ההפסד בסוונסי

יונייטד תלויה בשחקן הכי לא טוב שלה

אפשר למצוא גורמים להפסד. ההגנה הייתה יכולה להיות טובה יותר בשני השערים. אבל להפסד יש רק גורם אחד. ווין רוני תשעה משחקים באנגליה בלי שער. כבד, שקוף, צפוי. לא מאיים על ההגנה ולא גורם לה לזוז. וכשכבר נופלת לרגליו הזדמנות הוא ממסמס אותה.

ודווקא עכשיו הוא מקבל מעמד שלא היה מעולם אצל אלכס פרגוסון. מקום בטאבו בהרכב הראשון. אי אפשר לתת לו אפילו לנוח. ויונייטד תלויה בשחקן הכי לא טוב שלה.

ah copy

הדבר העיקרי שיונייטד השיגה העונה מבחינת כדורגל הוא הפחתה ניכרת של הברדק. אף אחת מיריבותיה של יונייטד עד עכשיו לא הייתה קרובה להטריד אותה. שום שחקן יריב לא הבקיע מולה. שניידרלין, שואו ודרמיאן הפכו את המגרש למאד מאד צר עבור היריבות וביחד עם החזקת כדור די דומיננטות היקף הפעילות ההתקפית של היריבות ירד פלאים. היו כמובן מצבי הבקעה ליריבות, אבל בכמות נמוכה מאד, ושום יריבה לא יצרה מומנטום התקפי.

כדורגל מהסוג שיונייטד משחקת הולך לבסוף לאחד משני כוונים: או שהקבוצה הופכת שקופה והיריבה אומרת לה ״תחזיקו כדור, אין לנו בעיה עם זה״. או שמישהו מסובב את המפתח והקבוצה מבקיעה מתוך דומיננטיות. זו צומת הדרכים עכשיו.

עוד דבר חיובי הוא שאחרי הרבה מאד זמן אני חושב שאפשר להגיד מה ההרכב הראשון של יונייטד. רביעיית ההגנה ברורה. בלינד הוא לא פתרון אלא אידיאולוגיה שאחד הבלמים תורם להחזקת הכדור (קצת בדומה למה שהיה משצ׳רנו בברצלונה). מרכז הקישור ברור כשקאריק מוריד עומס משווינשטייגר. והעמדה היחידה שאני חושב שבאמת פתוחה היא זו מתחת לרוני. כרגע נראה שהררה ופלאיני יחלקו אותה – כשכל אחד מביא איכותיות אחרות. הררה יותר פליימייקר ופלאיני יותר טריילר.

הרכב יציב זה דבר מעולה. אבל הרכב יכול להיות יציב רק אם הוא מבקיע.

Yep
יומן דבלין (3) - ההפסד לווסטהאם

145 Comments

Danny - Long Island 30 באוגוסט 2015

לדעתי אם נאפשר להררה לשחק ולתפקד כמספר 10, הוא יבקיע לא מעט….

דורפן 30 באוגוסט 2015

לדעתי אם הוא יבקיע לא מעט יאפשרו לו לשחק כמספר 10…
as simple as that

Danny - Long Island 30 באוגוסט 2015

Let's start this trend, today

גיל 30 באוגוסט 2015

גם העמדה של זה שמעל "מתחת לרוני" צריכה להיות פתוחה לדעתי.

וגם המשחק הזה הוא הזדמנות לתת הצהרה שלא רק הסיטי הם המועמדים היחידים לאליפות אלא גם יונייטד. ניצחון יבסס אותם במקום השני כקבוצה השנייה הכי טובה בליגה. תיקו או הפסד ואנחנו תקועים שוב במאבק על הצ'מפיונס ליג.

גיל 30 באוגוסט 2015

אגב, רק ב8 מ39 המשחקים עד כה ניצחה הקבוצה הביתית.

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2015

אני לא חסיד גדול של גישת הרכש כפתרון להכול- חיבור קבוצתי ואימון יותר חשובים במקרים רבים מלהוציא עוד עשרות מיליונים.

ואחרי שזה נכתב, עדיין מישהו צריך להבקיע. מופרך לחלוטין שיונייטד נכנסת לעונה שההתקפה שלה זה רוני בירידה, הרננדז (שגם עליו הולכים לוותר?) ופאקינג פלאיני.

Danny - Long Island 30 באוגוסט 2015

הרננדז; תן לו כמה משחקים, אז הוא החמיץ! כמה משחקים וגם הוא יבקיע. הררה מסוגל להבקיע מחוץ לרחבה, נראה שהיום זה יקרה שוב….

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2015

בנישה של חלוץ מחליף שעולה מהספסל, אני מחזיק מאד מהרננדז- כל אחד יכול להחמיץ במשחק נתון, אבל הוא הוכיח לאורך כל הקריירה שהוא שחקן למשחקים גדולים ורגעים גדולים.

הנקודה היא ש: א. הוא ורוני זה לא מספיק. ב. קראתי שגם עליו אולי הולכים לוותר.

אריק 30 באוגוסט 2015

איפה קראת תוהה? בסאן? וואלה? מארקה?
גאיטן ואוטומנדי כבר באו?

תוהה בדרכים 30 באוגוסט 2015

בפילון.

לא חקרתי את אמינות המקור, אבל זו שמועה שמסתובבת (גם זלצר חזר עליה בתחילת השידור). ואתה יודע, דיבור על עזיבה של הרננדז זה לא משהו שמוכר עיתונים.

אריק 30 באוגוסט 2015

אבל אתה אמור לדעת לא להתייחס לקראתי… שמעתי את זלצר…
אחרת היו ליונייטד בסוף החלון 664554 שחקנים.

אריק האדום 30 באוגוסט 2015

בתחושה שלי דברים משתפרים. יונייטד שוב דומיננטית.
נכון שעדיין לא פגשנו יריבה "גדולה" אבל בשנים האחרונות אנחנו נופלים אצל הקטנות (מה שלא היה קורה אצל הסר)
זו התחלה טובה.

yoA 30 באוגוסט 2015

אתר לצפיה ישירה? שהוא לא פוטבולול

סימנטוב 30 באוגוסט 2015

livetv.sx/en

no propaganda 30 באוגוסט 2015

sport7.ru, ronaldo7.net

אבישי 30 באוגוסט 2015

מאד אהבתי לראות את ההרכב של יונייטד, אבל סוונסי בחוץ בגשם זה משחק שרשום עליו פלאיני.. שחקן שגם השחקנים שלהם יפחדו ממנו.

אלון 30 באוגוסט 2015

מחצית ראשונה ואן חאלית – 62 אחוזי החזקה בכדור, כמעט ללא מצבי הבקעה. אצל סוונסי – 38 אחוזי החזקה, קורה של גומיס וכמעט שער של סיגורדסון.

להחזיק בכדור בשני שליש המגרש הרחוקים מהשער של היריב ורק לחכות עד שנאבד ונספוג ממתפרצת זה לא כדורגל חכם במיוחד.

אריק 30 באוגוסט 2015

לדעתי בלינד שם גם בגלל המסירות וגם בגלל שהוא מנהיג.
השאלה אם הוא מספיק טוב הגנתית. המושבעים עוד לא שבו…

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2015

עוד יומיים לחלון, שחלק מהכותבים והמגיבים קוראים לו חלון מוצלח. אני מכיר הרבה הגדרות להצחלה או לעמידה ביעדים, אחת מהן למשל היא קביעת מטרה ברורה ופתרון הבעיה, נניח "צריך מגן ימני והנה הפתרון, "
אני לא יודע אם יונייטד קבעה כיעד לרכוש חלוץ מרכזי מין 9 משמעותי, אבל אם כן, אז נכון לרגע זה אין פתרון ומסתמן שלא יהיה ניתן להגיד הצלחה. אותו רעיון לגבי מספר חמש,
יתכן וימצא פתרון לבלם מפני שיש עוד את גונס ורוחו, אבל המרדף אחרי שמות מסתיים בכלום ואם זו היתה מטרה אז אין כאן הצלחה.
חלון סביר ולא יותר בהתחשב במשאבים. כל מי שהובא הוא מתאים ונכון. לא לכל מה שהיה צריך ניתן פתרון והלואי שהיומיים הקרובים יהפכו את התגובה הזו למיותרת, ואפילו מגוחכת, אבל במועדון בסדר גודל הזה ,לא לפתור את בעית העמדות האלה ולמכור בזמן פציעות את השוער בלי גיבוי סביר אחר זה איך להגיד, הצלחה בסגנון ההצלחות של נתניהו: אויר ורוח וגשם איין.

גיל 30 באוגוסט 2015

יוסי, הכישלון היחסי במציאת חלוץ לא אומרת שהחלון לא היה מוצלח. הביאו הרבה שחקנים חדשים בתפקידים נחוצים. השאלה אם כדאי להתפשר על חלוץ סוג ב' או לא.

אריק 30 באוגוסט 2015

למה רוני זה סוג א??

