מרק יוז

אני חייב להודות שמאד לא התרשמתי מהפיטורים של סוון גוראן אריקסון ממנצ'סטר סיטי, אחרי ששבר את שיא הנקודות של הקבוצה בעידן הפרמייר ליג וגם ניצח פעמיים בדרבי בעונה אחת. אבל זהות המחליף שלו די משנה את התמונה.

מרק יוז זה לא גחמה. מרק יוז זו הבנה שמישהו שגדל בכדורגל של העיר ובסגנון הכדורגל של העיר הוא המתאים להוביל את חבורת הצעירים של הקבוצה בשנים הקרובות. העובדה שהוא שחקן עבר במנצ'סטר יונייטד היא יותר סמלית מאשר רלוונטית – מאט באזבי היה שחקן עבר במנצ'סטר סיטי ובקבוצה ממרסיסייד.

בלקבורן של מרק יוז הייתה הקבוצה שהיה סיוט לשחק נגדה. כדורגל קשוח על גבול הלאאתי. אבל הייתי סלחני כלפי הכדורגל הזה משתי סיבות: ראשית, זה כדורגל התקפי. שנית, זה באמת הסגנון שמרק יוז האמין בו. קראתי ראיון איתו לפני כשנה בו אמר "פיפ"א מנסה להפוך את הכדורגל לספורט ללאמגע וזה אסון". ספורט ללא מגע זה תרגום מסורבל לnone-contact-sport.

יוז הוא בודאי לא איזה מוטיבטור קיצוני של כדורגל בריטי מיושן. העבודה שלו עם כמה שחקנים זרים הייתה מרשימה מאד. בעיקר בני מקארת'י ורוקה סנטהקרוז. אני לא רואה אותו נבהל מהכספים הגדולים שיעמדו לרשותו עכשיו. בצד שלנו של המתרס אני אמנם מאמין שקרלוש קירוש צריך להיות המנג'ר הבא, בעיקר עם העזיבה של פרגוסון היא באמת בעוד שנתיים. אבל יוז הוא חומר שמתאים לרמות הללו.

עוד לא ברור מה יקרה בצ'לסי או במרסיסייד. עוד לא ברור אם רונאלדיניו לסיטי זה סיפור אמיתי. אחר כך נוכל לומר אם יש איום אמיתי על ארבעת הגדולות.

אגב, מה שגם משמח אותי בעניין הזה הוא שאריקסון הלך לנבחרת מקסיקו. שתעשה סוף סוף נסיון אמיתי להגיע אל שמונה הגדולות במונדיאל. כשרואים את הנבחרת הזו משחקת מרגישים שהיא שייכת לשם.

מסקנות מחצי גמר היורו
הכנות אחרונות לגמר

37 Comments

יוסי 4 ביוני 2008

הלוואי שכדורגל היה ספורט ללא מגע. מה בדיוק הבעיה? שינסו לחטוף את הכדור בלי לדחוף את השחקן. מה יהיה כל כך נורא אם שחיפים כשרוניים ישלטו במשחק?
כיום הרבה יותר מדי קשה להבקיע, והמשחק אינו הוגן כי התוצאות מאוד נמוכות.
מה שיפה בכדורגל אלו מסירות, תנועה ללא כדור, דאבל-פס, וכדרורים. אם יגבילו את המגע, כל אלו יקרו לעיתים קרובות יותר ויהיה כיף להסתכל על המשחק הזה.

הדרך לעשות את זה היא ספירת עבירות, וששחקן עם חמש עבירות יורחק מהמשחק (כרטיס אדום).

YB 4 ביוני 2008

איך יגיבו, לדעתך, אוהדי הסיטי על כך שאייקון של היונייטד הוףך למנג'ר שלהם? ובכלל, עד כמה משקל יש לזיהויים מעין אלו בכדורגל של היום? האם אוהדי היונייטד היו מקבלים של קני דאלגליש כמנג'ר? האם אוהדי טוטנהאם היו מקבלים את טוני אדאמס? האם אוהדי ליברפול היו מקבלים את סטיב ברוס?

