גרנט באפריקה

סיטואציה בה יש לו מה לתרום

avram

ראשית, לגבי האלימות. כשנותנים למדינה מושחתת שגם מרמה בכדורגל לארח אליפות יבשתית – זה מה שקורה. נבחרות כאלו פיפ״א צריכה פשוט לסלק להרבה שנים.

אבל בעיקר גרנט: לעבור את שלבי הנוקאאוט של כל אליפות יבשת בשתי תוצאות 0-3, כולל ניצחון על הנבחרת הביתית, זה מאד מרשים. והסיבה שגרנט מצליח שם היא לדעתי פשוטה. הוא הגיע סוף סוף – עשור לתוך הקריירה האירופאית שלו – לסיטואציה בה באמת יש לו מה לתרום. לא כנציג אוליגרך נגד מאמן-על. לא לוקח קבוצה סרבית ביתרון 10 נקודות. וגם לא מכניס את עצמו למאבקי התחתית באנגליה: שזה עניין למאמנים וורקהוליקים.

אבל כאן היה מקרה של נבחרת עם כוח אדם מרשים מאד במושגי היבשת ובעצם בכלל. שחקנים שהגיעו רחוק באליפויות עולם ורחוק מאד באליפויות צעירים, אבל בקמפיין האחרון במונדיאל היו די נאיווים. לא כאיזשהו סטריאוטיפ אפריקאי אלא עובדה. וגרנט, מאמן שלא הייתי ממליץ לתת לו לבנות קבוצה, הוא די מומחה לסיטואציות כאלו: קצת עצות טובות, קצת עבודה על בטחון של שחקנים, קצת טקטיקה. וכך הוא מגיע לרגע השיא האמיתי בקריירה שלו.

Money can't buy me love - רינת ורדי
הצ׳לסיפדיה הראשונה שלי, כרך א׳: שוערים והגנה

62 Comments

fd 5 בפברואר 2015

אבל כרגיל הולך להפסיד בגמר

איציק 6 בפברואר 2015

אני חושב שממעיטים בהבנת הכדורגל של גראנט (לא שצריך להיות חכם גדול בשביל זה אבל הוא גם לא טיפש מהמאמנים האחרים). הוא כנראה לא בשלישית המאמנים הכי טובים בעולם כרגע, וכנראה אף פעם לא היה ולא יהיה, אבל מצד שני זה לא רק התחת שלו. האיש מודע למה שיש לו ביד ולמה שיש ליריב, הוא יודע להעמיד שחקנים נכון על המגרש ובמיוחד יודע להגדיר להם משימות (ראינו כשהיה המאמן הלאומי, הנבחרת היתה אפורה אך עמדה נכון על המגרש, לא נלחצה גם בפיגור, וידעה להחזיר שער על כל שער שקיבלה). אני מקווה בשבילו שיזכה, העיניין הוא שגם אז לא יעריכו אותו, ותמיד יסבירו למה זכו למרות גראנט ולא גם בגללו. אז ראינו הרבה אסופות שחקנים נהדרות, בכול מיני ענפי כדור, שלא יצא מהם כלום. אצל גראנט יש אליפויות מדינה (שמענו שאחרים הכינו לו את הקבוצה, בסדר, תמיד הממשלה הקודמת אחראית לכישלונות והנוכחית להישגים רק בהפוכה), הנבחרת לא הבריקה אך גם לא ביישה, וגם אם צ'לסי היה לא כל-כך גרוע.

דורפן 6 בפברואר 2015

ראשית, הוא לא לוקח נבחרת לא הישגית. היה להם מונדיאל לא טוב מבחינת תוצאות – בצד תיקו עם גרמניה בו היו יותר טובים.

שנית, הוא מבין כדורגל. חסרונותיו כמנג׳ר שנחשפו בשתי ירידות רצופות הם לא הבנה, ולא מנהיגות ולא קשר עם שחקנים. הוא לא עובד קשה כמו מנג׳ר גדול. הוא יותר מדי נוטה לסמוך על טקטיקה נקודתית או מניפולציות של מוטיבציה ופחות מדי על אסטרטגיה וסגנון משחק עקבי. והוא גם נכנס להתקפי פחדנות מטורפים.

