ג׳יי.אר סמית׳ כמשל

קליבלנד היא עכשיו מכונה

jr-smith

קליבלנד נותנת הצהרה אחר הצהרה אחר הצהרה. הפעם 22 הפרש מפלצתי בחוץ על ממפיס. התקשורת מתעסקת בכך שקווין לאב ולברון לא מבלים ביחד. האמת שחשדתי מזמן שלברון לא גדל על הביץ׳ בויז. וחשדתי שזה לא משנה. העיקר שלברון לא צריך להכניס דקות במספר 4 ולהוציא יותר מדי אנרגיות על ריבאונד.

אני לא צריך הוכחה משמעותית לעוצמה של הקבוצה מעבר לג׳יי אר סמית׳. משחקן כאוטי לחלוטין בתקופתו בניקס למספר 3 אידיאלי עבור קליבלנד. העלה את האחוזים בצורה ניכרת, חתך את האיבודים לכמעט חצי. וכל זה ביותר דקות. והעיקר שלברון לא צריך לשחק בסמול פורוורד שם הוא דומיננטי מדי.

במהלך משחק ה-57 נקודות השווה צ׳רלס ברקלי את אירווינג לאנדרו טוני וכינה אותו ״השחקן הכי טוב ששיחק איתו״. לא יודע כמה מכם זוכרים את השוטינג גארד הפנטסטי הזה של הסיקרס אבל כל כך שמחתי שברקלי זוכר אותו כך.

כל החלקים במקום. וקליבלנד היא עכשיו מכונה.

זהו יום הבוחר - דה בראקטס חוזר!
עוד חוזר הניגון

86 Comments

טל בן יהודה 26 במרץ 2015

Ya she is!!!!!

אני עדיין לא הייתי מבטל את הסף את זה שלברון אוהב את הביץ' בויז.
אולי פשוט הוא לא מתחבר למייק לאב.

יוספיהו 26 במרץ 2015

סר צ'ארלס מדבר בעיקר שטויות בימים אלו…זה אמנם משעשע אבל כמעט חסר ערך כלשהו.

אבל בהחלט ג'יי אר סמית הוא ההפתעה הנעימה של עונת הטריידים.

לא יאומן מה שסביבה תומכת ועיר אפורה ומשעממת יכולים לעשות לבליין ניו יורקי

אדם בן דוד 26 במרץ 2015

הוא שיבח שחקן שכלל לא שיחק בסיכום משחק מכללות.
ובכל מקרה- גם קווין ג'ינסון בנוסף לרשימה של אסף מתגובה שלוש.
אי אפשר לנתק את הקשר האישי של סמית' עם לברון. אני חושב שזה חלק גדול מאוד מה"יישור קו" שלו.
אבל קליבלנד בהחלט נראית הכי טוב כרגע.

אסף 26 במרץ 2015

בארקלי אמר את זה? הוא כבר שכח ששיחק עם מוזס מאלון, הדוקטור, פיפן דרקסלר וחאכים?

דורפן 26 במרץ 2015

תראה – זה היה קצת מעומעם. יכול להיות שדיבר על ימיו בסיקסרס. הוא הגיע אחרי האליפות. מוזס הועבר כעבור זמן בטרייד והדוקטור היה בדעיכה.

No ONE 26 במרץ 2015

אנדרו טוני היה שחקן מצוין , לא פחות טוב מ-מוזס או הדוקטור , אם הפציעות לא היו גומרות אותו הוא היה נחשב לאחד הגדולים ביותר
קלע מדהים,שחקן הגנה מצוין,מוסר טוב ושחקן הקלאץ' הכי טוב פרט למייקל ג'ורדן

גיל שלי 26 במרץ 2015

מה שכן, ככל שעוברת העונה, ברור לחלוטין שמאמן עם נסיון אירופי, דיקטטור, לא יצליח לעולם להתחבר לשחקני NBA ולהוציא מהם דברים שאיש לא חשב שאפשריים, כמו במקרה ג'יי אר סמית'

אלון 26 במרץ 2015

בלאט ממש לא דיקטטור. אולי יחסית למאמנים האמריקאים כן. אבל דיקטטור כמו אוברדוביץ ודושאן איבקוביץ ואפילו בלאט ממכבי תא והצעקות לא היה שורד 3 חודשים בנ.ב.א. ובטח לא עם לברון והחברה.
אבל כן. אין ספק שהאמריקאים מקבלים שיעור קל בנושא.