מעניין מאד אם מינוי כמו יוז יעבור בלי תרעומת של אוהדי הסיטי, ולתחושתי לא תהיה תרעומת כזו.

נועם 4 ביוני 2008

רונן, לגבי המינוי של אריקסון למקסיקו, אותי, כחובב מושבע של נבחרת מקסיקו, זה די מצער.

עם כל הכבוד לאריקסון, למעט תקופה מוצלחת בלאציו, לא זכור לי שעשה גדולות ונצורות בשום מקום. מדובר במאמן שבד"כ הקבוצות שלו משחקות כדורגל מעורר פיהוק, טקטי וחסר יצירתיות.

אמנם לא ראיתיח את הסיטי העונה כמעט בכלל, אבל נדמה לי שהמקום התשיעי הוא לא כזה הישג מרשים.

הייתי שמח לשמוע למה המינוי שלו טוב למקסיקו לדעתך.

ויכסלפיש 4 ביוני 2008

ראשית, הסיטי מנוהלת ע"י טייקון תאילנדי מפוקפק שמן הסתם עובד מהבטן. מכסיקו היא נבחרת שמחוברת חזק לליגה המקומית, בניגוד לברזיל וארגנטינה, ולכן נראה לי שגם גביע הזהב של צפון-מרכז אמריקה מול ארה"ב קוסטה ריקה וכו' וגם הקופה הם מפעלים שסופרים שם והדגש על 8 האחרונות במונדיאל אינו חזות הכל

איציק אלפסי 4 ביוני 2008

זה שאריקסון השיג את מס' הנקודות הגבוה ביותר של סיטי בפרמיירליג לא מעיד על הצלחה כי גם היה לו תקציב הרבה יותר גדול מכל מאמני סיטי לפניו.
אם יש משהו שאני לא מתרשם ממנו זה דווקא מהעונה של הסיטי שחוץ משני הנצחונות בדרבי היתה בנאלית למדי.
חמור מזה, למרות הפתיחה היפה של אלנו בשורה התחתונה הרכש שאריקסון הביא לא הותיר רושם מיוחד והסתבר כבזבוז די מיותר של הכסף של התאילאנדי.

סופרפלי 4 ביוני 2008

הערת אגב, אני ממליץ לכם להשיג את הגיליון המיוחד שהארץ הוציא לכבוד ה"יורו", כותבים טובים מאוד (רובם מהארצות המשתתפות), וסיפורים מעניינים. כל כך חבל לי שאנגליה לא שם.

ארז 4 ביוני 2008

אם במאמנים עסקינן, ובאריקסון בפרט, הרי שהמינוי של השוודי לתפקיד מאמן נבחרת מכסיקו מהווה בעיני חדשה משמעותית בעולם הכדורגל. אם נצא מנקודת ההנחה שה"טרי" – הנבחרת המכסיקאית- היא החצי בשתיים וחצי הנבחרות הנחשבות מסורתית כגדולות של היבשת החדשה (מכסיקו בעיקר רואה את עצמה ככזו, אך לנושא הדיון זה טוב דיו), הרי שזו פעם ראשונה בעידן המודרני בו נבחרת אמריקאית גדולה לוקחת מאמן אירופאי, ועוד כזה שלחלוטין לא מזוהה עם כדורגל "לטיני" (בורה מילוטינוביץ' אמנם אימן את הטרי, אולם זה היה לאחר שהות ארוכת שנים כשחקן ומאמן במדינה). מעניין לראות כיצד מאמן (צפון) אירופאי מובהק יתמודד עם נבחרת לטינית ומה יהיו התוצאות של פיוז'ן לא צפוי זה, גם לאור העובדה שהאדם אותו הוא מחליף בתפקיד (הוגו סאנצ'ס) הוא השחקן הטוב בתולדות מכסיקו, ובוודאי לא חסרים מעריצים ומעריכים שלו שישמחו לראות את הזר שהחליף אותו נכשל.