אבל כדורגל הוא מבין בגדול.

עובר אורח 6 בפברואר 2015

+2

אופיר 6 בפברואר 2015

לא יודע, הלאומן הקטן שבי תמיד רוצה שהאיש יצליח.

בענין אחר – עד עכשיו אני לא מבין איך מישהו מסוגל להכתיר את העונה ההיא בצ'לסי ככשלון, כשבמקרה הקיצוני ביותר היא עשויה לתמוך בתיזה של בורוביץ' על חשיבותו הפחותה של המאמן. מהנקודה בה הוא נכנס לתמונה, ההישגים של הקבוצה ההיא היו כבירים.

דורפן 6 בפברואר 2015

צ׳לסי לא נכשלה באותה עונה כי היא הייתה קבוצה אדירה וגרנט עשה נכון והשאיר את הקבוצה בידי סטיב קלארק.

המהלך של פיטורי מוריניו, אותו הנדס גרנט עם אברמוביץ׳, הביא המממ….. תועלת עצומה למנצ׳סטר יונייטד בשנים שיבואו. זה היה מהלך התאבדותי כמעט של מועדון שלקח לו כמה שנים להתעשת.

עובר אורח 6 בפברואר 2015

מסכים לגמרי

אופיר 6 בפברואר 2015

הכל טוב ויפה, אבל העונה ההיא של צ'לסי היתה הצלחה מקצועית גדולה לקבוצה – עם או בלי קשר לאברם – והנסיון של הרבה אנשים להכתיר אותה ככשלון לא ברור לי.

תוהה בדרכים 6 בפברואר 2015

מצד שני, צריך לציין שהייתה לו הגרלה מטורפת בליגת האלופות. אני לא זוכר אי פעם דרך יותר קלה מאולימפיאקוס וגלאטסאריי בדרך לחצי הגמר. בחצי עצמו, היה לו כבר יותר מזל משכל.

למי שראה את צ'לסי משחקים באותה עונה היה ברור שהם קבוצה פחות חזקה מזו שהייתה למוריניו ולאחר מכן להידינק או בעונה הראשונה של אנצ'לוטי.

עומר 6 בפברואר 2015

אם יורשה לי לסטות לגמרי מהנושא ולנצל את קהל הקוראים / מגיבים של דה-באזר –
אני מתכנן ביקור משפחה באטלנטה בשבועיים הראשונים של אפריל.
מלבד משחקי NBA של ההוקס הלוהטים, האם יש למישהו המלצות לאירועי ספורט מעניינים שצפויים להתקיים באזור של אטלנטה בתקופה הזו? מקצוענים / מכללות / תיכונים – אם זה איכותי או פשוט חוויה אנתרופולוגית, אני בעניין.
אני גם מוכן לנסוע לא מעט בשביל משהו טוב, כך שפחות או יותר כל אזור דרום-מזרח ארה"ב נחשב ב"אזור של אטלנטה".
תודה מראש

גלן 6 בפברואר 2015

מה הבעיה?

סע 250 קילומטר. שלם יותר 1000 דולר לכסא ותהיה בארוע ספורט מפורסם ואגדי. המאסטרס! אלא אם אתה מהמפלגה שבמצע הבחירות הצהירה שגולף זה לא ספורט.

גלן 6 בפברואר 2015

חוץ מזה שהברייבס מתחילים בחוץ וחבל כי opening day זה חוויה בכל הליגה אבל ב10 לאפריל יש להם משחק בית ראשון מול היישות הקרויה המטס

Amir A 6 בפברואר 2015

גלן, לקחת פה סיכון רציני. אם בטעות הוא ילך למשחק ועוד יותר בטעות יתאהב במטס, הוא יוכל אחר כך לתבוע אותך על סבל ויסוריים. אין שופט שלא יפסוק לו פיצויים שיחסלו אותך כלכלית.

