ההפסד על החוף הדרומי

בוותיקים כמעט אין כל תועלת

השאלות והבעיות נערמות.

לגבי ואן חאל, השאלה אם הוא צריך להמשיך עלולה להיות לא רלוונטית עם עוד תוצאה או שתיים כאלו. אין לו יותר מדי קרדיט. את יונייטד מנהלים בנקאים ואם צריך הם יחפשו להסיט אחריות. אם הם ירגישו שזה עדיף להם הם יעיפו אותו. אם הם ירגישו שהוא משתלט ולוקח אותם לצ׳מפיונס ליג הם לא יחפשו לקחת אחריות על החלטה אחרת.

לגבי השחקנים הצעירים. כמו בכל דור צעירים חלקם יגיעו רחוק וחלקם לא. קשה לשפוט ממה שרואים: לא דומה וארלה המאד מבושל אחרי שנה בריאל מדריד ב׳ לבורת׳וויק-ג׳קסון בגיל 18 שנלחם בכדי לשרוד. אז לא מתיימר לשפוט.

ולגבי הוותיקים. כשאתה מעלה הרכב כל כך צעיר אתה צריך להעלות כמה וותיקים עם אופי ומנהיגות מיוחדים. בשנותיו הגדולות של קאריק – עם שחקנים אדירים מאחריו ומצידיו ולפניו – זה לא נדרש. לא משהו שהוא ייתן לך פתאום בגיל 35. לגבי מאטה – זה פשוט לא הוא. הוא לא בא בשביל זה והוא לא יכול לעשות את זה.

מי עוד היה מבוגר מ-24 בהרכב היום? דיילי בלינד? אני חושב דווקא שהיה רכש טוב, גם לא היה יקר, בהקשר של קבוצה שלמה הוא שחקן שמביא תועלת אבל מנהיג זה רחוק ממנו. דויד דה חיאה חטף היום גול אולימפי.

דווקא פלאיני נתן לך הרגשה שהוא קריטי בהרכב כזה. לא רק בשער ודווקא הוא הוחלף. למה? לדעתי כי הייתה ביקורת על ההחלפה של מאטה בוולפסבורג. וזה סימן לדעתי שואן חאל במלחמה עם כל העולם.

וזה נכתב לפני המשחק:

בתמונה, תתפלאו, חוף בורנמות׳

הטרגדיה במשחק בוולפסבורג לא הייתה התוצאה ובוודאי לא מהלך המשחק אלא שהמשחק הגיע אחרי שנה וחצי בכהונתו של ואן חאל. הרכבים כאלו במשחקים גדולים דווקא מעוגנים מאד בהיסטוריה של יונייטד. אבל כשואן חאל עשה את זה בוולפסבורג זה נראה משהו שכפתה עליו טבלת הבית והפציעות.

מים תחת הגשר וfast forward. היום לידיעתכם היום הראשון בחלק של ההיסטוריה שאחרי אתמול. כל מה שהיה לא משנה.  שהמנג׳ר פשוט ימשיך בזה. שיעלה היום בבורנמות׳ פחות או יותר בהרכב ששיחק בוולפסבורג ובעיקר שיונייטד תשחק באותו סגנון משחק מהדקה הראשונה. ושגם ניקי פאואל ישחק אם זה מה שמתאים.

אני לא רוצה שום ״תגובה ראויה של יונייטד למשבר״. אני רוצה מן הצהרה שכדורגל התקפי זה לא משהו שקורה רק כשיש משבר.

בועה? השמיים הם הגבול
התיקו עם ווסט ברום

162 Comments

רועי 12 בדצמבר 2015

היהפוך ההולנדי את את מחשבתו?

יאיר 12 בדצמבר 2015

יש המון תכונה לקראת המשחק הזה. יש הרגשה בקרב האוהדים שמה שנקבל היום זה מה שיהיה בהמשך העונה, אם נראה כדורגל משוחרר ומעז אז סימן שיש הפנמה (אני אגב חושב ששניידרלין מקומו בהרכב במקום שווייני המורחק או פלאיני כי אפשר לשחק בלי אף קשר מרכז שדה שיעשה הגנה) אם נחזור להניע את הכדור לרוחב וכל השחקנים דבוקים לעמדות אז התוצאה בכלל לא תשנה נדע שנשארנו באותו המקום.

אריק האדום 12 בדצמבר 2015

התפלאתי. תיארתי לעצמי ארובות ומל נוף אפור.
ומשבר? אני אאבטוח. גם בתקופות של הסר היו שניים של ביניים, בין הקבוצות הגדולות שהוא בנה. לדעתי שנה הבאה תהייה יותר מוצלחת. הרבה שחקנים יתבגרו.
גם הרכש הופך להיות ממוקד ונכון יותר בכל שנה. מקווה שואן חל יישאר.
לא רוצה שיונייטד תהפוך למקום שמחליף סגלים ומאמנים בכל שני וחמישי.
סה"כ יש מצב שההדחה הזו תעזור לנו להתרכז בליגה, במיוחד כשסיטי וארסנל נשארו במפעל ההוא.

יואב 12 בדצמבר 2015

לא הייתי משווה את שנות הביניים של פרגי למה שאנחנו רואים עכשיו. ההבדל תהומי כמעט כמו הגאוניות של האחד מול השיעמומון של השני. פרגי היה יונייטד. זאת סתם גרסה דהויה ולא מוצלחת של פסג ודומותיה.

דורפן 12 בדצמבר 2015

בוא נגיד שכמה שאתה לא מאוכזב מהקדנציה הנוכחית – ואן חאל העמיד קבוצת צעירים לא פחות מרגשת ומהפכנית מאיזשהי קבוצה של פרגוסון. הוא פשוט הלך לקיצורי דרך

יואב 12 בדצמבר 2015

רונן,
פרגי לא היה מוצא את עצמו ללא חלוצים מתפקדים או בכלל. תמיד היה שלד חזק, לא היתה הזנחה פושעת בשום עמדה.
שנות הביניים של פרגי היו ממש מועטות מלבד שלוש שנים רצופות שגם בהן הקבוצה היתה תחרותית וסיפקה רגעי היילייט.
אלו מהצעירים הנוכחיים מרגש אותך? והאם אתה לא חושש שסוג הכדורגל שלנו יכול לעכב אותם או לגרום להם לרצות לעזוב?

דורפן 12 בדצמבר 2015

מרשיאל מרגש אותי מאד. אף אחד לא אומר שהוא מרוצה – אבל ואן חאל הוא לא פסז׳. הוא מאמן שהעלה קבוצה קטנה מלמטה, הוא מאמן שטיפח המון, לא הולך לו כרגע.

אוהדי 12 בדצמבר 2015

כבר 3 עונות שאין הגנה נורמלית,איפה המחליפים לוידיץ" ופרדיננד?!?!בנייה??במקום לבנות בסיס הגנה חזק הוא עיבה את מרכז השדה..רכש בינוני ומטה,הסתכסך עם ואן פרסי וזרק אותו בזמן שהכי זקוק לסקורר..מעבר לזה,כל שחקן בינוני (בלינד,רוחו,מאטה,שניידרלין,פליאני,וכו'..)שלובש את החולצה של הקבוצה חושב שהוא כוכב וזה לא זה..
זה לא משבר זה אוסף של בינוניות,לינגארד…עם כל הכבוד – שיא הלמלמ (לא מועיל,לא מפריע) – מה הוא יותר טוב מינוזאי??
כבר שלוש עונות שהשחקן המרכזי של הקבוצה זה דה חאה…לפחות אצלו יש יציבותQ

ניק 12 בדצמבר 2015

בוודאי שהייתה הזנחה של עמדה ספציפית – קשר מרכזי. מאז קין פרגי לא הביא שחקן מתאים לעמדה הזאת.

יואב 12 בדצמבר 2015

ניק,
זה לא הפריע לו לקחת תארים.
אגב, דג׳מבה היה ניסיון שלא צלח.
רונן,
הלוואי. אתה יודע שאני מהסבלניים והלא מפונקים.

דורפן 12 בדצמבר 2015

לא מדובר בסבלנות…בואו לא נזלזל. גם אם ואן יילך הביתה בלי הישגים הוא מאמן גדול ורב זכויות שגם שיחק הרבה כדורגל טוב בקריירה. ואני מאחל לכל מאמן לגדל חצי מהשחקנים שהוא גידל.

יואב 12 בדצמבר 2015

רונן,
אני לא עוסק בואן חאל. אני עוסק ביונייטד. ״במורשת״ של ואן חאל ביונייטד אפשר לדון בהמשך. יהיה זמן לזה ואולי הבניה תצליח. כרגע זה מרגיש לי קצת חסר כיוון או נכון יותר לכתוב-כיוון שאני לא אוהב.

יואב 12 בדצמבר 2015

חלילה לא מדובר בזילזול באיש ופועלו. חייב להתוודות, יונייטד היא המעניינת אותי פה. הוא שכיר שלה. רוצה בהצלחתו. אין לי שום עניין בו מעבר. לפני שבא ואחרי שילך.

יואב 12 בדצמבר 2015

עוד משהו ניק,
מה היה רע בקאריק וסקולס? האם זה לא הספיק לשלוש ברצף ושלושה גמרים אירופאים?

