ההדחה מהגביע מול ארסנל

זו התכנית של ואן חאל? פלאיני חלוץ שני?

האמת אין כל כך קורולציה בין התוצאות של מנצ׳סטר יונייטד לבין היכולת שלה העונה. היא הייתה הרבה יותר צריכה להפסיד את המשחק באמירויות מאשר היום. הייתה יכולה גם לעלות ל-2:1. המאמץ של השחקנים היה מצויין וגם הטעויות – של ואלנסיה ודי מאריה – הן טעויות שקורות בלהט משחקים גדולים. הן טעויות שצריך שיהיו נסלחות. הלוואי ובמשחקים הבאים זו תהיה רמת האנרגיה.

אבל דווקא לנוכח האנרגיה והיוזמה זה היה קצת מייאש. באחד המחזורים הקרובים הצוות של פלאיני כחלוץ שני מן הסתם יגרום לאיזה שער. אולי אפילו שׁער חשוב. אבל זו התכנית? בדבר הזה יש יותר עתיד מפלקאו? למנג׳ר לא הייתה קצת סקרנות לראות מה פלקאו יעשה למשל נגד הגנה ארסנלית עייפה? הוא כל כך בטוח בתכנית שלו עם פלאיני (שהוא האחרון שאשם בסיטואציה)? זה כל כך טוב שאי אפשר לנסות משהו אחר?

זה הרבה יותר מדכא מההדחה מהגביע.

וזה נכתב לפני המשחק:
jjj
אי אפשר להפריז בתועלת שתביא זכיה בגביע האנגלי למנצ׳סטר יונייטד.

האוהד המודרני – אמון על כדורגל איכותי ובעל תודעה צרכנית מפותחת – בוודאי שאינו חושב שזו תמורה נאותה על השקעתו. הוא לא פראייר. אבל לשחקני כדורגל תואר הוא תואר. והצלחה במשחק גדול היא הצלחה. הגביע הוא התואר הראשון בו זכה רונאלדו וגם התואר הראשון בו זכה אלכס פרגוסון.

במפעל נותרו כרגע שבע קבוצות, שלוש מהן בכירות, ואם יש ליונייטד איזשהו סיכוי מועדף על ארסנל זה כי היום המשחק יתקיים באולד טראפורד. לפני החלק הקשה ביותר של הליגה ב-40 הימים הקרובים.

*
זו יריבות הגביע הכי גדולה של יונייטד ולפחות עבורי המשחק המכונן הוא זה של 1979. המשחק שנתן לי למרות ההפסד את התחושה ״שיונייטד תמיד תמצא דרך לחזור״. והאמת שגם ההפסד פנדלים להם בגמר הגביע השאיר אותי עם תחושה מאד טובה. לא פחות מהניצחון בחצי גמר הגביע של 1983, אבל לא יותר המשחק ההוא ב-1999. שהיה אחד משלושת המשחקים הדרמטיים ביותר של יונייטד באותו חודש! המשחק האחד בו הייתי היה כשמנענו מהם את הטרבל בחצי הגמר של 2004. לחלוטין נגד מהלך המשחק. נוויל-גיגס-סולשיאר קופץ מעל הכדור – סקולס -גול! כדורגל! ישבתי בתוך היציע של ארסנל בוילה פארק ואיכשהו החנקתי את הצעקה.

 

אבל דווקא משחק אחד יכול לקח לשחקני יונייטד עכשיו, שקשה להם עם שינויי המערך ומה לא. המשחק בו פרגוסון הציב את רפאל ופאביו כקיצונים בהרכב והם החזירו לו בכך שהנדסו ניצחון 0-2. והיה גם המשחק הנפלא הזה של נאני. איפה נאני?

רק איש חסר השכלה משתטח על יציעי בלומפילד
עם או בלי דמארי

123 Comments

אופיר 9 במרץ 2015

מכל צמרת הליגה האנגלית, רק ארסן ונגר מסוגל להפסיד ליונייטד של מויס וואן-חאל, ולכן גם היום – חלשים ובזויים ככל שתהיו – תפרקו אותנו.

דורפן 9 במרץ 2015

בין השורות אני מאתר חוסר שביעות רצון מהמנג׳ר?

אופיר 9 במרץ 2015

עלית עלי.
ביום שתעלו מול ארסנל של ונגר עם פחד בלב תדעו שאפשר לסגור את המועדון.

אביאל 9 במרץ 2015

אני מריח כאן ניחוס הפוך !

אופיר 9 במרץ 2015

הלוואי, אביאל.
אותם הדברים מקבלים משנה תוקף מול צ'לסי.

דורפן 9 במרץ 2015

אני רק אומר שארסנל מעלינו בטבלה אז הם פייבוריטים ברורים :-)

אביאל 9 במרץ 2015

אופיר – נקווה שלא תיקחו לנו נקודות בבית, אבל יונייטד בשנתיים האחרונות פגיעה ולכן המצב שלכם סביר בהחלט הערב, מקסימום תעבירו את ההכרעה לאמירויות.

יואב 9 במרץ 2015

אפשר לחשוב שאתם הרפרנס שלנו.
שחרר אותנו מתוגתך.

אופיר 9 במרץ 2015

איזו תגובה מטופשת. לא זוכר שכתבתי לך משהו כאן.

יואב 9 במרץ 2015

לא זוכר שנקבתי בשמך. שאפנה אליך, תגיב גונר חלוש. תתמיד היית מביא אהובים עלי כאן. שחרר טיפש.

יואב 9 במרץ 2015

מתעב חלשים כמוך. מעולם לא קראתי משפט תמיכה שלך בקבוצה שלך. סתם רכיכה נדבקת.

אופיר 9 במרץ 2015

תגיד, אתה נורמלי? מה נסגר איתך?

D! פה ועכשיו 9 במרץ 2015

פרופ' תא"ל אריה בן ארי

יואב 9 במרץ 2015

סלח לי אופיר. הייתי אאוט אופ ליין.

אופיר 9 במרץ 2015

זה בסדר, נאצ'ו מונריאל העניש אותך.

יואב 9 במרץ 2015

איזה כיף פתאום לאהוד אותם. ולקבל את רונייי בפרצוף מיד(((:

חברי הטוב משכבר הימים 9 במרץ 2015

איכשהו אני נורא סקפטי לגבי המשחק הזה. ליונייטד היו השנה כמה משחקים שהיא הייתה חייבת לקחת את הנקודות, מול קבוצות יותר חלשות מארסנל, ותמיד היא מצאה את הדרך לבעוט בדלי.

אודי 9 במרץ 2015

חבל שחצאי הגמר משוחקים בוומבלי גם כן.

אבי 9 במרץ 2015

שיראו להם קלטות של ברבטוב, זה הכל.

אריאל גרייזס 9 במרץ 2015

לא קשור בכלל, אבל הניינרס מציגים – איך להרוס קבוצת אליפות בארבעה שבועות. עצוב.

דורפן 9 במרץ 2015

זה כבר אחרי העצוב. ברגע שיורש שחצן מפטר מאמן קליבר הול-אוף-פיים נשארות רק שנות ציפייה ארוכות להסתלקותו.