מתן 6 בפברואר 2015

תעשה קונקשן באנגליה ולך למשחק פרמיירליג..

עומר 6 בפברואר 2015

בקיצור, לא התקופה הכי טובה בשביל אוהד ספורט לבקר באזור…

גלן 6 בפברואר 2015

אני חושב שבייסבול משחק ראשון בעונה באטלנטה זה כיף גדול גם בלי להבין את המשחק וממליץ בחום. בטח אם אתה לא הולך לבד. גולף זה באמת לאנינים אבל בכל זאת זה הוימבלדון של הגולף למי שמתעניין בכל מה שמסביב. זה אחרי סיום כדורסל המכללות ופוטבול. והוקי כבר אין שם כמה שנים .

גלן 6 בפברואר 2015

צודק. בעיקר אם הוא ייקח אותי לבית משפט בארצות הברית. אגב אחד ה opening days שהכי נהנתי שהייתי בו היה של המטס מול הקרדינלס באצטדיון ההוא שם שרו הביטלס בקולות.

גלן 6 בפברואר 2015

בית משפט בניו יורק התכוונתי

תוהה בדרכים 6 בפברואר 2015

הבעיה של גרנט בקבוצה כמו צ'לסי הייתה חלק מההצלחה שלו נובעת מיכולת לייצר קשרים אישיים ויחסים עם שחקנים. כנראה שעם שחקנים מדרג מסוים (שיש להם גם מנטליות שונה) זה לא עובד. הנקודה פה היא לא רק הידע המקצועי אלא גם היכולת למשוך את השחקנים אחריך. שבא מאמן עם אפס רקורד שגם הוא לא שחקן עבר בעל שם לקבוצה כמו צ'לסי, זה לא יכול לעבוד.

תוהה בדרכים 6 בפברואר 2015

וזה נכון גם לגבי בחישה עם עיתונאים. מה שעובד על איל לוי, צנציפר, עמיקם ויוני היללי, לא עובד על עיתונאים באנגליה.

אופיר 6 בפברואר 2015

שמע, עיון קצר במדורי הספורט של הדיילי מייל, הדיילי מירור, הדיילי אקספרס, הדיילי טלגרף, הסאן והאינדיפנדנט יגלה לך שמדורי הספורט בעברית הם זהב לעומת הזבל שרץ שם.

משה 6 בפברואר 2015

1+
צנציפר והללי היו מקבלים שם תג של איכות.

טל המנצ'סטרי 6 בפברואר 2015

לגבי מדורי הרכילות של הצהובונים באנגליה אז כן, ללא ספק ושם זה מסתיים.

דורפן 6 בפברואר 2015

אופיר – אתה טועה בגדול. גם הצהובונים באנגליה הם צהובונות טובה. מהבחינה שהם לא דופקים חשבון לחזקים. הם לא כותבים ״כדורגלן בכיר נראה בזרועות דוגמנית מפורסמת למרות שיש לו קבועה״. הם כותבים את השם.

תוהה בדרכים 6 בפברואר 2015

מבחינת רכילות, אולי. מבחינת יחס כללי, מוריניו מקבל שם יחס סופר אוהד. וזה לא בקטע עיתון שאוהד את צ'לסי (כפי שאתה רואה בספרד או איטליה) אלא ספציפית למוריניו.

איציק 6 בפברואר 2015

לא הבנתי… פרט לאיל לוי, למה אתה מזכה את כל השאר בתואר עיתונאים? מה הקשר בינם לעיתונות?

7even 6 בפברואר 2015

חח יוני הללי עיתונאי חח
בערך כמו לקרוא לפרימו עיתונאי

דורפן 6 בפברואר 2015

או קיי. גמרתם להשמיץ בעילום שם. אני מבקש שמעכשיו מי שמבקש להשמיץ מישהו – יוסיף את שמו האמיתי בכדי לתת תוקף לעמדתו האמיצה.

