מוריניו מגיע

תפקיד שהוא תמיד רצה

mou

המינוי של ג׳וזה מוריניו הוא מינוי שקצת משעמם אותי. הוא מינוי של חוסר דמיון. הוא מינוי של ״בואו נראה מי פנוי מבין מוריניו/ אנצ׳לוטי/ גווארדיולה״. הוא מינוי של ״מנצ׳סטר יונייטד מועדון גדול אז היא חייבת שם גדול״. היא לא יכולה לקחת הימור. היא לא יכולה לנסות למצוא את המישהו הבא.

במצב הנסיבות בהן את הקבוצה מנהל בנקאי הוא מינוי בסדר גמור. כי כשהמנהל הוא בנקאי שלא מבין כדורגל אז המטרה הופכת לכך שהבנקאי לא ייחשף עם חוסר ההבנה שלו. הוא חייב ללכת על הבטוח לגמרי לא בכדי להצליח אלא בכדי להיות מסוגל לענות על שאלות אם ייכשל.

אני מאד בעד לאתר מאמן צעיר וחכם אבל בואו נהיה ריאלים: מי יאתר מאמן כזה? אד וודוורד? אולי הוא ישאל את הגלזרים? מבלי להכנס לטריטוריה בה הם לא מבינים המקסימום שאפשר היה לצפות מבחינת ״שם מחוץ לקופסא״ הוא בלאן או סימאונה או פוצ׳טינו. אלו גבולות ההימור עבור מי שהוא לא איש כדורגל. זו גם הסיבה שמוריניו מונה עכשיו – הרי יכול היה להיות ממונה בזמן המשבר בינואר ומה היה הטעם לחכות? אבל אז זו הייתה החלטה אמיצה. החלטה אמיצה זה לא בנקאי. לגבי גיגס, הזמן האידיאלי למנות אותו היה בינואר. כבר אז ניתן היה לחשוד שלא ממנים אותו כי דווקא הצלחה שלו הייתה בעיה.

קחו את המצב בדיוק כמו שהוא: גיגס שמקדם כמה צעירים וזוכה בגביע ואפילו מפספס את הצ׳מפיונס ליג – הרבה יותר קשה לפטר עכשיו.

*

אני שייך לאלו שמאד אוהב את מוריניו כפרסונה אבל מאד לא רצה שהוא יהיה מנג׳ר יונייטד. בגלל סגנון המשחק שלו ובגלל הבלגן סביבו ובגלל שרציתי שיאמן את צ׳לסי כל הקריירה. אני שונא כסאות מוסיקלים בכדורגל וזה די משעמם אם יריבים הופכים לבני ברית.

אבל אומר שני דברים: 1. יש סיכוי מצויין שיצליח – כי הוא מוריניו. 2. הוא תמיד מאד רצה לאמן את מנצ׳סטר יונייטד ספציפית והסיבה הזו היא סיבה לאופטימיות לגבי הקדנציה שלו. אני מקווה שהוא לא מגיע רק לשלוש שנים.

גביע!
סיכום עונה אדומה-שחורה-אופטימית

179 Comments

יניב פרנקו 22 במאי 2016

זה מינוי חייו.
של מוח כדורגל נדיר.
הרבה מעבר לבחירה בטוחה.

קורא 22 במאי 2016

מסכים לגמרי, יש לי תחושה שמוריניו ביונייטד יהיה משהו אחר ממוריניו בצ'לסי או בכל מקום אחר, פשוט כי הוא חלם על הקבוצה הזו ולדעתי הוא גם ישמח להיות בה הרבה יותר משלוש שנים. אם ההצלחה תהיה סבירה בעונה הראשונה הוא לא ילך כל כך מהר. מעבר לזה, אני חושב שהוא גם מכבד את האתוס של הקבוצה ואתה תראה ממנו גם כדורגל אחר ביונייטד, לא את זה שאפיין אותו בצ'לסי.

תוהה בדרכים 22 במאי 2016

מןריניו לא חולם על יונייטד. מוריניו הוא אופורטוניסט שאם היה מקבל בקיץ הזדמנות לאמן ברצלונה היה שוכח בשנייה את כל ה"חלומות" שלו להגיע לאולד טרפורד. מדהים שיש אוהדי יונייטד שאוכלים ברצינות את הלוקש הזה.

מוריניו רצה להיות המחליף של פרגוסון כי זה טוב לאגו להיות האיש שמחליף אותו אחרי 26 שנה. הנוא עבורו הוא לא יונייטד, אלא מוריניו ומה שטובעבורו ועבור הקריירה שלו.

אזי 22 במאי 2016

בול

יוסי מזרחי 22 במאי 2016

תוהה, מדברים על מוריניו, לא על נתניהו.
לגבי מוריניו זו באמת פסגה שהוא מצליח לכבוש ואני לא בטוח שהיה הולך לכל מקום אחר ,
רק כי הוא דואג למוריניו.
זה הרבה יותר מכך. כאן בהנחה שהוא יעמיד את הקבוצה על הרגליים, הוא יתפש גם בעני עצמו כמי שעשה משהו ממשי ובברצלונה של הדוגמא שלך זה אולי עוד אחד בשורה של אותו דבר.
אחרי הכל הוא גם בן אדם ולא רק מכונה, והוא רוצה להיתפש כמישהו שהצליח לעשות את זה גם ביונייטד.

תוהה בדרכים 22 במאי 2016

מה שחשוב למוריניו זה מוריניו. ומה שטוב למוריניו זה לזכות בכמה שיותר תארים, בעיקר לפרוש כאיש שזכה הכי הרבה בפעמים בליגת האלופות. ברצלונה נותנת לו סיכוי הרבה יותר טוב לעשות את זה במצב הנוכחי.

אתה מתייחס למוריניו כאילו הוא אוהד יונייטד ועצם הבנייה מחדש של המועדון אמורה להיות משמעותית עבורו לעומת אתגרים שהיו מציבות עבורו קבוצות אחרות. רק שהוא לא אוהד יונייטד. הוא בעיקר אוהד של עצמו ויעשה מה שטוב לקריירה שלו.

יניב פרנקו 22 במאי 2016

אני לא קורא את האיש ככה.
הוא רצה להישאר בצלסי בפיטורים הראשוניים – הוא סוחב את זה שנים .
גם בסיבוב בריאל וגם בצלסי פרק ב.
הוא רצה להחליף את פרגוסון ולנוח מנטלית מהנדודים.

אביאל 22 במאי 2016

יניב – הוא ניסה את זה בפרק השני בצ׳לסי ולצערי הרב זה לא הצליח, אף אחד לא מבטיח לו ביונייטד שהוא יהיה כמו פרגסון, אם תיהיה לו עונה כמו זו האחרונה בצ׳לסי הוא לא ישאר ביונייטד בעונה שלאחריה.

