משחק מספר 1. כח אדם

האינטואיציה של קאר

igu

מאמן ראשי בNBA זה לא כל כך עניין של ידע. זאת אומרת לפעמים זה עניין של ידע, אבל כשהוא לא קיים בהחלט אפשר לעשות את מה שעשה סטיב קאר וזה להביא עוזרים מאד מנוסים. ולהתרכז במה שמי שמינה אותו האמין שיש לו: אינטואציה לכוח אדם.

היום ראינו את זה בהליכה לסמול בול בהארכה. זו הייתה מכת נוקאאוט. כאילו הכריחה את קליבלנד ללכת למהלכים שקופים של נסיון ליצור יתרון פיזי.

אבל ההחלטה היותר גדולה היא החלטת טרום עונה להפוך את אנדרה איגודלה לשחקן שישי.

לברון. המוציא לפועל של תכניות
לוחמים עם שכל

169 Comments

עזי 5 ביוני 2015

קאר רצה את בלאט כעוזר אגב..

avigol 5 ביוני 2015

כוח הדם.

No ONE 5 ביוני 2015

בלאט לא מתפקד, לברון צריך לנוח יותר והיה גמור מעייפות בסוף , אתה לא ליכול ללכת ל-לברון בלואו פוסט כל מהלך , זה מאד מעייף ומתיש
בשביל מה אתה מאמן? אם לא תמצא זריקות לרול פליירס שלך ברבע השני אל תצפה שהם יצילו אותך ב OT
לברון היה גמור לפני סוף המשחק , הזריקה האחרונה הייתה חייבת ללכת לקיירי אירווינג במקום הזריקה האיומה שלברון לקח

דקה לתוך ה OT קר עבר להרכב נמוך ובלאט נשאר עם מוזגוב ותומפסון על המגרש ועם הראש בתחת.

תצוגה מבישה של מאמן שלא שולט בקבוצה שלו , חבל דווקא חשבתי שבלאט עושה עבודה טובה בדרך כלל אבל היום הוא היה איום ונורא

גיל 5 ביוני 2015

תמיד ביקרת אותו ולא חשוב מה הוא עשה. הם היו צריכים לגמור את המשחק הרבה קודם. גולדן סטייט שיחקה זוועתי ואכן היה צריך לשתף יותר את כל השחקנים ולא לתת ללברון לשחק נגד כולם. כמו שכתבתי לפני המשחק, לתת ללברון לנצח לבד יגרום לו לקלוע הרבה אבל זו לא אסטרטגיה טובה לטווח הארוך.

גיא זהר 5 ביוני 2015

הוואן בשם שלך מראה בדיוק מה הסגנון. אפשר להתווכח על החלטות אבל לשון כזו ראויה.

גיא זהר 5 ביוני 2015

לא ראויה

No ONE 5 ביוני 2015

דווקא הייתי מאד ממלכתי

shadow 5 ביוני 2015

אתה מגוחך וזו תגובה מגוחכת. כאילו שבלאט יכול להחליט ללברון כמה דקות לשחק.

בטח הוא גם אמר ללברון לקחת 10 זריקות בהערכה ו 38 במשחק.

בתחילת המשחק שיחקו כדורסל וקליבלנד הובילו בגדול עד שלברון החליט שזה הוא נגד גולדן סטייט.

אגב מעניין שהפעם לברון לא דאג להזכיר שהוא מחק את המהלך האחרון.

גיל 5 ביוני 2015

ניצחה זאת ששיחקה קצת פחות שכונתי בסוף. אלו אמורות להיות שתי הקבוצות הכי טובות בליגה? קבלת החלטות כזו גרועה משני צידי המגרש לא ראיתי כבר הרבה זמן. זריקות בכוח שאיר בול זו מחמאה עבורן, שוב ההתעקשות על זריקה לשלוש של הווריורס כאפשר היה להשיג סלים קלים בליי אפים, סנטר שאין לו מושג שאחד החוקים של המשחק זה שמותר לזרוק לסל, יותר מדי אחד על אחד של לברון שבסוף פשוט נגמר לו האוויר. זה אולי המחיר של שבוע הפסקה ואני מקווה שמשחק הבא יהיה הרבה יותר טוב. מה שכן, היה לפחות מותח.

אריאל גרייזס 5 ביוני 2015

כל כך נשבר מהבידוד הזה של הכוכב בשניות האחרונות של המשחק שבסוף הולך לפינה וזורק פייד אווי שנכנס פעם ב-20 זריקות (ואז כולם עפים עליו). למה לקבוצות כאלו אין אפילו תרגיל אחד לסיום משחק שבו לא שמונה שחקנים מסתכלים?

No ONE 5 ביוני 2015

כי יש רק גרג פופביץ' אחד שלא מפחד מהסופרסטאר שלו

שגיא 5 ביוני 2015

מי הסופרסטאר שלו בדיוק…?

רועי ויינברג 5 ביוני 2015

הפאוור פורוורד ההוא מוויק פורסט, נו ההוא עם ה-2 MVP ו-3 MVP פיינלס, טים משהו

שמעון 5 ביוני 2015

תתבייש לך. חוצפן!

אריק י. 5 ביוני 2015

+1

גיל 5 ביוני 2015

הוא כבר ניסה משהו אחר ולברון הטיל וטו. אתה רוצה שעוד פעם הוא יחטוף זובור פומבי? אף אחד לא יתלונן על זה שלברון החטיא למרות שזה באמת מדכא.

No ONE 5 ביוני 2015

אז שיתפטר , זה כנראה גדול עליו

No ONE 5 ביוני 2015

ואני גם חייב לציין שבסוף המחצית הראשונה בלאט הריץ את התרגיל שרצה לעשות במשחק מספר 4 נגד הבולס , לברון מוציא כדור לסמית שבא מחסימה וקובר שלשה

גיל 5 ביוני 2015

אצל מייק בראון זה לא היה קורה.

דורפן 5 ביוני 2015

הווריורס עשו תרגיל ופינו את קארי ללייאפ רק שאירווינג חסם.

גיל 5 ביוני 2015

כן, התכוונתי למאמן של לברון. זו הייתה חסימה ענקית.

Srtest 5 ביוני 2015

תגיד, יכול להיות שהסיבה שהגעת למצב שאתה כל-כך כועס היא בגלל דיוויד בלאט?

יוסי 5 ביוני 2015

צודק! אני מזמן הייתי מתפטר ועוזב את משרת חיי ומשכורת חלומית… נו באמת…

איציק 5 ביוני 2015

מה קרה? יתכן ודויד לא סידר לך ג'וב בקליבלנד? את מדבר בכלל לא קשר למצאיות, מריר וכעוס. שתה מיים… רצוי קרירים… תוכל משהו טוב… תרגע.
אני מבין שאתה בעל ניסיון של לותר על 20 מיליון דולר בגלל שיש כוכב שלא מקשיב לך. כנראה עשיתה זאת הרבה בחיים שלך, אבל לא לכולם יש עקרונות כמו שלך. יש כאלו ש-20 מיליון דולר משחק אצלם תפקיד. יש כאלו ש-NBA אצלם זה חלום להתגשם ולא משהו שעבר דברים הרבה יותר גדולים בחיים (כמוך למשל). אז אני מקנא בעקרונות הנעלים שלך, בכך ש-20 מיליון דולר זה פיצוחים בשבילך, וזה ש-NBA הוא ליגה ג' ייחסית למה שאתה עובר. רק תדע שבעולם מחוץ לבועה שלך לא לכולם יש מזל כזה גדול כמו שלך.

דניאל 5 ביוני 2015

הבידוד היה מעולה – לברון נשאר על מגן בודד בכל הסטרונג סייד.
לא מבין למה הוא לא הלך לסל

יוסי 5 ביוני 2015

דקות אחרונות של המשחק (לפני הארכה), לברון זורק מבחוץ או מוסר לאחרים – מה עם להיכנס לצבע?

גיל שלי 5 ביוני 2015

לא נתנו לו את הצבע, זה לא כבקשתך

איציק 5 ביוני 2015

הוא ניסה?
הרי לברון בלתי עציר (אפילו הוא הוצע בכך) ואף אחד באחד על אחד לא מסוגל לעצור אותו.

ניימן 5 ביוני 2015

אתה חי בעבר. זה כבר לא נכון העונה.

איציק 5 ביוני 2015

ניימן, זו היתה תגובה מאד צינית וא באמת מה שאני חושב. זה בא בגלל מה שלברון אמר על עצמו לפני מספר ימים. כשטיפשות מתחברת עם פה גדול יוצאות הצהרות ללא כיסוי.

ערן (המקורי) 5 ביוני 2015

היה לקר לא מעט מזל, כפי שהודה בעצמו במסיבץ העיתונאים אחרי המשחק, עם הזריקה האחרונה של לברון לפני ההארכה.
ההחלטה שלו ללכת על סמול בול בהארכה, הילתה אצלי שאלה למה לא ניסה זאת קודם. לברון העניש כל המשחק.

דורפן 5 ביוני 2015

כי זה שיש לך נשק לא אומר שאתה משתשמש בו 48 דקות. החוכמה היא להפעיל את הקומבינציות שלך ברגעים נכונים

גיא זהר 5 ביוני 2015

וגם לעשות דאבל אף על לברון בהארכה כשלשחקני המשנה חוץ מארווינג רועדות הידיים (דאבל פאמפ של מוזגוב במקום להטביע?)

משה 5 ביוני 2015

לא יודע לגבי מזל, לברון באופן עקבי עושה מהלכים לא חכמים של זריקה בחצי סיבוב מהשלוש ברגעים האחרונים. שחקן עם פיזיולוגיה עצומה אבל קבלת החלטות בינונית מאוד.