איציק 6 בפברואר 2015

איציק לא טוב לך, כך גם לפידות.
חוץ מזה, להשמיץ זה כאשר לא אומרים אמת… אני אמת דיברתי!!!

D! פה 6 בפברואר 2015

יפה

ניינר 6 בפברואר 2015

רק חבל שהטורניר הזה נראה נורא.

רומן 6 בפברואר 2015

הישג יפה לגרנט על הנייר,
אבל זה כדורגל פרימיטיבי ותת רמה, עכשין בראיה לאחור אני שואל את עצמי אם זאת היתה גם הרמה במונדיאל ורק בגלל ההתרגשות מהארוע לא קלטתי את זה, או שזה רק הכדורגל האפריקאי.
מביך לצפות בזה, אין תנוע בלי כדור, אין שטף, יש המון כדורים שהבלמים מעיפים סתם קדימה, בקיצור נראה כמו מחניים.

דורפן 6 בפברואר 2015

הנבחרות האפריקאיות היו טובות במונדיאל והיו קרובות אפילו לארבע עולות לשלב השני. הטורניר הזה נראה כמו טורניר בו אתה שולף שחקנים מקבוצות באמצע עונה. למרות בעיית מזג האוויר – הם חייבים לעבור לקיץ האירופאי.

D! פה 6 בפברואר 2015

מה מזג האוויר בקיץ האירופי?

זה אמנם חבל אבל אכן כל עוד מרכז הכובד של המשחק הוא באירופה הם נפגעים קשות מהעניין.
פתרון אחר, עם כל החיבה שלי למחזורי חג המולד, או יציאה לפגרה של מספר שבועות באירופה כולה, בדומה לגרמניה. אפשר גם
לשחק כדורגל נבחרות מרוכז בתקופה הזו.

דורפן 7 בפברואר 2015

מזג האוויר במערב אפריקה לא מתאים לכדורגל – למרות שאולי אפשר לשחק בלילה. בחלק הדרומי של היבשת חורף – אז מזג האוויר אידיאלי.

זו בעיה – אבל האליפות בתצורתה הנוכחית איומה.

היסטוריון של ספורט 6 בפברואר 2015

אמנם גרנט הגיע לצ'לסי באופן הזוי אך עשה שם עבודה נפלאה ורק בגלל "מזל רע" הוא לא לקח את הצ'מפיון .
הוא כזכור הגיע לקבוצה במשבר שהייתה בסכנת הדחה משלב הבתים בצ'מפיון …ובמצב לא טוב בליגה.
את הקבוצה הזו הוא הוליך לראשונה בהיסטוריה שלה לגמר הצ'מפיון .
ומרחק קטנטן מהאליפו בליגה.
בקיצור דווקא המזל (המכונה "התחת של גרנט " ) עמד לא לרועץ שהרי אלמלא ההחלקה של טרי הוא היה מלך העולם !
איני מחסדיו של גרנט אבל גם בנבחרת ישראל הוא סיים קמפיין ללא הפסד מול צרפת שתגמור את הטורניר כסגנית אלופת העולם וכן מול שוויץ (שלא תחטוף ולו שער בטורניר עצמו ותודח רק בפנדלים ) ואייר .
לסיום גם גאנה הנוכחית היא גאנה בבניה המטרה הייתה יותר עתידית הוא לא סתם הגיעה לגמר אלא עשתה זאת לאחר הצערת הנבחרת ושינוי משמעותי בסגל מהמונדיאל .

ניתאי 6 בפברואר 2015

יש לך זכרון קצר.
צ'לסי ממש לא הייתה בסכנת הדחה מהצ'מפיונס כשגרנט הגיע: היא הייתה אחרי תיקו ביתי במחזור הביתה מול רוזנבורג, בבית שכלל גם את שאלקה וולנסיה. אם זה נקרא סכנת הדחה מבחינתך – שתהיה לי בריא.
והמזל של גרנט אולי בגד בו בגמר, אבל בלי המזל הזה הוא לא היה שם: הוא קיבל גול עצמי מהתחת נגד ליברפול, של ג'ון ארנה ריסה, בניגוד גמור למהלך המשחק, בדקה ה95 אחרי שהשופט הוסיף 4, במשחק בו צ'לסי הייתה חלשה.