גיל שלי 26 במרץ 2015

ציטטתי וסיכמתי כתבה שהופיעה בוואלה לפני שלושה חודשים

יוספיהו 26 במרץ 2015

ומאז נעלמו עקבותיו של אודי הירש

דורפן 26 במרץ 2015

בסך הכל זה מבטא חולשה מובהקת של בלאט. הוא בעצם צריך לעבוד כדי לגרום לקבוצה להראות טוב. הוא לא בא ביום הראשון ורושם משפט על הלוח והכל מסתדר. צריך להתאמן, ולהחליף שחקנים ולבחון שינויים. מבאס.

Oded 26 במרץ 2015

אין דורפן, אתה פשוט ענק

עירן 26 במרץ 2015

אגב, גיל, למיטב זכרוני הירש הרחיק שם קצת יותר לכת אפילו מזה. בתחילה צויין בטור (ואחרי זה הורד בעריכה כנראה, וזה מתוך הזכרון שלי בלבד – שהמאמן הגיע מקבוצה "אסייתית", לא פחות). היינו, רצה לכתוב אולי איזו תיזה אבל העטיפה שהשתמש בה, ההתנשאות והיהירות, היו כל כך מופרכות ומוגזמות, שהנפילה היא, אכן, כואבת.
עדיין לא התייאשתי מטור תיקון, אבל כמו שהירש נראה בתוכנית ההכנה למשחקי מכבי ת"א ושביעות הרצון העצמית שלו שם, אולי אני צריך כבר להתייאש…
דורפן – צודק. אכן חולשה גדולה שלו. האמריקנים האלו לא יודעים לבדוק את החומר לפני שמחתימים מישהו על חוזה. איך לא עלו על החולשה הזו ?

עירן 26 במרץ 2015

אופססס, טעיתי. המילה קבוצה אסייתית לא הורדה בעריכה. הנה הציטוט:

"מאמן ישראלי לא יכול לקפוץ ממשרה בקבוצה אסיאתית שזכתה באליפות אירופה למינוי למועמדת לאליפות ה-NBA בלי מנה גדושה של שיווק עצמי."

edgecator 26 במרץ 2015

המילה אסייתית פחות בעייתית בעיניי. מה שיותר מייצג את הכתבה של הירש במשפט הזה הוא הניסיון הפאתטי לחזק את התזה המופרכת שלו באמצעות עיוות עובדות אגבי כביכול – כי הרי כולנו יודעים שבלאט לא מונה למועמדת לאליפות.

גיל 26 במרץ 2015

יפה.

אלון 26 במרץ 2015

אני חושב שג'יי אר סמית' הוא דוגמא לכמה לברון התפתח כמנהיג ייחודי. הוא אולי לא מנהיג קלאסי והוא מכונה ייחצנית משומנת. אבל כמות השחקנים שנראים לידו פשוט מעולה גדלה משנה לשנה.
ההתפתחות של לברון בשנתיים שלוש הקרובות יהיה מאוד מעניין לצפייה. העונה ראינו סימנים ראשונים לכך שהגוף שלו לא מכונה בלתי עצירה ונראה איך הור יפתח את המשחק שלו בהתאם.

גיל שלי 26 במרץ 2015

אני לא עוקב כל כך אחרי מיאמי השנה, אבל באמת מעניין, איך שחקנים כמו צ'אלמרס, אנדרסן, והאסלם מתפקדים השנה?

אלון 26 במרץ 2015

סבירים ולא יותר. נאסלם ןאנדרסון דיי מבוגרים אז זה לא מדד כלכך.

יוספיהו 26 במרץ 2015

צ'למרס נותן מספרים טיפה יותר טובים מהשנים האחרונות אבל זה גם בהתאם לעלייה המינורית בUSG% שלו (מ17% ל19%), סה"כ לא רע.

אנדרסן בירידה קלה אבל עדיין נותן בדיוק את מה שמצפים ממנו.

האסלם עם נתונים זהים כמעט לחלוטין בהשוואה לעונה הקודמת

יוספיהו 26 במרץ 2015

לא כ"כ מסכים איתך, על כל שחקן שנראה טוב לידו אפשר לקחת 2 שלא זרחו לידו.

