2:2. החלטות לא טריוויאליות

קר קיצר את הרוטציה

igu copy

ההחלטה הבולטת של סטיב קר הייתה הספסול של בוגוט לטובת איגודאלה – כוכב המשחק – בפתיחה. אבל מהר מאד התברר שגם פסטוס אוזילי שילם את מחיר הנרפות. זה לא טריוויאלי לגוע בהרכב של אלופת עונה רגילה במשחק הרביעי של הגמר, זה לא טריוויאלי להודות בטעות, זה לא טריוויאלי להיות מוכן כמו דייויד לי. זה בטח לא טריוויאלי לשחק כמו איגודאלה הערב.

אבל הנה הדבר המעניין. דווקא מול קליבלנד עייפה מאד גם סטיב קר קיצר את הרוטציה לשבעה שחקנים. הוא הבין לדעתי משהו חשוב. יותר מדי שחקנים של 15 דקות אלו שחקנים שלא לגמרי בתוך המשחק. עדיף לחלק אותם לשחקנים של 25 ושחקנים של 5. ובערך 40 דקות לכל הקו האחורי – קארי-תומפסון-איגודאלה.

מזלו הגדול של סטף קארי הוא שכל כך ברור שלברון שחקן טוב ממנו, שהוא לא נכנס למשחקי כבוד בעניין האם.וי.פי או למשחקי כבוד עם עצמו לגבי מספרי נקודות. הדבר החשוב שהוא עשה היום הוא להפעיל מחדש את התקפת הווריורס.
*

הופעה היסטורית במושגי שחקן פנים אירופאי לטימופי מוזגוב גם אם הפסיד. וזה מעלה שאלה: כל כך הרבה פעמים קבוצות אן.בי.איי בוחרות ילדים אירופאים גבוהים שלא יוצא מהם דבר. אולי עדיף שיגיעו לליגה כשהם מקצוענים.

שינויים שאולי נראה במשחק ארבע
חידון מספר 452. קופה אמריקה

106 Comments

אריק 12 ביוני 2015

קליבלנד פשוט קרסו. קרי דווקא לדעתי ממשיך לאכזב. בלאט היה צריך לוותר קודם ולהוציא את לברון אבל אני לא בטוח שהוא קובע בעניין הזה.

גיא זהר 12 ביוני 2015

ההוצאה של לברון דקה שתיים קודם כשההפרש עוד 15 לא משמעותית, במיוחד שיש עכשיו יומיים מנוחה.

יוסי 12 ביוני 2015

וב-15 הפרש 4 דקות לסיום המון דברים יכולים להיות… מי כמו דיוויד יודע.

MOBY 12 ביוני 2015

לא עם קליבלנד של היום.
למחוק 15 צריך שלשות או ריצה. היום לקליבלנד לא היו שלשות (אפילו חופשיות) ואת הריצה הם ״בזבזו״ ברבע השלישי.
אבל לאדי ויד קובע לחברון מתי לנוח.

איציק 12 ביוני 2015

השינוי הכי גדול במשחק היה הרגלים של קליבלנד. הן באופן בסיסי יותר איטיות, אך היום גם עייפות. כאשר שאמפרט וג'י. אר. סמית לא מסוגלים לקנות סל מחצי מרחק והלאה, במצב העייפות הנוכחי אין שום סיכוי לקליבלנד. זה ממש לא חשוב מה קאר יעשה עכשיו, זה יקום או יפול קודם כל על היכולת של שני אלו לשים את הכדור לסל. אם אף אחד לא יפתח את ההגנה מבחוץ אז ללברון לא נשארו רגלים להכנס על כולם פנימה, או לקלוע ממרחקים לאורך זמן.

גיא זהר 12 ביוני 2015

גם דלבדובה לא פגע. הכל מתחיל ונגמר בהגנה של קליבלנד ולא בהתקפה. כשהיה לה כוח חזרה עד מינוס שתיים. כשנגמר הכוח, וגם לברון נח, ההפרש חזר לעשו ומשם זה נגמר.

איציק 12 ביוני 2015

דלבנדובה לא היה אמור להיות קלע אלה זה אמור להיות בונוס. חבל שלא קיבלנו את הבונוס. השניים האחרוים הגיעו מהניקס קדי לקלוע, במיוחד סמית.

גיא זהר 12 ביוני 2015

שאמפרט הגיע בעיקר בזכות ההגנה שלו וחלק מחסור היכולת שלהם לקלוע (בכל הסדרה דרך אגב) הוא בגלל המאמץ בהגנה. גם בגולדן סטייט, כולל היום הרבה שלשות חופשיות, בעיקר של תומפסון ובארנס, לא נכנסו.

איציק 12 ביוני 2015

חשבתי שתגיד שהוא הגיע בעיקר בגלל התסרוקת ;)
אכן בעיקר בגלל ההגנה, אך בגלל מה הגיע סמית, גם הגנה? והיו לו זריקות פנויות. שמפארט גם קלע בינוני ולא גרוע, ולכן היה מצופה ממנו ליותר.

Asaf 12 ביוני 2015

הבחירה לקצץ משמעותית בדק׳ של בוגוט לטובת הרכב נמוך יותר ואתלטי הכניס לעניינים את גרין ובארנס שלשם שינוי קלעו את הזריקות החופשיות שלהם.
איגי הפך להיות הברומטר של גולדן סטייט בסדרה הזו והיום שמר לבדו על לברון ועשה עבודה מצוינת עליו בנוסף ליכולת הקליעה מבחוץ שלו שגורמת לקליבלנד לשלם על ההימור על יכולת הקליעה שלו.
קליבלנד בעיקר צריכה מנוחה, לברון נופל מהרגליים ובמשחק בו אף אחד לא קולע מבחוץ קשה להם מאוד לנצח והעומס שההגנה מפעילה עליו רק גדל, מוזגוב במשחק עצום , היחיד שגרם לגולדן סטייט לשלם על החיסרון בגובה.