שלא תבין אותי לא נכון, הפעם, בניגוד להרבה מקרים בעבר, אני כן מפרגן לגרנט.

נ.ב.
לדעתי גרנט לא יהיה המאמן של גאנה במונדיאל, הוא לדעתי הגיע לדפוק קופה וללכת, נחיה ונראה אם זה מה שיקרה.

ניתאי 6 בפברואר 2015

*הביתה = הפתיחה

היסטוריון של ספורט 6 בפברואר 2015

הזיכרון שלי הוא לא כ"כ קצר ! כפי שנראה לך
תיקו ביתי מול רוזנברג בבית של ולנסיה ושלקה זו התחלה לא טובה בכלל עובדה שמוריניו התפטר בגלל זה.
גם בליגה צ'לסי הייתה באמצע הטבלה בפיגור דו ספרתי (כמדומני 11 הפרש עם שני משחקים חסרים).
צ'לסי התאוששה עד הגמר.
אפרופו זיכרון קצר .
צ'לסי לפני כן לא הגיעה ולו פעם אחת לגמר
מוריניו "הגדול " הודח שנה קודם לכן בשמינית הגמר (ברצלונה ) ושנה קודם לכן בחצי הגמר (ליברפול)
גם לפני כן עם רניירי צ'לסי לא עברה את חצי הגמר (הודח ב 2004 ע"י מונאקו ).
בקיצור גרנט הגיע לגמר מה שמוריניו "הגדול " לא עשה בקבוצה .
בכל הקשור לליברפול גם שם גרנט הצליח עם מזל או בלי מזל איפה שאדון מוריניו שכאן כ"כ סוגדים לו נכשל פעמיים .

עומר (כלשהו) 6 בפברואר 2015

אמשיך להלחם בשקר הזה בכל פעם שיופיע:
כשגרנט החליף את מוריניו, צ'לסי ויונייטד היו באותו מאזן.

היסטוריון של ספורט 7 בפברואר 2015

עומר חבל שאתה אומר שקר
איני זוכר ואיני יודע מה היה המאזן של היונייטד אני כן זוכר את מצבה של צ'לסי והוא כמו שכתבתי .
המצב היה קשה לא סתם מוריניו הלך הוא נכשל בפתיחת אותה עונה …ייתכן כמובן שגרנט "עזר" לו ללכת זה סביר אבל אם מוריניו היה מביא תוצאות בפתיחת אותה עונה הוא היה נשאר.
גרנט בא ואת אותה עונה הוא שיקם בצורה מעוררת הערכה.

דורפן 6 בפברואר 2015

היסטוריון ועומר. ייתכן שיתברר שממוצע אחזקת הכדור בארבעת המשחקים הראשונים של גרנט דווקא עלה מ51:23 ל52:52 דקות בארבעת המשחקים האחרונים של מוריניו.

כל אלו שטויות במיץ עגבניות. מוריניו המציא ויצר את הדבר הזה שנקרא ״מועדון הצמרת האירופאי צ׳לסי״. הוא הפך את טרי, למפרד, דרוגבה והרבה אחרים לשחקנים ברמה עולמית. העובדה שאתם טוענים שהיה באיזה חודש משבר ובגלל זה פוטר – רלוונטי בדיוק כמו כל מפטרי פרגוסון שהיו צצים כפטריות אחרי הגשם בכל עונה בה לא לקח את האליפות או לא הרשים מספיק לדעתם.

הזוי מופרך מסוכן ואדיוטי היה לפטר את מוריניו.

תוהה בדרכים 6 בפברואר 2015

מי שהפך את צ'לסי למועדון צמרת זה אברמוביץ'. למעשה, הם היו לא רחוקים מהמעמד הזה עוד לפני החלפת הבעלות (אם כי במחיר כלכלי של כמעט פשיטת רגל). אני מזכיר לך שעונה לפני הגעת מוריניו הם סיימו במקום שני בטבלה (לפני יונייטד של פרגוסון) והגיעו לחצי גמר ליגת האלופות.

