קיימברידג׳. איקס אחד גדול

יש לואן חאל מזל שהוא במועדון כל כך יציב

fac

יש ללואיס ואן חאל מזל שהוא מאמן במועדון שהוא עדיין היציב ביותר בעולם. מקום בו מבינים שדברים לוקחים זמן. בו הקהל ממשיך לדחוף. ו50-60 אלף אנשים יגיעו לגומלין לדחוף את יונייטד לניצחון גבוה על היריבה הזו. שום לחץ לא יווצר על ואן חאל אלא אם יהיה למישהו רושם שהוא עלול לא להעפיל לליגת האלופות.

אפשר לסכם את ואן חאל עד עכשיו כך:

– הוא הצליח להנחיל את השיטה שלו וליצור קבוצת כדורגל ממושמעת ואחראית.

– הוא לא הצליח להכניס שחקן התקפי אחד לכושר משחק טוב באמת. וזה מה שקרה היום. אף אחד מהכוכבים היקרים של יונייטד לא היה מספיק רגוע בכדי לשים כדור ברשת.

התיקו מול צ'לסי. מסתבר
Beautiful disgrace

58 Comments

איתמר 24 בינואר 2015

מאמן ששולח את אחד הנוגחים הכי טובים שיש לו בקבוצה להרים קרנות צריך לעשות חשבון נפש נוקב ביותר.
יונייטד של ואן חאל אולי ממושמעת ואחראית אבל יותר מכל משמימה.
דיוויד מויס לא הביא את יונייטד בעונה שעברה לשפל שכזה.

Georgie Best 24 בינואר 2015

1+

דורפן 24 בינואר 2015

מצטער. לא זוכר נגיחה התקפית טובה של פיל ג׳ונס מאז שהוא ביונייטד

Shutzi 24 בינואר 2015

הוא שם גול אחד בנגיחה טובה עונה שעברה נגד ווסט ברום בבית, אבל זה כמובן לא הופך אותו לאחד הנוגחים הטובים בקבוצה.
https://m.youtube.com/watch?v=Or6fr7UaLYc

Georgie Best 24 בינואר 2015

לא יודע, בעייני זה סוג של גניבת דעת או לכל הפחות הגזמה פרועה לכנות את הכדורגל שלנו אחראי וממושמע רק בגלל שאנחנו במקום הרביעי.
בכל עונת פרמיירליג בעשור האחרון היכולת שלנו שווה מקום 10, העונה כ"כ הרבה קבוצות נחלשו אז איכשהו ועם המון ניצחונות של נס קאמפ נואו, נס ז'לגיריס, נס פח השמן ונס עם הרבה סוכר אנחנו איכשהו מתברגים במקום הרביעי.
ואם אנחנו באמצע הטבלה ומחוץ לגביע הליגה אחרי 4-0 משפיל אצל דונס ומשחק חוזר מול קיימברידג', מישהו מכנה את הכדורגל שלנו ממושמע ואחראי? הכדורגל שלנו כ"כ מביך, צפוי, בנאלי ומשעממם שהיחיד שנהנה ממנו הוא דה-חאה שזוכה להזדמנויות רבות להפגין עד כמה הוא טוב.

מה שהכי חורה לי זה שזו קבוצה אנטי-יונייטד בעליל, אנחנו פשוט לא מחפשים את השער, אצל מויס השיטה אולי הייתה פרמיטיבית אבל לפחות היינו תוקפים הרבה, מישהו זוכר משחק אחד העונה שהגענו בו ל- 6-7 מצבי הבקעה טובים?

הקטע עם ג'ונס מרים קרנות…לא יודע, נראה לי כמו שחצנות נטו של "בואו אלמד אתכם דבר או שניים על משחק הכדורגל".
מה הלאה? פלאייני עומד על יד הקורה במצבים נייחים של היריבה?