אודי 9 במרץ 2015

הקבוצה לאליפות כבר לא קיימת שנה. זה לא איזו טעות שהם לא הגיעו לפלייאוף העונה.

דורפן 9 במרץ 2015

זו אולי לא טעות כי היו להם פציעות והם סבלו מכושר גרוע. אבל אם הרבאו היה אז לא היה המון מה לתקן.

אריק 9 במרץ 2015

איפה 99 ואיפה אנחנו? איפה הקבוצה שתמיד יכולה לחזור ואיפה יונייטד?
יהיה משעמם ככל הנראה, אולי אפילו מאוד. ואם לא יהיה מזל נעבור לאמירויות.

גיל 9 במרץ 2015

היו קבוצה לא רעה הארסנל הזו מ2004. מה קרה להם מאז?

matipool 10 במרץ 2015

הייתה קבוצה מדהימה . אשכרה רקדו על המגרש .

אריק 9 במרץ 2015

אם כבר בעניין אחר ההופעה האנגלית בקריקט מחממת את הלב.

ניק 9 במרץ 2015

De Gea, Valencia, Smalling, Rojo, Shaw, Blind, Herrera, Di Maria, Fellaini, Young, Rooney

נראה לי שבאמת בפעם הראשונה העונה, כל שחקן משחק בעמדה האופטימלית שלו

יעקב 9 במרץ 2015

ממש לא דה מאריה בימין במקום בשמאל

ניק 9 במרץ 2015

יאנג יכול לשחק גם בימין, אז אולי די מריה ישחק בשמאל…
וחוץ מזה אסור לשכוח שלפני השנה שעברה שהוא עבר לאמצע, הוא שיחק במדריד בימין כל הזמן כי בשמאל היה את רונלדו

edgecator 9 במרץ 2015

יש מצב לדעתכם שמוטי איווניר יקרא את התגובה הזו? או שזה היה בכלל ניר לוין במשחק הקודם… הרגו אותי הפרשנים האלה. הרגו.

אבו צ'יצ'ריטה 9 במרץ 2015

לשאלתך לגבי נאני: ובכן, לא פה.
לינק מישהו?

סימנטוב 9 במרץ 2015

vipleague tv
או שתמחק את הרווחים… ;)
vipleague. tv/ sports/ football. html

D! פה ועכשיו 9 במרץ 2015

http://www.ronaldo7.net/video/manchester-live/manchester-live-stream.html

תמיד מלא לינקים איכותיים

אדם 9 במרץ 2015

Livetv.sx אחלה סופקאסט יש שם

אדם 9 במרץ 2015

אני חושב שאני מוחק את כל אתרי הסופקאסט שאני מכיר כדי לא לסבול יותר השנה. המציאו כבר את השיטה של שמש נצחית?

אבו צ'יצ'ריטה 9 במרץ 2015

תודה!

wazza 9 במרץ 2015

livefootballol.com/channel/bbc-acestream.html

אלון 66 9 במרץ 2015

יש בי תקווה שזה היה המסמר האחרון בארון של המאמן הזה.
גם נגד קבוצה שנותנת לשחק לא נראה שיש איזה שיטת משחק שמצדיקה שישאר עד סוף העונה.

משחק מאוד קשה לשיפוט , אני מקווה שהאטריה יחטוף בועדת משמעת הרחקה משמעותית.

דורפן 9 במרץ 2015

לא צריך להגזים – הוא לא תקף בפראות את השופט. הרחקה רגילה זה משקף לחלוטין.

Sp 9 במרץ 2015

דה חאה=ווסטברוק

סימנטוב 9 במרץ 2015

וירטואוז

D! פה ועכשיו 9 במרץ 2015

כמעט ריחמתי על רוני
אבל אז לא.

איתמר 9 במרץ 2015

אפשר לסכם את העונה :
הכישלון של ואן חאל גדול יותר לאין שיעור מהכישלון של מויס.
אין סיבה שואן חאל ימשיך בעונה הבאה.
די מאריה הוא אחד הפלופים הגדולים בהיסטוריה של המועדון.
יונייטד היא לא יותר מאוסף של שחקנים בקבוצה נטולת זהות ואופי.

אופיר 9 במרץ 2015

תודה לאלוהים שפרגי פרש, ועל ואן חאל, ועל ולנסיה.
סוף כל סוף נפטרנו מהתואר המביך "הקבוצה היחידה באנגליה שלא נתנה נאמבר באולד טראפורד בשנתיים האחרונות".

ליאב 9 במרץ 2015

צדק פואטי מתוצרת דני וולבק. ואן חאל של יונייטד מתגלה כמאמן יהיר במיוחד (מתעלה על מה שכבר ידענו בעבר) ונראה כי הגרסה העכשווית שלו קרובה יותר לתקופה הפחות מוצלחת בקריירה שלו.

הקבוצה נראית על הפנים.

ניק 9 במרץ 2015

יהיר או לא, הוא עשה לנו טובה שמכר את וולבק… זה שהוא במקרה שם גול מקרי מאוד היום לא הופך אותו לאיזה אבדה גדולה

יוסי מזרחי 9 במרץ 2015

בערב הזה אני מציע שתשמור את הביקורת (המוטעית) על וולבק קרוב לחזה.

תומר ש 10 במרץ 2015

פלוס אלף יוסי

edgecator 10 במרץ 2015

יוסי, אני יודע שאתה מעריך את וולבק (לפחות יותר מהאוהד הממוצע), אבל חובת ההוכחה עדיין עליו. כן, גם אחרי הגול הזה. כשיוכיח שהוא חלוץ גדול – רק אז נדע שאכן עשינו טעות שכוויתרנו עליו. אגב, הייתי שמח מאוד אם היה נשאר גם אם לא היה מתברר כחלוץ גדול, אלא כשחקן בית שהוא בעיקר טים פלייר אמיתי שמברך על ההזדמנות להוות שחקן לגיטימי במועדון הזה הדי גדול שלו. אבל לפחות זה אנחנו יודעים שהוא לא.

אדם 10 במרץ 2015

לא חושב שהוא יהיה חלוץ גדול אבל הוא בהחלט חלוץ טוב ששווה לא מעט נקודות בפרמייר ליג, בין אם מהספספל או ברוטציה כשצריך לתת לגדולים לנח. והוא גם יכול להתמודד מול כל יריב, כמו שהוא הראה בזמנו מול ריאל.

edgecator 10 במרץ 2015

בסדר, אבל כמו שניסיתי וכנראה נכשלתי להבהיר, לא היה נראה שדני וולבק מעוניין להיות חלוץ מהסוג שאתה מתאר במנצ'סטר יונייטד. אולי כי רצה להיות חלוץ מהסוג הזה בקבוצה אחרת, או אולי כי חשב בעצמו על עצמו שהוא חלוץ גדול. אני חושב שהאפשרות השנייה סבירה יותר. לכן, we got our money's worth – עד, כאמור, שיוכח אחרת. כרגע המציאות היא שהפסדנו שחקן טוב (וגם זה שנוי במחלוקת), וכפי שמתברר ללא ערך מוסף חוץ-מקצועי אמיתי.