גיא זהר 5 ביוני 2015

קר דיבר על הזריקה של שאמפרט

מי מה למה 5 ביוני 2015

לא ברור איך הקאבס הצליחו להפסיד את המשחק הזה, ואיך לא סיימו את המשחק הזה עוד לפני הארכה

לברון (38 זריקות וואו) עם 48 דקות נפלאות, החטאה על הבאזר (קרה גם לגדולים ממנו – ויש ממש מעט כאלה) והעלמות בהארכה. חוץ ממנו גם מוזגוב, קיירי ותומפסון היו נפלאים

בגולדן קארי די נעלם מהמשחק ועדיין סיים עם מספרים טובים, קליי עם משחק בינוני להחריד באחוזים נוראיים ורק איגי באמת היה מעולה.

עד לסל של לברון שניות לסיום ההארכה היו לקאבס 15 החטאות רצופות (כולל 5 לפני הכניסה להארכה), ככה לא מסיימים משחק

תוהה בדרכים 5 ביוני 2015

אם לברון היה הולך לסל בכדור האחרון, כנראה שבכלל לא היינו מגיעים למצב שלקאר תהיה הזדמנות לתת נוק אאוט בהארכה. ומכוון שלברון מקבל את ההחלטות ברגעים האלו בקליבלנד, הוא זה שצריך לקבל את הביקורת- לא על ההחלטה אלא על בחירת הזריקה. במקום לעשות את המהלך הנכון, עם כל הזמן שבעולם, הוא בחר במהלך שיראה יותר טוב בטלוויזיה.

תוהה בדרכים 5 ביוני 2015

"לא על ההחטאה אלא על בחירת הזריקה".

ירוק 5 ביוני 2015

+1

פשוט לא מבין למה הוא לא הלך לסל. היה לו את כל הזמן שבעולם. בשביל מה זריקה כזו?

תוהה בדרכים 5 ביוני 2015

במקרה הגרוע הוא כנראה היה מקבל פאול. הטענה מקובלת היא שמצב לא שורקים אם הפאול לא ממש ברור, אבל לברון היה מקבל כבוד מהשופטים.

התיאוריה שלי היא שחקנים מאוהבים בפוזה של הזריקה של השנייה בשנייה האחרונה (סטייל ג'ורדן מול יוטה), במקום מהלך יותר נכון, אבל כזה שמצטלם פחות טוב. אתה רואה את התופעה הזו גם עם שחקנים אמריקאים בישראל.

No ONE 5 ביוני 2015

נראה לי במיוחד לאור המשחק שלו ב OT שהוא היה גמור מעייפות

תוהה בדרכים 5 ביוני 2015

בלי טיפת ציניות, זה היה אחד המהלכים המטופשים שזכורים לי ברגע כזה, במעמד כזה: 24 שניות על השעון- מצד אחד התקפה מלאה, מצד שני אין זמן ליריב למהלך נגדי. מצב של שוויון- כלומר אפילו נקודה אחת מהעונשין טובה לך. שחקן שיכול להגיע קרוב לסל ברצונו. והוא לוקח זריקה מטורפת מהפינה.

תוהה בדרכים 5 ביוני 2015

ושכחתי לציין, שחקן שגם היה מקבל כבוד מהשופטים ברגע מחלוקת.

יריב 5 ביוני 2015

לא ברור לי מאין ההנחה ש"לברון היה מקבל כבוד מהשופטים" – התנהלות המשחק הזה לא שיכנעה אותי בכלל בטענה הזו.

גילעד 5 ביוני 2015

לברון קיבל כל חצי שריקה שיכלה ללכת לכיוונו, לרבות כמה שריקות לפאולים עליו שפשוט לא היו, וכרגיל – למרות אינסוף דחיפות שלו כמתקיף – בכלל לא קיבל שריקות נגדו.
וזה תמיד ככה.

יריב 5 ביוני 2015

אם לברון היה מקבל כל חצי שריקה שיכולה ללכת לכיוונו הוא היה מקבל שריקה בכל התקפה. הוא לא, ולכן נראה שטעית. אני זוכר רק "חצי שריקה" אחת שהוא קיבל, ואני זוכר גם כמה עבירות ברורות שלא נשרקו – ככה זה בכדורסל.

איציק 5 ביוני 2015

סטייל ג'ורדן? גלג'ורדן היה מבט פנוי לסל בערך מקו העונשין. זריקה עם אחוזים גבוהים מאד. לברון זרק פייד אווי עם שומר ויד על הפנים מהצד והרבה יותר רחוק. אם היה לוקח זריקה כמו של ג'ורדן ולא היתה נכנסת, אז לא נכנסה, אבל זריקה טובה.

תוהה בדרכים 5 ביוני 2015

הזריקה של ג'ורדן אכן הייתה טובה וצריך לזכור שבגיל 35 הוא לא היה יכול להגיע לסל בקלות שלברון יכול להגיע היום. הכוונה שלי הייתה לדימוי של הזריקה הזו- התמונה האייקונית שלו בתנועת הזריקה שהכדור כבר חודר לסל. שחקנים חולמים על רגע כזה בגמר NBA.

אין לי שום הסבר אחר למהלך הזה. הזריקה שלברון לקח זו זריקה שאתה יכול לקבל גם עם הוצאת חוץ שנשארו 3-4 שניות על השעון. פשוט זריקה נוראית עם סיכוי נמוך מאד להיכנס.

מתן גילור 5 ביוני 2015

לג'ורדן גם מותר לדחוף את השחקן באחוריים ולהפיל אותו לרצפה, כדי לזרוק פנוי. פריבילגיה של השחקן הטוב בהיסטוריה :)

איציק 5 ביוני 2015

אגיב בסיפור, נדמה לי על הפיזיקאי לנדאו אך אשמח לתיקון. הוא פעם הסביר בקנס על המפץ הגדול, ואז מישהו שאל: האם זה נכון שזה שני חלקיקים בעלי גודל אפסי ומהירות ענקית שנפגשו בריק אינסופי.
לנדאו ענה: כן.
שאל: האם זה נכון שהסבירות למפגש כזה היא אפסית?
לנדאו ענה: אכן.
שאל: האם ייתכן שזה קרה ללא יד מכוונת (זוכר את היד של מראדונה)?
לנדאו ענה: אני לא מדבר על מה שקרה לפני המפגש, אין לי אפשרות לשפוט. אני יכול לדבר רק מרגע המפגש והלאה.
אני לא מדבר על מה שקרה לפני שהאלוהים התפנה לזריקה, אני יכול לנתח רק מה שקרה אחרי ;)

Srtest 5 ביוני 2015

קשה לי נורא לבוא ללברון בטענות על המשחק הזה. מהמשחקים הפחות מחרבים שלו בפלייאוף. בלאט קצת מיהר להחזיר אותו ברבע הרביעי ואפילו הוא היה מופתע, ועם כל הקטע שלו על מנטליות וכמה אני קשוח, וכל ההופעה הגדולה שלו, היתה לי תחושה לא טובה לגביו, איזה ניתוק. כמה שעד עכשיו הוא עלה לי על העצבים, לפחות הוא היה האיש הרעשני בקבוצה של שקטים. היום גם הוא היה מוזר. מי שראה אותו דופק ג'אמפרים במשחק הבידורי של סוף הסדרה מול אטלנטה ידע שיהיה לכך מחיר.

אדם 5 ביוני 2015

איגאודלה היה מדהים. האם הוא קאווי 2015?

No ONE 5 ביוני 2015

הרגע במסיבת העיתונאים איזה אדיוט מישראל שאל את בלאט אם יש לו משהו להגיד לעשרות האלפים שקמו מוקדם בבוקר לראות אותו בישראל

LOL

duncan 5 ביוני 2015

גם אני חשבתי את זה. היה די מביך

איציק 5 ביוני 2015

אתב חריף. זו שאלה שכתב סיני שואל, וכל כתב ממדינה אחרת שבשבילו זה משו חריג. לא הכי חכם, אבל בהחלט גם לא נורא.

ערן (המקורי) 5 ביוני 2015

השאלה הכי צפויה מרגע שקיבל את זכות הדיבור.
ישראל עדיין פרובינציה, עם מנטליות פרובינציאלית.
ולמעשה פרובינציה קטנטנה, אם עשרות אלפים בלבד צפו במשחק, בהשוואה לעשרות מליוני אמריקאים…

אדם 5 ביוני 2015

וההגנה של ארווינג היום הייתה מעולה גם כן (למעט קצת חוסר ריכוז בתחילת המשחק). אם הוא באמת נפצע הסדרה נגמרה, אחרת, מצפים לנו עוד הרבה משחקים מרתקים.

גיל 5 ביוני 2015

והאמת היא שלי נראה שמההפסד הזה קליבלנד לא יתאוששו. בטח עם אירווינג פצוע. לא נראה לי שגולדן סטייט יכולים לשחק גרוע יותר.

No ONE 5 ביוני 2015

טוב נו, אתה בדרך כלל טועה אז מצבנו טוב
גולדן סטייט שיחקו לא טוב בחלק מהמשחק כי לקליבלנד יש הגנה מצוינת ויתרון גדול בריבאונד התקפה

ירוק 5 ביוני 2015

דווקא מסכים עם גיל. הזדמנות אדירה לקאבס להוציא את האוויר מהמפרשים של הווריורס, והחמיצו אותה. אם קיירי בחוץ ואם ג"ס עולה ל- 2:0, זו יכולה להיות מכה שיהיה קשה להתאושש ממנה.

אורח פורח 5 ביוני 2015

+1
נראה לי שדוקא אחרי נצחונות צמודים המנצחת נוטה לנצח גם את המשחק הבא. מעניין אם יש על זה סטטיסטיקה.

גיל 5 ביוני 2015

מזכיר קצת את ההחטאות של ניק אנדרסון בסדרה של אורלנדו נגד יוסטון. קליבלנד פשוט נראים עייפים מדי בסוף המשחק, רוטאציה קצרה מדי ולברון עייף מדי. אם בלאט יושיב את לברון על הספסל יותר מדי אז הווריורס יברחו.