גיל 30 באוגוסט 2015

רוני לא נחשב, הוא לא קיים.

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2015

גיל, ההנחה שלך שצריך להתפשר על חלוץ סוג ב היא טעות תפיסתית.
יונייטד יכולה להביא את כל מי שהיא רוצה(בגבולות נורמאלים, -ניימאר זה לא נורמלי) אם היא מבינה שצריך. כסף לא חסר, ומה שלא בא ב40 מליון יבוא בחמישים כאמור אם זה חיוני. לכן ההנחה שיצטרכו להתפשר היא לא במקום.
.
וכאשר אין לך חלוץ היד, אל תמהר להיפטר ממה שכבר ישנו.
.
ובשביל לקיים את הכללים הבסיסיים האלה, צריך להתנער מ"פילוסופיות" ושאר מרעין בישין. אבל בשביל זה , אולי לא מספיק ואן חאל, ואולי הוא יותר מדי, מה שבטוח, הוא לא במידה האופטימלית….

גיל 30 באוגוסט 2015

את השחקנים שהיא רוצה כמו מולר גם 100 מיליון לא יביאו אם הקבוצה לא מסכימה לשחרר אותם. ולשחרר את פלקאו וואן פרסי לא ממש שינה בעיניי. אם הם היו בקבוצה היינו מתלוננים איך מתבססים על שחקנים גמורים או אפתיים. ואני ממש לא חושב שוואן חאל צדיק גדול אבל בוא נחכה קודם לסיום החלון כדי לראות אם לא מחתימים אף אחד.

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2015

זה בדיוק הענין גיל, המרדף אחר שמות שברור מלכתחילה שהאריות לא ישחררו.
זו בדיוק הטעות.
ראה את גומיס (אני לא טועה בשמו??). שחקן כזה אין לנו היום בסגל הקבוצה ונתעלם כרגע מרוני, לא בפיזיות לא במהירות ולא ברעב. מי קבע שרק מולר הוא הפיתרון???
והחוצפה הכי גדולה היא לתת לציציריטו ללכת יומיים לפני סוף החלון. בלעדיו נהיה יותר טובים?? אי אפשר יהיה להעזר בחמישה -שמונה שערים שהוא יתן מהספסל???
השחצנות היא הבעיה. וראה את מה שאומר טל המנצסטרי בין המילים על אותו אחד שפיטרו כדי להביא את מה שיש ולבזבז בדרך 300 מליון.השחצנות,אוי השחצנות.

גיל 30 באוגוסט 2015

אני מסכים שלא מתנהלים נכון בניסיון להחתים רק שמות וחבל.

אריק 30 באוגוסט 2015

רומרו זה לא שוער…

דורמן 30 באוגוסט 2015

אבל הוא שוער נבחרת ארגנטינה והמנג'ר לימד אותו איך לעצור פנדלים.

אריק 30 באוגוסט 2015

איך הררה בחוץ ושווינשטייגר המזעזע נשאר?
רוני נהיה עול על יונייטד. איבוד הגדור בגול הראשון מחפיר .

Danny - Long Island 30 באוגוסט 2015

לצערי אין מעוף ואין יכולת סיום בהתקפה

yoA 30 באוגוסט 2015

כולנו ידענו שזה יגיע- הפסד ראשון על שמו של רומרו.
התקפה? אין לנו סיומת ולא תהיה לנו כזו גם כשרוני יתחיל להבקיע בליגה.

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2015

הבנתי הכל ובמשפט אחד. רומרו אשם.

גיל 30 באוגוסט 2015

רומרו טעה בגול אבל הנרפות של השחקנים אחרי הגול מדאיגה. כל הלחץ של החצי הראשון ועד הגול נעלם. רוני פשוט איטי יותר ולכן קל מאוד לסכל מה שהוא עושה. שוויני היה חושך היום וזה קורה אבל ברמה כזו כנראה שעוד רחוקים מלהתמודד על האליפות.

יעקב 30 באוגוסט 2015

אנחנו מבינים הכל
למה צריך לשחק עם 3 בלמים
למה רוני שיחק בקישור
למה הררה לא משחק רוב הזמן
למה רוני הוא חלוץ על ולא צריך מחליף
למה צריך לשחרר את הרננדס
למה בלינד בלם מספיק פיזי
למה רומרו אחלה שוער ראשון ולא צריך שוער אחר
רק דבר אחד אני לא איך מאמן כזה גאון לא מצליח להביא תוצאות ובטח תצוגת משחק מהנה.

המאמן הזה בודאות גורם למרבית השחקנים להראות הרבה פחות טוב.פשוט מסרסר אותם .

תומר ש 30 באוגוסט 2015

+100000

אלון 30 באוגוסט 2015

שנה שעברה אמרנו שנת בנייה, לחזור לצ'מפיונס. השנה היינו אמורים להתמודד על אליפות. חלוץ כבר לא יגיע לדעתי (ואן חאל טוען שלא צריך), ובלי חלוץ אין שום סיכוי לקחת אליפות. אפשר אולי לסיים 2-3 אם צ'לסי וארסנל ימשיכו לקרטע, ואולי גם זה לא. בלי קשר לתוצאות, גם כשמנצחים הכדורגל משמים.

אם לא יגיע חלוץ בחלון הזה מבחינתי הגיע הזמן להביא מאמן חדש (אם כי לא יודע אם יש כזה בנמצא). מבחינת ואן חאל לא לנסות לכבוש זאת אידיאולוגיה, זאת לא תוצאה של מחסור בשחקנים או של חוסר תיאום שיעבור עם הזמן. כל משחק אותו דבר, החזקת כדור ללא מצבים, ספיגה במתפרצות, ובדקה 70 ומשהו מעלים את פלאייני ועוברים לשחק כמו סטוק בימי קראוץ' היפים.

סך הכל – תוצאות בינוניות מאוד, כדורגל הרבה פחות מבינוני, ואי אפשר להגיד שלא זרקנו מספיק כסף.

Georgie Best 30 באוגוסט 2015

האם 2 קילומטר פור על הבלם יספיקו לרוני כדי לשגר בעיטה לשער?
230 מיליון ליש"ט על רכש כדי להוציא את מאטה והררה הכ"כ יצירתיים כדי לשלוח את פלאייני בטקטיקת סם אלרדייס, פתטי!
דווקא אחרי השער שיחקנו טוב, כמעט שמנו את השני (פביאנסקי מנע שער עצמי ומאטה היה צריך לכבוש מהעומק הנפלא של אנדר) אבל אז איבוד כדור רשלני של רוני, יאדה יאדה יאדה וזה 1-2 לוולשים. כמובן שגם רומרו לא חף מטעויות עם אשמה ישירה לשער השני ומשחק רגל חלש ביותר.
סעמק, במקום לצאת לפגרה המעיקה הזו על הגל אנחנו שוב מפסידים אחרי יתרון במגרש המקולל הזה.

ליאב 30 באוגוסט 2015

המשחק הזה בעיקר הוכיח כמה בלינד לא מתאים להיות בלם. כמה חורים ואי שקט בהגנה. היו יכולים להבקיע, אבל הקו האחורי חלש ובעיקר בלינד שנתקל בחלוץ פיזי כמו גומיס. יש עוד 3 ימים לסיום עונת ההעברות. שנה שעברה היה מעניין, לכו תדעו מה יהיה עכשיו.

אריק 30 באוגוסט 2015

רוני נהיה עול על הקבוצה.
למה מאטה והררה שהיו טובים יוצאים ודפאי ורוני שהיו איומים ממש נשארים?

תומר ש 30 באוגוסט 2015

+1000

ק. 31 באוגוסט 2015

רוני הוא אתרוג וממפיס, שהוא אמנם כשרון נהדר הוא הולנדי.
גם בארסה אכלה קש בתחילת העשור הקודם מההתעקשות שלו על הולנדים. לקח כמה שנים שם לנקות את האורוות

אריק 30 באוגוסט 2015

היתרון הגדול של סואנסי הוא בעמדת המאמן.

יעקב 30 באוגוסט 2015

לגמרי נכון

אבל לא רק בקבוצה זו

ניק 30 באוגוסט 2015

פשוט מדהים איך מוניטין של שחקן עושה את כל ההבדל.
אם לרוני היו קוראים ווין מורצ'יץ הוא לא היה מצליח למצוא מקום גם אצל גיא לוזון בצרלטון.
אבל יש לו מוניטין של שחקן טוב, כי הוא נתן כמה עונות טובות (בימים שגרמניה עוד הייתה מאוחדת), אז הוא מקבל את סרט הקפטן ומקום קבע בהרכב.
פשוט עצוב.

לא חושב שיש צורך להאשים את רומרו בהפסד, הגול השני היה ממצב כל כך קרוב שבאמת מיותר להאשים שוער במצב הזה.
מה שכן כנראה שבמשחק הבא נדע סופית מי הולך להיות השוער הראשון שלנו העונה.