יניב פרנקו 22 במאי 2016

יש מישהו שמובטח לו משהו אחר בניהול קריירה?
אבל ביונייטד יש הבטחה למערכת פחות קפריזית .

אביאל 23 במאי 2016

יניב – אמת, אבל אצל יונייטד מפטרים בסוף העונה ולא במהלכה, זה אמנם חלק מהמסורת, אבל בכל זאת, אני לא חושב שיש כזו מנוחה מנטלית בכדורגל של היום, חוץ מונגר.

בר שושני 22 במאי 2016

הנה אתגר גדול שעיקרו מוריניו (ומוריניו לבד), למשל: להיות הבא בשלשלת של באזבי-פרגוסון. לא כי יונייטד חשובה אלא כי למוריניו, שהשיג באמת כל מה שאפשר להשיג בכדורגל מועדונים, זה בערך האתגר האחרון שנשאר.

יוסי מזרחי 22 במאי 2016

אתה צודק בהנחה שהוא חשוב בעני עצמו יותר מכל, אלא שלזה מצטרפת האפשרות הכי טובה שלו לבלוט ולהראות שהוא מגזע נפילים.
זה מה שאין לו בשום מקום אחר גם ואולי בטח לא בברצלונה.

רומן 22 במאי 2016

גם פרדי דוד יכול לאמן את ברצלונה.
מוריניו מחפש אתגרים אמיתיים.

אנדר 22 במאי 2016

סליחה, אבל לא מצליח לזהות בתגובה הזאת שום דבר מעבר למשאלת לב

הקורא בפוסטים 22 במאי 2016

זה מה שמר פרנקו כותב בדרך כלל – משאלות לב.
הבעיה שיש, קל הן מתנגשות במציאות.

יניב פרנקו 22 במאי 2016

אתה יכול לנחש מה המשאלה שלי כרגע בהקשר שלך ?

אנדר 23 במאי 2016

האמת שזה כוון לתגובה של 'קורא' מתחת ליניב למעלה. לתחושה שמוריניו בא לשנים ושמתוך איזה אתוס הוא ישחק כדורגל 'אחר'

ישי החיפאי 22 במאי 2016

הוא אימן בקבוצה ההתקפית של ריאל מדריד והצליח להרוס כל חלקה טובה. למה אתה חושב שבמנצסטר הוא יתנהג אחרת?

רוג`רס אהרון 22 במאי 2016

האיש הנכון בזמן הנכון
מה ייקרה ביום שאחרי כבר לא משנה
העיקר לא להיות ליברפול
לחכות למאמן סטייל פרגי שיישאר 25 שנה
זה לא ריאלי.
המטרה היחידה היא תארים וכדורגל יפה.

אמיתי 22 במאי 2016

כל מילה

איאן ראש 22 במאי 2016

הכוונה כל מילה מלבד כדורגל יפה נכון?

אמיתי 22 במאי 2016

אני באמת לא רואה הבדל כזה עצום בין השיטה
של קלופ לחלק לא מבוטל מהעונות של מוריניו בריאל
ובצלסי..ויופי הוא בעיני המתבונן לא?

איאן ראש 22 במאי 2016

שהכינוי שלי לא יטעה. כאוהד אינטר למוריניו תמיד תהיה פינה חמה בליבי לאחר שהחזיר אותנו למרכז הבמה (ובנתיים כבר העיפו אותנו משם), אך כדורגל יפה מעולם לא ראיתי ממנו גם לא בריאל וצ'לסי. יתכן כדורגל התקפי לעיתים, דורסני ואגרסיבי. הרבה פעמים ציני. הרבה "המטרה מקדשת…".
אגב לדעתי הבחירה שלכם בקבלן תארים כזה היא נכונה.

דני שתו מים 22 במאי 2016

אנ לא אוהב אותו אבל כנראה שנסבול אותו בשביל יונייטד שלנו. הדרך שהוא דיבר פעם על רניירי כ"זקן שלעולם לא ינצח" כל כך מכוערת, כ"כ לא שייכת ליונייטד שיש לי חששות עמוקים לזהות. אפילו יותר מואן חאל המטומטם. אני נשאר בלסטר בכל מקרה….

דורפן 22 במאי 2016

שתה מים, תרגע. תחליט בראש שקט

ק. 22 במאי 2016

אני חושב שאפשר עכשיו להשליך סופית לנהר ה(שם של נהר ליד מנצ'סטר) את ההצהרות ש"יונייטד מעסיקים מאמנים לטווח קריירה" שליוו את החתמת מויס…
אם אני לא טועה צויין בזמנו שרק 6 מאמנים עברו אצלכם עד אז. זה פשוט לא רלוונטי ובמיוחד עכשיו עם מאמן זבנג וגמרנו

ק. 22 במאי 2016

ובלי קשר, מסכים עם הניתוח של המינוי (אני פחות אוהב את הפרסונה…).
לגבי רוח המועדון שרבים פה התלוננו (לא אומר שלא צדקו) על ואן חאל שמשחק בניגוד גמור אליה –
לא חושב שתקבלו כדורגל התקפי והרפתקני אבל אולי כדורגל מנצח, שזה, בעיני, המורשת היותר משמעותית של תקופת פרגוסון (על ההתקפי יש ויכוח שמשתנה בהתאם לתקופה ולמפעל)

אבי גלברט 22 במאי 2016

מאמן שנוא לקבוצה שנואה . W-W בשבילנו אוהדי ליברפול ושאר העולם .
לא יודע לאן יביא אותכם אבל ירחיק ממכם סופית אוהדים ניטראלים באנגליה …
בנושא השחצנות הוא בהחלט מזכיר את הורדרד שעבד אצלכם 30 שנה ….

ניק 22 במאי 2016

אנחנו המועדון השנוא ביותר באנגליה מהרגע שהתחלנו לקרוע את הליגה… ככה זה כשמקנאים בך..
נראה כמה W תשיגו נגדינו בשנה הבאה

אבי גלברט 22 במאי 2016

נראה כמה זמן אתם תהנו מנצחונות של 1-0 עם אוטובוס מפרקי ברחבה ובונקרים מסריחים ….

ניק 22 במאי 2016

שיביא אליפות ומצידי שזה יהיה מ38 נצחונות טכניים… אתם תהנו מה4-4 של הקבוצה הכיפית שלכם

גיל 22 במאי 2016

אין שום אוהדים נייטרליים כשמדובר ביונייטד. אני חושב שאוהדי ליברפול מבטאים פחד מהמינוי אחרי שרצו להשאיר את ואן חאל ולא עזר להם.

בני תבורי 22 במאי 2016

נכון מאוד, אם נכשלתי במשהו זה בלהשאיר את ואן חאל אצלכם.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

אפילו גביע נתנו להם! כלום! כפויי טובה

אריק 22 במאי 2016

נשארת להנפה כמו שסיכמנו?