גיל 5 ביוני 2015

עד עכשיו כל מה שאמרתי לגבי הפלייאוף הזה היה נכון. שנזכיר לך שאמרת שקליבלנד ינצחו את הגמר בסוויפ?

היתרון בריבואנד לא יחזור וקארי לא ישחק כזה גרוע שוב בעוד קשה לי לראות כמה קליבלנד יכולה להשתפר.

יוסי 5 ביוני 2015

האמת שהספלאש ברדרס היו חלשים (יחסית אליהם, כן?)… קארי באופן כללי היה קצת ישנוני (שני בלוק-שוטס מקיירי?!) וקליי היה אגרסיבי ועשה הגנה מעולה אבל הידית לא הייתה מאופסת… השאר היו בסדר גמור (בארנס/איגי/בוגוט/ספייטס היו מעולים)… אבל הייתה הרגשה שאכן ג"ס פשוט לא מסתדרת עם ההגנה של הקאבס… לדעתי זה המשחק הכי חלש של קארי בסדרה

גיל 5 ביוני 2015

קארי היה ממש גרוע עם קבלת החלטות גרועה והססנות גדולה. לא סביר שזה יחזור.

סימנטוב 5 ביוני 2015

כן כח אדם, יחסי אנוש וגמישות. במסיבת העיתונאים הוא ציין את העניין כהחלטה של צוות האימון איזה קלאס יש לו
הלילה הזקנתי אבל הבוקר נהייתי צעיר היה קשה
שאלות מטופשות של זילברשטיין

יוסי 5 ביוני 2015

לברון עם משחק עצום, אבל הרוטציה הייתה קצרה מדי. נראה כאילו בלאט שם את כל מה שיש לו על המשחק הראשון, דומה למה שגודס עשה השנה מול פנרבחצ'ה.
פשוט עצוב לי על קיירי.

גיא זהר 5 ביוני 2015

הרוטציה של קליבלנד היתה קצרה רוב הפלייאוף. יש מנוחה של שלושה ימים עד המשחק הבא. ארווינג זו בעיה.

יוסי 5 ביוני 2015

נכון, אבל בגמר, כשמי שלא רענן לא ממש יכול לקלוע, והקבוצה מולך יותר טובה משיקגו או אטלנטה, כדאי לפחות לתת לעוד שחקן או שניים לטעום פרקט. לך תדע מה יכול לקרות.

אלעד 5 ביוני 2015

אם ההיסטוריה לימדה אותנו משהו אז הסדרה הזאת הולכת עכשיו לסוויפ.
כאוהד הסיקסרס אני מאושר בשביל איגודאלה וספייטס.

עובר אורח 5 ביוני 2015

איך בדיוק ההיסטוריה לימדה אותנו את זה?

אלעד 5 ביוני 2015

אין לי כח להסביר. סמוך על האינטואיציה שלי. או שלא…

אלעד 5 ביוני 2015

כשהאנדרדוג מוביל רוב המשחק הראשון ומפסיד בצורה צמודה או בהארכה, אחרי שיש לו הזדמנות לנצח על הבאזר… ועוד בדרך מאבד שחקן קריטי לפציעה…
אין לי כח לחפור בהיסטוריה, אבל דוגמא אחת שאני יכול לחשוב עליה זה אורלנדו מול יוסטון ב-95.

איציק 5 ביוני 2015

האם גם קליבלנד עצמה (לא האחרים) רואים את עצמם כאנדרדוג?

אלעד 5 ביוני 2015

קשה לי להאמין שהם רואים עצמם כרגע כפיבוריטים

איציק 5 ביוני 2015

לברון צחק על העיתונאי האחרון ששאל אותו על-כך ואמר שהוא לעולם לא אנדרדוג. את בלאט ביקרו על כך שהוא אוהב לבוא כאנדרדוג. אז מי הבוס, בלאט או לברון?

אסף 5 ביוני 2015

על פי ההיסטוריה, בשתי האליפויות הקודמות של לברון הוא הפסיד משחק ראשון בסדרת הגמר.
מצד שני, אם קיירי לא חוזר – קבוצות שנחותות מהיריבה ב 4 מתוך 5 עמדות ( וההפרש רק גדל אם מחשיבים את הספסל ) נוטות להפסיד בסויפ.

Srtest 5 ביוני 2015

חבר'ה תתקדמו, דיוויד בלאט המאמן הישראלי התבלבל. הוא חשב שהוא הולך לתת מכה רצינית לגולדן-סטייט למרות שבטוח שהוא ידע הכל על איך הם יודעים לחזור. ברגע שהם חזרו צעד אחרי צעד (בגרות גדולה מאוד ומפתיעה) ולא בריצת אמוק כפי שרגילים, הם בעצם התגנבו והוא לא שם לב. משחק מוזר, דווקא לבלאט לא היה FEEL למשחק כי משחק כזה כל פער שאתה פותח אמור לאפשר לך להכניס מחליפים בשביל הסוף. משחק הפסד אומר לא לתת לדלבדובה קרדיט במשחק בגלל סטפן קארי. בסוף אתה נשאר בלי דלבדובה ועם קארי בכל מקרה, והסוף הוא שהכריע כמו שמישהו כתב כאן מתישהו על הסיפור והסרט.

והשליחים של ערוץ הספורט, כנראה שככה זה שפרוטקציה, וכסף וכוח של גוש-דן קובעים מי יתקבל לעבודה.

לא הבנתי למה טריסטן תומפסון במשחק פחות טוב בסופו של דבר, שיחק כל-כך הרבה בלי לפחות לנסות יותר להיות חלק מההתקפה.

יוסי 5 ביוני 2015

לקחת ריבאונד התקפה זה חלק ממשחק ההתקפה הכללי של הקבוצה, לא?ואגב, בהתחלה הוא ניסה להעלות לקליעה מהצבע בכמה הזדמנויות… כנראה שבלאט/לברון ביקש ממנו להפסיק…

Asaf 5 ביוני 2015

המסקנה העיקרית ממשחק 1 שבלאט יצטרך להעמיק את הרוטציה ולתת יותר אמון בספסל אחרת הקב׳ שלו תגמר,לא לפחד ללכת עם דלבדובה כמו שעשה עד עכשיו וכנראה שלנסות להוציא מהנפטלין אחד מתוך מילר/מריון/פרקינס.
קאר הלך עם הרוטציה שלו היום גם בדקות פחות טובות והרוויח,
איגודאלה מעבר לתרומה ההתקפית היה היחיד באופן יחסי שהצליח להציק ללברון בהגנה,ספייטס ואזולי נתנו רק׳ מנוחה לבוגוט ותרומה התקפית נאה וברבוסה את לוינגסטון בעיקר רק׳ מנוחה קריטיות לספלאש בראדרס.

cookie-monster 5 ביוני 2015

אני בעד לתת לרוקי שלהם כמה דקות משחק. לראות איך הוא יסתדר.

duncan 5 ביוני 2015

העומק ניצח. AI, ברבוסה, ספייטס,אזלי וליבינגסטון. מצד שני רק jr.
דיויד לי לא קיבל דקה הערב. אם היה אצל הקאבס היה משחק 30. זה ההבדל.

אלעד 5 ביוני 2015

דיוויד לי וקווין לאב צריכים לשחק ביחד באותה קבוצה שנה הבאה. לשניהם יהיו ממוצעים של 20/10 והקבוצה תנצח 30 משחקים.

ניק 5 ביוני 2015

משהוא באמת יכול להסביר לי מה קרה עם לי??
הוא היה שחקן אדיר לפני כמה שנים, איך הוא הגיע לקצה הספסל של גס?

shadow 5 ביוני 2015

קוראים לזה בלוף

Asaf 5 ביוני 2015

והדבר הכי משמח של היום הופעת האורח של עופר שלח,שלוש רמות מעל כל פרשן ספורט אחר בארץ,רהוט וענייני לא מרגיש צורך לדחוף הערות סתמיות

Srtest 5 ביוני 2015

בניגוד גמור לרוב הקריירה שלו שם, אגב :-)

ערן (המקורי) 5 ביוני 2015

שלח תמיד היה פרשן ענק. עם מינון סביר בהחלט של מלל.

גיל שלי 5 ביוני 2015

יש מצב שבלאט מיהר להחזיר את לברון בגלל שברגע השני כשלברון ישב, הווריורס שחטו אותם. אולי תמצאו ביקורת לגיטימית?
זה המקסימום שהיה לקאבס לתת, משחק כמעט מושלם של לברון, קיירי נתן משחק מעולה וגם שאמפרט ומוזגוב התעלו. אם את המשחק הזה הקאבס הפסידו למשחק ממוצע של הווריורס, משחק בו הקאבס לא נתנו לקרי מבטים משלוש, אין להם הרבה סיבות להיות אופטימיים, בטח אם זה המשחק האחרון של קיירי בכשירות סבירה בסדרה.
בזכות זה שהמזגן פעל, לברון החזיק חמש דקות יותר ממשחק אחד בשנה שעברה

יוסי מהאבטיחים 5 ביוני 2015

לגמרי ככה.
חזרו בתחילת רבע רביעי בלי לברון, ועם חמישיה שאמורה לתת משהו אחר חוץ מאופן לכוכב כל התקפה. קיבלו איזה 6 נקודות רצוף והסריחו את הפרקט. בלאט רץ בפאניקה להכניס את לברון לפני שהמשחק בורח לו.