אלון 30 באוגוסט 2015

אתה חושב שאם דה חאה היה בשער הגול השני היה קורה? לדעתי לא

יואב 30 באוגוסט 2015

כמה עונות טובות? וואלה? רק טובות? ורק כמה?
דיי מדהימה האמת התגובה שלך.

גיל 30 באוגוסט 2015

שיהיה שחקן העשור מצידי, זה משנה? כרגע הוא משחק רע ולא צריך לפתוח.

אריק 30 באוגוסט 2015

יואב. רוני היה שחקן נפלא. לא פחות. מתי אבל לאחרונה נתן עונה מצויינת?
לא אצל ןן חאל לא אצל מויס. פרגי לא פתח איתו נגד מדריד עונה קודם, פרגי חשב שוולבק(!!) עדיף עליו (אני חשבתי שזאת טעות, אבל אם היה בעונה טובה היה פותח.)
עונה לפני זה סיטי לקחה אליפות ואני חושב שהוא היה עסוק בלריב עם גיל ופרגי.
אז אנחנו צריכים ללכת חמש שנים כדי למצוא אותו בכושר מצויין לאורך זמן.
הרבה מדי.

יואב 30 באוגוסט 2015

אריק,
רוני עדיין עומד על 20 בעונה, כל עונה, מהרגע שהגיע (בכל המסגרות). כמו הוראת קבע. אי אפשר להתייחס אליו כאל שחקן סגל או עבר. הכושר שלו לא טוב, אין ויכוח, רק נראה לי שניק מאד קיצון בהקשר שלו.
גיל,
אל תתפרץ לדלת פתוחה בלי שהבנת למה התכוונתי. אם הוא לא טוב, שלא ישחק. אני לא מרוויח מזה כסף. שלא ישחק…
רק מעניינות אותי מהן האופציות האחרות.

יוסי מזרחי 30 באוגוסט 2015

מסכים עם יואב.
לא למהר לזרוק אותו מכל המדרגות. הכושר שלו היום גרוע, אבל הוא יודע עוד כמה דברים והם יגיעו.

ניק 30 באוגוסט 2015

יואב,
לי דווקא יש זכרון לטווח ארוך ואני זוכר איך רוני ניסה לברוח פעמיים מהקבוצה והיה צריך לשלם לו פעמיים כופר כדי שישאר.
מאז הפעם השנייה (שאגב בתקופה הזאת התחילה גם הירידה בכושר שלו), הוא איבד אצלי את כל הזכויות ואם זה היה תלוי בי, אני באמת ובתמים מעיף אותו מהקבוצה לפני כל שחקן אחר (אפילו בחינם)… בגלל זה כל תגובה שלי כלפי הגלן גונסון הזה תהיה עוינת.
אם זאת כמו שגיל רשם, זה לא משנה את העובדה שרוני כרגע מזוויע. הוא לא איזה גיגס שמגיע לו מקום בהרכב for old time sake.

לגבי רומרו, אולי דה חאה היה לוקח את הכדור השני. גם ברור שדה חאה שוער טוב בהרבה מרומרו. אבל זה לא אומר שצריך להפעיל על רומרו את ההפסד הזה. זה רחוק מלהיות עליו.

יואב 30 באוגוסט 2015

ניק,
אני יודע שאתה נוטר לו על כך. זכותך.

ניק 30 באוגוסט 2015

יואב,
כבר תיקנתי משהוא בעבר ואעשה זאת שוב. רוני הוא ממש לא הו"ק של 20 שערים לעונה.
בכל הקריירה שלו בקבוצה הוא הבקיע רק ב4 עונות 20 גולים או יותר (בכל המסגרות!) . אז מצטער לאכזב אותך,
גם בעבר כשהוא היה מעולה, זה בד"כ היה כמשנה של רונלדו ואחרים ולא בזכות עצמו.

יואב 30 באוגוסט 2015

ניק,
230 ב-11 עונות. בספר שלי זה קצת מעל ל20 לעונה. איך שלא תהפוך את זה.
Club
Club Season League FA Cup League Cup Europe Other Total
Apps Goals Apps Goals Apps Goals Apps Goals Apps Goals Apps Goals
Everton 2002–03 33 6 1 0 3 2 – – 37 8
2003–04 34 9 3 0 3 0 – – 40 9
Total 67 15 4 0 6 2 – – 77 17
Manchester United 2004–05 29 11 6 3 2 0 6 3 0 0 43 17
2005–06 36 16 3 0 4 2 5 1 – 48 19
2006–07 35 14 7 5 1 0 12 4 – 55 23
2007–08 27 12 4 2 0 0 11 4 1 0 43 18
2008–09 30 12 2 1 1 0 13 4 3 3 49 20
2009–10 32 26 1 0 3 2 7 5 1 1 44 34
2010–11 28 11 2 1 0 0 9 4 1 0 40 16
2011–12 34 27 1 2 0 0 7 5 1 0 43 34
2012–13 27 12 3 3 1 0 6 1 – 37 16
2013–14 29 17 0 0 2 0 9 2 0 0 40 19
2014–15 33 12 4 2 0 0 – – 37 14
2015–16 4 0 0 0 0 0 2 3 – 6 3
Total 344 170 33 19 14 4 87 36 7 4 485 233[3]
Career total 411 185 36 19 20 6 87 36 7 4 562 250[3]
Statistics accurate as of 30 August 2015.[301][302]

International
England national team
Year Apps Goals
2003 9 3
2004 11 6
2005 8 2
2006 8 1
2007 4 2
2008 8 5
2009 9 6
2010 11 1
2011 5 2
2012 5 4
2013 10 6
2014 13 8
2015 4 2
Total 105 48
Statistics accurate as of match played 7 June 2015[303]

יואב 30 באוגוסט 2015

ושתי עונות של 34 גולים. בקיצור, מספרים נהדרים.

אביאל 30 באוגוסט 2015

יואב – אם ככה אוהדי יונייטד תוקעים סכין לסמל האחרון שלהם הוא מוזמן לצ׳לסי בכל יום.

אריק 30 באוגוסט 2015

סמל למה?
לגריד?
לכפיות טובה?
האיש אשכרה עשה ברוגז לפרגי במשחק האחרון שלו באולד טרפורד.
מוכן לבוא להסיע אותו אליכם. ולו רק שלואו וצרלטון ישארו מעליו ברשימת הכובשים של המועדון.

אביאל 31 באוגוסט 2015

אריק – עדיין סמל ובאמת שהוא האחרון כזה בהרכב שלכם, לא הייתי ממהר להעיף את רוני, מה גם שפשוט יש חוסר גדול בחלוצים כיום בכדורגל העולמי.

ניק 30 באוגוסט 2015

זה שתעתיק את המספרים מויקיפדיה לא יהפכו אותם לאחרים ממה שאני רשמתי.
רק 4 מתוך 11 עונות עם מעל 20 שערים. נקודה!
זה שהוא היה שחקן טוב וה2 עונות של 34 הגולים שלו זה מקזזות לו את הסטטיסטיקה, עדיין לא תהפוך אותו לחלוץ האדיר שאתה מנסה להפוך אותו. הוא אף פעם לא היה כזה. הוא תמיד היה טוב במידה שהקבוצה הייתה ואף פעם לא היה השחקן הטוב ביום רע של הקבוצה.
וגם אם נניח ליכולת המקצועית שלו, הוא לא שחקן בית והוא רחוק מלהיות נאמן למועדון. אז לא מגיעות לו איזשהם פריוולגיות מיוחדות על הצד האנושי.

גיל 30 באוגוסט 2015

זה בדיוק מה שחשבתי לפני המשחק. רוני מקבל כבוד שלא מגיע לו. ורומרו אשם ביציאה לא טובה. הוא נתקע באמצע במקום או להשאר על הקו או ללכת על הכדור. את השער במקום שהיה קשה היה להציל.

Yair 30 באוגוסט 2015

כרגיל, קלעת. הקבוצה נראית כמו הקפטן שלה

Danny - Long Island 30 באוגוסט 2015

סובל בשקט……

שלומי 30 באוגוסט 2015

כבר במשחק הראשון נגד ברוז' היו לרומרו 2 יציאות שגורמות התקף לב.
הדבר הכי מבאס הוא שיונייטד איבדה את יכולת ההרתעה שלה עוד מימי מויס, היכולת החלשה של ואן פרסי ופלקאו בעונה שעברה והחוסר של חלוץ חוץ מרוני שמתקשה לעמוד בנטל גורמים לי להרגיש שמקום באלופות שנה הבאה יהיה הישג עצום.
בלי עוד שחקן קליבר בהתקפה אין לנו סיכוי לסיים בין 4 הגדולות.
במיוחד עכשיו שהמון קבוצות שנחשבו חלשות התחזקו מאוד וקבוצות הצמרת יאבדו המון נקודות בדרך.

