עונש מאד מתאים לליגה

מי שלא טיפל בביל בליצ׳ק, שיאכל את הדייסה שהוא בישל

bb

א. כולם עושים את זה.

ב. הממ… לא. סליחה, לא כולם עושים את זה, רק החכמים עושים את זה. זו גאונות תחרותית.

ג. מה אתם מתלוננים, נגמר 45-7, נראה לכם שזה בגלל הכדור?

ד. המפסידים תמיד בוכים.

ה. אם לליגה אכפת כל כך אז שתשגיח לבד על הכדורים.

ו. בלה בלה בלה.

אחרי המקרה השלישי החמור בקריירה של בליצ׳יק. ממש קשה לי להאמין שהוא לא רימה עוד עשרות פעמים. אני רק שמח שהפעם זה קרה לפני הסופרבול ושהמקרה יהרוס לליגה את הPR שלה בשבועיים הכי חשובים עבורה.

עונש לליגה שלא טיפלה ברמאות הזו בפעמים קודמות.

סיכום צ'מפיונישיפ סאנדיי
שלושים ושבע

159 Comments

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

איך שלישי? אני מכיר את פרשת המצלמות ואת זה. מה עוד?
בכל מקרה, בתור אוהד פטס, אין תירוצים. זה מרתיח ומביך ואני מקווה שבליצ'ק יחטוף בראש חזק, כולל השעיה רצינית, כמו ששון פייטון חטף בזמנו.
חבל שכזאת שטות תעיב על הסופרבול, אבל כנראה שהליגה באמת אוכלת את מה שהיא בישלה

דורפן 21 בינואר 2015

הג׳טס והסופרבול נגד הראמס

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

זה הכל המצלמות. ידוע שזה היה במשחקים נוספים חוץ מאלו, אחרת איך מאנג'יני היה מלשין? מבחינת רוב האנשים זה אותו דבר, זה הכל התגלה ביחד

אסף 21 בינואר 2015

אריאל, אני נהנה לעקוב אחרי הפוסטים והתגובות שלך ומעולם לא הגבתי על אף נושא. במקרה הזה אני חושב שאתה קצת מפספס – אם אכן יש הוכחה שלחץ האוויר בכדורים שונה העונש החמור צריך להיות מושת לא רק על בליצ'ק, אלא גם על המועדון מכמה סיבות:
1. לא מדובר על מעשה של איש אחד, אלא על כמה אנשים שהיו שותפים לאירוע כזה (אם קרה).
2. למועדון יש סוג של "אחריות שילוחית" לפעולות של בכירים בו.
3. אם באמת רוצים להרתיע ולמנוע רמאויות אז העונש צריך להיות כך שייתן למועדונים תמריץ למנוע ולא לאפשר לבעלי התפקידים שלהם לפעול בניגוד לחוקים.
מזווית של אוהד המועדון קשה להגיד שהפטריוטס צריכים להיענש בחומרה ויותר קל להעניש רק את המאמן. מזווית של אוהד המשחק והליגה צריך לקוות לעונש חמור למועדון.

כספרי 21 בינואר 2015

מסכים עם כל מילה….נמאס מתחמנים. והגיע הזמן שיענישו בחומרה את כל הצוללים למיניהם ואת "עוזרי השופט" מתאם עצמם שמבקשים כרטיסים ליריבים

אלעד 21 בינואר 2015

אני שואל את עצמי למה הוא היה צריך את זה.
זה באמת נתן לפטס יתרון שבלעדיו הם לא היו מועמדים לתואר? האם יש פה תיחמון לשם התיחמון בלבד?

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

מאותה סיבה שמשה קצב היה צריך לאנוס פקידה שלו. יש אנשים שעמדת כוח גורמת להם לחשוב שהם מעל החוק, שאף אחד לא יתפוס אותם. שהם לא נגיעים.
בליצ'ק תמיד חטא בהיבריס, כזה שגרם לו לעשות בדראפט תמיד הפוך מהפרשנים, תמיד יותר חכם מכולם. והוא גם מוכן לעשות כל דבר כדי לנצח. הוא פשוט לא יודע גבולות.

יואב בורוביץ׳ 21 בינואר 2015

אין דבר כזה תחמון לשם התחמון בלבד. אם מישהו החליט על זה- זה בגלל שהוא סבר שזה יעניק יתרון לפאטס.

אלעד 21 בינואר 2015

אני חולק עליך בורוביץ'. קודם כל, אם כבר, אז הוא סבר שבלי זה הסיכוי של הפאטס לנצח הוא מזערי. ולא נראה לי שזה הלך המחשבה של בליצ'ק. נראה לי יותר הגיוני שהוא פשוט נהנה להתל במערכת בכל דרך אפשרית ומתוחכמת שהוא יכול. הפאטס לא יכלו לנצח בלי השטויות האלו?

גילי 23 בינואר 2015

זה באמת יתרון משמעותי, בגלל זה נתוני ההתקפה של הפטריוטס (ובמיוחד בריידי) היו טובים בהרבה במחצית השניה עם הכדורים המנופחים.

גיל 23 בינואר 2015

נו, עוד מישהו שמנסה להסיט את תשומת הלב מהרמאים. ובמשחק נגד הרייבנס, זה גם לא היה משמעותי?

גילי 23 בינואר 2015

אז עכשיו אתה יודע שבמשחק של בוטימור היו כדורים לא מנופחים? מעניין כי לפחות הארבו לא יודע על זה.

http://www.baltimoresun.com/sports/baltimore-sports-blog/bal-ravens-did-not-notice-anything-about-patriots-footballs-being-deflated-john-harbaugh-said-20150121-story.html

כנראה שאנו זוכים לקבל תגובות מהמוח האמיתי והאיש מאחורי ההצלחה של הרייבנס.

גיל 23 בינואר 2015

אי אפשר לדעתי בוודאות כי לא בדקו אבל אומרים שהם אלו שמסרו לקולטס לבדוק את הכדורים וזה לא חייב להיות הארבו. אם זה נכון, אז סביר להניח שכן כי הרי ברור שזה לא המשחק הראשון שזה קרה. רמאים תמיד נשארים רמאים.

עידו ג. 21 בינואר 2015

בליצ'ק מזכיר לי את הדמות של מארק צוקרברג בסרט הרשת החברתית (אני לא באמת יודע עד כמה היא קרובה למציאות). גם כשהוא הגיע כבר לטופ הוא לא יכול להפסיק לשחק מלוכלך. הלוזר הפנימי שבו מפחד כל הזמן שהוא לא באמת מספיק טוב ושהוא הולך להפסיד.

Zak 21 בינואר 2015

איכשהו, בייליצ'ק דווקא מזכיר לי את הברנש הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=sh163n1lJ4M

ניינר 21 בינואר 2015

עצוב ומביך

יואב בורוביץ׳ 21 בינואר 2015

דורפן- מסכים אתך לחלוטין. וגם: לא יודע אם מישהו זוכר, אבל היו לקולטס כמה DROPS מאוד חשובים בתחילת המשחק, אני זוכר בעיקר בדרייב שיכול היה להשוות ל-7-7 (או לצמצם ל-14-7) לפני שאינדי כבש את הטאצ'דאון שלה, כך שהתוצאה הייתה 14-14, ואולי הייתה גורמת לדינמיקה שונה בהמשך המשחק. אני לא אומר שהפאטס לא רמסו. אבל הרמאויות האלה- לא יכול להיות שיהיה להן מקום. וחוץ מזה, לא מבין איך בליגה כמו ה-NFL לא בודקים לחץ כדורים לפני (ובזמן) המשחק.

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

בודקים שעתיים לפני המשחק ואחרי הבדיקה אסור לגעת בכדורים

יואב בורוביץ׳ 21 בינואר 2015

אז לאחר הבדיקה הזו הפאטס הורידו לחץ?

