די מאריה. אדיוס

אין שום טעם לשנות את ואן חאל

כנראה צולם ביום חול
כנראה צולם באימון

הייתה לי איזו מחשבה כשדי מאריה לא הגיע למחנה האימון שיונייטד צריכה לחנך. לתת לו לשחק דקה במוקדמות האלופות. לא כדי לחנך אותו את אלא את פאריס סן ז׳רמן. יש טקטיקות נלוזות ויש טקטיקות נלוזות יותר. וזו בה מנסים לסכסך בין השחקן למועדונו כדי להוריד את המחיר היא רעה חולה. חבל שליברפול לא היו יכולים לעשות דבר דומה לסיטי עם סטרלינג.

אבל אז  נזכרתי מי המנג׳ר ביונייטד. אז חבל לי שדי מאריה נכשל – הוא במיטבו שחקן מרגש וסיפור מרגש – אבל דבר אחד די ברור לי: לואיס  ואן חאל הוא מי שצריך להרחיק ממנו כל שחקן שהוא לא מרוצה ממנו. קיבלנו איזו הצצה לתוך עולמו של האיש עם עניין ויקטור ואלדז. אם הוא מתחיל לריב עם שחקנים זה הופך מאד מכוער. אז כל עוד ואן חאל המנג׳ר אז שבמועדון יהיו שחקנים שרק אלף אחוז מרוצים להיות במועדון ולהיות עם ואן חאל. אין שום טעם לנסות לראות אם ואן חאל אולי יסתדר עם מישהו.

וכך הלכו להם ואן פרסי, פלקאו ודי מאריה. נכון שזו נראית קצת תחנת רכבת אבל בסופו של דבר יש פה הערכה מאד מדוייקת של העונה שעברה: היו בעיות גדולות והייתה גם התקדמות. אבל אם מישהו מאלו היה פוגע הכל היה נראה אחרת לגמרי.

ולגבי שחקן ההתקפה שמן הסתם יגיע – הוא כבר שחקן של ספטמבר. מי שנמצאים באולד טראפורד חייבים להעפיל לליגת האלופות.

פאניקה! אחרי מגן הקהילה
פותחים עונה (1) - תיאום ציפיות

156 Comments

יואב 3 באוגוסט 2015

1..2..3 ו…
לא מאד שונה מימי פרגי. בכל האמור לעזיבה. שונה מאד מפרגי בכל האמור בקבלת השחקן והערצת השחקן למאמנו.
אבל כבר לא מייצרים פרגי יותר. נשארנו עם הטווסים, הנפוחים, המשמימים, הפרופסורים והאפורים. ועם הרוק סטאר. המיוחד.

אילן 6 באוגוסט 2015

איזה השוואה….

אריק 3 באוגוסט 2015

מספר 7 הגרוע בתולדות המועדון כולל אואן וולנסיה.
פחדן עלוב שלא היה בו את הפייט להוציא מההרכב את יאנג.
אמרתי לידידנו המשותף בשיחת חומוס, בזמן שכולם התלהבו ממנו בהתחלה שאני מרגיש שזה לא זה. אין חיבור. שאנצלוטי צדק לגביו. לצערי זה היה נכון.
מעולם לא שמחתי כל כך ששחקן עזב את המועדון.
הלקח נלמד כך אני מקווה. שחקנים במחירים טובים מהיבשת הישנה. כך זה היה אצל פרגי וככה זה צריך להיות. מעדיף בהרבה את פדרו.

יהושע פרוע 3 באוגוסט 2015

פחדן ועלוב? נו באמת אתה רציני? אחלה שחקן שכל קבוצה הייתה רוצה.

ולמשהו אחר לגמרי: איזה שחקן כן מתאים לואן חאל? הוא בסך הכל עושה מויס עם תקציב גדול פי עשר. שימשיך ככה!

אריק 3 באוגוסט 2015

פחדן עלובהכן. ברח מתחרות בפרמייר ליג ומאבק על מקום בהרכב עם יאנג, לחיקה החמים של ליג 1. שם נח. אין תחרות. אפשר לספור כסף בלי להתאמץ אז למה לעבוד קשה?

אריאל גרייזס 3 באוגוסט 2015

למה לשחקן להיאבק אם המאמן שלו לא סופר אותו ופעם אחר פעם מציב אותו במקום שמבליט את החולשות שלו? אם היית עובד בשביל בוס כזה, לא היית מחפש כבר מקום עבודה אחר במקום "להיאבק"?

יואב 3 באוגוסט 2015

יססססס(:

אריק 3 באוגוסט 2015

ייאלל יאללה ממש קורע לב. שנה אחת בליגה קצת קשה אז בורחים לליגת מיקי מאוס?
אולי צריך להתנצל בפניו שיש שלוש ארבע קבוצות עם תקציב דומה ויש תחרות.
סניור די מריה, סליחה שפה מכסחים, דוחפים מתחרים וכו. רק שלא יתפוס כדור ביד באמצע אנפילד תוך כדי משחק כי הקהל מפחיד אותו.
קורע לב.
הוא רכרוכי ולא מתאים ליונייטד. עם כל חוסר חיבתי לצנון ההולנדי. הסגנון גם לא מתאים ליאנג וגם היכולת שלומלא משהו אבל הוא ופלאייני נלחמו במקום לייל.

צרפתי 3 באוגוסט 2015

ליגת מיקי מאוס? אריק, נעלבתי…

Matipool 3 באוגוסט 2015

יורודיסני זה ליד ..

מאנו 4 באוגוסט 2015

מר. אריק היקר, יצא לך לראות פעם משחק של רוסאריו סנטרל, הקבוצה שממנה הגיע די מריה לאירופה? אחרי שתראה ותרחיב אופקים קצת, תחשוב שנית על מה שאמרת (קהל, פיזיות, תחרות).

*לא הבנתי אם זה שהוא מפחד מתחרות עם אשלי יאנג זה בדיחה לא מצחיקה או שהיה לך טייפו עצבני והתכוונת למישהו אחר (שאני לא מצליח לחשוב עליו)?
תחרות על ההרכב עלאק.

ריצ'י מקאו 4 באוגוסט 2015

מסכים לכל מילה אריק. הייתי מעדיף לו היה נשאר אצלכם כדי להיות רכיכה יקרה.

אריק 3 באוגוסט 2015

הדרביליסט הגדול נגד אלמריה הראה למגן את הגב ב38% מהנסיונות הממוצע בליגה היה 49% גם זה ון חאל?

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

מנג'ר שמבליט את החולשות שלו? וואלה, די מריה שיחק בכל עמדה ששיחק בה והצטיין בה בעבר, 2 הצדדים והיו ניסיונות גם מהאמצע.
די מריה קיבל קרדיט ללא הפסקה כמעט כשחקן הרכב וגם כשהיכולת שלו היתה ירודה במיוחד.
אין יותר גב מזה שמנג'ר יכול להעניק לשחקן.

הדיבורים ממנצ'סטר מספרים על שחקן שלא רצה להשתלב, שהיה מרוחק מכל השאר, שלא טרח ללמוד אנגלית, שאשתו לובשת את המכנסיים בבית, התוצאות בהתאם.
בפעם הראשונה שנתקל במשוכה שונה וקשה בקריירה שלו, הוא העדיף לברוח כמו שפן לליגה נוחה הרבה יותר.
כל הכישרון שברגליים לא שווה כשהאופי הוא רכרוכי, יונייטד צריכה הרבה יותר מזה.

אשלי יאנג, שחקן עם פחות יכולות ברגליים, היה עם צמוד עם הגב לקיר בקיץ שעבר, היה לו את יאנזויי שהלהיב עונה קודם לכן על העמדה שלו, הביאו לו את די מריה גם כן, הוא יכול היה להוריד את הראש, יכול היה לחפש לעזוב לקבוצה קטנה יותר, הוא בחר לתת את הכל על הדשא, בלי קשקושים לתקשורת, בלי לערב את הסוכן שלו, פשוט להילחם על מקומו דרך המגרש, הוא עשה זאת בגדול, עם כאלה אני יכול לצאת למלחמה.
איפה זה ואיפה די מריה שעשה פרצופים של רע לי בנשמה בכל פעם שמגן חלש חילץ ממנו כדור בקלות או שעוד הגבהה שלו ניסתה להרוג ציפורים בשמיים של הסטרטפורד אנד?!

ביי ביי, ולא נתגעגע.

