יש מצב שעלו פה על משהו

הניצחון בסאות׳המפטון

אני בחופשה, מול הים, וצריך ללכת לארוחת ערב, אז אין לי זמן לכתוב הרבה.

אבל עם הילד הצרפתי הזה שקנו ברגע האחרון.. המממ…. יש מצב שעלו פה על משהו.

insta

וזה נכתב לפני המשחק
blind

ללוק שואו הייתה עונה מצויינת עד הפציעה באיינדהובן, אבל אני בכלל לא בטוח שמקצועית יונייטד תחלש במיוחד עכשיו. כי לפחות התקפית דיילי בלינד הוא מגן שמאלי טוב ממנו. יכולתו להגיע לתיאום עם הקיצוני לפניו ולמצוא אותו במסירות חדות פנימה הייתה חלק מרכזי מאד בשיפור לקראת סוף העונה שעברה. כבר באיינדהובן הבישול שלו לדפאי היה תאווה לעיניים. והשאלה היא לא מי יחליף את שואו כמו מי יחליף את בלינד- רוחו, מקנייר או פיל ג׳ונס בתמונה. אבל מי יודע: אולי המנג׳ר התאהב ברעיון של מחזיק כדור בעמדה הזו וינסה את קאריק? או שיאנג ישחק מגן שמאלי? כבר ראיתי הכל.

אבל מאז המחצית נגד ליברפול יש שיפור גדול ביצירת המצבים. אם וויין רוני יחזור אולי זה יקל עליו לחזור לכושר. ולי אין ספק עכשיו שליונייטד יש תכנית משחק ורוב השחקנים נהנים ומשחקים בנוח בעמדות שלהם. העובדה שחסר חלוץ לא קשורה לכך. אבל זו גם השאלה: ואן חאל בוודאי יודע כדורגל, אבל התשובה למה שקרה באיינדהובן היא לא טקטית. היא בעניין של בטחון ומוראל. וזו השאלה הגדולה של השבועות הקרובים וגם של כהונתו של ואן חאל. האם הוא מסוגל לדבר לליבם של שחקנים? כי ניצחון היום פירושו שיונייטד לגמרי בעסק.

אחרי צ׳לסי (חוץ)
יומן דבלין (4) - הצפון זוכר. וגם מה עושים עם ליברפול?

144 Comments

אמיר המקורי 20 בספטמבר 2015

כבר ראינו בעונה שחלפה מספיק פעמים שמקניר/ג'ונס אינם מספיק טובים לעמדת הבלם,גם רוחו לא שמר על יציבות ואינו חף מטעויות שאינן מחוייבות המציאות והריי זה בדיוק מה שנדרש בעמדה הזו!
קאריק בוודאי לא אופציה,ראינו פעמים רבות עוד בתקופה של הסר שהאיטיות שלו אינה מאפשרת הצבתו בעמדת הבלם למרות שמבחינת החזקת כדור ברור שאין הרבכה טובים ממנו.

דורפן 20 בספטמבר 2015

איך אתה בדיוק יודע שמקנייר לא מספיק טוב? הוא שיחק מעט והיו לו משחקים מעולים לגילו? זהו? צריך למכור?

ניק 20 בספטמבר 2015

אני כבר בשנה שעברה לא התרשמתי מרוחו והנה גם בהולנד הוא היה די גרוע. הבעיה שכמה שהוא בלם בינוני הוא מגן שמאלי עוד יותר גרוע.
אני חושב שמגיעה לגונס הזדמנות, עם הקישור האחורי החדש שלנו, אבל לדעתי הוא פצוע כי לא זוכר אותו בסגל במשחקים האחרונים.
ומקניר ביחס לגילו ולמצב ההגנה בשנה שערה היה בסדר גמור

אמיר המקורי 20 בספטמבר 2015

טובים(לא מעולים..)לגילו ואח"כ גם נסיגה גדולה שלא נעלמה מעיני הבוס! ראית שכתבתי למכור..? גדול עליו בעת הזו להיות הבלם של המועדון.
צריך להתחשל דרך גביע הליגה או בעונת השאלה בקבוצות הקטנות של הפרמייר ע"מ לצבור ניסיון,אני בהחלט מסכים כי את הנתונים יש לו!

מומין 20 בספטמבר 2015

למה צריך להחליף את בלינד? אם כבר העברת אותו מעמדתו המקורית והכשרת אותו לשחק כבלם ולפתח הרמוניה לצד סמולינג, אז למה לא להשאיר אותו שם ולשים את רוחו כמגן שמאלי? לא הבנתי כבר נגד איינדהובן למה רוחו הוכנס לשחק כבלם ובלינד הועבר שמאלה. אמנם המסירות החותכות שלו הן באמת משהו שאין לשואו, אבל מבחינת מהירות ויכולת פריצה הוא לא מתקרב לשואו ולכן מהווה, לדעתי, איום התקפי פחות גדול. מסכים לשאר הדברים – המשחק מול איינדהובן, מלבד התוצאה, היה לדעתי המשחק הטוב ביותר שלנו העונה (כולל המחצית השנייה נגד ליברפול). אבל מה זה משנה, גם ככה האליפות תוכרע בין ווסטהאם ללסטר :)

גיל שלי 20 בספטמבר 2015

אני מבין שבלינד הוא בעצם גרסה משודרגת של שרן ייני

ליבר 20 בספטמבר 2015

אתה מתכוון שייני הוא גרסא משודרגת של בלינד!

Danny - Long Island 20 בספטמבר 2015

ואני מבין שאתם פשוט מנסים להיות הצמד הקמרי….קצת צחוקים……

זינק 20 בספטמבר 2015

ועדיין, אם בינואר לא יגיע חלוץ רציני, ליונייטד לא יהיה מה להציע במאבק הצמרת.
ואן חאל רק צריך להתפלל שהמחדל הזה לא יעלה לו בהרבה משחקים, עד לחלון ההעברות.

דורפן 20 בספטמבר 2015

אגב, יש חלוץ בשוק שאפשר להחתים עכשיו. אדבאיור

matipool 20 בספטמבר 2015

אדבאיור וואן חאל ביחד ?!
מת לראות את החגיגה הזוגית הזו .. (-:

wazza 20 בספטמבר 2015

הלוואי

Danny - Long Island 20 בספטמבר 2015

כולם כאן במצב של צחוקים????? אנחנו לא כובשים…..מה קרה לסיטי אתמול כנגד קבוצה עם אוטובוס מעולה במחצית השנייה??? עם חלוץ רחבה מעולה או שאני טועה

ע' בעל הטיפ 20 בספטמבר 2015

מסכים, מרסיאל מאכזב עד עכשיו..

שלו 20 בספטמבר 2015

ניצחון היום, ומקום שני.

7even 20 בספטמבר 2015

אז מה הוא מארסיאל אם לא חלוץ?