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

זאת התיאוריה. תיאוריה אחרת היא שהכדורים מראש לא היו מנופחים והשופטים לא בדקו כמו שצריך. יש גם תיאוריה שמזג האוויר גרם לזה שהאוויר ירד מהם, אבל אני לא קונה את זה.

גיא 21 בינואר 2015

היו 12 מעלות צלזיוס בזמן המשחק – ממש לא טמפרטורה שמשנה מהותית את לחץ האויר בכדור.

צחי 22 בינואר 2015

יש שמועה שהלחץ שונה במחצית
אם זה משנה משהו

CK7 21 בינואר 2015

רגע רגע- לכל קבוצה יש 12 כדורים עבורה. הסיכוי של הקבוצה היריבה לגעת בכדור "השייך" לקבוצה השניה יכול להגיע רק ע"י אינטרספשיון (וכך היה במשחק הזה).
דבר נוסף, כבר ג'ון הארבואו מהרייבנס התלונן על רמיה/הטעיה במשחק בשלב הדיביז'יונאל.
דבר שלישי – TUCK RULE שאולי בנה את השושלת
דבר רביעי – זה למה אני לא יכול אף להיות בעד הפאטס- אפילו אם יתמודדו מול בית"ר ירושלים
דבר חמישי – לא לגעת לי בג'ו מונטאנה

יואב בורוביץ׳ 21 בינואר 2015

תכל'ס, אם מגלים שהפאטס עשו כאן משהו מכוון ובניגוד לחוק- צריך לפסוק על משחק חוזר.

רוג'רס אהרון 21 בינואר 2015

אם גילו שהם אכן רימו-אז גרין ביי תתפוס את מקומם בגמר. לא הוגן מה שקרה ביום ראשון.

עמי ג 21 בינואר 2015

למה גרין ביי? אם כבר – שיעלו את הבילס. מקום שני בדוויז'ן שהעלה את הקונטנרדרית לסופרבול (ואפילו ניצחה בפוקסבורו!)

מצידי – שתהיה אליפות עם כוכבית. אני לא מתרגש מה"גייט" הזה. נראה לי צדקנות יתר. מנפחים את הסיפור הזה יותר מדי …

ק. 21 בינואר 2015

מה שאתה אומר זה שאתה בעצם רוצה להוציא את האוויר מהסיפור הזה?…

עמי ג 21 בינואר 2015

לגמרי. הרבה אויר חם יש כאן.
תיכף יגידו שגם הגשם והרוח באשמת בליצ'ק – ושהוא היחיד שבא מוכן עם ה"הודי" שלו ושזה לא פייר.

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

איך חבר שלי אמר – הסיפור נופח מעבר לכל פרופורציה.. :-)

רועי 21 בינואר 2015

משחק חוזר ? הפסד טכני.

גילי 23 בינואר 2015

צודק. מה זה משנת שחוקת המשחק קובעת קנס עקרוני של 25,000$ כעונש למקרים כאלו (תשאלו את אילי מאנינג) ומה זה גם משנה שהשנה השופטים הסתפקו באזהרה נגד הויקינגיס אחרי שבמהלך המשחק הם גילו שמינוסטה מחממת את הכדורים שלה.

גיל 23 בינואר 2015

העונש לרמאים סדרתיים שונה.

גילי 23 בינואר 2015

בו נכתוב עוד כמה פעמים רמאים ועוד כמה פעמים סדרתיים במקום להתמודד עם טענות עובדתיות.
מעניין לקרוא את זה מאותו אחד שמגיב בחריפות בכל פעם שעולה הדיון לגבי "נחנקים סדרתיים".

גיל 23 בינואר 2015

אהה, טרול אנונימי מטיל רפש כשהקבוצה שלו מרמה והוא מנסה להסיט את הדיון. לא נעים לך שהקבוצה שלך נתפסה מרמה הא?

גילי 23 בינואר 2015

הופה, עוד טיעון ענייני מבית המדרש של מר ״אין לי מה לומר לגופו של עניין אז אמשיך לומר רמאים ואתבל את זה בקצת כינויי גנאי״. לא נורא, אחרי קריאה של הפוסטים האחרים שלך לא ציפיתי למענה אינטליגנטי. את העונש שלך קיבלת בדמותו של פייטון כל שנה בפלייאוף.

גיל 23 בינואר 2015

כרגיל טרול פחדן שמשתמש באנונימיות להכפיש בורח מכל דיון ענייני בנושא הרמאות של הקבוצה שהוא אוהד. כואב לך שכולם רואים איך הקבוצה של מרמה סדרתית. זה העונש שלך.

גילי 23 בינואר 2015

הדבר היחיד שמאפיל על יכולת הטיעון שלך זו יכולת הביטוי המגוונת שלך יחד עם אוצר המילים שניתן לכתוב את כולו על בול

יואב בורוביץ׳ 21 בינואר 2015

נראה לי שהורדת אוויר בכדור פוגעת בעיקר בלאק, שזורק בעיקר כדורים חזקים מאוד. לקחת מלאק את הפגז, פגעת בו ובקבוצה שלו מאוד.

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

הורדת האוויר לא פוגעת בלאק, כי מדובר רק בכדורים של הפטריוטס. הכדורים של לאק הם כדורים שהגיעו על ידי הקולטס

אלעד 21 בינואר 2015

מה באמת היתרון שמושג ע"י הורדת הלחץ עבור הקבוצה המתקיפה?

יואב בורוביץ׳ 21 בינואר 2015

או קי. אבל אולי על אותו משקל- הורדת האוויר מסייעת לבריידי, שזורק כדור רך יותר.

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

זה בדיוק הרעיון, למרות שזה מאוד תלוי בק"ב. רוג'רס, למשל, אומר שהוא אוהב כדור אובר-מנופח.
בכל מקרה, זה מסריח

גיא 21 בינואר 2015

רוג'רס הוא פריק, יש לו כפות ידיים ענקיות…

גיא 21 בינואר 2015

יותר קל לתפוס כדור עם לחץ אויר נמוך יותר (יש יותר "עור"). מפחית את הסיכוי להשמטה של הרסיברים, ואת בסיכוי לפאמבל של ה-RB.
תקף במיוחד כאשר הכדור רטוב.

גילי 23 בינואר 2015

הכדור גם ״משחק״ באוויר בזמן השיוט, במיוחד בגשם ורוח צדית חזקה ומקשה על הדיוק במסירה. אולי הטקטיקה ההתקפית של הפאטס במשחק הייתה לזרוק כדורים למרחק של לא יותר מ-5 יארד ורק לשחקן פנוי..

גיל שלי 21 בינואר 2015

היתרון הוא האחיזה בכדור רטוב, כשיש פחות אוויר האחיזה טובה יותר, זה כן יתרון משמעותי בתנאי הגשם שהיו שם

גיל שלי 21 בינואר 2015

דווקא היתרון החשוב ביותר הוא לקווטרבק

דורפן 21 בינואר 2015

זה הדבר שאני הכי לא מבין בכל השיטה הזו. למה לעזאזל לא שתי הקבוצות משחקות עם אותם כדורים?

עידו ג. 21 בינואר 2015

פייטון כבר לא מעט זמן עושה לובי לתת לכל ק"ב לעשות עם הכדור מה שבא לו. נראה שעכשיו הליגה דווקא תקשיח עמדה בנושא.

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

כי כל ק"ב אוהב את הכדור שלו טיפה שונה. וכל עוד זה במסגרת החוקים, זה בסדר. ק"בים אוהבים לשחק עם כדורים שהם השתפשפו איתם. יש קבוצות ששמות את הכדור במים לכמה זמן כדי לתת לו תחושה מסוימת. שוב, כל עוד זה במסגרת החוקים.

