ניצחון החוץ בדרבי

יש גם ימים כאלו

יופי של ניצחון והוא במסגרת מגמה שבאמת מאפיינת את העונה האנגלית. חוץ מלסטר שהיא כל הזמן נפלאה, ובעצם גם ווסט-האם, לכל קבוצה יש תקופות של ייאוש אבל גם את הימים שלה. וזה כולל גם את יונייטד. ושלושה ימים אחרי האכזבה בהפסד לליברפול, ליברפול זורקת יתרון 2 שערים ויונייטד מנצחת דרבי חוץ ראשון מאז פרגוסון פשוט כי כל שחקן ושחקן שיחק היטב. ואם אתם כל כך בטוחים שסיטי בעונה פחות מחפירה- אז נכון שהיא בצ׳מפיונס ליג וזה יפה אבל היא גם עם שני ניצחונות בלבד על החלק העליון של הטבלה וזה עלוב.

ראשפורד כמובן נתן הופעה שתכנס לפולקלור לבן 18, עם שער ללקק את האצבעות, אבל לא פחות הרשים אותי כנראה מרשיאל במשחק של המבוגר האחראי ושליטה בקצב המשחק. סמולינג שיחק מצויין וזה לא קל כשאתה על צהוב מהדקה השמינית. חשבתי שלדרמיאן היה משחק טוב ולג׳סי לינגארד משחק מחוייב אבל ואני רוצה לציין דווקא את שניידרלין. הופעה טובה של שניידרלין מתבטאת ביכולת של קאריק. וגם של שווייני מרגע שנכנס.

אני לא מתרשם מיתרון גדול לסיטי בבעיטות לשער. כי רובן היו בעיטות מרחוק של קבוצה מתוסכלת. יונייטד מצאה יותר פעמים את המסגרת והייתה קצת חסרת מזל לא לקבל פנדל לפני המחצית. הניצחון הזה היה ראוי מאד. ועל פני חודש של עליות וירידות אפשר להגיד שיש כמה שחקנים שנראים כמו חלק מיונייטד עתידית טובה יותר.

וזה נכתב לפני המשחק:
huts

הפסד היום ומנצ׳סטר יונייטד סופית לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. והאמת הדבר היחיד שיגרום לי לחשוב שיונייטד כן תהיה שם יהיה ניצחון היום – שהסיכויים לו הם לא משהו. למרות שהעונה הזו ממחישה בכל זאת משהו לגבי מנצ׳סטר יונייטד. פלגריני ומנצ׳סטר סיטי נכשלו העונה לא פחות, במיוחד לנוכח הסגל שלהם. צ׳לסי ומוריניו נכשלו הרבה יותר. וכל אלו לא מקבלים פסיק מהרעש סביב ואן חאל ויונייטד. מה שיש לנו היום זו קטטה בעיר שדה כושלת.

אחת הבעיות לדעתי במשחקים מול ליברפול, אבל לא ספציפית מולה, שלשחקני יונייטד אין מושג מה יהיה איתם בעונה הבאה. מי יהיה מנג׳ר הקבוצה והאם הם בתכניות שלו. והתוצאה של הדבר הזה בתת מודע היא פחות בטחון ופחות מוטיבציה. זו בעיה שלא קשורה בכלום לואן חאל אלא להנהלת הקבוצה. כמובן שנושא ״הגיבוי״ הוא תמיד מורכב. חוץ מלפטר את ואן חאל מצד אחד או לתת לו לרכוש שחקנים נוספים מצד שני – מה באמת יכולה הנהלה לעשות כדי לשדר שהמערכת בדרך לאיזשהו מקום? שמועות לגבי מנצ׳סטר יונייטד לעולם לא ניתן לחסום (ראה הפסקה הקודמת).