מהדברים שאתה כותב אפשר להבין שמוריניו הוא איזה שאנקלי או בזאבי מודרני שבנה מועדון קטן מהיסודות והפך אותו לאימפריה. בפועל, מוריניו נהנה מיתרון כלכלי חסר תקדים בתקופתו בצ'לסי- לפני עידן הפייר פליי, כאשר אברמוביץ' היה בעלים יחידי בסדר גודל הכלכלי הזה וכאשר ההכנסות הטבעיות של הקבוצות הגדולות היו נמוכות משמעותית מהיום. הוא נתן לצ'לסי הרבה, אבל קיבל בחזרה אפילו יותר.

מוריניו הוא לא מאמן לטווח ארוך. הטעות לא הייתה בהחלפה שלו אלא בדרך שהדברים נעשו ובזהות המחליף שלו.

רועי 8 בפברואר 2015

ליברפול לא היו מועדון קטן לפני הגעת שאנקלי. הם כבר זכו באליפויות.
נכון הם לא היו דומיננטים כמו בשנות ה 70 וה-80.

עומר (כלשהו) 6 בפברואר 2015

דורפן,
הוא שאמרתי.

חיים 7 בפברואר 2015

מוריניו פוטר מצ'לסקי לאחר שצוטט כאומר "דורשים ממני להכין חביתות ולא מספקים לי ביצים."וזה אחרי שהוציא חצי מיליארד ליש"ט על רכש ורק באותה עונה קנה את באלאק והאוקראיני ממילאן(שכחתי את שמו)אדם כמו אברמוביץ לא עובר על התנהגות כזאת לסדר היום וכך הוא התבטא בזמנו.הנסיון לטעון שגרנט עשה מניפולציה על אברמוביץ לפטר את מוריניו הוא נאיבי ומרושע ועושה מאברמוביץ טיפש .

דורפן 7 בפברואר 2015

חיים – שבצ׳נקו נרכש מעל הראש של מוריניו על ידי אברמוביץ והציטוט הזה של מוריניו היה בהקשר לדרישות שהפנו לו – כחלק מהרצון להפטר ממנו – לסגנון יותר התקפי. ואצל גרנט יש יותר מדי מקרים כאלו – שבמקרה בעלים מחליט להפתר ממאמן מצליח – בכדי שלא יתעורר חשד קל שבקלים.

היסטוריון של ספורט 7 בפברואר 2015

אני מסכים שלא היה נכון מצדה של צ'לסי לפטר את מוריניו ו….להבדיל גם לא היה חכם לפטר את גרנט
סקולארי הגדול שהגיע אחריו הצליח הרבה פחות.
בנוסף אפרופו מאמנים בצ'לסי לא פחות אדיוטי היה לפטר את אנצלוטי אחד המאמנים הפחות מעורכים בעשור שעבר …שקיבל הערכה רק אשתקד עת הגיע לריאל (אני מדבר לפני ה 4-0 כן ….)
אנצלוטי סחף את צ'לסי לדאבל נפלא אך הלך הביתה שנה אחת אח"כ.

רומן 8 בפברואר 2015

זה לא נכון!
צ'לסי היתה נפלאה בשנה הראשונה של אברמוביץ עם ראניירי, ומרבית הסגל נשאר גם אצל מוריניו.

ניתאי 2 7 בפברואר 2015

צ'לסי עד לאחרונה הייתה מועדון שלא היו לו גביעי אירופה (לאלופות), וגם לא הופעות בגמר. הם מועדון בהתהוות ועבר חבלי לידה במפעל הזה מסוף שנות התשעים (עונת הבכורה בה הודחה נגד בארסה ב5-1 המפורסם בהארכה) ועד הגעתו של מוריניו, דרך רניירי. בשנים האחרונות אנחנו רואים את מנצ'סטר סיטי אוכלת את אותו חרא בבניית ההיסטוריה שלה במפעל.