בנוסף, תזכור שבמיאמי לברון הגיע לקבוצה ב2010 כשהשלד שלה כבר היה קיים ושניצחה גם בלעדיו 47 משחקים ב2009.

כך שכמעט את כל השיפור ביכולת הקבוצתית אפשר לייחס בצורה פשטנית לתוספת של בוש ולברון.

בכלל, לא זכורים לי כמעט שחקנים שנראו לידו מעולה לעומת שאר הקריירה שלהם.

נוריס קול זאת סתם דוגמא שקופצת לי לראש של אחד שלא באמת התפתח למה שציפו ממנו במהלך עונת הרוקי שלו.

גם האסלם וצ'למרס לא השתפרו בשנים שלהם עם לברון לעומת 2009 (האסלם גם התחיל לרדת בהדרגתיות בממוצעיו החל מהשנה שלברון הגיע)

אלון 26 במרץ 2015

אני מתכוון יותר למכונות משומנות ופחות להצלחות אישיות.
מיאמי בשנתיים של האליפויות והרבה מהשנה האחרונה היו פשוט מכונה קבוצתית הגנתית והתקפית מדהימה. והרבה מזהזהבזכות לברון. אם כל האישיות האולי לאהתחרותית גורדנית שלו הוא יודע לגרום לשחקנים לעבוד כקבוצה.

יוספיהו 26 במרץ 2015

בזה אני מסכים איתך

7even 26 במרץ 2015

נוריס קול??
אף אחד לא ציפה מנוריס קול שיהיה הכריס פול הבא ואפילו לא הדרון וויליאמס הבא.
ציפו ממנו שיהיה גארד טוב כגיבוי, הוא היה מצויין בפלייאופים שבהם שיחק.
לדעתי הוא השחקן היחיד בעולם שהגיע ל-3 גמרים ב-3 השנים הראשונות שלו בליגה:)

מתן גילור 26 במרץ 2015

*הפעיל.

עובר אורח 26 במרץ 2015

בדיוק. נבחר בדראפט בכלל בסיבוב השני

אסף 26 במרץ 2015

מו וויליאמס היה אולסטאר ליד לברון בקליבלנד. אחרי שנה הוא עלה מהספסל בקליפרס (שהיו חלשים בהרבה מהיום).

אלון 26 במרץ 2015

כן גם התקופה הראשונה היא אנדרייטד לחלוטין. במשך 4 שנין בין 2006 ל2010 השחקן הכי טוב לידו היה משהו בין דלונטה ווסט מו ווילאימס ויאלגוסקאס. ועדיין הם הגיעו לגמר נ.ב.א ורחוק בפלייאוף. נכון שהמזרח לא היה כזה חזק אבל עדיין החוסר יכולת לבנות קבוצה סביב גיימס היה מביך.

X 26 במרץ 2015

מחפש את המאמר שלך בישראל היום אחרי המעבר של סמית לקליבלנד.

דורפן 26 במרץ 2015

לא האמנתי בו! יותר נכון חשבתי שהוא יוביל חמישיה שניה שתיתן מנוחה.

אלון 26 במרץ 2015

אני גם חשבתי ששמפרט או דלבדובה יעלו בחמישיה. סמית יתפרע ברבע השני ואז יקבל את הדקות האחרונות כי הוא מסוגל לקחת זריקה מנצחת.

יוספיהו 26 במרץ 2015

נראה לי שזאת היתה הכוונה המקורית.

אבל אז שון מריון נפצע, סמית נכנס לחמישיה, הקבוצה התחילה לרוץ והכל בא על מקומו בשלום

X 26 במרץ 2015

קני סמית מת מצחוק מהאמירה של בארקלי שטוני סמית היה השחקן הכי טוב ששיחק איתו:

קני:
"אתם מבינים למה צארלס לא זכה באליפות?!? הוא שיחק בקבוצה ששיחקו בה ד"ר ג'יי ומוזס מלון והוא חשב שהשחקן הכי טוב הוא אנדרו טוני! 2 שניות לסיום הכדור אצל בארקלי, פילדלפיה חייבת סל! תמסור לדוקטור! תמסור למוזס! צארלס מוסר לאנדרו טוני…"

דורפן 26 במרץ 2015

תבדוק את אחוזי הקליעה של טוני בשנים הללו.

