1-2 לקליבלנד.

שאיש לא ייקח קרדיט על דלבדובה

gh

אני לא חושב שדייויד בלאט יאמן אפילו משחק אחד מחוץ לNBA בשנים הקרובות. כן הסתדר עם לברון, לא הסתדר, כן השפיע בעונה הרגילה, לא השפיע, כן יזכה באליפות ואפילו אם לא יזכה בה. שתי קליניקות הגנתיות מול ההתקפה נפלאה ששייטה דרך העונה הרגילה והפלייאוף, על הבימה הגדולה ביותר. כל מה שקרה קודם כמעט לא רלוונטי. הוא שייך לחלוטין.

אתה רואה קליניקה הגנתית כששחקני התקפה שאולצו לכל כך הרבה זריקות קשות מתחילים אחר כך לזרוק בכל סימן של אור שמש, מבלי שיש להם שחקן בריבאונד התקפה. הם פשוט הורעבו כל כך למראה הטבעת.

*

שוב לרבע הרביעי הייתה עלילה קצת אחרת ולכן הסדרה לא גמורה. קרי החל למצוא את הקליעה שלו. אם זה יימשך זה יכול לשנות את כל התמונה המאד חד צדדית עד עכשיו. הם גם קיבלו בחזרה את דייויד לי. אני רוצה להגיד לכם משהו. לא ראיתי המון משחקי גולדן סטייט בשנה שעברה – אבל כששמעתי שאנדרו בוגוט הפך לשחקן חשוב ממנו מאד הופתעתי. לי קריטי למשחק הריבאונד הרכרוכי והמבולבל שלהם עד עכשיו. אבל זה לא הספיק להם ובצדק.

אתם רשאים להיות המומים ממת׳יו דלבדובה. ואתם רשאים להגיד שהוא תגלית של בלאט. אבל חייתי באוסטרליה פעמיים. זה קורה כל הזמן. מישהו מגיע משום מקום. מנצח 200 חופשי באולימפיאדה. חובט 150 מהעמדה השמינית או התשיעית נגד אנגליה בקריקט. משחק 80 דקות נגד ניו זילנד בראגבי ואחרי זה מגלים שהיה עם יד שבורה מהדקה ה-12. בחדשות מדווחים מדי יום על גולש שהותקף על ידי כריש והכריש הפסיד. אני לא מבלף אתכם. אין דבר שאוסטרלי בלי סיכוי לא יכול לעשות.

התיקו ייגמר כשהכל יתאזן
לברון דלבדובה ובלאט במלחמתם נגד הזמן

199 Comments

בני תבורי 10 ביוני 2015

וקרוקודיל דאנדי

דורפן 10 ביוני 2015

התנינים בקווינסלנד יוצאים לשחות רק בין 2 ל-4

cookie-monster 10 ביוני 2015

ענק

D! פה ועכשיו 10 ביוני 2015

גדול בני

matipool 10 ביוני 2015

קרוקודיל דאנדי אוברייטד .
שיחק אותה לבלונדה כאילו הוא מתגלח עם סכין קומנדו ואיך שהיא הסתובבה , עבר לסכין גילוח רגיל כמו כולנו ..(-:)

איתן 11 ביוני 2015

שכחת אוסטרלי שמעשן קופסת סיגריות ביום (ומעיד על עצמו שאין לו אורח חיים של ספורטאי) שלקח כסף ברוחק באולימפידת סידני

גיל 10 ביוני 2015

גולדן סטייט פשוט נראים מפוחדים כל הזמן ולא מסוגלים לקלוע גם ליי אפים. גם זה שהשופטים נותנים להרביץ חופשי לא עוזר להם. ועדיין, אם קארי ישחק טוב משחק שלם ובארנס וגרין יקלעו גם קצת לפעמים, לקליבלנד לא יהיה סיכוי. קליבלנד מוציאה מים מהסלע בסדרה הזו, מרשים ביותר עד עכשיו.

No ONE 10 ביוני 2015

אחרי שקליבלנד ינצחו את הסדרה אתה עדיין תמשיך לאמר שאם רק מישהו אחר ועוד אחר אחר ואולי עוד מישהו יקלעו קצת יותר אז גולדן סטייט ינצחו בקלות
כמה משחקים אתה צריך להבין שזה לא יקרה כי ההגנה של קליבלנד משחקת יותר טוב מההתקפה של גולדן סטייט?
שלושה משחקים זה כבר לא מקרי

גיל 10 ביוני 2015

ואחרי שהם יפסידו תגיד אחרת? כרגע קליבלנד משחקת יותר טוב ועדיין, גולדן סטייט מביסים גם את עצמם בלי קשר לקליבלנד.

אלון 10 ביוני 2015

נכון, השופטים אשמים

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

+1

גיל 10 ביוני 2015

איפה כתבתי שהשופטים אשמים?

ירוק 10 ביוני 2015

גיל – אם יורשה לי, תעשה תרגיל מחשבתי קטן ותגיד לעצמך מה היית רושם אם המצב היה בדיוק הפוך. הרי היית קוטל את לברון וקליבלנד ללא רחם (בצדק). לא מבין מה הבעיה להגיד במפורש את מה שקורה עד כה – הווריורס לא הגיעו לסדרה עדיין. 10 דקות טובות בכל משחק בערך. קארי לא מתעלה לרמה שמצופה ממנו. קליבלנד מצליחים להקשות עליהם מאד. כמו שרונן אמר – הסדרה עד כה נראית כמעט חד צדדית.
האם זה יכול להשתנות? ברור. אבל זה המצב עד עכשיו, וזה כבר שלושה משחקים.

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

תרשה לי תוספת קטנה,
עייפות יש משקל בזה שקרי חזר למשחק.
מבחינתי שיחזיקו אותו על 0 מ 10 שלושה רבעים ויתנו לו לקלוע בגרבג טיים. שישפר קצת את הסטטיסטיקה…..

גיל 10 ביוני 2015

מה בדיוק כתבת ששונה ממה שאני אומר? גולדן סטייט לא הופיעו לסדרה והם אכזבה ענקית. קטלתי אותם ואת קרי כל הזמן. וברור שהם מסוגלים ליותר. קליבלנד מקשים עליהם? ללא ספק, אבל חלק מזה זה גולדן סטייט עצמה. תוציא את קארי מהמשוואה אתה רוצה להגיד לי שהרמה של כל שאר השחקנים דומה למה שהם מסוגלים לעשות?

גורביץ' 10 ביוני 2015

דריימונד אכזבת הסדרה עד עכשיו, כל משחק הוא צונח בעוד מיליון לחוזה של שנה הבאה

Asaf 10 ביוני 2015

לגמרי נכון במקרה של גרין ,לא דומה במאום לשחקן שהיה לאורך העונה, הקליעה לא יציבה והוא הולך המון ראש בקיר ובהגנה בעיקר יותר מדי עבירות זולות שמגבילות אותו. תוסיף למשוואת האכזבה גם את בארנס שקליבלנד מהמרת עליו התקפית ובינתיים זה משתלם האיש מיידה לבנים עד כה.

יוני 10 ביוני 2015

המשפט הראשון לא הכי ברור. מתי מותר יהיה לומר שגיימס נותן סדרה ג׳ורדנית?

דורפן 10 ביוני 2015

המשפט הראשון אומר שבלאט, אפילו אם לא יישאר במקרה בקליבלנד, יישאר בליגה להרבה מאד שנים. יש לו המון מה לתת בה.

יוני (המקורי, מפעם) 10 ביוני 2015

הבנתי קודם, אבל בקריאה שלישית. אין השגות על נכונות המשפט :)

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

אני מסכים אתך לגמרי.
אם הייתי בלאט, בסוף הסדרה ובכל מצב הייתי לוקח את לברון לשיחה ב 4 עיניים שם הייתי אומר לו שמע חבוב או שתהייה בן אדם בשנה הבאה או שאני הולך למקום אחר (גולדן סטייט?). אבל דיוויד הוא גנטלמן אמיתי והוא לא יעשה את זה:(
לברון הוא השחקן הטוב בעולם אבל אם הוא היה קצת יותר חכם (אני חושב שהוא חכם אבל האגו שלו פוגע בחכמתו) ומקשיב למאמן היו לו עוד כמה אליפויות וסיכוי גדול לחלוף על גורדן בסוף הקריירה.

פו 10 ביוני 2015

כשקליבלנד תנצח

מאירי 10 ביוני 2015

וכמסורת הפוסטים נוסיף גם כאן משהו ממלחמת העולם השניה, הניצחון באל עלמיין שייך בהרבה, הרבה מאוד, לגדודים האוסטרלים (והניו- זילנדים, דורפן, זה תופס גם עליהם?), כשגם בפלישה לנורמנדי הם הוכיחו לחימה יעילה בהרבה מהבריטים והאמריקאים בחופים שלהם.

דורפן 10 ביוני 2015

חכה שהניו זילנדים ילמדו כדורסל.

בני תבורי 10 ביוני 2015

זה מקרה קלאסי של sheep shagger vs kangaroo fucker

אריק האדום 10 ביוני 2015

יש משהו שמעניין את הניו זילנדים חוץ מקריקט וראגבי (ואם נקח בחשבון את ההערה של בני אז גם כבשים)?

גל ד 10 ביוני 2015

זוכרים את נייט ג'אוואי?

עמית הלבבי 10 ביוני 2015

חשבתי שקירק פני זה תקרת הזכוכית של הכבשים

חן הצהוב 10 ביוני 2015

אח, לראות את קירק פני עושה את ההאקה (https://www.youtube.com/watch?v=VvRgnw-VJD4 לדוגמה)

Srtest 11 ביוני 2015

קירק פני הוא אחד השחקנים המפוספסים שהגיעו לארץ. אולי יפצו עם לינהארט.