דורפן 21 בינואר 2015

אז בכל הכבוד לגחמות של הקווטרבקים – שהשופט יביא איתו סל כדורים לשתי הקבוצות וזהו. זה ימנע את כל השטות הזו

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

אני מניח שזה מה שיקרה מעכשיו. או שיהיה מישהו שיופקד על הכדורים שהקבוצות מביאות מטעם הליגה

עידו ג. 21 בינואר 2015

טוב לפחות עכשיו ההחלטה בעד מי להיות בסופרבול הופכת לפשוטה מאד.

אבו צ'יצ'ריטה 21 בינואר 2015

יש לזה עוד היבט: הדברים הללו הם חרב פיפיות לאוהדים ולשחקנים של הפאטס שלא שותפים לפשע (לבטח להחלטה לבצעו). המאמן שלהם שולל מהם את האפשרות לנצח באופן הוגן בלי כתם על ההישג. אז נכון שהוא מגדיל את סיכוייהם לנצח, אבל המחיר לא פשוט. ההבדל בינם לבינו הוא שלהם אין בחירה

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

נכון. זה מטיל כתם גדול על בריידי ולי כאוהד זה מביש. אני פשוט מתבייש בקבוצה שלי. במקום לחגוג סופרבול, אני צריך להתמודד עם זה. מרתיח

ק. 21 בינואר 2015

מה בסך הכל רצית? להשען לאחור ולהתרווח בכורסא לשבועיים…

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

אשכרה. על זה אני לא אסלח לבליצ'ק

urlacher 21 בינואר 2015

נקודה מאוד נכונה
מעניין האם זה מספיק כדי לעורר את זעמם של האוהדים של הפאטס כנגדו
נראה לכם שמישהו יפגין בעד פיטורים שלו או משהו כזה? לי לא נראה

גילי 23 בינואר 2015

באמת לא בסדר מצידו שככה פגע בך. ולחשוב על כל התרומה שלך להצלחה של הקבוצה בעשור וחצי האחרונים לעומת השטויות שהוא עושה.

יואב בורוביץ׳ 21 בינואר 2015

לא חושב שיש מצב שעושים דבר כזה בלי שבריידי יודע- במקרה כזה, הוא אשם לא פחות מהמאמן שלו.

גיא 21 בינואר 2015

מעניין עם "Beli-cheat" יקבל את אותו יחס כמו בונדס, כשיגיע תורו להכנס להיכל התהילה.
ולטעמי, השטויות של בליצ'ק לא מכתימות את הישגיו של בריידי.

דורפן 21 בינואר 2015

אני די בטוח שכן

אלעד 21 בינואר 2015

בוא נגיד שזה יעלה בכל פעם שמישהו יתחיל להשוות בין בריידי למונטנה

גיא 21 בינואר 2015

אני לא אוהב את סיאטל, ואני ממש לא אוהב את הפטס (אני אוהד את הברונקוס),
כך שביל בליצ'ק עשה לי את השבוע…
(הרי ברור שגם עם כדור מפוצ'ר, הפטס מנצחים את הקולטס…)

CK7 21 בינואר 2015

אם כזה ברור למה לקיים את המשחק?
אם כזה ברור למה לשחק עם האויר בכדור
אם כזה ברור שהפטס רמאים

iverson 22 בינואר 2015

די בכיין – עד שסיימתם את העונה חשבתי שלא נשמע מכם יותר. שב בשקט תמתין לעונה הבאה

southport 21 בינואר 2015

בדיוק לפני שבוע ניסיתי להסביר לחבר (שנינו אוהדי ג'איינטס) איך שאין לי שום דבר נגד הפאטס ואני מאד מחבב את בריידי אבל פשוט לא מסוגל לרצות בהצלחתו של רמאי.

הוא אמר לי שזה היה מקרה אחד. אמרתי לו שהרושם שלי מבליצ'ייק זה האופי שלו לעשות ה-כ-ל בשביל לנצח וברגע שרמאות כוללת את זה אין מצס שהוא לא מנסה שוב.

מתברר שצדקתי. וממש כואב לי כי הוא כבר הצליח קצת לשכנע אותי לאוהד אותם במקרה שהפאקרס עפים.

אזי 21 בינואר 2015

האם אייס ונטורה החל כבר לחקור את המקרה?

אודי 21 בינואר 2015

מי פה הריי פינקל של הסיפור?

רטקסס 22 בינואר 2015

Asscuse me?

רוג'רס אהרון 21 בינואר 2015

זה הכל ארני אדאמס.
למי שלא מכיר את אחראי הרמאיות של הפטריוטים.
http://sports.espn.go.com/espn/eticket/story?page=adams

קורא אדוק 21 בינואר 2015

ואחרי זה עוד אומרים שבליצ'יק ובריידי (וכל מי שקשור לפטריוטס) צריך להיכנס ל HOF

כל ההישגים שלהם מוכתמים פשוט מביך ועצוב

עומרי 21 בינואר 2015

אני טרם ראיתי במקום כלשהו הכרזה כי הכדורים שקלו מתחת למשקל המינימום של בערך 14oz. גם אם הורד מהם אוויר, זה הדבר היחיד שמשנה.

גיל שלי 21 בינואר 2015

ממש לא נכון עמרי, העניין הוא לא במשקל, העניין הוא באחיזה בזמן הזריקה, כשכל כך גשום הזריקה מושפעת (אתה זוכר את איליי בסן פרנסיסקו בגמר הNFC, אפילו עליו זה השפיע :-)) כשנותנים יתרון לבריידי על לאק בדבר כזה משמעותי, אי אפשר להתעלם מזה

עומרי 21 בינואר 2015

ברור שאלו היתרונות בכדור פחות אוויר, אבל יש טווח תקין של לחץ אוויר שנמדד ע"י משקל הכדורים (ככל שידוע לי) וצריך להוכיח שהכדורים שקלו מתחת לטווח הזה. אם הפאטס רק הורידו את לחץ האוויר למינימום הם לא עברו על החוקים..

אלעד 21 בינואר 2015

ב-ESPN זה כתוב במפורש, או שאני לא מבין מה "The investigation found the footballs were underinflated by 2 pounds per square inch of air less than what's required by NFL regulations " אומר.

עומרי 21 בינואר 2015

אוקיי, חיפשתי גם משהו ברור כזה ולא מצאתי.

עידו ג. 21 בינואר 2015

לפי חוקי הליגה הלחץ בכדור צריך להיות בין 12.5 ל-13.5 psi . בכדורי המשחק של הפאטס הלחץ היה קטן ב 2 psi .

גיא 21 בינואר 2015

עומרי, אפילו מבעד למשקפיים צבועות ב"כחול פטריוטי", לא יכול להיות שאתה לא חש מעט מבוכה לנוכח ההתנהלות הבליצ'קית ששוב הפציע.
לי, חבל על בריידי. שחקן גדול, שחבל שמורשתו תוכתם על לא עוול בכפו (ואת זה אני כותב כאוהד ברונקוס).

גלן 21 בינואר 2015

אני דיי משוכנע שאם היה עוול הוא היה לא בכף אחת אלא שתיים של בריידי. לפחות למחצית אחת עד האינטרספטון הראשון.

גיא 21 בינואר 2015

יכול להיות, אני עדיין מעדיף להתבונן בעולם הספורט מבעד לזגוגיות נאיביות.

טל בן יהודה 21 בינואר 2015

מזל ששמת תמונה של בליצ'ק, הייתי בטוח לרגע שאתה מדבר על שמעון מזרחי ומכבי.
ובגלל זה, מסכים מאד עם טענות ב'-ה'.

נתי 21 בינואר 2015

גדול!!

מתי 21 בינואר 2015

כלומר, רמאות זה בסדר. אפשר להירגע.