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

רציתי, אבל בדיוק בניון הגיע, הייתי צריך ללכת איתו מכות

אריק 22 במאי 2016

חכם על בניונים

גיל 22 במאי 2016

לא אישית אבל מאוד קיוויתם שכך יהיה ועכשיו זה סיפור אחר לגמרי.

יוסי מזרחי 22 במאי 2016

הצלחתי סוף סוף לנגב את הדמעות….
לך לדברים של בני, תלמד משהו, על החיים ועל ספורט ויריבות.
אולי אנחנו הכי שנואים באנגליה של הסוג שלך, אבל אנחנו לא בדיחה כמו הקבוצה שלך.
בעונת כשלון מחפיר כזה שלנו אנחנו עדיין במקום שבו תוכל לקרא מספרים על הגב שלנו.
נאמנים פצעי אוהב, מרנינים כאבי שונא.

חז 22 במאי 2016

לא ניסינו כבר למצוא את המישהו הבא עם מויס?

גל ד 22 במאי 2016

אני חושב שמויס נתפס בזמנו כמינוי שתואם את רוח המועדון או משהו היפי כזה.

אבישי 24 במאי 2016

משהו סקוטי כזה

גור אילני 22 במאי 2016

שמח בשביל מוריניו, זה קצת יותר כואב עכשיו כשזה נהיה מציאות, ולראות אותו חוגג בגליצ׳ מולנו בגמר גביע (בתקווה שנגיע לגמרים בשנים הקרובות) יהיה אכזרי. אבל נתרגל.
מסכים לגבי השעמום באי-לקיחת סיכונים. אבל ללא ספק התרחשות מעניינת מבחינת הליגה, אם הייתי אוהד יונייטד הייתי מאד חושש מההשלכות לטווח ארוך יותר, למרות האפשרות לתוצאות תוך זמן קצר. בפועל, אחרי שמוריניו עוזב נותרת אדמה חרוכה, ואף מועדון לא ממש חזר לעצמו, עם או בלי קשר:
אינטר התפיידה
ריאל לא ממש מצאה את עצמה מול בארסה ולאחרונה גם אתלטי (גם לפני לא היה קל, יש להודות)
צ׳לסי בלימבו די רציני, שמהמינוי של קונטה אמור לעצור אם יצליח

ניק 22 במאי 2016

אינטר הייתה קבוצה בינונית הרבה לפניו, ריאל זכתה באלופות בעונה שאחריו, ולגבי צלסי אי אפשר לדעת עדיין…
רוצים את מאטה בחזרה אגב? :)

צביקה 22 במאי 2016

רוצים את מוריניו בחזרה, אפשר?

אריק 22 במאי 2016

עכשיו זה פשוט שדה פורח…

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

אינטר נהנתה מתקופה שבה יובה ומילאן סבלו מהקלצ'פולי. צ'לסי לקחה אליפות אירופה (והגיעה לעוד גמר) אחרי שהוא עזב וגם לקחה אליפות בלעדיו. ריאל מגיעה לגמר גביע אירופה פעמיים מתוך שלוש שנים מאז שהוא עזב. לא כזאת אדמה חרוכה

גור אילני 22 במאי 2016

אף אחד מהמועדונים לא נמחק מהמפה או ירד 3 ליגות, אבל בואו לא נשכח את השערוריות.
מצד שני, אם סוארס למד להיות בן אדם ולהתעלות על עצמו בשביל להגשים את חלום חייו, אולי גם מוריניו יצליח.

אביאל 22 במאי 2016

גור – מוריניו לא יחגוג מול צ׳לסי ולא משנה מה.

גור אילני 22 במאי 2016

מקווה שגם לא תהיה לו הזדמנות לבחון את האופציה

אריק 22 במאי 2016

למה וודוורד לא קרא את התגובות של אריק מדה באזר לפני שלוש שנים?
היה חוסך ליונייטד הרבה מאוד כסף ולאוהדים הרבה סבל.

אמיתי 22 במאי 2016

יותר גרוע..קרא ולא הפנים

בנישי 22 במאי 2016

דורפן יצאה הודעה רשמית או משהו??
אני יודע שכנראה זה נכון אבל אני בפרנויה מטורפת שהלואי יישאר…
חולה על מוריניו.. אהבתי אותו עוד מהמסיבת עיתונאים שהיה בפורטו שלפני הגומלין בטראפורד.
לטעמי מינוי מצוין.
המועדון חייב לשמור על רדיפת והשגת תארים.
איזה דרבים הולכים להיות…

תוהה בדרכים 22 במאי 2016

הולכים להיות דרבים מאד מעניינים בתקשורת ומאד משעממים על המגרש: בונקר של מוריניו מול החזקת כדור אינסופית של גווארדיולה. דומה לקלסיקואיים בתקופתם, רק בלי אותה איכות שחקנים.

ניק 22 במאי 2016

ועם הרבה יותר כבוד למשחק ולשופט

תוהה בדרכים 22 במאי 2016

חוסר הכבוד למשחק ולשופט הגיעו בעיקר ממוריניו כך שאני בספק.

ניק 22 במאי 2016

רמת חוסר הכבוד לא פחתה גם 4 שנים אחרי מוריניו.. וזה אף לא היה נחלתה של ריאל בלבד גם ככה

סימנטוב 22 במאי 2016

+1

Harry Hole 22 במאי 2016

כמה מהקליסיקואים בתקופתם היו ממשחקי הכדורגל הטובים ביותר שראיתי בחיי, הלוואי והדרבי של מנצ'סטר יצליח להתקרב במשהו למשחקים האלה

cookie-monster 23 במאי 2016

לא יודעת אם יהיה מענין אפילו בתקשורת
מוריניו זה כבר לא זה גם שם

JM 22 במאי 2016

יונייטד לא רק החתימו את המאמן הטוב בעולם, הם החתימו את המאמן הטוב בעולם עם נקודה להוכיח.

תוהה בדרכים 22 במאי 2016

המאמן הטוב בעולם (בפער) הוא סימאונה. מוריניו הוא סוס חצי מת שצריך להוכיח שהוא עוד רלבנטי. אני בספק.

מאנו 22 במאי 2016

+1

יניב פרנקו 22 במאי 2016

החתימו מומחה לליגה האנגלית.
זה המון.

Guss 22 במאי 2016

סוס חצי מת? לא הגזמנו בכלל…
היתה לו חצי עונה חלשה מאוד ופוטר מצ'לסי. זה הכל. כמעט לכל מאמן (שמאמן בליגה עם תחרות סבירה, לא רלוונטי למאמני באיירן או ברצלונה) יש עונות חלשות. לקלופ היתה כזו בדורטמונד.
עונה לפני כן הוא לקח אליפות מול סיטי חזקה מאוד. שנה לפני זה הגיע לחצי גמר הצ'מפיונס. לומר עליו שהוא סוס חצי מת זאת בדיחה. אפשר כמובן לא להעריך אותו, או שיטותיו, לגיטימי. אבל עונה גרועה לא הופכת מאמן די מצליח לכישלון.