הייתי רוצה לראות את יונייטד מנסה לשחק בלי מאטה ובלי הררה. ולא שאני ״מסמן״ את השחקנים הללו באופן ספציפי – הם לא אשמים במצב הקבוצה יותר מאחרים – רק הייתי רוצה לראות פעם אחת את יונייטד בסגנון הישן. בה הקישור דוחף קדימה בכל מחיר בלי שום שיקולי החזקה בכדור. במיוחד יש ליונייטד שחקני התקפה עם מהירות טובה, אבל בלי איכות מספיקה להבקיע הרבה מתוך התקפה סבלנית.

אגב, הרבה קבוצות היכו את סיטי בביתה העונה בדיוק בכדורגל הזה (כלומר לואן חאל יש אתגר להראות שהוא יכול לעשות זאת אחרת).

התיקו המבאס בבאר שבע
הרבה צופים (אבל זה לא מספיק)

72 Comments

ניק 20 במרץ 2016

לגבי הסיקור – לא יודע כמה זה נכון. הייתה המון התעסקות עם מוריניו בתחילת העונה והוא פוטר די מוקדם אז לא נשאר במה לדון.
כנל לגבי פלגריני, מהרגע שנודע שהוא לא ישאר אין כבר על מה לדון יותר מדי.. ולפני שפפ משקולי האגו הבלתי נגמר שלו החליט להרוס 2 קבוצות, סיטי היו במצב טוב בהרבה.

ולגבי השחקנים וחוסר המוטיבציה, אני מבין שיש דברים בתת מודע שקשה לשלוט עליהם אבל זה מעצבן אותי כשזה התירוץ. השחקנים האלה מקבלים משכורת עתק, רק על זה הם צריכים להתאבד על המגרש.
וחוץ מזה, מה הם חושבים לעצמם שהמאמן הבא לא רואה את המשחקים? גם אם לא יודעים מי הוא, הוא יודע מי הם. ואם זה מוריניו אז בכלל! יש לו הרבה זמן פנוי

קירקגור 20 במרץ 2016

הררה עודנו פצוע לפי השמועות היותר מבוססות. הסיכוי שמאטה יסופסל נראה לי מועט לאור מגמת הפצועים הכללית. אבל חזון למועד. ונופל (ולא מעפיל) הייתי שואל אז מי לעזאזל ישחקו בקישור שאמורים למסור מסירות מהירות לאותם שחקנים מהירים, אבל זה לא כזה רלוונטי לעת עתה.

אגב שמועות, קראתי עכשיו בגארדיאן על כך שמוריניו חתם על קדם-חוזה מול יונייטד. בעצם שמידה והם יחליטו לא למנות אותו עד יוני הוא מקבל פיצוי של 15 מיליון. דוגמה טובה למה שאתה נוגע בו – אם השמועה שקרית, בכל מקרה זה ממשיך לכרסם בבטחון סביב יונייטד, אם השמועה נכונה – אז אולי יש סיבה טובה לכרסום הזה.

cookie-monster 21 במרץ 2016

מהההה
קדם חוזה כדי מה.. לוודא שישאר בבית
פששש ההמצאות של היום

Danny - Long Island 20 במרץ 2016

LVG לא משנה שיטה והשחקנים לא טובים מספיק לשיטה שלו או לא טובים מספיק ליונייטד, לכן אני מקווה לנס היום, לפעמים זה קורה…..

רונן דורפן 20 במרץ 2016

אם זה לא קורה בפורים אז מתי יקרה?

Danny - Long Island 20 במרץ 2016

מקווה שנתחפש לקבוצה של פעם, פורים לא??
למה אנחנו במצב הזה?
יש כסף
יש אוהדים
יש היסטוריה
יש צעירים
צריך מאמן שיודע להביא את החיבור ולהביא כמה שחקנים בעלי ניסיון ויכולת.
מה עוצר את התהליך הזה? אד???