Gil - Zimbabwe 20 בספטמבר 2015

אני לגמרי לא בטוח שואן – חאל סיים את "חוות הניסיונות" שלו, ולא אהיה מופתע אם תהיה הצנחה של משהו חדש לעמדת המגן השמאלי. אם הוא ינהג לפי ההגיון יש לו סיכוי לעשות משהוא טוב היום נגד אויבו המר.
רונן, לא יעזור כלום חייבים חלוץ של לפחות 20 שערים בעונה. אחרת לא יודע עם מי נגיע ל – 80 שערים על מנת לאיים על האליפות.
חוץ מזה אני מקווה שהוא הבין שהררה חייב להיות על המגרש.
דני (שירן ייני לעשירים) בלינד הוא חלומו הרטוב של כל מאמן כדורגל.

ע' בעל הטיפ 20 בספטמבר 2015

דיילי

גיל שלי 20 בספטמבר 2015

שרן הוא דני בלינד לעשירים, דיילי הוא שרן ייני לעשירים :-)

אדם 20 בספטמבר 2015

מקווה שרוני עוד יגרום לעליית מחירי הכובעים בעולם

southport 20 בספטמבר 2015

לדעתי יאנג בתור מגן שמאלי נשמע הכי בטוח ולא מזעזע את המערכת כי צמד הבלמים נותר זהה ואתה עדיין מקבל מהירות ופיזיות ויכולת לחתוך לאמצע במגן שמאלי (ההגנה קצת לוקה בחסר אבל לפחות יש מחויבות שמה ויש תוספת הגבההות ואיום על השער בהתקפה)

סימנטוב 20 בספטמבר 2015

מתי יתחילו לשבח את יאנג על האומץ, החדות והספקת מוצר סופי? (למרות המוגבלות היחסית)

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2015

ביום שיבינו כדורגל.

Danny - Long Island 20 בספטמבר 2015

סוף סוף תגובה לעניין

סימנטוב 20 בספטמבר 2015

היי היי היי… הרמתי לו להנחתה גם לי הקרדיט ;)

southport 20 בספטמבר 2015

אני חושב שיאנג הוא שחקן סגל מעולה שתפור על ימי פרגי. כמו ג'י סונג פארק רק הפוך, פארק היה שחקן למשימות מויחדות ומשחקים גדולים, יאנג נותן את התפוקה שלו כמעט בכל משחק, לא בעל יכולות יוצאות דופן או מיוחדות וגם די מבוהל ברגעים מכריעים (הפנדל מול איטליה היתה דוגמא מעולה לכך. לא העובדה שהוא החמיץ אלא ההבעת פנים שלו לפני הבעיטה like a dear caught in the headlights
דרך אגב לא מת על הצלילות שלו אבל גם לא מת מזה

קירקגור 20 בספטמבר 2015

יעני כמו פארק סונג ג'י?

סימנטוב 20 בספטמבר 2015

מסכים, הקבלה מצוינת. במשבצת שלו בקבוצה הוא מתפקד דווקא באומץ יחסי
ד"א דודה שלי גרה ב southport ;)

גדןח 20 בספטמבר 2015

ואו כמה ספורט איכותי יש היום. פריימיר ליג, אול בלאקס – ארגנטינה(רוגבי), NFL בשעה מעולה.

תענוג..

גל ד 20 בספטמבר 2015

גמר יורובאסקט זה גם לא רע.

בוב השקט 20 בספטמבר 2015

אכן. והכל בערך באותה שעה. איך רואים הכל???

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2015

רואים את יונייטד מנצחת, וזה כמו לראות הכל, כל הזמן, ובכל מקום, לא ??

אנדר 20 בספטמבר 2015

הגזמת זה לא עד כדי כך נדיר…

סימנטוב 20 בספטמבר 2015

היה חדש לשמוע מואן חאל את המילה (הכל כך מיוחדת) גילוון בהקשר של הסגל אחרי הפציעה של שואו. זה הפן שבשנתיים האחרונות הוא לא דיבר בלי לציין תהליכים.
מסצ'רנו הוא שירן בלינד לנבורשים

אריק 20 בספטמבר 2015

אני מתחיל לחבב את לואי ון חאל.
רואים גם שהוא מתחיל להבין מה נביא מצחונות. והנה, הוא אפילו פותח עם מייקל "שלוש נקודות" קאריק.
מעודד

D! in Garmisch 20 בספטמבר 2015

חבל שמוייס לא נשאר בסביבה מספיק זמן

אריק 20 בספטמבר 2015

נכון.
באברטון

איאן ראש נטול שפם 20 בספטמבר 2015

יש מצב שדניס אירווין חוזר מפרישה?

אריק 20 בספטמבר 2015

דארמיאן יודע לשחק גם משמאל…

אסף THE KOP 20 בספטמבר 2015

לצערי יונייטד ינצחו
שם עליכם 140 שקלים בווינר ומחר הולך לאכול עסקית צהריים בטורקיז מהרווח

ניינר / ווריור 20 בספטמבר 2015

נראה לי שישאר לך בקושי לאבו חסן

אסף THE KOP 20 בספטמבר 2015

בדקתי
היחס 1:2 כמעט

הרווחתי ארוחה

אריק 20 בספטמבר 2015

אסף. מחפש תירוצים כדי לראות את הילדים של לואי חורכים את הדשא במקום את הקבוצה של ברנדון. אתה מוזמן בכיף. לא צריך תירוצים… ;)

אסף the kop 21 בספטמבר 2015

חלילה מלצפות בכם.
יחד עם זאת, אני הולך לאכול טוב בזכותכם.

southport 20 בספטמבר 2015

מתוך שלא לשמה..

תiמר 20 בספטמבר 2015

רונן, אתה מכיר את שגיא כהן?

יואב בורוביץ׳ 20 בספטמבר 2015

אני חושב ששואו טוב התקפית מבלינד משמעותית.

southport 20 בספטמבר 2015

בתור שחקן עם הכדור בשליש האחרון מסכים.

במכלול בלינד בהחלט יכול לתרום המון להתקפה ההגבה שלו מצויינת ויש לו יכולת מסירה וראיית משחק

דורפן 20 בספטמבר 2015

אין מה להשוות. שואו שחקן אנגלי טוב. מסוגל לתפקיד אחד. בלינד שחקן הולנדי – מבין בעצם מה הקבוצה מנסה לעשות.

ע' בעל הטיפ 20 בספטמבר 2015

שואו מדייק עם כדור הרוחב 1/10.
אם הוא מהיר ועובר שחקנים אבל לא בועט ולא מדייק, זה לא יעיל מדי

אריק האדום 20 בספטמבר 2015

קאריק בהרכב. אז 3 נקודות.
מי יש במחזור הבא?

קירקגור 20 בספטמבר 2015

רוני בתור מגן שמאל? ג'אסט סייניג…

איתי 20 בספטמבר 2015

לינק?