נתי 21 בינואר 2015

מספר שאלות תם שאינו בקי לעומק ממש, שנשאלות מרצון להבין ולא מעיניים פטריוטיות, כפי שאולי יהיה אפשר לחשוד:
1. אם אני מבין נכון אז הורדת אויר בתנאי גשם מסייעת לתפיסה ולכן נותנת יתרון לצד המתקיף. אבל הרי זה גם מגביר את הסיכוי לתפיסה הגנתית, כך שמהלך יסתיים, נגיד, באינטרספשן ולא פאמבל. מן הסתם אפשר לטעון שזה שווה את הסיכון כי יש פחות מקרי אינטרספשנ'ס לעונת, נניח תפיסות ממסירה וכד' אבל אני רוצה להבין שהבנתי נכון.
2. בליגה אמריקאית, שבה כל פיפס נתון למחשבה מראש, ומגדירה בדיוק כמה כדורים מביאים מתי שוקלים וכד', חלוקה בין כדורי התקפה לכדורי קיקינג וכד' – לא סביר בעיניי שעושים שקילה שעתיים ורבע לפני ואז נותנים זמן חופשי עד המשחק. זה לא ניתן לשופטים עד תחילת המשחק או משהו כזה? שוקלים שעתיים ורבע לפני ואז זה נתון בצורה חופשית לשינוי? אז למה בכלל שוקלים לפני…
3. הטחות כדור בעוצמה בקרקע, נניח של גרונק, או נניח החזקתו תחת ערימת שחקני הר-אדם, האם הן לא מוציאות אויר?
4. אם אכן יתברר שהחשדות נכונים. כמו בפרשת המצלמות, גם כאן סביר שזה לא הומצא עכשיו, האם ייתכן שרק עכשיו זה התגלה? זה לא הגשם הראשון בו ביליצ'ק משחק…
ואגב, הערה: לדעתי, היה ויתברר שהחשדות נכונים יש ברוך גדול: אני מניח שדעת הקהל לא תאפשר לתת להם לעלות לסופרבול (אלא אם כן אני לא מכיר מספיק את האמריקאים, מה שסביר בהחלט). מצד שני דחייה שלו מן הסתם בלתי אפשרית אף היא. אז מעבר להשעיה שזה מתבקש, כפי שנכתב כאן, איזה פתרון בעיניכם אפשרי? אולי אנסח את השאלה כך:
לו אתם גודל, ומוכח שהפטס רימו כאן. מה אתם עושים בהתייחס לסופרבול (לא לביליצ'ק עצמו)?

גלן 21 בינואר 2015

11 מ 12 כדורים זה לא מהטחה.
כן, השופטים חייבים לשמור. לכן אולי איכשהו הוציאו את האויר במהלך המשחק.
אבל אולי לא, לך תדע

נתי 21 בינואר 2015

רק עכשיו רואה שמדובר על 11 כדורים…

Amir A 21 בינואר 2015

העונש על סיטואציה שכזו הוא לקיחת בחירות דראפט. זה קודם כל מראה שהליגה העריכה ברצינות שזה יכול להתרחש, מה שכמובן מעלה את השאלה "אז למה לא נקטו מראש צעדים שימנעו את זה".
בתור אוהד פטס מה שנותר לי זה לברך על כך שאני כמו כמה זקנים אחרים כאן, אוהד שלא באמת מאבד שערות בראש או שעות שינה בגלל הקבוצה. אחרת הייתי חוטף אולקוס.

תוהה בדרכים 21 בינואר 2015

שאלה לא צינית.

בהקבלה לכדורגל (מבחינת משמעות מקצועית), זה דומה להרטבה של הדשא או לכסח / לא לכסח אותו, או שזה משהו יותר משמעותי?

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

לא דומה. כשעושים כזה דבר בכדורגל, שני הצדדים נהנים (או סובלים) באותה מידה. במקרה הזה, שתי הקבוצות משתמשות בסט כדורים שונה ולכן זה יותר דומה לזה שלקבוצה אחת יש שער טיפה יותר גדול

תוהה בדרכים 21 בינואר 2015

זה לא מדויק. בכדורגל הקבוצה שהמשחק שלה יותר טכני, נפגעת מזה- הרי לא היו עושים פעולה כזו במכוון אם היא הייתה ניטראלית.

במילים אחרות, השאלה שלי היא כמה זה משמעותי מבחינה מקצועית וכמה זה פשוט ענין מוסרי.

אזי 21 בינואר 2015

זה כמו שכל קבוצה תשחק עם כדור אחר.
על שחקנים טובים זה ישפיע מאוד
על שחקנים פחות טובים זה ישפיע פחות

אבל אין ספק ששחקנים ברמה גבוה יצליחו לשלוט יותר בכדור טוב יותר.
תראה את המונדיאל מאפריקה, כמה שערים נכבשו בגלל שהכדור החדש הסתובב באוויר.
עכשיו תחשוב שרק קבוצה אחת היתה משחקת עם כדור כזה והקבוצה השניה עם כדור רגיל.

no propaganda 21 בינואר 2015

איך שאני רואה את זה, זה שונה במהותו. בכדורגל אין חוק לגבי רטיבות או אורך הדשא וניתן לומר שדווקא קיצוץ או ייבוש הדשא הוא בעיייתי. פה יש חוק ברור שעברו עליו. למשל אם היו מגדילים את הכדור כדי להקשות על קבוצות טכניות יותר זה היה יותר דומה.

כספרי 21 בינואר 2015

ההבדל הוא שאין איסור על הרטבת הדשא או כיסוחו (או אי כיסוחו) בזמן נתון לפני משחק. ואילו כאן יש חוק ברור שקובע מה צריך להיות הלחץ בכדורים…

תוהה בדרכים 21 בינואר 2015

זו לא הייתה השאלה שלי. רציתי להבין מעבר לעובדה שזה לא חוקי, כמה זה משמעותי בפועל מבחינה מקצועית.

Amir A 21 בינואר 2015

לא מספיק כדי להביא לניצחון של 45-7. כמו שאמרו היום במייק ומייק, לכולם ברור שהפטס היו הקבוצה הטובה יותר ושהם היו מנצחים בלי שום קשר, ושאולי זו הסיבה ששחקני הליגה לא עושים מזה סיפור גדול. אם תוצאת הסיום היתה 21-20 אז זה היה סיפור אחר.

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

קשה מאוד להגיד. אני חושב שגם שונא הפטס השרוף ביותר יודה שהפטס היו מנצחים בכל מקרה. בגלל זה זה כל כך מרתיח. אני מניח שבמשחק צמוד זה יכול להיות משמעותי. אבל באמת שקשה לדעת

Amir A 21 בינואר 2015

לדעתי זה הכל קונספירציה של גיל, רק כדי שהוא לא יצטרך להודות שהפטס ראויים לסופרבול.

ניתאי 22 בינואר 2015

זה ריון של בליצק שיוכל לדרבן את השחקנים כי "כולם נגדנו".

גילי 23 בינואר 2015

אם כדור לא מנופח מהווה כזה יתרון, למה לא קובעים אותו כסטנדרט למשחק? או שהליגה מנסה בכוונה להקשות על השחקנים ולהמעיט מהלכי התקפה מוצלחים? כי אם כן – אפשר לקבוע ששחקנים יחויבו לשים נעצים בנעלים והכדור ימרח במרגרינה בכל מהלך. המשחק בטוח יהיה מצחיק יותר

גיל 23 בינואר 2015

הוא יכול להוות יתרון רק לשחקנים מסוימים אבל זה בגלל לא רלוונטי. יש חוק והפטס הפרו אותו מפורשות.

נץים 21 בינואר 2015

זה כמו שהשוער שלך ישחק בלי כפפות

נץים 21 בינואר 2015

מופנה ל-20

מעיין אוהד מכבי 21 בינואר 2015

זה די סוגר את הדיון על הכללתו של בליצ'ק ב-HOF.
אכן הליגה אוכלת את מה שבישלה. ניסיונות חוזרים ונשנים לטאטא פרשות מתחת לשטיח רק מובילים בסוף להרבה מאוד אבק שקשה לטאטא.