דורפן 24 בינואר 2015

עשור? גם שלוש קבוצות שהגיעו לגמר גביע אירופה היו שוות מקום 10?

אור 24 בינואר 2015

נדמה לי שהכוונה היא שבכל עונה אחרת בעשור הנוכחי, יונייטד הנוכחית הייתה שווה מקום 10,
לא שבמשך עשור שלם, יונייטד שווה מקום 10.

צרפתי 24 בינואר 2015

דורפן, בתיסכולו, ג׳ורג׳י קצת הגזים, אל תיקח את זה אישית.
רק נפלא מדעתי קיצד אתה עדיין מוצא מילים לתאר את המבוכה…

צרפתי 24 בינואר 2015

כיצד

תוהה בדרכים 24 בינואר 2015

הבעיה הכי גדולה של ואן חאל היא העקשנות והנטייה שלו להיות אובר חוכם. אתה רואה את זה גם בציוות של די מאריה כל כך קרוב לשער. הרי ידוע ששתיים מהתכונות הבולטות במשחק של די מאריה הן העובדה שהוא לא גולר וכושר הפריצה שלו. שאתה שם אותו כל כך קרוב לשער אתה מעצים את נקודות התורפה ומנטרל את נקודות החוזק שלו.

אני לא טוען שהקיצוניות השנייה היא אידאלית- מצב שבו מפטרים מאמנים אחרי זכייה בתארים גדולים או מצב שבו השחקנים יותר חזקים ממאמנים. מצד שני מאמן שהקבוצה שלו הוציאה כל כך הרבה כסף ומשחקת כדורגל כל כך גרוע (בלי שום מגמת שיפור אחרי יותר מחצי עונה) לא אמור להרגיש בטוח במקום שלו.

תוהה בדרכים 24 בינואר 2015

צריך גם להוסיף שכל מאמן גדול (בכל ענף ספורט) צריך כנראה מידה של עקשנות ואמונה בדרך שלו גם שהדברים הולכים פחות טוב. אבל צריך גם לדעת איפה צריך להיות עקשן, איפה כדאי להיכנס למלחמות ואיפה כדאי לוותר. עקשנות היא לא מטרה אלא אמצעי. התחושה לגבי ואן חאל היא שהוא כל הזמן מנסה להוכיח שהוא יודע יותר טוב מכולם. והאמת היא שהרקורד שלו במילניום הנוכחי לא בדיוק ממחיש שזה המצב.

אנצ'לוטי הוא המאסטר בעניין הזה וזו הסיבה שהוא (קרוב לוודאי) ייזכר היסטורית כגדול מואן חאל למרות שברור שהוא לא יודע יותר כדורגל ממנו.

סימנטוב 24 בינואר 2015

כל מילה

JM 24 בינואר 2015

לא זכור לי מתי אנצ'לוטי בנה קבוצה מאפס.
אני בטוח במיליון אחוז ששנה הבאה יונייטד תתחרה על כל התארים.

עידו 24 בינואר 2015

אחד המשחקים המהנים שראיתי (ולא מבחינת רמת המשחק כל ההרמות האלו הזכירו לי את שנות ה-80)
היה פשוט כיף לראות ולשמוע את הקהל, את האיצטדיון, עמדת הצילום וכו'. ניחוח של משהו אחר.
וגם לא רע שמקבלים עוד משחק שאין גביע האלופות… וכן מזל שלא עפנו..

ירושלמי 24 בינואר 2015

מחזק.
זה היה משחק מדהים, אולם אין קשר בין הדבר הזה לענף הכדורגל.
וזווית הצילום נוראית. לא ניתן היה לראות מה קורה בקו הרחוק או באזור שמתחת למצלמה.
אולי זה חלק מ"חוקי קיימברידג' ".