שרון רזניק 4 ביוני 2008

"כחובב מושבע של נבחרת מקסיקו" אמר נועם בדיוק את מה שחשבתי, המינוי של אריקסון מטריד, עמדתי לשים עליהם בווינר היום,נגד ארגנטינה, עד שנזכרתי שסוון הגיע… אבל הבה נראה מה קורה…

העלת נקודה מאוד מעניינת,אין ספק שהיתה לי בעיה קשה ביותר לקבל את דלגליש כמאמן יונייטד… אני בטוח שיש מספיק אוהדי סיטי שגם לא ימותו על העניין עם יוז…

לון 5 ביוני 2008

אני התרשמתי מאוד לרעה מהפיטורים של אריקסון.
זה חלק מהטירוף שעובר עכשיו על הטייקונים/אוליגרכים.
אריקסון קידם מאוד את הסיטי, למרות שכוכב הקבוצה היה פצוע תקופה ארוכה.
למרות זאת אחרי עונה אחת בלבד אריקסון פוטר.
הרושם שלי ששינווטרה ציפה להגיע כבר בעונה הראשונה לליגת האלופות.
לכן, בלי קשר לכך שיוז מונה למאמן, אני מאחל לשינווטרה שבעונה הבאה הסיטי תשיג לכל היותר את אותן תוצאות.

תסריט סביר אומר שארבע הראשונות ישארו במקומן, אברטון וטוטנהאם יהיו חמישית ושישית וקבוצה מפתיעה כמו נניח פורטסמות' תהיה שביעית. והתסריט הזה אומר שבגביע ובגביע הליגה תזכה אחת מהנ"ל. במילים אחרות, הסיטי תהיה ללא תואר ושוב מחוץ לאירופה.
מה אז יעשה שודד העם התאילנדי ? האם יפטר גם את יוז ? האם תהיה לו סבלנות לתהליך או שהוא ירצה תוצאות אינסטננט ?

להערכתי אם רונאלדיניו יגיע לסיטי, יקח לו זמן לשוב לכושר ויקח לו זמן להסתגל לליגה האנגלית. בנוסף, יתכן שיגרום להרבה מרמור אצל יתר השחקנים בגלל שכר העתק שלו.
כך שאני לא בטוח שמלבד הרבה הייפ, זה יוסיף מקצועית לקבוצה. לפחות לא בחצי שנה הראשונה.
תוסיפו עוד פציעה או שתיים, המון לחץ תקשורתי ולחץ מהשודד התאילנדי וזו יכולה להיות עונת העגלקטיקוס.

כפי שצויין כאן, המינוי של אריקסון במקסיקו מפתיע ומעניין.
לדעתי הוא לא הצליח להביא את נבחרת אנגליה מעבר לצפוי ואפילו מעט פחות מכך. אם כי עבד בנסיבות בעייתיות מאוד.
אני חושב שבמקסיקו מעוניינים לפחות ברבע גמר מונדיאל.

אני לא מכיר את פוליטיקת הכדורגל במקסיקו, אבל בימינו זה משהו שתמיד חייבים לדעת להתמודד איתו. עם שפה זרה ותרבות זרה, זה הרבה יותר קשה.
זה ללא ספק אתגר עבורו.

איציק מעבר לים 5 ביוני 2008

לא יודע למה אתה מחזיק כ"כ ממקסיקו. כאחד שגר כאן בשנתיים האחרונות אני יכול להעיד שהקבוצות משחקות משחקים מנומנמים בקצב מקסיקני טיפוסי, כלומר איטי להחריד, והנבחרת משעממת ולוזרית.

חוץ מהשוער הנפלא אוצ'ואה אין שום דבר מבריק בנבחרת הזאת.

תומר 5 ביוני 2008

איציק,אני דווקא זוכר הופעות יפות שלהם בקופה האחרון כולל ניצחון על ברזיל.את הליגה אני באמת לא מכיר אני רק יודע שבריילובסקי היה פרשן שם ונראה לי שאפילו מאמן(?).
בקשר לשאלה איך מרגישים אוהדי הסיטי עם מינוי של סמל יונייטד,למיטב זכרוני יש אוהד של סיטי שמגיב בבלוג ונשמח לשמוע את דעתו.אני משוכנע שהוא לפחות שיחרר אנחת רווחה כששמע שזה לא אברם.