ניק 12 בדצמבר 2015

סקולס שחקן אלוהי.. קאריק שחקן מעולה.. אף אחד מהם לא היה קרוב להיות הקשר האחורי שיכל היה למלא את המקום של קין. סקלוס כמובן לא פחות טוב מקין אבל הם לא שיחקו על אותה עמדה\תפקיד.
קאריק עם כל מעלותיו, רחוק שנות אור מקין.
הייתה עונה אחת שבה הצליחו למצוא שחקן כזה – הארגריבס, וזה נגמר באליפות אירופה. אחר כך הוא נפצע והמחסור בשחקן הזה הביא ל2 גמרים שבהם לא היינו רלוונטים בכלל.

יואב 12 בדצמבר 2015

ניק,
זה ממש לא משנה. פרגי חשב(ובצדק) שזה מה שצריך בשביל לקחת תארים. גם תחליף דמוי קאנטונה או רוד לא הובא ליונייטד. אז???
הפציעה של האגריבס לא מנעה עוד ארבע אליפויות.
יכולות המסירה והמייסד ההתקפי של שניהם הספיקו. דווקא בגלל שלא היה שחקן דפנסיבי במהותו בקישור שלנו.

יואב 12 בדצמבר 2015

והמייסד-והמיינד

אריק האדום 12 בדצמבר 2015

וכל השוערים בין שמייכל לואן דר סאר

Gil - Zimbabwe 12 בדצמבר 2015

למישהוא יש נוסחא שגם יונייטד תצליח וגם ההצלחה לא תידבק לואן חאל?
מי עם סמולינג, כשיר?

דורפן 12 בדצמבר 2015

לא כשיר

גיל 12 בדצמבר 2015

אני לא אופטימי, הערב וכו'.

גיל 12 בדצמבר 2015

עקרב.

יוסי מזרחי 12 בדצמבר 2015

הפרדוקס הוא שאם ואן חאל ילך על סגנון התקפי ועל הרכב צעיר עם מבט לעתיד תעלה מיד השאלה למה עכשיו? מה קרה ששינית את דעתך ואת הגישה?
בכל מקרה ועם כל תשובה המסקנה יכולה להיות רק אחת. אבדן הדרך שמוליד את הדרך הביתה.
ולא צריך לפחד מהתרת הקשר. אם הקברניט לא מסוגל להוביל לאן שרצינו להגיע, ואני מדבר על צורת המשחר ולא בגלל הפסד כזה או נשירה מהמפעל ההוא.
מחליפים אותו היום ולא אחרי שיעצים את הנזק. במחלה מטפלים ולא דוחים למשמרת הבאה שתבוא.
הביתה בלי רחמנות.

דורפן 12 בדצמבר 2015

אני דווקא אומר לא. אם לא ישנה את דרכו – שיילך הביתה. אם ישנה את דרכו שימשיך. הוא יודע את העבודה. במיוחד שהוא עצמו אמר שהקדנציה שלו תחומה לסוף השנה הבאה וגיגס מיועד להחליף אותו.

יוסי מזרחי 12 בדצמבר 2015

אנחנו חלוקים בדעותינו.

דורפן 12 בדצמבר 2015

אני לא מבין אם ״ואן חאל ילך על סגנון התקפי ועל הרכב צעיר עם מבט לעתיד״ צריכה לעלות השאלה למה? הירושלמים האלו לא חשובה להם מדיניות הממשלה -אלא שהמפלגה שלהם עשתה זאת..

אבל בואו נראה… הרעיון שהוא ישחק התקפי יותר זו היפוטזה. נראה אם יש לה בסיס במציאות.

יוסי מזרחי 12 בדצמבר 2015

העלת חיוך רחב על פני, עם המשל על הירושלמים, אלא שאני משתייך לקבוצה שפרשה מתוך אלה שאליהם התכוונת.
ובכל זאת, יתכן שהגישה שלך יותר פרקטית אבל אני מסתכל גם על מורשת או תדמית. אנחנו לא שדה ניסויים אפילו למי שפעם הצליח.
יונייטד עבורי היא המועדון הגדול מכולם, כזה שב DNA שלו יש גם רצון לשחק כדורגל ולא רק נניח תארים לשם תארים. לכן, גם כאשר סיר אלכס לא הביא תארים שלוש שנים רצופות, עדיין לא היה ספק מה הוא רוצה ולא היה ספק למה הוא מכוון. ואני זוכר את הביקורות על הסקוטי הזקן ההוא, גם שלי בתוכן, אבל אף פעם לא היה ספק מה כולם רוצים.
אצל ואן חאל זה אחרת. אני לא מחפש מצילים ומשקמים. אנחנו נהיה בעסק גם כשהוא ישכח ולכן אני לא מתרגש מהיכולות שיש לו או היו אלא מאיך אנחנו נראים ולאן אנחנו הולכים, ועד היום הוא לא היה הצלחה בלשון המעטה. לבנות קבוצה על בסיס מה שהיה ועם 300 מליון לירות זו לא חוכמה גדולה. את זה יכולים היו לעשות עשרים מנגרים שעולים על דעתי עכשיו בלי כל האבו-עלי שמסביב.אף אחד מהם לא היה משאיר אותנו בלי חלוץ לרפואה ובדרך מגרש את ציצריטו, כדוגמא.
אתה מאמין שהוא יכול וגם ישנה כוון ואני לא.
אני חושב שגם אתה לא כל כך מאמין שבגיל ובמקום שלו, אפשר לשנות כוון ושהאיש הזה יכול ורוצה.
אתמול הוא בישר לי, שלא היינו לוקחים את אירופה כי אנחנו לא מספיק טובים. האמת, נרגעתי.
אני לא רוצה להיות צודק בסוף העונה ואז להתחיל כונון מחדש ובדרך אולי לאבד עוד עונה שלא לדבר על תדמית ומהות. ומי שלא היסס לגרש את מוייז באמצע ועם כל התנאים שהיו מסביב לא צריך לחשוש משום תיקון .מה שחשוב זה לראות לאן הולכים, ועד עכשיו אני לא משוכנע.

לא מדויק. אני כן יודע.

אמיתי 12 בדצמבר 2015

לדעתי החודש הקרוב בפריימרליג יפריד את הילדים
מהגברים ואני צופה שהטבלה קצת "תתישר".
הדברים נכונים מאד גם ליונייטד וזה הזמן בו נראה אם
יש על מה לבנות מבחינת הצעירים ושהם לא ברירית מחדל
של פציעות ואם שיטת המישחק המבוקרת שלא לומר
משעממת של ואן חאל כן יכולה להביא תוצאות לאורך זמן.
חייב לציין שאני לא ככ אופטימי…

יונתן פ. 12 בדצמבר 2015

6/7 שחקני ההגנה הבכירים של הקבוצה לקראת הכריסטמס לא נותן הרבה סיבות להיות אופטמי

יונתן פ. 12 בדצמבר 2015

** "פצועים לקראת הכריסטמס"

אריק 12 בדצמבר 2015

כל יום של ון חאל בתפקיד הוא בזבוז זמן עבור מנצסטר יונייטד.
גם היום הזה.

אמיר המקורי 12 בדצמבר 2015

ואני אומר בקצרה שצעירים זה נפלא, אכן בבסיס של כל קבוצה גדולה חייבים להיות כמה כאלה ואם הם גם גדלו או הושבחו במועדון מגיל צעיר מה טוב!
אבל, וזה אבל גדול, שחקנים צעירים מלאי פוטנציאל חייבים להשתלב בהדרגה ולקוות שיש להם בקבוצה שחקנים ותיקים(כוכבים)כחונכים.
לאורך כל שנותיו של הסר נכנסו להרכב הראשון בצורה זו צעירים ותמיד היו בהרכב כוכבים ותיקים בשיא כושרם ע"מ ללמד ולכוון.
יש לי ביקורת רבה על LVG, החלטותיו,סגנון המשחק ועוד,דבר אחד עומד לזכותו כשהוא מנסה לשלב צעירים ולבנות את עתיד המועדון פשוט אין
לו אפילו שחקן ותיק/כוכב אחד בקבוצה הנמצא בשיאו שיכול להוות לאורך תקופה דמות לאותו צעיר שמנסה להשתלב בהגנה/קישור/התקפה.

דורפן 12 בדצמבר 2015

נכון – הבעיה שלנו היא ״בגיל העיקרי״ – 25-30 – שם אנחנו מאד מאד חלשים

אילן 12 בדצמבר 2015

היום זה היום של ממפיס.

ניק 12 בדצמבר 2015

היום של ממפיס יהיה כשהוא יעבור לפריז.. הוא נראה שחקן של ליגה של קבוצה אחת.. לא נראה לי שבאופי שלו להלחם

ברק רום 12 בדצמבר 2015

מה שמתסכל זה שמבט לעונה הבאה לא מראה מגמת שיפור
עדיין אין חלוץ מרכזי, ג׳ונס ובלינד לא מהווים פתרון לימדת הבלם השני, שוויני וקאריק גמורים לגמרי וממפיס שיכול וצריך היה לנטרל רעש רקע ולפוצץ רשתות, נראה כהימור מסוכן
חוץ מדה חאה, סמולינג, מרשיאל ושניידרלין- שאר הסגל ממש בינוני וחא יכול להביא אליפות או עונה אירוםאית חזקה

Yair 12 בדצמבר 2015

הקבוצה הזאת כל כך חסרת השראה בכל מה שנוגע ליציאה קדימה, גיגס בטח רוצה לתלות את עצמו על הספסל

ניינר / ווריור 12 בדצמבר 2015

על זה אומרים " גול שכולו נחישות"

אריק 12 בדצמבר 2015

קאריק הזה לא מבין עניין. מתעקש למסור קדימה. מקווה שיסופסל עם הררה כשבאסטיאן לרוחב-אחורה ןשווינשטטיגר ישוב.