רובי ג 10 ביוני 2015

יצאתי מהבית לעבודה בסוף הרבע השלישי, ביתרון 17 לקאבס. אמרתי "כל הכבוד, הם לוקחים בקלות".
באוטובוס בדרך, נכנסתי לאתר של הNBA לראות מה קורה.
היה יתרון 1 בלבד לקליבלנד!
מאז – הנסיעה באוטובוס הייתה מותחת בטירוף. כל כמה שניות רענון, כל כמה שניות ההפרש משתנה.
מזל שהמשחק נגמר תחנה אחת לפני שהייתי צריך לרדת, אחרת הייתי מפספס את התחנה שלי.

לא ראיתי את הרבע הרביעי, אבל דלבדובה הוא made man עכשיו. והסדרה הזאת ממשיכה להיות מותחת כל הזמן. שום דבר לא סגור.
מזל שהמשחק הרביעי הוא בבוקר של יום שישי כשאני לא עובד. הודעתי לאשתי שאני לא זמין בין 4 ל-7 בבוקר ושהיא צריכה לדאוג לנסיכה הקטנה.

איזה סדרה, איזה טירוף!

יוסי 10 ביוני 2015

כל מה שדלבדובה עשה בשלושת הרבעים הראשונים זה כלום לעומת השיגעון שהיה ברבע האחרון.
פספסת, רובי, מציע לך לראות את הרבע הרביעי בשידור חוזר כי גם ה-MVP היה על-אנושי בו.

רובי ג 10 ביוני 2015

ראיתי תקציר, אבל זה לא מספיק. אני יודע.
מה לעשות שצריך להגיע לעבודה גם.

אשלים את הפספוס של היום במשחק הרביעי.

Amir A 10 ביוני 2015

כשאני מסתכל על השד הטסמני הזה מתרוצץ על המגרש זה נראה כאילו אין קשר בין איך שהוא זז ובין כדורסל. באותה מידה היה אפשר לשים לו רקטת טניס ביד, לתת לו לאחוז כדור-יד, מחבט בייסבול או מטאטא קרלינג. הוא היה עושה את אותן התנועות בדיוק ובסופו של דבר הכדור או מה שזה לא יהיה היה מגיע לאן שהוא אמור להגיע.

איציק 10 ביוני 2015

++++

Srtest 10 ביוני 2015

או טיל בתחת, שפם והצטרפות ללוני טונס!!! :-)))))))

matipool 10 ביוני 2015

לגמרי . פשוט מדהים .

shadow 10 ביוני 2015

++++++++++++
בעיני הוא הMVP בסדרה עד עכשיו.
אנשים נוטים להתלהב מהתקפה, אבל מה שהוא עושה לקרי בהגנה שווה יותר מ 40 נקודות של לברון בהתקפה. הוא מונע בגופו, תרתי משמע,
מקרי לפחות 20 נקודות במשחק ואני בכלל לא מדבר על האפקט הפסיכולגי הנלווה למה שעובר על קרי בראש כבר שני משחקים.

עכשיו תוסיפו לזה את משחק ההתקפה שלו היום פלוס כל כדור שהיה על הפרקט הוא הגיע לשם ראשון והרויח לקליבלנד איזה ארבע פוזשנים ותקבלו שחקן שבלעדיו קליבלנד היתה כבר אורזת.

אין לי ספק שאם היו באמת נותנים לדיויד לאמן ולא מכתיבים לו שהכוכבים צריכים להיות על המגרש הינו מקבלים קבוצה (עם דגש על קבוצה) הרבה יותר טובה. מצחיק להגיד את זה, אבל הפציעות (והשחקנים שנפצעו) משרתות את דיוויד כי יש לו הרבה יותר שליטה על הקבוצה.

הוא עושה בית ספר לאדון קר, ממש שח מט. היה ברור שהקישקושים על הניסיון של קר הם קישקושים. הוא היה נראה לי אובד עצות ומיואש.
ניתן היה לראות במסיבת העיתונאים שהוא ממש עצבני ולא נינוח כמו בקודמות כאילו הבין שיש מצב שעושים לו פה בית ספר.

להקיא על סטיבן איי סמית. בן אדם פח. יהיר ונפוח כמעט כמו החבר שלו.
הראיון שלו עם עידו גור היה בזיון לאינטלגינציה.

טובטוב הגמד 10 ביוני 2015

מצחיק שאתה אומר את זה כי הוא נראה בדיוק כמו וואורינקה
:)

גו בלו 10 ביוני 2015

ב-ESPN כינו את זה יפה: Australian rules basketball
http://espn.go.com/video/clip?id=espn:13049722

אריק י. 11 ביוני 2015

+1

No ONE 10 ביוני 2015

סטיב קר שמע לי סוף סוף והכניס את דיוויד לי לשחק , ראינו מה זה עשה,שבר לגמרי את הגנת הפיק אנד רול של קליבלנד כי הם לא יכולים להתעלם מלי כמו שהם מתעלמים מבוגוט וגרין
אבל אני מניח שבלאט שם לב לזה וימצא לזה פתרון
אני חושב שזה היה צריך להיות קליבלנד ב 4 כמו שאמרתי לפני תחילת הסדרה,הקבאס היו צריכים לנצח את המשחק הראשון ואיך שהוא זה ברח להם מהידיים , אבל גם קליבלנד בחמש זה בסדר

בשלושה משחקים גולדן סטייט הובילו בסך הכל 22 דקות ,קליבלנד מאומנת יותר טוב ומשחקת יותר טוב עד כה.

דורפן 10 ביוני 2015

זה נראה ככה. אבל גולדן סטייט לא צריכה להיות טובה יותר ליותר מ-15 דקות. כי הקצב קליעה שלהם בכל פעם שהם מצליחים למצוא את עצמם עוצר נשימה.

No ONE 10 ביוני 2015

אני לא מסכים את זה ,מתי פעם אחרונה גולדן סטייט עשו סל במתפרצת? נגד יוסטון אני חושב
הם לא יכולים לקלוע ככה יותר מכמה דקות עם ההגנה הנושכת של קליבלנד
רוב העונה הרגילה גולדן סטייט היו שוחטים קבוצות במתפרצות וסלים קלים וכל החמישייה יושבת כל הרבע הרביעי
הם לא רגילים ללחץ הזה מבחינה פיזית ומנטלית

זה גם עוזר שלקבוצה השניה יש את לברון ג'יימס

דורפן 10 ביוני 2015

הכוח שלהם הוא לא המתפרצת אלא התקפת המעבר בתוך ההתקפה העומדת. זה יכול לקרות רק אם קארי מתחיל לצלוף. מצבם לא טוב, אבל זו לא סדרה גמורה.

יוסי 10 ביוני 2015

הסדרה בטח שלא גמורה, האמת שג"ס במצב סביר לחלוטין שהם כבר היו בו בפלייאוף הזה (בחצי גמר המערב מול ממפיס).
אני תמיד אומר שהמשחק הרביעי הוא הכי חשוב בסדרות של הטוב מ-7, שווה אולי כמו משחק וחצי.
קליבלנד מנצחת והיא עם רגל ורבע על הפודיום, ג"ס מנצחת והמומנטום ויתרון הביתיות אצלה.

ירוק 10 ביוני 2015

מה שאמרת בדיוק – 1. הסדרה ממש לא גמורה. הם עשויים למצוא את הגרוב שלהם. 2. בנתיים, שלושה משחקים והם נראים רע. רע מאד.

יריב 10 ביוני 2015

הסל האחרון שלהם במתפרצת היה היום, במתפרצת יחיד של איגודלה. לא שאני רוצה לגרוע מהטענה עצמה, כי בעקרון אני די מסכים.

Srtest 10 ביוני 2015

סטיב קר אחלה איש וכייף ממש לשמוע אותו בניגוד לסלוצקי ודומינגז התלאביבים המעפנים או מה שהם לא יהיו שנראים כמו עוד קלישאה לעוסה מבית לפיד.

סטף קארי לא מצא את הקליעה שלו, סטיב קר מצא את הקבוצה שכולה עובדת עבור הקלעי הכי טוב שלה והיחיד שיכול לשים סל במצבי לחץ. ההכנסה של לי קצת טשטשה את החוסר העיקרי של הסדרה – שינוי האיזון הקבוצתי לפי הצורך והתנאים.

Srtest 10 ביוני 2015

+ לתת קרדיט גדול מאוד לצוות האימון של גולדן-סטייט על מהלך יפהפה עם שלוש חסימות מדורגות לקארי שרץ רוחבית ואז חותך לעומק (עומק עד קו ה-3…) ועולה. הקטע שמהלכים יפהפיים לא מספיקים בשביל לצאת מבורות סטייל הכלא בבאטמן 3.

גורביץ' 10 ביוני 2015

חחח מה הקשר סלוצקי ודומינגז ???
וד"א דומינגז מהקריות וסלוצקי קיבוצניק מהצפון..

Srtest 10 ביוני 2015

הנובאדיז האלה אמרו שסטיב קר מפסיד לדיוויד בלאט אפילו במסיבות העיתונאים אחרי שקר היה ממש אנושי ומשתף במסיבת העיתונאים.

shadow 10 ביוני 2015

האמת שיש במה שהם אמרו משהו. זו הפעם הראשונה העונה שראיתי אותו מריר וציני.
אני חושב שגם אצלו מתחיל לחלחל שיכול להיות שדיוויד עושה לו שח-מט.