Shutzi 24 בינואר 2015

וואן חאל מודה שהההפסד 5-3 בלסטר גרם לו לעבור לשיטה, שמקנה יותר שליטה ומשמעת טקטית ובכך מעניקה יותר רוגע להגנה. הבעיה שזה גם מעניק יותר רוגע להגנת היריב … ומלבד זאת, זה סגנון משחק מאד משעמם. שיטה כזו יכולה אולי לעבוד, בתנאי ששחקני האיכות של יונייטד (די מריה, רוני, מאטה, וואן פרסי, פלקאו …) ייצרו מספיק מצבים וגם יכבשו באחוזים די גבוהים. בסדרת הניצחונות שלנו כבשנו אמנם באחוזים גבוהים, אך יצרנו מעט מצבים, ורוב השחקנים אותם ציינתי לא שיחקו כל כך טוב (בלשון המעטה).
לדעתי, המקום שלנו בטופ ארבע נמצא בסכנה רצינית. כרגע יונייטד היא הקבוצה החלשה מבין הטוענות למקומות 3-4 (ארסנל, סאות׳המפטון, טוטנהאם, ליברפול ואולי גם ווסטהאם נראות טוב יותר). המשחק היום לא היה תצוגה חד פעמית. ככה אנחנו נראים הרבה זמן. היה לנו פשוט טונה של מזל! מתישהו המזל מתאזן …
נקווה שבעונה הבאה נשחק יותר טוב. כרגע אני לא רואה באופק השתפרות משמעותית.

סימנטוב 24 בינואר 2015

הפכנו לקבוצת אמצע המגרש

אבו צ'יצ'ריטה 24 בינואר 2015

אין לי הרבה להוסיף על הדיון בואן חאל (שהוא די בלתי נסבל, אבל יש לו מזל- שהוא בא אחרי מויס ולא הפוך….)
תעשו תרגיל מחשבתי – נגיד שבשנה שעברה היו מביאים אותו ולא את מויס? הרי בשלב הזה של העונה עם יכולת כזו היו הרבה אנשים שהיו מתלוננים למה לא הביאו את מויס.
מה שכן, אסור לתת פטור לשחקנים בקלות כזו. כל דיון צריך להתחיל בזה שאת קיימברידג' יונייטד, רוני, די מריה ושות' צריכים לפרק גם בלי מאמן.

ירושלמי 24 בינואר 2015

השאלה שצריכה להשאל היא האם יש מצב בו יונייטד אמנם מסיימת במקום 4-3 אבל מויס בכל זאת מוחלף בסיום העונה עקב היכולת?
וגם מה לעזאזל ינוזאי?
ואם אני שחקן של קיימברידג אני לא בטוח שאני מחליף חולצה עם אחד משחקני היונייטד (כמו ששכנר אמר בתחילת המשחק, הצוות המקצועי אמר להם שמי שלא מחזיר את החולצה שלו בסיום הוא יצטרך לשלם עליה).

אריק 24 בינואר 2015

מעניין לחזור לקרוא את התגובות שלכם ל2.5 אנשים שזעקו פה שיש רק אחד -יחיד ומיוחד – שיכול להחליף את פרגוסון. כמה בלבולי מח על ערכים, כמעט ונשבר האינטרנט.
מויס היה מינוי מזעזע והפתרון שמצאו לזה מזעזע רק מעט פחות.
איי שום סיבה להתעקש. מישהו זוכר מתי ההרינג המיובש הצליח לאחרונה?
מקווה שמחפשים יורש. ומקווה שמחפשים אותו במדריד בלונדון או בגרמניה.

גיל 24 בינואר 2015

להפך. עם מויס בשנה שנייה ועם הרגש שעשו השנה יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהכדורגל שהיית רואה היה הרבה יותר טוב. במקום זה אם נכנסים לתקופה של מאמנים שלא מסיימים את העונה אז זה הופך את יונייטד לקבוצה ככל הקבוצות ולדפוס שיהיה קשה להשתחרר ממנו.