אדם בן דוד 26 במרץ 2015

בדקתי. באופן שיטחי.
הוא עומד על קצת יותר מחמישים אחוז.
גם הד"ר וגם מאלון עומדים על אותם אחוזים פחות או יותר.
בארקלי עצמו על שישים ומשהו.
מוריס צ'יקס- עוד אחד שכנראה היה גדול מטוני- עומד גם הוא על מעל חמישים.
גם בובי ג'ונס עומד על אותם אחוזים.
אני חושב שיש נטיה להאדרה של שחקנים שקצת נשכחו.
אבל עם כל הכבוד, גם אם לא לוקחים בחשבון שחקנים ששיחקו איתו בפיניקס ויוסטון- גם בפילדפליה יש לפחות ארבעה שגדולים מטוני.

דורפן 26 במרץ 2015

אדם – הוא שוטינג גארד. תבדוק בבקשה בכמה שנים יש לקובי בראיינט יותר מ-47%. (רמז: זה פחות מ-1). מו צ׳יקס בחיים לא היה ברמתו. לפני שהגיע מוזס היה קונצטנזוס שטוני הוא האיש העולה בקבוצה. פציעה וזהו. זה סיפור הקריירה שלו.

גיל שלי 26 במרץ 2015

קני סמית' כנראה שכח בגלל הקריירה הקצרה של אנדרו טוני, איזה אחוזים היו לו, אז כן, אני במקום בארקלי בהחלט הייתי מוסר לטוני את הזריקה האחרונה

איציק 26 במרץ 2015

דווקא אני זוכר ששחקן מפואר אחד אמר שאת הכדור האחרון הוא היה נותן לבארקלי, עכשיו בארקלי מעביר אותו לטוני. לא עדיף היה ישר למסור לטוני…

דגש 26 במרץ 2015

קצת הנעת כדור, מה רע?

איציק 26 במרץ 2015

:-)

תוהה בדרכים 26 במרץ 2015

בארקלי הסביר את האמירה הזאת בטענה שהדוקטור, מוזס מאלון, אקים היו כולם בשלהיי הקריירה שהוא שיחק לצידם בעוד אנדרו טוני היה בשיאו. הוא גם טוען תמיד שקוין מקהייל הוא השחקן הטוב ביותר שהוא שיחק מולו, עוד טענה שנויה מחלוקת.

איציק 26 במרץ 2015

דווקא עם הטענה לגבי מקהייל מאד הגיונית. אחד השחקנים עם מגוון תנועות מדהים, יכולת סיום מעולה, זריקה רכה מחצי מרחק בהוצאת כדור גבוהה, וזוג מרפקים מהחדים שהיו.

עובר אורח 26 במרץ 2015

אני די בטוח שהוא אמר שמקהייל היה השחקן שהיה לו הכי קשה לשמור עליו. זו אמירה שונה ומאוד מתקבלת על הדעת

תiמר 26 במרץ 2015

בדיוק. הוא מתכוון שמקהייל השחקן הכי טוב שהוא שמר עליו. הוא אמר את זה הרבה פעמים וזה לא כלכך מובן כי הוא באמת אומר בחלק מהפעמים : " השחקן הכי טוב ששיחקתי נגדו". לצורך העניין, בארקלי חושב שג'ורדן הכי טוב (בכללי)

אלון 26 במרץ 2015

גם טייסון צ'נדלר הרבה יותר טוב השנה. אולי זה קשור למקום ממנו הם באו.

גל ד 26 במרץ 2015

ההבדל הוא שצ'אנדלר היה סנטר נהדר בקבוצות הקודמות שלו, ולא מצא את עצמו באין שיטה של הניקס. לסמית' מאז ומתמיד היו טונות של כישרון וראש מלא בברגים ואומים בגדלים לא סטנדרטיים שלא ממש מתאימים זה לזה.

עובר אורח 26 במרץ 2015

סמית טוב כשהקבוצה טובה. הוא נגרר אחרי הרמה של הקבוצה, ואם היא טובה זה מכניס בו מחויבות. בעונה הראשונה שלו הניקס היו טובים, והוא זכה בשחקן השישי של העונה.