תומר ש 10 במרץ 2015

אדג׳, פייר שכנעת אותי, למרות שההתבטאות של ואן חאל כלפיו אולי זרזה את ההחלטה שלו לעזוב

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

ADGECATOR
וולבק לא היה ולא יהיה מה שאנחנו קוראים, חלוץ גדול. הוא כן חלוץ סביר עם מוסר עבודה גבוהה,שחקן בית ולכן אני מעריך אותו.
הגול של היום לא משנה לי דבר, וההערה שלי לניק היתה לא מעמדת מטיף אלא ספורטיבית לחלוטין.
באשר לשחרור מהקבוצה, המציאות מראה שמה שנשאר כאן לא מי יודע מה, וההערה הזו היא בגדר הארה לעובדה, אבל היא בטלה בשישים לנוכח הכשלון המוחלט של הקבוצה בעונה הזו בעל הממדים והמישורים,וגם אם נהיה בארבע הראשונות זה כשלון ול רק כי את זה היה אפשר להשיג בחצי הליכה.

ניק 10 במרץ 2015

יוסי ההערה שלי נבאה יותר כתגובה לעקיצה של ואן חאל.
זה ששחקן שהוא שיחרר כבש נגדינו גול לא הופך אותו למאמן טוב יותר או טוב פחות. נקודה.
וכן אני חושב שוולבק זה העלבה לתפקיד שנקרא חלוץ וזה שהוא שחקן בית לא נותן לו חסינות לעד. קיבל מספיק
הזדמנויות ולא הצליח להוכיח את עצמו לעולם.
אבל שוב זה רק כתוספת, ההערה היא קודם כל על העקיצה על ואן חאל

יעקב 9 במרץ 2015

ראשית דבר טוב די מאריה לא ישחק נגד טוטנהאם.

שנית אין סיכוי שהבדיחה הזו תמשיך שנה הבאה.

חוץ מלאמן אותם פאסים באמצע המגרש ולשנות מערכים כל שבוע הוא לא עשה כלום עונה שלמה

קירקגור 9 במרץ 2015

דווקא היה במשחק ניחוחות פרגסוניים של ערב מלא דרמה. אבל פרגוסון לא היה מחליף 2 במחצית…

יותר מרגיז מלראות את המשחק הזה זה להריץ בראש את מה שוואן חאל יאמר אחרי המשחק.

יאללה, מאמץ אחרון. עוד קצת כדורים ארוכים לפלאייני וביבי לא לוקח את הבחירות.

ניק 9 במרץ 2015

* ואן חאל אימץ את החוק הרוסי של הכדורסל, והפך אותו לחוק ההולנדי – בכל זמן נתון חייב להיות הולנדי על המגרש. אין שום היגיון בלשים את בלינד
וקאריק ביחד, הם משחקים על אותה עמדה.
*ינוזאי נראה היום כמו פורסט גאמפ – רץ רץ רץ רץ וזהו… ומיום ליום זה נראה שהוא יתפתח לרוביניו מאשר לרונלדו
*וכמובן האיש והאגדה – די מאריה … אם העיפו אותו ממדריד על זה שהיה מכוער מדי, צריך להעיף אותו מאיתנו על זה שהוא טיפש מדי!
אם על יריקה נתנו 6 משחקים בחוץ אני מתפלל שיתנו לו על הדחיפה 20 משחקי השעיה!
*כמו שזה נראה, אנחנו צריכים נס בסדר גודל של 99 כדי להגיע לאלופות.

ניק 9 במרץ 2015

אה ואולי אחרי היום נפסיק עם ההרגל המגונה של למסור לשוער כל הזמן (אנחנו הקבוצה שעושה את זה הכי הרבה בליגה השנה)

אריאל גרייזס 9 במרץ 2015

לא מבין את הטענה האחרונה, אתם דווקא עושים את הדבר הנכון לדעתי – דואגים לשתף כמה שיותר את השחקן הכי טוב שלכם

ניק 10 במרץ 2015

הוא משתתף מספיק.. יותר מדי אפילו.. כל משחק צריך להציל מצבים וודאיים…

יואב 10 במרץ 2015

20-18 אין נור פייס אוהד הצלחות

יותם 10 במרץ 2015

יש משהו בעייתי עם ההערה הזו לא?

matipool 10 במרץ 2015

וגם 5:3 יואב ..
( האמת – כשמייקל תומאס הבקיע את הגול ההוא בשנייה האחרונה של עונת 88/89 שלקח את האליפות מליברפול , זה היא מבאס ומדכא אבל היינו אז זוללי אליפויות ולכן התחושה הייתה שזה לא עד כדי כך נורא כי הרבה אליפויות יגיעו במהרה . מי האמין שמאז רק אליפות אחת תגיע ומכל הכמעטים שהיו מאז , הכי כואב זה מה שקרה בעונה שעברה ) .

southport 10 במרץ 2015

לייק עצוב!

יוסי מזרחי 9 במרץ 2015

זכות היוצרים להערה הזו היא שלי. נא להזהר בכבודי….

wazza 10 במרץ 2015

גדול!

יוסי מזרחי 9 במרץ 2015

איזו אנחת רווחה , סוף סוף נוכל להתרכז בליגה ולא נצטרך לחלק כוחות בכמה מפעלים. ושלא תחשבו, חצופים שכמותכם שיכול או צריך להיות יותר טוב בנקודת הזמן הזו.זה בערך מה שיש אבל אל תתעלמו מהעובדות הבאות: השחקנים שלנו שולטים בכמה שיטות משחק, וחלקם הגדול בכמה עמדות (למשל, מתי גונס הרים קרנות??) . הכל כתוב במחברת ורק מחכים לרגע שהכל יתחבר ויתפרץ החוצה. ולעשות עונה כזו זה לא ענין של מה בכך, לא כל אחד יכול לשיג כל כך הרבה עם סגל עלוב שיש בו רק ארבעה שחקנים ברמה עולמית ועוד כעשרה מהשורה הראשונה. ובכל זאת, עשינו את זה בעיקר בגלל הפוזישן, שהיא מילת קוד לאיך מסרסים קבוצה בעזרת עקשנות .
ותראו, את ינוזאי, כדוגמא: הבטחה ענקית שהתקדמה השנה בכמה סדרי גודל, ביטחון, המשכיות, יעילות, ובעצם בכל נגזרת של המשחק
מה אגיד לכם, עכשיו אני כמעט משוכנע, שיהיה לנו מאמן חדש בשנה הבאה.

Danny - Long Island 10 במרץ 2015

Bottom line – we don't look like United = Sad

Yair 9 במרץ 2015

לא יכול כבר לחכות לעונה הבאה בא נהרוס גם לגווארדיולה את הקריירה

אודי 10 במרץ 2015

למה שהוא יעשה לעצמו את זה? מה יש ליונייטד להציע שאין לו כרגע?

Yair 10 במרץ 2015

חוש הומור?

ניק 10 במרץ 2015

חברים צאו מהסרט, הוא לא ילך לשום מקום, גם אם נסיים 5-6…

אביעד 9 במרץ 2015

הבשורה על פי ואן חאל היא יאנג מגביה מהאגף לפלאיני. שניהם לא אשמים, אבל חרא כדורגל. זה באמת החזון?
היונייטד מצליחה כבר שנים מול ארסנל באותה שיטה – לסגור חזק את האמצע ולצאת למתפרצות מהירות. הבעיה היא שאין שומדבר מהיר בכדורגל שואן חאל רוצה.