יוסי מזרחי 24 בינואר 2015

אריק, חבל על האנרגיה שאתה מבזבז כדי להוכיח שצדקת, ומה לעשות שלא?
לא צדקת בביקורת הפראית על מוייז, תארת אותו כאשם היחיד והבלעדי לכשלון בעונה הקודמת,וזה היה המרכיב המרכזי בביקורתשלך, וכן, הזכרת את מוריניו..
האמת היא שמוייז תרם לא מעט לכשלונו ולו רק כי הוא הסכים להתפשר על הכנה חלקית של הסגל ולא השכיל להבין שבעונה ראשונה שלו יסתפקו גם בפחות מאליפות וניסה לפחות בהתחלה ללכת על יותר..
זה באשר למוייז.
.
כשהוא נזרק לכלבים והביאו את ואן-חאל, נתנו לו כלים כמעט בלתי מוגבלים והם אלה שמיצרים את ההבדל בין שתי העונות האחרונות, בלי ההלם של פרישת סיר אלכס, שחלה רק על השנה ההיא ושממנה לא סובל ואן-חאל.
לא גדולתו של ואן-חאל אלא אותם מאתיים מליון שהיו לו כדי לבנות את הקבוצה מחדש, ושחלקם בוזבז ןמבוזבז, ובמקומות שצריך הוא לא טיפל, וכנראה שבפחות כסף ופחות יהירות ועקשנות היו אחרים משיגים יותר,לפחות ברמת הכדורגל.
להגיד שיש דרך זה לא מספיק צריך להכיר במציאות להעריך מה ניתן לשנות ולעשות את זה בלי פילוסופיות גבוהות שכנראה אין בתוכן כלום.
מוייז , עם הררה ושואו שאותם לא הביא ואן חאל ,ואולי עם עוד שניים שהוזכרו בזמן שהוא עוד היה אצלנו, היה משיג הרבה יותר מההישגים מאחזי העיניים של הפרק הזה, אבל הדברים האלה הם מיים מתחת לגשר ועכשיו אנחנו תקועים עם מה שיש.

יוסי מזרחי 24 בינואר 2015

בדרך כלל אני מתון וחסיד של יציבות ושקט, אבל הבוקר אני מסכם את מה שאני חושב על העונה הנוכחית במילה אחת.
הביתה.

אריק 24 בינואר 2015

הבעיה שאפילו שברור שיש דרך לעבור וצריך לעבור אותה, זה פשוט לא מעניין. כדורגל משעמם, שחקנים במיליונים, תירוצים שחוקים. קשה לצפיה.

יוסי מזרחי 24 בינואר 2015

אריק, זה הרבה יותר מסתם כדורגל משעמם. זו תוצאה של יהירות ושאר ירקות.

אופיר 24 בינואר 2015

הרבה אנשים גדולים עברו בקיימברידג' לאורך השנים. ואן חאל אינו אחד מהם.

סימנטוב 24 בינואר 2015

רבים וטובים אסתפק גיטריסט האהוב עלי במיוחד שאוהד את הקבוצה שלך
http://www.famousfootballfans.com/2011/11/david-gilmour.html

גיל 24 בינואר 2015

מועדון שמבינים שדברים לוקחים זמן? לא נראה לי שמויס יסכים לזה.

יעקב 24 בינואר 2015

מעולם .אפילו לא בעונה של מויס לא פיללתי בסתר ליבי להפסד של יוניטד.מעולם גם לא חשתי שעמום רב כל כך.כך שניתן לוותר על הצפיה.

edgecator 24 בינואר 2015

ואן חאל הוא גנב דעת שאין דברים כאלה. מסרס לחלוטין את משחק ההתקפה, עלק כדי לייצר שקט הגנתי. זה לכאורה עבד, עם כמות הספיגות הנמוכה יחסית בחודשיים האחרונים, אבל אלמלא דה חאה היא הייתה כפולה לפחות. ואז מה היה התירוץ? הפציעות עכשיו כבר מאחורינו, אלא אם יאנג הוא שחקן שבאמת קשה להסתדר בלעדיו. ינואר תכף נגמר – בלם? מגן? אין בשוק משהו שטוב יותר מהחבורה שלשיטתו של ואן חאל מכריחה אותו לשחק בשיטה לא אופטימלית?