גיל 22 במאי 2016

אם מוריניו יבין שהוא לא גדול מהמועדון ושהוא צריך לשחק אחרת במועדון כמו מנצ'סטר אז יש לו סיכוי מצוין להצליח כי הוא מאמן מצוין. אם זה יהיה שוב אני ואפסי עוד אז אפשר כבר להתחיל לחפש את המאמן הבא. אני חושב שהוא חכם מספיק להבין את זה וגם כי הוא נמצא בצומת דרכים. עוד 2-3 במועדון אחד ולא בטוח כמה ירצו אותו במועדונים הגדולים בעתיד.

גור אילני 22 במאי 2016

אני מאמין שהוא יבין את זה, השאלה רק אם יצליח ליישם את התובנות.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

זה כמו העקרב והצפרדע, זה באופי שלו. יודעים בדיוק מה תקבל. במצבה של יונייטד, אחרי שלוש שנים שבהן היא לא איימה על התואר, זה מה שהם צריכים

גיל 22 במאי 2016

בדיוק באתי לכתוב את זה אבל לך תדע, יש אנשים שמשתנים. אני גם חושב שהוא רואה את פרגוסון כמודל ורוצה להיות כמוהו. נראה מה יקרה.

צביקה 22 במאי 2016

הפוך אם יתנו למוריניו לשחק איך שהוא רוצה הוא יצליח הרבה יותר.

Ljos 22 במאי 2016

אני חושב שמוריניו הוכיח שאם לא יתנו לו לשחק כמו שהוא רוצה, הוא יגרום לקהל להתחנן שהוא ישחק כמו שהוא רוצה.

צביקה 22 במאי 2016

בריאל מדריד (ובחלק מהקנדציה השנייה בצ'לסי) מוריניו שיחק בשיטה הרבה יותר התקפית מאשר באינטר ובקדנציה הראשונה בצ'לסי, ולכן לדעתי הוא נכשל (בצורה יחסית כמובן).

עמי ג 22 במאי 2016

ריאל של מוריניו היתה קבוצה נהדרת.
מהירה, התקפית, קטלנית. וזה גם מה שהוא השאיר שם אחריו.
הוא גם לקח אליפות, קידם שחקנים ועשה לברצלונה חיים די קשים.
בשנה השלישית אמנם היתה לו נפילה בליגה אבל זה קורה לפעמים לכל קבוצה ולכל מאמן (חוץ מברצלונה)

צביקה 22 במאי 2016

זה מה שאמרתי כישלון יחסי.

אביאל 22 במאי 2016

צביקה – הקנדציה הראשונה של מוריניו בצ׳לסי היתה התקפית מאוד, עם כדורגל סוחף והרבה תוצאות משוגעות.

בקדנציה השניה – בעונה הראשונה, שיחק שמרני לחלוטין, בעונה השניה שיחק נהדר עד ההפסד לטוטנהאם ואז היה בעיקר הפרש של שער אחד.

בריאל ללא ספק הוא שיחק פתוח והתקפי, למעט המשחקים מול ברצלונה בשתי העונות הראשונות, בעונה השלישית זה התהפך.

צביקה 22 במאי 2016

הנה טבלה עם יחס שערים של קבוצות מוריניו
צ'לסי קדנציה א':
04/05: 72-15
05/06: 72-22
06/07: 64-24
אינטר:
08/09: 70-32
09/10: 75-34
ריאל מדריד:
10/11: 102-33
11/12: 121-32
12/13: 103-42
צ'לסי קדנציה ב':
13/14: 71-27
14/15: 73-32
שים לב להבדלים בעיקר בספיגה.
אגב שים לב להבדל בין הקישור של צ'לסי בקדנציה א' (אסיין, מקאללה, באלאק, לאמפרד), לבין הקישור בקדנציה השנייה (מאטיץ', פאברגאס, אוסקר, וויליאן), הרבה יותר טקטי אתלטי קשוח והגנתי.
שלא תבין לא נכון אני מעריץ של מוריניו, פשוט הוא מצליח יותר תוך כדי הצגת כדורגל טקטי קשוח והגנתי (שאני אגב מעדיף).

צביקה 22 במאי 2016

אגב, אצלי כרגע (אם זה באמת נכון) יונייטד מספר שתיים.

גיל 22 במאי 2016

בהחלט יכול להיות אבל זה לא ישאיר אותו במועדון לזמן ארוך. בהתחלה אנשים יהיו מוכנים לסבול את זה כי הם רעבים לתארים אבל תוך שנתיים שלוש ידרשו משחק אחר.

צביקה 22 במאי 2016

השאלה אם אפשר לקבל גם תארים וגם כדורגל יפה (לא עם מוריניו).

זינק 22 במאי 2016

מבלי להתייחס למוריניו ספציפית כן או לא, אני לא רואה שום בעלים במועדון בסדר גדול כזה, שאחרי העונות האחרונות היה לוקח איזשהו סיכון ומפתיע עם איזה מאמן צעיר או חסר נסיון.
נדמה לי שכל מה שהנהלת יונייטד מחפשת עכשיו, זו עונה אחת של שקט אחרי פרגסון כדי לשבור את "הקללה".

ומשהו קטן שגרם לי לחיוך גדול, לואי ואן חאל – "איזה מאמן אחר היה משיג את מה שאני השגתי?"

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

הוא באמת אמר את זה?

ניק 22 במאי 2016

ממה שאני יודע, הוא אמר ש"אימנתי ב4 ליגות וזכיתי בכולם בתארים, איזה מאמן היה משיג את מה שאני השגתי?"

יוסי מזרחי 22 במאי 2016

עם כל הגועל שלנו ממנו, יש משהו במכלול.

זינק 22 במאי 2016

ההתייחסות שלו הייתה לעונה הנוכחית, בהקשר שהעיתונאים דיברו על פיטוריו לאחר 6 חודשים.
אם היה אומר זאת בהקשר לקריירה שלו – נו שויין.

אמיתי 22 במאי 2016

הוא באמת היה המנגר שלנו שנתיים עכשיו??

גיל 22 במאי 2016

גם ואן חאל וגם מוריניו סובלים מסוג מסוים של הפרעת אישיות כנראה. אצל מוריניו לפחות זה מגיע עם קבלות.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

גם אצל ואן זה היה עם קבלות. בתכ'לס, נראה לי הוא קצת הזדקן – זה בערך המועדון היחיד שהוא לא עזב בכאסח, לא?

גיל 22 במאי 2016

אצל ואן חאל הקבלות היו רחוקות יחסית ובטח לא עם יונייטד. הוא אמר שזה התפקיד האחרון שלו בקריירה ובא לזמן קצוב אז נדמה לי שזה מסביר את הצורה המפויסת יחסית שהוא עוזב.