אני באמת לא מבין למה בליצ'ק יעשה דבר כזה במשחק שהקבוצה שלו הגיעה אליו בעדיפות מובהקת גם כך.

מה לדעתכם יהווה עונש ראוי? אני מניח שבמינימום השעייה כמו ששון פייטון חטף, כזה שיימנע מבליצ'ק לחזור לאמן, אבל לדעתי צריך ליצור הרתעה ולכן שלילת כל בחירות הדראפט מהפטס (בפרשה הקודמת שללו רק בחירת סיבוב ראשון אם אינני טועה).
בנוסף, אני באמת לא מבין איך ולמה הליגה לא ממנה מישהו שיבדוק את הכדורים לפני תחילת מהלכים. גם ככה יש מיליארד עצירות במשחק, זה לא יפגע בשטף.

Amir A 21 בינואר 2015

דרך אגב, זה שג'ימי ג'ונסון הודה בפוקס שבזמנו כמאמן בקאובויס הם גם צילמו את הסימנים של הקבוצה היריבה פוגע במורשת שלו?

Amir A 21 בינואר 2015

אה, ואני מקווה שלמישהו בליגה היה את השכל לקחת למדידה גם את הכדורים שהקולטס שיחקו איתם. כדי לוודא האם היה כאן מצב שנובע ממזג האוויר או לא יודע מה (כמו שהסביר הבועט של הפנת'רס בטוויטר שלו) או שבאמת הכדורים של הפטס שונו באופן שיטתי.

No ONE 21 בינואר 2015

זה עצוב שדבר כזב קורה

could not have happen to a nicer person

Amir A 21 בינואר 2015

כבר האשימו את ביליצ'יק בהרבה דברים, אבל אני חושב שהאשמה שלך, NICE, היתה בעניו הדבר הכי חמור שנאמר עליו.

No ONE 21 בינואר 2015

האמת שדווקא במקרה הזה אני לא חושב שמה שהם עשו זה ביג דיל , הרמאות עצמה היא רמאות
אבל לי אין בעיה שכל ק"ב ינפח את הפוטבול איך שהוא רוצה

No ONE 21 בינואר 2015

אני רוצה בקצרה לסכם את כל מה שאמרתי כאן בחודשים האחרונים ובמשך 15 השנה האחרונות במקומות שונים ולאנשים שונים
רמאי רמאי רמאי רמאי רמאי רמאי
LOL

העצמות היבשות של ליאון הס מחייכות בקבר שלו מתחת לאדמה, הגנב השקרן הזה יקבל את עונשו ליאון

תומר ש 21 בינואר 2015

השופטים נוגעים בכדורים בסיום כל מהלך. איך הם לא שמו לב למשהו כזה במידה ומדוב במשהו משמעותי? השחקן שתפס את האינטרספשן של בריידי הרגיש מיד בהבדל. לכאורה.

Yinon Yavor 21 בינואר 2015

Am I the only one wondering whether this trick was done against the Ravens as well, and just wasn't caught? Because for that game, the score could certainly be affected

אריאל גרייזס 21 בינואר 2015

המזג אוויר לא היה שם רטוב, אז זה לא אמור לתת יתרון גדול במיוחד, גם אם כן. אבל אני מניח שמעכשיו, פחות או יותר כל ניצחון של הפטס יהיה בסימן שאלה. בעבר ובעתיד. זה הכתם שלא ימחה

אלון 21 בינואר 2015

Deflate-Gate

No ONE 21 בינואר 2015

זה נהיה יותר גרוע בשביל הפאטס
לפי הדיווחים השופטים בדקו את הכדורים לפני המשחק כמו שצריך והכדורים היו במשקל הנכון , לכן מישהו היה צריך להוריד את האוויר בכוונה תחילה אחרי הבדיקה, זה חמור מאד
כמו כן הם בדקו את הכדורים של הקולטס כדי לראות אם יש השפעה של תנאי מזג אוויר(שמשפיעים על הכדורים של שתי הקבוצות) והכדורים של הקולטס היו מנופחים כמו שצריך

כל הדליפות האלה מגיעות ממקורות די גדולים( ESPN, כתבים מפורסמים) וזה די ברור שההדלפות מגיעות מה NFL
אני לא רואה אין זה מסמן טובות לפאטס

אלעד 21 בינואר 2015

צריך לחכות לתוצאות החקירה.

אם גילו את הסיפור הזה במחצית, והחליפו את כל הכדורים כבר אז, אז הסיפור פה די קטן.

Amir A 21 בינואר 2015

זה יכל להיות סיפור קטן אם אלו לא היו הפטס. אבל עם ההיסטוריה של הקבוצה זה לא יהיה סיפור קטן.

No ONE 21 בינואר 2015

אז אתה אומר שאם ניסיתי לשדוד בנק , נכנסתי לבנק , איימתי עם אקדח וביקשתי להביא לי את כל הכסף ומיד אחרי אחרי שהביאו לי את הכסף בשתי שקיות גדולות השומר אמר לי שזה לא בסדר וצריך להחזיר את הכסף, עשיתי בדיוק מה שהוא אמר אז זה לא סיפור גדול , אני יכול לעזוב את הבנק ואף אחד לא יעצור ויעניש אותי?

אלעד 21 בינואר 2015

אם נעשה פה משהו בזדון, ברור שצריך להעניש.

הבעיה היא שענישה תתבצע ע"פ ספר החוקים, מה שאומר שני דברים:
א. קנס של 25 אלף דולר, ובחירת דרפט שתלקח.
ב. שאין לזה שום קשר לצדק.

בתור אוהד כלל לא מעניינת אותי הענישה, אם לא מדובר פה על ביטל המשחק או משהו כזה. מה מעניין אותי הקנסות שלהם?
בתור אוהד מעניין אותי האם המשחק היה מלוכלך מעבר לנסבל.
הרי, למשל, בNBA מקובל לעשות פלופים. יש מיליון סרטונים כאלה ביוטיוב. מלוכלך? כן. נסבל? כנראה שכן.
יותר מזה, פניני אחז באשכיו של מאריץ'. מלוכלך? כן. נסבל? ?
הפועל י-ם כדורסל החתימה את קני וויליאמס עם דרכון צ'כי מזויף. מלוכלך? כן. נסבל? ?

כאוהד, אם הפטס עשו 31-0 עם כדורים מנופחים, הסיפור פה יחסית מינורי. אחרת, הוא די מדכא.

גיל 23 בינואר 2015

הוא לא מינורי כי א. הם לא ידעו מראש שהם ינצחו בקלות. ב. רמאות היא רמאות בלי קשר לתוצאה. ג. זו לא הפעם הראשונה שהם עשו את זה והרייבנס חשדו בזה שבוע שעבר. אז במשחק נגדם שנגמר על חוט השערה זה יכל לעשות הבדל משמעותי. ד. לך תדע כמה עוד פעמים הם רימו ככה ומי יודע, זו בטח לא הרמאות היחידה שלהם אלא רק מה שתפסו.

סאמיר זאמפיר 21 בינואר 2015

יופי, הסופרבול התחיל היום

שתי דברים:
1. זה הדבר האחרון שההוקס צריכים עכשיו- שהפטריוטס ירגישו שכל העולם נגדם. דרל ריבס לא צריך עוד צ'יפ כשהוא הולך נגד לשחק נגד שרמן. ובראונר בטח שלא.
בציניות, מישהו בסיהוקס צריך לעשות משהו נוראי ומהר כדי שכולם יחזרו לשנוא את סיאטל. או לפחות שמשהו ייתן להם את ההרגשה שכולם חושבים שהם הולכים להפסיד.
כרגע ההרגשה שמאחוריי בנט ואווריל יהיו פאס ראשרי כל העולם שיתנו פוווו כדי שיגיעו לבריידי. מעדיף שכולם יגידו שהם לא הגיעו לרודג'רס.