ד"ר רזי הופמן 12 ביוני 2015

אני מסכים ביותר עם הקביעה הזו.
על השנים האלה המשחק נפל עבור קליבלנד.
גיי אר שוב קם על צד שמאל. לדעתי יש מצב שבשנה הבאה הוא ואולי גם שמפרט לא יהיו בקבס.

Srtest 12 ביוני 2015

איציק אני איתך רק תשנה ניקוד – אותה תשובה ניקוד שונה…

גיל 12 ביוני 2015

המשחק הזה מבטא לדעתי את הבדלי הרמה בין שתי הקבוצות למרות ששוב לא היה משחק גדול. גולדן סטייט עדיין החטיאו ים זריקות חופשיות, וקארי נתן רק לפרקים משחק של MVP ומסר יותר מדי גם כשיכל ללכת לסל בקולת. הייתה להם לפרקים הנעת כדור מצוינת אבל למרות שהם העלו הילוך, עדיין הם רחוקים מהיכולת שלהם מהסיבובים המוקדמים. קליבלנד שיחקו פחות טוב בכלל עייפות והתכווצויות וזה סוג של רגרסיה לממוצע. דלבדובה חזר למימדיו הטבעיים, ג'יי אר סמית חזר לניו יורק ולברון היה חלש למדי ופשוט לא מעורב מספיק במשחק. גולדן סטייט הצליחו להוציא את הכדור מלברון שבכלל לא נראה שש לנהל את המשחק הפעם (אבל לתת לדלדובה לנהל את המשחק בחצי הראשון? החלטה תמוהה ביותר). קליבלנד לקחו זריקות קשות מדי באחוזים זוועתיים. לי נראה שלבלאט פשוט אין יותר מדי שפנים כרגע ואני מהמר שגולדן סטייט ינצחו את השניים הבאים.

Srtest 12 ביוני 2015

אוי גיל גיל. כבר לנתח? איפה היה הניתוח בחזרה בתשובה שלך רק השבוע?

גיל 12 ביוני 2015

תמיד מנתחים לפי מה שהתרחש עד עכשיו, מה לעשות.

אסף 12 ביוני 2015

מסכים עם גיל.
שתי הסתייגויות:
1. אם קארי נותן רק לפרקים משחק של MVP, אז הוא לא נותן משחק של mvp אלא של שחקן טוב. וזה מה שהוא באמת נותן עד עכשיו בסידרה.
2. לברון קיבל דאבל אפ כמעט כל פעם שקיבל את הכדור בתוך הקשת, ואם ניסה להתקרב לסל השמירה רק התעבתה. לווריורס פשוט לא היתה סיבה לשמור על אף אחד אחר. קשה להאשים אותו במשחק חלש במצב כזה.

גיל 12 ביוני 2015

נכון וזה בדיוק למה הנטייה ללכת עם גולדן סטייט. לא נראה שיש יותר מדי שפנים לשלוף באף אחת מהקבוצות אבל התקרה של גולדן סטייט גדולה הרבה יותר. לברון לא יכול לתת יותר, אולי ג'י אר סמית' יתפוס משחק טוב אחד וזהו. לעומת זאת אם תומפסון או קארי נותנים משחק אחד מעולה אז המשחק גמור. ממש להבזקים קצרים ראינו עד עכשיו את יכולת הקליעה של גולדן סטייט בצורה עקבית. אם זה יקרה לקליבלנד אין סיכוי.

7even 12 ביוני 2015

יש מצב טוב שאם הווריירס זוכים אז האמויפי הולך לאיגואדלה.
עכשיו השאלה היא אם ל נ.ב.א אומץ

גיל 12 ביוני 2015

איגדואלה זו ממש לא בחירה של אומץ, כמו לתת ללינארד שנה שעברה. נראה אותם נותנים את זה ללברון.

7even 12 ביוני 2015

זה אומץ
כי כל הזמן מפמפמים את קרי

ניק 12 ביוני 2015

הnba זה לא פיפא… קארי בחיים לא יקבל את המ.וי.פי. אם ימשיך ככה (כמו שמסי קיבל במונדיאל רק בגלל השם)

shadow 12 ביוני 2015

אחד מריגעי השפל במונדיאל מדהים.

matipool 12 ביוני 2015

לדעתי , מסי בעצמו התבאס על הבחירה בו .

shadow 12 ביוני 2015

לגמרי.
ראו על הפרצוף שלו את המבוכה.

דורפן 12 ביוני 2015

כן – זה עוול למסי. כי אחרי זה אנשים מפקפקים בכל מה שהשיג ביושר

no propaganda 12 ביוני 2015

כן כמו כדורי הזהז ב2010 או 2012, ממש ביושר.

תוהה בדרכים 12 ביוני 2015

שני הבלון דאורים האחרונים של רונאלדו הרבה יותר מפוקפקים, בעיקר זה של 2013 (שלא רק שלא היה מוצדק ספורטיבית, היה ביטוי של שחיתות ממש עם הארכת ההצבעה) ולא ראיתי שזה יצר שערורייה.

מסי יסתדר, גם אם כמה אוהדי יונייטד מתוסכלים יפקפקו בהישגים שלו.

ניק 12 ביוני 2015

תוהה,
אתה לא חייב להכניס את הוויכוח על מסי נגד רונדלו או ספרד נגד אנגליה לכל מקום…
אם אתה חושב שהיה מגיע לו לזכות בזה אז לבריאות.. 99% מהעולם לא יחשבו כמוך…
והנקודה המרכזית פה היא שזה לא יקרה בגמר הNBA

תוהה בדרכים 12 ביוני 2015

אתה נתת דוגמה של הזכייה של מסי בזמן שלפחות אחת מהזכיות של רונאלדו הייתה מופרכת בהרבה, ביטוי של שחיתות ממש. פשוט נתתי דוגמה יותר טובה למקרה.

no propaganda 12 ביוני 2015

תוהה, אני מסכים איתך לגמרי לגבי הזכיה של רונאלדו. אבל זה לא הנושא שדורפן העלה.
מסי בדיוק כמו רונאלדו קיבל פרסים שלא הגיעו לו.

red sox 12 ביוני 2015

כולם ידברו על העייפות של קליבלנד. זה נכון, אבל קל מדי. הנתון של המשחק הוא 5 דקות לספייטס, אזלי ובוגוט. ביחד.
קר שם על המגרש חמישיות נמוכות שיכולות להחליף כל שמירה בכל חסימה. זה מה שגרם ל4/27 של קליבלנד מהשלוש, זה גם מה שאפשר למוזגוב לתת את משחק חייו. קר יכול לחיות עם זה.