גיל 30 באוגוסט 2015

מי בדיוק יפריע להם בדרך לליגת האלופות? לא צריך להגזים. נתנו משחק רע אבל הם עדיין קבוצת טופ 4.

שלומי 30 באוגוסט 2015

בעונה שעברה היה ליונייטד רצף של כמה משחקים טובים עם כמה ניצחונות רצופים, בזכות הרצף הזה עלינו לאלופות, עם המצב ההתקפי של הקבוצה, אני לא רואה רצף כזה קורה.
אם רוני ישנה את היכולת שלו ויהפוך להיות השחקן של לפני 4-5 שנים או שפלאיני יתגלה כחלוץ 9 מעולה אולי יקרה משהו טוב, אבל כרגע אני לא רואה מי ייתן תפוקה יפה של שערים ואני לא מדבר על 20 לעונה אלא על 10….

כץ 30 באוגוסט 2015

עם כל הכבוד למה שרשמת, רוני בהרכב באופן אוטומטי, זאת פנטזיה. אמרו את אותו הדבר על ואן פרסי שנה שעברה. ואן חאל לא מאמן שמפחד לבצע שינויים ואם רוני ימשיך לזייף הוא ימצא את עצמו מחוץ להרכב ולטעמי גם מחוץ לקבוצה.

הבעיה מלכתחילה, היא שרוני נחשב למנהיג של יונייטד. הוא עדיין אחלה שחקן עם עבר מפואר, אבל מנהיג לא מגיע לפתיחת עונה בכושר כה גרוע ועלייה של כמה קילוגרמים במשקל שגורמת לו להיות איטי ותמיד להראות כאילו חסרה לו השנייה הזאת בשביל לשחרר את הבעיטה בטרם מגיע הבלם.

לגבי ואן חאל, לא חושב שבגללו הקבוצה איבדה את הריכוז ל- 10 ד' והפסידה את המשחק.

השאלה הגדולה היא, איך פותרים את הבעיה הזאת של החלוץ ועושים עונה טובה??? חלון ההעברות נסגר בימים הקרובים ואין חלוץ או שחקן ברמה עולמית שמעוניין לעבור ליונייטד כרגע.

לטעמי ההפסד היום יגרום ל- 2 החתמות גדולות, אני מקווה שאלה יהיו, שחקן התקפי יצירתי ובלם ברמה גבוה מאוד.

אריק 30 באוגוסט 2015

אגב רונן, יש תקדים מהעשורים האחרונים למעבר כל כך חלק משחקן בסגל של קבוצה שהופך למאמן?

טל המנצ'סטרי 30 באוגוסט 2015

אין לי בעיה עם יום רע במשרד של רוני בכל הנוגע לחדות מול השער, לפחות היתה שם תנועת עומק טובה ואני אף פעם לא מאלה ששוחט חלוצים כי הם מחטיאים, כולם מחטיאים ולהפיל את כל התיק עליו? נו, הוא כבר יענה כרגיל בסיכום העונה וכששוב המספרים שלו יהיו כמו הוראת קבע בבנק, כמו בכל עונה.

אין לי בעיה עם רומרו למרות שהגול השני שספג הוא מסוג השערים שמעוררים דאגה (אגב, אם יהיו כאלה שיאשימו את רוני בשער כי איבד כדור במסירה ב 16 של היריב או יחפשו להאשים רק את רומרו, ובכן, אני לא אגיד מה אני חושב על ההבנה שלהם אבל קבוצה צריכה לדעת להגן הרבה יותר טוב והיו כל הרבה דברים לעשות בין המסירה הלא טובה של רוני בסמוך ל 16 של היריב ועד לטיפול הלא טוב של רומרו מול הדרדל'ה של גומס)

אין לי בעיה עם בלינד שהפסיד כמעט כל כדור גובה, שעשה כמה בורות במרכז הרחבה וגם לא עם הסיבוב שגומס עשה עליו בתוך הרחבה ושבמזל פגע בקורה ולא היינו בפיגור כבר במחצית הראשונה, זו לא אשמתו, הוא לא בלם,הוא לא חושב כבלם באינסטינקט הראשון שלו, הוא לא יהיה בלם וגם אם ננסה בכל הכוח לנסות ולהפוך אותו לכזה, ובפעם הראשונה העונה כשהוא היה צריך להתמודד עם קבוצה שתוקפת אותנו וחלק התקפי ברמה גבוהה יותר, זה בא לידי ביטוי וזה מתקשר לנקודה שאני מיד אגיע אליה.

אין לי בעיה עם יום רע במשרד של שחקנים ואני גם יכול להיות "סלחן" לעובדה שיש כמה אלמנטים במשחק שלנו, במשחק המסודר (מדי) שלא קיימים (התמיכה ההתקפית של המגנים, צד ימין לא קיים בכלל ותודה לאל ששואו בפעם אחת במחצית השנייה הראה מה אפשר להפיק ממגן שעולה למעלה ואחרי שבמחצית הראשונה בכל פעם שהגיע לעמדה קדמית נתן את הכדור לדפאיי ושם זה נגמר)

יש לי בעיה אחת גדולה ומרכזית, אם אחרי 2 קייצים, לאחר הגעה של 17 שחקנים חדשים בטווח הזמן הזה ובסכום שנע סביב 200 מיליון פאונד, אחרי שחרור ומכירה של יותר מ 17 שחקנים, אם תוכנית המשחק השנייה שלנו, אם תוכנית המגרה הראשונה שלנו במקרה של פיגור זה לשחק כדורגל סטייל ווימבלדון תחת ג'ו קנייר בתחילת שנות ה 90', אז ואן חאל הוא The biggest bullshitter around.

אני מניח שיהיו כאלה שיחפשו לשחוט את פלאייני ובדיוק כמו שיש כאלה שתמיד יחפשו לשחוט מישהו כשמפסידים, סופגים או שדברים לא מצליחים, אבל לעזעזל, גם להשתמש בפלאייני אפשר בצורה "מתקדמת" יותר, חכמה יותר מאשר הכדורגל המפגר, שקוף וביזיוני ששיחקנו 20 דקות לסיום המשחק!
היי, בעונה שעברה ב 4-3-3 כשהוא היה קשר מצטרף ולא חלוץ מרכזי, זו היתה אחת התקופות הטובות של יונייטד ב 3 העונות האחרונות, כלומר, אפשר (וצריך) גם אחרת וגם עם פלאייני.

תמיד זלזלתי במנג'רים שתפיסת העולם שלהם היתה כזו עם דגש על כדורים ארוכים מהחצי לתוך הרחבה וכנשק מרכזי, תמיד אמרתי לעצמי, איזה כדורגל מפגר זה וכשמנסים להגביה 20-30 מטר אלכסונית מהשער (הכי קל להגנה להתמודד עם זה) ולא לרוץ עד לאזור הקו ומשם להוציא כדור פנימה, והיום ברגע האמת, כמו לא מעט פעמים בעונה שעברה, זה בדיוק היה הכדורגל שיונייטד שיחקה ושוב, תחת הפילוסוף ההולנדי ו 200 מיליון פאונד של רכש.

יש כאלה שמפקפקים בפרגי ובטביעת העין שלו בשנים האחרונות שלו בקבוצה, ואני רק יכול להתגעגע לימים של פרגי וגם אם היתה לו עין אחת לכדורגל…

ראיתי אתמול את ריאל סוסיאדד מול גיחון, אומנם 0-0 ב 2 המחזורים הראשונים (הראשון מול לה קורוניה בחוץ) של הקבוצה ב 2 של מוייס מתחילת העונה אבל נשבע לכם שהם גם משחקים מסודר וגם מגיעים ליותר הזדמנויות מאשר יונייטד ועם חומר שחקנים שלא מתקרב לחצי מזה שיש ליונייטד להציע, גם לא מבחינת סכומים, לחשוב שזה היה הוא שמוציא 200 מיליון פאונד בכדי לשחק כדורגל מפגר, הרי אז היו כאלה שהיו רוצים לחנוק את פרגי על אמת על ההחלטה שלו לבחור במוייס כיורש…

ניק 30 באוגוסט 2015

מאוד רציתי להגיב על ההוק של רוני אבל אוותר, רק אגיד שאני מקווה שאם אתה משכיר למשהוא בית ההוק שלו תהיה קצת יותר יציבה מהמספרים של רוני.

לגבי פלאן בי וההגבהות כשאנחנו בפיגור – חשבתי על זה במשחק האמת ושאלתי את עצמי האם יכול להיות שהאשמה דווקא בשחקנים שלא מסוגלים "למות" עם השיטה של ואן חל? כלומר אם ניקח כדוגמא את ברצלונה של פפ, הקבוצה הזאת שיחקה באותה צורה ב99.99% מהזמן ולא משנה בכלל מי היריבה ומה התוצאה. חיו ומתו על השיטה שלהם.
השאלה אם ואן חל גם דוגל בדיספלינה הזאת והשחקנים פשוט לא מספיק ממושמעים\רגועים כדי לשחק ככה גם בפיגור, או שזאת הוראה שלו.
אני מניח שכשאתה מכניס את פלייני למרכז ההתקפה אתה די מזמין את השיטה הזאת גם אם אתה רוצה וגם אם לא אבל עדיין, איפושהוא השאלה הזאת עלתה לי בראש.