יואב בורוביץ' 26 במרץ 2015

אנדרו טוני שחקן מיתי, אבל לדעתי היה קצת יותר פוינט גארד מסקנד גארד. בכל אופן, הקריירה נקטעה בגיל צעיר מדי בגלל פציעה. בעניין סמית', אסור לשכוח שלפני שנתיים נתן עונה נהדרת בניקס, ועזר להוליך אותם לפלייאוף, לאחר שכבר היה נחשב שחקן קבור. אלא שהוא לא הצליח לשמור על יציבות (מדברים על יותר מדי בילויים בניו יורק) ובכל מקרה הקבוצה מאוד התדרדרה סביבו, וגם המאמן הוחלף וכו'.
אבל ג'יי אר סמית' הוא שחקן טוב מאד- ויכולנו לדעת זאת עוד לפני שהגיע לקליוולנד, למרות ההתדרדרות החריפה בניקס.

Gil - Zimbabwe 26 במרץ 2015

אוף טופיק – איזה גמר זה הולך להיות בקריקט אוסטרליה – ניו זילנד במלבורן (זה כמו ברזיל – ארגנטינה במראקנה).

7even 26 במרץ 2015

לראשונה בחייו ג'יי אר סמית' משחק בקבוצה שאשכרה יש לה שאיפות. והוא עושה את ההתאמות.

קרדיט לבלאט אבל לברון עשה משחקנים גמורים, שחקנים טובים.
דוגמאות בודדות:
מייק מילר, רשארד לואיס, כריס אנדרסן. יש עוד הרבה.

זה מאד כיף לשחק עם שחקן שלוקח מהשומר שלך עוד קצת תשומת לב.
ג'יי אר סמית' משחק טוב יותר ללא ספק. קרדיט גם לבלאט וגם ללברון

גיל 26 במרץ 2015

יש כמה מכונות כרגע בנבא ובראשן גולדן סטייט והספרס. לכולן ניצחונות משמעותיים וכדורסל מרהיב. לגולדן סטייט וקליבלנד יש יתרון ביתיות אבל חסרים ניסיון מלבד לברון.

בלאט צריך לקבל קרדיט עצום על מה שהשיג עד עתה ובאמת לא מעניין מכל הרכילויות. אבל בשורה התחתונה ינצחו מי שישבשו את המכונה של היריב וכאן אין דין סדרת פלייאוף למשחק בודד.

תוהה בדרכים 26 במרץ 2015

מענין אם בלאט יקבל קרדיט במידה והם יזכו באליפות או שכל הקרדיט ילך ללברון. בואו נאמר שספולסטרה מעולם לא קיבל קרדיט גדול על ההצלחות של ההיט.

edgecator 26 במרץ 2015

אני חושב שדעת הקהל בנוגע לספולסטרה השתנתה עם הזמן. בלאט, בכל מקרה, נמצא בעמדה שונה – מאמן אירופאי, שום ניסיון אימון בארה"ב, שנה ראשונה בליגה וקיבל על הראש חבורה מפוזרת של שחקנים ובראשם השחקן הכי דומיננטי בליגה, ולא רק על המגרש, והררי הציפיות הנלווים לו. לברון יקבל המון קרדיט, גם גריפין על הטריידים – זה לא כאילו בלאט לא קיבל חומר מצוין. אבל ממילא בשביל שקליבלנד תזכה באליפות, היא צריכה להמשיך לתפקד בתור אותה מכונה עליה דורפן מדבר. והמכונה הזו, אם תיבנה ובניגוד למיאמי, תיבנה בתוך שנה אחת מאפס.

תוהה בדרכים 26 במרץ 2015

קראתי עכשיו שהוא נבחר במקום ה19 ברשימת האמנים הטובים בליגה בדרוג של ESPN.

אפשר לתרץ את המיקום הנמוך בטענה שזו עונה ראשונה שלו בליגה והוא עוד לא הוכיח כלום, אבל עובדה שסטיב קר נמצא שם במקום השלישי. וכאמור, בלאט עשה משהו עוד לפני שהוא הגיע לליגה.
מצד אחד, זה חלום של מאמן עונה הראשונה לאמן שחקן היסטורי כמו לברון ומועמדת ריאלית לגמר. מצד שני, הוא נכנס לסיטואציה שבה ברמה האישית יהיה לו קשה מאד לצאת טוב: הכישלון יהיה עליו וההצלחה תיוחס ללברון.

shadow 27 במרץ 2015

אתה לא באמת מתייחס לדירוגים שרירותיים, לא רציניים, שנעשו ע"י עיתונאים.
מה גם שלא ברור מה הקריטריונים חוץ מ.. תן למאמן ציון מאחד עד 10 ונעשה ממוצע.