ארז 5 ביוני 2008

נכון שמכסיקו מצליחים רק בצורה חלקית בטורנירים בינלאומיים (למרות שבשני העשורים האחרונים הם לא מצליחים הרבה פחות מארגנטינה, למשל) אבל לאור העובדה שהם רואים את עצמם כמעצמת כדורגל, מעניינת הנכונות לקחת מישהו זר לחלוטין (לא לטיני).
ממעט הפעמים בהם יצא לי לראות כדורלג מכסיקאי, אני מסכים לחלוטין לגבי הרמה הנמוכה. מצד שני, גם ליגת הכדורגל הברזילאית נראית בדרך כלל כמו בלאגן אחד טוטאלי…

גלעד ב. 5 ביוני 2008

יש אמנם משמעות כלשהי בעובדה שיוז שיחק ביונייטד אבל זה לא כואב כל כך כמו שהיה כואב לו היה עובר כשחקן,בכלל נראה לי שכמאמן די קשה להצליח במועדון שאתה מזוהה עימו,בנוסף התחלופה של מאמנים היא הרבה יותר גבוהה(אלא אם כן אתה פרגוסון או ג'רי סלואון) כך שאי אפשר לצפות ממאמן לא לאמן יריבות עירוניות.רונן הזכיר את מאט באזבי,יש אינספור דוגמאות בארץ ובעולם-רלף אימן את הפועל(ונדבק בלוזריות),גם שרף(הוא תמיד היה לוזר),צביקה רוזן הביא לנו גביע(ביד) ועוד בדרבי גמר גביע

כסיפוביץ 5 ביוני 2008

רונן
כתבה מצוינת היום בעיתון.
קדימה ליורו….

ארז 5 ביוני 2008

עדכוני כריסטיאנו רונאלדו: לא זו בלבד שהמארקה מקדיש את השער שלו לדיווח על כך שרונאלדו הודיע ליונייטד על רצונו לעזוב, אלא שגם המונדו דפורטיבו (העיתון המזוהה עם ברסה) כותב גם הוא שהפורטוגלי החליט לעזוב את מנצ'סטר. אין לי מושג מה זה מרמז אם כי צריך לשים לב שביומיים האחרונים אותו עיתון מפרסם רצון של סנדרו רוסיי, החבר לשעבר והאופוזיציונר בהווה של לפורטה, להביא את רונאלדו לברסה אם יזכה בבחירות שייתכן ויתקיימו, שנתיים לפני מועדן, בקרוב בברצלונה (נסיון הדחה שערורייתי לכשעצמו ולא מובן בעיני שמתרחש בשבועות האחרונים נגד לפורטה)

תומר 5 ביוני 2008

גלעד,היריבות בין מכבי והפועל היא לא דוגמא טובה,יונייטד מסרבת להעביר שחקנים לליברפול כבר איזה ארבעים ומשהו שנים ואילו בכל קיץ יש איזה עומר פרץ או ברוך דגו שעוברים את הכביש של תל אביב. הייתה תקופה שבהפועל אפילו התעניינו באבי נימני,שמעון גרשון עבר לבית"ר בלי למצמץ(והיה עובר גם למכבי אם היו מציעים לו סכום זהה)והקהל אף פעם לא יצא כנגד החתמה של שחקן מקבוצה יריבה. כשהפועל(גם ירושלים) בכדורסל מחתימה מאמן ממכבי זה כי היא רוצה מישהו מצליח עם קבלות בהבאת תארים(וזה יש רק במכבי)ומכבי תמיד מחתימה את מי שמנצח אותה(גרשון גודס,ספאחיה,קטש בירנבוים(?)).

עזי 5 ביוני 2008

ארז, אם יקדימו את הבחירות לכנסת תראה בזה ניסיון הדחה שערורייתי של האופיזיציה לאולמרט? מה הבעיה עם ניסיון להקדים בחירות לפח התקנון של ברצלונה. לאפורטה נכשל בשנתיים האחרונות, חלק נכבד מהאוהדים נגדו, האופוזיציה עושה את תפקידה.