אריק 12 בדצמבר 2015

עוד גול לציצאירטו. למד מפלאייני כנראה.

טום 12 בדצמבר 2015

בדיחה.

טום 12 בדצמבר 2015

ליצנים בלבן

טום 12 בדצמבר 2015

מזכירים את אחי הקטן בפיפא. ביום רע.

יעקב 12 בדצמבר 2015

העיקר שהצעירים שולבו והוכיחו עצמם…עלוב
ואן חאל ממשיך ביחסי ציבור ..פשוט בולשיט כשיאנג וגונס על הספסל.

איתי 12 בדצמבר 2015

וואן חאל עדיין לא קם…

תומר ש 12 בדצמבר 2015

גם אותי זה מקומם.

Yair 12 בדצמבר 2015

פעם ראשונה בתקופת ואן חאל שניכר שהקבוצה ויתרה על המשחק לפני שהסתיים?

בר שושני 12 בדצמבר 2015

אני לא מסוגל לראות את הקבוצה הזאת יותר.

יעקב 12 בדצמבר 2015

אין ספק שהחילוף של פלאיני גאוני…פשוט הפסיקו לשלוטהבמרכז השדה

גיל 12 בדצמבר 2015

ביזיון. זה לא משבר אלא חידלון מייאש. לא רואה איך משנים משהו מהותי בלי מאמן חדש לצערי.

איתמר 12 בדצמבר 2015

אם לואן חאל היה כבוד עצמי הוא היה מתפטר.
ואן חאל הוא מאמן עבר גדול אבל כיום אין לו מה להציע ליונייטד.
ניהול המשחק שלו הערב היה לא פחות ממגוחך.

אריק 12 בדצמבר 2015

אהבתי את הלחץ להשיג שוויון בסוף ממש פרגי הון חאל הזה

אריק 12 בדצמבר 2015

שלושער לציצאריטו!!!

יאיר 12 בדצמבר 2015

תענוג לראות אותו מצליח. תמיד ידענו שיש לו את זה.

כולנו ידענו שהיום הזה יגיע, ועדיין זה לא נעים להיות ככל המועדונים שמחפשים לערוף את ראשו של כל מאמן מזדמן.

יאיר 12 בדצמבר 2015

וגם הוא מגלה איזה תענוג זה להיות השותף של קיסלינג. כפי שנהנו משיתוף הפעולה דרדיוק, שורלה וסונג הון מין אז עכשיו תורו של האפונה הקטנה…

גור אילני 12 בדצמבר 2015

עזבו, בורנמות׳ פשוט קיבלו לוח משחקים קל לפני הכריסמס עם צ׳לסי ויונייטד אחת אחרי השניה

סימנטוב 12 בדצמבר 2015

:)

Fred the red 12 בדצמבר 2015

מדכא. אין מה להוסיף

Georgie Best 12 בדצמבר 2015

שירת הברבור של הפילוסוף המאוס.
הפסד סופר מוצדק מול האימפריה של בורנמות', שבהחלט מגיעות לה כל המחמאות על משחק לחימה שהלוואי והייתה רואה 50% מהשחקנים שלנו.
אם ואן חאל יבוא ויבכה על המחסור ההגנתי אני אגיד שהוא צודק, ששת שחקני ההגנה הבכירים לא כשירים, למרות שבלי קשר אני אמשיך לטעון שדיילי בלינד כבלם זה מהלך פתטי, בלינד הוא נמושה, כוסית, כשאין את סמולינג לצידו והוא זה שצריך לתת את הטון, רואים כמה הוא ותפקיד הבלם זה כמו מים וחשמל. האופן שהוא הגן היום בקרנות…אין מילים. איבד את קינג אחרי שנדחף (מה קרה, הלכה הפריזורה בשיער?), ועשר דקות לאחר מכן איבד עוד שחקן בקרן שרק בנס לא הסתיימה בשער. גלן מארי מהרגע שנכנס למגרש חגג על ההגנה שלנו ועל בלינד כאילו מדובר מינימום בשילוב של ואן ניסטלרוי וסוארז. ספגנו ארבעה שערים ממצבים נייחים ב-180 הדק' האחרונות.
אני לא רוצה לשמוע חצי מילה על חיסורים בחלק הקדמי, כי שוויני גם ככה לא עובר את החצי ולא משפיע על המשחק. בתכלס חסרו רק הררה ורוני.
אשלי יאנג שהוא מהטובים ולבטח מהיציבים בתקופת הפילוסוף המאוס לא רואה דקה בצמד המשחקים האחרונים כשאנחנו מקרטעים. 250 מיליון פאונד לרכש ובסוף ניק פאוול נשלח להציל את המולדת. והלו, חסרים 2 שחקנים בדיוק. פלא שנפצעים שחקנים בחלק הקדמי? אין רוטציה.
מישהו מנע ממנו לחזק את החלק הקדמי?
דרישת שלום חמה מצ'יצ'ריטו שכבש היום שלושה לרשת מנשנגלאדבך שבשבוע שעבר פירקה את באיירן מינכן. גם ג'יימס ווילסון היום עם שער של חלוץ אמיתי בברייטון, טאץ' מרהיב וזה מתווסף לשער הסולו הנפלא שלו בשבוע שעבר.
ניהול משחק מהמזעזעים שראיתי אי פעם במשחק הכדורגל. לינגארד נפצע אז מכניסים את פריירה. ניחא פריירה (למה לא יאנג?), למה לשלוח אותו לאגף? מה לו ולתפקיד הזה? קשר התקפי קלאסי, חכם, בעיטה טובה, אין לו מהירות בשיט.
ההחלטה להוציא את פלאייני – שיא השיאים. אני רחוק מלהיות גאה שהבלגי שחקן מוביל אצלנו וכזה שגורם לכל הקבוצה לשחק עליו ובצורה פרמיטיבית, אבל פור פאק סייק, הוא יכול היה להיות עם שלושה או ארבעה שערים היום מכל הריקושטים ברחבה. אם לא ערבובייה או מצב נייח או מצב שמרסיאל מסדר לעצמו (ומחטיא), אנחנו לא נבקיע גם עוד אלפיים שנה.

המאמן הזה הוציא לי כל הנאה מהמשחק, כל טיפת רגש, אני שונא אותו, אני שונא להגיד "אמרתי לכם" אבל לצערי לא היה אפילו לי מושג עד כמה ידעתי, ידעתי שהוא לא מתאים ולא קשור לקבוצה הזו.
עדיף שהבלון יתפוצץ עכשיו מאשר מאוחר יותר, לא אכפת לי אם זה יעלה במקום רביעי (מבחינת כדורגל אנחנו לא שווים טופ 10 ואני לא צוחק. מישהו יכול להתווכח לגבי זה ש: לסטר, ארסנל, סיטי, ליברפול, ווסטהאם, פאלאס, סטוק, סאות'המפטון, טוטנהאם, אברטון, כ-ו-ל-ן טובות מאיתנו התקפית ויותר מרגשות?), לא מעניין אותי תארים, אני רוצה שהקבוצה תחזור לרגש אותי, מעדיף עוד 20 שנים של מויס על פני עונה אחת של ואן חאל.

בפעם החצי מיליון בשנה האחרונה, גם כשהובלנו את טבלת הפרמיירליג ואת טבלת הצ'מפיונס – הביתה!!!!

סימנטוב 12 בדצמבר 2015

כל מילה

ערן (המקורי) 12 בדצמבר 2015

כאוהד ליברפול, זה עדיין חדש, מוזר ומהנה מאד עבורי לשמוע בשנתיים האחרונות, מכוון אולד טראפורד, מנגינה ששמזכירה את מאד את ימי בניטז האחרונים באנפילד.
לוואן-חאל יש הרבה הישגים לאורך הקריירה. אבל יורש ראוי לסר אלכס – הוא כבר לא יהיה.

אביעד 12 בדצמבר 2015

אמנם מכת פציעות לא פשוטה בהגנה, אבל זה מרגיש כאילו האפקט של הפציעות היה מצטמצם אם ואן חאל היה מעבה את ההגנה בקיץ ולא מתחיל עונה עם 7-8 שחקני הגנה לארבעה מפעלים. כנראה שעדיין היינו עם שחקן נוער אחד או שניים, אבל אולי היה איזשהוא בעל בית בהגנה שהיה מייצר שקט (ולא, דיילי בלינד לא מייצר שומדבר שקרוב לשקט גם כשיש לנו הגנה בהרכב מלא).
ומעל הכל, לא מבין איך 300 מליון פאונד מייצרים קבוצת התקפה שלא ממש מסוגלת לייצר מצב הבקעה שלא מסתמך על טעויות של היריב או הגבהות. התקפית אנחנו נראים נורא ולא היה שום חיסרון שיצדיק את זה. אנחנו נראים נורא התקפית כבר תקופה מאוד ארוכה.