אבל אין ספק שעם קבוצה כמו שיש לו פחות מהגמר הכללי זה נחשב לכישלון של כולם. אני חושב שלברון יספוג לא פחות אש אם הם לא יגיעו לגמר.

בהשוואה לספולסטרה ההבדל הגדול הוא שמאחוריו ישב ריילי, לטוב או לרע.
ככה שתמיד טענו שריילי הוא שקבע את הדברים.
לבלאט אין אף אחד מאחוריו.

גיל 26 במרץ 2015

ואגב, הם יכלו להיות עוד יותר חזקים אם היו משאירים את ווויגינס שמתפתח להיות שחקן עצום. לא בעייה למצוא קלעי שלשות ושחקנים שיחממו את הספסל ברבע האחרון.

תוהה בדרכים 26 במרץ 2015

זה נכון. יש לי תחושה שזה מסוג הטריידים שבעוד עשר שנים מהיום עלולים להתייחס אליהם כטעות בקנה מידה היסטורי.

הנקודה היא שהם וויתרו על הרבה ולא הרוויחו יותר מידי. לא ראיתי כמעט לאב במינסוטה, אבל כבר במשחק הראשון בקאבס המחשבה הראשונה שלי הייתה שהוא פשוט אנדרסייז מטורף לשחקן פנים בליגה. מסוג השחקנים שעושים מספרים טובים בקבוצה חלשה מתוך תאוריית האין ואקום.

איציק 26 במרץ 2015

לפי הבנתי, לא היה מצב להשאיר את וויגינס. לברון רצה את לאב, וכנראה לא רצה את וויגינס. במצב זה שום GM לא היה משאיר אותו. הוא אכן נראה כמישהו שהוא הדבר הבא, אבל היה גם סיכון בחוסר ודאות. עם לאב יודעים בדיוק מה הוא יודע ומה לא.

גיל שלי 26 במרץ 2015

לאב בפירוש היה טרייד של הג'נרל מנג'ר לברון.
לא בטוח שהטרייד הזה רע כל כך בפריזמה של השנים הקרובות, את יכולות ההגנה של וויגינס הם מקבלים גם משאמפרט, לוויגינס אין יד יציבה וטובה, בקיצור עם כל הכבוד לאב כנראה השנה עדין תורם להם יותר ממה שוויגינס היה תורם להם

איציק 26 במרץ 2015

השנה בהחלט, אבל נראה שהוא הופך לדבר הבא. ושוב אני אומר, בנקודת הזמן ההיא הוא היה סיכון. לכן, אפילו אם בסוף העונה נראה שהוא לא פחות טוב מלאב, בנקודת הזמן ההיא, עבור העונה הזו, זה היה נכון לבצע את הטרייד. במבט לעוד מספר שנים, יתכן וזו היתה טעות, אבל קליבלנד לא רצתה למשכן את ההווה למען סיכוי בעתיד. וכן, גם לברון לא היה מוכן למשכן את ההווה.

תוהה בדרכים 26 במרץ 2015

אני לא חושב שיודעים. יש הבדל גדול בNBA בין להיות שחקן מוביל של קבוצה חלשה לשחקן מספר 2-3 של קבוצה שמועמדת לאליפות. בטח שמדובר במינסוטה שלא רואים אותה משחקת כמעט לאורך העונה.

אני לא בטוח שבדיעבד הם היו עושים את הטרייד הזה.

גיל 26 במרץ 2015

זה לא משנה מה היו הנסיבות, בראייה היסטורית וגם פרקטית זו לדעתי טעות גדולה וכתבתי על זה בזמנו. לא רק שוויגינס נותן לך עוגן גם אחרי שלברון יעזוב או יפרוש אלא שהוא שחקן צעיר שאפשר עוד לעצב והגג שלו בשמיים. זה מסוג השחקנים שבלאט אוהב ואיתו לא היו שומעים כל שני וחמישי שהוא לא מסתדר עם השחקנים בקבוצה ואולי יעזוב בקיץ. הלוואי שלאב יעזוב אותם בקיץ.

cookie-monster 27 במרץ 2015

לי זה נשמע שוויגינס רצה לעזוב בטרייד פחות או יותר ברגע שהוא ידע שלברון מגיע כי הוא חשב שהדרך הכי טובה בשבילו להתקדם היא לא להיות בצל של ענק הליגה. לא נראה לי שזה משהו שהוא אמר רק כדי להפחית איזהשהיא אכזבה מהמעבר. הוא האמין/מאמין בזה.