אבי 20 במרץ 2016

פתח לתקווה: פורים זה חג של היפוך – גזירה בטוחה הופכת לניצחון ברגע האחרון

גיל 20 במרץ 2016

אני חושב ששומעים יותר על הבעיות ביונייטד כי א. הם מועדון גדול יותר מהשאר, וב. המצב אצלם הוא יחסית חדש ומתמשך ולא נתפס כסתם עונת נפילה כמו צ'לסי או הסיטי.

אודי 20 במרץ 2016

זה כי מוריניו פוטר, אז אין במה להתעסק שם יותר. דווקא לדעתי צ'לסי-מוריניו זכו ליותר כותרות מואן חאל – יונייטד לפני שהטיסו אותו. פשוט זה מה שנשאר.

אריק 20 במרץ 2016

איזה תקשורת זאת שלא נותנת לון חאל להכשל כשלון מטורף ויקר בשקט? אולי בכלל הם אשמים….
השחקנים לא אשמים בכלום יום אחד אתה חלוץ יום אחד מגן ימני ואם אתה לא משתף פעולה עם מה שהמנג'ר הכל כך חכם ומצליח שלך רוצה אתה מקבל זובור ולא משחק יותר.

ניק 20 במרץ 2016

מעניין אם יהיה פוסט שבו לא תרד על ואן חל עם ססמאות חסרות כל קשר למציאות…
אפשר דוגמא לשחקן ששינו לו את התפקיד באופן דרמטי? קשר שהפך למגן? בלם שהפך לחלוץ?
יאנג הוא דוגמא אחת ויחידה… ובלינד הוא חצי דוגמא כי לדעתי הוא שיחק כבר בלם באייקס בעבר.
אפשר עוד דוגמאות?

אמיתי 20 במרץ 2016

חברה. דרבי. תתמקדו באוייב האמיתי..

אריק 20 במרץ 2016

אני מתמקד אך ורק בו.

אריק 20 במרץ 2016

ניק די תעזוב אותי. ון חאל מעולה. הצליח בכל מקום גם ביונייטד. הכדורגל מעולה וסוחף אנחנו מתמודדים ב4 תחרויות שחקנים משתפרים אצלו תענוג.
אחרי שגמרת לזיין ת'מח, ושוב באמת רד ממני.
תאמר לי איך פספת שמושא הערצתך הנשגב, שיחקמעם מארסיאל ב3 עמדות לינגארד ב4 רוני ב4 רשפורד שיחק אצלו מגו ימני, ינוזאי קשר אחורי הררה תופקד בשלוש עמדות שונות, קאריק היה בלם. רוחו היה בלם. בלינד בלם. דרמיאן שיחק בשתי עמדות מאטה ב3.
אז באמת חלאס לנג'ס. תהנה מון חאל שלך ותדלג על התגובות שלי.

ניק 20 במרץ 2016

בפעם הראשונה אתה צודק.. אין לי מה להתדיין עם אידיוט כמוך.

אריק 20 במרץ 2016

תדלג תדלג. ותנסה לשמור על קור רוח גם כשמבקרים את דדי לואי. לקלל מישהו שאתה לא מכיר באינטרנט זה אפעס… אדיוטי?

ניק 20 במרץ 2016

ולהגיד למשהוא שאתה לא מכיר להפסיק לזיין במוח זה בסדר אני מניח..
תאמין או לא אני גם לא חסיד של ואן חל או משהוא.. אני רק חושב שהוא עשה יותר מדי טובים בקריירה בשביל שתרד עליו בכל פוסט אפשרי כאילו כל הקריירה שלו נראית כמו אצלנו.. תאמין לי ששנינו מחכים למאמן הבא

אריק 20 במרץ 2016

שמע אתה נטפל לתגובות שלי כותב שזה ססמאות ולא קשור למציאות על דברים שכל פרשן הן בעיתון והן בטלביזיה אומר וכותב. ואגלה לך סוד, גם בעל הבלוג כתב שסמולינג ודה חאה מצטיינים כיצלא מבלבלים להם את המח עם שינוי מיקום. אז כנראה שהבעיה עם תפיסת המציאות איננה אצלי. עם זאת פרספשן איז ריאליטי. אולי אתה רואה משהו אחר…

עירן 22 במרץ 2016

ניק,

לא ברור על מה יצא קצפך עד כדי שהתחלת לקלל כאן.