אני כבר מוכן להישבע שהוא עושה דווקא. לשים את די מריה פעם בתור חלוץ ואז בתור 10 מאחורי החלוצים זה פשוט בדיחה, כשזה ברור שבכל מערך יש לפחות עמדה אחת שבה הוא יכול לתפקד בצורה הרבה יותר טובה, במקום לתקוע את משחק ההתקפה. להדביק את הררה לספסל, כשכל מי שעיניו בראשו רואה, בדקות המועטות שבהן הוא משחק, שמדובר באחד השחקנים היותר אפקטיביים שיש בסגל. ינוזאי שלא קיבל כלל הזדמנויות בתקופת הפציעות, אתמול נדחף לעמדה שמה לו ולה. העיקר שפיל ג'ונס מרים קרנות. הכל, כדי שבמשחק רנדומלי כלשהו שבו במקרה דברים יילכו קצת יותר, הוא יוכל לשבת במסיבת העיתונאים ולהתפאר בחוכמתו הטקטית.

ולא שצריך לנקות את השחקנים מאחריות, הם נותנים הרבה פחות מהמצופה מהם. אבל ואן חאל לא מאפשר להם לתת הרבה יותר מזה.

edgecator 24 בינואר 2015

אגב, אני לא מבין למה שמו של מויס עולה כ"כ הרבה פעמים מהתגובות, שמעתי אנשים שמדברים אפילו על איזשהו צדק פואטי. יש עולם שבו גם מויס וגם ואן חאל לא מתאימים ליונייטד, נראה לי שזה העולם שבו רובנו חיים. אין ממש יסוד סביר להניח שהשנה, עם מויס, הדברים היו נראים טוב מכפי שהם נראים כרגע עם ואן חאל. סט שונה לגמרי של בעיות.

יוסי מזרחי 24 בינואר 2015

אני לא מסכים לחלק השני של דבריך , אבל מאחר והם רק תאורטיים ,נניח לוויכוח הזה.
למה עלה שמו של מוייז? כי הוא היה שם והוא הבסיס להשוואות.

גיל 24 בינואר 2015

אני חושב שאתה טועה אבל הבעייה שאין לנו שום דרך לדעת בגלל הדרך הנבזית שבה ההנהלה בחרה להתייחס אליו. שנה שנייה אחרי הפרישה כשהיה ברור שהוא לא הולך לשום מקום ושחקנים לא היו חותרים תחתיו, ביחד עם רכש מתאים, היה מייצר כדורגל טוב יותר ממה שאנחנו רואים היום להערכתי. אבל הבעייה העיקרית מעבר לעניין הכדורגל הוא התקדים שהפיטורים שלו יצרו. אם פיטורים של מאמן ראשון היו סוג של הלם, אז לפטר את המאמן השני יהיה הרבה יותר קל וזה יוצר לחץ גדול על כל מאמן שמגיע להשיג תוצאות מיידיות.