איציק 12 ביוני 2015

לקליבלנד היו 4 שחקנים שהיו אמורים לפתוח הגנות מבחוץ: לאב, ארווינג, סמית, שאמפרט (כמובן גם לברון ודלבנדובה). מרגע שאין את לאב וארוינג, חובה שלפחות אחד משני האחרים יפתחו קליעה יציבה מחצי מרחק ומעלה. בנתיים הם מחרבים כל זריקה פנויה (אני מדגיש זריקה פנויה, לא כזו עם יד בפנים). אם הם היו קולעים באחוזים בינוניים אז לחמישיה הנמוכה הזו עדיין היתה בעיה גדולה. העניין הוא, שהשניים האלו הם לא העייפים ביותר. הם סתם לא פוגעים. אולי נזכרו שהם מהניקס…

Srtest 12 ביוני 2015

לקליבלנד היו שומפרט, סמית',ג'ונס ודלי, ועדיין יש להם שומפרט, סמית', ג'ונס ודלי. כל אחד קולע ומצליח לקלוע באופן שונה. יותר חשוב מהקליעה הוא האיום.

איציק 12 ביוני 2015

עם אקדח לא טעון אפשר לאיים פעם, פעמים, שלוש. זהו נגמר, מהמרים על האקדח הריק עד שיוכח אחרת ובנתיים מתרכזים באחרים.

Srtest 12 ביוני 2015

היה רגע שבו כל האיומים כולם איימו מה יקרה אם וכאשר?

איציק 12 ביוני 2015

בנתיים שווה להמר שהם לא יפגעו. שמפארט וסמית מוכיחים את זה כל מסחק. דלי קלע לא יציב ולכן ההימור שווה. היחיד שהיה יציב הוא ג'ונס אך כמות הדקות שלו מועטות וכך גם כמות הזריקות. תאורטית גם מילר יכול פתאום להתפוצץ, אך תאוריה לחוד ופרקטיקה לחוד. הוא גם די לא מסוגל לשמור, אז הוא יכול להיכנס מול הרכבים מסוימים בלבד. לבלא יש שלושה ימים להחזיר אנרגיות וביטחון בקליעה, וזה לא פשוט. האם אפשרי, נראה בהמשך.

Srtest 12 ביוני 2015

דלי דפק שתי שלשות ברצף והיה הקטליזטור של ניסיון החזרה של קליבלנד עד שהגוף שלו קרס. אין אחד שקולע בסדרה הזו באחוזים טובים. איגואדלה עושה הכל טוב וגם הוא לא בכאלה אחוזים מי יודע כמה. השאלה למה בעצם שלשה-שתיים של אחד לא יכולה להתחבר לשלשה-שתיים של שני, של שלישי, של רביעי, מה שכמעט תמיד היה חוץ מאותו פריק שואו של סמית' בחוץ מול אטלנטה.

איציק 12 ביוני 2015

תאורטית יכול להתחבר… מעשית שנינו מה קורה (אני מניח שגם אתה רואה)ץ עד שלא יתחיל להתחבר, שווה להמר וללחוץ את האחרים. אם לדלי יפלו שתי שלשות פנימה, GS יכולה לחויות עם זה, במיוחד אם הוא יזרוק עןד 7 שלשות (או זריקות מרחוק) החוצה.

Srtest 12 ביוני 2015

ואם יפילו את תיק הקליעה עליהם פתאום הם יהפכו לחבורת ג'יי-סי קארול? הרי בשביל האנשים כאן ג'יי-סי קארול הוא פליט אנביאיי.

איציק 12 ביוני 2015

מה זה קשור. כל עוד אין לקליבלנד קלע יציב מבחוץ הם יכולים להמר על דאבל-אים, מלכודות, כיווץ, מה שבא להם. הם אלו שצריכים לקלוע באחוזים סבירים ולא מתקרבים אליהם. ג'י. סי. קארול יכל להמשייך במדריד והם צריכים לעשות את שלהם בגמר הפלאיי-אוף ולא עושים את זה עד עכשיו מספיק יציב לטובה.

Srtest 12 ביוני 2015

התכוונתי שהם מביאים עוד הרבה דברים למשחק בגלל זה הם נמצאים איפה שהם נמצאים, הקטע, שאז פתאום מצפים מהם להיות ג'יי-סי קארול.

איציק 12 ביוני 2015

ג'י. אר. סמית במפורש בא על תקן קלע. שמפארט כמגן עם יכולת קליעה סבירה מחצי מרחק. אם הם יתנו את זה אז קליבלנד חזק במשחק.

Srtest 12 ביוני 2015

מדברים על העייפות כי עייפות זה מיינסטרים. היכנסות למקומות מנטליים לא טובים – או נלעס לעייפה או שולי בשביל הרבה אנשים. שיח תקשורתי.