אמיר המקורי 12 בדצמבר 2015

שום שחקן(מלבד הספרדי כמובן)הגנה ששיחק הערב לא יכול היה לקבל חולצת הרכב מהסר, ווארלה מקומו בצמפיונס שיפ, הילד גקסון לא יכול להיות מגן עם האיטיות שלו(שלא לדבר על איבודי הכדור)בלינד שחקן חכם אבל חור הגנתי גדול עקב איטיותו, מקניר נראה בעונה שעברה כמו פרוספקט אמיתי אבל הערב היה זוועה, ההבנה הטאקטית שלו את משחק ההגנה לוקה בחסר.

ניקו 12 בדצמבר 2015

את ווארלה דווקא הייתי מריץ עוד גם אם דרמיאן יחזור. לפחות הראשון יודע להצטרף להתקפה ולהגביהה במידת מה.
BJ לא שווה הרבה לא עכשיו- חוסר הבנת משחק הגנה ומגן בפרט מושלם, וגם לא בעתיד- אין מהירות וגם כוח מתפרץ.

אביעד 13 בדצמבר 2015

אני לא מרגיש צורך לבקר את שחקני ההגנה הצעירים ששיחקו הערב. מה ייצא מבורת'וויק-ג'קסון, וארלה ומקנייר – רק ימים יגידו. נסתפק בלומר שהיו שחקני הגנה צעירים שנראו זוועה בתחילת דרכם ונהיו שחקנים נהדרים והיו שחקני הגנה צעירים שנראו נהדר בהתחלה ודעכו אח"כ. הניסיון עבור שחקן הגנה הוא מצרך הרבה יותר משמעותי ממהירות והבנה טאקטית/מיקום הם דברים שיכולים להשתפר משמעותית עם הזמן.
מה שכן מצדיק בעיניי ביקורת זו העובדה שהגענו לסיטואציה בה ההגנה שלנו מורכבת מקשר אחורי שהוסב ושלושה צעירים כמעט ללא ניסיון. אמנם אנחנו סובלים ממכת פציעות לא פשוטה בעורף, אבל התחושה שלי היא שבניית עומק יותר ראוי בעורף הייתה מביאה למצב בו היינו משחקים הערב עם א) פחות צעירים ו-ב) עם ותיק אחד לפחות שיכול לספק ביטחון לצעירים שכן משחקים.
לואן חאל מאוד בער לנקות את האורוות, פחות בער לו לחמש את השורות בצורה ראויה. כנראה מתוך ההנחה שכל חיסרון זמני ניתן יהיה למלא רגעית בשחקניםפ צעירים. גם הערב וגם בוולפסבורג לא ראינו את התמוטטות התפיסה. ראינו מה יכול לקרות כשמגזימים עם התפיסה הזאת.

ניק 12 בדצמבר 2015

בגלל שכולם פה צועקים לפטר, מעניין אותי לדעת את מי הייתם מביאים?
וזה כנראה לא יהיה גיגס, אני לא מאמין שבמצב כזה יתנו לו לאמן בלי טיפת ניסיון.

אריק 12 בדצמבר 2015

אנצלוטי.

ניק 12 בדצמבר 2015

זה גם השם היחיד שקופץ לי לראש. יש איתו 2 בעיות: הקריטית זה שהוא לא מאמן של בניית קבוצה אלא תמיד ידע לקחת קבוצות מוכנות. זה הפוך ממה שאנחנו צריכים.
הבעיה השנייה שהוא לא בדיוק מאמן ליגה טוב. 3 אליפויות ב16 שנים…

גיל 12 בדצמבר 2015

הייתי מביא את פפ אם הוא פנוי בסוף השנה. אם לא, אנצ'לוטי.

איתמר 12 בדצמבר 2015

צריך מאמן שיחזיר ליונייטד את שני המרכיבים שחסרים בעידן ואן חאל – תשוקה וכדורגל התקפי.
למרות שהוא חסר ניסיון, גיגס יכול לבצע את העבודה לא פחות טוב מכל מאמן אחר.
במצב שבו הקבוצה מצויה היכולות הטקטיות הן זניחות לעומת הבנת האתוס של יונייטד והחזרה ליסודות המשחק שאיפיינו אותה בעשורים האחרונים.

גיל 12 בדצמבר 2015

מה בדיוק גיגס עשה באימון? זה מתכון די ברור לכישלון וכיסוי תחת אם ימנו אותו.

אביעד 12 בדצמבר 2015

זה מה שקורה כשמגיבים לאט. קלופ היה יכול להיות אידיאלי. לעונה הבאה אפשר לנסות ללכת על פפ (הייתי מעדיף שלא), אנצ'לוטי, מאמן צעיר (כמו למשל לוסיאן פאברה) עם מנהל מקצועי מעליו, אחרי היורו אני מניח שיתפנו עוד כמה דוגמת לב או דשאן.
בראייה של "עד סוף השנה" אפשר לאלתר הרבה פתרונות. אף פתרון לא יהיה אידיאלי, מצד שני – גם מה שיש בפועל רחוק מאידיאלי.

תומר ש 12 בדצמבר 2015

בכייה לדורות לתת לסקאוזרים לקחת את קלופ. בכלל נראה שהטיימינג של קבל ההחלטות היונייטד הוא גרוע מאוד – פפ כבר סגר בבאיירן, מוריניו בצ'לסי ואנצלוטי בריאל. כשקלופ היה באוויר הייתי חותך את ואן חאל בלי לחשוב פעמיים.

יוסי מזרחי 12 בדצמבר 2015

זוזו מוסא מתזמורת רשות השידור.
זה לפחות יסביר למה אנחנו מצחיקים.

אסף the kop 12 בדצמבר 2015

אברם מועמד.
הוא תמיד מועמד.

-גיסנו- 13 בדצמבר 2015

לא יודע אם זה על המדף בכלל, אבל אם כבר שחקן עבר שיהיה מאמן – אז סקולס ומהר.
יש מספיק תקדימים של קשרים עם ראיית משחק נהדרת שהפכו למאמנים מצויינים, עושה רושם שהוא יכול לתפוס את המושכות יותר מכולם.
והוא גם ג'ינג'י.

זכור לי שפעם היה דיבור על סולשיאר שהראה ניצוצות כעוזר וכמאמן ראשי, בינתיים הוא במולדה, מה קורה איתו?

no propaganda 13 בדצמבר 2015

אימן בקרדיף קצת, נכשל, חזר למולדה.

ניינר / ווריור 12 בדצמבר 2015

מחר אנחנו נצמדים אליכם ובשבןע הבא אינשאללה נעבור אותכם. Coys!

אביעד 12 בדצמבר 2015

נדמה לי שאתם לא נצמדים אלינו. או שאתם עוברים אותנו או שלא – הפרש השערים של ספרס טוב משל היונייטד כבר עכשיו.

איש 12 בדצמבר 2015

אם תנצחו מחר תעברו אותנו בהפרש שערים

דני נוימן 12 בדצמבר 2015

האפון הקטן פתח בשבעה עשר משחקים העונה ויש לו שבעה עשר שערים.
איזה סופר סאב!

ניק 12 בדצמבר 2015

ההגנות בגרמניה חלשות, עובדה- כבשנו מולם 4 שערים ב2 משחקים!

סימנטוב 12 בדצמבר 2015

חזק

אמיר המקורי 12 בדצמבר 2015

אכן ההולנדי במלחמה עם כולם כמו שרשם דורפן, מה חשבנו לעצמנו? למה ציפינו לפני שנה וחצי? שהוא ישתנה? "היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?
האיש היה מאוהב בעצמו לאורך כל הקריירה תשאלו את החברים במינכן או בברצלונה ואמסטרדם, מעולם לא ספר אף אחד חוץ מאשר את לואי הגדול. עכשיו הוא כאן ביונייטד ללמד את כל האנגלים הבורים איך משחקים עם הדבר העגול הזה שהם קוראים לו כדור, מי אלו אוהדי היונייטד.? מי זה הג'ינג'י הזה פול סקולס שמעביר עליי ביקורת כל שבוע ? מה הוא עשה בחייו?! מה זה פה קורה פה.? גם החבר של הג'ינג'י הפרשן(שהפך בינתיים למנג'ר)מעביר עליי ביקורת, הוא בכלל מבין כדורגל,מה הוא עשה בחייו שהוא מעז..?
הערב זה כבר הרגיש מעבר לכדורגל או ויכוח על שיטת משחק כזו או אחרת, הערב זה גבל בביזיון, בניהול משחק חובבני, בבחירת שחקנים לא ראויים שבימי הסר לא היו נכנסים למתחם האימונים בקרינגטון שלא לדבר על לבישת חולצת ההרכב הראשון.
הערב זה מרגיש לרוב אוהדי היונייטד שההולנדי מיצה את גרם הסבלנות האחרון שנשאר לנו בגוף עבורו, לך הביתה לואי!!!