אריק י. 5 ביוני 2015

התגובה הכי מדויקת שקראתי כאן.
+2

רן הנרגן 5 ביוני 2015

בלאט – הכין את הקבוצה שלו מצויין. השמירה על קרי ועל קו השלוש לאורך כל המשחק היתה טוב מאד. הבעיה של בלאט היא חוסר האמונה שלו בספסל. במקום לנצח 14 קבוצות במערב אחרי האול סטאר הוא היה צריך להקריב מספר משחקים כדי להכניס שחקני ספסל נוספים לרוטציה. ספייטס וברבוסה נתנו לקר 18 דקות יקרות מפז.

לברון – היה עצמו לטוב ולרע. קלע נהדר אבל הדומיננויות עם הכדור וחוסר הכבוד לבלאט מנעו מהראשון לקבוע מי יחזיק בכדור ואיפשרו לג"ס למצוץ לו את החמצן מהמוח כל המשחק. את הזריקות החשובות מכל הוא החטיא.

קר – נשאר צמוד לתוכנית המשחק שרגילה שלו. נתן לקרי את המנוחה שלו. סמך על הספסל שלו ברבע השני – וקיבל תמורה מלאה, שלף את השפנים רק ברגעים הקריטיים וניצח.

קרי – אני מקווה שאחרי שהפעמיים ששמר על לברון בהארכה בהצלחה לא יאמרו עליו שהוא שומר לא טוב. מנגד, כשחיפף, שומפרט קלע 2 שלשות שגרמו למשחק שווה במחצית השניה.

איגואדלה – מבין שזו ההזדמנות שלו לזכות באליפות, שנה הבאה הוא עלול למצוא עצמו בקבוצה אחרת עקב בעיות בתקרה הסחר שיש לג"ס. 6 – 8 מהשדה, שמירה על לברון ואפילו קלע קליעת עונשין אחת.

למי שטרם הפנים מה מיחד את ג"ס השנה שיצפה שוב במשחק ההגנה שלהם בהארכה.

רן הנרגן 5 ביוני 2015

סחר = שכר

shadow 5 ביוני 2015

מדהים שמספרים לנו כמה לברון שחקן חכם.

לא ראיתי הרבה זמן שחקן טיפש כמו שראיתי היום.

יש לו אחוז מזעזע מרחוק ובטח שמהשלוש והבנאדם מתעקש לקחת זריקה מרחוק כשהיה לו מספיק זמן לחדור לסל.(אפילו שאמפרט הספיק לזרוק עוד אחת).

הוא גם היה 2-8 לשלוש שזה (שוב) לא מראה על חוכמה גדולה של שחקן, אם לא ברור לו שהוא פשוט לא קלעי שלשות.

האמת שיש עוד אופציה, שהוא אולי חכם אבל האגו שלו כל כך נפוח שהוא מתעקש לעשות גם דברים שהוא פחות טוב בהם.

בכל אופן מספרים ומספרים שהוא עושה את אלה שסביבו לטובים יותר, היה נהדר לראות אותו היום משתף את כולם בהתקפה במיוחד את טומפסון סמית ושאפרט.

נ.ב

התצוגה שלו בהארכה היתה אחת המביכות שנראו מכוכב "גדול" במעמדים כאלה והסל בסוף מראה שוב איזה קלאס יש לשחקן הזה. קלאס של רחוב.

גם כן "מלך".

oz 5 ביוני 2015

הכינוי מתאים לך – תגובה שמעידה על אינטלגנציה וקלאס של "הצל".
אפס כבוד לשחקן שנתן 44 נקודות 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בגמר הנבא (משהו שלא היה מאז איזה אחד מייקל ג'ורדן לפני יותר מ-20 שנה) – שחקן שמוביל קבוצה פצועה ופחות מוכשרת, שקיבל עזרה בהתקפה רק מקיירי וקצת מוזגוב בחוץ מול קבוצה גדולה של גולדן-סטייט שהפסידה 2 הפסדי בית כל העונה, הגיע איתה להארכה וכמעט ניצח אותה לבדו.

בהחלטה האחרונה כן היה צריך לנסות להכנס לסל אבל זה ממש לא פשוט להחליט ולבצע אחרי יותר מ-40 דקות שהמשחק עליך וכבר אין לך אויר בריאות – כשנכנסים לסל גם יש סכנה לאיבוד או הסתבכות ולא להגיע לזריקה נורמלית בכלל. בסוף הגיע לזריקה לא טובה אבל לא כזו גרועה, והתזמון (כמה שניות לפני הסוף) דוקא יותר טוב מלחכות לבאזר כי מאפשר ריבאונד התקפה ועוד הזדמנות כמו שאכן היה לשאמפרט

מתן גילור 5 ביוני 2015

עוז, ברשותך, אוסיף כמה נתונים:
1. 50% אפקטיבי מהשדה – יותר מסביר לכמות נקודות כזו.
2. עד ל-2 זריקות התאבדות בהארכה כשהמשחק גמור הוא היה 2 מ-6 לשלוש – בדיוק כמו סטפן קארי ובאחוז זהה לקליי תומפסון.
3. יש לו ממוצע קריירה מה-3 גבוה מ-1/3, כלומר אפקטיבי טוב יותר מ-50%. הרבה יותר גבוה אם נסתכל רק על העונות האחרונות. גבוה מקובי בראיינט, למרות שעליו לא יאמרו שהוא לא יודע לקלוע מהשלוש.
4. קלע העונה 35.7% מהשלוש – לא רע בכלל.
כן, פלייאוף די מזוויע מה-3, אבל בטח שאי אפשר להסיק רק ממנו שהוא לא קלעי 3, כשהקריירה והעונה מראות אחרת.

גיל שלי 5 ביוני 2015

אצל קובי היו אומרים שיש לו משחק טוב אם הוא קלע נקודות כמו מספר הזריקות שלו (לא קרה הרבה בפליאוף), קצת מגוחך לכסח את לברון על התצוגה שהוא נתן במשחק הזה. אגב, זה אכן היה לברון נגד גולדן סטייט

no propaganda 5 ביוני 2015

קובי קולע הרבה יותר טוב מהשלוש מלברון. הסיבה לאחוזים שלו זה בחירת זריקות לא טובה, למעשה בוא לא ממש בוחר הוא פשוט זורק. אם היו זורקים מאותם המצבים קובי היה עם אחוזים הרבה יותר מלברון

מתן גילור 5 ביוני 2015

חלק מהעניין בקליעה זה בחירת הזריקות. אם הוא בוחר אותן גרוע זו בעיה שלו. קבלת החלטות זה חלק מאיכותיות של שחקן. לא ממש חוכמה להתגאות בקליעה של זריקות קשות, אם אתה קולע אותן באחוזים נמוכים.
ד"א, מאיפה הנתון הזה? יש לך את התפלגות הזריקות של שניהם מהשלוש?
ובכלל, מה ההגדרה של קלע טוב יותר? "אם היו זורקים מאותם המצבים" – למה זה בכלל רלוונטי לעניין? קרי קולע בפלייאוף הזה 90% מהפינה השמאלית (או עמד על הנתון הזה בשלב מסוים), אז מה זה חשוב אם סמית' קלע יותר ממנו זריקות במרחק של יותר ממטר וחצי מהקשת?

shadow 5 ביוני 2015

אני כתבתי שזה שחקן לא חכם, למרות כל מה שמנסים לפמפם לנו ועל מה עניתם?!?!

כמה עיוורים אפשר להיות.

לא נורא בסוף הסדרה יהיה כבר גמר רביעי של לברון ללא אליפות ואז נשמע את הבכי והנהי על איך אין אף אחד סביבו ואיך גולדן סטייט יותר מוכשרת.

לא נמאס לרקוד על שתי החתונות? לגולדן מסתבר(לפחות לפי מה שמנסים לפמפם לנו), אין אף שחקן ברמה של לברון.
לברון קלע היום כמו סטף וקליי ביחד ועדיין הפסיד. שוב כנראה שהוא לא כזה חכם וזה לא משנה כמה סטטיסטיקות מורכבות תנסו להביא.

אני יכול רק להגיד דבר אחד אחרון. בשביל שקליבלנד יקחו את הסידרה הזו הם צריכים סופרסטאר ברמה היסטורית. משהו בסיגנון של ג'ורדן, מג'יק, ווילט, בירד וכו'.
אני טוען שלקליבלנד אין סופרסטאר כזה למרות כל הררי המילים המוגזמות שנכתבו על הסופרסטאר של קליבלנד. הוא אכן סופרסטאר אבל ממש לא היסטורי ולכן אין להם סיכוי עוד מלפני שהסדרה החלה.

הוא לא הצליח לקחת יותר משתי אליפויות כששיחק עם מיאמי ואין שום סיכוי שיקח עם קליבלנד. אני יודע שזה קשה לחלק מהאנשים לקבל את זה כי האכילו אותם בלוקש כבר לא מעט שנים.

אשמח מאוד להתבדות (בשביל דיוויד) ולאכול את הכובע בסופו של דבר, אבל באמת שלאור ההיסטוריה של לברון אין שום סיבה להאמין שהוא מסוגל לקחת את זה.

למזלו קיירי ניפצע אז לפחות יהיה לו תירוץ. כמו תמיד

נ.ב

היה מצחיק לראות במסיבת העיתונאים, לרגל ההפסד, פיתאום גילה לברון את המילה "WE" בחיים לא שמעתי אותו אומר כל כך הרבה "WE" בכל כך מעט זמן. כנראה שבהפסדים זה "WE" ובנצחונות זה "i". איזה קלאסה

מתן גילור 5 ביוני 2015

בכמה אליפויות כזה בירד בלי מקהייל ופאריש?
בכמה אליפויות זכה מג'יק בלי ג'אבר וורת'י?
בכה אליפויות זכה ג'ורדן בלי פיפן?
כל הגדולים ביותר זכו כשלידם HOF (לפחות אחד) בשיאו/ם.
מי בקאבס HOF? אולי מריון (בטח לא בשיאו), אולי לאב (פצוע) ואולי אירווינג (לא כשיר לחלוטין).
והעניין הזה של הגמרים ממש מבדר. כאילו שהגעה לגמר היא דבר רע. אם בירד היה מגיע לעוד 3 גמרים ומפסיד אותם אז הוא היה פחות גדול, אבל בגלל שהודח לפני אז הוא יותר גדול? נשמע לי קצת אבסורדי. יש סיבה שנהוג לציין לצד אליפויות גם גמרים, כי גם זה הישג נאה מאד.
אז אני לא מתייחס פה בכלל לגדולה של לברון, אלא בא לומר שהקריטריונים שאתה מציב דמגוגים.

shadow 5 ביוני 2015

אני לא הצבתי את הקריטריונים. הוא הציב.
באמת שכבר נהיה מעייף לשמוע שאין ליד לברון שחקנים. יכול להיות שעלייך זה עדיין עובד אני כבר מזמן לא קונה את זה.