אני חושב שזה לרעתו שלקח לו 2 משחקים ושלושה רבעים לנסות משהו חדש.
רק המשחק הבא יגיד אם לא התעורר מאוחר מדיי.

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

מסכים לגבי גרין
ההכנסה שלו למגרש היתה שובר שוויון ויותר מזה.
אם היה נכנס יותר מוקדם, יש מצב שגולדן סטייט היתה מחזירה היום את הביתיות.
לבלאט יש המון עבודה כי קאר היה קרוב לתת לו שחמט.
נראה במשחק הבא אילו פתרונות יהיו לקבס.
נראה לי שיש מצב שלי יפתח בחמישייה בשישי לפנות בוקר.
סטטיסטית הוא היה רק 13 דקות על המגרש, עם 2 שאיבות, באופנס 2, בדיפנס, 11 בולים, 2 צ'פחות ו 5 בוקסים (פאולים), ו חטיפה אחת.
זו חתיכת סטטיסטיקה, היום הוא השחקן היחידי בגולדן שאפשר להגיד עליו שהוא לוחם.

איציק 10 ביוני 2015

אני לא יודע האם זו זריקת יאוש למגרש או משהו מחושב, אב לי שובר שיוויון. הוא שחקן מצויין עם ידים טובות, והוא שובר את הדאבל אפ עם ניהול משחק מהאותיות טוב יותר מכל אחד אחר. אי אפשר לעשות עליו עברות כי הוא לא בוגאט. נכון, הוא בור בהגנה, אך עם שחקני ההתפה של קליבלנד אפשר להחביא אותו ולהרויח בגדול בהתקפה. אם קאר יימשיך להשתמש בו, בלאט יצטרך למצוא פתרונות יצירתיים יותר מאשר עד עכשיו.
לדעתי חלק מהחזרה של סטאף היא בזכות העובדה שהוא שחקן ענק, אך גם כאן ללי יש אשמה. הוא לא איפשר את הדאבל אפ בצורה קלה, זה שיבש קצת את ההגנה של קליבלנד. לפני זה הוא קלע זריקה מחצי מרחק ששיחררה קצת את המעצור, ומכאן והלאה זה השתחרר. אבל כאשר קליבלנד איבדו כדור והוא עלה משלוש, הרגשתי שרג'י זורק, ורק כשזה לא נכנס, הבנתי שזה לא רג'י.
לדעתי קאר צריך להיות מרוצה יותר מבלאט למרות ההפסד, כיוון שהוא קיבל חזרה את סטאף, וקיבל את לי. זה משהו שיכול לשבור את השיוויון חזק מאוד. לבלאט יש הרבה על מה לחשוב, הרבה יותר מאשר לקאר, כי הוא ראה מה הוא יכלו לעשות כדי לנצח.
היום זה היה המשחק הכי גדול של לברון. הוא היה הרבה יותר רגוע, כמעט ולא לקח זריקות קשות. גם ברבע הרביעי היה הרבה מתוך השטף. הוא היה רגוע בעונשין, הוא מסר וקיבל כדור חזרה יותר מאשר במשחקים קודמים. ואם ג'י.אר. סמית ושמפרט היו זוכרים שהכדור צריך להיכנס לטבעת אז לברון היה יוצא יותר גדול, אבל על זה הוא לא יעול להיות אחראי.
דלבנדובה, או איך שלא יהיה, וואוו, ומי זוכר שבתחילת העונה שאלו למה לא לקחת את מקל במקומו (בלי לזלזל במקל).
בלאט לא הולך להפסיד את האליפות בסוויפ ;)

דורפן 10 ביוני 2015

כן – אבל קאר הוא ג׳קסוניסט ולא מאמין בשינויים גדולים. אנדרו בוגוט (אגב, גם אוסטרלי, אבל אוסטרלי שנבחר ראשון בדרפט, שזו חיה אחרת) זה כלומניק שלא צריך לשחק כמעט. אבל לא אופתע אם אראה אותו שוב ל20-15 דקות במשחק הבא.

Srtest 10 ביוני 2015

אתה לא חושב שאתה מגזים? אם בוגוט כלומניק אז מה דווייט הווארד? משהו בבוגוט לא מסתדר לי עד עכשיו ולא סתם קר מדבר על חיות.

דורפן 10 ביוני 2015

זה סוג שונה של בעיה. להווארד יש מגבלות טכניות קשות. בוגוט דווקא טכני. מוסר, יכול לשים כדור על הרצפה. רק שהרפיסות שלו מקוממת.

shadow 10 ביוני 2015

כרגיל מתעלמים מזה שבקליבלנד יש אחלה קבוצה ואחלה שחקנים.
מוזגוב זה לא קונוס.

עובר אורח 10 ביוני 2015

הי הי הי… בואו נרגע עם ההשתלחות בבוגוט. בוגוט שחקן מאוד אינטלגנטי, נתן עונה מעולה הגנתית, וגם הרבה מההתקפה של ג"ס במהלך העונה היתה בנויה על ניהול מההיי פוסט של בוגוט. יכול להיות שבסדרה הזאת הוא פחות מתאים, או שמנטרלים אותו בצורה יותר טובה, אבל הוא ממש לא נובאדי

Srtest 11 ביוני 2015

אנשים שוכחים שדייויד לי נכנס מול ההרכב הנמוך של קליבלנד (נמוך יחסית כי בלאט מפחד מהרכב עם לברון ב-5) עם גבוה אחד שהוא בד"כ טריסטן ולא מול ההרכב עם שני הגבוהים.

בכלל, עושה רושם שאחרי המשחק הראשון, דייויד בלאט שסבל מהסמול-בול וסטיב קר שנהנה מהסמול-בול הפיקו כל אחד את הלקחים ההפוכים וכך גם התועלת: בלאט הבין שההרכב הגבוה שלו עם הקצב הנמוך וצמצום שטחי המחייה של קארי ותומפסון, יכול לעמוד בהרכב נמוך של קליבלנד ואף לספק משחק צבע שלקאבס קשה לממש עם הרכב יותר גבוה. מה דפק את דייויד במשחק הראשון היה שהרוטציה שלו היתה לא טובה ואז יצא כאילו הסמול-בול של קר עבד במאני-טיים בהארכה. הוא עבד כי הקאבס נפלו מהרגליים וקיירי נפצע.

הסקת המסקנות של קר צריכה להיות כמאמר האמרה – משהו שונה לגמרי. לי הוא סימבול למה שהיה צריך להיות אחרת, וכמו שבלאט מדבר כל הזמן על כך שלא צריך לסבך דברים ולא מדובר באיזו עליונות שיטתית (כנות יפה ממנו, שכן הוא לא כזה שיטתי כמו שתמיד עשו אותו פה כי לא ידעו איך לאכול אותו בגלל שהוא בעצמו מאד סולידי ומקצוען) אלא בביצוע יסודי ועקבי מאוד, כך קר היה צריך בראש ובראשונה להבין את כל זה לגבי הקאבס ולהעביר את הידע לשחקניו הפייבוריטיים.

shohat 10 ביוני 2015

כשצאק נוריס אימן באן בי איי, מתיו דלבדובה נהיה אצלו שחקן קלאץ בפיינלס.

shohat 10 ביוני 2015

אה וגם בוגוט אוסטרלי

דורפן 10 ביוני 2015

הוא אוסטרלי שנבחר ראשון בדראפט. אוסטרלי פייבוריט יכול להיות מאד יהיר. אני כתבתי על אוסטרלים חסרי סיכוי.

shohat 10 ביוני 2015

אז עכשיו עצבנו אןתו?

גל ד 10 ביוני 2015

גם שנה שעברה היו שני אוסטרלים מעמדת האנדרדוג. יש משהו בתזה הזו שלך.

איציק 10 ביוני 2015

האמת, קצת מאכזב. שילמנו מחיר מלא וקיבלנו רק 48 דקות.

יוסי 10 ביוני 2015

+1

רובי ג 10 ביוני 2015

+10

D! פה ועכשיו 10 ביוני 2015

למי שילמת איציק, כי אברהמי מתלונן על מדיניות יד קפוצה.

איציק 10 ביוני 2015

ל-HOT כמובן…
אני יודע, פראייר, אבל זה מה יש…
חוץ מזה, מה שחשוב לאברהמי זה להתחכח בכוכבי האח הגדול, ואצלי הגודל לא קובע…

פאקו 10 ביוני 2015

התובנה על האוסטרלים מדוייקת לחלוטין. תוסיף לזה גם את קאדל אוונס.

איתן 10 ביוני 2015

הכל פתוח לגמרי ויישאר ככה כנראה עד הסוף. המשחק הבא מסוכן לקאבס כי הם הפכו לפייבוריטים. היתרון ההגנתי שלהם מגיע ממשחק חכם אבל בעיקר מהפחד שקארי או תומפסון יישארו חופשיים לשנייה ובגלל זה הם מצליחים לרוץ אחריהם ולשמור על אינטנסיביות לא הגיונית לאורך כל כך הרבה דקות. מרגע שמתחילים לדבר עליהם כפייבוריטים יש סכנה שיפחדו פחות וירוצו קצת פחות, והוורירס יענישו, ושוב הכול פתוח רק שהמומנטום ישתנה. אבל בלאט טוב בזה, בלא לתת להם להוריד את הרגל מהגז לשנייה.