גיל 27 במרץ 2015

אחרי שהוא עזב הוא אמר שהוא רוצה להיות בקבוצה שרוצה אותו. סביר שהוא רוצה להיות הכוכב של הקבוצה אבל לא נראה לי שהיה מתנגד להתפתח תחת לברון.

7even 26 במרץ 2015

תמיד קל להגיד בדיעבד.
בפועל לקאבס לא היו שחקני פנים נורמלים, ומוזגוב ההגיע רק אח"כ.

ייסלח לי פרקינס שאני לא מחשיב גם אותו כזה

גיל 26 במרץ 2015

אני אמרתי את זה עוד לפני הטרייד. הבעייה היא שאנשים עוסקים בפנטזי וחושבים שאם יסכמו את הנקודות של לברון, אירווין ולאב אז אף אחד לא יוכל לנצח אותם. היה ברור שלאב יקבל תפקיד משני ונראה שהוא ממורמר על זה. מוויגינס לא היית מקבל תלונות. הוא היה משני כמו לאב אבל עם פוטנציאל להתפתח. יותר מזה, לברון ואחרים מתנהגים כאילו יש להם איזה חלון צר של שנתיים שלוש לזכות באליפות ואחרי זה כבר לא. לברון אמנם ותיק בליגה אבל עדיין צעיר ויש לו לפחות 6-7 שנים של תפוקה משמעותית. ביחד עם וויגינס שיגיע לשיאו וגם אירווין הם יכולים לבנות שושלת וטריידים תמיד אפשר לעשות.

בשורה התחתונה, יותר כישרון בקבוצה עדיף גם אם הוא לא מפוזר נכון. בלאט בעצמו אמר שהתפקיד שלו זה למצוא פתרונות לבעיות כאלו.

עובר אורח 26 במרץ 2015

בראיה לאחור כנראה שנתייחס לטרייד הזה כטעות, אבל צריך לזכור שלאב של מינסוטה היה השחקן המושלם להיות ליד לברון – סטרץ' פור שירווח את המשחק לחדירות של לברון וקיירי, פוטנציאל לפיק אנד פופ קטלני עם לברון, וגם ריבאונדר מעולה שזה משהו שתמיד היה חלש במיאמי.

גיל 26 במרץ 2015

הוא היה שחקן מושלם בקבוצה חלשה שלא עושה הגנה.

shadow 27 במרץ 2015

אתם מתעלמים מפרט אחד חשוב, וויגינס הוא 3 בדיוק כמו לברון.

לקאבס היה חסר מספר 4. לברון הרבה יותר דומיננטי מעמדה 3.

ברור שהמספרים של לאב היו מנופחים, אבל זה לא שחיכו בתור מספרי 4 בשביל להתפקד.

אין לי מושג אם היה אפשר להשאיר את וויגינס ועדיין להביא 4 אחר, אבל איך שלא תהפכו את זה אין סיכוי שהיה מקבל מספיק דקות בקאבס בשביל להתפתח.

אם היו יודעים שלברון חותם אולי היו בוחרים שחקן יותר מתאים בדראפט.

גיל 27 במרץ 2015

לברון משחק בכל עמדה וויגינס משחק גם כגארד. הם יכולים לשחק ביחד בלי שום בעייה. אם רוצים מוצאים פתרונות לכל דבר. אם כבר היו קבוצות שהסתדרו עם שני סנטרים אז גם פה אפשר להסתדר. לא מוותרים על רמת כישרון כזה בקבוצה, מה עוד שהוא הרבה יותר זול וסגור בקבוצה לכמה שנים.

Asaf 26 במרץ 2015

הדבר הכי מדהים אצל קליבלנד הוא היכולת להבנות תוך כדי תנועה במהלך העונה בלי שהקבוצה תפגע, מדברים על סמית למשל כשחקן שהביא שינוי גדול אבל יחד איתו הגיעו גם שומפארט ובמקביל מוזגוב ופרקינס ופתאום מקב׳ הגנה בינונית מינוס קליבלנד הפכה לאחת המצטיינות בתחום ועדין אני חושב ששיקגו הולכת להיות נציגת המזרח בגמר פשוט כי היא הרבה יותר קשוחה ולא פחות מנוסה

איציק 26 במרץ 2015

היא כנראה פשוט פחות מוכשרת.