סימנטוב 22 במאי 2016

זוכר שקלעת עם הדברים שלך על ואן חאל.

ק. 22 במאי 2016

אצל מוריניו זה מופיע עם יותר הצגות יחיד ועניין בתקשורת

גיל 22 במאי 2016

לדעתי הוא לא יצטרך את זה כי הרי גם בלי שיאמר שום דבר שערורייתי עדיין יסתכלו עליו בזכוכית מגדלת.

איתן 22 במאי 2016

מינןי מוריניו צריך להיות יום אבל במנצסטר.קודם כל שזה מאמן שהצהיר נאמנות לאחת היריבות הגדולות של המועדון,ושנית האיש בכיין ופרובוקטור ממדרגה ראשונה,הוכח שמוריניו הוא המאמן הכי מצליח בעשור האחרון סטטיסטית מכל הליגות הגדולות.אך גם הכי בזבזן ברכש,למרות שביונייטד אף פעם לא הייתה בעיית נזילות.
יהיהמעניין את מי הוא יביא כדי להיות הרונאלדו/אדן הזרד שלו? אולי את מחרז?

דורון (אחר) 22 במאי 2016

מבחינתי מוריניו ל-3 השנים הקרובות, בזמן שגיגסי עושה סטאז' במועדון אחר (רצוי בליגה אחרת), ואז גיגסי מחליף אותו לתקופה קצרה של כ-30 שנים.

דורון (אחר) 22 במאי 2016

אגב – אוף טופיק לגמרי:
השבוע מוקרן בתל אביב במסגרת פסטיבל דוקאביב הסרט המצוין Love True של עלמה הראל, ישראלית תושבת ארה"ב.
בחיפושים שלי ברשת על הסרט, גיליתי שאחד מגיבורי הסרט הקודם והנהדר גם הוא שלה – בומביי ביץ' – הצליח להגשים את חלומו להפוך לשחקן פוטבול מקצועי, והוא משחק כיום (נכון לעונה שעברה לפחות) כסייפטי בנ"א פטריוטס, שמו סדריק תומפסון (סי.ג'יי בסרט)
כתבה עליו לאחר שנבחר בדראפט ע"י הדולפינס:
http://www.startribune.com/out-of-nowhere-u-football-player-thompson-comes-from-dusty-outpost-july-7-2013/214505161/

Ljos 22 במאי 2016

מאמן שנוא למועדון אהוב.
מאחל שאחרי שהוא יסיים את תפקידו ישאר לי מועדון אהוב לחזור אליו.

צביקה 22 במאי 2016

לא תהיה לך ברירה תלמד לאהוב אותו (ניסיון אישי).

Ljos 22 במאי 2016

מצטער, אני ומוריניו זה לא סיפור אהבה. הדרך היחידה שלי להתמודד איתו זה להתנתק.

מיקיג' 22 במאי 2016

אחרי שנים ארוכות של בוז למועדון הזה, מצאתי סוף סוף את התסריט שבו אשמח בהצלחת מנצ'סטר יונייטד: מוריניו הפח מפסיד בלי הפסקה, מפוטר, מביאים את ראניירי במקומו והוא לוקח אליפות אירופה ואליפות אנגליה. עונה אחת ואז פורש.

ראניירי אומר שמספיק לו, שהוא פורש מכדורגל. מביאים שוב את מוריניו, ואז ליברפול לוקחת אליפות ומנצ'סטר יורדת ליגה. מביאים שוב את ראניירי כי האוהדים מתחננים, והוא מעלה את יונייטד ליגה ואז פורש. מוריניו הולך לאמן בקאטאר.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

עדיין נמוך מ-1:5000..

ניק 22 במאי 2016

צא מסרט המנג'ר שאתה חי בו

יוסי מזרחי 22 במאי 2016

סגרו את אברבנאל?

ארז 22 במאי 2016

:)

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

סימנטוב הזכיר לי – הנה מה שכתבתי בזמנו על ואן חאל, לפני שנתיים. חטפתי על זה הרבה מאוד ריקושטים כי אני שונא את יונייטד או שונא את ההולנדים. אני חושב שעם השורה התחתונה לגבי ואן חאל, כנראה שהיה במה שאמרתי.
ומכיוון שלא איש נוטר אני, אני רק אצטט את התגובה של המגיב אריק:
"טוב. זה מגוחך אם הוא לא מאמן יונייטד זה לא היה נכתב. מה שנקרא נחכה ונראה. הפעם ידידי אתם תהיו מאחורינו לדעתי. ון חאל הוא פוץ בלתי נסבל וקונטרול פריק נוראי, אבל הוא מאוד גמיש טקטית ומשנה כל הזמן מה שמעקר את הפוסט שלך מכל תוכן אמיתי."
לצערי הוא צדק בזה שאנחנו מאחוריהם

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

אופס, הנה הטקסט:
http://debuzzer.com/greisas/47528/

אלון 22 במאי 2016

אריאל, שיחקת אותה בענק.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

זה לא עניין של לשחק אותה, לפעמים צודקים ולפעמים טועים. אלוהים יודע כמה תחזיות שלי טעיתי. פשוט מרגיז אותי (וזה היה נכון במיוחד בסוף השבוע האחרון) שאנשים יוצאים מנקודת הנחה שאי אפשר לכתוב גם מנקודת מבט אובייקטיבית. שכל דבר שאני כותב זה כי אני אוהד ליברפול או שונא מכבי/הפועל/ביתר וכו'.

אריק 22 במאי 2016

אין לך שום יכולת לכתוב אובייקטבית על יונייטד. אפילו לא קצת.
לגבי ון חאל צדקת אבל לא נראה לי שמישהו מאוהדי יונייטד חגג את הגעתו.

אריק 22 במאי 2016

ןלא מבין מה אתה מתגאה כל כך. כל מילה בתגובה שלי מדוייקת. אפילו התחזית.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

כן, ראינו כמה הוא היה גמיש טקטית. לפעמים הוא באמת הירשה לאיזה שחקן למסור קדימה. בחייאת

אריק 22 במאי 2016

החליף מערכים כל הזמן. וגמרנו לפניכם.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

ברכותיי על ימי חמישי בשנה הבאה. הרבה משחקי ליגה ביום ראשון. כיף גדול

אריק 22 במאי 2016

אובייקטיבי גרייזס אובייקטיבי.
אכלתם אותה הפעם.