סימנטוב 3 באוגוסט 2015

לאנחל "סנצ'ו פנצ'ו" די מריה אין את הבטן להיאבק על מקום בהרכב והוא לא אלפא פ.ס.ז' מתאימים לו כמו כפפה אין תחרות בליגה יש לידו מי שיוביל.

הנבל 5 באוגוסט 2015

מסכים עם אריק ,
יונייטד היא קבוצה שהשחקנים ששרדו בה הרבה שנים הם הפייטרים .
רונאלדו הגיע כדריבליסט טוב , ושחקן חלש בשאר תכונותיו.. הוא עבד קשה והגיע לאן שהוא הגיע.

וידיץ' , אברה , קין , רוני , אפילו יאנג וג'ונס (תראה גם את שאוו בעונה הזאת). הם פייטרים וזאת הסיבה שהם עדיין שם , כל מי שהיה אנוכי נזרק מהסירה .
כי זאת מנצ'סטר יונייטד , ופה לא מורידים את הסטנדרטים בשביל אף אחד.
מקווה שיבוא חלוץ רעב , אם לא אז ינוזאי חייב לנצל את ההזדמנות. כי אם לא, הוא גם יזרק החוצה.

יאיר 3 באוגוסט 2015

ההתקפה דלה מאוד, מקום לדאגה.

ניינר / ווריור 3 באוגוסט 2015

פדרו שהוא שחקן נהדר לא הפתרון. הוא לא סקורר

דניאל אחר 4 באוגוסט 2015

דווקא פדרו בכושר היה הפינישר הטוב ביותר בברסה. אם ון חאל יחזיר אותו לכושר הוא בקלות שחקן של 15 שערים בעונה

אביאל 3 באוגוסט 2015

השמועות מדברות על איברימוביץ׳, גם אם זה לעונה אחת זה יכול להפוך את יונייטד למועמדת בכירה בליגת האלופות.

יאיר 3 באוגוסט 2015

זלאטן לא יגיע.
אני לא מת על פדרו אבל אנחנו חייבים שחקן בעמדה הזו ובנוסף חלוץ. אחרת… שמינית גמר ומקום שלישי זה כל מה שאפשר לבקש.
ועוד לא דיברנו על העזיבה הצפויה של דה חאה, רומרו כמחליף? בדיחה לא מוצלחת.

גיל 3 באוגוסט 2015

לא רומרו, קילסן.

יאיר 3 באוגוסט 2015

גרוע יותר

גיל 3 באוגוסט 2015

על סמך מה? להזכיר לך מה אמרו כשדה חייאה הגיע?

יאיר 4 באוגוסט 2015

על סמך מה? על סמך היכולת שלו פשוט מאוד.
על דה חאה אני זוכר דיבורים מעולים כשהגיע ולמרות זאת הוא התחיל בכלל לא טוב.

גיל 4 באוגוסט 2015

לא נראה לי שוער נבחרת שהגיעה לחצי גמר המונדיאל יהיה כזה גרוע.

יובל 4 באוגוסט 2015

רק שלא תגיעו לדו-קרב פנדלים ואז הוא יוציא אותו רגע לפני כמו במונדיאל.

יאיר 4 באוגוסט 2015

בארטז היה שוער שזכה במונדיאל והוא היה גרוע.

גיל 5 באוגוסט 2015

בארטז לא היה כזה גרוע. עשה שטויות לפעמים אבל גרוע?

יאיר 5 באוגוסט 2015

הוא בטח לא היה מספיק טוב. משמייכל ועד ואן דר סאר לא היה לנו שוער ראוי.

גיל 5 באוגוסט 2015

הוא היה בקבוצה 4 שנים וזכה איתם פעמיים באליפות אז כנראה שהוא היה מספיק טוב. קילסן אם יגיע הוא צעיר יותר ויש לו לאן להתפתח. גם אני לא חושב שהוא יהיה כמו דה חייאה אבל הוא עדיף בהרבה על רומרו ולא יהיה קטסרופה לדעתי.

יאיר 6 באוגוסט 2015

אני לא יודע אם ראית את המשחקים או לא אבל זכו באליפויות למרות בארטז ולא בזכותו. אני לא אומר שהיה שוער נוראי כפי שההולנדי לא כזה, פשוט רחוקים מהרמה המצופה משוער מנצ'טר יונייטד.

אריאל גרייזס 3 באוגוסט 2015

זלאטן וואן חאל ביחד. כן, זה יעבוד מעולה

אריק 3 באוגוסט 2015

כבר נוסה בעבר. נגמר בצורה היחידה שזה יכול להגמר

אריאל גרייזס 3 באוגוסט 2015

לפני 20 שנה, כשלזלטאן לא היה אגו? זלאטן בעצמו אמר שהוא לא מסתדר עם ואן חאל ולא יגיע בגלל זה ליונייטד. אולי הוא משקר, לא יודע.
בכל מקרה, אני לא רואה סיבה לפסז למכור. הם מוכרים רק שחקנים שהם לא ממש צריכים, כי לקנות אין להם שום בעיה

אריק 3 באוגוסט 2015

נגמר בפיצוץ. יש באמת תסריט אחר לשני אלה. פה אגב אהיה בצד של השחקן. לא משנה מה יקרה.

ניק 4 באוגוסט 2015

אתם יודעים הכי קל תמיד להאשים את ואן חל שהוא לא מסתדר עם שחקנים.
אבל שוכחים כמה שחקנים האיש הזה פיתח ונתן להם הזדמנויות ראשונות – צאבי, שווני, מולר וכל הדווידסים והסידופים של אייקס.

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

תמיד זה קל כי בדרך כלל זה מה שקורה. אתה יודע, אם זה מגעגע כמו ברווז ונראה כמו ברווז..

אביאל 4 באוגוסט 2015

אריאל – לא עניין של פ.ס.ז. רוצים או לא רוצים למכור, איברימוביץ׳ כבר בגיל ומעמד שאם הוא רוצה לעזוב הוא עוזב.

אביאל 3 באוגוסט 2015

ההחתמה הגרועה ביותר בעידן הפריימר ליג.

דורפן 3 באוגוסט 2015

הוא היה קצת פחות אסון משאומרים. בישל יותר מעשרה שערים, עוזב עדיין במחיר סביר (נדמה לי כ-15 מליון הפסד), אז רחוק מלהיות ההחתמה הכי גרועה. החתמה לא טובה.

edgecator 3 באוגוסט 2015

דורפן, הייטרים לא מתעסקים עם עובדות. הם גם נוטים לשכוח מחלוצים אוקראינים גדולים. לדוגמה.

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

בישל 11 שערים וזה בדיוק המקרה שבו הסטטסטיקה משקרת.
אם תעבור בישול בישול תגלה שחלק מהם היו כדורים רעים שתודות לשחקן שכבש ולאחר שהצליח להשתלט בקושי על הכדור או להציל את המצב, נרשם לדי מריה בישול, חלק אחר היה כשדי מריה "התחיל במהלך" כפי שתמיד היו כותבים בעיתונים בישראל על שחקן ישראלי בחו"ל וכשרצו לפאר אותו בכוח.

הפלופ הכי גדול בתולדות יונייטד ואולי בליגה האנגלית.

אריק 4 באוגוסט 2015

+1. צוואר לצוואר עם קארול.

אביאל 4 באוגוסט 2015

דורפן – הנתונים פחות חשובים, הסיפור הרבה יותר – גם הרכש הכי יקר, הולך אחרי העונה והכי גרוע לא נראה שאכפת לו בכלל.

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

דווקא זה שהוא הולך אחרי עונה אחת הופך אותו להרבה פחות כושל. יונייטד חתכה הפסדים מהר מאוד ולא הפסידה גם יותר מדי כסף עליו. ליברפול בזבזה שלוש עונות על קארול והפסידה 20 מיליון פאונד. צ'לסי בזבזה שלוש עונות על טורס והפסידה 50 מיליון פאונד. יונייטד בזבזה עונה והפסידה 10 מיליון פאונד. לא נורא

אביאל 4 באוגוסט 2015

אריאל – שוב המספרים פחות חשובים, זאת התדמית, בטח שלו ובטח ובטח של יונייטד, לא זכור לי מקרה של חיתוך כזה מהיר עם שחקן במחיר ובמעמד הזה, בטח שהוא לא חווה איזה פציעה קשה או ירידה חדה ביכולת.

ביחס של בין הציפיה (בטח בעונה שבו יונייטד החתימה אותו כדי להיות השחקן המוביל בקבוצה) לבין מה שקרה בפועל אין כמעט דומה לו.

תקרא את הדברים של דורפן עם החתימה שלו, זה מספיק כדי להבין.