No ONE 12 ביוני 2015

לברון היה עייף ונראה כאילו הוא משחק בלי חשק ,הפציעה לראש לא הועילה
אני חושב שגם ראינו למה לברון לא שיתף ולא מסר יותר מדי בשלושת המשחקים עד כה , סמית ושאמפרט לא מסוגלים לקלוע באופן יציב ועדיף שלברון יסחוט את שעון ואפילו יחטיא מאשר לראות את סמית מחטיא פעם אחר פעם חופשי מהשלוש
יש עכשיו מנוחה עד יום ראשון, אני מאמין שלברון ינוח יקבל כוחות חדשים ויגמור את הסדרה בשני המשחקים הבאים

Maldini 12 ביוני 2015

אתה באמת מאמין בזה? איך בדיוק? פערי הכישרון הם גדולים מדי

JR SNIFF ושאמפ אלה שני לוזרים שהיו לוזרים כל הקריירה שלהם וימשיכו להיות לוזרים כל הקריירה שלהם, בכל רגע גדול הם רק יודעים להיחנק ולהחטיא ולהסריח ולעשות עבירות מטומטמות

אלה כביכול שני השחקנים ההתקפיים הטובים ביותר אחרי לברון שאמורים לדפוק את המבטים החופשיים שהוא מסדר להם אחרי שגולדן סטייט שולחת עליו דאבל טימס כמו שהיא שלחה היום. עד עכשיו בסדרה שני הלוזרים האלה קלעו 21/72 (29% מהשדה) שרוב הזריקות חופשיות לגמרי

כשלברון ב-GOD MODE וקולע 40+ נק' זה נראה צמוד יותר ויכול להיגמר לטובת קליבלנד על BOUNCE לפה ו-BOUCNE לשם בקלאץ' אבל לא הייתי בונה על זה פעמיים כשאחת הפעמים צריכה להתרחש באורקל

לקליבלנד אין מספיק FIRE POWER כדי להתמודד עם גולדן סטייט. אם קיירי לא היה נפצע אולי היה אבל נכון להיום אין. נגמרו הסרטים של דלי זורק כדורים לתקרה של האולם שחודרים איכשהו את הרשת.

No ONE 12 ביוני 2015

אני מאמין בלברון בדיוק כמו שהאמנתי בקובי וטים דאנקן ובמייקל ובמג'יק ג'ונסון
לברון הוא השחקן הכי טוב בסדרה הזאת בהפרש אדיר ושחקנים מהסוג הזה בשלב הזה של הקריירה שלהם עושים את זה

יוסי מהאבטיחים 12 ביוני 2015

לכל מי שאמרת, בלי להוריד מהגדולה שלהם, היתה לפחות קצת עזרה. ללברון לא היתה כמעט עזרה בחלוקת הנטל ההתקפי. כל דקה שהוא לא על המגרש זה ישר ריצת מתנה לגולדן סטייט, בלי שום יכולת של קליבלנד לשים נקודות על הלוח.
מישהו שהוא לא עצלן כמוני יכול לבדוק את זה, אבל אני די בטוח שהתוצאה הממוצעת ב 3 דקות הראשונות של הרבע הרביעי היא משהו כמו 6-0.

No ONE 12 ביוני 2015

אני עדין מאמין בלברון

Maldini 12 ביוני 2015

תפסיק לשחק אותה ותגיד לנו בכמה אתה מושקע על גולדן סטייט? אלפייה? שתיים?

No ONE 12 ביוני 2015

הג'טס 6000+ לקחת סופרבול , תנצל את הטיפ הזה
אל תשכח מי אמר לך

Maldini 12 ביוני 2015

לא יכול, כבר בזבזתי את כל ה-funds על ג'ינו סמית +infinity לקחת MVP

No ONE 12 ביוני 2015

יש הימור חזק מאד
750+
האם פייטון מאנינג יצליח למסור מסירה באוויר מעל 35 יארד

shadow 12 ביוני 2015

אתה עוד מגיב אחרי שרשמת אתמול שקליבלנד יביסו?

No ONE 12 ביוני 2015

הלו הלו , זה רדיו ?

ד"ר רזי הופמן 12 ביוני 2015

ואני אין לי תעודות.
אין תעודות?
מכתה ג' אין לי תעודות…

Maldini 12 ביוני 2015

גם אני מאמין בשחקנים האלה אבל אני לא חושב שאפשר להתעלם גם מאוסף הכלומניקים ש(לא) מקיפים אותם

אף אחד מהשמות שציינת לא ניצח גמרים כשהשחקנים הטובים ביותר שהיו לצידו הם ברמה של JR SNIFF, שאמפרט, דלבדובה, טומפסון או מוזגוב

לדעתי לברון היה צריך רק שחקן אחד ברמה לצידו כדי לנצח את הסדרה הזאת והיה לו אותו בדמות קיירי אבל ברגע שהוא נפצע הסיפור נגמר. מה שהוא הצליח לעשות במשחקים 2 ו-3 אלה ניסים שאני לא רואה איך הוא מצליח לשחזר ב2 מתוך ה-3 הבאים.

Srtest 12 ביוני 2015

אם חשבת שכל אחד מהשחקנים האלה הוא באנקר, כנראה שלא עקבת אחרי הפלייאוף ואחרי ההכרה המוקדמת של בלאט שכל אחד יתפוס יום אחר. מי ישמע בגולדן-סטייט מישהו מצטיין עד עכשיו חוץ מאיגואדלה ויום מטורף אחד של קליי תומפסון.

אריק י. 12 ביוני 2015

קר קיצר את הרוטציה ודייויד היה צריך טיפה להאריך אותה לטעמי, עם מייק מילר.
אבל חוץ ממנו אין ממש את מי לשתף. ראיתי את פרקינס ואת שון מריון השנה בכל המשחקים של קליבלנד ששודרו, התכווצתי, שניהם נראו ממש אבל ממש רע, על גבול המגוחכים\מביכים.
מה אני אגיד לכם ציונים יקרים, זה לא נראה טוב בכלל
שיהיה לדייויד בהצלחה עם הנגרייה שלו במשחקים 5 ו 6 (לצערי זה לא יגיע ל7).