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

במה אכלנו אותה, שאין ליגה אירופית? תודה רבה אבל לא תודה. פעם שעברה שלא היתה לנו אירופה רצנו לאליפות. מוריניו אז היה בעונה הראשונה שלו בקבוצה חדשה, דרך אגב. היה לנו מאמן בשנה השניה שלו. תהנו לכם בנסיעות לקזחסטן

אריק 22 במאי 2016

אחלה אוכל שמעתי.
כי יונייטד הולכת על אליפות ובשלוש השנים האיומות שלנו השכלתם לסיים אחרנו וללא תואר

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

עכשיו אתה גם לא אומר דברים נכונים

אריק 22 במאי 2016

“הקבוצה שהוציאה הכי הרבה מבין הקבוצות שלא זכו בפרמייר ליג“ זה לא באמת תואר.
ולואי גמר לפניכם… (שנתיים!!!! איך הצלחתם?)
מה לא נכון פב?

אריאל גרייזס 22 במאי 2016

אמרת שבשלוש שנים איומות שלכם השכלנו לסיים אחריכם. זה לא נכון עובדתית. אם כי לא יודע מי יותר מדחיק את העונה ההיא – אנחנו או אתם.
חוץ מזה, זה מתחיל לשעמם

אריק 22 במאי 2016

טוב די. אנחנו יוצאים ילדים מפגרים למרות שזה מהנה

אמוץ כהן-פז 22 במאי 2016

אתם צודקים, השרשור ביניכם למעלה הרבה יותר משעשע.

יוסי מזרחי 22 במאי 2016

סמוך על מוריניו אריאל, הוא יקצר את הסבב האירופי המשני וישאיר אתכם בפריים.
אתם שם, לא??

אמיתי 22 במאי 2016

וואללה קלעת בול ועוד היית עדין איתו..
רק לא ברור לי מה זה אומר על מוריניו?
או על יכולת הניבוי שלך..

קירקגור 22 במאי 2016

יש לזה אישור רשמי או שכולם מתבססים על דברים ברי ביסוס?

ואם כן, יהיה אפשר רק לא לקרוא לו המיוחד?

no propaganda 22 במאי 2016

כן, הבחירה מרשימה מוגבלת היא מבאסת. כתבתי דברים דומים אבל בצורה פחות מוכשרת על המינוי של אנצ'לוטי בבאיירן.

עומרי 22 במאי 2016

ניתוח מעולה על איך חושב בנקאי. יש בהחלטה הזו גם BACK TO BASIC
כי מינוי של מוריניו= אליפות תוך שנתיים. וזה לא דיל רע במיוחד במצב הקבוצה הנוכחי.

רומן 22 במאי 2016

מסכים לגבי זה שזה קצת באסה כל הכסאות המוסיקליים האלה, כי לנצח מוריניו יהיה צ'לסי בעיניי.
לגבי הסגנון שלו.. ריאל תחתיו בעונה השניה ובחלק השני של העונה השלישית שיחקה כדורגל מהיפים שאני זוכר.
מהירות, שטף ותכליתיות

אנדר 22 במאי 2016

הסגנון שלו (הגנה ומתפרצות מהירות) לא היה שונה מהותית מאינטר או צ'לסי. מה שהיה שונה זה שהיו לו את שחקנים טובים מאשר יהיו לו אי פעם ביונייטד. (אגב לשיטתך ריאל זה לא פונקציה כי הליגה הספרדית פח ולא מהווה מדד. לפחות תהיה עיקבי)

no propaganda 22 במאי 2016

הכדורגל שלו היה שונה בכל הקבוצות, בצ'לסי הוא שיחק מאוד פיזי עם דרוגבה כפיבוט. באינטר זה היה הגנה ומתפרצות קלאסי(דומה למה שלסטר עשו השנה), בריאל אחרי עונה ראשונה שהוא ניסה לשחק בהחזקת כדור הוא עבר ללחץ והתקפות מהירות קצת כמו קלופ רק פחות גבוהה. בצ'לסי בפעם השניה הוא שיחק בהחזקת כדור.

רומן 22 במאי 2016

מי שמתייג את מוריניו כ "בונקר למתפרצות" באמת שלא מבין כלום בכדורגל.
שייע פיינגנבוים זה בונקר ומתפרצות מוריניו הוא מהמאמנים הגדולים בהיסטוריה כולה.

אנדר 23 במאי 2016

אז כל הפרשנים באנגליה שמדברים על "להחנות את האוטובוס" לא מבינים דבר אה? לא דיברתי על גדלותו / אי גדלותו דיברתי על שיטת משחק.
כשמדברים איתך לעניין יש לך אפס יכולת לנמק, ולא התייחסת גם לכשל הלוגי בדבריך שהצבעתי עליו

רומן 23 במאי 2016

איזה כשל? על ריאל? יש בספרד כמה קבוצות ראויות מאוד ומוריניו רמס אותן עם כדורגל נדיר.
להחנות את האוטובוס זו אומנות, לפעמים צריך.
הגדולה של מאמן זה לעשות כל מה שצריך בשביל לנצח, אי אפשר לנצח רק מההגנה, אבל לעיתים צריך. בגלל זה פפ וונגר הם מאמנים בינוניים ומוריניו אגדה.
תזכר ב 3-1 של אינטר על ברסה, מה משחקים הגדולים בהיסטוריה של קבוצה ולך עכשיו תסתכל על ההרכב של אינטר באותו משחק

אלון 22 במאי 2016

רומן, מה עם איזה מילה על ההופעה שלכם אתמול

אמיתי 22 במאי 2016

אתה יודע מה קורה כשאונייה של הצי השישי מגיעה לחיפה?
אז ככה

רומן 22 במאי 2016

אלון, שמעת על מלחמת קוטוזוב בנפוליאון ב 1812?

אלון 22 במאי 2016

אז הכל מככוון?

אלון 22 במאי 2016

מכוון?

רומן 22 במאי 2016

ברור.
"אם לא היה זה רצון האל לא היינו מוותרים על מוסקווה"

טל המנצ'סטרי 22 במאי 2016

איזה כיף זה לראות אוהדי ליברפול ממהרים לבוא ולכתוב בפוסט על ככל הנראה המנג'ר הבא של יונייטד…אובססיה, יונייטד מעניינת אותם יותר מאשר את הקבוצה שהפסידה לפני כמה ימים לספר מסביליה.
3 שנים רעות ביותר של יונייטד ועדיין, בעונה הראשונה שלנו עם מוייס, ליברפול רצה ורצה ורצה קדימה עד שג'רארד החליק על התחת ודפק להם את תואר האליפות.
בעונה השנייה, כבר םע ואן חאל, הם חזרו לראות את הגב של יונייטד בליגה ובעונה השלישית שוב פעם ראו את הגב של יונייטד בליגה, הפסידו ב 2 גמרים ולקינוח ראו את רוני מניף גביע בוומבלי, ושלא ייגמר לעולם.

אסף כלשהו 22 במאי 2016

גמלים, דבשות וזה- נראה שאוהדי ליברפול מעניינים אותך יותר מאשר ההגעה של מוריניו :)

ובכל הקשור למוריניו ביונייטד- שייגמר מהר מאוד.