אריק 3 באוגוסט 2015

התחרות היחידה היא אנדי קרול.

Matipool 3 באוגוסט 2015

טורס בצ׳לסי . פאקינג 50 מיליון פאונד .

אריק 3 באוגוסט 2015

וכמה תארים? ושערים חשובים?

אריאל גרייזס 3 באוגוסט 2015

כמה תרומה היתה לו לתארים בצ'לסי? אפס.

edgecator 3 באוגוסט 2015

3 – שהקשר שלו אליהם עקיף לגמרי.
0 – אלא אם שכחתי משהו. אני מקווה מאוד שאתה לא מדבר על השער מול ברצלונה.

Matipool 3 באוגוסט 2015

צדיקים – מלאכתם נעשית בידי אחרים .. (-:

אריק 3 באוגוסט 2015

הכי אהבתי את הבישול לוויליאן… ;)

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

טורס כבש את השער שהעלה סופית את צ'לסי לגמר גביע אירופה, נגד ברצלונה בנואו קאמפ, רק על זה הוא החזיר איזה 10 מיליון מהמחיר.
טורס היה כישלון חרוץ, די מריה עוד יותר.

ק. 4 באוגוסט 2015

הם היו עולים גם עם לא היה כובש מול חצי מגרש להשכרה בדקה ה-93

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

הוא גרם לגארי נוויל להגיע לאורגזמה בשידור ישיר, אל תבטל את זה בקלות.
בוא נסכם שהוא הבטיח במאה אחוז את העלייה לגמר.

edgecator 4 באוגוסט 2015

מ-99.9% ל-100%? שווה כל פני.

דוד 3 באוגוסט 2015

אם ואן פרסי היה נשאר אז היו לו 25 בישולים.
לגבי זה שצריך לעלות לצ'מפיונס, אני מניח שזה נכתב במרירות

גיל 3 באוגוסט 2015

הכל נכון ועדיין התחנת רכבת הזו לא מעידה טובות על המועדון בכללותו. שחקו כמו די מאריה שאולי נתן עונה גרועה צריך לקבל עוד הזדמנות. העובדה ששחקני על עוברים וחולפים להם כאילו כלום לא תורמת ליציבות. ואן חאל בעצמו אומר שהוא יעזוב עוד שנתיים שלוש ומה אז? יבנו הכל מחדש?

רומן 3 באוגוסט 2015

פה בבלוג לפני קצת פחות משנה אחרי 2 המשחקים הראשונים שבהם הוא היה טוב אמרתי שהוא בלוף לטיני חלשלוש שלא מתאים לליגה הטובה בעולם והנה הוא בורח בבושת פנים.
קצת נותן לכם פרופורציות לגבי גדולתו של החבר הגמד שלו , ההוא שלא נתן גול אחד כל הקופה.

YG 3 באוגוסט 2015

כמה קבוצות מהליגה הטובה בעולם הזאת שלך, הגיעו לגמר גביע אירופה לאלופות בשלוש השנים האחרונות?

רומן 3 באוגוסט 2015

העניין הוא שהן כל שבוע משחקות נגד הטובות בעולם, בזמן שריאל וברסה משחקות נגד לבאנטות וחטאפות והשד יודע מי עוד, אז זה טיפה לא הוגן.

מאנו 4 באוגוסט 2015

הכסילות והנבערות של חסידי הכת המשיחית שנקראת "חובבי הפרמייר ליג" או כפי שהם נוהגים להזכיר תמיד – "הליגה הטובה בעולם" פשוט מצחיקה אותי כל פעם מחדש. "בלוף לטיני חלשלוש"? מעבר לגזענות שלך, אדון רומן, אתה מפגין בורות מדאיגה. אנחל די מריה, לידיעתך, לפני שהגיע לבנפיקה, שיחק ברוסאריו סנטרל. רוסאריו סנטרל, לידיעתך היא קבוצה בליגה הארגנטינאית. הליגה הארגנטינאית, לידיעתך, היא ליגה לא פחות פיזית מהפרמייר ליג, רק שכשזה נוגע לליגה האהובה שלהם, אז הם יגידו ש"בפרמייר ליג לא היו שורקים על זה", אך כשזה קורה בארגנטינה, הם יגידו "כדורגל אלים וברברי" (ראינו את התגובות האינטליגנטיות בקופה אמריקה האחרון).
אנחל די מריה זכה באיזה גביע קטקנטן עם אוזניים גדולות, שנה לפני שהגיע לעיר החושך והאפרוריות מנצ'סטר. סתם ככה, בשביל הרקורד. הוא שיחק בליגה הספרדית, והתמודד עם קבוצות כמו ברצלונה ואתלטיקו מדריד, שבאותה עונה (וגם בעונה האחרונה) היו טובות יותר מכל קבוצות הפרמייר ליג האהובה. הוא התמודד עם ולנסיה וסביליה, קבוצות חזקות עם שמות פחות נוצצים לעומת הקבוצות עם שפיכת הכסף המבחילה מהפרמיירליג, אבל לא פחות חזקות. או סתם קבוצות כמו אתלטיק בילבאו, שעשתה ליונייטד בית ספר לא פעם ולא פעמיים.

"הליגה הטובה בעולם" (שיותר מ-3\2 ממנה זרים, עם קהלים מנומנמים, אלופה משמימה ומדושנת ללא תחרות אמיתית, מחירי כרטיסים שערורייתים והבדיחה הכי גדולה בתחרויות היבשתיות של העונה החולפת).

אופיר 4 באוגוסט 2015

+1 מאנו. כל אחד זכאי לדעות או להעדפות (מעדיף מסורתית את הפרמיירליג באופן אישי), אבל עם עובדות קשה להתווכח.

רומן 4 באוגוסט 2015

לגבי ה"פיסיות" זה לא העניין של הכח והאגרסיביות, זה עניין של קצב משחק, של שטף.
די מריה פשוט לא עמד בקצב, כמו פורלאן כמו פלקאו שפרחו בליגת הסייסטה, אבל נעלמו בפרמייר ליג.
לכן אני מת לראות את הגמד המקיא מרוסאריו מוכיח את עצמו בליגה הטובה בעולם, אבל הוא פחדן עלוב שלא יעזוב את החממה שלו.

אלן 4 באוגוסט 2015

כנראה לא ראית את הגמד פעמיים בגמר האלופות נגד האלופה הגאה יונייטד. זוכר איך הוא אנס את ההגנה המהוללת שלהם?

רומן 4 באוגוסט 2015

ראיתי ראיתי, רוצה לראות אותו משחק כדורגל שנה שלמה.

מאנו 4 באוגוסט 2015

אתה רוצה רשימה של שחקנים שהצליחו בפרמייר ליג ונכשלו בליגות אחרות? יש המון כאלה. אבל למה תמיד אנחנו שומעים ש"הם נכשלו בפרמייר ליג כי הם לא עמדו בקצב ובפיזיות" אך כששחקני פרמייר ליג נכשלים בליגות אחרות אז אף טענה של חוסר התאמה ויכולת להתמודד לא מועלית.
הגמד המקיא מרוסאריו…הכינויים שלך מצחיקים, האמת. אני לא אוהד ברצלונה, אבל אתה מביך את עצמך. מסי גדול על כל הליגה האנגלית, וזה הוכח כל פעם שהוא שיחק נגד קבוצות אנגליות. תכף תספר על לי על לילה רטוב בסטוק סיטי. מביך.

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

על הקצב והפיזיות מספרים לא מעט שחקנים זרים שהגיעו לשחק בפעם הראשונה באנגליה, לעומת מקומות אחרים, ועל שלקח להם זמן בכדי להסתגל (ולא כולם מצליחים לעשות זאת).
די מריה, עם כל הכבוד לעבר המוצלח שלו, נכשל להתמודד עם לא מעט דברים באנגליה, דווקא בעונה שבה הליגה האנגלית היתה חלשה יותר ומול מגנים שהוא היה אמור לסובב בקלות, חלק מזה היה שהוא לאחר מספר משחקים ראשונים, פשוט הלך לאיבוד, אפילו בדברים הקטנים כמו לדעת לחלק נכון את הכוחות, התוצאות היו בהתאם.
קאגווה, אחד השחקנים הכי מלהיבים בליגה הגרמנית, ליגה שנחשבת קצבית ופיזית גם כן, לא מצא את הרגליים והידיים מהבחינה הזו באנגליה.
לא כולם רכים כמו די מריה או קאגווה, ועדיין, על הדבר הזה שמייחד את הליגה האנגלית לעומת כל השאר, אני לא רואה סיבה לנסות ולעוות את זה כאילו זה לא קיים.
משום מה מעולם לא שמעתי על שחקנים בריטים שמצאו את הקצב או פיזיות המשחק מחוץ לבריטניה ככאלה שהם התקשו לעמוד בו.