אדם 10 במרץ 2015

אני נורא נורא מחכה כבר לטור של דובינסקי על העונה הזו של ואן חאל.

עופר פרוסנר 10 במרץ 2015

אני אמנם לא עוקב אחרי יונייטד העונה יותר מדי – אבל את המשחק הזה ראיתי. עזוב שאני מאוד מאוד שמח (מאוד מאוד מאוד) – אני לא מבין למה פלאיני משחק כחלוץ בקבוצה שהשקיעה כל כך הרבה כסף בחלוצים. זה מזכיר לי את עונה הגלקטיקוס – שבאירופה מכבי תל אביב פתחה עם רועי דיין או משהו.

יואב 10 במרץ 2015

כי דוארטה והחלוץ השני נפצע. דיין אגב חלוץ לא בכלל.

עופר פרוסנר 10 במרץ 2015

כן, אבל זו יונייטד. יונייטד!!

יואב 10 במרץ 2015

אם בנאדו היה מתחיל את העונה יה לוזר

יואב 10 במרץ 2015

אפס היית ותשאר פרוסנר

עופר פרוסנר 10 במרץ 2015

:)

יואב 10 במרץ 2015

תהנה בברלין מאדר פאקר.
נהנים גם פה. חבל עם יוסי. חבל…. ובכלל , יפה לך משם. יוסי שוב בכה?
או זה עבר חלק בברלין, כי האשה שם?

יואב 10 במרץ 2015

רונן,
סיכום משחק מדהים. איזה מטמורפוזה עברת.
האם פלאייני לשם או לכאן.
כפיים על מנותקות הכי גדולה שראיתי.
בשם מה? הסבלנות?
מה אתה לא רואה?
מה אתה לא מבין שאתה רואה?
קבוצה רגילה. זה מעליב. אבל זה בטח חבלי הכניסה של ההולנדי הבלתי נסבל.

גיל 10 במרץ 2015

אף אחד לא זרק מילה על הררה?
יצא מהמשחק בלי סיבה נראית לעין(הצהוב?) לאחר שהוא הוציא לגמרי מהמשחק את קסורלה
שהיינו משחקים בקיבוץ היינו קוראים לחילוף כזה חילוש

גיל 10 במרץ 2015

אנא, השתמש בשם אחר, השם כבר תפוס.

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

זה היה כנראה בגלל הצהוב. ואז אני נזכר שזה ואן חאל, והכל יכול להיות.

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

עכשיו ראיתי סרטון של כניסה לחדרי ההלבשה במחצית ושם רואים את לוק שואו צולע ומושך רגל. אולי זו הסיבה האמיתית.

edgecator 10 במרץ 2015

לא מאוד מתבאס מההדחה. טופ 4 חשוב יותר בעיניי, והמשחק הזה לימד אותי שני דברים – שעשוי להיות לנו יתרון קטן במירוץ המאוד צמוד ואינטינסיבי בליגה, ושלמרות הזוועות מול הקבוצות הבינוניות, יש אפשרות סבירה שמול הגדולות יותר הקבוצה תעלה את רמתה.

מה שכן, חושב שדי מריה היום ירד לשפל חדש, לפחות מבחינה אישית. נראה לי גם שיש קצת מוסר כפול בלסלוח לדי מריה, ובמקביל לגנות את תופעת ההתחזויות. הרי הבחור התחזה היום באופן ברור 3 פעמים לפחות, וכשסופסוף קיבל צהוב נתן לערס הדביל שבו לצאת. לא חושב שלהט המשחק מצדיק את זה, מילא אם השופט היה עושה לו עוול במקום לעשות עימו חסד (ממש כך, לפחות בעיניי).
אגב, זה לא רק הוא – ינוזאי, יאנג, רוני, אולי אני שוכח מישהו. לא הגיע הזמן לשים לזה סוף? או לפחות שישתפרו.

ניר 10 במרץ 2015

אני ממש לא מבין את הביקורות על די מאריה, האיש שחקן, רואים את זה בכל תנועה שלו, אולי זה לא מתחבר כרגע ביונייטד אבל זה בוודאי לא רק באשמתו. התפקוד שלו לא נכון ואולי הוא לא מתאים למה שואן חאל רוצה, אבל אם יש כל כך הרבה כשרונות בקבוצה הזו וכולם לא מוצאים את עצמם, כנראה שלא הכל באשמתם.

דורפן 10 במרץ 2015

נכון

ניק 10 במרץ 2015

ניר, ברור שהאיש שחקן, בגלל זה היכולת העלובה שלו כל כך מעצבנת!
הוא 3-4 שיחק באגף ימין והיה מצויין שם במדריד אז אי אפשר לייחס הכל לתפקוד לא מתאים…
ונכון שגם כל שאר ההתקפה לא מתפקדת, אבל כשאתה קונה שחקן בכל כך הרבה כסף אתה מצפה לתפוקה, מה גם שראינו בכמה משחקים הראשונים שלו שהוא מסוגל לספק אותה…
ואני חושב שמה ששבר את הגב שלנו זאת ההרחקה, כי וואלה יכולת לא טובה עוד אפשר להבין אבל טפשות וחוסר ספורטיביות זה כבר יותר מדי!

ניק 10 במרץ 2015

*3-4 עונות

אריאל גרייזס 10 במרץ 2015

אני חושב שזה פחות המיקום שבו הוא מתופקד, כמו שהשיטה פשוט לא מתאימה לו. די מאריה הוא שחקן של כדורגל מהיר, כדורגל תנועה, לא כדורגל פוזשן שואן חאל מנסה לשחק. בכדורגל סטטי כמעט כל היתרונות של די מאריה הולכים לאיבוד. זה פשוט בזבוז. שים אותו בליברפול של רוג'רס והאיש היה פורח

ניק 10 במרץ 2015

זה גם נכון, אבל אם שחקן ששווה כל כך הרבה כסף לא מסוגל לעשות מספר ADJUSTMENTS במשחק שלו, אז חבל על הכסף…

איתמר 10 במרץ 2015

שחקנים ברמות הגבוהות ביותר אמורים לתת לקבוצה ערך מוסף ללא קשר לשיטת המשחק ולמקום שבו מציב אותם המאמן.
מאז המשחקים הראשונים בתחילת העונה, די מאריה לא מוסיף דבר ליונייטד.

ניר 10 במרץ 2015

הצהוב הזה הוא תוצר ישיר של התסכול שלו. נסה לחשוב על עצמך כעובד. היית עובד מצטיין בחברה שלך, מישהו בא ולקח אותך כתוצאה מזה שהיית עובד מצטיין ונתן לך משכורת נהדרת, ואז במקום להיות מתכנת בג'אווה, פתאום מגיע מנהל חדש בחברה שלך ושם אותך לתכנת מיינפריים או פסקל. זה מתסכל מאוד, ובסופו של דבר גם די-מאריה כמו כולנו הוא בן אדם, רק שאת התסכול שלו לא רואים עשרים איש במשרד אלא מאות מיליונים ברחבי העולם.