רונן דורפן 5 ביוני 2008

עזי – במה נכשל לאפורטה? האם הוא אחראי לתוצאות במגרש? הבעיה שלי בשיטה הזו, בה האחריות לא על המאמן, שהיא מחלישה בסופו של דבר את המאמן.

ארז – אין שאלה שרונאלדו רוצה לעבור. אבל אין להערכתי סיכוי שזה יקרה בעונה הזו. ביום שיונייטד תיתן את זה למחרת יופיע ראיון במרקה "רונאלדו: החלום שלי הוא לראות את אנדרסון ונאני מצטרפים אלי במדריד".

גלעד ב. אין שום בעיה עם זה שיוז מאמן סיטי. זה לא דומה למצב של שחקן. תפקידי האימון הם מעטים, וזה לא שהוא נמצא ביונייטד.

ויכסלפיש – בדבר אחד אתה טועה. האיש היה ראש ממשלה ואיננו בלתי-מחושב. הוא כמובן איש מפוקפק מאד.

לון – רונאלדיניו יגיע מצד שני עם הרבה מאד להוכיח.

אביעד 5 ביוני 2008

רונן, שכחת משהו – אם רונאלדו יעבור, אין הרבה סיכויים שרוביניו לא יעשה את הדרך ההפוכה. הצלחה שלו באולד טראפורד תשנה את התמונה.
שינאווטרה אולי מחושב, אבל אין לי ספק שמינויו של יוז לא נבע מהסיבות שתיארת. הוא פופולרי, כריזמטי, מצליח, צעיר. הוא בחירה קלה.

גלעד ב. 5 ביוני 2008

תומר-מדובר על מאמנים

כסיפוביץ 5 ביוני 2008

קשה להאמין שרונאלדיניו יעבור לסיטי, זה נשמע כמו המצאה עיתונאית מופרכת מן היסוד בשביל להרויח עוד כמה שורות בעיתון, או נסיון למכור עוד כמה מנויים.
לגבי רוביניו אני מאוד מקוה שיעשה את הדרך לאולד טראפורד במקום הפנומן הפורטוגלי. לפחות יש לו אישיות כובשת ולא מאוסה ושחצנית כמו ההוא עם הפוזות והג'ל הבלתי נגמר

ארז 5 ביוני 2008

השערורייה בנסיון להדחת לפורטה היא שהיא כל-כולה פוליטיקה, תוך נסיון לנצל את הכשלונות של ברסה על המגרש לשם עשיית הון פוליטי על ידי מתנגדיו של לפורטה. נכון שברסה נכשלה בשנתיים האחרונות, אולם קשה מאד לומר שזה בגלל החלטות שגויות של הנשיא. הנקודה היא שלפני 5 שנים, כאשר לפורטה נכנס לתפקיד, הוא לקח מועדון שבור ומרוסק אחרי שנות שלטונו האחרונות של נונייס והקדנציה המזוויעה של גספארט, מועדון שהיה בעונה טרם נצחונו של לפורטה בסכנת ירידה לליגה השנייה, ותוך שנתיים הפך אותו לאחת הקבוצות הטובות בדור האחרון באירופה (גם אם הפר את הבטחתו ולא הביא את בקהאם, אלא הסתפק ברכישתו של קשר פ.ס.ז'. – אחד רונאלדיניו). גם אם ללפורטה יש אחריות על המצב, הרי שלאור תרומתו למועדון מגיעה לו לפחות הזדמנות נוספת לבנות פרוייקט חדש בקבוצה, שכן הכשלון בשנתיים האחרונות לא נבעה מפרוייקט שנכשל, אלא מעייפות והתפרקות הקבוצה הגדולה של 2004-2006.