2. שזה לא יהיה תירוץ לניו אינגלנד במידה ונפרק אותם.

Amir A 21 בינואר 2015

האמת שהשתעשתי ברעיון שהפטס עשו את זה בכוונה כדי ליצור תחושה של העולם כולו נגדנו. אבל נראה לי שאפילו הם לא כל כך מטורפים.

אורן השני 21 בינואר 2015

מה שלא יהיה אתה צריך להיות מבסוט מהעניין.

לך תדע איזה תרגיל הפאטס הכינו לכם, עכשיו הם כבר יפחדו מדי לעשות משהו מלוכלך.

משה 22 בינואר 2015

אל תדאג, כדי שאני אעדיף ששרמן וקארול יזכו בסופרבול בריידי ובליצ׳ק היו צריכים לעשות הרבה יותר מלהוציא אוויר מכדורים.

סאמיר זאמפיר 22 בינואר 2015

לסיהוקס יש מערכות אכיפה פנימיות

https://m.youtube.com/watch?v=oKTMNFKBcQY

מעיין אוהד מכבי 22 בינואר 2015

שרמן אדיר. איך אפשר לא לאהוב אותו? הוא פשוט שחקן מדהים.

סאמיר זאמפיר 22 בינואר 2015

ת'נק גוד פור שרמן

היחידה ללוחמה פסיכולוגית של סיאטל כוללת איש אחד. שרמן.

אז גם הוא התחיל לשחק כבר היום- קודם הוא ביטל את עניין הכדורים כאילו היא חשובה לסופרבול. היא לא חשובה עבורם.
מה שהיה לו חשוב זה הזכרונות שלו מהמשחק נגד ניו אינגלנד ב2012. והיום במסיבת עיתונאים הוא דאג להזכיר איך בריידי צעק על ההגנה של ההוקס שהם חבורה של נו-בודיז. ושהם יחכו לסוף המשחק ללחוץ לו את היד.
סיאטל חיכתה וניצחה. ושרמן חטף את בריידי פעמים. ואז שאל אותו אם הוא כועס, ברו? ותבע את הציטוט שהפך לבטח לטי שירט המוכר ביותר באזור לשנה ההיא.
אבל חשוב מזה, בריידי נכנס לקופסא של שרמן. לא ששכחתי מהמשחק ההוא. למעשה, הייתי בו. גם לא שכחתי את האמירה הההיא. אבל עם כל כך הרבה דמויות וציטוטים ומשחקי גבורה בקבוצה הזו, זה נשמר קצת מאחור.
שרמן לעומתי, זוכר כל קופאי/עובד חניון/גננת שאי פעם ערערו עליו. עכשיו הוא לוחץ על הצלקות שידממו. זה זורם לכל הקבוצה. והוא יודע את זה.

רק שהוא וארל תומאס יהיו בריאים.

משה 22 בינואר 2015

אני יכול לשאול אותך גם איך אפשר לאהוב את ערן זהבי, עניין של טעם. אני יכול להבין איך אוהדי סיאטל אוהבים אותו, מאחר ואני לא נמנה עליהם אני ממש לא.

אריאל גרייזס 22 בינואר 2015

אני אוהד פטריוטס ומת על שרמן. שחקן אדיר וטראש טוקר נהדר. מה יש לא לאהוב?
ומי שחושב שהוא סתם פאנק מהשכונה, רואה רק את המעטפת. שרמן סיים תואר בפאקינג סטנפורד עם GPA 3.9 (מתוך 4).

מתי 22 בינואר 2015

אני לא שונא את שרמן אבל… נו, טוב שלא שאלת מה יש לא לאהוב אצל מוריניו.
חוצמזה אנחנו אוהדי ספורט ולכולנו יש את האהבות והשנאות הפרטיות שלנו. deal with it.

מעיין אוהד מכבי 23 בינואר 2015

שמעו, גם אם אתם לא אוהבים את שרמן (באמת שאני לא מבין, ואני לא אוהד של הסיהוקס) אי אפשר שלא להתפעל מהיכולות שלו על המגרש. הבן אדם גאון מבחינת קריאת מהלכים, מיקום והטלת פחד ואימה על היריבה.

אני לא חושב שיש קבוצה אחת בליגה שלא הייתה רוצה אותו, אולי אפילו לפני ק"ב נוצצים כמו בריידי, רוג'רס וכו'.

שלמה 23 בינואר 2015

גם אני מאוד אוהב את השחקן אבל טוב שלא נסחפת.
הוא אפילו לא שחקן ההגנה הראשון שהייתי בוחר לקבוצה שלי…

אריק 22 בינואר 2015

מה הההדל בין זה לבין להשקות רק חצי מגרש לפני כל מחצית בכדורגל למשל?

גיל 22 בינואר 2015

כי בחצי המגרש משחקים שתי הקבוצות, אבל אם אתה משתמש רק בכדורים שלך אז הקבוצה השנייה לא נוגעת בהם אלא אם יש פאמבל או אינטרספשן.

אריק 22 בינואר 2015

לא מדוייק. קבוצות משקות את הצד שהן תוקפות אליו לפני כל מחצית.

גיל 22 בינואר 2015

אבל הן גם משחקות הגנה לא?

אריק 22 בינואר 2015

על יבש.

גיל 22 בינואר 2015

אתה יודע, יש גם קבוצות אחרות בעולם חוץ ממנצ'סטר.

אריק 22 בינואר 2015

לא ידעתי.
כולן כמעט עושות את זה, אגב.

גיל 22 בינואר 2015

אני לא מבין את אלו שטוענים אבל הם ניצחו בהפרש גבוה אז זה לא משנה. קודם כל, למרות שהיו פייבוריטים הם לא ידעו מראש שהם ינצחו ולכן כל יתרון שהם משיגים היה חשוב להם. דבר שני, תמים מי שחושב שזה היה המשחק היחיד שהם עשו את זה. עכשיו מתברר שאינדי קיבלו טיפ מהרייבנס שחשדו בזה שבוע שעבר ואולי זה קרה במשחק הקודם נגד הקולטס, כלומר ברור שהם עשו את בעבר ומי יודע, אולי אפילו שנים. מה שעוד יותר חמור זה שלאף אחד אין מושג כמה עוד רמאויות הם עשו במהלך השנים שאף אחד לא תפס.

האמת היא שאני שמח שזה קרה לא בגלל השנאה לפטס אלא בגלל שגודל נדפק שוב וזה הסיוט הכי גדול לפני הסופרבול. אחרי שנתן עונש רך על עבירה חמורה בהרבה מעניין מה הוא יעשה הפעם. אין להתפלא על הפטס שאחרי שערוריית הספייגייט, שאם הייתה נחשפת במלואה כנראה הייתה מעמידה את פרשת הסטרואידים בבייסבול באור מגוחך, המשיכו במעשים שלהם כי הם לא קיבלו שום עונש ממשי.

מעניין מה רוברט קראפט חושב על כל העסק הזה כי הוא היחיד בארגון שבאמת נראה אדם טוב.

ועוד לחשוב שיש אנשים שהשוו אותם לספרס כארגון הספורט הטוב באמריקה.