ליד לברון לא צומח דשא כבר 11 שנה מסתבר. יכול להיות שיש לו חלק בזה?

מתן גילור 5 ביוני 2015

לא הבנתי את הפואנטה. לוויד ובוש היה חלק נכבד מאד באליפויות שלו וגם לאלן חלק לא מבוטל. אלה 3 HOF. קבוצה מנצחת וקבוצה מפסידה ושחקן אחד – ולא משנה כמה הוא גדול – לא יכול לנצח לבד. זה נכון כשג'יימס טוב והקבוצה מפסידה וזה נכון כשהוא חלש וקבוצה מנצחת.
חוץ מזה, כנראה שאתה לא מכיר מספיק את השחקנים של הקאבס, אם אתה לא מזהה שיפור אצל תומפסון, סמית', שאמפרט, דלי, מוזגוב. אז יכול להיות שאין לזה שום קשר לג'יימס, עזוב בוא נניח שהוא אפילו מפריע להם, אבל עובדה שיכול לגדול לידו דשא (בעיקר על הראש של שאמפרט).

מתן גילור 5 ביוני 2015

ולא טענתי לרגע שאין לידו שחקנים. הם (כולל אותו) קבוצה הרבה פחות טובה מהלוחמים. לא לחינם הימרתי על 1:4, כשאני נותן את ה-1 בעיקר לרצון שבלאט ינצח.

דורפן 5 ביוני 2015

טוב, אני ראיתי כשאחרי שתי סדרות מול אוקלהומה עם כשרון לשושלת ואחרי סן אנטוניו שהיא מהטובות בעידן המודרני – החליטו בNBA לתת לו גביע ולרשום לו אליפות. אבל אולי זה היה ב-11 השנים האחרונות.

גולדן סטייט מתוך האזור החזק בהיסטוריה (לא מחוז) עשו את המאזן העשירי בהיסטוריה. הם כנראה לא קבוצה כל כך זניחה.

מתן גילור 5 ביוני 2015

נראה לי שהתכוונת להגיב לצל ולא אלי :)

rami 5 ביוני 2015

לא צריך לגמד את קליבלנד כדי להאדיר את לברון ובלאט.

קליבלנד אמנם תהיה פצועה במשחק 2 (אם קיירי לא ישחק) אבל היום בלילה היא לא היתה. ההעדרות של לאב היא מתנה לקבוצה הזאת.
בנוסף היא לא פחות מוכשרת. זה שסמית החטיא היום לא אומר שהוא יחטיא בראשון בלילה. תומפסון הוא חיית ריבאונד שאין בגס, שאמפרט שומר מדהים. אירווינג שחקן 2 (בחשיבותו) מהטובים שיש כרגע. הא, ויש שם את לברון.
"קצת עזרה ממוזגוב"?? – כנראה שלא ראינו את אותו משחק.

shadow 5 ביוני 2015

הוא קיבל את העזרה שביקש והוא אוכל את הדיסה שבישל.
מי שמחזיק כדור 20 שניות בהתקפה לא יכול לבוא בטענות שהחברים שלא לא באים לידי ביטוי.
מי שמדבר כל הזמן על עצמו שלא יתפלא שהוא נשאר לבד.

יסלחו לי כל המבינים שטוענים שהוא שחקן חכם.
הוא היה הכל היום חוץ מחכם.

דרש לשחק משחק שלם כמעט כדי לספר לנו אחרי זה שבסוף הוא היה עייף. כמה מפתיע.
ניהל את ההתקפה איך שבא לו, וככה היא באמת נראתה.
ולא שם לב שזה שמתאמץ הכי הרבה בשביל הקבוצה (טומפסון) לקח או קיבל רק 4 זריקות כשלברון זורק כמעט 40 זריקות ומחטיא 20 זריקות!!! עוד חכם כזה ואפשר להקים לתחיה את חלם.

איציק 5 ביוני 2015

עזבו קצת את הסטטיסטיקות. שמעתם את הפרשנים שכנראה מבינים לא פחות מאיתנו, ובטח לא מנסים להיכנס בלברון, אבל גם הם חושבים שהיה משחק לא חכם במיוחד, וכשזה תואם את הדעה שלי, אז כנראה שהם צודקים ;)

Srtest 5 ביוני 2015

לפני כמה שנים מאמן בשם עודד קטש עוד לא עשה טבילת אש והתמנה למאמן מכבי ת"א. עונת וונטיגו קאמינגס למי שזוכר. הוא הגיע למדיסון סקוור גארדן לשחק וחטף בראש. לאורך כל המשחק השדרנים דיברו בתימהון למה קטש כל הזמן משחק בידודים ואחד על אחד כשברור שזו החולשה העיקרית שלו מול קבוצת אנביאיי. הוא חשב שהוא יוכל לעשות א', ב' וג' ויהיה בסדר. בסוף נגמר משהו כמו 50 הפרש ומשחק מביך ביותר, ויותר חשוב, אפילו בלי איזה ניצוץ של כדורסל אחר.

נדמה לי שמרוב שטחנו על כמה בלאט הוא גאון כזה וגאון אחר, הכוונת הלכה יותר ויותר לטוקבקיסטים והתעבורה ופחות למה שהוא באמת. אפילו כאן לא דנו בכובד ראש ביתרונות ובחסרונות שלו. בלאט לאורך השנים כמעט ולא הנדס איזו שיטה מתוחכת או בנה סט של עקרונות. כל מה שהוא עשה, המיצוי של הקבוצות המצליחות שלו, נבנה על ווינריות.

No ONE 5 ביוני 2015

בלאט הוא המאמן והוא צריך למצוא פתרון לבעיה שיש לו.
כמו שזה נראה אירווינג לא ישחק יותר בסדרה ובלאט חייב למצוא דרך ששחקנים כמו סמית,שאמפרט ודלהדובה יעשו נקודות
ועם הוא כבר מעלה סוס מת כמו ג'יימס ג'ונס שינסה גם את מייק מילר ומריון
לברון מכניס את מוזגוב למשחק כי מוזגוב מסיים טוב מתחת לסל והוא יקבל את הכדור מלברון
תומפסון הוא בדיחה מהלכת על שתיים , הוא אמנם ריבאונדר התקפה ברמה מאד גבוהה אבל חוץ מזה הוא לא עושה כלום , אין לו שום מהלך התקפי שהוא מסוגל לעשות וזה כמו לשחק 4 על 5 , גם בהגנה הוא לא ממש נחוץ כי ל GSW אין משחק פנים
זה יהיה משעשע לראות איזה קבוצה נותנת לו 15 מליון דולר לעונה ועוד שנתיים ב CBA הבא עושה אותו אמנסטי
אני חושב שראוי לנסות קצת את מריון ליד מוזגוב,מריון מדי פעם בניגוד לתומפסון מסוגל לעשות סל פעם ברבע
אבל הוא לא יכול להמשיך לשחוק את לברון בלואו פוסט וב ISO כל המשחק, בצורה הזאת לברון יגיע גמור לכל רבע רביעי

shadow 5 ביוני 2015

אתה רוצה שאני אביא לך מטפחת?

shohat 5 ביוני 2015

חוסר פרופרציה ב(רוב) התגובות. משחק מצוין ללברון (שהיה בלתי ניתן לעצירה רוב המשחק והרבע הרביעי), תכנית משחק (הגנה) שהצליחה (קיירי מאוד הפתיע לטובה) וכמעט נגנב משחק מספר אחד בחוץ. בהארכה קר הביא שיחוק וללברון האוויר נגמר. איגווואדלה וספייטס היו אקס פקטור. לגולדן סטייט יתרון יחסי משמעותי בעתודות ובגיוון – את זה הרי ידענו, ובס זה בא לידי ביטוי.

היה משחק טוב. נקוה לעוד כאלה.

ק. 6 ביוני 2015

+1.
התכנית של בלאט עבדה טוב – מה שלדעתי שם את ג"ס במצב שוויון זה הריצות של המחליפים שנגסו בהפרש – פשוט קבוצה יותר עמוקה.
לתגובה אחת למעלה – בלי תומפסון ועם מילר/מריון צפוי חור גדול בהגנה שג"ס יענישו עליו (אפילו שיקגו הענישו במשחק 1 שמילר עלה בחמישייה)

רני 5 ביוני 2015

חכמת הבדיעבד. אילו היית כותב את הפוסט בפסק הזמן לפני ההתקפה האחרונה בזמן החוקי, ובלי לדעת מי ניצח, התובנות המסקנות המחמאות וה״עלבונות״ היו אחרים. לגמרי.

משה 5 ביוני 2015

חיכיתי לשמוע את בלאט אומר במסיבת העיתונאים שהוא העתיק את המהלך האחרון מצביקה שרף כשלברון על תקן ג'מצ'י אבל אז נזכרתי שלא הוא משרטט את המהלכים…

איציק 5 ביוני 2015

מעניין מה היו התגובות אם הכדור של לברון היה נכנס, האם גם אז בלאט היה גרוע וקר גאון כדורסל? אז שניהם מאמנים טובים ושניהם כנראה לפעמים טועים. אם קליבלנד הגיע להכראה של זריקה אחרונה בלי תרומה משמעותית מהספסל, GS קלעו פחות ממאה נקודות (לפני ההערכה), וארווינג שם גג על קרי, כנראה משהו בהכנה ובניהול המשחק של בלאט לא היה כזה גרוע.