ניק 10 במרץ 2015

ניר, אני חושב שהדוגמא שלך מוגזמת…
לא שמו אותו בלם ולא הפכו אותו לשחקן הוקי.. היה קשר התקפי ונשאר קשר התקפי…
והמתכנת במשרד לא מרוויח 10 מיליון דולר בשנה (GIVE OR TAKE מיליון), אז אם כל הכבוד שיתנהג בהתאם…

גל 10 במרץ 2015

הפסדנו את המשחק היום בגלל ניהול משחק גרוע של ואן חאל.
מחצית ראשונה שיחקנו באמת כמו שתיארת, תקפנו, רצנו, שלטנו במשחק – לא נראנו כמו יונייטד של פרגוסון, אבל היה להט אמיתי, וזה היה מתוק.
ואז חילוף כפול ולא מובן במחצית – הררה, שלא היה טוב אבל לא היה רע, יוצא ובמקומו נכנס קאריק כדי לשבת בדיוק באותה משבצת של בלינד, שו יוצא גם הוא ונכנס ג'ונס מסיבה מסתורית(או שפספסתי).
החילוף הכפול הזה הרס לנו את המשחק משתי סיבות:
א'. בלינד וקאריק, שהם שחקנים די דומים בסגנון משחק שלהם – לשבת עמוק ולנהל את המשחק – מאוד כבדים איטיים ולא דינאמיים. בלי הררה, הקישור שלנו חזר להיות הקישור שמניע כדור הלוך חזור מהקו קישור האחורי-לאגפים-להגנה וחוזרים שנית עד שכדור ארוך נשלח, וכבר בתחילת המחצית השנייה נראנו כמו יונייטד של משחקי הליגה האחרונים שכבר כל כך מייגעים ובלתי נסבלים לראות.
ב'. החילוף הכפול מנע מואן חאל גמישות בחילופים של המשך המשחק. כבר כמה דקות לפני האדום של די מריה ראו שהוא מתחיל לאבד את זה. ברור שלא צפיתי שהוא יקבל אדום אבל הלהט הפך לשגעון בשלב כלשהו, כולל הצלילות והעלק פציעות לפני כן.

שיחקנו יותר טוב במחצית הראשונה, תגיד את זה לשחקנים, תן להם כמה תיקונים טקטיים ותגיד להם להמשיך ככה, אל תחזיר לשיטה שלא עבדה כל העונה.

ניק 10 במרץ 2015

לא היה לנו אגף שמאלי כל המחצית הראשונה, ואני מניח שזה מה שעבר לואן גל בראש. הבעיה שרוחו הוא ממש לא מגן שמאלי אז גם אחרי החילוף לא היה לנו אגף שמאל.
לגבי החילוף השני, גם רשמתי על זה מקודם, מעצבן ומיותר.
דווקא החילוף השלישי היה מעניין אבל אז בא האטריה החמוצה והרסה את זה

יואב 10 במרץ 2015

זה נחמד שדורפן בשלו. כאילו יונייטד שלו. אני זקן ממנו ומבין כנראה כמוהו.
רוח וכאלה. וגיגסי וכאלה.
רד מהעץ.

תומר ש 10 במרץ 2015

אני לא מבין, יש פה גם מתחזה לגיל וגם ליואב?

אריק 10 במרץ 2015

וואהו. אנשים תרגעו. רק כדורגל. רק גביע.

טל המנצ'סטרי 10 במרץ 2015

אני כבר מזמן לא רק נע בחוסר נוחות על הכסא, אני מרגיש שאני מאבד שליטה בדרך למטה ואני גם יודע שכרגע גם הנהג שלנו איבד שליטה על ההגה ואני לא יודע איפה נעצור, מתי ואיך.

כתבתי כבר מספר פעמים העונה (לא תמיד פה, בעיקר בספורטאנטר) שרגשית אני לא אוהב, לא סובל ולא מתחבר לואן חאל, זה לא מרגיש לי חיבור טוב, זה לא מרגיש לי טבעי, זה מרגיש כמו השתלה וכשהגוף לא מעכל טוב את החלק הזר החדש.
בכוחותיי האחרונים אני מנסה להסתכל רק על הרציונל ומנסה לשאוב משם איזה עידוד וכשמאמין בדרך מקצועית שהיא עם קצת יותר אורך רוח וסבלנות אבל משחק כמו אתמול, קבלת החלטות כמו אתמול, לפני ותוך כדי משחק וגם תירוצים עלובים לאחר מכן, אלה מטלטלים לי את הנפש ואת המוח בחוזקה ואני בסערת רגשות הבוקר כמו שלא הייתי הרבה זמן.
זה לא ההפסד וגם לא הדחה מהגביע, זה תמיד יכול לקרות, זה גם לא יהיה אם נסיים בטופ 4 או לא, זה יכול ליפול או להצליח על בסיס מקרי בלבד,
זה יותר לאן פני הדברים הולכים ובלי קשר ישיר לתוצאות עכשיו, זה בעיקר חוסר ההפנמה והרצון להודות שיש טעויות מצד המנג'ר עצמו וכשהוא ממשיך לדפוק את הראש בקיר ולשקר, לעצמו ולנו וזה גם היהירות ואולי קו מקצועי שמאפיין אותו וכשזה פשוט לא מתאים ליונייטד.
אני לא חושב שואן חאל נמצא בגיל של לרצות להודות בטעויות, של ללמוד, זה מרגיש לי שהוא שבע וחושב שיודע הכל וכולם בסוף יפנימו את זה וזה יקרה כשכולם יתיישרו לפי הקו שלו והקו שלו בלבד.

ואן חאל רוצה בטובתה של יונייטד, הוא חושב שהוא יודע מה טוב ונכון לקבוצה אבל הוא מהסוג שילכו עד הסוף המר ורק בכדי להוכיח שהוא צדק לאורך כל הדרך ועל זה הוא נלחם כרגע וזה הדבר שהכי פוגע בקבוצה.

אני מעולם לא נפלתי מהכסא בגלל שמות, כולנו יודעים שלאורך השנים הקבוצה שלנו היתה בעיקר קבוצה של יותר שחקנים ופחות כוכבים מהשמיים, בלי יותר מדי "וורלד קלאסים" אלא יחידה מגובשת שהונהגה ע"י גדול המנג'רים בכל הזמנים.
אני מקבל את זה שאולי זו נחלת העבר ואנחנו נצטרך להתמודד עם מציאות של שאר המועדונים, של מנג'רים שמגיעים לזמן קצר יותר, כאלה שיחפשו לבנות קבוצה אבל לא מועדון, אני יודע שדווקא פרגוסון בהמלצה ודחיפה למנות את מוייס בעונה שעברה חיפש למצוא ולהשאיר איזה חלקיק שמשלב את 2 הדברים גם יחד אבל המציאות, הנהלה ודרך הניהול האמריקאי שמבוסס יותר על מאזן כספי ופחות על ניהול כדורגל בריא רמסו את האפשרות שנראה משהו דומה לזה שהורגלנו אליו לאורך השנים
ולכן אני לא נפלתי מהכסא כשהחתמנו שמות כמו פלקאו או די מריה וגם לא שואן חאל הגיע לקבוצה, אני מאלה שמרגש יותר כששחקן בית עושה את הצעדים הראשונים שלו בקבוצה ומצליח, זה יותר מדי אלי מאשר הנוצץ המשקר אבל יחד עם זה, זה בלתי נתפס שיש לנו בסגל שחקנים מהשורה הראשונה בעולם הכדורגל וכשהבחירה של ואן חאל פעם אחר פעם היא לכיוון האפרורי.