ניינר 22 בינואר 2015

עכשיו בליצ'יק טוען שהוא לא ידע מזה
YEAH SURE

No ONE 23 בינואר 2015

במשך שנים לא אהבתי את בריידי, אני אוהד ג'טס , שנאה ספורטיבית אבל בניגוד למאמן הרמאי שלו(שאני שונא בגלל דברים שלא קשורים לניו אינגלנד)
תמיד הערכתי את בריידי בתור שחקן ולדעתי רוב ההצלחה של בריידי היא בגללו
אבל איבדתי אליו כל כבוד והערכה אחרי מסיבת העיתונאים שלו היום , קודם כל רואים שהוא משקר , הבדיחה הזאת אולי עובדת על אוהדי הפאטס לא על אף אחד אחר.
דבר שני ההערה שלו על ISIS הייתה בזיונית , מה באמת בריידי? אף אחד לא מת?אף אחד לא נאנס? אתה בטוח?
הערוץ מהסוג הזה אתה מקבל מאשתך או סתם איזה מישהו שלא מתעניין בספורט בסגנון של אף אחד לא מת מה זה כל כך חשוב לך שהקבוצה שלך הפסידה?

גיל 23 בינואר 2015

יותר מהכל זה נשמע כמו זילזול וזחיחות בניסיון להפווך הכל לבדיחה ולהפיל את זה על הש.ג.. קודם כל ביליצ'ק מפיל את התיק על בריידי וטוען שאין לו מושג לגבי איך כדורים מנופחים והוא בכלל לא נוגע בהם ומתעסק בנושא, ואז בריידי אומר שהוא לא שם לב לשום דבר ושלא מצא שום הבדל בין הכדורים בין שתי המחציות. כן, איזה עובד זוטר החליט על דעת עצמו להוציא לכדורים אוויר בלי להודיע לאף אחד.

Maldini 23 בינואר 2015

בליצ'ק, בריידי וקראפט גדולים יותר מה-NFL, הם תמיד היו ותמיד יהיו ולכן מתנהגים בהתאם

אני לא מבין למה מישהו העז לחשוב אחרת

גודל יצר את הפארסה הזאת וגודל ימשיך להנהיג בלי בושה את הפארסה הזאת לאחר שב-48 שעות הקרובות יתפרסמו "ממצאי החקירה" לפיה איזה Ballboy סורר פעל לבד על דעת עצמו ועבודתו בפאטריוטס תופסק לאלתר (אם הוא ירכוש דירה או רכב בחודשים הקרובים זה רק כי סבתא שושנה מראש פינה נפטרה והורישה כסף), ניו אינגלנד (אולי) יקבלו קנס כבד של 15K ובזה הסיפור יסתיים

הסדר הטבעי ישוב על כנו , כולם שמחים, כולם מרוצים, חוץ מאלו שלא

גיל 23 בינואר 2015

אני לא חושב שזה מה שיקרה הפעם. לפני כמה ימים כתבתי איך התקשורת מטפלת בבריידי והפטס בכפפוות של משי אבל כל זה השתנה. אחרי שברור לכולם שהם עבריינים סדרתיים אז התדמית שלהם אפילו בעיניי אוהדים נסדקה קשות. עונש חלבי יגרור שחיטה של גודל בתקשורת ויש לו הרבה סיבות להעניש את הפטריוטס קשה. החקירה היא באמת בדיחה אבל הכתם מעל הפטס לא ימחה.

Maldini 23 בינואר 2015

תדמית זה משהו אחד (ואני מסכים אגב) ועונש כבד של הליגה זה משהו אחר

בשביל להעניש את בליצ'ק או בריידי אתה צריך למצוא הוכחה ברורה שהיה להם קשר ישיר להורדת האוויר בכדור לאחר הבדיקה של השופטים ואני מעריך שהסיכוי למצוא הוכחה כזו שואף למינוס בהתחשב באופן שבו הם התבטאו אתמול (רק אנשים שיודעים שהם מכוסים מכל הכיוונים יכחישו בתוקף בצורה מגוחכת כזאת לדעתי, כאלו שיודעים שיש איזה אומלל שאפשר להפיל עליו את האחריות ולצאת נקיים כמו תמיד) או בדרך התנהלות של החוקרים שאפילו לא מצאו לנכון לדבר עם בריידי

אלא אם תהיה התפתחות סופר דרמטית הסוף של הסאגה הזו ידוע מראש, כל השאר זה wishful thinking בעיניי

No One 23 בינואר 2015

זה לא משנה
גם אם מחר ה NFL יודיע שאין הוכחות ואין עונשים,גם אם הם ינצחו בסופרבול 50-0
התפיסה הציבורית היא שהם רמאים
הסיפור הזה פותח את כל תכניות החדשות,לא חדשות ספורט, אני מדבר על החדשות במרכזיות ב ABC CBS
היה על זה אייטם היום אצל אוריילי שהיא תכנית החדשות הכי נצפית
בפוקס ניוז הביאו חוקר CIA לשעבר שאמר שלפי מסיבות העיתונאים ,איך שהם התנהגו ומה שהם אמרו אז הם משקרים

הספור הזה כבר יותר גדול ממה רוג'ר גודל יעשה

גיל 23 בינואר 2015

ברור שלמצוא אותם אשמים אישית יהיה כמעט בלתי אפשרי והעונש כנראה יהיה מגוחך. מצד שני, גם שון פייטון קיבל השעייה לשנה על אחריות שילוחית אז ביליצ'ק אולי כן יענש על זה.

אבל זה לא ממש משנה. אם היו אנשים שעוד היו להם ספקות לגבי הקבוצה אחרי ספייגייט אז עכשיו כל הספקות שלהם הוסרו. זה ימנע מביליצ'ק להכנס להיכל וגם המועמדות של בריידי תהיה בעייתית.

עומרי 23 בינואר 2015

ימנע כניסה להיכל?! מאחד מגדולי המאמנים וכנראה גדול הקווטרבקים? רספקטפולי, אתה חי בסרט.
עזוב שאין הוכחות, זו פרקטיקה ששומשה בעבר על ידי קבוצות אחרות (אני ראיתי שקרולינה והאיגלס הואשמו בזה) ונופחה עכשיו מעבר לכל פרופורציה בגלל המעמד, הקבוצה והפרסונל המעורב.

גיל 23 בינואר 2015

אין קשר להישגים. מביליצ'ק כמעט בוודאות ימנעו מלהכנס להיכל בפעמים הראשונות. לגבי בריידי זה תלוי בעד כמה הוא מעורב בנושא והשקרים שלו לא עוזרים. אם ימצא קשר או מספיק בוחרים יחשבו שקשר כזה קיים, אז בדומה לבייסבול שם גם שחקנים עם רקורד של פירס באלוט לא נכנסים ולא יכנסו אולי. הבוחרים לא סובלים רמאים ואל תביא לי את התירוץ שגם אחרים עושים את זה כי א. זה לא רלוונטי. רמאות היא רמאות. ב. כמי שכבר נכוו בנושא והם נמצאים במצב דומה לשחרור בערבות, הם היו צריכים להיות טהורים כמו האפיפיור וברור שהם לא כאלו.

ו"גדול" הקווטרבקים שלך בינתיים זכה או יזכה רק בסופרבולים שיש עליהם צל של רמאות אז אין ספק שבזה הוא אין לו מתחרים.

עומרי 23 בינואר 2015

תשמע, חבל שאנחנו לא מכירים אישית ככה הייתי בכיף סוגר איתך התערבות שמנה על כניסתו של בליצ'יק להיכל בלי שום בעיה. שלא לדבר על בריידי..
בריידי משקר? על בסיס מה החלטת? כי בפוקס ניוז אמרו?

השחקנים שאתה מדבר עליהם בבייסבול מכרו משחקים, לקחו סמים ממריצים וכדומה. גם ספייגייט זו פרשה שהוצאה מפרופורציה על ידי שונאי הפאטס ועובדה שלא כללה עונש השעיה כזה או אחר. כולה התמקדות בצוות האימון בזמן משחק רשמי (לא אימון, משחק מול 70 אלף איש) ותיעוד מה שכולם יכולים לראות. זה לא "אמריקאי" לנהוג ככה כמו שזה לא אמריקאי לעשות עבירה מכוונת כשאתה מוביל ב-3 20 שניות לסיום, אבל זה מינורי למדי.