מאנו 4 באוגוסט 2015

הליגה האנגלית פיזית ומהירה. הספרדית טכנית וטקטית (ולא פחות מהירה מבחינת מהירות וזריזות השחקנים). זה עדיין לא אומר שדי מריה נכשל ביונייטד בגלל אופיה של הליגה. זה הרבה יותר קשור לקבוצה הכושלת שבה הוא שיחק והמאמן שאימן אותו. שחקנים לא תמיד מתאימים לקבוצה שבה הם משחקים, וזה לאו דווקא קשור לליגה.
שחקנים בריטים, עם כל הכבוד, הם לא בדיוק סחורה חמה – לא באנגליה ובטח שלא בשאר אירופה, כך שקשה ממש להתייחס לזה.

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

די מריה לא הצליח להצמודד גם עם האספקטים הללו, זו עובדה, לא המצאה שלי וראיתי כל שנייה שלו במדי יונייטד, להפסיד במאבקי כוח פעם אחר פעם באחד על אחד, זה לא קשור לקבוצה וגם לא למנג'ר.

שחקנים בריטים היום הם פחות סחורה חמה, בעבר הרבה יותר ולא זכור לי שמייקל אואן למשל התקשה עם המהירות וזריזות של השחקנים בספרד, גם לא בקהאם לצורך העניין וגארת' בייל לא היה זקוק לשנייה של חסד לפני שהחל לפרוע שטרות גם כן.

מאנו 4 באוגוסט 2015

גארת' בייל הוא הדוגמא שלך? קצת בעייתי. דייויד בקהאם מעולם לא היה שחקן באמת גדול על המגרש. חולצות הוא מכר, זה נכון.

רומן 4 באוגוסט 2015

אני אשמח לשמוע על דוגמא של שחקן שכיכב בפרמייר ליכ ונכשל כשלון חרוץ באיזושהי ליגה אחרת.

מאנו 4 באוגוסט 2015

שלוש דוגמאות שקופצות לי לראש מהזמן האחרון: יוהאן קאבאי, ססק פאברגאס וגארת' בייל במידה רבה.

מאנו 4 באוגוסט 2015

וכל הקבוצות האנגליות, שנכשלו במפעלים האירופאיים :)

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

גארת' בייל? נכשל כישלון חרוץ בספרד? במידה רבה?

טוב, לבזבז את הזמן עם עיוורים שיש לי הרגשה מונעים משנאה עיוורת לכל מה שאנגלי/בריטי אין לי.

כל טוב.

מאנו 4 באוגוסט 2015

אתה מוזמן לפתור את הנושא בכך. זה כמובן יעיד שאתה צודק.
כל טוב.

רומן 4 באוגוסט 2015

נו מה אתה רציני?
בייל נכשל בריאל? בייל היה השחקן המצטיין בעונה הראשונה והיה בסדר גמור בשניה.
איפה קבאי נכשל, הוא היה שחקן הרכב טוב בניוקאסל והוא שחקן הרכב טוב בפסז.
לגבי פבריגאס, יש טיפה של אמת בדבריך, אבל מפה לכשלון חרוץ הדרך ארוכה.
בקיצור אין לך דוגמה חד משמעית ומהדהדת ולנו יש המון.

ק. 4 באוגוסט 2015

קבאי בקושי שיחק בפסז'.
למעשה כל מי שהיה מצויין אצל ונגר חווה ירידה בליגה אחרת (הנרי, למרות עונה אחת טובה מאד, חלב, פלאמיני).
ובאמת בת'כלס, זה דיון די מיותר כי גודל המדגם של שחקנים שכיכבו מחוץ לליגה האנגלית ונרכשו ע"י האנגליות הוא גדול בעשרות מונים.
מסכים עם טל שיש הטייה ויתרון לתכונות מסויימות בכל ליגה, למרות ששחקנים גדולים, בסיטואציה המתאימה, יצליחו בכל ליגה

רומן 4 באוגוסט 2015

ק'
מסכים איתך שהמדגם באמת בעייתי.

מאנו1 4 באוגוסט 2015

1. בייל לא היה השחקן המצטיין בעונתו הראשונה. חבל לשקר. יש לא מעט שחקנים שהיו טובים ממנו, ובפער. הוא נתן עונה סבירה פלוס יחסית לעונה ראשונה. אם לסכם את השנתיים שלו בספרד, הוא לא התקרב להצדיק מבחינה מקצועית את הסכום ששולם עליו. לא נראה לי שיש מחלוקת במדריד על כך שבייל הוא אכזבה, למרות שללא ספק יש לו פוטנציאל להשתפר בעתיד.
2. יוהאן קאבאי קיבל לא מעט הזדמנויות בפ.ס.ז' מי שראה את הליגה הצרפתית יודע זאת. מי שהסתפק בשידורים ספורדיים של פ.ס.ז' בצ'מפיונס סבור כנראה שהוא לא קיבל הזדמנות. חבל להגיד אם לא יודעים. יוהאן קאבאי הוא אחד הפלופים הגדולים בצרפת בשנים האחרונות, יחסית לסכום שהושקע בו. אין על זה בכלל מחלוקת. הוא היה אחד הקשרים הטובים בפרמייר ליג, ובשנה האחרונה הוא הפך לקשר בינוני בליג 1.

אביאל 4 באוגוסט 2015

מאנו – גארת בייל כשלון ? על סמך מה ? בתוך קבוצה שבה הוא הכוכב השני או השלישי במעלה הוא שיפר מהותית את הסטטיסטיקות שלו, העונה הקודמת היתה בינונית, העונה הראשונה היתה מוצלחת מאוד.

פאברגס אמנם חזר לאנגליה, אבל היה בורג בברצלונה.

קבאיי לא קיבל הזדמנות בקישור עם מוטה (ניסיון) וראטי (כוכב עולה) ומטודי (שחקן מקומי).

רומן 4 באוגוסט 2015

מודה שלא ראיתי אף משחק בליג 1 בחיים

רומן 4 באוגוסט 2015

ולגבי מסי, רק דבר אחרון, אתה זוכר את השם חאליד בולהארוז?
היה שחקן הגנה בינוני בצ'לסי, מסי עד היום מחליף טיטול כל פעם שהוא שומע את שמו.

גיסנו 4 באוגוסט 2015

כשמסי היה בן 19 בלחץ והיה גם נפצע כל יומיים, אין ספק שזו הוכחה מושלמת להכל.
אם רק בולהארוז היה משחק נגד רפאלוב לא היית מפאר אותו ככה.

אביאל 4 באוגוסט 2015

רומן – איך הזכרת לי את בולהארוז !! האמת שרונלדיניו יותר פחד ממנו :)

גל 3 באוגוסט 2015

אני דווקא לא מסכים. בתור אוהד יונייטד רציתי שיעברו(די מריה ופסז כאחד) סדרת חינוך. אין מצב שנרשה למועדון נחות כמו פ.ס.ז׳ שכל מה שיש לו זה כסף, לשלוח את המאמן והכוכבים שלו לדבר בתקשורת על זה שדי מריה עוד רגע עובר בזמן שיונייטד לא מוציאה אף הצהרה למעט ״אין לי מושג איפה הוא״. התנהלות מביכה של המועדון.
והקנס הזה של שבועיים משכורת? איך זה כל הקנס? לא להגיע למחנה אימונים בלי להודיע לאף אחד במועדון ולא לענות לגורמים במועדון זה קנס של שבועיים? איפה ההגיון בכך? הוא פגע בשם של המועדון ואם זה לא יטופל כמו שצריך(וזה כבר לא) כל שחקן ירשה לעצמו לזלזל במועדון, הרי העונש הוא קטן. לעומת המענק חתימה שלו בפ.ס.ז׳ משכורת של שבועיים זה כלום ושום דבר.

לדעתי היה צריך לשמור אותו, לא לתת לו את הדקה בליגת אלופות, לגרום לפ.ס.ז׳ אבל להזיע לפני שיגיע. להבהיר שלא מוכנים למכור אותו בהפסד ולתת לפ.ס.ז׳ להתבשל. יש להם את הכסף לשלם, וליונייטד יש את הכוח הכלכלי להרשות לעצמם לקחת ״סיכון״ שכזה.

התנהלות מביכה.