הפרשן 12 ביוני 2015

קליבלנד משחקת בהתקפה כמו קבוצה לא מאומנת, אי אפשר למשוך סדרה שלמה מול הקבוצה הטובה בליגה כשהתוכנית שלך בהתקפה מסתכמת ב"תנו הכדור ללברון ונראה מה יקרה".
קליבלנד בשוויון בסדרה כי שחקני המשנה של ג"ס היו על הפנים ולא קלעו זריקות שהם קולעים בדרך כלל. לברון קולע באחוזים די נוראיים, והוא מוציא את שאר החברים שלו מקצב, בגלל זה הם לא יודעים מה לעשות עם הכדור כשהוא מוסר להם מחוסר ברירה. איגודלה וג"ס עשו עליו עבודה גדולה, ושברו אותו מנטלית עד שהוא ויתר על הכניסות לסל בשלב מוקדם למדי. לברון הוא פריק פיזי, ורכז טוב מאוד, אבל הוא לא יכול לקלוע כמו מייקל או קובי, ואין לו ביטחון בזריקה שלו והוא יודע את זה. תמנע ממנו להגיע לצבע והוא הופך לשחקן התקפה מוגבל מאוד, וכשהוא כל מה שיש לקליבלנד להציע בהתקפה, אין לה סיכוי.

דווקא מוזגוב השאיר אותם במשחק, ולדעתי צריך להמשיך לשחק עליו, במיוחד כשג"ס משחקת בהרכב נמוך, זה היתרון הברור היחיד שיש לקליבלנד על ג"ס. לברון לא יביא אליפות לבד, הוא ניסה הרבה פעמים, ולא צלח אף פעם. ולא נראה שזה ישתנה הפעם.

No ONE 12 ביוני 2015

דווקא במשחק 4 לברון מההתחלה שיתף את השחקנים האחרים הרבה יותר משלושת המשחקים הראשונים
בשלושת המשחקים הראשונים התקפת "תנו את הכדור ללברון ונראה מה יקרה" עבדה מצוין
קליבלנד נראו כמו שהם נראו רק בגלל שלברון היה עייף ולא עשה מה שעשה במשחקים הראשונים
מוזגוב שיחק טוב בכל המשחקים והסיבה שהוא קלע קצת יותר היא כי שמרו עליו דיוויד לי והריסון בארנס במקום בוגוט ואזילי

משה 12 ביוני 2015

"רק בגלל" ? אין יריבה שאולי עשתה התאמות ? המאזן עד הגמר חסר משמעות לחלוטין ?

יוסי מהאבטיחים 12 ביוני 2015

שים לב מי חיפש את מוזגוב ונתן לו כדורים ברוב הפעולות שלו.
ושים לב מה קורה כשלברון לא על המגרש. מילא החטאות, אבל הן מגיעות אחרי שדלבאדובה וג'יי אר הולכים לבד ראש בקיר והקאבס מקבלים נקודות קלות במתפרצת מיד אח"כ.
הייתי מצפה מהם לבצע לפחות תרגיל התקפי אחד עד הסוף במצב הזה, אבל ממש לא

גיל שלי 12 ביוני 2015

בטיים אאוט הראשון קר אמר להם, קליבלנד קולעים עכשיו על האנרגיות של הקהל, הם יתעייפו בהמשך, הוא צדק. קר החליף אסטרטגיה, לא רק טקטיקה. הוא היה מוכן שלברון ינצח אותו, אבל זה חורבן לגולדן סטייט את ההתקפה. עכשיו הוא מוכן שמוזגוב ינסה, העיקר שהכדור לא יהיה עשרים שניות ביד של לברון

איציק 12 ביוני 2015

העיניין הוא, שזה היה מאוד צפוי, אפילו אנחנו בדה-באזר חשבנו על זה. קליבלנד גם פתרה נכון את הבעיה, והגיע לזריקות פנויות, אבל השחקנים לא שמים את הכדור בטבעת. אני לא יודע לגבי שמפארט, כי הוא לא קלע יציב באופן כללי, אבל לסמית הכדור לא נכנס לא בגלל ידים רועדות. נראה שפשוט הברגים משוחררים. אם מישהו לא יחזק אותם דחוף עד יום ראשון, אין שום סיכוי לקליבלנד גם אם מוזגוב יקלע 40.

גיל שלי 12 ביוני 2015

ג'יי אר הודיע על פרישה מהפליאוף אחרי הסדרה מול שיקאגו. הוא אף פעם לא ידע להתאושש ממשחק חלש

איציק 12 ביוני 2015

ממשחק טוב הוא יודע להתאושש ;)

סולי 12 ביוני 2015

זה בדיוק העניין, גולדן סטייט החליפה אסטרטגיה בשני צידי המגרש: עד עכשיו הם אמרו ניתן ללברון לקלוע (לא הביאו עזרה מוקדמת עליו ונתנו לו להריץ שעון) ולנסות לנצח לבד, ונגביל את השאר- זה גרם לכך שלברון הוכיח שהוא יכול לנצח לבד – הגיע ל-40 נק' בממוצע ועל הדרך הגבוהים אספו נק' מריבאונד התקפה + דלי מפתיע בצד ההתקפיבמשחק 3. הפעם הם כבר שינו את זה ל"בוא נראה אותכם מנצחים בלי לברון", אז מוזגוב קולע שיא נק' אבל השאר משותקים ולברון מתקשה לשחזר את קצב צבירת הנקודות שלו, איגאודלה במשחק אדיר, עזרה מוקדמת על לברון לפני שהוא מתחיל את התנועה לסל, ובגדול לנסות שהכדור לא יגיע אליו בקלות כל כך.

ובהתקפה- בדיוק הפוך,כמו שדורפן כתב, גולדן סטייט לא חייבת את קארי בהופעת אולסטאר כדי לנצח את הסידרה, הם טובים ועמוקים מאד גם כשהוא רגוע. הוא רק צריך לסדר את המשחק, לשמור על הקצב, ולקלוע באחוזים טובים במצבים נוחים, קארי עם ממוצעים של 16 נק' ו-8 אסיסטים טוב לגולדן סטייט בסידרה הזאת. כשהחברים מקבלים ביטחון וחודרים אחרי הפיק אנד רול איתו עד הטבעת בלי לפחד, ולא ממהרים להחזיר את הכדור החוצה ,אז קל הרבה יותר להיכנס למשחק (גרין ודייויד לי עשו את זה נהדר הלילה).