שני דיונים שונים – הקריירה של ואן חאל, שאתה מגן עליה בכל פעם מחדש, אבל לא ממש רלבנטית למה שקורה השנה.
השני – העבודה שלו השנה ביונייטד, עליה מתדיינים כאן, אם לא שמת לב.

העבודה שלו השנה ביונייטד מצדיקה כנראה שיירדו עליו וגם אתה כבר מחכה למאמן הבא. הביקורת של אריק עליו מתרכזת רק בהתנהלות שלו העונה, גם אם לעיתים הוא משיב לטענות ההגנה שלך בעניין הקריירה המפוארת.

אז זהו, שהקריירה המפוארת לא רלבנטית לכשלון של השנה, שהוא קשה וכואב (בעיקר שהבן שלי בן ה – 9 סוף סוף התחיל לצפות איתי לפעמים) ובהחלט מצדיק כל ביקורת על ו.ח., והקריירה שלו לא ממש מהווה כאן טיעון כלשהו, למרות התעקשותך.

יאיר אלון 20 במרץ 2016

אני קצת חושש מהמשחק הזה אני מודה

אמיתי 20 במרץ 2016

ללא כל סיבה נראית לעין אני רגוע בהרבה מאשר לפני המישחקים נגד האלה מהאירופית..

אמיתי 20 במרץ 2016

בלי קשרים יצירתיים שיודעים לתת פס לגול או למסור בתנועה אפילו היבול הדל
של ההתקפה שלנו והחוסר במצבים יעוררו געגועים. המישחקים היותר טובים שלנו
השנה היו כשהקישור הרים את רמתו.
הכישלון שלנו בוודאי גדול משל הסיטי…הם בסוף תקופה מבחינת שחקנים ומאמן אנחנו
היינו צריכים להיות בחלק העולה של הפרבולה.הם ברבע. בצמפיונס. במאבק על האליפות.
ומעבר לזה אצלם ידוע מי יאמן עונה הבאה. לא עושה רושם שזה ממש מדרבן אותם. אתה נותן
משקל גדול מדי להשפעת המנגר העתידי על יכולת השחקנים העונה. מקצוענים צריכים לדעת לאכול
את חוסר הוודאות הזה. אצלנו זה לא קורה.
-נכנסתי לצומת היום וראיתי קטנוען עם חולצת יונייטד. כמעט עשיתי תאונה בשביל לראות את שם השחקן
מאחורה. פלקאו…אנחנו הצלחה שיווקית וכישלון מקצועי. די מצער
-הנאחס על לסטר לא עבד עם החידון. יש להם את זה העונה.אם אני נפוליאון ראניירי הגנרל הראשון שלי.

אריק 20 במרץ 2016

יש קשרים יצירתיים שידעו להיות כאלה בבאיירן, בילבאו, ולנסיה וצלסי ואצל פרגי. יש גם שחקנים מאוד מהירים מקדימה. הבעיה היא לא השחקנים הבעיה היא השיטה. היא איטית מיושנת פג תוקפה לפני עשור וכולם יודעים איך לשחק מולה. רבאק זה אפילו די פשוט.

Danny - Long Island 20 במרץ 2016

ראניירי: שטויות! תביא אותו ליונייטד, הגנרל שלך לא רק שלא יצליח, הוא יתאבד ….

צור שפי 20 במרץ 2016

דקה 16. לא יודע איך זה ייגמר אבל כדורגל זה באמת לפעמים לקבל כדור ולרוץ בקו הכי ישר והכי קצר לכיוון השער.