אסף THE KOP 3 באוגוסט 2015

הממ… צרות בגן עדן ?

אריק 4 באוגוסט 2015

הבנתי למה אתה אוהד ארגנטינה. מתוחכם!!

אריק 4 באוגוסט 2015

הבנתי למה אתה אוהד ארגנטינה. מתוחכם!!

אריאל גרייזס 3 באוגוסט 2015

בהערת אגב שלא קשורה ליונייטד או למועדון אחר, אני מוכרח לומר שתמיד אני מתרשם מחדש איך אוהדי כדורגל לוקחים את הצד של המועדונים על זה של השחקנים. עזבו כשאתה אוהד של קבוצה ושחקן שלך עוזב אותה, אז ברור שאתה כועס על השחקן. אבל הנה דורפן נותן פה את הדוגמא של סטרלינג שעוזב מועדון שהוא שונא (טוב, למועדון שהוא גם לא ממש מסמפט) ועדיין הוא לוקח את הצד של המועדון על פני זה של השחקן.
עכשיו, זה נכון – השחקנים הם לא ממש עניים. לא צריכים את העזרה של ההסתדרות. מצד שני, סטרלינג עזב קבוצה כי הוא רצה שכר שהם לא היו מוכנים לשלם כשהיו קבוצות שכן היו מוכנות לשלם אותו. במקרה של די מאריה, הוא עזב מקום עבודה שבו הוא לא הסתדר לעומת מקום עבודה שבו הוא יהיה יותר מאושר. ועדיין, אנחנו לוקחים את הצד של המועדון – אוסף של טייקונים עשירים שעושים כסף מהאוהדים (שיט לואדס אוף איט) במקום את הצד של השחקנים שבסך הכל יש להם 10 שנים של קריירה מצליחה והם מנסים למקסם את מה שהם יכולים להוציא ממנה.
בחיים אני לא אבין את זה. כן, בתור אוהד ליברפול אני עצבני על סטרלינג. אבל אם אני מסתכל במבט על? הוא עשה את מה שטוב לו, בדיוק כמו שכל מועדון עושה את מה שטוב לו. ליברפול הרי היתה זורקת אותו לכלבים (תסתכלו על באלוטלי כרגע) אם הוא היה גרוע.

סימנטוב 3 באוגוסט 2015

מסכים עם כל מילה. חשבתי על זה השבוע שאני תמיד בעד השחקנים עד שזה מגיע לקבוצה שלי… הייתי שמח אם היה נשאר לעוד עונה ונאבק על דקות בלי קשר להשקעה (אם הבעלים הפסידו עליו הם יריצו את החוב אל החנות הספונסרים וכו' וכו') אלא בגלל שהוא אמור היה אמור להוביל ועכשיו צריך לחשב מסלול מחדש וגם בגלל הקושי בימינו לרכוש שחקן עולמי.

דורפן 3 באוגוסט 2015

אין לי שום תלונה שהם רוצים לעבור. יש לי תלונה לשחקן תחת חוזה שלא מופיע למחנה אימונים – כנראה בהוראת המועדון שרוצה לקנות אותו. צריך להיות סדר בעסקים.

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

שנה שעברה, ליברפול החליטה למכור את פאביו בוריני, שחקן תחת חוזה, והוא החליט שהוא לא רוצה – האוהדים שחטו לו את הצורה. השנה, ליברפול מייבשת את באלוטלי, לא לוקחת אותו למסע המשחקים אלא כל מיני ילדים, ולאוהדים זה לא מזיז בכלל. גם כשיש אירועים כמו סטרלינג או דה חאה או די מאריה מי שסופג את האש זה השחקן ולא המועדון שמשפיע עליו.
איכשהו, אנחנו תמיד לוקחים את העמדה אנטי השחקנים

אהד 4 באוגוסט 2015

יש חוזה שהם חתמו עליו. זה החיים וזה לא שהם רעבים ללחם. הרי אם סטרלינג היה נפצע וגומר את הקריירה, ברור שליברפול הייתה משלמת לו את כל המשכורת. אז למה מצפים שהמועדון יכבד את החוזה ולשחקן מותר לעבור כשבא לו? והדברים יפים במיוחד כאשר יש סעיף שחרור,

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

הביטוח היה משלם, לא ליברפול. העובדה היא שהמועדון מעביר שחקן מתי שבא לו ואיך שבא לו. בארה"ב זה עוד יותר קיצוני, שם לשחקן ממש אין זכות וטו. ועדיין, כשהמועדון מפר את ההסכם הזה לאף אחד לא אכפת.

אהד 4 באוגוסט 2015

אבל מי משלם לביטוח? ואם סטרלינג סתם היה מתברר כאנדי קארול 2.0?
בכל מקרה, זה עניין של הקצאת סיכונים. תחתום על חוזה ארוך טווח עבור משכורת גבוהה ומענק חתימה בעבור התחייבות לשחק במועדון כל עוד אתה תחת החוזה.
מועדון לא מעביר שחקן מתי שבא לו באירופה ובכל מקרה השחקן תמיד יכול לסרב. אני מניח למשל שמוריניו לא התלהב למכור את צ'ך דווקא לונגר, ועם זאת הוא מכר אותו בשל הרצון של השוער. זה קורה כל הזמן.
דווקא בארה"ב יש דוג טובה בנבא, שם שחקנים מעדיפים לחתום על חוזים קצרי טווח השנה בשל העלייה בתקרת השכר לאחר מכן. ואני מסכים לגמרי שיש בעיה בכך שקבוצה יכולה להעביר ללא הסכמה את השחקן לעיר אחרת וצריך לתקן את זה. אבל זה ממש לא המצב באירופה.
ויותר מזה, בסופו של דבר הדברים הללו רק ישחקו לטובת הקבוצות הגדולות ויעמיקו עוד יותר את הפערים.

ריצ'י מקאו 4 באוגוסט 2015

רונן פשוט צודק. זה נכון לגבי די מריה ונכון לגבי סטרלינג ונכון לגבי מסצ'רנו ששבת שביתה איטלקית כשרצה לעבור לברצלנוה. השיטה היא פסולה בעיקר כשהמועדון שמעוניין לרכוש בוחש בקלחת. אצל הספרדיות זו בכלל שיטה. מתחילים בכתבונת בעיתון הבית בה מראיינים איזה כוכב עבר שאומר משהו על זה ששחקן איקס מתאים לקבוצה. אחר כך מוסיפים איזו כתבה בארץ המוצא של השחקן על זה שהוא מעוניין לעבור למועדון גדול יותר. השחקן והסוכן מכחישים בצורה רפה אבל מודים שהתעניינות כזאת מחמיאה להם. אחר כך כבר מסובבים לשחקן של את הראש במערבולת של שמועות ממקורות כאלו ואחרים ואז או אז, גם השחקן מתחיל לעשות בעיות עם דרגות אסקלציה ידועות מראש.
מבחיל!!!!! רוצים שחקן? פנו לקבוצתו כמו גברים ושלמו את מחיר סעיף השיחרור.
אני בכוננות מאז שרונאלדיניו אמר שקאוטיניו ממש מתאים לבארסה. זה היה לפני חצי שנה. ראה זה פלא, עכשיו השמועות אומרות שבארסה דורשת תמורת טראורה זכות ראשונים על קאוטיניו. הנה זה מתחיל…

מישהו אחר 3 באוגוסט 2015

במקרה של סטרלינג אין פה עניין של צדדים. הוא תחת חוזה וכמו שרבים אחרים שותקים ומסיימים חוזה כדי לעבור למקום אחר/להרוויח יותר וכו', גם הוא היה צריך להז***ן בסבלנות. ילד קטן עם שתן שעלה לראש, גם תודות לסוכן ולקבוצה שאליה הוא עבר, וזה הרבה יותר מרתיח גם את אוהדי הקבוצות האחרות מאשר בעלי קבוצות טייקונים שרוצים להרוויח. וגם אתה יודע שלא בטוח בכלל שהוא עשה את מה שטוב לו ולקריירה שלו, אלא רק רדף אחרי עוד כמה ג'ובות במיידי.

נצלש – אבל איזה חתיכת פרק של טרו דיטקטיב. מתי הסיכום עולה? :-)

צרפתי 3 באוגוסט 2015

׳להזדיין בסבלנות׳ זו עברית תיקנית, אין צורך בכוכביות.

אריק 3 באוגוסט 2015

זה לא מדוייק. זה תלוי במקרה. די מריה לא הרוויח שום אמפטיה. עובדה שלרונלדו עדיין שרים.
יש דרך להתנהל. לא סטרלינג ולא די מריה לא ראויים לקרדיט.