סימנטוב 20 בספטמבר 2015

לייבטיבי (נקודה) אס אקס

אילן 20 בספטמבר 2015

פתיחה נוראית. שוויני והררה חסרים. המשחק נראה תקוע. מקווה שיתעוררו

סימנטוב 20 בספטמבר 2015

חנוך לנער על פי דרכו וחנוך את הקבוצה על פי כישרונו, זה בדרך
גול ענק סבסוב על המילימטר איזה ילד זה!

יעקב 20 בספטמבר 2015

יחסית ל 10 נגד 11 יוניטד יצאו בזול. עד מתי ואן חאל ימשיך לתת הנחות לירבות וימשיך לעלות את רוני?

תומר ש 20 בספטמבר 2015

+1

אלון 20 בספטמבר 2015

מאטה אמנם לא מאוד משמעותי במשחקים אבל יש לו תרגילים קטלניים במצבים הנייחים! גול אחד כבר בושל לבלינד והיום היה תרגיל נפלא יחד עם ממפסיס במסירה שהגיעה לשניידרלין שלא הצליח לסיים. יפה מאוד.

תלבושת חוץ מזעזעת! ומזמן לא ראיתי משחק ששתי הקבוצות היו לבושות כ"כ קרוב זה לזה, כשהשחקנים צפופים והמצלמה לא בזום קשה להבחין.

איך היה הגול שלנו?

אביעד 20 בספטמבר 2015

מחצית הגנתית מזעזעת של דיילי בלינד. ואן חאל מאוהב ברעיון של בלם שמניע כדור. כל כך מאוהב שהוא שכח שהבלמים צריכים קודם כל לדעת להגן.

Danny - Long Island 20 בספטמבר 2015

26 דקות ראשונות, לא התקרבנו לשער… כל כך איטי וצפוי, הם מתארגנים בהגנה ואנחנו מתמסרים הלוך וחזור להנאתנו? אני מפספס כאן משהו?

סימנטוב 20 בספטמבר 2015

לא…

אמוץ כהן-פז 20 בספטמבר 2015

הפרשן הצרפתי טוען שהטקטיקת המסירות של ואן חאל נועדה להרדים את היריב. אולי, אבל בינתיים גם הצופים וגם שחקני היונייטד נרדמים וחוטפים שער מצמק.
נראה שספרד משחקת נגד 27000 ליטאים…

Ljos 20 בספטמבר 2015

אפשר, זמנית לפחות, להפסיק להתלונן שלא קנו שחקני התקפה? הראשן מצדיק כל ביטחון של המאמן בו.

ליבר 20 בספטמבר 2015

אפשר להבין מה רוני ומאטה עשו בשנתיים האחרונות שמצדיק את העובדה שהם באנקר בהרכב. במשחק כזה אתה מצפה מה שייקחו אחראיות ובמקום זה שני ילדים היחידים שמנסים לעשות משהו.

Danny - Long Island 20 בספטמבר 2015

כמה נקודות שווה דויד?????

גיל 20 בספטמבר 2015

משחק טוב בחלקים מעטים מדי ופאניקה רגילה לקראת הסוף.

סיכום מרטיאל: million down, 34 to go.

אריק 20 בספטמבר 2015

אני לא בטוח שהבנת את העסקה. נדמה לי שכרגע היא כבר שווה 40

גיל 20 בספטמבר 2015

אין שום בעייה. million down, 39 to go.

באבא ימים 20 בספטמבר 2015

זאת אומרת שאם הוא יבקיע 40 שערים בקריירה שלו ביונייטד הוא יצדיק את ההשקעה?

גיל 20 בספטמבר 2015

הוא כבר נתן שלוש והורדתי לו רק שני מיליון אבל אני מדבר על שערים מכריעים. שני משחקים שבלי השערים שלו היינו מפסידים נקודות כנראה. ואם הוא אחראי על אליפות אחת אז לדעתי זה מוצדק.

דורפן 20 בספטמבר 2015

העיסקה הזו הופכת גרועה מיום ליום. 7 מליון הם יקבלו בהופעה ה-25 שלו בנבחרת. 7 מליון בשער ה-25 שלו ביונייטד – אפשר להגיד לכסף הזה שלום. עוד שבע מליון הם מקבלים אם הוא זוכה בבלון דאור. אז הוא באמת כבר יהפוך לבזבוז גדול

גיל 20 בספטמבר 2015

כן, יקח קצת יותר זמן להחזיר אותו אבל מה איכפת לנו, כסף שלנו?

תומר ש 21 בספטמבר 2015

נראה לי שרונן היה כאן ציני, הרי שאם מרסיאל יגיע לציוני הדרך הללו כנראה שהעסקה משתלמת ליונייטד ובגדול.

אמוץ כהן-פז 21 בספטמבר 2015

מה עוד שבסוף הואימכר לריאל ב150 מיליון…

גיל 21 בספטמבר 2015

אני יודע ולכן כתבתי מה שכתבתי. הרי כולם פה אמרו שאף שחקן צעיר לא שווה את הכסף הזה ושהוא לא קרע זוג נעליים וכו'. אז בינתיים הוא קורע את ההגנות ואם ימשיך ככה זו תהיה גניבת השנה.

גיל 20 בספטמבר 2015

ואגב, לא ברור לי למה לא הרחיקו את השחקן שהכשיל אותו כשהוא היה אחרון לשער ושמנע מצב שער בטוח.

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2015

הוא לא היה אחרון.

גיל 20 בספטמבר 2015

הוא כן היה אחרון, רוני היה בצד והגיע מאחור.

עדי אבני 21 בספטמבר 2015

הוא היה אחרון או לא- לא רלבנטי לחוק. מה שמשנה אם הוא היה במצב של כיבוש ודאי או לא בזמן ביצוע העבירה. ומרשיאל לא היה במצב שכזה

גיל 21 בספטמבר 2015

למה לא היה? היה מול השוער, כמה עוד וודאי זה יכול להיות?

אריק 20 בספטמבר 2015

יש כאן תהליך שמתקדם הקבוצה נע בין משחק מסודר מדי למופקר מדי כשיימצא האיזון, ואני מניח שיימצא, זה יהיה מצויין.
ממפיס הוא יהלום. עוד קצת ליטוש והסתגלות והליגה תהיה מונחת לרגליו.

ברק רום 20 בספטמבר 2015

יאנג במקום מאטה ויש שתי כנפיים מהירות ומסוכנות
לדעתי הררה מאחורי מרסיאל עדיף על רוני שנראה כמי שמסיים קריירה בקרוב

אבי 20 בספטמבר 2015

מה שנכון נכון

vered s 20 בספטמבר 2015

אז תגיד ברק למה לדעתך ואן חאל משאיר את רוני בהרכב? האם זה סוג של להבטיח לעצמו תמיכה בחדר הלבשה. אוהדים. לא מבינה איך עובדת המערכת במנצ׳סטר. או שהוא חושב שהקבוצה צריכה אותו מסיבות של האישיות של הקבוצה. האופי שלה.

דורפן 20 בספטמבר 2015

כי אין לו עוד חלוץ עם נסיון. הוא מקווה שהפקק ישתחרר.