אמיתי 20 במרץ 2016

איגנורנס איז א בליס במובן הכי חיובי…את ראשפורד לא מעניין איך יונייטד שיחקה תחת
פרגסון או התהליך של ואן חאל. הוא לא היסטוריון ולא פילוסוף. כדורגלן

אמיתי 20 במרץ 2016

אגב מאטה הוא האיש שמסר לראשפורד..

7even 20 במרץ 2016

מחצית. מה שמעצבן זה שנראה כאילו יש לראשפורד, מארסיאל ומאטה את כל החופשיות האפשרית מקדימה אבל הם לא מצליחים לייצר מזה הזדמנות.
קבוצות אחרות כבר היו יוצרות פה עוד איזה 2 שערים.

ההגנה של הסיטי מביכה

Danny - Long Island 20 במרץ 2016

תן להם כדורים קצת יותר מדוייקים…. יהיו שערים

יוסי מזרחי 20 במרץ 2016

ששששששששששש……….

Danny - Long Island 20 במרץ 2016

It's all about the result at this stage

צור שפי 20 במרץ 2016

נצחון מוצדק. סיטי מביכה ברמות בלתי נתפסות.

Yair 20 במרץ 2016

מרחם עליכם אם המאמן שלכם לא מחליף מגן ימני/שמאלי לפחות פעמיים במשחק

יאיר אלון 20 במרץ 2016

מנצ'סטר יונייטד= חוסר יציבות

מתאים לקבוצת גביע לא?

גיל 20 במרץ 2016

ניצחון מקרי לחלוטין ולא קשור לכלום.

Danny - Long Island 20 במרץ 2016

קשור לאופי ולחימה

אמיתי 20 במרץ 2016

אפילו את חדוות הניצחון בדרבי ואן חאל גזל.. אני מבסוט

גיל 20 במרץ 2016

מה זה אופי ולחימה? הגול היה די מקרי בגלל מבצע יחיד מבריק, ואחריו לא תקפו בכלל ובמקרה לא ספגו.

יוסי מזרחי 20 במרץ 2016

נפל בגורלך גיל, להיות הכתובת לתשובה.
בסוף שנות השישים כשבית"ר עלתה ללאומית, היה לנו קישור שהורכב מאלי בן דוד, רחמים עג'מי, ולעיתים שלומי אברהמי. איך להגיד, לא הייתי יוצא איתם למלחמה.
רחמים עגמי שלא פחד מאף אחד, התפרסם אז כשומר האישי של שפיגלר כשיחקנו נגד נתניה, ומוטלה סיפר פעם שהשמירה היתה כל כך הדוקה, שכשהוא הלך לשרותים בהפסקה, חיכה לו עגמי ליד הדלת…
.
למה כל ההקדמה? כי היה לו משחק אחד,משחק חייו דווקא בדרבי נגד הפועל, שהיו אז קבוצה רצינית בטח בשתי דרגות מעלינו. רחמים זה קיבל כדור במרכז השדה ובמקום לבעוט למעלה, לפי ההוראות של ישראל חליבנר המנוח, נתן עקב לשלמה מהטבי בין הרגלים הסתובב ונתן פס ימינה תוך שהוא עוקף את תורגמן משמאל וקינח בפס מדויק לעשרים מטר (!!!) למישהו שאני לא זוכר, בעיקר כי בדקה הזו הייתי באויר עם כל הקהל….
אם היו נותנים אז לשפיגלר לבצע מהלך כזה, ספק אם היה הולך לו.
לעגמי באותו יום הכל התחבר.
.
גם לנו, לקבוצה הפחות גרועה במנצ'סטר של התקופה האחרונה, הלך היום הכל כי הקבוצה הזו באה בלי פחד, באה לשחק וגם שומו שמיים, לנצח.
יש ימים כאלה.
על רקע תקופת ואן חאל, זה יום חריג בכל קנה מידה. מה יש, לא מגיע לנו???