דוד 3 באוגוסט 2015

הכל נובע מהרצון להאמין שהכל יהיה טוב… הרי דורפן אוהד את יונייטד ולא את די מריה

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

אבל זה קורה גם כשהוא מדבר על ליברפול, בה הוא לא נחשד באהדה

D! פה ועכשיו 4 באוגוסט 2015

אריאל, אתה משמיט את אחד הבסיסים הכי חשובים לאהדת ספורט, בלעדיו אפשר לסגור את הספורט המקצועני.
סוגרים את (רוב) הרציונליות לרגע והולכים למגרש, מתיישבים מול הטלויזיה.

ניר 3 באוגוסט 2015

לי זה עצוב כי די מאריה שחקן נהדר, ועד שמגיע שחקן ברמה הזו ליונייטד הוא הולך. בסגל של יונייטד אין עוד שחקנים בליגה שלו, חוץ מאולי וויין רוני ודה חאה, שגם הוא בדרך החוצה. עם זאת, ואן חאל הוא המנהל, ובעיניי הוא עושה עבודת ניהול לא רעה בכלל, ולכן צריך לתת לו גב ואם שחקן לא מתאים – לא נורא.

מה שהכי מדאיג אותי הוא טווח הזמנים. ואן חאל אמר שהוא יפרוש תוך שנתיים, וזה עשוי להוביל לבנייה של סגל שנועד לזכות באליפות אחת-שתיים ושאחר כך יתפרק, ובנייה כזו כוללת סגל של שחקנים שהם מבוגרים יחסית ואחר כך תישאר אדמה חרוכה. פה המקום של המועדון להגן עליו מפני אינטרסים קצרי טווח.

ערן (המקורי) 3 באוגוסט 2015

אוף טופיק לגמרי, שאלה לדורפן (ולכל מי שיכול לענות…):
האם יש מקרה דומה לזה של אייל לחמן- מאמן שלאורך שנים הקבוצות שלו מואשמות- בצדק מוחלט בעיניי- בהליכה על הרגליים כשיטת משחק אלימה (מסכנין נגד ניוקאסל לפני עשור; ועד משחקי ידידות נגד עכו ובבולגריה עתה) ומסוכנת?
מה עלה בגורל אותם מאמנים?
ואין הכוונה שלי כאן לליגות שבאופן כללי אלימות וגם לא למשחקים מיוחדים וספציפיים שגלשו לשם, אלא לקבוצות שבאופן שיטתי מפוצצות רגליים, כסוג של שיטת משחק (כדי לפצות על נחיתות? להרתיע יריבים? סתם בשביל להוציא אגרסיות? אין לי מושג מה עובר בראש של מאמן של קבוצה אלימה…)

האג 4 באוגוסט 2015

אתלטיקו מדריד.

אלן 4 באוגוסט 2015

וואלה??

דורפן 4 באוגוסט 2015

הייתה ווימבלדון של פעם… אבל מאמן שעושה את זה במשחקי ידידות – קשה לומר שנתקלתי ביותר מדי מקרים פסיכים כאלו

ערן (המקורי) 4 באוגוסט 2015

ואני זכרתי מוימבלדון שעיקר הכסאח היה ויני ג׳ונס, שעשה עם זה קריירה לא רעה.
ואני תוהה עכשיו איך תופעה זו לא מוגרה דרך השטח על ידי מאמנים / מנהלי קבוצות אחרות שיחרימו את קבוצות לחמן במשחקי אימון.
4 פצועים לאחרונה לעכו מול אשדוד במשחק ידידות, זה הכל חוץ מהפתעה.
(וניסיון העבר מלמד אותי שעל ההתאחדות /שופטים בטח אי אפשר לסמוך. עובדה)

מאנו 4 באוגוסט 2015

יש שחקנים בודדים כאלה. דוגמא טרייה הוא השוער של בוקה, אוגוסטין אוריון.

ניק 3 באוגוסט 2015

מבחינתי רגע השפל שלו והרגע שהבנתי שזה מקרה אבוד הייתה ההרחקה שלו נגד ארסנל בגביע, כשהוא דחף את השופט.
אני מניח שמבחינת יכולת הוא יכל לתרום השנה כי קשה לקחת את השנה שעברה כאינדיקציה כי לא היה שחקן התקפה אחד שנתן עונה טובה.
אבל אחרי ההרחקה ההיא ואחרי ההעלמות שלו אין לי אלא לאחל לו קיבימנט צלחה.

אופיר 4 באוגוסט 2015

סחטיין על יונייטד שהצליחו להציל חלק גדול כל כך מההשקעה, הייתי בטוח שביזוי עצמי כזה יביא לצניחה בערך המנייה, אבל לא כך היא בעולם בו קיימות סיטי ו-פ.ס.ז' (ויונייטד עצמה נושאת תרומה נכבדה לאינפלציית המחירים והמשכורות בשוק).

אלעד 4 באוגוסט 2015

אין להצטער וההחזר החלקי על ההשקעה ראוי להערכה.
די מאריה הראה עליבות מנטלית – יכול להיות שמאמן אחר היה מלטף אותו ועוזר לו יותר – ואן לאל הראה לו שהקבוצה (והמאמן ) והמאבק על המקום גדולים יותר מכל שחקן בודד.

מאנו 4 באוגוסט 2015

לואי ואן חאל היה צריך לתלות את חליפתו אחרי המונדיאל האחרון, ולפרוש לחיי גמלאות באחד האיים הצפוניים של הולנד. הייתי למשל פעם באי Texel, מקום חביב, הרבה מסלולי אופניים. הולם אותו.

טל המנצ'סטרי 4 באוגוסט 2015

כשהוא יפרוש יש לו בית חלומות בפורטוגל לחזור אליו, יש שם יותר שמש מאשר בהולנד.

מאנו 4 באוגוסט 2015

בכלל טוב אז. תאכלס פורטוגל עדיפה על הולנד במובן הזה.

אביאל 4 באוגוסט 2015

מאנו – אתה באמת מזכיר לי את גדולי הטוקבקטים באתר one וערוץ הספורט, אלו ששלחו את מסי באמצע העונה, את רונאלדו קברו וממש עכשיו הם מודאגים ממש משלושה הפסדים של ברצלונה במשחקי ההכנה ואולי צריך להחליף את אנריקה.

הדבר המשעשע ביותר בדברים שלך היא המחשבה איזה תגובה היה מקבל כתב ספורט אם הוא היה אומר את דברים כאלה לואן חאל.

מאנו12 5 באוגוסט 2015

דווקא לא קברתי את רונלדו, מסי או ניימאר. לא רואה טעם להשוואה בכלל, מעבר לכך שהשוואת אותי לטוקבקיסט בone.
ואן חאל היה מאמן גדול אך עם בעיות קשות של יחסי אנוש. כיום הוא נשאר בעיקר עם בעיות יחסי האנוש. זה לא קשור לעונה האחרונה שלו במנצ'סטר. הוא מזכיר לי את דרור קשטן בישראל, להבדיל. מאמן עם קבלות ועבר גדול וחסר תקדים, שבסוף הקריירה שלו נשאר בעיקר עם הנרגנות והארכאיות.
אני סבור שימיו הגדולים של ואן חאל מאחוריו. אתה מוזמן לחשוב אחרת.

No One 4 באוגוסט 2015

תסמונת JUST DO AS I SAY , DONT DO AS I DO מורגשת פה בצורה משמעותית
זה די משעשע ש"אוהדים" של קבוצות שופכים זעם קדוש על שחקנים שרוצים יותר כסף,מקום עבודה יותר נוח ,או מקום יותר נעים לגור.
לעומת זאת אני משער ש 99 אחוז מאנשים אלה לא היו חושבים יותר משניה והיו עוזבים את העבודה שלהם כדי לקבל את כל הדברים האלה
לא די מריה ולא אף ספורטאי בעולם חייב משהו לקואופרייטן דוגמת מנצ'סטר יונייטד ,דאלאס קאובויס ,סאן אנטוניו ספרס או מכבי תל אביב
ואני משער שאפילו בעלי התפקידים במקומות האלה מבינים את זה ומקבלים את זה

אבל האוהדים , אלה שהיו יורקים לבוס שלהם בפנים ומתפטרים בחיוך עצום אם מקום עבודה אחר היה מציע להם יותר כסף,תנאי עבודה יותר נוחים ומקום יותר טוב לחיות בו , הם זועמים על די מריה הבוגד הזה
ואז מה אם הוא דיבר עם קבוצה אחרת , קבוצות לא מדברות על מחליפים למאמן או שחקנים מאחורי הגב ?