Srtest 11 ביוני 2015

הם לא הפכו לפייבוריטים. הווריורס הבינו רק בסוף המשחק השלישי מה הם היו צריכים לעשות ובאיזו גישה הם היו צריכים לבוא ואיזו מסקנה הם היו צריכים להסיק כדי, בכלל, להתחיל את הסדרה. קרה להם 3 משחקים מאוחר מדי ויכול להיות שהבור עמוד מדי. על מנת שהפייבוריט ינצח, הוא צריך להבין שמולו עומדת קבוצה מעולה שהגיעה עד הלום לא סתם. גולדן-סטייט לא מזלזלים בכלל. הם לא שאננים. הם לא זחוחים. השחקנים שלהם מודעים למעמד. פשוט אחרי שאתה מצטיין כל-כך לאורך כל העונה ופותח פער על כל האחרים, קשה בכלל לתפוס שיכול להיות מישהו שיציב לך אתגר שלא תעבור. מאיפה הוא יגיע? מהמזרח.

איתן 11 ביוני 2015

כנראה שלא הסברתי את עצמי מספיק טוב. לרגע לא טענתי שג"ס הגיעו לסדרה בזחיחות של פייבוריטים, אבל ברגע שבבגנה של הקאבס נכנסה בהם בעוצמה של רכבת הם נכנסו להלם. הם עדיין מספיק טובים בשביל להישאר במשחק ולתת ריצה לקראת הסוף כשכבר אין מה להפסיד אבל הקאבס יושבים להם בתוך הראש. הבעיה של הקאבס במשחק הלילה תהיה ירידה קטנה באינטנסיביות (ככה זה כשאתה עובר להוביל בסדרה ונחשב ע"י רבים כפייבוריט) וזה יספיק לג"ס להיכנס לקצב שלה. יש לי הרגשה שלברון הולך לתת משחק חושך במושגיו, אבל מכיון שאין ואקום יש לקאבס סיכוי אחד קטן וזה שג'יי אר סמית ייכנס ברבע השלישי לזון שלו אבל גם זה כנראה לא יעזור. והמשחק החמישי יהיה וואו!

גורביץ' 10 ביוני 2015

סיום אפי לפוסט חד. אהבתי

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

דורפן

האוסטראלים תותחי על. בלאט הבין את זה מזמן והביא למכבי שחקן אחד שכבר כמה שנים משחק באן בי איי, נחשו מי זה?
החלום שלי לגלוש רוח על הגלים הענקיים במרגרט ריבר כשסביבי שוחים כרישים ודולפינים:)

דורפן 10 ביוני 2015

אינגלס – אבל הוא רק שנה בליגה אני חושב

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

אולי התבלבלתי עם ניו זילנד?
הזיכרון בסדר אבל לפעמים אני שוכח:)

Asaf 10 ביוני 2015

זה נהיה באנלי כבר להגיד אבל קליבלנד הופכת ממשחק למשנהו למפלצת הגנתית קבוצתית מדהימה,התיאום והקשיחות שלהם הכי מרשימה שראיתי מזה הרבה שנים. ההבדל בין משחק 1 למשחקים האחרים הוא בהתקפה שלה ובעובדה ששחקני המשנה שלה החלו לקלוע גם בעיקר המשולש דלבדובה-סמית-ג׳ונס. לברון בסדרה היסטורית ובין אם יפסיד או ינצח בסוף זו סדרה שתכנס חזק במובן החיובי שלה למורשת שלו.
גולדן סטייט לעומת זאת יכולה לקחת שני דברים מהמשחק הזה:
1.לקח כמעט שלושה משחקים ובסוף סטף קארי מצא את היד עכשיו צריך לראות האם זו מגמה או הבלחה בסדרה הזו(הימור-מגמה) ומעבר לזה העובדה שחזרה למשחק שהיה נראה גמור יכולה לשלוח אותה עם אופטימיות קלה.
2.נמצאה האבידה שהוחבאה בקצה הספסל העונה לשם דיוויד לי, עכשיו קר צריך לקבל החלטה בנוגע אליו, התקפית הוא הטוב מבין ארבעת הגבוהים שיש לו (אזולי,ספייטס,בוגוט) ,הוא מייצר נק׳ מהיר ויעיל שמבצע נפלא את משחק החסימות עם קרי/תומפסון ובנוסף מנהל נפלא משחק מאזור העונשין ,הסיומת שלו מכריחה את ההגנה לבוא אליו בניגוד נגיד לבוגוט/אזילי וזה מאוד מרווח את מגרש לקלעים הבעיה שהוא מנגד השומר הכי פחות טוב ממצבת הגבוהים ולמרות זאת אני חושב שמול ההגנה של קליבלנד הערך ההתקפי שלו הכרחי וקר חייב לתת לו עוד דקות על חשבון האחרים.

musag 10 ביוני 2015

נהדר
ובכל זאת מגיע לבלאט קרדיט – לא על האוסטרלי חסר הסיכוי אלא על זה שהוא דבק בו במהלך העונה למרות ביקורת קשה ספציפית על זה שהוא מתעקש עליו כדי להראות שהוא יותר חכם מכולם

ירח אדום 10 ביוני 2015

מצד אחד ההגנה של קליבלנד עושה עבודה נהדרת מצד שני נראה שהשחקנים של ג"ס פשוט לא הגיעו לסדרה מבחינה מנטלית והם לא עומדים בלחץ.נראה לי שהשילוב של השניים גורם לקרי להכנס למשחק מאוחר.בשני המשחקים האחרונים זה פשוט מאוחר מדי…
לגבי לברון- כבר כתבו את זה קודם לפני זה לא משנה- הופעה א-לה ג'ורדן

שלומי 8 10 ביוני 2015

קינג גיימס?
קינג בלאט!

גלעד בלום 10 ביוני 2015

שייבדלבדובה לחיים ארוכים אוסטרלי זה……לכל שינוי יש פלוס ומינוס, דיוויד לי שחקן יותר טוב מבוגוט אבל יש סיבה שהוא לא רואה פרקט, עכשיו יש לבלאט יומיים להתכונן ללי, עד עכשיו בלאט עושה בית ספר לקר, אין ספק שעשרים שנות אימון מול אפס עוזרות….
כשקארי מתחיל לצלוף זה מפחיד…גמר לא שגרתי, הרבה טעויות של טירונים בשני הצדדים, קליבלנד ללא לברון לא לוקחת יורוליג, אולי אפילו לא לוקחים את הליגה הישראלית,,מעולם לא היה הבדל רמות בין שחקן אחד לשאר הקבוצה…בלאט מלך, לברון זו כבר תופעת טבע, לכל המבקרים שלו- יש משפט חכם שאומר- מי שלא עושה לא טועה, הבן אדם נמצא 48 דקות על המגרש ועושה הכל חוץ מקפה( כולל שתי חסימות מכריעות), ברור שיטעה לא מעט וגם שהאחוזים מתחת לחמישים אחוז, אבל שלשה שלו דקה וחצי עצרה את הריצה של ג׳ס ועוד חטיפה בסוף סגרה את הסיפור, לא זוכר שלושה משחקי רצופים כל כך הירואיים של שחקן, אולי ג׳ורדן בשיאו, אגב הוא שבר את שיא הנקודות לשלושה משחקים בגמר פלייאוף שהיה שייך לג׳רי ווסט…אם בלאט לוקח אליפות אז תיאורטית הוא יכול לפתח שושלת, ההגיון אומר שבעונה הבאה עם קיירי ולאב בריאים ועם עוד שני שחקנים בטרייר הם הולכים לקחת אליפות בהליכה…מצד שני ג״ס צריכה משחק אחד בודד והמומנטום חוזר אליה, שום דבר עוד לא גמור, לסיכום, רמה אין אבל עניין יש גם יש

עסק שחור 10 ביוני 2015

קצת קטנוני אבל השיא הוא של ריק ברי (ולא נראה לי שלברון עבר אותו).

יוסי 10 ביוני 2015

עבר גם עבר, 123 לעומת 122.

עסק שחור 10 ביוני 2015

כן עבר אותו (בנקודה). גם קטנוני וגם טועה;-)

איציק 10 ביוני 2015

אני חושב שזה המשחק הכי טוב של לברון בפלאיי-אוף. זו לא כמות הנקודות, כמות הריבאונדים או האסיסטים. אין לזה קשר לאחוזי הקליעה, כי אם להתנהלות של אני לו מכריח את עצמי. מוסר ומקבל חזרה. כמעט כל הזריקות שלו מרחוק היו זריקות עם מבט טוב לסל, ואז או שנכנס או שלא, אבל אין תלונה של זריקה משוגעת.
לדעתי בקשר לשושלת, אתה טועה בגדול. אם הם יקחו אליפות בפורמט זה, הם זריכים לרשום פטנט וכל שנה לפצוע עוד כמה שחקנים להגדלת סיכויי האליפות ;)

מישהו 10 ביוני 2015

+1

shadow 10 ביוני 2015

1-

כרגיל השוואות לא קשורות.
באמת נשגב מבינתי למה אנשים מתעקשים להגדיל את לברון ע"י השפלת השחקנים שסביבו.

וכבר קפצת לעונה הבאה? עוד לא לקחו אליפות.

Srtest 10 ביוני 2015

http://www.youtube.com/watch?v=WT6oSAXhAbU

כנסו-כנסו המאמן האישי של מת'יו דלבדובה נחשף!!!!1111

OneWhoKnows 10 ביוני 2015

למען האמת הגליץ' היה של לברון.