גיל 20 במרץ 2016

מגיע, מגיע, אבל בדיוק כמו שליברפול חשבה שהיא על הגל אחרי הניצחון מולנו ונפלה היום. אם יתנו 2-3 משחקים כמו היום אז אפשר יהיה לומר שיש שיפור כלשהו.

אריק 20 במרץ 2016

כל שבוע קבוצה אחרת. שיחקו בסדר גמור ובאחריות.
ליברפול פספסו הזדמנוץת גדולה להכנס חזק למאבק.

edgecator 20 במרץ 2016

אבל לפחות פספסו בסטייל.

אריק 20 במרץ 2016

כמו שבני אומר הכי טובים בלבעוט בדלי. מספרות

אריק 20 במרץ 2016

רוצים פה נורא מנהל טכני אבל מה שבגריסטיין עושה בסיטי זה שערוריה. להביא את סטרלינג בלי לדאוג למחליפים לאגוארו וקומפני בתוספת החוכמה של ההודעה על פפ… שויין.

edgecator 20 במרץ 2016

כי מדיניות הרכש של יונייטד ב-3 השנים האחרונות הייתה מופתית?

אמיתי 20 במרץ 2016

היה להם הרבה נאחס עם בלמים ודה ברואיינה. הם במצב לא רע לקראת פפ

דורפן 20 במרץ 2016

אבל ביונייטד זה בהעדר איש מקצוע. בסיטי זו עבודה של מישהו שהובא מברצלונה

ניק 20 במרץ 2016

צריך לתלות את מי שאחראי על ההגנה שלהם. הרביעיה היום הייתה כנראה הכי חלשה בהיסטוריה של הליגה האנגלית לקבוצת טופ-4.
וזה משהוא שנמשך כמה שנים כבר ואף אחד לא חושב לרגע לעצור ולקנות איזה מגן. בלמים הם עוד איכשהוא קונים אבל גם בזה לא ממש מצליחים.

אריק 20 במרץ 2016

חשבנו שהרכש טוב וחוץ מזה שחסר בלם הובאו שחקנים לעמדות הנכונות. הבעיה היתה בשילוב שלהם, להשאיר את בוני כאופציה יחידה לשחקן מועד לפציעות ולהביא שחרני מותרות זה בעיניי יותר גרוע. אוטמנדי לא מחליף לקומפני הוא טוב לצידו כי הוא בול ווינר, אבל לא במקומו צריך בלם שיודע לקרוא את המשחק ואת זה יודע בסיטי רק קומפני.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

הוא עשה עבודה נוראית גם בברצלונה מלבד העברות בודדות. היו שם כמה העברות (צ'יקרינסקי, קירסון ואחרים) שאתה לא יודע מה עדיף מבחינתו- שמדובר בשחיתות או בחוסר יכולת.

המפגש מול PSG יגיד הרבה, מכוון שזה מפגש מול קבוצה שעברה תהליך דומה, ארבע שנים לאחר סיטי, ומקדימה אותה מקצועית משמעותית.

דורפן 20 במרץ 2016

קשה לי לראות אותם שורדים. הם איומים כבר ארבעה חודשים. פשוט קיבלו הגרלה קלה יחסית בשמינית. אבל לזכות פלגריני ייאמר שבאמצע העונה פשוט הפכו אותו לברווז צולע. עכשיו הם בנקודה מאד בעייתית – מה יהיה כוח המשיכה של פפ לשחקנים בכירים בלי ליגת אלופות. הוא יכול כמובן למלא את הקישור בילדים ספרדים – אבל אני לא חושב שהוא ישיג את העילית – אולי את בוסקטס?

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

בוסקטס הוא אחד מארבעה שחקנים בסגל של ברצלונה שאין להם תחליף, כך שמינוס של סנריו של מריבה אישית בלתי פתירה בינו לנשיא, אין שום סיכוי שהוא יגיע לסיטי.