מוחמד 30 באוגוסט 2015

עונה נוספת נגמרה עוד לפני שהתחילה.
להגיד שלום למנג׳ר הליצן מה שיותר מהר בשביל למזער נזקים.
יוחזר ג׳וני אוונס.

מוחמד 30 באוגוסט 2015

לא הצלחתי להתאפק: תחליפו מזוזות…

סימנטוב 30 באוגוסט 2015

:)

אמיר המקורי 30 באוגוסט 2015

אז זהו רונן שרוני לא אשם, אשם מי שמציב אותו בעמדה הזו איזה הולנדי נפוח שלאורך כל הקריירה שלו דגל ב "אני ואפסי עוד"
עקשנות יכולה להיות דבר מועיל בחיים אבל רק כשהיא מגיעה במינון הנכון ובמקום הנכון, אצל ההולנדי המינון רחוק מלהיות הגיוני.
אז אחרי הערב מישהו עוד חושב ש:?

1. יונייטד לא הייתה צריכה להביא מספר תשע קלאסי,שלושה חודשים היה לאחד משלושת המועדונים הגדולים והעשירים בעולם להביא אותו והם כשלו.
2. יונייטד לא הייתה צריכה להביא מספר בלם אחורי, שלושה חודשים היה לאחד משלושת המועדונים הגדולים והעשירים בעולם להביא אותו והם כשלו.
3. LVG הוא גאון כדורגל ממציא של שיטות וטקטיקות מורכבות שהדיוטות כדורגל פשוטים שכמונו לא יכולים להבין מה הגאון הזה עושה.
4. שכריס סמולינג יכול להנהיג הגנה של מועדון פאר ששלושת הבלמים האחרונים שלו היו מאריות אירופה – אחד יאפ סתאם, אחד ריו פרדיננד ואחד נמניה וידיץ.
5. שיונייטד יכולה להשיג תואר כלשהו העונה.

כתבתי טרום העונה ובפתיחתה שזה נראה לא טוב, כתבתי שהתוצאה תהיה בדיוק כמו בעונה שחלפה מאבק עיקש על מקומות 3-5.
לצערי לא אתבדה גם בסוף העונה, היונייטד לאחר השקעה של כ 200 מיליון יורו(בקיזוז ההחזר על דה מאריה)הוא מועדון שלא הולך קדימה.
נהפוך הוא, יש כאן סטייה עקבית ומדאיגה מהמסורת ורוח המועדון לצערי נצטרך לסבול עד סוף החוזה של "הגאון ההולנדי" ואז להתחיל בשיקום מחדש.
ככה בדיוק התחילה ההידרדרות של הקבוצה מעבר לנהר ששלטה טרום עידן הסר בכדורגל האנגלי ולא עוד!!

אריק 30 באוגוסט 2015

סמולינג בלם מעולה. הוא טוב מקהאיל, הוא טוב מכל מי ששיחק ליד קומפני בסיטי ב4 שנים האחרונות, הוא טוב מאוואנס. אפשר לקחת איתו אליפות מצויין.
עם כל השאר קשה להתווכח.
לון חאל יש לא מעט דברים טובים. אבל הוא קצת אאוט אוף דייט. מה שכן, לחתוך הוא יודע. רוני בסכנה.

אמיר המקורי 30 באוגוסט 2015

אריק,

גול וחצי היום היו באשמת סמולינג, נכון חוץ מזה הוא היה מצוין…אבל בזה בדיוק נמדד בלם טוב…אל תהיה מצוין תהיה רק טוב אבל בעקביות ובלי שגיאות קריטיות…
שים לב במשחקים הבאים לטעויות יסודיות שלו בטיפול בכדור והבנה היכן להתמקם בהגנה, אלו דברים שלא לומדים בגיל 25

אריק 31 באוגוסט 2015

סמולינג עשה טעות בשישה משחקים ששוער נורמלי היה משכיח. באמת… לגרדום!

כץ 30 באוגוסט 2015

לדעתי יש כאן סטייה עקבית ומדאיגה לכיוון ההיסטריה והסקת מסקנות כאילו אנחנו בחודש מאי 2016 ולא במחזור ה- 4. ככה בדיוק עושים השוואות פופוליסטיות ליריבה מעבר לנהר.
תירגע, תן לזה עוד קצת זמן לפחות עד סוף דצמבר.

אמיר המקורי 30 באוגוסט 2015

כץ – זו ממש לא היסטריה, זו ראייה מציאותית, סומך מאוד על מה שהעיניים שלי רואות לצערי גם הפעם לא אתבדה…..

ניק 30 באוגוסט 2015

שמע אמיר, בשביל שחקן "כזה גדול" כמו רוני זה קצת מגוחך תמיד להאשים את החוסר יכולת שלו בעמדה שהוא משחק בה.
קשר? לא טוב
חלוץ? לא טוב
יש רק 4.5 ס"מ במגרש שאפשר לשים את הוד מעלתו???

אמיר המקורי 30 באוגוסט 2015

מסתבר(ולא רק עכשיו)כי הפרישה של הסר ודיויד גיל באותה השנה הייתה סוג של מכת מוות למועדון, בכל ארגון כששדרת הנהלה שמשלה 20 שנה עוזבת יש משבר, השאלה היא רק איך מתכוננים אליו וכמה זמן לוקח לצאת לרך חדשה ונכונה.?
היום אנחנו יכולים להסתכל בקנאה על "השכנים הרעשנים" שמנוהלים בצורה הטובה ביותר ומחזיקים לבטח בסגל הכי איכותי באי הבריטי.
לבטח גם הטוענת מספר אחת לכתר(וגם תזכה בו ובקלות!)ומועמדת להגעה לשלבים הסופיים של ליגת האלופות.
רכש מדהים ומדוד של מאמן חושב וצנוע בדיוק לעמדות שהיו חלשות בעונה האחרונה, בלם ארגנטינאי מעולה, קשר בלגי מדהים(ועוד שחקן נשמה אנגלי בקישור) וסטרלינג לבטח הצעיר האנגלי הכי טוב באי.

יואב בורוביץ׳ 30 באוגוסט 2015

דורפן, הלעולם תפתח טקסט פרי גיים באמירה חיובית על המצב הנוכחי של היונייטד?
ומדוע לא כתבת את מה שכתבת על רוני לפני המשחק? אולי כי הוא כבש שלישיה נגד ברוז'? (ואני מסכים, הוא חלש העונה בליגה. אבל יפה לכתוב את זה דווקא אחרי שהוא כובש שלישייה, ולא אחרי עוד משחק חלש).

יואב בורוביץ׳ 30 באוגוסט 2015

אני רואה שהתייחסת, מן הסתם, לרוני אחרי הניצחון וברוז' וכתבת שהוא "לא מספיק טוב לעשות את זה בליגה בלי עזרה". אם הכוונה ב"זה" לשלישיות אז זה לגמרי נכון. אבל איזה חלוץ אחר יכול לכבוש בצרורות בלי עזרה? מוזר שוואן חאל עולה איתו לבד בהתקפה כמעט כל העונה, ועוד יותר מוזר מדוע הוא באופן עקבי לא פותח עם שניים מהשחקים הכי טובים שלכם, וגם כאלה שהיו משופרים מאוד בסוף העונה שעברה, הררה ובעיקר פלאיני, בהרכב.

ניק 30 באוגוסט 2015

אפשר להבין מה זה לבד?
כמה קבוצות באירופה משחקות עם 2 חלוצים?

יואב בורוביץ׳ 30 באוגוסט 2015

לא ספרתי. אתמול סלאח חסארמה, באסיה הלחה, שיחק עם ארבעה חלוצים טבעיים. הם כבשו לו שלושה שערים. והקבוצה שלו ספגה אפס.

ניק 30 באוגוסט 2015

הבנתי!
ואני פעם בפיפא שיחקתי עם 7 חלוצים וניצחתי 10-0!

יואב בורוביץ׳ 30 באוגוסט 2015

בחיים לא שיחקתי פיפ"א

ניק 30 באוגוסט 2015

אני לא יודע מה יותר מעציב אותי בתגובות פה
ההגנה על רוני, שאת דעתי עליו אפשר למצוא ברחבי הפוסט
או המניה דיפרסיה שפקדה את כולם פה עם זעקות העונה נגמרה. מזל שאנחנו לא אוהדים את צלסי, אחרת כבר היו עושים התאבדות המונית.