אוהדים היו שמחים לראות את ווילסון במקומו.

יעקב 20 בספטמבר 2015

סיכום משחק של רוני:
שערים 0
בעיטות לשער 0
אסיסטים 0
תיקולים 0
איבודים 6
מסירות קדימה 3
שיחות עם השופט 5
מסירות אחורה 500

אלעד 20 בספטמבר 2015

ודוד שוב איש המשחק :-)

איתמר 20 בספטמבר 2015

רוני בסך הכל בן שלושים אבל נראה ליד מרטיאל וממפיס כמו שחקן גמור שאיבד כל קשר למשחק.

ניק 20 בספטמבר 2015

גם ליד יוסי בניון הוא יראה כמו שחקן שאיבד כל קשר למשחק

אבי 20 בספטמבר 2015

הררה במקומו, ושחקן מסוגו של בייל (הלוואי הלוואי) במקום מאטה, ואנחנו קבוצה שמועמדת לכל תואר.
חסר לי ינוזאי ברוטציה. יכול להכנס במקום כל אחד מהם, ולהוסיף ברק.

אמיר המקורי 20 בספטמבר 2015

הנה ארבע תובנות ברורות מהמשחק הערב:
1.שווינשטייגר הוא החוליה החזקה בקישור, כל החלק ההתקפי של היונייטד מקבל חיים כשהוא על המגרש.
2.הילד הצרפתי שווה כבר העונה 15-20 שערים(בכל המסגרות),יותר מנפלא לעונת בכורה בגיל הזה אפילו הפנומן הפורטוגלי לא היה באזור הזה..
הדבר הכי בולט אצל הצרפתי זו הבגרות וקור הרוח המדהים שלו, רואים את זה במהלך כל המשחק ובעיקר במצבים בהם הוא כבש.
3.חוליית ההגנה של היונייטד, מגשימה את כל הנבואות השחורות שלי לגביה, עם הגנה שבירה שכזו אי אפשר להגיע רחוק, השער השני של פלה בו הוא נוגח בין ארבעה שחקני הגנה שלנו שפשוט שומרים על "האוויר" שמסביב הינה תמונה שטובה מאלף מילים.
4.רוחו בעמדת המגן השמאלי זה שחקן שמחזיר את מהות תפקיד המגן שני עשורים ויותר אחורה, הבנאדם לא מבצע פריצה אחת לאורך הקו במשחק שלם, איפה הוא ואיפה לוק שואו או פטריס אברה.

ניק 20 בספטמבר 2015

+100 על נקודה 4. וגם הגנתית הוא לא כזה טוב.

אריק 20 בספטמבר 2015

רוחו הוא השחקן הכי פחות אהוב עליי בקבוצה.
לא הבנתי את הרכישה הזאת. עדיין לא מבין.
בלינד לאגף וגונס לאמצע. דרמיאן במשחק וחצי סיוטיים אגב. מקווה שיתאושש מהר. ולנסיה היה יותר מוצלח היום.

wazza 20 בספטמבר 2015

מסכים עם 1 היום זה מאוד בלט.
אני לא אוהד את כל ההכתרות שעושים אחרי משחק וחצי, כבר נראה שמרסיאל זה מסי וממפיס רונאלדיניו, סבלנות הליגה עוד ארוכה.

יוסי מזרחי 20 בספטמבר 2015

הבעיה המרכזית שאני רואה היום היא עמדת הבלם ליד סמולינג. חסר לנו "בשר" במרכז ההגנה, ולראיה, החיים הטובים של פלה.הוא ניצח בכל מאבק פיזי ובמרבית כדורי הגובה.כשאיפה אני מדבר על צמד דוגמאת ווידיץ וריו .
אולי גונס על אף הרבה מגרעות יכול לתת תשובה. במקרה כזה, לא יהיה מוביל כדור כמו בלינד אבל התפקיד הזה יכול ללכת כמה מטרים קדימה לצמד הקשרים האחוריים, בלינד או שווינשטייגר או הררה או קאריק.
כמו שמרכז ההגנה נראה היום, זה מתכון לצרות.
מקניר יכול להיות פתרון נוסף, אבל אז יש דמי לימוד יקרים לשלם. בכל מקרה, מול חלוצי חוד מאסיביים וכבדים כמו פלה,קוסטה וזירו, תהיה לנו בעיה.
ההתקפה?? כנראה שיהיה בסדר. אני רואה שניים משלושה ארבעה הטובים בעולם, בטווח של שנתיים שלוש,משחקים אצלנו. נסתדר.

כסיפוביץ 20 בספטמבר 2015

האם הכוונה בילד ההוא שקנו לשוונשטייגר?
נחמד לראות גרמני עושה סדר אצל האנגלים

קורא 20 בספטמבר 2015

אני קורא פה את התגובות וקשה שלא להבחין בטון הזה של בניית קבוצת פנטזי. הלו, זה כדורגל, לא פיפא 2015. חסר חלוץ וחסר בלם וחסר שחקן מרכז מגרש וחסר וחסר. בינתיים הקבוצה מתמודדת לא רע ובעיניי היא המועמדת לאליפות יחד עם סיטי. נכון, היה עדיף שיהיה חלוץ אבל בינתיים הרכש נראה מצויין ויש סדר במגרש והקבוצה נראית הרבה יותר טוב מבשנה שעברה.

גיל 20 בספטמבר 2015

הדברים לא סותרים. היא מסתדרת עם חלק גדול מהקבוצות אבל היא עדיין רחוקה מלהיות קבוצה טובה באמת וחלקים גדולים מדי של המשחק משחק מפוחד.

קורא 20 בספטמבר 2015

להזכיר לך עם איזה סגל אלכס פרגוסון היה לוקח אליפויות?

גיל 20 בספטמבר 2015

עזוב, פרגוסון זה העבר. אי אפשר להשוות כלום אליו.

קירקגור 21 בספטמבר 2015

בסופו של יום ניצלנו בטיפת מזל עם משחק הגנה די מפחיד ומשחק התקפה לא מספיק. ההבדל בין שתי הקבוצות היום הוא דה-חיאה. יש לקוות שסדר המשחקים היחסית נוח עד ארסנל יהיה זמן טוב להדק את השורות. טוב שיש סוף סוף מישהו עם חוש ריח לשערים מהירים.

אמוץ כהן-פז 21 בספטמבר 2015

מסכים לחלוטין

אסף the kop 21 בספטמבר 2015

טוב
הבלוגיסטים של ליברפול… 2 בחופשה והשלישי עסוק בלדבר עם בחורות… על כן אני אסכם את המשחק.

ליברפול משחקת חרא.
ברנדון רודג'רס מאמן חרא.
בכלל… מתי נרדמתי והתעוררתי לאנפילד בית זונות שכל אחד יכול לתקוע שם כרצונו ?
והכי גרוע, אין דבר יותר פאתטי מלהיות אימפוטנט בבית זונות. לתשומת לב חלוצי וקשרי ליברפול.