אחד 20 במרץ 2016

או מריבה עם מסי, שזה יותר גרוע

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

מצד שני, הם עדיין לא מחוץ לליגת האלופות.

דורפן 20 במרץ 2016

אבל אם פוגבה יגיע איך הוא ישחק? אולי יפתה אותו ללכת לפפ

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

אני מניח שהם ילכו על גונדגאן. אולי רויס? אובמיאנג (למרות שהוא אמר שהוא הבטיח לסבא שלו לשחק בריאל)?

מהקבוצות הלא מגה עשירות, השחקנים האיכותיים ביותר משחקים בדורטמונד ואתלטיקו מדריד. ברור שסגנונית הכדורגל של דורטמונד יותר מתאים לפפ.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

אה, ויובה גם. אולי דיבאלה.

επτά 20 במרץ 2016

האמת שיובנטוס במעין דרג ביניים בין דורטמונד/אתלטיקו לבין המגה עשירות. גריזמן, קוקה, גונדוגן ואאובמיאנג שחקנים שאם ימכרו זה יהיה בסכומים של 50-80 מיליון. דיבאלה ופוגבה לעומת זאת לא קיים תסריט שבו הם עוזבים תמורת פחות מ-100 מיליון יורו. העיקרון הוא שיובנטוס נמצאת במצב טוב מספיק כלכלית כדי שהשניים הנ"ל לא יהיו שווים מבחינה מקצועית את מה שהיא דורשת עליהם עבור מי שזאת לא תהיה שתרצה אותם.

שחקנים ריאלים לסיטי הם גונדוגאן, אולי לאפורט שהיא יכולה לנסות לגנוב מתחת לאף של ברצלונה, כישרון כמו דמבלה מראן. הבחור הגרמני בעל השם הערבי שמשחק בגלאדבך וברח לי השם שלו יכול להיות שם מעניין נוסף לקישור. אולי תיאגו יכול להצטרף אליו מבאיירן.

יש שני איטלקים שתפורים לפפ, אבל הם די אנטאצ'בל. וראטי ובונוצ'י.

זה אתגר גדול. גם כי מלכתחילה הוא מגיע לסגל הרבה פחות טוב ממה שהוא רגיל אליו, וגם כי הוא מגיע למקום שאין לו חצי מכוח המשיכה של שני המועדונים הקודמים שלו (בטח הראשון). אם סיטי לא מעפילה לליגת האלופות זה בכלל משעשע, כי אז הוא בעצם ביזבז את השנה הראשונה מהשלוש שלו על כלום.

צי'קי הוא דוגמה מעולה לניסיון כושל בהעתקה. סיטי רוצה להיות ברצלונה אבל העתיקה את הברגים הלא נכונים במכונה. בברצלונה זה עבד למרות טיפוסים כמו צ'יקי כי המכונה הייתה כל-כך טובה ומלאה במנגנוני אל-כשל שמחפים על עבודה גרועה של מנכ"ל ספורטיבי. בסיטי לא היה את זה והמוגבלות של בגיריסטיין נחשפה.

edgecator 20 במרץ 2016

בסדר גמור – ולכן צריך איש מקצוע.
לגבי סיטי ובגיריסטיין אני מסכים בגדול, אבל צריך לזכור שגם הם סבלו מהרבה מאוד פציעות העונה, לא כולן צפויות.

rami 20 במרץ 2016

דמיקליס זה לא רכש של בגירסטיאן. פלגריני אשם באסון הזה. ומבחינתם זה אסון שפוקד את הקבוצה אחת לכמה משחקים ובד"כ הם חשובים. כל פעם שאני רוצה את השם שלו בהרכב זה כאילו היריבה עם 1-0. בלם שהוא שערוריה אחת גדולה.