edgecator 24 בינואר 2015

אני לא מסכים. כמו שדורפן אמר – זה עדיין המועדון היציב ביותר בעולם לעבוד בו (מבין מועדוני העל). בצ'לסי, ריאל, ברצלונה, באיירן ואחרות לא היו מקבלים קבוצה שנראית כ"כ רע, ואן חאל כבר היה מזמן בדרך הביתה לאיזו אלקמאר או טוונטה. לא חושב שהוא מרגיש לחץ, אני לא חושב שיש אפשרות להרגיש לחץ כשאתה כ"כ יהיר. זה בעיניי מספר אגב את הסיפור של מויס: הטענה העיקרית שלי לגביו הייתה שלא מדובר במאמן שמסוגל להתמודד עם מצבים בעייתים כמו זה שאליו הוא נקלע. אין ספק שהוא היה בסיטואציה לא פשוטה, אבל הוא נתן לה לשלוט בו במקום לעשות ההיפך והוציא ממנה את המינימום – וליונייטד צריך להיות מאמן שמוציא ממצב נתון יותר מהמקסימום. מאמן חזק ומחזק, שלא ייתן לאותו לחץ-לא לחץ להכריע אותו. מויס לא היה כזה, ואן חאל כביכול כזה אך כאמור מתעקש לעורר בכוח קשיים אחרים.

הייתי בעד הפיטורים של מויס, וכמובן שאם לא נסיים בטופ 4 אהיה גם בעד פיטוריו של ואן חאל. אין כאן שום בעיה מוסרית או בעיה עם אתוס המועדון. פשוט כי מסתבר שכשמאבדים דמות כמו פרגוסון, ונמנעים מלהביא את הדבר הטוב הבא (shout out לאריק), צריך לחפש יותר משנה-שנתיים כדי למצוא תחליף הולם. זה לחלוטין מתבקש.

גיל 24 בינואר 2015

אולי מבחינת האוהדים הוא יציב אבל איך אתה יודע שמבחינת ההנהלה? אחרי התקדים של שנה שעברה שום דבר לא בטוח ובטח דברים שונים ממה שהיה בתקופת הסר. אז הנה, יש לך דוגמא למאמן חלש יחסית מול השחקנים ומאמן חזק שלא מושפע מלחצים והתוצאות דומות. אז אולי זו לא בעייה רק של מאמן?

edgecator 24 בינואר 2015

איך אני יודע? זה פשוט – ואן חאל עדיין המאמן. לא זו אף זו, אין אפילו שמועות על פיטורין. פשוט כי לכולם, אפילו לתקשורת שרק מחפשת, ברור שהמטרה העיקרית של יונייטד לעונה זו היא להגיע לטופ 4. הכדורגל מחריד, אין ספק, אבל לא נראה לי שזה מזיז לגלייזרים נכון לרגע זה. ושוב, אם זה היה במועדון צמרת אחרת, סביר מאוד להניח שואן חאל כבר היה מפוטר. זו ההוכחה ליציבות. בוודאי שדברים שונים וטוב שכך, כי פרגוסון כבר לא שם ואין צורך לנהוג כאילו הוא כן.

לפחות העונה, הבעיה היא בעיקר המאמן. כשלי הניהול של וודוורד, לפחות בעונה זו, מתמצים בזה שהוא שהשחקנים נקנו בכסף גבוה מדי, לא שלא נקנו שחקנים (כפי שהיה בעונה הקודמת). לשחקנים יש כמובן חלק בבעיה, אבל אני באמת מאמין שואן חאל מגביל אותם באמצעות ההחלטות המשונות שלו. לגבי העונה הקודמת, כמובן שהיו תנאים חיצוניים שכל מאמן היה מתקשה להתמודד איתם, אבל למויס היה קשה מאוד, קשה מדי כנראה, לפחות קשה מכפי שמצופה ממאמן של מועדון בסדר גודל כזה, ואני לא חושב שצריך היה יותר מזה כדי להסיק לגבי ההתאמה שלו. אבל העונה ההיא כבר נגמרה, השנה זה בטח לא אותו לחץ, התנאים הרבה יותר נוחים, והתוצאות (על המגרש לפחות) רעות מאוד. אז כן, כרגע זו בעיה של מאמן.