ניינר 5 ביוני 2015

הוציאו לי את הנשמה אבל עשינו מה שצריך
Three to go

סימנטוב 5 ביוני 2015

עד הארכה זה היה מתיש.

MOBY 5 ביוני 2015

היה משחק תענוג, הגנות, לחימה, מרפקים.
קיירי זה מכה. אבל אני חושב שהסדרה הזו הרבה יותר קרובה ממה שרוב פרשני העולם והארץ חשבו (כל אחד לכיוונו הוא) .
מתי כבר מתחיל משחק 2? השתגעתם למה לתת להם 48 שעות לנוח? ברומא זה לא היה קורה.
לצערי בהארכה כבר לא הייתי מרוכז התחילה הלוליינות עם הילדים. לכן לא ראיתי את הסמול בולאבל סמול בול זה חרב פיפיות , לדעתי עם לברון לא היה עסוק ההחטאה בסוף המשחק ומכניס כדורים למוזגוב לפוסט אף היה יותר טוב.
ההפצצה מרחוק לא עבדה.
והצעקה (מצטער שכניי) ״תחדור כבר פנימה״ מפלצת שכמוך הייתה במקום.
והערת המן: היייי למיכאל ירדן זה לא היה קורה (גם לא ליעקב בריאנט) או אפילו לאלן.

גיא ד 5 ביוני 2015

+1

7even 5 ביוני 2015

מה שקליבלנד שיחקה היום מאמצע הרביעי עד סיום ההארכה נקרא התקפה, הכאילו?
אבל זה לא רק לברון, גם טייריס רייס שיחק אחד על חמש חצי מהרבע האחרון וכל ההאכה בגמר היורוליג רק לפני שנה

shadow 5 ביוני 2015

רק שטייריס רייס הוא ווינר

אסף 5 ביוני 2015

הפריבילגיה העצומה של קר היא שחקן ספסל שלפני 3 שנים עוד היה השחקן המוביל בקבוצת סיבוב שני.

רן הנרגן 5 ביוני 2015

איגואדלה כשחקן שישי זה בתמצית מה שמפריד בין קר לגקסון. בין עונה של 51 נצחונות לעונה של 67 נצחונות. זו לא פריוילגיה. זו זכות.

אסף 5 ביוני 2015

פריביליגיה זו זכות (יתר)…

Rondi 5 ביוני 2015

משחק מוזר. שתי הקבוצות מימשו את תוכנית המשחק שלהם והתוצאה היתה שכונתית. ג"ס נתנה ללברון לעשות נקודות רק לא להשאיר קלעים חופשיים. קליבלנד שיתקה את איום הספלאש ונתנה לאחרים לנצח אותה. שאמפרט היה גדול בהגנה אבל בלי תרומה שלו ושל ג'יי אר בהתקפה לברון צריך לקלוע 55 כדי לנצח…
בלי קיירי הסדרה גמורה.
מצד שני, הדבר שהכי הרשים אותי היה ברבע השני שהווריורס נכנסו לגרוב, ובפעם הראשונה העונה בפלייאוף הזה הקבוצה שמולם לא הראתה סימני בהלה.
עם קיירי הסדרה פתוחה לגמרי.

קלבדוס 5 ביוני 2015

קליבלנד תיקח את האליפות. בשנה הבאה.
אין ספק שגריפין יפתח את הכיסים כמה שאפשר בחלון שנשאר ללברון. עם סגל בריא, ניכוש הווטרנים המיותרים ואולי חיזוק במשבצת דרושה (ג'מאל קרופורד כזה), והניסיון של העונה, הם יגיעו די בקלות לפינאלס. שאלה אם בלאט יהיה שם.

shadow 5 ביוני 2015

תרשה לי להמר שאין לך מושג באנבאיי וכנראה שגם מעולם לא שמעת על תיקרת שכר. פה זה לא מדור הכדורגל.

קלבדוס 6 ביוני 2015

שנאתך לג'יימס בפרט והקאבס בכלל מעבירים אותך על דעתך.
אתה מוזמן לשלל אתרים, כמו לדיונים המדוקדקים ב-cavsthebog או ב-fearthesword, בנוגע לתקציב, תקרת השכר והאפשרויות לעונה הבאה.

גלעד בלום 5 ביוני 2015

כולם צודקים וכולם טועים, וואו איזה תגובות, כולנו פרשנים בגרוש.

הנה חמשת האגורות שלי- בלאט הכין תכנית משחק שעבדה בתחילת המשחק, תוצאה נמוכה ברבע הראשון, שיבש את משחק המסירות של של ג.ס. (רק שני אסיסטים ברבע הראשון), לברון קבר ג׳אמפ שוטים מחצי מרחק באחוזים משופרים, אפילו ראינו תרגילים של קבוצת כדורסל מאומנת (מוזגוב מלברון בתנועה לדאנק כמה פעמים), ג׳יי אר. עלה ונתן את השלשות שלו.

לצערו הקאמבק (הצפוי) של ג.ס. הגיע מוקדם מידי ולברון נאלץ לשחק כמעט כל החצי.

בחצי השני היה משחק של שכונה, קצב שמתאים לג.ס., לברון לקח על עצמו את המשחק כששאר הקבוצה סטטיסטים, היה ברור שהם חייבים לנצח בזמן הרגיל.

בדיעבד בלאט היה צריך להושיב את לברון עוד 2-3 דקות כדי שיהיה רענן לקראנץ טיים, אבל הוא לא סמך על הספסל שלו שישמרו את המשחק צמוד בלעדיו.
בדיעבד לברון היה צריך ללכת לסל ולסחוט פאול במהלך האחרון. (או חס וחלילה לחדור ולהוציא כדור למישהו פנוי, היו לפחות שני גארדים עם קליעה סבירה על המגרש)

לגבי קארי- במושגים שלו הוא היה בינוני אבל בניגוד ללברון (או הרדן) הוא לא כפה את עצמו ולא ניסה להוכיח שהוא אם ווי פי, התזמון של הנקודות שלו היה מעולה, הסלים שלו באו בזמנים קריטיים (כמו אם ווי פי אמיתי). יש לו שחקנים שסוחבים את הקבוצה כשהוא לא בזון (בניגוד ללברון שלא סומך על אף אחד), חלק גדול מהגדולה שלו הוא שהוא גורר שמירות כפולות שפותחות אופציות לקליי תומפסון ולשאר ולכן ה-20 נקודות שלו שוות לא פחות מה-48 של לברון בעיני.

לגבי לברון- הוא ממלא הדליים הכי טוב בהסטוריה וגם אחד הבועטים בדלי הגדולים בהסטוריה. הוא היה חכם מספיק להביא את הקבוצה שלו למצב של נצחון חוץ אדיר אבל לא היה לו חמצן במוח לקבל החלטה נכונה במהלך האחרון.

קל כמובן למתוח בקורת אבל היה נחמד אם מידי פעם היה מפתיע את כולם ומתכנן מהלך אחרון שבו שחקן אחר (עם יכולת זריקה מבחוץ) קולע את הסל האחרון, כפי שג׳ורדן היה עושה מידי פעם ( עולים לי בראש שני מהלכים כאלה מתקופת ג׳ורדן- אחד עם ג׳ון פקסון ועוד אחד דומה מאד עם סטיב קאר). הרי היה ברור שלברון ימשוך תשומת לב, למה לא לעשות משהו בלתי צפוי? כנראה שבגלל זה הוא לעולם לא יהיה מייקל. אני זוכר את הקריצה של מייקל לסטיב קאר במהלך הטיים אאוט, אני מצפה מלברון להסיק מסקנות כי בלי קיירי אירווינג זה יכול להיות אפילו יותר מכוער במשחק מס 2

מתן גילור 5 ביוני 2015

גלעד שלום,
לברון ג'יימס לא יהיה ג'ורדן. הוא פחות טוב ופחות גדול, אבל עדיף לחפש איפה שיש ולא איפה שאין.
במשך שנים היתה עליו ביקורת שהוא דווקא מוסר במהלך האחרון ולא לוקח מספיק על עצמו. אז כשהוא זורק זה גם לא בסדר.
סתם דוגמאות למסירות בשניה האחרונה בשתי העונות הקודמות:
פעמיים גמר אזורי מול אטלנטה,, פעם מסירה לאלן (משחק 1 בסדרה – שיווין והלך להארכה, שבה הוא קלע סל ניצחון על הבאזר) ופעם מסירה לבוש (משחק 5 בסדרה – פיגור 2 שהוחמץ והופסד).
יכול להביא לך עוד הרבה דוגמות. אז כן, אפשר להגיד שבכל פעם הוא בוחר דווקא באופציה השגויה, אבל אי אפשר להגיד שהוא מוסר במהלך האחרון פחות מג'ורדן (שלא היה זה שמסר לפקסון) או כל כוכב אחר בקנה המידה הזה (של לברון, לא של ג'ורדן. אין עוד אחד בקנה המידה של ג'ורדן).

איציק 5 ביוני 2015

מתן,
אני חושב שגלעד לא התכוון שדווקא לברון יהיה זה שמוסר כי אם זה שמושך אש, ואולי מישהו אחר ינצל את ההזדמנות לנצח. הוא באמת לא טוב בקבלת החלטות, ולא בהנעת משחק ומכך נפגעת הנאת משחק. אם לגוף שלו היו מחברים ראש קצת יותר בהיר של בירד, אך איזה שחקן זה יכל להיות…

עסק שחור 5 ביוני 2015

הביקורת בעבר על לברון מגוחכת. כשיש שחקן פנוי אז מוסרים. ככה משחקים כדורסל יעיל. דווקא הביקורת עכשיו לדעתי מוצדקת. לברון נגד העולם לא יסתיים טוב מצידו.