רונן 10 ביוני 2015

אני חושב מכבי – פנתנייקוס

בלי יתרון ביתיות, מפסידים משחק ראשון, מנצחים בשני, משחק שלישי מתחיל מעולה ונגמר בקושי, קבוצה אנדרדוג עם גארד מאותגר אתלטית שנותן את סדרת חייו…

איך זה נגמר בסוף כולם יודעים

יוסי 10 ביוני 2015

למכבי אז לא היה משחק שישי, אז…
ופאו ניצחו את הראשון ב-20 הפרש, לא בהארכה.
ולקאבס יש את לברון.
ואלוהים בינתיים הספיק לגעת בדיוויד.

מוטי 10 ביוני 2015

אף אחד כמעט בארה"ב לא נותן קרדיט לבלאט. רק ללברון ולעוזר של בלאט. מדהים. ב ESPN ממש מתעלמים ממנו.

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

בטח מתעלמים.

מי אוהב להודות בטעות שלו?
הכתבים האלה עם אגו בגודל של לברון ולא מוכנים לשנות נקודת מבט. זו עיתונות צהובה….

shadow 10 ביוני 2015

חלקם גם מהחונטה של "המלך" אז צריך לשמור על קו אחיד.

COOKIE-MONSTER 10 ביוני 2015

הם יתעלמו ממנו גם אם ינצח

איציק 10 ביוני 2015

לכול המתלוננים על שאלות כתבי ספורט 5, שמעתם את המומחה מערוץ 1 איזה שאלה הביא… שילמדו הפישרים מספורט 5.

תiמר 10 ביוני 2015

מה הוא שאל?

איציק 10 ביוני 2015

התחיל בהרצאה קצרה ועבר לדברים שאינם קשורים לספורט. אבל היה לו חייך מאד מדושן, וסיפוק עצמי.

shadow 10 ביוני 2015

הוא מערוץ 10 אתה לא מעודכן ודווקא השאלה שלו ללברון היתה חדה יותר מכל שאלה סתמית ששאלו שאר הבובות בחדר.

איציק 10 ביוני 2015

ההבד ביני לבינך זה באאיזה אפס אחד ועל זה אתה מתלונן שאני לא מעודכן… ;)
ללברון לא הגעתי, היתי כבר בדרך לרכבת.

קרקו 10 ביוני 2015

השיתוף של לי היהי שווה ולו כדי לשמוע אותו במסיבת העתונאים. סוף סוף מישהו שעונה לשאלות ולא מעמיס קלישאות.

Srtest 11 ביוני 2015

איזה אינטיליגנט ישר ולעניין! לא הכרתי. היה כייף לשמוע וגם לראות התייחסויות רציניות ומבינות עניין לשחקני היריבה ובכלל אחד שעוקב אחרי המאורעות ולא נותן תחושה שהמאורעות הם משהו לעיתונאים ולאוהדים. יותר ממה שנתן במגרש זה סוג של אופי שהיה חסר לגולדן-סטייט שבאו על תקן של קבוצת מלוכה.

תiמר 10 ביוני 2015

נכון. גם אם לא יסתדר לו להישאר בקליבלנד בעונה הבאה ואם לא יקבל משרת מאמן ראשי במקום אחר הוא בקלות יכול להיות עוזר מאמן בכיר (במקום ג'נטרי בג"ס?) והוא בכל מקרה יכנס למעגל המשרות בנ.ב.א

shadow 10 ביוני 2015

אין שום סרט בעולם שהוא עובר להיות עוזר מאמן אחרי שהוא הוביל קבוצה כמו קליבלנד לגמר האנביאיי גם אם יפסיד.

COOKIE-MONSTER 10 ביוני 2015

הוא ימצא משרה כמאמן בכיר… אפילו הצייצנים המבקרים בטווטר כבר מתחילים להרים גבה ממה שהולך בסדרה הזו.

אלון 10 ביוני 2015

ההגנה של הקאבס כרגע טובה ברמה היסטורית. ברמת הפיסטונס ב2004 או משהו כזה. פשוט מדהים

Srtest 11 ביוני 2015

בדטרויט ההיא ארכי-נגר כמו בן וואלאס היה קולע לפעמים בספרות כפולות גם בסדרות פלייאוף, ושאר השחקנים היו יותר יציבים התקפית גם בימים לא טובים. עדיין מחכה שהמחיר של הגנה כל-כך טובה לא יהיה כל-כך גבוה על ההתקפה. מוקדש לאלה שבטוחים שהקאבס הם במקסימום של הפוטנציאל שלהם.

כסיפוביץ 10 ביוני 2015

אם הקרוקודיל הזה ממשיך כך הוא ם צריך לקבל MVP של הגמר לטעמי

איציק 10 ביוני 2015

אין מצב, גם אם עד סוף הסידרה ימשיך ככה, ולברון לא יקלע יותר סל, ימסור אסיסט או ייקח ריבאונד. יש דברים מכורים מראש. מצד שני, אם לברון ימשיך כמו היום, יש לו קייס גדול בהרבה… הקרוקודיל יסתפק בקובע של דאנדי…

אריאל גרייזס 10 ביוני 2015

האיש שבר את השיא למספר נקודות בשלושת המשחקים הראשונים של הגמר. אני חושב שדי ברור מי ה-MVP פה

איציק 10 ביוני 2015

אני לא בטוח שזה תנאי מספיק. אני גם חושב שהוא לא יהיה ה-MVP אם GS תיקח, אבל בנתיים הוא בדרך ל-MVP.

כסיפוביץ 10 ביוני 2015

המספרים של לברון היו צפויים מראש
דווקא בלי שני הסטארים הגדולים הוא הפך להיות האיש הכי חיוני לסדרה לטעמי.

אבל אני רומנטיקן

אריאל גרייזס 10 ביוני 2015

להגיד על 40 נקודות למשחק, יחד עם טריפל דאבל או קרוב לזה כל משחק, שזה צפוי מראש זה בהחלט מעניין. אין שחקן שנתן מספרים כאלו. שנה שעברה לברון היה באותו מצב ולא נתן מספרים כאלו. לא צריך להגזים, מדובר בהופעה מונומנטלית.

כסיפוביץ 10 ביוני 2015

התופעה היותר גדולה היא ה- 4-0 אחרי המשחק הראשון שכולם הימרו עליו
את אף אחד לא עניין השיאים של לברון מעבר ללהקת מעריצים שלו [וכן, הוא שחקן פנומנלי]

אבל אז מגיע אוסטרלי שלא היה פאקטור בכלל ושם יד על פניו של ה-MVP של כל העונה
האיש הזה [למרות התעלמות של לברון ממנו בכאפות בסוף המשחק] הוא אחראי ישיר לזה שהמספרים של לברון רשומים תחת ניצחונות

בלעדיו לברון היה מגיע לעוד 40 נקודות ורושם את עצמו מעל ג'ורדן. כפיים.
אבל כולם היו מדברים על קרי

אריאל גרייזס 10 ביוני 2015

שלא תבין לא נכון, מה שדלדובה עושה זה עצום. אבל כשיש לך שחקן שעושה את מה שלברון עושה, אין מועמד אחר ל-MVP.
בכל מקרה, מדובר בדיון מוקדם מעט. הפסד במשחק הבא וכולם יהמרו על גולדן סטייט (ובצדק)

כסיפוביץ 10 ביוני 2015

אני מקווה…
רמת האנטגוניזם שלברון מעורר עולה אצלי כל שנה

shadow 10 ביוני 2015

מצחיק כי אני חושב שלקלוע 20 נקודות ולמנוע מהאמויפי של הליגה עוד 20 בערך זה קצת יותר מלקלוע 40 נקודות.
הבחור גומר לבד את משחק ההתקפה של גולדן סטייט. ותוסיף שהוא הגיע לכל כדור אבוד בפוזשנים סופר חשובים שהיו יכולים להפוך את המשחק אם הכדור היה עובר לגולדן.

בוא נגיד ככה בכל משחק שבו לברון יקלע 40 וקרי יקלע מעל 30 קליבלנד יפסידו.

נראה לי שאם לברון יקלע שלושים לצורך העיניין ויקח 10 זריקות פחות, יהיה מי שישלים עוד 10 נקודות. לעומת זאת אם דלי לא שומר על קרי כבר ראינו מה קורה.

זה יפה שלברון עושה סטטיסטיקות יפות, אבל באותה מידה הוא יוכל להמשיך לספור גמרים ללא אליפויות בלי מי שעושה את הקבוצה שלו גדולה.

נ.ב

בכל אופן מכיוון שאין הגדרה למה זה MVP נשאר חלוקים.

שלומי 10 ביוני 2015

די נו, לברון הוא ה mvp. אין שאלה בכלל.
ממוצע של כמעט טריפל דאבל בגמר!
לא מאמין שזה אשכרה נושא לדיון.

גלעד 10 ביוני 2015

כן רומנטיקה זה יופי והסיפור של דלי מדהים אבל MVP זה לברון. על כל שלושת המשחקים

כסיפוביץ 10 ביוני 2015

כל נושא הוא דיוני באשר הוא, אחרת לא היה נושא כלום בתוכו.
וגם זה נושא לדיון

שלומי 10 ביוני 2015

לא, זו אקסיומה לכל דבר ועניין.
כרגע, עפ"י שלושת המשחקים הראשונים, לברון ג'יימס הוא ה-MVP. אין וויכוח.

ושלא תטעה, אני די סולד מלברון האדם, לפחות ממה שהוא מראה לתקשורת. לא אוהב את הדוש הזה ולא את היהירות שלו, אבל אי אפשר שלא להתפעל מלברון השחקן. חוויה של פעם בדור. כדאי שגם אתה תנסה להנות מזה קצת.