אופיר 4 באוגוסט 2015

מסכים עם השורה התחתונה, אבל לא עם חלק מהסיבות.
כן, אנשים רגילים עוברים עבודות בשביל יותר כסף, אבל ברמות השכר עליהן מדברים כאן זה חסר משמעות, ואני מסופק אם מי מהשחקנים האלה אי פעם עבר קבוצה כדי להרוויח מספיק בשביל 12 דורות קדימה במקום בשביל 10.
אישית, הייתי הולך ברגל (רץ!) ממנצ'סטר לפאריז לו היו מציעים לי שם עבודה, אבל (א)אני לא יכול להרשות לעצמי את הבית הכי יפה בשכונה הכי טובה במנצ'סטר ו-(ב)לא הגעתי לעיר על תקן המושיע תוך שבירת שיא ההעברות.

הסיבות בגינן כן הייתי עובר בכל זאת: המועדון (כל מועדון) לא היה ממצמץ אם יכול היה להחליף אותי בדגם משודרג, ו-ואן חאל הוא דוגמא לבוס שהייתי בורח ממנו לצד השני של כדור הארץ.

שורה תחתונה: יונייטד הביאה שחקן לוקסוס בלי תכונות מנהיגות במחיר ובשכר של שחקן שבונים סביבו קבוצה, ונתנה לו לעבוד תחת אחד הדגנרטים הגדולים בתולדות המשחק. נפטרה בינתיים מהאחד, וטוב תעשה אם תפטר גם מהשני.

גיל 4 באוגוסט 2015

אין לרוב האנשים בעייה עם הרצון של שחקנים לעבור קבוצה. יש להם בעייה עם הפרות חוזה, התעלמות מהקבוצה וחוסר מאמץ כשיש לך איתה חוזה. זה כמו שמתכנת שרוצה לעבור חברה יכניס באגים בכוונה לתוכנה שהוא כותב כדי שהחברה תשחרר אותו.

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

זה פשוט לא נכון. מה שהאוהדים עשו לטורס לפני כמה שנים, למשל

אהד 4 באוגוסט 2015

יש חוזה – כבדו אותו. זה הכל.

גיל 4 באוגוסט 2015

לא אמרתי שבכל המקרים זה ככה אבל במקרים של דה חייאה ודי מאריה וגם סטרלינג זה ככה.

ניק 4 באוגוסט 2015

אגב שחקנים שעוזבים נראה שרפאל סופית בליון.
לי זה ממש חבל, מאוד אהבתי אותו ואני חושב שמקצועית נטו יש לו עוד הרבה מה לתרום לנו. הבעיה שהפציעות די גמרו אותו.
אבל להבדיל מדי מאריה זה שחקן שצריך להגיד לו הרבה תודה רבה ובאמת מקווה שהוא יצליח שם

wazza 4 באוגוסט 2015

כל מילה

סימנטוב 4 באוגוסט 2015

מצטרף כל מילה

מאנו 4 באוגוסט 2015

שחקן בינוני מאוד. לדעתי ליון עשתה טעות.

יוסי מזרחי 4 באוגוסט 2015

קודם כל,שיהיה לו בהצלחה במקום החדש. ובלי לערב יותר מדי אמוציות, השידוך הזה לא הצליח. די מריה הוא חקן מהדרג העליון היום אבל הוא חסר כנראה מרכיבים שנדרשים לשחקן שיונייטד רוצה לראות כציר מרכזי. אי הה=תאמה לא מורידה מערכו המקצועי ולא מדרכה שי יונייטד אפילו בעידו ואן חאל.
אישית ,וכאן עם אמוציות, אני שמח על עזיבתו. לא ריאתי הו פתרון לצרכים ולא פוטנציאל להובלת הקבוצה. יחד עם זה, הוא שידר כל הזמן שהיה מעדיף את פאריז על מנצסטר עוד לפני העונה הקודמת, ויחד עם מנטליות של לוחם שחסרה לו ובו, עבורנו הוא היה בעל פוטנציאל תרומה נמוך.
הלואי והיה בו חצי ממה שיש בתחומי המסירות, מוכנות ומחויבות שיש באשלי יאנג, שחקן מסקאלה אחרת לגמרי , ושהצליח מעל למצופה כי הבין את מקומו ומה הן הדרישות.
בקיצור ים תיכוני מצוי, פרימדונה מול מי שבא כל פעם מחדש לעבוד.
העובדה שואן חאל הוא אדם לא נח, נגיד כך,לא היתה גורם ולא מאיץ בכשלון של די מריה.
כמו שכתב כאן טל, הוא קיבל מספיק הזדמנויות ותמיכה מהמנגר,ולא עמד בציפיות. לכן תודה רבה ודרך צלחה.

יוסי מזרחי 4 באוגוסט 2015

המהירות מהשטן. שכחתי לעשות הגהה.

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

ועוד משהו קטן – יש לדעתי מידה לא קטנה של עבודה על עצמך בעיניים כשאתה אומר "ללמד מועדון X לקח", כשאתה אוהד קבוצה בסדר גודל כזה. יונייטד או ליברפול לא שונות מפסז' או הסיטי – כולן מפתות שחקנים מקבוצות קטנות יותר לעבור אליהם. אם זה שואו או שינדרליין או לוברן או לאלנה. אולי זה לא נעשה בצורה כל כך של להשתין מהמקפצה כמו שפסז' עושים (דווקא אני לא ראיתי את זה עם הסיטי. סטרלינג הביע רצון לעזוב כבר שנה שעברה, עוד לפני שהם בכלל הגישו הצעה אחת) אבל עדיין מתקיים פה מדרג מזון שבו כל אחד גונב מזה שיש לו קצת פחות כסף ממנו. זה הכדורגל העולמי היום. כולנו היינו רוצים לחזור אולי לתקופה של לפני 20 שנה, אבל זה לא יקרה

אהד 4 באוגוסט 2015

ההבדל הוא שליברפול מפתה את השחקנים הלא נכונים ;)

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

זה היה עובד לך קצת יותר טוב אם לא היית כותב את זה בפוסט על אחד הרכשים הכי כושלים בפריימרליג על ידי יונייטד, אתה יודע

אהד 4 באוגוסט 2015

אי אפשר להסתלבט על שתי הקבוצות?
חוץ מזה שדי מאריה הוא לא רכש כזה כושל.. אם מחשבים את מכירת החולצות שלו וההייפ שזה ייצר עבור המועדון, מנצסטר לא הפסידה יותר מדי, בטח לא כמו ליברפול עם קארול או צלסי עם טורס ושבצנקו.

דורפן 4 באוגוסט 2015

אריאל – בכלל לא נכון. לא הכל בעולם הוא ״כולם עושים את זה״והכל אותו דבר אז אין רעים בכלל״ .תראה לי שחקן שלא הופיע למחנה אימונים כי מנצ׳סטר יונייטד או ליברפול רצו אותו? ואל תביא דוגמאות של ״שיחק בלי חשק״. יש הבדל תהומי בין לפתות שחקן ללהגיד לו לא להופיע למחנה אימונים. דויד דה חיאה מתאמן ומשחק ומקיים את החוזה שלו. לא יהיה הסכם מכירה? סבבה -יהיה חופשי בינואר. סטרלינג הודיע שהוא לא מקיים חוזה שהוא חתם עליו. הוא והקבוצה שגרמה לו לעשות את זה צריכים להענש. כלומר הוא צריך להיות מורחק לכמה שבועות.

אריאל גרייזס 4 באוגוסט 2015

נו, שחקנים מכופפים את הידיים להנהלה שימכרו אותם בכל העולם. רובם לא עושים שביתה איטלקית אבל בנטקה לא הודיע לאסטון וילה שהוא רוצה ללכת לליברפול? ואן פרסי לא סירב להישאר בארסנל? אז סטרלינג לקח את זה צעד קדימה אבל זה מקרה קיצוני. כששחקן רוצה לעזוב הוא עוזב ובדרך כלל הוא עושה את זה כשהוא יודע שיש קבוצה שרוצה לקחת אותו

דורפן 4 באוגוסט 2015

לכל דבר בעולם יש גבול. אי הופעה לפעילות של הקבוצה היא הגבול.

z 4 באוגוסט 2015

רוחו נראה לי עשה משהו כזה…

אריק 4 באוגוסט 2015

רוחו לא טרח להוציא ויזה לארהב.
רוחו, אולי שיחק כבר את משחקו האחרון ביונייטד.
לא רואה אותו בסגל לפני שיוכיח נכונות להופיע בu21.
וטוב שכך. נראה כמו מי שמתאים לפסז'

דורפן 4 באוגוסט 2015

אגב, כל עניין הויזות חובבנות של המועדון.