טוב. זאת הייתה הביקורת הבונה שלי. חתימה טובה לכולם, בדגש על השמאלנים מבינכם.

אריק 21 בספטמבר 2015

הם לא בחופשה. נסעו לממלכה לבדוק מקרוב מה קורה עם ברנדון. זה שירות.

matipool 21 בספטמבר 2015

פאק – היו לי דווקא תקוות לעונה הזו והן נגמרו מהר מהצפוי .
לפחות לא אצטרך לעבור את מה שעובר טל המנצ'סטרי בתגובה למטה ( אלא אם כן , הח'ברה יפתיעו ממש ויצטרפו למאבק נגד הירידה ) .

אריק 21 בספטמבר 2015

פיליפ קוקו…

אריק 21 בספטמבר 2015

קרדיט על השילוב של מקניר על אף הסיכון
מעט מנגרים מעיזים לעשות את זה.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2015

כל הלילה אני שואל את עצמי מספר שאלות,
אף אחד לא רואה שרוני אתמול שיחק רחוק מהשער כי אלו היו ההוראות שקיבל? והרי כמה פעמים ראינו אותו מקבל כדור בסוג של מתפרצת 40 מטר מהשער, רץ קדימה, 30 מטר מהשער מוסר הצידה לדפאיי וזהו, נעצר, נשאר במקום, שום תנועה קדימה, שום תנועת עומק, חוזר לשמור על הקווים מאחור, מה, זה פתאום בגלל שהוא לא יודע? לא, אלו ההוראות מלמעלה.

אני שואל את עצמי, איפה מסירות ההוליווד של רוני על 30,40 מטר לכל צד שהיינו רואים כמה כאלה בכל משחק, נעלמו כלא היו, מה, פתאום הוא שכח איך מוסרים? לא, פשוט אין מקום בתבנית הברורה והצרה של ואן חאל לתת לשחקנים לבוא לידי ביטוי בצורה שלא תואמת את הסדר שמבקש לראות, בגלל זה אנחנו רואים את הררה, שחקן שמשחק יותר על הקצה, "מהמר" ביותר מסירות עומק, בגלל זה גם מאבד יותר כדורים אבל זה חלק מהניסיון להיות יצירתי, ליזום אחרת, שונה, לפי כישרון ומוח כדורגל וכזה שגם הוא מסורס, בגלל זה הררה כמעט תמיד המוחלף הראשון, בגלל הוא זה שבדרך כלל משלם מחיר מסויים ויושב על הספסל כי ואן חאל פחות אוהב כאלה, שלא משחקים על פי הדרך שלו בלבד.

רוני, רוני, רוני, מישהו ראה את מאטה אתמול? הרי אם לא כובש את השער, איזה ציון הייתם נותנים לו? וגם זה לא באשמתו, הוא מבודד בצד ימין, בלי מגן שעושה תנועה קדימה לעקוף אותו ובכדי שיוכל לקבל כדור ובכלל, הכדורגל ההתקפי שלנו הוא נטול תנועה, נטול עקיפות ותבדקו שוב ושוב, כמה שחקנים מצטרפים לתוך הרחבה בהתקפות שלנו, בקושי אחד וחצי, אז רוני האשם בכל אלה?

ואן חאל דיבר בשבוע שעבר על כי הוא מכין את הקבוצה לבא אחריו, שבוע קודם ביטל את הסיכויים שלנו לזכות באליפות בעונה הקרובה, די, אני היחיד שרואה שהוא משקר אותנו?
הוא הגיע בשביל להכין את הקבוצה לבא אחריו? לא, הוא בא להביא תוצאות לכאן ועכשיו, הוא לא מאמא תרזה שיעניק מעצמו עבור אחרים אבל כאילו מנסה להכשיר את השטח למקרה של כישלון.

אני שואל את עצמי, סתם ככה פתחנו עם 30 דקות מזוויעות אתמול? לא ולא, זה מגיע מאיזה מקום, זו קבוצה חסרת חיים, חסרת שמחת חיים על המגרש, ככה נראה הכדורגל שלנו.
אם נגד ליברפול המומנטום השתנה לטובתנו וניצחנו תודות לכדור אחד נייח ופנדל, אז אתמול הצלחנו לסמן וי על המשחק תודות לטעויות של ההגנה של סאות'המטון, בלי שום יצירה או נגינה שלנו וניצחון השקר נגד ליברפול זה אותו השקר כמו נגד סאות'המטון ושימו לב, הביקורת שלי מגיעה לאחר ניצחונות כי אני לא יכול שלא להריח את העתיד וכיודע, יש גבול לבלופים, יהיו משחקים שבהם המזל, היריבה או הקוון לא יעזרו לנו לצאת מהבור המשעמם שאיתו אנחנו פותחים משחקים או מתנהלים תוך כדי משחק.

רוני הוא שחקן שחי על תנועה, תנועה של קבוצה, על רגש והוא תמיד ידע לייעל את הרגש הזה כשהיה מקום לשחק חכם, לעצור, להרגיע, היום נשאר רק הלהרגיע.
אין שום קצב במשחק שלנו, אין שום תנועה מחוץ לקופסא, מחוץ לקווים, בגלל זה כשסאות'המטון לחצו אותנו אתמול אז הקישור שלנו נעלם לגמרי, מה, פתאום קאריק ושניידרלין לא שווים גרוש מול הקישור של סאות'הטון? לא, אבל כשהמגנים לא זזים מהמקום שלהם כלפי מעלה, כשמספר 10 שלנו מתופקד כ 8 לכל דבר, כשמאטה תקוע בצד ימין, אז ככה זה היה נראה, בלינד או רוחו שמוסרים חץ ארוך לכיוון מרסיאל או דפאיי וכמה פעולות מוצלחות ראינו מהם עד שער השיוויון המקרי?

מרסיאל סיים נהדר את 2 המתנות שנפלו לו לרגליים, הפגין קור רוח וטכניקה, אבל אם לא היה מקבל מתנות חינם, הוא לא היה כובש ולא מגיע להזדמנויות בכלל כי עובדה, לא יצרנו כאלה משחק נוסף ואז מה היו אומרים? טוב, הוא צעיר, חוסר ניסיון, בוסר והוא צריך זמן (זה נכון בגדול לגביו אישית אבל לא נקודתית לגבי המשחק הקבוצתי שלנו)
ולכן אני לא נותן לניצחון אתמול לשקר אותי וכפי שלא נתתי לזה נגד ליברפול.

כל עוד נמשיך לנצח ולהיות למעלה בטבלה, אי אפשר לבוא בטענות לואן חאל, נכון? ובכן, מצטער, אני יודע שזה עניין של זמן וזמן קצר עד שדברים יתאזנו וגם, אני פשוט לא נהנה בזמן המשחקים, סובל ממש, יש כזה חומר טוב לשחק איתו והוא מסרס להם ולנו את הנשמה עם קשקושי פילוסופיה.