איציק 12 ביוני 2015

לחלק ההתקפה מסכים יותר מאשר להגנה. הטקטיקה הזו כנראה לא היתה עובדת כשלקליבלנד היו רגלים (במיוחד ללברון). במשחק זה לא היה לו כח לפרוץ את הדאבל-אפ או לנוע חד מייד עם קבלת הכדור, לפני שיגיע. במשחקים 1 ו-2 זה היה פשוט מפרק את ההגנה של GS, וגם האחרים היו חוגגים בדאנקים על ימין ועל שמאל. היום הרגלים לא זזו וכדורים היו מאד קצרים. אם במשחק 5 תהיה התאוששות פיזית ומנטאלית של קליבלנד ובמיוחד לברון, מעניין יהיה לראות אם GS ימשיכו הרבה זמן עם הדאבל-אפים.

סולי 12 ביוני 2015

מסכים שגם לעייפות הייתה כמובן חשיבות מכרעת בעניין, אבל הדגש לדעתי הוא שקר לא היה יכול להמשיך ולחכות שלברון ינצח אותו, כשללברון יש את הזמן בהתקפה לסחוט 20 שניות בכידרור בלי לחץ בכלל עליו זה גם פחות מעייף אותו וגם נותן לו אפשרות להגיע לבסוף עד הטבעת בכוח וביעילות ולוותר על זריקות רעות כמו שהיה נוהג בעבר.
ככה לפחות הוא גורם לו לחשוב ולשחק מהר יותר, ובנוסף שם את הלחץ על השחקנים האחרים. וגם אם ג'י אר סמי ושאמפרט יתפסו את היום שלהם (הגיוני מאד לדעתי מתוך סידרה של 7) זה עדיף מלתת לשחקן הטוב והיעיל בעולם ביי פאר את החופש לנצח אותך בנק' החזקות שלו

אריק י. 12 ביוני 2015

אני בדיוק רואה עכשיו את רז שכניק יושב במסיבת העיתונאים, הוא בכלל כתב תרבות\בידור לא? בואנה זה נהיה קרקס.

matipool 12 ביוני 2015

אני מניח שנראה "כתבת צבע" של שכניק באחד ממוספי יום שישי הקרובים של ידיעות על בלאט ( בעיקר ) וקליבלנד ( קצת ) .
כנראה שהריחו שם סיכוי לאליפות ואין כמו מכביסט שרוף שילווה את בלאט בימים האלו .

shadow 12 ביוני 2015

זה נראה כאילו בכל מסיבת עיתונאים מוסיפים עוד כתב למדורה.

אריק י. 12 ביוני 2015

טוב זה לא אמיתי. שמעתם עכשיו את השאלה ששכניק שאל את לברון?

גיל שלי 12 ביוני 2015

אני נמנע מהמסיבות עיתונאים כדי לא להיות מובן מהאדיוטים מסוגו, למה אתה עושה את זה לעצמך?

אריק י. 12 ביוני 2015

מה אני אעשה, רציתי לשמוע תגובות ותובנות חדשות מלברון על המשחק.

7even 12 ביוני 2015

מה הוא שאל? |עובר למוד מבוכה|

גיא זהר 12 ביוני 2015

מה התגובה של לברון לזה שהקהל התחיל לנטוש את האולם חמש דקות (צ"ל שלוש דקות אבל שכניק אף פעם לא דייק בעובדות) לסוף?

תוהה בדרכים 12 ביוני 2015

הדבר הכי מדהים הוא שהעיתונאים שנשלחו לשם הם לא הפרימואים למיניהם אלא לכאורה כתבים שנחשבים לחלק היותר איכותי בתקשורת הספורט שלנו.

דורפן 12 ביוני 2015

אני שמח להגיד שלפחות בעיתון שלי הוחלט על קונצפט קיצוני – הכתב שמרים את רוב סיקור האן.בי.איי במהלך השנה. כלומר הוא באמת שמע על דריימונד גרין לפני הסדרה הזו

תוהה בדרכים 12 ביוני 2015

אני בטוח שכל מדינה באירופה מסקרת בהרחבה יותר גדולה אירוע כזה כאשר יש לה מעורב בכיר בסיפור (ומאמן הוא מעורב בכיר מאד). וזה כולל מדינות כמו גרמניה, ספרד וצרפת שיש להן הרבה יותר הישגים ספורטיביים בהשוואה לישראל.

הנקודה היא יותר ההתנהלות שלהם מאשר היקף הסיקור.

תוהה בדרכים 12 ביוני 2015

אתה לא יכול להגיד על הכתבים של ערוץ הספורט שנשלחו שהם לא מכירים את הNBA. ההתנהלות שלהם עוד יותר בולטת לאור זה.

תוהה בדרכים 12 ביוני 2015

ועכשיו אני רואה שגם גרינוולד נשלח לשם וכהרגלו מנסה לערבב כאילו בלאט עוד מאמן בישראל והפסיד משחק לנס ציונה.

קלבדוס 12 ביוני 2015

הנמוכים של קליבלנד: 7 מ-38, לשלוש: 3 מ-23.
ככה לא מנצחים משחק גם בעונה הרגילה.
הקאבס נראים מחוסלים, ושפת הגוף של לברון מקרינה על כולם.
מה שכן, תהיה להם חתיכת קבוצה בעונה הבאה.

ניר לוי 12 ביוני 2015

בלאט טעה כשהוציא את לברון בתחילת הרבע הרביעי. היה ברור שאם זה עולה שוב ל10-12 הפרש לא יהיה להם אוויר לעוד קמבק.
מדהים כמה הגארדים של קליבלנד נחלשו. לברון היה צריך לסיים עם 30 אסיסטים אם הם לא היו מחטיאים כל כך הרבה זריקות פנויות

shadow 12 ביוני 2015

כי הוא ממש קלע כמו סופרסטאר.