מה שאני בא להגיד: התמזל מזלו של גרנט להיות המאמן במועדון גדול בהתהוות באירופה. מועדון, שעם כל גדולתו, לא היה אפילו עשור אחד באלופות אז. לא חוכמה להגיד שהם לא היו בחיים בגמר. ואל תשכח, הוא עבר את אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה בשמינית וברבע. כל מאמן שהיה במקומו, מוריניו או לא, היה עובר את זה גם. נגד ליברפול, כאמור, היה לו מזל מהתחת.

ניתאי 6 בפברואר 2015

עוד ניתאי? בשביל מה יש לי שם כזה?
תוסיף בבקשה את שם המשפחה או משהו. שלא נתבלבל.

איציק 6 בפברואר 2015

ככה זה כשההורים נותנים לילד שלהם שם לא מקורי, ויש המון כאלו בשכונה ;)

בני תבורי 6 בפברואר 2015

גרנט בנה בזמנו קבוצה אדירה בפתח תקווה כך שלא הייתי ממהר לפסול את כישוריו בתחום הזה.

מתן 6 בפברואר 2015

באמת אף מילה על מה שהלך שם אתמול? איזה 400 אוהדים יורדים למגרש ונעמדים מאחורי השער בדקה ה82, אלפים אחרים זורקים עליהם כל מיני דברים, שני מסוקים מוזנקים לאוויר וכולם צופים בלי להבין מה הולך. אחרי משהו כמו 40 דקות המשחק ממשיך (אחרי שאוהדי גאנה עוברים לעמוד ממש מאחורי הספסלים), מאותה נקודה? מה פתאום! מהדקה ה90, עם 3 דקות תוספת זמן (דקות 83-90 בכלל לא שוחקו).
הדבר הכי הזוי שראיתי בחיים, וזה בחצי גמר אליפות יבשתית

שי 6 בפברואר 2015

חזור לתחילת הפוסט. בזה דורפן התחיל.

מתן 6 בפברואר 2015

הוא דיבר על השחיתות. מה שהיה שם זה פשוט טמטום שלא נגמר. כמות ההחלטות ההזויות שהיו בזמן הזה הייתה היסטרית. זה היה כל כך מזעזע שפשוט התפוצצתי מצחוק. זה הרבה מעבר לשחיתות (שממש לא חסרה שם), זה טיפשות בקנה מידה היסטורי

D! פה 6 בפברואר 2015

"ראשית, לגבי האלימות"

שי 6 בפברואר 2015

אחרי השער השני מובאראק רץ אל גרנט וחיבק אותו. אז כן, משהו טוב קורה שם. עכשיו אני מתלבט את מי לעודד בגמר…

מישהו שלא מבין 6 בפברואר 2015

ההישג של גרנט משמעותי ואם יזכה אף ענק.
אני מסכים עם רוב מה שרונן ואחרים כתבו אבל בתור חבר שלו (שגם מכיר מסיפורים מה הולך שם) צריך גם להבין את הפרופורציות. כמות הכשרון שמסתובבת ביבשת היא אדירה ולמרות הפער העצום בארגון וביכולות ניהול, קשה (למרות שלפי הפוסטים לא בלתי אפשרי) שלא לפרגן.
ש"ש

רועי 8 בפברואר 2015

בגלל הבלאגן האפריקאי. והמושג הנפוץ "זמן אפריקה" מאמן שיצליח לסדר את הברגים בנבחרת אפריקאית ולהביא לה גביע או שלב גבוה בגביע עולמי הוא מאמן טוב.
איכשהו האפריקראים מצליחים להרוס לעצמם בגלל שטויות שלא קשורות ליכולת טכנית אלא מנטלית.
פתאום הם רבים על מענקי זכיה או שלב גבוה ואז הם מתפקרים מול איזו שוויץ בתוצאה של 4:0
רק נותר לאחל לעגלון אכזבה

Comments closed