העיקר שכבר סיפרת לעצמך איך תקהה את המכה לאחר ניצחון של הפטס בראשון הבא.

גיל 23 בינואר 2015

חבל שבאמת לא יכלנו להתערב כי אם היית קורא פרשנים, כולל אפילו אוהדי פטס כמו פיטר קינג, הם כתבו עוד לפני הפרשה הזו שלביליצ'ק יהיו בעיות להכנס להיכל בגלל הספייגייט. בפרשהה זו הוא מנסה להפיל את הסיפור על בריידי, טוען שאין לו מושג בכל הקשור לאיך כדור צריך להראות וזה שהוא לא שמע כלום על הפרשה עד יום שני. זה לא נשמע אמין במיוחד ונראה מה עוד יתגלה בקשר אליו.

לגבי בריידי, אתה ברצינות מאמין שהוא לא שם לב שהכדורים היו 2PSI פחות מהרגיל כל המחצית? צריך להיות או תמים לגמרי או מעריץ עיוור כדי לחשוב שלבריידי לא היה מושג שמשהו לא בסדר וזה בלי קשר לאם הוא מעורב ישירות או לא בפרשה.

בבייסבול, חלק גדול מהשחקנים לא הורשעו בכלום אלא פשוט נחשדים כי הם שייכים לתקופת הממריצים ורק על זה לא נכנסים להיכל אז זה לא כזה שונה. וספייגייט הוצאה מפרופורציה ואתה מביא את הטיפול של הליגה כ"הוכחה"? אותה ליגה שהשמידה פשוט כמשמעו עדויות מפלילות כי אז אולי היה צריך לסגור את הליגה ולבטל לפטריוטס כמה זכיות בסופרבולים? זה מינורי לגנוב תוכנית משחק של יריבות לפני סופרבול?

שמע, יש הבדל בין להיות אוהד לבין לחיות בהכחשה טוטאלית של המציאות כמו שאתה. ולמרות כל זה, סיאטל ינצחו את הפטס אבל אולי באמת ראוי לפטס לזכות בעוד סופרבול כשהם מרמים. זה מתאים למורשת שלהם.

גיל 23 בינואר 2015

שקוף שצריך להיות חידון על רמאויות בספורט (אבל יכול להיות שכבר היה פעם).

Amir A 23 בינואר 2015

החידון יכלול את כל שחקני הקו שמרססים על עצמם תרסיס שמן כדי להקשות את האחיזה בהם או לא?

No One 23 בינואר 2015

אני צריך להאמין שהמאמן שכל כך הרבה שנים אני שומע איך ההבדל העיקרי בינו לאחרים זה שהוא תמיד שם לפרטים הקטנים ,יודע כל מה שקורה אצלו בקבוצה ולא נותן לשום דבר לקרות בלי שהוא ידע , לא ידע כלום על מה שקורה הם הכדורים?

ולק"ב שרק לפני שבוע שלח את הבלטימור רייבנס ללמוד את ספר החוקים פצאום הוא שה תמים שלמיטב הבנתו והרגשתו(זה ניסוח עורך דיני כדי כדי שיהיה לו בעתיד פליסבל דיניאביליטי) הוא לא עבר על החוקים

מגוחך

גיל 23 בינואר 2015

וההתנהגות של הליגה היא בדיחה כרגיל. אפילו לא פנו לבריידי עדיין. גודל ניצב בפני ההחלטה החשובה ביותר בקריירה שלו, כזו שאולי תוביל לנפילה הסופית שלו. מצד אחד, לא לעשות כלום (או לתת עונש חלבי כמו שלילת בחירות דראפט וקנס) ולמסמס את העניין עד אחרי הסופרבול יגרור המון ביקורות. מצד שני, השעייה של מאמן לפני המשחק הכי חשוב בספורט האמריקאי תהיה רעידת אדמה. זה סיוט מבחינת הליגה, מה שרק יעצים את הרייטינג של הסופרבול עצמו.

ביסליגריל2000 23 בינואר 2015

האמת, לרוב אני אוהב לעקוב אחרי התגובות ולא להגיב, אבל הפעם אחרוג ממנהגי:
א. אי אפשר לשפוט פרנצ'ייז, מאמן, שחקנים – ולא משנה באיזה קבוצה מדובר – לפני שיודעים את כל העובדות
ב. הליגה עדיין עורכת בדיקה וטרם פרסמה ממצאים סופיים.
ג. המאמן והקיו-בי מכחישים מעורבות, יש מספיק דרכים לוודא שהם לא משקרים ודוברים אמת (פוליגראף, תחקור עדים ועוד..)
ד. הבאזז שיש בארה"ב הוא בעיני המתבונן בלבד וסובייקטיבי לחלוטין, אני למשל מזהה לא מעט כלי תקשורת שמתנהלים בצורה אובייקטיבית לחלוטין ומביאים טיעונים ותימוכין לשני הצדדים
ה. חבל ש'חוסר הסבלנות' ו'השמחה לאיד' שיש בחלק מהתגובות לפוסט הזה מגלמים בדיוק אבל בדיוק את הפרופיל השלילי בחברה הישראלית – לשפוט אדם ולגזור את דינו עוד טרם המשפט.
ו. ולמען ההגינות נאמר – אני אוהד פאטס ותיק (גם של הג'יאנטס – מסכים שזה נראה כמו דיסוננס קוגניטיבי..), אם יתברר בסוף שמדובר בתחבולה אחת גדולה שמעורבים בה אנשי הנהלה ואימון ושחקנים, אני מניח שקראפט לא יעבור על זה לסדר היום (בלשון המעטה) עוד לפני שהליגה תתחשבן עם הקבוצה
ז. ובשורה התחתונה – הדיון והשיח בסוגיה הם יותר מלגיטימיים – מותר ואפשר להיות אמוציונאליים, גם אותי זה מטריד ומעציב. אבל בואו נוכיח בפוסט הזה שאפשר לשמור על שיח תרבותי ופורה
שבת שלום לכולנו

גיל 23 בינואר 2015

בוודאי שאפשר לשפוט או לפחות לחשוד בפרנצ'ייז או אנשים מסוימים בו בעקבות אירועי עבר. הם לא נהנים מחמת הספק כמו קבוצות אחרות.

הליגה עורכת בדיקה? אתה באמת מצפה למשהו מהבדיקה שלהם? כמו שבדקו אירועים בעבר ולא מצאו כלום ורק אחרי חקירה נוספת התגלו דברים (מקרה ריי רייס, או הבאונטי). אותה ליגה שהשמידה קלטות של הספייגייט בלי לחקור את הנושא ברצינות? ואתה באמת חושב שמישהו יחקור את בריידי או ביליצ'ק במכונת אמת? עצם העובדה שעוד לא דיברו איתם אומרת הרבה על ה"חקירה" של הליגה.

באמת היית מצפה מבריידי או המאמן שיודו? המסיבות עיתונאים הללו חסרות כל ערך וכמו שפיטר קינג כתב, הם היו חייבים להכחיש בצורה גורפת כדי שלא ישעו אותם מהסופרבול.

אני לא מבין אלו עדויות אתה עוד צריך. 11 או 12 כדורים היו חסרים באוויר וברור שהארגון מעורב בזה. אולי לא נדע לעולם את הפרטים המלאים או מי בדיוק היה מעורב אבל לחשוב שזו איזו יוזמה פרטית של נער כדורים בארגון שהדיוק בפרטים הוא מה שהם מתגאים בו זה יותר מתמימות. אלא אם יתגלה הוכחה לאיזו קונספירציה הפרנצייז' הזה מוכתם להרבה מאוד זמן, בטח כשביליצ'ק ובריידי עוד שם.

Comments closed