עזי 5 ביוני 2008

לאפורטה עלה בעזרת פוליטיקה והיה אופוזיציונר אבל כשיש אופוזיציה נגדו זה פתאום אסור? עובדה היא שאוהדי ברצלונה הפגינו ומחו נגדו העונה ולא מדובר רק בעונה ללא תואר, גם הקודמת היתה כזו ואז היתה לו תמיכה גדולה. העניין שברצלונה שיחקה גרוע השנה, מילא לא להביא תואר ולשחק טוב, מילא לשחק גרוע אבל לקחת תארים אבל לא זה ולא זה – יותר מדי עבור אוהדי ברצלונה.
מעניין שפלורנטינו פרס, שנבחר ב-2000 הביא בקדנציה הראשונה שלו שתי אליפויות וזכיה בליגת האלופות ונבחר מחדש ב-2004 ברוב עצום, התפטר ב-2006 אחרי שנתיים ללא תואר וזה היה בסדר כי האוהדים היו נגדו והוא כישלון והוא הביא את הגלאטיקוס וביזבז כסף. כשלאפורטה הביא בקדנציה הראשונה שלו שתי אליפויות וגביע אלופות, נבחר ללא מתנגדים לקדנציה שניה ועכשיו יש שנתיים של כישלון אחרי שביזבז כסף על הפנטסטיקוס, עצם האופוזיציה נגדו היא בעיה? על זה נאמר טלו קורה מבין עיניכם.
גם ריאל בעצם לא נכשלה ב-2004-2006. זו היתה התפרקות של הקבוצה הגדולה מ-1998-2003…בחייך

ארז 5 ביוני 2008

פלורנטינו התפטר כי הקונספציה שלו נכשלה וברגע שהוא הבין ששיטת ה"זידאנים ופאבונים" פשטה את הרגל, הוא שם את טובת המועדון בראש והתפטר. סנדרו רוסיי וחבריו (בתמיכת מערכת המונדו דפורטיבו) לא שמים את טובת המועדון בראש מעייניהם, שאם לא כן ואם הם סבורים שדרכו של לפורטה שגוייה מיסודה, הם היו יוצאים עם יוזצת ההדחה לפני חודשיים, ולא ממתינים לסוף העונה ומנצלים את התסכול הנובע מהכשלונות. הדחה של לפורטה פירושה בחירות בעוד חודשיים, מה שאומר שכל ההכנות לעונה הבאה (שמתחילה מוקדם בעבור ברסה , עם מוקדמות הצ'מפיונס) ייתקעו ויקשה מאד על ברסה ועל גווארדיולה לבנות קבוצה בצורה טובה. לפורטה נתן, כפי שצריך, חופש פעולה לבגיריסטיין (שבאופן מאד מוזר לא זוכה לביקורת מצד אף אחד) ולרייקארד ולא התווה את הדרך, והרכש היחיד שנכשל ואולי לא היה במקום הוא זה של הנרי – שלושת ה"פנטסטיקוס" האחרים היו כבר במועדון. בשונה, כאמור, מפלורנטינו, לא ניתן לומר שהקונספציה של לפורטה קרסה ולכן יוזמת ההדחה מהווה לדעתי צעד פוליטי של אנשים שטובת המועדון נמצאת אצלם במקום משני.

עזי 5 ביוני 2008

אתה צוחק עלי? הוא הבין את רונאלדיניו ושנה אחר כך את אטו ובשנה שעברה את הנרי. כן מסי גדל במועדון אבל גם ראול גדל בריאל ונחשב על ידי המבקרים לגלאטיקוס. אתה יכול להיות תומך של לאפורטה וזה בסדר, אבל כשהצילח הוא זכה לתמיכה גדולה ועכשיו הוא נכשל וזוכה לאופוזיציה. חוץ מזה שהוא עשה לרוסיי תרגילים מלוכלכים להרחיק את החבר שלו לשעבר ממרכז ההשפעה. החבר'ה האלו לא שונים מאומרט, ביב וברק לצורך ההשוואה, אתה יכול לחשוב על כל אחד שהוא עדיף מהאחרים אבל כולם פוליטיקאים. לגספארט, נונייז או רוסיי המועדון לא חשוב פחות, תביע בעד לאפורטה בבחירות אם אתה חבר, אבל אל תחשוב שאתה מצביע למלאך.