לברון היה מצוין ואולי הבידודים זה אסטרטגיה טובה בשביל להאט את המשחק ולמנוע מתפרצות של גולדן סטייט (בגלל כמות האיבודים הנמוכה) אבל הסגנון הזה ממש קשה לצפייה (לפחות לי). וכשנגמר לו האוויר היו צריכים ללכת לאופציה ב׳ (שלא היתה קיימת).

איציק 5 ביוני 2015

כמה הערות:
1. בכדורסל, כמונו, גם אתה פרשן בגרוש ;)
2. מסכים עם מה שכתבת.
3. כפי שכתבת, לג'ורדן היה את קאר, עכשיו הוא בקבוצה היריבה :-)

גיללתר 5 ביוני 2015

באמת יש כאן מלא מבינים. אני גם מתחיל לתהות פהעל עניין הזיכרון הכל כך טוב של כולם, כל המשחקים ומהלכים שהוזכרו כאן רצו ביוטיוב שלי דרך כל מיני קבוצות וואטסאפ כל השבוע האחרון.
ועוד קטנה על דניאל זילברשטיין. הבנאדם אחלה כתב, השאלה שעלתה בפיו נראית כמו משהו שהכריזו אותו לשאול בערוץ הספורט.

ציון נאנוס 5 ביוני 2015

לו לברון הולך לסל במהלך האחרון,סביר שהיה מקבל פאול וזריקות עונשין- ואז בלאט מאמן גדול,שהימר נכון על קיצור הרוטציה,גנב את יתרון הביתיות ויכול להתכונן עם סגל בריא להמשך הסדרה.
אבל לברון המותש הלך לזריקה נוראית מבחוץ ועכשיו בארה״ב מותחים ביקורת על בלאט,שלא הגיב לסמול בול,שלא סיפסל את ג׳יי אר סמית.ההארכה המזעזעת והפציעה של קיירי ייתכן שגמרו את הסדרה עבורו. ואולי ישפיעו על מעמדו לקראת השנה הבאה.
די אכזרי המקצוע הזה.
וגם לתחושתי קליבלנד ולברון נתנו הכל. לעומת גולדן סטייט שהיתה בינונית וקרי שהיה קצת לחוץ מהמעמד.לכן נדמה שלניצחון הזה יש משמעות גדולה הרבה יותר מ 0-1.

גיל 5 ביוני 2015

אף אחד לא עומד לפטר את בלאט בגלל משחק אחד. אני לא רואה שום ביקורות מיוחדות על בלאט ומה שיותר חשוב, המנהלים שלו בקליבלנד מרוצים ממנו. להגיע לגמר בשנה הראשונה שלך כמאמן זה הישג גדול גם אם יש לך את לברון.

ציון נאנוס 5 ביוני 2015

ואגב- כל הגאונים שמלכלכים על השאלה של דניאל זילברשטיין לבלאט. שולחים אתכם במיוחד מישראל ויש לכם הזדמנות לשאול במסיבת עיתונאים אחרי המשחק שאלה את בלאט. בהנחה שלא יהיה לכם ראיון אחד על אחד איתו.
מה תשאלו ? על ג׳יי אר סמית ? ברור שתשאלו שאלה שמתייחסת לישראל.

ציון נאנוס 5 ביוני 2015

אני אגב גם הייתי מבקש ממנו לענות בעברית לשאלה הזאת.אם זה אפשרי מבחינת הכללים. מה זה השטות הזאת- פרובינציאליות. שלחו אותו בעיקר בשביל להביא מבלאט את האקסטרה הזאת. זאת העבודה שלו

איציק 5 ביוני 2015

ציון,
האמת, לא כל-כך מפריעה לי השאלה, וכתבתי זאת. בעברת לדעתי זה היה מיותר. מה שמפריע לי בתגובה שלך זו בהנחה שאתה רושם. עד כמה שאני רואה בעיתונות הכתובה והמשודרת, הדבר האחרון שבלאט עושה, זה להתחמק מראיונות של כתבים ישראלים. לכן הנחה זאת לא אמורה להיות בשום דיון. ועדיין השאלה לא מפריעה לי. הוא מייצג עיתונות ישראלית עם לקוחות ישראלים, וזו הפינה הפרובינציאלית שלנו וטוב לנו איתה, בלי להתנצל ובלי הנחות.

ציון נאנוס 5 ביוני 2015

זה לא עניין של להתחמק איציק. יש כללים בסוף משחק אנ בי אי. עד כמה שידוע לי דיוויד לא התראיין בסוף המשחק (לכתב ישראלי) מלבד מסיבת העיתונאים הזאת. זאת ההזדמנות היחידה לשאול אותו שאלה שרלוונטית לשידור היום

איציק 5 ביוני 2015

אם כך, השאלה לא היתה רלוונטית. זה היתה שאלה של קוריוז שאפשר לשאול אחרי כל הפסד שלו. אין בה תובנות של משהו שלמדנו לגבי משחק זה או השלכות למשחק הבא.

Srtest 5 ביוני 2015

ציון לצערי גם כאן הדיבור הוא על השולי בדיוק כמו בתרבות של העיתונאים. מגיעים שני כתבים מישראל שלא היו חלק מהעניין ושואלים שאלות על BEAST MODE ועוד שאלה של השחצן לקארי כמו שניים שבאמת לא ראויים. על מי אתה מגן?

יונתן 5 ביוני 2015

מילא זילברשטיין (ביסט מוד?? מה אתה ילד בן 6 שמשחק אקסבוקס?) אבל למה עידו גור צריך לצאת אדיוט ולשאול את סטף קארי איפה הבת שלו ולסחוט תגובות של "מאיפה נחת עלינו החטטן הזה" שלו ושל איגי.

אריק י. 6 ביוני 2015

מה קשור גאונים? זה היה מאוד מביך, גם בשביל דייוויד וגם בשביל המראיין. לי אישית זה מאוד הזכיר את סוף הראיון של אילנה דיין עם אובמה.
היא אמרה לו משהו בסגנון של : אתה יודע מי המאמן של קליבלנד שעלתה עכשיו לגמר ה NBA? הוא ענה כן, דייוויד בלאט מישראל (איזה בושות אלוהים) ואז היא אמרה לו – שמעתי שאתה אוהב כדורסל, אם אתה מחפש קריירה בתחום תפנה אלינו, יש לנו קשרים.
התכווצתי באי נוחות על הכורסא כמו חרגול.

ובנוגע לזילברשטיין, אני לא מאשים אותו. הוא להבדיל מאילנה דיין לא מנהל את ההצגה ולא יכול לשאול מה שבז שלו.
יש מנהלים וותיקים ועורכים חזקים מעליו והוא בסה"כ גם די חדש בערוץ.
זה היה נורא שקוף שכתבו לו את השאלה הזאת עוד בארץ.

ובקשר למה היינו שואלים אותו. אני אישית הייתי שואל אותו על המהלך האחרון (לדעתי רוב הטוקבקיסטים והכותבים כאן היו שואלים אותו על זה)
למה הם לא עשו תרגיל, אפילו פיק אנד רול הכי פשוט, כזה שיפתח עוד אופציה לזריקה\חדירה.

רפאל 5 ביוני 2015

רק זה מה שחסר לנו…. מאמן ישראלי לוקח את אליפות ה NBA וכולם לכיכר רוקדים לדודו אהרון ופאר טסי : ) .

סימנטוב 5 ביוני 2015

:)

טל 12 5 ביוני 2015

חשבתי על זה שלברון לא גרם לשחקנים להיות מספיק מעורבים במשחק (הכוונה בעיקר לגבוהים אבל לא רק) כבר מההתחלה וזו הטעות שלו,אבל במחשבה שנייה כמעט אין שחקנים שצריכים את המסירה הטובה כדי להיכנס למשחק,למעט מוזגוב אולי. ג'יי אר סמית עושה את הארדן שלו,תומפסון לוקח ריבאונד התקפה והוא בפנים.

רוב הזמן לברון רוצה את הכדור כדי להוביל את ההתקפה,הוא בעצם הרכז (כי הוא רוצה) אבל משחקן גדול (תרתי משמע) כמו לברון הייתי מצפה לראות כמות יותר גדולה של כדורים חוזרים וגם יותר משחק עם הגב לסל או קרוב לסל,כאשר הוא מקבל את הכדור בהתקפה מסודרת, עם הגב לסל,במקום שנוח לו. נגיד בטופ אוף דה קי.,או בקיצור לדעת לעשות את מה שצריך כדי שהקבוצה שלו תנצח. לא נראה לי שזה משהו שהמאמן מסוגל לגרום לו לעשות אם הוא לא מרגיש את זה לבדו.

מה שכן,אני לא יודע אם זה היה נכון לעשות אבל הקבוצה ללא לברון צריכה לקבל יותר קרדיט מהמאמן כדי שהקבוצה עם לברון(בעצם לברון)לא תהיה עייפה בסוף המשחק.

Ofir 5 ביוני 2015

Wawrinka will win this year's Roland Garros – you read it first here!

גיל 5 ביוני 2015

עכשיו מדווחים שאירוינג והקבוצה באי הסכמה לגבי הטיפול בפציעה שלו בשבועות האחרונים. כל הרעשים סביב הקבוצה כל העונה לא עושים לה טוב. איפה זה והרוגע שיש בגולדן סטייט בהנהגת קר.