אריק 24 בינואר 2015

שניהם נכשלו לפחות עד כה יותר בדרך מאשר בתוצאה. שממה.

gil - zim 24 בינואר 2015

I am speaking only on yesterday game, we must remember that with condition like yesterday (small peach, wind, the ball jumping etc.') the less technical team have big advantage, the only advantage that Manu have yesterday was in the name

Georgie Best 24 בינואר 2015

Small peach זה כמו הקווינס פארק רייסנס של ואן חאל :)

אריאל גרייזס 24 בינואר 2015

המזל היחיד של ואן חאל זה שהליגה האנגלית כל כך חלשה שהוא עדיין במקום שמוליך לליגת האלופות. אבל אם הוא ימשיך ככה, אין מצב שהוא ישמור על המקום הזה. כשבקיץ קראתי לו טכנוקרט ומאמן משעמם אוהדי יונייטד תקפו אותי שאני אומר את זה רק כי הוא מאמן שלהם. אולי עכשיו אפשר כבר להגיד שלא מדובר בגאון ולא נעליים.

גודזילה 24 בינואר 2015

הצליח להנחיל את השיטה… אבל השיטה חרא.
מחזיקים בכדור… אז מה?!

סימנטוב 24 בינואר 2015

אל תזלזל יודעים למסור אחורה והצידה מצוין…

דורפן 24 בינואר 2015

קבלו שינוי… תוצאה פנטסטית ליונייטד.

סימנטוב 24 בינואר 2015

טקטיקה גאונית

יוסי מזרחי 24 בינואר 2015

זה כמו ההוא שקונה נעליים במידה קטנה בשני מספרים רק כדי להרגיש מצויין כשהוא חולץ אותן בערב….

סימנטוב 24 בינואר 2015

:)

אביאל 24 בינואר 2015

טוב הנה התחזית, גמר ליברפול נגד יונייטד – ג׳רארד כובש ראשון, אבל יונייטד לוקחים בפנדלים.

מעניין מה היחס של חברות ההימורים לתיקו של יונייטד אתמול ולהפסדים של צ׳לסי וסיטי.

דורפן 24 בינואר 2015

יונייטד לוקחת עם 0-0 בחצי נגד ארסנל (דה חיאה עוצר שני פנדלים), ו-0-0 בגמר מול ליברפול (דה חיאה עוצר שלושה פנדלים). המשחק האחרון של דה חיאה ביונייטד אגב.

דורפן 24 בינואר 2015

ויחס הימורים? אני משער שמשהו כמו 1 ל2000. הפסדי בית לצ׳לסי וסיטי כנראה 1 ל-20. תיקו של יונייטד בחוץ בטח 1 ל-5. ייתכן ואפילו יחס ארוך יותר

אריק 24 בינואר 2015

קודם שינצחו את בולטון וקמברידג'

אריק 24 בינואר 2015

בעיקר עםנהחוד האימתני של גודיונסן והסקי שהייתי בטוח שכבר 5 שנים בפנסיה.

matipool 26 בינואר 2015

היי – לפחות לא ספגנו מהחוד הנ"ל ..
הייתי קצת בשוק כשראיתי שהסקי עדיין בתחום .
ולמה דורפן כותב שזה יהיה המשחק האחרון של דה חאה ביונייטד ( דרך אגב – הלוואי ) ? החוזה שלו מסתיים ?

ניינר 24 בינואר 2015

אני לא מבין מה אתם רוצים מואן חאל
יחסית לצ'לסי, סיטי, ספרס וסוטון עשיתם תוצאה מעולה

D! פה 24 בינואר 2015

יום פסיכי!

יוסי מזרחי 24 בינואר 2015

העובדה שהיריבות נתקפו בדלקת ריאות לא מעודדת אותי שסובל "רק" מאנגינה.
סליחה על הדימויים הלא סימפטיים אבל המסר כנראה ברור.

היסטוריון של ספורט 25 בינואר 2015

לא קראתי תגובות אבל …אחרי סוף השבוע והדחות סיטי ,צ'לסי ,טוטנהאם והקבוצה של לה טייסיה
נראה לי שואן חאל יוצא המנצח הגדול של שבוע הגביע הזה.

Comments closed