אשתי שאלה אותי על מה אני מתעצבן כל הזמן כשפלאייני הוא זה שפותח בעמדה קדמית כשפלקאו (גם אן רחוק מלהיות השחקן מפעם) ובעיקר מאטה (זה בדיוק כמו הסיפורים מהעבר של ואן חאל בברצלונה ובאיירן מינכן והריבים שלו עם כוכבים) לא רואה בכלל דשא, אני חושב שזה היה במשחק השביעי ברציפות שהוא פותח על הספסל וההסבר שלי אליה היה כזה, שתחשוב שמגיע במאי מפורסם ומוערך, מקבל תסריט מצויין לסרט, מקבל תקציב גדול ביותר וגם החתימו עבורו את דה נירו, אל פאצ'ינו ואת משה איבגי כחלק מצוות השחקנים.
משה איבגי שחקן לגיטימי לא? ועדיין, האם זה ייתכן שהבמאי המהולל בתקציב אדיר יעדיף בתפקיד הראשי את איבגי על פני אל פאצ'ינו או דה נירו?
איבגי יכול להביא את אותה יכולת משחק מגוונת שיש ל 2 הללו?
זה נהדר לצעוק אוולין אל תלכי, אל תלכי אוולין בחולה אהבה משיכון ג' אבל זה לא אחד שיכול לשבת בכסא של נהג מונית או לגלם מאפיונר אירי בחברה הטובים וגם אם פעם שדדת את הקופה עם סמי בן טובים…

בדיוק כמו נגד ניוקאסל וכאילו לא נלמד שום לקח וכשנראינו נורא גם בגלל זה, הוא בחר באותו סגנון המשחק המגושם הזה בכדי לנסות ולנצח את ארסנל, ארסנל עם הגנה לא טובה, מול בלם גמלוני בכושר גרוע וכאילו בכוח ניסינו להקל עליהם ולא לתת להם לחשוב מול איזה סגנון משחק יצירתי יותר אלא פשוט שיחקנו לכיס שלהם עם כדורים ארוכים ועוד הגבהות על עיוור ובמשך מחצית שנייה שלמה, המביכה ביותר שאני זוכר תקופה ארוכה, כשפורים אומנם היה בשבוע שעבר אבל כשאנחנו התחפשנו לסטוק בימים הכי גרועים שלה.

כשואן חאל בחר את ההרכב הזה, שוב את השילוב הזה, הוא בעצם הראה לשחקנים דרך אחת לאיך שהוא רוצה שהמשחק ישוחק.
בשלב מסויים במחצית הראשונה גיגס ירד לקו וצעק משהו להררה, חשבתי שאולי הוא מכוון אותו למשהו, משהו שהוא כנראה לא עשה מספיק טוב בעבור ואן חאל, הימור שלי, הררה לא היה "ממושמע" מספיק ונענש על כך כשהוחלף במחצית, לא ממושמע מספיק והימור שלי, כי חיפש לשחק קצת יותר יצירתי ואפילו "מסוכן" על פני משמעת טאקטית דפנסיבית.
ההרגשה שלי היא שואן חאל לא מחזיק או מרוצה מהררה וכאילו חיפש את הרגע, התירוץ הראשון בכדי לחזור ולספסל אותו וכפי שהוא עשה במשך חודשים וכשזה עלה לו בבריאות שהנה, הררה כשנכנס לפני מספר שבועות ועשה הבדל חיובי, זה סתר את הקו שמנחה אותו וברגע הראשון שהררה הציג יכולת פחות מרשימה (נו, כולם כבר השתכנעו ששילוב של הררה במרכז השדה זה לא נכון ומתאים? וששילוב שלו לצד בלינד במרכז השדה זה מתכון רך מדי?!) אז אפשר היה אפשר לחזור ולספסל אותו.

מישהו יכול לענות לי מה ההיגיון בלהוציא שחקן בסגנון משחק כמו הררה ולהכניס את קאריק שזה יותר תואם את סגנון המשחק של בלינד שנשאר על המגרש (אגב, לטעמי משחק איום ונורא של בלינד אתמול)?
מישהו יכול להסביר לי פשר של חילוף כפול במחצית וכשנשארנו בלי יותר מדי קלפי לשנות במהשך המשחק ואגב, לאחר מחצית לא רעה בסך הכל ועוד כשחזרנו מוקדם מספיק מהפיגור של 1-0 וכשהמומנטום נטה לכיוון שלנו.

פלאייני, ריחמתי עליו אתמול, אם זה היה קרב איגרוף ואני חלק בצוות המקצועי של פלאייני אני בדקה ה 60-65 זורק מגבת לבנה ועוצר את הקרב, ואן חאל לעומת זאת נתן לו להמשיך ולדמם ולהיראות רע ומושפל.
פלאייני לא שחקן רע והעונה מהווה חלק חיובי יותר בקבוצה והיו לו משחקים טובים וגם טובים מאוד אבל אף אחד מהם לא היה בעמדה הקדמית הזו, לעזעזל, אפילו מוייס שהביא אותו ומכיר אותו טוב יותר לא נתן לו לשחק בעמדה הקדמית הזו ביונייטד על חשבון אחד מהחלוצים, פרופר חלוצים שעמדו לראשותו!
פלאייני נתן משחק רע אתמול וזה יכול לקרות, אבל איך הדמות המקצועית הבכירה שלנו משך איתו 90 דקות על הדשא וכשלא ניסה לשנות משהו בהצבה, בחילוף, בחשיבה לאורך 45 דקות מביכות של כדורגל מפגר מימי הביניים?
על מחצית שכזו, על בחירה שכזו, על הלם קרב שכזה, על הדברים הללו אני יכול לאבד את כל טיפות הסבלנות האחרונות שנותרו ביד ושאותן אני אוחז בכל הכוח כשרוצה להמשיך ולהאמין שחייבים להשאיר את ואן חאל לעוד עונה כי זו הדרך הנכונה אחרת ניכנס לסחרור מסוכן של החלפת 2 מנג'רים ב 2 עונות וכי אולי בקרוב מספיק ואן חאל יפול סוף סוף על התחת וכשכבר לא יהיה לאן להמשיך לרדת ומשם הוא יפנים ויחפש לתקן ואז אפשר יהיה לצאת לדרך חדשה, טובה יותר…ואז אני נזכר בדברים שלו במסיבת העיתונאים שלו אתמול לאחר המשחק וכשנשאר על האם הוא מצטער שמכר את דני וולבק והוא ענה שהוא מרוצה מפלקאו והביא את המספרים שלו (ארבעה שערים ושלושה בישולים) כנתון שמחזק את שביעות הרצון שלו מפלקאו…אותו פלקאו שככל הנראה הסיפור שלו בקבוצה נגמר, אותו פלקאו שואן חאל העביר גם עליו ביקורת לפני 10 ימים כשאמר שאין לו חלוץ של 20 שערים בעונה בקבוצה וכששבועיים קודם לכן אמר שהוא לא צריך שהחלוצים שלו יבקיעו אלא שחשוב יותר שכל השחקנים בקבוצה יכבשו…