גלעד בלום 5 ביוני 2015

איציק, לא אמרתי פרשנים בגרוש, אמרתי שכולם צודקים וכולם טועים, הכל בדיעבד, בלאט( ולברון) היחידים שצריכים לתת דין וחשבון( ולכן הם מקבלים משכורת יפה), אגב גם בענף שלי אין מונופול על האמת , רק נתתי את דעתי על המתרחש, לשאלה מי אשם שלברון לא הלך לסל אין ממש תשובה, האם זה בלאט שלא הוציא אותו ושמר אותו רענן? האם לברון לא יודע שחדירה יותר יעילה מבחינת אחוזי הצלחה?
הנקודה שלי היא שאנחנו חכמים בדיעבד.

רק מייקל היה לו הכל- גם יכולת אתלטית, גם יכולת החלטה ברגעי הכרעה, גם זן מאסטר כמאמן וגם את סטיב קאר שיתקע שלשה כשצריך, קליבלנד יסתפקו בלברון ובלאט, אולי זה יספיק, הבעיה של לברון היא שג׳ורדן הוכיח שאפשר להיות מושלם, לידו הגדולה הפגומה שלו תמיד תעמוד להשוואה מול מייקל

shadow 5 ביוני 2015

אתה באמת חושב שבלאט קובע ללברון מתי לצאת?
ולא רק ג'ורדן היה לו גם מג'יק.

איציק 6 ביוני 2015

גלעד, אם לא אמרת פרשנים בגרוש אז בבקשה פרש לי את שלושת המילים האחרונות בשורה הראשונה של תגובתך. אני מתקשה לפרש זאת אחרת ואצטט מהכתוב "כולנו פרשנים בגרוש." איך ניתן לפרש זאת אחרת, מעניין לדעת.
חוץ מזה, הסכמתי אם תגובתך, ולגבי סעיפים 1, 3 שמתי סמיילים.
לגבי השכר, זה נכון שללברון משלמים יפה, אך לפי מה שגיל שלי כתב, בלאט מקבל שכר ממוצע ביותר.
לגבי ההשוואה מול מייקל. אני לא חושב שהוא בכלל ברמה שמתקרת לכך שאפשר להתחיל לעשות השוואה. בהגזמת מה אומר שהוא קצת יותר קרוב למיילקל מאשר אני אליך בטניס ואני לא יודע להחזיק מחבט. קצת כדי לחדד, הוא מושווה ללארי בירד, ולא למיקל, ולדעתי זה יהיה זילזול מוחלט בלארי אם בכלל שמים אותם על אותה משבצת ביכולת קבלת החלטות ובמיוחד החלטות המאני טיים. כשלארי מסתכל למטה הוא לא רואה את לברון, כי הוא כל-כך רחוק. זה בערך כמו שהיו משווים אתלטיות בינהם ולברון לא רואה את לארי בגלל המרחק הרב. אין בכלל צל של ספק שבכול משחק חשוב היתי בוחר את לארי לקבוצה שלי ולא את לברון. אולי לאולסטאר היתי בוחר בלברון.

shadow 6 ביוני 2015

באמת שאין מה להתייחס להשוואות האלה. הן מגוכחות. לברון לא ברמה של אף אחד מהגדולים. לא מגי'ק לא לארי לא מייקל לא ווילט לא ג'אבר וגם לא דאנקן או שאקיל ועוד רבים וטובים.

הוא פשוט לא מספיק טוב.

אני חושב שאם מחר נגמרת לו הקריירה (חס וחלילה, לא שאני מאחל לו) או שהוא מסיים אותה בעוד 6 שנים עם אותם השגים של היום, אני חושב שבפרספקטיבה של 20 שלושים שנה מהיום, אחרי שיעברו עוד כוכב או שניים בליגה ומערכת התעמולה המשומנת סביב לברון כבר לא תהיה קיימת. זה יהיה מגוחך להסתכל אחורה ולחשוב שפעם היו כאלה שניסו להשוות אותו לגדולים באמת.

גיא ד 6 ביוני 2015

ואם הוא לוקח עוד 2 אליפויות?

תוהה בדרכים 5 ביוני 2015

נתון מענין: המשחק הראשון הביא את הרייטינג הגבוה ביותר למשחק מספר 1 בעשור מאז שהמשחקים עברו לABC. זה מייצג עליה של 24 אחוז ממשחק מספר 1 מהעונה שעברה. ולהזכירכם העשור הזה כלל כמה סדרות מאד מעניינות על הנייר, כולל פעמיים לייקרס-סלטיקס.

ומכוון שלברון תמיד בגמר בשנים האחרונות, ההבדל הוא כנראה (בעיקר) גולדן סטייט. זה גם מוכיח שלפחות בNBA כל הקונספציה של מועדונים היסטוריים שמעוררים ענין או שווקים גדולים הוא מאד אוברייטד. הענין הוא בעיקר פונקציה של כוכבים וקבוצות ספציפיות שמעוררות ענין מתוקף הכדורסל שהן משחקות ולא ההיסטוריה שלהן או גודל האזור שממנו הן מגיעות.

יריב 6 ביוני 2015

אני חושד ש"לברון בקליבלנד" מעניין יותר מלברון סתם. מה שמעניין הוא סיפורים, וגם בצד המזרח יש סיפור הרבה יותר מעניין מבשנים האחרונות.

איציק 6 ביוני 2015

אני דווקא חושב שכיוון שלברון נמצא בכול הגמרים האחרונים אז הסיבה היא לא לברון כי אם דויד בלאט ;)

דורפן 6 ביוני 2015

הסיבות הן גם שווק. קליבלנד פומפמה על ידי הרשת מתחילת העונה. אבל נראה לי שבעיקר סטפן קארי. חוץ מזה שגולדן סטייט היא כנראה שוק יותר גדול (לא בהרבה) מסן אנטוניו.

ירוק 5 ביוני 2015

איך הנתונים נראים בעשור האחרון? אין עליה מתמדת ברייטינג? מעניין.

בעקרון אני מסכים איתך, אבל צריך גם לזכור שבמקרה הזה זה שילוב – ג"ס באים גם הם משוק גדול ומעוררים המון עניין כאן. אבל אני מסכים שחלק מהעניין זה גם כוכבים מלהיבים (קארי) וכדורסל יפה.

ירוק 6 ביוני 2015

(תגובה לתוהה)

גלעד בלום 6 ביוני 2015

איציק, יו גוט מי:), אין לנו חילוקי דעות, הבנת את הכוונה, זה העיקר.

לגבי לארי בירד: ברור שמבחינת איי קיו של כדורסל לארי עןלה על לברון, בירד היה סוג של גאון, רק מג׳יק בליגה שלו (ואולי ביל ראסל אבל לא ראיתי אותו מספיק והוא היה סנטר)

לגבי בלאט- גובה המשכורת לא משנה, הוא מחליט מי יעלה בחמישיה, מי יוחלף ומתי, וזה הרבה, זה התפקיד שלו ועל פי התוצאות הוא יישפט.

התפקיד שלנו זה להגיב וליהנות מהדיון, אמרתי כולנו, גם הפרשנויות שלי שוות לטוסיק.

איציק 6 ביוני 2015

:-)
לגבי בלאת צחקתי. היום אני מתחלף איתו במשכורות ;)

גלעד בלום 6 ביוני 2015

אבל למרות זאת אני לא בטוח שאני לוקח את לארי לפני לברון לקבוצה, סטטיסטית לברון יותר טוב והצוות של בירד היה הרבה הרבה יותר טוב מחבורת המוזגובים והאיגלסקואסים שלברון הולך לאיתם למלחמה. כשהיו לו שני אולסטארים בריאים לידו הוא לקח 2 אליפויות בשלוש שנים(ועוד גמר)

איציק 6 ביוני 2015

עם בירד אפילו אני היתי מקבל מסירה מידי פעם… עם לברון אין צ'אנס.
אני לוקח את בירד.

גלעד בלום 8 ביוני 2015

איציר, כשאמרתי אני התכוונתי אם הייתי מאמן/ג׳נרל מנג׳ר, לא שחקן, כשחקן ברור שהרבה יותר כיף לשחק עם בירד, אבל בירד לא היה יכול להשתלט על משחק פיזית כמו שלברון עושה. בירד עשה את שלו ועשה את האחרים יותר טובים אבל כשהאחרים הם קווין מקהייל, דיג׳יי ג׳ונסון והצ׳יף זה הרבה יותר קל מדלבדובה, קליי תומפסון ומוזגוב.

אגב היום זו ההזדמנות של בלאט להדהים את כל הפרשנים עם גניבת נצחון, איך? האמת אני לא יודע, מה אני מבין, אבל יש לו רוסטר של שחקנים שמרוויחים מליונים וגם הוא מרוויח מליונים, שישלוף שפן, אולי ג׳י אר. בחמישיה, אולי דלבדובה על קארי, אולי לברון רכז( זה גם ככה קורה), אולי לברון על קארי, שיראה להם שהמוח היהודי מסוגל להתגבר על מכשולים.

הוא עשה התאמות כשלאב נפצא, בוא נראה אותו.

האמת, אף אחד לא יוכל לבוא אךיו בטענות אם יפסיד 4-0 אחרי שאיבד שני אולסטארים מפתיחת העונה.

איציק 8 ביוני 2015

גלעד, היה ברור לי שדברת מנקודת מבת של GM או מאמן. גם מתפקיד זה היתי לוקח את בירד. הוא מבחינתי שחקן לבנות סביבו קבוצה לשנים רבות, ולא אינסטנט. נכון שהיו סביבו שחקנים נפלאים, ועדיין מה שהוא עשה להם ועשה איתם, נראה לי הרבה יותר מרשים ממה שלברון עושה. יש בזה גם עיניין של טעם, גם נוסטלגיה לסוג המשחק של אז של 5X5 ולא בידודים של 3X3 במקרה הטוב, אם לא אחד על חמש, אבל בפרוש המשחק ששיחק בירד מדבר אלי הרבה יותר.

Comments closed