טל המנצ'סטרי 22 במאי 2016

תמיד בריא לנפש לצחוק על סקאוזרים שהיו רוצים להחליף קבוצה ולכן כל הזמן מתעסקים במועדון הגדול באמת בבריטניה והעולם.
לגבי מוריניו, קודם שיגיע וניפטר מעונשו של ואן חאל.

אסף שלום 22 במאי 2016

בוא תספר לנו כמה אוהדים היו אתמול במפגש גמר הגביע שאירגן חוג האוהדים של יונייטד בישראל.
לא היה? מעניין למה. הפכתם לקבוצה לא מעניינת. וזה עוד לא קרה לליברפול למרות
שנים של כשלונות

יוסי מזרחי 22 במאי 2016

זה אחד ההבדלים בין חגיגות להישגים. כל אחד רגיל למה שהוא רגיל…..

אריק 22 במאי 2016

ככה נמדדות היום קבוצות?
ונניח שכן, תברר בספורט 1 נתוני צפיה שלהם ותבין למה המשחק שלכם משודר במקביל לאחר בדרך כלל.
אגב הבנו שבין הדקות 85 ל87 כולם עזבו וגרייזס נשאר לבד לאסוף את כרטיסי החבר.. ;)
רק על תענו ברצינות, בבקשה.

אסף THE KOP 22 במאי 2016

בדקתי.
הסיבה היא כי ליברפול שיחקה בראשון בעיקר.
חוץ מזה מרבית שידוריה לא היו משולבים.

אבל אסף שלום צודק ? איפה אתם נפגשים לראות משחקים, בקופיקס ?

סימנטוב 22 במאי 2016

חי חי חי לנו יש 69 בפייסבוק ולכם 28 חה חה חה מובילים עליכם ב40

edgecator 22 במאי 2016

יפה!
אם כי אני חייב לציין, ברוח הויכוח המטופש אך הנהדר בדרכו הזה, שההישג הכי גדול של יונייטד פוסט-פרגי הוא תחזוק התסכול המתמשך שמגיע מכיוונם של אוהדי ליברפול. תמיד נחמד.

טל המנצ'סטרי 23 במאי 2016

אסף שלום,

לספר לך מה?
כמה אנשים הגיעו למפגש הגמר של חוג האוהדים בישראל…נו שויין, אתה באמת חושב שזה מזיז לי/מעניין אותי ביום ובזמן משחק של גמר גביע?
כן, שמעתי על חוג האוהדים של ליברפול בישראל, על איך שהם ברחו מבלי לשם מפאב מסויים בצפייה משותפת לפני שנה, על איזה פאב בכפ"ס שבו הם תמיד התנהגו כמו בהמות, אבל היי, זה לא באשמתם…

על ארבעה דברים עומד ומעניין את העולם יותר מכל: יונייטד, יהודים/ישראל, נשים וכסף
ואתם, אתם בסך הכל עוד קבוצה מהאזור של אברטון וטרנמיר.

טל המנצ'סטרי 23 במאי 2016

מבלי לשלם

אסף THE KOP 22 במאי 2016

טל ידידי היקר…
אתם לא המועדון הגדול בבריטניה והעולם כי…
יש לכם פחות תארים מריאל מדריד, ברצלונה, אייאקס, מילאן, יובנטוס, באיירן מינכן, פורטו…
ובעוד שאתם השיאנים בתארים המקומיים, הרי שבתארים האירופאיים ליברפול מובילה עליכם…

אריק 23 במאי 2016

חייבים לקבוע קטטה בפלורנטין

אסף the kop 23 במאי 2016

אם טל חברי אני מתקוטט ברמת גן

אסף the kop 23 במאי 2016

עם

אופיר 22 במאי 2016

חייבים לתת לו קרדיט על כך שהוא לקח על עצמו אתגר אמיתי (אם כי לא ברור כמה אפשרויות נוספות "אמיתיות" היו לו).

RIP Juan Mata

אמיתי 22 במאי 2016

אני בטוח שמאטה נישאר…לא יודע למה..בטח ישחק פחות

אופיר 22 במאי 2016

טוב יעשה אם יחזור לולנסיה (או משהו בסגנון).

אמיתי 22 במאי 2016

השמועה האחרונה: זלאטן בא כעוזר-שחקן של מוריניו…
הכי קרוב לפרגי שיש. יאללה שתתחיל העונה הבאה כבר

אריק 22 במאי 2016

אמיתי זה מהאקספרס בחיאת. כל מה שבא משם שווה בדיוק לכל שמועה שכל אחד מהמגיבים יציע כשמועה טובה כקליקבייט.
אולי זלאטן יבוא אבל יש לזה 0 קשר.

אמיתי 22 במאי 2016

מוואלה.. אבל ברור..סתם מצחיק השמועות האלה..אני באופוריה. תן להנות

הנבל 22 במאי 2016

מתוך סקרנות חזרתי לפוסט הראשון של דורפן על מינוי ואן חאל, וכמה מהתגובות שם די מעניינות.
הנה שלי :
"דורפן ,אין ספק לגדולתו של ואן חאל על דויד בן מוייס מהבחינה הטקטית ,חלילה את זה לא אמרתי.
אבל גם לסר אלכס חילוף העוזרים השפיע על איך הקבוצה נראית ,כי העוזר הוא זה שעושה את העבודה השחורה ,וככל שהוא אובססיבי יותר ,אז הקבוצה תבוא מוכנה יותר. בין היתר עם טקטיקה מותאמת לסגנון של היריבה. גווארדיולה נחשב לאיש טקטיקה גדול ,אבל הסגנון שלו לא משתנה והפילוסופיה זהה ולכן אנצ'לוטי ומוריניו ואפילו סימואנה יצליחו לעצור אותו.

יצא לי לראות את באיירן של ואן חאל כשעוד גרתי בגרמניה. ראיתי אותו מפסיד בעונת 10-11 לדורטמונד ,קלן (עם פודולסקי) ,ושאלקה.. אותה שאלקה שיונייטד ניצחה 4-1 בגלזנקירשן. אני לא סתם בא בגישה השלילית הזו ,אני מחשב ומעריך את העבודה שלו לאורך שתי העונות בבאיירן ולא על סמך אחת.

ואן חאל בלי עוזר עם עין טובה ,יכשל ויעיפו אותו עד לאפריל או אפילו מוקדם יותר כי בניגוד למוייס הם לא יחכו עד למאוחר מדי בשביל לשנות מנג'ר. חוץ מזה ,אני מקווה מכל הלב שאני טועה. כי תמיד הייתה לי אהבה מיוחדת להולנדים ביונייטד.

תוהה בדרכים ,אני אחד מאלה שמעריכים את העבודה שאלן פארדיו עשה בניוקאסל ,לא יהיה קל , אבל אני מקווה שיונייטד תנצח. ללא שום קשר."