Asaf 26 במרץ 2015

פחות מוכשרת אבל יותר קב׳

איציק 26 במרץ 2015

ממש לא בטוח. זה היה נכון לפני חודשיים. היום זה כבר לא מובן מאליו.

אלון 26 במרץ 2015

עוד נקודה שנשכחה כמעט לגמרי זה שכל זה קורה אחרי שהסנטר הפותח אחד המנהיגים והברומטר ההגנתי ורזאו גמר תעונה.

איציק 26 במרץ 2015

כואב לומר, אבל זה יצא לטובה. סביר שחלק מהטריידים בכלל לא היו יוצאים אל הפועל אם הוא היה נשאר בריא.

עובר אורח 26 במרץ 2015

נכון. מוזגוב רים פרוטקטור יותר טוב וזה מה שהם היו צריכים

shadow 27 במרץ 2015

ורז'או הוא שחקן בינוני במקרה הטוב.

הוא לא ברמה לקבוצה שרצה לאליפות.

אני מצטער בשבילו שהוא נפצע, אבל מוזגוב הרבה יותר מתאים.

גיא זהר 26 במרץ 2015

שני דברים: קליבלנד הולכת לעבור ככל הנראה שלוש סדרות מהגיהינום (מיאמי בסיבוב הראשון, שיקגו בחצי ואטלנטה בגמר) כשדווקא האחרונה נראית הקלה יותר.
מעניין יהיה לראות איך היא מתמודדת כשהאינטנסיביות תעלה בפלייאוף עם שני חורים הגנתיים כמו אירווינג ולאב. אולי בלאט ישלוף את המאץ' אפ זון המפורסם. דרך אגב גולדן סטייט שגם לה יהיה קשה מבחינה הגנתית מול קבוצות כמו סאן אנטוניו, ממפיס ואפילו אוקלהומה היא קבוצה קלאסית בשביל מאץ אפ בגלל האתלטיות של רוב שחקניה

גיל 26 במרץ 2015

למה גיהינום? את מיאמי הם מנצחים בקלות וגם את שיקגו בלי רוז. דווקא אטלנטה אני חושב שכן תעשה להם בעיות אבל באמת שאין להן יריבות במזרח.

איציק 26 במרץ 2015

אירווינג לא כזה חור כמו שהיה בעבר. הוא השתפר ומתאמץ. הוא לא יהיה כריס פול אך הוא יהיה אתגר לכל רכז יריב.

shadow 27 במרץ 2015

נו באמת אם קבוצה במאזן שלילי כמו מיאמי (שכוכב אחד שלה כבר מזמן גמר את העונה), וקבוצה כמו שיקאגו בלי יתרון ביתיות (שגם הכוכב שלה נראה שגמר את העונה ואת הקריירה) יעשו לקליבלנד בעיות, אז באמת שאין להם מה לחפש.
הם צריכים לעבור את מיאמי בסוויפ ולשיקאגו אולי יפסידו משחק אחד בגלל שהם חזקים בבית.

מול אטלנטה יהיו להם קשיים בעיקר בגלל שאין להם ביתיות ועדיין הם צריכים לעבור.

אוי ואבוי "למלך" אם עם קבוצה כמו שיש לו עכשיו ומאמן כמו שיש לו, לא יגיע לגמר הכללי.

גיא זהר 27 במרץ 2015

לא אמרתי שלא יעברו, אמרתי שיהיה קשה. מיאמי בריאה גם בלי בוש לא סיפור פשוט בכלל ובטח לא שיקגו עם האגרסיביות שלה. ופול אף פעם לא היה מופת בעיניי לשחקן הגנה.

ניינר 27 במרץ 2015

הכל טוב ויפה אבל מה שחשוב שבסוף העונה גולדן סטייט יהיו אלופים!
GO WARRIORS!!!

סם כבודם 27 במרץ 2015

אז בארצות הברית מזלזלים בבלאט? חבל.

cookie-monster 28 במרץ 2015

לי זה נאה שהם מזלזלים ברוב המאמנים חוץ מאלה שיש להם טבעות אליפות

Comments closed