ארז 5 ביוני 2008

אמ… אני חייב לומר שאי אפשר להשוות לדעתי בין הרכישות של רונאלדיניו ואטו, שהגיעו בעיקר מתוך צורך ספורטיבי ולא בעיקר מתוך רצון למכור הרבה חולצות במזרח אסיה, כפי שהיה עם רכישותיהם של בקהאם ורונאלדו על ידי פלורנטינו. צריך לזכור שפלורנטינו הנהיג במשך 3 שנים מדיניות של רכישה אחת (!) בשנה, של כוכב ענק והתבססות על מחלקת הנוער בשאר העמדות וזאת בזמן שריאל מדריד שיוועה לרענון וחיזוק ההגנה והקישור האחורי, כך שלא ניתן להשוות לדעתי בין המדיניויות של שני הנשיאים. אני לא תומך של לפורטה ורחוק מאד מלתמוך במועדון שהוא עומד בראשו, אולם חורה לי הליך ההדחה הזה, שמכתים את תדמיתו של אחד המועדונים היחידים שמנסים לשמור על צביון ייצוגי כלשהו והמוטו שלו הוא "יותר מאשר סתם מועדון".

אמיר 5 ביוני 2008

רונן,
האמת קצת מפתיעה אותי האמירה שלך במשפט הפתיחה,אריקסון לא קידם את סיטי אפילו ככדיי מדרגה אחת קדימה!
היה יותר מברור שזה עניין של זמן עד שפתיחת העונה הטובה תתמסמס לה וזה קרה כרגיל ברגע שהקבוצות הגדולות נכנסו לפורמה.
אריקסון הוא אחד האוברייטד הגדולים שבין המנגרים האירופאים,לא חידש ולא הנחיל מאום לכדורגל,הקבוצות שלו כמוהו
היו אפורות ומשעממות.
האמת ששנותיו האחרונות בכדורגל האירופאי מזכירות מאוד את חציה השני של הקריירה של אנלקה הצרפתי.
הרבה כסף בחשבון בבנק עם מעט תוצרת והישגים עבור המועדון.
החלטה נבונה מאוד קיבלה הסיטי.

תומר 5 ביוני 2008

גלעד,על אחת כמה וכמה. אם שחקנים עוברים כמו זבל אז מי שם על מאמנים?

עזי 5 ביוני 2008

ארז, אני מזכיר לך שלאפורטה רצה את בקהאם ורונאלדיניו כמעט הגיע לריאל, ושלא יהיה לך ספק שרונאלדיניו מכר לא פחות חולצות מבקהאם. מכונת יחסי הציבור של ברצלונה משומנת מאוד, זה מועדון עשיר לא פחות מריאל או ממנצ'סטר יונייטד, קונה לא פחות כוכבים ומסתכל לא פחות על הכסף. ואם אתה אומר 'חולצות ויוניצ'ף' אז זה נחמד אבל זה גם תרגלי שיווקי לא רע, אסטון וילה דחו מיליונים מספונסר כדי לפרסם חינם בית חולים לילדים בו הקבוצה תומכת, אבל לא שמעו על זה מחוץ למידלנדס כי אין להם את יחצ"ני העל של ברצלונה.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 5 ביוני 2008

אין סיכוי שרונאלדו ישאר ביונייטד.
יותר מכך,אם רונאלדו ישאר לעונה נוספת בניגוד לרצונו הוא עלול להזיק לקבוצה.
אני מקווה שלפרגוסון יש תוכנית חלופית.
עבור פרגי זו הזדמנות פז להוכיח שהוא מסוגל לא רק לרכוש ביוקר ולמכור בזול כפי שעשה לא פעם בשנים האחרונות.
הציפיה שלי מהתוכנית החלופית של פרגי לקראת העונה הבאה היא ראשית מציאת מחליף לרונאלדו ואין מתאים לכך מקווארסמה שרבים וטובים רואים בו גם היום ולמרות עונת השיא של רונאלדו שחקן עם כישרון גדול יותר שאיתרע מזלו והגיע לברצלונה והתייבש על הספסל בזמן שרונאלדו התחיל ביונייטד את מסעו הגדול אל הפסגה.מי יודע מה היה גורלו של קווארסמה אילו הגיע ליונייטד ושמו כידוע הוזכר במועמד להחתמה באותה תקופה.
מעבר לכך פרגי צריך להודיע לריאל מדריד שרונאלדו יגיע למדריד רק תמורת שחקנים+הרבה כסף וכבר בחרתי את רובן ורוביניו.
ואם אפשר אז ששחקני העבר הגדולים של יונייטד יחדלו ממסע ההתרפסות והקריאה לרונלאדו להישאר.