בדיחה

גיא זהר 12 ביוני 2015

לברון היה מותש והוא זה שכמובן ביקש לצאת. לדעתי היה צריך לנוח לפני התום הרבע השלישי. אבל זו חוכמת הבדיעבד

shadow 12 ביוני 2015

ככה נראים קליבלנד כשלדלבדובה נגמר הכוח לשמור.

אין להם הגנה.

מעניין אם היום ברור לאנשים איזו עבודה הוא עשה בשלושת המשחקים הראשונים.

דבר נוסף. אם לברון חושב שהוא ירגיל את חבריו לקבוצה לעמוד ולהסתכל עליו מכדרר 20 שניות, שלא יתפלא שכשיצטרך אותם כמו היום, הם לא יהיו שם.
כדורסל זה משחק של הרגלים.

נ.ב

הפלופים שהוא עושה מביכים כמעט כמו השאלות ששואלים הכתבים במסיבת העיתונאים (במיוחד הישראלים).

אריק י. 12 ביוני 2015

בתור אנטי מכביסט ואנטי ציוני, שאצביע בבחירות האחרונות למשותפת, אני חייב להוריד את הכובע בפני בלאט ולהודות שהאיש פשוט הוציא מים מסלע עם הקבוצה הזאת. בלי ציניות.

shadow 12 ביוני 2015

בלאט הוא מאמן מצויין.
הוא הוכיח את זה אין ספור פעמים ויש לו לא מעט תארים ברמות הגבוהות.
אם היו נותנים לו יותר מרווח פעולה, לקליבלנד היה יכול להיות סיכוי אמיתי.
מכיוון שהוא מוגבל מאוד מהסיבות הידועות, יש גבול מסויים לאן הוא יוכל למשוך את קליבלנד בשיטה הנוכחית.

למרות זאת אני מעולם לא אספיד את דיוויד כי הוא כבר הוכיח שהוא מסוגל לצאת ממצבים קשים.

למעשה בכל מה שקשור בדיוויד, ככל שהמצב נראה יותר אבוד ובלתי אפשרי, ככה הסיכוי שהוא יצא עם ידו על העליונה גבוה יותר.

Srtest 12 ביוני 2015

הוציא מים מהסלע, אולי, יותר בסגנון של הצליח למצוא נקטר על מזבח ובדברים הסטנדרטיים כמו מנהיגות (להלן: מים) יש לו עוד הרבה מה לעבור והלברון שבקצה המנהרה נוטה לעיתים קרובות להיות מה שמכבה את האור ולא מקרב אותו.

No ONE 12 ביוני 2015

אתה חושב שלברון שונא אותך כמו שאתה שונא אותו?

אני גם חושב שבמשחק הראשון בו הוא שיחק 9 דקות דלבדובה עשה עבודה מצוינת , ה 9 דקות האלה במשחק הראשון החזיקו את ההגנה של קליבלנד

shadow 12 ביוני 2015

קיירי עשה עבודה טובה ביחס לעצמו והם עדיין הפסידו.

בשניים שהיה לו כוח הם ניצחו והיום נגמר לו הכוח והם הפסידו.

אבל אני לא ממש מצפה שתבין את זה, אם הניתוח שלך מאתמול הסתכם ב…. קליבלנד יביסו היום.

המשך כך.

shadow 12 ביוני 2015

אגב אני לא שונא את לברון, אבל זה נהיה ממש מעייף להסביר את זה.
אני יעשה לך קופי פייסט אחרי שכבר עשיתי את זה פעם אחת.
אם אתה לא מבין משהו, אל תהסס לשאול.
בהצלחה:

"למה את קובע שאני שונא אותו? מפני שאני לא מסכים עם פולחן האישיות המוגזם שעושים לו?
שינאה היא רגש מאוד שלילי והוא יופנה אם וכאשר כלפי מישהו שהוא אוייב שלי כשאני יודע בוודאות שהוא מנסה להרע לי או לקרובי בזדון.
לשמחתי לא יצא לי להתשמש ברגש הזה יותר מדי בחיי.

אני אכן לא מעריך ולא מכבד את לברון האדם כי אני לא מרגיש שהוא מכבד אותי כצופה או כאוהד וגם לא מכבד את המשחק ואני אוכל להפנות אותך ללא מעט התהגויות מבישות על מגרש הכדורסל שלא מכבדות את המשחק עצמו. אני גם לא מתרשם מלברון השחקן יותר מדי כי אני לא חושב שהוא עשה (עד עכשיו) שום דבר מיוחד שלא עשו לפניו למרות שכבר שנים מנסים לפמפם לנו את זה.

אני יכול להגיד לך שלא סבלתי את ג'ורדן דווקא בגלל שהוא היה יריב ספורטיבי וחיסל את הקבוצה שלי בשירת הברבור שלה בשלהי תקופת מג'יק אבל לא יכולתי שלא להתפעל ממנו ולהעריך את גדולת הכדורסל שלו.

לסיום אני יכול להוסיף שאני אחד האנשים הגמישים ודעתי יכולה להשתנות מכיוון שהחיים דינמים, לא תהיה לי שום בעיה להודות ולאכול את הכובע במידה ולברון יגיש לי אותו. יש לו עוד מספיק זמן בקריירה בשביל לעשות דברים מדהימים. כרגע לא נראה שהוא בדרך לעשות את זה ולפי ההתנהלות שלו עד עכשיו וההיסטוריה שלו במעמדים האלה עושה רושם שזה אכן גם מה שיקרה בהמשך.

לחליפין אתה מוזמן לנסות (אם בא לך) לשכנע אותי מדוע הוא שחקן עצום וווינר (?) ואולי אשתכנע. הרי זה מה שאנחנו עושים פה מחליפים דעות. היו פה לא מעט דעות ולא מעט פוסטים שגרמו לי להבין דברים בצורה אחרת ממה שחשבתי ולשנות את דעתי. בעינייני לברון עדיין לא."