אריק 4 באוגוסט 2015

לא אוהב שמתייחסים לשחקנים כמו ילדים מפגרים בני 4.
שילכו (שישלחו איזה באטלר) ויוציאו ויזה.
כל כך קשה?

מאנו 4 באוגוסט 2015

רונן, ג'ורדן אייו הודיע ל Lorient שהוא לא מתאמן יותר בקבוצה אם הם לא נותנים לו לעבור לאסטון וילה. וכן, זה די דוחה.

אהד 4 באוגוסט 2015

אז בגדול, הייתי מייבש אותו על הספסל. לא רוצה לשחק? לא צריך קנס ותשב בצד.
כשזה לוריין אני מניח שהיא לא תוכל לעמוד בזה, אבל כשזה ליברפול או היונייטד?

אגב, זה מה (שכנראה) עשתה ולנסיה עם אוטמנדי והניסיון הנלוז של היונייטד לפתות אותו.

אריק 4 באוגוסט 2015

חייב להגיב לזה.
יונייטד מעולם לא הייתה מעוניינת באוטמנדי או בגאיטן. הכל סיפורים של הסוכנים שלהם שקיבלו חיים משל עצמם ברשת.
אני עדיין קורא שעוד רגע גאייטן בבדיקות.
המקורות האמינים לענייני יונייטד צוחקים על השמועות האלה כבר מזמן.
הדבר היחיד שנלוז פה זה שמועות אינטרנט מטופשות.

אהד 4 באוגוסט 2015

לא יודע מה עם גאיטן. מנצסטר כן רצתה את אוטמנדי. השחקן עצמו אישר את זה (הוא אמר שכל מה שהסוכן שלו אומר זה בידיעתו והסוכן אמר את זה). תמיד אפשר להגיד שהסוכן שיקר וביקש מהשחקן לשקר גם כן, אבל אם זה המצב – עולה השאלה מדוע? הוא הרי לא קיבל שדרוג בשכר או הארכת חוזה..
אגב, אפילו ולנסיה לקחה את העניין קצת יותר ברצינות ממך, וחתמה על זכרון דברים עם גראי לאור החשש שהיונייטד תרכוש אותו.
בקיצור, המקורות האמינים לענייני ולנסיה ממש לא צוחקים מהעניין.

אריק 4 באוגוסט 2015

לא יודע מה עם ולנסיה, כשזה קשור ליונייטד וגם אוגדן וגם דאקר אומרים שזה קשקוש – אז זה קשקוש.

z 4 באוגוסט 2015

אמממ…התכוונתי למעבר של רוחו מספורטינג ליונייטד

אמיר המקורי 4 באוגוסט 2015

ואני חושב שבדיון הזה כולנו מפספסים את העיקר,הליגה מתחילה בעוד 96 שעות והקבוצה אינה מוכנה בצורה האופטימלית(בלשון המעטה..)
אני חושב שזוהי עונה קריטית להמשך דרכו של המועדון (ובוודאי ל LVG) בשנים הבאות,עוד כמה עונות לא טובות והצל של ליברפול הגדולה שלא מצליחה להתאושש כבר שני עשורים יתקרב אלינו…
אחד הסימפטומים כבר כאן בפתח,שחקני העל של היבשת כבר לא רוצים להגיע ואף מבקשים לעזוב(ראה מקרה דה חאה+דה מאריה)

עיקריי הבעיות:
1. כפי שהומחש היטב במשחק ההכנה האחרון מול קבוצתו החדשה של הארגנטינאי יש לנו מרכז הגנה איטי,בלינד וג'ונס(הזוהי בדיחה.?)
כל עוד לא יגיע בלם אחורי בשיעור קומה לא נזכה בכלום
2. גם בקישור ובהתקפה(למעט ממפיס)אין לנו מהירות פרמטר שבלעדיו שום קבוצה לא יכולה להפוך מטובה למצויינת..
3.לא הגיע סקורר! רוני לא ייתן 20-25 שערים ומפיס לא יעבור את העשרה(באחריות..),,אם יגיע פדרו זה ייראה הרבה יותר טוב.
גם כאן כמו במקרה הגנה בלי חלוץ מוכח אין לנו מה לחפש לו בליגה ובוודאי לא באירופה

ניק 4 באוגוסט 2015

אם מאטה הבקיע 10 שערים והררה 9, בעונה שהייתה חושך מבחינה התקפית, אין שום סיבה שמפיס וה2 האלה לא יגיעו למינימום של 30 שערים העונה. תוסיף לזה שגם פלייני ויאנג הם שחקנים שיודעים לשים גולים (נניח 10 ביחד).
וברור שיבוא עוד שחקן התקפה. אז ככה שמה שהחלוצים לא יבקיעו אין סיבה שהקשרים לא יבקיעו.

אריק 4 באוגוסט 2015

אם זה נכון שדי מריה לא עבר בדיקות אתמול כי הוא אמר שהוא עייף מדי – זה נהדר.

ק. 4 באוגוסט 2015

מה זה משנה?איפה זה פוגע בו? יעבור אותן מחר, ויעשה את המיליון ש"ח בשבוע שלו

דורפן 4 באוגוסט 2015

זה נכון. אבל האמת שזה גם מטורף שהפגרה שלו רק החלה איפשהו באמצע יולי. נושא אחר.

ק. 4 באוגוסט 2015

כן, נושא אחר, באמת לא הגיוני שלשחקנים יש בקושי חודש מנוחה ואז שבוע-שבועיים לפתיחת הליגה. מילא שאלו שחקנים שמכירים טוב את הקבוצה (למשל הדרום אמריקאים של בארסה), אבל חדשים כמו שכתבת, הם שחקנים של ספטמבר.
בלי קשר, חבל לי על הכיוון המסחרי שהקריירה של די מריה הולכת אליו (כבר שעבר ליונייטד, לא באשמתו), שחקן שמאד אהבתי לראות (למרות ששיחק בריאל מדריד שאני מתעב ספורטיבית) בריאל ובבנפיקה.

Srtest - ארטסט 5 באוגוסט 2015

מעניין איך כולם מדברים על די-מאריה ולא מזכירים את פלקאו. לשניהם היתה התחלה דיי דומה ודי-מאריה אפילו הצליח למשוך קצת יותר לפני שקרס. שמה קשה לקבוע על מי האחריות ואילו במקרה של פלקאו אני זוכר עוד בתחילת השנה שאף אחד לא הבין למה אחרי שהבקיע והיה לא רע בהתחלה ואן-חאל מייד הצהיר שהוא על הפנים ושם אותו במלתחות עד הצ'אנס הבא. לגבי די-מאריה השאלה שצריכה להשאל היא למה בכלל הוא הגיע. נראה לי שלא רק במועדונים ישראלים הקהל לעיתים הוא המנהל ואחרי העונה החולפת כאילו היה צריך להביא שם גדול. אני גם לא יודה אם יש בהנהלת יונייטד סמכות מקצועית שיכולה להכריע במקרים כאלה או שכל-כך הרבה שנות דומיננטיות של הסר לא השאירו שום מקום לסמכות מקצועית נוספת. די-מאריה טוב בחבורה של גאנרים, בקבוצה שמבליטה את הכישרון האישי של שחקניה. בקופה-אמריקה אפשר היה לראות שדי-מאריה הרבה יותר טוב כשהוא פשוט לוקח כדור ועושה מה בראש שלו כשגם שחקנים אחרים עושים אותו דבר. כשהוא צריך לתרום לשיטתיות במשחק הקבוצתי כאילו כל היכולת שלו נעלמת. מה שנקרא אתה חי על שכונה ואתה מת על שכונה. כנראה שמול כל מאמן אחר כולם היו משוכנעים שדי-מאריה הוא האשם ואילו כאן בגלל ואן-חאל הוא מזוכה מחמת הספק ואילו רק אוהדי יונייטד בטוחים שהוא פדלאה. האם כל-כך בקלות ואן-חאל נכנס לנעלי הסר רק בגלל שהוא שם גדול? תכלס בשנים האלה כמעט ולא רואים שום שינוי. יכול להיות שהמועדון בכללותו חייב להנחית את איברהימוביץ' אפילו אם מדובר בתאונה ידועה מראש.

Comments closed