יואב 30 באוגוסט 2015

ניק,
עונה לך פה,
רואה את יונייטד מאמצע שנות השמונים. רוני הוא בהרכב כל הזמנים שאני ראיתי. אל תלמד אותי היסטוריה ואל תבטל שחקן אדיר שכזה. נושא הנאמנות לא עולה פה לדיון.
תרצה-תבטל. בספק מה הספקת לראות בחייך אדון ניק.
230 ב11 עונות. לא ויקיפדיה חביבי-עובדות. תלמד להתמודד איתן.
בא לך לטנף? בבקשה. תקבל תשובה תמיד. לא אתה המצאת את הכדורגל ואתה בוודאי לא כל כך מבין בו אם אתה לא הבנת עד היום את האיכויות שהוא הביא למגרש.
היום? הוא לא טוב. אז תקנה ליונייטד חלוץ ועזוב אותנו בשקט.

יואב 30 באוגוסט 2015

אז תיעצב בשקט. היינו עצובים לפניך בשנות השמונים.
אתה לא מבין עצב מהו. ועוד כמה דברים שקשורים למשחק.

ניק 31 באוגוסט 2015

יואב,
יוצא שראיתי את כל 11 העונות של רוני. עד ה3 שנים האחרונות הוא היה שחקן מעולה. אף אחד לא לוקח את זה ממנו.
הוא בהרכב כל הזמנים שלך? לבריאות. לא בשלי. אני לוקח את ואן ניסטרלוי, קנטונה ורונלדו לפניו בכל יום בשבוע וזה רק מאלה שראיתי משחקים.
ואם אתה חושב שהוא ביכולת שלו ב3 שנים האחרונות שווה סגל לא רק ביונייטד אז אולי אתה זה שפחות מבין בכדורגל.
ושלא כמו חלק מהאוהדים פה, שלפי התגובות שלהם אפשר היה לחשוב שירדנו ליגה, אני דווקא ממש לא עצוב ורואה את ההפסד הזה בדיוק כמו שהוא – כולו הפסד.

wazza 31 באוגוסט 2015

ניק אני חושב שזאת טעות למדוד את רוני רק על פי מספר השערים הוא מביא איתו הרבה יותר מזה.

גיל 30 באוגוסט 2015

יואב, מה הקשר למה שרוני היה? על הבסיס הזה נחזיר את גיגס וסקולס מפרישה ונתן להם לשחק? שחקן גדול לפעמים צריך לשבת קצת על הספסל כדי להתאפס על עצמו. הוא לא צריך לשחק כשהוא הורס לקבוצה את המשחק.

יואב 31 באוגוסט 2015

ניק,
אני משחק עם גיגסי ורונאלדו באגפים ועם קאנטונה ורוני בחוד.
גיל,
הויכוח פה הוא על מה היה רוני לא על כושרו הנוכחי.

יואב מקטמון 30 באוגוסט 2015

דעתי אחרי ארבעה משחקים:
(את השניים נגד ברוז' אני לא סופר, זו קבוצה ברמה נמוכה מאד!)
1. רומרו שוער חלש מאד, בטח עבור קבוצה עם שאיפות לאליפות.
2. ההגנה מצוינת, למרות הביקורות על התפקוד של בלינד.
3. משחק המעבר שלנו לא מספיק מהיר. יותר מדי נגיעות בכדור ויותר מדי מסירות "על בטוח".
4. בסך הכל יש לנו קבוצה חזקה ומאורגנת. לא קל יהיה לנצח אותנו השנה.
5. אנחנו לא מצליחים להבקיע. זו כמובן הבעיה החמורה ביותר. 3 גולים ב – 4 משחקים זה מאזן עלוב שבעלובים. הוא גם מראה שהבעיה היא מערכתית ולא נקודתית.
6. רוני יכול לעבור בשקט לשחק במשחקי הותיקים, לצידם של רובסון, מקליער והחבר'ה. הירידה שלו נראית כמו משהו סופני.
7. מה צריך לעשות? להביא שני חלוצים, לא משנה מי, העיקר כאלה שיודעים להבקיע מדי פעם. ולקחת נשימה ארוכה, לסתום את האף ולחכות שהשנתיים שנשארו לנו במחיצת הנאד הנפוח יעברו ונקבל את ראיין גיגס כמאמן ראשי.

יואב מקטמון 30 באוגוסט 2015

6. מקלייר כמובן…

ישראל 30 באוגוסט 2015

לא אוהד שלכם, אבל חבל ומוזר לי שלא בבלוג ולא בתגובות, לא הבחמתי בפרגון אחד לקבוצה הנפלאה שנבנית בסוואנזי. רק הכאה על חטא בנוגע ליונייטד.

אז זו דעתי – הפסדתם לקבוצה מצויינת. סוואנזי נראית לגמרי כמו המרענן של העונ בפרמייר ליג, עם שלבי שפורח, תיאום נפלא בין איוו לגומיז, וקבוצה מאוזנת וחכמה שעליה מנצח מאמן צעיר ואנדררייטד, גארי מונק.

Danny - Long Island 31 באוגוסט 2015

נראה מה תספר לנו בעוד כ10 מחזורים כשהם כבר לא ישבו כל כך גבוה….

edgecator 31 באוגוסט 2015

באמת מוזר שאוהדי יונייטד מתעסקים ביונייטד. נראה לי שאפשר היה להשמיט את הפסקה הראשונה ולהימנע מהטרחנות.

נודניק 30 באוגוסט 2015

התסכול מובן והכל, אבל רק על מנת לדייק בנתונים, יונייטד לא זרקה 200 מליון יורו ובוודאי שלא 200 מליון פאונד (אמיר וטל).
יש אתר נחמד שעושה סדר בדברים:
transfermarkt.co.uk
בתמצית, עד כה העונה יונייטד נמצאת ביתרה של כחצי מליון פאונד בלבד (גרעון) בין הרכש למכירות, וזה בלי לדבר על הסכומים שהתפנו ממשכורות העתק (פלקאו, ואן פרסי, די מריה).
זה לא כולל את המכירה של צ'יצ'ריטו שכנראה עבר הערב ללברקוזן, ואת התמורה שתתקבל עבור דה חאה.
גם אם לוקחים בחשבון את היתרה בעונה הראשונה של ואן חאל (מינוס 102 מליון פאונד) ואת היתרה של מויס ב13/14 (מינוס 53 מליון), עדיין לא מגיעים ל200.
כמובן שאם מסתכלים רק על שורת ההוצאות על רכש, אז ואן חאל חתום על סדר גודל של 200 מליון, אבל במקום שבו מתנהלים חשבונאית, מסתכלים גם על שורת התקבולים ממכירת שחקנים. אחרת מדובר בדמגוגיה.

הנה לינק מלא לעונת 15/16:
http://www.transfermarkt.co.uk/manchester-united/transfers/verein/985/

טל המנצ'סטרי 31 באוגוסט 2015

נודניק

אתה ראית שהתייחסתי האם המאזן הכספי הוא כזה או אחר? מה זה מעניין אותי בכלל?

מעניין אותי שרכשנו מספר לא מבוטל של שחקנים בסכום לא מבוטל של כסף ועל הדשא ויותר מדי פעמים רואים בין היתר איך הררה הוא תמיד הקורבן הראשון, או כמסופסל או כמוחלף ואתמול היו כאלה פחות טובים ממנו על המגרש ובעיקר, שיטת משחק מימי הביניים, מצטער, אני לא רואה לא את צ'לסי, לא את סיטי, לא את ארסנל, בטח לא את ריאל מדריד או ברצלונה מתחילות לשלוח כדורים ארוכים מחצי המגרש 20 דקות לסיום משחק ורק כי הן בפיגור.
יש ליונייטד מספיק כלים לשחק אחרת על הדשא, בכל מצב, אבל אנחנו עדיין ממשיכים לקבל כל הזמן טעימות של פילוספיה של ווימבלדון ולא של אייאקס, אז בשביל ווימבלדון היה צריך לעשות כזה רמונט יקר?

לכן, תפסיק להיות נודניק ובפעם הבאה שתחפש להרצות לי על דמגוגיה, תשאל קודם למה התכוון המשורר.

z 31 באוגוסט 2015

3 הפני שלי:

לא ראיתי את המשחק לצערי, אבל זה היה די ברור שגומיס, בכושר שהוא נמצא בו כרגע, שווה שער מול ההגנה הנוכחית…
בלינד עדיין לא הפך למסצ'ראנו, וגם לא בטוח שהטריק הזה יכול לעבוד באנגליה, וגם אם כן, יהיה מדובר בשכר לימוד לא קטן.
מאוד מקווה שרוחו יתאושש במהרה כי לטעמי הגנה של סמולינג+רוחו היא הרבה יותר פרקטית לדעתי

edgecator 31 באוגוסט 2015

אני לא חושב שגילינו היום משהו שלא היה ברור עוד לפני תחילת העונה:

1. צריך כנראה חלוץ – אם וכאשר רוני יחזור לכושר הבקעה סביר, זו עדיין לא תהיה העמדה האופטימלית בשבילו. במערך הנוכחי זה פשוט בזבוז של שתי עמדות. באמת לא צריך להיות גאון כדי להבין שעם חלוץ חוד שחוזר אחורה כדי לעזור לבנות את המהלך, חסר מי שיסיים אותו. לכל הפחות צריך שחקן כמו פדרו, ווינגר מהיר שחותך תמיד לכיוון האמצע ויודע להבקיע, אחרת אין ממש מה לעשות עם השטחים שרוני יכול לפנות בתנועה התמידית שלו.