אני בכל יום לוקח את המשחק הישיר ההוא של פרגוסון, כזה שהיה שירה מהלכת עם מחשבה לתקוף ולתקוף על פני 40-50-80 מסירות עקרות "בהתקפה"
אם זו הפילוספיה, לשחק לרוחב, בשביל מה שיחררנו את קלברלי?

אז רוני הוא הבעיה? ראיתי איך הוא היה הבעיה נגד ליברפול ופ.ס.וו וכשלא שיחק, כי זה לא משנה אילו שחקנים עולים לשחק, זו השיטה, אלו הם האזיקים המחשבתיים וזה רק עניין של זמן לצערי עד שזה יבוא לידי ביטוי גם בתוצאות.

ראיתי את צ'לסי בשבת, לא משחק גדול שלהם אבל היו כמה מהלכים של דאבל פסים קצרים, חדים, סביב ובתוך הרחבה של ארסנל, כשיש איזה 6-7 שחקנים סביב ובתוך הרחבה וזה פאקינג צ'לסי שנמצאת במיני משבר עם מוריניו שנחשב לפעמים לאיזה מדכא מחשבה ומאוד מתוכנת, איפה הם ואיפה אנחנו?
ראיתי את ההתלהבות ושמחת החיים של אברטון נגד אותה צ'לסי, אני רואה את התשוקה של ווטפורד, סוונסי ובורנמות', איפה זה ואיפה האיטיות שלנו במשחק, בחיים לא חשבתי שיונייטד תשחק בקצב איטי של קבוצת מרכז טבלה מהליגה האיטלקית בשנות ה 90', זה הורג אותי הדבר הזה, אנחנו אחרי ניצחון, במקום השני ואני פשוט לא ישן טוב בלילה, נשבע לכם, לקח לי שעתיים להרדם, קם כל חצי שעה לבדוק את השעה, המחשבות רצות בראש, חושב על כל מהלך, מנתח אותו ואיפה זה ואיפה החיוך על השפתיים ושינה עמוקה של אחרי ניצחון גדול במשחק חוץ?

יעקב 21 בספטמבר 2015

עשית הנחה לרוני
רוני נראה פח גם בנבחרת… מבקיע רק בפנדלים.

ועדיין גם אם הוא קיבל הוראות לשחק במרכז .. איפה יכולת עצירת הכדור? כלל לא קיימת? היכן התיקולים ? מה עם כמה מסירות קדימה או הצידה ולא רק אחורה…
נראה שמעבר לזה שהוא מעבר לשיא כבר מספר שנים.. הוא גם עלה לשחק ללא כושר משחק לאחר שבועיים בחוץ..

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2015

יעקב

הסטטיסטיקה של רוני אתמול הראתה על 56 מסירות שלו, 50 היו מדוייקות, 36 אחורה או לרוחב, כלומר היה מדוייק להוראות שקיבל, ביצע אותם היטב, לשחק על בטוח, זו הפילוספיה והוא ממלא אחר ההוראות.
אתה רוצה להאשים את החייל, אני מבקר את המפקד.

ניק 21 בספטמבר 2015

טל,
אני מצטער אבל אני פשוט לא מבין איך בן אדם אינטלגנטי כמוך לא מפסיק להגן על רוני.
כשהוא שיחק חלוץ ולא רק שלא הבקיע אלא גם לא ייצר כלום, אז זאת גם הייתה הוראה של המאמן?
כמה אפשר לחיות על העבר היפה שלו?
הוא פשוט נטל על הקבוצה. לא משנה באיזה עמדה הוא משחק, הוא לא עושה כלום.
אפילו הגנתית הוא גרוע.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2015

ניק

מתי כשהוא שיחק חלוץ הוא לא ייצר כלום, בעונה שעברה? 14 שערים וכשברוב רובה הוא אפילו לא היה חלוץ.
עונה קודם לכן? 19 שערים, עונה לפני זה? 16 שערים, בעונה שבה הסתכסך עם פרגי וראה פחות מגרש (רק 37 הופעות ובעונות שלפני זה 40 משחקים ועוד 37 משחקים) וגם לא תמיד כחלוץ, אתה מודע למספרים הללו? ולא הלכתי אחורה לעבר היפה שלו עוד יותר, זו נגיעה משלושת העונות האחרונות שנחשבות לפחות טובות שלו (ועוד לא דיברתי על בישולים ומעבר, והיה גם מאלה)
לא יודע מה איתך, אני לא מכיר הרבה כאלה שמנפקים את המספרים הללו ובעונות לא טובות שלהם.

ניק 21 בספטמבר 2015

טל,
רוני שיחק חלוץ ברוב המוחלט של הזמן בשנים האחרונות. היו לו בערך 2-3 חודשים שהוא שיחק כקשר בשנה שעברה וזהו. מאז הימים של רונלדו וטבס כשהוא היה משחק בשמאל, הוא היה חלוץ כל הזמן.
המספרים של רוני בעונות האחרונות היו סבירים. לא מילימטר מעבר לזה. בשנה שעברה ואן פרסי בעונה הגרועה בקריירה שלו הבקיע יותר ממנו פר דקות משחק. בישולים? היו לו 5 בשנה שעברה. לפלקאו למען השם היו 4!
תראה לי משחק אחד בשנתיים האחרונות שרוני לקח על עצמו ולבד ניצח לנו משחק אבוד. פעם אחת! הוא ידע לרכב כל הקריירה שלו על הגב של שחקנים טובים ממנו ולהיות טוב (לא פחות מהם ברוב המקרים, מודה) רק כשהם היו טובים.
ואתה יודע מה, עזוב, נניח שהוא היה שחקן אלוהי עד שנה שעברה.. מה עם השנה? הבן אדם לא עושה פשוט כלום. לא מאיים על השער, לא מכין מצבים, לא מושך אליו שחקנים, לא מצליח לעצור שחקנים הגנתית (אתמול בעצירה הגדולה של דה חאה אחרי ה2-1 שלנו, הוא שמר על הנוגח).

טל המנצ'סטרי 22 בספטמבר 2015

במשחק נגד סאות'המטון הוא אפילו שמר על הנוגח בעצירה של דה חאה?…תשמע, אתה מציב לו סטנדרטים שאי אפשר לעמוד בהם, מבחינתי זה לחפש אותו בכוח בציציות.

אריק 21 בספטמבר 2015

טל. רק כדורגל. חביבי. תהיה בריא ושנה טובה.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2015

אריק

יונייטד זה רגש, הלב זה הלב, לא מוח, זה לא תלוי בי.

שנה טובה, חתימה טובה.

אריק 21 בספטמבר 2015

אז לפחות תנסה לראות גם את החיובי, חבלמעל הבריאות.
הוא בהחלט בונה קבוצה מאוד חזקה. לדעתי עוד השנה העסק יראה טוב. וגם רוני יחזור לעצמי.
ואם לא לפחות הוא בא עם תאריך תפוגה.