איתן 12 בדצמבר 2015

יפה מאוד אם מנצ'סטר תמשיך ככה עם ואן חאל היא תוכל כנראה בשנה הבאה להיות מועמדת ודאית לאליפות—של ליגת הצ'מפיונשיפ

ברק רום 12 בדצמבר 2015

קשה היה לראות שמדקה 80 לא סכנו את השער ולא התקרבנו לשיוויון. מול קבוצה כזו גרועה, לא הגענו לשום כדור 1 ולא יצרנו יתרון טכני. ממפיס ומרשיאל לא השפיעו על המשחק בכלל, ואלה אמורים להיות שני היצירתיים שלנו..
פריירה ולינגראד מסתמנים כבינוניים, כרגע אין להם מקום בליגה הבכירה באפ קבוצה
דווקא ורלה ממש מאכזב, לא יוצא בזמן לנבדל, לא מבין את המשחק. ערב קשה ועצוב

vered s 13 בדצמבר 2015

היי ברק מסכימה איתך לגמרי. אני לא אוהדת שלכם אבל bug fan גם של ואן חאל. ככה שהסיטואציה מאד עצובה. כבר כמה משחקים שזה משעמם מאד. והיום פשוט נפלה עלי שינה עמוקה. לגמרי ככה. הדבר הראשון שאני יכולה לחשוב עליו זה ואן פרסי. מה שבטוח ואן פרסי היה חלוץ מושלם. ולדעתי לשחק עם ואן פרסי חצי גמור זה הרבה יותר נשגב מאשר להרים לרחבה לחלוצים מזוייפים. ואן פרסי יכול לתת גולים. בקיץ היה באוויר עוד סקורר מושלם שזה צ׳רלי אוסטין. ואני לא מבינה למה לא קניתם אותו. זה נכון שצ׳רלי אוסטין לא אלגנטי כמו ואן פרסי. שהכדורגל שלו מאד אנגלי ופשוט. אבל הוא חתיכת סקורר מוכח ששם כדורים ברשת בפרמייר ליג. לדעתי אין הרבה סקוררים כאלו שהם בילתי ניתנים לעצירה וצ׳רלי אוסטין הוא כזה אבל מה שבעצם אני אומרת זה שקבוצה כמו מנצ׳סטר יונייטד לא יכולה לשחק בלי חלוצים מושלמים. זה חלק מהקטע שלה.

vered s 13 בדצמבר 2015

big fan כמובן

איתן 13 בדצמבר 2015

מסכים וגם לא מסכים… ואן פרסי שהיה כמעט עונה פצוע, ובשלהי הקריירה אי אפשר להסתמך על שחקן כזה ,הרננדז צ'יצ'אריטו מוכיח שיש לו כנראה יותר כדורגל מצ'רלי אוסטין וכנראה גם לוולבק שעדיין פצוע…אוסטין כבש עד עכשיו 5 שערים בליגה ה2 אולי הסגנון משחק שונה בצ'מפיונשיפ או שהקבוצה נחלשה ואין מי שמספק לו כדורים -שורה תחתונה הוא לא בכושר כרגע של חלוץ עבור מנצ'סטר.
אבל במנצ'סטר כמו במנצ'סטר אין לדעת,פורלאן שלא פגע במנצ'סטר עבר לאתלטיקו וסיים כמלך השערים של הליגה.
ההולנדי אולי איבד את זה ,אני מתחיל להיזכר בברצלונה בתקופתו ובהבאת זנדן אחד השחקנים שהכי שנאתי-היה מרים כדור מבלי להסתכל אם יש בכלל שחקנים בהתקפה,אין סדר בהתקפות ,הכל דרך מבצעים אישיים של חלוצים, ככה היה גם עם לוקה טוני בבאיירן. או קלוייברט\קאנו באייאקס.
ההולנדי צריך ללכת הביתה.

לא הבנתי את ההגדרה של חלוצים מושלמים כי מרשיאל ורוני הם חלוצים מושלמים שיורדים גם למרכז השדה והאגפים, לעומת זאת אנדי קול,אוסטין לוקה טוני וכדומיהם הם חלוצים מהדור הישן -poacher \target man

vered s 13 בדצמבר 2015

מסכימה ולא מסכימה… ואן פרסי היה חלוץ מושלם. אני לא ממש מבינה איך אתה נותן את הדוגמא ווין רוני שבכושר הנוכחי שלו לא מיתקרב להגדרה של שחקן כדורגל איכותי בשום עמדה. מה שרואים זה את השרידים. ההפרדה בין הדור החדש של חלוצים לדור הישן לא תופסת לדעתי כי יש חלוצים שניחנים בתכונות טבעיות מרשימות ואז בתכונה שהיא כמו קסם שזה לשים את הכדור בפנים וכמה שיותר פעמים. רוברט לבנדובסקי הוא חלוץ מושלם. קלאס יאן הונטלאר הוא חלוץ מושלם למרות שהוא בסוף הקריירה שלו. מרסיאל לדוגמא הוא שחקן מרגש ולדעתי כדורגלן עילאי אבל הוא לא חלוץ מושלם. צ׳רלי אוסטין הוא חלוץ מושלם. הוא הבקיע כמויות של שערים בכל ליגה מהחובבים למעלה ועד לפרמייר ליג בכל תנאי מזג אויר הרבה פעמים מול קבוצות עדיפות בהרבה ותוך שהוא חלק מקבוצה בלי יותר מדי כלים התקפיים. נידמה לי שהארי ראדנאפ אמר פעם שמבחינתו חלוץ שמכניס ארבעים חמישים שערים בליגת חובבים יכניס גם בליגה יותר טובה. הוא לא אמר חלוץ שמכניס עשרים. כלומר אין ספק שחלוץ טוב לעיתים לא לא יתאים לקבוצה כזאת ויתאים לקבוצה אחרת ואין ספק שגם חלוץ בינוני יצליח להכניס גולים בקבוצה מאד טובה אבל חלוץ מושלם יעשה את זה בכל מקום. צ׳רלי אוסטין העונה משחק כבוי ופגוע וזה דיון אחר. יש דברים שלא עובדים והמשהו שקוויס פארק ריינג׳רס עשתה לאוסטין העונה זה משהו אחר. הוא בן 26 הוא עבר חתיכת דרך והוא היה צריך להישאר בפרמייר ליג. קבוצות כמו מנצ׳סטר וגם ליברפול טעו כשלא לקחו אותו. והויכוח על זה בדיוק מוכיח את הטענה כן מתאים לא מתאים הבן אדם מכניס גולים ולמנצ׳סטר יונייטד חסר חלוץ כזה ששהיה משחרר גם כמה מהתסביכים של השחקנים היותר מורכבים ואלגנטיים שלה.

איתן 13 בדצמבר 2015

ההגדרה שלי לחלוץ מושלם היא מבחינת התפקיד שבו הוא עושה על המגרש אם נפרש זאת באנגלית=complete
foreward

הנה הסבר לדבריי

An Advanced Forward -is the definition of attacking focal point. He is primarily there to score, but will also chase lost causes, win possession and play in others in better positions. An exceptional workrate along with the usual attacking attributes will serve him well. Attack duty only.

The Poacher -has one goal – score goals! He doesn’t tend to help create chances, he will sit on the shoulder of the last defender ready to lose his man using his anticipation, lightning acceleration and pace in order to bury a through ball into the net with composure and precision. Attack duty only.

A Target Man- is the ultimate ‘big man’ who generally lacks technique but uses his imposing physique to outmuscle the opposition defenders. In the Support duty, he will look to win aerial battles and flick-ons for supporting teammates, hold the ball up and play in others with simple passes. In an Attack duty he will lead the line and create space for teammates as well as becoming a focal point for crosses.

A Deep-Lying Forward- is to strikers what the AMC is to midfield – a link man. His job is to drop deep to pick up the ball then either play a team-mate in or finish it himself. With a Support duty his primary focus is to play in a team-mate then follow up behind, and with an Attack duty he will look to score first, but will play in a team-mate if it is the more viable option.

The Complete Forward- is a combination of all the previous roles. He is strong, fast and technically gifted too. He’ll create chances for himself and others and is the embodiment of creative freedom and selflessness. He leads the line when supported, he drops back and finds the ball when no-one else does. True complete forwards are a rarity due to the combination of attributes required.

The Defensive Forward- is a rarely used role in Football Manager. The idea is that he pressures the opposition defence into mistakes and wins the ball before playing it off to a proper striker. And to be honest, it’s rarely used for good reason.

איאן ראש 12 בדצמבר 2015

רק קפצתי לבדוק מה עשו יונייטד(מקווה שהקבוצה שלי לא תהרוס מחר תמצב רוח).
אני רואה הרבה שאומרים שחלק מהשחקנים היום לא היו נכנסים לסגל של פרגוסון. אני חושב שהיו נכנסים וגם להרכב אבל הפרגוסון הזה היה מוציא מהם דברים שאפילו הם לא ידעו שהם מסוגלים.

כץ 12 בדצמבר 2015

נדהם מהתגובות פה כל פעם מחדש. תסתכלו על הטבלה, 3 נק' מהפסגה. האם אוהדי יונייטד באמת מעדיפים שנפטר מאמנים בקצב של צילסי? אז היה שבוע קשה, זה קרה בעבר גם אצל פרגי ויקרה בעתיד אצל מאמן אחר.

גיל 12 בדצמבר 2015

הטבלה משקרת. מחר כבר יהיה 6 אבל זה לא משנה. הליגה חלשה השנה ומנצ'סטר פשוט משחקת רע יותר בכל משחק לאחרונה כשהם נראים חסרי אונים. זה לא שהם משחקים טובים ולא מנצחים.