2. צריך אולי בלם – בלינד לא בלם. אינטליגנציית משחק גבוהה זה נחמד אבל זה רק ערך מוסף, לא תחליף לפיזיות. עם כל הכבוד לתרומה להחזקת הכדור, הקבוצות היריבות מגיעות בסופו של דבר למצבים ואז זה כבר רחוק מלהספיק. עם זאת, רוחו יכול אולי להספיק. הוא בלם מאוד יציב ושותפות שלו עם סמולינג לא נשמעת רע בכלל.

3. ואן חאל עקשן עד כדי גועל.

אריק 31 באוגוסט 2015

אני חושב שהמצב פחות גרוע ממה שמציירים פה ושון חאל עושה בם הרבה סדר.
בלם זאת לא עדיפות גבוהה. שוער – אולי כן. אלא אם דה חאה נשאר
שתי בעיות גדולות ' שאם שכר הלימוד של ממפיס הופכות גדולות יותר. רוני בעיה גדולה. הוא בירידה ולא נראה שייצא ממנה. ומאטה על אגף ימין.
עד יום ג חלק מזה ייפתר.

אריק 31 באוגוסט 2015

עם

רף שד אדום 31 באוגוסט 2015

אסור להשוות את החברה החדשה לאקסית, אבל אני חושב שדה חאה (יימח שמו) לוקח את שני הגולים אתמול. הגול השני זה הלחם והחמאה שלו, ועל הגול הראשון אפשר להתווכח.

אחחח איפה השוער שהיה ברור שנצטרך ואיפה החלוץ שאנחנו צריכים.

צרפתי 31 באוגוסט 2015

+1
פחות ה׳׳יימח שמו׳׳ (ביזנס זה ביזנס, ראה חואן פאבלו).

אריק 31 באוגוסט 2015

איך מבטאים Matrial?

צרפתי 31 באוגוסט 2015

Anthony Martial – אנטוני מרטיאל, במקרה הזה, כמו שקוראים (בצרפתית ה-th נקרא t)

צרפתי 31 באוגוסט 2015

Anthony Martial – במקרה הזה, כמו שכתוב.

רף שד אדום 31 באוגוסט 2015

ביזנס זה ביזנס, ואני מאמין שבנעליים שלו כשהוא גדל על קסיאס כמודל לחיקוי, הייתי רוצה לעשות את אותה קריירה בנבחרת ובריאל מדריד.
אבל – יש דרכים הרבה יותר קלאסיות לעשות את מה שהוא עושה.

ריאל מדריד גם צד מסריח בעניין כמובן, כי זו מדיניות הרכש שלהם – לדבר עם השחקן לפני שהם מקבלים רשות מהמועדון ואז לגרום לו להגיד שהוא רוצה לעבור לריאל ומשם מתחיל הבלאגן.

סימנטוב 31 באוגוסט 2015

פוזשן כן לא, כושר אולי, נשרקה ההולנדי שורף את הגשרים, המורשת לאן, מי בהרכב, מי מחליף. וואלה יופי שאלות לעשירים כשמחלחל החשש שהתקרה נמוכה כל עוד נשרקה ממשיך להתעקש על הפילוסופיה (מתגעגע לימים שהפילוסופיה היתה בכלל work in progress).

אריק 31 באוגוסט 2015

"אתה חושב שאתה יותר חכם ממני?"""
זהו, סיימנו!!

איאן ראש 31 באוגוסט 2015

אני רואה שאתם צריכים בלם. קחו מתנה את לוברן.
תנו בתמורה את ציצריטו.

רומן 31 באוגוסט 2015

אתמול היה המשחק הראשון של היטנייטד העונה שלא ראיתי, אז לא יכול להתווכח.
אבל לדבר ככה על רוני, זה חילול הקודש.

אריק 31 באוגוסט 2015

אתם בני האנוש הטיפשים חושבים שצריך לקנות שחקנים. חחחחחח
הפתרון הוא לשחרר את כל שחקני ההתקפה חוץ מרוני וממפיס.
אתם פשוט טיפשים מדי!!!
צטער

סימנטוב 31 באוגוסט 2015

ההבדל בין פרגי לנשרק'ה ההולנדי
האחד אומר work in progress
עובדים מתקדמים וכו'
השני אומר
It's a process, philosophy
סאב טקסט הדרך שלי אם לא שבת שלום

אריק 31 באוגוסט 2015

מסתבר שהפילוסוף קורא את בורוביץ. לכן החליט להביא בכל מחיר (ליטרלי) חלוץ שחור!!
בעיותינו נפתרו!

גיל 31 באוגוסט 2015

נו, אז החתימו חלוץ אחד לפחות, אפשר להרגע?

יואב 31 באוגוסט 2015

ההחתמה השלישית בהיקפה, של ילד צרפתי? לא היה עדיף להנחית מישהו מוכח יותר לפני חודש?

סימנטוב 31 באוגוסט 2015

אכן דילמה פילוסופית

אריק 31 באוגוסט 2015

מדובר ככל הנראה בתהליך.
הם לכאורה לא רצו למכור ועכשיו בגלל שהודחו מהאלופות נאותו.
אני אומר בולשיט! לא מוכרים שחקן בן 19 בגלל הדחה מליגת אלופות.
אקט שמריח מייאוש.
אך יאוש גם הוא חלק מתהליך, וגם הוכחנו עכשיו שיש ייאוש בעולם ולכן אין אלוהים!
אתה חושב שאתה יותר חכם ממני???

תוהה בדרכים 31 באוגוסט 2015

זה לא מדויק. עבור מונאקו, העשרות מיליונים של ליגת האלופות זה כסף משמעותי מאד.

מהזווית של יונייטד, לכאורה הסכום לא באמת משנה. ליונייטד יש כסף ואם תרוויח ממנו 10 + שנים מצוינות, הסכום יראה סביר לחלוטין בראיה לאחור. השאלה פה היא האם סכום כזה לא ייצר עליו לחץ שיקשה עליו למצות את הפוטנציאל שלו.

אתה מכיר את התקשורת האנגלית, כמה משחקים לא טובים וישחטו אותו.

צרפתי 31 באוגוסט 2015

כמו שבישראל שוחטים את ירדן ג׳רבי.

יואב 31 באוגוסט 2015

אנחנו כמו סיטי. וזה מראה מכוער. אפס סבלנות לתהליכים.
כלליים כמו הים. ובעיקר סתמיים.
ועדיין יש כאלה שמצאו את רוני כקורבן. השריד האחרון למה שהיינו. אפילו פרגי מחל על עלבונו כדי להשאיר אותו.
ועכשיו הפילוסוף ההולנדי מוחק כל מורשת קיימת.
יקח שנים לתקן את הנזק הזה.
קרדיט לטל המנצ׳סטרי ורונן, שהבינו את זה עוד בפיטורי מוייס.

אריק 31 באוגוסט 2015

רוני מזעזע. זה לא קשור לכלום.
פרגי שמח לנער ידיו ממנו ולזרוק לפתחו של מויס את הבעיה הזאת.
אתה באמת רוצה שיעבור את צ'רלטון? אני לא. צ'רלטון היה ועודנו יונייטד. רוני הוא שכיר חרב, כפוי טובה מספיק, כדי להעדר מיום פרישת הסר.
מצד אחד ברור שאנחנו כמו סיטי. מצד שני האשמה היא הרבה על מחלקת הנוער. מה שבא משם לא שווה הרכב.
מויס לא התאים ליונייטד. גם ון חאל לא מתאים.
כנראה שיונייטד הייתה סר אלכס וסר אלכס היה יונייטד, אין עוד כמוהו.

יואב 31 באוגוסט 2015

אריק,
רוני לא בכושר טוב. ברור. הגאון ההולנדי בנה את כל ההתקפה עליו. ועכשיו אנחנו בפאניקה בגלל זה ורוכשים פרוספקט צרפתי במחיר משוגע! ככה עובדות קבוצות עשירות וחסרות מושג. אין לי בעיה עם השיא. רוני כבר שד אדום שתיים עשרה שנה. בשר מבשרנו. ככה אני מרגיש. בוא רק לא נגמד את מה שנתן.
פרגי מחל על כבודו בדיוק פעם אחת-וזה היה בשביל רוני. אין קשר למוייס בכלל. לעולם לא אחשוד בפרגי שטובת יונייטד היא לא נר לרגליו.