במשך העונה ברגעים שלא הבנתי מה לעזעזל קורה לנו, כשראיתי את הבחירות של ואן חאל, התנהלות והסברים, כתבתי שמישהו עובד עלינו,
עכשיו אני חושש שאותו אחד לא עובד עלינו אלא פשוט איבד את השליטה על ההגה, לא יודע לאן הוא נוסע ובעיקר, אני לא בטוח שהבלמים חזקים מספיק מבכדי למנוע תאונה ולתאונה הזו יהיו נפגעים וזה לא יהיה בדמות כן או לא מקוום 4 וגם לא אם עפנו מהגביע האנגלי, זו תהיה תאונה עם פגיעות קשות וחשובות הרבה יותר
וזה לא שהאוטו שלנו הוא איזה טרנטה, להיפך, זה אוטו טוב, נוח וכזה שעבר טיפול עשרת אלפים שעלה לנו 150 מיליון פאונד ועוד לא השלמנו 12 חודשים בכדי לעשות לו טסט…

די מריה, הבישול שלו אתמול לא שווה 20 הגבהות באותו הסטייל שהלכו לשום מקום ולא יצרו שום נזק.
די מריה חסר ביטחון וזו הסיבה שהוא לא מנסה שום דבר מעבר להגבהה, כשלא מנסה לעבור שחקנים, כשצולל בגועל (בדיוק כמו אשלי יאנג בעונה שעברה וכשהוא היה חסר ביטחון לגמרי והקהל טיפס על הגב שלו ללא הפסקה) וכשאיבד את השכל אל מול השופט.
הפעם היחידה אתמול שדי מריה הזכיר במשהו את השחקן שהוא יכול להיות זה כשקיבל כדור בתוך הרחבה אבל עם תנועה לרגל שמאל וכשבעט טוב בסמוך לקורה, סוף סוף זה היה די מריה מסוכן ולא צפוי, משום מה ואן חאל ממשיך להציב אותו בצד ימין וכששוב כל פעולה וגם מצב נוח שהוא מגיע אליו מהצד הזה, מצריכה שהוא יעצור ויעביר כדור מצד ימין לרגל שמאל ואז הוא נחסם, למה לא לשנות אלא להמשיך ללכת בקיר גם לגביו? לא לעזור לו לחזור לתלם ומעמדה טבעית יותר וכזו שמצריכה פעולה אחת פחות?

כמו די מריה ככה יאנוזיי, בעונה שעברה בלתי ניתן לעצירה כמעט, עד שבעטו והכשילו אותו ואתמול, במצב נוח בתוך הרחבה מעדיף את הצלילה המכוערת, זה נטו קבלת החלטה של שחקן חסר ביטחון וכזה שלא מקבל ממי שצריך את הביטחון לטעות וראינו את משחקי הכיסאות המיותרים גם לגביו לאורך העונה.

אני יכול להמשיך ולהמשיך, מדוע רפאל, המגן הימני הטבעי היחידי שיש לנו לא משחק?הפגיעה בביטחון של שואו, בעונה שעברה המגן מספר 1 בליגה והיום אפילו לא צל של עצמו וכזה שנפגע גם הוא נון סטופ מחוסר הגיבוי של ואן חאל אבל די, זה עושה לי רע, אני מבולבל לגמרי ויוצא לחפש רסיסי אופטימיות אחרונים לגבי ואן חאל ולמה זה כן יכול להצליח בסופו של דבר איתו.

אני אופטימי חסר תקנה, אז אולי עוד יש תקווה?

matipool 10 במרץ 2015

סליחה על הקטנוניות ( וזה באמת קטנוניות על רקע התגובות הנפלאות שלך ) אבל ככל הזכור לי , מי שצעק "אוולין אל תלכי" היה שמיל בן ארי ולא איבגי .
נדמה לי גם שהמאפיונרים בח'ברה הטובים ( איזה סרט !!! ) הם איטלקים ולא איריים .

טל המנצ'סטרי 10 במרץ 2015

אני חושב שאתה צודק לגבי בן ארי ולא איבגי…
אבל דה נירו בח'ברה הטובים היה חצי אירי (לפחות) ולכן לא היה יכול להתקבל כחבר מאפיה מן המניין כמו ג'ון פשי.

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

טל ידידי היקר,
אין שום תקוה. לפעמים צריך לקבל החלטות קשות,אבל מצילות חיים,ממש כמו ברפואה.
אין למה לצפות מואן חאל,ומכל הצוות שלו, ולכן, צריך לחתוך, אפילו שזה יהיה מאמן שני בשתי עונות. את הפרט הטכני הזה ישכחו תוך שני משחקים אם וכאשר ישב שם מישהו ששווה את התפקיד והתואר הזה.

טל המנצ'סטרי 10 במרץ 2015

יוסי,

אז מי הבא בתור, מישהו צעיר וחסר ניסיון מתוך המערכת (גיגס? או שילוב שלו עם ניקי באט או אפילו סקולס)
לשבור כמה קופות חיסכון ולהביא מישהו גדול יותר מקבוצה שנראה שאין סיכוי שתרצה לשחרר (כל שם גדול שתבחר)
מישהו סטייל בואש או פוטצ'ינו בטוטנהאם?

עשרה משחקים לסיום העונה ולא נהניתי מאף משחק כדורגל העונה, דיכאון ושעמום טוטאלי,
בעונה שעברה על כל הדברים הלא טובים והרעים, דווקא בשלב הזה של העונה, החלו ניצוצות של שילוב התקפי מעניין בין מאטה, רוני ויאנוזיי,
שבוע שעבר ניצחנו במשחק לא טוב את ניוקאסל בחוץ, אתה זוכר את המשחק שלנו שם בעונה שעברה? גולים של כדורגל מהנה, מאטה כובש בתוך רחבת ה 5 כאילו זה קט רגל.
העונה לא היה לואן חאל אפילו את הלחץ של אירופה, בעונה שעברה סיימנו כמו גדולים את שלב הבתים ונתנו פייט שווה בשווה מול באיירן מינכן הגדולה, וכל זה בלי 6 שחקני רכש חדשים, נשבע לך שאני מתגעגע למוייס ובטוח שלו היתה מספיק סבלנות כלפיו, היום הקבוצה היתה במקום אחר, טוב ומתקדם יותר מהכדורגל וההחלטות, בחירות עצובות של ואן חאל היום.