7even 12 ביוני 2015

לא ברור למה קר חיכה 4 משחקים לדאבל כל לברון.
די ברור שחוץ ממוזגוב לשאר אין מושג מה לעשות עם הכדור

shadow 12 ביוני 2015

אתה תזכור מה לעשות עם הכדור אם ייבשו אותך כמעט עונה שלמה ואחרי זה רוב הפליאוף.
לברון היה נראה פח היום, אז אתה מצפה משחקנים שנוגעים בכדור 5 דקות בממוצע למשחק להציל לו את התחת כשעונה שלמה הם עומדים כניצבים?

למרות זאת מוזגוב הוכיח שכשמוסרים לו הוא יודע מה לעשות עם הכדור, ושאם לברון יחטיא מספיק אז טומפסון יוכל להגיע למספרים סבירים מריבאונד התקפה. אני חושב אגב שצריך לרשום ללברון אסיסטים על מהלכים כאלה.

כדורסל זה משחק קבוצתי ומשחק של הרגלים.
אם אתה מרגיל את החברים שלך להיות נצבים זה בדיוק מה שתקבל מהם.
כמו שרשמתי לא מעט לאורך העונה. לברון יחיה וימות על הכדורסל שהוא משחק.

בעיני זה כדורסל איום ונורא. כדורסל של רחוב. כרגע נראה שהוא הולך למות איתו מוות כואב מאוד.
אבל היי למי איכפת הוא שבר את השיא של ריק ברי בשלושת המשחקים הראשונים (WTF?). אין כמו לנפח סטטיסטיקות ואין כמו אמריקאים חולי סטטיסטיקות, כדי להוציא אותם מההקשר. את אף אחד לא מעניין שהוא שיחק איזה 15 דק' יותר בשביל לשבור אותה.
היום אנחנו רואים את המחיר – עייפות.
מאיפה אנשים מבאים את הסטטיסטיקות המיותרות האלה? שמעתי שדלבדובה הוא שיאן ההישתטחויות בגמר.

אני עדיין מחפש את החוכמה של לברון שכל הזמן מדברים עליה.

Asaf 12 ביוני 2015

דווקא דיוויד לי מוכיח שאפשר להתייבש על הספסל חלק נכבד מעונה ופלייאוף ועדיין להישלף כשצריך אותו ולתת תפוקה טובה מאוד, יש פה גם את אלמנט הכישרון ההכרחי שבגולדן סטייט קיים במצב הנוכחי בסגל יותר מאשר קליבלנד אבל אין ספק שהשיטה בגולדן סטייט בה כמעט כל הזמן הכדור זז בין האנשים ולא נתקע 15-20 שניות אצל שחקן יחיד מאפשרת יותר בקלות להשתלב בזרימה של המשחק הקבוצתי ולתרום בו.
ואחרי כל זה לא הייתי ממהר להרוג את הסדרה

Shadow 12 ביוני 2015

איך בדיוק הוא מוכיח את זה? עם 3 מ 7. מהשדה ב 15 דקות?

סתם עשו סביבו הייפ.

בנוסף כשיש לך קבוצה שמשתפת את כל השחקנים הרבה יותר קל להיכנס לשתף.

עמית הלבבי 12 ביוני 2015

למה כולם מסכמים? הסדרה ב2:2, כל קבוצה הצטיינה במשהו וחירבנה משהו אחר. כל קבוצה יודעת קצת יותר מה עובד (לברון נגד כולם, איגי) ומה לא. וגם אלת הסטטיסטיקה מספקת את התבלין שנקרא שונות (דלבדובה עם 20 נקודות vs ג'יי אר עם 2 מ-800 היום). ה-כ-ל פ-ת-ו-ח!

shadow 12 ביוני 2015

בעיקרון אתה צודק. זה לא גמור. במיוחד כשדייויד בסביבה, אבל יש שתי שאלות שצריכות להשאל להערכת הסיכויים.

1. האם קליבלנד, במצב העיפות שלה, מסוגלת לנצח שני משחקים רצוף (בפעם השניה בסידרה הזו).
אם התשובה היא לא, זה מעביר אותנו לסעיף 2.
2. היא צריכה לנצח את שני משחקי החוץ באורקל ארינה.

על פניו שני התסריטים נראים קשים ביותר כשהשני נראה לי על גבול הלא הגיוני.

אני יכול לראות את התסריט הראשון קורה רק בהנחה שהם מוותרים מראש (מה שלא יקרה) על המשחק הבא ולוקחים אותו באיזי רק כדי להתפוצץ שוב בכל הכוח במשחקים 6 ו 7 כמו שעשו בשלושת המשחקים הראשונים בסידרה.

הימרתי מהתחלה ואני ממשיך להמר על 4-3 שלוש.

איציק 12 ביוני 2015

שימו לב שרוב ההחטאות במיוחד של לברון ודלנדובה היו קצרים… ברור מזה… צריכים אויר, חמצן, מנוחה לרגלים…

ארז (דא יונג) 12 ביוני 2015

קליי תומפסון ממשיך בסדרת גמר אפורה/שקופה

אסף 12 ביוני 2015

סמית ושאמפ חברו היום להופעה סטארקסית.

Srtest 12 ביוני 2015

סמית' ושומפ היו סמית' ושומפ. השאלה היותר חשובה אם בלאט יודע את זה.

קלבדוס 12 ביוני 2015

מה שכן, קליבלנד עדיין לא שלפה את הנשק הסודי שלה: "נסיון בסדרות גמר" של פרקינס, מילר, מריון והייווד.
זה באד לאק לאבד שלושה שחקנים (ורז'או, לאב וארווינג), אבל זו פשוט חלמאות להחזיק שליש רוסטר לא פעיל לחלוטין, שלא יכול לתת אפילו דקת מנוחה לשישה וחצי שנופלים מהרגליים.

ניק 12 ביוני 2015

כן באמת מדהים שגם היום בסוף כשהוא כבר וויתר בלאט עדיין לא נתן למריון לשחק

Comments closed