ניק 13 בדצמבר 2015

רגע אם כל הליגה חלשה השנה אז זה לא רק הגיוני שגם אנחנו נהיהי חלשים?
אם קבוצות וותיקות שרצות כבר הרבה שנים ביחד כמו צלסי, סיטי וארסנל לא מצליחות לבסס מומנטום כלשהוא למה אתה מצפה מואן חל לרציפות עם קבוצה חדשה שממוצע הגילאים הוא הצעיר ביותר מכל קבוצות הצמרת?
אולי לא הליגה חלשה השנה, אלא קבוצות התחתית טובות יותר ויותר קשה לנצח אותם?

גיל 13 בדצמבר 2015

המשחק שלנו לא תלוי בקבוצות אחרות. אם קבוצות אחרות חלשות זה לא קשור אלינו. אני מצפה שישתפרו ככל שהעונה מתקדמת וזה פשוט הפוך, זה מה שמייאש.

ניק 13 בדצמבר 2015

אבל קצת קשה לנתח התפתחות כשיש 7 שחקני הגנה פצועים.
וכן המשחק שלנו לא תלוי באחרות, אבל אם לכולם קשה אז נראה לי רק הגיוני שגם לנו יהיה קשה, בטח כשמדובר בקבוצה כל כך צעירה ובלא מעט שחקנים צעירים.

רומן 12 בדצמבר 2015

לא מבין מה עבר לו בראש כשהוא החליף את פלאיני.
היחיד שיכול לתת גול בקסוצה הזאת

משה 13 בדצמבר 2015

הדבר המדהים בחילוף שלו היה שהוא החליף אותו כשליונייטד היה כדור עונשין 30 פלוס מטר מהרחבה אלכסונית שברור שחייבים להגביה אותו לרחבה ! גם אם הוא הכי גרוע במגרש (והוא לא היה ) איזה מאמן מפספס הזדמנות לתת לשחקן הכי גבוה במגרש ונוגח מצוין הזדמנות כזו ?

ניק 13 בדצמבר 2015

נו גבוה או לא, איכשהוא כשהוא על המגרש הצלחנו לחטוף 4 שערים ממצבים נייחים בשבוע.

משה 13 בדצמבר 2015

זה טיעון קצת צולע. הגנה על הרחבה זו עבודה קבוצתית שגם הוא כשל בה, מצד שני אתה בטח לא חולק על האמירה שהסיכוי שלו לנגוח לשער מבעיה חופשית גדול יותר משל רוב השחקנים האחרים.

no propaganda 13 בדצמבר 2015

זה באמת היה הזוי.
ראיתי את המשחק, יונייטד היו חלשים רק פלאייני שיחק טוב. אומנם החמיץ הרבה אבל הגיע להזדמנוית.
לא ברור לי איך אפשר להחליף את השחקן היחיד שמשחק טוב. זה יותר גרוע אפילו מגוארדיולה שמחליף את מולר וחוטף פעם אחר פעם.

אחד 13 בדצמבר 2015

מולר זה כבר לא זה תקופה די ארוכה. הפעם האחרונה שהוא הבריק הייתה במונדיאל.

no propaganda 13 בדצמבר 2015

לא מסכים.
מולר פותח הגנות בתנועה כל הזמן ובנוסף לא מוותר בהגנה, תמיד עובד בשביל הקבוצה.
כשהוא מוחלף תמיד יש לבאיירן בעיות. מה שקרה לבאיירן במחשק הרשון נגד בארסה בעונה שעברה, בחיים לא היה קורה אם מולר היה נשאר ולא היו מכניסים את גצה.

רומן 13 בדצמבר 2015

מולר הרשית השנה איזה 13 פעם אם אני לא טועה.
בכל אופן ממה שראיתי זה אותו המולר הישן והטוב (ההכי טוב!!)

יואב 12 בדצמבר 2015

חייב להוציא את זה-קלופ שם זה מושא לקנאה.
התהליך ממשיך למרות הרזומה המדהים של הלימון החמוץ שבא ללמד את הילידים לשחק כדורגל.
וכבר גניבת הדעת הכי גדולה שכבר מתבקשת-כרטיס לליגת האלופות.
גם את זה הוא לא ישיג, אותו אחד שקידם את קלוביירט פעם, לפני שנות דור.
מקסים.
יש במכבי מאמן אגדי-יהודה ליבני. חמישים שנה הוא מגדל דורות במכבי. מוצלחים יותר או פחות.
נעמוד דום להוד טימטומו של הלימון החמוץ הזה. ואן חאל.

רומן 12 בדצמבר 2015

יש מגמה מעניינת ביונייטד של ואן חאאל, כל שחקן התקפה שמגיע נותן בהתחלה כמה משחקים אדירים ואז פשוט נעלם, די מריה, ממפיס מרשיאל.

ניק 13 בדצמבר 2015

ממפיס לא נתן משחקים אדירים.. אולי מחצית אחת אדירה נגד ברוז'. כלום מעבר.
מרשיאל בסיטואציה הנוכחית עושה מעל ומעבר

רומן 13 בדצמבר 2015

שמע מה זה מעל ומעבר? קיבל אתמול כדור ברחבה ברח למגן ושיגר פצצה לעננים.
היחיד שכרגיל נותן מעל ומעבר זה פלאיני ודווקא נוא מוחלף..

ניק 13 בדצמבר 2015

שחקן בן 20, שלא שיחק עדיין עונה מלאה בחיים שלו, בעונה הראשונה שלו באנגליה, עם קבוצה שנראית זוועה בהתקפה, בלי יכולת לנוח, עם כל הלחץ שיש על הקבוצה… בסיטואציה הבלתי אפשרית הזאת הוא מתפקד מצויין

יואב 13 בדצמבר 2015

מתרשם מתהליך. הכדור הוא כדור אש ששורף את הרגל.
עדיף בלעדיו.
זה מרגש. כי ואן חאל פעם, גידל את ילדי אייקס.
זה בדיוק מה שיונייטד צריכה, טנקס גוד שבאת להאיר לנו את החושך. אנחנו בסך הכל ילידים.
תודה!

z 13 בדצמבר 2015

עם זאת, החילופים של ניק פאוול בוולפסבורג וההכנסה של פיל ג'ונס בדקה ה 91 , זה כבר בגדר גניבת דעת…

רוג'רס אהרון 13 בדצמבר 2015

היונייטד הכי חלשה ב 30 שנה שאני צופה.
הכי משעממת
הכי רכה
הכי בלתי נסבלת
הכי שבלונית
לא מאשים לחלוטין את לואי.
גם להנהלה יש פה חלק עצום.
אבל האשמים הגדולים אלו השחקנים.

matipool 13 בדצמבר 2015

הופתעתי לטובה מהרמה הטכנית והשליטה בכדור של שחקני בורנמות' . באמת .

no propaganda 13 בדצמבר 2015

דורפן,

אתה לא מופתע קצת לרעה מהנוער של היונייטד?
השחקנים שעולים פשוט לא טובים.
אם אני מסתכל על מי שעולה אצת באיירן במקרים כאלה ואחרים אז אין בכלל מה להשוות.
ואן חאל כבר נתן הזדמנויות למספר לא מבוטל של שחקנים צעירים ואף אחד לא באמת נראה כמו פרוספקט. זה נכון שלגבי בלמים לפעמים לא יודעים מיד אבל עדיין, לא מפתיע אותך קצת שאין שם אף אחד שנראה בכוון?

בעצם היה ליונייטד את יאנוזאי אבל גם שחקן אחד נראה לי מעט יחסית, ודאי ביחס לכמות השחקנים שקיבלו הזדמנויות.

ניק 13 בדצמבר 2015

לדעתי זאת תופעה של שנים. בשנים האחרונות הצעירים היחידים שאיכשהוא הצליחו לשחק לאורך זמן בקבוצה (ולא בהצלחה יתרה) היו וולבק וקלברלי.
נקווה שמקנייר,גקסון,פריירה ולינגארד יצליחו יותר.

סימנטוב 13 בדצמבר 2015

זה לא הולך להשתפר, סיטי משקיעים בנוער (מתקנים מעולים, יותר מאמנים לקבוצה) לא מזמן באחד הדרבים (לא זוכר לאיזה שנתון) הם ניצחו אותנו 9:0…

Georgie Best 13 בדצמבר 2015

16 המחזורים הראשונים של מויס ביונייטד: 25 נקודות.
16 המחזורים הראשונים בעונה השנייה של ואן חאל: 29 נקודות.

אצל מויס שיחקו קלברלי, אנדרסון, אוונס, הגנה קשישה, נאני ועוד כל מיני "כוכבים".
ואן חאל קיבל יד חופשית, קרדיט בלתי נגמר, כמעט 300 מיליון פאונד על רכש.
אה, ומויס העפיל בקלילות לשמינית גמר הצ'מפיונס.

לא בא להגיד שמויס היה גדול, הוא לא יכול לבוא בטענות כי זה באמת היה נראה רע, אבל מדהים איך התקשורת הרגה אותו לעומת ואן חאל.