ואן חאל מוצר מוגמר מדי, מוייס היה פתוח ללמוד, זה הבדל גדול שאנחנו משלמים עליו עכשיו מחיר כבד, וזה לא גביע או מיקום בטבלה, זה הרבה מעבר ולכן, הבחירה של מי במקום ואן חאל (אם וכאשר) תהיה מכרעת ביותר אחרי שנתיים כאלה וכשאנחנו יודעים, רואים עכשיו, שאין תעודת ביטוח, גם לא אם יש למישהו רזומה באייאקס, באיירן מינכן, ברצלונה ונבחרת הולנד וכשזה שהיה 11 שנה בכולה אברטון היה פחות גרוע.

edgecator 10 במרץ 2015

בדורטמונד אולי לא ישחררו את קלופ בשמחה גדולה, אבל אני מאמין שאם הוא ירגיש בסוף העונה שמיצה את עצמו שם כרגע – ואני לא חושב שזה משהו שלא סביר שיקרה – יאפשרו לו ללכת. וקלופ מושלם עבורינו. השאלה היא כמובן אם הוא באמת ירצה ללכת ולאן.

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

טל.
גם אני במצב הנוכחי מתגעגע למוייז ואמרתי לא מזמן, שעם מה שואן חאל קיבל, מוייז היה מתמודד בהצלחה בכל החזיתות. אבל מויז הוא לא אופציה ריאלית.
אנצלוטי כן והוא יהיה פנוי בעוד חדשיים ואין לו בראש תיאוריות עיתרות מדע והוא מכיר את הליגה כמו את כף ידו.
ויש עוד אחרים שיבואו בריצה גם אם הם תחת חוזים.
באשר לשאלה האם מבפנים? התשובה כרגע לדעתי היא לא. זה לא הזמן, ןאין מישהו שפורץ קדימה,גם לא גיגס, אלא אם ילכו למהלך של שילוב עוזר ברמה הכי גבוהה כמו למשל קיירוש שהיה הרוח החיה בקבוצה כשעבד עם סיר אלכס יחד עם גיגס.

ריצ'י מקאו 10 במרץ 2015

גרנט?

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

הוא קשור בחוזה קשיח בגאנה….

אסף THE KOP 10 במרץ 2015

איבגי יכול לכל היותר ללקק תחת לאליטה האשכנזית מתוך ציפיה שקצת מהם יידבק בו.
הוא לא יותר מספחת.

ברק רום 10 במרץ 2015

יונייטד אבדה זהות! די מאריה עושה טובה ועבירה שאינה מקובלת במועדון כמונו.
פלאיני פתרון לקב תחתית לא ליונייטד שחזרה לשחק כמו בשנות ה-40
פלקאו וון פרסי מחבלים בנו מתחילת העונה ואינם שווים שום קרידט!
רפאל נמחק מהרוטציה למרות שהוא המגן הימני הכי טוב
די מאריה באגף הלא נכון – אבוד
לא נסיים בין 4 הראשונות בגלל שאיננו מסוגלים לייצר שום איום על המסגרת
קבוצה רעה עם מאמן מחבל
בעיני עדיף לנצל את שארית הזמן כדי לבנות את השלד לעונה הבאה

דה חאה – שואו-רוחו-סמולינג

בלינד – הררה

ווילסון -רוני

אלה השמונה שהייתי מריץ לצד ינוזאי, שחקנים צעירים,

אין טעם להשתמש בפלאיני, ון פרסי, פלקאו, די מאריהף, מאטה, יאנג, ולנסיה שלא יהיו פה ממילא עוד חודשיים

Gil - Zimbabwe 10 במרץ 2015

יש מצבים שמשלימים עם המציאות ולא מתעצבנים כי בכל מקרה זה לא יעזור (כמו עם נהגי המוניות ביוהנסבורג, לא יעזור).
חוץ מזה, מה כל המאמנים הצעירים האלה עם המחברות רושמים? לא זוכר אף פעם את פרגסון, פייזלי, שנקלי, דל – בוסקה, סקולארי ועוד רושמים משהוא.

אמיר המקורי 10 במרץ 2015

הרוב כבר נאמר ע"י המגיבים הקודמים אז לא אחזור,מעניין אותי מה עובר בראשם של סר אלכס,בבובי צארלטון,ראיין גיגס(אין לי ספק שלפחות 2 הראשונים מדברים בינהם על המצב)כשהם רואים את החידלון ואובדן הדרך והזהות של המועדון המאור שהם עמלו עבורו במשך עשורים!
שניים אלו בוודאות יהיו בין מקבלי ההחלטה בסוף העונה האם דרכו של ההולנדי מתאימה למועדון או שיש להראות לו את הדרך החוצה.

אמיר המקורי 10 במרץ 2015

ועוד הערה לסיום,אף לא אחד מהמגיבים(אולי פיספסתי מישהו…)לא ציין את תרומתו הגדולה של ולנסיה לשני השערים של התותחנים.
בעיקרון איני אוהב את השיטה(התחיל בה הסר)של העברת שחקן מעמדתו הטבעית לעמדה שזרה לו.
ולנסיה לא יכול ולא מתאים לתפקיד המגן כי אין לא את הכישורים וההבנה הטאקטית,כישורי המגן נרכשים עוד בגילאי הנוער!
כנ"ל לגביי כל אותם השחקנים המוסטים מעמדתם הטיבעית,דה מאריה לאגף הימני,,אשלי יאנג לתפקיד המגן,פלאיני לתפקיד החלוץ,דילי בלינד לתפקיד הקשר,רוחו לתפקיד הבלם, קאריק לתפקיד הבלם לעת מצוא ועוד ועוד דוגמאות…
ככה לא בונים קבוצה!!!

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

אמיר.
פרדוקס מושלם.
מצד אחד הוא אשם בשערים שקיבלנו ומצד שני, היה לו משחק יוצא דופן לטובה גם בצד ההתקפי.
צריך קצת מזל בחיים ואתמול לא היה לו. אני לא הייתי ממהר לסקול אותו שכן הוא אחד מאלה שבאים תמיד לתת עבודה ובאשר לשער השני, הוא נגזרת ישירה של הפוזישן, מסירות רוחב והחזרה לשוער גם כאשר יש אופציה אחרת טובה. בכל מקרה צריך להניח לו. קורה.

טל המנצ'סטרי 10 במרץ 2015

ואל חאל אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק שולנסיה היה השחקן הכי טוב שלנו על המגרש…

יוסי מזרחי 10 במרץ 2015

גם תרנגול עיוור מוצא לפעמים גרגירים

תומר ש 10 במרץ 2015

אני מסכים איתך לגבי ולנסיה. הבעיה שרפאל שחקן מטומטם מדי בשביל לסמוך עליו במשחקים גדולים ולצערי הוא הוכיח את זה יותר מדי פעמים.
בכלל נדמה שרבים משחקני הקבוצה פשוט טיפשים מדי – סמולינג, ג'ונס, ולנסיה, די מריה, והקפטן המהולל שלנו.

תיאטרון הצלילות 10 במרץ 2015

המצב של יונייטד מחריד, אבל יותר מחריד זה המצב של המגיב יואב

נתן כאן הופעה שלא מביישת את סרטון השוקולד

באבא ימים 10 במרץ 2015

אני לא ראיתי הרבה משחקים של יונייטד השנה אבל אומר בלי שמץ של ציניות: יונייטד נראו לגמרי לא רע אתמול.

Comments closed