אריק 31 באוגוסט 2015

רוני שחקן אדיר. בשתי נקודות שזיהה משבר, פעם אחת כשסיטי נראתה משתלטת על העניינים ופעם שניה שפרגי הודיע על פרישה, הוא מיהר לנעוץ סכין במועדון.
רכישת פרוספקט היא הרבה יותר "יונייטד" מריכשת פלקאו ודי מריה.
דווקא ון חאל יכול להיות המושיע של האקדמיה, שמה לעשות, לא מצליחה להוציא שחקנים טובים.
הבעיה איתו שהוא שחצן ברמות שאי אפשר להאמין ושהוא מיושן. יש אצלו רק דרך אחת.
יש סיכוי שישאיר אחריו מועדון בריא לשנים. אפשר רק לקוות ובנתיים לסבול את התנהלותו הזחוחה.
לפחות אנחנו יודעים מתי הוא הולך, אחריו יבוא גיגסי. אולי יש כאן תוכנית פחות גרועה ממה שנדמה לנו.
פרגי כבר לא יהיה לנו. צריך לחיות עם זה. כשרואים איך מוריניו, ששנינו אוהבים, לא מצליח להעיר את הקבוצה אחרי אליפות, מבינים כמה גדול היה פרגי.

יואב 31 באוגוסט 2015

לגמרי אריק. הדוגמא של המיוחד מול פרגי.
ואני אוהב את המיוחד.
רוני? מבין את אישיו הנאמנות אבל בתשעים אחוז מהזמן שלו אצלנו, הוא תמיד הרגיש לי הכי מחוייב. כי הוא ילד שאוהב את המשחק.
חותם על התסריט האופטימי שלך(: הלוואי

טל המנצ'סטרי 31 באוגוסט 2015

אם ג'ורג' בסט היה משחק בימים אלה ועושה את אותם הקונצים שעשה בזמנו למועדון, לבאזבי וגם לדוקרטי, אלוהים יודע מה היו עושים פה ממנו…
רוני זה אמא תרזה לעומת מה שבסט עולל, אבל היי, גם אני אשתה לשוכרה עם ג'ורג'י כשאעלה יום אחד לשמיים כיודע, מוקיר ואוהב את כל מה שהוא כן העניק למועדון.

יוסי מזרחי 31 באוגוסט 2015

אתה מוכר לי כאדם הגון.
האם לא היית לוקח עכשיו את מוייז בשתי ידיים???
אני אומר לך, בשתי ידיים ובשתי הרגליים.

גיל 31 באוגוסט 2015

רוני לא קורבן לכלום, הוא פשוט גרוע ולא צריך לשחק. מה פתאום הפכו אותו לאיזה קדוש פתאום? ואכן, הם לא מתנהלים בצורה נכונה אלא נראה כמונעים מהיסטריה. מילא אם כל זה היה מתרגם לאיזו קבוצת כדורגל טובה אבל כרגע גם זה לא קיים.

יואב 31 באוגוסט 2015

גיל,
כמה פעמים אני צריך לכתוב לך שאתה בויכוח הלא נכון? שלא י ש ח ק! אין בעיה.
אבל הוא היה אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון. זהו. מקווה שהובנתי סוף סוף

טל המנצ'סטרי 31 באוגוסט 2015

מי שלא רצה את אריק שרון כרמטכ"ל, קיבל אותו כשר ביטחון.
על אותו המשקל, מי שמיהר לפטר את מוייס, מי שלא רצה אז לתת סבלנות לדרך,לתפיסת העולם וכזו שתמיד שמרה את יונייטד שונה, שפוייה וחזקה, קיבל פילוסוף הולנדי שבעונה שעברה מצא את פיל ג'ונס כמתאים לקחת בעיטות חופשיות ועכשיו מקבל ככל הנראה את ההוצאה הכספית השלישית בתולדות המועדון על ילד בן 19 מצרפת, כשבאותה הנשימה יאנוזיי עובר ללמוד כדורגל בדורמטונד…
ואני אומר, אם אלו הם פני הדברים, אפשר לסגור את האקדמייה של יונייטד, כאן ועכשיו.
מאז החטא בפיטוריו של מוייס (לא בגלל איש המקצוע שהוא, טוב יותר או פחות וגם בלי קשר האם זה היה מצליח לנו איתו או לא) "האביב הערבי" הגיע לאולד טראפורד ואנחנו ממשיכים לשלם את מחיר המהומות בכיכר.
יונייטד שהכרנו היא כבר לא אותה יונייטד, וואן חאל מוכיח שגם אם מביאים מישהו מנוסה, מבוגר אחראי וכזה שעבד באייאקס, באיירן מינכן וברצלונה, הבמה באולד טראפורד היא עדיין הלוחצת והקשה מכל ולראייה, הפאניקה שאוחזת בו היא כזו שלא אחזה בו מעולם. הטעויות המביכות שהוא חוזר עליהן כל כמה זמן.
אתמול למשל, פיגור מול סוונסי ועם כל הכבוד, כולה סוונסי עם שלבי במרכז השדה והוא בחר בתוכנית מגרה מבית היוצר של סם אלרדייס, רשימת הטעויות לצערי לא קצרה והטעויות הללו הן כאלה שמכניסות לך אגרוף בבטן בכל פעם שנדמה לך שדברים מתייצבים מעט, אגרוף שמכניס אותך לחוסר וודאות ואין דבר מסוכן יותר למועדון כדורגל מאשר חוסר וודאות.
בסן סבסטיאן בשעות אלה משתזף לו דיוויד מוייס, בכל זאת ספרד ושעת סייסטה, הרכש האחרון של אותו מוייס באברטון היה אחד, סטונס, הוא עלה משהו כמו 3 מיליון, סכום מצחיק לעומת הסכומים שרצים היום בשוק, בשבוע שעבר, אחד, מוריניו, היה מוכן להוציא על אותו סטונס גם 40 מיליון פאונד, זה אומר לכם משהו על טביעת העין המקצועית של מוייס?
אי שם בסלון ביתו בפאתי מנצ'סטר, יושב לו אחד, אלכס פרגוסון ביחד עם אשתו קאטי והם שותים תה עם חלב וכמה עוגיות בצד, זה אותו פרגי שיש כאלה שאמרו שהוא כבר איבד את החדות בשנים האחרונות שלו כמנג'ר יונייטד…הוא לוגם מהתה וצוחק, הוא זה שאיבד את החדות?

יואב 31 באוגוסט 2015

לפנתאון

wazza 31 באוגוסט 2015

ובאותו עניין, אוונס עבר לווסט ברומיץ'

גיל 31 באוגוסט 2015

מילים חזקות אבל אתה טועה לגבי הסיפא. פרגוסון משום מה בוחר להתענות ומגיע לכל משחק כמעט.

אודי 31 באוגוסט 2015

ה-40 מיליון על סטונס אומר יותר על השיגעון של שוק ההעברות הפנים אנגלי מאשר על טביעת העין של מויס.

אריק 31 באוגוסט 2015

הוא קנה אותו בפחות מ3 מיליון את קולמן הנהדר ב100,000.
מה ששלו – שלו.

אריק 31 באוגוסט 2015

החדשות ממדריד הרבה יותר מדאיגות. בשביל 30-35 מיליון יורו על דה חאה, בלי נאבאס, לא היה צריך לחכות עד ה31.8.
זאת חובבנות לשמה. לא פחות.

תוהה בדרכים 31 באוגוסט 2015

הבעיה של יונייטד בעידן ההנהלה הנוכחית שיותר חשובים לה משחקי כבוד מאשר לבנות את הקבוצה הטובה ביותר שהם יכולה:

1. הם כל הזמן ניסו להוציא כוכב גדול מקבוצה גדולה (בייל, מולר), במקום לנסות להביא שחקן מעולה מהקבוצות הפחות עשירות (רויס כזה, גריזמן).

2. הם לא רצו להביא בלם (אחרת הם היו מביאים את אוטמנדי), אלא ניסו ספציפית להביא את ראמוס כדי לא לצאת כאילו בהפסד תודעתי בעסקת דה חאה. מה שיצא בסוף זה שהם נשארו בלי ראמוס, כנראה בלי דה חאה וכנראה גם בלי שוער מחליף ברמה או בלם.

תוהה בדרכים 31 באוגוסט 2015

ואגב, שים לב שזה מה שסיטי עשו. הם לא ניסו להביא כוכבים מריאל, באיירן או ברצלונה (טורה הגיע מברצלונה, אבל כשחקן מחליף), אלא בנו קבוצה דרך שחקנים כמו אגוארו, סילבה והיום דה ברואיינה שהגיעו מקבוצות שהרבה יותר קל להוציא מהן שחקנים.

אריק 31 באוגוסט 2015

מסכים עם כל מילה.

Gil - Zimbabwe 31 באוגוסט 2015

ניראה לי כבר היה עדיף לקנות דז'קו.

אסף the kop 31 באוגוסט 2015

צרות בגן עדן ?

צרפתי 31 באוגוסט 2015

צרת רבים…

Comments closed