הארכיון 10 ביוני 2015

אתה רציני או שלא ישנת מספיק בלילה?

shadow 10 ביוני 2015

נחיה ונראה

ירוק 10 ביוני 2015

צל, אני לא מחסידי לברון הגדולים, אבל השנאה שלך אליו מעבירה אותך על דעתך… אתה פשוט מגזים, בגדול. לא יודע אם אתה קורא את התגובה הזו (נזכרתי מאוחר) אבל אם כן תגיד, ואני אשמח לפרט.

shadow 10 ביוני 2015

אין לי שום שינאה אליו. לאנשים קשה לקבל ביקורת

shadow 10 ביוני 2015

זה מה שרשמתי למישהו אחר שרשם לי את השטות הזו בפוסט של גור אילני:

"למה את קובע שאני שונא אותו? מפני שאני לא מסכים עם פולחן האישיות המוגזם שעושים לו?
שינאה היא רגש מאוד שלילי והוא יופנה אם וכאשר כלפי מישהו שהוא אוייב שלי כשאני יודע בוודאות שהוא מנסה להרע לי או לקרובי בזדון.
לשמחתי לא יצא לי להתשמש ברגש הזה יותר מדי בחיי.

אני אכן לא מעריך ולא מכבד את לברון האדם כי אני לא מרגיש שהוא מכבד אותי כצופה או כאוהד וגם לא מכבד את המשחק ואני אוכל להפנות אותך ללא מעט התהגויות מבישות על מגרש הכדורסל שלא מכבדות את המשחק עצמו. אני גם לא מתרשם מלברון השחקן יותר מדי כי אני לא חושב שהוא עשה (עד עכשיו) שום דבר מיוחד שלא עשו לפניו למרות שכבר שנים מנסים לפמפם לנו את זה.

אני יכול להגיד לך שלא סבלתי את ג'ורדן דווקא בגלל שהוא היה יריב ספורטיבי וחיסל את הקבוצה שלי בשירת הברבור שלה בשלהי תקופת מג'יק אבל לא יכולתי שלא להתפעל ממנו ולהעריך את גדולת הכדורסל שלו.

לסיום אני יכול להוסיף שאני אחד האנשים הגמישים ודעתי יכולה להשתנות מכיוון שהחיים דינמים, לא תהיה לי שום בעיה להודות ולאכול את הכובע במידה ולברון יגיש לי אותו. יש לו עוד מספיק זמן בקריירה בשביל לעשות דברים מדהימים. כרגע לא נראה שהוא בדרך לעשות את זה ולפי ההתנהלות שלו עד עכשיו וההיסטוריה שלו במעמדים האלה עושה רושם שזה אכן גם מה שיקרה בהמשך.

לחליפין אתה מוזמן לנסות (אם בא לך) לשכנע אותי מדוע הוא שחקן עצום וווינר (?) ואולי אשתכנע. הרי זה מה שאנחנו עושים פה מחליפים דעות. היו פה לא מעט דעות ולא מעט פוסטים שגרמו לי להבין דברים בצורה אחרת ממה שחשבתי ולשנות את דעתי. בעינייני לברון עדיין לא."

יריב 10 ביוני 2015

העובדה שכולם יודעים שלברון מצוין היא לא סיבה להתעלם מהמצוינות שלו. אין פרס "השחקן המשתפר של הגמר" שדלבדובה יכול לקבל.

כסיפוביץ 10 ביוני 2015

מושג "חיוני" במקרה זה הפך להיות משהו מאוד שטוח אם תשאל אותי

סוkhס 10 ביוני 2015

למה התקשורת בארצות הברית (אגב גם הטוקבקים) מתעלמים מבלאט במקרה הטוב ומתבדחים על חשבונו במקרה הרע? הכל בגלל היחס של לברון אליו? (גם משהו שאני לא מבין).

איציק 10 ביוני 2015

שמו אדם עם חוסר הבנה מוחלט בכדורסל לנהל את השחקן הטוב ביותר בעולם. מישהו שקיבל ג'וב רק בגלל קשרים בין יהודים ומניפולציות אפלות. בארה"ב לא אוהבים את זה ובצדק יורדים עליו. יש המון מאמנים ראוים ומישהו קיבל מסרה בגלל הקשר היהודי. מה אתה רוצה שיעשו?

גל ד 10 ביוני 2015

זה לא לגמרי נכון, גם בתקשורת וגם בבלוגוספירה יש ויש.

COOKIE-MONSTER 10 ביוני 2015

לטעמי התעלמות זה טוב.
במקרה הגרוע אלה אמריקאים שפשוט ממשיכים להתיחס לNBA שלהם כאל מה שהיא תמיד היתה. ליגה של שחקנים. בשביל כבוד צריך לעבוד. ובא להם ארופאי שחצן שחושב שהוא יודע הכל, נחת למשרת מאמן בכיר ישר על הג'וב הראשון, נחת עליו השחקן הטוב בליגה שבועיים אחרי, ואנחנו תוהים למה הם מתעלמים ממנו? אתה בשטח שלנו. תלמד ואחר כך תדבר. לא משהו שאני לא יכולה להבין.

במקרה הטוב אלה כאלה שמתחילים לראות קצת יותר אבל שותקים כי לא קל לעשות 180מעלות כשאתה כותב\משדר למיליונים. קודם תתן לבן אדם לפחות הזדמנות להפסיד לג"ס לפני שתתחיל לחשוב על זה בכלל.

אריאל גרייזס 10 ביוני 2015

לכל אלו שמתלוננים על זה שמייחסים את ההגנה לטיירון לו ולא לבלאט – אני רוצה להזכיר שבזמנו גם טים טיבודו קיבל את כל הקרדיט על ההגנה של הסלטיקס ולא דוק ריברס.
כל הנהי על זה שבלאט לא מקבל קרדיט הוא כבר ממש אוי אוי אוי. וואו, אמריקאים לא אוהבים שזרים מצליחים אצלם. איזה בכי, ממדינה שבה התקשורת שלחה כל מאמן זר הביתה אחרי יומיים

MOBY 10 ביוני 2015

רק שתדע שגוטמן מחליט החלטה אמיצה לעלות עם זהבי בתור חלוץ (אם יחליט).
להבדיל מפאקו שמפחד ומעלה את זהבי במערך פחדני בעמדת החלוץ המדומה (באמת אתם שדרני/פרשני ספורט?).

D! פה ועכשיו 10 ביוני 2015

+1

אין ולא יהיה לזה סוף.

אם זה היה תלוי בי הייתי מפטר לאלתר את כל פרשני ושדרני הספורט בארץ, מכל ערוצי הטלויזיה והרדיו ומחליף אותם בצוות של דה-באזר + אורחים מהקהל.

D! פה ועכשיו 10 ביוני 2015

וחוץ מזה הפרוייקט הבא של דה-באזר צריך להיות שידור לייב באינטרנט של משחקים, שנוכל לסגור את הסאונד ולהקשיב ברצינות למשהו תוך כדי המשחק. לא צריכה להיות בעיה לעשות את זה.

ניתאי 10 ביוני 2015

הצורך של רב הציבור הישראלי לקבל חיזוקים חיובים מלברון/התקשורת האמריקאית ממש מפתיע אותי בעוצמתו.

גיל שלי 10 ביוני 2015

עושה רושם שלפחות לבלאט זה חסר פחות, מדהים כמה כולם נעלבים בשמו השנה, בשנה שעברה נתנו לו לא פחות סיבות להעלב, אף אחד לא קפץ כל כך גבוה

אריאל גרייזס 10 ביוני 2015

אותי דווקא הוא לא מפתיע. אני רק תוהה, אם וכאשר, כמה אלפים יגיעו לחגיגות האליפות בכיכר

Srtest 10 ביוני 2015

מבין את הצורך ומחבב את בלאט בעיקר בגלל הנורמליות שהוא תמיד מכניס למשחק. בז ללאומנות שמאחורי הצורך.

שלמה 10 ביוני 2015

זה לא צורך לקבל חיוזקים וזו לא פטריוטיזם, זה מעצבן בדיוק כמו שהיה מעצבן כשהתקשורת בארץ קטלה את גרינברג רק בגלל שהיה זר.

ניר 10 ביוני 2015

וואלה. אם מישהו בארץ היה מתייחס למאמן זר כמו, למשל, שגרנטלנד מתייחסים לבלאט אתה ורוגל אלפר כבר הייתם ממלאים עשרת אלפים מילה על הקסנופוביה והגזענות הטבועות בדנ״א הישראלי.

לצופה מהצד (ואני לא אוהד מכבי ולא במיוחד מושקע בהצלחה או כשלון של בלאט) די ברור שיש חלקים גדולים בתקשורת האמריקאית שעושים שמיניות באוויר כדי להקטין את החלק שלו בהצלחה. הנושא נידון כל הזמן בפורומים של אוהדים בארה״ב כך שכנראה היא לא מיוחדת רק לישראלים פרובינציאלים כמוני.