רוני 5 ביוני 2008

אין שום קשר או דימיון בין רמת הכדורגל של כריסטיאנו רונאלדו לזו של קווארזמה. אני מודה שלא ראיתי את קווארזמה עשרות משחקים, אבל ממה שראיתי-הם לא משחקים את אותו ספורט.

ניקו 5 ביוני 2008

רוני מה הכוונה שהם לא משחקים את אותו הספורט?

Yoav - United fan from Australia 6 ביוני 2008

הוא התכוון שרונאלדו טוב בהרבה מקורזמה.
למה טוב בהרבה ?
רונאלדו נהיר יותר
רונאלדו יכול לשחק גם בצד ימין וגם בצד שמאל (קורזמה רק בצד ימין)
רונאלדו יכול לאיים על השער גם ברגל ימין וגם ברגל שמאל (קורזמה ימין בלבד)
השליטה בכדור של רונאלדו טובה יותר
בעיטות העונשין של רונאלדו טובות יותר
משחק הראש של רונאלדו (שערים בראש) טוב יותר
הפנדלים של רונאלדו (בד"כ) טובים יותר
רונאלדו מבקיע 40 שערים בעונה טובה ו-20 בעונה רגילה פי חמש מקוראזמה…
לכן קורזמה שווה כניראה 25 מיליון יורו ורונאלדו 80-100 מיליון פאונד.

The Post Officer 6 ביוני 2008

למה אי-אפשר להשאיר תגובות בפוסט של ה-.N.B.A?

רונן דורפן 6 ביוני 2008

אנונימי – אסור בתכלית למכור את רונאלדו למדריד. אחרת בראיון הראשון למרקה אחרי המעבר הכותרת תהיה "החלום שלי הוא שנאני ואנדרסון יצטרפו אלי למדריד" ואפשר להתחיל לחשב את זמן העזיבה שלהם. אפשר למכור למועדון אחר.
זו צריכה להיות הפרשה בה ריאל מדריד פוגשת עניין חדש – חוקים.

GLEN 7 ביוני 2008

דיון מעניין ואני מצטרף באחור עקב עבודה בטורונטו (מה שאומר לראות את הרד וינגס בקהל שברובו המכריע מתאב את דטרויט).
לגבי אריקסון: לא הייתי בעדו בתחילה כך שאין לי צער. לעניות דעתי הוא נכשל וכמו שאמרו קודם היה לו וואחד תקציב. אפילו אצל קיגאן הבעייתי היה יותר ניצוץ.
ובכלל חיפשתי מתי סיטי (שגם אני לא רואה אותם כאריות) קיבלו שישיה (ועוד מאברם) ושמיניה בעונה אחת ואין כל כך בנמצא. רק בשביל זה ואפילו אם השמינייה בגארבג טיים הוא היה צריך ללכת בעצמו.

מנגד אני מבסוט מאד ממרק יוז אם כי שוב .לי לפחות אין שום בעיה מהותית עם העבר. באמצע העונה למשל חשבתי שהמועמדים המועדפים עליי יהיו יוז וסטיב קופל. שניהם יונייטדאים.
קופלכמובן איבד קצת מהחן.
לגבי עבר/עתיד: הייתי רוצה להאמין שבמידה ויוז יצליח, הוא יבין בעצמו שהתחנה הבאה לא צריכה להיות יונייטד. בכ"ז רצוי קצת צינון.

Comments closed