כן גבירותיי ורבותי לפני שנתיים הבאתי את הנבואה שבמפגש בין גווארדיולה לסימואנה האחרון ינצח!!

אסף THE KOP 22 במאי 2016

להלן סיכום הקריירה של מוריניו במנצ'סטר יונייטד:

תקציב של ביליונים על שחקנים.
כדורגל בניגוד לאתוס של המועדון.
זכייה בתארים בשנתיים-שלוש הקרובות.
אולי גם הצלחה באירופה.
תסיסה אצל השחקנים.
סבוטאג' של השחקנים.
פיטורים.
הופכים לקבוצת אמצע טבלה.

אבי 22 במאי 2016

… הופכים לקבוצת אמצע טבלה.
מביאים במקום מוריניו מאמן מהשורה הראשונה.
מקווים לטוב.

חייבים לשבור את הקללה של שלוש השנים האחרונות (עם כל הכבוד לגביע אתמול), לצאת מהנאחס, לחזור להיות מועדון גדול ששחקנים גדולים רוצים לשחק בו. צריך לבלוע גלולה מרה בשביל זה? לעשות ניתוח? לעשות ניתוח בלי הרדמה? אז עושים.

אבי 22 במאי 2016

זה לא אני :)

אריק 22 במאי 2016

צלסי וריאל זכו פעמיים באלופות בליגה האירופית ובאליפות בשנים אחרי שהלך. דרים און אסף.
מה עם קלופ? קצת מאכזבת העונה בסופו של דבר, לא?

אסף THE KOP 22 במאי 2016

אריק,
אפילו אתה לא מאמין שמוריניו מתאים למנצ'סטר יונייטד.
לדעתי יהרוס אתכם, בזמן שינסה להוכיח שלא יש יותר גדול.

לא רציתי אותו בליברפול שזרקו את השם שלו פעם מזמן ושמח שחתם אצלכם.
לגבי קלופ – רשמתי מה אני חושב עליו אצל בני.

אסף THE KOP 22 במאי 2016

שלו

אריק 22 במאי 2016

לא יודע לגביממוריניו, בסוף אלו קבוצות רקובות של שכירי חרב שאנחנו משחיתים עליהם יותר מדי זמן.

edgecator 22 במאי 2016

מוריניו עלול כמובן להיכשל כישלון חרוץ. אלא שבמצבה הנוכחי של יונייטד ובהיעדר כל שינוי מבני בניהול המקצועי של המועדון, הוא המינוי הכי נכון שיכול להיות – בלי תחרות בכלל, למעשה (אם מתעלמים, כפי שצריך לעשות, מאופציות שאינן ריאליות). באמת שאין לדעת איך זה יסתיים, מפתה מאוד לחשוב שמוריניו יתמסר לאתוס של המועדון או ווטאבר, ככל שהאתוס הזה עדיין קיים, ויחיה את חלום חייו עד הפרישה. לא חושב שמשהו שקרוב לזה אפילו במעט הולך לקרות, אבל באמת שאסתפק בכך שישיג את המטרה לשמה אני חושב שהגיע – ייצוב הספינה מבחינה מקצועית וחשוב מכך רק קצת פחות מבחינה תודעתית, ולו באופן זמני. אם זה יקרה, מבטיח שלא לטפוח לעצמי על השכם הוירטואלית גרייזס סטייל.

איאן ראש 22 במאי 2016

לא יודע אם יש אתוס למועדון. פשוט היה פרגוסון. ומוריניו לא ישתנה כי זה מה שהביא אותו עד כאן.
המטרה של יונייטד צריכה להיות לחפש בשלוש שנים בערך שמוריניו בקבוצה את המחליף שלו.

פורד פרפקט 22 במאי 2016

מינוי גרוע. היה עדיף לכם לקחת מאיתנו את וונגר. כמה שאתם לא סבלתם את ואן חאל הוא עדיין קידם קצת צעירים . מוריניו יהפוך את מנצ'סטר לקבוצה כמו צ'לסי. מבוגרים מוכחים עם ניסיון. בלי זהות למועדון.

רומן 22 במאי 2016

בלי זהות??
קשה למצוא קבוצה בעולם עם יותר זהות מצ'לסי של מוריניו.
למפארד, טרי, דרוגבה, אסיין.. זאת צ'לסי לנצח

באבא ימים 22 במאי 2016

אני חושב שמוריניו מקבל משהו שהרבה זמן (אולי אף פעם) לא היה לו. הנהלה שיודעת שהיא לא מבינה הכדורגל ושכל מה שמעניין אותה זה ביזנס. לא רומן אברמוביץ ולא פלורנטינו פרס. הנהלה שלא תהיה לה בעיה שהוא זוכה באור הזרקורים. זו יכולה להיות סיטואציה אידיאלית בשבילו.

ברסלוניסטה 22 במאי 2016

מדוע סימאונה היה מהווה מינוי ״מחוץ לקופסה״? אין טוב ממנו כיום!

אמוץ כהן-פז 22 במאי 2016

האם סימאונה יוכל להצליח באותה מידה במועדון שאינו ׳לעומתי׳?

משה 22 במאי 2016

הוא יעשה מוריניו : יבוא לשלוש שנים, ייקח אולי אליפות אחת וישאיר אדמה חרוכה. כשונא יונייטד אני יכול לחיות עם זה.

אבי 23 במאי 2016

פוסט מדוייק (מה שאומר שאני מסכים עם כל מילה…).

עניין בטוח יהיה, ושקט בטוח לא. מוריניו מקסים בדרכו כשהוא מצליח, ומאד צורם כשלא; אז נותר רק לקוות להצלחה!

נ.ב. לא יודע מי הרופא הראשי של יונייטד, אבל הוא יישן פחות טוב הלילה.

תומר ש 23 במאי 2016

הדרבי של מנצ'סטר – זוועה תקשורתית שמחכה להתרחש

עדי 23 במאי 2016

מזמן לא ראיתי כל כך הרבה דיבורים וניתוחים לגבי משהו שעדיין לא התרחש!
לגבי מוריניו, לא רציתי אותו כמאמן יונייטד אחרי פרגי, אבל אחרי שלש השנים האחרונות, אני יודע שטעיתי ובגדול

Danny - Long Island 24 במאי 2016

צריך לתת לו צ׳אנס….
הוא בוודאי לא מטומטם ובטח מבין בכדורגל, יש סיכוי שהוא גם הקשיב לכל התלונות עליו. יש סיכוי אולי קטן, שהוא למד דבר בחצי השנה האחרונה ולכן אני מקווה שהוא יישם זאת בתחילת דרכו ביונייטד, בהצלחה לנו האוהדים…

סימנטוב 24 במאי 2016

היה לו גם חצי שנה ללמוד את יונייטד

Comments closed