(אגב הוא לא זר, הוא כזכור אמריקאי, מקור הטינה היא כנראה בכך שהוא לא עשה את המסלול המצופה כדי לאמן קבוצת נב״א ועוד כזו שיש לה את לברון)

אריאל גרייזס 10 ביוני 2015

רק על זה ששמת אותי עם רוגל אלפר מגיע לך מכות.
ואני קראתי בגראנטלנד כתבה של זאק לואו, שהוא פרשן הכדורסל הבכיר שלהם, שדווקא מאוד מפרגנת לבלאט.
מבחינת האמריקאים, בלאט הוא סוג של נטע זר. כן, קשה להם לתת קרדיט למישהו שאימן כל השנה באירופה. גם בוא נזכור – כשאתה מסתכל על ההתקפה של קליבלנד, אתה לא רואה שום חותמת של מאמן (כל מאמן). לברון לוקח את הכדור ועושה את שלו. בכל מקרה, ההעלבויות האלו בשם בלאט הן מגוחכות. אני בטוח שהוא מוכן לספוג אותן כל יום בשבוע ופעמיים בסוף שבוע אם בסוף הוא לוקח אליפות

איציק 10 ביוני 2015

דרך אגב, לברון הודה לבלאט שנותן לו לעשות מה בראש שלו. כאילו אם בלאט לא היה נותן לו הוא לא היה עושה מהבראש שלו…

shadow 10 ביוני 2015

איזה חותמת של מאמן אם השחקן עושה מה שבראש שלו???
על זה בדיוק הביקורת. רצחת וגם ירשת??!?!
האמריקאים צבועים ונפוחים וברור שאם מישהו אוהד את בלאט (בדיוק כמו שאתה אוהד את לברון) הוא ייחס לזה יותר חשיבות.

אין בעיה שהאמריקאים לא אוהבים את זה יש בעיה עם זה שהם צבועים.

כשבא לך איזה סטיבן איי סמית בתחילת המשחק ומספר שטויות בפריים טיים כאילו אנחנו קוראים על המשחק בעיתון יום אחרי ולא רואים כל שניה ממנו על המסך, זה גורם לך לחשוב על מה משלמים לו, וגורם לך להבין שהם צהובים בדיוק כמו פה רק בעטיפה יותר נוצצת.

כבר אמרו חכמים, לא כל הנוצץ זהב.

ניר 10 ביוני 2015

זה שאתה חושב שאני נעלב בשביל בלאט מאזן את ההשוואה שעשיתי בינך לרוגל אלפר :)

יש פה תחושה של חוסר הגינות כלפי מי שהגיע מבחוץ, אנשים היו מדברים על זה גם אם היה מדובר במאמן אוסטרלי לצורך הענין – מן הסתם אז היו מדברים על זה יותר באוסטרליה מאשר בישראל. זה שמגיבים פה מייחסים את זה ל״לאומנות״ או פטריוטיזם, מצחיק. ברור שאכפת לי יותר ממישהו שאני מכיר את קורותיו. באותה מידה רציתי שסר ג׳ורה מורמונט ינצח את הגלאדיטורים האחרים בפרק האחרון של משחקי הכס.

שלומי 10 ביוני 2015

לא צריך ללכת רחוק. קח לדוגמה את אוסקר גארסיה, פאולו סוזה ופאקו.

ניק 10 ביוני 2015

טיירון לו הוא האיש שהמציא לדעתי את סוג השמירה של דלנבדובה .. לכו למשחק הראשון בין הלייקרס לפילי בגמר (איזור שנת 2000)..
לו שמר בדיוק ככה על אייברסון – שמירה אישית בלי בכלל להתעניין מה קורה בשאר המגרש

אלון 10 ביוני 2015

לא דוגמא טובה. אייברסון קלע 45 נקודות והוביל לניצחון סנסנציוני על הלייקרס. ההפסד היחיד שלהם באותו פלייאוף

ניק 10 ביוני 2015

נו לא אמרתי שזה הצליח לו.. אבל מבחינת הצורה זה בדיוק אותו דבר..
מה גם שדלנבדובה שחקן יותר טוב מלו ואייברסון של אז שחקן יותר טוב מקארי אז זה הגיוני.

MOBY 10 ביוני 2015

כלום לא סגור.
אבל ג"ס חייבת למצוא פתרון להגנה ולא ברבע הרביעי, משחק 4 אם יגיעו שוב לפיגור דו ספרתי לרבע האחרון הפסיכולוגיה תיכנס בענק למשחק והידיים ירעדו (איזה קבוצה חזרה מ3-1 בגמר?).
העייפות של קליבלנד תשחק תפקיד (שוב) במשחק הבא. האמת אני לא רואה אותם מנצחים עם משחק "סולידי" של לברון כפי ששיחק עד היום. חייב לבוא שיפור בקבלת החלטות בעייפות ותחת לחץ (אני לא מאמין שאני כותב את זה) ז"א ברבע הרביעי וכשהשעון יורד מה-9 דקות.

Srtest 10 ביוני 2015

דיווח שמגיע זה עתה: דלבדובה אושפז עם התכווצויות חריפות בכל מיני מקומות. נלקח באמבולנס מהאולם :-(

שלומי 8 10 ביוני 2015

מאיפה הדיווח?

Srtest 10 ביוני 2015

האתר של העיתון היחיד של קליבלנד – CLEVELEND
והאתר של USATODAY.

אריאל גרייזס 10 ביוני 2015

התייבש. יקבל אינפוזיה, יהיה מוכן לחמישי בלילה

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

אהההההההההההההההה:)

Srtest 10 ביוני 2015

Cleveland

איציק 10 ביוני 2015

אם מה שאתה כותב נכון, ודלבדובה לא ישחק במשחק הבא פלוס שאמפרט גם פצוע אז נסגר הגולל על GS, אין להם שום סיכוי לחזור לסדרה.

נועם 10 ביוני 2015

+100

יובל 10 ביוני 2015

עם כל זה שלברון נותן סדרה עצומה, הכי גדולה שראיתי משחקן בגמר ה-NBA עד לנקודת הזמן הזו, פשוט קשה עד בלתי אפשרי להיות בעדו.
כל ההעוויות האלה במהלך המשחק, כמו הסימון של "איזה חכם אני" אחרי שהוא חטף את הכדור לקראת הסיום, מפגן העייפות המוגזם בסוף המשחק ( בדומה למשחק 3 נגד אטלנטה, מה יש לו נגד משחקי 3? ), גורמים אפילו לאוהד דיוויד בלאט כמוני לרצות לראות את לברון מקבל בראש.
מה שכן, במשחק הזה הוא היה נהדר בקלאץ עם שלשה, שתי חטיפות והקליעות המדויקות מהקו. כל אלה שקטלו אותו בעבר מוזמנים לתת הפעם קרדיט.

איציק 10 ביוני 2015

לברון, קח קרדיט:-)

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

אפשר בתשלומים בלי קרדיט?

איציק 10 ביוני 2015

:-)

שלומי 8 10 ביוני 2015

"קשה להיות צנוע כשאתה עצום כמוני"
נראה כאילו נתפר בדיוק ללברון.

No ONE 10 ביוני 2015

שאלו את לברון על זה במסיבת העיתונאים , אתה יודע מה הוא אמר?
שהוא עשה את זה לכיוון דיוויד בלאט כי הוא זיהה את התרגיל שגולדן סטייט הריצו כי הם עבדו על זה בהכנה לקראת המשחק והוא רצה להראות לו שהוא זוכר את בעובדה שעשו לפני המשחק

יובל 10 ביוני 2015

מעניין, אולי אפשר להרים על זה אייטם, עבור כל מי שבוכה על כך ש"לברון לא מכבד את המאמן שלו".
בכל מקרה אני עדיין חושב שהוא עשה את זה בצורה מוגזמת ולדעתי השחקנים של גולדן סטייט גם כן פירשו את זה ככה, כי בפעם הבאה שקליבלנד קיבלו את הכדור הוא קיבל בומבה לראש מסטפן קארי ואמר לו כמה מילים.

shadow 10 ביוני 2015

אין לו קלאס. מה חדש?

משה 10 ביוני 2015

כן, ממש. הקרדיט היחיד שהוא נתן לבלאט הוא שהוא נותן לו חופש. בראיון הבא הוא יודה לו שהוא לא מפריע לו…

Srtest 11 ביוני 2015

לאחר מכן יודה לו על שירי הראפ בחדר-ההלבשה ועל הסיגרים הקובנים בג'קוזי אחרי הניצחון בקונפרנס. לאט-לאט.

S&M 10 ביוני 2015

אם כבר אוסטרלים וכרישים (צחקתי מלוא הגרון), מאיזה מוצא אתני דלבדובה?
הסיפור שלו מאוד מזכיר את "הסיני" של ניו יורק (שהיה בכלל טייואני, אמריקאי, אבל כסיפור זה סיפור).

S&M 10 ביוני 2015

איטלקי. השם שלו בכלל צריך להיות מחולק לשניים.

ד"ר רזי הופמן 10 ביוני 2015

חחחחחחחח דה!

גלעד 10 ביוני 2015

della vedova באיטלקית, הפירוש הוא של האלמנה.

צרפתי 10 ביוני 2015

מי מת?

גלעד 10 ביוני 2015

מניח שאחד האבות בשורש המשפחתי מת..

זהבי לך לטוטנהאם 10 ביוני 2015

הרבה מדברים על כך שקליבלנד לא עמוקה , ואז מראים צילום של הספסל שלהם ואני רואה את שון מריון! פאקינג שון מריון הוא אולסטאר בליגה הזאת מספר פעמים, מגן מעולה.
אשמח להסבר למה הוא לא משחק

יובל 10 ביוני 2015

נראה לי שזו תהייה התשובה לדייויד לי במשחק 4…

עידן. 10 ביוני 2015

מאותה סיבה שלארי בירד למשל כבר לא משחק. הוא גמור.

לשון מריון אף פעם לא היה כישרון כדורסל גדול, אבל בעזרת אתלטיות והגנה טובה הוא הצליח בליגה. היום בגיל 37 הוא לא יכול לשמור על אף אחד ולא יכול לקלוע סל על אף אחד.