אסף the kop 21 בספטמבר 2015

טל
זה לא ייתכן שתכתוב כל-כך בקצרה.
אני מבקש ממך להשקיע ולהאריך יותר בתגובות.

איאן ראש נטול שפם 21 בספטמבר 2015

פחחחחח….

יונתן פ. 21 בספטמבר 2015

"אם זו הפילוספיה, לשחק לרוחב, בשביל מה שיחררנו את קלברלי?"

גדול. (וכ"כ נכון…)

גיל 21 בספטמבר 2015

טל, לדעת לנצל מתנות ועוד יותר מזה, להיות במקום הנכון כשהן נופלות זה כישרון שאין לזלזל בו.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2015

מעולם לא זלזלתי בזה, אבל אי אפשר לבנות על זה כעיקר.

גיל 21 בספטמבר 2015

ליניקר עשה מזה קריירה.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2015

אבל מעולם לא זכה באליפות…

אמוץ כהן-פז 21 בספטמבר 2015

טל,
בן הדוד, לאונרד, היום בן 81, תקשיב לשיר שלו, Slow, מהאלבום האחרון לפני השינה ותרדם כמו תינוק.

טל המנצ'סטרי 21 בספטמבר 2015

תודה -:)

שחמוביץ 21 בספטמבר 2015

נקודות חשובות.
25 דקות בשליטה מוחלטת של הסיינטס. אבל זיהוי טוב של ואן חאל לבעיה.
מאטה הועבר למרכז מאחורי החלוץ, רוני הועבר מעט אחורה, ובחצי הושלם הפזל שוולנסיה נכנס בימין ויצר מומנט יותר התקפי מהאגף.
שלושה קשרים במרכז ועוד אחד מאחורי החלוץ שדפאי וולנסיה מגיעים מהאגפים.
קישור והתקפה נראו בהחלט סבירים. ההגנה זה כבר סיפור אחר, וכמו שאמרו קודמיי, להסתכל על השער השני של הסיינטס ולמרות כל שערה בראש.
סמאלינג בתחילת עונה מצויינת עד כה, ואני מאמין שגם בלינד בשמאל יימצא ככלי יעיל ביותר. וולנסיה צריך לקבל יותר דקות בימין ואני מאמין שלדרמיאן מצפה עתיד גדול במועדון ברגע שקצת יילמד לייצר התקפה.
אז מה נשאר – בלם…. ג'ונס? רוחו? מקנייר?
לדעתי אף אחד מהם.
יונייטד כל כך היתה צריכה את אוטומדני…. פשוט פיספוס…
יימשכו עד ינואר ויביאו מישהו.

Gil - Zimbabwe 21 בספטמבר 2015

ניראה שואן פרסי מחפש קבוצה…

אריק 22 בספטמבר 2015

דברים מעניינים של פרגי על מויס.
ביקורת על פיטורי מייק פילאן.
וגם… הוא היה הכי גבוה, אם פרגי ציין את כולם, במקום ה6 ולא ממש ה"נבחר". רק כי פפ מוריניו, קלופ, אנלצוטי וון חאל(כן, כן פרגי העדיף אותו) לא היו פנויים . פנו אליו. טעות גדולה. גם בעיניי פרגי, מסתבר.
אך הוא, כצפוי, איבד את השחקנים מייד ולא התאושש.
גדול עליו, שוב מאוד כצפוי, בכמה מידות.
ורוני לא וורלד קלאס בעיניי פרגי. גם כאן הוא צודק.

דורפן 22 בספטמבר 2015

אבל איך זה מסתדר עם הסיפור שמוריניו התחנן להגיע ליונייטד?

והכי חשוב: פרגי נותן ראיונות יום כיפור!

אריק 22 בספטמבר 2015

חבל על הזמן.
מבחינתי לא רואה סיבה שלא להאמין לפרגי…

גיל 22 בספטמבר 2015

אריק, אני לא רוצה לחזור לסיפור הזה אבל הוא איבד את השחקנים או שהשחקנים החליטו לא להשמע לו? ממש לא משנה אם הוא היה המועמד ה6 או ה20, למויס לא נתנו לעבוד בשום רמה. לא השחקנים ולא ההנהלה. אין שום אפשרות לומר שזה היה גדול עליו כי אנחנו לא יודעים מה הוא היה עושה אם השחקנים של שנה שעברה והשנה ואם היו נותנים לו הזדמנות אמיתית להצליח על ידי תמיכה בלתי מסויגת בו ולא רק לשים לו רגליים.

יוסי מזרחי 22 בספטמבר 2015

גמר חתימה טובה לכולם.

עירן 22 בספטמבר 2015

גיל, בוא נתקדם. עזוב, זה לא מחזיק הטיעונים האלו.

דורפן 23 בספטמבר 2015

עירן – לאור הרכש שנעשה אחריו (למרות שהוא קיבל את פלאיני) – כל ההשוואות חסרות בסיס. מה שאני לוקח מדבריו של פרגי הוא שבאמת לא היו בטוחים לגבי מוייס, כנראה היה ברירת מחדל וקיוו שאולי יעשה משהו עם אותו סגל בגלל דמותו כמוטיבטור ומאמן יציב. אבל לא התייצבו מאחריו עם פנקס הצ׳קים כפי שהתייצבו מאחרי ואן חאל – וגם לא התכוונו לעשות זאת. נתנו לו צ׳אנס להצליח as is. להגיד שלא היה מסיים רביעי עם אותו תקציב – מאד ספקולטיבי.

בכל מקרה כולם יכולים להרגע, כי לפחות על פי פרגי לא פספסו מישהו אחר שרצה להגיע.

גיל 23 בספטמבר 2015

למה לא מחזיק? מה במה שאמרתי לא נכון? לא עשו מרד שחקנים נגדו? ההנהלה לא פיטרה אותו בפחדנות ולא נתנה לו גיבוי? איך אפשר לשפוט מישהו אחרי שנה בתפקיד כשהוא מחליף אגדה, הקבוצה עם בעיות ידועות ולא נותנים לא לעבוד?

עירן 23 בספטמבר 2015

לא יודע, גיל, השחקנים לא עושים מרד נגד ואן חאל. לפי הפרסומים, הם באים לדבר איתו בשקט, ע"י הקפטנים. זה ההבדל (גם לך, רונן) בין מי שמתאים למי שלא, עם רכש או בלי. זה לא קשור לרכש. אריק הגדיר את זה פה פעם ההבדל בין מי שנראה "שאריאלה התקשרה אליו" למי שזה טבעי עבורו. לפיכך, לא משנה גיבוי או לא, זה לא יכול היה אפילו להתחיל להתאים.
נכון, רונן, מכיר את הגישה שלך שקבוצה לא צריכה להביא שחקנים שרוצים לקבוע מי המנג'ר, אבל קשה להתעלם מכך שזה לא יכול לעבוד כשמביאים מישהו שגם מנתהג במסיבת העיתונאים כמי ש"אריאלה התקשרה אליו". השחקנים הראשונים להבין את זה.