תוהה בדרכים 20 במרץ 2016

דמיקליס כאופציה רביעית הוא לא בעיה. זה לא שאצל קבוצות אחרות הבלם הרביעי הוא נסטה בשיאו.

הבעיה שלהם היא:

1. בגלל הפציעות של הבלמים שלפניו הוא משחק יותר משהוא היה אמור.

2. לסיטי אין שום אסטרטגיה הגנתית- הם לא קבוצת פוזשן וגם לא קבוצה שמצופפת. ובעיקר יש להם יותר מידי שחקנים שלא עובדים על המגרש מה שחושף את ההגנה שלהם הרבה יותר משל קבוצות אחרות.

אבו צ'יצ"ריטה 20 במרץ 2016

קטטה בעיר שדה – וניצחנו בה!

ניינר / ווריור 20 במרץ 2016

איזה כיף, פפ בדרך החוצה מהצ'מפיונס ליג.

edgecator 20 במרץ 2016

מסכים שהשחקנים שיחקו היום רובם ככולם טוב. גם מה שציינת לגבי מרסיאל בהחלט בלט, בהמשך להופעה שלו מול ליברפול. אם כי לו באמת היה מבוגר, גם היה יוצא מהמשחק הזה עם שער או בישול.
לגבי סיטי אני מסכים קצת פחות – הם היו נוכחים לא מעט ברחבה שלנו, אמנם לא יותר מדי הזדמנויות קונקרטיות משמעותיות אבל בסה"כ היו שווים שער לדעתי. שגם היה מגיע, אם הם לא היו כ"כ חסרי חדות וחשק.

אלעדוס 20 במרץ 2016

+1 לגבי מרסיאל
הוא נהדר, אבל יש לו עוד דרך לעבור

אחד 20 במרץ 2016

תתרגלו, בעונה הבאה אתם ללא ספק הולכים להיות הקבוצה הטובה בעיר(או הפחות גרועה).

גיל 20 במרץ 2016

עוד דבר, כמעט כל משחק יש לשחקן יונייטד אדום גבולי וזה צריך להפסק. גם השופט הזה משדר הרבה חוסר ביטחון ולא מוצא חן בעיניי.

סימנטוב 20 במרץ 2016

נכון מאוד

יאיר אלון 20 במרץ 2016

אני חושב שגם טוטנהאם בעונה מאוד יציבה וטובה

שחקנים שראויים בודאות להיות חלק מההרכב בעונה הבאה: דה חאה, דרמיאן, סמולינג, שניידרלין ומרסיאל.

נובלס כחול 21 במרץ 2016

ואן חאל אחרי המשחק, אמר שפילאייני עייף מלשחק כל הזמן ולכן הוא נתן לו לנוח היום. למישהו עדיין יש ספק שפלאייני סוחט את האיש דרך סרטון סאדו-מאזו?!?!

אם יום אחד יהיה לי גידול אקרא לו ואן חאל.

אמרתי את זה כבר יותר מפעם, דה חאה ,סמולינג ושניידרלין הם קבע. את השאר אפשר למכור לעכו.
אני מתרשם פחות ממארסיאל לאחרונה, אני חושב שהוא דווקא יותר אפקטיבי כחלוץ. מעניין לראות 4-4-2 עם ממפיס ולינגארד באגפים וראשפורד את מארסיאל בחוד. אבל זה כנראה לא יקרה העונה אז נחכה לז'וזה.

Danny - Long Island 21 במרץ 2016

לזה צריך שני קשרים מרכזיים מעולים שאחד מהם יכול לעבוד box to box, אין כרגע כאלה בקבוצה

נובלס כחול 21 במרץ 2016

בזמן שהוא לא עסוק בלשחק בעמדה הלא נכונה תחת ואן חאל, מסתבר שפוסו-מינסה הוא שחקן הבוקס טו בוקס הטוב ביותר ב U21 .

Comments closed