שלומי 10 ביוני 2015

והוא גם לא כשיר במאת האחוזים.

יריב 10 ביוני 2015

שון מריון היה אולסטאר לאחרונה לפני 8 שנים, הוא מהשחקנים שסטיב נאש בנה להם את הקריירה. הוא לא קלע שלשות טוב (דבר בעייתי מאוד בהתקפה של קליבלנד), הוא לא מגן כל כך טוב והוא בן 36.

המחסור בשחקנים גרם לבלאט להוציא את ג'יימס ג'ונס ומייק מילר מהספסל, אולי הוא יגיע אל מריון בהמשך.

עידו ג. 10 ביוני 2015

אפשר להגיד על מריון הרבה דברים – זריקה מכוערת, חוסר גיוון התקפי ועוד. אבל דווקא הוא לא אחד מאלה שנאש בנה להם את הקריירה. הקריירה שלו הייתה כבר מוצקה ואיתנה כשנאש הגיע לפיניקס. חוץ מזה הוא היה שחקן הגנה מצויין למרות שבימינו הוא יכול לשמור אולי על מייק מילר על הספסל.

COOKIE-MONSTER 10 ביוני 2015

בלאט חייב להוציא עוד איזה שפן מהכובע. או מהספסל. קליבלנד לא על אדים…הם כבר בשלב ששופכים אלכוהול לתא דלק רק בשביל להמשיך עוד טיפה. זה מטורף.
לדעתי השפן זה הרוקי שלהם. הוא יכול לתת שלשות. ואולי בלאט יכול להוציא ממנו משהו בהגנה. בכל מקרה אפשר לנסות אותו לא? רק לדקה או שתיים. אין להם ברירה. נגמר להם הספסל. שאמפרט חטף מכה. הניויורקי המטורף השני לא מתעורר. דלבדובה בבית חולים. מה הלאה ?

איציק 10 ביוני 2015

כשלברון יתאשפז ל-GS יעלם גם הסיכוי הקלוש ביותר לנצחון.

no propaganda 10 ביוני 2015

העניין עם אוסטרלים שבאים משום מקום הוא באמת מדהים.
ממש זכור לי ג'אי טאורימה שזכה במדלית כסף בקפיצה לרוחק באולימפיאדה בסידני, הייתי ממש בשוק שמישהו שאף אחד לא שמע עליו פתאום בא ולוקח מדלית סכף.

shohat 10 ביוני 2015

זה היה רגע יפה, אמנם מפתיע אבל לא לגמרי out of the blue. טאורימה סיים רביעי באליפות העולם בסביליה עם 8.35מ' (סנטימטר אחד ממדליה, 5 ס"מ מהכסף). בסידני הצליח להוציא את קפיצת חייו – 8.49מ'.

דלדבובה כשחקן השני בקבוצה בגמר האן.בי.איי זה כמו שקופץ של 7.50מ' יזכה במדליה.

Drazick 10 ביוני 2015

מה שאני לא אסלח לקרי זה שהוא יוציא את בורוביץ' צודק (-:.

סולי 10 ביוני 2015

כדי שגולדן יחזרו לסידרה קארי חייב לשנות גישה, היה נראה שהוא פשוט מנסה להכניס את עצמו למשחק בכוח כדי לתת מספרים של אולסטאר (5 נק' לחצי אלה לא המספרים שלו) וזה דווקא מה שתקע את גולדן סטייט. בלאט עושה הכל כדי להאט את קארי- דלי נכנס לו לנשמה, דאבל אפים מכל פינה אחרי כל פינ אנד רול, אפילו הגבוהים של קליבלנד יוצאים אליו באגרסיביות ומשאירים את הצבע להשכרה, וקארי חייב לשחרר- הוא אומנם והשחקן הבכיר, אבל הוא לא לברון שחייב לשים 40 נק' לערב כדי לתת לקב' שלו סיכוי, גולדן סטייט יכולה לנצח גם עם קארי קולע 15 נק", אם שאר השחקנים נכנסים לשטף(איגאודלה ודייויד לי היחידים שקצת מנצלים את המרחב שנוצר מההגנה על קארי), וכשזה יקרה גם לא תיהיה לקארי לצבור נק' בפרקי זמן מועטים (כמו שראינו שעשה ברבע האחרון הלילה)
כמו שבס"א, פארקר, לדוגמא,יכול להוביל את הקבוצה ולהיות השחקן החשוב שלה בהתקפה ועדיין לסיים עם 13–15 נק'.

והדבר השני שצריך הוא שקר יתעורר, הוא חייב להתחיל לשנות ולנסות דברים חדשים, כי בלאט הורג אותו. דייויד לי הוא כיוון טוב (למה הוציא אותו באמצע שיא המומנטום כשהם חזרו???), וקר חייב להמשיך ולשנות. לדעתי חייב לנסות לפתוח עם איגואדלה בחמישייה, שיאט את לברון קצת בתחילת המשחק ויקשה עליו להיכנס לקצב, ובכלל- איתו הם קבוצה שנראית טוב יותר במצ'-אפ מול קליבלנד, ואני מבין את הצורך שיהיה לך שחקן שעולה מהספסל- אבל רבאק, העסק לא עובד, שנה קצת, תן לקבוצה שלך הזדמנות להוביל את המשחק, להתחיל טוב (מתי גולדן סטייט הובילה ביתרון משמעותי בסידרה הזאת? התוצאה של המשחק הראשון זה ההפרש הכי גדול שהיה לטובתה) ולהכניס את קליבלנד ללחץ מול הקהל שלה, לתת לה לרדוף לשם שינוי.

ניק 10 ביוני 2015

ממש לא מסכים! קארי ממש לא ניסה לחפות את עצמו… במחצית הראשונה הוא מסר המון ולא ניסה לזרוק בכוח מכל מצב…
הוא עדיין זורק הרבה זריקות לא נוחות אבל זה מה שהוא עושה כל העונה.. אני בהחלט חושב שהוא לא מנסה ללכת ראש בקיר

איתמר המנומר 10 ביוני 2015

אני חייב להודות שזו פעם ראשונה מאז שאני חייל שאני מפסיד פלייאוף נבא (בעונה עוד ראיתי משחקים) ואני חיי מתקצירים וקריאת טוקבקים בדה באזר.
אני גם לא אוהד מכבי אבל שנה שעברה, בפעם הראשונה בחיי רציתי שינצחו ואני חושב שהגמר היה נס הכדורסל הגדול שראיתי בחיי (והייתי באולם בעונת הדובדבנים).
אני גם לא מאמין שקליבלנד תיקח אבל עם הם לוקחים בסדרה של שבע מול קבוצה כל כך הרבה יותר טובה, זה יהיה יותר מרשים מהגמר האירופאי שלפני שנה.
ושוב, אני לא מאמין שזה יכול לקרות אבל אם כן – אז יש רק שחקן אחד בהיסטוריה של המשחק שיכול לקחת סידרה כזו, רק להברון.
זה לא יהפוך אותו לגדול ממייקל (ובאמת, זה גם לעולם לא יקרה) אבל גם מייקל לא היה מנצח יותר משלושה משחקים מול ג״ס.
ולפטריוטים ביננו – יש כנראה רק מאמן אחד שיכול לאמן קבוצה להישג כזה וזה דיויד שלנו. אז הנה. (זה עדיין לא יקרה).
אגב, אחרי שדייויד לוקח את זה ומפוטר ע״י להברון ואז הולך לאמן את פרינסטון ולוקח שלושה טורנירים, שני הפסדים בגמר ועשרה פיינל פור בעשרים השנים הבאות עם הגנת פרינסטון המוחצת שלו – איפה הוא עומד בין הגדולים ביותר בכל הזמנים?

OneWhoKnows 10 ביוני 2015

א. מייקל היה משתק את קרי ולוקח את הסטייטס ב-5.
ב. כמו שאמרו פה, גם אם הוא מפסיד את הסדרה אין מצב שהוא לא ממשיך לאמן בנבא.

איתמר המנומר 10 ביוני 2015

הכוונה כמובן למייקל עם דלבדובה כסקונד בננה, לא עם פיפין והקבוצה שהגיע לגמר המזרח בלעדו.
ולא, מייקל לא היה מוציא יותר משלושה נצחונות עם קליבלנד הנוכחית מסביבו.
ואתה לא חייב להרוס לי את הפנטזיה.

COOKIE-MONSTER 10 ביוני 2015

http://www.cleveland.com/cavs/index.ssf/2015/06/issuing_respect_and_apology_th.html#incart_big-photo

הנה טור מכריס היינס, מלפני שעתייםת במיוחד לפוסט הזה

גלעד בלום 10 ביוני 2015

עסק שחור, לא רק שטעית, הטעת, הוא כן שבר את השיא , והשיא הקודם היה של ג׳רי ווסט, לפחות הודית…

shadow 10 ביוני 2015

השיא הקודם היה של ברי 122 מול 123 כמובן שאת אף אחד לא מעניין שהוא שיחק שתי הארכות שלמות שזה 10 דקות יותר וכמובן שהרבה יותר דקות במשחק עצמו.

לברון 123
ברי 122 ב67
ווסט 118 ב69
ג'ורדן 117 ב97
שאקיל 116 ב 2000

shadow 10 ביוני 2015

אבל אין כמו לרשום ביהירות לאחרים ואחרי זה לטעות בעצמך. לפחות תודה

רוברטו דינאמיט 13 ביוני 2015

רק לרונן מגיע קרדיט על דלבדובה, בעצם על כל האוסטרלים.

Comments closed