוגוסט 2010

התחילה העונה ועימה ההיסטריה בתגובות. רבותי, משחק קלאסי של פתיחת עונה – חיבור שעדיין חסר, יותר מדי שחקנים לא לגמרי בכושר. ברבה היה טוב מאד לדעתי (טוב, אולי לא מאד) וחסר מזל ומעט יותר ריכוז מול השער.
מה שמאד הדאיג זה אוונס ווידיץ', בפרט הראשון. זה לא ענין חדש ואין ממש פתרונות זמינים כרגע.
לגבי הפנדל – נאני הוא בחירה לא רעה. אני מזכיר שפרגי בסוף השנה שעברה הנחה את השחקניפ שנאני או גיגס יבעטו – מי שמרגיש יותר טוב. אני הולך עוד יותר אחורה וזוכר פנדל מכריע של נאני בגמר ההוא במוסקבה, אז נא להירגע.
ולמה לא קנו את פרינס בואטנג לעזאזל?

יספר אולסן 22 באוגוסט 2010

מסכים עם יואב. תוצאה לא רעה מול קבוצה נחושה, שעמדה יפה מאוד על המגרש וניצלה עד תום את כל הכלים ההתקפיים המוגבלים שלה. בשנתיים הקודמות זה נגמר הרבה יותר גרוע. יחסית לאיך שהוא עולה בדרך כלל כמחליף נאני היה בכלל לא רע והשפיע על המשחק. גם לברבטוב היו רגעים יפים במחצית הראשונה. נקווה שתקופת ההתאקלמות של צ'יצ'ריטו תהיה קצרה יותר מזו של דייגו פורלאן.

נראה לי גם מיותר להתחיל עם ההשוואות לצ'לסי. היא הרי לא תמשיך עם השישיות ואצלנו לא יימשך הכאוס בהגנה. אם אוונס ימשיך לפשל סמולינג ממתין לו על הספסל.

ושאלת תם למביני העניין לסיום – איפה טוסיץ'? ראיתי אותו בכמה משחקים בקלן והוא היה חד, פיזי ויצירתי.

וגם: מצטרף לקריאה להציף תמונה של אשתו של דני מרפי!

אביעד 22 באוגוסט 2010

יספר, טוסיץ' עבר בקיץ לצסק"א מוסקבה תמורת 8 מיליון (סכום משוער).

יואב 22 באוגוסט 2010

יספר,
הוא נמכר לצסקא בשבע מיליון פאונד וכבר כבש צמד לטובתה במשחקה מול אנרתוזיס בליגה האירופאית.

יספר אולסן 23 באוגוסט 2010

תודה על האינפו. קצת חבל, לא?

דנידין 23 באוגוסט 2010

למרות התסכול…אני חושב שפולהם היא קבוצה הרבה יותר קשה מרוב הקבוצות מרכז טבלה בפרמייר ליג. אני אוהב את הדמפסי הזה, שחקן חכם. בכל אופן בעיקר מה שאיכזב אותי זה שב 20 דק הראשונות שיחקו טוב אבל פשוט אחרי הגול היו מרוצים מעצמם יותר מדי…בזה כבר פרגי יטפל, פלטשר היה חלש…לא דחף את הקבוצה קדימה, לא פרץ לרחבה ולא איים על השער.

MarkoMarin 23 באוגוסט 2010

Van Der Vaart FTW!!
we need a Normal Stable Playmaker

Comments closed