גיל 13 בדצמבר 2015

אין מה לעשות, שמות גדולים מקבלים יותר קרדיט כי אצלם נראה שיש איזו שיטה בשגעון. אני בעד לתת למנג'ר צעיר ומבטיח את המושכות אם פפ לא פנוי אבל לתת לו חבל ארוך יותר.

Fred the red 13 בדצמבר 2015

מצחיקה אותי ההאדרה הפתאומית של מויס. קיבל סגל שזכה באליפות והצליח במחי יד לגרום לו להיראות כמו קבוצה שצריך להשקיע בה 300 מיליון פאונד. יש לו חלק לא קטן גם באיך שהקבוצה נראית היום.
אין פה כדי להגן על ואן חאל ואני לא יודע / לא החלטתי, אם צריך / אני רוצה, שהוא יילך.
משברים נקודתיים, הדחות מאירופה והפסדים לקבוצות קטנות קרו גם עם פרגי. השאלה לאן כל העסק הולך?
כרגע לא נראה טוב וההתקפה תקועה עד כדי לא קיימת. אז יאללה יא שועל הולנדי תמצא פתרונות ומהר!
בשלב ראשון תחתים את לוקאקו בינואר. תפור עלינו

גיל 13 בדצמבר 2015

אין פה שום האדרה אלא שימת דברים בפרופורציה. מויס קיבל סגל מזדקן ועם הרבה בעיות ומה לעשות, שהוא לא פרגי שיכל להוציא ממנו פלאים. שחקנים עשו שביתות איטלקיות וזלזלו בו ויש להם אחריות למה שקרה וההנהלה הייתה קמצנית ולא נתנה לו גיבוי. עכשיו שנתיים כמעט אחרי שהוא עזב ועם קניות חסרות תקדים יוצא שהקבוצה עולה עם חבורת ילדים שנראית כמו עדר בלי רועה. לדעתי היו נראים טוב יותר אם למויס הייתה ניתנת ההזדמנות לבנות קבוצה עם תקציב כזה ולפחות הוא לא היה עקשן כמו ההולנדי.

Fred the red 13 בדצמבר 2015

אם אף אחד לא סופר אותך אין לך סיכוי להצליח

יוסי מזרחי 13 בדצמבר 2015

נכון, אבל אותם אלה שלא ספרו אותו, הם אלה שמינו אותו חמישה חודשים לפני.
וכמו שאמר גיל. שום האדרה,רק פרופרציות.

ניק 13 בדצמבר 2015

"עם קניות חסרות תקדים יוצא שהקבוצה עולה עם חבורת ילדים " – לא מבין את המשפט.
חלק מהקניות היו של ילדים. חלק פצועים וחלק נמכרו. אין אף שחקן רכש שמתייבש על הספסל. גם זה שהתייבש בסוף השנה הביא את זה על עצמו.

אי אפשר להגיד שהיה שחקן אחד שלא היה נדרש במסע רכש של ון חאל. היחיד שאפשר להגיד עליו מכל שחקני הרכש שהוא מאכזב ביחס לשחקנים אחרים זה דפאי.

גיל 13 בדצמבר 2015

דווקא בגלל שכולם היו נדרשים והוא קיבל את השחקנים שהוא רצה, הכישלון שלו גדול יותר. למויס לא הייתה הפריבילגיה להביא שחקנים חדשים.

עירן 13 בדצמבר 2015

קצת מצחיק הקטע עם מויס באמת. הכשלון הנורא של ואן חאל – שהחליט לשחק כדורגל כזה דווקא בשנה בה שכנעתי את הבן שלי – בן 8.5, לאהוד את יונייטד במקום בארסה ועל כך לא יסולח לו – עדיין לא מצדיק את הזכרונות מויס שעושים לחלקנו כאן נעים בגב.
כי מויס עבר מאז לעוד קבוצה וגם שם נגמרה הסבלנות נוכח היכולת. אז הבעיה כנראה לא היתה בסבלנות אליו או בהעדרה, כנראה.

גיל 13 בדצמבר 2015

לא נראה לי שהייתה הרבה סבלנות בקבוצה השנייה גם כן אם הוא כבר בבית.

יוסי מזרחי 13 בדצמבר 2015

אותו מויז, בנה קבוצה מצוינת באברטון, כשנתנו לו זמן לעבוד. אגב כמעט בלי כסף.

Fred the red 13 בדצמבר 2015

אותה אברטון אחרי שמויס עזב עשתה עונה הרבה יותר טובה. מהתחלה ראו שזה לא מתאים. הבעיה היתה שפרגי בחר אותו ואף אחד לא העיז להגיד לו לא

fred the red 13 בדצמבר 2015

ועוד משהו קטן, מויס לא ניצח אף קבוצה שהיתה מעליו בטבלה (והוא היה מקום 7 כן?). ואן חאל כבר ניצח את ליברפול פעמיים ואת סיטי.
חוזר ומדגיש, לא אוהב ואן חאל אני, אבל תקופת מויס ללא ספק היתה הקשה ביותר שבה אני זוכר את יונייטד.

גיל 13 בדצמבר 2015

עד כמה שאני יודע מקבלים אותם נקודות על ניצחון של קבוצה שאתה מעליה או מתחתיה בטבלה.

יואב 13 בדצמבר 2015

מעולה שפרגי בחר. מי היה אמור לבחור?
היש טוב וגדול מפרגי?

יוסי מזרחי 13 בדצמבר 2015

באברטון הוא הצליח ומה שממשיך שם מבוסס על מה שהוא ייסד.
ביונייטד הוא לא הצליח בין היתר כי התנאים שמסביב פעלו כולם נגדו וכנראה לא היו מאפשרים גם לאחרים להצליח. בכל מקרה לא נדע לעולם.

אריק 13 בדצמבר 2015

הבעיה של מויס וון חאל מעבר לעובדה ששניהם פשוט מנגרים לא מספיק טובים זה שהם התייחסו ליונייטד כאילו היא מנצסטר סיטי של לפני השייחים ביום הו השייחים הגיעו ויש איזושהי דרך ארוכה שצריך לצעודמבה כשלמעשה דובר על אלופהמגאה שלקחה אליפות בפברואר.
אם זה לא שבור, למה לתקן?
הסגל היה מזדקן ולא רוענן אבל גם סגל אלוף.
הגישה היתה ועדיין צריכה להיות אנחנו יונייטד והאליפות היא שלנו לאבדת מי שלא חושב כך שיחפש מקום אחר לאמן בו.

גיל 13 בדצמבר 2015

אריק, סגל זקן שמזדקן בעוד שנה ביחד עם מאמן בלי גיבוי שהשחקנים החליטו לא לשמוע לו זה מתכון לאסון. למויס יש חלק בזה אבל בוא לא נתחיל אם זה שאותו סגל היה שווה אליפות בשנה של מויס. הוא היה שווה בשנה שלפני כן.

אלעד 13 בדצמבר 2015

מויס היה אסון ופשוט גרם לירידה הצפויה אחרי פרישת פרגי להיראות כמו התרסקות. אל תתבלבלו מחוסר ההצלחה של ואן חאל . זה לא גורם לי לחצי געגוע למויס ולכדורגל השבלוני שלו ולמבט הפאניקה הקבוע בעיניים.
החיתוך היה מהיר ונכון מאוד.
עכשיו מה עושים עם ואן חאל ? שאלה טובה.

גיל 13 בדצמבר 2015

המצב באותה שנה היה אכן אסון אבל למויס יש רק חלק קטן בזה. כל הסיטואציה הייתה נגדו ונגד הצלחה של הקבוצה ככה שאי אפשר לדעת אם הוא היה מצליח או לא בטווח הארוך, בטח כשלא ניתן לו לבחור שחקנים כמו ואן חאל.

אלעד 13 בדצמבר 2015

הוא לא היה מצליח, ראית את זה עליו ויותר מזה על השחקנים. אתה לא יכול להצליח כשהאנשים שלך לא מאמינים בך .
אפשר להגיד שזו אשמתם של השחקנים, בסדר . כנראה שהם הבינו משהו…
בכל מקרה הוא היסטוריה לשמחתנו

גיל 13 בדצמבר 2015

את זה אתה קובע על פחות מעונה אחת? עונה שבה ההנהלה לא תמכה בו ממש ולא נתנה לו כסף לרכש ושחקנים לא נשמעו להוראות שלו? אין דבר כזה שחקנים ש"הבינו". יש היררכייה ברורה ושחקנים שלא נשמעים למאמן לא צריכים לשחק בקבוצה.

אריק 13 בדצמבר 2015

מאמן ששחקנים אלופים לא נשמעים לו – לא שייך.
מרוצה ממאטה ופלאייני אגב?
דש משינג'י הגאון – עוד תצוגה נהדרת שלו נגד קבוצה כנראה טובה מבורנמות.
נדמה לי שאברה אגב שהיה מראשי הלא נשמעים השתתף באיזה משחק בעל חשיבות גדולה במאי. היה מספיק טוב לאלגרי.
וזה שון חאל גרוע, מודה, כנראה אפילו יותר, לא נותן שום קרדיט למויס.
הם פשוט עשו נזק נוראי פירקו את הלב של הקבוצה האלופה והורידו את יונייטד לליגה ל ספרס וליברפול, אלא שליברפול לפחות הביאו מאמן רציני.