עכשיו, בואו נזכר במספר ההגבהות שפעם פורסם בתקופת מויס. יונייטד היו במקום הראשון בהגבהות לרחבה (…).

עכשיו רואים שגם פרגי, שכביכול הבחירה שלו במויס היתה צריכה אולי לכסות חלק מפער אי ההתאמה, לא ממש בחר בו.

גיל 23 בספטמבר 2015

השחקנים לא מורדים נגדו א. כי הוא קצת דיקטטור, וב. היה להם כבוד אליו מההתחלה והם ידעו שהוא שם למה כמה שנים ולא סביר שיוחלף אחרי שנה. למויס התייחסו כמו מאמן זמני וכשהיה קצת קשה היה קל למרוד בו כשאין לו תמיכה בהנהלה.

עירן 23 בספטמבר 2015

ואתה צודק, רונן, כנראה שלא נדע והכל ספקולטיבי. נותר רק לשמוח שלא נותרנו ערים זמן מספיק להצגה המאוחרת כי נרדמנו משעמום בהצגה הראשונה.

דורפן 23 בספטמבר 2015

אני חושב שהטעות היא בגדול של ההנהלה. היא הייתה צריכה לתת למוייס את הכסף שהיה לפחות שומר את יונייטד באלופות. אבל הכל בסוף לטובה. אם ואן חאל היה מביא את התוצאות הראשוניות שלו אחרי פרגי- היה גיהנום של האשמות .

טל המנצ'סטרי 23 בספטמבר 2015

פרגוסון וגיל, שניהם בדיעבד כמובן, לא מעבירים ביקורת אבל גם לא מחמיאים מדי למוייס בשבועיים האחרונים, גיל שהתראיין, פרגי בספר שעומד לצאת לאור, חוכמה קטנה, כי אני זוכר דברים אחרים שנאמרו ע"י פרגוסון עצמו ובזמן שמוייס היה המנג'ר, אבל זה בסדר, בגלל זה עכשיו מבחינתו רוי קין לא היה וורלד קלאס, בסופו של דבר הכל אישי.

במרחק של שנתיים אחרי ו 270 מיליון פאונד על רכש, ניתן לראות בבירור כי לא מוייס היה הבעיה של יונייטד, ואן חאל עם סכומי עתק טועה ונופל בלא מעט פרמטרים, ועליו כבר אי אפשר להגיד שנכנס לנעליים של פרגוסון או לא קיבל כסף לרכש, להיפך, קיבל ומקבל והכדורגל…לא משהו לכתוב עליו הביתה.
הקבוצה שמוייס ירש היתה כזו שנבתנה בדמותו וצלמו של פרגוסון, הוא יכול היה להביא עם הסגל ההוא אליפות, אני לא חושב שמישהו אחר היה מסוגל לעשות זאת וגם לא עם המשתנים מאותה תקופה.
ההגזמות על מוייס שאיבד את חדר ההלבשה וכל השאר, אלה עושות להן כנפיים ככל שהזמן חולף, בינתיים אלו הם קאריק ורוני שנגשו לואן חאל להגיד לו על חדר הלבשה FLAT, מה זה אם לא "איבוד חדר ההלבשה"?
מוייס לפני 10 שנים באברטון ניסה, ביקש, רצה לפתוח קבוצה שלך אברטון ב', כזו שתשחק בליגות הנמוכות וכמו שנעשה בספרד, בכדי לקדם טוב ונכון יותר צעירים מהאקדמייה, זה לא התאפשר לו, היום, 10 שנים אחרי ובהתאחדות בודקים גם את האופציה הזו ולאחר ההתדרדרות של הקבוצות האנגליות באירופה וכשלא מספיק שחקנים מקומיים מגיעים לקבוצות והופכים להיות שחקנים שווים לכל דבר, מה שמצריך עוד רכש ועוד כסף גדול,
מה שהוא, המנג'ר "המיושן" ושהתפקיד היה "גדול עליו" חשב עליו כבר אז, לפני 10 שנים, היום שאר "המוחות" בכדורגל האנגלי חושבים לנסות וליישם זאת.
הבור שאנחנו רואים היום ביונייטד, מקצועית ותדמיתית, בשעה שהפכנו להיות סוג של מנצ'סטר סיטי, כזו שמחליפה מנג'רים בקלות רבה מדי, כזו שהסגל שלה הפך להיות תחנת רכבת של שחקנים שבאים והולכים תוך זמן קצר ובסכומי עתק (די מריה, פלקאו) זו התוצאה של החטא שהיה כנגד מוייס, בחוסר הסבלנות, בחוסר ההבנה שהוא, כמו כל אחד אחר (ואן חאל) צריך היה לקבל זמן ראוי יותר וגם אמצעים בכדי לנסות ולהצליח.
נשארנו עם מקניר כשאולי סנונית אחרונה שרשומה בסגל השחקנים למשחק של יונייטד, ביום שגם הוא יהיה פצוע אז נעלה למשחק כדורגל ללא אף שחקן מקומי, דבר שלא קרה למעלה מ 1500 משחקים ברציפות, מי שזה לא מעניין אותו פשוט לא מבין ולא יבין מה זה ה DNA של יונייטד וכמה חשוב היה לשמור על אותה דרך ומסורת לאיך שדברים התנהלו ביונייטד לאורך כל השנים והפכו אותה לחזקה ושונה לעומת כל השאר, לצערי, לא עוד, אנחנו כמו שאר העולם היום, תלויים ברכש בכסף גדול ובלי שום חשיבות לזהות המקומית ובשעה שבלאקט מחמם ספסל בסלטיק, איזה ארגנטינאי, רוחו, שלפי הידווחים פעם נוספת הסתכסך עם ואן חאל (או להיפך) וכשמקצועית הוא ממש לא איזה שוס, הוא משחק בקבוצה ואני יודע/בטוח שמוייס ובניגוד לואן חאל, ידע והבין את חשיבות העניין, גם על הבסיס הזה פרגוסון בכל זאת נתן לו את המפתחות, אבל הדברים הללו לא מעניינים את הבעלים האמריקאים שממשיכים להזרים לכיסים שלהם 15 מיליון פאונד בכל שנה ומה זה משנה מה חושב ומרגיש האוהד מסלפורד או ר"ג…

עונה לא מוצלחת נוספת מבחינת תוצאות העונה (וכמו שאנחנו נראים, לא יהיה שינוי גדול לעומת העונה שעברה שלא הביאה תארים) וגם ואן חאל יפנה את המקום שלו, מקסימום יסגור 3 עונות בקבוצה ואז יהיה מנג'ר חדש, התנהלות של מנצ'סטר סיטי, כבר אמרנו?

דורפן 23 בספטמבר 2015

תרגע. בשבת בשעה 7 יונייטד תהיה ראשונה בטבלה.

Comments closed