גיל 13 בדצמבר 2015

שחקנים שלא נותנים כבוד לא שייכים ולא משנה כמה אלופים הם. ההתנהגות של הקבוצה כלפי מויס הייתה ביזיונית. מאטה דווקא היה טוב בתקופת מויס, אבל אני מבין שמויס אשם שהוא לא פוגע עכשיו? ושינגי היה גרוע שנה שעברה ועכשיו קצת השתפר. בכל מקרה, אלו לא החלטות של מויס אלא של ההנהלה.

וואן חאל גרוע יותר כי לא הייתה יד חופשית בבחירת השחקנים ונתנו לו שנה נוספת. אם עוד שנה ושחקנים לבחור כרצונו אני חושב שמויס היה במצב יותר טוב היום.

אריק 13 בדצמבר 2015

ון חאל גרוע יותר, בהחלט ייתכן. אבל יונייטד צריכה להביא מאמנים טובים לא גרועים וגרועים יותר. אני בטוח שאתה מבין שמויס היה מינוי גרוע, וכדי לחסוך את אי ההסכמות, בוא נאמר מינוי גרוע לשעתו. וון חאל היה מינוי גרוע – נקודה.
ההחלטה הבאה היא חשובה מאוד. היתרון במינוי גיגס כעת והייתי מוסיף לו את סקולס זה היכולת להערך לקיץ, ומי יודע אולי הם אפילו יצליחו.

גיל 13 בדצמבר 2015

יונייטד צריכה להביא מאמנים שהיא נותנת להם הזדמנות להצליח וגם את התנאים המתאימים. להביא מאמן רק כי ידעו מראש שהוא שעיר לעזאזל מעיד שהמנוי הוא גרוע מצד ההנהלה לא מצד מויס שאנחנו לא יודעים למה היה יכול להתפתח.

וגיגס לדעתי זה כישלון בסבירות גדולה. צריך מאמן עם ניסיון ולא שחקן עבר טרי, לא חשוב כמה אגדי הוא.

אריאל גרייזס 13 בדצמבר 2015

הגישה של "אנחנו יונייטד והאליפות שלנו לאבד אותה" היא לטעמי דווקא זאת שתוקעת את היונייטד היום. כי זאת היתה גישה נכונה כשהיה לך את פרגוסון אבל כשיש לך מאמן סטנדרטי אז פערי התקציב בולטים מאוד, במיוחד כשהקבוצה הגיעה עם מעט מאוד עומק להתחיל איתו (בתחילת השנה כשדיברתי על זה שליונייטד אין עומק אז ייחסו את זה לאהדה שלי לליברפול אבל רואים עכשיו מאוד ברור כמה עומק חסר לקבוצה הזאת, וזה לא קשור לפציעות – פציעות הן גיבן בליגה הזאת). אבל הבעלים של יונייטד חשבו שעדיין יש להם את פרגוסון אז כל מה שצריך זה לזרוק קצת כסף והפערים ייסגרו. בכל זאת, יונייטד, האליפות היא שלנו להפסיד אותה.
כשהבעלים של יונייטד יבינו שהפונקציה של פרגוסון כבר לא קיימת, שצריך מנהל מקצועי שיחליט על רכש לפי תוכנית והמאמן ייתיישר לפי ההחלטות שלו – אז שאר הליגה תוכל להתחיל לדאוג. כרגע הרכש של יונייטד פשוט לא ממוקד וחסר תוכנית ופשוט מתבסס על זה שפרגוסון יעשה את הקסמים שלו. רק שפרגי כבר לא בבית

גיל 13 בדצמבר 2015

נכון, קצת צניעות לא תזיק. entitlement זה משהו בזוי בעיניי.

יוסי מזרחי 13 בדצמבר 2015

מסכים לכל מילה.

אלעד 13 בדצמבר 2015

צניעות לא תזיק.
הרכש מצוין. תכנית המשחק פחות.

אריאל גרייזס 13 בדצמבר 2015

כשאתה נשאר עם חלוץ אחד בלבד, גם הוא צעיר שעוד לא קרע זוג נעליים, קשה להגיד על זה רכש "מצוין". מקסימום טוב.

יואב 13 בדצמבר 2015

כסף הוא ממש לא הבעיה של יונייטד.

אריק 13 בדצמבר 2015

מה שאתה לא מבין שזאת הגישה שהביאה את פרגי לאן שהביאה.
אוואנס חשב שהוא אמור לזכות באליפות גם צדוויק וגיבסון.
בגלל זה הוא טייל מול האלופה וולפבסורג עם גיבסון קוזאק ואואן.
יונייטד זה מועדון שצריך להיות מועמד לאליפות כ-ל שנה. ברור שלא צמיד תצליח אבל זאת הגישה.

אריאל גרייזס 13 בדצמבר 2015

מה שאתה לא מבין זה שאין אף אחד כמו פרגי. גם מועדון כמו ליברפול צריך להיות מועמד לאליפות כל שנה. ככה לפחות הם חשבו לפני 20 ו-25 שנה. תראה איפה הם היום. זה לא קשור לצניעות, זה קשור להבנה של מציאות ואיך מתמודדים איתה.

אריק 13 בדצמבר 2015

המציאות שיונייטד אחד משלושת המועדונים העשירים באנגליה ואחד משני המועדונים בעלי המסורת המפוארת ביותר לכן, כמו באיירן או ריאל היא צריכה לשאוף לסיים ראשונה. בלי תהליך ודרך ופוזשן וחארטות .
ולכן זאת השאלה הראשונה למאמן הבא: האם אתה בטוח שאתה יכול בחיזוק של 2-3 שחקנים להתמודד. לא? נקסט!

ניק 13 בדצמבר 2015

לחיות בחוסר מודעות עצמית תמיד אפשר…
אני ממש לא רואה ככה את הגישה של פרגי. כי בגישה הזאת רק המאמן תמיד אשם ולשחקנים אין מה להתאמץ. הרי פלטשר שהיה שחקן זוועתי בתחילת דרכו ביונייטד יכל להגיד היי אני שחקן יונייטד אני חייב לזכות בתארים, אין לי למה להשתפר. אבל לא, לימדו אותו להשתפר ובצורה דרסטית. וזאת רק דוגמא אחת.

אריק 13 בדצמבר 2015

ניק, זה לא ואן חאל אשם. זאת התחחמות הגלובלית, היא, ביבי, פוטין , דאעש ובעיקר פול סקולס.
ון חאל? מה פתאום! הבחור גאון! אני אומר לך, גאון!

אריאל גרייזס 13 בדצמבר 2015

יש הבדל בין לשאוף להיות תמיד בטופ לבין לחשוב שהאליפות היא שלך להפסיד. יונייטד היא אחת המועדונים הגדולים בעולם אבל מבחינת משאבים היא לא נופלת מלפחות שתי קבוצות אחרות בפריימרליג. וברגע שהיא מאבדת את השובר שיוויון שהיה לה (פרגי), אין לה שום סיבה לחשוב שהאליפות היא שלה להפסיד. היא תצטרך להרוויח אותה.

אריק 13 בדצמבר 2015

האם יעלה על הדעת שמאמן בסיטי וצלסי לא ישים את האליפות כמטרה? כמובן שלא. בוא נאמר שיונייטד לכל הפחות צריכה לדרוש את זה. לא תהליכי בניה. זאת לא הקבוצה של סקסטון ואטקינסון.

אריאל גרייזס 13 בדצמבר 2015

שוב, לא אמרתי שהיא לא צריכה להיות מטרה. תפסיק לחזור על המנטרה הזאת. יש הבדל בין מטרה לבין "שלנו להפסיד"

ניק 13 בדצמבר 2015

כן ואן חל אשם.. ומויס.. והמאמן הבא.. אבל השחקנים? לא, הם נקיים לגמרי! מושלמים!
ורגע, אם ואן חל היה אומר אנחנו הולכים לקחת אליפות זה היה משנה משהוא?? בהרבה מעלות שלו יש גם את הריאליות.
וכן לא צריך לבנות. רגע אחד מאשימים את ון חל שהוא קונה ביותר מדי כסף ורגע אחרי אומרים שאסור לבנות וצריך להשיג אליפות כאן ועכשיו… לריאל השיטה הזאת לא עובדת כבר 7 שנים

אריק 13 בדצמבר 2015

השחקנים? אלו שלקחו אליפות בהליכה?
לא הם לא אשמים. אולי ההוא שעשה הפגנות ונמאס על פרגוסון, אבל אותו הפכו לחסין ולשבע.
את השאר זרקו.
אריאל. זה הבדל בניסוח. יונייטד צריכה במעמדה וקופתה להעמיד קבוצה שסיטי וצלסי יוכלו לנצח רק עם יהיו חזקות מאוד. וזה יכול להיות נכון גם להן. זה מה שנדרש ממאמן ביונייטד. צלסי וסיטי לא מעניינות אותי הן מצידן צריכות וגם חושבות ככה.

גיל 13 בדצמבר 2015

שחקנים לא מזקנים? יוצאים מכושר? מחליטים שלא בא להם לעבוד קשה כי יש בוס חדש? די כבר עם השטות הזו שהם לקחו אליפות בהליכה וזה רק מאמן אחד שאחראי לכך.

יואב 13 בדצמבר 2015

אריק,
כל מילה בשירשור הזה.

אריק י. 13 בדצמבר 2015

סגל אפור

Comments closed